HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/10/29/a_szememre_hanyta_hogy_keveset_szexelunk

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr804876136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2012.10.29. 08:06:37

Hulla Panni felebleeeeeeeedt!!!!!! XDDDDDD

pretty kitty 2012.10.29. 08:08:23

Tovabba hulla pelyhesz fehel ho......vidazat........hogolyo lepuuuuuuuuul.........*PUFFFF!!!!!* :PPPPPP

Papírsárkány 2012.10.29. 08:13:29

hát ezt buktad: idióta vagy.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.29. 08:15:13

Cseréljed le egy bigott keresztényre. Szex akkor van, ha gyereket akarsz. Minden rabszolgamunkát elvégez, viszont a szex csak misszionáriusban, sötétben, takaró alatt!

pretty kitty 2012.10.29. 08:15:59

Hat Dzonikam ha nem all fel a facod akkol ec cep napon felall a caod.....esz elmed. Masz paszihoz. Id vad ud de mindenkepp el fog menni toled, cak nem mindedd mien eltelembeeeeeeeeeeen :PPPPPPPP XDDDD

Kettes LEGO 2012.10.29. 08:29:14

Irigylem a problémáját... Gyanúsan ha ő kevesellné a szexet és a csaja így reagálna ahogy ő menne a hiszti... Nem lennének gombok, meg hasonló okosságok emlegetve.

Posztoló, te egy tök vagy. Ha ez ekkora teher és jól néz ki a lány besegítek időnként ;)

cyd 2012.10.29. 08:32:05

Ez ám a szemrehányás: 'feküdtél mellettem két órát és nem dugtál meg' Még mindig meglep, hogy van egy maréknyi nő, aki úgy gondolja, hogy a csábítás az ő részéről kimerül abban, hogy egy szobában tartózkodik a mandróval.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.29. 08:34:29

@cyd:

Én rengeteg nő mellett ültem már, meglepődnék ha reklamálnának hogy nem dugtam meg őket, ha már annyit ültem ott! :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 08:37:22

De am nem értem teljesen. Ha a csaj kívánós, gondolom kezdeményez. Az lenne a gombnyomás? Mert ha egy nedves puncira nem áll fel, az elég gáz!

Vagy a poszter csaja sose kezdeményez, csak elvárja, h kitalálják, h ő most, pont MOST egy kiadós dugásra vágyik?

Niobe 2012.10.29. 08:37:46

Jóreggeltet! ;)

Poszter, ez legyen a legnagyobb bajod... Ha nagyon kevesli, akkor érdemes elgondolkodni, hogy picit sűríteni kell, de tény, gombnyomásra semmi sem megy.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.29. 08:39:30

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):

Van ilyen. De nem csak dugás terén, hanem bármiben. Elvárja a gondolatolvasást, aztán megsértődik ha nem sikerül. Default női szokás.

dr. gernika 2012.10.29. 08:39:57

"Ha én kevesebbszer kívánom a szexet, mert egyszerűen kevesebb igényem van rá, akkor is teljesítenem kéne? És hogyan?"
Van 10 ujjad meg egy nyelved, használd, ha neked nem is áll fel . Nagyon sok nő megteszi ezt fordított helyzetben, az mégis teljesen elfogadott. Másrészt lehet, hogy elkezdeni kicsit nehezebb lesz, de közben megjön hozzá neked is a kedved, inkább próbáld ki, mint hogy egy blogra vinnyogsz.
Amúgy tényleg hülye vagy, de ha nem jó így, mondd meg és szakítsatok, hadd találjon olyat, aki ezért összeteszi a két kezét, te meg vinnyogj utána, miután leesett a tantusz

Papírsárkány 2012.10.29. 08:41:40

@dr. gernika: +1
Ha meg "evés közben" nem jön meg az étvágy, akkor plána kurvagyorsan hagyja szegényt békén és húzzon el a vérbe, hogy találhasson valakit, aki hálás ezért :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 08:43:59

Két éve vagytok együtt és már az a baja a lánynak, hogy kevés a szex. Nem akarlak elkeseríteni, de ennek a kapcsolatnak vége lesz. Ha más a libidótok, akkor ez nem fog menni. Márpedig te most itt siránkozol, hogy hát nem tudod megerőltetni magad, nem működsz gombnyomásra. Kevés szarabb dolog van annál, ha fekszel a párod mellett, majd meghalsz egy kis szexért és ő visszautasít. Gondolj már bele, te mit szólnál, ha téged utasítana vissza, azokra hivatkozva, amiket felsoroltál. Ha nem jó a szex, vagy kevés, azt megette a fene! Ha szerencséd van, akkor szakít veled, ha nincs akkor tuti megcsal valami kis potens férfival!

Nem tudok azonosulni a problémaddal sorry! Nem véletlenül vagyok Cookie Bunny! :D

pretty kitty 2012.10.29. 08:45:03

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Asz cejetne ha a paszi daklabban kezdemenyezne. A kiszlanyockak mal cak ienek, annak olulnek ha tettekel iszmelik el a vonzeleuket a phijuuuuuuk ;)))))))))

Dr.Rekettyés László 2012.10.29. 08:45:31

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Igen, sok nőnek annyiban merül ki az előjáték, hogy ott fekszik.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 08:46:10

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nem szexben bevallom én is voltam így. Szerintem a nők többsége így születik. :D
De egy idő után illik rájönni, h ez kurvára nem működik! :D

"mi a baj?"
"SEMMI!!!!!"

Na itt kell menekülni kedves ffiak, mert valami kurva nagy hibát követtetek el, vagy valamit elfelejtettetek! :DD

dr. gernika 2012.10.29. 08:50:26

@cyd: Lehet, közben adott számára egyértelmű jeleket. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 08:57:39

@cemtelen kisz lejanyzo: Gyakrabban, vagyis mindig? :) Akkor elég nagy HP! ;)

@Dr.Rekettyés László: Hosszútávon ez nem működik. Ahhoz, h évekig, évtizedekig csak egy nőt dugjon a ffi, kicsit több kell! :)

cyd 2012.10.29. 08:59:05

@dr. gernika: Gondolod, hogy a szokásos 8° helyett már 10,5° szélesre voltak tárva a combjai?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.29. 09:00:04

@dr. gernika:

Pl a szemceruzát és az éjszakai krémet egymással párhuzamosan helyezte el a tükör előtt? :) Ezt egyértelmű jelnek is gondolhatják a nők! :) Micsoda fasz, hogy nem ért az ilyesmikből! :)

dr. gernika 2012.10.29. 09:02:58

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Olvass szívem, értelmezz, utána kommentelj. :D

Dr.Rekettyés László 2012.10.29. 09:05:37

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Na igen, csak néhány nőnek meg kellene tanítani annak a művészetét, hogy a férfi érdeklődése hosszú távon is fenn maradjon.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 09:05:56

Egyébként a poszer nem mondta, hogy neki is beleférne a több, ha a csaj kezdeményezne. Egyértelműen kijelentette, hogy neki jó így, neki nem kell több.

croesus aka. the grinder 2012.10.29. 09:09:48

@cyd: Nekem is az jött le hogy a csajnál az az előjáték hogy hanyattfekszik és várja hogy a pasi csináljon mindent. Ettől asszem engem se kapna el a kangörcs, pláne nem két év után.

@dr. gernika: "Lehet, közben adott számára egyértelmű jeleket. :)"

Férfiak vagyunk. Burkolt célzások nem működnek. Apróbb jelzések nem működnek. Ha a csaj letépi a ruhámat és/vagy elkezdi játszani a kedvenc dallamom a varázsfuvolán, na az egyértelmű jel arra, hogy szexet akar. De gyanítom hogy a posztban nem így történt.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 09:11:00

98,4% a valószínűsége, hogy a nő MÁR félrekúrt, és most igazolást keres magának arra, hogy ennek a férfi kelleténél kisebb kanossága az oka. Ha tényleg a szex mennyiségével lett lett volna problémája, akkor első körben sűrűbben közeledik otthon, flörtöl, pettingel, kezdeményez, és legfőképpen beszerez legalább háromféle combfixet...

...nem pedig utólag veti a faszija szemére, hogy még a legutóbbi, két órás közös tévézés során sem dugta meg, de pláne azt, hogy igazából soha nem is sunázta kellő gyakorisággal. WTF?

Mivel jól tudja, hogy a férfi sunázási kedve nem fog egy nagyságrendet javulni a közeljővőben - ahogy a posztban ő maga is tökéletesen megfogalmazza -, ezért máris meglesz a felmentés a félrekúrásra: előbb-utóbb mindenképp bekövetkezett volna az elégtelen mennyiségű szex miatt. Ő nem tehet róla, ő csak áldozat a rendszerben.

Az igazi kérdés, mint az ilyen klasszikus esetekben mindig: miért nem nyergelt át a másik, jobban kúró, és vélhetően hejjessebb pasira az ultragagyi, átlátszó kamukifogások gyártása helyett?

Az igazi válasz pedig itt is az, hogy azért, mert annak nem kell állandóra, és / vagy az kevésbé ideális jelölt zökkenőmentes, harmonikus felerezsizésre a mindennapokban. De a best of both worlds scenario azért kéne.

Nagyjából ennyi.
98,4%.

Kytia 2012.10.29. 09:11:20

"Szükségem van megerősítésre...hogy nem vagyok teljesen idióta."

A legjobb helyen jársz, bébi.:DDD
Na, olvasom tovább.

cyd 2012.10.29. 09:14:23

Rájöttem! Nem volt valami Cosmo tanulmány mostanában, hogy a házias nő szexi? Lehet a poszter csajánál a porszívózás, ablakmosás meg a szikkadt tepertős pogácsa sütése volt az előjáték.

dr. gernika 2012.10.29. 09:15:51

@croesus: De tudod, milyen megalázó, mikor az egyértelmű kezdeményezést is visszautasítják?

Manu Csávó 2012.10.29. 09:16:43

Nyugi, megoldja majd és nem nyaggat tovább.

"Bárhogy is próbáltam azonban megbeszélni a gondomat a haverokkal, sosem jutunk tovább annál, hogy legyintenek és lehülyéznek."

Akkor már úton is a megoldás.

Kytia 2012.10.29. 09:20:02

"Ha én kevesebbszer kívánom a szexet, mert egyszerűen kevesebb igényem van rá, akkor is teljesítenem kéne?"

Igen. Vagy elnézned, hogy megcsal, vagy keresned egy alacsonyabb libidójút. Vigyázz, ne húzd sokáig ezt a helyzetet, mert ha egy nőnek kevés otthon a szex, belezúg a főnökébe.:)

Kytia 2012.10.29. 09:22:17

"Remélem, hogy ez csak átmeneti állapot."

Az. De azért ha majd elmúlik és a kedvesed arcán megint elégedett, kisimult mosoly jelenik meg, miközben köztetek nem változott semmi, kezdj el gyanakodni.:)

Vizeszsömle 2012.10.29. 09:26:04

Egyetértek az Atyával.
Szépöcsém, a bige már behúzott melléd egy váltótársat. Javaslatom: mivel a lakás tiszta, vacsi/süti mindig van, tartsd meg a nőt (kiegészítve csekélyke potenciálodat némi kézimunkával) és mindenki jól jár.

pretty kitty 2012.10.29. 09:26:12

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Nem mucaj mindig cak ha mal ket olaja jedmasz mellett fekcenek akkol azel illene vmit lepniiiiiiii ;))))))

dr. gernika 2012.10.29. 09:28:11

@cyd: Nem, csak a simán "nincs most kedvem". Éltem olyan pasival, akinek jóval kisebb volt az igénye, ami ki is jött, miután lecsengtek a szenvedélyes első hónapok. Romokban volt az önbizalmam, mire szétmentünk.

croesus aka. the grinder 2012.10.29. 09:29:16

@Father Justice ♋: Csodálkozom hogy nem emelted ki külön az eshetőségek közül, hogy az új hejjespaseenak valószínűleg nem olyan vastag a pénztárcája mint a dorongja. :)
Bár tulajdonképpen ez is egy speciális esete a "felerezsi nem működik" pontnak.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 09:30:11

@croesus: Pontosan erről van szó. Ezért nem emeltem ki külön.

Szöszi 28 2012.10.29. 09:30:41

Édesöcsém, ha már a 20-as éveidben ez van, később sem lesz jobb, vágd le a himbilimbid, és vonulj zárdába. Örülök, hogy segíthettem...

Kytia 2012.10.29. 09:38:23

@Father Justice ♋: Ebben semmi logika nincs. Ha már van dugópartner, nem mászunk az otthoni fickó nyakára, sőt. Miért követelne több szexet, ha egyszer már pótolta a hiányzó mennyiséget? Embör lánya akkor elégedetlenkedik, amikor még reménykedik és hisz az ő Hufnágel Pistijében. Utána csendben lapít.:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 09:39:41

@cemtelen kisz lejanyzo: Épp filmet néztek. Ha az nem pornó, akkor egyáltalán nem egyértelmű! :)

A másik meg, ez nem egy alkalmi kapcsolat. Egy normális párkapcsolatban, ahol együtt élnek, szoktak az emberek feküdni egymás mellett úgy is, h 2 óra elteltével nem esnek egymásnak. ;)

Nutshell 2012.10.29. 09:40:51

Nademennyi? Számokat kérek, így nem tudok objektív lenni és csak azt tudom mondani, hogy hülye vagy.

Vizeszsömle 2012.10.29. 09:45:23

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): "Egy normális párkapcsolatban, ahol együtt élnek, szoktak az emberek feküdni egymás mellett úgy is, h 2 óra elteltével nem esnek egymásnak. ;) " Naja. Valszeg alszanak... XD

Nutshell 2012.10.29. 09:46:17

@cyd: "szikkadt tepertős pogácsa" ez jut eszedbe a sütivel hazavárástól? Nem lehetnek túl jó tapasztalataid a sütisütős lányokkal :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 09:46:18

@Kytia: Egyértelműen leírtam: hogy megnyugtassa magát, miszerint a fickó hibája. Gyenge ahhoz, hogy szembenézzen a szikár igazsággal: egy olyan férfihez, akivel felerezsizni, együttélni, programokat szervezni ÉS minőségben, mennyiségben dugni is jó - nameg elég hejjes is, nyilván - ő egyszerűen kevés. Viszont mivel némi lelkiismeret-kezdemény azért van benne, egyszerűbb áttolni a felelősséget valahogy.

A kisimult mosoly nemcsak a félrekúrás megkezdésének időpontjában jelenhet meg, hanem jóval azután is. Konkrétan amikor végleg sikerült meggyőznie magát arról, hogy ő nem tehet semmiről.

Dökvín 2012.10.29. 09:47:38

@dr. gernika: Ismerős nekem is. Kb. az a srác is írhatta volna a posztot :P (nem, nem ő írta). Esetünkben még megalázóbb volt az egész, sok este jött és múlt el úgy, hogy rajtam szexi fűző, combfix, smink, a párom meg: bocs, most fáradt/gondterhelt vagyok. :( Tudom én, hogy vannak keményebb (hehe) és kevésbé kemény időszakok, de ha hosszú hónapokon keresztül ez megy, az valóban önbizalom romboló.

Dökvín 2012.10.29. 09:48:27

@Dökvín: Ja és persze nem kőként fekve a tv előtt, hanem simogatás, mosoly, szexiskedés - elég gyakran hiába. :O

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 09:48:52

@ÜbelFegor: Nos én nem erre gondoltam. :) persze lehet vannak akik nem szoktak pl olvasni, beszélgetni... Vagy azt akkor nem fekve. Eztet nem tudhatom. ;)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 09:50:47

@Kytia: Ja, arról nem is beszélve, hogy nem biztos, hogy már pótolta a hiányzó mennyiséget, mert épp csak elkezdte a viszonyt. A kellő mennyiség eléréshez kell még egy kis önfelmentés is, hogy kötetlenül és sűrűbben adhassa át magát a hejjesebb sunátornak. Ennek kicsit más hangja van.

Nyilván ha semmi lelkifurdalása nem lenne a nőnek, akkor nem lenne szükség ilyesmire, de akkor meg sem születik ez a poszt.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 09:53:24

@Dökvín: De ha a nő nem is próbálkozott ilyesmivel, ráadásul azt mondja, hogy igazából sosem volt kielégítő a szex mennyisége, tulajdonképpen miről is beszélünk?

Szöszi 28 2012.10.29. 09:56:41

Ja, és remélem nem a Hetedik című filmből vett sorozatgyilkos után nevezi magát a faszi John Doe-nak :D :D :D Szexuálisan már frusztrált, ha még a gyerekkora is sanyarú volt, azt hiszem aggódnunk kéne, hogy azonosul a karakterrel :)
(Szöszi pszichológus félelmeit olvashattátok :D)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 09:57:11

@Father Justice ♋: gondolod, hogy ha már más dugja, akkor a párján kérné számom a kevés szexet? Ezt nem tudom elképzelni. Ha vaj van a fülem mögött, de már kielégít valaki, akkor nem fogok az aktuálisnál még több szexszért kuncsorogni.

Dökvín 2012.10.29. 09:59:11

@Father Justice ♋: Csak amiatt írtam, hogy akár próbálkozhatott is a nő (like me), nem csak egyféle scenario elképzelhető (kőként fekvés), mivel erről egy szó nem esik. Ha meg a csaj mondjuk próbálkozott, jelezte szóval is, hogy ez neki kevés, akkor valószínűleg ennél többet csak akkor tehet, ha lelép.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 09:59:16

@Father Justice ♋: Honnan veszitek, hogy a nő nem próbálkozott semmivel? Szerintem elég gáz lenne a fickónak itt megemlíteni, hogy háááát közeledett, de visszautasítottam. Azért már tuti megkapná a "hülye vagy vazze!" jelzőt és ő PONT NEM EZÉRT JÖTT! :D

Kytia 2012.10.29. 10:00:48

@Father Justice ♋: Egyértelműen leírt hülyeség nem sokban különbözik a zavarosan leírt hülyeségtől.:D
Lehet, hogy egy pasi esetében igaz lenne, amit leírtál, nem tudom, ők hogy működnek, de hogy egy nő, aki bűnözött nem tereli a szót a bűnözése irányába semmilyen módon, az tuti. A saját maga megnyugtatásához nincs szükség a pasi baszogatására, elég ha önmegának és a barátnőinek elmagyarázza, mennyire neki van igaza. Innen-onnan megkapja a kellő visszaigazolást, azzal ő elvan, nem kell a pasi gondolatait is abba az irányba terelni, főleg, ha nem akar szakítani. Ha szakítani akar, akkor már talán elképzelhető lájtos bevezetőnek a szex felemlegetése. De ebben az esetben szerintem a történet az, aminek látszik. A nő többet akar szexelni és pont.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 10:01:05

@SzösziBoszi25: Szerintem nem onnan vette. A John Doe az olyan kb. mint a magyar Anonimus. (Van ugye Jane Doe is, azt a nőneműre használják)

orikan 2012.10.29. 10:01:06

Hány évesek és mit várnak a kapcsolattól? Lehet, hogy a csaj attól kezdve vált konyhatündérré és házvezetô cicussá, miután kezdett komolyabbra fordulni a kapcsolat. Már nem a bulizáson járt az esze, hanem szeretett volna egy lépést a "család" irányába tenni.
A nincs szex nyafogás pedig simán betudható annak, hogy a faszi nem foglalkozik vele annyit, mint azelôtt. Nincs virág, kedves szavak, ilyesmi... ha félrelépett volna, akkor nem vinnyogna.
Szerintem le kellene ülniük és egy kis borozgatás mellett elbeszélgetni a kapcsolatukról.
1,6%

Szöszi 28 2012.10.29. 10:02:31

@Nutshell: @Bundabandi (Cookie Bunny): Igen, tudom, de ebbe semmi izgis nincs...Illúzió rombolók és földhözragadtak vagytok! *legyint*

Nutshell 2012.10.29. 10:03:41

@SzösziBoszi25: Én azt mondanám, hogy informatívak és segítőkészek. De hát ahogy érzed :D

cyd 2012.10.29. 10:03:52

@Nutshell: A nő kellő lehúzásához kellett ilyen életkép.

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ha vaj van a fülem mögött..."
Akkor rosszul használod a szólást. 'Vaj van a fején' vagy 'Van valami a füle mögött'

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 10:05:37

@SzösziBoszi25: Az azonosítatlan ffi halottakat is így hívják, asszem. Legalábbis a krimikben...:D

Kytia 2012.10.29. 10:06:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jaja. Meg hát nőként a kezdeményezés eleve nem egy tarmészetes állapot, szóval persze, az ember csinálja néha, de nehogy már ez legyen a megszokott menet. Régen rossz, ha neked kell kezdeményezni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 10:07:24

@cyd: Én mindig is így használtam és így hallottam. Lehet, ahol te élsz ott nem így van a mondás.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 10:07:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): A következőt nézitek be mindketten:

"..nem mászunk az otthoni fickó nyakára, sőt. Miért követelne több szexet.."

Vegyük észre, hogy ez a nő pont NEM mászik a fickó nyakára, hanem szimplán elégedetlenkedik (pontosabban ilyen látszatot kelt), ráadásul visszamenőlegesen. Még csak meg sem kísérelte érdemben növelni a szex mennyiségét otthon. Ami nem meglepő, ugyanis nem is akarja. Ha akarná, első körben a Dökvín-féle metódusokat próbálná ki.

Mivel pontosan tudja, mekkora a férfi lidibója, és hogy nem is fog számottevően növekedni, így megkapja a lelkiismeretének szükséges igazolást arra vonatkozóan, hogy ő tehet a félrekúrásról, mivel nem tudja rendesen kielégíteni. Neki csak ez kell.

Továbbá ha előbb-utóbb lebukik, vagy mégis át tud nyergelni a jobb kanra, akkor a posztíró majd azt hiheti, hogy mennyiségben keveset produkált, és saját magát hibáztathatja a történtekért. Átnyergelés esetén is inkább a saját férfiasságát érezze kevésnek, mintsem hogy azon kezdjen el töprengeni, hogy a nő igazából már rég félrekúrt a szakítás előtt is. Tiszta sor.

dr. gernika 2012.10.29. 10:10:19

@Dökvín: Hát ha ez hónapokig ment volna, akkor nyilván dobbantok, de úgy kell elképzelni, hogy volt rendszeres nemi élet, ami jó is volt, csak ritkább, mint szerettem volna. Egy szex, egy visszautasítás, egy szex, egy nincs kedvem, vagy nem értem, nem akarom érteni mit akarsz... próbáltam kivárni, míg neki jön meg a kedve és kezdeményez, de általában mindig tovább bírta. Sebaj, rég volt, csak most eszembe jutott.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 10:10:41

Nem értünk egyet. Szerintem bízzuk Jokkára a végső verdikt kimondását.

cyd 2012.10.29. 10:12:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Persze ha már a tejtermékeknél vagyunk, említsük meg rögtön a vaj van a fején szólásunkat is. Jelentése: „hibás, elmarasztalható valamilyen ügyben, bár még nem bizonyították rá a bűnösségét”.
Ahhoz, hogy megértsük a szólást, teljes változatát kell segítségül hívnunk. Bizony egy szép képes közmondás pattan ki elénk: „Akinek vaj van a fején, ne menjen a napra!”
Tehát aki vétkes, bűnös, az jobb, ha nem kérkedik tisztességével, hiszen úgy járhat, mint a vajjal a fején a napra menő ember… Szólásunk azonban újabban gyakran ebben a formában bukkan föl: vaj van a füle mögött. De annak mi az értelme? Ha valaki vajjal a füle mögött megy a napra, az nem annyira szemléletes, mintha a fején lenne az a bizonyos vaj. Ebben az esetben egy másik szólás hatását fedezhetjük föl: Valami van a füle mögött. Ügyeljünk a részletekre, mondjuk azt, hogy valami van a füle mögött, illetve vaj van a fején, de a kettőt ne próbáljuk meg összegyúrni!"
www.napkut.hu/naput_2007/2007_02/106.htm

Csak AZMIATT írtam, mert rosszul használod te is, mint oly sokan.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 10:12:57

@Kytia: Akkor szánom-bánom, de én sokszor kezdményezek. :D :D :D

Namely 2012.10.29. 10:13:05

@Father Justice ♋: én inkább a hirtelen kirohanás és előtte az otthon maradások okának azt érzem, hogy most szűnt meg a házon kívüli kapcsolata, így az otthoni fost szeretné valamilyen formában normálisabb helyzetbe hozni.
De erre nincs sok remény, a Dzsoni távolról sem üti meg a korábbi sunátor szintjét. Végül is a TV-nézéskor ő is kezdeményezhetett volna, de nem igazán izgatta őt fel Mr Doe, hogy rámásszon.
;)

Dökvín 2012.10.29. 10:13:47

@Father Justice ♋: "Vegyük észre, hogy ez a nő pont NEM mászik a fickó nyakára, hanem szimplán elégedetlenkedik (pontosabban ilyen látszatot kelt), ráadásul visszamenőlegesen. Még csak meg sem kísérelte érdemben növelni a szex mennyiségét otthon. Ami nem meglepő, ugyanis nem is akarja. Ha akarná, első körben a Dökvín-féle metódusokat próbálná ki." - Honnan veszed, hogy nem a Dökvín-féle előzmény játszik? A csávó sem egyiket sem másikat nem említi... Nagyon elköteleződtél a saját elképzelésed mellett... :P

Nutshell 2012.10.29. 10:14:17

@cyd: Nem elég, hogy nem kap elég szexet, még le is húzod szegény nőt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 10:16:30

@Father Justice ♋: Szerintem nincs igazad. Mi női szemmel nézzük, te meg férfi szemmel. Totál másképpen látjuk! Én elhiszem, hogy úgy gondolod megfejtetted a nőket, hogy mit, miért, hogyan stb. de szerintem tévedsz ebben az esetben.

cyd 2012.10.29. 10:19:29

@Nutshell: Szar a kedvem, szar az idő, nem akarok dolgozni. Ma ezt kapja.

Namely 2012.10.29. 10:20:01

@Dökvín: azért az gyanús, hogy mit is ír Mr Félhat??
Azt, hogy mos, főz, takarít, meg hogy megvannak.... de azt valahogy nem, hogy őrületeseket szeretkeznek, és ezért is furcsa, hogy szerinte kevés a szex... szóval az nincs!

Dr.Rekettyés László 2012.10.29. 10:21:31

Azért azt a tévhitet is ki kellene irtani a nőkből, hogy "harisnyakötőben voltam és kisminkeltem magam, ergo én MINDENT megtettem".

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 10:21:51

@cyd: változik a nyelv. A szólás is azért szólás, mert kb. szájról-szájra terjed, én így hallottam. Az azmiatt, az más tészta, az nyeltanilag helytelen, de nem akarok itt ilyeneken vitázni.

Vizeszsömle 2012.10.29. 10:22:57

@Kytia: De egy működő kapcsolatban miért is "régen rossz"? Vagytok már annyira emancipáltak, hogy kimondjátok kicsiszátokkal, ha rezgés van. De legtöbbször elég a ráutaló magatartás is... Azt valóban csak találgathatjuk, hogy poszteréknél történt-e ilyen.

Nutshell 2012.10.29. 10:23:47

@cyd: Pedig csak 3 munkanap és egy órával többet aludhattál vasárnap. Jelenleg semmi más pozitívum nem jut eszembe. De lehet sütök vm sütit. De nem szikkadt pogit :)

Dökvín 2012.10.29. 10:24:24

@dr. gernika: Jaj, nekünk is pontosan így volt, azért nem úgy kell azt elképzelni, hogy hónapokig semmi szex, csak hónapokig éreztem kevésnek az akciót és soknak az elutasítást. Ez mondjuk szubjektív ugye, csak tényleg szerencsésebb, ha kábé azonos potenciájú a pár két tagja.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 10:26:53

@Namely: Nem gyengén lehet naiv az a nő, aki azt hiszi, hogy a kiesett minőséget az otthoni mennyiség növelésével is pótolni lehetne. Ha tényleg átesett a szintkeresztségen, onnan már nincs visszatérés.

@Dökvín: @Bundabandi (Cookie Bunny): Úgy gondolom, ha a nő régebb óta és érdemben kezdeményezne, plusz nem visszamenőlegesen emlegetné fel a "sérelmét", akkor egészen más lenne a poszt hangvétele. Lényegében pont arról szól a történet, hogy a faszit megdöbbentette az előzmények nélküli coming out és ezt nem tudja hová tenni. Mivel meg sem fordul a fejében az a variáció, hogy a nő már rég félredug, csak egy sor tamáskodás marad a végére.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 10:28:24

@Dr.Rekettyés László: Ha viszont még annyit SEM tesz meg a nő és ilyesmivel hozakodik elő mint a posztban, érdemes elkezdeni gyanakodni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 10:29:13

@Dr.Rekettyés László: szerintem elég kevés nő van, aki azt hiszi ez elég. Nyilván nem fogja részletesen leírni, mi mindent tett még a pasival, csak érzékeltetni akarja, hogy ő legalább próbálkozott.

cyd 2012.10.29. 10:29:43

@Dr.Rekettyés László: Hallottam már olyan érvet is "de hát zuhanyzás után meztelenül flangáltam a lakásban az legyen már elég csábítsának" szóval ha a hülyeségüket kell körömszakadtáig védeni mindenre képesek.

Dökvín 2012.10.29. 10:30:21

@Dr.Rekettyés László: Azért egy egészséges férfit az ilyen felizgat, már bocs. Szánalmas, amikor mutogatnak ujjal, hogy persze, szexi vagy végülis, de nekem még ez sem elég... mert csak egy bébidoll és nem fűző, meg mittomén, na majd attól talán feláll. (Mindezt az esetek többségében mondják lyukas zokniban.) Amúgy csak magamból tudok kiindulni, de szimpla beöltözésnél azért bizony erősebb a ráhatás, amit gyakorlok. S látod, van, akinek az sem elég.

Dr.Rekettyés László 2012.10.29. 10:31:36

@Father Justice ♋: A poszt nyilván hiányos, ráadásul nem tudjuk mindkét fél verzióját. Ilyenkor nem posztot kell írni és itt tanácsokat kérni, meg a haverokkal agyalni, hanem leülni és megbeszélni.

Dökvín 2012.10.29. 10:33:00

@Father Justice ♋: Errőlaz "előzmény nélküliségről" Bundi is, én is tudnánk mesélni. Hosszú-hosszú órákon át. Lényeg a lényeg, olyan a legritkább esetben van, hogy nincs előzmény. Sok pasinak hiába mondod el minden héten, mi a bajod, fül becsuk, magában dudorászik, csak meg ne hallja. Aztán meg jól meglepődik, mikor egyszer már nem türelmesen szépen meséled el neki, hanem kiborulsz vagy lelépsz. Ilyen ez sajnos. Velem megint megesett. El is költöztem.

Dr.Rekettyés László 2012.10.29. 10:33:04

@Dökvín: Hát én ezek szerint nem vagyok egészséges, de ha valaki kisminkelve flangálna előttem, elsősorban elküldeném megmosakodni.

Kytia 2012.10.29. 10:35:32

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jó neked. Engem totál kikészít. Egyszer-egyszer oké, de sokszor...

@ÜbelFegor: Azért, mert én személy szerint ritkán rezgek magamtól. Viszont ha a pasi kanos, az eléggé be tud rezgetni. Nemtóm, talán rossz helyre tették nálam a kapcsolót, vagy ilyesmi. Mondjuk beszéltem ilyesmiről nőkkel és sok a hozzám hasonló. Amikor szexre vágyom, akkor sem arról fantáziálok, hogy lerántom a nadrágját, hanem hogy ő támad nekem, attól indulok be. Született zsákmányállat valék.:D

Szöszi 28 2012.10.29. 10:35:51

@Dr.Rekettyés László: Teljesen igazad van!

@cyd: Kivételesen neked is igazad van...:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 10:35:57

@Father Justice ♋: Mert a posztoló csak magával van elfoglalva!

"mit tehet az ember ebben a helyzetben? Ha én kevesebbszer kívánom a szexet, mert egyszerűen kevesebb igényem van rá, akkor is teljesítenem kéne? És hogyan? Nem azzal van a baj, hogy ne vonzódnék hozzá, de nekem nem megy menetrendre meg gombnyomásra. Irányított fantáziákkal hangolódjak a megadott naptári napokon, hogy meglegyen a kívánt mennyiségű numera? Nem látom magam előtt, hogy ez működhetne."

El sem gondolkozik, hogy mit kéne tennie, hogy kielégítse a barátnőjét. Neki nem kell több és kész! NEKI! Ezért is fogja a csaj kirúgni, vagy megcsalni.

Dökvín 2012.10.29. 10:36:06

@Dr.Rekettyés László: Kisminkelve + harisnyakötőben, szexi cuccban. Erről volt szó. Ráadásul a választott nőd, aki elvileg tetszik neked, nem egy random bálna.

Kytia 2012.10.29. 10:36:58

@Dr.Rekettyés László: Pontosan. Ugyanis jó esetben még ennyit SEM kell tenni.:)

Kytia 2012.10.29. 10:39:03

@cyd: Egy ismerősömnek az is elég, ha hallja, hogy a barátnője kitaccsog a zuhany alól, mert tudja, hogy csak egy törölköző van a csajon és ettől még rohan nyálcsorgatva. Nem vagyunk egyformák, de nem kell elvitatni a másik igényeit. Ha ő erre vágyik, keressen ilyet. Létezik ugyanis.

Hurri Kán 2012.10.29. 10:39:23

Poszter laffantott már, vagy még mindig sztrájkol?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 10:40:26

@Dökvín: "(Mindezt az esetek többségében mondják lyukas zokniban.)"

*bólogat* :D

Dökvín 2012.10.29. 10:41:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): Bezony, 3 hete. Tartjuk még a kapcsolatot azért, de külön élünk, ő igyekszik most nagyon, de 3 hét még kevés az elmúlt nehéz évekhez képest, látom, hogy őszintén gondolja most, de mindig ott lebeg a fejemben h kutyából nem lesz szalonna... Amit a költözésem másnapján mondott, arról te jutottál eszembe, ismerős? Így hangzott: "Hát én nem gondoltam, hogy tényleg elköltözöl!"

Kytia 2012.10.29. 10:41:57

@Dökvín: De itt nem a pasik hibásak szerintem. Ha ő nem akar úgy élni, akkor nem akar. Ha csak heti egyszer akar szexelni, szexeljen csak heti egyszer. Véleményem szerint ilyenkor a nyaggatás során valójában az történik, hogy te felméred a hajlandóságát a változtatásra és ha azt látod, reménytelen, lelépsz. Ő pedig felméri a hajlandóságodat a kompromisszumra és ha ilyen nincs benned, lelépsz. Senki sem hibás, a dolgok úgytörténnek, ahogy történniük kell.

Dökvín 2012.10.29. 10:44:08

@Kytia: Erre gondoltam igazából én is, így van ahogy mondod.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 10:44:39

@Kytia: én elég "nagyétkű" vagyok (a visszajelzések alapján) és tuti nem bírom kivárni, hogy mindig ő kezdeményezzem. Ha olyanom van, hát megyek dorombolni! :D Hatásos szokott lenni, bár már kérdezte a mostani, hogy az elődök ezt hogy bírták libidóval. XD Nehezen... :D

Dr.Rekettyés László 2012.10.29. 10:44:56

@Dökvín: Én ki nem állhatom a sminket, de ez az egyéni ízlésem. Szar lehet az a kapcsolat, ahol ilyen-olyan trükköket CSAK AZÉRT kell bevetni, hogy a férfi érdeklődése felébredjen. Aztán meg azon sem érdektelen néha elgondolkozni, hogy egy idő után ki miért nem kívánja a szexet. Csak egy példa: ha egy csomó lelki tényező nem stimmel, akkor ganz egal, hogy kisestélyiben van vagy melegítőben.

Kytia 2012.10.29. 10:45:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): Egyébként a poszt ezen része szerintem pont becsülendő. Nem vonul ki a klotyóra a plébojjal félkészre keményíteni a kukacot, hogy aztán majd becsukott szemmel folytatva a fantáziálást tudja csak beleüríteni a csajba, hanem csak akkor mozdul, ha őszintén kívánja a barátnőjét. Ritka kincs ez manapság.:)

Dökvín 2012.10.29. 10:46:18

@Kytia: Csak elkeserítő, hogy még megbeszélésre sem méltatja az ügyet, olyan szinten szarja le, szar le téged.

Dökvín 2012.10.29. 10:49:01

@Dr.Rekettyés László: Változatosság, pár trükk sosem árt, de abban egyetértünk, ha már csak ezzel (vagy épp még ezzel sem) lehet felkelteni a másik érdeklődését, az már eléggé bukta. Amúgy írtam én is, hogy nyilván vannak keményebb meg kevésbé kemény időszakok egy ember életében, de ha huzamosan, hónapokig, neadjisten évekig probléma van, arra ne mondjuk már, hogy normális.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 10:53:02

@Dökvín: Ugye! :D Az exem kb. fél évig nem hitte el, hogy akkor most tényleg vége. Pedig előtte hányszor leültem vele beszélni. Utána próbálkozgatott, vett ajándékot, jött segíteni stb., ajánlgatta a búcsúszexet (közben előtte fél évig majdnem 0 volt szexuális életünk) Aztán én találkoztam a mostanival, akkor meg az ment egy ideig, hogy már tuti megvolt nekem és őt azért küldtem el stb. stb.

Igen, ez a "kutyából nem lesz szalonna" lebegett előttem is (remélem jól mondom cyd! :P :D). Most is nehéz, mert tudom, hogy nem rossz ember, de nem tudja felmérni a tettei következményeit és teljesen más az értékrendje, mint nekem.

Kíváncsi leszek, nálatok hogy alakul!

Dr.Rekettyés László 2012.10.29. 10:53:53

@Dökvín: Itt mondjuk a posztoló sem normális. A csaj nagy nehezen kinyögi, hogy gyakrabban sunáztatná magát, ami egy természetes igény ugyebár. Posztolónk ezt valami miatt nem akarja (pedig adott a probléma), csak aztán ne sírjon a szája, ha anyuka majd máshol keresi meg a betevőt. És ebben az esetben nekem úgy tűnik, hogy a muff akár karácsonyfaizzókat is magára aggathatna, a faszi akkor is inkább tévézne.

Kytia 2012.10.29. 10:54:40

@Dökvín: Hát, igen. Az a baj, hogy ilyenkor szerintem nem az mozgatja, hogy téged minél boldogabbá tegyen a kapcsolatban, hanem az, hogy amit csinál, az vajon milyen következményekkel jár. Szóval a saját érdekei mentén vizsgálja csak a dolgokat és ezért mond ilyeneket a végén: "Hát én nem gondoltam, hogy tényleg elköltözöl!"
Még be is vallja, hogy azért szart le, mert azt gondolta, következmények nélkül megteheti. Hát ez nagyon gáz szerintem.

Niobe 2012.10.29. 10:56:29

@Dökvín: szió :) Rég jártál erre... hallom, válság van? :( Kitartás...

Kytia 2012.10.29. 10:56:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jaja, értem. Én csak párszor csináltam ilyet, és persze nem mindig zavart, főleg akkor nem, ha pozitív fogadtatás volt, de azért nem csinálnék belőle rendszert. Igaz, a libidóm sincs annyira az egekben, főleg akkor nem, ha közönyt látok a másik oldalon.:)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 10:56:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): @Kytia: Én pont azt látom, hogy töri a fejét, mit tehetne az ügy érdekében, csak feleslegesen. Ugyanis minden mástól (a haverok érdekes reakcióitól, a sok házimunkától, a csaj vagányságától, stb.) függetlenül is eltűnődhetne kicsit, hogyhogy a nő két év elteltével jött rá, hogy igazából mindig is kevés volt a szex otthon. Ez így, ebben a formában nagyon nem oké.

Kytia 2012.10.29. 11:00:00

@Father Justice ♋: Azt tudom elképzelni, hogy tényleg van egy harmadik a képben, de még csak a horizonton. Kicsit megmozgatta a csajt és most elkezdte monitorozni a kapcsolatát és olyan hibák is feltűntek, amik korábban nem, vagy nem annyira. Vagy a másik variáció, hogy beszélgetett valami barátnővel, aki elmesélte, hogy "hát a Béla naponta kétszer felhajít a kredencre" és ettől most rosszul érzi magát, úgy érzi, neki is ez kéne. És még az is lehet, hogy két év után valóban csökkent a szex mennyisége, mert szokták mondani, hogy ilyen előfordul.:)
De szerintem konkrét aktus a nőnél még tuti nem történt mással, akkor nagyon máshogy reagálna.

Papírsárkány 2012.10.29. 11:00:01

@dr. gernika: az, viszont gyorsabban kiderül mi a helyzet :)

cyd 2012.10.29. 11:00:11

@Bundabandi (Cookie Bunny): "...remélem jól mondom..."
Nem tudhatom, változik a nyelv, de nem akarok itt ilyeneken vitázni.

@Papírsárkány: Ó! A filmtörténelem egyik legnagyobb mondata.

Dökvín 2012.10.29. 11:00:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jaj, Bundi, mennyire ugyanez a mi esetünkben is! Szóról szóra, félelmetes!

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 11:01:22

@Kytia: Érdekes, pár hónappal ezelőtt, mikor az anyagiak és az esztétikai szintek mentén ismertette a felállást kettejük között, azonnal erre a következtetésre jutottam én is. Nekem akkor nem akarta elhinni, hogy a faszi szimplán érdekből van vele (saját menő kecójában a rezsibe alaposan betársuló jónő, oszt ennyi). De te nő vagy, ma meg most van, neked ma hátha.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 11:01:50

@Dr.Rekettyés László: az én exem kb. fél évig volt "depis". Ő ezt mondta, hogy ez a baja. Én is próbálkoztam mindennel, amire tudtam, hogy ugrani szokott előtte. Sőt, új dolgokat is bevetettem. Semmi. Leültünk beszélni, azt mondta az anyagi gondok nyomasztják, azért nincs kedve és majd jobb lesz. Ezt el is hittem addig, míg le nem bukott, hogy éjszakánként, meg amikor egyedül volt otthon, mindenféle szexchateket folytatott a neten. Szegény depis emberke! És csak nézett, mikor kiraktam, hogy "de miért?". (és ez csak egy része a nagy egésznek)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 11:04:34

@Dökvín: Félelmetes, néha mennyire ugyanolyan az élet, mikor a faszi akár a (vélt vagy valós) hejjespasee mivoltából, akár az anyagi helyzetből kifolyólag úgy ítéli meg, úgyse kapsz jobbat állandóra, ezért korlátlan ideig örülni fogsz annak, ami van.

cyd 2012.10.29. 11:05:18

@koktélsáska: Vagyok én egy vibrátor?

Kytia 2012.10.29. 11:06:08

@Father Justice ♋: De akkor mi volt a leírásban? Be tudja kopizni valaki? (Mondjuk van az úgy, hogy az első hellónál még nem lehet tudni, hogy folytatódik a történet, ugyanakkor az első késszúrásnál már konkrétabban kirajzolódnak a jellemek.:DD)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.29. 11:07:47

"Nem egészen két éve találkoztam jelenlegi barátnőmmel – nevezzük mondjuk Katának."

Nevezzük! Kérdés persze, hogy minek, ha utána soha nem használja a nevét a posztban. :D

Kytia 2012.10.29. 11:08:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szerintem meg rossz ember. Már elnézést. Nem tetszett soha, amiket írtál róla. Még a szakítás előtt sem.

Kytia 2012.10.29. 11:09:21

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Mindenki ezt csinálja, már nekem is feltűnt.:DDD

Papírsárkány 2012.10.29. 11:09:25

@Dr.Rekettyés László: Mondjuk a "szeretnék dugni"-ra ez már elég egyértelmű jelzés (az persze más kérdés, hogy az ágyban se árt, ha többet nyújt mint egy guminő)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.29. 11:09:39

Ööö... Végigolvastam. Ez hülye.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 11:09:50

@Kytia: Az első hellónál azért még nem volt egyértelmű nekem sem, de pár mondat után igen. :)

Dökvín 2012.10.29. 11:11:43

@Niobe: Köszi, igyekszem! :) Itt voltam, olvasgattam én, csak rég kommenteltem, nem volt sok időm mostanában.

Papírsárkány 2012.10.29. 11:13:14

@Dökvín: "Velem megint megesett. El is költöztem." Ideje volt... :)

Dökvín 2012.10.29. 11:14:02

@Kytia: Most már azt mondom, sajnos igazatok van ebben

Kytia 2012.10.29. 11:14:13

@Father Justice ♋: Na, de miket írt, amiből kikövetkeztetted, monnyad má el.:))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 11:14:23

@Kytia: Én láttam a jó oldalát is, ezért is tartott 10 évig a kapcsolat.

Papírsárkány 2012.10.29. 11:19:09

@Father Justice ♋: "...hogyhogy a nő két év elteltével jött rá, hogy igazából mindig is kevés volt a szex otthon... "

úgy érted, hogyhogy 2 év után jutott el odáig, hogy egyértelműen, félreérthetetlenül szóvá tegye és ne csak utaljon/célozzon? Így már annyira nem is cifra...

Kytia 2012.10.29. 11:19:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na jó, nyilván nem fekete-fehér, meg szerintem ezek a dolgok idővel is változnak oda-vissza, szóval oké, értem, de azért kis önáltatás is benne volt ebben a 10 évben, valld be.:) Persze nehéz elválasztani, hogy mik azok a rossz periódusok, amik majd elmúlnak és érdemes kihúzni őket és mik azok, amikor már szakítani kell.

Kytia 2012.10.29. 11:21:01

Én olyan pasit akarok, aki érti a célzásaimat. (Mondjuk szerencsére olyan van.:))

Papírsárkány 2012.10.29. 11:22:20

@Kytia: Nem Father volt az egyetlen, konkrétan olyan story-t írt le, amiről külső szemlélő számára egyből ilyen "dafuq" életérzés jött át. Avagy "mi a fenét keresel te mellette?!?!" Örülök, ha vége.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.29. 11:22:25

@Papírsárkány: Az mondjuk jól nincs ám számszerűsítve, hogy mennyi az annyi...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 11:22:45

@Kytia: "Persze nehéz elválasztani, hogy mik azok a rossz periódusok, amik majd elmúlnak és érdemes kihúzni őket és mik azok, amikor már szakítani kell."

Na itt a lényeg! Mert előtte egy csomó rossz perióduson átlendültünk... és így nehéz volt.

Papírsárkány 2012.10.29. 11:23:34

@Kytia: hja, ha puskával célzol rá :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 11:25:03

@Papírsárkány: A két órán át a férfi mellett heverést a TV előtt sem utalásnak, sem célzásnak nem nevezném, érdemi bepróbálkozásnak meg pláne. Pedig itt tényleg arra lett volna szükség, ha tényleg az volt a nő problémája, amit sokan még mindig hisznek.

Kytia 2012.10.29. 11:26:16

@Papírsárkány: Azt nem. Azt kevésbé szokta komolyan venni.:))

cyd 2012.10.29. 11:43:25

@koktélsáska: A lábkörömlakk számít?

tőzegmalac 2012.10.29. 11:51:20

@cyd: Elengedhetetlen, ha nincs rajtad harisnyakötő :D

Vizeszsömle 2012.10.29. 11:51:47

@Kytia: Bocs, Cicám, de ez valahogy mégsem gömbölű! Ha csak horizontolna az új faszival, biztos nem dobná a mostani tutit addig, amíg meg nem bizonyosodik afelől, hogy legalább négyzetes lesz az újjal a szexmennyiség. Tehát a tesztelés megtörtént. Szvsz.
Erről meg: "beszélgetett valami barátnővel, aki elmesélte, hogy "hát a Béla naponta kétszer felhajít a kredencre" és ettől most rosszul érzi magát, úgy érzi, neki is ez kéne": namost ha egy nőnek attól lesz szexhiánya, mert a barátnő többet kefél, hát...
Hölgyeim! Önök is így vannak ezzel?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 11:53:08

@Kytia: Mert ismer! Ez a lényeg. Szerintem ezek megint nem tudnak egymásról sokat. Ki mennyit, mikor, hogyan, mit szeret, mire gerjed. Fekszenek csak egymás mellett a ki nem mondott elvárásaikkal... Valami ilyesmi lehet. Aztán lehet h nem. Lehet elhízott a csaj, de faszika magának se meri bevallani, h már nem izgul rá úgy. Vagy a fasz tudja. Sok minden lehet, megint alig derült ki valami a posztból. De minden esetre jól elvagytok vele. :D

Vizeszsömle 2012.10.29. 11:54:06

@koktélsáska: Én mondjuk igen, bár sajna csak balszemileg az elmebeteg ügyféltől... XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 11:55:15

@ÜbelFegor: Szenintem ő arra érti, hogy ha már egy ideje "böjtölsz", akkor attól még éhesebb leszel, ha más a kajáról beszél.

Vizeszsömle 2012.10.29. 11:55:39

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Semmit sem érnél vele. Mint az elhangzott már, ez meglehetősen szubjektív.

Vizeszsömle 2012.10.29. 11:56:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ezt így értem, de az igény nem ettől lesz, hisz eleve érzed az éhséget...

Niobe 2012.10.29. 11:58:43

@ÜbelFegor: mások élete nálam nem mérvadó - se szexualice, sem anyagi ügyekben. Azért a mi életünk, hogy ketten irányítsuk, ahogy nekünk jó. De ez csak szerintem.

Vizeszsömle 2012.10.29. 11:59:46

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Ez a legjobb benne. Nullához közeli infóval mindenki azt képzel hozzá, amit csak a fantáziája enged. Meg amit otthonról hoz. :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 12:00:09

@ÜbelFegor: Persze, de egy ideg hajlamos az ember tűrni, hogy hátha csak egy átmeneti állapot és akkor erre mondjuk rádob, hogy Gizi elmeséli milyen jót dugtak a hétvégén.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 12:02:30

@ÜbelFegor: "Erről meg: "beszélgetett valami barátnővel, aki elmesélte, hogy "hát a Béla naponta kétszer felhajít a kredencre" és ettől most rosszul érzi magát, úgy érzi, neki is ez kéne""

Ez de jó! :D Még simán lehet ez is!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.29. 12:14:35

@ÜbelFegor: Dehogynem.
Egész más az ítélet, ha havi egy szex után anyuci úgy ítéli meg, hogy ez kevés, mintha napi kettő után háborodna fel, amiért két órán át hevert parlagon a barátok közt... :)

Mooon 2012.10.29. 12:16:34

Nem olvastam vissza drágáim, bocs ha már volt :

Hááát posztoló..
olvastam odaát egy olyat, hogy a hölgy a fészket építgeti...
szerintem meg lefoglalja magát, hogy ne vegye észre, hogy kevés a szex.
ha elég sokat mos, takarít, pakol, süt, főz, akkor talán elfárad annyira, hogy már neki se kell majd a szex...
egy ideig. aztán meg otthagy a picsába.
még ha szeret akkor is.
de lehet, hogy már lesz valakije...

szóval szivecském... ezt a kapcsolatot nagyon jó úton haladsz, hogy elbaszd.
és ha csak ennyit tudsz mondani, hogy de neked nem megy gombnyomásra, akkor meg aztán főleg el van baszva.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 12:20:00

@Milady de Winter: Aha! Én akkoriban spinningelni jártam, hogy lekössem az energiáimat.

Caddy 2012.10.29. 12:22:27

Na barátocskám ha a csaj követel több szexet akkor nagy a baj, illetve nincs baj, megfogtad az isten lábát vele, de jó lenne, ha bizony gombnyomásra teljesítenél, mert otthagy a faszba! :D

Van egy mondás, miszerint a futás, olyan mint a szex, előbb utóbb megjön hozzá a kedved. :D

Valamint egész hétvégén Hank Moodyval voltam, szóval nem vagyok beszámítható. :D

Vizeszsömle 2012.10.29. 12:23:06

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): A marhája! Írhatott volna olyan posztot is, hogy ugyan segítsen már az itteni nagyérdemű: miként utalhatna nőjének a szomorú tényre, miszerint leginkább vemhes vízilóhoz kezd hasonlítani és ettől biza konyul a cerka... XDXD

jadu 2012.10.29. 12:25:26

sziasztok :)

azt mondta már valaki, h lehet a poster meleg? csak még magának sem meri bevallani? :P

Mooon 2012.10.29. 12:25:27

@Caddy:

hello bébi :)
ja és hankmooodyra nyihihihi.
és egyetértünk :)

@Bundabandi (Cookie Bunny):

én anno takarítottam, meg edzettem.
aztán mikor egyedül lettem akkor már heti 5ször 3-4 órákat voltam lenn :))
senkinek nem voltam hajlandó elhinni, hogy ez nem normális :DD

Hurri Kán 2012.10.29. 12:27:01

@Caddy:
Sajnálom, de nem kerülhető meg az a tény, hogy a beszámíthatatlanság nálad nem HankMoodyn múlik. :D

Mooon 2012.10.29. 12:27:54

@koktélsáska:

????????
ez milyen kérdéééés?
már mitől lenne üreginyúl?
hogy jön ez a spinninghez?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 12:29:54

@Milady de Winter: Na de ha igazad van, akkor megint csak az jön ki, h a nő nagyon hülye!
Mert:
1. Ha valami nem jó egy kapcsolatban, leülök, megbeszélem a másikkal (nem odabaszom a fejéhez, h ja és mellesleg kevés a szex. WTF?)
2. Ha nincs változás, akkor ennyi volt, le kell zárni, el kell egymást engedni.

Nem?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 12:31:15

@ÜbelFegor: Volt ilyen a Jóbarátokba is. Monika kiborult, h Phoebe és az új pasija még mindig mindenhol... Hajszolta Chandlert, h bizonyítsák be Phoebe-éknek, h ők jobban szeretik egymást, többször dugnak, stb.

Hát kérem a társadalmi (pláne a baráti) elvárásoknak meg kell felelni! :D

Kytia 2012.10.29. 12:31:31

@ÜbelFegor: Maradjukn annyiban, hogy férfi és nő nagyon különböznek. Legalábbis ezen kommented alapján.:) Egyébként volt, hogy én is felróttam szexhiányt, vagy orgazmushiányt a másiknak, de sosem akkor, ha volt más a képben. Ha van ígéretes kan, minek foglalkoznék a lúzerrel? Aki még elégedetlen, az még megoldást keres, nem pedig már megtalálta. De ti nyilván máshogy működtök, vagy nemtóm.

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Hát, nemtóm. Igazából már az elején is értette, amikor még kevésbé ismert. Én azt gondolom, hogy az esetek jelentős hányadában szándékosan "nem érti" az egyik a másikat. Mert mondjuk nem gondolja, hogy a másik elköltözik.:))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 12:33:57

@ÜbelFegor: Pedig olyan aranyos, néha még felvesz szexi rucikat is...:DD

Mooon 2012.10.29. 12:34:13

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):

én nem fikázhatom a posztoló nőjét, anno miután a faszim inkább beült a géphez játszani, és nem beszélt, én is inkább takarítottam :)))...
jóóó, ez jónéhány éve volt már... azóta már miléédi is fejlődött :))

Caddy 2012.10.29. 12:34:16

@Milady de Winter: őrülj meg, megint arra jutottam, hogy a pasas mindenhol dohányzik és nagyjából ugyanezeken a helyeken szexel is. :D
(azt hiszem őszi-téli nagytakarítás végeztem, és nincs annál jobb mint amikor a kedvenc sorozatod megy közben) :D

@gyvy: ezzel most nem tudok vitatkozni. Viszont nagyban rásegít a Hank. :)

Kytia 2012.10.29. 12:36:30

@Milady de Winter: Azért érdekes, hogy a nők mind egyetértenek velem abban, hogy a nők ilyen helyzetben hogy viselkednének, miközben a pasik rendre azt hajtogatják, hogy már félrekúrt, csak igazolást keres...Mindenki magából indul ki, ugyebár.:))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 12:37:08

@Milady de Winter: Aha! Eztet nem tudtam! :D
Nos a lényeg, fejlődtél! Megkérdezném, h miért nem beszélgettetek, de nem akarok a múltadban kutakodni. Vége van, már úgy is mindegy! :)

Mooon 2012.10.29. 12:38:01

@Caddy:

egyébként olyan édi, ahogy a fasz viselkedést játszva kitört az X akták szerepből :D

Caddy 2012.10.29. 12:38:15

Én csak azt nem értem, hogy hogy lehet kevés a szex, és miért kell ezt felróni?
Ha úgy érzed kevés, akkor kezdeményezz te,vagy én vagyok fordítva bekötve? (erre a gyvy ne válaszoljon) :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 12:38:31

@Kytia: Jahh! Valami ilyet írtam fentebb, én is. Ezek szerint a férfiak másképpen működnek. :D

Vizeszsömle 2012.10.29. 12:40:50

@Kytia: Rengeteg tekintetben különböznek egymástól férfiak és nők, ebben télleg megállapodhatunk. ;-)
Mondjuk kevés olyan nőismerősöm van, akitől ilyen infó begyűjtésére képes vagyok, de ott mindig befigyelt már az új, mire le merte tenni a régit. Hívhatjuk ezt járt/járatlan út szindrómának, vagy egyszerűen csak szemétségnek. :-/

Caddy 2012.10.29. 12:41:04

@Milady de Winter: annyira kurva jól áll neki ez a szerep.
Többek között arra jöttem még rá a hétvégén, hogy igazuk van a apsiknak, mikor azt mondják, hogy nekünk nőknek a szemét g... pasik kellenek. Nézzük csak meg: ott van mindjárt Hank, vagy említhetnénk Charlie Harpert, de hogy ne menjünk ennyire messzire, Dr. House.

Vizeszsömle 2012.10.29. 12:42:23

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): OK. Kis híján viszontláttam az ebédem... XDXD Pedig nem vár víziló otthon...

Caddy 2012.10.29. 12:42:47

Valaki adjon választ a kérdések kérdésére?
MIÉRT nem értik meg a pékek, hogy a túrós, az túrós, és nem túrós mazsolás????
Faszom, hogy könyékig vagyok a pitében mire mindet kiszedem.

Nagyon rondán beszélek ma, bocs.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 12:44:03

@Kytia: "esetek jelentős hányadában szándékosan "nem érti" az egyik a másikat"

Nem tudom, a játszmázós dolgok nem az én asztalom. :)

De ha a pasi figyel a nőre, a nő is figyel a pasira és nem önző a szexben (+őszinték), pláne, ha a téma nem tabu köztük (ki, mit, hogy, mikor, hogyan, stb), akkor nem nehéz kiismerni a másikat e téren. Ezért ha mégsenem így van, ott már más se nagyon lehet okés. Szerintem...

Kytia 2012.10.29. 12:44:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hja, eléggé másképp. És nem túl hízelgő ez így rájuk nézve. Mindenesetre, ha a pasim panaszkodni fog, hogy kevés a szex, erősen elkezdek majd gyanakodni, hogy valójában nem a szexet kevesli, csak félrekúrt.:)
Kéne egy értelmező szótár hozzájuk is...:)

@ÜbelFegor: Már elnézést, de itt az illető hölgy nem "letette" posztolót, hanem keveselte a szexet.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 12:47:58

@Caddy: Én is utálom a mazsolát. Mindig meg kell kérdezni van e benne mazsola, mert a többségnek a túrós, az egyben mazsolás is. Önző dögök, ők úgy szeretik, oszt a másik le van szarva! :))

Kytia 2012.10.29. 12:48:28

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Itt az a kérdés, mint Dökvín esetében is, hogy azt akarja az egyik, hogy a másik boldog legyen és fordítva, vagy csak a szex/együttélés/felerezsi/ingyenvacsi/stb árát fizeti meg azzal, hogy néha odafigyel. Utóbbi esetben folyamatosan megy az alkudozás, hogy ez az ár kisebb legyen és ilyenkor be szokták dobni a jó öreg "ne haragudj, nem tudtam, hogy neked ez ilyen fontos" trükköt még utólag. Mert azt képzelik, ez felmenti őket, pedig pont ezzel a mondattal vallják be, hogy biznisz volt az egész, kezdettől fogva.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.29. 12:49:18

@cyd:

Én is úgy szoktam. De általában a "ÖLTÖZZ MÁR FEL TE ÁLLAT!" reakciót kaptam :(

Szöszi 28 2012.10.29. 12:50:07

@Caddy: Nem baj, ha néha kicsúszik egy-két kib*szott ronda szó is a szádon :D
Én is utálom, hogy telibebasszák mazsolával a túrós, meg diós dolgokat, meg a somlóit, stb.

Vizeszsömle 2012.10.29. 12:51:23

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Végletekben gondolkodsz és így persze hogy jelentőséget kap a számszakiság. Amúgy a havi egy szex nem szex. Inkább cölibátus. A "barátok közt"-re elsőre az jutott eszembe, hogy az ilyeneket kell lecserélni, de ezzel magamat basznám orrba, tehát sztorno. XD

Hurri Kán 2012.10.29. 12:51:51

@Caddy:
Mi JÓL vagyunk bekötve. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 12:53:11

@Kytia: Nem olvastam Dökvínt. Most volt? Mindegy. Ez olyan Fatheros elmélet, nem? :)

Ilyen esetekben mindegy is minden...

Caddy 2012.10.29. 12:53:30

ez mekkora!!!!
-Mindenkinek jogában áll hülyének lenni, de Te bántóan visszaélsz a lehetőséggel.

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): önző dögök, ez már biztos. :D

Mooon 2012.10.29. 12:56:21

@SzösziBoszi25: @önigazolók kíméljenek (Picicsibe): @Caddy:

Milady szeretni mazsolás túrós... ne tessék nagyon utálni :D...

Caddy
egyébként igen, iszonyat eltalálták ehhez a szerephez :DDDD.
a másik állításhoz meg inkább nem is fűzök semmit... :DDDD.....

Kytia 2012.10.29. 12:56:22

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Most volt. Nem Fatheros. Fatheros akkor lenne, ha valódi információk hiányában, vaktában állítanánk fel a diagnózist, minden alap nélkül. Így csak sima tényközlés.:DDD

Vizeszsömle 2012.10.29. 12:57:45

@Kytia: "Mindenesetre, ha a pasim panaszkodni fog, hogy kevés a szex, erősen elkezdek majd gyanakodni, hogy valójában nem a szexet kevesli, csak félrekúrt.:)" paranoia indul...:P

Írtam már korábban is: infók hiányában mindenki valahogy belegondol a szituba. Én azt tartom, hogy már megvan a másik ficesz, a bige jelenleg önigazol. Te nem így gondolod, legyen neked! :)

Caddy 2012.10.29. 12:57:56

@SzösziBoszi25: kivagyok ettől. És ráadásul tuti az enyémbe van a legtöbb. Mikor utálom. Viszont ahhoz meg szerintem kevés, hogy minden falatra jusson, szóval az egész metódust nem értem. :D
A Faszooooom, azt szoktam sokszor, csak a g betűs szót nem használom.

@gyvy: de tényleg nem értem, mi az hogy kevés, hát vegyük már el ami jár. :D

jadu 2012.10.29. 12:58:36

a túró maximum vaníliával és/vagy citrommal :P

mazsola meg tök fúúúj és csak elrontja a túrót :(

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.29. 12:59:08

@Kytia: Most akkor így nemtom miről van szó. Ez a komment (vagy kommentek) kimaradt(ak). Én a poszt kapcsán írtam a dolgokat. Ott meg minden csak feltételezés lehet. :)

Kytia 2012.10.29. 12:59:08

@ÜbelFegor: Jaaa, ha én gondolom ezt, akkor az paranoia??:DDDDD Ez egyre zamatosabb.:DDD

Mooon 2012.10.29. 13:01:24

@Caddy:

az enyémben meg mindig keeevééééés :((((((

Vizeszsömle 2012.10.29. 13:01:31

@Kytia: Talán mert nincs benne mazsola... ;-)

Caddy 2012.10.29. 13:02:33

Most elűztétek a pasikat a mazsola témával! :D:D:D

Mooon 2012.10.29. 13:03:19

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):

de mit írt Dökvín?
valaki belinkelnéééé?
légyszi :)

Mooon 2012.10.29. 13:04:49

@Caddy:

egyébként épp túrós barackos sütit ettem egy perccel ezelőtt....
mondjuk ebben meg barack lehetett volna több, de azért fini volt...

Kytia 2012.10.29. 13:04:51

@Caddy: Te kezdted.:P Na, akkor beszélgessünk a hüvelygombáról. Az sem áll messze a túrótól. Jó étvágyat a kimazsolázott buktához.:DD

Kytia 2012.10.29. 13:06:50

@Milady de Winter: Szakított, elköltözött és a pasija most nyomul, meg olyanokat mond, hogy "nem gondoltam volna, hogy TÉNYLEG elköltözöl" (ezek szerint azért az elméleti lehetőség már felmerült, csak biztos nem volt Dökvín elég egyértelmű, amikor felvetette:D). állítólag korábban már írt részletesen a problémákról, de azt meg senki nem hajlandó nekem összefoglalni.:'(

Caddy 2012.10.29. 13:08:06

@Milady de Winter: én ma még semmi normálisat nem ettem. Nem értem a falás okát, de aztán leesett, hogy mi van... :D:D:D

@Kytia: már megettem vagy 10 perce. :(

Ha kaja, akkor... gofrit kell sütnöm a hétvégén, nagyon úgy néz ki. :D

Mooon 2012.10.29. 13:08:47

@Kytia:

ó hát az ilyen pasik csússzanak a sunyiba...
de kurvagyorsan...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 13:09:12

@ÜbelFegor: önigazol..... Ugyan minek akarna dugni a régivel, ha van egy új, aki jól megdöngeti? Vagy fordított esetben ti pasik párhuzamosan futtatnátok a két nőt, mert néha az otthonit is meg lehet dugni "pina-pina" alapon? (mondjuk van is erre példám ha jobban belegondolok! :D)

Mooon 2012.10.29. 13:10:49

@Caddy:

:DDDD

gofrisütőt kell vennem... erre már multkor rájöttem :D.

Mooon 2012.10.29. 13:11:42

@Bundabandi (Cookie Bunny):

ők símán.
szerintem ezt kár volt kérdezned :D

Kytia 2012.10.29. 13:14:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kérdésedre a válasz: igen. Szerinted magukból indulnak ki a feltételezéseikkel, vagy igen?:D

Kytia 2012.10.29. 13:15:11

@Caddy: Meg kell látogassalak hétvégén...nagyon úgy néz ki.:D

@Milady de Winter: Sosem csúsznak elég gyorsan.:)

Hurri Kán 2012.10.29. 13:16:37

@Caddy:
Túl kis pontok vagyunk ahhoz, hogy ítélhessünk. Én elcsipegetem a morzsákat, amiket elém szór a zélet, a többivel nem foglalkozom. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 13:16:45

@Kytia: @Milady de Winter: Igen, az zárójeles rész azért született, mert közben én is rájöttem! :D

2012.10.29. 13:18:12

Nem győzök kamillázni, hogy mi ez a poszt.
Nézzük akkor az egyik gondot: Otthon ül és mos-főz-takarít stb.
Tudod kedves poszter az emberek nem mindig vágynak arra, hogy eljárkáljanak a barátaikkal, hogy elmenjenek otthonról. Lehet ő most pont azt a korszakát éli, mikor kevesebb társasági életre van szüksége. Ameddig nem hányja a szemedre, hogy te miért mész, addig nincsen probléma.
Másik gond: Szex
Miért nem mondtad neki, hogy ha szexelni akar, akkor kezdeményezze. Gondolom nem lökted volna el, ha tévénézés helyett ő mással kezd el foglalkozni, előbb utóbb úgyis te is kedvet kapsz. Szerintem említsd meg neki, hogy ha szexelni akar, mármint többször, akkor kezdeményezzen ő is. Azon nem gondolkoztatok, hogy kicsit feldobjátok a dolgot? Talán nem ártana.

Mooon 2012.10.29. 13:20:13

@Kytia:
persze, mert közben még be is beszélik az embernek, hogy de igazából te vagy a hülye, és rosszul látod.... nem ők.

@Bundabandi (Cookie Bunny):

ügyesnyuszi :)

Mooon 2012.10.29. 13:22:03

@"Zsu":

őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő
most azt el sem kezdem taglalni, hogy a férfiak néha kezdeményezésre is hajlamosak azzal reagálni, hogy most fáradt vagyok/most nincs kedvem/ most sok a dolgom/ most filmet nézünk, te is meg akartad nézni, nem?/és társai...

Mooon 2012.10.29. 13:23:35

@"Zsu":

a másik részében egyébként igazad van..
van mikor jó kicsit otthon csöndben lenni.

Kytia 2012.10.29. 13:25:06

@Milady de Winter: Vagy csak elég a rosszalló arckifejezés. Netán a fegyver nem lép működésbe...

cyd 2012.10.29. 13:26:50

@Caddy: A mazsola jó. Túróban nem, mert ott felázik.

cyd 2012.10.29. 13:27:49

@Kytia: 2012.06.05. Dolgozz (olvass) az információért!

2012.10.29. 13:31:10

@dr. gernika: "Van 10 ujjad meg egy nyelved, használd, ha neked nem is áll fel . Nagyon sok nő megteszi ezt fordított helyzetben, az mégis teljesen elfogadott. Másrészt lehet, hogy elkezdeni kicsit nehezebb lesz, de közben megjön hozzá neked is a kedved, inkább próbáld ki, mint hogy egy blogra vinnyogsz."

Tyűha Gerni! :) Ezt szépen megmondtad. :)

Amúgy azért mint fentebb (@"Zsu": ) hozzáfűztem, a csaj is ugyanúgy kezdeményezhetné a szexet. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 13:35:13

@Milady de Winter: "persze, mert közben még be is beszélik az embernek, hogy de igazából te vagy a hülye, és rosszul látod.... nem ők."

Ez mekkora igazság basszus! :D

Mooon 2012.10.29. 13:35:51

@"Zsu":

jaj, hát ezt köszi :D
én erről lemaradtam :DDD

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 13:41:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): De egyáltalán nem biztos, hogy többet akar dugni a posztíróval, mint eddig. Te készpénznek veszed ezt a szándékot nő részéről, ezért jutsz olyan követketetésre, amilyenre. Nem fogadod el azt a variációt, hogy valóban kizárólag bűntudat-ébresztés és a férfi fickósságának lefitymálása a célja egy már folyamatban lévő félrekúrás-széria alóli önfelmentésre: "A jó szex (sanszosan: hejjespasee) nekem JÁR, és bár Géza azon kívül mindent megad, azt pont nem. Pedig én már szóltam is neki múltkor tévézés után, aztán mégsem iparkodott eléggé." Na, innentől kezdve nem lesz bűntudata, ha eddig volt is egy kevés. Szakítani meg vagy azért nem fog, mert a hétköznapi érdekei mást diktálnak, vagy mert a hejjespasee-nak ő nem kell állandóra. Persze a kettő nem zárja ki egymást.

Ezt a variációt az egyszerűség kedvéért a továbbiakban nevezhetjük az Igazságnak is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 13:44:11

@Father Justice ♋: Továbbra is úgy gondolom, hogy tévedsz! Egy nő nem így működik, mint ahogy azt itt páran már leírtuk (mind nők, milyen érdekes!).

Hurri Kán 2012.10.29. 13:45:28

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Ne csináld már, nagyon is jól tudja, hogyan működik egy nő. Elméletben. ;-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 13:48:39

@gyvy: Az a baj, hogy gyakorlatilag csak elméleti szintig jut el! :D :D

Kytia 2012.10.29. 13:50:33

@cyd: Na jó, nagyjából átnéztem, köszi.:))

Kytia 2012.10.29. 13:55:47

@Father Justice ♋: Miért ne hívjuk inkább lófasznak? Sokkal egyszerűbb szó és legalább annyira illik rá.:D
Ti fiúk itt most abból a saját görcsötökből indultok ki, hogy "baszható lukat nem herdálunk el semmi pénzért, ki tudja, mikor jönnek az ínséges idők". De mi nem így működünk, mi nem a legtöbbel, hanem a legjobbal akarunk dugni, a második legjobbat lazán dobjuk a kukába, ha úgy van. Ha meg a felerezsi miatt nem akarunk szakítani, akkor viszont nemhogy nem rójuk fel, ha kénylemilúzerbéla nem akar sokat szexelni, de titokban hálaimát rebegünk érte.

cyd 2012.10.29. 13:58:42

@Kytia: "Ti fiúk itt most abból a saját görcsötökből indultok ki..."
Khm... ez ugye nem általánosító többesszám?

Hurri Kán 2012.10.29. 14:01:09

@Kytia:
Te még nem unod a baromságaidat?
Attól, hogy ilyen kétbites módon gondolkozol, nem kellene általánosítani.

tőzegmalac 2012.10.29. 14:01:13

@Milady de Winter: csak elképzeltem, hol és hogyan hatott rá ;)

@Bundabandi (Cookie Bunny): bővült a szókincsem :D
kiagyaltál már valamilyen tréfát? :)

Kytia 2012.10.29. 14:01:32

@cyd: Csak azokhoz szólok, akikkel a vitát folytatjuk. A többiek viszont nem nyilatkoznak, szóval nem tudhatom.

Kytia 2012.10.29. 14:04:48

@gyvy: Hoppá, Gyvyt is sikerült felébreszteni. :DDD
Mondd, miért nem szóltál bele eddig, ha nem értettél egyet a felvetésekkel?

Hogy fel vannak háborodva a "mocskos" feltételezésen...:D

Caddy 2012.10.29. 14:04:50

@Milady de Winter: de csakis a szívecskéset. :D

@Kytia: az a helyzet, hogy ezt nem a saját lakásomban fogom művelni. :D

@cyd: na ugye. Példának okért a csokiborítással például megeszem én is gond nélkül. :D

2012.10.29. 14:05:29

@Father Justice ♋: Father, ezt aztán levezetted. :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 14:05:50

@koktélsáska: :D Nem, sajnos. Most itt ül előttem és nézi, hogy mind röhögök! :D Ha tudná!

Hurri Kán 2012.10.29. 14:06:15

@Kytia:
Nem vagyok felháborodva, mivel nem ingem, már ha érted. Eccerűen vannak azok a szintű baromságok, amikhez nem igazán tudok mit hozzászólni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 14:08:41

@gyvy: És csak hintázott az ágon tovább... föööööl-leeee-föööl-leeee! XD

Kytia 2012.10.29. 14:11:54

@gyvy: Értem én, de azért itt a kommenteket elolvasva nem lehet elmenni amellett, hogy néhány pasi mennyire más dolgokat vezet le a történetből, mint a lányok és bezony én azt gondolom, hogy az emberek magukból indulnak ki. Egyébként az általam említett görcsről már sok pasi is megemlékezett itt, legfeljebb szebb szavakkal írta le ("ingyensuna", stb.). Természetesen minden további nélkül elhiszem, hogy nem mindenki ugyanolyan, de azért eléggé sokfelől jött most az ugyanolyan gondolatmenet, ezért általánosítottam. A "fiúk" megnevezés alatt pedig azokra a fiúkra gondoltam, akikkel vitáztunk.

Remélem, most örülsz. Ha az én oldalamon állnál és Fatherral vitáznál, nem úsznád meg ilyen könnyen az általánosítást.:DDD

tőzegmalac 2012.10.29. 14:12:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hátha ő a poszter nője... mond meg neki, hogy van egy testhez álló feladat: mosni kéne, jöhet szétválogatni és megoldódik minden problémája :D

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.29. 14:13:33

@Kytia: Nemcsak a saját görcseiből indulhat ki az ember, hanem a tapasztalataiból, jobb esetben a környezetében megfigyelt jelenségekből is. Nyilvánvaló, hogy amikor egy nő félredug, akkor többnyire nem egy akármilyen broki elherdálásától való félelem a motivációja, hanem a minőségi(bb) brokira való felkapaszkodás. A második legjobbat viszont hiába akarná a kukába dobni, ha a legjobb kizárólag sunázni akarja. A vad kefélésekről tartott beszámolóival nehezen tudná kiegyenlíteni a gázszámlát. A legtöbb nő egyébként valóban lelkifurdalás nélkül dug félre, hiszen alap, hogy nekik a best of both worlds alanyi jogon JÁR, ha minőségi egységcsomagot nem kapnak állandóra. Ellenben ha a konkrét nőben van némi szégyenérzet, de pont csak annyi, hogy egy kis felelősség-áttolós trükk felmentse a bűntudat alól, és a továbbiakban nyugodtabban dugjon félre..

.. akkor simán megállja a helyét az egyszerű lófasz. :)

Hurri Kán 2012.10.29. 14:14:10

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Úgy! :DDD

De ha lesz egy kis időm, okvetlen kiszámolom, mennyi volt a rezsim fele akkor, mikor napi négyet, meg mennyi akkor, amikor csak havi kettőt dugtam. :D

tőzegmalac 2012.10.29. 14:16:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): hasonlítasz rá :P
de még én is :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 14:18:10

@Father Justice ♋: Jahh ez egy férfi gondolatmenet! A nő aki félre akar dugni (vagy már félre is dug), nem követeli otthon a szexet, sőt, örül, hogy nem kell szexelnie az otthonival. Mindenféle eszközzel igyekszik elkerülni, hogy a régivel testi kapcsolatot kelljen fenntartania (fáj a feje, elkapott valami fertőzést, havonta kétszer is megjön, a legjobb barátnőt vígasztani kell stb.).

Hurri Kán 2012.10.29. 14:20:52

@Kytia:
Maradjunk annyiban, ő sem éri azt a szintet, amivel egyáltalán vitába lehetne szállni.

2012.10.29. 14:22:29

@Milady de Winter: 1-2x bejátszható, mert mégsem akarhatja az ember mindig. De biztos kamillázna a pasi, ha x-edik alkalom után felhívsz mást, hogy neked d.ghatnékod van, és átmehetsz-e. :D Nem mintha én ilyet csinálnék. :)

Szöszi 28 2012.10.29. 14:22:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez most pont megcáfolásra került a 6 szeretője volt a házasságuk alatt asszonykáról szóló sztorival. Kefélt az a hites urával is rendesen, oszt mégis dugatta magát a fél focicsapatnyi kannal.

2012.10.29. 14:23:21

@Milady de Winter: Pontosan. Olvasni, vagy nézni valami filmet / sorozatot, főleg, hogy nem beszél hozzád senki. :D

2012.10.29. 14:26:02

@Milady de Winter: Gernitől is ritkán lehet ilyen sorokat olvasni. :DDD

cyd 2012.10.29. 14:26:07

@Kytia: Itt már valóban felfedezhető némi árnyaltság, de a nap korábbi szakaszában eléggé egyöntetűen a férfiakra lett kenve az a gondolkodásmód, amit páran képviselnek és amivel vitatkozol.

Caddy 2012.10.29. 14:28:44

Egyébként meg a poszt így kezdődött:
"Sziasztok! Szükségem van megerősítésre a "férfitársaktól", "
szóval csajok, a mi véleményünk tökmindegy. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.29. 14:29:40

Kedves Jon,

Több eset van.

A csaj lehet pms-elt és kitört belőle a hormon-háború, netán valamelyik barinője mesélt a frankó szexuális életéről (napi ötször, mindenhol), netán a szülifeliben volt egy rész, amiben dugtak. (mondjuk ott elég sokszor dugnak)

Lehet, hogy kezd felszállni a rózsaszín köd, kezdtek beállni a langyos házasság üzemmódba és ahogy az ilyenkor lenni szokott a szex kezd rutinná, a csajod meg unalmassá válni. (na ilyenkor kapják elő sokan a "házasodjunk" lemezt. utána a következő mélyrepülésnél meg a "csináljunk gyerek 1/2/3...x-et" lemezt.)

Egyéb ok. (pl. tényleg egy nulla vagy az ágyban, akinek erekció után 24 óráig már tutira nem áll fel újra)

Szerintem készülj fel,hogy el fognak indulni a célozgatások lánykérés-esküvő-gyerek vonalon.
Már most érdemes eltűnődnöd, vajon tényleg el tudnád őt képzelni feleségként és a gyerekeid anyjaként?!
Ha a válasz nem, akkor lehet,hogy érdemes tervbe venni a tiplit.

Vagy elkezded gyakrabban karbantartani, de akkor ugyancsak beindul az előző opció automatice (lánykérés-esküvő-gyerek).

Vagy kivársz, hagyod, hogy félremenjen és legalább lesz okod megcsalni és még mindig jöhet egy lánykérés-esküvő-gyerek kör, mert ugye ki akar már ennyi év együttlét után újra ismerkedni kezdeni, és kikerülni a húspiacra?

Ma optimista napom van, nincs mit tenni..:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 14:30:48

@SzösziBoszi25: Amennyit az a pasi otthon volt.... fel sem tűnt volna neki, hogy asszonka már nem olyan potens! Sőt, ha még a haverokkal is volt ideje dugni az asszonynak, nem lehettek ott olyan fergeteges éjszakák.

cyd 2012.10.29. 14:33:01

@Caddy: Na ja. Nem is értem, hogy kerültetek ide. Megint túl hosszú a konyhai lánc...

Szöszi 28 2012.10.29. 14:36:31

@Caddy: Az enyémnek örülne a legkevésbé :D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én nem állítottam, hogy ott sok szex volt, csak Fater elméletén háborogtok, és pont a napokban volt egy tökéletes példa arra, hogy asszonyka térden állva várta uracskáját és a küszöb átlépése után már szopta is, miközben 6 másikkal csalta. Szóval kissé túlzás az az általánosítás is, hogy márpedig a nők nem dugnak a kényelmi állandó kannal és minden áron kikerülik, miközben van egy jobb fasz a képben.

Vizeszsömle 2012.10.29. 14:38:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nyilván ha nagy a merítés, az csak jó nekünk (tuuudoooom, nektek nem :P). És mivel nem arról szól a sztori, hogy rossz a szex, hanem hogy kevés, miért ne mehetne paralel is?

@Kytia: Ne essetek Father torkának! Nagy érdeme neki, hogy az álszentség igen távol áll tőle.

Kytia 2012.10.29. 14:39:21

@gyvy: Akkor ezek szerint én igen.:DDD

@cyd: Na jó, de azok, akik nem olyan miért nem jelentek meg? Néhány képviselő felszólal, a többi lapít, ebből arra lehet következtetni, hogy nincs különvélemény.:) Meg azért az tudvalevő, hogy a pasik jelentős része máshogy kezeli az ilyesmit, mint a nők jelentős része, tisztelet a kivételnek.

Hurri Kán 2012.10.29. 14:41:55

@Kytia:
Ő SEM.

@ÜbelFegor:
Ez igaz, csak nekem nem túl hiteles, ha egy vak mesél színekről. ;-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 14:41:59

@SzösziBoszi25: Szerintem az a kapcsolat elején volt. Én legalábbis úgy értelmeztem.

Ne mondd már, hogy ha egy jobb pasival dugsz, akkor még kellene az otthoni megszokott!

Kytia 2012.10.29. 14:45:20

@gyvy: Már késő. Már vitába szálltál velem.:D

Szöszi 28 2012.10.29. 14:46:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem, ha mással akarnék dugni, mint az otthoni, kiraknám, és utána tenném. De most attól eltekintve, hogy én, hogy rendezném, el tudom képzelni, hogy léteznek ilyen kurvavérrel "megáldott" nők, hogy a biztos otthon és a biztos lóvé miatt kúr az urával is, hogy el ne veszítse ezeket, és mellette dugatja magát.

cyd 2012.10.29. 14:48:42

@Kytia: Eszem azt a riadt macskafejed Drága! Ha minden általánosításra cáfolni kéne, akkor ki fog dolgozni? Egyébként a többi is felszólalt és mást mondott, szóval a 'lapít' erős (mondhatni női) csúsztatás.
btw egy időben rendre szembe mentem az árral az ilyen általánosításoknál és nekem nincs a vágolapon standard válaszom, hogy nyomogassam a ctrl+v kombókat. Meg gondoltam már marha unalmas a 'Nem, én nem' felkiáltásom ilyen alkalmakkor.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.29. 14:57:16

@SzösziBoszi25: Én úgy gondolom, hogy ha csak érdekből van az otthonival, akkor nem nagyon van kedve szexelni sem vele.

Kytia 2012.10.29. 14:59:31

@cyd: Jó, értem én. Akkor ezúton is elnézést az általánosításért, a kivétel mindig tiszteletet érdemel.:) Igazából az bosszantott nagyon, és az szokott sokszor bosszantani, ha az ember tökhiába világít rá a saját szemszögére, ugyanúgy nyomja a másik az instant mantrát. ekkor nem tudok másra gondolni, mint hogy annyira máshogy gondolkodunk, hogy az már másik univerzum.

Αphelion 2012.10.29. 15:16:05

@Kytia: "Azért érdekes, hogy a nők mind egyetértenek velem abban, hogy a nők ilyen helyzetben hogy viselkednének, miközben a pasik rendre azt hajtogatják, hogy már félrekúrt, csak igazolást keres..."

Szerintem igazabol tok mindegy hogy volt e mar mas pasival vagy csak lesz, a lenyeg h ez a pasi nem kielegito szamara...

pretty kitty 2012.10.29. 15:33:27

@Caddy: "Nagyon rondán beszélek ma, bocs."

Megbocatunk bazmeg, cak h lazd mennyile cejetunk teged te mockoszcau kisz pica :PPPP :DDDDDDD

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.29. 16:19:40

Ja, és még egy dolog lemaradt.
A poszter már nem szereti a nőjét, de ht robotnak még jó.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.29. 16:22:39

Poszternek egy cikkajánló:

A kapcsolatok stációi (általában)

www.ellemagazin.hu/test-lelek/2012/10/19/A-szerelem-szakaszai/

"differenciálódás szakaszában, és az addig istennőnek/félistennek látott „lelki ikerpárunkról” egyszer csak kiderül, hogy idegesítően horkol, izzad és egy rakás dolgot nem szeret, amit mi igen. Olyan ez a váltás, mintha az elvarázsolt kastélyban eddig egy görbe tükrön át néztük volna a társunkat, ami csak a jót emelte ki belőle, most pedig hirtelen csak a hibáit mutatná meg nekünk. Ilyenkor általában fogjuk a telefont, és felhívjuk elfeledett szeretteinket, ismét hódolni kezdünk hobbijainknak, és úgy általában egyre több dolgot csinálunk külön. Van viszont egy új, állandó közös programunk is: a veszekedés. Az állandó harc ugyanakkor nemcsak szétválaszt, de össze is köt, épp ezért, bár a differenciáció csatározása látszólag tökéletes ellentéte a szimbiózis harmóniájának, mégis itt is szinte minden a társunkról szól, egy csábító harmadiknak ekkor még kevés az esélye, hogy egyáltalán felkeltse a párunk figyelmét."

Vizeszsömle 2012.10.29. 17:10:03

@gyvy: Nem "vak" az Öreg, hidd el! Acélkemény - nyilván tapasztalatokon is alapuló - véleménye van a világról és a zemberekről. Abban igazad van, hogy sarkosan közelít, de ezt betudom az "előéletének". (Ahogy ír, abban jócska keserűség is van nyilván....)
Nyilván nem full-találati aránnyal dolgozik, de én nagyjából 85 %-ra lövöm az igazát.

Hurri Kán 2012.10.29. 17:12:22

@ÜbelFegor:
Engedd meg, most hadd röhögjek jó hangosan.

mütyür 2012.10.29. 22:11:43

ójajjj, aranyos poszt :)

JOKKA21 2012.10.31. 23:48:22

Akkor dugjatok többet, de ne mással, hanem egymással.

Joe69 2012.11.03. 19:17:30

azért gyanús ez a sztori valahol. Általában lassú, szexuálisan passzív, ügyetlen, gátlásos nők csinálják ezt. A kapcsolat lassan épül fel, és olyan pasival, aki pont a "türelmessége" miatt fogadnak el. Ráadásul ugye még a "ki kell még jönnöm a régi kapcsiból" c. duma is be van vetve. Ezzel az amúgy sem szupermacsó pasit szépen lehúzzák a saját szinvonalukra. Mellesleg sok pasi van, aki nem tud jobb lenni,mnt a partnerük. Jó nővel jó , szar nővel szar . "Szar nő" alatt itt most lassú, passzív, ügyetlen nőt értek, akinek meggyőződése , hogy a pasinak telepatikus úton köteles kitalálnia, hogy ő éppen mit akar, és esetleg nyíltan hideg, pikírt, hisztis a viselkedése, elég sokan vannak ilyenek, viszont ma már elég kevés olyan férfi van, aki erre be tud indulni , hiszen ki kockáztatja, hogy börtönbe kerül? Aztán mikor együttéléssé változik a kapcsolat, van ideje barinőzni meg hülye női magazinokat olvasni, plusz elkezdi unni az egészet, akkor jön rá arra, hogy ezzel a dumával lehet legjobban beégetni egy férfit. Szerintem a csaj már únja a pasit, a fő kérdés most már az, kié a lakás.
süti beállítások módosítása