HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.08.26. 07:25

Középkorú test, szőke agy

http://csajokespasik.blog.hu/2014/08/26/kozepkoru_test_szoke_agy

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr376636207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.08.26. 08:03:29

Meg tudja nekem magyarázni valaki, hogy ez a mű mi a francnak készült el????
A poszterke jól érzi magát, nem is érdeklik a korabeli nők, akkor minek problémázik azon, hogy azok hogyan viselkednek????

2014.08.26. 08:27:55

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "üzennék azoknak a férfitársaimnak"

SciNu 2014.08.26. 09:12:35

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Pont azért amiért a nőket is leszólja. Önigazolás, hogy ő még 50-esen is szinte 25-ös pasi.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.08.26. 09:20:22

Hát ez csodás volt! Ha jól érzi magát így, akkor mi a fenének ír posztot? *költői kérdés*

Most őszintén, akkor van olyan kor, amikor egy nő izé... "jó"? Bár ez is inkább költői kérdés. :)

pretty kitty 2014.08.26. 09:24:11

*CCCCOOOKE AD!!!!!* Mivad te, hajlaccisztaaaaaaaaa???????? Nah olvaszom XDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2014.08.26. 09:43:35

Lecel te meg 60 isz posztelke :PPPPPPPP XDDDDDDDDDDDDDD

Hurri Kán 2014.08.26. 10:06:33

Ebből a posztból elég volt a bevezető.

indapass90210 2014.08.26. 10:21:45

@SciNu "Mr.Danger" Bob: Valljuk be, a természet a nőkkel azért lényegesen szemetebbül bánik.

indapass90210 2014.08.26. 10:22:14

@D. Lee Bodjóh: a szejpiteszt még mindig nem nőtted ki?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.08.26. 10:29:08

Köszönöm a válaszokat. Megerősítettetek abban, hogy nem teljesen én vagyok a hülye. :D

leonito77 2014.08.26. 10:30:41

@Szintet lépett (ex) Naiva.:

Naná, hogy önigazolás, különben nem olvastuk volna.

Ez a pasi mostanában kezd rádöbbenni, hogy ő már 50+-os, se család, se feleség (no meg a bódottá).

Igyekszik megmagyarázni, hogy neki így nagyon jó, remek, meg ilyesmi. Csak ugye, ha tényleg így lenne, nem magyarázna.

Ja és azért burkoltan a nőkre keni, ha valaki még is rájönne, hogy ő nem boldog.

Sajnálom a krapekot...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.08.26. 10:53:48

@leonito77: Én nem sajnálom. Sokat akar a farka öööö szarka! :D Már kezd neki körvonalazódni, hogy azért ő nem Hugh Hefner, hogy 80 évesen 20-as nőket sunázzon. Szóval lesz az a kor, amikor bármit megadna, csak hogy tolja valaki a tolószékét.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.08.26. 11:04:21

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :D Mutotgatom a kolléganőmnek az új felsőmet, erre azt mondja: "tök jó, még a hülyének is megéri, hát még neked!" Szeretnek, na! :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.08.26. 11:17:19

@leonito77: Szerintem sajnálni senkit se kell. Mindenki úgy él, ahogy akar. Csak senki ne akarja nekem megmagyarázni, hogy én hogy éljek. Ha 40 évesen 20-nak érzem magam, az hadd legyen az én problémám.
@Bundabandi (Cookie Bunny): Minek neked ellenség? :D :D

leonito77 2014.08.26. 11:18:59

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Ja és még valami. Az 50 pasik kétfélék szerinte. Van az a fajta sikeres, boldog és teljes 50-es, mint ő, és van a szánalmas, lefelé görbülő szájú villamosmegállóban álló... khmm, apropó, mi vitte rá, hogy korosztályának bizonyos hímpéldányait vizslassa?

Nagyobb a baj, mint hinné :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.08.26. 11:28:18

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Edzésben tartanak! :) Ezért nem is öregszem. Csak a nevetőráncaim szaporodnak max.

Namely 2014.08.26. 12:16:55

@Dövan:
azt, hogy pina, írta már valaki?
:)

pretty kitty 2014.08.26. 12:24:17

@Dövan: Tudod mit nottem kiii?? A melltaltomaaaat!!!!! ^.^ Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

indapass90210 2014.08.26. 12:24:35

@Namely: Nem, de én ma már többször gondoltam rá!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.08.26. 12:41:57

@Dövan: Te csak gondoltál! Nekem meg van is! :P :D

_Ω_ 2014.08.26. 13:22:43

Szerintem nincs különösebb gond a poszttal, csak annak kell kezelni ami. Egy üzenet, hogy nem kell félni az 50-től. A többit meg értelmesen szűrni kell.

Ha üzenhetnék az 5 évvel ezelőtti önmagamnak, talán a 30-ról szeretném ugyanezt mondani, nem kell félni tőle. Az egységes egész körüli történet is oké; azzal talán mindenki egyetért, hogy aki egy kapcsolatban a másik felét keresi és ő maga csak egy fél ember, az az ólban a falnak támasztott fél disznó esetére emlékeztet és annyit is ér, nem lesz nagy összeröffenés.

Ez se rossz: "És egy jó tanács az első randira készülő, 50es lányoknak: a mentolos rágón azért átüt az a pár feles"
Ez alapján szerintem a korabeli - 50-es - nők is érdekelnék, ha nem lennének a nehezményezett problémái velük. Azt, hogy ezek általánosan elterjedtek-e, vagy csak a posztolónak sikerült rendre rossz élményeket szereznie, igazán nem tudom megítélni, nincs tapasztalatom a kérdéses korosztállyal. Neki viszont a jelek szerint volt pár próbálkozása, így mint tapasztalatot az idősebbtől mindenképp érdemes eltenni. Még akár haszna is lehet a jövőben, csak mellé kell tenni széljegyzetként, hogy ez más tapasztalata és így a saját élmények ettől eltérők lehetnek, akár kellemes meglepetések is érhetik az embert. Ebben a történetben gyanúsan sok volt a negatív élmény, szerintem annyi alkoholista nő nincs, hogy csak ez a verzió létezzen.

Vajon mennyire önigazolás a poszt? Lehet igaza van Leonitonak, de fel lehetne fogni akár úgy is a dolgot, mint egy üzenetet, hiszen valami ilyennel indított a posztoló is és én is.
Tehát nem kell még elásni magunkat 50 évesen, egyszerűen csak keresni kell valamit amitől megszűnik az a lefelé görbülő száj és nem szabad elhagyni magunkat. Ez egy elég jó tanács életkortól függetlenül is.
Az, hogy valaki tartós kapcsolatot keres, a saját korosztályát vagy másikat részesít-e előnyben vagy sem, és erről mesél, még nem jelenti azt, hogy megpróbálná ráerőltetni a nézeteit bárkire.

Azt vallom, minden posztnak van valami haszna. Mindig pont annyi, amennyit el tud rakni belőle az ember fia vagy lánya, így ez valamennyire az olvasótól is függ. Közhely és közmondás, de igaz: hogyha adnak, fogadd el, hogyha ütnek, szaladj el! Én elraktam belőle amit hasznosnak tartottam, és ez több volt mint ami miatt elkezdenék ma panaszkodni, hogy mégis milyen poszt volt ez. Ráadásul engem nem is ütött. :-)

JOKKA21 2014.08.26. 13:46:18

Az idősebb nők is pénzéhesek voltak, amikor lányok voltak, vagy csak a mai fiatal bulák lettek ennyire pénzéhes felszínes ribik?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.08.26. 14:18:19

@_Ω_: Nagyon pozitívan álltál hozzá. :)

Bennem azért felmerült, hogy ha 50 évesen még mindig ott tart, hogy állandóan váltogatja a nőit, akkor mennyire lehet magának való, tele agglegényes szokásokkal. Valószínű eddig minden nőben talált valamit, ami nem tetszett neki, amiért nem felelt meg.

"De mégse akarják lekötni magukat egy férfivel, amíg meg nem találják a lehető legjobbat, – ezért maradnak egyedül. Aki nekik leginkább elérhető lenne, az meg nem jó. Mert... Mert.... Hatalmas a megtévesztés meg az önáltatás. "

Saját magáról beszél, csak a nőkre fordítja át a dolgot. :)

"Sosem voltam társfüggő, egyedül is elvoltam, mindig úgy gondoltam magamra, hogy egységes egész vagyok és ha van valakim, aki ugyanígy gondolja magát, nem függ tőlem, akkor az nagyon jó, és ha ketten vagyunk, két egészséges felfogású ember, akkor összehozhatunk együtt valami jót – de függés nincs."

A függés a lényeg, szerintem. Ha érzelmileg beleadod magad egy kapcsolatba, akkor sérülékeny leszel, függesz tőle. Ez az ember szerintem fél, fél attól, hogy sérülni fog. Ezért inkább csak sekélyes kapcsolatokba bonyolódik, mert ott kevesebb az esély a sérülésre. Tippem, hogy mindig lelép, mikor komolyabbra fordulna a dolog.

"Ezt nehéz átlépni, vagy ha a pasi rohadtul ki van éhezve, akkor jön a megfelelés a másiknak, ami szintén nem az én pályám."

Nekem ebből az önbizalomhiány jön át. Azért nem az ő pályája, mert fél, hogy ő nem elég, hogy változni kell, változtatni dolgokon. Ez meg nem megy neki. Szintén az önbizalomhiány miatt hasonlítgatja magát a többi 50-es pasihoz és "boldogan" állapítja meg, hogy ő mennyivel jobb.

Szóval itt igen-igen nagy problémái vannak saját magával a posztolónak. Szerintem.

pretty kitty 2014.08.26. 14:28:09

@JOKKA21: "Az idősebb nők is pénzéhesek voltak, amikor lányok voltak, vagy csak a mai fiatal bulák lettek ennyire pénzéhes felszínes ribik?"

Ha acc ed hucezleszt elalulooooom ;))))))))))) XDDDDDDDDDDDDDD

Sadist 2014.08.26. 15:51:40

@Dövan: Szerintem az egyáltalán nem szemtelenség, hogy több mindent megkapnak, csak korábban és egy adagban.

Sadist 2014.08.26. 15:53:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Valószínű eddig minden nőben talált valamit, ami nem tetszett neki, amiért nem felelt meg."

Már az is baj, ha egy férfi igényes? Ő nem keresheti az igazit? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.08.26. 16:03:33

@Sadist: Felőlem! :D Csak keresse jó messze!

_Ω_ 2014.08.26. 16:13:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): Valóban pozitívan álltam hozzá, és ehhez még gyomorkeserűt sem ittam. :-)

Nem látok abban problémát, ha agglegényes szokásokkal él és váltogatja a nőit; ezzel szerintem ennyi idősen ő is tisztában van és bizonyára nincs igénye tartós kapcsolatra. Ha nagyon messzire szeretnék szaladni, vonhatnánk párhuzamot a szeretne gyereket/nem szeretne választással is. Neki valószínűleg így jó, még akkor is, ha nekem így nem lenne jó, és amennyire sejtem, neked sem.

Amit kiemeltél, hogy a nőkre írt dolog inkább rá igaz, ez érdekes észrevétel, és valami szemes-szálkás-gerendás közmondást idéz nálam a posztolóval kapcsolatban... Ám a nemek közti esélyegyenlőség jegyében inkább meghagynám nőkre érvényesnek is mivel ezek az általánosító kijelentések általában nagyon szépen oda-vissza megfordíthatóak és továbbra is érvényesek maradnak. :-D

Na és akkor itt a függés kérdése és amit ebből felvázoltál, meg a folytatás az önbizalomhiánnyal. Azért az egy elég kövér tipp, hogy sekélyesek a kapcsolatai, én amúgy sem ezt a szót használnám rá, mivel túl erős kifejezésnek tartom. Sajnos arról nem ír, meddig tartott az a kapcsolata amit 41 évesen sikerült összehoznia, pedig erre kíváncsi lennék, ettől függne, mennyire tartom elfogadhatónak azt a sekélyes jelzőt amit megelőlegeztél neki. A függést biztosan nem bírja, ezt aláírom, még akáé magának valónak is lehetne nevezni.
Önbizalomból szerintem nincs hiány, egészséges(t meghaladó) mennyiség nélkül nehezen lehet 10-essel fiatalabb nőket fűzni. Azt már inkább tartom elképzelhetőnek, hogy az igényekből van egy szép nagy listája, ám ez biztosan nem önbizalomhiány eredménye. Ezt így átgondolva megváltozott a véleményed?

Abban egyébként egyet tudok érteni, hogy a posztolónak vannak problémái; első jele a poszt megírása. Aztán ott a lesújtó vélemény úgy általánosan az 50-es nőkről és egymást faragó barátnőikről, akikkel biztosan nem találkozott, de előre leírta őket. Ez belülről elképzelhető, hogy nem tűnik problémának, ettől még élhet úgy ahogy szeretne és ahogy neki jó. Csak külső szemlélőnél vetheti fel, hogy valami kilóg a megszokott képből. Na és most jól szét lett szedve szegény posztoló... :-D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.08.26. 16:54:48

@_Ω_: Szerintem pont az, hogy kifelé azt mutatja mekkora egy ász ő, az jelzi, hogy mennyire nem. Főleg, hogy írja, nem akar megfelelni. (Az önbizalomhiány inkább innan jöhet, ahogy írtam is.) Az, hogy hódít, pont aztért van (szerintem), mert kell neki az önbizalom tuning, hogy ez is összejött, meg az is és ő még jó, neki ez megy. Ebből merítkezik. Ha kicsit tovább lenne valakivel, már kiderülne, hogy nem is olyan tökkkéletes, ezért inkább lelép, keres mást. Ott megint eljátsza - amíg tudja - hogy ő a fúúúú de jó 50-es, aztán mikor már kiderülnének a gyengeségei, hát lelép. Ő nem lesz olyan szatyros, szomorú 50-es... jahh nem, csak rohadt magányos majd pár év múlva. Mondjuk szerintem most is az, nagyon keserűen ír.

Ez volt az én analízisem. :D Most már húzok haza.

Joe69 2014.08.27. 00:34:54

Nekem tetszett a poszt, miután élethelyzetem hasonló. Csak az itt már sokszor leírt közhelyeimet látom viszont. Alaptapasztalat, hogy 30+ egyedülálló nő normális kivitelben nem létezik, pszichoterápiás eset valamennyi. A 40-50, 50+ osok két részre bonthatók: a reménytelen , szexuális szempontból leállt"nénikre" , és az aktívakra. Ez utóbbiak ezerrel hajtanak a jóval fiatalabb pasikra (hiába esnek pofára velük) , a saját korosztályukbéli pasikat levénemberezik, leszarják, maximum lelkiszemétládának használják. Viszont ezeknél a "vénembereknél" meg sokszor bejönnek a huszonéves csajok, méghozzá önként és dalolva:) , az okokat szintén sokszor elemeztem..

Easyke (törölt) 2014.08.27. 11:40:11

@_Ω_: nekem sincs problémám az agglegényes vonásaival, csak akkor ne ítélje el azokat a nőket, akik ugyanúgy gondolkodnak, mint ő. Mert ezt teszi. Az nem baj, hogy ő elvan egyedül és nem kapcsolatfüggő, de ha nők élnek e szerint (márpedig a leírt nők is gondolkodhatnak ugyanígy), akkor az már nem elfogadható....
Hát, posztoló, inkább nem mondok semmit.

@JOKKA21: nem tudom, anyádat kérdezted már erről?

JOKKA21 2014.08.28. 17:56:37

@Easyke: Még nem, de úgy látom neked inged Ízike.:D
süti beállítások módosítása