HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.07.02. 07:25

Egy jó fej 40-es lány

http://csajokespasik.blog.hu/2014/07/02/egy_jo_fej_40-es_lany

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr86465851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sadist 2014.07.02. 08:10:40

"Tanácsot szeretnék!"

Dugd azt, amelyiknek szűkebb a pinája, és költözz össze azzal, amelyik nem hisztizik és elviselhetőbb a mindennapokban!
Ha a kettő nem esik egybe, akkor meg dobj fel egy pénzérmét!

alebzsaflab 2014.07.02. 08:14:08

"Megcsalás nem volt, nem is lesz, az nekem nem fér bele az értékrendembe." Kurva anyád.

Szöszi 28 2014.07.02. 08:19:14

40-es LÁNY? Értem a megfogalmazást, mert te meg 44 évesen egy hülyeGYEREK vagy.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.02. 08:27:33

"Azt érzem, hogy esetleg két szék között a padlón találhatom magam, azt pedig ki szeretné?"

Senki, de ez a lépés kissé a liánozás/kényelmi állandó cserélése határait súrolja. Ha nem jó a régi kapcsolatod, akkor azt mindenképpen le kellene zárni, még akkor is, ha az új nem jön össze. Szerintem ez lenne a tisztességes. Persze baromi nehéz!

Hurri Kán 2014.07.02. 08:29:35

És mit vettél még észre jómagadon, te barom? :D

Diotima 2014.07.02. 08:41:08

40-es lányok...tökön szúrom magam.

Easyke (törölt) 2014.07.02. 10:01:19

Úrissten, ezt egy negyven fölötti pasi írta? Azt hittem, egy 15 éves surmó...
Fejben mondjuk megragadt ott, ez nem kérdés.
"De annyira szanaszét vannak a gondolataim :-)" Az nem lehet. A gondolatok megléte AGYAT feltételez, AZ PEDIG A POSZTOLÓNAK NINCS!!!
Kedves posztoló, remélem, hogy a párod olvassa ezt a blogot és magatokra ismer. Remélem, hogy amikor ez megtörténik, akkor levágja azt a szervedet, amivel most "gondolkodsz", majd otthagy a jó p.csába. Mert megérdemled.

a lujza 2014.07.02. 10:08:49

"Nem tudom, hogyan lehetne a tudtára hozni az érzelmeimet, anélkül, hogy esetleg elriasztanám"
Ha tetszel egy nőnek, az érzelmeid "tudtára hozása" kvra nem riasztja el. Esetleg az, hogy egy sunyi, gyermeteg, pofátlan tapló vagy, az elriaszhatja.

Namely 2014.07.02. 10:57:14

Erről a 40-es lányról nekem a Kretén-magazin egyik cikke jut az eszembe, amiben egy tinimagazin leveleit figurázták ki. Ott volt egy levél, amelyet úgy kezdtek, hogy " 8 éves nők vagyunk".
Kb ez a színvonal van itt is.

Én tanácsot ma nem tudok adni, de valaki már úgyis megtette:

István Római:
"Egy 10 és egy 11 éves autó közül melyiket választanád? Nyilván azt, amelyik biztosan elvisz A-ból B-be és kisebb a fenntartási költsége."

de @Sadist: is jót mondott.

SciNu 2014.07.02. 11:09:24

@Sadist: "Ha pedig se, fej se írás az egész Suzan nővéré és az árvaházé"

Madpapa 2014.07.02. 11:14:17

@Namely: @Diotima: @Szöszi 27:

Na, látom nektek is szemet szúrtak az 'örökifjú' negyvenes lányok :-)
Ilyet olvasva mindig lehervadok.

Namely 2014.07.02. 11:17:18

@SciNu "Mr.Danger" Bob:
Ezek szerint te tudsz sirályul....... :D

TBal 2014.07.02. 11:21:31

Most elvonatkoztatva attól, hogy egy 40 éves nö az kiscsajszinak számít-e vagy sem:
Mukikám esetleg oda is mehetne a feleségéhez, hogy "figyelj, gond van, jött egy nö, és komolyan kezdek érezni iránta valamit. Próbáljunk meg törödni a kapcsolatunkkal, különben hamarosan vége lehet.". Kérdés mondjuk, hogy mennyire van töke ehhez, illetve, hogy egy ilyen közlést hogyan fogadna a feleség, egyböl kiátkozná a faszit vagy leülne vele, hogy most akkor mi legyen?

@Szöszi 27: mi volt tegnap az a nagy kussolás? :)

SciNu 2014.07.02. 11:21:50

@Namely: Tudok még teknősül, krokodilul és vizilóul is :D

Szöszi 28 2014.07.02. 11:23:20

@TBal: Ja, elfelejtettem reagálni. Csak annyi kívánkozott volna ki belőlem, hogy naná, hogy nem hagynád el a családod egy fiatalkorú muffért, mivel d*ghatnád anélkül is, hogy ennek válás legyen a vége :)

TBal 2014.07.02. 11:23:27

@Namely: az, ahol minden levél úgy végzödött, hogy "Kérem válaszoljon, különben öngyilkos leszek" ? :)

Namely 2014.07.02. 11:24:23

@Madpapa:
ennek a fordítottja is vicces:
Mentem a 61-es villamoson, és mellettem volt egy pár, kézen fogva: egyik sem volt több 11 évesnél. A kislány (opppppárdon érett nő) telefonált, valamelyik bnőjével és a következő szövegrészlet ütötte meg a fülemet: "igen, itt vagyunk a villamoson, megyünk a PASIMMAL plázázni... "
Felnéztem, és elröhögtem magam.... :D

Namely 2014.07.02. 11:25:03

@TBal: Igen.... :DDDDDDD a Kretén kurva nagy volt!

Szöszi 28 2014.07.02. 11:34:57

@Namely: Ez a 61-es villamos már csak ilyen :D

TBal 2014.07.02. 11:37:11

@Szöszi 27: szeretökeresésnél nálam nem ez a korosztály a célcsoport. Elméletben is akkor próbálkoznék be így, ha mondjuk biztosítva látnám, hogy megvannak az érzelmi alapok, és ha egy élményt adhatnék neki, ami segitené tudatosítani a szexualitását, mire képes, mi mindent élhet át, ha igényesebbé tehatném ilyen téren, illetve, ez segítene jól párt választania a késöbbiekben.

Nyálasan hangzik, tudom, kíváncsi vagyok, mit kapok most ezért...

Madpapa 2014.07.02. 11:37:57

@Namely: :-DD

Valamelyik nap hallottam egy ismerőstől a következő szöveget. A nő egy pasival ismerkedett aki a következőt mondta neki: " Te annyira jó nő vagy, hogy inkább ne is kezdjünk bele!" A nő ezt el is fogadta. Én visszafojtottam magam, hogy ne röhögjek a pofájába.
Tehát megállapítható, hogy az eufemizmusnak nincsenek határai. Ja, Aranka talán a középszintet megüti.

Szöszi 28 2014.07.02. 11:39:24

@TBal: Semmit. Elhánytam magam, de amúgy ennyi :D

Szöszi 28 2014.07.02. 11:40:35

@Madpapa: De cuki az ismerősöd! Milyen önbizalomtuning visszautasítás ez, zseniális :D

Hope Farhadi 2014.07.02. 11:47:49

@Namely: De jó, hogy más is emlékszik a Kretén fontos néptanító missziójára :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.02. 12:02:16

@TBal: " Próbáljunk meg törödni a kapcsolatunkkal, különben hamarosan vége lehet"

Szerintem őt nem érdekli, hogy tegyen a kapcsolatáért. Annak már régen vége. Fél, hogy egyedül marad és annál a még a régi nő is jobb. Igazi kényelmi állandós felállás.

Töke az nincsen neki! :)

Светлана Павлова 2014.07.02. 12:11:24

@Namely: na és a szerelem szex gyengédség? (SZSZGY!) Kedvencem volt a terhes lehetek-e a fikusztól című kérdés. Tuti, h azt a rovatot is poénból futtatták!

TBal 2014.07.02. 12:22:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): jaja, gyanús, hogy már lemondott róla...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.02. 12:22:12

@Светлана Павлова: Na, az nekem is megvan! :) Biztosan poén volt. Kb. általános 5-ben olvasgattuk a pad alatt. Amire én emlékszek: Terhes lehetek-e ha tejföllel az ujjamon végeztem önkielégítést? Meg a: tél volt, a terasz szélén lógtak a jégcsapok, letörtem egyet és azzal végeztem önkielégítést. Lehet-e tőle bármi bajom? Egy fiú kérdése: vázával maszturbáltam és beleszorult a farkam, mit tegyek?

:D

TBal 2014.07.02. 12:23:55

@Светлана Павлова: annak a kifigurázása volt a kreténböl idézet cikk. Mondjuk vicces volt az magában is :)

Namely 2014.07.02. 12:27:09

@Светлана Павлова:
hát igen, a valódi tinimagazinok is tudtaktudnak nevettetni:
egyszer láttam egy műsort valamelyik ilyen válaszadóval, az mesélte, hogy kaptak olyan kérdést is, hogy lehet-e porszívóval maszturbálni..... és ezek köztünk járnak.

Bár, ha meggondolom azokat a sztorikat, amiket a prosti és domina ismerőseim mesélgetnek a kuncsaftjaikról.... gyerekként biztos az ilyenek kérdezgették, hogy lehetnek-e terhesek a fikusztól.

Namely 2014.07.02. 12:32:09

@TBal:
és a "Levelek a Mikulásnak"-ra emlékszel?
ott volt az
"én egy 40 éves kisfiú vagyok, és kérnék tőled egy nénit tűsarkúban, náci karszalaggal, tetkóval, és hogy taposson meg, köpjön le, és mondja nekem, hogy te szemét rongy"
na, azon is szakadtam a röhögéstől.... :D

Sadist 2014.07.02. 12:49:43

@Namely: Mi az azóta megboldogult im-neten trollkodtunk előszeretettel. Kibaszott vicces volt, hogy még a fórum moderátorok is tizenéves, faék egyszerűségű tinilánykák voltak :D

TBal 2014.07.02. 13:16:02

@Namely: halványan...

Az SzSzGy-paródiából ami kb. szó szeroint megmaradt: Kérem segítsenek értelmezni a következö szavakat: Promiszkuitás, Pederaszta, Csikló. Egy izlandi nyelvtankönyvben olvastam ezeket, és nem vagyok tisztában a jelentésükkel.

Válasz: Promiszkuitásnak két eredete is ismert, az egyik a pro miss Q itt áss, azaz ha egy Q nevü hajadon holttestét keresed, ezen a helyen kezdj ásni. A másik a promise kuit ás, azaz ígérd meg, hogy ásol egy kutat.
Pederaszta: P. Ede elment a fodrászszalonba és rasztafrizurát csináltatott magának.
Csikló: helyesen leírva csíkló, vagyis ómagyarul zebra.

:))))

Egyébként az elsö két szót ezután néztem meg, hogy pontosan mit is jelentenek, szóval tanulságos volt :).

fumerin 2014.07.02. 13:57:58

Mizujs népek? De leültetek mostanság! Hol a lendület avagy a sok 100 komment? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.02. 16:01:09

@fumerin: Mióta elmentél semmi sem a régi! Hüpp-hüpp! XD

Mondjuk én akár 1 emberrel is képes vagyok vitázni. :)

plantingC4 2014.07.03. 00:36:50

44 éves faszi írta ezt? Vagy egy húsz éves csaj?

"Ez...ez...áhhh..."

:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.03. 08:43:20

@tőzegmalac: há' én is egy ember vagyok. :) Néha meg egy állat... jó nagy! :D
süti beállítások módosítása