HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/08/09/az_anyuka_csak_szorakozik_a_pasikkal

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr65453192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.08.09. 09:57:08

@Szintet lépett (ex) Naiva.: nagyon sok fiatal se ért a számgépekhez, pedig hát már bőven ebben élünk, nem tudom a sulikban nincs számtech óra?

nálunk gimiben kezdődött, a volt technika tanár lett a számteches, egy leckével járt előrébb, mint mi :) mdir és társai, szép volt az :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 09:57:43

@Dr.Rekettyés László: "Ennyire ne legyen már senki önbizalomhiányos fasz!"

De vannak ilyenek. És még csak nem is ők tehetnek róla. Én sajnálom őket.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.09. 09:57:51

Ja, a posztról és a poszterről kurvára nem érdemes mondani semmit, mert Father teljesen jó nyomon van.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.09. 09:59:47

@mütyür: Nem mondod, hogy DOS-t tanultatok a gimiben? Vagy honnan a rákból jön az MDIR?

Hurri Kán 2013.08.09. 10:03:03

Hol itt a probléma? Keresi a zigazit :D
Poszter meg egy balfasz. Itt rinyál, ahelyett, hogy örült volna a potyapinának, mert a stílusából kiindulva saját erőből nem jut lyukhoz.

Dr.Rekettyés László 2013.08.09. 10:10:11

@I am Not A Princess I am A Khaleesi:

"És még csak nem is ők tehetnek róla."

Arra gondolsz, hogy azt hiszik, bizonyos elvárásoknak kell megfelelniük?

mütyür 2013.08.09. 10:11:07

amúgy én utálok moziba étterembe járni, szóval én sem várom el, hogy hurcibáljanak. na, jó parti vagyok? :D

Father Justice 2013.08.09. 10:14:13

@mütyür: A színházzal, wellnessel, nyaralással mi a helyzet? A szakértőket nehéz behúzni a csőbe!

Bölcs Jaroszláv 2013.08.09. 10:14:26

@mütyür: Hát nem is tudom...ha figyelembe veszem, hogy DOS-t tanultál, és ugye azt már tapasztalatból tudjuk, hogy aki ilyen, az egyéb aljasságokra is képes, akkor azért meggondolandó. Inkább mnondjuk azt, hogy érdemes veled moziba menni. Apropó a jegyeket is te fizeted? Mert akkor máris jelentkezem egy "potyamozira".
:DDDD

mütyür 2013.08.09. 10:18:38

@Father Justice: színház se, kiállítások se, wellness se (nem vetkőzök és irtózom attól, hogy idegenekkel egy vízben ázzak), nyaralásnak meg fizetem a felét :)))

@Bölcs Jaroszláv: én felező-mániás vagyok :) néha már látom kollégán, hogy ideges, hogy nem hagyok semmit, hogy ő fizessen :P

Dr.Rekettyés László 2013.08.09. 10:18:47

@mütyür: Félig. Egy moziban valóban semmi érdekes nincs, viszont jókat enni jó dolog.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.09. 10:21:01

@Bölcs Jaroszláv: Én is tanultam DOS-t a középsuliban, sőt már általánosban is.

@mütyür: Annyira értenek hozzá, hogy a facebookra ki tudják rakni a csücsörítős képet. :)

mütyür 2013.08.09. 10:21:30

@Dr.Rekettyés László: :)) jókat enni lehet otthon is, a főzés meg jó dolog :) de a legfontosabb, hogy nem kell emberek közt lenni :D

mütyür 2013.08.09. 10:22:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): de ahhoz nagyon értenek, ez tény :))

Dr.Rekettyés László 2013.08.09. 10:25:00

@mütyür: Ja, hát az biztos. Szétröhögöm az agyam, amikor különböző medencéket mutatnak a tévében, ahol lapjával állnak a zemberek a vízben, összeszednek minden kórságot, és eközben ők épp kurvára nyaralnak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.09. 10:25:18

@mütyür: Hát, egy ideje van számtech óra a áltsuliban és a középsuliban is. Hol mit tanítanak, azt nem tudom, mert volt több olyan tanítványom, akiket felmentettek az órára járás alól középsuliban, annyival előrébb volt. (ez itt az önfényezés helye volt, ha valaki nem vette volna észre, csak szólok)

Bölcs Jaroszláv 2013.08.09. 10:27:43

@mütyür: Én is felező-mániás vok. Ez egyébként teljesen kulturáltan is megoldható: pl. fizetés előtt odaadod a számla felét. Akkor a pincér előtt nem kell irulnia-pirulnia, magyarázkodnia, hogy miért hagy téged fizetni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.09. 10:27:45

@mütyür: Színház, kiállítás az nálam is kihúzva, mozi néha. Viszont a wellnesst szeretem, főleg a szaunát. Nagyon jó kis szauna felöntések vannak, mézes, sós, sörös stb. azok tök jók! A párom is megszerette, pedig mikor először vittem, azt mondta ő be nem ül.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 10:28:16

@Dr.Rekettyés László: Arra gondolok, h nem tehet róla az ember, h önbizalomhiánya van. Rossz nevelés és rossz közeg következménye. Lekűzdeni felnőtt korban nagyon nehéz, ált. csak átmeneti időszakokra sikerül, ha sikerül.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.09. 10:29:44

@mütyür: Az éttermet én sem szeretem, mert nem tudom, mi van a kajában, hányszor lett újrahasznosítva meg ilyenek. Akkor inkább főzök én és az olcsóbb is.

pretty kitty 2013.08.09. 10:31:21

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Naonnyo tanal neni vaaaaaaad!!!!!! :DDDDDDDDD ;)))))))))

Bölcs Jaroszláv 2013.08.09. 10:32:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én, mint kultúrsznob, színházba (sőt operába is) elcipelhető vagyok. Szauna ok, welness szóba sem jöhet, hegyitúra igen, bármilyen mennyiségben. Ja, és mint "orosz identitású", természetesen a legmagasabb pont ahol jártam az Oroszországban az Elbrusz névre hallgató földkupac volt, amelyen 4200m-ig sikerült feljutnom.

Dr.Rekettyés László 2013.08.09. 10:32:52

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Az önbizalom szerintem akkor jön meg, ha folyamatosan pozitív visszajelzéseket kapsz.
Persze az is igaz, hogy egy rossz neveléssel sok mindent el lehet baszni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.09. 10:34:25

@Miss Bikini: Azért szóltam, hogy más is tudja, ne csak te. :DDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.09. 10:35:39

@Dr.Rekettyés László: Igen, és egy rossz nevelést piszok sok idő helyrehozni, sokszor sajnos nem is lehet, mert ezeket a megerősítéseket keresi az illető.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.09. 10:35:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Az éttermet én sem szeretem, mert nem tudom mi van a kajában" szerintem jobb is, hogy nem tudod. Így ha te készíted akkor viszont azt nem tudod, hogy a boltban vásárolt alapanyagokban mi van. Pedig az is eléggé érdekes kérdés. Szóval a legbiztosabb egy lakatlan szigeten, ahol minden környezetszennyező/romboló faktor kurva messze van a szigettől, önellátásra berendezkedni.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.09. 10:37:40

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ok, mostmár tudjuk: mondd csak hány nebulót buktattál meg júniusban?
:DD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.09. 10:38:58

@Bölcs Jaroszláv: Akár hiszed, akár nem, egyet se. Nem csináltam magamnak melót. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.08.09. 10:42:12

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nekem is volt egy ilyen tanaram általánosban: sose buktatott meg senkit, mert volt valahol a Tisza mellett egy hétvégi háza, és nem volt hajlandó otthon maradni nyáron, hogy pótvizsgáztasson. Szóval elhiszem.
:DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 10:44:10

@Dr.Rekettyés László: a nevelés alatt azt értettem, h a szülei rosszul állatak a gyerekhez. ergo azt amit írsz: nem kapott pozitív visszajelzéseket és/vagy elnyomták a személyiségét, önálló kibontakozását, döntésképtelenné tették stb, stb. röviden rosszul nevelték fel, rossz közegben nőtt fel.

Felnőtt korban már nem pótolhatóak azok a pozitív visszajelzések, megerősítések, bátorítások, amikre a gyereknek szüksége lett volna. Sérült, önbizalomhiányos, (blogosan lúzer) lesz az emberből.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.09. 10:44:53

@Bölcs Jaroszláv: Erről egyszer majd mesélek... nem olyan egyszerű a történet, mint ahogy kívülállók hiszik. Nem buktatok csak azért, mert az akkora buli, de ötöst se könnyű kapni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.09. 10:46:26

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Az a legnagyobb probléma ilyenkor, hogy olyan embereket fog maga köré vonzani, akik pont a lúzerségben fogják megerősíteni.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 10:50:43

@Szintet lépett (ex) Naiva.: talán ez nem törvényszerű, de biztos sokszor előfordul ilyen is.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2013.08.09. 10:51:24

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Elhiszem. Különben is a Gauss-féle haranggörbe szerint az intelligencia eloszlása ha jól emlékszem úgy alakul, hogy kb. 80% az átlaghoz tartozik (mondjuk 90-110 közötti IQval), és 10-10% van alatta, illetve felette az átlagnak. Ezért ha az átlaghoz sorolod a tanítványaid nagy részét, és sem kiemelkedően jó, sem kiugróan rossz jegyet nem adsz nekik, túl nagy hibát nem követsz el.
:DD

Dr.Rekettyés László 2013.08.09. 10:52:36

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Igen, erre gondoltam.
Itt talán az a legrosszabb eset, amikor az emiatt deformált személyiség görcsösen bizonyítani akar, és kifordul magából.
De még mindig nem értem, hogyan lehet félni egy nőtől?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.09. 10:56:10

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Sajnos, nagyon sokszor a jegy, amit az ember adni tud, nem függ a képességektől. Felfele nincs is vele problémám, hogy egy átlagos eléri a jobbat szorgalommal, csak lefele van gondom, a leszarom hozzáállással. Nagyon tudom sajnálni, amikor nagyon sok tehetség elvész, mert nincs meg a háttér. Ilyenkor a gyerekek még igazán nem saját maguk miatt tanulnak, vagy legalábbis nagyon ritka.

pretty kitty 2013.08.09. 10:57:51

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Te Jaloclavnak a teszoa vaad?? Naon haszonlit a sztiluszotooook ;))))))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 10:59:29

@Dr.Rekettyés László: "De még mindig nem értem, hogyan lehet félni egy nőtől?"

Nem magától a nő(k)től fél, hanem a kudarctól és az elutasítástól, megszégyenítéstől (amikben nyilván már volt része sokszor gyermekkorában). Nem bízik magában, nem hiszi, h sikerülhet, mert ő ilyen, nem néz ki jól, nem okos, nem ügyes, nem bátor, nem ambiciózus, és a fasz tudja még, h az idióta szülei milyen baromságokat nyomtak neki(k). Ilyesmi, szerintem.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 11:00:52

@Dr.Rekettyés László: nagyon egyébkén magából nem tud kifordulni, hiszen nincs is egy normális, egészséges énje.

pretty kitty 2013.08.09. 11:03:04

@Dr.Rekettyés László: "De még mindig nem értem, hogyan lehet félni egy nőtől?"

Hat attol fugg hod van felcelelkezveeeee.....ettol a cajtol pl. azel nem alt felni mel ki tudda mi lecc a vege ha plovokalni kezded:

samsunggalaxy.co/wp-content/uploads/2013/06/Long-Eared-Girl-Pistol-Sword-Animation-3d-800x480.jpg

;))))))))))))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.09. 11:03:14

@Bölcs Jaroszláv: Én inkább a bringázásra szavazok! Erre is rászoktattam már az embert és most már ő noszogat, hogy menjünk-menjünk! :D

Azért lehet viszonylag jó alapanyagokat kapni, főleg ha nem félkész cuccokból főzöl, mert pl. én azokat sem szeretem, sőt a mélyhűtött dolgokat sem.

Lakatlan szigetre meg nagyon szívesen mennék! :) Mondjuk akkor már nem lenne lakatlan. :D

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2013.08.09. 11:04:34

@Miss Bikini: ???? Nem, nincs testvérem. Ha ugyanolyan okos, mint én, az nem gond, de ha ugyanolyan hülye az gáz, mert egyformán okos lehet két ember, de egyformán hülye nem (legalábbis a tanárok szerint). De én én vagyok, csak nagyon ritkán járok erre. Igazából most sem igazán ide készültem, hanem egy fórumra, csak mivel közben benéztem ide, és pont megláttam egy kommentet ami érdekelt hozzáböfögtem.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2013.08.09. 11:06:33

@Dr.Rekettyés László: Hát nekem volt egy (egyébként meglehetősen csinos) kolléganőm, aki kiválóan beszélt spanyolul és angolul, de titokban karate világbajnokságokra járet (versenyzőként), amit volt képe eltitkolni előttünk. Szóval lehetnek esetek, amikor érdemes tartani tőlük.
:-)

pretty kitty 2013.08.09. 11:10:00

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): "Ha ugyanolyan okos, mint én, az nem gond, de ha ugyanolyan hülye az gáz, mert egyformán okos lehet két ember, de egyformán hülye nem (legalábbis a tanárok szerint)."

Kikkkkkkopott Jaloclav vaaaaaaad!!!!!! XDDDDDDDDD :))))))))

Dr.Rekettyés László 2013.08.09. 11:22:47

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Nekem van egy ismerősöm, akinek teljesen normális énképe volt, csak éppen apuka megcsalta. Emiatt kevesebbnek érezte magát (mivel biztos nem volt elég "jó"), és ezt úgy kompenzálta, hogy válogatás nélkül dugatta meg magát mindenkivel, ezzel akarván bizonyítani, hogy ő igenis "nem rossz nő".
Szóval erre értettem a kifordulást, mivel azelőtt nem volt ilyen.

Dr.Rekettyés László 2013.08.09. 11:27:39

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Igen, értem, őket valóban lehet sajnálni. Pláne, hogy valószínűleg az élet minden területén komplexusokkal küszködnek. Még rosszabb, hogy vannak, akiket az ilyenekre utaznak, az ilyeneket használják ki.

tőzegmalac 2013.08.09. 11:32:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): Bunny,
miért is vagy ilyenekkel körülvéve? :DP

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 11:36:44

@Dr.Rekettyés László: ha tenyleg igy volt, h eredetileg nem volt gond az onertekelessel, akkor ez csak atmeneti megborulas lehetett, amit a csalodas es az atveres okozott. gondolom nem tartott tul sokaig, es ha nem banta meg, mert neki akkor ez volt jo, erre volt szuksege, akkor nincs is ezzel baj. de ez nem pont az az eset, amirol mi eddig tarsalogtunk.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 11:39:10

@Dr.Rekettyés László: sokan utaznak ilyenekre. hasonlo onertekelesi problemakkal kuzkodok pl. akiknek jo az, ha masokat megszegyenithetnek, megalazhatnak, kihasznalhatnak, jatszmazhatnak veluk. szep az elet, na! :)

mütyür 2013.08.09. 11:59:54

@plantingC4: na ez legalább értelmesen beszél. nem mint a tegnapi újságban a cikkíró :/

mütyür 2013.08.09. 12:02:29

"Franciaországban is sok bölcsőde, óvoda van, ugyanakkor az adókedvezmények is megteszik a maguk hatását. Még azt is le lehet írni az adóból, ha valaki bébiszittert fogad, családi napközit szervez, sőt, ehhez még önkormányzati támogatást is kap. "

pppffffffff... ilyenkor úgy érzem, mintha egy etióp falu lenne Mo. :/ bár lehet még ott is jobb.

plantingC4 2013.08.09. 12:09:41

@mütyür: kemény a szitu, nem dobódtam fel olvasás után...

mütyür 2013.08.09. 12:13:12

@plantingC4: hát én se. mintha már bekerültünk volna egy csúf ördögi körbe.

Niobe 2013.08.09. 12:21:01

Poszterke, a helyes meglátás végett: ez egy embertípus, férfi e avagy nő a szubhumánja, aki elköveti, vérmindegy. Egyszer talán, midőn nem érte, hanem vele verekszenek, nyolc napon túl gyógyulóan, leeshet a papír tantusz, hogy valami nagyon nem kóser. Bár nagyobb az esély, hogy inkább sajnáltatja magát. Igazmondó barát kéne az ilyennek, aki kendőzetlenül arcába vágja a tényeket, esetleg saját szülötte lehet a legalkalmasabb erre.
Csekély az esély, belátom.

plantingC4 2013.08.09. 12:30:36

@mütyür: Valóban egyre gyanúsabb és egyre sötétebb kép rajzolódik ki a jövőről nekem is, és valóban nem úgy tűnik, hogy van innen kiút, ha csak nem tényleg fizikailag távozni,(vagy egy jó narancsvirágos esküvő...pff.) de ez annyira durva, én kurvára nem akarnék/tam elmenni innen, de megint motoszkálni kezdett a gondolat.

mütyür 2013.08.09. 12:37:48

@plantingC4: sztem csináljuk azt, hogy vki vállalja innen, hogy csinálnak min. 3 gyereket a blognép cserébe pedig így-úgy támogatja a családot :DD

nahjó, ez nem vicces :(

mütyür 2013.08.09. 12:42:49

jómúltkor kérdeztem vicceskedve egyik kollégát, akinek már 2 éves a gyereke, hogy "na, készül már a következő?" főniasszony is hallotta és kioktatott, hogy nem úgy megy az, egy kell, akinek mindent meg tudunk adni.
én meg csak hümmögtem, mert nekem nagyon fura ez a hozzáállás. mi az a "minden"? laptop, nyálfón, tablet évente 2x nyaralás? olyan nincs is, hogy nem tudsz "mindent" megadni, de szeretetben neveled fel őket? :o

mütyür 2013.08.09. 12:45:04

2 kollégának nálunk 3-3 gyerekes, de ők jóval átlagfölötti fizetést visznek haza. a pórabb kollégák meg megállnak 1-nél.

mütyür 2013.08.09. 12:51:17

ti képesek vagytok egy órán keresztül ebédelni? :D

na ha mindenki elhúzott, akkor legyen legalább fél3! de inkább 4, mert akkor már végre otthon lehetek :))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 12:52:35

@mütyür: a mindenbe legalabb egy tesonak is benne kene lennie. :)

Hurri Kán 2013.08.09. 12:55:22

@mütyür:
Jaja. Épp csokifagyit tolok :)

mütyür 2013.08.09. 12:56:11

@Hurri Kán: hova? hozzám? jöhet, köszi! :))

Hurri Kán 2013.08.09. 12:56:55

@mütyür:
Ááááá, nem lehet. Kizárólag arcomba befelé. Elolvadna, mire odaér :p

Αphelion 2013.08.09. 13:00:46

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Igy van, meg egy egyket felnevelni is joval macerasabb, ha vannak legalabb ketten akkor a nagyobb mar el tudja szorakoztatni a kisebbet meg vigyazni ra. :)

mütyür 2013.08.09. 13:01:16

@Hurri Kán: jóétvágyat! :) nekem ki kell húznom otthonig, ott vár a fagyim :)

mütyür 2013.08.09. 13:02:44

@Aphelion 2013: mondjuk a vigyázás tényleg felemelő a nagyobbnak :/ én legalábbis utáltam, hogy minden reggel megküzdjek öcsémmel, hogy elvigyem oviba, suliba :P

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 13:10:22

@mütyür: fu, az nagyon sok. Ez szuloparti korkulonbseg, a 2-3 ev meg gyerekparti. :)

mütyür 2013.08.09. 13:12:19

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: na mondjuk nem így tervezték, egy baba meghalt köztünk.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 13:13:47

@mütyür: :( borzaszto lehet!
Nem lehet mindig megtervezni. Van hogy jon, van, h nem.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 13:15:56

@mütyür: na mondjuk az mar a szulo dontese, h befogja e a nagyobb_gyereket_ bebiszitternek, avagy sem.

mütyür 2013.08.09. 13:20:54

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: állítólag vmi genetikai hiba volt a dologban.

hááát, azért nem feltétlen döntés, hanem inkább kényszermegoldás, mindkettejüknek dolgoznia kellett.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 13:23:51

@mütyür: valahogy ez nem eleg jo indok nekem. nem a gyerek dolga, nem a gyerek felelossege, nem kene ra haritani. nem tesz jot a testverek kapcsolatanak se. de ez csak az en velemenyem, es nem konkretan a szuleid ellen szol. ok? :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 13:24:47

@mütyür: ha szabad kerdeznem, meg magzati eletben halt meg a baba, vagy megszuletett es utana?

mütyür 2013.08.09. 13:25:14

@mütyür: plusz hozzáteszem, nem horror volt, a suli és az óvoda közvetlen párhuzamos utcákban volt, én először ledobtam őt, aztán mentem tovább :) jó, korábban kellett kelni, inkább öcsém reggeli hisztijeit volt nehéz elviselni :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 13:28:05

@mütyür: sokan csinaljak igy. latom a fiam ovijaban is. :)

mütyür 2013.08.09. 13:30:52

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: nem vagyok ma sértődős kedvemben, ne aggódj :) nem is vagyunk ám jóban öcsémmel amúgy :)

megszületett, de azt nem tudom, hogy még a kórházban halt-e meg, vagy hazahozták-e. nem beszél róla anyám én meg nem faggatom. annyit mondott, hogy ő nem hiszi el, hogy vmi baja volt, azt mondta, hogy szerinte még a kórházban tüdőgyuszit kapott és amiatt.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 13:33:50

@mütyür: akkor jo. hat lehet ez is koztejatszott. :)

jezusom! na, ezt elkepzelni nem tudom, h hogy lehet tulelni! :( szegeny szuleid, foleg anyud! nem kivannam soha senkinek... :/

mütyür 2013.08.09. 13:38:59

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: öcsémmel kellett is járnia mindenféle vizsgálatokra, debrecen vagy szeged, nem tudom... aztán amikor megszületett, benn akarták tartani, vizsgálat címszóval. aztán amikor anyám látta, hogy mit művelnek (izzasztották meg ilyesmi), kiakadt és saját felelősségre hazahozta. nincs is baja :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.09. 13:41:29

@mütyür: neha hihetetlen hulyek az orvosok. :/

Most mennem kell. Szép hétvégét Mütyesz! :)

plantingC4 2013.08.09. 13:44:11

@mütyür: akár 1.5 órán át is tudnék ebédelni, ha van rá lehetőség, akkor meg kell adni a módját :D

" mi az a "minden"? laptop, nyálfón, tablet évente 2x nyaralás? olyan nincs is, hogy nem tudsz "mindent" megadni, de szeretetben neveled fel őket? :o"

Bonyolult dolgok ezek. Mindent megadsz lehetőségek szerint neki. Na az pont nem annyi, amennyit kell...
Nagyon szép dolog szeretetben nevelni a gyerekeket, de ez csak téged, szülőt nyugtat meg.
Pont most hallottam, az egyik kolléga, azt ecsetelte, hogy nem tud venni a lányának okostelcsit és konkrétan kiközösítették az osztálytársai a kislányt...
És ez ilyen.
Szeretetben neveli ő is, de ez egy gyerek szemszögéből a lófasszal egyenlő.
Az, hogy szeretik őket, az nem szempont.
Az jár minden gyereknek alapból a szüleitől normális esetben, a szeretet hiánya, csak ami feltűnik nekik.
Ő a kis fejében nem tudja értékelni azt, hogy szereted, mert az az alap.
"semmi olyat nem kapok meg anyukámtól, amit az összes többi gyerek igen"
Ilyenek a gyerekek. Nem tudnak felnőttként gondolkodni.
Te meg majd hiába mondod neki, jó anyukaként hogy " de ne gondolj ezekre a gyökerekre, hisz én szeretlek úgy is"
Neki ott és akkor kell beilleszkednie a közegbe, ahova mi magunk küldjük, hogy felkészülhessen az életre. Nem azok a dolgok mérvadók, abban a közegben, mint otthon.
Nem fog működni ez. Sőt. Hogy is mondják? A pokolba vezető út is jó szándékkal van kikövezve, vagy valami ilyesmi.

mütyür 2013.08.09. 13:48:47

@plantingC4: "Neki ott és akkor kell beilleszkednie a közegbe, ahova mi magunk küldjük, hogy felkészülhessen az életre. Nem azok a dolgok mérvadók, abban a közegben, mint otthon."

pontosan, fel kell készíteni az életre: ha kiközösítik (és tuti nem mindenki), akkor ezt tanulja meg. megtanulja szép lassan, ki milyen ember és hogy lehet szűrni. mindenkinek megvannak a gyermekkori harcai és ez így van jól.

mütyür 2013.08.09. 14:07:40

szép hétvégét mindenkinek! :)

plantingC4 2013.08.09. 14:12:32

@mütyür: Igen, ez is igaz lehet.
Valóban mindenkinek megvannak a gyermekkori harcai, de saját személyes élményeimből kiindulva, azt merem mondani, hogy nem mindegy mivel szemben kell harcolnia annak a gyereknek.
Ha van egy olyan téma, amivel kapcsolatban érzékeli, hogy gyakorlatilag csak ő egyedül harcol, közben meg rajta kívül senki más nem harcol ilyen problémával, akkor az nem feltétlenül fog neki tanítani olyat, ami a javára válhat.
Nekem is olyan "harcot" kellet gyerekként vívnom, amiben nagyon egyedül voltam, a gyerektársaim még csak fel sem fogták miről van szó, eddig ők nem találkoztak ilyen problémával.
Természetesen az én szüleim is biztosítottak a szeretetükről, feltétel nélkül, de hogy őszinte legyek, kurvára nem izgatott, hisz nem ez volt a kérdés.
Nekem a problémámat nem ez okozta, nekem az okozott problémát, hogy egyáltalán harcolnom kell valamiért, miközben mások csak játszanak, fociznak, egyszerűen GYEREKEK LEHETTEK.
Aki meg harcol gyerekként, az nagyon hamar felnő, mert fel kell nőnie.
Ahelyett, hogy gyerek lehetne.
Na ez a bajom az ilyesmivel.

Kham 2013.08.09. 14:38:01

Harmadik személyben mesélem el,
hogy Batmant sose ismerjétek fel.
Van egy harmincas nő, anyukából
már első randin ugrik a ruhából.
Kritériuma egy sincs, csak szivolája
minden férfinek tele tőle a gatyája.

Rámenős hölgy üzent egyet az álruhás hősnek:
"Hello drága Bőregér, jössz-e vigaszpőcsnek?"
Nem értette Denevérember, hogy most mi van,
a tizenhatéves csitriktől már a faszkivan.
Végül tisztult a helyzet, kezdődött a játék,
csak akkor borult hős Batman arcára árnyék,
mikor a nő nem rejtette a véleményt véka alá:
"Ezzel teljesítménnyel, bújj inkább egy béka alá.
Most figyelj! Ráutalva szakítok ez az egy vétkem.
Nem tudom, miért nem érti egy alkesz szerencsétlen."

"Régi sérelem érte?" morfondírozik a képregény hőse
midőn meglátja, hogy Jokert ölelgeti egyszeri nője.
Vérmérséklete horgad Batmannek, meg is teszi nyomban
harmadik személyben írja meg egy pénteki posztban.

Frigyes ur 2013.08.09. 15:08:02

@Kham: Látom nem adta fel udvari költő ambícióit, tisztelt Kham :))

Kham 2013.08.09. 15:23:50

@Frigyes ur: Sosem adom fel, minden vágyam egy kipárnázottszékes udvari talpnyalói állás:
Hozsánna Ősötétsége Vader Frigyesúrnak
neved ismerik a csillagok, régiek és újak!
Szikrázik szemem, mint a Tatuin mindkét napja
Sose virradjon elnyomó uralkodásod végnapja.

mütyür 2013.08.09. 18:52:03

@plantingC4: ez tipikusan az a helyzet, hogy mindenkinek van egy kis igaza. aztán a valóság teljesen más. De maradjunk mi gyermektelenek, a teóriánál, meg némi emlékkel.
Ált.isk.: voltak, akiknek volt a nagynyugatról hozott edzőcipőik, akiknek voltak videófilmjeik (és meg is nézhették... már felnőttként is kívülállónak éreztem magam egy baráti társaságban, akik azon röhögtek, milyen viccesek voltak az alámondásos robotszinkronok, mert én anno egyetlenegy darabot sem láttam), nem volt barbiebabám (de moncsicsim igen, sőt ikrek, egy hordozható kofferben :D), szóval na, nem voltam trendi. De azt hiszem, sokat jelent az, hogy nem emlékszem semmi maradandó lelki károsodásra ebből az időszakból. Volt egy klikkünk és azokkal viháncoltunk napestig. (ezért mondtam, hogy nem hiszem el, hogy a kollégád lányát, mindenki kollektíven kiközösítette. mindig van vki, akivel jó együtt lenni.)
visszafordítva az egészet: jobbnak tartanád, hogy megvehesd a lányodnak az okosmobilt (csak azért, mert mindenki másnak is van), aki arra használná (látván a többieket, mit csinálnak és közéjük szeretne tartozni (kérdés, miért és minek?) pl. fészt, hogy egyszál semmiben mutogassa magát és csücsörítsen? és azt lássa, ki kivel épp mit csinál?
plusz hozzáteszem, sztem a kollégád lánya nem teljesen őszinte :) nem gonoszságból, csak szimplán szeretne "menő" lenni, ezért katasztrófahelyzetet vázol fel otthon a családnak :)

na csak még ennyit, így estére :)

Joe69 2013.08.10. 01:39:39

A leírt karakter tökéletesen megfelel harmincas-negyvenes szingliismerőseim átlagának,akikről már rengeteget írtam ide sokatok nagy örömére. Akár gyerekkel, akár anélkül, tökmindegy,egykaptafa mind,egy elcseszett idegbajos nőgeneráció.

Jellemző,ahogy egyre idősödik,egyre fiatalabb és egyre alkalmatlanabb pasik után fut, hiszen retteg attól,hogy a komoly pasik átlátnak rajta és csak dugásra használnák,a komolytalanoktól ugyanez nyilván nem megalázó neki,itt ő alázhat. És az egészen átsüt a pasikkal szembeni frusztráció,gyűlölet. Amiből egyes álintellektüell egyedeik gendertudományt és politikát is képesek csinálni..
süti beállítások módosítása