HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/10/14/van_olyan_pasi_aki_nem_az_izejevel_gondolkodik

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr96789231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.10.14. 07:59:20

Kedves posztóló Hölgy!
Először is, mindenféle pasi van, azaz olyan is, aki "aki nem az izéjével gondolkodik", csak meg kell keresni, ha ilyenre vágysz.
Másodszor, az, hogy neked bejön a pasi, még nem jelenti azt automatikusan, hogy neki is bejössz. Valamint azt, hogy van esélye nálad, neked (is) jelezned kell felé, és mivel pasi, ezért nem elegek az apró jelek, hanem valami egyértelmű kell. A "barátnőd" ezt az utat választotta.
A mundér becsületéért még leírnám azt is, hogy azt, hogy a csaj egy menet után dobni is fogja a srácot, lehet, hogy ő (a srác) sem tudta előre. De ez persze csak feltételezés, a kettőjük "kapcsolatát" te is csak kívülről ismered, így nekünk sem mesélheted el részletesen.

2014.10.14. 08:52:44

Mit tud adni a poszter egy féfinak a szexen kívül? A szemét férfi meg nem volt gondolatolvasó, hogy dögöljön meg az ilyen!

croesus aka. the grinder 2014.10.14. 09:14:12

"Léteznek egyáltalán olyan pasik, akiken nem kerekednek felül az ösztönök és nem a ribanc lányokat keresik, és van bennük egy kis tartás?"

Két ilyet is ismerek. Az egyiknek megállt az órája félhatnál, a másiknál egy kis homok ment a gépezetbe.

"Nehezen ismerkedem, és kevés férfi is felel meg nekem, van, akinek esélyt sem adok."

És milyen meglepő, hogy ezek után nem tolonganak a jelentkezők, ugye? Az meg pláne meglepő, hogy ha ugyanilyen (vagy magasabb) szintű csajok is könnyen elérhetőek a piacon, akkor a szemét férfiak inkább azokat választják?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 09:16:41

Nos, nekem is volt hasonló. :) Mivel egy hasonló "barátnővel" jártam bulizni. Egy ideig dühített, hogy a ribi kell inkább és nem én. Ill. én is kellenék, csak rám többet kell várni, mert nem ugrok azonnal, szeretem megismerni a másikat. Aztán elgondolkoztam, hogy minek is nekem egy olyan ember, aki a könnyen megdugható csajokra cuppan rá!? Onnantól leszartam. :D Ha az kell, hát menjen! És volt olyan, aki utána visszajött, hogy hát az ilyen, meg olyan csaj, egy patront megért, egyébként meg én kellenék ám. Ahhha! Hülye azért nem vagyok! :P

Foglalkozz olyannal, aki megérdemli! Aki meg nem, hát azt ne sajnáld! És igen, alapvetően az izéjükkel "gondolkoznak", ez már csak így van.

2014.10.14. 09:35:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): És sikerült már olyan szabad férfit találni, akinek egy jó és könnyen kapható, illetve magától felkínálkozó csaj nem ért meg egy patront?
Mármint azon két csoporton kívül, amit @croesus leírt? :D

pretty kitty 2014.10.14. 09:49:29

Valaki tul szok tundelmeszet nezett :PPPPPPPPPPPP XDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 09:53:14

@Pillanatragasztó: Nincs azzal baj, ha szabad és nincs éppen jobb dolga, csak közben ne csináljon úgy, mintha én kellenék. Tudod, ha valakinek igazán kellek, akkor tudjon már nemet mondani a felkínálkozó ribinek. Ha meg nem, akkor kapja be! Akkor ne jöjjön utána, hogy akkor most már én is jó lennék, mert a ribi az valóban ribi és utána már a haver is megdugta, meg a fél falu. Legyen türelmes, akarjon megismerni (is), nem csak a lábam között van a lényeg.

Ja és igen, ezért volt csak 4 pasim a 34 évem alatt. :D Aztán mégsem tőlem olvashatjátok, hogy MPG és hol vannak már a rendes pasik stb. stb.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.10.14. 10:06:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én egyszer nagyon fiatalon buktam egy nagyon helyes csajt, mert kicsit sok volt akkor nekem a viselkedése. Aztán később derült ki, hogy ő csak azért volt velem ilyen, mert el akarta érni, hogy kelljen nekem. Szóval ő volt (illetve csak lett volna) az a rendes lány, aki csak velem rossz. Szóval a másik oldalról sem fenékig tejfel az élet. :)
Mentegetődzésnek még annyit, hogy éppen az első komoly, sokéves kapcsolatom ment tökre azon a héten, miután a barátnőm lelépett egy másik sráccal, és hát akkor mindenre vágytam, kivéve egy ribire.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 10:20:30

@Lúzerarc: az is lehet, de nem éppen ezt a szót szokták használni a végére. :D

@Tapasztalt tapasztalatlan: Most már kíváncsi vagyok! Mi volt az a viselkedés, ami sok volt?

TBal 2014.10.14. 10:25:50

@Lúzerarc: és az AVI akkor micsoda? :)

Hurri Kán 2014.10.14. 10:32:25

Nagyon helyes, tartogasd csak az igazinak magad. Amíg nem udvarol legalább 8 évig, a kezedet se engedd neki megfogni. Idióta picsa.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.10.14. 10:37:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mivel ez sok-sok évvel/évtizeddel ezelőtt volt, ezért mai szemmel már persze máshogy hat, de akkoriban még nem volt divat, hogy egy lány a nőies bájai közvetlen mutogatásával "hódítson". A konkrét esetek egyébként köldökig érő dekoltázsú fehér blúzban (melltartó nélkül) és a szándékosan kicsit felhúzott egyébként is mini szoknyában végzett behajolások voltak.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.10.14. 10:43:09

@Tapasztalt tapasztalatlan: Amit lehagytam, hogy mindez munkahelyen, ahol diákként dolgoztunk.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 10:51:13

@Tapasztalt tapasztalatlan: "ő csak azért volt velem ilyen, mert el akarta érni, hogy kelljen nekem."

+ amit utána írtál, azért érdekes, mert valamivel nyilván fel akarta kelteni a figyelmedet. Azért tiniként (meg sokszor most is :D) elég kiábrándító, mikor teljesen normálisan felöltözve, ribancos allűrök nélkül a pasik simán átnéznek az ember lányán, ha van mellette egy miniszoknyás/csizmás/kivágott blúzos ribiskedő csaj is. Ha meg felöltözök én is úgy, akkor csak a parasztok találnak meg... Nem könnyű ám! :D

pretty kitty 2014.10.14. 11:03:10

@TBal: GIF - Geci jIzgato Felfi ;))))))) Pl:

i.imgur.com/DerAc9f.gif

:DDDDDDDDDDDDDD

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.10.14. 11:05:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): Abszolút igazat adok neked. De szerencsére van ellenpélda is azért. Például nekem mindig is jobban tetszettek a szolidan, egyszerűen öltözködő lányok, mint akik kirívóan ruhákat vettek fel. Már a mindennapi sminkelés is a kizáró okok között szerepelt. De ismétlem sok-sok évvel ezelőtt más volt a szokás is, még a lányok részéről is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 11:22:52

@Tapasztalt tapasztalatlan: :D Mikor én voltam tini... khmmm hát azért voltak nekem is olyan cuccaim, hogy most pironkodnék benne! És az sok-sok évvel ezelőtt volt, tán igaz sem volt! XD

@D. Lee Bodjóh: MKV: Melyik Kurvát Válasszam? :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.10.14. 11:29:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nincs is azzal semmi baj. Egy buliban, diszkóban kell is, hogy a csinos lányok feltűnést keltsenek! De egy munkahelyen ne a mellmutogatás legyen már a cél (vagy az eszköz)!

TBal 2014.10.14. 11:30:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): viszont a seggedet azóta is kint hordod a bugyiból :)

pretty kitty 2014.10.14. 11:35:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Mikor én voltam tini... khmmm hát azért voltak nekem is olyan cuccaim, hogy most pironkodnék benne!"

Ienek pl? ;))))))))))

ecx.images-amazon.com/images/I/51bWlPvfzdL._SY445_.jpg

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 11:53:29

@D. Lee Bodjóh: Nem, inkább valami ilyesmi volt (kivolt belőle a fél seggem, igaz akkoriban ez nem volt kirívó :D)

salecenter.hu/termek/nemet_zaszlos_forro_nadrag_toppal_ovvel_xssmlxl.html#termekKepek

@TBal: De van rajtam nadrág! :D

@Tapasztalt tapasztalatlan: Akkor sűrűn hallgatok, mert van több olyan felsőm, amikbe a kedves kolléga 3-4 méterről próbált betalálni a gemkapoccsal (néha sikerrel). Kiválóan szórakozott! Másnap garbóban jöttem. :D Azt mondta ünneprontó vagyok. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 11:56:25

@Tapasztalt tapasztalatlan: Fizuemelést még nem kaptam ilyen miatt! :D Főleg, hogy nő a főnököm... (bár soha nem lehet tudni!)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.10.14. 13:14:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát ha nem a fizetésemelésre hajtasz és nem pasit akarsz így fogni, akkor azért nincs gond a merészebb felsőkkel sem, főleg egy szép melltartóval, de mikor már minden publikus, az szerintem nem az igazi. De egy buliba még szerintem is több minden belefér. Nekem is vannak olyan kolléganőim, akiknek nem tudok a szemébe nézni. :)

TBal 2014.10.14. 13:17:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): "De van rajtam nadrág! :D "

eh, ünneprontó... :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 14:28:35

@Tapasztalt tapasztalatlan: :) Házinyúlra nem lövök.

@TBal: van öltözködési szabályzat. ;)

leonito77 2014.10.14. 14:34:45

Sziasztok!

Poszterinre lenne kapás, de hát azok meg 130 kilós dagi informatikusok. Ahhha. Poszterin sem egy férfi álom ezek szerint... és én úgy érzem azért mérges a barinőre, mert végre szóba állt vele egy hejjespasee és ő nagyon remélte, hogy most ez meglesz, erre a barinő meg széttette neki elsőre.

Szerintem simán lehet az is, hogy félreértette a pasi szándékait... mindenesetre ha olyan erkölcsös, mint amilyennek gondolja magát, akkor inkább örülni kéne, hiszen a barátnője csak szívességet tett neki.

De nekem még is az az érzésem, hogy ő inkább irigy, mert a barinőnek egyből összejön, ráadásul utána kukázza is az ő álompasiját, miközben ő csak csepegteti a nyálát, vagy megáll a dagi IT-s srácoknak....

ejnye

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 14:59:40

@leonito77: Akkor képzeld el ezt úgy, hogy full szerelmes vagy egy lányba, alakulnak a dolgok, beszélgettek, erre a kanegér haverod megdugja. Na? :D Lenne utána még kedved hozzá? Akkor is tetszene nyilván... na, de lennél-e lyuksógor? És mennyire változna meg a véleményed a lányról?

2014.10.14. 15:24:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az olyan szituáció, amire a müvelt francia azt mondaná, hogy "dodged the bullet"

Αphelion 2014.10.14. 15:24:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): Bar ez nyilvan csalodas lenne, az igaz szerelem ettol nem mulik el...;)

leonito77 2014.10.14. 15:43:18

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Volt... az egyik barátom szórakozóhelyen bemutatott egy lánynak, mint kiderült, volt általános iskolatársam. Én összejöttem vele, majd újságoltam a barátomnak a híreket, aki elszomorodott és elmondta, neki nagyon tetszett a lány és ő akarta elhódítani.

Mentségemre legyen mondva, hogy nem tudtam, hogy a barátom a lányra nyomul és a lánynak én tetszettem a már vagy 10 éve (ő mondta).

De nagyon hülyén éreztem magam, dobtam is hamar, de nyilván a barátom már nem nyomult rá.... Sajnos van ilyen szituáció az életben. Ha csak sejtem, hogy ő akar bármit attól a lánytól, akkor nem lett volna semmi és hódíthatott volna, ha a lány is úgy akarta volna. (természetesen erről a lánynak egy szót sem szóltam, elég ciki volt ez nekem így is)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 15:43:32

@Pillanatragasztó: miért? :)

@Aphelion 2014: Nyilván ez olyan, hogy kinek belefér egy ilyen, kinek nem. Velem forogna a világ pár napig, az tuti! Szerintem hasonlóan reagálnék, mint a posztoló.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 15:47:10

@leonito77: Na ugye! :) Szerintem a poszt is erről szól, csak ott mondta is a barátnőnek, hogy bejön neki a srác, az mégis kikezdett vele.

Αphelion 2014.10.14. 15:55:38

@leonito77: "Ha csak sejtem, hogy ő akar bármit attól a lánytól, akkor nem lett volna semmi és hódíthatott volna, ha a lány is úgy akarta volna"

Es ha a lany nem akarta volna ugy? ;) Vegul is te teszettel neki...

@Bundabandi (Cookie Bunny): *Mindenkivel* forogni szokott a vilag, ha kiderul hogy a nagy szerelme massal dug, ezert is irtam fent hogy csalodas lenne. De ha tenyleg igazi full szerelem volt, azt azert ez nem oli meg egyik naprol a masikra (max ha kifejezetten a "szent eletu" lanyokra bukik valaki, arrol almodozott hogy majd o veszi el a szuzesseget stb...)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.14. 16:12:03

@Aphelion 2014: Ha mondjuk x évvel ezelőtt volt, akkor nem. De ha most... hááááááát! :)

Sadist 2014.10.14. 22:45:14

@Pillanatragasztó: Egy újabb hisztiző picsa, amelyik nem képes felfogni, hogy nem rákényszeríteni kell magát a férfire, hanem elérni, hogy a férfi akarja a dolgot.

Sadist 2014.10.14. 22:58:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Egy ideig dühített, hogy a ribi kell inkább és nem én. Ill. én is kellenék, csak rám többet kell várni, mert nem ugrok azonnal, szeretem megismerni a másikat."

És megérte/megéri a várakozás?

"Tudod, ha valakinek igazán kellek, akkor tudjon már nemet mondani a felkínálkozó ribinek."

Oké, nem dugja meg a felkínálkozó ribit. Miért lesz számára jobb hosszútávon?

"Aztán mégsem tőlem olvashatjátok, hogy MPG és hol vannak már a rendes pasik stb. stb."

Tőled csak olyat olvashatunk, hogy "alapvetően az izéjükkel "gondolkoznak"", ami végülis tényleg nem MPG-zés :) A jóságos Lenin viccek jutottak eszembe.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.15. 08:52:57

@Sadist: Mármint kire gondolsz, kinek érte meg? Nekem, vagy neki?

"Oké, nem dugja meg a felkínálkozó ribit. Miért lesz számára jobb hosszútávon?"

Ha ez kérdés, akkor egyértelmű, hogy menjen és dugja meg a felkínálkozó ribit.

"Tőled csak olyat olvashatunk, hogy "alapvetően az izéjükkel "gondolkoznak""

És? Pont felette írod, hogy miért szalasztaná el a felkínálkozó ribit. Akkor te mivel gondolkozol? Nem szégyen ez. Én csak azt mondom, ha kell valaki, akkor közben ne csapjon le a potyapinára, mert az eléggé kiábrándító (ja és ne nyavajogjon utána, hogy hol vannak a rendes nők).

Joe69 2014.10.15. 12:36:16

Egy dagi kis szűzkurva nyavalygása. Vannak ilyen ismerőseim: tkp. senkinek se kell, senki sem akarja megdugni, de ő ebből olyan ideológiát csinál, hogy azért , mert ő olyan válogatós. És ha mégis, de nem jön össze, másra fogja.

Ha egy nőt tényleg érdekel egy pasi, akkor kezdeményez. Na nem direkt, és nem sokszor. De akkor egyértelműen.

plantingC4 2014.10.15. 15:16:45

Ismerek 130 kilós IT-s arcot, kibaszottul tenyerén hordozza a csaját, nem egy Prett Bitt, az tény, de mikor meló miatt külföldön voltunk, még egy órát keringtünk a lánynak kismeglepetésért, pedig tök késésben is voltunk.
Bizonyára a lánynak olyan hejjes, divatos srácok kellenének, mint a videjóklippekben, nincs ezzel gond, bár ebből simán tűnhet úgy, hogy a puncijával gondolkodik, hejjesvagányt akar habzsolni, nem feltétlen a stabilitás vonzza most...

Előfordul sztem néha olyan, hogy kellően bátorra issza magát a nem annyira bátor béjbe, aztán ráveti magát egy hejjessrácra, megkapja az élményt, aztán ő is elmondhatja hétfőn a barinőknek, hogy micsoda pasival bújt az ágyba a hétvégén...barinők, meg sárgulhatnak magukban...gondolhatja...vagy ki tudhatja mit gondolhat...
Legalábbis egy haverom unokatesójának az osztálytársa mesélte egyszer, hogy ilyen is van.:D

Sadist 2014.10.16. 17:54:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Mármint kire gondolsz, kinek érte meg? Nekem, vagy neki?"

A többi férfire vonatkozott a kérdés. A nőnek nyilván megéri lebegtetni a pasit, mert addig is csak kaphat tőle, cserébe pedig még egy laza kézimunkával sem kell fárasztania magát.

"És? Pont felette írod, hogy miért szalasztaná el a felkínálkozó ribit. Akkor te mivel gondolkozol? Nem szégyen ez."

Pont, hogy aggyal gondolkozok és ezért nem értem, hogy miért érné meg egy férfinek, hogy visszautasítsa a felkínálkozó lehetőséget? Azért, mert úgy gondolod, te később sokkal nagyobb örömben tudod részesíteni?
Pl. egy hosszútávú pénzügyi befektetéssel az ember nem férhet hozzá bármikor a pénzéhez, cserébe viszont magasabb a hozama. Valamit valamiért.
Arra volnék kíváncsi, hogy ha lemond a férfi a felkínálkozó lehetőségről, akkor később mi az a plusz, amit tőled kap ahhoz a nőhöz képest, aki könnyebben adta magát?

"Én csak azt mondom, ha kell valaki, akkor közben ne csapjon le a potyapinára, mert az eléggé kiábrándító"

Ugye akkor fordítva is elvárod azt, hogy ha a nőnek kell valaki, akkor ne fogadjon el randi ajánlatot, meghívást, ajándékot, de lehetőleg még egy bókot sem mástól?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.17. 09:10:38

@Sadist: "A többi férfire vonatkozott a kérdés. A nőnek nyilván megéri lebegtetni a pasit, mert addig is csak kaphat tőle, cserébe pedig még egy laza kézimunkával sem kell fárasztania magát."

Még mindig nem értelek. Neked az lebegtetés, ha nem azzal kezdi a nő, hogy szétteszi a lábát?

"miért érné meg egy férfinek, hogy visszautasítsa a felkínálkozó lehetőséget?" + "Arra volnék kíváncsi, hogy ha lemond a férfi a felkínálkozó lehetőségről, akkor később mi az a plusz, amit tőled kap ahhoz a nőhöz képest, aki könnyebben adta magát?"

Erre mondtam, hogy ha ez kérdés, akkor nyilván nem egymást keressük. Szóval akkor menjen csak! :P
Lehet nekem van hülye logikám, de nem igazán értem, hogy miért jobb egyszer megdugni egy nőt, akiről semmit sem tudsz, nem ismered, nem tudod mi a jó neki, ő sem tudja mi a jó neked (magyarán elég nagy az esélye, hogy nem lesz egy nagy élmény, inkább csak egy ürítés), mint megszeretni valakit és utána vele szeretkezni (és nem dugni) több alkalommal. Nem vagyok pasi, nem tudom átérezni, milyen lehet nő nélkül lenni hónapokig, de nálam az utóbbi annyival többet ér, annyival többet ad minden téren, hogy simán lemondok érte az elsőről, még akkor is, ha az most lehetne, erre meg várni kell egy kicsit.

"Ugye akkor fordítva is elvárod azt, hogy ha a nőnek kell valaki, akkor ne fogadjon el randi ajánlatot, meghívást, ajándékot, de lehetőleg még egy bókot sem mástól? "

Azért megdugni valakit, meg elfogadni egy randi ajánlatot/bókot nem éppen egy kategória...

Sadist 2014.10.17. 17:27:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Még mindig nem értelek. Neked az lebegtetés, ha nem azzal kezdi a nő, hogy szétteszi a lábát?"

Tegye szét akkor, amikor akarja, de ha még nem történt semmi, akkor milyen jogon rója fel a férfinek, hogy közben lefeküdt egy másik nővel, aki könnyebben kapható volt? Mintha sajnálnád a férfiaktól azt az órányi élvezetet.

"Lehet nekem van hülye logikám, de nem igazán értem, hogy miért jobb egyszer megdugni egy nőt, akiről semmit sem tudsz, nem ismered, nem tudod mi a jó neki, ő sem tudja mi a jó neked (magyarán elég nagy az esélye, hogy nem lesz egy nagy élmény, inkább csak egy ürítés), mint megszeretni valakit és utána vele szeretkezni (és nem dugni) több alkalommal."

Egyrészt az első alkalom is lehet maradandóan jó élmény, másrészt fizikai oldalról is lehet kezdeni az ismerkedést. Az első alkalom időpontjának nincs sok köze a szex minőségéhez. Akivel három hónapnyi ismerkedés után jó, azzal az első randin is jó lett volna, ha meg korán kiderül, hogy nem működik, akkor el lehet kezdeni dolgozni rajta, vagy pedig búcsút mondani egymásnak, így egyik fél sem cseszett el fölöslegesen három hónapot.

"Nem vagyok pasi, nem tudom átérezni, milyen lehet nő nélkül lenni hónapokig, de nálam az utóbbi annyival többet ér, annyival többet ad minden téren, hogy simán lemondok érte az elsőről, még akkor is, ha az most lehetne, erre meg várni kell egy kicsit."

Rosszul teszed fel a kérdést, ha neked kell adnod valamit (esetünkben a tested, szex formájában), akkor nyilván nem fogod nagyon siettetni az első alkalmat.
Inkább azt a kérdést tedd fel, hogy ha a férfi adna valamit, ami neked nem kerül semmibe, de számodra értékkel bír (csak veled töltött hétvége, vacsora kettesben, eljegyzés, házassági ajánlat, bármi), akkor visszautasítanád-e azzal az indokkal, hogy testileg még nem ismertétek meg egymást eléggé és előbb szeretnéd elmélyíteni fizikai oldalról is a kapcsolatot?

"Azért megdugni valakit, meg elfogadni egy randi ajánlatot/bókot nem éppen egy kategória..."

Mindkettő ráfordítással jár és örömet lehet vele szerezni a másiknak. A társadalmi megítélést leszámítva nem sok különbség van köztük.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.17. 18:49:24

@Sadist: "Tegye szét akkor, amikor akarja, de ha még nem történt semmi, akkor milyen jogon rója fel a férfinek, hogy közben lefeküdt egy másik nővel, aki könnyebben kapható volt? Mintha sajnálnád a férfiaktól azt az órányi élvezetet."

Azt felejted el, hogy van érzelmi része is a dolognak. Egy nőnél meg főleg! Akkor neked is leírom, hogy képzeld el, hogy belezúgsz egy csajba, majd az ismerkedés alatt ő lefekszik mással is. Mit gondolsz, mennyire érdekled őt, ha közben ezt megteszi? És neked hogyan esne ez? Nekem biztos nem kellene ilyen, tudjon már kicsit uralkodni a hormonjain, meg az ösztönein.

"Egyrészt az első alkalom is lehet maradandóan jó élmény, másrészt fizikai oldalról is lehet kezdeni az ismerkedést."

Én soha nem kezdtem fizikai oldalról az ismerkedést, nem is fogom. Nem azért ismerkedek, mert dugni akarok, nem ez a fő motiváció... :S Nem is vagyok túl jó véleménnyel erről, de felőlem mindenki azt csinál, amit akar (csak közöm ne legyen hozzá). Lehet jó élmény az első alkalom nyilván, de rohadtul nem mindegy, hogy szerelmesen teszed, vagy csak mert rég dugtál már és kell valaki. Ég és föld! Egyszer próbáld ki! ;)

"Inkább azt a kérdést tedd fel, hogy ha a férfi adna valamit, ami neked nem kerül semmibe, de számodra értékkel bír (csak veled töltött hétvége, vacsora kettesben, eljegyzés, házassági ajánlat, bármi)"

Te csak azt hiszed, hogy egy nőnek ezek nem kerülnek semmibe! Egyébként gyűrűt már utasítottam vissza 1X, fél év után nem igazán tartottam jó ötletnek. Nem fizikailag akartam elmélyíteni, hanem érzelmileg. Ilyen is van.

Az utolsóra meg nem is válaszolok... Végül is a szoba közepére szarás és a WC-be ürítés között sincs különbség, az elsőt mégsem teszed. Pedig ki szabta meg, hogy oda nem lehet?

Sadist 2014.10.17. 19:35:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Akkor neked is leírom, hogy képzeld el, hogy belezúgsz egy csajba, majd az ismerkedés alatt ő lefekszik mással is. Mit gondolsz, mennyire érdekled őt, ha közben ezt megteszi? És neked hogyan esne ez?"

Megint rosszul teszed fel a kérdést. Ha mással lefekszik, azzal engem használ ki, mert a belefektetett erőforrásaimért nem én kapom meg a gyümölcsét. A kérdés helyesebben úgy hangzik, hogy mit szólnék ahhoz, ha a csaj mástól is kapna figyelmet, kedvességet, tőrődést? A válaszom pedig az, hogy semmit. Ha mástól többet kap, mint tőlem, akkor teljesen jogos, hogy vele fekszik le, onnantól nekem pedig semmi közöm hozzá.

"Én soha nem kezdtem fizikai oldalról az ismerkedést, nem is fogom. Nem azért ismerkedek, mert dugni akarok, nem ez a fő motiváció... :S Nem is vagyok túl jó véleménnyel erről, de felőlem mindenki azt csinál, amit akar (csak közöm ne legyen hozzá)."

vs.

"Lehet jó élmény az első alkalom nyilván, de rohadtul nem mindegy, hogy szerelmesen teszed, vagy csak mert rég dugtál már és kell valaki. Ég és föld! Egyszer próbáld ki! ;)"

Rendkívül hiteles :D

"Te csak azt hiszed, hogy egy nőnek ezek nem kerülnek semmibe!"

Na ugyan mibe kerülnek? :) Ja, tényleg, elfelejtettem, hogy bele kell adnod a tested, az meg ugye pótolhatatlan drága kincs, aminek felbecsülhetetlen értéke van :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.17. 20:31:17

@Sadist: óóóó bakker veled tényleg tök felesleges megvitatni bármit is. Úgy hajlítod az univerzumot, hogy az jöjjön ki belőle, amit te kigondoltál.... Mert a fentiből neked az jön le, hogy valaha is lefeküdtem ismerkedés nélkül valakivel, mert azt írtam szerelmesen más, mint nem szerelmesen. Attól, hogy nem az első alkalommal van így, még rohadt nagy különbség van a kettő között, viszont ez az első alkalomra is ugyanúgy igaz....

Még jó, hogy csak 1 van belőled... :S

Sadist 2014.10.17. 21:45:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Magyarul még soha nem szexeltél csak azért, mert éppen arra vágytál, de pontosan tudod, hogy a "szerelmesen szeretkezéshez" képest milyen :)
A saját ellentmondásaid miatt ne én legyek már hülye.
süti beállítások módosítása