HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.07.02. 07:46

Miért kell neki 4 gyerek?

http://csajokespasik.blog.hu/2013/07/02/miert_kell_neki_4_gyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr95387222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:45:39

@Kytia:

Darth Barbie. Pink Yoda és meleg Lando Calrissian. :)

@Frigyes ur:

Gumicukrot én is elfogadom (és odaadom az illetékesnek). Igen, a cuki kiskutyák után mint pl Bubu, komoly pénzek járnának. Lenne egy Cukisági Államtitkárság, ahol elbírálják a cukisági illetéket. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:46:34

@mütyür:

A Vizipálmák Szabadságáért Alapítvány tiltakozik a bánásmód miatt! :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 11:47:43

@mütyür: jaja, a kihagyhatalan, ezmegérirészletre cuccok! kinek mi a fontos... :)

Kytia 2013.07.02. 11:49:10

@Frigyes ur: És a bébiszitter is csak azért vigyázott rátok folyton, mert nagyon szeretett.:D

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hehe. Erről volt főnököm jutott most eszembe. Két fia volt, az egyik folyton kint akart focizni, igazi eleven gyerek volt, a másikat viszont csak a gép, meg a matek érdekelte, cserébe sorra nyerte a tanulmányi versenyeket. Erre ez mit vesz nekik karácsonyra? A kis elevennek könyvet, a másiknak meg (mobil helyett, mert amúgy azt akart) focilabdát. És kifejtette nekem, hogy mert nem elégedett azzal, hogy az egyik folyton ez, a másik meg folyton az.
A lényeg, hogy senki ne lehessen az, akinek született, milyen snassz lenne már az.:DDD

Frigyes ur 2013.07.02. 11:49:14

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Barth Barbie :D

Local Mabel, sosem tudná meg agernika, állj át az Erő Sötét Oldalára! :)
A dec. közepén született zöld szeműeknek pedig nem kéne adót fizetniük.

Frigyes ur 2013.07.02. 11:50:21

@Kytia: Ha lett volna biztos nagyon szerett volna ő is! :)

mütyür 2013.07.02. 11:52:29

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ha megtudják, hogy a vizét is rendszeresen megissza :D

@mésange: és az ilyeneket hogy bírod ki röhögés nélkül? :DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:54:05

@Frigyes ur:

Gumicukorkoncesszió? :)

@Kytia:

Biztos örültek a gyerekek. A könyv és a labda is igen hamar gazdát cserélhetett :)

Frigyes ur 2013.07.02. 11:55:34

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Micsoda remek ötlet! Nagy elmék, ha találkoznak! :) Szeretnél WoW segélyt?

Kytia 2013.07.02. 11:55:47

@mésange: Hmm, ez mondjuk ismerős. Mi is írtunk anno novellákat. Az öcsém mesterművei nagy részének a lényege az volt, hogy "a tesóm nagyon hülye és még hozzá barom is". Nekem viszont eszembe sem jutott bármit is írni róla. Azt hiszem, a fiúk nőgyülölőnek születnek, a nők meg eredendően szarnak a pasik fejére.:DDD

@Frigyes ur: Igen, ez nálunk is így volt, hogy inkább én fiúskodtam, mint fordítva.

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na tessék. Rózsaszín masz Darth Vader-en és máris minden adott.:D

Αphelion 2013.07.02. 11:55:49

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "15 évesen se fogom hagyni, h egész nap a gép előtt üljön!"

Arra vonatkozoan mar vannak terveid h hogyan fogod ezt a nemhagyast fizikailag kivitelezni? ;) Engem olyan 13 es 19 eves korom kozott folyton azzal nyaggatott anyukam h "Jaaj kisfiam folyton csak a gep elott ulsz, menjel mar ki kicsit" de ettol meg nem ereztem kulonosebb kenyszert ra h kimenjek :P XD

fumerin 2013.07.02. 11:56:17

@mütyür: Sehogy. :D
Amúgy rohadt jól megtanítottuk őket kommunikálni, már sokszor a szöveg önmagában is ciki. :D
Dokinéninél is fiam poénja: Doktornéni, te megetted a pálcikáról jégkrémet? (tuod, amivel szájba turkásznak) :D és rengeteg ilyen és ehhez hasonló...:D

Kytia 2013.07.02. 11:57:59

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Jaja, gondolom, megoldották. Az ilyen jellegű szülői próbálkozások általában kudarcba fulladnak. REMÉLEM.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:59:00

@Frigyes ur:

itemlvl alapú támogatás. Nemrossz! :) Törpehörcsögre további támogatást! :)

Frigyes ur 2013.07.02. 11:59:44

@Kytia: "Az öcsém mesterművei nagy részének a lényege az volt, hogy "a tesóm nagyon hülye és még hozzá barom is"." Máris szimpatikus! :) És sosem gondolkodtál el azon, hogy ez kritika, de nem a női nem felé? :))

Ááá, a tesóm fiús volt, csak akkor épp nagyon akart játszani velem. De az óvodában pölö csak fiú barátaim voltak. Nem is lett belőlem igazi nő :(

A rózsaszín Darth Vader ellen tiltakozom!

mütyür 2013.07.02. 12:01:36

@mésange: :DDD remélem, ahogy tudod, gyűjtöd ezeket :D

Frigyes ur 2013.07.02. 12:02:14

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Köszönöm, ez csak úgy jött. Meg a fehéraranyakra. Meg a zsemlepöttyösekre.
A Dorottyákat ne adóztassuk meg külön? Meg a Rékákat? És a Lászlókat is persze természetesen.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 12:02:27

@Aphelion 2013: írtam már. megelőzés: "reményeim szerint tartalmasabb életet biztosítok neki addig majd ahhoz, h ne csak a hülye számítógépes játékok és a net érdekelje! És akkor nekem majd nem is kell korlátoznom... ;)"

Meg a tervem az, h se tv, se számítógép nem lesz a szobájukba 12-14 éves korig, és ha maguk nem igénylik, akkor utána se... De ezek még nem végleges dolgok, mert ebben nem csak én döntök. Van egy apjuk is, aki szerint a számítógép kell majd a tanuláshoz, de a netet lehet szűrni... Még van egy kis időnk, h közös nevezőre jussunk e téren. :) De mondjuk roppant nagyot csalódnék magamba, ha a fiaimat tényleg semmi más nem kötné le/nem érdekelne, csak a számítógép. Nagyon nyomik lennének, és nyilván lenne hozzá közöm! :)

fumerin 2013.07.02. 12:03:41

@mütyür: Igen, bár nem mindig vagyok boldog.
Emlékszem pecáztunk, lányom előreszaladt, majd 400m-ről kiabált vissza: Nézzétek, mennyi cigány van! :D El is süllyedtem...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 12:04:06

@mütyür:

Macskásképek megosztásáért bírságot kellene fizetni.

mütyür 2013.07.02. 12:04:33

@Frigyes ur: nagyon-nagyon rángatod az idegeimet!! :D

mütyür 2013.07.02. 12:05:45

@mésange: :DDDDD

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: most már csak családomat meg kollégát baszogatom cicc-képekkel :D

fumerin 2013.07.02. 12:07:47

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Megfelelő addon használatért is kéne valami támogatás, healbotért külön! :D

Frigyes ur 2013.07.02. 12:09:20

@mütyür: Hörcsögországot? Hm, nem lenne az mégis túl nagyratörő?

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Egyetértek.

mütyür 2013.07.02. 12:10:37

@Frigyes ur: félsz, hogy csak egy félfalunyi lenne az ország, körbevéve cicákkal? :)

Frigyes ur 2013.07.02. 12:11:11

@mütyür: *ártatlan szemekkel pislogás* Ennyire bírod a Lászlókat? :O

@_Ω_: PS! Borzasztó, kiégett a szemem.

Frigyes ur 2013.07.02. 12:12:54

@mütyür: A cicákat kiskutyák tartanák távol, és legalább jó arcok laknának csak benne. Ha nagyon akarnánk hörcsögökkel leigáznak a Galaxist is. :P

Frigyes ur 2013.07.02. 12:13:40

@_Ω_: A görög betűket is megadóztatnánk!

_Ω_ 2013.07.02. 12:16:06

@Frigyes ur: Annyi nickem volt már, hogy egy másikra váltani észrevétlen változás lenne. :)

Frigyes ur 2013.07.02. 12:17:32

@_Ω_: A több internetes névvel rendelkezőket is megadóztatnánk.

_Ω_ 2013.07.02. 12:20:03

@Frigyes ur: A több internetes névvel rendelkezők jellemzően visszatérítik maguknak az adót, ti meg majd néztek, hogy negatív az egyenleg hó végén. Aztán a bank még arra is horror kamatot számol fel. El kell adnod a hörcsögöket rabszolgának... Biztos, hogy ilyen messzire szeretnél menni? :)

Frigyes ur 2013.07.02. 12:24:10

@_Ω_: Nem lenne adó visszatérítés.
Az utolsó előtti mondatot vegyük úgy, hogy nem láttam, és akkor élhetsz még.

mütyür 2013.07.02. 12:28:24

@Frigyes ur: nagyúr és az ártatlan pislogás.. ahhaaamm :)

kiskutyákat arrébbrúgjuk, illetve megetetjük velük a maine coon-okat :)

_Ω_ 2013.07.02. 12:28:39

@Frigyes ur: Ugyan-ugyan... Ahhoz az adóvisszatérítéshez nincs szükség a közreműködésre, sőt, előtte nem kellett léteznie sem. Nincs hibátlan rendszer. Vegyük úgy, hogy nem dolgoztatom halálra a hörcsögöket - pedig kellenek a hörcsögkerék termelte megawattok míg a gépek dolgoznak az adóvisszatérítés problémáján... :)

_Ω_ 2013.07.02. 12:35:25

@mütyür: "megetetjük velük a maine coon-okat" - szerinted a kiskutyák szeretik a maine coon husit? Fogalmazz egyértelműbben, mert ez így elég rosszul hangzik! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 12:35:56

@mütyür:

Tehát kimeríted a családon belüli erőszakot és a munkahelyi terrort is. Halmozati büntetést utalok ki. :)

maine coonokat max múzeumban láthatnál illetve a génjeiket elraktároznánk. Harcimacskának minősítem őket.

@Frigyes ur:

"I find your lack of faith disturbing"

mütyür 2013.07.02. 12:41:20

@_Ω_: kutyik a maine coon elitosztag hadizsákmánya lesznek... így jó? :D

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: áhhh, nem tiltakoznak annyira :)) csak kolléga szokott olyan genya lenni, amikor mesélem, mit rosszalkodik cicc, hogy ő már rég odébbrúgta volna :D :'(

_Ω_ 2013.07.02. 12:42:35

@mütyür: Igen, így már egyértelmű a harctéri helyzet! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 12:42:41

@mütyür:

Nem poénkodik, hasznos tanácsokkal lát el. :)

Frigyes ur 2013.07.02. 12:48:42

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hogy mi milyen jól elirányítanánk az országot, rendkívül bölcs döntéseket hoznál.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 12:48:58

@mütyür:

Megértem, drabális testeddel összezúzol bárkit és bármit. :)

Frigyes ur 2013.07.02. 12:49:31

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Szegény mütyür totál nincs képben, bolondságokat beszél Omegával egyetemben.

_Ω_ 2013.07.02. 12:51:56

@Frigyes ur: Gumicukor-túladagolásban szenvedsz. Beutallak elvonóra...

Frigyes ur 2013.07.02. 12:54:10

@_Ω_: Elvonásban :(

(Lécci töröld az utolsó hsz.-om!)

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: agernika meg a hadügy.

mütyür 2013.07.02. 12:56:24

@Frigyes ur: virágszálakat csak macs bánt, nem én :P én csak azt bántom, aki macsot bánt :)

Namely 2013.07.02. 12:59:49

@mütyür:
macsot nem szabad bántani, csak átalakítani 'cípősz szósz'.....

mütyür 2013.07.02. 13:02:50

@Namely: mondod ezt, az avataroddal :)

Namely 2013.07.02. 13:03:58

@mütyür: ó bazeg, most rámpirítottál..... 1:0..... :DDDD

_Ω_ 2013.07.02. 13:07:46

@Frigyes ur: Oh, vagy úgy, elvonásban. Tény, hasonlók a tünetek, tévedhettem is a diagnózis felállításakor; mégiscsak te vagy az orvos. Oké, akkor bekötünk egy gumicukor-infúziót. :)
(Melyik hsz-t töröljem? Ha blogos kommenttörlést kérsz, írd le hozzá az időpontot és törölve lesz.)

mütyür 2013.07.02. 13:08:09

@Namely: dehogy pirítalak, kicsi vagyok, de nem kínai :)

Joe69 2013.07.02. 13:09:19

A nők vagy nagyon szeretik a gyerekeket, vagy a legundorítóbb gyűlöletkomplexusokat hozzák ki belőlük, ha nincs nekik. Itt is ez van. Ismerős szinglicsordám egyedei többször is produkáltak már ilyesmit.

Frigyes ur 2013.07.02. 13:09:24

@_Ω_: Gyorsan, ma még nem is ettem :(
(Frigyes ur 2013.07.02. 12:52:39 Ezt légy szíves.)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 13:14:16

@Frigyes ur:

Zsu meg gernika lehetne osztott belügyminiszter. :) cyd meg mondjuk kulturális államtitkár :)

Αphelion 2013.07.02. 13:14:22

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "Meg a tervem az, h se tv, se számítógép nem lesz a szobájukba 12-14 éves korig, és ha maguk nem igénylik, akkor utána se"

En mar most lefogadom h igenyelni fogjak :P Ha azt latjak h az osztalytarsaiknak mind van, te meg probalod ha nem is tiltani de "ovni" tole oket, akkor sokkal jobban fogja izgatni oket mintha kiskoruktol mas se lenne a szobajukban mint szamitogep.

"De mondjuk roppant nagyot csalódnék magamba, ha a fiaimat tényleg semmi más nem kötné le/nem érdekelne, csak a számítógép."

A szamitogep onmagaban viszonylag keves embert erdekel, az erdekli oket ami rajta van ;) En amint mondtam tini koromba folyton a gep elott ultem es nem lettem nyomi, mostanaba inkabb azzal csesztet a fonok h toltsek mar egy kis idot neha az irodaban is, ne folyton csak a logason jaron az eszem XD ;))

Frigyes ur 2013.07.02. 13:15:36

@_Ω_: Köszönöm szépen!

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hadügyminiszter és államtitkár. cydtől mentse meg a Hörcsögországot az Isten! :)

_Ω_ 2013.07.02. 13:17:59

@Frigyes ur: (Nincs is ilyen komment... Már. :P )
Sajnos még senki sem fotosoppolt gumimacikkal teletömött infúziót, úgyhogy csak ezt tudom küldeni, azért elég jól néz ki ez is:
a.tgcdn.net/images/products/additional/large/ee56_gummy_bear_ice_cube_tray_glass.jpg
Talán jobb is, ha nem intravénásan fogyasztod. :)

_Ω_ 2013.07.02. 13:27:07

@mütyür: Bissztos kell egy olyan is a csapatba akit okolni lehet a társadalom macskás devianciáiért. ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 13:38:06

@mütyür:

cydnek jó ízlése van és jó humora, a macskát elnézzük neki. Toleránsak vagyunk, nehogy az a vád érjen bennünket hogy nem. :)

Kytia 2013.07.02. 13:45:51

@Frigyes ur: Na de most mondja a mésange, hogy náluk ugyanez van. Máris reinkarnálódtunk tesómmal?:D Vagy véletlen egybeesések sorozata?:)

@_Ω_: Az erő LEGSÖTÉTEBB oldala.:D

Kytia 2013.07.02. 13:49:19

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Nekünk egy teljes évig nem volt anno tévénk. Karácsonykor kibaszódott és egy évig nem vettek újat. És a legviccesebb, hogy tudod, mi volt a különbség a között az egy év és a többi között? SEMMI.:D

_Ω_ 2013.07.02. 13:50:48

@Kytia: Egy fekete ruhás Vader valahogy olyan barátságos. De a rózsaszín! Annál kevés félelmetesebb kombinációt tudnék elképzelni! :D
Vagy csak nincs elég fantáziám. :P

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 14:08:11

@Kytia: mert előtte se néztétek, vagy mert átjártatok a szomszédba megnézi a fontos műsorokat? :D

@Aphelion 2013: Szerintem végletekben gondolkozol. Tiltani nem tiltom őket most se, semmitől. Nem is fogom. A szobájában lehet hogy nem lesz 13 évesen számítógépe, és? Attól még fog géphez jutni. Én csak azt szeretném, hogy ha nem lenne agyhalott, akinek csak a virtuális térben vannak barátai, nem sportol, nem haverkodik, nem csajozik, csak gyilkolja az orkokat, mert ez az életében az egyetlen öröm és sikerélmény. Mit jelent az, h folyton a gép előtt voltál? Nem voltak barátaid, nem voltak programok, ahova eljártál? Mert ha ilyen voltál, akkor nyomi tini voltál, és talán depis is. Az hogy kijöttél ebből, az szerencsés fordulat. Ha a gyerekem egész nap a szobájában ül és nyomkodja majd az entert, akkor azt hiszem joggal gondolhatom majd azt, h valami nem stimmel nála. Az h nem akarok a szobájába majd kis tini korába gépet, az azért van, mert így lenne rálátásom arra, h mennyi időt tölt a gépnél, ami azért fontos, h észre vegyem, ha valami már nem okés. A szobájába nem akarok benyotogatni, egyszerűbb, ha a gép van a szobáján kívül. A szülő felelősséggel tartozik a gyerekért minden téren. Szerintem ebbe az internet is bele tartozik, és ezért gondolom, h faszság egy okos teló a gyereknek ilyen korban. Ha nem netezik rajta, akkor azért, hisz nem használja ki, ha meg állandóan a neten lóg, akkor meg azért. Itt én is végletekben gondolkodom, mert ha egy nap 1x megy fel a netre, akkor arra pont elég kell legyen az otthoni gép is, ami mondjuk közös a családban. Nem hiszem, h maradandó károkat okoznék ezzel a gyerekeimnek. Ha meg igen, majd viselem a következményeit, amikor a fejemhez vágják! :)
(Meghátugye, ezek tervek, amik nemtom hogy hogy lesznek kivitelezve. Ha ott tartok és érdekel, majd megírom. ;))

mütyür 2013.07.02. 14:11:38

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: tinikorban a gyerek fel lesz háborodva, hogy nincs saját gépe, magánszférája :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 14:21:28

@mütyür: lehet. magánszférája lesz, mert már most van mindenkinek saját szobája. ha netezni akar, akkor (szerintem, most még kb10 évvel az eset előtt) ott fog, ahol az apja is, ami nem mellesleg elég jól elszeparált hely. :) mögéállni meg nem fogok. ;)

Aztán a fasz tudja mi lesz majd. Lehet pénzünk se lesz, h minden gyereknek legyen saját. És akkor mi van? Leköpnek? :D

mütyür 2013.07.02. 14:26:07

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: ez egyébként tényleg olyan, hogy idővel úgyis elválik, mi a legjobb :) nem csaka szülő alakítja a gyereket, hanem ő is a szülőket :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 14:28:52

@mütyür: így van. én már annyit, de annyit változtam miattuk... :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 14:29:34

@mütyür:

wifi, notebook, tablet és bezárkózhat a slozira kicsavarni a gyíkot :)

Kytia 2013.07.02. 14:35:49

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Szerencsére addigra már véget ért (vagy még el sem kezdődött, nemtóm) a Knight Rider, úgyhogy maradandó károsodást nem szenvedtem.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 14:40:51

@Kytia:

Lemaradtál Michael Knight kivillanó mellpréméről! Sajnálhatod. :)

Kytia 2013.07.02. 14:45:04

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Épp azt mondom, hogy szerencsére nem.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 14:48:33

@Kytia:

De ÉN sajnálom, hogy te lemaradtál róla :)

Αphelion 2013.07.02. 14:51:48

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "Én csak azt szeretném, hogy ha nem lenne agyhalott, akinek csak a virtuális térben vannak barátai, nem sportol, nem haverkodik, nem csajozik, csak gyilkolja az orkokat, mert ez az életében az egyetlen öröm és sikerélmény. Mit jelent az, h folyton a gép előtt voltál? Nem voltak barátaid, nem voltak programok, ahova eljártál?"

LOL, es meg en gondolkodok vegletekben? :P Persze hogy nem voltam ilyen, ilyen szerintem nem is nagyon letezik max nagyon extrem esetkent, es teljesen valoszinutlen hogy a te gyerekeid ilyenek legyenek csak azert mert van a szobajukban gep. :)

"Meghátugye, ezek tervek, amik nemtom hogy hogy lesznek kivitelezve. Ha ott tartok és érdekel, majd megírom."

OK, erdekelni fog, kivancsian varom a fejlemenyeket :D

Kytia 2013.07.02. 14:56:01

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: De ha mondom, hogy nem maradtam leeeeee. Elejétől a végéig megnéztem minden részt, ha nem így lett volna, nem lett volna teljes a gyermekkorom.:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 14:59:02

@Aphelion 2013: de, sajnos nagyon hogy létezik! nem is kevés eset. :S
Persze hogy nem lesznek ilyenek a gyerekeim! Figyelek rájuk. Szerintem számít, h mennyit fér hozzá, és h mikor.

De majd elválik! Mennem kell. Pá! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 15:07:55

@Kytia:

Ez esetben perverz állat vagy. :) Én azt figyeltem meg, hogy nem használt hosszú szavakat, mármint max 5 betűs szavakat. Pajti meg hasonlók voltak.

indapass90210 2013.07.02. 15:11:49

Az kiderült már, hogy ki vette a gumit?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 15:13:14

@Dövan:

A szomszéd pasi nem hiszem, 4 gyereke van. Szerintem az asszony nem pakol a szatyorba sem a teszkóban.

Kytia 2013.07.02. 15:13:32

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: @Aphelion 2013: Szerintem úgy globálisan kicsit túl van értékelve az egésznek a jelentősége. Nem ezeken fog múlni, milyen ember lesz. Tesóm anno az összes játékot végigjátszotta a gépen, logikusnak is tűnt, hogy programozást tanuljon utána az egyetemen, majd pár év programozóság után közölte, hogy hányingere van a gép előtt dekkolástól, elmegy edzőnek, azóta meg már nemtómhányadik sportban műveli ki magát. Nővérem a szobájában ülő béna geek volt nagyon sokáig, de nem gépezett, hanem olvasott. Persze a gimiben meg ettől kellett szarul éreznie magát, mert nem fogadták be a lazák. Én meg nem szerettem olvasni, helyette volt kicsit széleskörűbb szociális életem, meg is kaptam, hogy "te csak egy divatember vagy, menj a Közgázra, pont olyan felszíneseknek való, mint te". Ezt az idézetet amúgy én raktam össze egy mondatba, valójában két különböző embertől kaptam meg a vessző előtti és az utáni szakaszt.
Szóval a lényeg, hogy kurvára mindegy, milyen vagy, a családodnak úgysem lehetsz elég jó, erre utaltam a főnököm sztorijával is. Akkor lennének boldogok, ha kicsit ilyen, kicsit olyan, de leginkább semmilyen nem lennél, akkor nem rémülnének napi szinten halálra attól, hogy úristen, mi lesz, ha kiderül, hogy baj van veled, mert mittómén, a rovarok érdekelnek.

Kytia 2013.07.02. 15:16:45

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na, nekem ez nem tűnt fel. Engem azzal idegesített halálba, hogy a szerelői mindig ilyen baromi jó csajok voltak, de bezzeg őket sosem dugta meg, mindig csak a nyominger mellékszereplőket. Vártam a nagy szerelmi szálat, aztán nem jött soha.:(

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 15:21:02

@Kytia: félreértesz szerintem, mert nem attól félek, h a gyerek nem olyan lesz, amilyennek szeretném. Nekem nem tervem megmondani, h milyen legyen, mit szeressen. az ismeretségi körömben sok depis volt, számítógép buzi, lúzer gyerek. ilyet nem szeretnék, mert szerintem ez már valaminek a következménye, ami önbizalomhiányal, depivel társul. nyilván ezt nem szeretném a gyerekemnek. az, h szereti a rovarokat... Hát leszarom. De még az se fog kiborítani, ha meleg, ha fekete lányt szeret. nincsenek elvárásaim ilyen téren, csak egészséges és boldog legyen. Ha valakit _csak_ a számítógép érdekel, az szerintem nem egészséges. Megvonni nem fogom, szerintem 10-14 évesen a szobájába betenni se. Oszt majd elválik. Azt nem értem, miért akad fenn valaki ezen, már h nem egyértelmű, h lesz a kis tininek saját gépe, vagy okos telója. :)

Kytia 2013.07.02. 15:39:57

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Ja, értem. Amikor valaki azért szorul a gép mögé, mert amint kilép a nagyvilágba, a társai csesztetik az tényleg szar lehet. Ha a virtuális az egyetlen siker, ami érheti. De mondjuk itt az a kérdés, hogy a gép maga okozta az ismerőseid depresszióját, vagy az már a következmény. Vagy ha már így alakult, akkor rontja-e a helyzetet, vagy segít átvészelni a legsivárabb időszakot. Na, ezekre mondjuk nem tudom a választ.

plantingC4 2013.07.02. 15:42:55

nekem nincs gyerekem, de barátok, rokonság gyerekein szoktam edzeni :D
általában az ötödik perc után rohangálunk, sikítozunk együtt vagy a hasamon ugrálnak üvöltve, esetleg rockzenekarként, vonalzókkal lég-gitározunk, persze a Bendegúz hörög, mint állat, közben én meg szakadok a röhögéstől :D
aztán olyan fél óra múlva már rám szólnak a szülők, hogy ne mutogassak újabb módot arra, hogy felgyújtsanak valamit....általában le vagyunk cseszve, mi gyerkőcök
:D:D:D:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 16:05:29

@plantingC4:
Gyújtogatni én is szerettem. Kémián már tudtam mit kell égetni....

plantingC4 2013.07.02. 16:18:32

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: :D
így van, a kaland, a felfedezés öröme általában leköti őket, főleg, ha partnerként vehetnek részt benne, nem "csak nézheted, de ne nyúlj hozzá" módon...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 16:30:44

@Kytia: Szerintem önmagába a szg nem okoz depit, viszont súlyosbítja azt. Kell egy közeg, ahol a gyerek valamiért magányosnak érzi magát, és/vagy nem foglalkoznak vele, elnyomják. A szg és a virtuális világ jó menekülés lehet, ami csak még jobban elszigeteli a gyereket. Ha a szg nem egy karnyújtásnyira van, talán ez megelőzhető, és talán a gond hamarabb felszínre kerül. Ha...
Jómagam bízom benne, h a mi családunk, a mi gyerekeink számára nem ilyen közeg, se most, se később, még csak átmenetileg se (mert ki tudja milyen élethelyzetek lehetnek), de biztos nem lehetek benne. Aki biztos abba, h tuti jó szülő, tuti jó kapcsolata van a gyerekkel, ott már szerintem gond van. Csak remélni lehet, h jól csinálod... :)

_Ω_ 2013.07.02. 17:23:26

@I am Not A Princess I am A Khaleesi:

Látom beszélgetés van (vagy volt), én is bedobom a nagy közösbe a gondolataim...

Rengeteg dolog lehet menekülés a számítógép mellett/helyett is. Például lóghat rossz arcú srácokkal a gyerek, aztán vagy törnek-zúznak, vagy tagelnek, vagy szippantanak valamit, vagy csak simán A betűs italokat fogyasztanak. És akkor azt sem mondhatod, hogy elszigetelődött, mert rengetegen veszik körül; csupán nem az iskolai vagy társasházi vagy akármilyen helyről származó problémáinak okozóival lóg.

A megoldás szerintem nem az, hogy nem raksz számítógépet a szobájába. Ha saját gépre van igénye és megengedheted magadnak anyagilag, akkor jó megadni, ugyanúgy ahogy ha saját szobát szeretne és van rá lehetőség, azt is megadod. (Persze a hozzáférhető tartalmak szűrése nem árt a gépen.)

Azt kell észrevenni, ha baj van, ugyanis sosem a gép a hibás. Ha a közeg olyan, hogy nem figyelnek a gyerekre, akkor lényegtelen, hogy a számítógép vagy más szippantja be, valami előbb-utóbb be fogja és pont ekkor nincs ott senki aki elkapná. Ha a közeg normális, akkor pedig se a számítógép, se más nem fogja tudni beszippantani; a számítógép egy lesz azok közül a dolgok közül amivel szeret foglalkozni. Nem rosszabb, mintha extrém sportoló lenne, vagy bogarakat tűzgélne gombostűkre, vagy vonaton utazná körbe Európát. Egy hobbi.
_________________________________________________________________

Érdekes kérdés ez a legyen-e telefonja és ha igen, az mit tudjon. Szerintem az életkorának és az igényeinek megfelelően kell választani, lehetőleg szűrve azt, hogy mi az ami csak mások külső ráhatása miatt kellene neki és nem saját belső, tartósan fennálló igény (különben nekem is megvehettek volna a szüleim vagy 60 féle különböző társasjátékot amikkel jó, ha egyszer játszottam volna). A telefonálásra PIN2 kódos híváskorlátozást lehet beállítani még a legbutább telefonon is, így csak bizonyos számokat hívhat.
E mellé pedig el kell neki magyarázni, hogy a dolgok pénzbe kerülnek, amit nem lehet csak úgy szórni minden hülyeségre, mert munkával kellett megkeresni (becsületes embereknél persze) ami fárasztó. És persze azt is el kell neki mondani, hogy apa és anya szívesen ad mindenfélét, meg mindenfélére pénzt is, ha annak van értelme, nem kifejezetten káros, és nem vágja anyagilag földhöz az egész családot, stb. Nehogy azt gondolja szegény, hogy az élet csak abból áll, hogy gyűjtjük a pénzt és kuporgatjuk, majd egy méretes pénzkupacon feldobjuk a pacskert szakadt ruhában. :)

La bella Farnese 2013.07.02. 18:39:46

Jóeste!
Poszter randa irigy, és bitang sok szabadideje van.
És meleg is van.
Jól telik a július? :)

pretty kitty 2013.07.02. 19:09:34

@La bella Farnese: Cijaaaaa :DDDDD Koci nekem naonnyol teliiiiiik!!!!! Esznekeeed?? ;)))))))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 19:36:38

@_Ω_: Ööööö...
1. Itt most csak az okos telefon, net, számítógép volt téma, nem az összes létező veszély, ami a gyereket érheti...
2. 10-14 éves gyerekekeről van szó. Szerintem nem kellene neki feltétlen saját privát gép, még akkor se, ha a család kasszája ezt megengedné. Azt írtam 14 felett ha van igénye, meglátjuk... Ahogy azt is írtam, h még bármi lehet...
3. Igen, azt kéne észre venni, ha baj van. Mégis sok családban pont ezt nem veszik észre. Az emberek többségét a jóindulat vezérli, mindent a gyerekért tesznek, az ő érdekébe. Általában már akkor veszik észre a bajt, amikor komolyra fordultak a dolgok. Főleg azért alakul így, mert a szülők abszolút abban a hiszemben élnek, cselekednek, h minden rendben van. Nem is gondolnák, h az, meg amaz a gyerekben negatív dolgokat indít el. A legtöbb szülő értetlenül áll a tény előtt, h a gyereke h jutott oda, ahova... Ezt az ember belülről nem nagyon látja, sokszor kívülről meg pláne nincs jele. Valahol elsiklik a dolog, és a gyerek nem fog a szülőhöz fordulni segítségért. Arról nem is beszélve, h a nem odafigyelésnek is vannak fokozatai. A gyerekben van hiányérzet, nem kap _számára_ elegendő pozitív visszajelzést, de am minden okés. Na az ilyen gyereknek pl a fészbúk lájkvilága egy aranybánya... De ezek csak példák, amik most jutottak eszembe.
4. Ezek a gondolatok mind most jöttek a kommentelés során, h elgondolkoztam a dolgokon. Nincs nekem semmi bajom a számítógéppel, viszont baromira nem értem, h miért kéne 14 év alatt bárkinek is saját privát számítógép. Szerintem sok veszélyt rejt(het) a virtuális világ, amire természetesen megpróbálhatod felkészíteni a gyereket... Nem értem miért kéne korlátlan lehetőséget adni e téren, csak mert a lakáson belül zajlik a dolog. Az utcán se bolyonghat amennyit, amennyit csak akar és akkor amikor akar. Hangsúlyozom, 10-14 éves gyerekekről beszélünk, akik még általános iskolába járnak!
5. A pénzt mindenki maga osztja be, h mire költi, mi számára a fontos. Csak mert pl van 4 gyerek egy családban, nem hiszem, h elvárható, h az ember mind a 4 gyereknek vegyen saját gépet, még ha telne is rá. Nem is értem ezt a gondolatsort. :) Ahogy az ember nem vesz meg mindent a gyerekének, amit az csak akar és csak mert hasznos. A gyereknek nem árt meg az, ha vágyik dolgokra, h aztán később tudja értékelni azt, amilye van.

Na, mindegy! :)
süti beállítások módosítása