HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/05/15/a_szulinapjan_szakitottam_vele

Velvet Randi

  1. Csajozáskor ezért ne igya magát figyelmetlenre
  2. Megmentette erőszakos exétől, megkérte a kezét

Alibanya jegyzetel

  1. Freedom Call

Könyves Blog

  1. A vágy titokzatos tárgya szőrös
  2. Barnás: "Kalandor voltam, akár a hősöm"
  3. Gács Anna a Szépírók Társaságának új elnöke
  4. Nem csak az internet tehet arról, hogy nem olvasnak a gyerekek
  5. A magyar íróválogatott egyik lehetséges felállása
  6. A női szerzők nem csak mindenféle női marhaságról írnak
  7. Kedden a legnehezebb szembesülni a világgal
  8. Krasznahorkai megtanította az angoloknak, hogy ejtik a vezetéknevét
  9. Minden, amit tudnod kell a Harry Potterről mostanában
  10. A színes ceruza az új őrület!

Ritkán Látható Történelem

  1. Régi magyar diafilmek 19. - Magyar motorvonatok
  2. Miss Európa - 1930

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr557460694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.15. 08:57:01

@Lord Papírsárkány: Akkor kb. ennyit a posztról? :)

@Bundabandi® (Cookie Bunny): "Mmmmm kakaóóóóó!" Egyetértek. Én is mindig megiszom, amit a gyerekek meghagynak! :)

pretty kitty 2015.05.15. 09:24:09

"El is engedtem a dolgot, mikor egy véletlenül elém került partyfotón kiderült a tragédia: mint kiderült, a lány egy ikerpár tagja volt, ami megmagyarázza azt is, hogy néha meggyőződésem volt, hogy nem sokkal korábban még más ruhában volt."

αααααζτακυrνα!!!! XDDDDDDDD τɛ $ɛ κιc$ιτ £ɛhɛττέ£ βɛβα$ζνα öc$έm!!!!! X''DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2015.05.15. 09:31:12

őκ $ɛ τűππɛκ κιρhɛȷɛζɛττɛπ ȷóζαππακ ;)))))) XDDDDDDDDDDDD

instagram.com/p/2p5j8mtD5Q/

pretty kitty 2015.05.15. 09:38:17

@Bundabandi® (Cookie Bunny): ιδɛπι κι πγύ£τα £ɛ ȷα $ζίπö$$ζɛά££ίτά$σδαααατ!!!! :)))))))))))

instagram.com/p/2opWVWDRbp/

αmύgγ πɛκɛm α ριπκ α κɛδνɛπc $ζίπɛm :DDDDDDDDD πɛκɛɛδ??? ;))))))))

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.15. 09:47:43

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Kékesezüst, vagy ezüstöskék, de csak ha nem csillog. Miért?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 09:48:12

@wooden horse of Pas: Jaj ne mááááár! :P Tudod mit nem értek vele kapcsolatban? (attól eltekintve, hogy butácska) Egyáltalán nincs rossz alakja mégis a legtöbb képéről ordít, hogy kicsit lecsípett a derekából, a combjából, átszínezte a ruháját stb. photoshoppal. Miért? Mondjuk erre nyilván őt tudna csak válaszolni....

Nekem a zöld a kedvenc színem, meg a piros. Meg kb. az összes élénk szín, mert azok állnak jól.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 09:51:19

@Lord Papírsárkány: @Tapasztalt tapasztalatlan: Gratulálok! A nyereményetek egy páros repülés a csodálatos szurdokba. :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.15. 09:53:44

@wooden horse of Pas: "kiderült a TRAGÉDIA"!!!
Amúgy én az egész cikket nem értem. Akármit is szeretett volna aznap este, nem tök mindegy, hogy lánynak, hány testvére van? Vagy ez ilyenkor kihívás, hogy egy ikerpár mindkét tagjával "jóban kell lenni", bármit is jelentsen ez?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 10:00:33

@Tapasztalt tapasztalatlan: "A Halál Hídja
A híd őre: – Állj! Ki átkelni kíván a Halálnak Hídján három kérdésre megfeleljen vagy a hídon át nem eresztem.
Sir Lancelot: – Halljam a három kérdést öreg! Én nem félek tőlük.
A híd őre: – Mondd meg, mi a neved?
Sir Lancelot: – A nevem Lancelot Degenere Camelot.
A híd őre: – Mit keresel Lancelot?
Sir Lancelot: – Én bíz' a Szent Kelyhet.
A híd őre: – És végül, mi a kedvenc színed?
Sir Lancelot: – A kék.
A híd őre: – Helyes. Átmehetsz.
Sir Lancelot: – Köszönöm. Köszönöm.
Sir Robin: – (Sir Lancelot sikerén felbátorodnak a lovagok.) Ez is valami?
A híd őre: – Állj! Ki átkelni kíván a Halálnak Hídján három kérdésre megfeleljen...
Sir Robin: – Jó, jó, jó, jó.
A híd őre: – ...vagy a hídon át nem eresztem.
Sir Robin: – Halljam a három kérdést! Nem félek tőlük.
A híd őre: – Ha-ha. Mondd meg, mi a neved?
Sir Robin: – Sir Robin, a cameloti.
A híd őre: – Mit keresel, lovag?
Sir Robin: – Én bíz' a Szent Kelyhet.
A híd őre: – Micsoda Sri Lanka fővárosa?
Sir Robin: – Honnan tudjam én azt?! (Sir Robin a szurdokba repül.)
A híd őre: – Megállj! Felelj, mi a neved?
Sir Galahad: – Galahad, a cameloti!
A híd őre: – És mi az, amit keresel?
Sir Galahad: – Az biz' a Szent Kehely.
A híd őre: – És mi a kedvenc színed?
Sir Galahad: – Barna... nem, a kék! (Sir Galahad a szurdokba repül.)
A híd őre: – He-he-he-he. (Arthur lép előre.) Megállj! Felelj! Mi a te neved?
Arthur: – Arthur vagyok, a britek királya.
A híd őre: – És te mit keresel? Most arra felelj!
Arthur: – Én bízony a Szent Kelyhet.
A híd őre: – Mennyi egy töketlen fecske maximális repülési sebessége?
Arthur: – Attól függ. Afrikai, vagy európai fecskéé?
A híd őre: – Azt, azt nem tudom. (A híd őre a szurdokba repül.)
Lovag: – Honnan tudsz ennyit a töketlen fecskékről?
Arthur: – Egy királynak értenie kell mindenhez."

pretty kitty 2015.05.15. 10:00:44

@Bundabandi® (Cookie Bunny): αζ $ɛmmι, αζτ πέζδ mɛg ιττ mɛκκσrα $ɛggɛτ ρhστσ$hσρρσ£τ mαgάπακ!!!!!!!!! X'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

instagram.com/p/2q0C9sDRYx/

αζ ö$$ζɛ$ έ£έπκ $ζίπτ ɛgγ$ζɛrrɛ νɛ$ζɛδ fɛ£??? ;))))))))))) αmύgγ ȷαh, αζσκβó£ έπ ι$ $ζɛrɛτɛm αζ ö$$ζɛ$ɛτ :DDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2015.05.15. 10:02:49

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Amúgy én az egész cikket nem értem"

πɛm ι$ τɛ £ɛππέ£ XDDDDDDD :PPPPPPPPPPPP αrró£ ναπ $ζó h αζ ικɛrράr ɛgγικ ταgȷάπακ ȷöττ βɛ δɛ ȷα mά$ικατ ρróβά£τα hαζανιππι XDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 10:03:10

@Tapasztalt tapasztalatlan: Hűha! :D Az egyik lánynak bejött a közeledése, ő meg összekeverte a testvérével, aztán annál is bepróbálkozott. Érted? :)

Namely 2015.05.15. 10:03:57

Fogadjunk poszter, hogy apád próbálta seggbe anyáddal..... na, akkor fogantál... :)

executive summary 2015.05.15. 10:07:34

Mekkora geci már, hogy a szülinapján szakít vele! Tapintatlan, érzéketlen, bunkó szemét gecik a pasik sajnos.

@Tapasztalt tapasztalatlan: Alattam is lehetnél műveletlen!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 10:09:19

@wooden horse of Pas: XD

Igen, a kéket együtt hordom a zölddel. :P Most a vádlimon van két szép folt. :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.15. 10:10:47

@wooden horse of Pas: @Bundabandi® (Cookie Bunny): Oké-oké. Elolvastam még egyszer, aztán szépen lassan összeraktam magamban a történteket. Így már világos! (Azt hiszem legalábbis.)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 10:21:41

@Lord Papírsárkány: És éhezni sem fogsz, mert ott van neked Tapi! :D

pretty kitty 2015.05.15. 10:21:58

@Bundabandi® (Cookie Bunny): βιcικ£ιζέ$βő£ $ζάrmαζπααακ?? :)))))) ναgγ αζ άgγ τάm£άȷάβα üτöττɛδ βɛ ȷα £άβαδ ɛ$ɛτ£ɛg??? hα αζ υτóββι ȷακκσr πɛm κɛ££ ɛ£mσπδαπι mιȷέrτ XDDDDDDD :)))))))))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 10:26:50

@wooden horse of Pas: Bicajos sérülés. Le kellett ugranom aztán bevertem a lábamat a pedálba. Bár nálam ez úgy van, hogy éppen hozzáér valami és már kék-zöld...

Papírsárkány 2015.05.15. 10:31:19

@Bundabandi® (Cookie Bunny): á, őt egész megkedveltem, nem eszem meg... most amúgy is valami szép, természetes érett gyümölcs-színű dologra vágyom, mondjuk valami vörösre *HAMM*

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 10:35:30

@Lord Papírsárkány: még jó, hogy kék vagyok! :D Nem a farkincád volt az?

Papírsárkány 2015.05.15. 10:36:22

@Bundabandi® (Cookie Bunny): "még jó, hogy kék vagyok!"
én meg színvak *HAMM*

Papírsárkány 2015.05.15. 10:40:17

@Bundabandi® (Cookie Bunny): hmm, praktikus, az azt jelenti, hogy regenerálsz -> kifogyhatatlan kajaforrás muahahaha

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 10:45:30

@Lord Papírsárkány: Átharapott torokkal nehéz lesz engem megenni! :P Halott sárkány-> jó sárkány!

Papírsárkány 2015.05.15. 10:58:19

@Bundabandi® (Cookie Bunny): azt hiszem fel kellene frissítened az anatómiai ismereteidet (sárkányok mérete vérnyulakhoz képest, problémák a gyomorból torok átharapásának fizikai kivitelezésével kapcsolatosan, ilyesmik)

Kytia 2015.05.15. 11:06:45

"A párom leginkább a hóbortjaival meg a szeszélyeivel csapta ki a biztosítékot. Ez a két legfőbb tulajdonság, amit nehezen tűr egy férfi."

Már pont kezdtem azt hinni, hogy tanulok valami újat, de bazmeg ez arra nem képes, hogy leírja, hogy konkrétan MILYEN hóbortokra és szeszélyekre gondol, úristen, hogy utálom a szerencsétlen fajtáját.

Ja, a végén kiderül, hogy luxusnő volt és túl sokba került... Most komolyan? Értelmes emberek ide már nem írnak posztot?

Papírsárkány 2015.05.15. 11:07:41

@Kytia: hogy érted azt, hogy "már"? :)

Kytia 2015.05.15. 11:11:16

@Lord Papírsárkány: Nem tudom, csak megszokásból írtam le.:D

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.15. 11:21:23

@Lord Papírsárkány: "a végén kiderül, hogy luxusnő volt és túl sokba került"
Ez de szép összefoglalása a "posztnak"! :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.15. 11:23:14

@Kytia: "a végén kiderül, hogy luxusnő volt és túl sokba került"
Ez de szép összefoglalása a "posztnak"! :D
(Bocsi, rossz linkre kattintottam. :) )

Αphelion 2015.05.15. 11:28:43

@Kytia: @Lord Papírsárkány: Olyan 3 eve kb remlik h volt valami ertelmes poszt...amugy jah...XD

A hobortokat meg szeszelyeket konnyen lehet am h tulaltalanositotta, volt vmi ami nem tetszett *oneki* a csajban es ebbol lett az h "egy ferfi" nehezen turi. Mondjuk konkretumok nelkul nehez barmit is mondani, mert pl azt ha sarkanykent vagy magatehetetlen csecsemokent viselkedik azt tenyleg nagyjabol minden ferfi nehezen viseli, de a poszterbol azt is kinezem hogy egyszeruen arrol van szo hogy nehany dolgot nem ugy csinalt a csaj mint ahogy azt a poszter anyucitol megszokta...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 11:34:01

@Lord Papírsárkány: Láttad a nyúltesót a Galoppban? Mekkorát vetődött már! Na én annál kicsit nagyobb is vagyok! :D

pretty kitty 2015.05.15. 11:34:15

τιȷι$ $ζσκτατσκ κ£α$$ζικυ$σκατ σ£να$πιιιι?? ;)))))) XDDDDDDDDDDDDDD

ask.fm/AbarayNoriko/answer/127731247592

Kytia 2015.05.15. 11:49:27

@Tapasztalt tapasztalatlan: :D

@Aphelion 2015: Na ja, az külön vicces, amikor a többi férfival takarózik valaki. Így már biztos jogosak a nyivákjai, mert biztos a többi férfi is ugyanazt gondolná. Vagynem.:)

Egyébként a vitakultúrája is elég árulkodó: "Aztán felhívtam a figyelmét, hogy az esti buliját, ne feledje, én finanszírozom, vállaltam, hogy fizetem majd mindenestül."

Ha valaki zsarolási célzattal szeret gavallérkodni, akkor utána miért sír, amikor effektíve ki kéne nyitni a pénztárcát? :O
El tudom képzelni a beszélgetést.

Juci: Olyan szemét vagy, Béla, hogy meg se dicsérted az új frizurámat.
Béla: Én fizetem a bulidat, vagy én fizetem? Akkor meg kussolj, ribanc.

...majd nem ő fizette. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 11:50:04

@Aphelion 2015: Szerintem ennél egyszerűbb. Bejött neki a csaj és azért, hogy vele legyen hajlandó volt lábtörlő lenni + fizetni, aztán meg rádöbbent, hogy elszúrta, mert túl sokat engedett meg neki. Volt olyan jó nő, hogy amíg elkábította a szépsége, addig nem érdekelte a hóbort, meg a szeszély. Lehetett villogni vele a haveroknál.

Kulcsmondat: "tudom, hogy ilyen nőm nem lesz többet, hacsak nem költök egy hasonló kaliberre legalább annyit, mint rá"

Kihasználták, mert hagyta magát, sőt voltaképpen ő vállalta. Talán egyszer rájön, hogy nem a pénzével kell csajozni, vagy ha mégis, hát vállalni kell az ezzel járó dolgokat és nem picsogni utólag.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.15. 11:58:10

@Lord Papírsárkány: Nekem a második linken/képen a nyuszi szeme tetszik. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 12:19:41

@Lord Papírsárkány: @Tapasztalt tapasztalatlan: Pedig nem is tudjátok, hogy milyen aranyos vagyok! Ilyen ártatlan szemekkel rágom át a sárkány nyakát! Muhahaha! :D

Különben is... kezdek megéhezni! ;)

_Ω_ 2015.05.15. 13:16:07

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Múltkor Csubakka rucit kerestél kékben, az effajta étkezésről meg a szörnyek jutottak eszembe. Ez kell neked:
data1.whicdn.com/images/35782750/original.jpg
Sulley, a Szörny Rt-ből.
Ugyanez vörösön kissé hiányosabban:
costummer.com/wp-content/uploads/2014/09/halloween__sulley-deluxe-hoodie-hat.jpg
Talán ettől a sárkány is meghunyászkodik... :-D

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.15. 13:50:04

@Bundabandi® (Cookie Bunny): megint az a fránya pénz... a szinte... elmé... - jaj ezt nem szabad leírni...

Kytia 2015.05.15. 13:54:36

@CsóróésCsúnya: Tényleg, vajon a srác belőtte a szintet most ehhez a csajhoz?

"Tudom, hogy ilyen nőm nem lesz többet, hacsak nem költök egy hasonló kaliberre legalább annyit, mint rá."

Ó, ha az a fránya "hacsak" nem lenne. :D

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.15. 13:57:23

@Kytia: felismerte a korelációt a ráköltött pénz és a nő szintje közt ~ ez dícséretes.
@CsóróésCsúnya: még Fathert is el sikerült ilyeszteni a kommenteléstől :(

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.15. 13:58:34

@CsóróésCsúnya: a szintezés női privilégium - leginkább

Kytia 2015.05.15. 14:01:47

@CsóróésCsúnya: Baromi nagy logika kellett hozzá. Vagy csak egy tükör otthonra.:D

pretty kitty 2015.05.15. 14:12:29

@CsóróésCsúnya: πɛmβαȷ mɛrτ ιττ ναgγ πɛκüπκ τɛ, Fατhɛr hő$ιȷɛ$ ταπίτνάπγα, ακι τσνάββrα ȷι$ rɛπδίτhɛτɛτ£ɛπü£ κσmmɛπτɛ£ α νέr$ζσmȷα$ πő$τέπγɛκ β£σgȷάrααααα!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 14:15:27

@CsóróésCsúnya: Na de könyörgöm egész végig tisztában volt vele, hogy ez a csaj milyen, így is jött össze vele. Utólag azon rinyálni, hogy a pénze kellett és egyébként nem lehetne ilyen nője. Lehetne, csak ha már alapból olyat keres, aki ezért van vele, akkor mit vár? Majd szerelmes lesz belé a csaj? Ő kezdte el pénzelni, a csaj meg ki is használta.

Kytia 2015.05.15. 14:22:01

Azon gondolkodtam, hogy én aztán igazán nem vagyok elérhetetlen "kaliber", mégis tök sokat költöttek rám a pasik, ha úgy komolyabban visszanézek. Most akkor vagy mégis magas kaliberű vagyok, vaaaaaaaaagy - most figyeljetek - lehet, hogy nemcsak azokra a nőkre kell (sokat) költeni.:O :O :O
Szerintem ez a második az igaz, az én bánatomra is, higgyétek el.:)

Amúgy meg sos valaki válaszoljon! Mit jelent, ha a szem "hegesen" forr össze???

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.15. 14:22:14

@wooden horse of Pas: Csak most szólsz???? Mit keresek én (még) itt??? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 14:40:35

@Kytia: Érdekes rám meg soha nem költöttek sokat, nem is vártam el. Ha kellett valami megvettem magamnak, egyébként meg feleztünk (kaja, utazás, egyebek). Mi több, ha valami nagyobb dolgot kaptam, azt igyekeztem viszonozni (nem, nem szexre gondolok). És annyira alacsony kaliber sem vagyok. Egyszerűen nekem nem ez a fontos.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.15. 14:46:06

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Majd amikor otthon leszel egy (kettő, esetleg három) gyermekkel és mindössze bruttó 28eFt-ot fogsz kapni az állambácsitól, akkor majd fognak sokat költeni rád (is)! De szerencsére ez teljesen normális. Legalábbis nekem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.15. 14:53:28

@Tapasztalt tapasztalatlan: Jó most én itt arra gondoltam, aki megvetet magának mindent, meg cipelteti a seggét ide-oda. A családalapítás az más.

_Ω_ 2015.05.15. 14:55:30

@Kytia: "Amúgy meg sos valaki válaszoljon! Mit jelent, ha a szem "hegesen" forr össze???"
Ezzel lehet jobb lesz orvosi blogon újra próbálkoznod... Józan ésszel átgondolva, mit jelenthet, valószínűleg azt, hogy szemműtét után a látást is akadályozni képes módon forr össze valami. A nagy kérdés inkább az lesz, milyen technikájú műtét volt, és a heg ebből kifolyólag maradandó-e vagy sem.

_Ω_ 2015.05.15. 14:57:15

@Kytia: @_Ω_: Akadályozás alatt fénytörési hibákat, kettős látást értettem, nem vakságot, mielőtt félreértenéd.

Kytia 2015.05.15. 15:03:42

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Hátőőőőő. Én épp tegnap kísértem el a barátomat napszemüveget venni. Vesztére...:D
Van egy olyan vonal, hogy á, annyiért magamnak meg nem venném, az tuti, de látja, hogy közben meg hú, de jó lenne, és akkor megveszi ő nekem. Mondjuk én is csinálok ilyet, nem egyoldalú, de azért igencsak felé tolódik a mérleg. (Bár most sokat egyenlítettem a szemműtéttel.)
Amúgy én ezt a felezgetést nem szerettem soha, én elvárom, hogy azért ennyit bevállaljon, különben kiábrándító nekem egy pasi. Pedig nem pénzes pasikat keresek, de a nempénzesektől is elvárom.:)

@_Ω_: Azért itt tettem fel, mert 1.) máshol nem blogolok, 2.) múltkor kiderült, hogy a fele társaság már megműttette a szemét itt.:)

alebzsaflab 2015.05.15. 15:07:00

"Gyakran mindent megteszünk, hogy a másikat megtarthassuk, még ha ennek az az ára is, hogy sorozatosan hülyét csinálunk magunkból és már mások is rajtunk nevetnek"
Posztoló rájött, hogy egy fasz volt.

"Tudom, hogy ilyen nőm nem lesz többet, hacsak nem költök egy hasonló kaliberre legalább annyit, mint rá."
És készen áll rá, hogy megint egy idiótaként viselkedjen. Hát, nem mondanám, hogy levonta a tanulságot ebből a kapcsolatból.

Pénzt lóbálva akar csajozni és csodálkozik, hogy csak gold diggerek jönnek vele szembe? :D

Kytia 2015.05.15. 15:07:12

@_Ω_: Ja, de amúgy köszi a tippeket.:)

Kytia 2015.05.15. 15:09:09

@alebzsaflab: A legrosszabb fajta. Pénzt lóbálva akar csajozni, de a fizetés előtt gyorsan meglép. Mondjuk ügyes.:D

_Ω_ 2015.05.15. 15:15:33

@Kytia: "De hogy 1 évig hagytam magam hülyének nézni, az nekem is tanulság + felszabadulás alóla."
Nem mondanám, hogy kifejezetten ügyes. Egy éven át fizetett mint a katonatiszt, hogy hozza a szintet. :-)

pretty kitty 2015.05.15. 15:17:05

@Tapasztalt tapasztalatlan: gγâνɑ ѵɑɑɑgƴ??? :PPPPPPPPP ɳϵϻьaĵ ʍ¡ gƴάѵáɲ i$ $zƐrƐtüɳƙ, £ȇȇȇȇccı nϵʍϵɲjƐƐƐƐƐƐ£ ;)))))))) :DDDDDDDDDD

Kytia 2015.05.15. 15:20:35

@_Ω_: Na de közben használta is az árut, nem? ;)

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.15. 15:25:31

@Bundabandi® (Cookie Bunny): jól látod a helyzetet, mindkét fél tisztában volt a konstrukcioval

_Ω_ 2015.05.15. 15:38:52

@Kytia: Azért a posztból úgy tűnik, nem egészen azt az árut használta amit szeretett volna. "Szokásos" "ennyit érek én" arc? Minden addig magába fojtott kijöhető kijönnivaló? Cselesen tágított határok? Még akár az is lehet, hogy a poszternek igaza van és pénzbedobós gyerekjátékkal járt egy éven át, aki fel van háborodva, ha elé kerül a tükör meg a pénzbedobó nyílás elvi működését szemléltető rajz.

Persze ez rendesen veri kifelé a biztosítékokat az óraszekrényben:
"Aztán felhívtam a figyelmét, hogy az esti buliját, ne feledje, én finanszírozom, vállaltam, hogy fizetem majd mindenestül."
De ettől a csaj még nem lesz egy földre szállt angyal és Teréz Anya szerelemgyermeke, mert a finanszírozás korábbi elfogadása az ő jelleméről is mond valamit.

Kytia 2015.05.15. 15:47:03

@_Ω_: "Szokásos" "ennyit érek én" arc?"

Valaki túl olcsón bérelte. Mi a baj azzal, hogy felháborodik ezen? :) Többe kerül, mint amit az aktuális fizetni akart érte, gondolom, ez frusztráló. Blokkolja itt valami szerencsétlen, miközben tudja, hogy dupla annyiért is elkelne, vagy ugyanilyen juttatásokért még egy izmosat is kapna.:)

Egyébként az ilyen állandóan pénzzel operálni kívánó férfiakban az a legjobb, hogy közben meg a mindennapok szintjén olcsójánosok a javából. Nekem nem sok pasi nyomatta ezt az itt szokásos szar dumát a nők anyagiasságáról, de amelyik igen, na az volt az, amelyik aztán egy kapuccsínóra meg nem hívott volna.:) Ez is csak félig-meddig gavallér. Meghívja a baráti társaságot, mi? Hogy, hogy nem, ez végül nem teljesült, de a vele való zsarolás azért megtörtént. Leghányadékabb típus. Persze lehet, hogy a nő is az, de számomra azért kevés az infó ahhoz, hogy ez kiderüljön.
Szeszélyes, meg hóbortos, hát kösz. Ezek bizonyos felállásban szerethető tulajdonságokként vannak ábrázolva, nem ártana tudni, mit jelentenek a poszternél valójában.

Kytia 2015.05.15. 15:47:53

@_Ω_: "a finanszírozás korábbi elfogadása az ő jelleméről is mond valamit"

Semmit nem mond el, hidd el. De mint fentebb már megtárgyaltuk, még a szépségéről sem mond el semmit.

alebzsaflab 2015.05.15. 15:56:59

@CsóróésCsúnya: Akkor majd te nyomatod helyette is a szokásos rinyát, hogy minden nő csak a pénzre megy és ez az eset is ennek a bizonyítéka. Ezek után menj haza (még véletlenül se egy normális társaságba, ahol normális csajokkal ismerkedhetnél), verd ki nagy magányodban, és kommenteld be újra, hogy minden nő egy pénzéhes szintezős kurva. Mission completed.

_Ω_ 2015.05.15. 16:00:58

@Kytia: Bármit elhiszek. És az ellenkezőjét is. :-)
A posztnak az az egyik mondanivalója - legalábbis az én olvasatomban - , hogy a srác lenyúlva érzi magát így utólag, amit folyamatában egy éven át figyelmen kívül hagyott. Ha a csaj a felezős vagy mondjuk 40-60%-on belül maradós típus lett volna, szerinted megszületik a poszt? Szerintem nem. Valami oka kellett legyen annak, hogy a posztoló olyannak festi le a barátnőt aki nem szeret fizetni. Itt a "de az biztos, hogy amikor sor került rá és neki kellett csengetnie, húzta a száját" részre gondolok. Ha előtte nem tapasztalt tőle ilyet, elég meredek lenne ezt csak úgy odavésni, mindenféle alap nélkül.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.15. 16:08:27

@alebzsaflab: amugy meg white knightokkal nem vitatkozom :P

_Ω_ 2015.05.15. 16:46:59

Hagyok itt nektek egy morbid kis történetet mára... :-)

Szokatlan figyelmeztetés itt a blogon, de aki a hullaházi történetektől sugárban hány, annak üzenem, a zacskót az ülés alatt találja, és leszállás előtt hajtsa fel az asztalkát; vagy eleve ne szálljon fel erre a történetre. Angol nyelv ismerete nem hátrány.

My First Mistake
laphamsquarterly.org/roundtable/my-first-mistake

alebzsaflab 2015.05.15. 17:14:25

@CsóróésCsúnya: Rinyálj csak, te szerencsétlen.

Sadist 2015.05.15. 17:39:41

@Kytia: "Meghívja a baráti társaságot, mi? Hogy, hogy nem, ez végül nem teljesült, de a vele való zsarolás azért megtörtént."

Kicsit el vagy tévedve a zsarolást illetően. Idézet a BTK-ból:
367. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást erőszakkal vagy fenyegetéssel arra kényszerít, hogy valamit tegyen, ne tegyen vagy eltűrjön, és ezzel vagyoni hátrányt okoz, bűntett miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

De ha nem is a büntetőjogi definíciót vesszük, hanem kihagyjuk a vagyoni kitételt, ezzel kiterjesztve a köznapi esetekre, akkor sem állja meg a helyét, ugyanis a rüfkének nem származott hátránya abból, hogy a faszija nem finanszírozta a szülinapi buliját. A poszter anyagi előnyt biztosított volna, ha a csaj teljesítette volna a feltételeit, de mivel ezt nem tette meg, ezért megvonta tőle, amire minden joga megvolt. Az ilyen privilégium tudtommal nem jár senkinek.
Az egész posztból ebbe lehet a legkevésbé belekötni.

Sadist 2015.05.15. 17:43:48

@Bundabandi® (Cookie Bunny): "Kihasználták, mert hagyta magát, sőt voltaképpen ő vállalta."

Na, már kezdtem hiányolni az áldozathibáztatást, de szerencsére ez is kipipálva :)

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.15. 17:54:50

@alebzsaflab: nem kell személyeskedni! de akkor meghallgatlak szerinted mi számít? mert eddig mindenkit csak osztottál, de rendes hsz.-ed nem nagyon volt.

Sadist 2015.05.15. 17:55:42

@Bundabandi® (Cookie Bunny): "Na de könyörgöm egész végig tisztában volt vele, hogy ez a csaj milyen, így is jött össze vele."

Ugyanazt olvastuk? Mert a posztból számomra inkább az rajzolódik ki, hogy a csaj az egy év alatt szépen tágítgatta a határokat és mostanra telt be a poszternél a pohár.
Miből tudhatta volna, hogy egy szivolával jött össze? A csajok homlokára van írva?

Vicces, hogy egyszer amiatt háborogtok, hogy az emberek általánosítanak, máskor meg számonkéritek rajtuk, hogy miért nem általánosítottak és szűrték ki a lehúzós nőt, amikor összejöttek.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.15. 17:59:19

@Sadist: tanuld meg MINDIG a férfi a hibás.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.15. 18:00:45

@CsóróésCsúnya: ja megcsalta nője: nem adott meg neki mindent
ha a férfi csalta meg: mekkora egy disznó

alebzsaflab 2015.05.15. 19:30:33

@CsóróésCsúnya: Én most vagyok abban a stádiumban, hogy kezdek átmenni durvába. Biztos átestek már mások is ezen. Az elején próbál az ember észérveket felsorakoztatni, de mindig ugyanazokat a kibaszott hülye sablonokat kapja válaszul.

Tegnapról:
alebzsaflab
"Tapasztalataim szerint a nők többsége nem megvetésből, hanem nettó irigységből kárhoztatja az önmagukat kitűnően pozicionáló és menedzselő golddiggereket, ezért ezeket az elítélő megnyilvánulásokat nem tudom komolyan venni. Úgy is mondhatnám: az irigység a valódi ok, a megvetés pedig a látszólagos / megjátszott."

CsóróésCsúnya
túl tömény az igazság?

alebzsaflab
Miért? Ez szerinted igaz?

CsóróésCsúnya
igen...

Te beteg vagy b+! Esetleg egy kibaszott troll. Vagy csak egyszerűen ostoba.

A white knightozásod is gagyi, mert nem illik a viselkedésemre. Próbálsz a hangosan ugató falkához csapódni, mert valamiért talán menőnek érzed ezt a dolgot, pedig kurvára nem az. Viszont te mindig csak rinyálsz. Változtasd vissza a neved Lúzerarcra. Az jobban passzol.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.15. 23:18:01

@alebzsaflab: kár hoy kihagyod a lényeget erre az igenre volt egy magyarázat is, gondolom az nem véletlenül nincs idekommentezve. Eddig még nem olvastam tőled észérveket, és megint személyeskedsz. A név marad.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.15. 23:23:11

@alebzsaflab: rinyálni meg nem szoktam, a saját helyzetemről csak annyit osztottam meg hogy nem állok jol sem külső sem anyagiak terén ezért nem vagyok jó a nőknél, sajnos ett tapasztalom a hozzám hasonló "kvalitásokkal" rendelkező személyeknél. A külsőmön sokat javitani nem tudok az anyagiakon meg folyamatosan dolgozom, de a nők eddig nagy ívben elkerülnek, nincs több hozzáfüznivalóm.

alebzsaflab 2015.05.18. 00:09:00

@CsóróésCsúnya: Akkor most idemásolom a válaszod:
igen, egy másik népi bölcsesség:
"sose azt nézd hogy mit mond egy nő, hanem hogy mit tesz."
Nagyot mondtál, öblíthetsz.

"Eddig még nem olvastam tőled észérveket, és megint személyeskedsz."
Faszságokra nem lehet észérveket írni. Azaz lehet. Többen is megtették. Leírták, hogy hülye vagy. Felfogtad? Nem. Mert ostoba vagy.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.18. 08:37:18

@alebzsaflab: :) Jahh, én is átestem már ezen. Mondjuk sokat nem érünk el vele, de azért jó néha kiereszteni a gőzt. ;)

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.18. 12:08:51

@alebzsaflab:" Az elején próbál az ember észérveket felsorakoztatni, " vs "Faszságokra nem lehet észérveket írni. "
most komolyan melyikőtöknek higyjek?"
Megint csak személyeskedni tudsz.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.18. 12:56:22

@CsóróésCsúnya: vagyis ha számodra azaz észérv hogy hülye vagy, akkor nincs több kérdésem...

alebzsaflab 2015.05.18. 17:01:56

@CsóróésCsúnya:
Az elején próbál az ember észérveket felsorakoztatni,
.
mindig ugyanazokat a kibaszott hülye sablonokat kapja válaszul
.
Faszságokra nem lehet észérveket írni

Így már tudod értelmezni?

alebzsaflab 2015.05.18. 17:08:47

@CsóróésCsúnya: Akkor ne legyen. De ne itt rinyálj minden nap, mint valami fürdős kurva. Légy férfi, és fogadd el, hogy nem lesz csajod.

Vagy tegyél ellene. Hétvégén merre jártál? Hány emberrel próbáltál megismerkedni? Nem nyomulni/felszedni valami csajt, hanem csak simán beszélgetni velük például? Kapcsolatokat építeni?

Biztos egyszerűbb ide irogatni, és idióta sablonokat puffogtatni, de attól még nem lesz csajod.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.05.18. 18:18:06

@alebzsaflab: hadd idézzek tőled, feltéve ha érted hogy mit írtál le: "Faszságokra nem lehet észérveket írni. Azaz lehet. Többen is megtették. Leírták, hogy hülye vagy. Felfogtad? Nem. Mert ostoba vagy."
érted hogy itt mit írtál le?
de léyszi linkelj valamit ahol észérveket hoztok, mert már nagyon várom...
Azt hogy nekem nem lesz csajom egy ideig azt már nagyjából elfogadtam,le is írtam hogy én miben látom az okát, max csak másnak probálunk segiteni - aki még menthető - nehogy bedöljön a sok női bullshitnek. Ismerkedni meg mindig próbálok, csak kicsit zavaró hogy legtöbbször semmibe néznek és max csak akkor keresnek ha kell vmi tőlem am meg lekoptatnak. :/

alebzsaflab 2015.05.18. 18:48:13

@CsóróésCsúnya: Szerintem te is érted, csak játszod itt az értetlent. Az állandóan puffogtatott sablonválaszaidra leírták, hogy az nem igaz minden nőre. (Ezt fogalmaztam meg durván úgy, hogy azt írták neked hogy hülye vagy.) Ráadásul nők is írták.

"Azt hogy nekem nem lesz csajom egy ideig azt már nagyjából elfogadtam,le is írtam hogy én miben látom az okát"
Ezt te írtad például: "A külsőmön sokat javitani nem tudok..."
Tehát már olyan kockás a hasad, hogy fát lehet rajta hasogatni? A vádlid és a combod is olyan kemény, hogy simán lefutsz egy félmaratont? Ha még gyúrnál a bicepszedre, akkor szétrepedne a bőröd? Te már_tényleg_semmit nem tudsz javítani a külsődön?

"max csak másnak probálunk segiteni - aki még menthető - nehogy bedöljön a sok női bullshitnek"
És mi van a férfi bullshittel? A férfiak között mindenki egy ártatlan, ma született bárány mi? Őket nem fenyegeti a veszély, hogy hülyére veszik őket?

"Ismerkedni meg mindig próbálok"
Dícséretes. Hajrá. Ne add fel.

"csak kicsit zavaró hogy legtöbbször semmibe néznek és max csak akkor keresnek ha kell vmi tőlem am meg lekoptatnak"
Te figyelj már! Én sem vagyok egy Casanova. (Ha most valaki ideírja, hogy Casanova igazából nem volt hatalmas nőcsábász, azt tényleg elküldöm a kurva anyjába.) Mégsem olvasod tőlem minden kibaszott nap, hogy mekkora gecik a nők.

És még valami.
"Azt hogy nekem nem lesz csajom egy ideig azt már nagyjából elfogadtam"
Ezt meg kurvára nem döntöd el. Soha nem tudhatod mit hoz a holnap.
süti beállítások módosítása