HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/03/23/felejtobuli_egy_masik_csajjal

Velvet Randi

  1. Ezért nehezebb nyugaton csajozni egy magyar férfinak
  2. Az egyik férj sír, a másik nevet
  3. Szex nyilvános helyen? Magyar nővel kempingben próbálkozzon!
  4. A 10 legidegesítőbb kérdés, amit egy nő feltehet
  5. Haladok a lejtőn lefelé, a végtelen szakadék felé

Alibanya jegyzetel

  1. Posztolok
  2. Meglepetés

Könyves Blog

  1. Nádas: A magyar irodalomnak épp a sokszínűség a specialitása
  2. Salinger hogy a pékbe hegyezett zabot?
  3. Szerelmem, a nindzsának öltözött lány
  4. HOSSZÚ: Az én fejemben sosincs csönd, mindig zakatol benne valami
  5. Így tanította meg fiait angolul Dragomán György
  6. Az apokalipszis előtt minden pont olyan volt, mint most

Ritkán Látható Történelem

  1. London éjjel - 1934
  2. Napi érdekes (20 kép, 18+!) -109

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr687293483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2015.03.23. 08:11:38

Én végigolvastam, de minek?????

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 08:47:40

Végigolvastam. Telefonról! :D Mert ilyen lúzer vagyok. :P

Poszterkám, csak egy valami: neked sem kéne szaporodni, mert már így is sok van belőletek!

Igazából az a baja a csókának, hogy nem érdekli a nőket. A barátnőjével szakított januárban, azóta nem sikerül beújítania egyet sem (akivel meg dugott, az utána le is lépett), aztán ez már kikezdte a kis lelkét. Hogy lehet, hogy Ő - a világ közepe, a legnagyobb ugrifüles, superman reinkarációja - még nem csajozott be? Persze, mert MNK! Felszínes buta liba, aki online éli az életét és nem veszik őt észre, sőt mi több, lenézik. Pfff! Nem is értem, hogyan lehet ez! :)

Csak a szokásos...

Na lássuk a többit, ez így elég blllööööaaaa volt hétfőre.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.03.23. 09:04:58

Ákos. De amúgy megha tudja a csajozás tuti receptjét (laptop +tejjjeskávé), miért nem csinálja ő is?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 09:09:08

A többi sem nagy szám.

Lehetne a nap mottója: "Az apokalipszis előtt minden pont olyan volt, mint most"

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 09:17:25

@Lúzerarc™ Ph.D: A sálat kifelejtetted! Az is fontos. Én is a sálakra bukok ám! :D

A kockáknak kockás sál dukál? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 09:46:12

@Lúzerarc™ Ph.D: I'm a blue rabbit. :P

pretty kitty 2015.03.23. 09:50:09

@Bundabandi® (Cookie Bunny): 250 ɛζɛrέrτ mάr καρ$ζ σ£γαπ £αρτσρστ αmιτő£ wιππɛr £ɛ$ζɛɛɛ£!!! ;)))))))) XDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 09:53:07

@D. Lee Bodjóh: És szerinted a kék bunda nem hátrány? Úgy érzem lenéznek.... :(

pretty kitty 2015.03.23. 09:57:08

@Bundabandi® (Cookie Bunny): δɛ hάτrάπγ mɛrτ mɛ£ɛgɛδ £ɛ$ζ βɛππɛ (πγάr ναπ) XDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 10:18:04

@D. Lee Bodjóh: Úgy is a csupasz a divat, majd szőrtelenítek! :D (Ugyanitt kék nyúlszőr eladó)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 11:01:52

@Bundabandi® (Cookie Bunny): kicsit sok lett a szóköz! Szóköztelenítenem is kell, az a tuti. :D

pretty kitty 2015.03.23. 11:43:14

www.google.com/search?q=girl+using+phone&tbm=isch

fιȷύκ κιπɛκ mɛικ τɛτ$ζιιιιικ??? ;))))))))))))))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 11:47:47

@D. Lee Bodjóh: :D Persze ha vele chateltek volna, akkor tuti nem zavarja a posztert sem a telefon nyomkodása.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.03.23. 11:52:55

most már csak Father elemzését várom :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 12:05:32

@Lúzerarc™ Ph.D: mintha nem tudnád kívülről az összes sablonját! :P :) Ha egyszer írna valami újat, legalább meglepődnénk. Az igazság konstans, az a baj! :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.23. 12:36:22

@Bundabandi® (Cookie Bunny): A 36 év a házasságra vonatkozott. Azt nem írja, hogy a férje mikor változott meg. Amúgy akkor is gáz, ha "csak" egy éve tart, de nyilván ennél hosszabb időről van szó.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 12:43:33

@Tapasztalt tapasztalatlan: Nekem az jött át, hogy kb. végig bántalmazta. "Kitartottam mellette, bizonyítja a 36 év szenvedése". Értem is, meg nem is, hogy miért maradt, de éveket tuti nem bírnék így ki.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.23. 12:56:20

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Az viszont gyanús, hogy ha a házasság kezdetétől tart a bántalmazás, akkor miért is nem lépett le rögtön az elején, még a gyerekek születése előtt? Persze nem védeni akarom a férjet!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 13:10:37

@Lúzerarc™ Ph.D: én sokszor nem értek vele egyet (sok mindenben). Szóval nem mondanám, hogy ritkán téved.

@Tapasztalt tapasztalatlan: Valamiért függ tőle. Ahogy a doki is írta, azzal, hogy kedves is tud lenni kb. azonnal el is van felejtve a bántalmazás. Az anyagiak is biztos benne vannak, meg fél is tőle. Nem egyszerű.

Namely 2015.03.23. 13:19:32

Az írás maga nem is olyan rossz. A fazon olyan, mint Jokka: a fasz rossz oldalára született.
Most, hogy már egy maradékelves pina sincsen, a jobbaknál egyértelmű, hogy felejtős, és egy kurvának is csak egy éjszakára kell, pedig abba is szeretett volna többet belelátni, hogy egyszer széttette neki egy közkurva, érthető, hogy az alacsony szintjéből rossz következtetést von le: hogy MNK.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.23. 13:21:51

@Bundabandi® (Cookie Bunny): A legnagyobb baj, hogy a férj nem hajlandó igénybe venni (külső) segítséget. Bevallom, tényleg nehéz ilyenkor orvoshoz fordulni, de - utólag - annyira egyértelmű, hogy mit kell(ett volna) tenni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 13:29:29

@Namely: Akkor nem csak én jutottam erre! :D

@Tapasztalt tapasztalatlan: Én azt tapasztaltam, hogy az "ilyen" ember nem igazán akarja elismeri, hogy neki segítségre van szüksége. Hibába próbálnak a család, az ismerősök segíteni, valahogy mindig azt hozza ki belőle, hogy ő nem hibás, a másik miatt van az egész. A felesége viselkedik rosszul, követ el hibákat és az ő viselkedése csak a reakció erre.

Kytia 2015.03.23. 13:33:51

Találó komment odaátról: "különösen szimpi az a rész, amikor egy lány barátja búfelejtésileg kisegiti egy éjszaka erejéig, ő meg hálából lekurvázza"

Asszem, ez mindent elmond.:D

Én szívesen beleadok, hogy összedobjunk ennek a fasznak egy dugást, mielőtt beszerez egy lőfegyvert, és nekimegy valamelyik általános iskolának.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 13:43:37

@Kytia: végül is az olcsóbb, mint egy laptop+fröccs+sál. :D Igaz, csak egyszer segít neki.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.23. 13:56:38

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Sajnos ez tényleg így van. (És ezt nem másoktól tudom. :()

@Kytia: "Én szívesen beleadok, hogy összedobjunk ennek a fasznak egy dugást" Hogy te mi mindenre vagy hajlandó! :D Bocsi, de kicsit élénk (és piszkos) a fantáziám... :D

Namely 2015.03.23. 13:59:37

@Bundabandi® (Cookie Bunny): @Kytia:

ne aggódjatok. A lőfegyver drága neki és az ilyenek csendes bolondok, akik a villamos sarkában magukban beszélnek.
:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 14:01:14

@Tapasztalt tapasztalatlan: Akkor mindketten tudjuk, hogy miről beszélünk.

Namely 2015.03.23. 14:02:25

@Tapasztalt tapasztalatlan: @Kytia:

"Én szívesen beleadok, hogy összedobjunk ennek a fasznak egy dugást"

tényleg Kytia! Magányos vagyok! fél 7 körül végzek, addig legyél nálam és hozz 2 óvszert! ;)
(Aztán húzz el. Ma romantikus vagyok!)
:DDDD
Aztán mehetsz jótékonykodni Tapasztalt Tapasztalatlanhoz is.

Kytia 2015.03.23. 14:02:54

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Hátha már az is elég.:D

@Tapasztalt tapasztalatlan: Szigorúan csak pénzzel támogatom. Nem vagyok én KURVA. Legfeljebb strici.:D

@Namely: Azoktól is parázni szoktam.:))

Kytia 2015.03.23. 14:04:27

@Namely: 2 óvszerért hadd ne ugorjak már át. Utalom a pénzt és megveszed a sarki boltban, ok? Ott segítek, ahol tudok.:D

Namely 2015.03.23. 14:12:58

@Kytia:

OK. Akkor távszexelünk! Megveszem, telepumpálom, és átküldöm postán. OK?

Kytia 2015.03.23. 14:23:57

@Namely: Nem tudom, miből vettétek le ti, hogy én a testemmel, illetve a részvételemmel járulnék hozzá a világ jobbá tételéhez. Azt hiszitek, pénzem az nincs jótékonykodásra? :D

Namely 2015.03.23. 14:42:59

@Kytia:

áh, csak viccelünk, hiszen:
1. Csóró vagy!
és mivel csóró vagy, így:
2. Ronda is vagy. Ha nem lennél, akkor, mivel MNK, rég eladtad volna magad, így le-he-tet-len a testi jótékonykodás, mivel ahhoz minimális kinézet is kellene (:DDDDD), és hát, tudod, hogy van az, nem hazudhatok, hogy mi a helyzet... :)

:DDD

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.03.23. 14:44:22

@Bundabandi® (Cookie Bunny): értelek, mivel te nem értesz vel egyet így nincs igaza, értelek. :)

Kytia 2015.03.23. 15:01:34

@Namely: A 2-es pontot nem vitatnám, viszont tudod, hogy van az, hogy a koldusnak mindig a majdnem-koldusok dobnak oda pénzt. Csóró vagyok, de segítek, mert rendes is vagyok.^_^ <3

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.23. 15:04:04

@Kytia: Nem gondoltam, hogy kurva lennél. Hiszen fel sem merült bennem, hogy pénzt kérnél érte. Teljesen önzetlen felajánlkozásnak tűnt. :D
Amúgy meg - kis ferdítéssel - tényleg félreérthető volt, amit írtál. :)
De legyen igaza @Namely: -nak: "Trollkodás off"!

Kytia 2015.03.23. 15:08:01

@Tapasztalt tapasztalatlan: "kis ferdítéssel - tényleg félreérthető volt"

Kis ferdítéssel, vagy szövegértelmezési képességek fokozott hiányával...:P Esetleg szándékolt idiotizmus bevetésével (erre tippelek). :D

Különben meg úgy tudtam, nemcsak az a kurva manapság, aki pénzt kér érte.:P

Hurri Kán 2015.03.23. 15:08:02

Megint Fater posztolt? Ja, nem, neki nincs mit felejteni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 15:14:09

@Lúzerarc™ Ph.D: Forgass rajta még párat, hátha kihozol belőle valami totál ellenkezőt, mint amit én mondtam. :S Nem értek vele egyet, más a véleményem. Az egyetemes igazságot ő szokta hangoztatni, nem én.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 15:15:50

@Hurri Kán: Egyszer megmondta, ha lesz változás majd szól! :D

Namely 2015.03.23. 15:16:12

@Kytia:

Aha, az a kurva aki mindenkivel lefekszik, a rohadt kurva meg az, aki mindenkivel, csak veled nem.

:)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.23. 15:19:05

@Kytia: Jól tippeltél! :)
Én azokat a hölgyeket tartom kurvának, akik a testükből élnek. De valóban nem kell, hogy kifejezetten pénz kapjon cserébe, bármilyen egyéb javak/előnyök elfogadása is minősíti a "hölgyet". Ellenben aki élvezetből cserélgeti - akár óránként is - a partnerét, anélkül, hogy ebből haszna származna, nálam felmentést kap e megnevezés alól. Persze személy szerint egyik típussal sem szeretnék semmi közelebbit.

Kytia 2015.03.23. 15:44:21

@Namely: :DDD

@Tapasztalt tapasztalatlan: Helyes. Bár úgy gondolom, az ilyen-olyan javak "elfogadása" még nem tesz bele a kategóriába, csak akkor, ha azok hiányában visszautasítaná a szexet. Akkor ugyanis tényleg a fizetségért teszi az ember. De ehhez az kell, hogy olyannal is lefeküdjön a javakért cserébe, akihez nem is vonzódik, ami valóban a kurvákra jellemző. Ha viszont a páromtól elfogadok néha egy-egy vacsimeghívást, és közben lelkesen szexelek vele élvezetből, remélem, még nem leszek kurva.:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 16:07:44

@Kytia: Ha legalább a felét fizetted, akkor nem. Az összes többi esetbem tudjuk mi van! :D

Egyébként te vacsi közben szoktál szexelni???? :O Mik ki nem derülnek!

pretty kitty 2015.03.23. 16:33:25

@Bundabandi® (Cookie Bunny): τυδσδ αζ α$ζτα£ α£αττ £ɛ$ζσρȷα αmίg νάrπακ α καȷάrα.....ίgγ gγσr$αββαπ τɛ£ικ αζ ιδő ;)))))))))))))) XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.23. 16:40:58

@D. Lee Bodjóh: Vagy rajta szolgálják fel a sushit, a barátja meg leeszi róla, aztán..... :D

pretty kitty 2015.03.23. 16:45:38

@Bundabandi® (Cookie Bunny): hmmmm τɛτ$ζικ α gσπδσ£κσδά$σδ δɛ ȷα $υ$hιτ τύ£ κöππγű mɛgɛππι, ιπκάββ $ζɛmɛ$ rιζ$ £ɛgγɛπ.....βɛκɛπικ νmι fιπσm rαgαδó$ $ζó$$ζα£ αζτάπ mɛghιπτικ rιζζ$ɛ£ έ$ ύgγ κɛ££ £ɛπγα£σgατπι ;))))))))))))) :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hurri Kán 2015.03.23. 17:00:55

@Bundabandi® (Cookie Bunny):
Jaigen! Akkor is, ha majd a könyökét kell menni röntgenezni? :D

Sadist 2015.03.23. 17:44:53

@Kytia: "Szigorúan csak pénzzel támogatom. Nem vagyok én KURVA."

Ha pusztán jószándékból szexelsz, az egyáltalán nem kurvaság. Kurva az, akinek fizetni kell a szexért.

Sadist 2015.03.23. 17:46:18

@Namely: Az a ribanc és a büdös ribanc.

Sadist 2015.03.23. 17:53:01

@Bundabandi® (Cookie Bunny): "Forgass rajta még párat, hátha kihozol belőle valami totál ellenkezőt, mint amit én mondtam. :S Nem értek vele egyet, más a véleményem."

"én sokszor nem értek vele egyet (sok mindenben). Szóval nem mondanám, hogy ritkán téved."

Pedig ebből erősen úgy tűnik, mintha szerinted Father hozzászólásainak igazságtartalmát invalidálná, hogy nem értesz egyet vele.
Most vagy nem tudsz normálisan fogalmazni, vagy tényleg azt képzeled, hogy csak az lehet igaz, amivel te egyetértesz.

Sadist 2015.03.23. 18:03:13

@Kytia: "Bár úgy gondolom, az ilyen-olyan javak "elfogadása" még nem tesz bele a kategóriába"

Amelyik csaj ilyen-olyan javakat elfogad, miközben tudja, hogy nem fog dugni a delikvenssel, az a lehúzós (szűz)kurva.

"Ha viszont a páromtól elfogadok néha egy-egy vacsimeghívást, és közben lelkesen szexelek vele élvezetből, remélem, még nem leszek kurva.:D"

Attól függ, hol húzod meg a határt. Azért megnézném, hogy mekkora élvezettel szexelnél a pasiddal, ha semmit nem kapnál tőle.

Sadist 2015.03.23. 18:07:25

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Ellenben aki élvezetből cserélgeti - akár óránként is - a partnerét, _anélkül, hogy ebből haszna származna_, nálam felmentést kap e megnevezés alól."

Na ez az, ami ritka, mint a fehér holló. Egy nőnek szinte mindig származik valami haszna a szexből az élvezetén felül.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.03.23. 18:28:35

@Sadist: akkor neked is az jött le abból amit Bundabandi írt. Amúgy +1 a többi gondolatodhoz.

Kytia 2015.03.23. 19:10:45

@Sadist: "Azért megnézném, mekkora élvezettel szexelnél a pasiddal, ha semmit nem kapnál tőle."
Azért megnézném, mekkora élvezettel szexelne a pasim velem, ha semmit nem kapna tőlem...

"Egy nőnek szinte mindig szárnazik valami haszna a szexből az élvezetén felül."
Mondjuk a posztban szereplőnek pont nem, tehát ha valaki, ő nem kurva.:) De különben is, ez téged miért zavar? Akkora egy irigy dög vagy.

Sadist 2015.03.23. 23:49:40

@Kytia: "Azért megnézném, mekkora élvezettel szexelne a pasim velem, ha semmit nem kapna tőlem..."

Akkor is tolna, mint a lopott biciklit :D Az azért nagyon gáz volna, ha csak a felerezsi meg a főztöd miatt mászna rád.

"Mondjuk a posztban szereplőnek pont nem, tehát ha valaki, ő nem kurva."

Nem is írtam sehol, hogy a búfelejtő EÜ kufircos csaj kurva lenne. Jófej dolog volt tőle, csak a srácnak lelki ápolás (is) kellett volna, nem csak testi, de ezt a csaj nyilván nem tudhatta.

"De különben is, ez téged miért zavar? Akkora egy irigy dög vagy."

Hol van ebben irigység? Ha azt írom, hogy a ragadozó madarak tudnak repülni és kiváló látásuk van, akkor irigy geci vagyok, mert nem tudok repülni és a fűben mozgó nyulat sem veszem észre 5 km-ről?
Ha vitatod azt, hogy a nők számára a szex gyakran eszköz a céljaik elérésére, nem pedig egyszerű szabadidős tevékenység, akkor légyszi valamilyen érveléssel is próbálkozz!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.24. 09:28:16

@Sadist: @Lúzerarc™ Ph.D: Taps és gratuláció!

"én sokszor nem értek vele egyet (sok mindenben). Szóval nem mondanám, hogy ritkán téved"

Na ebből kihozni azt, hogy én azt hiszem mindig nekem van igazam, igazi keratív elmére vall. Pedig már kezdtem azt hinni, hogy csak a bal agyféltekéteket használjátok.

Az, hogy nekem más a véleményem és nem értek vele egyet, még nem jelenti azt, hogy nekem van igazam. Továbbá azt sem, hogy neki. Mindkettőnknek van véleményünk a dologról, ennyi. Szerintem kettőnk közül nem én szoktam hangoztatni, hogy az "IGAZSÁGOT" mondom. Van aki egyetért velem, van aki nem. Nekem nem tisztem megmondani kinek van igaza. El kell ezt dönteni egyáltalán?

Kytia 2015.03.24. 09:53:33

@Sadist: Azért, mert azt firtatod állandóan, hogy milyen előnyökkel jár a nőknek a szex, és folyton irigységet érzek emögött. De hadd kérdezzek valamit. Ha a férfiak minden egyéb előny nélkül is örömmel "tolják a nőket, mint a lopott biciklit", a nőknek viszont általában plusz előnyük is származik, akkor nem lehetséges, hogy a férfiaknak a szex a nőkkel sokkal jobb érzés, mint fordítva? Tehát élmény szinten sokkal többet kapnak tőle? Ha így van, akkor nem lehet, hogy mégis úgy igazságos, hogy a nőknek meg plusz előnyük származzon abból, hogy ilyen élményekhez juttatják a férfiakat?

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Parádésan csúsztatták szét a mondandódat, én is figyeltem.:D Látod, ez a szomorú, hogy akármennyire is nincs igaza sokszor, mégis Fatherral lehet még a legszínvonalasabban vitázni, ilyen ostoba vagdalkozásba nem megy bele, vagy ha igen, elegánsan és feltűnésmentesen teszi.:D

Sadist 2015.03.24. 23:18:51

@Bundabandi® (Cookie Bunny): "Na ebből kihozni azt, hogy én azt hiszem mindig nekem van igazam, igazi keratív elmére vall. Pedig már kezdtem azt hinni, hogy csak a bal agyféltekéteket használjátok."

[sóhaj]
Akkor elmagyarázom. A magyar nyelvben a "szóval", "tehát", "ezért", "emiatt", stb. szavak implikációt, vagyis valamilyen ok-okozati kapcsolatot jelölnek két tagmondat vagy mondat között.

"Nekem nem tisztem megmondani kinek van igaza. El kell ezt dönteni egyáltalán?"

Nem. Van, aki megragad a Maslow-piramis alsóbb szintjén.

Sadist 2015.03.24. 23:23:45

@Kytia: "nem lehetséges, hogy a férfiaknak a szex a nőkkel sokkal jobb érzés, mint fordítva? Tehát élmény szinten sokkal többet kapnak tőle? Ha így van, akkor nem lehet, hogy mégis úgy igazságos, hogy a nőknek meg plusz előnyük származzon abból, hogy ilyen élményekhez juttatják a férfiakat?"

Ez óriási :D Made my day, kár, hogy ilyen későn olvastam. Ezzel gyakorlatilag azt mondtad, hogy a kurvulás valójában igazságszolgáltatás :D

Αphelion 2015.03.25. 16:25:27

Basszus, valaki keresztezte Sheldon Coopert Jokkaval es ez a ket gyerek lett belole! XDD
süti beállítások módosítása