HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/01/15/matthew_mcconaughey_nem_teged_keres

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr957075541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2015.01.15. 08:08:34

"Elváláskor abban maradunk, hogy ha úgy érzi, hogy folytassuk, akkor ő hív. Azóta is."

Ebben a mondatban a lényeg.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.15. 08:43:33

Hehe! Meghagyom a szintezés lehetőségét Fathernak.

ui: vajon a poszter tudja, hogyan néz ki 8 pixel? :D

Bölcs Jaroszláv 2015.01.15. 08:50:37

Elolvastam a címet, aztán az első gondolatom az volt, mekkora mák, hogy nem engem keres a Matthew McConaughey, mert nekem űberhaupt nem jön be a pasi. De aztán erőt vettem magamon, elolvastam, és beigazolódott a sejtésem, hogy csak egy Dezsőke osztja az észt, aki csak kettővel próbálkozott: boldoggal és boldogtalannal, de egyik sem állt szóba vele komolyan, ezért most úgy döntött, hogy így egy posztban jól beolvas a MILF-eknek, és kiosztja őket. Nem is tudom. Beszélgessünk inkább Bundabandi macskáiról, az biztos érdekesebb.
:)

a lujza 2015.01.15. 08:54:47

Poszternek nem lenne akkora probléma a becsajozás még ha vagy rút is, mint az éjszaka, vagy fehér edzőcipő-zöld farmer-bordó rövidujjú kockásing-hasitasi kombóban csapatja, ha lenne benne bárminemű könnyedség, lazaság, netán humor

croesus aka. the grinder 2015.01.15. 09:16:29

Mai kulcsszavak: hipergámia/szintezés

A posztolónak alapvetően igaza van abban, hogy egy duális piacon senki se jár igazán jól, de a posztot valószínűleg inkább az szülte, hogy ő maga nem esik bele a "sportos-izmos-jóképű" sunátor kategóriába.

Szöszi 28 2015.01.15. 09:24:19

@croesus: Igen, lényegében erről van szó :)

UI.: Nekem abszolút nem jön be Matthew McConaughey. Igaz nem is vagyok 38-50 év közötti nő :D

Bölcs Jaroszláv 2015.01.15. 09:28:14

@Szöszi 27: " Nekem abszolút nem jön be Matthew McConaughey" Egyetértés
" Igaz nem is vagyok 38-50 év közötti nő " Én sem, de te viszont még lehetsz!
:)

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.15. 09:51:55

@Szöszi 27: troll on: neked még McConaughey sem elég jó :D
troll off: a megfejtés egyszerű és mindenki számára nyílvánvaló lehet a poszternek az a baja h a magasabb ligákban ő már kevés mind anyagi mind megjelenés tekintetében és panaszkodik is mellé, ő inkább nem Ákos mint Dezső?

Papírsárkány 2015.01.15. 10:00:08

@Lúzerarc: "h a magasabb ligákban"
38-50 közötti nők esetében ilyen már nincsen

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.15. 10:07:18

@Lord Papírsárkány: ja igaz, aki mar eg, kicsit is kinéz valahogy az a való életben is talál vkit, am meg miért ne lehetne ott?

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.15. 10:10:00

de a lényegre még sajnos nem kaptam választ: Ákos vagy Dezső? Kérem szavazzanak, egyenlőség esetén Father dönt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.15. 10:13:05

@croesus: Ajjjj, hát elveszed Father kenyerét! :D

@Bölcs Jaroszláv: Na képzeld, az egyik macsek most nincs túl jól, nagyon lefogyott, aggódtam is érte. Most külön van etetve, kap finomságokat. Szerintem helyre fog jönni. Ugye milyen izgi volt?! :D

És most tesztelnem kell bazi nagy táblázatokban kalkulációkat, az is nagggyon izgi. :)

Papírsárkány 2015.01.15. 10:13:53

@Lúzerarc: lehetni éppen lehetne, csak nem lesz :)

Ismétlem, poszterről tényleg mindent elmond, hogy még az általa "legnépesebb"-nek titulált kategória legaljánál (egy jó szava nincs a második példában említett nőre) is csak egy "talán felhívlak" jut neki (lásd idézet első posztban).

Természetesen mellé még Ákos is.

Szöszi 28 2015.01.15. 10:15:21

@Bölcs Jaroszláv: Reméljük megérjük, hogy macskás vénasszony legyek egyszer :D

@Lúzerarc: Most erre mit mondjak? Annyira jó nő vagyok (amúgy nem), hogy csak a MAGAS, kisportolt, intelligens, jó humorú, jó egzisztenciájú, jóképű fasziknak teszem szét. McConaughey nem magas. Úgyhogy nem kell. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.15. 10:16:29

@Szöszi 27: ő nekem sem a zsánerem. Kicsit mazsola feje van mostanában.

hany eves a kapitany 2015.01.15. 11:04:15

Szerintem elég korrekt a poszter hozzáállása és még szimpatikus is. Én szívesen megismerkednék vele :) Mondjuk 11 évvel fiatalabb vagyok, de kit érdekel :) :D

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.15. 11:27:11

@hany eves a kapitany: te nem férfi vagy?
@Bundabandi (Cookie Bunny): mazsola, ez jó :D nah csak egy kicsit lefogyott azért az Oscar díjért
@Szöszi 27: tudtam én, ha nincs kipipálva a LISTA minden pontja akkor esélye sincs :(

Szöszi 28 2015.01.15. 12:04:04

@Lúzerarc: Amit Dicaprionak kellett vóna megkapnia, akinek például hagynám, hogy hanyatvágjon :D

Namely 2015.01.15. 12:17:06

Szar dolog, hogy te nyelsz, mikor nem neked kellene, és nem ezt.

Kö'mben minde' ren'ben......

Szöszi 28 2015.01.15. 12:28:31

@Lord Papírsárkány: De kurvára sármos, úgyhogy teccik :D Amúgy pont egymagasak McConaugheyvel, és 180centi fölött vannak, szóval nem kis gyerekek, azt hittem alacsonyabb McConaughey. Mindegy, akkor se jön be, nem helyes :D

@Lúzerarc: Igen, a LISTA mindenekfelett. Ne mondjad má', hogy neked nincs listát :D Soroljad csak!

Papírsárkány 2015.01.15. 12:34:08

@Szöszi 27: tehát a lista mindenek felett, kivéve amikor nem :)

Szöszi 28 2015.01.15. 12:41:48

@Lord Papírsárkány: Hát úgy valahogy :D
Amúgy viccet félretéve, ezért faszság ez a listázgatás, mert máris dől a dolog egy apróságon :)

Papírsárkány 2015.01.15. 13:56:41

@Szöszi 27: kihagyták az "és feláldozza az életét azért, hogy te egy unalmas vénasszony lehess" részt :)
süti beállítások módosítása