HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/05/05/a_ferfi_dugopajtast_akar_a_no_parkapcsolatot

Velvet Randi

  1. Találja ki, ez a srác miért nem meri hazavinni a barátnőjét!

Könyves Blog

  1. 11. alkalommal gyűlnek össze a képregényesek
  2. A YouTube-nak köszönhetjük a legkönnyfakasztóbb tiniregényt?
  3. Daniel Kehlmann: „Tetszett a Rubik-kockával játszó felnőtt pap gondolata”
  4. Könyves Magazin: itt a SimonMarci-szám!
  5. Részletekben fedi fel új könyve borítóját King

Ritkán Látható Történelem

  1. Az amerikai autó története katalógusokban 5.

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr317431184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 08:49:10

Kicsit hosszú volt és sokat ismételte magát. Kb. egy bekezdésbe belefért volna a lényeg. Ettől függetlenül szerintem jó dolgokat írt. Az már másik tészta, hogy aki ilyen, mint ez a "férfi", annak hiába magyarázod, hogy mi az amire szüksége lenne a nőjének. Egyszerűen nem érti. Ha még hozzá is fűzi, hogy "de hát szeretem én a magam módján!" akkor végképp felesleges bármit is mondani. Az empátia ismeretlen a számára.

Papírsárkány 2015.05.05. 08:52:34

"Mindenki boldogságra és békességre vágyik, szeretetre, összebújásra. "

i2.kym-cdn.com/photos/images/original/000/430/877/271.gif

Kytia 2015.05.05. 09:18:15

Na, ennek minden szavával egyetértek. Nagyon szép hely lenne a világ, ha a pasik csak olyan nőt kábítanának, aki tényleg kell nekik, a nők meg azonnal pattannának, ha érzik, hogy csak átverés, amiben vannak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 09:25:25

@Kytia: Ez a világ szerintem soha nem fog eljönni.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 09:30:24

@Bundabandi® (Cookie Bunny): @Kytia: Valószínűleg azért tetszik nektek annyira mert egy kicsit (tényleg csak egy kicsit) női szemszögből írta a poszterina. Viszont nem vitatkozni akarok, sőt én is egyetértek szinte mindennel, csak éppen a férfi szemszögéből nézve fontos dolgok nincsenek itt hangsúlyozva.
Amúgy tényleg hosszú és sok benne az ismétlés. Meg nekem azért van egy kis "majd én megmondom a tutit" érzésem is a poszttal kapcsolatban, amivel az a bajom, hogy messze nem csak egyetlen út létezik az örök boldogsághoz.

SciNu 2015.05.05. 09:32:44

Miért érdekes már, hogy most a nők mennyire egyetértenek ezzel a posztal mikor ez egy sima Dezsina (van női Dezső név?) poszt volt pedig eddig a Dezsőke posztokat ekézték. Holott épp akkora marhaságokat ír mint a Dezsőkék.

pretty kitty 2015.05.05. 09:39:37

$σσσσσσσσσσσσσ τ£δr XDDDDDDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 09:46:54

@Tapasztalt tapasztalatlan: Persze. Van benne sok jó dolog, amit szerintem a férfiak jelentős hányada nem ért. Talán pont azért, amit a poszterin ír, bár eléggé sarkít, meg okoskodik. Nem hiszem, hogy egy férfinak erre lenne CSAK szüksége, amiket ő hangoztat. (bár ő ugye a múltkori posztolóról írja, de inkább általánosításnak tűnik). Másképpen gondolkozunk (férfi és nő). Van olyan férfi, aki valamennyire megérti ezeket, van akinek ezek mindig sötét foltok lesznek. Olyat kell keresni akivel passzolunk, megértjük egymást és azt, hogy a másiknak mire van szüksége. Bár ez leginkább mission impossible, de aki hajlandó és képes változni a másikért és önmagáért, annak szerintem menni fog. És hát ugye van, aki erre nem hajlandó, az jobban jár tényleg, ha egy bólogató babát választ maga mellé, csak nehogy öntudatra ébredjen! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 09:48:52

@Lord Papírsárkány: A Gináról nekem valami tök más ugrik be... akkor inkább Dezsina.

leonito77 2015.05.05. 09:55:07

Na most én egy hős vagyok, mert elolvastam ezt a posztot amit egy élő Bullshit-generátor poszterina zúdított az emberiségre.

Amúgy a poszt zanzásítva: MPG

De olyanokat írt, amin felsírtam:

" Lehet, hogy a nő nem jön rá, hogy mi a baja, vagy nem bírja megfogalmazni, vagy nem meri megfogalmazni. Vagy fél. Sokszor ezért mást mond, mintha az lenne a baja, vagy nem mond semmit."

:) Elmondom férfi szemszögből a sztorit. Látom, hogy valami baj van, megkérdezem, mi a baj? Ez azért van, mert érdekel. Na innentől a nő kezében a döntés, lehet rizsázni, mint a posztban is van. Kommunikációnak hívják. Nem lehet egy pasas sem Nostredamus, hogy kitalálja, hogy a nő fejében mi zajlik, amikor egy kérdésre nem azt mondja válaszul, mint amit gondol.

Meg ez is: "A többség megalkuszik, félszeretetekben vagy negyedszeretetekben élnek." A szeretetet lehet osztani? Ne már, ez a posztot lehet Oravecz Nóri írta?

Na meg ez is:D

„Mindig egy férfi csinál sárkányt egy nőből. Ha egy nő érzelmileg ki van elégítve, akkor boldog, és nem lesz belőle sárkány. Ha egy nőnek jó a szex a férfival, állandóan szexel. De a legtöbb férfi azt hiszi, amit művel, az szex, de az nem szex, hanem dugás. A legtöbb nő, ha nem élheti meg, hogy szerelmesek belé, érdektelenné válik a szex iránt.”

Érted? Mindenről a pasi tehet.

Ha csak ilyen nő létezne a földön, én inkább maradnék a jobb kezemnél, köszi, de te nekem még dugópajtinak SEM kellenél.

Amúgy szerintem poszterin meg ráadásul egy b...atlan p...csa, elmehet a feminácik közé, ott sok hasonló társra talál.

Hála az égnek, hogy nem minden nő ilyen.

Szerintem akit ilyen gondolatok bántanak az mélységesen megveti a másik nemet. Jelen esetben poszterina gyűlöli a férfiakat, hiszen a férfi az férfi(MIND sic.) Pedig anyukám, csak savanyú a szőlő. Ha kinyitnád a szemed, látnád, hogy vannak hús-vér férfiak és nők, akik boldogan élnek és a gondokért nem egymást hibáztatják, nem mutogatnak a másikra, vagy a másik nemre, hanem megbeszélik a problémáikat.

TBal 2015.05.05. 09:56:07

"A Dezső férfinév a latin Desiderius névből származik, aminek a kiejtése Dezsidérius volt, és a ennek az alakváltozatnak a rövidült és -ő kicsinyítőképzős változata a Dezső. Jelentése: óhajtott, kívánt (gyermek)."

Na, csajok, most mondjátok, hogy nem kell nektek egy Dezső! :))

pretty kitty 2015.05.05. 09:57:07

@Bundabandi® (Cookie Bunny): ναgγ *ȷσκκιπααααα!!!!!* ;))))))))))))))

leonito77 2015.05.05. 09:57:47

@Kytia: Nagyon szép hely lenne a világ, ha a nők csak olyan pasit kábítanának, aki tényleg kell nekik, a pasik meg azonnal pattannának, ha érzik, hogy csak átverés, amiben vannak.

Papírsárkány 2015.05.05. 09:58:39

@Bundabandi® (Cookie Bunny): V-vel kezdődik és aginára végződik? :) Esetleg valami drogféle?

Amúgy Dezsina -> Dzsina -> Gina

pretty kitty 2015.05.05. 09:59:59

@TBal: πɛm κɛ££ πɛκɛm ɛgγ δɛζ$ő.......πσmɛπ πσπ ɛ$τ σmɛπ!!!! :)))))))))))))

Papírsárkány 2015.05.05. 10:00:35

@leonito77: "Lehet, hogy a nő nem jön rá, hogy mi a baja, vagy nem bírja megfogalmazni, vagy nem meri megfogalmazni. Vagy fél. Sokszor ezért mást mond, mintha az lenne a baja, vagy nem mond semmit."

errről valamiért ez jutott eszembe:

www.socomic.gr/wp-content/uploads/2013/11/032eng.jpg

Papírsárkány 2015.05.05. 10:01:40

@leonito77: ja igen, és tényleg egy hü... hős vagy! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 10:01:53

@TBal: Te, én annyira kívánom a Dezsőt! XD Egyszerre hármat is! :D :D :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 10:07:12

@leonito77: Szerintem félreérted. Én úgy gondolom, hogy ő főleg a múltkori posztolóra (meg a nőjére) érti, nem az egész férfi nemre. Jól felhúzta magát és leírta, tele van indulattal az egész. Ettől függetlenül szerintem írt jó dolgokat, amiket a múltkori poszter is megfogadhatna.

Egyébként most legalább tudjátok, milyen a nőket ekéző posztokat, kommenteket olvasni minden áldott nap. :P

Kytia 2015.05.05. 10:11:09

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Na ja, amíg szexhiányból meg egyéb okokból elkövetett taktikázás létezik, mindig lesz kamu nyűglődés.

@Tapasztalt tapasztalatlan: Szerintem nem női szemmel, hanem külső szemmel írta. Ez a valóság, ami a nyűglődés mögött van. Milliószor szembejött már életemben, legtöbbször persze boldogtalan, szerelmes barátnők panaszaiban. Egyszerű, mint az egyszeregy. Viszont ha már felvetetted, megoszthatnád velünk a férfi szemszögből fontos dolgokat. Legalább mi is tanulnánk valamit.

@leonito77: A kolcs ott van, hogy "nem meri megfogalmazni". Nem akarja hangosan kimondani, hogy "kurvára tagadom önmagam előtt is, de legbelül pontosan tudom, hogy nem szeretsz". Ilyet kimondani fáj. Kurvára. Megpróbálja elkerülni az ember, mert ki tudja, talán csak rossz passz van, talán csak még nem bontakozott ki a dolog, talán, talán, talán... holnap is van nap, jövőre is van év, egyszer biztos kialakul. Nem kellemes kimondani, hogy nem, bizony nem fog változni, ugyanolyan kényelmi állandó (vagy alkalmi) maradsz jövőre is, meg még pont addig, amíg meg nem unod, és ki nem szállsz. Utólag baromi egyszerű ezeknek a megfejtése, csak benne lenni nehéz.

TBal 2015.05.05. 10:14:03

www.nytud.hu/oszt/nyelvmuvelo/utonevek/osszesnoi.pdf

Hm, a legközelebb női részről a Dezsőhöz talán a Dézi áll.
Viszont nézzétek meg a Dzs-vel kezdődő női neveket :DDDD

TBal 2015.05.05. 10:15:38

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Kosztolányin kívül ki a másik kettő? Szomory az egyik talán? "A rossz vonaglás" :D:D:D

leonito77 2015.05.05. 10:17:02

@Bundabandi® (Cookie Bunny):

"most legalább tudjátok, milyen a nőket ekéző posztokat, kommenteket olvasni minden áldott nap. :P"

Látod, pont ez a baj. Sima általánosítás. Nem számolom egyébként, de azt hiszem azért több Dezsős poszt van itt, mint Dezsinás (ahogy fentebb valaki írta)

De ezek adott szituációk. Te meg simán elsütöd a fenti mondatot: Ti pasik (ti mind)

A poszterina is ezt írta. Miért írta ezt? Magára vette a posztot. Vesztes típus és ennek az oka a férfiakban keresendő(sic!)

Itt általában a népek (na jó Jokkina kivétel) ugyan olyan élvezettel ekézik mind a két nem lúzereit (legtöbbször okkal) és egy valós problémára pedig mindenki próbál valami általa jónak ítélt megoldást javasolni (lásd például a tegnapi posztot) .

Kytia 2015.05.05. 10:22:14

Hadd meséljek egy történetet, ami ide vág. Adott az én egyik kedves, indiszkrét haverom, és annak egy fiatalabb haverja. Haver állandóan nyomasztja facebook cseten az én haveromat az aktuális szerelmi problémával. Az aktuális szerelmi probléma mellesleg egy nagyon szép húszéves lány, de tekintve, hogy a haverom indiszkrét, megtudom róla, hogy nem elég szórakoztató és uncsi vele a szex. Napi kósza egy órácska, míg havernál alapelvárás, hogy "gyulladtra kúrja a faszát", ha friss kapcsolatban van, és alig másszon ki az ágyból, ha nála van a nő. Haver ezért mérsékelten lelkes csak, amit a lány nagyon okosan megérez.
Haver csetes panaszáradatát azzal zárja, hogy múltkor is kikészítette a lány, mert olyat mondott, hogy "kiborít, hogy nem akarsz küzdeni értem". Meg hogy ő nem érti, ezzel a problémázással már "teljesen elvette a kedvét", ráadásul néha meg bújik, szóval most akarja őt a lány, vagy nem, ő ezt nem vágja. Ez mind szép és jó lenne, ha a megelőző soraiban nem fejtette volna ki nagyon plasztikusan, hogy a szakításon gondolkodik, mert a csaj nem elég jó neki az ágyban.

Szóval itt kezdődik a kamu. Van egy alapgond, ami miatt a pasit már nem érdekli annyira a nő. A nő ezt megérzi, hisztizik, és onnantól a pasi úgy tesz, mintha a hiszti maga lenne a gond. Pont ugyanez van a posztba, meg a korábbiban, meg az összes ilyen történetben. mondjuk a korábbi posztban ennél még sokkal egyértelműbb is. "Két hónapja nem tudok a nőmről"... És bazeg, még kérdésed va, hülyegyerek? :D Valamirevaló nőről két hónapig nem tudni egyet jelent azzal, hogy bottal ütheted a nyomát. Ezt meg még az állítólag olyan értetlen és hígagyú pasik is nagyon jól tudják, akik itt amúgy játsszák az eszüket ezerrel.:D Nagyon alacsonyan van a léc, ha a nő még mindig tényezőnek tekinti a poszterpasit, nem csoda, ha az a füle botját sem mozdítja, de az sem, ha ez meg rosszul esik a nőnek.

Jó mamagésaként mindig elmondom rászoruló nőismerőseimnek, hogy azt a pasit, aki nem hív, nem keres, nem udvarol, nem akar látványosan, azonnal el kell felejteni. De persze nem tanulnak semmiből, mert a vonzalom túl nagy úr.:(

leonito77 2015.05.05. 10:22:17

@Kytia: Azt, amit leírtál megértem, de erről nem a férfiak és nem a nők tehetnek.

Amúgy meg, ha valakinek kétségei vannak, akkor felnőtt emberként el tud gondolkodni a kapcsolaton, főleg, ha azt években mérik már és persze a választ is tudni fogja. Ha a poszterin hazudik magának, az nem a férfiak hibája. Vannak szemét pasik? Vannak. Vannak ilyen nők is? Vannak. De ugye vannak ezek ellentétei is és a kettő között meg még sokkal többen.

Én azt rühellem, hogy valakinek baja van, akkor nem otthon kezdi a sepregetést, hanem mindent ráken a másikra, sőt, esetenként úgy ahogy van a másik nemre és oké: Lelkiismeret megtisztítva.

Csak az élete ugyanolyan szar, mint eddig. És a szar akkor is szar marad, ha ráhintünk egy kis porcukrot.

Kytia 2015.05.05. 10:25:40

@leonito77: Igen, fordítva is igaz. Bár tapasztalatom szerint a pasik hamarabb pattannak. Ehhez több eszük van. Persze könnyebb is a helyzetük, mert esetükben a pattanás annyit tesz, hogy többé nem hívják a nőt. Míg a nőknek nem felvenni a telefont sokkal nehezebb, főleg ha álmaik pasija keresi őket, de tudják, hogy nem jó ötlet.:(

Kytia 2015.05.05. 10:29:31

@leonito77: Igen, de a mostani poszter is ezen akadt ki. Hogy pasi a korábbi posztból a nőre kente, hogy "mindent tönkretesz", miközben bőven saras volt ő is.

Igazából még az jutott eszembe, hogy ugye van egy adott reakció, amit az ember az ellenkező nemből kivált, és ki tudja, a posztban szereplő nő talán nagyon kevés lelkesedést vált ki a férfiakból, ezért már ezt a tunya posztolót is tényezőként kezeli, mert még mindig több, mint az átlag. Szóval mi van, ha az ember érzi, hogy több szeretet lenne egészséges, de annyira keveset kap összességében is, hogy ebből a légypiszoknyiból próbál valahogy többet facsarni. Míg mondjuk egy bombázónak ez annyira harmatos, hogy két hónap után a srác nevére sem emlékezne, nemhogy szemre hányjon neki bármit.

leonito77 2015.05.05. 10:30:21

@Kytia: "Jó mamagésaként mindig elmondom rászoruló nőismerőseimnek, hogy azt a pasit, aki nem hív, nem keres, nem udvarol, nem akar látványosan, azonnal el kell felejteni. De persze nem tanulnak semmiből, mert a vonzalom túl nagy úr.:("

Ezzel én is egyet értek innen a túloldalról. Ha egy nőt nem érdeklem pont annyira, mint amennyire érdekel engem, akkor hagyom a fenébe. Mostanában van alkalmam gyakorolni az ilyesmit, mert jelenleg nincsen barátnőm.

Amúgy tényleg felesleges energia pazarlás, csak nem posztot kell belőle írni, hanem amikor nem vette fel a 3. telefont, nem hívott vissza és az sms-re sem válaszolt, akkor az ennyi volt.

Na persze mindjárt más a szitu, mikor elérhetőnek tűnik egy szintekkel magasabb csaj, vagy pasi. De akkor meg ne kezdjünk kapcsolatról ábrándozni, ebben az esetben jó esetben is egy jó kis szex lesz és kész.

Amúgy érdekelne a véleményed: Mi van akkor, ha a pasas tudja, hogy jó a nőnél, de nem akar tőle semmit, maximum szexet és ezt nyíltan meg is mondja. Ha a nő elfogadja, akkor a pasas koptassa le, mert a nőnek biztosan fájni fog, vagy mossa kezeit és "gyulladtra kúrja a faszát"

Érdekelne, hogy a női oldalról mi a meglátás erre az esetre.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 10:32:11

@leonito77: "De ezek adott szituációk. Te meg simán elsütöd a fenti mondatot: Ti pasik (ti mind)"

Figyi, mutasd már meg hol írtam én ilyet?!

leonito77 2015.05.05. 10:41:18

@Kytia: Na ja, van a külső szintezgetés, meg vannak az érzelmek. Az embernek jó önismeretre van szüksége és akkor helyén tudja kezelni a dolgokat. Akkor is, ha éppen jó (persze olyankor nem születnek posztok sem) , vagy akkor is, ha nem és az fáj.

De szerintem vannak menthetetlen emberek is, mint a jelen poszt írója. Ha elég "ügyes", akkor még talán a négyzetre is tudja emelni a posztot.

Na igen, a ronda nők nehezebben találnak pasit és fordítva. De ez még így sem igaz, mert az ember személyiségéből és hormonszintjeiből, önbizalmából adódik olyan kisugárzás is, amikor a kevésbé sármos pasas simán tarol a nőknél. Mondjuk ez jó részt a Hipergámia miatt van.

Ez a nőknél is igaz, ott meg szerintem nagyfokú szexuális kisugárzás.

Aztán vannak igazán jó adottságokkal megáldott emberek, akik ettől függetlenül lúzerek. Volt egy ismerősöm, omlottak utána nők olyan jó pasi volt. Szó szerint és mindig a legrondább és legutálatosabb kellett neki.

Most éppen egy kövér, zsíroshajú házisárkánnyal van. Nekem (aki teljesen átlagos pasasnak gondolom magam, átlagos testalkattal) meg azért kijutott életem során néhány top 10-es kinézetű lány is. Szóval nem minden olyan szimpla

leonito77 2015.05.05. 10:43:51

@Bundabandi® (Cookie Bunny): "Egyébként most legalább tudjátok, milyen a nőket ekéző posztokat, kommenteket olvasni minden áldott nap. :P"

Erre gondoltam. :) Benne van :)

Papírsárkány 2015.05.05. 10:45:52

@Kytia: klassz kis öngerjesztő folyamat ez :)

amúgy mamagésáért náspáng

TBal 2015.05.05. 10:46:22

@leonito77: mi az a "Nostredamus"? Nostradamus és a Notre-Dame szerelemgyereke? :)

leonito77 2015.05.05. 10:48:04

@TBal: Pont őrá gondoltam, szép, hogy kitaláltad :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 10:52:39

@Kytia: Nagyon szép történet. :D A többit már leírtátok.

@leonito77: "Amúgy érdekelne a véleményed: Mi van akkor, ha a pasas tudja, hogy jó a nőnél, de nem akar tőle semmit, maximum szexet és ezt nyíltan meg is mondja. Ha a nő elfogadja, akkor a pasas koptassa le, mert a nőnek biztosan fájni fog, vagy mossa kezeit és "gyulladtra kúrja a faszát"

Errő jut eszembe egy barátnőm. 40-es, volt már házas, voltak jobb és rosszabb kapcsolatai. Bepróbálkozott nála egy HVCS, tudta ő is, hogy az, ezért fenntartással fogadta. A pasasról az a hír járja a környéken, hogy nem tud megállapodni, pár szex és libben tovább. A barátnőmnek azért bejött a srác, mert hát jó a dumája, meg ugye jól is néz ki blablabla. Hejjjespassee! :D Szóval egy ideg hárított, aztán mivel nem volt senkije, meg hát ráfért volna a kormolás, belement a szexbe azzal a felkiálltással, hogy ő nem akar többet. Összejárogatnak, jó amíg jó és ennyi. Pár alkalom után a srác felháborodott, hogy neki ez így nem jó, legyen kapcsolat! Ő nem csak szexet akar tőle. A barátnőm furcsálta a dolgot, hiszen megállapodtak. Addig-addig magyarázott a pasas, hogy megpróbálták a kapcsolatot. Ment is pár hétig, majd a pasi megbukott azzal, hogy összejárogatott fiatalabb csajokkal, FB-on chateltek szexuális témákról stb. Kérdezte tőle a barátnőm, hogy akkor most mi van, miért nem volt elég csak a szex, minek kellett bármibe belekezdeni, ha utána az első adandó alkalommal más után fut? És hát ugye az a baj, hogy a barátnőm szerelmes is lett és most szenved, mint a kutya, mert pont ezt nem akarta. A srác közben mindenkire féltékenykedik, akivel ő beszél, de az, hogy ő csajozik, az nem számít... Nem igazán tudta megmagyarázni. Szóval akár így is lehet kényelmi állandó az emberből. Kíváncsi leszek meddig tart majd!

Father Justice ☢ 2015.05.05. 10:54:26

Annak, hogy két nagyságrenddel több Dezsőkés poszt van, mint Dezsinás, rendkívül egyszerű a magyarázata: masszív arányeltolódás van a két nem között a tekintetben, hogy ki mit kap a másik féltől azon kívül, amit szeretne, de nem kap meg. A Dezsőkék az osztatlan figyelmükért, érzelmeikért, "rendességükért" végül huncut-kopasz lófaszt se kapnak, a Dezsinák ezzel szemben azonnal minőségi szexhez jutnak a minőségi szex fejében.. egészen addig, míg rá nem jönnek, hogy ez nekik kevés, mert onnantól kezdve már "kihasználásról" beszélünk. :)

A kötelező olvasmány a témában, egyben az egész jelenség esszenciája:
velvet.hu/randi/2015/04/26/kb._4-5_baratnorol_tudok_akit_velem_csalt_meg/

"És persze brutál jó volt vele a szex mindig..." Aztán: "Megtanultam, hogy becsüljem meg magam és ne legyek ilyen hülye barmok szukája, akik csak kihasználnak."

Máris irigylem azt a fickót, aki mellett ez a nő maradékelven meg fog állapodni.

@Kytia: "mert a vonzalom túl nagy úr.:(", "főleg ha álmaik pasija keresi őket, de tudják, hogy nem jó ötlet.:(", "..."

Odaát leírtam az igazságot, ezért nem ismételném magam. De lényegében igen, szar lehet rádöbbenni, hogy a férfiak azon kis hányada, akik egy-egy konkrét nőnek elég jók, nagy valószínűséggel hatszáztizenhét másiknak szintén bejönnek. Mivel azonban a szintbelövést követően lefelé válogatni nem lehetséges, maradnak a fent leírt típusú nyűglődések..

..amíg fel nem teszi a pontot az i-re a maradékelv.

Kytia 2015.05.05. 10:55:17

@leonito77: "amikor nem vette fel a 3. telefont, nem hívott vissza és az sms-re sem válaszolt, akkor az ennyi volt"

Igen, ezért mondom, hogy könnyebb a pasiknak ez a része. Fordítva ez nem így nézne ki, hanem úgy, hogy mindig felveszi a telefonodat, de van, hogy napokig nem hív, viszont amikor hív, akkor mindent elmond, hogy mennyire csodálatos vagy, hogy aztán újra eltűnjön. Aránylag ritka, hogy egy nőt nem érdekel egy pasi, de a szex miatt mégis kábítja, viszont fordítva előfordul. És még le sem lesz kurvázva az illető, mint fordított helyzetben lenne, azért ez nekem mindig fájni szokott, mert igazságtalannak érzem. De lényegében egy olyasmi hozzáállás lenne jó, amit te is írsz, hogy ha bármi gebaszosnak tűnik, akkor ennyi volt, nem hülyítjük be önmagunkat is.

A kérdésedre: ez rohadtul nehéz helyzet, egy nagyon közeli ismerősöm pont ebben van. A csajnak az elején megmondta, hogy részéről ez nem lesz kapcsolat, de folyton megkapja, hogy "de miért, de miért, de mondd meg, hogy miért". Azért azt gondolom, nem lehet egy nagy szám a szex valakivel, akivel nem akarsz együtt maradni, tehát esetében nem nagy veszteség, ha lekoptatod. Szerintem ez a jobb hosszú távon mindkettőnek. Ismerősöm már ott tart, hogy együtt járnak kirándulni, meg hétvégi program gyanánt polcot fúr a csajnál, meg ilyenek. Egyre inkább olyanok, mint egy pár, mert a csajozás (amiben sosem volt túl aktív) már nem annyira égető szükséglet, mintha nem lenne a szerető, miközben benneragadt egy számára nem eléggé kielégítő kapcsolatban. Ráadásnak a csaj sem tud bepasizni, pedig ő legalább randizik is, annak ellenére, hogy ő akarná jobban a kapcsolatot, de nem lehet úgy rendesen randizni, hogy közben meg napi szinten van ott valaki. Szerintem mindkét fél érdekében legyen kemény ilyenkor a pasi, utólag is hálásabb lesz érte a lány, az tuti.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 10:56:01

@Kytia: A többi (férfi) hozzászólásból láthatod (persze erősen sarkítva), hogy miért gondolom én is, hogy nem teljesen objektív a poszt. (Már ha egyáltalán van objektív vélemény.) De ismétlem, nem azzal akarok vitatkozni, amit leírt, hanem az hiányzik inkább, amit nem írt le, mert neki sem triviális. A másik oldal.
A férfiszemszögből fontos dolgokról is szó esik a hozzászólásokban is: Szerintem az egyik legnagyobb probléma a "Mi a baj?" kérdésre adott "Semmi" válasz, holott mindketten tudják, hogy igenis van baj, nem is kicsi általában. A másik két nagy probléma pedig a hiszti és az érzelmi zsarolás. Persze ezek is csak hirtelen kiragadott példák, nem mindig ezek állnak az első helyen. Meg persze ez is csak egy általánosítás.

Amivel viszont nagyon egyetértek:
"Nagyon szép hely lenne a világ, ha a pasik csak olyan nőt kábítanának, aki tényleg kell nekik, a nők meg azonnal pattannának, ha érzik, hogy csak átverés, amiben vannak."
ÉS
"Nagyon szép hely lenne a világ, ha a nők csak olyan pasit kábítanának, aki tényleg kell nekik, a pasik meg azonnal pattannának, ha érzik, hogy csak átverés, amiben vannak."

Kytia 2015.05.05. 11:06:23

@leonito77: Igen, ez az egész nem a külsőn múlik. Én sok katalógusba illő pasit láttam már, akit nagyon hamar meguntak a nők, mert unalmas volt és buta. Volt olyan is, aki bevallotta, hogy mindig úgy érezte, neki jobb nő járna, mint az aktuális, és a vicc az, hogy szigorúan a külsőt nézve ebben igaza is volt. Csakhogy mégse kellett csak azoknak a nőknek, akik csúnyábbak voltak, és emiatt odáig voltak már a gondolattól is, hogy mutogatni való pasijuk volt. Akinek ez nem volt akkora szám, az kukázta a fickót már az első pár randi után.
Meg olyan is van, hogy ultrajó pasi halvérű, és a nője egy messze sokkal csenevészebbel csalja, mert unja vele a szexet. Meg is értem ezeket a nőket, nekem sem a legjobb kinézetű fiúim voltak a legkielégítőbbek.:) Szerelmes sem azokba voltam, nem feltételezem, hogy a pasiknál ez másképp lenne, még ha a külső eggyel többet is nyom a latba náluk.

@Lord Papírsárkány: Azt nem hagyhattam ki.:D

alebzsaflab 2015.05.05. 11:09:33

@leonito77: "Na igen, a ronda nők nehezebben találnak pasit és fordítva."

A kinézettől független, hogy tudnak-e olyan társat találni, akivel le tudják élni az életüket (végső soron ez a cél). Egy helyesebb egyed persze könnyebben talál magának alkalmi párt, de a "tökéletes" társ megtalálására ugyanakkor az esélyük. Nem könnyű. (Szerintem.)

alebzsaflab 2015.05.05. 11:12:25

@Kytia: Na, kb. pont ugyanezt írtam le közben én is.

pretty kitty 2015.05.05. 11:12:41

mɛππγιτ βίrτσκ τι £ɛ£κιζπι XDDDDDDDDDDDDDDDD

Namely 2015.05.05. 11:14:29

Azért, mert nem nyelted le, és nem engedted seggbe! Pedig az ma már alap, és a gyengéd elköteleződés jele! Csodálkozol, hogy nem kellesz komoly kapcsolatra?

Kytia 2015.05.05. 11:14:55

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Ó, ilyen is van, bizony, bizony. Mert oké, hogy én csak fasztarisznyának használom a nőt, de hogy ő csak vibrátornak engem, a Csodálatost? Sokszor szerintem ez van mögötte, kellett az egójának, hogy megvolt a nő, nemcsak fizikai téren. Meg talán kap tőle némi extrát is, ezért ragaszkodik még mindig. Én azt mondom, a szerelem legyőzhető betegség, csak nagyon kell akarni. Akarja a barátnőd jobban! Én már csak a fertőzésveszély miatt is kerülném az ilyen pasit, az életébe kerülhet, magyarázd meg neki.

@Father Justice ☢: Én egyébként ennél pesszimistább vagyok. Szerintem a nők a tökéletesnek örülnének igazán, de csak a Dezsőkék kerülnek olyan távolságra, hogy lehulljon a lepel a tökéletlenségükről.:) A csakkúrók végig olyan távolságban maradnak, ahonnan még elhihető, hogy velük minden szép lenne és jó. Ha egyszer az egyik beadná a derekát, rögtön kiábrándító lenne.:)

Kytia 2015.05.05. 11:22:08

@Tapasztalt tapasztalatlan: Igen, de emögött meg sokszor az van, hogy baromira fájdalmas kimondani a "Mi a baj?" kérdésre, hogy "az, hogy nem én vagyok álmaid nője, de még a harmadvonalban sem vagyok, és ha nem hazudnánk egymásnak és önmagunknak éjjel-nappal, akkor ezt mindketten már rég megbeszéltük volna egy könnyes búcsú kíséretében". Épp erről szól a poszt is.
Meditáljon el minden férfi itt most azon, hogy vajon mennyi energiát, figyelmet, és egyebeket ölne bele egy kapcsolatba, amelyben a másik fél álmai nője. És aztán abba, mennyit áldozna hasonló helyzetben egy olyan nőre, aki épphogy átcsúszott a rostán. Na, ez az, amire a nők nagyon érzékenyek.
Alkalmilag lehet olyan kérdéseket feltenni, hogy "Mi a baj?", és erre ott és akkor kapsz egy olyan választ, hogy "az, hogy egy napja nem hívtál/elfelejtetted a szülinapomat/nem vagy hajlandó megismerni a családomat". Ezek amolyan felszíni násztáncnak rendben lennének, de a BAJ valójában általában nem ez, hanem az, amit nehéz kimondani, és a szegény posztina is megkapta a Dzsina minősítést, csak mert kimondta.:)

leonito77 2015.05.05. 11:22:48

@alebzsaflab: Igazat adok, de szerintem testi lelki vonzalom fontos. Közhellyel élve a kémia kell, hogy működjön. És csak ez után jön a lelki összenövés. Utána meg már beszélhetünk párkapcsolati problémákról.

Sok olyan párkapcsolat indul el, ahol már az elején felesleges lenne energiát pazarolni belé, de mégis az emberek ilyetén igénye felülírja a józan eszüket. Aztán persze később jön a nyígás.

pretty kitty 2015.05.05. 11:35:35

@Kytia: αζτ ɛ£hι$ζɛm c$ακ mα ράr órα £ɛfσrgά$α α£αττ τίζ$ζɛr αππγιτ $ικɛrü£τ mιπτ ά£τα£άβα ȷɛgγ ɛgέ$ζ hέτ α£αττ :PPPPPPPP :)))))))))))))

Kytia 2015.05.05. 11:36:32

Nem tudom, ki az a Jaksa Tamás, de nagyon jókat ír odaát. Legalább olyan korrekt, mint a posztban lévő igazság. Férfiak megkövetve.:))

Kytia 2015.05.05. 11:37:05

@Nymph O`Mania: Mert idejöttem fosni a szót. Nélkülem unatkoznátok, valld be.:DDD

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 11:37:18

@Kytia: Erről még az jutott eszembe, hogy egyszer egy régi kollégám egy nagyon jó csaj láttán csak annyit mondott, hogy: "És ezt is unja valaki!"
Ami persze részben igaz is. A megszokás is leépíti idővel a társak szenvedélyét egymás iránt. Persze lehet (sőt kell is) tenni ellene, de sokan nem tesznek semmit. Pl. a pasiknál egy új nő mindig alapból több törődést kap, csak mert új. Van erről egy mondás is: Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nőnek, akkor vagy a kocsi, vagy a nő új! :)
Gondolom a nőknél sincs ez sokkal másként, legfeljebb mások az arányok.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 11:38:29

@Nymph O`Mania: Kell hozzá egy "jó" poszt is, hogy előhozza a lényeget. A huszonnyolcadik Dezsőkés posztról nem lehet ennyit írni.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 11:40:25

@Kytia: Hát valóban kell hozzá a határozott véleményed és a stílusod is! (Utóbbit pozitív értelemben tessék érteni!) :)

pretty kitty 2015.05.05. 11:47:06

@Kytia: hάάάτ έπ ρσπτ hσgγ α $σκ fι£óζó$ κσmmɛπτɛτ υπσm :PPPPPPPPPPPPPPPP βɛ$ζέ£ȷ νmι ȷέrδɛκɛ$ɛββrő£......ρ£ κι ȷα κɛδνɛπc fέrfι $ζίπέ$ζɛδ mσ$ταπάβααααπ??? ;)))))))))))

pretty kitty 2015.05.05. 11:52:05

@Tapasztalt tapasztalatlan: τɛ hα α fɛ£ɛ$έgɛδπɛκ βóκσ£$ζ ακκσr ι$ hσζζάτɛ$ζɛδ h έrτ$ɛ ρσζιτίναπ?? XDDDDDD :PPPPPPPPPP αmύgγ έπ ι$ παgγσπ βίrσm Kγτιȷα $τί£υ$άτ :DDDDDDDDDDD

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 11:55:41

@Nymph O`Mania: Amikor - elküldés előtt - még egyszer elolvastam amit írtam, akkor volt bennem egy kis negatív érzés a mondat végén. Ezért írtam, hogy nem negatív kritika akar lenni.
Amúgy valóban, a feleségem mindent, amit kétféleképpen lehet érteni, félreért. :)

TBal 2015.05.05. 11:57:45

@Tapasztalt tapasztalatlan:
"Pedig valaki őt is unja, és ezért miközben dugja
A titkos szerelmére gondol, és a kéjtől szinte tombol
És nem is sejti, hogy a nőt, miközben kívánja őt
Valaki már le sem szarja, mert pont az ő csaját akarja"

pretty kitty 2015.05.05. 11:59:56

@Tapasztalt tapasztalatlan: £σ£, mɛgιπτ ɛ£κέρζɛ£τɛ£ɛκ τιτɛκɛτ........"δrάgάm mα gγöπγörű α hαȷαααααδ!!!!! :DDDDDDDDDDD (πɛ έrτ$ fέ£rɛ πɛm πɛgατίν κrιτικα ακαr £ɛππι!!!)" XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2015.05.05. 12:01:57

$ζɛrιπτɛτɛκ ι$ £άτ$ζικ κιc$ιτ??? έ$ $ζɛrιπτɛτɛκ $ɛ fυ££σ$???? ;)))))))) XDDDDDDDDDDDDDDD

ask.fm/botyanszkimartina/answer/123332077384

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 12:06:21

@Nymph O`Mania: Hééé, azért ennyire nem rossz a helyzet. (Legalábbis egyelőre.) Csak azt érti félre, ami félreérthető! Ja, és persze csak azért, mert SZERINTE én úúúúgy mondom. :)

pretty kitty 2015.05.05. 12:12:09

@Tapasztalt tapasztalatlan: mɛgναπ mι £ɛ$ζ α $σrσζατστσκ cίmɛ: "ταριπτατσ$ ταριπτατ£απ" !!!! :)))))) α£cίm: "αmιτ fέ£rɛέrτhɛτ, αζτ fέ£rɛ ι$ έrτι!!!!!" XDDDDDDDDD :DDDDDDDDDDDDD

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 12:14:43

@Nymph O`Mania: Oké, csak majd arra ügyelj, hogy igaz legyen itt is: "hogyha lepereg előtted életed filmje, ne tudd eldönteni, hogy akció, vagy pornó"! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 12:15:35

Bakker dolgozok egy órácskát, aztán addig telekommentelitek a blogot! :D

@Kytia: Szerintem azon van, hogy legyőzze, csak nem könnyű... ugye. :) Egyébként meg örülök, hogy végre nem egyedül küzdök itt. Welcome! :D

@Father Justice ☢: "De lényegében igen, szar lehet rádöbbenni, hogy a férfiak azon kis hányada, akik egy-egy konkrét nőnek elég jók, nagy valószínűséggel hatszáztizenhét másiknak szintén bejönnek. Mivel azonban a szintbelövést követően lefelé válogatni nem lehetséges, maradnak a fent leírt típusú nyűglődések."

Mintha ez fordítva nem lenne így! Pfff!

@Tapasztalt tapasztalatlan: Bizony!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 12:20:57

@Nymph O`Mania: @Tapasztalt tapasztalatlan: Nahhhhh! :P Kiestem a pikszisből... :(

Így jártam! :D Ti sem vagytok már a bizalom körében! Csak mondom... :P

pretty kitty 2015.05.05. 12:21:45

@Tapasztalt tapasztalatlan: ακcιȷóρσrπóτ fσrgα$$ακ ɛgγ ιδő$ɛββ hάζα$ράrróó£?? κιπκγ κιπκγγγγγγγ....XDDDDDDDDDDDD αππγι βιβι ναπ h ίgγ gαrαπτά£ταπ πɛm ȷάτ$ζαπάκ főmű$σrιδőβɛπ.....βάr α ρσrπóβα £ɛhɛτ mέg τöββ ρέπζ ι$ ναπ......α fɛ£ɛ$έgɛδ mɛππγι ȷιδő$?? ɛ£αδhατȷυκ mέg mι£fπɛκ??? ;))))))))) XDDDDDDDDDDDDD

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 12:24:01

@Bundabandi® (Cookie Bunny): /* pincsi mód on
Héééé, szerintem semmi ilyesmiről szó sincs. Viszont veled tényleg nehezebb vitatkoznom, de csak mert nagyrészt egyetértünk. :)
pincsi mód off */

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 12:25:47

@Nymph O`Mania: Mivel nem csak infantilis, hanem pedofil is vagyok, a milf kategória MÉG nem játszik! :)

pretty kitty 2015.05.05. 12:25:52

@Bundabandi® (Cookie Bunny): πɛ αδδ fɛ£ ιɛπ κöππγɛπ, νɛτκőζζ πɛκι, ά££ȷ κι ȷαζ αrέπάβα, έ$ κüζδȷ mɛg Kγτιȷάνα£!!!!! ;))))))) ταρι ȷέ$ έπ £ɛ$ζüπκ α δöπτőβίróκ :DDDDDDDDDD

Papírsárkány 2015.05.05. 12:28:49

@Father Justice ☢: A linkelt cikk gyönyörűen kijózanító. Főleg, hogy képes magát áldozatnak beállítani.

pretty kitty 2015.05.05. 12:31:07

@Tapasztalt tapasztalatlan: "$ɛxγ γσυπg gιr£ fυcκɛδ απδ fαcια£ɛδ βγ ιπfαπτι£ɛ σ£δ mαπ" ?? ;)))))))) hmmmm......£ɛ$$ζɛββɛρέέέέπζ!!!!! $$$$$ :DDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 12:31:39

@Nymph O`Mania: :O 16 éves "királylány". Ez a "küldj képet a seggedről" tipikus lófaszjóska duma, bizonyos életkor és IQ alatt még küldenek is. :S

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 12:35:16

@Tapasztalt tapasztalatlan: @Nymph O`Mania: Úgyis rég volt bár virtuális nyakharapás! :D :D :D Nyehehehehe! De neeeem, Kytiát nem bántanám, mert őt én is bírom. (meg hát erősebb is vagyok, de el ne mondjátok neki! :D)

Father Justice ☢ 2015.05.05. 12:36:17

@Bundabandi® (Cookie Bunny): És valóban nem. Mivel az átlagférfi csakszex-alapú, anyagiaktól mentes konstrukció keretében soha nem fog bombanőket sunázni zsinórban, ezért nincs is mihez képes belőnie a szintet. Onnantól kezdve pedig, hogy csengetnie kell a minőségi sunáért, nem a jövőben elvárt szint, hanem az ár-érték arány belövéséről beszélgetünk. Annak meg egészen más hangja van.

pretty kitty 2015.05.05. 12:42:54

@Bundabandi® (Cookie Bunny): hι$$ζüκ hα £άτȷυκ h ɛrő$ɛββ νααααgγ :PPPPPPP ;)))))))))) gγɛrüπκ!!!! mɛcc$ ιπδυ£!!!! hαȷrά hααȷrάάά!!!!! :DDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 12:55:35

@Kytia: Aha... az egésznek annyi értelme, hogy ha megbecsülve akarsz lenni, hát ki kell érdemelni, ellenkező esetben így jártál. Hmmm, nekem nem éppen szimpatikus hozzállás. Szerintem egy kapcsolatban induljon mindenki tiszta lappal és ne csak azért tegyek meg a másiknak valamit, mert az kiérdelte (valamivel). Alapból nyújtok valamit, amit "remélem", hogy viszonozni fog (mert elvárni ugye nem illik). Nem várom meg, hogy elsőként ő tegye és majd arra én (ha megfelelő volt a tett) reagálok valamit. Pl. azt omiózus posztban a srác elvárja, hogy a nő jelentkezzen, ő addig nem hívja. Ahogy írtam is ott, ez játszmázás és véget nem érő dolog. Egyik sem jobb így a másiknál. Persze abba a hibába sem szabad beleesni, hogy csak az egyik tesz meg dolgokat a másikért, majd x idő után megunva a dolgot lázad. Az már masszív Dezsősülés, Dezsinásodás. Meg kéne találni az adok-kapok egyensúlyt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 13:05:37

@Father Justice ☢: Ugyan már! Pont te vagy az egyik, aki állandóan csak a számára "jónőkben" gondolkozik. Kb. minden hozzászólásod a szintezésre van kihegyezve. Ne mondd már, hogy pl. te beéred egy 10/4-es csajjal! Láthatóan nálad is megvolt a szintbelövés, még ha fizetni is kell érte. Hívhatod ár-érték aránynak is, de lényege, hogy bizonyos szint alatt nem pálya számodra.

És akkor jöhet a fordítottja annak, amit írtál:
"De lényegében igen, szar lehet rádöbbenni, hogy a NŐK azon kis hányada, akik egy-egy konkrét FÉRFINAK elég jók, nagy valószínűséggel hatszáztizenhét másiknak szintén bejönnek. Mivel azonban a szintbelövést követően lefelé válogatni nem lehetséges, maradnak a fent leírt típusú nyűglődések."

pretty kitty 2015.05.05. 13:34:12

mιɛπ c$ɛπδ £ɛττ XDDDDDDD πɛm αζτ mσπδταm h κυ$$σ£ȷατσκ c$ακ αζτ h έrδɛκɛ$ɛββ δσ£gσκró£ βɛ$ζέ£ȷɛτɛκ!!! ;)))))))))))

hany eves a kapitany 2015.05.05. 13:41:52

Még csak az első harmadát olvastam, de abszolút egyetértek a helyzet értelmezésével a kedves posztolónak. Sajnos nem olyan ritka ez a felállás. Én is hasonlóból szálltam ki... :) Rettenetes volt.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 13:44:49

@hany eves a kapitany: Mondom én, hogy női szempontból van "jól" megfogalmazva! :)

Father Justice ☢ 2015.05.05. 13:51:21

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Szintbelövésről akkor van szó, ha a delikvens saját magánál magasabb szintű partnerrel dugott, és onnantól kezdve az elvárt szintet ehhez a tapasztalathoz képest határozza meg. A szintkülönbség a 30-on aluli nők átlagos szexpartnereinek számát figyelembe véve átlagosan 2 körül alakul, tehát a 10/5-ös nőnek a 10/7-es, a 10/6-osnak pedig a 10/8-as külsejű kúrópajti jelenti az elvárt szintet a jövőben az anyagiaktól mentes konstrukciók keretében.

Ha a 10/2-es külsejű bankigazgató 10/9-es privátkurvát bérel állandóra, mindvégig tudatában van annak, hogy ezt szexért szexet alapon soha az életben nem kapná meg, ezért a szintezéshez ennek a konstrukciónak az égvilágon semmi köze nincs.

Ennek megfelelően ha egy tetszőleges külsejű férfi nem akar nála alacsonyabb szintű nőket megdugni - például egy erős átlagos külsejű 10/4-esekre fanyalodni -, hanem a saját esztétikai ligájában keresgél, akkor nem szintbelövésről, hanem egyszerűen reális igényekről beszélünk.

Remélhetőleg így már érthető, miért exkluzív női műfaj a szintezés.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.05. 13:54:11

@Father Justice ☢: "miért exkluzív női műfaj a szintezés" Mert én már rég nem tudom követni? :)

alebzsaflab 2015.05.05. 13:59:29

@leonito77: Elég sok ilyet láttam már magam körül. Talán kapcsolatfüggők is az ilyen emberek. Maximum 2-3 hónapig vannak egyedül, de nem is tart 1-1,5 évnél tovább egyik kapcsolatuk sem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 14:07:53

@Father Justice ☢: Vicces. Exkluzív női műfaj! XD

"Ha a 10/2-es külsejű bankigazgató 10/9-es privátkurvát bérel állandóra, mindvégig tudatában van annak, hogy ezt szexért szexet alapon soha az életben nem kapná meg, ezért a szintezéshez ennek a konstrukciónak az égvilágon semmi köze nincs."

Erre csak azt tudom, mondani, hogy amint a 10/2-es bankigazgató megkóstolta a 10/9-es csajt, esze ágában nem lesz alacsonyabb szintű nőkre pazarolni az életét. Nem pálya innentől. Magyarán itt is létezik az általad emlegetett szintbelövés (undorító egy szó...). Ami szerintem teljesen mindegy, hogy a külső szinttől, vagy jelen esetben az anyagi javak mennyiségétől következik be.

"Ennek megfelelően ha egy tetszőleges külsejű férfi nem akar nála alacsonyabb szintű nőket megdugni - például egy erős átlagos külsejű 10/4-esekre fanyalodni -, hanem a saját esztétikai ligájában keresgél, akkor nem szintbelövésről, hanem egyszerűen reális igényekről beszélünk."

Ja, hogy ez reális igény! I see!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 14:12:06

Ha már szintbelövés. Szerintem a "férfiak" egy része már szintbelövésesen születik. :)

Kytia 2015.05.05. 14:22:22

@Tapasztalt tapasztalatlan: Ezt az "ezt is unja valaki" dumát én annyira utálom. Olyan, mintha a másik ember csak egy tárgy lenne, és a párja kegyelméből lenne még meleg otthon a feje felett. Mindenkit lehet unni, nemcsak a szép nőt, de a ronda pasit is, mégis mindig a szép nőkre mondják ezt.
A kocsis mondás viszont nem rossz.:D Szerintem minden oldalon így van, csak nők esetében mondjuk nem kocsiajtón, hanem lábborotválási igyekezeten mutatkozik meg.:DD

@Nymph O`Mania: Kulka János. Voltam az önálló estjén és kurvára belezúgtam. Azóta azt sem vagyok hajlandó elhinni, hogy meleg, akkor sem, ha ő mondja.:D Valamint elkezdtem nézni a Szomszédokat, amire még soha életemben nem volt példa. De ne mondd el senkinek.:D

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Én nem így értelmeztem. Inkább úgy, hogy nem lehet kierőszakolni a figyelmet, meg a lelkesedést a másikból, legyen az férfi, vagy nő, tökmindegy. Az is jó gondolat, hogy a sima friendzone férfi megfelelője a dugópajti nő. Aki beenged az életébe, de csak egy kényelmes határig, annál többet nem akar tőled, és erről nem tehet egyik fél sem, ezt valószínűleg sokkal alapvetőbb dolgok befolyásolják, mintsem némi hisztivel vagy tudatos elhatározással meg lehetne változtatni. A "kiérdemel" szót valóban helytelenül használja, mert kicsit azt sugallja, mintha te lennél a hibás, ha nem vagy elég jó, de közben az egésznek inkább az a lényege, hogy egyik sem hibás, egyszerűen nem egymást keresitek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 14:25:39

A szintbelövésben is van aranylövés? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 14:27:17

@Kytia: Hmmm nekem nem ez jött át. Ehhez el kellene beszélgetni a sráccal, hogy hogyan is értette.

Kytia 2015.05.05. 14:31:33

Az egész szintbelövéses duma állati nagy faszság. Nekem életemben már volt egy katalógusboy, egy kopasz macsóállat és egy olaszos szívtipró, mégis ha összegeznem kéne, kire voltam legjobban rágerjedve, az alacsony tömpeorrút, a sörhasú szőkét és a puhány kéjencet említeném, egyik sem a prémium felhozatal, inkább "srácok a szomszédból".

Father, szokj hozzá, hogy a nagy elméleted egyszerűen életszerűtlen. Egy sokatmondó pillantás, egy ígéretes gesztus a nő felé, és 10/5-től fölfele el van veszve, mint Horváth András zöld dossziéja. Vagy csak nekem nagyon alacsony a szintem, ezért hat meg már egy közepes hím figyelmessége is, ugyanakkor ez sem adna magyarázatot arra, hogy a bájgúnárok miért nem tornázták fel a "szintet" a tudatomban, hát hisz nemcsak sunáztak, de még jártak is velem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 14:36:54

@Kytia: Akkor te egészen biztosan alacsonyra lőtted be a szintedet. Itt lesz a baj! :D Kérj új leosztást!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 14:39:51

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Vaaaaagy lépj szintet az összegyűjtött EXP-vel! :)

Father Justice ☢ 2015.05.05. 14:46:16

@Kytia: "Egy sokatmondó pillantás, egy ígéretes gesztus a nő felé, és 10/5-től fölfele el van veszve, mint Horváth András zöld dossziéja."

Nekem meg ez az életszerűetlen. Ha pusztán sokatmondó pillantásokkal 10/5-től fölfelé (tehát legalább 10/6-os esztétikai szinttel) ekkora sikereket lehetne aratni az ugyanilyen szintű nőknél, a Dezsőkés és Dezsinás posztok aránya kb. 1:1 lenne a jelenlegi 200:1 helyett. Az ígéretes gesztusokkal részben egyet tudok érteni, hiszen van az a szituáció, amikor már az első italmeghívás során - mintegy véletlenül - láthatóvá válnak a tárcában sorakozó húszezres-kötegek. Természetes, hogy ennek kevés nő tud ellenállni.

pretty kitty 2015.05.05. 14:48:16

@Kytia: óóóh νɛ£ɛ νιgγάζζ mέg πɛm τö£τöττɛ βɛ α 60ατ, £ɛhɛτ κɛ££ɛπι fσg α κσπγακ mɛg α ρσrπó hσgγ fɛ£ά££ȷσπ πɛκι XDDDDDDDDDDDDD mιπδɛπɛ$ɛτrɛ ȷαζέrτ £άτσm πɛm νιcc πά£αδ α gɛrσπτσρhι£ια ;)))))))) :PPPPPP XDDDDDDDDDD

α $ζσm$ζέδσκατ c$ακ α ρα$ι mιȷαττ πέζɛδ?? ναgγ ναπ βɛππɛ νmι ȷέrδɛκɛ$ ι$??? ;))))) XDDDDDDDD γσυr $ɛcrɛτ'$ $αfɛ wιτh mɛ :DDDDDDDD

alebzsaflab 2015.05.05. 14:52:33

@Kytia: Van még az "Ő is büdöset szarik" verzió. :D

pretty kitty 2015.05.05. 14:53:30

@Kytia: "Nekem életemben már volt egy katalógusboy, egy kopasz macsóállat és egy olaszos szívtipró"

τɛȷι$ mɛgίrhατπάδ őκɛτ ɛgγ κöπγνβɛ mιπτ α $ζɛρɛ$ι πικι ;)))))))))

Kytia 2015.05.05. 15:00:18

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Esélytelen. Az én paklimban lóhere hármastól fölfelé nincs is lap.:D

@Father Justice ☢: Legalább 10/5, így értettem. A Dezsőkés és Dzsinás posztok nem mindig így aránylottak egymáshoz, mint most. Emlékszem még a jó öreg Szakítós blogra, ahol elvétve volt csak férfi poszt, a többség lánysírás volt, olyan sztorikkal, hogy az emberiségbe vetett hitemet is valamikor akkoriban vesztettem el.:)
Aztán a CsP is az elején csak lányok nyavalygása volt, még meg is jegyeztük sokszor, hogy nem igaz már, hogy a pasik sosem problémáznak, vagy csak nem adják ki annyira a dolgaikat?
Most valamiért férfitúlsúly van, de szerintem az is csak azért, mert névvel lehet kommentelni, és emiatt szelídültek a kommentek. Vagy épp ilyen időszak van, esetleg az erre fogékony generáció (mi) női tagjai elmentek közben szülni és van jobb dolguk is, mint neten piccsogni idegeneknek. Vagy tovább piccsognak, de már a baba-mama blogokon.:)) Szóval nehogy azt hidd már, hogy több férfi van szopóágon, mint nő.

@Nymph O`Mania: Azért masszívan közelít.:D Persze ahhoz, hogy NEKI felálljon RÁM lehet, hogy a konyak és a pornó is kevés lenne.:PPP
"mιπδɛπɛ$ɛτrɛ ȷαζέrτ £άτσm πɛm νιcc πά£αδ α gɛrσπτσρhι£ια" Mindig mondtam.:)
Csak a pasi miatt nézem, különben eszméletlen szar.:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 15:00:56

@Father Justice ☢: Talán, mert aki reálisan gondolkozik és összejön neki a megfelelő pár, az nem ír hülye posztokat, hanem csak szimplán boldog!

Αphelion 2015.05.05. 15:01:23

@Father Justice ☢: A Dezsokek nezese valoban sokat elmond roluk, de pont nem azt hogy o az aki a noknek kell...

Kytia 2015.05.05. 15:01:37

@alebzsaflab: Mondjuk az már sokkal életszerűbb.:D

@Nymph O`Mania: Á, annyira nem volt érdekes. Ja várj, az övé sem! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 15:03:57

@Kytia: Esetleg creditért vehetnél egy ászt! :D

Kytia 2015.05.05. 15:05:52

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Áhh, zacskót húzna a fejemre, nem tenne jót az önbizalmamnak.:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.05. 15:10:38

@Father Justice ☢: Erről most az jutott eszembe, hogy "hasitasi nem kér kódot" :D Minden másra meg ott a Mastercard! Az nem dagasztja a pénztárcát annyira.

pretty kitty 2015.05.05. 15:13:16

@Kytia: hάτ πɛm τυδσm mιɛπ αζ ίζ£έ$ɛ δɛ $ζɛrιπτɛm τɛrάδ ɛ£έg $σκ ρα$ιπακ fɛ£ά££πααααααα ;)))))))) :DDDDDDDDDDDDDD

Kytia 2015.05.05. 15:15:43

@Nymph O`Mania: Jaj, köszi.:) Bár csak arra céloztam, hogy a pletykák szerint meleg.:) Úgy azért csökken az esélyem.:D

pretty kitty 2015.05.05. 15:18:54

@Kytia: ȷαααh....hάτ ύgγ να£óβαπ c$öκκɛπ αζ ɛ$έ£γ XDDDDDDDDD

Kytia 2015.05.05. 15:22:36

@Father Justice ☢: "láthatóvá válnak a tárcában sorakozó húszezres-kötegek"

Mondjuk aki meg húszezresek kötegeit tartja pénztárcában, gazdag ember nem lehet, csak felvágós.:P

Father Justice ☢ 2015.05.05. 15:52:53

@Kytia: A kettő nem zárja ki egymást.

_Ω_ 2015.05.05. 16:06:01

@Kytia: Jó, hogy írod; sürgősen ki is dobálom az új tízezreseket a tárcámból, nagyon hasonlítanak a húszezresre! A helyükre meg beteszem a lejárt régi bankkártyáim, hogy kicsit olyan legyek mint az a fontos ember, akinek 3 Nokia és 2 iPhone lóg a nyakában, de ebből csak egy működik, az is 3210-es. :-)

----

Amúgy mi ez a wall of text? Végre egyszer még 4 óra előtt ideérek, aztán mire elolvasnám a posztot és esetleg a kommenteken is átfutnék mint kezdő fakír a parázsösvényen, már megint 4 után jár az idő. Poszterinnek ezúton gratulálok, kiérdemli az év posztja címet már csak azért, hogy ennyire témánál tudta tartani a társaságot. Meg is tagelem mindjárt ezt a posztot. :-D

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.05. 16:06:10

Nocsak egy értelmes vita alakult a két ""ősellenség"" @Father Justice ☢: és @Bundabandi® (Cookie Bunny): közt :D

Joe69 2015.05.16. 23:30:34

Ezt a tömény szócséplést !:)
süti beállítások módosítása