HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.01.29. 07:50

Én udvaroljak egy pasinak?

http://csajokespasik.blog.hu/2014/01/29/en_udvaroljak_egy_pasinak

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr275787621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.01.29. 08:36:03

@Lord Papírsárkány: hogy kényelmesen tudjak ülni? :P

Papírsárkány 2014.01.29. 08:38:28

@mütyür: hát azt már buktad :)
*csatt csatt*

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 08:39:20

"Úgy van beállítva, hogy nincs kapcsolatban. Pedig már másfél éve együtt vannak. Ha nekem ilyen pasim lenne, büszke lennék rá."

FB adatlapból vonsz le következtetéseket? :O

Valahogy nekem úgy tűnik, mintha egy pattanásos tini szerelmes lenne a suli hejjespasijába és annak minden mozdulatát/szavát jelnek venné.

Szerintem ha akarna tőled valamit, akkor lépne. Ha meg nem, akkor simán ellehetsz évekig ebben a plátói utánfutó szerepben. :D

greycup 2014.01.29. 08:47:40

Hiányolom a posztból, hogy poszterina mit is szeretne. Így elég nehéz...

Hurri Kán 2014.01.29. 08:49:35

Szerelem, sötét verem.

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 08:56:35

Nekem lenne egy ötletem, de nyilván hülyeségnek tartod.
Ne ide írogass posztot, hanem ülj le vele és beszéljétek meg.
Örülök, hogy segíthettem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 09:07:49

@Dr.Rekettyés László: Ja hát azt neeeeem. Még a végén kiderülne, hogy mit is akar a srác! És ha nem akar tőle semmit, akkor egy világ omlik össze benne. Így még reménykedhet! :D

Papírsárkány 2014.01.29. 09:08:12

@mütyür: be is perelsz mindjárt igaz?

mütyür 2014.01.29. 09:10:28

@Lord Papírsárkány: nem vagyok megélhetési feminista :P

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 09:14:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha feltesszük, hogy nem kamuposzt és azt is, hogy most íródott, akkor ezek szerint minimum nyár óta szenved (akkor voltak a sütögetések).
Ha majd kiderül, hogy hejjjjespaseeee marad a cicababánál, vagy másikat választ helyette, akkor persze azonnal egy világ szemete lesz, aki csak hitegette.
Mert ugye vannak "JELEK".

mütyür 2014.01.29. 09:17:38

@Lord Papírsárkány: nemnélküliként nem lehetnék az?

Papírsárkány 2014.01.29. 09:25:14

@mütyür: meg (még) nem egy USA-szintű helyen vagyunk :)

mütyür 2014.01.29. 09:30:01

@Lord Papírsárkány: hát sokat azért nem kell aludni odáig

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 09:34:13

@Dr.Rekettyés László: A jelek! XD Van egy ilyen kolléganőm/barátnőm. :) A melóhelyre anno jöttek könyvvizsgálók és volt közöttük egy egész hejjes srác. Szimplán csak kedves volt vele, ő mégis két perc alatt szerelmes lett és hónapokig hallgattam, hogy az a srác húúú, meg haaa. Mikor először rámosolygott, akkor megkérdezte tőlem, hogy szerintem ő tetszik-e a srácnak, mert az mosolyog, meg kedves stb. stb. Fényévekre voltak egymástól! Mondtam neki, hogy szerintem annak a srácnak nem az olyan lányok tetszenek, mint ő. Ne vonjon le téves következtetéseket a dologból. A lány szemüveges, koránál vagy 15 évvel idősebbnek néz ki, a frizurája, mint egy 40-es nőnek és az öltözködése is régimódi. Egyébként egy nagyon kedves, segítőkész nő, csak hát nem a pasik kedvence. Próbáltam tanácsokat adni neki, meg egyszer elvittem vásárolni valami korához illő ruhát... azóta sem vette fel. :D

Szóval nagyon sokáig szerelmes volt a srácba, a poszter is valami ilyen lehet (szerintem).

mütyür 2014.01.29. 09:37:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): az miért hátrány, hogy szemüveges? :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 09:45:42

@mütyür: Mert ilyen "szódásszifonaljasztkkerettel" volt neki. :D

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 09:48:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na igen, őket például sajnálom. Nyilván alapvetően rendes, csak hát mivel nem kifejezetten az ellenkező neműek álma, így már egy-egy kedves szótól is reménykedni kezd, mivel valószínűleg nincs hozzászokva ilyesmihez. Csak aztán a reménykedésnek szinte mindig pofára esés a vége.

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 09:49:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): Egyébként a leírásból én Ivyra ismertem a Csengetett, mylord? című alapműből.

mütyür 2014.01.29. 09:50:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): ha nagyon rossz a szeme, akkor ez van, a végtelenségig nem tudják vékonyra csiszolni a lencsét.

látod, ha vkit lekövérezünk, kiakadsz, de egy szemüvegesen, aki 100%, hogy nem tehet erről, simán lehet röhögni.

mütyür 2014.01.29. 09:51:25

@Dr.Rekettyés László: kész szerencse, hogy én a "szinte" kategóriába tartozom :D

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 09:53:12

@mütyür: Namér, nem tartod magad az ellenkező neműek álmának?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 09:56:18

@mütyür: Ki mondta, hogy kiakadok rajta? Azt írtam, így nem a pasik kedvence. Sehol nem írtam fúúúúj szemüveges. Több tényező összejátszott nála. Egy szemüvegből pl. lehet valami szép, vékony kereteset is venni, ott a kontaktlencse is. Nem kell 15 évvel idősebbnek kinézni, ha szemüveges. Ő így néz ki.

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 09:58:23

@Bundabandi (Cookie Bunny): Aztán lehet, hogy ha normálisan öltözködne, elmenne fodrászhoz meg venne egy divatos szemüveget, abszolút használható portéka lenne.
Vagy nem?

Hurri Kán 2014.01.29. 09:59:43

@Dr.Rekettyés László:
Vagy le kell vetkőztetni, és elszedni a szemüvegét is ;)

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 10:00:50

@Hurri Kán: A leírás alapján valami ilyesmire várhat szegény egy ideje.

Nem királylány, csak nő 2014.01.29. 10:04:20

Milyen kedves, hogy a képek alapján elmondja mindenféle cicababának, meg nagyarcúnak a csajt, közbe meg ő járkál el feltehetően a csaj tudta nélkül annak a pasijával mindenfelé. Sajnos meg kell ,hogy mondjam a frankót. Te vagy a hülye picsa és nem ő. Erről az jut eszembe, mikor lelépett a gyerekem apja egy nővel, aztán fél év múlva meg kapart, hogy szeretne visszajönni. A csaj mikor megtudta, akkor fb-re posztolgatott nekem, hogy minden kapcsolat két emberről szól, csak néhány ribanc nem tud számolni. Haha, kis vicces :DDDDD
A kapcsolati státuszt meg be lehet úgy is állítani, hogy azt csak az ismerőseid lássák. De szimplán az is lehet, hogy csak nem foglalkozik vele a nő. Nálam pl az lenne az utolsó, hogy kiírkáljam, hogy kapcsolatban, mert a hideg ráz tőle, mikor látom, hogy valaki kirakja, és 8 millióan lájkolják és gratulálnak, hogy végre te szerencsétlen hát neked is van valakid :D
Azt meg sosem értettem, hogy miért kell ilyen barátságokat erőltetni pasi és nő között. Nekem is vannak fiú barátaim, de tartom a 3 lépés távolságot, mert azt tapasztalom, hogy az ilyen jellegű barátságokban rohadt ritka, hogy az egyik fél ne akarjon többet. Van, de nagyon kevés. Ha meg az illetőnek még párja is van, akkor pláne fura, hogy én kettesben lógjak vele...

mütyür 2014.01.29. 10:04:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): a múltkor is kiakadtál, amikor kövéreztem egyet itt :)

na de sebaj :)

mütyür 2014.01.29. 10:06:14

@Dr.Rekettyés László: nem tartás kérdése, hanem tény:)

@Lord Papírsárkány: sírjunk egyet? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 10:08:03

@Dr.Rekettyés László: Szerintem nem csúnya, ezért is próbáltam tanácsokat adni neki, meg elvinni vásárolni. Ő tipikusan egy átváltoztató showba való nő, sok mindent ki lehetne hozni belőle. :) Csak hát ő megszokta, hogy ezeket hordja, ilyen a frizurája.

Egyébként azóta férjnél van. Én úgy tudom, a férje az első férfi az életében. Boldogok azóta is, pedig a pasi vagy 20 évvel idősebb nála.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 10:11:22

@Nem királylány, csak nő: "Nálam pl az lenne az utolsó, hogy kiírkáljam, hogy kapcsolatban, mert a hideg ráz tőle, mikor látom, hogy valaki kirakja, és 8 millióan lájkolják és gratulálnak, hogy végre te szerencsétlen hát neked is van valakid :D "

Dettó! :D Nálam sincs kint.

A többivel is egyetértek. :)

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 10:13:58

@Nem királylány, csak nő: Én ezeken a "kapcsolatban" kiírásokon jókat szoktam röhögni. Ennél már csak az a rosszabb, amikor a naccccerivel készült közös képek alá nyáladzanak oda valamit egymásnak.
Oszt akkó ha "úgy alakul", akkor nem győzik törölgetni az ilyesmit.

mütyür 2014.01.29. 10:16:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Egyébként azóta férjnél van." :DDDD érdemes lett volna megváltoztatni mindenképp :D

(na ez most nem kötekvés volt, csak tényleg jót röhögtem ezen)

Nem királylány, csak nő 2014.01.29. 10:19:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): @Dr.Rekettyés László: Na igen, az a csúcs, amikor szétkürtölik, hogy mennyire szerelmesek, meg boldogok, aztán 2-3 hónap múlva meg szép csendesen eltűnik minden :D Bár olyan is van, aki ezt is látványosan csinálja és hetekig csak mindenféle szenvedő, fájdalmas, szar kiírásokat posztol.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 10:22:11

@Dr.Rekettyés László: És mikor szakítanak és kiírja, hogy már "nincs kapcsolatban" aztán erre jönnek a hozzászólások, hogy "sajnálom", "nem érdemelt meg úgysem", "fel a fejjel" stb. Vicces...

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 10:22:33

@Nem királylány, csak nő: Amikor valamelyik (nem tizenévesről beszélünk) ismerősöm kitett egy képet "Cejejmemmel" megnevezéssel, akkor ez egy remek ürügy volt arra, hogy felülvizsgáljam az ismerőseim listáját, és leszűkíthessem azt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 10:23:11

@mütyür: Miért szerinted az jó volt neki, hogy majdnem 30 volt, mire talált magának valakit? :S

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 10:24:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azért gond ez, mert bizonyos elfoglaltságom miatt viszonylag nagy számban jelölgetnek be tényleg tizenévesek. És mivel nincs akkora arcom, hogy nem igazolom vissza, ha egyszer tényleg ismerhet, így gyakran látok hajhullató dolgokat az idővonalon.

Nem királylány, csak nő 2014.01.29. 10:25:18

@Dr.Rekettyés László: A világért sem törölném az ilyen ismerősöket. Mindig nagy megnyugvást jelent szembesülni vele, hogy vannak nálam sokkal nyomibb és hülyébb emberek :D

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 10:27:52

@Nem királylány, csak nő: Viszont ennél százezerszer jobban idegesít, amikor BKV-zás közben gügyörésznek meg nyalogatják egymást a közelemben.
Ja, természetesen irigy vagyok.

mütyür 2014.01.29. 10:28:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): tyűha! hát hány évesen illik megtalálni a férjjelöltet?

Nem királylány, csak nő 2014.01.29. 10:32:20

@Dr.Rekettyés László: Egyetértek. Utálom a nyilvános nyáladzást. Boá. Egy pasimnak sem hagytam soha. Legutóbb egy mesefilmre ültem be a 4 éves gyerekemmel a moziba. Két kamasz pár üléssel arrébb végigsmárolta a mesét, de úgy, hogy attól féltem, mindjárt meg is szexuálják egymást. A gyerekek között :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 11:02:12

@mütyür: Akkor mégegyszer! Ő VOLT AZ ELSŐ FÉRFI AZ ÉLETÉBEN! SZŰZ VOLT ELŐTTE! Kápísi? :S :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 11:04:46

@Dr.Rekettyés László: @Nem királylány, csak nő: :D Akkor mégsenem vagyok ufó! Természetesen én is irigy vagyok.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 11:10:55

@Nem királylány, csak nő: Ismerőst eljegyezték. Kirakott egy képet, amint egymás kezét fogják. A srácnak pár körme tiszta gombás, a csaj piros körömlakkja félig lekopva... Ha kirak valamit, basszus legalább hozza már rendbe magát valamennyire. :S Vagy csak nekem nagyok az igényeim?

mütyür 2014.01.29. 11:14:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): akkor még egyszer! ÉS? igencsak kevéssé értem, mi közöd hozzá. vagy megkérdezte tőled, hogyan veszíthetné el, mert úgy érzi, kifut az időből?

Dr.Rekettyés László 2014.01.29. 11:16:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): A minősített eset, amikor minden szó után cuppantanak egyet.
Nem vagyok az a típus, aki megjegyzéseket tesz az utcán vagy a járműveken (a nézésem néha beszédesebb), de egyszer kénytelen voltam közölni egy párocskával, hogy "Vagy smároljatok, vagy beszélgessetek, de ez a félmunka már tényleg kibaszott idegesítő!".

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.29. 11:18:00

@mütyür: Átmész már Sárkányba, szó szerint. Unatkozol?

Figyu, ha komplexusaid vannak, ne támadással éld már ki magad.

dr. gernika 2014.01.29. 11:24:49

Eséllyel meg akar dugni, de ezeket lehet ám indirekt módon is kommunikálni. Ne görcsöld túl. Nyilván ha a tettek mezejére akar lépni, érdemes erről konkrétan is beszélni.

Hope Farhadi 2014.01.29. 11:32:43

@mütyür: +1. Mért ne lehetne valaki régimódi, divatjamúlt? Majd változik, ha szükségét érzi. Freedom.

Αphelion 2014.01.29. 11:40:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szerintem Mutyur trollkodassal probalja felelenkiteni a blogot. Irj meg ilyen hulyesegeket, Mutyesz, hadd porogjon a kommentszamlalo! ;) :P

mütyür 2014.01.29. 11:50:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): pedig én csak egy kérdést tettem fel...

Nem királylány, csak nő 2014.01.29. 11:54:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): jaj mán, egy kis gomba is zavar? :DDDD valamivel fel kell dobni a képet, ha a gyűrű nem elég ütős hozzá :D

mütyür 2014.01.29. 11:59:00

@Perihelion 2014: á, már a saját hülyeségeimet is unom.

Father Justice 2014.01.29. 12:51:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Alapvetően vidám, humoros lány vagyok, mégsem akad egy normális pasi sem, akit el tudok képzelni magam mellé." = "Alapvetően átlagnő vagyok, de mióta helybe járok a hejjespaseehoz a farokért, el sem tudom képzelni magam egy hozzám passzoló esztétikai szintű férfi mellett."

"Engem senki nem ért meg és nem szeret igazán?"

Én megértelek, de az ilyeneknek bőven elég, ha az anyjuk szereti őket.

plantingC4 2014.01.29. 13:05:17

plátói
nincs visszautasítás
nincs csalódás
nincs nemi betegség
nem tudom
nem tudom miért
lehet
pedig
ha
nem tudom
nem fogok
de
sem tudom
összekavart

Cuki. :D

Namely 2014.01.29. 13:54:14

OK.

Az általa vágyott "nője" a cicababa, ő a John, aki csak álmodozhat róla, de soha nem lesz vele randija, te pedig Garfield (ronda, szőrös, bajszos, kövér).

Érted már?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.29. 15:30:19

@mütyür: Minél hamarabb megtalálod, annál hamarabb elválhatsz. :)

Αphelion 2014.01.29. 16:45:03

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Marmint miben? Abban hogy teljesen jo az egy csajnak, ha tobb mint egy evtizedig nem kell egyetlen pasinak se? :P

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.29. 17:13:54

@Perihelion 2014: Kéretlenül tanácsot adni szerinted jobb? Ha elmondod valakinek, hogy így kéne öltözni, így kéne viselkedni, akkor szerinted menni fog neki?
Mint kiderült, férjhez ment, bár csak egy öreg pasinak kellett, de boldog vele azóta is. Akkor?

Αphelion 2014.01.29. 17:38:32

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Kéretlenül tanácsot adni szerinted jobb?"

Hat nem tudom, ha nekem valaki csak ugy keretlenul elkezdene magyarazni, hogyan oltozzek fel hogy egy bizonyos 10/10es pultoslany bukjon ram, szemely szerint en valahogy nem igazan tudnek neheztelni ra ezert ;) Jo persze ez "tipikus ferfi gondolkodas", de azert egy nonek sem lehet *annyival* fontosabb a buszkesege a pasizasnal hogy inkabb 30 eves koraig var hogy vegre valami osszejojjon, mintsem hogy meg kelljen hallgatnia nehany ruhazkodasi tippet?

"Ha elmondod valakinek, hogy így kéne öltözni, így kéne viselkedni, akkor szerinted menni fog neki?

Nem tudom, de allitolag pl. a hadseregnel a katonaknak sikerulni szokott ugy oltozni meg viselkedni ahogy elo van irva nekik :P Persze ertem mire gondolsz, nyilvan nem szivesen vesz fel az ember olyan cuccokat amik szokatlanok neki vagy nem illenek az onmagarol kialakitott kepebe -- de hat valamit valamiert, a csajnak kell eldontenie, fontos e neki annyira a parkapcsolati siker hogy megerje neki a stilusvaltast. Buzditani azert meg lehet, hogy tegye meg, nem fogja megbanni...

"Mint kiderült, férjhez ment, bár csak egy öreg pasinak kellett, de boldog vele azóta is. Akkor?"

"A kannas bortol is be lehet rugni, szoval mit reklamozzak itt nekem a Tokaji Aszut!" :PP

Sadist 2014.01.29. 17:47:35

@Bundabandi (Cookie Bunny): AHAHAHAHAHAHAH, önsorsrontó ostoba picsa :D Rég röhögtem ilyen jót :D

"Először játszottam az agyával, nem adtam oda magam egykönnyen"

Képzelem, hogy ez az agyhúzás milyen szintű lehetett:
- Addig nem szexelek veled, amíg nem mondod azt, hogy szeretsz.
- Szeretlek.
- Tényleg?
- Persze.
És már repült is rá a brére és teljes odaadással szippantotta magába a testmeleg DNS-t :D

Ennyi ésszel egyáltalán hogy képes életben maradni? Már az egy kisebb orvosi csoda, hogy nem felejt el levegőt venni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.29. 17:51:31

@Perihelion 2014: Elbeszélünk ám egymás mellett. :)
Ha valaki változtatni akar az életén, annak az igénynek belülről kell jönnie, másképp nem fog menni. Természetesen ilyenkor jól jön kívülről a segítség, nem azt mondom, hogy nem. De ha valakitől teljesen távol áll az az öltözködési stílus, amit javasolnak neki, akkor azt jelmezként fogja viselni és idegen marad neki. Hiába mondják neked azt, hogy legyél ilyen vagy olyan, hogy az a 10/10-es pultoslány bukjon rád, ha az annyira távol áll tőled, hogy állandóan színészkednek kellene. Ideig-óráig természetesen megy, de meddig. Ha egyszer meg akarod fektetni, akkor nincs is ezzel gond, ki nem tojja le, mit gondol rólad utána. De szerinted egy ilyen csaj, aki így öltözködik, így hordja a haját, ilyen a stílusa... szerinted természetre milyen? Az egyéjszakás kalandok vonzzák?
Az utolsó mondatodon meg kiakadtam. Szerinted csak azért boldog vele, mert "legyünk boldogok ezzel, jobb úgyse jut" ?
Mit mondanál akkor, ha valaki arra a nőre, akibe szerelmes vagy, így nyilatkozna. Mert szerinte nem ő kellene neked, hanem valaki más.

Αphelion 2014.01.29. 18:20:56

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "De szerinted egy ilyen csaj, aki így öltözködik, így hordja a haját, ilyen a stílusa... szerinted természetre milyen? Az egyéjszakás kalandok vonzzák?"

Nyilvan nem, de nem is ezt felteteleztem. Arra gondoltam (meg szerintem Bundiek is), hogy mondjuk a komoly erdeklodok taboranak szelesitese erdekeben kene valtoztatni ezt-azt -- olyan dolgokat, amik talan nem is allnak tole annyira tavol, csak lehet eddig eszebe se jutott ilyenekre gondolni. Vagy nemi kis huzodozas utan el tudna fogadni, magaenak tudna tekinteni a stilust. (Vagy nem....de egy probat azert meger, igazabol a segito szandek vezerelte Bundiekat es nem eroszakoltak ra magukat, csak tanacsokat adtak, szoval nem csinaltak semmi megvetni valot.)

"Az utolsó mondatodon meg kiakadtam. Szerinted csak azért boldog vele, mert "legyünk boldogok ezzel, jobb úgyse jut" ?"

Lehetett volna hamarabb pasija, es feltehetoen jobb is, ha mas stilusban nyomja, ez azert elegge tagadhatatlan.

"Mit mondanál akkor, ha valaki arra a nőre, akibe szerelmes vagy, így nyilatkozna. Mert szerinte nem ő kellene neked, hanem valaki más."

Ha mar kialakult a kotodes valakihez, akkor nyilvan nem fogod masokkal hasonlitgatni, szoval ez az egesz csak a "szerelem elotti" nezopontbol ertelmezheto. Gondolatban porgesd vissza az idot mondjuk 3 evvel ezelottre, itt van egy 27 eves no, nincs sikere a pasiknal, mert tul oreges es nem igazan szexi a stilusa, pedig teljesen jo csaj lehetne ha kicsit osszekapna magat...ki tudja, talan annak a helyes sracnak is tetszene a harmadik emeletrol...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.29. 18:36:39

@Perihelion 2014: Biztos vagy abban, hogy az úgymond jobb pasival jobban járt volna? Mit tudsz a jobb pasiról? Hogy fiatalabb, semmi többet. Volt egy barátnőm, akinek volt egy velünk egykorú barátja, aki természetre jajj de volt. Kinézetre tök stimmelt inden. Most van egy 16 évvel idősebb férje, aki természetre csúcsszuper, agyilag fiatalabb (nem gyerekesebb, ne keverjük), mint a felesége. Akkor most kapott volna ő is jobbat? Megint ott tartunk, hogy leragadtunk a kinézetnél. Én elhiszem, hogy Bundit a jó szándék vezette, nem is feltételezek róla mást, csak úgy gondolom, hogy attól, hogy kapsz pár jó tanácsot, ami a te életedtől esetleg idegen, attól még nem lesz neked jobb. Ha belül nem képes valaki megváltozni, akkor kívül csinálhat magával, amit akar, max átveri a többieket, és azért fogják őt később nagy csalódások érni, mert aki látja, az mást vár tőle, mint amit adni képes.

mütyür 2014.01.29. 18:55:49

@Szintet lépett (ex) Naiva.: mmm, köszönöm, pont így gondoltam.

és csak azért akadtam ki a nap folyamán, mert Bundás mindig hangoztatja, hogy a külső nem számít és a Father-féle szintbelövés baromság, közben meg leírta, hogy a helyespasinál egy ilyen csúnyácskának esélye sem lett volna soha. ez kicsit felhúzott, tény.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.29. 19:02:59

@mütyür: :DDD
Nem baj, trollkodjunk csak tovább. :)

mütyür 2014.01.29. 19:06:56

@Szintet lépett (ex) Naiva.: másra úgysincs energiám :) mostanság az élet fájdalmas

mütyür 2014.01.29. 19:13:26

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :) igen, próbálom megtalálni azt a szépet a napi kórházlátogatások között :)

Αphelion 2014.01.29. 19:14:26

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Megint ott tartunk, hogy leragadtunk a kinézetnél."

Te ragadtal le, nem en hoztam szoba a kinezetet :P

"jobb pasi" = osszessegeben nezve, minden relevans szempontot figyelembe veve jobb.

"csak úgy gondolom, hogy attól, hogy kapsz pár jó tanácsot, ami a te életedtől esetleg idegen, attól még nem lesz neked jobb. Ha belül nem képes valaki megváltozni, akkor kívül csinálhat magával, amit akar, max átveri a többieket"

Ezzel egyetertek. Ha direkt azert oltozott ugy, mert azt talalta a szemelyisege leghubb kifejezesenek, akkor valoban nem segitett volna, ha csak a ruhazatat valtoztatja meg, sot akkor tenyleg nem is nagyon tudta volna azt megvaltoztatni. De van egy olyan lehetoseg is, es szerintem Bundiek ebben remenykedtek, hogy nem tudatosan valasztotta ezt a stilust, hanem pl. mindig is igy oltoztettek a szulei es o nem gondolt ra hogy talan erdemesebb lenne mashogy. Pasikkal ez siman elofordul, egy nobol persze nehezebb kinezni, de ki tudja :)

Ha a szemelyisegebol fakad a stilus, akkor annak valoszinuleg konzervativ vilagnezet, vallasos neveltetes, szexualis elfojtas, vagy valami ilyesmi lehet az oka. 2x eves korban meg ezeken is lehet valtoztatni, nekem is rengeteget valtozott pl. a gondolkodasom 25 eves korom korul. Az, ha baratsagosan figyelmeztetik a csajt, hogy idosebbnek nez ki a koranal, es valoszinuleg ezert nem erdeklodnek iranta a pasik, talan pont megadhatja a megfelelo kezdolokest es motivaciot a szemleletmodja felulvizsgalasahoz.

Hiszen az egesz ebbol indult:

"A melóhelyre anno jöttek könyvvizsgálók és volt közöttük egy egész hejjes srác. Szimplán csak kedves volt vele, ő mégis két perc alatt szerelmes lett és hónapokig hallgattam, hogy az a srác húúú, meg haaa. Mikor először rámosolygott, akkor megkérdezte tőlem, hogy szerintem ő tetszik-e a srácnak, mert az mosolyog, meg kedves stb. stb. Fényévekre voltak egymástól! Mondtam neki, hogy szerintem annak a srácnak nem az olyan lányok tetszenek, mint ő."

Szoval a lelkesedes megvan, szeretne tetszeni a helyes sracoknak, dobog a szive ha szoba kerul a tema...Ha valamit nagyon akarsz, es belatod hogy a jelenlegi gondolkodasoddal nem fogod megkapni, akkor nem kell sok rabeszeles az agyadnak a valtoztatashoz.

mütyür 2014.01.29. 19:21:41

@Perihelion 2014: "Fényévekre voltak egymástól! Mondtam neki, hogy szerintem annak a srácnak nem az olyan lányok tetszenek, mint ő."

köszi, újra felhergeltem ezen magam.

és nem, nem "szeretne tetszeni", hanem szimplán félreértette a kedvességet. ha tetszeni akart volna, megkérte volna Bundást, hogy adjon tanácsokat. (direkt ezért kérdeztem rá, hogy a csúnyácska kérte-e meg, de mivel nem kaptam rá választ, feltételezem a nem-et, majd Bundás cáfol, ha akar)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.29. 19:30:34

@Perihelion 2014: Te még sose láttál olyat, amikor két olyan ember van együtt, akik egymástól fényévekre vannak kinézetre? Tudom, ilyenkor csak valami olyan indok tartja őket össze, ami biztos, hogy nem szerelem, szeretet, megbecsülés meg végképp nem, biztos az egyiknek sok a pénze, jó a kocsija. sajnos, semmi más nem képzelhető el.
Mondjuk azt nem értem, hogy az a csaj, aki kövér, nem is a legszebb, de hihetetlen jó stílusa van, szakadnak meg érte a pasik. Biztos csak szexet akarnak, tudom. Nem is találhatnának jobban kinéző csajt arra, ezt is tudom. És mielőtt bármit szólnál, jó pasikról van szó.

mütyür 2014.01.29. 19:30:54

melyik változat az, ami arra hergeli a férfit, hogy továbbgondolkodjon:

- vidám a kis régies ruháiban, de szemmel láthatóan jólérzi magát, a "bőrében van"
- székrekedéses mosollyal húzkodja lefelé a miniszoknyáját

?

Father Justice 2014.01.29. 20:09:39

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Valóban van másik variáció is. Például olyan, hogy azok a bizonyos jó pasik is alapvetően stabil párkapcsolatot akarnak (akár a tervezhető felerezsi + W.I.F.E. extrák, akár a van kihez szólni esténként feeling, akár egyéb okok miatt), de hozzájuk passzoló szintű nők MEGTARTÁSÁHOZ már kevés az, amit anyagilag fel tudnak mutatni.

(Magyarázat: Egy 10/8-as, 25+ éves, válogatási helyzetben lévő nő nem fog leragadni a 10/8-as férfi mellett hosszabb távon csak a külsőségek miatt. Addigra ugyanis már megérti, hogy az élet 95%-a nem párosjáték az ágyban, hanem csupa olyan dologról szól, amihez javarészt köze van a pénznek. Ezért inkább egy 10/6-os, gazdag férfit lasszóz meg magának, amíg komoly kereslet van rá a húspiacon, és nem egy olyat, aki "csak" jól néz ki. Ha az értékrendje lehetővé teszi, mellette tarthat 10/9-es, vagy akár 10/10-es sunátort is bármikor - csak ügyes szervezés kérdése.)

Akárhonnan is nézzük, az emberek 99,5%-a a számára elérhető legmagasabb szintű ellenkező neműek közül törekszik kiválasztani azt, aki egyebekben is o.k. számára, nem pedig az o.k. szintűek közül azt, aki emberileg nagyon bejön neki. Ez van, így működik a szoftver. Ha sikerül kifogni egy olyat az elérhető legmagasabb szintűek mezőnyéből, aki egyebekben nem szimplán o.k., hanem ténylegesen nagyon nyerő - tehát nem a magas szintje miatti wow-hatás láttatja annak -, az a Jackpot.

De az ritka. Nyolcezerből egy.

@mütyür: Amelyiknek magasabb a szintje.

mütyür 2014.01.29. 20:29:47

@Father Justice: nagyon sok mindenben egyet szoktam veled érteni, de ez most tényleg sok volt.

btw te mit szólnál, ha kiderülne, hogy a csajod azért van csak veled, mert rájött, hogy jobb nem jut neki? vagy tudod, hogy jutna jobb, csak neked több pénzed van? :))

tudom, elégedett lennél :)

Father Justice 2014.01.29. 21:10:57

@mütyür: Az emberek nagyon kis hányada mondhatja teljesen őszintén, hogy olyan (szintű) társa van, amilyenre mindig is vágyott. A többiek pontosan azért vannak együtt, mert nem jutott jobb. Alighanem elsápadnál, ha megtudnád, a kapcsolatok hány százalékában fantáziál legalább az egyik fél a jobb fogásról (vagy minimum időszakos minőségi sunázásokról) miközben négyszemközt és nyilvánosan is folyamatosan szerelmet hazudnak egymásnak. Inkább nem is írom le, hogy 93,22%-ról van szó.

A konkrét kérdés eleve paradox: ha annyival több pénzem van, mint a vetélytársamnak, hogy a nő velem van, akkor hogyan lehetne ő a jobb? A férfiak esetében a vagyon közvetlenül befolyásolja a szintet, és a versenyben végül mindig az a jobb, aki megműveli a nőt, nem pedig az, aki egyébként még "juthatna neki". Ilyen értelemben éppen ezért sokkal jobb nálam az 50 körüli, hordóhasú, orkfejű bunkó is, aki havonta fél milliót tud költeni csak nőkre. Ez hiába hangzik kegyetlenül, előbb-utóbb az élet legszikárabb igazságaival is szembe kell nézni.

Azért válaszolok. Úgy érezném magam, mint a pufók napközis, amikor megtudja, hogy spenót helyett rántott szelet lesz petrezselymes krumplival, de kárpótlásul jár mellé csoki is!

Sadist 2014.01.29. 22:16:38

@Father Justice: "Az emberek nagyon kis hányada mondhatja teljesen őszintén, hogy olyan (szintű) társa van, amilyenre mindig is vágyott. A többiek pontosan azért vannak együtt, mert nem jutott jobb."

A Dollars & Sex című műben van egy nagyon jó rész, amiben a szerző arra tesz javaslatot, hogyan lehetne őszintébbé tenni a házassági esküket:

Groom: “I, [name of groom], agree to enter into a contract with
you, [name of bride], that will govern the terms of our marriage. I accept
that while I have met other women whose qualities were such
that they surpassed my minimum requirements for a bride, the fact
that they found me lacking has led me to choose you, my love, as my
wife. What you lack in terms of education and income, you more
than compensate for with your youthfulness and attractive appearance,
and I vow that this trade-off is sufficient for me to choose you
as my bride. I promise to be faithful, even though the low cost of
searching and your inevitably declining value might one day encourage
me to seek a new wife. I vow to work with you toward the common
goal of exploiting the division of labor in the production of
household goods so that our household will prosper. I will continue
to invest in my human capital to ensure that your future expectations
of our household income are met. While it may not be rational, I
pledge to invest in our children and my asset portfolio as if I expected
us to be together until death do we part.”

Bride: “I, [name of bride], agree to enter into a contract with you,
[name of groom], that will govern the terms of our marriage. I accept
that while I have met other men whose qualities were such that they
surpassed my minimum requirements for a groom, the fact that they
found me lacking has led me to choose you, my love, as my husband.
What you lack in stature and attractiveness, you more that compensate
for with your level of education and occupational choice, and
I vow that this trade-off is sufficient for me choose you as my husband.
I promise that any children born into our marriage will be biologically
your own, even as I know that I will be tempted to seek
short-term relationships with men who possess a better genetic endowment.
I will sacrifice my own human capital for that of our children,
in the knowledge that you will bring in sufficient resources for
our family to ensure our well-being. While it may not be rational, I
will quell my inclination to behave in a risk-averse manner and
pledge to invest in our marriage and my asset portfolio as if I expected
us to be together until death do we part.”

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.30. 12:05:30

@mütyür: @Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem értem a problémátokat, olyanon rugóztok, ami nem volt benne abban, amit én írtam. Félremagyarázzáttok az egészet.

Adott egy lány, aki tetszeni szeretne egy srácnak ill. srácoknak. Nem veszik őt észre, mert annyira szürke egérnek öltözik, hogy aki nem ismeri közelebbről, az rá sem néz. Márpedig az első benyomás sokat számít! Ha nem ismered, akkor először a külseje alapján döntesz és lesz róla egy véleményed. Gondolom ebben azért egyetértünk. A Father féle szintezés kizárólag a külsőre irányul, viszont én a külső és belső alapján döntök, ezért nem szoktam egyetérteni vele. (Ettől függetlenül az első benyomás még létezik.) Az igényesség is fontos a külsőre nézve. És a külsőn/ruházaton/frizurán lehet változtatni, ha úgy érzi az ismerkedéshez, új melóhoz, vagy egyszerűen a beilleszkedéshez szüksége van erre. És ezen nem azt értem, hogy totál változzon meg és ne legyen önmaga. Próbáljon mondjuk igényesen, elegánsan öltözni, sportolni, új frizurát vágatni stb., hogy észrevegyék. Szerintem ez nem elítélendő dolog, attól még lehet önmaga. Nem azt mondom, hogy egy punk legyen kosztümös kisasszony, de ne egy zsákot húzzon már magára, hanem hansúlyozza azt, ami szép benne.

Megjelent egy igazán helyes srác a közelében, akinek a jeleit félreértette. Mondtam volna neki, hogy igen is tetszik a srácnak? Egyértelmű volt, hogy csak udvarias vele, ezért is kedves. Nem egy körben mozogtak, ezért mondtam, hogy szerintem a srácnak nem az olyan lányok jönnek be, mint ő. Pesze lehet hinni a mesékben, hogy a herceg meglátja benne a királylányt, de azért ez nem így szokott történni a való életben. Hagytam volna, hogy reménykedjen és tévesen értelmezze a srác "jeleit"? Megkérdezte, hogy szerintem tetszik-e a srácnak. Elmondtam neki, hogy úgy látom tévesen értelmezi a jeleket.

Ő mindig az igazán hejjes, jóképű, modellszerű pasikhoz vonzódott. Ezek a pasik nem a nőt látták benne. Lehet, hogy szörnyű, meg igazságtalan, de így volt. Ezért is próbáltam segíteni neki, hogy változtasson magán apró dolgokat. Tudtam, hogy tetszeni akar, mert mondta is. A nagyszülei nevelték fel, lehet, hogy azért lett ilyen az öltözködése, frizurája. Nagyon szerette volna, ha valakit végre szerethet és őt is viszont szeretik. Ez kb. 30 évesen adatott meg neki, mert egy nála 20 évvel idősebb férfi meglátta benne a nőt. Gondoljátok, hogy nem örült volna, ha mondjuk 10 évvel korábban talál magának párt? Még ha nem is örök életre, de megtapasztalta volna, milyen az, ha szeretik. Mert nem az a lényeg, hogy hejjesebb pasikat fogott volna, hanem, hogy egyáltalán lett volna VALAKI, aki szereti őt.

"és nem, nem "szeretne tetszeni", hanem szimplán félreértette a kedvességet. ha tetszeni akart volna, megkérte volna Bundást, hogy adjon tanácsokat. (direkt ezért kérdeztem rá, hogy a csúnyácska kérte-e meg, de mivel nem kaptam rá választ, feltételezem a nem-et, majd Bundás cáfol, ha akar) "

Szeretett volna tetszeni. Nem kért meg, hogy adjak tanácsokat, hanem én gondoltam, hogy segítek neki, hogy tudjon tetszeni. Ez akkora baj volt? Én nem érzem így és nem gondolom, hogy hibáztam, amiért segítettem neki. Nem erőltettem rá semmit, csak adtam tanácsokat. Ennyi. Miből gondoljátok, hogy az, ahogy kinézett, az volt önmaga? Miért nem lehetséges, hogy csak nem tudta mi áll jól neki? Honnan tudjátok, hogy ő belülről nem akart a külsején változtani? Hiszen tetszeni akart! Nem is tudta, milyen lehetne, ha foglalkozna a kinézetével. Nem hiszem, hogy ne lett volna meg az igénye erre, csak nem tudta, hogyan is csinálja.

"Te még sose láttál olyat, amikor két olyan ember van együtt, akik egymástól fényévekre vannak kinézetre?..."

Nekem sincs bajom azzal, ha két eltérő külsejű ember van együtt. Valahogy megismerkedtek! Ehhez az kellett, hogy beszélgessenek egymással. Ő még ismerkedni sem tudott, mert a férfiak nem vették észre. Jó dumája sem volt, nem volt önbizalma stb. stb. Miért is baj akkor, ha változtat kicsit, hogy legalább észrevegyék és beszélgetni tudjon, kiderüljön milyen kedves lány is ő?

@Perihelion 2014: Neked pedig köszönöm, hogy mellém álltál. Azt írtad, amit én is írtam volna.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.30. 12:07:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na, sikerült már az elején mellé ütnöm. :) -t

Father Justice 2014.01.30. 14:22:21

@Sadist: Ez a kegyetlen őszinteség vállalhatatlan lenne az emberek többsége számára, mivel szeretik azt hinni (és a világgal is elhitetni), hogy bizonyos döntéseiket elsősorban nem az állati ösztöneik és egyszerű érdekeik, hanem magasabbrendű, komplex szempontok alapján hozzák meg. Bár vitathatatlan, hogy az utóbbi típusú szempontok is léteznek, kizárólag azokról csak az beszél, aki nem, vagy alig van válogatási helyzetben. (Vagy akinek a "belső kisugárzással" kell indokolnia azt, hogy miért van együtt fiatal, csinos nő létére a 35 évvel idősebb, ellenben pénzes papamacival.)

@Bundabandi (Cookie Bunny): Eköré lehetne még írni pár terjedelmes bekezdést, de a lényeg ez marad: "Ő mindig az igazán hejjes, jóképű, modellszerű pasikhoz vonzódott. Ezek a pasik nem a nőt látták benne."

Namost ha a szuperhímek alapból nem látták benne a nőt, akkor a mesteri optikai tuninggal legjobb esetben is csak annyit tudott volna elérni, hogy néhány alfa beteszi az "egy patront megér", vagy a "kényelmi állandónak jó lesz" kategóriába. Onnantól kezdve pedig rendre-másra jöttek volna a csalódások és a pofára esések, rosszabb esetben pedig a kihasználós konstrukciók és a szintezés.

Jobb neki így, hogy végül belátta: nem egy ligában játszik azokkal a férfiakkal, akik tetszenek neki. Persze így értelemszerűen úgy érzi, hogy alul kellett választania - még ha látszólag boldognak is tűnik -, de még mindig jobb ez a verzió, mintha a végső szintbelövést követően tolná a posztokat a Velvetre arról, hogy nincsenek már normális férfiak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.30. 16:17:33

@Father Justice: Nem is azon volt itt a hangsúly, hogy a hejjespasiknak tetszen, hanem, hogy egyáltalán valaki érdeklődjön iránta.

" Jobb neki így, hogy végül belátta: nem egy ligában játszik azokkal a férfiakkal, akik tetszenek neki. "

Nem akarok gonosz lenni, de nem hiszem, hogy belátta. Nekem a beszélgetésinkből nem így tűnt. Viszont szerintem nem érzi, hogy alul választott, hiszen a férje volt az első férfi (ha jól tudom), aki szeretett volna tőle valamit. Emlékszem, amikor elmondta, miket mondott neki az a férfi és láttam rajta, hogy nagyon boldog, hogy végre észrevették.

Father Justice 2014.01.30. 16:43:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): Abból, hogy a férje volt az első, hogyan következik, hogy nem érzi, hogy meg kellett alkudnia? Én pont fordítva látom: abból érezheti csak igazán, hogy alul kellett választania, hogy egy 20 évvel idősebb férfi volt az első, aki akart tőle valamit - miközben állításod szerint világéletében a korban hozzá illő hejjespaseekra gerjedt. Nagyon ritkán őszinte boldogság az ilyen, inkább csak amolyan átmeneti "végre nekem is van valakim" feeling a korábbi semmihez képest.

mütyür 2014.01.30. 20:03:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): :))) nem kell senkinek sem melléd állnia, hiszen nem állunk egymással háborúban (legalábbis részemről nem ment hadüzenet és tudtommal én sem küldtem neked).

most nagyon sokmindent tudnék írni, de nincs idegzetem bő lére ereszteni.

1. ki nem bukik a helyespasikra?? :D most komolyan! én is nyálcsorgatok a lost-os szójerre (és igen, az intelligence-ben is übermensch :P). sőt, láthatok a metrón is olyan pasit, aki instant zselésíti a térdcsontomat. na és?
2. szted, ha megvetettél vele x összegért szexiruhát, amit aztán sohadesoha nem vett fel, elérted a célodat?

nem azzal van a gond, hogy jót akartál. persze, hogy azt akartad. de ilyen esetekben a lelkével kellett volna először foglalkozni, nem azzal, hogyan néz ki. ha nem érted, hát nem érted, ettől én még nem leszek veled haragban, nem a stílusom.

és még egyszer mondom: teljesen mindegy, mikor és kivel veszti el vki a szüzességét.
kiakasztottál, hogy konkrétan lesajnáltad, mert későn talált párra.

de ha konkrétum: volt pár pasim, volt szex is. mindez még "fiatalon", nem 30 évesen. én 33 éves koromban találtam meg azt (őt), aki kielégít minden tekintetben. lemondanék az előzőkről? igen. szemrebbenés nélkül.

plantingC4 2014.02.02. 05:31:05

Szerintem a dugás a legjobb, az egész életben.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 09:11:43

@mütyür: 1. nem mondtam, hogy baj, ha hejjespasikra bukik. Az a baj, ha közben azokat, akiknél lenne esélye, nem látja meg. Ebben az esetben ez volt.

2. nem szexi ruha volt, csak nem nagymamás. Nem erőszakoltam rá, feljánlottam, hogy elviszem vásárolni és mutattam neki olyan ruhákat, amik jól álltak neki.

És honnan veszed, hogy a lelkével nem foglalkoztam? A ruha vásárlás, csak egy része volt. Nagyon sokat beszélgettünk.

Az, hogy ki veszi el a szüzességét, az teljesen mindegy. Sőt, az is, hogy mikor. Az viszont szerintem gond, hogy majd 30 évig nem volt senki, aki szeresse őt! Nem sajnáltam le. (Honnan veszed ezt egyáltalán? Belelátsz olyat, amit nem is írtam.) Szerintem ő nem élvezte, hogy ennyi időt kellett egyedül töltenie. Az meg, hogy neked milyen kapcsolataid voltak, szerintem a téma szempontjából irreleváns.

Láthatóan nem akarod érteni, amit írok.... szóval... nem is fárasztom magam már vele többet.

Joe69 2014.02.05. 19:04:37

A címben feltett kérdésre nagyon egyszerű a válasz: igen. És utána valószinűleg dugtok végre egy jót. És ha - kisanyám - nem kezded el nyaggatni, hogy hagyja ott a nálad valószinüleg jobban kinéző barátnőjét, azonkívül megtanulsz jól szopni, még sok jót fogtok dugni. Ennyi a recept.
süti beállítások módosítása