HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/07/05/ha_elhagyom_a_pasim_nem_tudok_hova_menni

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr304630276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.07.05. 15:52:11

@Madpapa: Ez hülyeség. Egyre többen figyelnek magukra 35-40 év körül. Vagy azért, hogy a jelenlegit megtartsák , vagy azért, hogy új szponzort szerezzenek.
Ugyan nem versenyezhet a fiatal és ambíciózus (értsd: gátlástalanul lepippant az értekezlet előtt kettő perccel a tárgyalóban) pitsákkal, de apukába már beleforgatott annyi energiát és időt, hogy ne dobbantson.

Egy elhanyagolható részük pedig csak simán egészséges és csinos akar lenni.
Aztán mikor anyuka már feltünést kelt az utcán, akkor apuka is elgondolkodik, hogy talán lejjebb adja a sörpocakot, mielőtt még anyuka oldaltvált az egyik üzlettárssal.

mütyür 2012.07.05. 15:52:54

@Köldökszösz (csodalampa): ez csak attól függ, kikkel találkozom:)

Madpapa 2012.07.05. 15:53:37

@Szöszi25: ohh köszönöm ....így már képben vagyok...

Niobe 2012.07.05. 15:54:38

@Köldökszösz (csodalampa): "gátlástalanul lepippant az értekezlet előtt kettő perccel a tárgyalóban" :DDDDDDDD

Madpapa 2012.07.05. 15:58:10

@Köldökszösz (csodalampa): persze próbálkozni lehet, de a tények azért akkor is tények maradnak. A 40 az nem 25. És a nagy átlagot nézve, sajnos bizony vannak már esztétikai hiányosságok egy 40 körüli/feletti nőnél. Persze kinek mi a szint ugye.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.07.05. 16:05:18

@Madpapa: Nem ismerem a nagy átlagot, nekem MINDIG átlag felettiek jutnak. :) Vagy legalábbis az én szememben azok, azért is vagyok velük.

Na jó, érdemben nem tudok nyilatkozni, de szemre tetszetősek tudnak lenni. Amikor meg a gimis csajok felének karfiolos a segge, akkor meg már nincs is miről beszélni. Most aztán lehet mustrálni őket és ha nagyon kritikusak vagyunk (elvonatkoztatunk a saját pocakunktól), akkor bizony elég siralmas a helyzet a 18-24 korosztályban.

cyd 2012.07.05. 16:07:31

@Köldökszösz (csodalampa): "Ugyan nem versenyezhet a fiatal és ambíciózus (értsd: gátlástalanul lepippant az értekezlet előtt kettő perccel a tárgyalóban) pitsákkal"
Gondolod ezt nem fogja megtenni egy "másodvirágzását élő" idősebb? Talán még nagyobb elánnal, mint a gyakornoklibák.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.07.05. 16:15:02

@cyd: Á, értekezlet előtt? Ezek megfontoltak. Hely kell nekik és idő. Neki már kellemetlenebb, ha fasszal a szájában rányitnak. Mondjuk a fénymásoló szoba már más tészta. Azt simán bevállalja. De akkor már keményen meg kell döngetni, nem csak maszatolni.

cyd 2012.07.05. 16:18:55

@Köldökszösz (csodalampa): Ennél a korosztálynál már nincs maszatolás, mert hamar parkolópályára kerülsz, mertugye ha már így összeszedte amgát, akkor kapjon is valamit gondolja ő.

Mooon 2012.07.05. 16:33:55

@cyd:

na azért az nem volt rossz üzlet...
nade most csak telefonálnod kéne, és mondhatsz fal nevet, csak mütyeszét kéne bevállalnod élesbe :D

Mooon 2012.07.05. 16:42:44

@cyd:

azért elkanyarodtatok rendesen :D....
de tény, hogy mostanában a 30-as korosztály kezd lényegesen jobban kinézni mint a 16 - 17 évesektől, 29-ig terjedő viszonylag komoly szakasz.
és nem mintha nem akadna csinos is, pont múltkor néztük egy pasi barátommal, hogy a 16 - 24-es korosztály (nagyjából őket láttuk magunk körül) egyre "érdekesebben" néz ki testalkatilag.
mondhatni bálnaháj és rengő has...

Mooon 2012.07.05. 16:44:33

na további jó mulatást, ha van itt egyáltalán még valaki :D

Köldökszösz (csodalampa) 2012.07.05. 16:50:40

@cyd: Tapasztalat?! Gyanús maga Mester! :)))

@Booombastic alias Milady de Winter: Én inkább végleteket látok. Vagy nagyon csinos, sportos, ápolt; vagy a minden hájjal megkent kategória. De amin én csodálkozok, az a naribőr. Csinos, vékony csaj, hátul meg tiszta karfiol. A kajában van valami? Netán a szója?

tőzegmalac 2012.07.05. 16:51:40

@Booombastic alias Milady de Winter: már nem sokáig... menni kell ledolgozni ezt a rengeteg kalóriát :D

Köldökszösz (csodalampa) 2012.07.05. 16:51:40

További izzadásban gazdag délutánt kívánok!

tőzegmalac 2012.07.05. 16:54:59

@Booombastic alias Milady de Winter: "érdekesebben"?
milyen elnéző vagy velük :D

dr. gernika 2012.07.05. 17:54:09

@Köldökszösz (csodalampa): Konkrétan ebből a szögből én is jobban nézek ki most, mint akkoriban.

Papírsárkány 2012.07.05. 18:56:13

... mondjuk nem tudom minek raktam be kérdőjelet a végére...

Papírsárkány 2012.07.05. 18:59:25

és most így újraolvasva a címet az agyam vmiért ezt produkálta:

"Ha elhagyom a popsim..."

Sokkal viccesebb történet lenne
:-)

mütyür 2012.07.05. 19:22:40

@tértivevény: mi mindig jógyerekek vagyunk!

mütyür 2012.07.05. 19:37:56

@tértivevény: pedig igenis :( ne magadból indulj ki :P

Joe69 2012.07.05. 19:39:13

Elég egyszerű, és szerintem gyakori sztori. Még mindig gyakori, hogy egy csaj a kapcsiját az egyéni szocproblémája megoldására használja. A posztoló szerencséje, hogy olyan pasira varrta rá magát, akinek csak a környezete -szülei, mindenki - számára nyilvánvaló ez. Ezért utasítják el a szülei. Azonkívül lehet, hogy konzervatívak, akik nem fogadják el azt, hogy valaki csak úgy lelép a családjától. Posztoló ezenkívül egy elég egyszerű, képzetlen kis csaj lehet, aki csak úgy "van", és nyilván a szülők attól tartanak, hogy "rávarrja" magát a fiacskájukra. Persze 6 év elég hosszú idő, és ha se házasság, se gyerek, akkor meg nyilván ez is lehet a bajuk a dologgal. Mert akkor meg minek. (Nyilván fiatalok, akiknél még számít a szülők véleménye)

A pasi "nem engedi el". Miért nem ? Nyilván a kapcsolatban még van annyi, hogy csajszi tud még bűntudatot kelteni benne a félredugásért, de alapos a gyanúm, hogy ez már kevés lesz többre. Viszont ha tényleg csak egy alkalmi melókra alkalmas kis képzetlen csóró csajszi, akkor bizony tényleg csak a kedves feleség és gyerekeanyja -amúgy igen tiszteletreméltó - szerepe maradna neki, de ezzel már elkésett szerintem.

Végül egy link arra, hogy fordítva a csajok messze nem ilyen toleránsak a pasik szocproblémáival szemben, úgyhogy nem igazán szakad meg a szívem értük, itt nincs egyenjogúság:

divany.hu/tejbenvajban/2012/07/05/a_munkanelkuliseg_riasztobb_mintha_ronda_lenne_a_pasi/

mütyür 2012.07.05. 19:46:57

@tértivevény: jólvanna, nem tehetek róla, hogy tényleg magadból indulsz ki. de legalább bevallod :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.05. 21:04:33

@Joe69: A bűntudatkeltés 6 év után már tényleg baromi kevés lesz. Inkább az lehet, hogy a nő képviseli az a szintet, amit a faszi még meg tud célozni és tartani állandóra. Nyilván ebből a kategóriából kapna minden ujjára tízet, de ha a járt utat járatlanért elvet követi, érthető a ragaszkodása. (A csinos kolléganőket meg valószínűleg ő nem tudná felszedni "komolyra", pont ezért nem minőségi cserére, hanem coming out-ra került sor.) Egyébként teljes mértékben helytálló az analízis.

Papírsárkány 2012.07.05. 21:16:30

@mütyür: ennek inkább fuss neki még egyszer ;)

mütyür 2012.07.05. 21:26:43

@Father Justice ♋: mhelyről van szó, nem részeg buliban belebotlásról. ergo a mhelyi nő nem ment szint alá, miért érezné akkor a gyerek, hogy nem tudná megtartani?

@tértivevény: futni? még a busz után sem.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.05. 21:42:29

@mütyür: Ha teszem azt mindketten 10/6-osak (a gyerek és a kolléganője is), objektív értelemben nem ment szint alá a nő, ha pusztán a kefélést nézzük. Szubjektív értelemben lehet hogy igen - pont erről szól a szintezési probléma. De a kolléganőről semmit nem tudunk, így ez a mellékszál lényegtelen.

Viszont ha neki is van egy saját lakása, "komolyra" (összecuccolósra) mindjárt nem lesz pálya neki ez a gyerek, mert felfelé akar választani: vagy vele szerényebb esztétikai szintűt, aki jóval pénzesebb, vagy ha ilyen nem jut, minimum hejjeset. Bárhogy is van, a faszi pontosan tudja, hogy azzal a nővel nem tud nagyobb köröket futni 1-1 dugásnál, ezért tálalt ki nyíltan otthon. Az a nő nem az állandóra megtartható szintje.

mütyür 2012.07.05. 21:55:51

jajjjj, milyen már, teljesen szinkronban sms-t írni/kapni?:D namindegy.

@Father Justice ♋: a lényeg, hogy egy nő, aki mindennap lát egy kollégát, csak úgy nem fekszik le vele. de akkor sem értem. poszterina szerint, ha a pasi nem mondja el, soha nem tudja meg. tehát ha a mhelyi csaj nem megtartható, minek mesélte el?

akut schizo effektív pszichózis 2012.07.05. 22:01:00

@mütyür: hogy közölje a poszterinával, hogy kb le van szarva. valszeg voltak már ilyen tesztelgetések meddig mehet el, csak a csaj agyáig ezek nem jutottak el csak a megcsalás / félrekefélés.

mütyür 2012.07.05. 22:02:18

@akut schizo effektív pszichózis: de akkor miért nem dobja szimplán? jééééé, most látom, te henci vagy:DD (rohadt mhely, hogy nem látom az avatarokat :S)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.05. 22:02:21

@mütyür: Például ezért:

"Ha a fickó szemszögéből nézzük a dolgot, nem csupán az lehet a nyílt coming out oka a félrekúrása kapcsán, hogy ráunt a nőre, és ezzel szeretné rávenni, hogy "saját elhatározásából" távozzon a lakásából. Ha feltételezzük, hogy a nővel ellentétben ő érzelmi alapon vágott bele a kapcsolatba, 6 év alatt már tuti, hogy túl van a rózsaszín ködös fázison. Amennyiben ennek eredményeképpen valamivel tisztábban látja a nő igazi motivációit, simán lehet ez egyfajta puhatolózás is a sejtéseit igazolandó, egyszersmind feltérképezve, hogy mit engedhet meg magának a nővel szemben a továbbiakban. Mivel a nő nem akar lelépni, de még csak balhét sem rendezett, kapott egy masszív megerősítést arra vonatkozóan, hogy a kényelmes lakhatás a fő mozgatórugója, amit másutt költséghatékonyan nem tudna megoldani."

Tömören: reakcióteszt.
Balhé => mehetsz, amerre látsz.
Nincs balhé => kötetlen munkahelyi kúrások a továbbiakban is, felszabadultan.

De ha a nő távozik, az még nem jelenti azt, hogy a kolléganő lesz az utóda.

"a lényeg, hogy egy nő, aki mindennap lát egy kollégát, csak úgy nem fekszik le vele."

Ebben mitől vagy biztos? Esetleg a nő szingli, pont nincs nagy fogás a láthatáron, Józsi meg - bár nem medúzásítóan rosszfiús hejjespasee - mindig kéznél van kávészünetben a raktárban. Otthonra persze azért nem kéne. És természetesen egyből sunamegvonás lesz a raktárban, amint felvesznek egy hejjesebb férfi munkatársat.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.05. 22:04:23

@mütyür: "..de akkor miért nem dobja szimplán?"

Na tessék, megint idézhetem magam, méghozzá az első kommentemből:

"Az persze elképzelhető, hogy főzni viszonylag jól tud és elfogadható az esztétikai szintje is, különben a barátja nem akarná megtartani kényelmi állandónak. Feltehetően némi jövedelme is van, ha az albérlet gondolata egyáltalán felmerül, ezért felerezsire is megfelel neki."

Pedig reggel elolvastad, mert még reagáltál is rá! Szerintem te trollkodsz velünk.

:)

mütyür 2012.07.05. 22:05:45

@Father Justice ♋: nemtom, én nem szexelnék olyannal, akit bármikor dobnék, mert az gáz lenne mhelyen. (pletyik, bemártás (más értelemben), bosszú stb.)

mütyür 2012.07.05. 22:08:43

@Father Justice ♋: első kommentedben felbactam magam a szülő-gyerek témán, sajnálom, ott leragadtam, éreztem is, hogy onnantól nem tudnék objektív lenni, ezért hagytam is az egészet inkább.

@akut schizo effektív pszichózis: sziaaaaa:))) élvezés? hatalom? erről nekem más fogalmaim vannak:( mármint nem így.

akut schizo effektív pszichózis 2012.07.05. 22:14:46

@mütyür: de gondolom hat alomról van elképzelésed :D

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.05. 22:16:53

@mütyür: Igen, azt érzékeltem, hogy némi elfogultság miatt nem tudsz objektíven reagálni arra a variációra, hogy a nővel esetleg több gond van, mint a szüleivel. Pedig igazságot szolgáltatni csak így, kellő távolságtartással, az apróságokat figyelembe véve, a sorok között precízen olvasva lehet. A személyes tapasztalatoktól ilyenkor el kell vonatkoztatni. Mások tőlem függetlenül is észrevették, hogy azzal, akit a szülei is utálnak, az "anyósék" is utálnak, és nincs olyan baráti köre, akikre számíthat, talán szintén nincs minden teljesen rendben. Talán.

mütyür 2012.07.05. 22:22:04

@Father Justice ♋: tehát, ha nekem gondom van anyámmal, és gondom volt egy anyósommal is, akkor vmi nincs rendben velem. köszönöm a "talán" szót:D hozzáteszem, ha vkinek nincs egészséges viszonya a saját anyjával lányként, minden más kapcsolat is sérül. mert ez lenne az alap, ami hiányzik. ettől még a lány nem szemét (utalok arra, hányan genyózták le ma őt).

namindegy, jóéjt fiúkák, viszlát holnap:)

mütyür 2012.07.05. 22:26:57

@Father Justice ♋: bocsánat, még hozzáfűznék vmit. akik kiakadtak azon, hogy fú, hogy lehet gáz az anya-lánya viszony, fixen normális családban nőttek fel. gőzük sincs semmiről.

éééssssssss UFF

Elemózsia 2012.07.05. 23:09:34

@mütyür: Azért az elég beszédes, hogy:
''...ha kerestem valami pénzt alkalmi munkával, igényt tartottak _az egészre_...''

Olyat is hallottam már, hogy a kedves szülők a gyerek 18 éves korára fillérre pontosan kiszámolták, mennyibe került nekik, és természetesen mivel már nagykorú, nem lakhatott többé otthon, ezt kapta szülinapjára...

mütyür 2012.07.05. 23:22:17

@Elemózsia: széééép :///. kb. ilyesmiről próbáltam ma egész nap pofázni. mások ezt el sem tudják képzelni (nem az ő hibájuk, tény), pedig nem ritka.
és nem véletlen mondtam a minap egyik poszthoz, hogy a legtöbb abúzust a gyerek az anyjától kapja. (hja igen, a szoptatás-témánál)

_Ω_ 2012.07.05. 23:33:08

@Elemózsia: @mütyür: Még szerencse, hogy ilyesmit csak külső szemlélőként láttam. Ismertem egy srácot aki elég sokáig fizette a szülei telefonszámláit, sőt, kölcsönt is vett fel nekik a saját nevére (amit a szülők nem túl hasznosan költöttek el, lényegében elszórakozták). Az a szomorú, hogy a srác szerette őket, így szinte gondolkodás nélkül belement mindenbe, aztán szépen kihasználták. Azt nem tudom azóta mi van vele.

Emiatt voltam úgy a reggeli kommenteknél, hogy ha a saját szülei elvették a pénzét, a srác szüleinek pedig valamiért nem volt szimpatikus a lány (mert pl. csak 8 általánossal és egy szakmával rendelkezett érettségi nélkül, amiért könnyű lenézni másokat), az még nem jelenti azt, hogy rossz ember lenne a poszterin. Kevés barátja van, ez sem jelent semmi rosszat, kissé begubózhatott a "szerető környezet" hatására.

mütyür 2012.07.05. 23:41:38

@_Ω_: láttam, amit írtál reggel, korrekt volt. a pasi hozta ki a családi környezetből pestre. ő az egyetlen biztos pont. mindenki más... lol ... ilyen esetben nincs más. az én értelmezésemben igenis nagyon nehéz lehet poszterinának.
ilyenkor picikét tudnék örülni, ha ezeket a kommenteket is látná (mindjárt meg is nézem, a fészes-részlegen mennyire alázták őt le...) és észrevenné, hogy vannak mások is.

(dzsízösz, azért lőjetek le, ha segély-hotline hívószámot adnék közre:D)

alebzsaflab 2012.07.05. 23:45:02

"Elengedni nem akar...mindezek ellenére szeretem, és ő is engem, és megbocsátani… próbálok" Ne próbáld. Tedd vagy ne tedd.

mütyür 2012.07.05. 23:46:28

@alebzsaflab: könnyű. de aki mondta az elengedést, nem jedi, tehát jedi-oktató sem lehet.

_Ω_ 2012.07.05. 23:48:24

@alebzsaflab: Eztán akár Yodát is választhatnád avatárnak. :)
Amúgy egyetértek, pár nap bizonytalankodás után el kéne tudnia dönteni, hogy megbocsát vagy sem. Legyen a pár nap helyett max. két hét, mintha reggel valaki olyat írt volna...

Elemózsia 2012.07.05. 23:53:19

@mütyür: Oké, lelőlek, ha meglátom. :-D

(O_O) (törölt) 2012.07.05. 23:53:42

Micsoda elet van itt keso este :)

@tértivevény: :DD. Te az eszed hagytad el de jo regen! :D

mütyür 2012.07.05. 23:56:10

@_Ω_: pacsi:) (2 hetet én is írtam:))

elolvastam újra a posztot. a csajnak semmilyen önbizalma nincs. halvány lila gőze sincs mit tegyen. és továbbra is fura, hogy mások a lányt anyagi problémái miatt csesztetik. basszus, kikerült a szarból egy buborékba, mégis, mit tegyen?

fészen kb. olyanok basztatják, akik, ha bármilyen magánéleti problémájuk volt, szaladhattak anyuhoz. vagy haverokhoz ríni.

Elemózsia 2012.07.05. 23:58:00

@_Ω_: Az is simán lehet, hogy nincs nagy végzettsége, mivel alkalmi munkát irt csak...
Szörnyű, mik vannak, komolyan. Gyökér szülők, gyerekkorban elcseszett életek... Magukat nem (másokat még annyira sem) ismerő felnőttek, csalás, lopás, hazugságok, félreértések, megalázás, verés, stb...

Ez az élet.

(O_O) (törölt) 2012.07.05. 23:59:23

@Elemózsia: :), nem! nem ez az elet, csak az eletnek ez is resze...

mütyür 2012.07.06. 00:04:49

@B(O_O)tlegg: hja, élünk, ilyen melegben nem lehet aludni :(

@Elemózsia: reméltem, hogy rád számíthatok:)

(és még egyszer, hátha vki felfogja, aki nem személyesen érintett: ha nincs meg az ŐSbizalom anya-lánya/fia közt (és erről csak az anya tehet, a csecsemő adott) az sosem lesz meg. semmilyen kapcsolatban sem. soha.)

most random rákerestem, tessék

psycho.unideb.hu/munkatarsak/inantsy_pap_judit/targyak/fejll2_ea_kotodes_20080910.pdf

(O_O) (törölt) 2012.07.06. 00:05:10

@_Ω_: ha benne vagy egy ilyen szituban akkor az nem ilyen egyszeru. Foleg ha a masik ott log a nyakadban es nem tudsz felrevonulni jozanul vegig gondolni...

mütyür 2012.07.06. 00:06:12

@B(O_O)tlegg: lol ... akkor a Te életedet mi határozza meg?

(O_O) (törölt) 2012.07.06. 00:06:46

@mütyür: :). Nyisd ki az ablakod, kint jo ido van esett az eso es par fokkal csokkent a homerseklet.
asszem hetvegere en is topart melle menekulok :)

alebzsaflab 2012.07.06. 00:07:23

@mütyür: Miért lenne a barátja jedi-oktató?

mütyür 2012.07.06. 00:09:31

@akut schizo effektív pszichózis: lesz:)

@B(O_O)tlegg: ablak nyitva,szép hétvégét:)

@alebzsaflab: áhhh, csak asszociáltam:D

mütyür 2012.07.06. 00:10:12

henci, ne szórakozz:D

(O_O) (törölt) 2012.07.06. 00:12:50

@mütyür: "Gyökér szülők, gyerekkorban elcseszett életek... Magukat nem (másokat még annyira sem) ismerő felnőttek, csalás, lopás, hazugságok, félreértések, megalázás, verés, stb...

Ez az élet. "

1. Nem arrol volt szo mi hatarozza meg az eletem,hanem hogy mi az elet, hat nem ez.
2. Meg ha sok szarban is volt reszem meg mindig ugy szamolom, hogy nem ezek fogjak meghatarozni az eletem. jo eletem volt es ha fel kell sorolnom mibol allt, akkor nem azt fogom felsorolni, hogy ki hogy csalt meg hogy ertett felre, hogy nem tudott szeretni stb, hanem azt fogom elmeselni, hogy milyen csodakat lattam, milyen jo volt a par honapos kolkot fognom a kezemben milyen jo volt a csok azzal az illetovel aki... hogy milyen jo volt elaludni a szerelmem oleleseben, hogy milyen jol esett egy nagy gomboc pisztacia fagyi a melegben stb stb stb...Az elet qva jo csak van sok szarsag, hogy jobban ertekelhessuk a jo dolgokat. Nem konnyu, de attol meg jo.
3. Van akinek jobb van akinek rosszabb sors adatik, nem mindenki tapasztalja meg a sok rosszat...

akut schizo effektív pszichózis 2012.07.06. 00:14:04

@B(O_O)tlegg: top-art? Te a louvre-ba mész vagy mi? :D

@alebzsaflab: "I have waited a long time for this moment, my little green friend"

mütyür 2012.07.06. 00:15:36

@B(O_O)tlegg: félreérted. megvan/megvolt a biztos ANYA/APA háttered?

(O_O) (törölt) 2012.07.06. 00:17:20

@akut schizo effektív pszichózis: :D. Latom a te sorod mar megvolt (kotekszel!) :P. Vizpart! DE Fransziaorszag se lenne rossz :).

(O_O) (törölt) 2012.07.06. 00:18:36

@mütyür: ez miert is fontos? Igen a szulok nagy hatassal vannak a gyerekekre de a gyerek attol meg ugyanugy donteshozo es o donti el milyen eletet akar elni...

akut schizo effektív pszichózis 2012.07.06. 00:19:41

@B(O_O)tlegg: megvolt, kb 15:45-kor. azóta már réééég kiizadtam :p :)

@mütyür: hjó, bár nemtom mire célzol :D

mütyür 2012.07.06. 00:23:30

@B(O_O)tlegg: hogyne döntéshozó... a kapottak alapján. öntudatlanul is akár. de értem, hogy nem érted és ennek örülök:) (sallangmentesen és komolyan.)

@akut schizo effektív pszichózis: :DD

(O_O) (törölt) 2012.07.06. 00:23:43

@akut schizo effektív pszichózis: koszi a reszletes beszamolot :D. Azt mar letszi ne meseld el, hogy mikor egy hogyan izzadtad ki :D.

(O_O) (törölt) 2012.07.06. 00:24:48

@mütyür: hat nem ertem. De mar az elejetol kezdve nem ertettem :), mondjuk igy fel egykor lehet nem is kellene ertenem :D

akut schizo effektív pszichózis 2012.07.06. 00:26:31

@B(O_O)tlegg: ha már ilyen szépen kéred, akkor szívesen nem mondom el :D

@mütyür: ettől okosabb nem leszek :p :))

mütyür 2012.07.06. 00:29:28

@B(O_O)tlegg: vagy ha az elejétől nem értetted, minek...

na nem veszekedésből, de ha vmibe be szeretnél kapcsolódni, legalább _próbáld_ megérteni a másikat. kissé magas lóról beszélsz megint. nem haragszom, fiatal vagy és más környezetből. majd kapsz más impulzusokat is. legalábbis remélem, a te érdekedben.

akut schizo effektív pszichózis 2012.07.06. 00:33:28

na jóéjt. ki kell aludnom magam, hogy frissen, kipihenten tudjam értékelni a ma reggeli posztot :)

(O_O) (törölt) 2012.07.06. 00:37:17

@mütyür: Mutyi te ittal? :DDD
A kommentem amit irtam nem is neked szolt. Te meg az en kommentemre irtal olyat ami nem ertem hogy jott ahhoz amit en irtam vagy amire en reflektaltam... Az meg hogy magas lorol beszelek? Kar hogy nem ismersz azt hangoztatom amit megeltem emit megtapasztaltam...

mütyür 2012.07.06. 00:39:09

@B(O_O)tlegg: tudtommal engem címeztél. de ha nem, bocsánat.

én csak arra reagálok, amit írsz ide.

Elemózsia 2012.07.06. 00:39:46

@B(O_O)tlegg: annyira borzasztó, hogy itt ezekben a történetekben (előtte meg a Szakitóson) ezek vannak túlnyomó többségben...

_Ω_ 2012.07.06. 00:40:14

Későre jár, én is lépek. Szép álmokat! :)

Elemózsia 2012.07.06. 00:42:53

Na jó éjt, holnap munkanap (illetve ma)

(O_O) (törölt) 2012.07.06. 00:45:36

@mütyür: nem haragszom, jo akedvem es nem fogok ilyen dolgokon mergelodni, csak nem ertem min huztad fel magad ennyire, de biztos en hibam. Szoval bocsesz :).

@Elemózsia:
itt igen, mert ide azok irnak akiknek problemajuk van, de a valo eletben azert mas. Meg sajnos az ember valamiert konnyebben latja a rosszabbik oldalat a dolgoknak mint a jot.

alebzsaflab 2012.07.06. 00:45:46

@Elemózsia: Persze, mert nincs olyan blog hogy "Mindentutiszupernálunk". Ha az emberek látnak egy jó kapcsolatot, akkor csak elismerően bólogatnak. Bezzeg ha valahol szakítanak!

(O_O) (törölt) 2012.07.06. 00:52:12

@alebzsaflab: persze mert olyan kapcsolat sincs, hogy "Mindentutiszupernálunk". Minden kapcsolatban vannak volgyek meg problemak meg veszekedesek, meg felreertesek meg szandekos vagy nem szandekos bantasok, csak a jo kapcsolatokban nem ezeket nezik hanem a szep es jo pillanatokat meg hogy mit ertek el egyutt kozosen stb stb...

alebzsaflab 2012.07.06. 00:55:24

@B(O_O)tlegg: De nem is az Elemózsia által írt a jellemző. A többivel egyetértek.

mütyür 2012.07.06. 00:56:09

utsó, erre a nyárra imádat (láttam, Szemcsi, amit írtál, sztem hagyjuk)

Train - Drive By

www.youtube.com/watch?v=oxqnFJ3lp5k

(O_O) (törölt) 2012.07.06. 01:09:33

@mütyür: ok :).

@alebzsaflab: ez nagyon jo szam! Annak idejen rongyosra hallgattam :), szoval gyors fel is cimkezem mert o megerdemli:
Awolnation Sail