HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/01/16/ezert_a_sztoriert_andy_vajna_is_ringbe_szall

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr577078659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBal 2015.01.16. 08:20:27

hja, szerintem a CsP blognak most kéne befejeznie, vagy átállni napi helyett kétnapi sztorikra. Ha egyszerüen nincs már annyi történet, akkor minek kell eröltetni?
Vagy lehetne egyik nap sztori, másik nap blogajánló. Na mindegy...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.16. 08:40:35

Miért kell egy embert, aki amúgy is defektes, így megalázni? Szerencsétlen idióta égeti ő magát rendesen a sztorijával. Nem néztem meg a videót, de ha valóban ő van rajta, akkor ez nem ütközik valamiféle személyiségi jogba? Szerintem ez már taplóság. A fórumon meg örömködnek a trolljai, hogy kikerült a cikk...

Papírsárkány 2015.01.16. 08:44:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): God Bless America című filmet láttad?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.16. 08:47:17

@Lord Papírsárkány: Nem. Most elolvastam, miről szól. Arra gondolsz, hogy nála is valami hasonlót válthat ki a dolog?

Papírsárkány 2015.01.16. 08:55:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): inkább mailben reagáltam, mert kvázi-spoiler :)

Papírsárkány 2015.01.16. 09:26:31

@TBal: Hát először is úgy, hogy vascső nekik ezért a fogalmazás-módért :)

Papírsárkány 2015.01.16. 09:30:13

Oké, ez mindent visz:

"Férfi vagyok és Apa
Amikor várandóság alatt szembe kellett nézni a nincs sex témával, szerintem nálunk ritka de nem egyedi volt a megoldás. Sajna vagy szerencsére szinte a bejelentés idejétől, a születésig nem volt sexuális vágyam. Bennem bujkált, néha csökkentettem is a vágyat a tus alatt de nem forgatta fe az egész életünket. Igaz, már korában is annyira rá voltam hangolódva, hogy a szimesztere előtt két nappal zaba rohamaim voltak. Vicces volt, hogy pár hónap után már én szóltam neki, hogy jönni fog.
Az én szememben a megereszkedett mell és a szülés utáni hónapok nem voltak " elhidegítőek ", nem lohasztotta a vágyat. Szerintem egy nő szülés után teljesedik ki igazán, ad valamit hozzájuk, amitől " teljessé " válnak.
Szóval nálunk fordítva volt. Én vártam türelemmel és nem sürgettem semmit. Örömet adott számomra, hogy ezzel olyat adhatok a páromnak, ami által neki jobb és könnyebb az élete.
A félre kufircolás pedig egyszer sem fordult meg a fejemben. Minősíthetetlen az a " férfi " a szememben, aki képes megtenni, holott a párja a méhében hordozza azt a lényt, aki elvileg a szerelmük gyümölcse. xxxxon meg az összes ilyen pasi.
Szóval szeretet, megértés, türelem és hála. Szerintem ennyi bőven elég mind a két oldalra és senki sem fog hülyeséget csinálni.
U.I.: Mondjuk ő két évvel később megcsalt egy általa indított " nincs sex - bünti van " egy éve alatt és most már egy másik pasival az oldalán éli az életét, azén fiammal.
Az élet néha produkál furcsa dolgokat.
Pifti"

Komrob 2015.01.16. 10:23:16

"Kitaszított, beteges megjelenésű, csóró internetes politikai szélsőségesként élte életét...."
Atyaég, ez a poszt Jokkáról szól!!!

Hurri Kán 2015.01.16. 10:28:53

A nő is vascsőkompatibilis. Illetve inkább ő.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.16. 10:29:17

@TBal: ezt tegnap olvastam, érdekes volt. Engem zavarna, ha maszturbálna. Akkor inkább segítek rajta! :D Ha nagyon rosszul lennék, akkor talán nem, de semmiképpen sem zavarnám el, hogy csináljon amit akar. Viszont a megcsalás az olyan szinten fájna, hogy inkább egyedül maradnék a gyerekkel, mint egy ilyen emberrel.

@Lord Papírsárkány: nekem szimpi a hozzállása. Csak a sex ne lenne ott... SEX basszus...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.16. 10:29:49

@Komrob: én is rá gondoltam az elején! :D

Father Justice ♋ 2015.01.16. 10:39:52

@Lord Papírsárkány: ".. azén fiammal."

Ebben a történtek után vajon mitől annyira biztos?

Papírsárkány 2015.01.16. 10:52:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Viszont az sem véletlen, hogy alig 2 év múlva meg lett csalva.

Papírsárkány 2015.01.16. 10:54:10

@Father Justice ♋: mert semmit se tanult az egészből

Papírsárkány 2015.01.16. 10:56:26

Apropó, mi az a "szimeszter"?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.16. 11:07:40

@Lord Papírsárkány: az kb. onnan jöhet nála, mint a sex -> azt hiszi, úgy kell leírni :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.16. 11:21:01

@Lord Papírsárkány: trimeszter. Szerintem arra gondolt. A terheség szakaszai a trimeszterek.

Papírsárkány 2015.01.16. 12:12:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): persze gondolom hallotta a szót itt-ott és próbált értelmet keresni benne, aztán úgy járt, mint Tóbiás a Hyppolit-ban:

Tóbiás: Hippodrom.
Férj: Micsoda?
Tóbiás: Hippodrom.
Férj: ???
Tóbiás: Kint van egy úr, és azt mondta, hogy csak annyit mondjak: hippodrom.
Férj: De mi a neve?
Tóbiás: Azt nem tudom, csak annyit mondott, hippodrom.
Feleség: Talán Hyppolit...?
Tóbiás: Hát így is lehet mondani, csak akkor nincs semmi értelme.

Namely 2015.01.16. 12:13:57

"Férfi vagyok és Apa"
helyesen:
"A férfinem vinnyogó szégyene vagyok és a ringyó korábbi nejemnek van egy zabigyereke, akit még impotens módon pénzelek is."

Father Justice ♋ 2015.01.16. 12:23:25

A főlapon linkelték a sztorit, képekkel és a szereplők levelezésével (benne a psycho-sicko e-mail címével). Remélem, ez komoly, mert viccnek durva lenne.
www.youtube.com/watch?v=GkEItdSK2dk

Sadist 2015.01.16. 20:11:16

@Father Justice ♋: Sajnos komoly. Jó pár évvel ezelőtt még az SG fórum közösségét boldogította, ott is volt neki egy kisebb fan clubja.
Nyilvánvaló, hogy agyban valami nagyon súlyos gondja van. Tippelgetik, hogy talán Aspergeres vagy autista, de szerintem csak simán burokban élt és/vagy kiközösítették, alázták gyerekkorában, emiatt nem alakultak ki a szociális képességei, most meg, hogy valaki végre szóba állt vele, minden érzelmét rá zúdítja.
Ha tizenéves korukban találkoztak volna, akkor lehet, hogy most teljesen normális élete lenne.

_Ω_ 2015.01.16. 20:23:17

SoDi? Tegnap még naivan azt gondoltam volna, egy egzotikus atomokból álló molekula képletét látom. Erősen radioaktív és csak mesterségesen előállítható elemek furcsa vegyjelein nem ütköznék meg. De láttam, milyen molekuláról van szó. Ez is erősen radioaktív, és a természetes előfordulásnak eddig azt hittem, kicsi az esélye. Annak tudok így a videót megtekintve nagyon örülni, hogy az agysejtjeim közti szinapszisok önként és dalolva, víg pendüléssel fognak elszakadni egymástól, hogy mielőbb töröljék e rossz emléket.

Szavazásra bocsájtom, mely blogokra állítsuk át az autoposztert! Tehát több oldalról is összeszedheti a 24 órán belüli híreket reggelente.
Javaslataim:
velvet.hu/randi
divany.hu/poronty
alibanyajegyzetel.blog.hu/
konyves.blog.hu/
urbanista.blog.hu/
ritkanlathatotortenelem.blog.hu/
fapadosinfo.blog.hu/
bndymesel.blog.hu/

Olyan oldalt ajánljatok, ami várhatóan legalább heti 1 posztot ad! Ha valamelyik napon nincs semmi értékelhető egyiken sem mondjuk reggel 8:30-ig, akkor az aktuális napi névnap lesz posztolva, vagy egy véletlenszerű link valahonnan. :-)

alebzsaflab 2015.01.16. 22:55:57

Olyat lehet, hogy a 8:30-ig megjelenő posztok itt egy bejegyzés alatt jelenjenek meg? Mert akkor én például a "Ritkán látható történelem"-re is szavaznék, de legyen a Velvet randi is, mert például Father kommentjeire mindig kiváncsi vagyok.

_Ω_ 2015.01.16. 23:31:59

@alebzsaflab: Lehet. Valamelyik alapján választ majd egy címet az autoposzter, és közben szépen felsorolja az összes linket amit talált. Mindenkinek kell valami neki valót találnia itt, hiszen eleve ezért jött létre ez a blog. :-)

Azonnali megvalósítást nem ígérhetek, eléggé el vagyok havazva munkákkal, de 1-2 héten belül meglesz szerintem. Addig maradunk CsP függők.

alebzsaflab 2015.01.17. 01:00:03

@_Ω_: Én meg megtaláltam a nagy Ő-t. Lenyomtat a SHIFT-et. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.19. 08:42:36

@_Ω_: Velvet jöhet. Porony... hát nem biztos, néha vannak jó posztok. Alibanya is jó, de szerintem az itteniek szétszednék a posztjait. A többi nem igazán fogott meg. Amit régen sokat olvastam az a tampi.blog.hu/, most látom, hogy még mindig írja. Szerintem nagyon jól ír, átjön minden. :) A többi, amit olvasni szoktam, főként nőknek szól. :D
süti beállítások módosítása