HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.02.28. 07:20

Itassak vele brómos teát?!

http://csajokespasik.blog.hu/2013/02/28/itassak_vele_bromos_teat

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr865109376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2013.02.28. 07:24:53

Add meg nekem az elelhetoszeget majd en lephalasztom ;))))))))))))

Kytia 2013.02.28. 07:34:25

"Volt, amelyik minden szó nélkül belenézett a hűtőmbe…"

Az nem gyenge. Rá is csapnám az ujjaira.

pretty kitty 2013.02.28. 07:35:20

21 az a 24.....:PPPPPPPPP

Niobe 2013.02.28. 07:38:59

@phlegma latvanylotyo: Te még tanulj :)
A néni rosszul tudja, Amerikában 21 év a felnőttkor határa.
A lényeg, hogy gumi legyen a kis nőcsábásznál, az sosem árt. A pofára esések meg kellenek.
Tévé hibája? Talán, de most már olyasfajta szabadosság ömlik mindenhonnan, hogy én sem csodálkozom a mostani tizenéveseken. Nem tudják, minek feleljenek meg... Ismerek ellenpéldát is, meg hasonlót is. Látom a szüleiken, mennyire nem könnyű. Nem érdemes rajta bosszankodni, amit lehet, a szülő a maga részéről tegyen meg, többet nem tud, nem élheti a gyereke életét.

Üregi nyúl (törölt) 2013.02.28. 07:41:43

"az fut át az agyamon, hogy ha az én lányom lenne, nem engedném így elmászkálni"
Már van saját gyereked, és azzal sem tudsz mit csinálni.

mütyür 2013.02.28. 07:42:00

Szakember?? wtf o.o

A bromostea meg mi a franc?

greycup 2013.02.28. 07:43:07

@mütyür:
Urban legends szerint a sorkatonáknak reggelente felszolgált védőital. :)

Kytia 2013.02.28. 07:44:57

Nekem azok a benyomásaim, hogy:

1.) A nő magányos és túlságosan kötődik a gyerekhez. Lassan hagyni kéne, oldja meg ő a problémáit, ha teherbe ejt valakit, az az ő gondja lesz. Anyu meg pasizzon be.

2.) Ha a lányok bunkók, akkor egyrészt lehet, hogy ők vannak bunkón nevelve, másrészt lehet, hogy látják, fiúka mire tartja anyut és csak simán átveszik. Az gondolják, ez így oké. Anyukának el kéne beszélgetni a gyerekkel és emlékeztetni, hogy ő az úr a házban, hangos röhögés, önkiszolgálás a vendégek részéről nem elfogadott. Ja és nem közvetíteni veszekedő barátnők és a gyerek között, elutasítani az ilyen jellegű felkéréseket.

3.) A fiatalok között mindig voltak ilyenek is, olyanok is, például anyu lehet, hogy csak 21 évesen kezdett szexualizálni, de ha jól olvasom apu például nem.

Összefoglalva: 16 éves gyerekkel alig kell érdemben foglalkozni, nem érdeklik azt már a szülei, ezt el kell fogadni. Ennyi idősen anyám azt se tudta, kikkel barátkozom, nemhogy közvetített volna.

Kytia 2013.02.28. 07:45:54

@phlegma latvanylotyo: Na ez meg a másik. Legalább nézne utána.:))

@mütyür: Kanosság elleni szer. Állítólag.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.28. 07:46:10

Ha nem kamu a poszt, valaki lsz csapja agyon anyukát. Köszönöm!

Üregi nyúl (törölt) 2013.02.28. 07:46:53

"A pia jön, majd ha 18 lesz"
Aha, ahogy elképzeled. Hallottam olyan általános iskolásról, aki alkoholista, és a suliba simán beviszi a piát. Mindenki tud róla, és igyekszik a szönyeg alá söpörni a problémát.

Kytia 2013.02.28. 07:48:59

@Üregi nyúl: Addig is, amíg nem lehet inni jó lesz a füves cigi.:)

Niobe 2013.02.28. 07:49:47

@Kytia: @Crucio (Picicsibe): nekem is van egy ilyen érzésem, hogy tipikus rátelepedős anyuka - vascsövet neki. Bár annyiban igaza van, hogy a srác még fiatalkorúnak számít - ettől függetlenül meg kéne találni az egészséges beleszólási határt.

mütyür 2013.02.28. 07:52:11

@Üregi nyúl: a baj az, h meg semmi oka azt hinni, h a fia iszik, de o latatlanban kijelenti, h biztos ugyesen csinalja vagy amugyis majd tuti fog... Ez kicsit aberralt gondolkodas

dr. gernika 2013.02.28. 07:55:05

Hát ez nagyon kurvajó, anyuci egy blogon panaszkodik a középkori nézeteivel, hogy milyen már a kisfia, de szó nélkül hagyja, hogy átjáróházat csináljon a lakásából. Hierarchia könyörgöm, ülj le a kölyökkel és állíts fel szabályokat, amiket ha nem tart be, elzárod a csajozós jelmez forrásait.
Arra viszont ne számíts, hogy az ízlésébe vagy az öltözködésébe beleszólhatsz.

mütyür 2013.02.28. 07:55:07

@Kytia: fuvescigi jelen esetben anyukara ferne ra, h kicsit ellazuljon

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.28. 07:55:18

@Kytia: "Kanosság elleni szer"

Megajókurvaanyját!

Kytia 2013.02.28. 07:55:42

@Niobe: Én azért megértem részben. Nem mindenki rendelkezik olyan zseniális radarral, hogy megérezze, hogy tavalyig még be kellett csomagolni a gyereknek az uzsit, idéntől viszont visszavonulás ezerrel. Nyilván a változást meg kell szokni, szóval a vascsővel még várnék, de lassan le kell esnie a tantusznak. Amúgy utcán lányokra fütyülni tényleg tirpák dolog, de a 16 évesek szárnypróbálgatásába belefér. Ha 26 évesen is megmarad, aszfaltozó szakmunkás még lehet a gyerekből.:D
Egyébként az is érdekes, hogy anyu milyen szörnyen szűzies életet élt, de mégis egy kujontól van gyereke...

Kytia 2013.02.28. 07:57:46

@Crucio (Picicsibe): Miért? Katonáknál nagyon praktikus, amikor nemi érésük csúcsán össze vannak zárva 20 másik pasival és nőt csak elvétve látnak.

Kytia 2013.02.28. 07:58:18

@Kytia: Illetve ez mind csak elmélet, mer faszomtudja, hogy ilyen tényleg van-e.

pretty kitty 2013.02.28. 07:58:36

@Niobe: "Te még tanulj :)"

OK eleg lecc hatodik ola kozbe megadni jaz elelhetoszeget ;))))) :PPPPP

mütyür 2013.02.28. 07:59:38

@Kytia: elkepzelem, milyen cuki lehet, amikor anyuci kijelenti a fianak h "olyanvagymintazapad", majd latvanyosan elkezd bogni

pretty kitty 2013.02.28. 08:00:05

@Kytia: "Addig is, amíg nem lehet inni jó lesz a füves cigi.:)"

Hihhhihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! :))))))))))))))) (Vaon anyuci jaz en neveteszemet isz hallja ja cukott konyhajajto mogoooott?? XDDDDDD)

Kytia 2013.02.28. 08:00:46

Egyébként anyuka pont ellentéte Mrs. Bennetnek, aki alig várja, hogy a lányait végre rászúrhassa egy-egy eltévedt farokra és rajta hagyhassa. Tessék példát venni a bölcs Mrs. Bennetről.:DDD

Kytia 2013.02.28. 08:02:06

@mütyür: Szerintem nem csinál ilyet. Inkább az jön le, hogy némán tűrős fajta. Nem mondja, ami zavarja, a pofátlan gyerek meg élősködik rajta.

Niobe 2013.02.28. 08:02:20

@Kytia: valahol túl bizonytalannak érzem anyukát, mintha nem tudná, mit tegyen, mihez kezdjen egy hormonoktól tomboló kamasszal. Ezért a vascső. Ha 16 év alatt nem hangolódott rá az "anyának lenni" témára, akkor szégyellje magát.
Az is benne lehet, hogy ő elég későn kezdett szexuális életet élni, szerintem pont ezért is egy "kujon" lett az apuka ;) És nem tudja, hogyan kellene a másik fajta végletet kezelni.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.28. 08:02:40

@Kytia: Katonáknak tudom h adnak valamit, h ezt e, azt nemtom. De h valaki a gyerekének... Szerintem kamu poszt. Remélem! :)

TBal 2013.02.28. 08:05:11

@Kytia: "16 éves gyerekkel alig kell érdemben foglalkozni, nem érdeklik azt már a szülei, ezt el kell fogadni. Ennyi idősen anyám azt se tudta, kikkel barátkozom, nemhogy közvetített volna. "

Ejj, amikor anyukád 16 éves volt, nem tudta, kikkel barátkozol? :D

Amúgy szerintem a poszt nem fék, hanem gáz (esetleg kuplung is :)).

TBal 2013.02.28. 08:06:40

@Kytia: "Egyébként anyuka pont ellentéte Mrs. Bennetnek, aki alig várja, hogy a lányait végre rászúrhassa egy-egy eltévedt farokra és rajta hagyhassa"
Ja, de csak gazdag farkakra, legalább évi 5000 font jövedelemmel :)

TBal 2013.02.28. 08:09:35

@Niobe: "Az is benne lehet, hogy ő elég későn kezdett szexuális életet élni, szerintem pont ezért is egy "kujon" lett az apuka ;)"
Marhaság, ha az ember késön kezdi a szexualizálást, akkor (normális esetben legalábbis) több ideje van gondolkodni, hogy mit, hogyan szeretne, több esélye van olyan vágyaknak, amik meg is valósíthatóak, min t tündérmeséknek.

Kytia 2013.02.28. 08:11:34

@Niobe: Jó, de azt beszélik, az anyukaság a gyerek 16. szülinapja környékén merőben megváltozik. Ehhez kell újra igazodni. Én nemtóm, csak kibickedek, abból főzök, amiket hallottam.:)
szerintem is azért lett kujon, mert a szűzikék könnyen bedőlnek a kujonoknak. Szóval nem alaptalan aggodalom az a teherbeejtés-dolog.:D

@Crucio (Picicsibe): Szerintem azt csak viccből mondta. Amúgy nem tudom, miért köti az egészet ennyire össze a szexualitással. Fiúbarátai nincsenek a srácnak. Én 16 évesen leszartam a szexet, de a szívás, meg a pia azért megvolt.:)

@TBal: Úgy-úgy.:D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 08:16:02

Sziasztok! Mindenkinek nagyon szép jó reggelt!
Poszt: nem feltétlenül kamu, de azért kíváncsacsi lennék, hogy anyuka hány éves. Ami a gyermeket illeti: egyrészt igen, 16 éves korban már dühöngenek a hormonok, akár tudomásul veszi anyuka, akár nem. Másrészt pedig ezzel együtt is, a fia olyan, amilyenre nevelték/amilyen példát látott. Szóval, ha anyuka szerint éretlen tapló kis lotyókat visz fel, akkor veregesse a saját vállát (még csak nem is apukáét), mert a gyermek ízlésének, igényszintjének a kialakításában, megformálásában, valószínűleg eléggé központi szerepe lehetett. Az utcánkban lakó középiskolás fiúk éslányok szerint az osztály általában több, eléggé eltérő érdekldésű és viselkedésű csoportból tevődik össze, és valóban van a 16 év körüli korosztályban olyan csoport a lányok között, akiket a többiek nemes egyszerűséggel csak kurváknak titulál. De van még további néhány csoport is, akikre ezt egyáltalán nem lehet elmondani. Azaz ne általánossíts kedves poszter! Az, hogy a te fiad olyan amilyen, és olyan lányokat visz fel, akik neked nem tetszenek, nem jelenti azt, hogy minden fiú ilyen, és minden fiú ilyen lányokat visz fel, de van esély rá, hogy azok, akik nem ilyen lányokat visznek fel, nos azoknak a szülei esetleg szintén nem lelkesednek a felvitt lányokért. Szóval take it easy! Ja, ami a brómos teát illeti: állítólag régen tényleg adták a katonáknak, és állítólag tényleg volt hatása. Én sem tudom, hogy igaz, vagy urban legend, ahogyan talán Üregi nyúl megejegyezte.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 08:16:55

@Kytia: Hát, majd jön Dövan, és megmondja, hogy anyuka vegyen gumit a kisfiának, és akkor ugrik a teherbeesés.
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 08:17:42

@Kytia: "de a szívás, meg a pia azért megvolt.:)" Vadász vadász, te szopni jársz ide?
:)

Kytia 2013.02.28. 08:18:36

@Bölcs Jaroszláv: Ami egyébként nem is lenne rossz ötlet...:D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 08:20:57

@Kytia: Volt egy német srác a koleszban, akinek az apja minden hónapban küldött egy csomag gumit. Helyesen, bár biztos lett volna rá pénze a srácnak, hogy vegyen.

cyd 2013.02.28. 08:21:32

Poszter eddig szatyorban élt? Biztos, hogy érett a szülőséghez? Én már abban sem vagyok biztos, hogy ő a gyerek anyja...

Niobe 2013.02.28. 08:23:47

@TBal: ahogy azt elképzeled :) Jóval több ellenpéldát láttam, "csakessekmártúlrajta" jeligére. Jó is lenne, ha több volna a józan megfontolt ember, de csak nézz rá a világra: nem így van.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 08:23:56

@Niobe: "valahol túl bizonytalannak érzem anyukát, mintha nem tudná, mit tegyen, mihez kezdjen egy hormonoktól tomboló kamasszal. Ezért a vascső. Ha 16 év alatt nem hangolódott rá az "anyának lenni" témára, akkor szégyellje magát." Ebben viszont igazad van. Nem tudom apuka mikor dobbantott, de bizonyára lett volna már rá ideje anyukának, hogy hozzászokjon a helyzethez, és kezelni tudja, többek között a gyermeke kamaszodását is.

2013.02.28. 08:25:48

-Vegyél egy vibrátort
-???
-Profit

Vegyél neki kotont meg esetleg némi női lélektan 1x1 tőled, mint felelősségteljes éret...szóval mint anyától.

Ne próbálj közé meg a punetti közé állni, mert annak jó vége nem lesz, viszont verd bele a gecitől duzzadó fejébe, hogy otthon mi a rangsor.

Aztán ha nem tartaná be a ranglétra törvényeit akkor a legközelebbi hölgyike látogatása alatt vigyél be neki pár bögrét "itt a puncsocskád Tibikém, hogy ne menjen annyira a pocid, jaj emlékszem múltkor is hogy összekoszoltad a donáldkacsás mamuszodat" felkiáltással, illetve jöhetnek a csecsemőkori kukisképes albumok és egyéb, az anyákba genetikailag kódolt mutatványok.

Ezeket a szar kamuposztokat meg hagyjuk már, akkor inkább linkeljetek nolcafét vagy nem tudom, azokon is lehet trollkodni.

cyd 2013.02.28. 08:27:29

@Kytia: Csak annyit kéne, hogy az uzsi mellé óvszert is csomagol anyu oszt no problem.

Szöszi 28 2013.02.28. 08:29:12

Itathatsz vele sósavat is, a gyerek akkor is azt fogja csinálni amit akar, ha ennyi a szigor és a neveléssel próbálkozás a részedről, hogy posztot írsz a csp-re...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 08:34:04

@SzösziBoszi25: A sósav azért lehet, hogy hatásos lenne!
:)

Kytia 2013.02.28. 08:34:10

@Bölcs Jaroszláv: Érdekes, hogy itt mindenki milyen profi a gyereknevelésben. :)))
Csomag óvszer jó ötlet volt aputól.

@TBal: Ez oké, de kevesebb tapasztalata van azügyben, hogy ha egy pasi párás tekintettel néz rá, az vajon igaz szerelem, vagy csak az ivari baszdüh. Tudod, nőknek ezt tanulni kell, főleg a szűzikéknek, mert ki se látnak a naivitásuk alól.:)

@cyd: Jaja.

Amúgy szerintem anyu igazán felvihezte egy őszülő halántékú kujont valamelyik nap, oszut végigvihogják, meg sikítozzák a panelházat, nem lenne rossz. Esetleg bemennek srác szobájába és benyúlnak az alsógyatya-tartóba, mondván, kell egy boxer a mandrónak, mert nem számítottak rá, hogy ott alszik, elvégre csak délután ismerkedtek meg.:) Sokkterápia a gyereknek, az kell.:))

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 08:36:41

@Kytia: Jaj, már, dehogy profi: csak a többség szerintem még emlékszik erre-arra a saját kamaszéveiből, és tudja, mi zavarta leginkább, mi volt a gondja a szüleivel.
:)

Caddy 2013.02.28. 08:37:58

Kedves anyuka!
Szerintem kezdj el te is durván pasizni. Minden nap más hapsi legyen nálad, akik hajnalban távoznak, aztán két hét után beszéljétek meg,ki hogy érzi magát.

Kytia 2013.02.28. 08:39:56

@Bölcs Jaroszláv: És így 30 fölött sem tudnak megértőbbek lenni anyuval, apuval? Nem mintha én tudnék, de mondjuk amit ez az anyuka csinál (ami nagyjából az aggódásban ki is merül), az szerintem nem valami megbocsáthatatlan bűncselekmény.

greycup 2013.02.28. 08:40:00

@Kytia:
Na az érdekelne, hogy különböztetik meg a kettőt... Sírig tartó tanulási folyamat. :))

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 08:40:23

@Caddy: Mondjuk ez nem rossz ötlet: addig is leszállna szegény srácról és nem basztatná feleslegesen.
:)

Kytia 2013.02.28. 08:43:35

@Caddy: Jaja, én is ezt mondtam.:)

@greycup: Na ja, egy élet is kevés az összes trükk kiszűréséhez.:))

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 08:43:52

@Kytia: Válasszuk szét a dolgokat: egyrészt de, valószínűleg az értelmesebbek megértőbbek tudnak lenni 30 felett (bizonyára, nincs róla megbízható statisztikám), másrészt pedig attól még emlékezhetnek rá, ha valamit a szüleik nem úgy kezeltek kamasz korában, ahogyan az a legjobb eredményt hozta volna (én pl. szintén "jegyeztem" az ilyen eseteket kamaszkoromban, hogy majd ügyeljek rá, ha saját gyermekem lesz).

Caddy 2013.02.28. 08:44:38

@Kytia: állj le a lányregényekkel.:D:D:D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 08:46:43

@mütyür: Ehhez ajánlom "kötelező olvasmánynak" az emberi játszmák c. könyvet. Ha anyuci játszmázik, ne vegye zokon amennyiben a gyereke is azt teszi.

Caddy 2013.02.28. 08:50:16

Abból a szempontból durva ez a poszt,hogy ha jól tudom nem nagyon van itt senkinek kamasz gyereke, ámde megint megy a rohadt nagy okoskodás, hogy anyuka mekkora hülye. Meg nem az ő gyereke. Aha....akkor most kicsit mindenki gondoljon vissza a saját életében erre az időszakra,meg az édes jó anyjára... :D na ugye megvan, bármelyikünk anyja írhatott volna hasonlót.

cyd 2013.02.28. 08:50:30

@Kytia: "...az szerintem nem valami megbocsáthatatlan bűncselekmény."
Az aggódás valóban nem az. A hülyeség igen.

Kytia 2013.02.28. 08:50:56

@Bölcs Jaroszláv: Na, mesélj egyet.

Azért elképzelem azt a feljegyzést...

"Kedves Naplóm! Ma megpróbáltam a nappaliban kiverni a Cindy Crawford fitnesz-videóra, amit a nővérem szobájából loptam múlt héten. Majdem végeztem, amikor benyitott apám és közölte, hogy takarodjak a szobámba és adjam vissza a lopott videót, mert az a dagadt bálna mindenkhol azt keresi napok óta. Felbasztam az agyam, úgyhogy dühömben kitéptem a szalagot a kazettából, lerúgtam a kinai vázát az asztalról, és az emeletre menet lekurváztam anyámat, aki azt próbálta közölni, hogy kész az ebéd. Erre anyám sírni kezdett. Szerintem nem megfelelően kezelte a helyzetet." :D

greycup 2013.02.28. 08:52:59

"Élj a mának,
Ne a mamának..." :)

cyd 2013.02.28. 08:55:27

@Caddy: Visszagondoltam. Nem írhatott volna. Nos?
Nincs kamasz gyerekem, sőt semmilyen. Attól még anyuka hülyeségen, hülyén nyíg.

A "nem az ő gyereke" meg csak egy utalás a viccre mikor is a szőke nő vágja ezt a gyereke fejéhez egy vitában. Amivel csak arra próbáltam utalni, hogy anyu elég csökkent értelmű medvebocs (és persze én érzem magam hülyén, hogy viccet magyarázok)

Szöszi 28 2013.02.28. 08:56:34

@Caddy: Az én anyUKám nem. Mindig tudta, hogy merre járok, sose hordtam haza ész nélkül a pasikat, és nem tűntem el órákra se, nemhogy napokra. Elbasztam e valamit? Vagy...Anya csinált jól valamit? Lehet azt tette jól, hogy nem posztokat írt, hanem velünk volt elfoglalva :) Nekem csak ennyi észrevételem volt a poszttal kapcsolatban :)

Papírsárkány 2013.02.28. 08:58:17

Nna, ez is jól kezdődik...

Caddy 2013.02.28. 08:59:18

@cyd: @SzösziBoszi25: tudtam, hogy oda kellett volna írni, hogy aki nem nem inge..... most ezt direkt csináltátok ugye? :D:D:D

Caddy 2013.02.28. 09:05:10

@SzösziBoszi25: egyszer megkérdeztem anyukámat, hogy nyugodtan alszik-e mikor nem vagyunk otthon? (ez még mikor együtt laktunk) Azt mondta, hazudna, ha azt mondaná, hogy jól alszik, persze lefekszik el is alszik, aztán mikor hazaérünk, azonosítja a hangokat és alszik tovább. :)
Mindig tudta hol vagyunk és kikkel, de ez rohadtul nem számít, tudom hogy volt olyan időszak amikor kikészítettük egymást.

@cyd: azt látom,hogy egy családon belül is meghülyül egy gyerek míg a többi normális marad. Csak mert szerelmes, vagy bármi más, a szülők meg értetlenül állnak a dolog előtt. Ugyanaz a modell mindegyiknél.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 09:05:52

@Caddy: Ez mondjuk jó tipp.
És ha anyuka 21 évesen "kezdett érdeklődni" akkor lehet is némi lemaradása... :)

Kytia 2013.02.28. 09:06:17

@Caddy: Meg ugye az se mindegy, hogy ki milyen helyzetben nőtt fel. Mert én mondjuk két szülő és két tesó mellett nőttem fel, nem az volt, hogy anyu egyedül neveli az egy szem gyereket, 16 éven át 0-24-ben másra sem koncentrálva, majd 16 év után hirtelen egy nap alatt álljon át háttér-üzemmódra, keressen egy pasit és max heti egyszer, a vasárnapi ebédnél beszélgessen egy órácskát a porontyával. De nyilván kurvaegyszerű ez, ahogy a kommentekből kitűnik.:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 09:07:02

@Caddy: Önmagában a brómos tea ötlete jelzi, hogy anyuka nem normális...

Niobe 2013.02.28. 09:08:37

@Kytia: "ivari baszdüh" - ezt copyrightolom :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.28. 09:09:20

Jó gyerek ez a postban szereplő srác, csak így tovább, kapja el az összes ribit és varrjon le amennyit bír. :)

Niobe 2013.02.28. 09:10:24

@Caddy: nemiiis, én nem futottam lányok után, esküszöm! :)

cyd 2013.02.28. 09:10:25

@Caddy: Hát pedig egyedül én írtam, hogy lehet, hogy a gyerek nem is anyué. Akkor hogy a picsába ne öltözzek a nevemre kiírt ingbe?

Kytia 2013.02.28. 09:12:16

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: És ha még sokáig gyakorolja a nők után fütyörészést, a roma társadalom is egykettőre befogadja.:D

Kytia 2013.02.28. 09:14:32

@SzösziBoszi25: Nekem a nővérem fürtökben hordta haza a pasikat, egy idő után be sem mutatkoztam reggel a konyhában, csak megkérdeztem, főzzek-e plusz adag kávét. Igaz, ez nem a kamaszéveiben volt, hanem a húszas évei elején, mert tisztes lányként később kezdte.:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 09:18:54

@Kytia: Azért az milyen édi lett volna, ha anyukától látja hogyan kell csajok után füttyögni.... :)

Kytia 2013.02.28. 09:25:52

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Értek én mindent. De vegyük azt, hogy kezdetben a gyerek telepszik az anyjára, nem is kicsit. Még durvább vérszívás, mert még felelősség is, meg a társadalom is folyton azt nézi, hol kössön beléd, stb. Aztán utána egyik napról a másikra "húzzál már innen, nem látod, hogy zavarsz?". Persze nem 100%-ban, mert azért a gyerekben is működik a megszokás, tehát néhány szolgáltatás azért igénybe véve marad, mint "vegyél új mobilt, éhes vagyok, mondd meg a Zsuzsinak, hogy egy gombáspinájú, hülye kurva". Szóval, ha valaki szerint ez könnyű... Egyébként itt jegyezném meg, hogy mindig is reménykedtem, hogy ha egyszer gyerekem lesz, lány lesz. Vannak jófej fiúk, de némelyik faszfejet a kérdéses korba érve egyszerűen kiraknám a lakásból, ha felidegesít, ahogy magamat ismerem. Szóval én együttérzek a poszterral, a srác taplónak tűnik, rúgnám valagba.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 09:27:34

@Kytia: Ennek a kikódolása azt hiszem annak a felismerésével történhet, hogy anyukának FIA van.
Ha jól rémlik ugyanezen irodalmi helyen a fiús "anyukák" mindjárt másképp viselkedtek, mint az említett..

Kytia 2013.02.28. 09:29:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Azt nem tudom, ott még nem tartok, fiús anyuka még nem jelent meg.:)) De ja, nyilván. Főleg, hogy leginkább a pénzről szól a műsor.:)

Kytia 2013.02.28. 09:30:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Picsába, ezer éve keresek neked egy kurvajó videőt, de nincs meg. Szólj rám, ne felejtsem el...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.28. 09:31:58

@Kytia:

Anyám tök jól megoldotta, abszolút leszarta az ilyen dolgaimat, annyi volt a kikötés, hogy egyben jöjjek haza, mérsékelten részegen, és lehetőleg úgy, hogy ő nem nagymama. :) Nem szarakodott azzal sem, hogy megjegyezze az Arankák neveit, bár mindig bemutatkozott nekik :) Volt amelyiknek többször is, azok meg néztek nagy szemekkel. "Annyian járnak ide, hogy nem vagyok képes mindenkit megjegyezni". Höhö, mondjuk többet az a csaj nem is jött :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 09:33:05

@Kytia: Osztán ezt taplót vajon ki hozta össze?
Jaaaaa! Tudom! A tv! A köcsög apja! Meg a modern világ! Ahol a lányoknak -jujjj- kivan mindene. Nem úgy mint Cininek 1966-ban!

Azért olyan ez kicsit, mint a legutóbbi Sheen macera, amikor a stúdió kialakított egy képet Charlie-ról, a mindenkit megkúró, alkoholista gyökérről, aztán elkezdtek sápítozni, hogy a faszi télleg ilyen.

Anyuka is szépen megfinanszírozza fiacskájának a kellékeket ehhez a stílhez, aztán meg néz ki a fejéből nagy csodálkozva, hogy a srác így él.

Anyukát a mellékes elszólásai pedig a gyémántkoszorús vascső kategória abszolút esélyesévé teszik!

Kytia 2013.02.28. 09:36:00

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Én anyám is kb így. Leszámítva, hogy az elején dédelgetett némi Mrs. Bennet-i ambíciókat (az alsóbb kategóriás kanok módszeres elhajtására tett kísérlet, a felsőbb kategóriások szarháziságára "értelmes" magyarázatok gyártása, hogy ne mondjak le róluk olyan könnyen), de hamar feladta, amikor rájött, hogy reménytelen vagyok.:D

cyd 2013.02.28. 09:38:27

@Kytia: "...de hamar feladta, amikor rájött, hogy reménytelen vagyok.:D"
Rájöhetett volna mikor közölte vele a doki: "Kislány!" :P

Kytia 2013.02.28. 09:42:03

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): De mik a mellékes elszólásai?
Amúgy ja, nyilván van benne szerepe, de személy szerint azt gondolom, hogy ez is picit túl van értékelve. Mármint az, hogy a gyerekből olyan felnőtt lesz, amilyennek nevelik. Nemcsak anyun múlik, milyen a gyerek. Az se mindegy pl, hogy a távol élő (és ezért nyilvánvalóan bálványozott) apu mitől lesz majd büszke a kicsifiúra. Meg az is, hogy az osztályban mik az erőviszonyok. Ha a menők utánafütyülnek a lányoknak, ő is utána fog, mert menő akar lenni. Szerintem ez sokkal inkább befolyásolja ebben a korban a viselkedést, mint anyu nevelése. És akkor olyanokba még nem mentünk bele, hogy gyerekét egyedül nevelő szülőnek vajon mennyi energiája van "tökéletes" porontyot faragni. Ahogy írta, hogy kislakásban élnek, szerintem kb örült, ha a kajára valót össze tudja kaparni. Azzal egyetértek, hogy nemet kéne mondania a puccolásra egy ponton túl. Meg azzal is, hogy a Cini-generáció sem volt más.:)

Kytia 2013.02.28. 09:43:16

@cyd: Lassan esett le neki, hisz ő is nő.:D

cyd 2013.02.28. 09:45:46

@Kytia: Óbazz! Ezt kihagytam a képletből. Öregszem...

pretty kitty 2013.02.28. 09:50:33

Anyu nekunk panaszkodik
H a fija kamacodik
Bizony total holmonalisz
Titokba tuti pijal isz
Hat ez kelem olbitaliiiiisz!!!!!! XDDDDDDDD

Αphelion 2013.02.28. 09:54:35

@Caddy: En 16 evesen konyvtarakba jartam, japanul tanultam, Civilizationnel jatszottam, es az igaz szerelmet kerestem. Anyukam folyton azzal csesztetett hogy legyek mar egy kicsit tobbet kint a szabadban. De remelem az en gyerekeim nem ilyenek lesznek ;)

greycup 2013.02.28. 09:59:58

@Αphelion:
Mondjuk a Civ meg az igaz szerelem keresére szöges ellentétben áll egymással... De erre én is csak később jöttem rá. :)))

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 10:03:08

@Kytia: Nem, nem ennél komolyabb dolgok voltak azok, amik bekerültek a "titkos naplóba". Ilyesmin nem volt vita.

Dökvín 2013.02.28. 10:04:01

Rájuk férne egy őszintébb beszélgetés merrehányméter témában :) Rátelepedés-vérszívás bármely oldalról kerülendő, mama meg oké, hogy aggódik, de kénytelen lesz abban bízni, hogy eddig jól nevelte a fiát, átadta ami érték, megtette amit meg tudott, ettől a kortól kezdve már úgyis egészen más lesz a szerepe, ráhatása a fia életére. Ami még tehet, hogy mellette áll, biztosítja a gumit és az egészséges határokat...

Caddy 2013.02.28. 10:04:12

@Kytia: kedvelem hogy érted miről beszélek, már kezdtem azt hinni csak én vagyok helikopter. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 10:05:10

@Kytia: Hevenyészett gyűjtés a'la Bartók:
"Nők? Éretlen kislányok."
"nem hiszem, hogy ez normális, még(!) a mai viszonylatokban sem."
"Brómos teát itassak vele?"
"Van, hogy vonalason keresik a lányok, ami az én telefonom lenne,..." ????
"...meg is mondtam, hogy amíg 18 nem leszel, és amíg itt laksz, nincs pia."
"Nem tőlem látta. Nem erre neveltem. Mégis ilyen lett. "
"...vagy hagyni, hogy meghívjanak egy lángosra…"
"nem azért, mert neveletlenek lennének, vagy nem jó családból származnak(!!!!!!), vagy nem adtak volna meg nekik valamit, ..."
"mert a világ ilyen"
" teherbe ejt valakit, akkor annak is viseljem én a következményeit?"
"Nem lehet mindent arra fogni, hogy csak koraérett."

Elég, vagy részletezzem is, hogy miért üvölt ezekből anyuka gyökérsége?

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 10:05:13

@SzösziBoszi25: Igen, ezt alaposan elbasztad, és már nem is tudod jóvátenni!
:)

Kytia 2013.02.28. 10:07:15

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Némelyiket nem értem. Pl a "meghívjanak lángosra" megjegyzésnél hol a gyökérfaktor?

Kytia 2013.02.28. 10:08:47

@Bölcs Jaroszláv: És visszaolvastad a titkos naplót azóta? Mert nekem is volt ilyen, de amikor 15 évvel később visszaolvastam, szarráröhögtem magam rajta.:) Ettől még persze értem, amit mondasz és nem hülyeség ezeket jegyezni, bár ettől még a te gyereked ugyanúgy feljegyzi majd a hülyeségeidet és meg lesz róla győződve, hogy azok a legszörnyűbbek, ami egy gyerekkel történhet.:))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 10:09:11

@Αphelion: Perfect. Köszi.
A posztban szereplő anyuka, ha a fiacskája így viselkedne, fűhöz-fához rohangálna, hogy mi baj lehet az ő drága gyermekével.

A probléma (a valódi) ugyanis nem az, hogy mit csinál a gyerek, hanem az, hogy Önállóan csinálja. Ezt egy irányításmániásnak elég nehéz megemészteni, de egy normál szülőnek is okoz problémát az átállás.

greycup 2013.02.28. 10:10:16

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Nem a gyökérség üvölt, hanem a fake panelek.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 10:11:01

@Kytia: Figyelj! Ha nem vágja hozzám majd 16 évesen a papucsát, és nem tart leviselhetetlennek csak néha, akkor elégedett leszek. A napló a fejemben van, ne akard kikaparni onnan!
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 10:14:10

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Egyetértek: biztos velem van a baj, de ma feltűnően sok kommenttel értek egyet. Utálom ha valaki tehetetlenül széttárja a karját, és azt mondja, hogy én semmiről sem tehetek, nem csináltam semmit, ilyenek a körülmények, a többi szülők, engem elsodornak az események, szóval utálom az ilyen hozzáállást.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 10:14:34

@Kytia: Az agybajom, amikor egy nő képtelen egy meghívást elfogadni.
Ez itt úgy beszél a lángosmeghívásról mint valami jegyajándékról.
LÁNGOS b+! Nem a szüzességed! Nem kér érte senki szexuális ellenszolgáltatást!
(Szopol lángosé'? Höhö...)
És ezt hívják ők öntudatnak, pedig csak végtelen rettegés, és pánik.

Megvan mire gondolok?

Αphelion 2013.02.28. 10:17:06

@greycup: Nah most kivancsiva tettel. Miert allnak szoges ellentetben? :)

Jack Torrance 2013.02.28. 10:18:18

@dr. gernika: késő, ezt 10 éves koráig kellett volna megtennie

Dökvín 2013.02.28. 10:18:21

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Azért sajnos már tényleg más a visszhangja egy meghívásnak, mint anno... Igaz, hogy a primitívebb pasik sajátossága, de létező jelenség lekurvázni a nőt, aki elfogadta a meghívást, aztán nem hajlandó szobára menni. :/ Mondjuk ezt az axiómát sosem értettem: nem dug (velem), ergo kurva? Eléggé wtf :)

Jack Torrance 2013.02.28. 10:21:49

@Niobe: ráhangolódott ő az "anyának lenni" projektre, biztos nagyon szereti a kicsi fiát és óvja hidegtől széltől, csak a nevelését rontotta el. Gyakori olyankor, amikor nincs apa a háznál, hogy a fiúgyermek lesz "a férfi" a családban (nem vérfertőzésre gondolok :D), anyuka szépen belesimul egy alárendelt feleség szerepbe a gyerek mellett. Nagyjából ilyen eredménnyel.

greycup 2013.02.28. 10:22:38

@Αphelion:
Már úgy értem "az igaz szerelem keresése" úgy kezdődik, hogy feláll az ember fia a számítógép elől. Legalábbis abban az időben még így kezdődött, ma már lehet, hogy nem feltétel. :)
Két, egymást kölcsönösen kizáró tevékenység, na, ha szépen akarok fogalmazni.

Kytia 2013.02.28. 10:23:35

@Bölcs Jaroszláv: Nem vagy nagy igényű.:)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nagyjából. Azért meghívni nem szoktak lépten-nyomon emberek embereket. Jó eséllyel van némi célja. De értem, kicsit olyan, mintha valami kurvanagy kegy lenne, hogy ő hagyja magát meghívni. De azért ez nekem harmatos.

cyd 2013.02.28. 10:23:46

@Dökvín: A primitívet is fel kell ismerni időben. Ha meg a gyökérje jól színlelt az elején, akkor is le kell szarni utólag a véleményét mert ugye gyökér. A konfliktus persze kellemetlen, de rövid ideig tart és elmúlik, lehet foglalkozni utána a lényeges dolgokkal.
Túl rövid az élet, hogy hülyékre pazaroljuk ( <- ez már túl közhelyes lett?)

Jack Torrance 2013.02.28. 10:23:54

@Crucio (Picicsibe): azt nem tudom, adtak-e valamit a katonaság alatt, de hogy nem használt, az biztos :D

Nem hinném, hogy fake a poszt, és azt sem, hogy anyuka valóban gondolkozna a brómos teán, ez inkább amolyan szólás csak.

Αphelion 2013.02.28. 10:24:57

@greycup: Hat ha egyedul ulsz a Civ elott akkor jogos, de mondjuk neha pont azzal a csajjal egyutt jatszottam aki akkoriban tetszett, ugy meg mar nem kolcsonosen kizaroak :P :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 10:30:22

@Dökvín: Szopó lángosé'? :)

Mit gondolsz miért írtam? Gyökerek vannak. Ez van.
És? Ettől már kórosan kell rágörcsölni az engem nem hívhatnak meg témára?

Most tekintsünk el attól, hogy a csaj kvázi leprimitívez engem, ha nem képes elfogadni egy lángost, vagy egy forró csoki a mekiből... :)
Nézzük csak azt, hogy az ilyen viselkedésminta mögött, milyen típusú sérülések/torzulások vannak!
Mert vagy már futott bele pár gyökérbe, és az ő viselkedésüket vetíti ki ezentúl minden(!) férfire, vagy pedig teszi ezt minden tapasztalt nélkül, pusztán ideológiai megfontolásból. Nem is tudom melyik a rosszabb...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 10:32:45

@Kytia: Igen. Pl az, hogy együnk egy lángost, és addig is legyünk egymás társaságában. Egy ilyen megteremti az ismerkedés lehetőségét. Ennyi a cél.
De ugyanez acél akkor is, ha csak simán megszólítanak, rád mosolygok, stb.
És akkor mondjuk ki, hogy ha visszamosolyogsz, akkor már baszni is kell?
Nem súlyos ez kicsit?

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 10:35:05

@Kytia: Nem, mert látom az utcában a hasonló korú kamaszokat és realista vagyok. Csak halkan mondom, hogy ha ezt majd te is elmondhatod magadról amikor olyan korú gyermeked lesz (különösen ha lány), akkor te is elégedett lehetsz (szerintem).
:)))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 10:36:25

@Jack Torrance: Viszont, hogy adott helyzetben milyen szólásokat használok utal némileg a gondolkodásmódomra...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 10:37:27

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "És akkor mondjuk ki, hogy ha visszamosolyogsz, akkor már baszni is kell" Nem kell, de lehet!!!!
:DDDD

Dökvín 2013.02.28. 10:37:31

@cyd: Így is van, a meghívás az eredeti értelmezésben pont ez lenne: egy apropó arra, hogy felmérje mindkettő, hogy valóban bejönnek-é egymásnak :)

Dökvín 2013.02.28. 10:40:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nője válogatja, meg tudom érteni mindkét reakciót valamennyire, nekem meg megvan a magamé :)

Jack Torrance 2013.02.28. 10:40:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nyilván, én csak a konkrét mérgezési szándékot vitatom :)))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 10:42:59

@Dökvín: Öööö... Melyik "mindkét" reakciót?

@Jack Torrance: Azzal voltaképp nem is vádoltuk... Legalábbis én nem.
A mondatból süvöltő szellemi toprongyság a fájó.

cyd 2013.02.28. 10:43:32

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Harmadik verzió: elfogadja az ártatlan meghívást és ő lát bele többet.

Kytia 2013.02.28. 10:43:55

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Kinél mi... Azért van az a típus, aki úgy gondolja, ha meghívott egy asványvízre, akkor kutyakötelességed dugni vele. Van olyan, akitől nem mersz elfigadni semmit. De franc tudja, anyukánál hogy volt.

@Bölcs Jaroszláv: Hajaj. Szerintem is.:)

Szöszi 28 2013.02.28. 10:44:35

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Tényleg elég baj az amikor ennyire rá görcsöl valaki erre a nem fogadok el semmit dologra. Nyilván lehet ezt normális keretek között tartani, de vannak nők akik erre képtelenek. Szomorú.

Dökvín 2013.02.28. 10:46:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Valójában tényleg nem 2, mert árnyaltabb: elfogadja a meghívást, jóhogy elfogadja a meghívást, visszautasítja a meghívást mert parázik, visszautasítja mert időben felismeri, hogy gyökérrel van dolga...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.28. 10:48:07

Tényleg nagyon okos itt mindenki....

Nem kívánom senkinek, hogy 16 éves gyerekével ilyen gondjai legyenek. Ameddig olvastam a kommenteket, én néhány dolgot hiányolok a hozzászólásokból.

-"Van, hogy vonalason keresik a lányok, ami az én telefonom lenne, "
-"Volt, hogy szó nélkül két teljes napra eltűnt, "

-"Tanulmányi eredményei jelentősen romlottak,"

Ezek azért elég gáz dolgok. Az is igaz, hogy nem 16 évesen kell elkezdeni nevelni egy gyereket. és még mielőtt... Igen, még emlékszem arra, amikor én ilyen idős voltam, és igen, van ilyen korú gyerekem és még lesz is.
Láttam olyat, aki szintén ilyen problémákkal küszködött, de ott is meg lehetett mondani, hol cseszte el, de nagyon.
Egyébként anyuka nagyon rosszul látja a dolgokat. Nem azokat a dolgokat kellene kezelni, amikre ő gondol (lányok iránti "túlzott" érdeklődés), hanem végre el kellene kezdeni beszélgetni. Talán még nem késő...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 10:49:00

@Kytia: Nyitott kaput csapkodtok.

IGEN, VANNAK GYÖKEREK!

IGEN, LESZ AKI ÚGY GONDOLJA, HOGY PERECÉRT TÉRDELHETNÉL...

De a többség NEM így gondolja.
Amikor egyes nők bebújnak e mögé a duma mögé, az voltaképp nem más mint a "minden nő kurva" átirata...

Anyuka pedig 20 éves kora körül hagyta, hogy meghívják lángosra, ami nála egyben a tettek mezejére lépést is jelentette. Ergo ő szopott lángosé'... :)

Kytia 2013.02.28. 10:53:13

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Elárulok egy nagyon csúnya titkot. Velem is előfordult már, hogy miközben valaki meghívott valamire, én arra gondoltam, hogy ha van rá mód, szívesen dugnék majd vele. Nem a perecér szopott anyu, csupán nem perecezett olyanokkal, akiket nem szopott szívesen. Összekapcsolta a kellemest a kellemessel.:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 10:54:43

@Naiva...:
Az első idézet anyuka meglehetősen fura hozzáállását példázza.
A második tényleg gáz, de hogy ilyen megtörténik az a korábbiak következménye.
A harmadik pedig egy teljesen normális folyománya a kamaszkornak.

cyd 2013.02.28. 10:54:53

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): És nem nyelte le, most viszont issza a levét.

Jack Torrance 2013.02.28. 10:55:29

@Naiva...: tartok tőle, hogy késő, de még most is hasznos lenne.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 10:57:52

@Kytia: Aki nem akarja megérteni mit mondanak neki, az nem is fogja. Úgyhogy nem ismétlem el harmadszor is a lényeget.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 11:07:39

@Kytia: Bocsi, közben mások felbaszták az agyam... Elnézést.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 11:15:51

@cyd: Ja ahogy elnézem majd szombaton, hogy birkózol a jégerrel... :)

Komolyan mondom az ügyfeleknél már csak a kollegák tudnak súlyosabbak lenni.

cyd 2013.02.28. 11:16:58

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nyugtass meg! Ugye nincs shotgun a pult alatt?

Dökvín 2013.02.28. 11:19:27

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ezek szerint csúnyán ki :) pedig biztos jól megszakértette a csapat ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 11:21:01

@cyd: Két távvezérelt oerlikon gépágyú van a pult két sarkán a miheztartás végett...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 11:21:37

@Dökvín: Áááá.... Valójában épp csak belekarcoltunk...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 11:23:37

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Peches vagy. Én most nem panaszkodhatom a kollégáimra (mindegyik csupa nőből van, 21-től 6x évesig)
:)

Kytia 2013.02.28. 11:25:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Namostakkor hülye vagyok, vagy nem vagyok hülye? Még visszaszívhatod.:D

@Dökvín:

"nincs semmi, amiben tényleg jó lenne, minden munkahelye max. 4 hónapig tartott"

"Ön szerint is minden nő ilyen?"

Aha. Köztudott, hogy a nők munkaviszonya 4 hónapnál sosem tart tovább. No meg az is, hogy magyar viszonylatban elenyésző az olyan nők száma, akiknek a párja nem tudja kényelmesen eltartani mindkettőjüket.:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 11:25:20

@Bölcs Jaroszláv: A legdurvább helyek ahol a nők abszolút többségben vannak.
A bank pl olyan volt, mint valami fortyogó katlan...
:)

cyd 2013.02.28. 11:26:45

@Dökvín: Húbazmeg! A magabiztos, kőbevésett elvárásokkal rendlekező manageryuppie sirámai. Eszemfaszommegáll.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 11:26:48

@Kytia: Természetesen hülye vagy, és ezt nyugodtan vedd dicséretnek!
:D

Csupán az ingerült választ miatt meaculpáztam. Az azért nem járt.

cyd 2013.02.28. 11:28:05

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): 17 éve ilyen katlanokban dolgozom. A pokol nekem maga lesz az örökkévalóságig tartó nyaralás.

Országúti Ninja 2013.02.28. 11:28:53

@Caddy: Nekem van kamasz gyerekem, de nem merek okoskodni, mert még elolvassa és jól megveret a csajaival :D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 11:29:42

@Kytia: Hát ez még lehet kérdés? Ha nem tudod magadtól, akkor természetesen hülye vagy!
Szívesen!
:DDDD

Kytia 2013.02.28. 11:29:46

@cyd: Ja, én is lehidaltam. Arra vágyik, hogy ha munkából megfáradtan hazaér, akkor egy állandóan kisimult, doromboló cica, vagy épp egy szexuálisan felajzott vadmacska várja (nyilván az ő személyes hangulatához igazodva), de közben meg dolgozzon má az asszony is, hát nemá hogy nem.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 11:30:55

@Szemcsi: Azért még elmondhatnád, hogy mi az ábra/saját tapasz-nyalat: sűrűn kitör a botrány otthon, és repülnek a tárgyak?
:)

plantingC4 2013.02.28. 11:31:01

Azt tenném hozzá, persze szigorúan szubjektíven, saját 16 éves énemre gondolva, hogy van ilyen, sőt még ilyenebb is.
Nagyon "jó" gyerek voltam, olvastam, nyelvet tanultam,versenysportoltam komolyan, szépen játszódtam, családom nagyon büszke volt rám kb. 15 éves koromig. Aztán elkezdtem kamaszodni és a hormonjaim beindulni...és onnantól atombomba az agyban...180 fokos fordulat...
Senki nem tudta hova tenni, hogy lehet ilyet pálfordulni...
Napokra átszöktem a lányhoz, mert szerelmes voltam belé :D, napokig nem jártam iskolába, külföldön és belföldön csavarogtam pénz és papírok nélkül, az első berúgások, az első vicces cigik, balhék, házkutatás miatt anyámat ébresztő civil ruhások...volt ott minden...
Összerakható miért történhetett így, lehet szidni a szülőket, nevelési kérdéseken vitatkozni...
Felnőtt fejjel beszélgetve erről szüleimmel, a kérdésre, hogy mi volt ez akkor ?
Én azt találtam mondani nekik, hogy EGYSZERŰEN KAMASZODTAM...a vele járó összes sztereotípiát hoztam, ti meg elfelejtettétek addigra, hogy ti is voltatok fiatalok és idióták-lehet nem tudtatok mit kezdeni velem- ez is igaz, mert nem hagytam rá esélyt :D
No mindegy is, kis színes szujjektívunkat láthatták, kérem kaccsojja ki !

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 11:31:04

@cyd: Fő is a fejük odalenn, hogy ezek után mivel jöjjenek elő... :)

Αphelion 2013.02.28. 11:31:08

@cyd: Nalunk csupa pasi dolgozik, szoval en irigyellek :)

Kytia 2013.02.28. 11:31:44

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Egye fene, kivételesen megbocsátom, de legközelebb nem leszek ilyen elnéző. A mennybejutást eljátszottad, barátom.:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 11:32:06

@Kytia: Az mondjuk bájos volt, ahogy a két órai telefont félreértette hősünk... :)

Kytia 2013.02.28. 11:34:27

@Αphelion: Én meg téged. Utálok nőkkel dolgozni.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kytia 2013.02.28. 11:35:37

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Mondhatta volna:

- Hagyjál már, kicsim, még 8 órán át bent leszek.
- Ok. Köszi.

:DDD

Szöszi 28 2013.02.28. 11:36:00

@Dökvín: Hát öööö ja...Sok az ilyen nő, de 26 évesen 7 év munkaviszonyom van, és nem vagyok ezzel annyira egyedülálló, szóval nem tom a poszt megírója, hogy fut bele csak ilyenekbe...

cyd 2013.02.28. 11:38:30

El nem hiszem. Az általánosságban sokat szidott OTP egy este 8-as üzentere egy órán belül válaszolt. Kellemes meglepetés, bár a monitor másik végén lévőt azért nem irigylem.

Kytia 2013.02.28. 11:38:56

@SzösziBoszi25: Nekem is kb. 30 évesen 8 év munkaviszonyom van. Cserébe nagy az orrom. Valamit valamiért, kedves yuppik.:)

Dökvín 2013.02.28. 11:45:36

@SzösziBoszi25: Adott körben mozog, abból is válogat, úgy tűnik. Intelligensebb nő mondjuk nem is bírná mellette sokáig valószínűleg, hiszen neki csak egy kis háziállat kell az estékre, kereken ki is mondja. A mostani nőjéhez is igaz szerelem fűzi, ez tisztán látszik az írásából... :D

Nem tudom, mekkora lehet ez a kitartott réteg, de bevallom, én nem ismerek egy árva ilyen csajt sem, lehet, csak az én köreimben nem divat. Én mondjuk meg is őrülnék, ha nem lenne állásom, egyrészt elég haszontalan életmód, önbecsülésemnek valószínűleg igen kevés lenne annyi, hogy trendi ruciban feszül a cici és mindig tip-top a külsőm, másrészt borzasztó kiszolgáltatott. Aztán ha szakítanak, keres egy másik gazdatestet liánozó üzemmódban az ilyen nő? Nem, sehogy sem tudok vele azonosulni :) Mondjuk nem is járnék egy Ákossal. :D

Kytia 2013.02.28. 11:46:54

@Αphelion: Ennyi.:D Ha viszont az útóbbi, akkor megfizetni az árat és pofa befog.:)

Dökvín 2013.02.28. 11:48:45

@Αphelion: Meg a 2 véglet között elhelyezkedő kismillió variációról :)

Szöszi 28 2013.02.28. 11:57:36

@Dökvín: Hát az én ismerőseim között se rajzanak az ingyenélők szerencsére :D Egyetértek, én sem tudnék ilyen életet élni. Nem ezt láttam otthon, nem ezt csinálom igazából 15 éves korom óta, mert azóta melózom a suli mellett is :)
Csak azt nem tudom, hogy miért nem csücsülteti be Mucikát a cégébe, ahol tulajdonrésze van titkárnőcinek, vagy valami ilyen kamuállásba?

Dökvín 2013.02.28. 11:59:18

@SzösziBoszi25: Á, akkor hogy tudna odabent csajozni? :D

Niobe 2013.02.28. 12:01:02

@Jack Torrance: (bólogat)
De találkoztam ezzel a jelenséggel meglévő apuka esetén is, tény, hogy ott a szülőpáros istenien basztatta egymást a játszmákkal. Fiacska meg eléggé felőrlődött ebben.

Kytia 2013.02.28. 12:01:29

@SzösziBoszi25: Mert 4 hónap után kénytelen lenne kirúgni.:)

indapass90210 2013.02.28. 12:12:49

Az kiderült már, hogy a gumit ki veszi?

Niobe 2013.02.28. 12:12:59

@plantingC4: aztán a mérleg nyelve belőtte magát valahova középre. Szerintem így a normális. Van tapasztalatod mindkét végletről, és most már tudod, melyik a jobb neked.

plantingC4 2013.02.28. 12:16:40

@Niobe: Inkább csak sejtem...:D
Mindig is izgatott a "mi a jó és mi a rossz" kérdéskör , de az még jobban izgat, hogy mihez képest...

plantingC4 2013.02.28. 12:18:16

@Niobe: Úgy meg szerintem kussoljon az ember valamiről, ha még nem volt benne része, nekem nem elég beleképzelni magam, át kell élnem...így járok általában..:D

Niobe 2013.02.28. 12:20:35

@plantingC4: hát nem ezt pofázom én is mindig?! Hát de :) Hasonlóan "jó" gyerek voltam, de meg kellett élnem pár dolgot.

Most pedig előre megfontolt szándékkal szundítok egyet.

plantingC4 2013.02.28. 12:25:39

@Niobe: Irigyellek a szundiért :D Bár a kollégákkal döntő többségben arra szavaztunk, hogy pokrócba csavarva napozni egy vitorláson lenne most jó...:D:D:D

Hurri Kán 2013.02.28. 12:25:51

Hülyeposzter. Ahelyett, hogy örülne, hogy van egy egésségesen működő fia. Jobb lenne, ha fiúk után kajtatna? Ezért kár volt felkelnem...

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 12:31:52

@Dökvín: Na igen, ez az érdekes, ráér ő napközben csetre belépkedni, csak a saját nőjével nem hajlandó "beszélni" :D

Niobe 2013.02.28. 12:34:31

@plantingC4: az is piszok jó, jó levegőn, hmmm ;)

indapass90210 2013.02.28. 12:35:46

@Hurri Kán: ilyen szarokat olvasgatni a dolgod egész nap?

Hurri Kán 2013.02.28. 12:36:49

@Dövan:
Nem, hálistennek van ennél jobb dolgom.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 12:37:35

@Dr. Jula Watson: AZ a nő nem ARRA van. Ő a dolgos HáziCica... :)

Caddy 2013.02.28. 12:44:03

@Szemcsi: félsz mi? :D

@plantingC4: én még balettoztam is. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 12:47:37

@Caddy: Fúúúú...
De azért bevallom, nekem az ír a nyerő.

plantingC4 2013.02.28. 12:51:16

Fordított felállásban közelítsük megl a sztorit. :D Házikandúrkodás:D

Remekül el tudnám tölteni az egész napot meló nélkül, végre foglalkozhatnék olyan, számomra érdekes dolgokkal, amire most pénztermelő rabszolgaként nincs idő, még több dolgot megtanulnék főzni, még jobban, hisz mi kedvtelésből főzünk ízlelőbimbóink és hasunk örömére amúgy is...:D és jó kandúrként már az előszobában húznám le az felsőjét róla esténként, variálva az érzéki és a vadszexes témakörök közötti teljes skálát :D

Unatkoznál munka nélkül ? Nem lenne mit tenni, kiüresedés ?
Gondold át az eddigi életedet....:D:D:D

Hurri Kán 2013.02.28. 12:54:13

@plantingC4:
Én nem tartok attól, hogy unatkoznék, ha nem dolgoznék. El lehet ütni rengeteg hasznos, és nem mellékesen jó dologgal az időt. :)

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 12:55:06

@Caddy: Mik ki nem derülnek. Én 6 évesen közöltem otthon, hogy ugye azt nem gondolják komolyan, hogy miután szombaton 5 km-eket futunk az erdőben, szombaton majd pipiskedve fogok futkározni az akármilyen néni balettóráin? :)

plantingC4 2013.02.28. 12:55:34

@Caddy: Nem csoda, hogy verseny is van, nagyon megfogja az embert a fa. Ez valami ősi szerelem lehet, de működik. Lenyűgöző fákat lehet látni nyitott szemmel kóborolva...

plantingC4 2013.02.28. 12:58:47

@Hurri Kán: Sokszor hallom ezt emberektől, hogy ha nem járna be dolgozni akkor vége lenne....
Erre szoktam mondani, hogy akkor szerintem el sem kezdődtél még...:D

Caddy 2013.02.28. 12:58:48

Nem a napokban volt valami kutatás azzal kapcsolatban hogy miért vannak a szinglik, és magasan vezetett a karrier??? Csak hogy elmebeteg Ákoska posztját ellensúlyozzam.
Aki megtalálja az kap egy csokit. :)

Ha valaki megkérdezi, hogy mit csinálnál,ha nyernél a lottón, akkor sokan azt mondják utazgatnának. De mindenképp olyan megoldás jön szóba, ami kiváltja a napi 8-10 óra munkát. Tehát??? Mindenki arra vágyik, hogy ne dolgozzon, most nem értem mit vagytok ezen felháborodva,hogy van akik ezt csinálják is. :D Sok lesz a majd én megállok a saját lábamon, és nem függök senkitől hormonból. :D

Van egy ismerős pár a barátaim között, a csajnak szar melója volt,miután a srác kitalálta a saját bizniszt és elég jól keresett megmondta csajnak,hogy nem kell dolgozni, mert eleget keres ő egyedül. Na hát az első hetek nem voltak zökkenőmentesek. A csaj konkrétan semmit nem csinált, de még csak vacsora se volt, nemhogy bevásárlás! Leültek megbeszélték, most jó,a csaj kertészkedik, süt-főz, elfoglalja magát.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): de remélem ettől még jó helyre szavaztál.:)

pretty kitty 2013.02.28. 12:59:11

@Niobe: En mal cunditottam, enekolan pont edd altatodalt tanultunk, hataaszoszvoooooolt ;)))))))))))

Országúti Ninja 2013.02.28. 13:00:35

@Caddy: persze hogy félek! Rám hasonlít a kölök :D

Szöszi 28 2013.02.28. 13:05:59

@Caddy: Hát nem tom, én is néha felsóhajtok egy egy szar nap után, hogy gecire elvehetne valaki feleségül, hogy ne kelljen többet bejönnöm dolgozni, de nem gondolom komolyan. Mikor otthon fekszem betegen 1 hétig és már kezdek jobban lenni, az utolsó pár napban már megőrülök a semmittevéstől. Nem vagyunk egyformák na :) És ez nem a kurvára megállok egyedül a lábamon kérdéskörbe tartozik nálam, hanem szeretnék elérni bizonyos dolgokat az életben, amihez az kell, hogy tanuljak és dolgozzak :)

Caddy 2013.02.28. 13:07:48

@plantingC4: köszönöm! :D
Egyébként húgom nagy mondása, mikor szabadnaposak vagyunk és együtt töltjük a napot, persze ide oda rohangálva,hogy Nekem nincs időm dolgozni. :D

@Dr. Jula Watson: na te is szófogadó gyerek voltál, mi? :)

Dökvín 2013.02.28. 13:07:57

@plantingC4: Persze, de ez így egészen más, a szóban forgó házicicával szemben éppen az volt a kifogás, hogy egyáltalán nem bír mihez kezdeni magával, nem melózik, semmi hobbi vagy saját program. Értelmes ember, ha megteheti, nyilván kihasználja az időt önmaga fejlesztésére, ha éppen nincs melója, ugyanakkor van miből finanszírozni. Mondjuk más kérdés, hogy értelmes, magára valamit is adó ember szerintem nem tartatja el magát. Akár férfi, akár nő. :)

plantingC4 2013.02.28. 13:07:57

@Dr. Jula Watson: szörnyűségek ! Ez áhhh ! :D

@Hurri Kán: Így, így ! :D

Hurri Kán 2013.02.28. 13:10:46

@plantingC4:
Ha lenne egy kis fölös időm, azonnal nyitnék egy főzőiskolát. Csak nőknek, jelentkezés kizárólag arcképes és egész alakos fényképpel :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 13:11:18

@Hurri Kán: Igen. Ezért savaztam a szlovákot... Hátha... :)

plantingC4 2013.02.28. 13:11:48

@Caddy: :D:D

@Dökvín: így van ! :D Csak olyan laszti volt, amivel épp volt kedvem eljátszani, kicsit lecsaptam rá, de tényleg csak a játék kedvéért :D

Dökvín 2013.02.28. 13:12:25

@plantingC4: +1 :) Igaz, aki igazán szerencsés, az olyan munkát végez, amit igazán szeret, de csak a munkának élni, az még ebben az esetben is felvet kérdéseket... :P

Caddy 2013.02.28. 13:13:21

@SzösziBoszi25: ezzel a fenti kis szösszenettel arra akartam csak rávilágítani,hogy így van ahogy te mondod. Nem olyan egyértelmű ez a munka nem munka dolog. Nyilván kell,hogy az ember megéljen, elérjen dolgokat, csak totál nem mindegy, hogy szereti vagy nem, kielégíti vagy sem.
Én ha megnyerném a lottót,egészen biztosan egy tök ráfizetéses óvodát nyitnék,mert imádom a kis hülyéket, és miivel a lóvé nem kellene, és nekem sem KELLENE minden nap ott lennem, ezért nyilván olyat csinálnék amit szeretek.

@Szemcsi: :D

Caddy 2013.02.28. 13:16:05

@Dökvín: teljesen egyetértek, én is azt gondolom, és azt hiszem van is ilyen mondás, hogy intelligens ember nem unatkozik. Azért durva lenne, ha nem tudnék magammal mit kezdeni.:D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 13:17:52

@SzösziBoszi25: "Nem vagyunk egyformák na " Tévedsz! Csak te nem vagy egyforma. Én mindig és teljesen egyforma vagyok.
:)

Dökvín 2013.02.28. 13:19:14

@Caddy: Én arra gondoltam, ha lenne egy gazdag férjem, visszamennék tanítani, Zsebpénznek jó lesz, és hasznos, értelmes hobbi! :D

plantingC4 2013.02.28. 13:20:22

@Hurri Kán: Mocskosjóötlet !:D
Társulnék, lehetőség szerint ! :D
Egyébként sajnálom is a nőket, hogy nemi sztereotípiaként rájuk marad a főzés. Ettől persze sokan kényszernek élik meg és nyomasztja őket. Kényszeres és nyomasztó tevékenységet meg nem kedvvel csinál senki, hát a koszt is olyan lesz...
Változtatnunk kell !!!
Mentsük meg a nőket !!!! :D

Hurri Kán 2013.02.28. 13:22:32

@plantingC4:
Ugye? Ha csak ennyit tudnánk tenni a társadalomért, már nem éltünk hiába :D

Dökvín 2013.02.28. 13:23:16

@plantingC4: Amíg elvárták tőlem, valóban nyomasztott, nem is voltam hajlandó rá. Aztán mikor megszerettem valakit annyira, hogy kedvére akarjak tenni, magamtól lettem főzőske :) Ugyanakkor megjegyezném, irtó szexi, mikor egy pasi főz! ;)

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 13:31:47

@Caddy: Naná! És képzeld, állítólag 16 éves koromban fordultam ki teljesen magamból, és akkor hülyültem meg végleg és menthetetlenül. :)

@Dökvín: Nem is a főzéssel van általában a probléma, hanem hogy ez a nőknél ugye egy mindennapos feladattá válik, amiben a legnehezebb rész az, hogy évi 365 napban ki is kell találni a menüt, ami mindenkinek megfelel.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 13:34:56

@Dr. Jula Watson: "Nem is a főzéssel van általában a probléma, hanem hogy ez a nőknél ugye egy mindennapos feladattá válik, amiben a legnehezebb rész az, hogy évi 365 napban ki is kell találni a menüt, ami mindenkinek megfelel. " Nem is igaz! Én például, ha megkérdeznek mindig megmondom, hogy mit kellene főzni. Sőt felsorolom, mint a reklámban, valahogy így:
Mindegy. Rántott mindegy, párolt mindegy, sült mindegy. Így ebben a sorrendben.
:)

tőzegmalac 2013.02.28. 13:35:22

kérdezzetek
értek ehhez is :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.28. 13:36:19

én nem vagyok túlokos, nem is neveltem még tizenhat éves gyereket, de ahogy olvastam, az jutott eszembe,hogy anyura ráférne egy kiadós dugás.

Hurri Kán 2013.02.28. 13:37:03

@Bölcs Jaroszláv:
Mindegy mit főzöl, a lényeg, a végén marhapörkört legyen ;)

_Ω_ 2013.02.28. 13:39:28


►►
►►►
►►►►
Ez itt ismét a reklám helye!

✉ ✉ ✉ ✉ ✉
✉ ✉ ✉ ✉ ✉
✉ ✉ ✉ ✉ ✉
Emlékeztető e-mail ment mindazoknak, akik előre jelentkeztek. Blogtalálkozó még mindig szombaton, még mindig 17 órakor és még mindig az Aloé Kávézóban. A teába brómot mindenki egyénileg hozzon, már ha erre van igénye!

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 13:40:19

@Bölcs Jaroszláv: És receptet is mellékelsz a mindegyhez?:)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Minden nap?:)

plantingC4 2013.02.28. 13:40:39

@Hurri Kán: Igen, be szép és nemes feladat lehetne ! :D

@Dökvín: Megmentünk téged is, ha szükség van rá, ne aggódj :D Megjegyzésed megjegyeztük és jeee ! :D

Hurri Kán 2013.02.28. 13:41:37

@plantingC4:
Úgyám!
Tavaszodik, ezt érzem csontyaimban :D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 13:41:47

@Alfonzina, aki tudja..: Egyébként a brómos teáról meg a tanulmányi eredményekről nekem az jutott szembe, hogy anyuka itasson inkább pálinkát a gyerekkel az gyorsabban meglátszik rajta.
:)

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 13:41:59

@_ Fakutya _: Jó szórakozást nektek innen a betegágyból :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.28. 13:43:33

@Dr. Jula Watson: Van amihez igen. Bár nem szeretek főzni (mosogatni igen), de már előfordult, hogy valaki (nőnemű valaki) megállapította, hogy a borscs leves sokkal finomabb ha én főzöm. De ez nem persze meglepő, elvégre az egy echte orosz kaja.
:)

_Ω_ 2013.02.28. 13:46:20

@Dr. Jula Watson: Te pedig gyógyulj meg hamar, különben legközelebb becsomagolunk csini piros vegyvédelmi ruhába (lásd bal oldali figura: www.kovox.hu/pic/Vegykep/vegyeh.jpg ) és akaratod ellenére is elviszünk a találkozóra! ;)

Országúti Ninja 2013.02.28. 13:49:21

@plantingC4: "Egyébként sajnálom is a nőket, hogy nemi sztereotípiaként rájuk marad a főzés. Ettől persze sokan kényszernek élik meg és nyomasztja őket"

Az is sztereotípia, hogy a nők nem szeretnek főzni. Szerintem elég sokan szeretnek.

Hurri Kán 2013.02.28. 13:50:25

@Szemcsi:
Akkor miért nem tanulnak meg? ;-)

tőzegmalac 2013.02.28. 13:52:10

@Kytia: :D
tuti nem rólad írt :)

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 13:52:32

@Bölcs Jaroszláv: A mindegy az az egyik legidegesítőbb válasz amúgy. :) Mosogatni minek? Ott a gép :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Izgalmnas kihívás :)

@_ Fakutya _: A piros jó szín, jól áll nekem :)

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 13:53:16

@Hurri Kán: Mert nem szerettyük a birkafejet :D

Dökvín 2013.02.28. 13:54:15

@tőzegmalac: Feszül hát, ne izgulj ;) Csak úgy dagad a mellem a büszkeségtől :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 13:55:02

@Dr. Jula Watson: Szerintem is. Sok múlik az arányokon. :)
Egyszer bíztam egy barátomra a fahéj-porcukor összekeverést.
Ő úgy vélte fele-fele jó lesz.

Országúti Ninja 2013.02.28. 13:56:14

@Hurri Kán: mert megy az nekik tanulás nélkül is :)

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 13:58:08

@Dökvín: Vigyázz, mert a végén még te is megkapod, hogy elkényelmesedtél, és azért egyre nagyobb a melled :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Izlés kérdése. Meg nem tudnám olyan cukrosan enni, mint ahogy sokan fogyasztják.

Hurri Kán 2013.02.28. 13:58:31

@Szemcsi:
Megy. Maximum a kávé ;-)

Egyébként elég elkeserítő, de nagyon kevés olyan barátnőm volt, aki képes volt megcsinálni egy rántottánál bonyolultabb valamit.

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 13:58:44

@Szemcsi: csak Hurri izlése fura egy kicsit :D

tőzegmalac 2013.02.28. 13:58:47

@Caddy: ötössel a zsebemben is melóznék, ugyanezt... talán kicsit kevesebbet

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 13:59:19

@Hurri Kán: Nem, ne is kérj, nem leszek a barátnőd :P

plantingC4 2013.02.28. 14:02:06

@Hurri Kán: :D:D:D ez kemény volt...:D kicsit bekönnyeztem, bazz...:D

tőzegmalac 2013.02.28. 14:06:05

@Alfonzina, aki tudja..: egy???
egész focicsapatnak jutna ott feladat:)

tőzegmalac 2013.02.28. 14:09:04

@Dökvín: csak remélni merem, hogy nem a bejglitől :P

tőzegmalac 2013.02.28. 14:10:31

@Dr. Jula Watson: áááá nem is feltételezném róla :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 14:12:00

@Hurri Kán: Lehet.
Az megvan hogy Jula-nak az 1:1 arányú fahéjas porcukorról az ugrott be, hogy sok a cukor? :D

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 14:16:36

@Hurri Kán: Pont ezt akartam írni, nem bírom a cukormázas dolgokat. Semmiben :)

@tőzegmalac: :))

executive summary 2013.02.28. 14:17:44

Sajnos minden pasi felszínes puncivadász, életkortól függetlenül.

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 14:18:22

@JOKKINA21: Pedig hatolnának ők mélyebbre is, ha lenne rá lehetőségük :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 14:19:57

@Dr. Jula Watson: És még mindig nem? Tényleg??? Semmi nem esett le? :D

plantingC4 2013.02.28. 14:22:34

@JOKKINA21: Felszíni puncihadászat ! Fallenség a kapuknál !Mélységi bevetés !

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.28. 14:25:30

@Caddy: Nagy csalódás lenne, ha kiderülne, h anyám ilyen hülye, tudatlan és tapasztalatlan! :)

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 14:25:35

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Fogalmam sincs, hogy mire akarsz kilukadni. Szóval nem, nem esett le.

Αphelion 2013.02.28. 14:29:53

Komment odaatrol: " A második dolog: én 1997, tehát 9 éves korom óta gyűjtök rádiókat. Szóval BÁRMILYEN hobbit betegesnek nevezni - mondjuk úgy, hogy szegénységi bizonyítványra vall."

Ezt erti valaki? XD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 14:30:53

@Dr. Jula Watson: Na jó.
Annak, hogy a fahéjat a porcukorral milyen arányban kevered az égvilágon semmi köze ahhoz, hogy a mix-szel majdan megszórandó nudli mennyire lesz édes szórás után. Az ugye attól függ, hogy a kész keverékből mennyit szórsz a nudlira.

Viszont a hatás amit 1:1 arányú fahéj:porcuki kombó kivált, nagyjából ahhoz hasonlítható, amikor parazsat tüdőzöl le. Hidd el ami beugrik, nem az lesz, hogy édes...

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 14:30:58

@Αphelion: A Hobbitok nem nevetségesek. Ez a tanulság.

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 14:33:40

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem. Mert ugye nem édesíteni akarod a nudlit, hanem megízesíteni a fahéjjal. Tehát a fahéj mennyisége adott. Azután jön a kérdés, hogy az adott fahéj mennyiséghez mennyi cukor kell, hogy az ízt finomítsa. Fordítva ülsz a lovon. Te édesíted a nudlit, és csak úgy mellékesen megijeszted egy kis fahéjjal. :D Amennyi jut az adott édes íz eléréséhez.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 14:35:39

@Dr. Jula Watson: Az 1:1 arány nemijesztés. Az halálra rémítés. :)

Csikizni ér. Főleg az otromba szőrös talpukat...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 14:38:17

@Hurri Kán: Kellő töménységben gyakorlatilag éget...

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 14:39:08

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Izlés kérdése. Persze aki nem szereti a fahéjat... :)

Caddy 2013.02.28. 14:42:01

Beteg dolog a 18.30-kor landoló járatot mármost megnézni a reptér oldalán? :D:D:D:D

Hurri Kán 2013.02.28. 14:42:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Tapasztaltam. Egyszer kicsit beállva főztem maláj csirkét :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 14:44:22

@Caddy: Nem. Cukiság. Főleg ha közben Hello Kitty-s póló van rajtad!

@Hurri Kán: :D Sandookáááááán!
Ja nem, az tigris... :D

Caddy 2013.02.28. 14:44:22

@Dökvín: @tőzegmalac: erre mondtam,hogy nyilván olyan munkát csinálnánk, amit szeretünk. :)

@Dr. Jula Watson: és ez azóta is tart, mármint a a végleges meghülyülés, ugyebár. :D

Dökvín 2013.02.28. 14:44:29

@tőzegmalac: A bejgli rúd alakú, attól igen amorf mellem lenne :D

Caddy 2013.02.28. 14:45:09

@Dr. Jula Watson: akkor jó.:D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): öööö nem, de van rajta szívecske.:)

Dr. Jula Watson 2013.02.28. 14:45:25

További szép napot, megyek szellőzni kicsit.

plantingC4 2013.02.28. 14:45:31

@Caddy: Esélyes, hogy még fel sem szállt :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.28. 14:45:44

@Jack Torrance: Nem tudom, poén volt e a tea, de attól függetlenül is egy barom ez a nő!

Caddy 2013.02.28. 14:46:20

@Dr. Jula Watson: bíztam ebben a válaszban. :)

Egyébként a fiúk főzőtanfolyamát jó ötletnek tartom, főleg ha lesz sabji is, ja és mehetek???? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 14:46:57

@Caddy: Enyhítő körülmény. De máskor tessék jobban felkészülni! :D

Αphelion 2013.02.28. 14:47:25

@Caddy: "Beteg dolog a 18.30-kor landoló járatot mármost megnézni a reptér oldalán? :D:D:D:D"

Attol fugg honnan jon ;)

cyd 2013.02.28. 14:49:04

@Caddy: Van ennél betegebb is, pl itt online végigkövetni: www.flightradar24.com/

Caddy 2013.02.28. 14:50:23

@plantingC4: ez nem esélyes, hanem teljesen biztos. :D

Caddy 2013.02.28. 14:52:01

@cyd: az a helyzet, hogy ezt már nem mertem linkelni. :D

@Αphelion: mert ha másik földrész akkor nem beteg,vagy akkor beteg?

Αphelion 2013.02.28. 14:53:58

@Caddy: Ha masik foldresz akkor mar jo esellyel elindult, szoval mar van ertelme megnezni hogy pontosan indult e. Ergo ebben az esetben nem beteg :)

cyd 2013.02.28. 14:54:51

@Caddy: Akkor valszeg ugyanaz a kórisme nálad is.

Dökvín 2013.02.28. 14:57:13

@tőzegmalac: Az biztos, bár a csülkös bab alakú cickókat nem tudom hirtelen vizualizálni... :D

Caddy 2013.02.28. 14:58:10

@Dökvín: az az indiai húsmentes izé, én nagyon szeretem.

Caddy 2013.02.28. 14:59:42

@Αphelion: értem az eszmefuttatást. :)
Nem másik földrész,gyanítom éppen Helsinkiben várakozik.

Αphelion 2013.02.28. 15:04:54

@Caddy: Az csak 1710kor indul, meg a checkin se nyilt meg, szoval meg nem is nagyon van mit nezni rajta. Irany a klinika! :P

tőzegmalac 2013.02.28. 15:06:28

@Dökvín: elég naponta a tükör előtt :P

Dökvín 2013.02.28. 15:07:40

@tőzegmalac: Amennyi csülkös babot én eszem, kétlem, hogy bármim is felvenné a formáját :D

plantingC4 2013.02.28. 15:11:37

@Dökvín: Dinnyét szoktál ? :D Barackot ? Almát ? :D

Dökvín 2013.02.28. 15:13:26

@plantingC4: Milyen népszerű lett a téma :D Akit érdekel, majd beazonosítja szombaton, nagyon kíváncsi vagyok az eredményekre ezek után... :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.28. 15:17:32

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

Na, én most értem ide megint.

"A harmadik pedig egy teljesen normális folyománya a kamaszkornak" - akkor én rosszul látom körülöttem a dolgokat, de nagyon. Sok olyat látok, ahol ez tényleg természetesnek tűnik, de ott a szülők elvárása is meglátszik ebben. És bizony nagyon sok olyat, ahol nem természetes. Biztos én gondolom rosszul de attól, hogy kamasz valaki, attól még az ő feladata az, hogy tanuljon. És bizony, ezt sok gyereknél el is lehet érni.

A másik, ami nálam kiverte a biztosítékot, az az, hogy 16 évesen szállodának tartja az otthonát. Lehet, hogy én egy köcsög, vaskalapos szülő vagyok, de amíg én is ott lakom, addig nem vasútállomás az a lakás. Én ott pihenni akarok, és úgy, hogy éjjel ott vadidegenek mászkálnak, nem lehet.

plantingC4 2013.02.28. 15:18:26

@Dökvín: Tavaszodik kérem országszerte, és ilyentájt elég népszerűek az efféle témák...:D

Szombaton lehet vizsgálni, akit érdekel ? Korrekt ajánlat ! Tán meg is beretválkozom így már !

:D:D:D

pretty kitty 2013.02.28. 15:21:31

@Naiva...: Naon szokat vad tavol mosztanabaaa....cak nem paszizooool?? ;)))))))))

plantingC4 2013.02.28. 15:22:01

@Dökvín: Dagad a ...............................................................szemem alatt a kevés alvástól....:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.28. 15:28:41

@Naiva...: Az hogy a csajozás/pasizás beindulásával a tanulmányi eredmények hogy finoman fogalmazzak meginognak, teljesen normális. Hiszen a figyelem máshová fókuszálódik.

Nem szállodának tartja, hanem a lakásának, ahol ő is él. Az együttélési súrlódások megoldása másik kérdés, ez nyilván feladat. De egy kamasszal ez is nehéz lesz. Főleg ennek a balfék anyukának. (Ezügyben Caddy-ék tippje lenne használható, de ez a nő erre tuti alkalmatlan)
Aki egyébként úgy véli, hogy a közös lakásukban található vonalas telefon az övé(?!).

tőzegmalac 2013.02.28. 15:31:05

@Dökvín: a vasárnapra tartok igényt :D

pretty kitty 2013.02.28. 15:32:34

@Naiva...: Haaat....nem tagadom h civeszen latom az ikonodaaaat ;)))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.28. 15:33:58

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A meginog, meg a teljesen megromlik nem ugyanaz.

Itt igazából a legnagyobb probléma az, amit nagyon sok helyen látok, hogy 2 évesen még mennyire aranyos az a gyerek, ha káromkodik, mint egy kocsis, 7 évesen azért már ciki az ismerősök előtt. Hova igazodik akkor ez a gyerek. Eddig lehetett, most már nem?
Egy gyereket nem kamaszkorban kell elkezdeni nevelni, akkor már nem fog menni. Max beszélgetni lehet vele, de ezt csak akkor, ha ez már előtte is gyakorlat volt.

Nem felmenteni akarom az anyukát, de azért ne adjunk már felmentés egy gyereknek azért, mert kamaszodik....!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.28. 15:35:11

@phlegma latvanylotyo: Szóval tetszik az avatarom. Átküldjem a képet priviben? :)

plantingC4 2013.02.28. 15:36:55

@cyd: Én inkább fordított sorrendben, de megfelelő menü lenne igen ! :D
Palacsintát tök jót tudok amúgy sütni és igen, fel is tudom dobni forgatni a levegőben... Vagy nem ez volt a kérdés ? :D

_Ω_ 2013.02.28. 15:37:51

@Naiva...: Csudát! Elő a fotóbolttal és megcsinálni ugyanezt "Héló, Killy!"-s kivitelben! :D

_Ω_ 2013.02.28. 15:40:29

@Naiva...: Azt hiszem más már kellően elborult elmével korábban el- illetve bevégezte:
fc05.deviantart.net/fs50/f/2009/296/e/8/Angel_Devil_Hello_Kitty_by_HelloKitty_art.jpg

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.28. 15:42:13

@_ Fakutya _: Tudtam én, hogy felesleges nekiállni. :)

pretty kitty 2013.02.28. 15:42:31

@_ Fakutya _: Hihihi!!!!! Alanyooooosz :))))))))

Caddy 2013.02.28. 15:52:44

Barátnő ügyfélszolgálaton, különböző kiadványokat, könyveket adnak el. Az imént írt egy mélt:
"Basszus, a Zoli ügyfele az előbb azt mondta, hogy Ő azért gyűjti az állatos kiadványt, mert őt nagyon érdekli, hogy a nyúl mitől puffad"

:D:D:D

Országúti Ninja 2013.02.28. 16:04:56

De szeretnék újra diák lenni, hídakra felmászni
De szeretnék tereken körtáncolni!

Caddy 2013.02.28. 16:10:31

@plantingC4: basszus én rákerestem. (kérdezd meg normális vagyok-e?) és mindent tudok, még a nyulszifiliszt is megtaláltam. :D

@Szemcsi: ezt melyik törvény köti életkorhoz ezeket a cselekedeteket?
Továbbá van még a cuccból amit toltál? :D

Hurri Kán 2013.02.28. 16:13:22

@Szemcsi:
Ezt bármelyik lájtos este meg lehet tenni :D

@Caddy:
Szerintem elég az a cucc, ami neked van ;)

plantingC4 2013.02.28. 16:23:52

@Caddy: nyuszifilisz ! veszéjj!
Nem merem megkérdezni ennyi ember előtt :D
Inkább úgy fogalmaznék, túl sok szabadidőd van :D

Hurri Kán 2013.02.28. 16:26:50

@plantingC4:
Azt tudjuk, mik a nyuszifilisz tünettyei? :D

plantingC4 2013.02.28. 16:34:36

@Hurri Kán: Sajnos nem, de ráállítunk egy brit tudóscsoportot !4!44

érdekeseket tudnak varratni az népek...

Hurri Kán 2013.02.28. 16:37:11

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Az nem para. Úgysem elevenen enném meg.

@plantingC4:
Nem akarom tudni, mi van a hátára tetoválva :D

Hurri Kán 2013.02.28. 16:41:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Olyat lehet szifilizált nyúlból csinálni?

plantingC4 2013.02.28. 16:44:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @Hurri Kán: A lényeg, hogy friss legyen a holttest elkészítés előtt !

Hurri Kán 2013.02.28. 16:45:22

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Tiszta fahéj, vagy porcukorral kevert?

Hurri Kán 2013.02.28. 16:46:37

@plantingC4:
Most gondolkozom holnap egy nyúl beszerzésén...

plantingC4 2013.02.28. 16:56:46

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Tyhűű, erre nem merem írni amit akartam, :D De jogos!

@Hurri Kán: Jobb holnap egy nyúl, mint ma egy szifilisz !

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.28. 22:55:53

ha meg buzi lenne, akkor meg azért síránkoznál..
süti beállítások módosítása