HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/07/18/anyu_orulne_ha_egyutt_maradnank

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr126518313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.07.18. 08:00:14

"Úgy éreztem, miattam tette ki, hogy provokáljon."

hidd el, már csak homályosan emlékszik rád.

"1 évet voltunk együtt, szerettem őt, csak ez a borzasztó természete ne lett volna."

LOL! akkor mégis mit tudtál benne szeretni? a szép barna szemét?

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.18. 08:08:03

"LOL! akkor mégis mit tudtál benne szeretni? a szép barna szemét? "

Na vajon mit...? Szép, magas , izmos férfi. Ahogy a nők két szóval jellemezni szokták : "szép a szeme"

mütyür 2014.07.18. 08:13:28

@Nero.A.Véres.Költő: vmi ilyesmire tippelnék én is :) poszterina kicsit gáz...

pretty kitty 2014.07.18. 08:41:07

LOL nem szemmi sztoli XDDDDDDDD Nalunk mal hetedikbe naon cinknek camitott ha vkinek anyuci mondott meg mindent.......

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.18. 08:42:28

A poszt második része majdnem végig arról szól, hogy ő mit gondol, miket agyal az anyukáról. Kicsit paranoid...

Ettől konkrétan kirázott a hideg:

"A szakítás után pár nappal történt olyan is, hogy felhívott az anyu, hogy mi van velem, hogy vagyok? De annyi. Nem tudom, mit akart ezzel, semmiről nem beszéltünk, még csak nem is tett szemrehányást. Várt tőlem valamit."

Mit várt volna? Megkérdezte hogy van. Együtt volt a fiával 1 évig és a szakítás után megkérdezték tőle, hogy van. Szörnyű! Minő borzalom!

"Úgy éreztem, miattam tette ki, hogy provokáljon."

Kicsit túlagyalja a dolgokat. A posztolóval sem lehet egyszerű együtt élni!

pretty kitty 2014.07.18. 08:46:19

Hazi..helyett munkahei feladatotok mala: anyosz vicceket dujteniiii!!!!! ;)))))))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.18. 08:50:51

@D. Lee Bodjóh:

Két barát beszélget:
- Hallottam meghalt az anyósod. Őszinte részvétem.
- Köszönöm barátom.
- És mikor lesz a temetés?
- Nem lesz temetés, úgy döntött a család, hogy elhamvasztjuk.
- Értem, persze ez egy korszerűbb és praktikusabb temetkezési forma. Na és mikor helyezitek el az urnát?
- Mi nem helyezünk el semmiféle urnát.
- Akkor mit csináltok a halott poraival?
- Beleteszem egy homokórába, hadd dolgozzon a vén boszorka!

pretty kitty 2014.07.18. 09:13:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hihiii!!!! Haddolgozzoooon!!!! XDDDDDDDDDD Ez jo volt iljatok meeg :))))))))

mütyür 2014.07.18. 09:16:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): normális ember pl. azt is gondolhatta volna, hogy az anyu figyelmes és kedvelte a lányt. különben miért szerette volna, ha együttmaradnak?
az meg, hogy faggatózik, na bumm. a szülők már csak ilyenek, ebben nincs (feltétlen) rosszindulat.

mütyür 2014.07.18. 09:17:05

@mütyür: * hogy együttmaradjanak.

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.18. 09:18:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én nagyon könnyen el tudom képzelni, hogy provokálni akarta a csajt. Nem kötelező ám minden mondatát ekézni a posztnak :)

mütyür 2014.07.18. 09:22:30

@Nero.A.Véres.Költő: és annak meg mi értelme lenne? poszterina begurul, elvágtat a pasihoz és szerelmet vall neki? vagy mi?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.18. 09:26:38

@Nero.A.Véres.Költő: Nekem már tegnap is fura volt, hogy szerinted mi állandóan ekézzük a posztolókat, meg egymást is. Elmondtam a véleményem, mint mindig. Ennyi. Én nem venném provokációnak, ha az exem kirakná az új nője képét.

@mütyür: Akkor egyetértünk. :)

Αphelion 2014.07.18. 09:54:02

@D. Lee Bodjóh: A férfi ausztráliai nyaralása után meséli a haverjainak:
- Csodálatos egy ország ez az Ausztrália! Minden van ott, ami kell! Bárok nekem, strand a gyerekeknek, napsütés a feleségemnek és cápák az anyósomnak.

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.18. 10:09:10

@mütyür: Semmi. Pusztán az orra alá dörgöli. Tapasztaltam is ilyesmit. Nem egyedi eset lenne.
@Bundabandi (Cookie Bunny): Épp te voltál az aki egy másik forumozóval összeszólalkozott. Egyébként nekem nyolc, kinek mi a véleménye a posztokról, csak arra utaltam, hogy nem minden fekete fehér.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.18. 10:18:27

@Nero.A.Véres.Költő: Kivel szólalkoztam össze? Lehet emlékezetkiesésem van, de tegnap pont nem volt ilyen. Sőt, mostanában egész jól elbeszélgetünk itt egymással.

Gondoltam, hogy én szúrom a szemedet. Hát figyi, ez van. Más is volt már így. :P

Hurri Kán 2014.07.18. 10:33:06

Posztoló egy idióta.

mütyür 2014.07.18. 10:35:30

@Nero.A.Véres.Költő: ajjj, akkor poszterina mit csinál, amikor leírja, hogy már új pasikiszemeltje van? na mert a poszthoz magához semmi köze.

Αphelion 2014.07.18. 10:38:07

@Nero.A.Véres.Költő: @Bundabandi (Cookie Bunny): Ez a blog arra *valo*, hogy utkozzenek az eltero velemenyek, szoval nem jar rossz pont az osszeszolalkozasert, en is meg szoktam mondani a velemenyem ;)

Amugy ha mar velemeny, szerintem ez a poszter teljesen normalisnak tunik, a pasija volt gaz...max kicsit tapasztalatlan a poszter, nem tunt fel neki mar az elejen hogy ezzel a pasival vmi nincs rendben. Ja es a profilkepes dolgot nyilvan tulagyalta, a telefonhivasnal viszont siman lehet hogy vart tole vmit az anyos: gondolom azt szerette volna hallani, hogy megbanta a csaj a szakitast, nagyon hianyzik neki, stb. stb...de nem jott be neki :)

Namely 2014.07.18. 10:39:07

Próbáljátok seggbe!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.18. 10:48:50

@Aphelion 2014: Kösz! :D Mondjuk annyira már ismertek itt engem, hogy nem szoktam véka alá rejteni a vélményemet. Ezt attól sem fog megváltozni, hogy valakinek ez nem tetszik. Szerintem is arra való a blog, hogy megvitassunk témákat.

Светлана Павлова 2014.07.18. 10:59:18

Nem lehet könnyű fiús anyának lenni. Én is csekkolnám a leendő menyem ezerrel :D
Biztos nehéz ebben tényleg jófejnek lenni.

Joe69 2014.07.30. 00:24:05

Csajszi családjában divat volt utálni anyóspajtit, ezért ő is azt teszi anyósjelöltpajtival. Amúgy a sztori szokványos, amíg a pasi 1 fedél alá kényszerül az anyjával , addig ez a szitu paktice megkerülhetetlen. A megoldást csak a lapát jelenti: vagy a csajszi feneke alá, vagy a mutti fejére..
süti beállítások módosítása