HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

Társkeresők új funkcióval bővültek:

 

http://csajokespasik.blog.hu/2012/03/21/o_is_hazas_en_is_hazas_mi_legyen

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr164329918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tőzegmalac 2012.03.21. 14:14:38

@cyd: Egyszer már nemet mondott :D
de neked biztos hagyja magát:P

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.21. 14:18:10

@Nathan D'Xantine: Minden nem. De a 3 alap: életcél, értékrend, szex. Ennek klappolnia kell.

Én JÓL működő házasságról/kapcsolatról beszélek. Te ált. a kapcsolatokról.

Nyilván az is értékrend függő, kinek mi a jó kapcsolat.

Egy házasság, ha szexre alpul, mert minden más hiányzik, nem jó, az nálam nem számít jó házasságnak. Ahogy az se ahol félrekúrás van.

Nyitott házasság se jó nekem, de el tudom fogadni, h valakiknek meg megfelel.

Az én szememben az a jó házasság, ahol a célok egyeznek, az élet dolgairól a vélemények elég hasonlóak, a szex jó. Máskülönben nem tudnék egy életen át a másikkal együtt élni, boldogan. És ahogy figyelem a környezetemet és olvasom a posztokat itt és máshol, a többség sem.
Más dolog a beletörődés, de az nekem megint nem tartozik a jó házasságok közé.

Én sem írtam tökéletes házasságról. A jó se tökéletes. Nincs tökéletes ember, tökéletes boldogság, tökéletes élet. 
De jól működő házasság ettől még lehet.

"Pontosan. Csak kipróbálva tudod meg: megy-e? Tehát amígy nem házasodtál meg foglamad sincs róla. Ergo nem tudsz felkészülni. Gyerek ügyben uganez a helyzet."

Így van! De ha már 3 év együttélés se megy, akkor a házasság se fog. Ha meg jön a gyerek, csak az a házasság marad fent és lesz maradandó és boldog, ami jó alapokra épült.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.21. 14:24:33

@Dr. Jula Watson: Amiket te írsz tényleg ritka. A családon belüli erőszak nem az. És az olyan ffi nagyon jó színész... De ez egy kitérő volt, nem fontos most.

A házasság egy életre szól. Abból ha 3-4 évet "csak" együtt éltek se maradsz le semmiről. 

Szerintem a te példáid (házasság után nem működik) azok azok az esetek, amiről Father ír. Kényelmi állandó, felerezsi, híg fos, de együtt vagyunk x éve, itt az idő házasodjunk.

Nem mindegy, h mi a házasság alapja.

Az én környezetemben van ilyen is olyan is. De a lényeg, a legtöbb felszínes kapcsolat. Nyilván élhet ember éveken át úgy is a másik mellett, h nem ismeri. Ez már IQ és EQ függő.

Igen. A férjem nagyon jól ismer. Korábban is. Ezt nem vitathatom. :)
Meg reménykedett is, mert azt szerette volna, h én szüljek neki gyereket.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.03.21. 14:26:35

@Nathan D'Xantine: És mi van a "ne paráználkodj" parancsolattal? :D

Αphelion 2012.03.21. 14:27:09

@Alfonzina: Ez most kellemes meglepetes volt. A "kufirc" ugyan nem tartozik a kedvenc szavaim koze, de a lenyegevel egyetertek azzal amit irtal.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.03.21. 14:36:04

@Bundabandi: ebből a szempontból valahol igaza van Julának amúgy. talán pont a múltkor írtam egy kommentben,hogy egy szexológus nő mondta,hogy a szerelemnek tkp a fajfenntartás miatt van nagy szerepe. ugyanis ha az emberek észből házasodnának, keresnének párt, vállalnának gyereket (ahogy a többség nem teszi), akkor kb. mára kihalt volna az emberiség.
a hormonvihar pont ezért kell,h ne tudjunk belegondolni döntéseink hosszú távú következményeibe, ne lássuk tisztán a partnerünk hiányosságait, mert még elmenne az egésztől a kedvünk.

és akkor erre írtam azt is,hogy emiatt irígylem az emócióból döntő embereket, amit a csibe félreértett.

ugyanis könnyen belátható,hogy az ésszel döntők, vagy, ha úgy tetszik nem feltétlenül szerelempártiak sorsa sokkal nehezebb, sokkal nehezebben találnak párt, már, ha találnak egyáltalán és gyakran bedől náluk a házasság, és gyerekprojekt is, mert mire találnának valakit, már rég kifutottak az időből.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.21. 14:36:29

@Nathan D'Xantine: "Ebből következőleg normál esetben a rend csak akkor fog előkerülni mint vitatéma, ha egy fontos területen (pl szex) gond van. Ez lesz az a mellékág aminél leállnak majd vívni."

Épp ez az! Nem a rend miatt lesz válás, hanem a szar szex miatt. Az mindegy, h az apróságokon vitáznak!
Ezzel nekem adsz igazat. Intelligens ember nem az apróságokon akad fenn. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.03.21. 14:41:41

@Picicsibe a szexistennő: Miért lenne miatta válás?

Dehogynem. Az apróságon akad fenn. Pont ezt mondom.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.03.21. 14:42:49

@Alfonzina: Egyetértek.
Valami hasonlóra céloztam én is fentebb az 50 évvel...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.21. 14:44:02

@Alfonzina: "szexológus nő mondta,hogy a szerelemnek tkp a fajfenntartás miatt van nagy szerepe. ugyanis ha az emberek észből házasodnának, keresnének párt, vállalnának gyereket (ahogy a többség nem teszi), akkor kb. mára kihalt volna az emberiség."

Nem kötekedem. Csak véleményt írok! Ne vedd annak lsz.

De ha ez így működne, akkor életünk első szerelmével házasodnánk és szaporodnánk.
Ezt írtam a múltkor is. Ha egy 20 éves lány el tud gondolkozni azon, h még fiatal, még előbb tanul, még előbb karriert épít... Akkor nem ész nélkül megy bele a házasságba és vállal gyereket. Így akkor ez az elmélet nem teljesen helyénvaló. Nem ész nélkül teszi ezt a civilizált ember.
Akkor 28, meg 32 évesen is lehet gondolkozni, és időt adni... Én erről beszéltem a múltkor is, meg most is.

Régen persze más volt, be kellett népesíteni a földet...
De nem halt volna ki az emberiség. Nem volt fogamzásgátlás. Ha basztak, márpedig basztak, akkor jöttek a gyerekek... :)

cyd 2012.03.21. 14:48:08

@tőzegmalac: Az a baj, hogy én nem házasodok, ilyen nembélivel meg pláne nem.

-gémkapocs- (törölt) 2012.03.21. 14:50:21

@Alfonzina: Én inkább a kierőszakolt házasságban (gyerek, elvárások, nagy százalékban női "könyörgés") és szerelmi (nem rózsaszín ködösen kell házasodni) házasságban látom a problémát. Boldog lehetek házasan vagy házasság nélkül is. Az a lényeg, hogy én és ő boldog legyen. Bár áldozatra is késznek kell tudni lenni és nem csak azt kell nézni, hogy ÉN!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.21. 14:50:34

@Nathan D'Xantine: A szex apróság? Azt írod a vita a szex miatt van, de nem azt mondja:

"Gyula. Fáj. Meg korán mész el!"

Hanem azt:

"Nem hajtod le a wc deszkát, a pohár alá nem teszel alátétet..."

De nem ez a baja. Ez apróság, amivel lehet együtt élni. Jó szex nélkül nem lehet élni. Legalábbis nem boldogan.

tőzegmalac 2012.03.21. 14:51:24

@Alfonzina: Valamelyik nap ő emlegette a hülyék paradicsomát :D
Elgondolkodtam, hogy melyik oldalon is áll és nem-e vágyik a másikra... ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.03.21. 14:52:22

@Picicsibe a szexistennő: Nem ezt írtam. Sajnálom. Nem érted. Én meg lusta vagyok elmagyarázni neked.

tőzegmalac 2012.03.21. 14:54:03

@Picicsibe a szexistennő: "Mizu? Mindenki ezt kérdi... :)
Legyen szex mizu helyett :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.03.21. 14:56:44

@Picicsibe a szexistennő: @Alfonzina: Csatlakozom Csibéhez. Én is erről beszéltem. Csak igazából Julánál vagy fekete valami, vagy fehér. Attól még, hogy nem csak emócióból döntök egy kapcsolatban még nem zárom ki az érzelmeket és ugyanez fordítva. Ezt írtam tegnap is, amit Jula szintén nem értett ill. félremagyarázott. Mielőtt full szerelmesen hozzámennék valakihez, azért gondolkozom is. Lehet, hogy stimmel a kémia, nagy a szerelem, de egyébként meg olyan hátráltató tényezők vannak, amik miatt nem működik. Ill. amit Csibe is írt "Ha egy 20 éves lány el tud gondolkozni azon, h még fiatal, még előbb tanul, még előbb karriert épít.".

Szóval én nem irígylem a csak érzelemből döntő embereket. Tegnap is írtam, hogy az érzelmek nem mindig jó tanácsadók, ettől még kellenek. Csak tudni kell a megfelelő arányt tartani az érzelem és értelem között.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.03.21. 15:06:29

@Picicsibe a szexistennő: Most ezért minek duzzogsz? Télleg lusta vagyok újra nekifutni. Álmos is vagyok. Talán szabad, nem?

Mooon 2012.03.21. 15:08:04

@Picicsibe a szexistennő:

Sok férfi van, aki jobban zokon veszi a túl korán mész el, nekem ez így nem jó, csináljuk így vagy úgy, és nem amúgy mondatokat, mint azt hogy miért nem a végén nyomod meg a tubust.
Mert a kis sérülékeny egójuk azt nem viseli el :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.21. 15:09:26

@Bundabandi: "Szóval én nem irígylem a csak érzelemből döntő embereket"

Én se! Csináltam már olyat is... :))
Mindenki teszi, csak nem mindegy, h miben. Házasság, gyerek, az nagyon komoly dolog! Igenis felelősséggel jár.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.03.21. 15:13:01

@Picicsibe a szexistennő: :D Jahh én a kapcsolatra/házasságra értettem főként. Más dolgokban én is döntök néha tisztán érzelmi alapon.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.21. 15:13:18

@Boooombastic: :DD

Mondom én mindig, a szexről beszélni kell!

A baszás ösztön, a jó, tartalmas szex nem ösztön. ;)

Egyébként ebben a müanyag tubusban tök mindegy, h hol nyomod a fogkrémet. Nem úgy a pirosaranynál! :D

Чапаев 2012.03.21. 15:14:43

@Picicsibe a szexistennő: Mondjuk az utóbbival ritkán is mosok fogat... xD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.21. 15:15:40

Na most tényleg lépek...
Aki még ír, majd este válaszolok.
Pá. További szép napot!

tőzegmalac 2012.03.21. 15:16:20

@Picicsibe a szexistennő: most azonnal:)
@Szöszi jóseggű jóillatú jócickójú Kata: jól gondold meg:) Virág is lesz, bár nem tudom mit szólnak majd hozzá amikor elhajítasz egy kaktuszt:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.03.21. 15:16:28

@Picicsibe a szexistennő: Igaz. Ha szabad lustának lenni, akkor szabad duzzogni is...

Az alvás kilőve. Nem hortyoghatok a pultra borulva.... asszem....

Чапаев 2012.03.21. 15:20:40

@Picicsibe a szexistennő: Ja, kb. mint Drakulának, közvetlen étkezés után! xD

Чапаев 2012.03.21. 15:28:02

@Dr. Jula Watson: "Klappolás", hmmm... Kellemesen retro, akár a koki meg a saller! :D

Чапаев 2012.03.21. 15:33:15

@Nathan D'Xantine: Abban semmiféle párhuzamosság nincs, a tyúk az a tojás csomagolóanyaga, és punktum! xD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.03.21. 15:35:14

@Чапаев: És mint ilyen körívesen párhuzamos a tojással.

Чапаев 2012.03.21. 15:37:21

@Nathan D'Xantine: Persze, ami pediglen gömbölydeden szögletes... ;)

Чапаев 2012.03.21. 15:42:19

@Nathan D'Xantine: Az csak a harmadik vodka után, tartsunk valamiféle sorrendet, elvtárs! xD

Чапаев 2012.03.21. 15:54:55

@tőzegmalac: Persze, mindjárt megpróbálom tömören összefoglalni.
Nos ... Katonaviselt teszkós gumipina?!
Ebben azt hiszem minden benne van!

Чапаев 2012.03.21. 15:56:43

@gyvy: Pláne, mert utána likvidálni kell őket, mi?! ;)

Rebelde 2012.03.21. 16:19:41

az érzelemből döntő emberek nettó idióták, ennyi:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.03.21. 16:19:53

@Bundabandi: ha ezt a vonalat követnék az emberek általában, akkor nem lenne ennyi harmincas, szar házasságban élő poszter. (de nem csak poszter, elég szétnézni a környezetünkben. szerintem mindenkinek van legalább egy olyan ismerőse, aki hasonló helyzetben van)
tehát mégis eszetlenül megyünk/mennek bele az emberek a szituációkba.(házasság, gyerek...)

egyébként nem sok férfit ismerek, aki x év együttlét után ugyanolyan vehemenciával kéri meg a nője kezét, mint az elején, amikor még minden rózsaszín.
valszeg ez -is - az egyik eredője a problémának. a nők is siettetik a dolgokat, mert a pasik egy idő után, már nem bírnak akkora lendülettel ezen a téren.
a nők meg legalizálni akarnak, mert ez ad biztonságot (szerintük) a családalapításhoz.

Rebelde 2012.03.21. 16:23:03

a posztoló házassága kuka, ahogy a lóbelté is, nem véletlenül találtak egymásra

Чапаев 2012.03.21. 16:24:42

@Rebelde: Amit aztán a racionalitás hozzáadásával bruttósíthatnánk, azaz mindenképp barmok vagyunk, csak eltérő mértékben? ;)

Чапаев 2012.03.21. 16:32:05

@Alfonzina: "egyébként nem sok férfit ismerek, aki x év együttlét után ugyanolyan vehemenciával kéri meg a nője kezét, mint az elején"

Lehet, hogy x év rutinja után már nem fárad el olyan könnyen az a száj, ergo nincs szükség plusz kézimunkára sem...

Rebelde 2012.03.21. 16:42:14

ésszel kellene dönteni, ne lenne probléma, annyi legalábbis:)

a szerelem egyébként is tönkretesz mindent, arról nem is beszélve, mennyi szarságot hisznek szerelemnek/szeretetnek az emberek

Чапаев 2012.03.21. 16:46:30

@Rebelde: Arról nem is beszélve ugye, hogy rohamosan fogynak a sarki jégsapkák ...

Rebelde 2012.03.21. 16:50:05

@Чапаев:

mivé lesz a világ... bezzeg az én időmben?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.03.21. 16:52:07

@Alfonzina: Sok oka lehet ennek szerintem. Társadalmi-, családi elvárás (úgy látom főleg vidéken), menekülés otthonról, saját önálló életre való vágyakozás stb. Sok lányt ismerek, aki ezért vágott bele egy olyan pasival, aki akkor éppen megfelelt. Sokan nem elég érettek - kortól függetlenül - ezekre a döntésekre (házasság, gyerek), aztán mikor benne vannak néznek, mint a luki nyúl, hogy hát nem is ezt akartam, nem is így akartam, még élni szeretnék stb. Ha meg van gyerek, akkor persze örül a gyereknek, de sokszor egyedül marad vele, mert elválnak, szakítanak stb. Persze lehet azt mondani, hogy ha állandóan agyalna az ember, akkor nem házasodna és nem lenne gyereke soha. Ilyen párt is ismerek, nem is egyet. Nehéz megtalálni az arany középutat ill. a megfelelő embert ehhez.

fumerin 2012.03.21. 16:52:33

Ő is házas én is házas, ööö, legyen ikerházas bazzz+ :D

Amúgy nem is értem. Aki házasság mellett akar lépni, minimum szexről gondolkodna, nem pedig ekkora baromságokon. Óhhhjeeahh. Miért nem szeretnek az emberek szexelni? Nem is értem....

Чапаев 2012.03.21. 17:00:07

@Rebelde: Áááá, a dinoszauruszok kihalásában semmi izgi nem volt! ;)

Чапаев 2012.03.21. 17:01:10

@Анна ( fumerin): Az a minimum szex az valami olyasmi, mint a minimálbér? ;)

fumerin 2012.03.21. 17:05:44

@Чапаев: Nem tudom elvtárs, higgye el, méltatlan lenne a bikavadító zászló alatt :D

fumerin 2012.03.21. 17:09:39

@Rebelde: Jajjj, ez a kommented komoly volt? Ha igen, szánlak :(

Na jó, nekem mondjuk nehéz lenne ésszel döntenem érzelmi témában...de azon kívül is :D

JOKKA21 2012.03.21. 18:00:06

@Alfonzina: Én is hamar megunom a nőket.

@Kiszlanyocka: Nem szoktam posztolni, de ezt a dalt küldöm minden nőnek.:D
www.youtube.com/watch?v=yQBVI7ZeUoo

Ibrahim a tevehajcsár 2012.03.21. 18:13:37

Я должен Вас megdorgálni! Ну всё таки: какие Вы érzéketlen мальчики и девушки! Неужели ни одного коммента не отправили бедной CSP Panni! Ну как это так можно? Szégyelljétek össze magatokat! Irgum-burgum, meg ezer árboc és vitorla! A teringettéteket!
:)

Ibrahim a tevehajcsár 2012.03.21. 18:14:35

@Ibrahim a tevehajcsár: P.S.: tudtam volna az egészet is oroszul, de akkor többet kellett volna szótáraznotok!
:)

Ibrahim a tevehajcsár 2012.03.21. 18:19:40

@Rebelde: Igazságod vagyon kedves Rebelde! Tiszta hülyeség szerelemből házasodni! Meg is mondom életem szerelmének mihelyt találkozok vele! Még mit nem!? Szerelem? Ugyan kérem!
:)

Ibrahim a tevehajcsár 2012.03.21. 18:22:37

Na most jól rátok ijesztettem! Látom mindenki fülét-farkát behúzva elsompolygott a CSP Panni blogjába hozzákommentelni!
:)

_Ω_ 2012.03.21. 18:28:40

@Ibrahim a tevehajcsár: Ne örülj, nem a tiéd az internet! :P

Ibrahim a tevehajcsár 2012.03.21. 18:40:43

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: Az a kisebbik baj, hogy nem az enyém, pedig biztos jól jövedelmezne, de a nagyobb gond, hogy most itt(hon) mobilnetről netelek, ami hihetetlenül lassú.
:)

_Ω_ 2012.03.21. 18:57:48

@Ibrahim a tevehajcsár: Elárulok egy titkot, én is mobilnetről vagyok. De itt nem lassú, 3Mbit/s körül van a letöltés. Szerintem kösd hozzá valamelyik tevét az USB stickhez, az már elég nagy antenna lesz. :)

Ibrahim a tevehajcsár 2012.03.21. 19:25:17

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: Nem az antennával van baj, hanem a sávszélességgel, mert itt a sivatagban csak minden második oázisban van cella, és az összes hülye tuareg azon keresztül mobiltelefonál meg netezik.
:)

Ibrahim a tevehajcsár 2012.03.21. 19:35:18

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: Nem az antennával van baj, hanem a sávszélességgel, mert itt a sivatagban csak minden második oázisban van cella, és az összes hülye tuareg azon keresztül mobiltelefonál meg netezik.
:)

_Ω_ 2012.03.21. 19:46:24

@Ibrahim a tevehajcsár:
Ha Firefoxot használsz akkor legyen fenn a NoScript kiegészítő, így nem fog betöltődni annyi felesleges Flash-es tartalom sem, továbbá megúszol egy csomó mást is. Persze amit kifejezetten be akarsz töltetni azt egyszer engedélyezni kell a NoScript menüjében, de szerintem megér ennyi kényelmetlenséget.
Ha ez nem elég, kapcsold ki a böngésződben a képek betöltését. :) Igaz, visszazuhansz a kőkorszakba, de ez a blog képek nélkül is élvezhető.

Ibrahim a tevehajcsár 2012.03.21. 20:04:26

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: Nem "tüzrókát" használok, hanem explorert. De ha mondjuk kölcsönadnál legalább 1,5Mbit/s-t a rendelkezésedre álló 3-ból, akkor biztosan nem fordulna elő ami most is, hogy megpróbáltam elküldeni az előző kommentet, aztán mialatt "ment elfele", megkentem két szelet kenyeret lámazsírral, megettem, és még mindig nem ment el, ezért újra rákattintottam, és végül kétszer is elment.

_Ω_ 2012.03.21. 20:12:59

@Ibrahim a tevehajcsár: Nagyon szívesen kölcsönadok 1,5Mbit/s-t, más kérdés, mennyire tudod hasznosítani a karavánszerájból az itteni sávszélességet? :)
Lámazsír, pfejj... Az érthető, hogy az eszkimók fókazsírt esznek, de a tuaregek közt mit keresnek lámák? Azok inkább Dél-Amerikára jellemzőek. Bár amióta a Dakar Rally is arrafelé szerveződik, talán már meg sem kéne lepődnöm. :)

JOKKA21 2012.03.21. 20:13:04

@Ibrahim a tevehajcsár: мальчики и девушки.Kicsi és lányt jelent?

Ibrahim a tevehajcsár 2012.03.21. 20:19:09

@JOKKA21: Nem teljesen. A мальчики fiúkat, a девушки lányokat jelent. Nem kicsi lányokat, mert azt a девочки jelenti.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.03.21. 21:41:39

én meg aszondom, hogy aki fullszerelmes, az biza hiába gondolkodik két kilométert, racionális döntést a büdös életben nem fog hozni

Minden más ebben az ügyben porhintés :) (és ezt komolyan gondolom)
Kurva nagy bölcskövek vótak má megen, minden más megoldási lehetőséget kizárva - pedig egy pohár sör mindig belefér :D

Dr. Jula Watson 2012.03.21. 21:48:27

@Bundabandi: Na de ha hátráltató tényezők vannak, ami miatt nem működik, akkor hogy lehetsz szerelmes? Akkor nem vagy az. Sőt, ami nem működik, ott nincs is miért szóba kerüljön a házasság.
Az ember ha ismeri magát, akkor olyanba szeret bele, aki klappol az ő igényeihez. És viszont.

Az meg baj, nagyon nagy baj, ha az életcélok, értékrend 1-2 év alatt változik. Akkor az az ember nem egy kiforrott egyéniség, illetve annyi biztos vele kapcsolatban, hogy ő még nagyon nem tudja mit akar. De az ilyennel meg teljesen mindegy, hogy 2-3-10 év múlva lesz-e gyűrű, mert úgyis hol ezt, hol azt gondolja. Így hogy lenne egyezés?

A szexben meg... nyilvánvaló, hogy különböző partnerek kicsit mást hoznak ki az emberből, de akkor is van egy alap habitus, alap libidó, amivel az ember rendelkezik. Az érett szexuális kultúrához az is hozzá tartozik, hogy tudjam, mi jó nekem, mi az amit szeretek. Újat tanulni mindig lehet, de ezek csak apró lépések. Annál aki már ismeri önmagát.

Dr. Jula Watson 2012.03.21. 21:54:28

@Ibrahim a tevehajcsár: Legalább nem lehet rád fogni, hogy túl gyorsan és túl kevésszer mész el :D

JOKKA21 2012.03.21. 22:27:02

@Ibrahim a tevehajcsár: Ja az málcsiki, én málinkinek olvastam.:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.03.21. 23:10:37

Jogból nem vagyok túlképezve, de a nyilvános kerítés nem törvénybe ütköző? Vagy csak akkor az, ha történetesen az ember lányát kipostázzák egy homokos olaj nagyhatalom területére, a kéjenc tevepásztorok közé?

_Ω_ 2012.03.21. 23:45:26

@neccharisnyás útonálló: Pontosan kire és mire gondolsz? :)
Amúgy 1978. évi IV. törvény, §207, lásd:
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97800004.TV#pr1302
(lehet kell egy kicsit görgetni is felfelé, mert a banner épp letakarhatja a lényeget)
Ajánlom figyelmedbe, hogy haszonszerzésre van kihegyezve a dolog, így valószínűtlen, hogy innen bárki cselekedete e törvény hatálya alá esne.

Elemózsia 2012.03.21. 23:58:25

Sziasztok!
Középszar nap.

Elemózsia 2012.03.22. 00:05:03

Na jól van, ma már holnap van, elhúztam aludni.

Ibrahim a tevehajcsár 2012.03.22. 07:34:52

@neccharisnyás útonálló: Szerencséd, hogy nem tevehajcsárt, hanem tevepásztort mondtál, mert máris megsértődnék és elraboltatnálak, hogy eladjalak egy kéjenc arab olajsejk háremébe! Irgum-burgum! A teringettédet!

Ibrahim a tevehajcsár 2012.03.22. 08:26:57

Esetleg nem tudja valaki, hogy a mai poszthoz miért nem lehet hozzászólni?

"Zsu" 2012.03.22. 08:37:56

@Ibrahim a tevehajcsár: @Madpapa:
Már lehet. Nem tudom mi lehetett a gond, mert engedélyezve volt a kommentelés...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.03.23. 13:16:05

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]:
Drága vagy. Köszke! Jó pap holtig tanul. Bár én keveslem azt a 2-3 évecskét, de.... ki tudja. Kalocsán 6-7 veretes, sokat látott mámi kezei között valszeg nem repül olyan gyorsan az idő.
Na, vissza. Úgy értettem, hogy a társkereső szolgáltatása = házasságtörés körülményeinek megteremtése. De valszeg ahhoz az is kellene, hogy belépti díjas legyen a dolog, és vagy teljesen más bűneseti kategória vagy nincs is jogszabály rá. Á, mindegy, hülye vagyok én ehhez. Maradok annál, hogy ha a szembeszomszéd kirabolja a felettem lévőt, hívom a zsarukat.

@Ibrahim a tevehajcsár: Ójajj, szegény fejemnek! Én??? Méghogy én sértegessem a nagyságos Ibrahimot??? Ezt még csak feltételezni is...... arab sejknek bogárszeme van-e? ,)

"Zsu" 2012.03.23. 20:01:14

www.youtube.com/watch?v=syOpz3PrVWM

Blokk együttes

Jó éjt mindenkinek, aki bulizik annak jó partyt! :P

marcipán2 2012.03.28. 08:25:30

@Picicsibe a szexistennő: De miért romboljátok az életeteket ilyen bulikkal? Kinek jó ez?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.28. 09:44:25

@marcipán2: A gyerekeknek. Szeretnek vendégeskedni és együtt játszani.

marcipán2 2012.03.28. 13:25:23

@Picicsibe a szexistennő: AZ 5-fölfelé évesek, persze. De a tipegők? Őket szerintem tényleg csak akkor érdemes vinni, ha a szülők is szeretnek együtt játszani.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.28. 14:10:21

@marcipán2: Egy 2 éves gyerek már nem tipegő. Szeret gyerektársaságban lenni, de még nem marad ott el egyedül. Kb tart az egész 1-2 órát. Addig tudsz beszélgetni, játszol a gyerekekkel. Semmi extrém. Nem értem mit nem értesz ezen, vagy mi a "gondod" ezzel. :)