HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2015.05.26. 07:37

Soha nem hagyom magam lehúzni

http://csajokespasik.blog.hu/2015/05/26/soha_nem_hagyom_magam_lehuzni

Velvet Randi

  1. Meleg szeretőjéről a TV-ben tudta meg, hogy a féltestvére
  2. 12 ritka fotó diktátorokról és feleségeikről
  3. Én se beszéltem soha a leszbikus fantáziákról
  4. Undorít a gondolat is, hogy mit tennének velem

Könyves Blog

  1. Margó házhoz megy: Dragomán György szakácskönyvet ír
  2. Ismeretlen új jövő
  3. Tíz igaz történet a Katonában
  4. Václav Havel királyfiból lett koldus, majd koldusból lett királyfi
  5. Krasznahorkai: A kommunista rendszer egyik hibája a Sátántangó megjelentetése volt

Ritkán Látható Történelem

  1. Írország - 1954
  2. Napi érdekes (14+2 kép) - 118
  3. Élet a kaszárnyában - 1898

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr467491596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.26. 08:26:20

Az első pár mondat után a "már megint" szófordulat jutott eszembe. Dezsőkével kezdjük a hetet?

Papírsárkány 2015.05.26. 08:52:31

"Vegyük észre, hogy az ember első sorban gondolkodó lény, van öntudata, innentől fogva képessé válik az állatias ösztönein felülemelkedni."

Hihi. Haha.

Papírsárkány 2015.05.26. 08:53:00

@Bundabandi® (Cookie Bunny): alighanem a monogrammja is ezt takarja D(e)ZS(ő)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.26. 08:54:46

Ez valami vicc? Trollkodás? Bakker Fathertól akar tanácsot!!!!!!!!!!! OMG! Ha hosszútávú jó kapcsolatot szertnék ő lenne az utolsó, akitől segítséget kérnék. De hajrá! Ha megfogadja a tanácsait, még viszontlátjuk majd itt keseregni a nőkről.

És akkor, hogy bővebb is legyek. A poszt tele van ellentmondásokkal. Csak néhány:

Elvehetett volna valakit, de nem kell, mert.... + kell a szabadság. Hiszti, picsogás, nyavalygás nem kell, ellenőrzés nem kell, beszámolni nem akar. (azért van ebben arany középút is, csak mondom) Akkor miért is sorolja az "elvehettem volna" kategóriába? Nekem is lett volna így sok férjjelöltem! :S Ez a valami? Erre büszkének kell lenni? Majdnem lett ötösöm a lottón, csak 5 számom múlt! :D
Vs.
aki meg jó lenne, az nem foglalkozik vele, pedig ő a "hosszútávra tervező béta", a főnyeremény. Aki ugye már unja az egyéjszakásokat. Ha-ha-ha-ha-ha!

Lánytársaság akihez VISZNEK. Úgy kell vinni? És magától nem tud ismerkedni? Akkor ott a kijelentés, hogy az egyik nem beszél vele, a másik okoskodik
vs.
"hagyom az embereket kibontakozni, a véleményüket inkább meghallgatom..." Aha, látom.

Ha nem egy nagy kamu az egész (nekem inkább annak tűnik), akkor a poszernek igen csak el kell gondolkoznia azon, hogy mit szeretne és ehhez képest ő mit tud nyújtani. Mert a kettő nagyon nem vág egybe! Ezért nincs senkije hosszútávon. Olyan nem nagyon van (vagy rohadt szerencsésnek kell lenni), hogy a kecske is maximálisan degeszre tömi magát, meg az a káposzta is megmarad. Vagyis nem ad fel semmit, nem alkalmazkodik és mégis talál magának nőt aki szereti és családot lehet vele alapítani. El kell fogadni egymást. A nő akkor fogja őt elfogadni ilyennek amilyen, ha ez visszafelé is működik. Egyelőre azt érzem a soraiból, hogy nagyon nem megy neki az alkalmazkodás, addig nem nem lesz hosszú kapcsolat. Evvan! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.26. 08:57:08

@Lord Papírsárkány: Jahh ez is vicces volt! Szerintem fel lehetne venni őt a tiszteletbeli Darwin díjasok közé. :D

Αphelion 2015.05.26. 09:06:45

Velvet 4 az a tipus lehet aki 90 eves koraban is attol fog parazni h minden pasi meg akarja ot eroszakolni XD Engem is meg szoktak nezni idos nyanyak es igen, elegge undorito, de hat istenem ez van...ha fulhallgato van rajtam az azert van mert zenet hallgatok, szerintem a lanyok tobbsege is igy van ezzel :P

Αphelion 2015.05.26. 09:07:49

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Optimista vagy ha azt hiszed csak vele *kezdjuk* XD

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.26. 09:16:39

Nem olvastam végig. Már az elején az volt az érzésem, hogy az ilyen srác ne is akarjon komoly kapcsolatot, mert ezzel a felfogással tényleg kár szaporítani!

Papírsárkány 2015.05.26. 09:18:36

Huh, velvet 3-4 írói meg agyhalott versenyt tolnak, úgy látom :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.26. 09:31:20

@Aphelion 2015: Még fiatal és introvertált. Egyébként ismerem az érzést, amit leírt. Valami lehet bennem (is) ami csábító az ilyen idiótáknak, mert elég sűrűn megtalálnak. Mikor a villamoson a velem szemben ülő elkezdi pedzegetni, hogy miket csinálna velem... hát nem túl kellemes. Egyszer meg is támadtak, olyan 16 éves lehettem. Póló volt rajtam meg forrónaci (akkor az volt a divat), a pasas meg követett hazáig és a kapunktól kb. 50 méterre elkapott. Leüvöltöttem a fejét, szerintem ez volt a szerencsém, mert valószínű nem erre a reakcióra számított. Szóval ez azért gáz és kellemetlen, valószínű pont az ilyen visszafogott csajokra mennek, mert könnyebb prédának tűnnek. Mondjuk én csak ránézésre vagyok visszafogott. :D

Azt viszont nem értem, hogy mi a fene köze van ahhoz a poszthoz a mondanivalónak, amire reagált.

leonito77 2015.05.26. 09:38:06

Sziasztok!

Ez a fazon egy vicc. Azt írja, hogy mások önigazolnak, holott a poszt fele legalább az.

Milliárdszor leírja, milyen jó neki egyedül (IS). Na ebből látszik, hogy majd megrohad, hogy legyen végre egy rendes kapcsolata.

Aztán a szintezés. Szerintem ő még arról is csak álmodik, hogy egy nála szintekkel feljebb lévő nőt megfektessen, nemhogy még kapcsolatra is lépjen vele. Na jó, az első lehetséges most is, de az fizetős, ugye...

Leírja, hogy ő béta. Lehúzós csajokat messze kerüli. Lefogadom, hogy eddig csak azonos szint környéke próbálta meg lehúzni.

Poszter litániájából az kiderül, hogy hanyatt vágná magát egy szintekkel fölötte lévő csajtól. Ha elég ügyesen viszik őt továbbra is lánytársaságba (ezen felsírtam, komolyan, csak nem a templomi hímzőkörbe?)

Az ilyen posztert egy ügyes és lehúzós, poszternél 2-3 szinttel magasabban lévő csaj tudja anyagilag és lelkileg is teljesen taccsra vágni.

És amúgy lehet, hogy pont erre lenne szüksége, a virtuális péklapátra.

Αphelion 2015.05.26. 09:42:22

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Igen, amugy pont az jutott nekem is eszembe, hogy lehet pont a visszafogottsagaval vonzza be a kocsogoket. A leuvoltest jol csinaltad! :D

leonito77 2015.05.26. 09:49:10

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Hacsak nem Father trollkodott egyet :)

Ha nem, majd Father elmondja neki, hogy nyugodjon meg, ez, amiben szenved a tudomány mai állása szerint gyógyíthatatlan. Namely meg hozzáteszi, hogy legközelebb aki horogra akad, azt mindenképpen seggbe. (vagy seggbe is ez már részlet kérdés)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.26. 09:54:13

@leonito77: Erre gondoltam én is, hogy ő trollkodott. :)

Papírsárkány 2015.05.26. 10:23:39

@Bundabandi® (Cookie Bunny): fú az a fehér kis kutyesz milyen gonosz fejet vág már

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.26. 10:34:26

@Lord Papírsárkány: Nem is! Tök cuki. :D

Elképzeltem magam egy ilyenben, Ricsi úrral a zsebben. :) Mi is cukik lennénk. És most nézem, hogy a kapucni húzókájával játszani is lehet. Zseniális!

Namely 2015.05.26. 13:32:20

"Bármikor elmehetek bárhova, senkinek sem kell elszámolni az idővel, akkor megyek haza amikor akarok, senki sem fog piszkálni miatta. Azt csinálhatok, amit csak akarok és akkor amikor akarom."
Én is ezt csinálom, a bnőm mellett. És ő is mellettem.

Innentől nagyrészt átugrottam, unalmas fos... :)

@Bundabandi® (Cookie Bunny):
a neszeszeres cikkhez: ezek kúrnak is a háziállatukkal? Mert szerintem ez "kicsit" beteges.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.26. 13:54:10

@Namely: :D Az én egyik macsekom rendszeresen ül az ölembe, ha leülök a géphez, vagy olvasni. Egy kézzel fogni kell, mert lecsúszik. Van amikor a pokrócot magamra terítem és akkor bebújik alá, befészkeli magát az ölembe. Úgy, mint azon a képen ahol olvas a csaj. Na ez a pulcsi pont jó lenne, mert belebújik, nem kell fogni. A kapucni meg az ujja szintén jó, mert nem fáznék. :) Én szeretem az állatokat, szóval nekem ez nem beteges.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.26. 14:02:30

Találtam egy cikket Csernussal, ha esetleg unatkoztok, jó kis olvasmány.

hvg.hu/kultura/20131111_Csernus_Imre_interju

Αphelion 2015.05.26. 14:52:35

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Unatkozok, de nem ennyire :P A cimben levo idezet tenyleg sok mindenkire igaz itthon, de amugy az egesz annyira tele van ilyen...kozhelyekkel vagy nem is tudom mivel hogy nekem kicsit tomenynek bizonyult...

Papírsárkány 2015.05.26. 14:56:16

@Namely: "a neszeszeres cikkhez: ezek kúrnak is a háziállatukkal? Mert szerintem ez "kicsit" beteges."

el se merem képzelni, mit mondanál a baba hordó cuccokra :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.26. 15:57:41

@Aphelion 2015: Nekem tetszett, főleg a fiatalokról szóló részek. Nem éreztem közhelyesnek.

@Lord Papírsárkány: És akkor mi azzal a lovagol? (lovon :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.26. 16:04:26

Kevesebbet kellene dolgoznom kommentelés közben, nem tesz jót a szókihagyásos funkcióimnak.

Αphelion 2015.05.26. 16:15:37

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Ha CsPre irna meg egy poszter ugyanezt a szoveget, tuti kiosztanank ezerrel :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.26. 16:27:45

@Aphelion 2015: Miért? Én bírom a Csenust (még akkor is ha a saját életét nem nagyon képes kezelni), főként azért mert kimond dolgokat. A múltkori társkeresős cikk -amit linkeltem- is tök jó volt, szerintem.

Αphelion 2015.05.26. 16:42:33

@Bundabandi® (Cookie Bunny): En annyira nem ismerem, mondjuk asszem az a multkori cikk nekem is tetszett, meg altalaba is ugy remlik h okos dolgokat szokott mondani. Meg pl ebben is igaza van: "Az önmagában bizonytalan ember külső megerősítésekből táplálkozik, aminek a hatása ideig-óráig tart csak[...]Az embereknek fogalmuk sincs róla, hogy csak annyi szeretetet és megbecsülést fognak kapni másoktól, amennyit maguknak adnak." Csak kar h tulaltalanositja a problemat, meg az egeszet egy jo nagy "ezekamaifiatalok"ozasba csomagolja :P Amugy meg *a masik nemtol* valo pozitiv visszajelzesek mindenkinek kellenek, nem csak az onmagaban bizonytalan embereknek...azt leszarom h melyik idiota mit gondol rolam, de a csajoknak tetsszek ma'! ;)
süti beállítások módosítása