HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2015.02.24. 07:16

Elhagyott. Egy másik pasiért

http://csajokespasik.blog.hu/2015/02/24/elhagyott_egy_masik_pasiert

Velvet Randi

  1. A legszebb és legszimpatikusabb párok az Oscarról

Alibanya jegyzetel

  1. Balkan party

Könyves Blog

  1. A lét elviselhetetlen nehézsége a Marson
  2. Dékány Dávid kapja az első Dunajcsik Mátyás Lehetőséget
  3. Grófi családba született, Amerikában nőtt fel, majd Jane Goodall-lal kutatta Afrika titkait
  4. Összefogtak a gyerekkönyvesek, megalakult a HUBBY

Ritkán Látható Történelem

  1. Ilyen volt a világ a globalizáció hajnalán

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr767210543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2015.02.24. 07:49:19

Helyesbítenék. Lecserélt egy férfira.

pretty kitty 2015.02.24. 08:37:18

"A legszebb és legszimpatikusabb párok az Oscarról"

ĵůʝʝʝ....aƙƙσя ϻi£ƴεɴeқ ɑ lϵgrσnδåƅƅαĸ ȇ$ £€guɲ§z¡ɱp¡ƀƀek??? XDDDDDDDDDDDDDDD

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 09:35:27

@Lord Papírsárkány: Szerintem amit leírt, az nagyjából rendben van, csak hát a stílus!!!
Sajnos azt kell mondjam, hogy "kell" egy ilyen csalódás is az életben, hogy növelje a tapasztalatokat. Persze jobb lenne kihagyni, de nem mindenki lehet szerencsés.
A megoldás szerintem egyértelmű: ezt le kell zárni eltévedt SMS-ek nélkül (idő, idő és idő) és keresni egy másik lányt, aki nem ezt a lányt fogja pótolni, hanem teljesen más lesz.

Papírsárkány 2015.02.24. 10:07:17

@Tapasztalt tapasztalatlan: ha csak ennyivel próbálkozik, ugyanott végzi...

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 10:19:46

@Lord Papírsárkány: Jogos. Kihagytam, hogy a megszerzett tapasztalatok alapján módosítani kell bizonyos dolgokon. Csak hát ez kívülről annyira értelemszerű.

Kytia 2015.02.24. 10:29:08

Ó, hát ez most meghatott, bevallom. mondnanám, hogy majd túlleszel rajta, majd találsz másikat, de mostanában pont ez keserít el. Hogy végeredményben mindenki lecserélhető. Ez annyira ledegradálja számomra ezt az egész szerelem-nyavalygást. Szóval én nem biztatlak, hogy felejtsd el, bulizz sokat, keress másikat, mert talán ez az állapot, amiben most vagy a legérdekesebb ebben a szarházi életben. Jó, hogy azt érzed valakiről, hogy különleges, még ha múlt időben is. Ne törődj vele, ha lebuziznak a kommentelők, faszom tele már azokkal a pasikkal, akik kilóra mérik a nőket, és arra büszkék, hogy az egész szaros életükben egyetlen olyan emberrel nem találkoztak, aki egy kicsit is számítana.

Papírsárkány 2015.02.24. 10:32:03

@Kytia: a cím alapján (ahogy a pont van benne) először azt hittem, egy hetero párkapcsolatból lépett ki a férfi egy másik férfiért :)

Kytia 2015.02.24. 10:33:17

@Lord Papírsárkány: Jaja, ezt én is benéztem először.:D

Hurri Kán 2015.02.24. 10:34:52

Sajnos ez van. Visszacsinálni nem tudod, tovább.

Papírsárkány 2015.02.24. 10:36:47

@Kytia: lássuk be úgy érdekesebb történet lett volna

executive summary 2015.02.24. 10:42:44

@Lord Papírsárkány: @Kytia: Én is azt hittem, akartam is írni, hogy micsoda egy geci pasi. De ha a poszter a pasi, akkor biztos azért hagyta el szegény csaj, mert geci volt vele. MPG!

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 10:43:17

@Kytia: Abszolút igazad van, viszont ez a srác "rákényszerül", hogy új lányt keressen, nem magától akar(t) váltani. Azaz én semmiféleképpen nem veszem egy kalap alá a nőket kilóra mérő pasikkal.

alebzsaflab 2015.02.24. 11:41:40

Nekem csak a régi mondás jut eszembe. Az idő mindent megold.

Namely 2015.02.24. 11:46:44

"Elhagyott. Egy másik pasiért."
azaz
"Elhagyott. Egy pasiért"

Kytia 2015.02.24. 12:56:24

@Lord Papírsárkány: Jaja.:DDD

@JOKKINA21: Úgyisvan! :D

@Tapasztalt tapasztalatlan: Persze, nem is rá gondoltam, nekem az ő hozzáállása pont tetszik, még ha sírós is a hangvétel. Inkább ez, mint a másik véglet.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 13:10:39

@Kytia: Én is abszolút megértő vagyok vele szemben. Nem könnyű ezt túlélni. Voltam én is ebben a cipőben, igaz már több évtizede...

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 13:12:54

@alebzsaflab: Tipikus példa arra, hogy egy fiatal(nak kinéző) lány (de lehetne akár fiú is) nem igazán tudja, hogy mit is szeretne tulajdonképpen. Gondolom, elsőre menekült egy nem várt szituból, de aztán a barátnőkkel kivesézve rájött, hogy nem is olyan vészes a dolog és most visszakozna.

Kytia 2015.02.24. 13:20:38

@alebzsaflab: Az első, még józan reakció után elöntötte az agyát a naiv romantika.:(

Papírsárkány 2015.02.24. 13:23:39

@Kytia: "józan reakció"... na ne vicceljünk, nőről van szó

Kytia 2015.02.24. 14:07:21

@Lord Papírsárkány: Tudom, mind ugyanolyanok vagyunk.:( Csak tudnám, mifaszért olyan válogatós mindenki. Nem mindegy, kivel vagy??

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 14:12:12

@Kytia: Én fordítva látom: Szerintem elsőre csinált hülyeséget, hogy rögtön elhajtotta és másodikra mégis adna esélyt egy - utólag már - szimpatikus fiatalembernek.
De az is lehet, hogy én vagyok túl romantikus.

Szöszi 28 2015.02.24. 14:16:36

@Kytia: A csomagolás nem mindegy ;)

Kytia 2015.02.24. 14:44:09

@Tapasztalt tapasztalatlan: Á, ki fog derülni, hogy az ürge minden huszadik percben leszólít egy szépszemű lányt. Ilyen téren nem vagyok romantikus.:)

@Szöszi 27: Na, ja én is erre gondoltam, miközben írtam. Hogy kb a kinézet az, amivel egyáltalán megkülönböztetik őket.:D

Papírsárkány 2015.02.24. 15:08:26

@Szöszi 27: @Kytia: ahogy a belső értékek is fontosak, nemde? (megfelelő üléshuzat, légkondi, stb)

Kytia 2015.02.24. 15:10:17

@Lord Papírsárkány: Jó is lenne, ha ennyi lenne. Nem idegesítenének folyton. A bőr huzatot ritkán akarja megverni az ember.:D

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 15:13:45

@Lord Papírsárkány: @Kytia: @Szöszi 27: Én - már - látok egyéb különbségeket is. Persze nüansznyiak, és csak sok-sok év után derülnek ki, általában akkor, mikor már "késő". :)

Papírsárkány 2015.02.24. 15:33:26

@Kytia: ezek szerint néha előfordul? nagyon rakoncátlan bőrhuzat lehet...

@Tapasztalt tapasztalatlan: akkor még van hova fejlődni (csak gyorsan, mielőtt kifutsz az időből :) )

Kytia 2015.02.24. 15:37:33

@Tapasztalt tapasztalatlan: Akkor pláne mindegy, nem?

@Lord Papírsárkány: Nálam bárki kihúzhatja a gyufát.:)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 15:43:02

@Lord Papírsárkány: Mindig van hova fejlődni, bár bizonyos értelemben nekem már rég késő. :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 15:55:13

@Lord Papírsárkány: Nem úgy értettem. Fejlődhetek még persze, sőt kell is! Ám mivel már rég elköteleződtem, ezért már nem kamatoztathatom korlátlanul a tapasztalataimat.

alebzsaflab 2015.02.24. 15:57:13

@Kytia: "az ürge minden huszadik percben leszólít egy szépszemű lányt"
Nehéz dolog ez. Nemrég egy buliban megláttam egy lányt. Gondolkodtam, hogy megszólítom. Aztán letettem róla. Nem sokkal később mégis leszólítottam. Nem lett belőle semmi, szóval most egy darabig megint nem fogok senkihez sem odamenni. De akkor mégis hogyan ismerkedjen az ember? Ennyire gáz egy idegent leszólítani?

Papírsárkány 2015.02.24. 15:57:27

@Tapasztalt tapasztalatlan: ugye nem azt akarod mondani, hogy több emberért több értelme van fejlődni? :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 16:00:34

@Lord Papírsárkány: Természetesen a páromért, a gyerekeimért, magamért, kettőnkért és a családomért kell fejlődjek. Azzal nem megyek már semmire, hogy "mi lett volna, ha"...

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 16:01:38

@alebzsaflab: NEM! Sőt, én erre buzdítanék mindenkit!

Kytia 2015.02.24. 16:07:43

@alebzsaflab: Nem tudom, én nehezen bíznék meg az ilyen emberekben. Abból a tapasztalatból indulok ki, hogy az emberek azért alapvetően rutintevékenységeket végeznek mindig. Nem hiszem, hogy valaki, aki soha életében nem szólított még le senkit, hirtelen ihletet kap és megteszi, pláne feltűnő, hogy a lánynak első körben gyanús volt. Ha mégse gyakorlott leszólító, az meg azért csak látszik már. Buliban leszólítani eggyel kevésbé riasztó, mert ott a közepesen laza alakok is be tudnak lazulni egy-két felestől, meg a helyzettől, ott azért nem lennék ennyire paranoiás. De ez csak az én benyomásom, nyilván vannak csodák is.:)
Szólíts le bátran bárkit, akit szeretnél. Ha máshogy nem férkőzhetsz közel hozzá, úgysem marad más választásod. És hátha nem olyan sokat próbált vénasszony, mint én.:)

Papírsárkány 2015.02.24. 16:13:10

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Azzal nem megyek már semmire, hogy "mi lett volna, ha"..."

érdekes ez a fajta "rezignáltság", nem vagy elégedett a jelenlegi helyzeteddel?

Papírsárkány 2015.02.24. 16:17:37

@alebzsaflab: valószínűleg attól is függ, kit szólítasz le (pl. igyekezz ne Kytia-t)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.24. 18:26:03

@Lord Papírsárkány: Természetesen nem vagyok elégedett, hiszen ha elégedett lennék, az számomra csak azt jelentené, hogy szemet hunyok a problémák, illetve a hibáim felett. Közel sem vagyok tökéletes, így folyamatosan új kihívásokkal és problémákkal kell megküzdenem.
A "mi lett volna, ha" arra vonatkozott, hogy mi lenne más, ha egy másik lányt vettem volna feleségül? Kevesebb probléma lett volna? Nem hiszem. Több probléma lett volna? Azt sem hiszem. Más problémák lettek volna, más megoldások miatt más úton haladna az életem. Ennyi.

@Kytia: "Szólíts le bátran bárkit, akit szeretnél. Ha máshogy nem férkőzhetsz közel hozzá, úgysem marad más választásod." Ezzel abszolút egyetértek!

Papírsárkány 2015.02.24. 21:21:39

@Tapasztalt tapasztalatlan: Átfogalmazom, mert félreértettel. Nem vagy elégedett a jelenlegi pároddal? (én úgy éreztem erre utalhat a "mi lett volna"-kon elmélkedés)

Sadist 2015.02.24. 21:30:27

@alebzsaflab: Ó, baszki... Az ilyennek kijárna, hogy soha életében ne szóljon hozzá többé férfi.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.25. 00:56:05

@Lord Papírsárkány: Nézd, Ő is csak ember, Ő sem tökéletes. (A rózsaszín ködös időszak már régen véget ért.) DE: Ő a feleségem és a gyermekeim anyja, így a "mi lett volna, ha" tényleg nem számít.
Amúgy az, hogy nem vagyok vele elégedett, semmiféleképpen nem igaz. Sőt!
süti beállítások módosítása