HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.10.28. 07:50

Nem szeret, de folyton írogat

http://csajokespasik.blog.hu/2014/10/28/nem_szeret_de_folyton_irogat

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr456839713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2014.10.28. 08:02:05

Szegitek megphejteni jeszt a hatttttalmasz nad lejtvenyt: te civeszen mennel a Mekibe kajalni ha kikotesz lenne h maszhol nem kajalhacc?? XDDDDDDDDD

Amud a lenyeget kihadtad: mien kocia vaaaaaan??? ;)))))))))))))

2014.10.28. 08:45:10

Egy dugásra jónak tünt, de többre nem. Ki a felszínes ilyenkor? A beküldök közül kisorsolunk egy piros hangszórót :D

@D. Lee Bodjóh: Három heti hallgatás után egyböl széttette a lábát, szerinted Lada vagy Trabant lehetett? :D
Aztán megint eltelt pár hét, és a poszterina nehezményezi, hogy még mindig nem szerettek belé, az érdeklödés iránta neki kevés. Borzasztó.

Szöszi 28 2014.10.28. 08:47:29

Szerelmet vallasz annak akiről tudod, hogy nem komoly kapcsolat, csak kúrogat? :D Elment az eszed? :D

Szöszi 28 2014.10.28. 08:49:12

@Pillanatragasztó: Hát, ha Lada volt, megértem a poszterint, hogy szét tette a lábát :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 08:54:49

"Szokták mondani, hogy az első randin a nő hamar eldönti, mi lesz. Az én esetemben is így tűnt, és akkor az alkalmi szex dolognál többet nem láttam."

vs

"És mi a baja a tartós és zárt kapcsolatokkal egy férfinak? Talán túl nagy felelősségnek és elköteleződésnek érzi?"

:D

Szöszi 28 2014.10.28. 08:57:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jó, hát jól dugott a csávó, oszt aztán hirtelen megszerelmesedett és meg akarja lasszózni :D

2014.10.28. 08:58:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szerintem randomgenerátorral írják a posztokat :)

croesus aka. the grinder 2014.10.28. 09:10:58

"És mi a baja a tartós és zárt kapcsolatokkal egy férfinak?"

Mi a baja egy oroszlánnak a vegetáriánus étrenddel?

Tanulság a mai posztból:
1. KEEP CALM - alkalmi numerákat könnyebb összehozni mint bárki is gondolná
2. A nők agyalása határtalan baromságokhoz tud vezetni, és mindig van lejjebb

2014.10.28. 09:23:47

@croesus: Csak autó kell hozzá.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 09:23:48

Valaki magyarázza már meg nekem ezt az autó dolgot! :D

Ha megismerek egy pasit és annak van kocsija, az nekem miért jó? Az övé, nem az enyém. Attól sem lesz az enyém, ha összejövök vele. Jó, ok, fuvarozgathat ide-oda, bár engem soha nem fuvarozgattak, max. a boltból haza a kajákkal, nem is vártam el. Kuncsorogni meg tuti nem fogok, hogy vigyél ide-oda. Dolgozni is magam járok BMV-vel, vagy bringával. :) Szerintem az anyagi helyzetére sem feltétenül lehet következtetni belőle, mert van néhány (sok!) fanatikus, akinek a kocsiján kívül kb. csak a gatyája van, egyébként meg otthon él anyuékkal. Szóvaaaaal engem soha nem izgatott túlzottan. Ha van, tök jó, ha nincs, hát attól sem fogok másképpen nézni rá. Máshogy kell megoldani a bevásárlást, utazást stb. Aztán ha együtt vagyunk egy ideje, közösen is lehet venni egyet. Szóval nem értem én ezt... Ha meg valaki vagizik nekem a kocsijával, az kapásból hátránnyal indul, mert valahogy ellenszenvet vált ki belőlem. Tudom, tudom hülye vagyok, de gondolom ez nem újdonság! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 09:31:39

@Szöszi 27: Minek csókolózik vele, ha egyébként tökre nem érez semmit? Ha nem jön be neki, minek fekszik le vele? Vagy ezzel akarta bebiztosítani magát, hogy ha nem lesz jobb, hát jó ez is, csak közben meg kezdte megkedvelni? :S Utána meg nyavajog, hogy nem veszi komolyan a srác??????? LOL!

Szöszi 28 2014.10.28. 10:25:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mert van az a brit tudósok által alátámasztott tény, hogy ha valakivel jó a csók, jó a szex is :D Érted? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 10:27:59

@Aphelion 2014: Aha! 3 féle is van: fehér, sárga és kék is! (De a V az szimpla) :D És telekocsi rendszerrel működik.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 10:34:19

@Szöszi 27: igen, ez színtiszta tudomány! :D Értem!

2014.10.28. 11:13:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mit nem értesz az autón? Randi elött meg kell adni a típust, évjáratot, futott kilométert, hogy a hölgy le tudja csekkoni az eurotax értékét :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 11:26:53

@Pillanatragasztó: Miért, randi után leütöm a pasit és eladom a kocsit? :D

Szöszi 28 2014.10.28. 11:35:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát speciel ez nem egy rossz ötlet...Ebből lehetne lóvét csinálni!

Namely 2014.10.28. 11:41:33

Ha te csak dugni akarsz, az OK, ha ő is, akkor:

"És mi a baja a tartós és zárt kapcsolatokkal egy férfinak? Talán túl nagy felelősségnek és elköteleződésnek érzi?"

Te, segg kurva. 1-2 jobb egyenes, és helyrerázódsz.... vagy legalább elhallgatsz.

croesus aka. the grinder 2014.10.28. 11:45:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem a kocsi a lényeg, hanem az imázs. A férfinak elsősorban el kell adnia magáról hogy tele van lével, ehhez pedig nyilvánvalóan jól passzol egy menő kocsi.
A teljes képhez persze kell pár világutazós kép facebookon, drága ruhák, és eszetlen pénzköltésről árulkodó elejtett célzások, stb. Külön pluszpont, ha az illető külföldi, vagy annak adja ki magát. Tuti recept. Nem csak csajozáshoz, hanem pénzügyi/befektetési csalásokhoz is kiváló.

croesus aka. the grinder 2014.10.28. 11:57:28

@Szöszi 27: Lássuk csak. Öregszek, kopaszodok is. Az előbb leírt optikai tuning nélkül átlátszó lennék mint az ablaküveg. Szerinted? :)

2014.10.28. 12:12:38

@croesus: Az az érdekes, hogy külön-külön minden nő leírja hogy ő soha nem dőlne be egy ilyen vetített képnek, de aztán a statisztika mégsem hazudik :D
Ezért szoktuk udvariasan leírni, hogy a jelenlevők természetesen mindig kivételek :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 12:14:58

@croesus: Ha csak arra mész, hogy egyszer megvan a csaj (ha butább, akkor még párszor), majd kibukik, hogy egyébként emberileg egy 0 vagy és végül is minden hazugság, akkor jahh. (ez csak példa volt :)) Ha viszont hosszab távra tervezel, mert már kinőttél a játszadozásból, akkor szerintem ez inkább hátrány, mint előny (mármint a vetítés).

@Szöszi 27: mikor kezdjük? *dörzsöli a tenyerét* :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 12:31:24

@Pillanatragasztó: A vetítés olyan, mint a rezsicsökkentés. Kapsz is valamit, meg nem is. :D Aztán látod mégis mit mutat a statisztika! :P

Nero.A.Véres.Költő 2014.10.28. 12:53:18

Elég egyértelműű a helyzet. C-nek igaza van az imázzsal kapcsolatban, a srác láthatóan hozza a faszacsávó imázst cslnt nélkül. Cserébe még átlagon felül is néz ki -a csajnak már az első randin megfordult a fejében az alkalmi szex a figurával.
Innentől két leágazás lehet. Az egyik, hogy az ember tényleg fasza csávó, és kevésnek gondolja a lánykát, a másik pedig, hogy ez valóban csak egy imázs, ami egy-egy dugást sikeresen generált, de egy szorosabb kapcsolatban könnyen lebukik.
A posztoló nőről pedig csak annyi, hogy nem sikerült sok észt összegyüjtenie a 26 év alatt.
Ja és valaki irta itt hogy rengeteg nő kikéri magának, hogy ilyen faszikkal kavarna, közben meg dehogynem. Ez is igaz. Viszont sokan vannak azok is, akik elmondják, hogy -lakás,autó,munka a minimum belépő, no és vállalható megjelenés. Őket kifejezetten kedvelem, ugyanis az előbbinek is ezek lennének az igényei, ha nem lenne álszent és/vagy véletlen nem annyira csinos.

_Ω_ 2014.10.28. 13:51:02

@Nero.A.Véres.Költő: Nem hinném, hogy komoly észgyűjtésbeli hiányosságok vannak a poszterinnél. Tény, elég vastag az üveg a rózsaszín szemüvegében, ennek ellenére megfogalmaz kérdéseket. A poszt végén általánosítva feltetteket persze a konkrét férfira kell vonatkoztatni, gondolom ő is így gondolta amikor leírta. Amikor nincs köd, vagy kívülről szemlélhet valamit, szerintem értelmes nő lehet. Külön jó pont lehetne nálad, hogy nekünk bevallotta, az első randin pontosan mit gondolt a kapcsolat jövőjéről (alkalmi szex), majd a folytatásban sem harapta el a nyelvét, elmondta a srácnak, hogy kezd többet érezni iránta.
Szerintem egészségesen naiv, aki ha egy normális társat talál, igen kellemes partner, viszont rossz esetben használják és kihasználják őt.

leonito77 2014.10.28. 14:26:17

Az én autóm új(szerű), még csak egy éves, fehér, tágas. De van lakásom is, ott sokkal kényelmesebb, van ágy a hálóban, BŐR ülőgarnitúra a nappaliban, ja meg bazi nagy tévé, meg tükör, ha kell, aztán jöhet a mosógép is.

Ja, de csak 3 hetente vagyok otthon, amikor nem vagyok otthon, akkor a barátnőm van otthon nálam!!!

Ez a konstrukció érdekel valakit? Ha igen, jelentkezzen!!!

Papírsárkány 2014.10.28. 14:30:00

Na lássuk...

„annyi szólt mellette, hogy ugyanabban a városban éltünk és viszonylag közel egymáshoz”
szóval ronda és csóró volt?
„Ő a levelezés alatt minden alkalommal megjegyezte, hogy van autója…”
próbálta bizonyítani, hogy csak ronda, nem csóró
„alkalmi szex dolognál többet nem láttam” vs „Mi is van akkor most köztünk?”
magadtól is összerakod aranyom?

2014.10.28. 14:33:25

@leonito77: Ejha, az enyém már három éves! De a biciklim új, azzal is lehet csajozni? Megjegyzem, a vázra nem ülhet, mert még összetöri.

Szöszi 28 2014.10.28. 14:36:28

@leonito77: Szexelhetünk a barátnőddel? :D Akkor biztos lesz néhány ember akit érdekel majd ez a felállás :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 14:42:47

@leonito77: "Ja, de csak 3 hetente vagyok otthon, amikor nem vagyok otthon, akkor a barátnőm van otthon nálam!!!"

És amikor nem vagy otthon, akkor te nála vagy, ő pedig nálad? XD Néha találkoztok is? :D

Egyébként a tükör említése nagyon megfogott! A méreteit megkérdezhetem? :)

Papírsárkány 2014.10.28. 14:45:20

@leonito77: na tessék, a tükör és a barátnőd a legkapósabb az egész konstrukcióban

leonito77 2014.10.28. 14:48:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): A tükör méretei:

Magasság, szélesség, mélység: NAGY :P

Gondoltam ironizálok kissé a poszterin által említett pasin. Sms- email, van, telefon, meg találkozó nincs. Vajon miért? Nehéz elzavarni az asszonyt csajos bulira, vagy a vidéki rokonokhoz? Szegény srác, aztán ott a lakás. Úgy kell tenni, mintha nem lakna ott más, női bugyi, cipő, stb... ezeket el kell vermelni, fotókat a falról leszedni, aztán eljő az este, majd utána mindent vissza, reggel meg, helló szívem. Képzeld, egyedül kimostam az ágyneműt :D

@Szöszi 27: Persze, ma este jó lesz? Mondjuk én nem leszek otthon, de az nem gond :D

leonito77 2014.10.28. 14:49:37

@Lord Papírsárkány: Na látod, a többi csak rizsa. Bekerült a csali és harapnak a halak :D

pretty kitty 2014.10.28. 14:50:56

Nah id kell kezelni jaz overly attached kicimeket ;)))))))))))))))))

facebook.com/story.php?story_fbid=605947079545590&substory_index=0&id=185770441563258

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 14:54:36

@Pillanatragasztó: Nemrég láttam egy bringás srácot, az összes küllőjén volt valami világító bizbasz, plusz egy csomó lámpa, duda, csengő, rádió. Hátul még rendszámtáblája is volt a nevével. El is csábultam! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 14:57:25

@leonito77: "Képzeld, egyedül kimostam az ágyneműt :D" *röhög* Na itt kezdenék gyanakodni! :)

leonito77 2014.10.28. 14:58:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): De hát már 4 napja használtuk, ki kellett mosni, és mivel nem voltál itthon, gondoltam kipróbálom. Látod milyen ügyes vagyok? Fel is húztam az újat is :)

Papírsárkány 2014.10.28. 14:59:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): megkérted, hogy guruljatok be a biciklijén egy félreeső helyre? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 15:10:53

@Lord Papírsárkány: Gyalog voltam és gyorsan elhúzott mellettem, de legközelebb elkapom! Már többször láttam. :)

@leonito77: Csajmágnes! :D

Nem buktál volna le, ha az a piros tanga nem kerül bele valahogy a párnahuzatba és nem festi batikoltra az egész garnitúrát. Van még mit fejlődnöd! XD

Papírsárkány 2014.10.28. 15:24:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): lehet villantanod kellett volna és akkor egyből megáll... vagy inkább begyorsít?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 15:27:49

@Lord Papírsárkány: Ááááá szerintem kevés a szintem hozzá nem is próbálkozok. :D Majd a mellműtét, a szájfeltöltés és a tetovált szemöldök után! Aztán még az András névvel is kell kezdenem valamit...lehetnék pl. Andrea! ;)

Papírsárkány 2014.10.28. 15:31:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): úgy gondolod, úgy majd már biztosan sikerül elijeszteni? :)

Szöszi 28 2014.10.28. 15:33:45

@leonito77: Egyértelműen nem baj :D Ráérek :D Majd együtt kimossuk az ágyneműt, ne aggódj, nem lesz kosz mire hazaérsz :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 15:43:22

@Lord Papírsárkány: Gondolod, hogy ha villogó ledeket rakatok a mellpiercingbe az jobb lenne? Akkor engem is felrakna a bringára? :D

leonito77 2014.10.28. 15:52:30

@Szöszi 27: Ne faradj majd én kimosom. Találsz tisztát a komódban: ) ha éhes lennél edd meg a vacsimat a hűtőből.

Szöszi 28 2014.10.28. 15:53:38

@leonito77: Óóóó, milyen kedves vagy!! Köszönöm :D

leonito77 2014.10.28. 16:03:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): ó szívem. Azt a szép bugyit neked vettem, csak tudod előtte felpróbáltam nehogy kényelmetlen legyen. Aztán elküldtem... valahogy éjjel lekerült és véletlenül kimostam. Remélem megérted

leonito77 2014.10.28. 16:05:35

@Szöszi 27: ja igen. Óvszer és síkosító (ha kéne) a módban. Tükröt nem összetörni

Papírsárkány 2014.10.28. 16:05:47

@leonito77: "csak tudod előtte felpróbáltam nehogy kényelmetlen legyen"
ezzel a mentséggel az a baj, hogy akkor is válóok, ha igaz :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.28. 16:27:26

@leonito77: A tükör az enyéééééééém! :) Nem adom! Kell! :P

@Lord Papírsárkány: :D Akkor már értem miért kért 43-as tűsarkút Karácsonyra.

Nero.A.Véres.Költő 2014.10.30. 17:56:47

@_Ω_: akkor lenne igaz amit irtál, ha a csaj nem állna közelebb a 30 hoz, mint a 20 hoz. A posztban megfogalmazott 'nagyívű' kérdéseket már egy agyasabb 18 éves is képes megfogalmazni. Ez egy egyszerű képlet, jó pasi, jó imázzsal. Elsőre is kellett volna a csajnak. Mit gondolsz, miért dugott szinte azonnal a sráccal, annak ellenére, h le se szarta hetekig? Szóval fater tipukus szintező párosáról van szó, ahol a csaj egyenlőre alulmaradt. Az ok meg többesélyes, ahogy multkor már irtam.

Joe69 2014.11.01. 22:59:19

Ebben a sztoriban a legjobb a verda lehet.
süti beállítások módosítása