HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/10/30/eskuvo_utan_illik_megvakulni

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr964878356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2012.10.30. 07:55:22

Misztel Ketloooooot.......ocisztenc nidiiiiiiid!!!!!!!!!!!! ;))))))))))))

fumerin 2012.10.30. 07:56:43

Ááá, félre érted! A nő ne vakuljon meg házasság után, hanem némuljon meg! :D

Vizeszsömle 2012.10.30. 07:58:17

Jézusom Panni! Ennél még a Spejbl és Hurvinek és érdekesebb volt.

fumerin 2012.10.30. 07:58:41

Amúgy ha annyira zavar, akkor viselkedj úgy, ahogy a férjed. Hehee, általában a férfiak nehezebben viselik, ha az asszonyka flörtöl! ;)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 08:02:28

Ha igaz amit ír a poszterin, akkor a férj egy hülye fasz!

Ahogy a poszterin is segghülye, mert szerintem a faszika nem nagyon változott, olyan mint volt:

"Ő nem az a romantikus fajta, de régebben még éreztem, hogy szeret, ma is nehezen tudja kimutatni. Azért egy nőnek fontos, hogy a párja éreztesse vele, hogy fontos neki és szereti még."

Csak poszterin biztos azt hitte, h majd a házasság... Hát nem! Biztos máskor is flörtöl, csak akkor nincs ott a poszterin. :))

fumerin 2012.10.30. 08:04:36

Itt mán csak egy visító kölök segíthet!

Akkor nem fog idegeskedni a poszterin ezen, mert általában nem lesz jelen a házibulikon! :D

2012.10.30. 08:04:45

Már várom Father összegzését a szintekről és a felerezsiről. :D

2012.10.30. 08:06:14

@Анна: És apuci se lesz túl gyakran otthon a visító kölök miatt. :D Viszont szerencsétlen gyerek, tuti rajta csapódna minden, és hallgathatná apu-anyu cirkuszait heti több alkalommal.

Dr.Rekettyés László 2012.10.30. 08:08:38

Na most akkor megint egy nő, aki tűri a megaláztatást. Vajh mi lehet a nemes indok? Felerezsi? Hejjjespaseeee? Szintek? Vagy csak JAJJJDESZERETI?

fumerin 2012.10.30. 08:08:44

@"Zsu": Mindig is mondtam, rendes ember minden a családjára fordít!
Még a gardróbot is! :D

fumerin 2012.10.30. 08:11:47

És mai napom konklúziója: férjhez kell mennem. Nem tudom összerakni a szétszedett ágyat, nem tudom kibontani az ásványvizes üveget. Ez már elég indok egy házassághoz! :D

Papírsárkány 2012.10.30. 08:15:26

"Legyen elég annyi, hogy teljesen normális és rendhagyó módon indultunk el. "
Most melyik?

Papírsárkány 2012.10.30. 08:16:49

"Túlságosan elengedte magát, már nem érzi szükségesnek elkápráztatni, a hétköznapokban is meghódítani engem. Erre nem is tartottam igényt soha..."
aha, aha, persze :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.30. 08:17:35

"már nem érzi szükségesnek elkápráztatni, a hétköznapokban is meghódítani engem. "

LOL!

Az ilyen mondatok leíróinak vascső. Bazmeg.

cyd 2012.10.30. 08:18:12

"Gondoltam rá, hogy elmegyek majd én is szórakozni, nélküle, bejelentés nélkül, kíváncsi vagyok észre, venné-e egyáltalán. Illetve mennyire zavarná."
Ezek megérdemlik egymást.

fumerin 2012.10.30. 08:19:27

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nézd, a nő senem hülye!

Láthatja esténként a horizonton, hogy még maradt csillag az égen! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.30. 08:22:50

@cyd:

Én előre látom az eredményét a ravasz tervnek. A csaj elmegy bulizni. Bulizik. Pasi telibeszarja és nem aggódik. A nő csalódik, hogy a rendkívül cizellált terve csődöt mondott. :) Pasi továbbra is szarik bele.

@Анна:

Ha nincs felhő. :)

Dr.Rekettyés László 2012.10.30. 08:22:55

Ez az "esküvő után talán meg kellene vakulni?" már önmagában is péklapátot érdemel. Nem bazdmeg, nem kell megvakulni, csak harminc évesen már el kell jutni arra a szintre, hogy ne "flörtölgessen" másokkal. Sem az asszony jelenlétében, sem nélküle. Ilyen korban egy normális faszi már "kiélte" magát, és utána egyszerűen NEM ÉRDEKLI más, ha van valakije. De ez is egy kiéhezett, sikertelen kis pöcs lehetett egész életében, aki nagy nehezen talált egy muffot, akit elvett, de ő még hódítani akar.

2012.10.30. 08:25:30

@Papírsárkány: Normálisan kiköltöztek a szüleik pincéjéből és rendet hagytak maguk után amikor áttalicskázták őket az anyakönyvvezetőhöz.

Két agyhalott bazmeg, tipikusan az unalmamban/kötelező gyakorlatként megházasodok típusok. Egyedül is hülyék vagytok az élethez meg az emberi kapcsolatokhoz erre összeálltok. Meg is érdemlitek amit kaptok.

A párod, helyesebben mondva a férjed minden jel szerint egy balfasz akinek a hígfos kapcsolatotok miatt alaptalanul nagy lett az egoja - ezzel párhuzamosan bizonyára a mikiegere meg a sörhasa is -, neked meg kiskorodban valaki orvul a fejedbe húzott egy kályhaezüsttel lefújt tiarát ami csak most kezd félrecsúszni, de sajna kell némi idő mire az elhalt területeken újra beindul a keringés.

Ha ugyan.

cyd 2012.10.30. 08:29:59

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: A nő meg itt picsog, a barátnőknek picsog, anyjának picsog csak a fasz férjének nevezet sejthalamzzal nem kommunikál.

Manu Csávó 2012.10.30. 08:30:22

Feltétlenül menj el külön szórakozni, de te csináltasd is fel magad, hogy még jobb móka legyen.

fumerin 2012.10.30. 08:32:10

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Akkor majd ezóból tolja! :D Nők leleményesek, ha basztatni kell a zurukat! :D

pretty kitty 2012.10.30. 08:36:08

Coval a konkluzijo: ninc mit tenni. Cekci sze vad, okosz sze vad, a legjobban akkol jalc ha jozan sze vad :PPPPPPPP Lehet nyitni ja vodkaszuvegeeeeeeeeeet!!!!! ^^ :))))))))))))

plantingC4 2012.10.30. 08:37:47

Megint 2 idióta él együtt és erről az egyik posztot ír, gyerek kellene ide még.....
Inkább azt a címet adnám, hogy Esküvő előtt illik felnőni, nem magunknak hazudni.
Ja, hogy akkor esküvő sem lett volna..?

Mooon 2012.10.30. 08:38:42

Poszterinkém...

az a kurvanagy helyzet, hogy ennek itt a vége. Sajnálom :(.
És ahogy azt tegnap is írtam, ő most pont előadja neked, hogy te vagy a hülye, nem ő.

Az én emberem sem az a nyakbaborulós,nyaljukfaljuk egymást nyilvánosság előtt, nem az a nagy érzelemkifejező... DE... azért tudjuk már ezt meg a helyén kezelni....
És ugyan ez csak egyéni szerény meglátás, de ő nem abban a fázisban van, hogy nem tudja az érzelmeit kifejezni, hanem már kurvára kikacsingat, és leszar téged.
Ez azért erősen más...,Az, hogy elmegyünk egy buliba, és potenciálisan megdugható hölgyeméneket fixíroz, sőt tőled kérdezgeti a lehetőségeit.
Hááááát szivem...
ő is csak egy gerictelen kis pöcs, aki azt hiszi, hogy neki mindent lehet...
Ja és már kurvára nem akarja ezt az egészet, és alapvetően sokkal egyszerűbb, ha te kiborulsz, és kidobod a picsába, mert akkor mégse ő rugott fel egy házasságot.

uff.

Mooon 2012.10.30. 08:41:38

A faszért házasodnak össze az emberek komolyan mondom.......

Szeretet van a nélkül a kurva papír nélkül is...
Most poszter meg a FÉÉÉÉRJECSKÉJE mijafaszért vannak még együtt...????? De komolyan??? Ha legalább nem lennének házasok, szerintem mindkettő menne amerre akar.

Niobe 2012.10.30. 08:42:38

@Milady de Winter: Jóreggeltet, szerintem mindent leírtál, ami eszembe jutott :D

Tény, gerinctelen féreg (nemtől, kortól, vallási és etnikai hovatartozástól függetlenül), aki ennyire gátlástalanul flörtölget, nagyon csekély esélyt látok arra, hogy csak cukkolni akarta az asszonyt. Ilyen esetben illik visszacukkolni egyébként: vascsővel. :)

Egyébként hogy vagytok? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.30. 08:43:11

@Dr.Rekettyés László: Ez most irónia volt?

poszthoz: azzal, hogy olyan leszel, mint ő kb. semmit sem fogsz elérni. Majd szépen felpiszkáljátok egymást, lesz tányérdobálás és válás. Nekem az jön át, hogy nem érdekled már egyáltalán.

Ahelyett, hogy nyomod itt a hülyeségeket, hogy majd akkor te is blablabla, inkább elmondhatnád neki józanul is, hogy mi a bajod. Szerintem fingja nincs, hogy neked ilyen problémaid vannak (nem foglalkozik veled, nem mutatja ki az érzéseit stb.), mert ha eddig jó volt így, akkor most miért ne lenne jó.

Mooon 2012.10.30. 08:44:40

@Niobe:

Köszi :)), egy oldalon, mint általában :DDD?

Egészen jól, kimásztunk a náthából :)

Papírsárkány 2012.10.30. 08:46:13

@Milady de Winter: "ő is csak egy gerictelen kis pöcs, aki azt hiszi, hogy neki mindent lehet..."

Ó, a posztból az látszik, hogy nem is csak hiszi :)

2012.10.30. 08:46:59

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: És ezen majd a csaj úgy felb-sza az agyát, hogy folyton duzzogni és cirkuszolni fog.

fumerin 2012.10.30. 08:47:15

@Milady de Winter: Amúgy jogos az igény, hogy a férfi szeresse a hétköznapokban a nőt.
Mi sem vagyunk nyálban fetrengő emberek, de már az szeretet, ha az orromra keni a vajat.
Minden nőnek igénye van rá(kedveskedő szeretet), csak néhányan magukat is átbasszák. ;)

2012.10.30. 08:56:06

@Анна: Jogos az igény, csak a poszterin már az elején elszúrta.

fumerin 2012.10.30. 08:57:29

@"Zsu": Ezért írtam, hogy vannak, akik saját magukat is szopatják.

Madpapa 2012.10.30. 08:59:38

@Niobe: @Milady de Winter: fúúújjj fújjjj! Rohaggyon meg! Azonnal kivégzőosztag elé! Hét halállal haljon meg azonnal!
Jesszusom! Jól vagytok amúgy? Azért ez még nem a világ vége könyörgöm! Ezt meg kell beszélni, hogy mizújság előtte talán.
Kicsit frusztráltak vagytok ma reggel nem?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.30. 09:00:50

@Dr.Rekettyés László: nem igazán tudom alátámasztani a tapasztalataim alapján, hogy 30 évesen egy pasi már lenyugodott volna, meg kiélte volna magát. Manapság 30 évesen még rég hajtják a nőket, persze van kivétel, de én inkább az előbbivel találkoztam.

Papírsárkány 2012.10.30. 09:00:51

@Madpapa: Á, tudod az úgy van, hogyha asszonyka csinálná ezt, akkor meg lenne magyarázva, hogy "biztos csak fel akarja lobbantani a régi lángot a férjében, aki mostanában elhanyagolja" :)

2012.10.30. 09:02:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Vagy ha le is nyugodtak amint jön egy feszes popsi és egy kis szempillarebegtetés a gyengék elhullanak. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.30. 09:03:07

@Milady de Winter: akkor úgy mondom eddig is leszarta, ezután is lefogja! :D

Papírsárkány 2012.10.30. 09:03:37

@"Zsu": gyengék = leendő ex-nejek? :))

Dr.Rekettyés László 2012.10.30. 09:04:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát én akkor az utóbbi vagyok, és most nem önmagamat akarom frankózni. Ha tizenévesen és huszonévesen kipróbálhatsz mindent, és nem rombolják az önbizalmadat visszautasítások, akkor egy idő után már nem jelent különösebb kihívást, hogy behúzz egy újabb strigulát, hanem azt az egyet becsülöd meg, akivel terveid és céljaid vannak.

Vizeszsömle 2012.10.30. 09:04:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem "még", inkább újra. És ez általában az elkapkodott/szarul átgondolt házasságok következménye. És ez a korszak van legtöbbször már kölyökkel is súlyosbítva.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.30. 09:05:11

@"Zsu": Na, akkor nem csak nekem vannak ilyen tapasztalataim! ;D

fumerin 2012.10.30. 09:06:08

Csajok!

Mi a jóbüdös fenéért kell besértődni, ha a pasi megnéz egy másik nőt? Ezt senem értem. Beszélni is lehet más nővel, nem áll meg a világ.

Amúgy ez a poszt, lehet, simán hisztiből vésődött.

Én szóltam egyik este a férfimnek, mikor a szomszéd csaj redőnyt fenntartva öltözött. Kiabáltam: "embeeeeeeer, gyereeee, kurva jó segge van a nőnek! :D

Nem volt hiszti....

Mooon 2012.10.30. 09:07:04

@Madpapa:

Nincs ezen szerintem már mit megbeszélni papi.... szerintem :).
és nem vagyok frusztrált... teljesen nyugodt vagyok :D

@Papírsárkány:

Nem szivem, nem gondolnám akkor sem, hogy a tüzet akarja élesztgetni.... ha buliban még úgy is a másik nem lehetséges beszerezhető tagjait méregeti, hogy ott az épp fix másik, hát kérem, ott már szerintem nincs miről beszélni.

Papírsárkány 2012.10.30. 09:07:42

@Анна: *buksisimi* :)
nagyapáink mondták anno erre, hogy „Hűséget fogadtam, nem vakságot” :)

Manu Csávó 2012.10.30. 09:07:47

Szerintem a posztolót be kéne mutatni a tegnapi szellemi fogyatékosnak, ő már biztosan nem csajozna, még a háta mögött se.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.30. 09:08:27

@Dr.Rekettyés László: Ne tudom... lehet, hogy te nem (bár nem ismerlek) de ez a kijelentés, hogy "Ilyen korban egy normális faszi már "kiélte" magát, és utána egyszerűen NEM ÉRDEKLI más, ha van valakije." nekem annyira nem fér bele a tapasztalataim által kialakított képbe! Ezért kérdeztem, hogy ironizálsz-e.

Papírsárkány 2012.10.30. 09:08:52

@Milady de Winter: Jaj édesem de hát mi van, ha csak azért kérdezte, hogy ki a szingli, hogy kivel beszélhet nőnemű egyedek közül anélkül, hogy a barátja azt hinné, hogy flörtöl / kikezd vele és botrány legyen belőle? :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.30. 09:10:17

@ÜbelFegor: Pontosan! Egy csomó olyan 30+-os pasit ismerek, aki asszonka meg gyerek(ek) mellől is simán csajozik.

Dr.Rekettyés László 2012.10.30. 09:12:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): Bocsánat, a "nem érdekel" az nem azt jelenti, hogy nem nézem meg. De ennyi. Nem támadnak "mögöttes gondolataim", nem akarok újabb strigulát, mert a szexuális életem rendben van, az önbizalmam rendben van, és nincs mit bepótolnom az "ifjúkoromból".

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 09:12:07

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nos a megfogalmazás szar, de a mondanivalóban igaza van. Természetesen oda-vissza kell működnie ennek is! Szerintem...

Itt inkább az a gond, h a faszi sose volt erre képes, a nő "elfogadta" így, hozzáment, s közben mégse fogadta el, mert elvárásai vannak ezzel kapcsolatban.

Papírsárkány 2012.10.30. 09:12:24

@Dr.Rekettyés László: "Ha tizenévesen és huszonévesen kipróbálhatsz mindent, és nem rombolják az önbizalmadat visszautasítások, akkor egy idő után már nem jelent különösebb kihívást, hogy behúzz egy újabb strigulát, hanem azt az egyet becsülöd meg, akivel terveid és céljaid vannak. "

Van fogalmad róla, ez mennyire ridegen/számítóan hangzott? :D

2012.10.30. 09:12:53

@Papírsárkány: Persze... :DDDD

@Bundabandi (Cookie Bunny): Láttam már ezt-azt. ;D

Mooon 2012.10.30. 09:12:55

@Анна:

hunny, ő már nem csak nézegeti a csajokat.
de ez le is jön a posztból.
lehet, hogy poszterin is kicsit merev a témát tekintve, de azt gondolom, hogy ezt a pasit ő már rohadtul nem érdekli.

Ha veled úgy beszélne a pasi, mintha nem is lennél a nője, csak egy haver ismerőse, ha nem nyúlna hozzád, szeretetet kifejezendő sehogy, ha buliban melletted más nőkkel flörtölne, és kérdezgetné, hogy van e pasija, szerintem te sem viccelődnél ilyen dolgokkal.
Mert ilyen dolgokkal egyszerűen akkor lehet viccelődni, ha minden rendben van. ADe ahhoz az kell, ami nálatok van szivem.
Náluk meg ez nincs.
Erőőőősssen nincs.

Dr.Rekettyés László 2012.10.30. 09:13:08

@Papírsárkány: Sosem állítottam, hogy túlteng bennem a romantika:-)

Mooon 2012.10.30. 09:14:49

@Papírsárkány:
jaj igen ;)
bizonyára :DDD

jadu 2012.10.30. 09:15:32

@Milady de Winter: én is ezt kérdezem, tökre elmegy a kedvem az ilyen faszoktól, mint a poszterin és a "férje" (lakótársa, mert ja, az :D)

baszki, utálom, az embereket... annyira nyomorékok, csak bántják egymást. Apokalipszist, most!

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): tök jól mondod!

@Niobe: :D vascsővel :D de az asszony se semmi, a pasi valószínűleg ilyen volt már a házasság előtt is...

copyRight 2012.10.30. 09:16:15

Hát csak nem bírom ki, hogy ne szóljak hozzá :D

El van szállva ez a világ.
Már nem fontos a hűség, az elkötelezettség.
Ja mindenki tisztába van azzal, hogy a férfiak vizuálisan nagyon "fogékonyak". NA de ne takarózzon ezzel a férfi társadalom amikor épp szarba se veszi a társát! Basszus attól mert látványra bejön neki egy csaj, nem kell a felesége/barátnője orra alá dörgölnie! Nem kell, hogy pont a barátnő/feleség szeme láttára törje ki a nyakát. Igen is tud vakságot "színlelni" és ezt hívják tiszteletnek.

Szerencsétlen poszterina. Iszonyatosan sajnálom őt.
Az meg, hogy ő elmegy bulizni, tuti feltűnne a férjének és akkor jönne az üvöltés, hogy mit képzel magáról a nő.
Sőt felhasználná magyarázatként arra, hogy miért feküdt/fekszik le más nőkkel...

copyRight 2012.10.30. 09:16:47

@jadu: "baszki, utálom, az embereket... annyira nyomorékok, csak bántják egymást. Apokalipszist, most! "
Egyetértek :)

jadu 2012.10.30. 09:16:55

@Papírsárkány: lol, ezt jól látod :D :D
vagy nem.

Papírsárkány 2012.10.30. 09:17:48

@jadu: @copyRight: Nyugodtan hagyjátok el a bolygót :) Senki se fog megállítani titeket :)

fumerin 2012.10.30. 09:18:10

@copyRight: Jujjj, talált, süllyedt? :D

copyRight 2012.10.30. 09:18:33

@Анна: mert gondolom veled az "ember" érezteti, hogy szeret.
a nőket akkor zavarja, hogy más nőket is megnéz a társa, ha igazából csak más nőket néz meg, őt már nem, őt már nem értékeli, neki már nem bókol, stb...

Vizeszsömle 2012.10.30. 09:19:06

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): És meg is érkeztünk a női logika alapvető tévedéséhez: "tudom, hogy egy geciláda, de majd az ÉN KEDVEMÉRT megváltozik".

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 09:19:36

@Milady de Winter: Nem a házassággal van a gond szerintem, hanem azzal, h olyanok is házasodnak, akik:
1. Nem is szeretik egymást, csak már idő van, vagy nagy a szülői nyomás...
2. Nem ismerik/félreismerik egymást
3. Nem ismerik/félreismerik magukat
4. Fasztudjamégmi. :)

Am elválni ellehet, ahogy papír nélkül is együtt maradnak emberek és átbasszák a másikat. ;)

fumerin 2012.10.30. 09:19:49

@Milady de Winter: Mindig van annyi önbizalmam, hogy megtaláljam a legjobb megoldást egy adott helyzetre. Nem vagyok féltékeny típus, mert tudom mennyit érek.

fumerin 2012.10.30. 09:21:19

@copyRight: Ilyenkor meg van adva a választás. Lehet kilépni, emelt fővel ;)
Nem kell kényszerből semmit tenni senkinek.

Mooon 2012.10.30. 09:22:18

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):

jó, ez is igaz :D.

@Анна:

a tudom mennyit érek az max arra jó, hogy otthagyom a picsába, aki nem becsül meg.
továbbra is fenntartom... ezek a dolgok csak akkor mehetnek kis cinkos összekacsintással, meg összenevetéssel, meg tényleg jó érzéssel, ha a másik téged mint nőt maximálisan megerősít. és akkor tényleg semmi nincs, mert csak a közös kis játék része :). Tudom én :).

Manu Csávó 2012.10.30. 09:22:25

@copyRight:
Tehát aki a hátad mögött csinálja, előtted vakságot színlel, az voltaképp tisztel és hűséges?

jadu 2012.10.30. 09:22:39

@copyRight: ja, ez így van, amit a pasinak lehet a nőnek már nem igazán.

És tényleg nem az a baj, h a pasi nézelődik, ezért van szeme, én is nyáladzom a jó ffi seggek után :D hanem az asszonyt kérdezte meg, hogy ki szingli, és ki az a csaj. Átlépte a határt, ez kőbunkóság és érzéketlenség, hacsak nem nyílt házasságban élnek :D de itt nem erről van szó :/

a pasi egy érzelmi hulladék, és a nőnek ezt látnia kellett volna, mert vannak jelek, amikből észre vehette volna.

jadu 2012.10.30. 09:23:17

@Papírsárkány: főleg nem te :D de előtte szétbombázom atommal :P ez lesz a búcsú ajcsim, neked is :)

Papírsárkány 2012.10.30. 09:23:40

@ÜbelFegor: jah valaki NAGYON elbaszta a szoftverjüket anno :)

Szöszi 28 2012.10.30. 09:25:28

@jadu: Egyetértek, a világ megérett a pusztulásra :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 09:26:06

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Egy pozitív hozadéka mégis volna. Legalább bulizna egyet.

cyd 2012.10.30. 09:27:41

@copyRight: "Szerencsétlen poszterina."
Az. Csak nem azért, amit írsz. Hanem mert képtelen a felnőtt gondolkodásra és nekünk nyavajog ahelyett, hogy a házasságát rendezné.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 09:27:49

@ÜbelFegor: Ez speciel nem női alapvetés. A pasik ugyanezt gondolják.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.30. 09:28:57

@Dr.Rekettyés László: ha ez így van, akkor felfedeztünk egy kihalt fajtát! A férfiak nagyon kis része ilyen, mint ahogy tisztességes nőt is állítólag nehezen találni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 09:30:00

Amúgy a szerző ijesztően sötét.

2012.10.30. 09:30:44

@copyRight: Úristen...szóval ha a pali úton-útfélen átbaszná a csajt és végig csak hazudozna neki, de mellette meg minden héten más csajt pörgetne akkor az nálad a tisztelet jele lenne?

Jössz itt hűséggel meg elkötelezettséggel - pont azzal a két dologgal aminek még csak érintőlegesen sincs semmi köze a poszthoz -, aztán mondasz egy égbekiáltó baromságot, a végén meg egy fiktív hülyeségre alapozva már előrevetíted a csaj mosdatását ha ezek után bosszúból félrekúrna.

Ki bántott?

cyd 2012.10.30. 09:32:40

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Szatyorban él, csak a fene se gondolta volna, hogy ennyire vastag, átlátszatlanban. Így meg asszimilálta a fényviszonyokat.

copyRight 2012.10.30. 09:33:05

@Анна: én is úgy gondolom, hogy nagyon könnyű virágról virágra szállni, addig maradni egy kapcsolatban amíg ott van a jóleső újdonság varázsa, a rózsaszín köd ami eltakarja a problémákat, aztán ha leül és már csak a hétköznapok rutinjai vannak akkor tovább kell állni és keresni az újat ami újra feltölt újra elönt hormonokkal stb.

Igen ez a könnyű út és egyre többen ezt választják.

Én inkább maradnék a régi rögös útnál ami arról szól, hogy jóban rosszban, 20-30-40 évig és amikor öregek vagyunk akkor is még együtt vagyunk úgy, hogy átéltünk 5 "világháborút" meg x év gyereknevelést, de együtt vagyunk és értékeljük azt, hogy a másik ott volt amikor már nem volt jó és megtanuljuk szeretni egymást és értékelni. Persze a hormonok már nem tombolnak, szex se nagyon van, de még így is jó. Nagyanyáink így csinálták.

Dr.Rekettyés László 2012.10.30. 09:35:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jó, még nem tudok felmutatni tíz-tizenöt éves kapcsolatokat, így azért nem vagyok teljesen hiteles forrás. De azért több év után sem gondolkodtam sehol sem, hogy nekem most okvetlenül félre kellene kefélnem.

Hurri Kán 2012.10.30. 09:36:38

Ki vette a gumit? Sátoros volt-e a lagzi? Mennyi jött össze menyasszonytáncon? Engem ez érdekel. :)

jadu 2012.10.30. 09:38:01

@copyRight: ööö, régen sem volt ez másképp. Az emberek egy része (ffiak és nők) mindig csalt és csalni is fognak.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 09:40:20

@copyRight: Hehe.... Nagyanyáink ja. Mert akkor még...

No, elmesélem neked hogy csinálták nagyanyáink idejében jó?

Dióhéjban:
A háborúban (II. vh) nagyanyám hozzáment egy Erdélyi birtokoshoz.
Ki is utazott szépen (1944). Aztán kiderült ám, hogy a drága férjeura a jeggyűrűt levéve mulatozik hölgytársaságban. Ezek után nagyanyám a hazamenekült Budapestre egy tehervagon tetején.

A világ legnagyobb ostobasága a "régi időkre" úgy hivatkozni, mintha akkor lényegileg más lett volna az ember.

Niobe 2012.10.30. 09:42:36

@Papírsárkány: mint írtam, nemtől, kortól, satöbbitől függetlenül gerinctelen húzás...

Hurri Kán 2012.10.30. 09:43:32

@jadu:
Nemnem. Régen mindenki minimum boldog volt, de inkább szent. Mindenki maga volt az erkölcs Dávid-szobra. Mostanra kurvult el a világ. :D

copyRight 2012.10.30. 09:44:17

@Manu Csávó: @Rakoncátlan Oedipus:
hehe, ki mit gondol bele.

Nem így értettem, hanem úgy, hogy persze, hogy a pasiradar meglátja a szépet, de az ő döntése, hogy meddig megy el benne. Csak megnézi, vagy elkezdi a barátnőjének azt ecsetelni, hogyan sunázná? Van különbség. A különbséget értem tisztelet alatt.

Ahogy azt is a tisztelet kategóriába sorolom, hogy nem csalja meg. Mert persze, hogy a férfi/nő nem azért hűséges, mert az ő kedvese a legszebb legjobb legakármibb és mert ő maga a megtestesült "tökéleteserkölcsösség". Mindig lesz jobb és az a jobb általában (az élet már csak ilyen) bekopogtat az ajtón. Na a tisztelet az, hogy nem foglalkozok vele, hogy elhessegetem, mert azt mondom tisztelem én annyira azt akivel vagyok, hogy nem okozok neki fájdalmat.

@cyd: a nő sok mindent rosszul csinál, de én sajnálom.
Ez a poszt is azért született, mert fáj neki és nem tudja kinek elmondani, nem tudja hogyan feldolgozni a dolgokat.
Persze, hogy semmi értelme itt vinnyognia. Persze, hogy a felvetett ötletei mind baromságok, persze, hogy már az esküvő előtt tudnia kellett volna, persze, hogy gyerekesen látja a világot, de attól még fáj neki és attól még szenved.

cyd 2012.10.30. 09:48:40

@copyRight: "...nem tudja kinek elmondani..."
Férj?

copyRight 2012.10.30. 09:51:00

@jadu: ez tudom nem is azt mondom, hogy nem voltak. Nem is azt mondom, hogy bezzeg az ő idejükben. Csak könnyebb volt ezzel a példával bemutatni. Mindig is voltak "rohadt almák a fa alatt", de valahogy más volt.
Mostani körömben is sok olyan kapcsolatot látok, ahol tényleg rosszban is kitartanak egymás mellett az emberek, de ez már egyre ritkább.
Mert a társadalom azt mondja, ha egy picit se azt kapod ami neked jár akkor itt az idő lépni. Ha unod a banánt akkor van elég más gyümi a piacon ami közül válogathatsz...
Ezen a blogon egyféle tanácsot lehet olvasni.
Nem működik? lépj tovább. aztán persze megy az ekézés közben, hol az alanyt hol a másik felet.

De szerintem ez baromság. Szerintem igen is vannak olyan problémák amiket meg lehet oldani. A megcsalás az én szememben nem olyan, de láttam már olyat, hogy valaki megbocsátott egy kilengést és ez kellett ahhoz, hogy a férfi rájöjjön milyen "kincse" van és onnantól kezdve megbecsülte őt.

copyRight 2012.10.30. 09:51:32

@cyd: Elmondta. lehülyézte :)

jadu 2012.10.30. 09:52:19

@Hurri kán: ó, azok a régi szép idők :D pontosan, régen minden jobb volt :P (mondjuk, jobb könyvek voltak:/ ma már írni se tudnak az írók, jönnek az ilyen 50 shades of grey meg hasonlókkal... oké, régen is volt ponyva.. a fene, mit is idealizálok én?!)

fumerin 2012.10.30. 09:55:20

@copyRight: Te életed, nem választhat más helyetted!

Akkor kívánom, tanulj meg hazudni magadnak életet végéig hitelesen, hogy el bírd viselni az érzelemmentes életet.

Én nem választom, azért nincs harag?

jadu 2012.10.30. 09:55:27

@copyRight: szerintem nem ritkább, és tudod miért? Mert te most élsz, ebben az időben, nem a nagyid és a dédid idejében, nincs arra a korra rálátásod. Lehet, ha akkor élted volna fiatalságodat, észre vetted volna, hogy a Julis csalja Bélát, Pista a Marit Julissal, Béla meg csak Béla :P

Kytia 2012.10.30. 09:56:06

"Gondoltam rá, hogy elmegyek majd én is szórakozni, nélküle, bejelentés nélkül, kíváncsi vagyok észre, venné-e egyáltalán. Illetve mennyire zavarná."

Én inkább azt javaslom, hogy menj el bulizni, de ne azért, hogy felkeltsd a figyelmét, hanem a magad szórakozására és hogy pótold a hiányzó figyelmet egy másik donhuánnal. Alapvetően azt gondolom, hogy egy kapcsolatban a legtöbb problémát meg lehet oldani, de némelyiket nem és ezek közé tartozik az az eset, amikor ez egyik szándékosan az ellentétes irányba húzza az evezőt. Ez a pasi nem tesz már energiát a házasságba, sőt, elvesz belőle, nem hiszem, hogy érdemes küzdeni érte. Ha nem akarsz elválni, tarts szeretőt. Jár neked is az intimitás, mert megérdemled. Oszt jónapot.

Hurri Kán 2012.10.30. 09:56:44

@jadu:
Akkori ponyva monnyuk Rejtő volt pl., szóval egy kicsit más volt. :D

triatlon (törölt) 2012.10.30. 09:56:57

Miért mindig a férfi a hibás:? ,- s mi van ha a nő elhízott,narancsbőrős-pocakos-...látszik rajta a szokásos férjes asszonyokra jellemző testi -lelki besavanyodás ....,- persze ,hogy a férj megunta.......

cyd 2012.10.30. 09:57:00

@copyRight: Félrészegen egy buliban. Pont megfelelő hely és idő párkapcsolati problémák megbeszélésére.

jadu 2012.10.30. 09:57:51

@cyd: na ja, vodka adta hozzá a bátorságod, és gondolom a stílust is :D

jadu 2012.10.30. 10:00:07

@triatlon: mi van ha férfi is pocakos és striás a segge? Semmi izom nincs rajta, mert a háj már befedte, mint ahogy a legtöbb házas férfira jellemző? És mi van ha külsőre mindketten kurva rondák és egymáshoz illenek? És mi van ha apasinak kódos az alsónadrágja? OMG

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.30. 10:00:52

@Анна:

Azt tudom. De egy idő után, immunitás alakul ki. Ahogy a csótányoknál is a méregre. Pár generáció után a csótány képes visszanöveszteni a szárnyait is, szóval az immunitás után a pasi elrepül jó eséllyel :)

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):

Ja, ez olyan mint amikor az egyszeri user nem olvassa el telepítéskor az EULA-t hanem nyomkodja a nextet, meg az I Agree gombokat :) Aztán szembesül a valósággal. :) Hogy nem is mindenre kiterjedő a support, patchelni nem lehet :)

@"Zsu":

Ja, de ez sem fogja meghatni a csókát. Egy idő után unalmassá válik a duzzogás meg a virnyákolás, oszt egy nap a csaj válási papírokat talál az asztalon.

Kytia 2012.10.30. 10:01:09

@copyRight: Egyetértek. De ahol az egyik ilyen, ott rakás szar az egész, úgy vélem. Én sürgősen új pasi után néznék, mielőtt végképp lehasználódom egy ilyen stresszben.

copyRight 2012.10.30. 10:01:35

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): az én nagyanyámat a nagyapám folyamatosan csalta. Sőt volt a részeges korszaka amikor kegyetlenkedett is vele. Nagyanyám nem hagyta el, pedig akkoriban még egy álompasi is becsúszott a képbe.
Aztán nagyapám észhez tért. Akkor meg már nem volt túl sok amit adhatott a nagyanyámnak cserébe a kitartásért. Nagyanyám még is sírt amikor meghalt és azt hajtogatta, hogy volt sok szar is abban a 40 évben de szívből szerette a nagypapám és nagyon hiányzik neki.
Fene se tudja hogy járt volna jobban a nagymamám. Ő azt mondja jobb volt, hogy akkor nem engedett hufnáger pisti csábításának :).
Én akkor is úgy gondolom már nincs meg a kellő kitartás senkiben. (ez az én nézetem, nem kell átvenni, elég ha én élem így az életem.) De lehet ez akkor is az egyénen és az ő normáin múlt és nem a társadalmon. ezt se tudom.

copyRight 2012.10.30. 10:03:30

@Анна: hol írtam, hogy érzelemmentes? Nincs harag. :)

Kytia 2012.10.30. 10:04:35

@Анна: Ilyenkor nálunk sincs. Főleg azért nincs, mert amúgy maximálisan tiszteletben tartja a barátom ezt a fajta érzékenységemet (sőt, elárulom, neki is van), ezért bátran lehet vicceskedni vele. Ez teljesen más eset, mint amiről a poszter ír. Olyat is megéltem és részemről a szándékos energiavámpíroskodás kategóriájába sorolom. Megfelelő kapcsolat kell ahhoz, hogy ezek a dolgok ne gyomorbavágó szúrások legyenek, hanem vicces pillanatok, szerencsés vagy, ha a tied ilyen. De meg kell érteni a másik oldalt is.

jadu 2012.10.30. 10:06:46

@copyRight: nem tudom, ezzel sem tudok egyetérteni. Az én nagymamámat is csalta rendesen a nagypapám, és most ott tartanak, hogy nem váltak, de állandóan veszekednek, tök rossz náluk ebédelni :(

én jelen pillanatban nem viselném el, ha a pasimnak lenne rajtam kívül más is. egyszerűen nem, pedig nem akarom őt birtokolni, csak én nem tudok sokkal többesben gondolkodni, csak a kettősben ;)

amikor majd idősebb leszek, biztos érettebb és okosabb is (remélem) és belátom majd, h egy félrekúrás talán nem válóok még, de ezt most nem így látom...

jadu 2012.10.30. 10:07:22

@Hurri kán: :D oké, meggyőztél, az akkori ponyva is jobb volt :)

fumerin 2012.10.30. 10:08:24

@copyRight: "de együtt vagyunk és értékeljük azt, hogy a másik ott volt amikor már nem volt jó és megtanuljuk szeretni egymást és értékelni. Persze a hormonok már nem tombolnak, szex se nagyon van, de még így is jó. Nagyanyáink így csinálták."

Értékelje a fenehh! Vagy van szeretet és pajkosság, vagy marad a megszokás és önáltatás.

Hidd el, azt a fajta öregséget vizionálom magam elé, hogy ha papim kocog utánam bottal, akkor akassza be a banyatankom kerekébe, és essünk el együtt.

A langyos víz engem öregen is megölne.

triatlon (törölt) 2012.10.30. 10:08:45

@jadu: Akkor pro és kontra :-) ,- ne panaszkodjon a poszterina ...egye meg amit főzött
bár nem tudom mi az ,hogy "triás " .......

jadu 2012.10.30. 10:10:19

@triatlon: striák, azt mondjuk nőkre mondják, de csíkos, amikor a bőr szétreped ;) és sok pasin láttam már ;) testépítőknek még a vállukon is van :P

copyRight 2012.10.30. 10:11:12

@cyd: nézd ebben a történetben így mondta el.
Más történetekről is tudunk ahol mindenféle módon elmondta (lásd Bundi vagy Kvín) a férfi még is inkább földbe dugta a fejét és a nőt tüntette fel hülyének.

Nem akarok vészmadárkodni, de a férfi leírt viselkedése alapján a férfi a józan megbeszélésre is hasonlóan reagálna..

copyRight 2012.10.30. 10:14:12

@Анна: az én leírásomból ez nem maradt ki.
Persze, hogy van benne pajkosság. Persze, hogy én is azt akarom, hogy a fenekemre csapjon még akkor is, ami 3x ekkora lesz és neki meg már ereje se lenne sunázni, de a pajkosság az ott lenne, mert értékel engem, nem mint embert hanem mint nőt, mint az ő öreg aszott kis nőjét :D

Kytia 2012.10.30. 10:15:06

@triatlon: Az én barátom a kapcsolatunk kezdete óta felszedett vagy 15 kilót (állítólag ha jó dolga van, hízik:D). Aszondod kúrjak félre? Fel vagyok mentve erkölcsileg?:)

Niobe 2012.10.30. 10:16:30

@Анна: szívem, azért az is más, meg az is, amikor valaki pofátlankodik. A poszt szerint az utóbbi eset állt fenn.
Én is dicsértem már meg fennhangon más nőt a páromnak, mert ami szép, az szép.

@jadu: nyilván a hajlam megvolt, ráutaló jelek megvoltak. A vakság a Zasszony részéről állt fenn - már a házasság előtt.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 10:17:03

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ""régi időkre" úgy hivatkozni, mintha akkor lényegileg más lett volna az ember."

Egyetértek! Faszság!

@jadu: :D

fumerin 2012.10.30. 10:17:27

@copyRight: Erről egy vicc ugrott be:
Papi mesél unokáknak vadászatáról.
Meséli: Akkora volt a szarvas, nem bírtam el, nyakamba tettem a combjait...
Csengetnek. Papi kimegy, majd vissza.
Unokák türelmetlenül várják a történet végét.
Mi történt papi azután, hogy a nyakadba vetted a combokat?
Papi: Csak nyaltam-nyaltam-nyaltam...
:D
Szép az öregkor! :D

cyd 2012.10.30. 10:20:03

@copyRight: Élethelyzeteket, beszélgetésket nem lejátszunk magunkban, hanem előidézünk és megélünk. Senki nem mondta, hogy nincs benne ez a forgatókönyv, viszont innentől elmondhatja, hogy ő megpróbálta. Hasztalan? Akkor nyugodt szívvel válhat.

@Kytia: Abszolút. Kell segítség?

fumerin 2012.10.30. 10:21:47

@Niobe: Minden csak nézőpontyy kérdése.

Minden nő másra ugrik. Van olyan (nem egy savanyú pinát ismerek), aki már azt is flörtnek veszi, ha tüzet kérnek a faszijától...

triatlon (törölt) 2012.10.30. 10:22:24

@Kytia:

Ha arra vágyol akkor igen .....én nem ítélkezem :-)

Kytia 2012.10.30. 10:22:33

@cyd: Köszi, megoldom.:D Nálam sem az alkalom hiánya szüli az erkölcsöket.:)))

jadu 2012.10.30. 10:22:40

@Kytia: de csak akkor, ha valami tökéletes testű, izmos kerek fenekű adonisszal lépsz félre ;) akkor erkölcsileg fel vagy mentve :D

copyRight 2012.10.30. 10:24:34

@jadu: figyi én csak leírtam nagymamám hogy csinálta.
Én se tudnám elviselni a megcsalást. Nekem sok minden belefér, de ez nem. Nagyanyámnak még ez is belefért. Mások vagyunk.
De tuti sok öreg arról mesélhetne, hogy milyen kár, hogy nem vált el.

Azért az öregeket hoztam fel példának mert ők tudnak arról mesélni, hogy mi mindent átéltek még is kitartottak egymás mellett és nem bánták meg. Én nem tudnék erről mesélni, egy 30as se, mert ő még nem tart ott.
Ennek ellenére a csapból is az folyik (főleg 20 és 30 évesektől), hogy ha a férfi ledobja a földre a zoknit, neked meg nem tetszik, akkor hagyd ott, mert nem illetek össze. Nincs olyan, hogy összeillik. Olyan van, hogy sok mindenben illenek egymáshoz, talán kiegészítik egymást a többiben meg kompromisszumot kötnek.

Kytia 2012.10.30. 10:24:39

@triatlon: Remek. Már csak arra kérnélek, hogy esetleges botrány esetén beszélgess már el a barátommal az elhízás és a hűség relációiról és magyarázd el neki, miért volt jogos, amit tettem, és miért ő maga az egyetlen akit hibáztathat.:D

Niobe 2012.10.30. 10:25:11

@Анна: mert azt is lehet lényegretörően meg szempillarebegtetve csinálni. Azért nem mindegy, szerintem.

triatlon (törölt) 2012.10.30. 10:25:16

@jadu: ja értem ...tudom mi az amikor hirtelen hízik valaki s nem izmot épít hanem a víztől vagy a zsírtól reped szét mint egy zsíros disznó ...én csak strandon láttam molett nőkön,hogy repedt a bőr szinte csurog ki a zsír a combja alol ...

az bizony elég ronda..

Kytia 2012.10.30. 10:25:37

@jadu: Egyéb lehetőség fel sem merült.:DDD

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Aztaaaa. Gratulálok. Azt, hogy az asszonyod egy ideig még hűséges lesz.:DD

copyRight 2012.10.30. 10:26:17

@Анна: ezt ismertem :D. Jó kis vicc :).

ketroot 2012.10.30. 10:26:29

Arra gondoltál már, hogy ezt megbeszéled VELE?

Amúgy meg fontold meg szerintem a baba-témát.

Чапаев 2012.10.30. 10:27:13

Megvakulni márpediglen esküvő előtt szokás, különben a munkaerőpiac zömét tennék ki az állástalan anyakönyvvezetők, esküvői fotósok, és egyéb szolgáltatóipari paraziták! xD

Ja, és pina!

cyd 2012.10.30. 10:27:14

@Kytia: Affranc! Nem jött össze.

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Agóniafőzelék, erkélyen éheztetés, fizikai erőszak és ahogy látom: memóriavesztés vagy csak Stockholm-szindróma.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 10:27:19

@copyRight: Szerintem ez nem kitartás! Inkább félelem, gyengeség, gyávaság, megalkuvás, beletörődés...

Elviselni megaláztatást, kegyetlenkedést, tiszteletlenséget... Ja, akkor az volt az elvárás, h "ki kell tartani". Szerencsére ma már lehet emelt fővel távozni, és belekezdeni egy újba. Egy élete van mindenkinek, mindenki maga dönti el mit hoz ki belőle.

Az meg hogy azt mondta a nagyi, így volt jó... Mert mit mondjon? Elbaszta az életét egy emberre, aki nem tisztelte, nem becsülte? Nézzen szembe a ténnyel, h csak is ő tehet arról, h milyen élete volt? Csak bizonygatja magának, és mindenkinek, h jól döntött...
Szerintem!

(Sajnálom, h most a nagyidról mondtam véleményt, de te hoztad őt fel példának itt a blogon.)

Чапаев 2012.10.30. 10:29:53

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: 9 mm-t, ha átszámoljuk ájrópai fegyver-űrméretre! ;)

triatlon (törölt) 2012.10.30. 10:30:15

@Kytia:
Fordítsuk meg a dolgot ...neked tetszik ,hogy hízott 15-kg-t ez rendben is van ,- szereted

De szerited nincs reláció az elhízás és a hűtleség között?
Dehogynem ,- ki kíván meg egy szétcsúszott-folyós nőt vagy férfit...ha nem olyannak ismerte meg ...adott egy vékonyabb lány meg a pasija ...a férfi a vékonyabb lányokre mozdul rá.erre a lány felszed vagy 20kg-t ......onnan kezdve testileg már nem vonzó...
S ez vice -versa is igaz lehet...

copyRight 2012.10.30. 10:30:50

@Анна: állítom soha nem az a gond, ha egy nő megkörnyékezi vki pasiját, hanem az, hogyan reagál a pasi. Bár ebben is tévedhetek :D

jadu 2012.10.30. 10:30:56

@triatlon: én pasikon is láttam, nem egyszer nem kétszer :P ez kortól és nemtől független jelenség

@copyRight: azzal egyetértek, hogy sokan nem is akarnak semmit tenni egy kapcsolatért, tök kényelmesek, és az első gond, legyen az az eldobott zokni, már azonnal dobbantanak. Ez nem tetszik és az ilyen ember nem is érdemli meg, h kapcsolatban éljen, legyen inkább egyedül :P

@Kytia: nagyon helyes :D

jadu 2012.10.30. 10:32:55

@triatlon: szóval hiába szereti a lányt, amint meghízik, már ember számba se veszi, és undorodik tőle, huss az érzelmek és egyéb lelki kötelékek csak úgy eltűnnek és elszakadnak. Mert minden a testről szól, ugye?
Nem akarok egy ilyen pasi bnője lenni :(

fumerin 2012.10.30. 10:33:37

@copyRight: Nem, ez jogos.
De most miért legyek irigy? Majd megmossa...:D

Madpapa 2012.10.30. 10:34:43

@Milady de Winter: értem. Te egy ilyen szituációban azonnal kiadod az útját. Értem. Na azt azért megnézném :-DDD

Kytia 2012.10.30. 10:36:54

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): A nagyi saját mérlege szerint lehetett jó is, ahogy élt, ezt ne vitassuk el. Más kérdés, hogy nem tudhatja, Hufnágellel milyen lett volna. Öregkori impotencia kialakulása után kapni észbe, hogy "jé, milyen csúnyán bántam a Manyival egész idáig", számomra elég gáznak hangzik, de mindegy.
Én nagypapám jut eszembe róla, aki egész életében valamiféle politikai hős akart lenni, ezért amikor minket odavittek látogatóba, akkor ő közölte, hogy ő ebben a szánalmas "családozás"-ban nem vesz részt. Aztán megöregedett, meglottyadt, magára maradt, rájött, hogy nem lesz itt már ő Nelson Mandela és jött volna át a dolgozószobájából velünk egy légtérben tölteni az időt, mire a nagymamám csak egy könnyed "takarodj"-al zavarta vissza. Hát ilyen idilli volt nagyszüleink élete. Igaz, a másik nagyszüleim jófejek voltak, de emberen múlik, nem korszakon. Én nem élnék abban a korban, amikor még nem lehetett válni. Eddig a nemkitartásomnak még csak hasznát láttam.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 10:37:10

@jadu: Szerintem sok múlik azon, h a nő beletörődik e a plusz kilókba, elhagyja magát, vagy változtatni akar és tesz ellene. Ha nem zavarja, h kövér, akkor az egy elég durva kifejezése annak, h leszarja a párját. Nem? Hisz már nem akar neki tetszeni, megfeleni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 10:38:01

@copyRight: Nyilván így megmagyarázva volt viselhetőbb, hogy elkúrták az életét.

A kitartás és az önsorsrontás pedig két külön fogalom.

fumerin 2012.10.30. 10:38:47

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: 38-at fogytál?...
...Hűűű, akkor mán nem is vagy férfi (100kg alattiak kölkök) :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 10:40:00

@Kytia: Én nem élnék más korban egyáltalán. Nem csak mert nem lehetett válni! :)

jadu 2012.10.30. 10:40:02

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): ha már ilyen mélységekbe megyünk. IGEN, igényesnek kell lenni, nem kéne elhanyagolni magunkat. De ismerek csajokat, akik betegség miatt nem húszkilósak, és soha többé nem is lesznek azok. ettől függetlenül edzeni járnak, legalább arra ügyelnek, h feszesek legyenek.

De triatlon pusztán arról beszélt, hogy hirtelen feleszed 20 kilót a csaj, még jó, hogy megcsalja a pasija...

aha.

Namely 2012.10.30. 10:40:21

Egy biztos.......ezt a posztot sem Palvin Barbara írta..... de az is biztos, hogy nem a barátnőm....

neszeszer.blog.hu/2011/12/05/a_magyar_angyal

de az is biztos, hogy a pasija sem egy Bruce Wayne... ;)))))

szóval ha sikeresen belehelyezkedtél a langyos hígfosba, akkor ne panaszkodjál, vagy ha mégis, akkor:
fogyjál le, ápold magad és borováld le....
..... ;)))))
Utána már meg akarnak majd hódítani, minden nap.... addig pedig Igy Jártál.... röfike....

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 10:42:02

@Kytia: A válás tiltása nem sok mindent akadályozott meg...

triatlon (törölt) 2012.10.30. 10:43:07

@jadu:

Hát sajnos igen ...,- a test nagyon lényeges ,s aki mást mond az becsapja önmagát..( a lelki kötelés egy barát-egy sport társ egy hegymászó barát akire az életed bízod a kötél végén stb....de velük nem áldozok a szerelem istennő oltárán ,- ha test rendben akkor van önbecsülés-önbizalom ..mert épp testben épp lélek s az ilyen ember magabiztosan van jelen a párkapcsolatban ,-nincsenek játszmák -nincs álságos kompenzáció ,-mikor a saját maga baját a párján veri le.....
itt is minden -összefűg,- az elhízás önmagában nem probléma csak a hozadékai ...

Én azt gondolom ,hogy az elhízás egy lelki gyengeség, lustaság,- mert senki nem születik kövérnek csak azzá vállik ,-..akár meg nem oldott probléma miatt,- falal veszi magát körbe ...nem csak lelkileg hanem fizikálisan is. ,- én sok ilyen példát látok magam elött.....

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 10:43:15

@jadu: Ja. Az ő kommentjét nem olvastam. Nos aki esélyt se ad a másiknak, az egy faszkalap! Meg az is, akinek már nem kell a nő, de nem megmondja, és véget vetnek a kapcsolatnak, hanem inkább "csak" félrekúr!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 10:43:36

@Анна: Hm. Sose gondoltam volna magamra kölökként.. :)

Kytia 2012.10.30. 10:43:50

@cyd: Majd legközelebb.:D

@triatlon: Honnan veszed, hogy tetszik, hogy hízott? Ja, és ha szeretem, akkor definíció szerint nem zavar, hogy meghízott? Hát akkor nincs több kérdésem.

copyRight 2012.10.30. 10:44:24

@cyd: tudom ez a kommented nem erről szólt, de őszintén szerinted az ember azért akarja megmenteni a kapcsolatát, azért akar érte küzdeni, hogy azt mondhassa majd a végén "megpróbáltam, nyugodt szívvel válhatok."?

fumerin 2012.10.30. 10:45:29

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én sem Rád :DDDD

Jóvanna...nénikék szerint férfi csak 100kg felett van. ;)

fumerin 2012.10.30. 10:47:09

@jadu: Pedig mennyi olyan trottyos nő képzeli magát istennőnek?....és nem érti, hogy a párja miért kúr félre.
Nem a külső miatt, hanem már kibaszottul unja, hogy minden a nője faszságai körül forog
A trottyos nő félre is kúrhat, de a férjnek vakon kell leélni az életét.
És akkor ugye mindig a férfi a hibás?.....

copyRight 2012.10.30. 10:47:40

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): szerintem én másik bolygóról származok, hogy mindig elbeszélünk egymás mellett. Nem akarok reagálni mert felesleges. Szerintem direkt azt látjátok bele amit akartok vagy lehet én fogalmazok hülyén.

Nem baj az vigasztal, hogy @jadu: is arról a bolygóról származik :D.

Kytia 2012.10.30. 10:47:41

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Jaja, én sem. Jó dolgunk van manapság.:)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hát, azért de. például a válást.:D Nekem egyszer egy kétségbeesett nő írt, hogy a férje egész életében alázta, mindig mások voltak a jók, ő soha, stbstb és még mindig szenved. Mondom, válj el. Aszongya, ahhoz neki már késő. Mondom, hány éves vagy. Aszongya, 62. Mondom, BAZMEG! :DD Mondom, miért nem váltál el korábban? "Mert akkor még más idők jártak." Na, ebből nem kértem volna, az tuti.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 10:48:42

@copyRight: Sokan ezért teszik. Önátverés alapfok.

triatlon (törölt) 2012.10.30. 10:49:07

@Kytia:
Ha nem tetszik akkor ,- beszéld meg vele,hogy neked ez így nem jó,- mert nem vonzó....
Szeretheted úgy is ,hogy kövér.....de jókat hemperegni egy kövér emberrel (miközben neked nem a kövér a zsánered ) ...furcsa tudathasadás ......

ez két külön dolog ,-pont amiről a poszt is szól ,- szeretem mert együt vagyok vele x-év e ....de már nem vonzó mert ilyen és olyan lett ,- szexuális értelemben -meguntam ....

szeretet és szenvedély külön utakon is járhat ......

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 10:53:04

@copyRight: Biztosíthatlak, nem direkt, csak van egy véleményem, amit leírtam. Azért mert ez a vélemény a tieddel nem egyezik... Elég gyakori a világban a vélemények különbözősége. ;)

@Kytia: Úgyúgy! Csak a világbéke tehetné jobbá, de az sosenem lesz!
(zokog)

copyRight 2012.10.30. 10:55:23

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): van aki "önátver", igaz. Van aki struccpolitikát fojtat, de azért ezt ne húzzuk már rá minden kapcsolatra. Valaki azért teszi, mert tényleg szereti a másikat. Feltétel nélkül. ami azt jelenti, hogy persze neki is vannak elképzelései, hogyan nézzen ki Jóska, hogyan viselkedjen Jóska, de ha Jóska nem viselkedik úgy és nem néz ki úgy, ő akkor is szereti. Van ilyen szeretet.

fumerin 2012.10.30. 10:55:46

Ehhejj, a régi szép idők, amikor még nem volt DNS vizsgálat...:D

Dökvín 2012.10.30. 10:56:31

@copyRight: Már igazából be se mertem kommentelni, de nálunk konkrétan pont ez volt az utolsó csepp. Kb. szó szerint ugyanez zajlott le, mint a mai posztban. Akkor álltam fel, és mondtam azt, hogy na most van vége.

Dökvín 2012.10.30. 10:57:04

@Dökvín: Még jó, hogy mi legalább nem voltunk házasok :P

jadu 2012.10.30. 10:57:45

@triatlon: és nem hallottál már hormonális elhízásról ;) akkor jó. Mert az is kurvára lelki ám :P

a test fontos, pont azért mert ép testben ép lélek :) de én pl nem tudnék szexelni egy olyan pasival, akinek tökéletes a teste de lelkileg és szellemileg egy hulladék. Sajnálom, a belső nagyban hatással van a külsőre NÁLAM ;)

@Анна: nem erről van szó ;) De ja, ha már itt tartunk, nem tudom sajnálni az olyan nőket, akik elhagyják és nem törődnek saját magukkal. De mondok mást, ismerek egy nőt, egy anyát, 40 éves és olyan a teste, hogy sírnál utána, sokat edz és mindent megad magának, mert megteheti, de a férje le se szarja, az, hogy úgy néz ki, mint egy fitnesz modell (mellesleg hívták fitnesz versenyre), és 40 évesen miniruhákba járkál, szerinted mennyire felkiáltójel? A férje egy pöcs. de persze tuti a csaj a hibás :P

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): ma nagyon jó vagy :D de komolyan, egyetértek! erről van szó!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 10:59:12

@copyRight: Miben beszéltünk el egymás mellett? Szerinted nagyidnak boldog élete volt?

@Kytia: Ha jól emlékszem a válás 1895 óta legális Magyarországon. Ennyit a "más idők jártak"-ról.
Nyilván nem törvényi akadálya volt, hanem a környezetében uralkodó felfogás.

És hát én ugye arra céloztam, hogy akkor is számosan megtalálták a boldogságot maguknak más házastársa mellett. Legyen tán elegendő Nelson admirális esetére utalnom Lady Hamiltonnal...

fumerin 2012.10.30. 11:00:00

@jadu: A nő a hibás!
Ott kell hagyni a férget. De persze vagyonka jó, mi?

És a saját kategóriámban, nekem is kurva jó alakom van :D Pont nem vették figyelembe, mert mellette elviselhetetlen skorpinyó vagyok :D

cyd 2012.10.30. 11:01:17

@copyRight: Szerinted ez a nő tesz bármit a házassága megmentéséért?

Namely 2012.10.30. 11:02:55

@Анна:
"mellette elviselhetetlen skorpinyó vagyok "

de a velvet szerint jól szopsz!

velvet.hu/blogok/muffin/2010/07/23/igy_szopnak_a_nok_csillagjegy_szerint/

;)

jadu 2012.10.30. 11:04:12

@Анна: :D
a nő is kurva jól keres :D direkt nem akarom leírni, h mi a foglalkozása, hátha olvassa a blogot :D nos, ennek a nőnek csak a külső tulajdonságait ecseteltem, de hidd el, nem skorpinyó :D (amúgy mi ez a skorpinyózás, semmi gond nincs velük :D)

fumerin 2012.10.30. 11:04:41

@Namely: Jajahhh, gazdagon és bőségesen! :D

De az élet farka az első számú! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 11:05:03

@copyRight: Megjegyzem én pont nem húztam rá minden kapcsolatra, amit mondtam. Ezért írtam azt, hogy "sokan" nem pedig azt, hogy mindenki.

Nyilván sokan teszik ezt mártíromságból is. ;)
Vagy felsőbbrendűségüket bizonyítandó.
És még számos kórkép megemlíthető.

De sajnos mindenképp kórkép, mert aki egy ilyen tajparasztot szeret, az kissé dekektes.

fumerin 2012.10.30. 11:05:44

@jadu: Hát mert jól (be)szopatjuk magunkat! Erős oldalunk a szopás! :D

jadu 2012.10.30. 11:05:55

@Namely: :D :D ezek szerint skorpió vagyok :D :D

Namely 2012.10.30. 11:06:37

@Анна: Akkor harapj rá! Na nehogymáááááá! ;)

fumerin 2012.10.30. 11:08:01

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Csak nem akartam, hogy mellette kiverje a szememet! :D

@Namely: :D Neeem, akkor hogyan írhatna statisztikát erről a Velvet? :D

Mooon 2012.10.30. 11:08:08

@Madpapa:

nem egy ilyen szituációban....
Konkrétan ebben a szituban, amit annak alapján látni vélek, amit a posztoló elmondott... Igen.
Most már - a mai fejemmel - igenis kibasznám.
Legutóbb sokáig tartott, míg összepakoltam a picsába a cuccait.
Többet - ha lenne olyan eset, amit a posztíró válzolt - nem fordulna elő :).
Van hová mennem, van miből megélnem.
Köszönöm szépen.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 11:08:21

@Namely: Egy nőm volt, aki a skorpió jegyében született. Hát mit mondjak?
Azon kívül, hogy a velvet egy baromságömleny...

Kytia 2012.10.30. 11:08:24

@triatlon: Azért kövérnek még nem mondanám.:) Miért beszélném meg? Te megbeszélnéd az asszonyoddal, vagy inkább csak simán félrekúrnál? Naugye.:)
Nézd, értem, amit mondasz és igen, a szenvedély beüthet innen-onnan, DE...
A posztra visszakanyarodva a pasit nem menti fel semmi. Egy dolog, hogy talán már nem kívánja a nőt, még talán a megcsalást is meg lehet magyarázni, de amit csinál az a szándékos lehúzás kategóriája és mint olyan, agresszív cselekedet. Ha szeretek valakit, de nem kívánom, illetve mást kívánok, felmerülhet, hogy megcsalom, de az tuti, hogy nem akarok neki fájdalmat okozni. Most képzeld el, hogy felszedsz pár kilót és a kockahas-rajongó barátnőd a bulik kellős közepén téged kérdezget, hogy a nálad jóval vonzóbb donhuánok vajon szinglik-e...

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Ugyan már, ne aggódj. Biztosan lesz. (ő is zokog)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 11:10:17

@jadu: "és 40 évesen miniruhákba járkál, szerinted mennyire felkiáltójel? A férje egy pöcs. de persze tuti a csaj a hibás :P"

Na de várj! Itt is érvényes, h a külső nem minden! Ha jó nő, de a pasinak nem kell, lehet más okok miatt nem kell neki. Ettől függetlenül egy pöcs, ha mégis együtt vannak! :)

jadu 2012.10.30. 11:11:39

@Kytia: ha már megcsalod, fájdalmat okozol neki, mert ha olyan típus, aki nem dugja fejét a homokba, észreveszi, mert a megcsalás mindig kiderül... csak néha jobb nem tudomásul venni :P

"Most képzeld el, hogy felszedsz pár kilót és a kockahas-rajongó barátnőd a bulik kellős közepén téged kérdezget, hogy a nálad jóval vonzóbb donhuánok vajon szinglik-e..."
THIS!!!! :D

Mooon 2012.10.30. 11:12:05

@Milady de Winter:

ja és mielőtt hozzátennéd...
továbbra se vagyok ideges.
Ártana a babának... így erre nem vagyok hajlandó :)

jadu 2012.10.30. 11:13:29

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): szerintem csak unja a feleségét, és tuti van szeretője a pasinak :( de a srácok még kicsik, és a szülők dipysek, értelmiségiek, és valószínűleg nem akarnak vagyonmegosztást :D

triatlon (törölt) 2012.10.30. 11:13:59

@jadu:
Igazad van de kérlek olvas el mit írtam ,-Épp testben épp lélek s itt nem az üres fejű férfiakra és nőkre gondoltam ....hanem arra akire jó ránézni mert harmóniát észlelsz -
egyben van : tiszta szem-arc-és harmónikus sportos test..

A hormonális elhízás: hát igen ,-felborult a test belső hormon háztartása ,-de miért is ? mert valamit nem oldott meg az egyén s a test így védekezik ,- ez nem bla-bla ..hanem tény ,-
De ha meghízik vki hormonális gondok miatt azt is le lehet adni ....csak akarat erő kell hozzá,
nekem néha úgy tűnik,hogy a kövér-emberek világbajnokok kifogásban ,hogy miért nem
,-idő-hormon-munka-gyerek-stb..........,- s most senkit nem akarok megbántani ,- de én vallom,hogy csupán lusták s szeretnek sokat enni ,- s nem elég kitartóak

triatlon (törölt) 2012.10.30. 11:15:05

@Dökvín: Hála Istennek nem ....elgondolkodtam,hogy megsértődöm azon,hogy annak gondoltál :-)))............

jadu 2012.10.30. 11:15:13

@triatlon: a csecsmők kövérek, több a testzsírjuk mint kellene :P szinte tök izomtalanok még :P csak zsír és háj, na, pl kövérnek születünk, de ahogy növünk izmokat is fejlesztünk ;)

fumerin 2012.10.30. 11:15:47

@triatlon: Mindenben igazad van!

Csak nem értem, hogy függ össze a megalázással?

jadu 2012.10.30. 11:18:27

@triatlon: aha, ezt mondd, a pajzsmiriggyel küzdő bnőmnek, jó? ha valaki életvidám és kiegyensúlyozott, az ő. ja és 180 centi, alapból nehezebb csontozatú, ez is tény, hogy az ilyen vázszerkezetű emberek se lesznek húszkilósak.

:D

az ép (egészséges) az egy p, az épp (időben) meg két p.

Mooon 2012.10.30. 11:20:20

@triatlon:

szerintem te a képernyő mögött egy frusztrált hájas disznó vagy, aki mások frusztrálásában próbálja meg kitombolni a saját frusztrációját :D.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 11:21:41

@jadu: Ha ez közös döntés, akkor ok. Ha megcsalja, akkor pöcs.

jadu 2012.10.30. 11:22:24

@triatlon: @jadu: ja és ez a barátnőm nem kövér, van mit rajta fogni, de nincs nagy hasa, nincs tokája, de hozzám képest TE tuti kövérnek látnád!!! csak mert van mit rajta fogni.
oh bzmg, Beyonce combja hozzám képest kövér :D

jó, tisztázzuk, kövér a hájas, elfolyós ember, ok? Mert ha ez definíció, akkor nem kövér a pajzsmirigyes bnőm :P De Tóth Vera (a Tóth Gabi tetsvére) meg mondjon le, mert szánalmas, hogy elhagyja magát.

Figyi, jó hogy meg nem kérdezed, hogy a kövér (zsíros elfolyós) emberek, miért nem lesznek öngyilkosak...

Mooon 2012.10.30. 11:22:54

na jóétvágyat mindenkinek :)

triatlon (törölt) 2012.10.30. 11:24:00

@Kytia:
Én azt gondolom,hogy megbeszélem ,- nem vagyok szent ,- de a játszmákat utálom ,- nem viselem el ,- s ezért ami gondolok az kimondom ,-mégha bántó is elsőre de bízom benne,hogy a idő majd igazol ....
Hála Istennek nincs kockahasam ...meg a bnőm nem is fog ilyet kérdezni :-)

Figyi: a pasinak ez kényelmes,- meleg van -anya főz-vasal - anyát megszoktam már eceterra-eceterra....s ha izgalom kell akkor keresek ,- a másik önbecsülését meg a sárba tiprom ez egy borzasztóan aljas dolog....,-
( Tudom milyen mert én is éltem ilyen párkapcsolatban ..mint legtöbb férfi,hogy miért mert ezt a mintát láttuk otthon ..e ..de amint rájössz két út van vagy kilépsz vagy benne maradol ,- csináltok két gyereket s éltek úgy mint a nagy átlag ) ,- a posztban a pasi pont ilyen ,- a lánynak meg bátran vállalni kellene,hogy lép s nem lesz minta követő ...s nem hagyja magát---

Hurri Kán 2012.10.30. 11:24:36

Énse nem húzom már soká. Már csak hágni jár belém a lélek. :D

Niobe 2012.10.30. 11:25:25

Most nem azt mondom, hogy kívánom, hogy aki még nem szenvedett tartós betegségben (ami elhízást okozhat), az most kapja meg, de van olyan helyzet, amikor a testi (minek nevezzük az elhízást, torzulásnak?) tüneteket _nem_ tudod csak a lelki okokra meg a lustaságra fogni.

Bár, most hogy így belegondolok, kívánom, hogy aki szerint mindenki erre fogja, az szívjon be egy ilyet, aztán legalább lesz élménye arról, hogy miről papolt.
Tény, elég sokan fogják erre-arra, de ad1, az nem mindenki, ad2, az meg is érdemli.

jadu 2012.10.30. 11:25:30

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): nem tudom, hogy miért nem akarnak válni. Látszatra minden ok, de néha úgy szól a feleségéhez a pasas, hogy kb felpofoznám, ha rajtam múlna.

@triatlon: és kérlek, azt is vedd észre, hogy itt írtuk többen is, hogy nem jó dolog elhanyagolni magunkat, igenis, tenni kell a testünkért is ;)
de a test nem minden. Ha ez kerül a fontossági sorrend első helyére, akkor ott baj van, és nem is kicsi baj.

triatlon (törölt) 2012.10.30. 11:26:48

@jadu: Nem érted .......

Átlagról beszélünk ,- nem adott egyénekről ,- nem tudom milyen a Bnőd ,- én a saját életemben levő példákból indulhatok ki mert azt látom s nekem ez a tapasztalatom

Ha neked más akkor annak őszintén örülök

triatlon (törölt) 2012.10.30. 11:28:49

@Milady de Winter: ez így van
160cm és 150kg kopasz szeműveges....

triatlon (törölt) 2012.10.30. 11:32:58

@jadu:
A sorrend flexivbilis
Mikor melyik : szex közben test és lélek ,- meghítt beszélgetés : lélek és test
itt nincs sorrend,- ez nem bevásárló lista,-
úgy egésézben kell,hogy vonzó legyen a másik ,-bassza meg az agyamat is de erőteljesen mozgassa az ágyékot is .....

Namely 2012.10.30. 11:34:22

@Hurri kán: erre mondják, hogy nem visz rá a lélek????? :)

jadu 2012.10.30. 11:35:25

@triatlon: oké, hogy ez a tapasztalatod, de ne kezeld szentírásnak. ez a bajom, csak ez :)
úgy írtál, mintha nálad lenne a bölcsek köve :D

persze, én is így írok, úgyhogy most el is szégyellem magam és a sarokba állok 10 percre, jó? :( mea culpázva szaggatom ruhámat :D

na lényeg, h ez rám is érvényes, úgyhogy visszafogom magam, és más szellemben írok ezentúl.

Nincs nálam a Tudás ;)

mindenre van példa, a kényelemből elhízásra, és hogy utána csak kifogásokat keresnek. És arra is, aki nem tehet róla, h elhízott.

Mindenesetre, a baj ott van, hogy már szinte senki sem érzi jól magát a bőrében. Mert túl nagy a fülem, túl sok felesleg van rajtam, túl kicsik melleim, túl rövidek az ujjaim, túl hosszúak lábaim és még sorolhatnám. tinik vagdossák és sanyargatjám magukat, mert nem nullás a méretük!!!

Ha egyszer nem azzal jönne valaki, hogy mit változtassak magamon, mert különben én vagyok a hibás, hanem azzal, hogy szeresd meg magadat és ezzel a lelkülettel tegyél meg mindent magadért (mert szereted magadat és jót akarsz a testednek), önmagadért csinálod és nem azért, hogy ne csaljanak meg!! Csak egyszer mondaná ezt valaki, és hidd el, többet érne el mint kegyetlenkedéssel.

Kytia 2012.10.30. 11:38:25

@jadu: Ó, azért nem feltétlenül. Csaltak engem 2 éven át úgy, hogy fogalmam nem volt róla. Meg hát kérdés, hogy rendszeres csalás, vagy sem, mittómén. Nem tervezem megcsalni, de el tudok képzelni olyan verziót, amikor minimálisan károsodnak az emberek egy ilyen helyzetben.

@triatlon: Jaja, ebben egyetértünk. Főleg ennél a résznél: "a másik önbecsülését meg a sárba tiprom ez egy borzasztóan aljas dolog"
A lánynak még csak dereng, hogy nem kóser valami, aztán reméljük, lesz annyi esze, hogy megoldja az életét.

jadu 2012.10.30. 11:38:31

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): na ja :) ezért nem is sajnálom őt, csak mint jelenségre felfigyeltem. Mert eléggé tanulságos :(

copyRight 2012.10.30. 11:40:06

@Dökvín: tudom ez poénkodás, de számít, hogy volt róla papírotok vagy sem? Az érzelmek így is úgy is megvoltak és a fájdalom meg a csalódás is.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ott beszéltünk el egymás mellett, hogy mind azt mondjátok a nagyim gyengeségből nem lépett ki belőle meg neki de szar lehetett. Hát biztos voltak olyan események amik szarul estek neki, ahogy azt írtam is, viszont pont neki volt az a meglátása egyik alkalommal, hogy ő nem bánta meg. Megérte neki ez az áldozat, mert közben azért kapott ő boldogságot és szerelmet is a nagypapámtól.

ki mennyit hajlandó áldozni ki meddig hajlandó elmenni egy emberért egy kapcsolatért.

Én azzal nem értek egyet, hogy az emberek arra vágynak, hogy legyen örömük áldozat nélkül, vagy másképp mondva:tök ingyen.ha pedig az az öröm valamibe kerül akkor azonnal lépni kell.
Persze szép lenne ha az élet ilyen lenne: probléma és felhőmentes. Nem ilyen és azt mondani, hogy az gyenge meg hülye aki képes kitartani a viharban mert tudja az úgy is elül és utána friss illat meg szivárvány lesz meg nedves föld, ami kedvez a növekedésnek... hát nem tom, szerintem baromság. Persze, hogy van olyan aki hülye és azért marad a viharban, mert fél a magánytól meg az újrakezdéstől stb. Egyetértek sok oka van, hogy egy ember miért marad meg egy kapcsolatban, de nincs olyan, hogy egy kapcsolatban minden mindig 100%osan harmonikus. Az nem kapcsolat,nem két emberrel, nem érzelmekkel.
Ennél világosabban nem tudom megfogalmazni. A nagymamás megjegyzés tényleg félrevezető volt, de azért hoztam fel őket, mert ott még mérlegeltek válás előtt, lehet most is mérlegelnek az emberek, de itt a blogon nem ez jön le.

@cyd: nem tudom, hogy tesz-e, de szerinted tudna valamit tenni? A szájtépésen kívül?

jadu 2012.10.30. 11:40:16

@Kytia: de utólag kiderült...
nos, a baj, h én is el tudok képzelni ilyen verziót, csak ne én legyek a megcsalt fél :D (helló önző én, rég láttalak :D)

croesus aka. the grinder 2012.10.30. 11:41:22

@triatlon: Találkoztál már olyan emberrel, aki lustaságtól, zabálástól vagy nemtörődömségből hízott el? :)

copyRight 2012.10.30. 11:46:30

@jadu: Persze, hogy fontos a külső, de van egy egyensúly, ha csak az a fontos akkor az rég rossz. Most a kövérség merült fel témának, de akkor az aki azért félremegy mert az asszony meghízott mi lesz akkor amikor az asszony szemei alatt ráncok jelennek meg, megereszkedik a bőre, megöregszik?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 11:50:10

@copyRight: Dehogy. Az életünket erőből is el lehet kúrni. Ez nem a gyengeség jele.

Abban meg amit a "Ki mennyit..."-től írsz egyetértünk.

Niobe 2012.10.30. 11:50:40

@copyRight: én értem, mit akarsz mondani, és abban igazad is van.
(Nagymamás kommentig nem olvastam vissza mondjuk)

Az, aki nem érti meg, hogy az élet adok-kapok, már sejtszinten is, az légy szi szálljon ki a bolygóról.

@jadu: senkinél sincsen bölcsek köve, avagy szent Tudás - aki meg azt hiszi, nála igen, az kövesse a fentieket. :)

cyd 2012.10.30. 11:51:15

@copyRight: A posztja alapján magában nyünyörög, majd egy irdatlan bunkóság láttán félittasan hőzöng. Ez nekem nem a tevés jele. Szenved, mártírkodik, blogra ír!, szorong, önmarcangol, de tevőlegesen tenni a saját életéért? na azt már nem, mondja meg a blogközönség, hogy menjen el bulizni mert 'ha engem bántottak, akkor én is bántok' ez aztán tényleg megoldás. Ahhoz mindenképp, hogy huszonév és két gyerek múlva egy tiszta pillanatukban már ne is emlékezzenek, hogy hol siklott ki az életük.

triatlon (törölt) 2012.10.30. 11:52:19

@jadu:
A bölcsek köve soha nem lesz nálam ...életemből -vettem amit írtam ,- a tágabb ismertségi kör.......de ülj le a metróba s figyeld az embereket ,-érdekes tanulmány...

Hogyan érezhetné az jól a bőrében akin a párja átnéz ( L.S.D poszt ) ,-
Hogyan érezhetné az jól bőrében aki azt hallja a médiában a sok testével kompenzáló fitnszegurutól,hogy szarul nézel ki ,- ( mert lássuk be Katustól,Norbitól stb...még senki nem fogyott le hatékonyan ,- )
Hogyan érezhetné az jól a bőrében aki azzal foglalkozik ,hogy mit mond a média

Én azt látom,hogy mindenkinek van egy testképe ,- ami ritkán van köszönő viszonyban azzal ami a tükörből vissza néz,- nos ha közelít a kettő ott béke van ,- harmónia ,- ha messze van akkor probléma ...

S pont itt a lényeg amit a poszt is ír( meg te is én fogadjam el magam de ahhoz mi is a recept:..adott egy párkapcsolat,- ahol a mindkét fél megkapja a törődést testileg is hosszú-hosszú jó tekerések ,- ez egy visszaigazolás,hogy vonzónak tart kellenek neki ,- szereti a testem illatom stb.....nő az önbizalom ,-erősödik a férfiasság- nőiesség...megszűnik a kompenzáció -játszmák -a két fél egymást tudja motivállni mert ha most tetszem akkor még jobban akarok tetszeni neki :-) külsőleg -belsőleg ...,- ha ez nincs meg akkor én azt gondolom felesleges egymás idejét rabolni ...

triatlon (törölt) 2012.10.30. 11:53:34

@croesus: Igen a válaszom egyértelműen igen

jadu 2012.10.30. 11:53:43

@copyRight: na ez az! és ugyanígy, a pasik kopaszodnak (nekem nem tetszik a kopaszság), ők is elhíznak, ők is ráncosodnak...
mindegy, rég rossz, ha a test a legfontosabb.

És figyelj, azt írtam: LEGfontosabb, mert abban igaza van @triatlon: -nak, hogy a testnek is szerepe van, elsősorban arra figyelünk fel ;) helyes-e? stb stb. és a testet is kívánjuk ;) szóval egy quasimodóval nem igazán akarna bárki is szexelni, hacsak nem ez a vágya :D

copyRight 2012.10.30. 11:55:14

@cyd: Haló! Mondom egyetértek veled.
Nem cinikusan kérdeztem, hogy mit tegyen, hanem őszintén, mit tegyen?
Végül is ő is ezt kérdezte tőlünk. :)

copyRight 2012.10.30. 11:58:25

@jadu: most mi bajod Kvázival? neki legalább volt haja a sörhasat meg a hátán hordta :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 11:59:06

@copyRight: Kinek mit jelent a jóban-rosszban. Nem beszéltünk el egymás mellett, csak más a véleményünk.

És pl nem írtam olyat, h az élet és valakivel egy közös élet problémamentes. Ahogy azt se, h az első problémánál dobbantani kell, vagy h az a normális ember, aki csak kapni akar, azt hiszi az élet csak örömökből áll.

De a problémák közösek és a megoldás, kitartás is közös kell legyen. Az h az egyik fél azt csinál évekig, ami neki tetszik, megaláz, kegyetlenkedik, az számomra nem egy hullámvölgy a kapcsolatban. Ki csinál ilyet azzal, akit szeret, becsül és tisztel?
És ki tűri ezt el?

jadu 2012.10.30. 12:00:01

@triatlon: na pont ezt nem teszem ,mert ha látok egy kövér embert a metrón, nem tudhatom, miért kövér :P

az a baj, hogy a testképet te is függővé teszed egy párkapcsolattól. Az a helyzet, hogy vkinek nem lesz férje vagy felesége, mert nem talál.
Ha belegondolsz, több nő él, mint férfi... matematikailag nem mindenkinek lesz párja ;) az ilyen most ássa el magát?
Pont az a lényeg, hogy NEKED MINT EGYÉNNEK kell elfogadnod magad. Saját magadat kell megszeretni és megbecsülni.
És ez nem megy könnyen...

cyd 2012.10.30. 12:00:53

@copyRight: Már írtam. Beszéljen a férjével.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 12:01:30

@copyRight: Esetleg kommunikálhatna a férjével. Hm?

copyRight 2012.10.30. 12:06:35

@cyd: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): hm, ez már parttalan vita. :)
Majd várom amikor azt írja a nő, próbáltam vele megbeszélni hisztis picsának nevezett.

triatlon (törölt) 2012.10.30. 12:09:30

@jadu:
Most a posztról beszélünk :-)
mi tud a legjobban rombolni ,- egy rossz párkapcsolat egy olyan viszony amibe beleragadtál mint a sárba..
Hiába tudod te ,hogy jó vagy ha a párod az sugallja,hogy te egy szar vagy aki semmire nem jó ..,-ezt a zsarolás ,- s ilyet azt gondolom sok ember átél(t) ,- naponta látunk ,hallunk ilyet akár a nyílt utcán is ..,- erre sajnos a legjobb védekezés főleg nőknél az elhízás ,- férfiaknál pedig az ivás- s ez nem bölcsek köve hanem szociológia /társadalmi tény..
Ott pl a poszterina ,- ha ki is jön a balul sikerült házasságból valjon mennyi idő amíg ismét felépíti önmagát s nem lesz nála a támadás egyfajta önvédelem ? ,-évek ?

Egy példa : jól nézel ki de a szeretteid/társadalam azt sugallja,hogy szar vagy el fogod hinni s annak tartod magad ,-mert hat rád a birka szellem..

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 12:10:39

@copyRight: Vita????
Mit vitattunk?
Kérdeztél valamit és válaszoltunk. Mi ebben a vita? Pláne a parttalan...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 12:12:47

@triatlon: Nyilván ehhez kell az is, hogy birka legyél...
Különben hiába huhog a ektoplazmikus bárány.

Hurri Kán 2012.10.30. 12:14:25

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ektoplazmikus bárány az mi? Az valami ezoterikus vacsora alapanyaga?

jadu 2012.10.30. 12:15:49

@copyRight: lol, oké :)

@triatlon: erre legjobb védekezés az elhízás? Tutira?

copyRight 2012.10.30. 12:16:25

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): már én se tudom :D.

Bocsi. csak én már abban se hiszek, hogy az elég, hogy a nő kinyissa a száját (mármint bizonyos pózban persze, hogy elég :D), de a problémamegoldáshoz nem elég.

Sajnos sok férfi úgy reagálja le ezt "az üljünk le beszéljük meg"-et, hogy ez csak támadás a nő részéről és már megint a semmiről picsog.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 12:19:52

@triatlon: Birkaszellem.

@copyRight: Ettől még ez az első lépés. (Hivatkoznék itt a néma gyerek kontra anyja precedensre ie 3400-ból.)
Amíg ez nem történik meg, nincs alapja a szemekre hányni.

Niobe 2012.10.30. 12:19:54

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ott a pont! :)

@triatlon: azt magyarázd már el, hogy ha valaki a tévéből, bulvársajtóból szedegeti a kis információmorzsákat, és annak alapján ítél magáról és a környezetében élőkről - mert ott ezt láttatják meg sugallják -, az nem kurvára megérdemli? Az ilyen emberrel egyszerűen nem kell foglalkozni, nem kell figyelembe venni a véleményét, el kell szépen kerülni. Ha valaki kapar azért, hogy birka lehessen, akkor legyen az. Aztán talán vagy belátja később, mekkorát tévedett, vagy megy a süllyesztőbe.
Igen, akkor tud fájni, ha szereted ezt a valakit és mondjuk segítenél neki, de segíteni csak annak lehet, aki hagyja. Pont.

triatlon (törölt) 2012.10.30. 12:21:03

@jadu:
Nem
De mindenki más és más ,- én sem tudom ,hogy a legjobb védekezés-e
De az evés egy remek kompenzáció ,- így a túl evés is ( főleg édesség ) ...ami vezethet a túlsúlyhoz

Neked nincs/nem volt olyan 30-as 40-es rossz kapcsolatbna élő kolleganőd aki egész nap édességgel ellensúlyozta rossz kedvét ?

Plussz amít már írtam : a túlsúly kifelé egy fal...

Itt most nem azon lányokról beszélek aki gömbölyűek imádom őket mert jó a kapcsolatuk örökké nevetnek , és sugároznak ...mert ilyen is van csak sajnos kevés :-))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 12:21:11

@Hurri kán: Lásd fentebb. A huhogás segíthetett volna...

Hurri Kán 2012.10.30. 12:22:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Attól jobb a vacsora? Továbbra sem értem ;-)

jadu 2012.10.30. 12:23:17

@triatlon: épp azt írtam, hogy olyat ismerek, aki éheztetéssel és túledzéssel kompenzál ;)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 12:23:40

@copyRight: Nos az ilyen ffi nem mondhatni, h intelligens. Akinek jó így is, az meg ne sírjon! :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 12:24:54

@Hurri kán: Agyvihaaaaaaar... Ami táááámad utánunk...

Hurri Kán 2012.10.30. 12:28:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Jöjjön, aminek jönnie kel...
Közben rájöttem, ami huhog, az az áldozati bagoly.

triatlon (törölt) 2012.10.30. 12:30:37

@Niobe:
Igazad van ,- de az emberek nagy része azért nem így működik
Főleg ki vidéki közösségben ,- ahol még mindig igen jelentős befolyásoló tényező a falu/kisváros/közösség ereje ....

Plussz én nem tudom milyen vagy de én férfiasan bevallom ,hogy rám is hatással van a körülöttem levő emberek véleménye nem tudom és akarom kizárni ,-s igen hallgatok rájuk mert ők objektívebben látnak engem így rám is mondható ,hogy ektoplazmikus bárány, vagyok :-))- ,- szerencsémre zömmel olyan emberek vesznek körbe akik pozítívak ,- de nekem is voltak az életemben negatív-önbecsülés rontó emberek,- nem lehet őket kikerülni ..

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 12:31:22

@Hurri kán: Az. A részfaszú. Hogy tegyem Pallas Athénébe...

Caddy 2012.10.30. 12:32:26

Ezekről a bugyuta semmi sztorikról mindig a Ha egy férfi igazán szeret című film kezdőjelenete ugrik be, ahol a házastársak úgy tesznek a kávézóban mintha nem ismernék egymást és a pasi felszedi a saját feleségét.
Na kérem, hát így kell.
I think

:)

Caddy 2012.10.30. 12:33:15

valamint itt van egy kis vírus amit terjesztek:
www.youtube.com/watch?v=fvBputjDy0w

:D

Hurri Kán 2012.10.30. 12:33:26

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Úgy is jó. Antik pornó.

@Caddy:
Kérem. Az az igazi vakrandi. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 12:35:16

@triatlon: Anélkül, hogy tagadnám a tömegpszihózis erejét...
Nos. Az emberek, mint nyilván tudod, hajlamosak azt meghallani amit akarnak.
Ergo sokkal érdekesebb, hogy miért épp arra a csoport birkára hallgatnak amelyikre.
Persze utána könnyű a tömegre, és a társadalmi hatásra fogni a dolgot.

Kytia 2012.10.30. 12:35:28

@jadu: Ne aggódj, nem vagy egyedül.:DD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 12:36:57

@Hurri kán: Ödipus megpróbálta felszedni Justitiát?

triatlon (törölt) 2012.10.30. 12:37:25

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
ez igaz-ebben én most bele sem gondoltam ...
Mert könnyebb másban keresni a hibát

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.30. 12:38:27

A racionális gondolkodás és az érzelmek kimutatásának képessége között statisztikailag lehet ugyan némi összefüggés, de nem zárja ki egymást a kettő. Az már csak hab a tortán, hogy egy komplett idióta is lehet érzelmi analfabéta egyben.

Az viszont sűrűn megesik, hogy valaki nem, vagy nehezen tud _nemlétező_ érzelmeket kimutatni (eljátszani), racionális gondolkodás ide vagy oda. Szerintem itt pontosan ez a helyzet.

A faszi feltehetően úgy gondolja, a nőnek már komoly vesztenivalója lenne a válással, ráadásul úgysem kapna sokkal jobb kényelmi állandót egy-kettőre.
Itt hozzá lehetne tenni, hogy biztosan magából indul ki, mert azt feltételezi, a nő is eleve csak egy kényelmi állandót látott a személyében, de a lényeg változatlan: nyugodtan feszegetheti a határokat.

Aztán vagy a "Nem gondoltam volna, hogy elhagysz.." jön, vagy a gyerek.

Nem áll rendelkezésre elegendő információ a pár anyagi helyzetéről, a nő jelleméről és emberismeretéről ahhoz, hogy meg tudjam mondani, melyik a valószínűbb folytatás.

Hurri Kán 2012.10.30. 12:40:04

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Az elmúlt pár évezredet látva hajlok arra, hogy sikerült is neki, és ölég csúnya dolgokat műveltek együtt.

Mooon 2012.10.30. 12:43:11

@triatlon:

Én több olyat ismerek, aki a rengeteg edzésbe menekült.... (jóóó, általában nem rossz kapcsolatban, hanem az után, a magány kiküszöbölésére....) egyébként anno beleértve saját magam is.
Heti 5ször 3 óra edzés után úgy vigyorog az ember, mint a vadalma... :))))

De vigyorgás és jókedv ellenére nekünk is ugyanúgy volt falunk. Kinek mi.
A kövérség csak egy azokból az eszközökből, amikkel védjük magunkat.

copyRight 2012.10.30. 12:44:53

fogalmi zavar van az éterben. Arrius az ektoplazmikus bárányt a társadalmi nyomásra értette,(folyton más más formát felvevő, de valójában fizikailag nem létező dolog). "birka" pedig az egyén, aki enged neki.

Niobe 2012.10.30. 12:47:25

@triatlon: tudod, én mindig azt mondom, hogy törekedni kell önmagad jobbá tételére, szerintem Te is ezt próbáltad megfogalmazni, csak kicsit szerencsétlenül sikerült :)

Falun, kis közösségben is lehetsz más, csak ott könnyebben megszólnak. Két választásod van: törődsz vele, vagy lesz*rod. A te életed azért a te életed, mert te éled. Fel kell vállalni, ha más a véleményed.

Persze, valamilyen szinten mindig jelen van az ember életében az ilyen-olyan befolyásoló tényező (suli, melóhely, párkapcsolat, család), ezek egy része tartósabb, más rövidebb távon. Mindig az egyénen múlik, ki kinek mennyire hagyja magát belefolyni...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 12:50:16

@Hurri kán: Mit panaszkodsz? Te legalább "láttad"! Éééééérted?

Hurri Kán 2012.10.30. 12:53:52

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Mit ne mongyak, nem egy szép látvány ;-)

Caddy 2012.10.30. 12:55:53

@Анна: aha, meg ez a "bevesszük harmadiknak" összekacsintós dolgok. Na igen.

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): az a durva, hogy ugyanezen okból gyerekeket is csinálnak.
Idemáslom amit írtál, mert tudom, hogy te nem tudsz vissza :)
Nem a házassággal van a gond szerintem, hanem azzal, h olyanok is házasodnak, akik:
1. Nem is szeretik egymást, csak már idő van, vagy nagy a szülői nyomás...
2. Nem ismerik/félreismerik egymást
3. Nem ismerik/félreismerik magukat
4. Fasztudjamégmi. :)

Caddy 2012.10.30. 12:58:36

@Hurri kán: csávo meg ott pilláz mellettük, hogy itt egy nagyképű pilóta ő meg hiába próbálkozott, király jelenet. :)

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): köszönöm, hogy megkerested, én lusta voltam. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 13:00:54

@Hurri kán: Most miért?
Nem volt olyan vészes. Helyenként kifejezetten szép volt.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.30. 13:02:09

@Caddy: Hát, ja.

És köszönöm, igazán figyelmes vagy. :)

Dökvín 2012.10.30. 13:03:33

@copyRight: Nyilván ami fáj, az fáj, papírral és anélkül is, de ez esetben legalább nem súlyosbította tovább egy több hónapos, sokbakerülős válási hercehurca, és ez szerintem számít. Nem mindegy, hogy egy sokéves kapcsolat után lehetőséged van nyugalomban regenerálódni, vagy még hónapokig nyomaszt a téma egy jellemzően nem súrlódásmentes válás kapcsán.

triatlon (törölt) 2012.10.30. 13:07:59

@Niobe: Aláírom amit írtál..........

Kytia 2012.10.30. 13:08:37

@Father Justice ♋: "Itt hozzá lehetne tenni, hogy biztosan magából indul ki, mert azt feltételezi, a nő is eleve csak egy kényelmi állandót látott a személyében..."

Ó, dehogy. Természetesen maximálisan meg van róla győződve, hogy a nő számára ő a non plusz ultra és nemcsak a felerezsi, hanem férfiúi vonzereje is elképzelhetetlenné tesznek egy esetleges szakítást.
"A hiúság kifejezetten a kedvencem a bűnök közül." /Al Pacino/

fumerin 2012.10.30. 13:09:50

@Caddy: Vagy negyediknek. Nincs ezzel probléma! :)

fumerin 2012.10.30. 13:11:40

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A rézfaszú bagolytól már kölkeim senem félnek. Hiperpigmentált bácsik óta tudjuk, hogy kihalóban van :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 13:14:35

@Анна: Jaja... A régi istenek már nincsenek igazán formában...

Jut eszembe! Olvastad az Amerikai istenek-et?

Caddy 2012.10.30. 13:14:39

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): ebéd közben volt időm ilyenekre, meg visszaolvasni is, de ma nem köt le.
Szív :)

@Анна: mi egy követ babám.. :D

fumerin 2012.10.30. 13:16:41

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Igen! Nagyon tetszett. Elég extrém volt az az istennő, aki teljesen benyelte a férfit :DDD

@Caddy: Meg nem elég, ha egymást unjuk? Miért kéne a játszópajtit is megtartani örökre? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 13:18:59

@Анна: Ja. Extrémnek is mondhassuk...
Jó kis nyomasztó regény volt.

fumerin 2012.10.30. 13:21:13

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Inkább érdekes szemlélet. Feleség is halál guttustalan volt benne, mégis majdnem szimpi lett a végére.
Meg a két oldal...ááá, ha nem lenne annyi könyv a szekrényemen várólistán, akkor mégeccer kiolvasnám. Most más van sorozaton ;)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.30. 13:24:10

@Dr.Rekettyés László: hol van az előírva,hogy minden pasinak (aki normális) 30 éves koráig ki kell élnie magát?

komolyan, én még nem láttam az erre vonatkozó törvényt.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.30. 13:27:15

Én nem sajnálom a csajt.

Ha nem lenne egy társfüggő idióta, talán időben lelépett volna a faszi mellől. Még most is leléphetne, de nem fog.
Egye meg, amit főzött.

fumerin 2012.10.30. 13:28:17

@Alfonzina, aki tudja..: Szerintem el kéne vinni a poszterint buliba. 3 sör után már vallást is cseréltetek vele! :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 13:32:40

@Анна: Elég kevés szimpatikus arc volt a regényben. Nekem mondjuk Ibis-ék jöttek be leginkább...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 13:33:45

@Alfonzina, aki tudja..: Most készül egy. Még a 2/3-dal bele is teszik a Kotmányba.

Niobe 2012.10.30. 13:50:27

Egy kis "cuki":

www.youtube.com/watch?v=BVewSzpa44g&feature=fvwrel

Tudom, tudom, még csak október vége van, még nem aktuális, csak egyszerűen aranyos. Apa szokta nekem énekelgetni :)

fumerin 2012.10.30. 13:55:29

@Niobe: Jahajjj...fiam Rudi mániás, vagy 8 db különböző méretűt pakolászok minden nap az ágyán...:S

Kytia 2012.10.30. 14:04:30

@Niobe: Én meg naivan azt hittem, valami pasit linkelsz.:DDD

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.30. 14:06:12

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

Oké, akkor javaslom az alábbi pontok felvételének megfontolását is:

1. minden normális(!) nő 25 éves korára megtalálja az Igazit
2. fenti pont értelmében minden normális(!) 25 éves nő megfelelő módon és mértékben kiélte magát (kiélés ismérvei lsd. első függelék!)
3. minden normális (!) nő 30 éves koráig köteles férjhez menni
4. minden normális (!)nő 32 éves koráig köteles egy, azaz 1 darab gyereket szülni
5. minden normális (!) nő köteles a facebookot magánéleti (esküvői, ultrahangos, majd a gyerek életének 0. napjától, minden nap legalább egy újabb képpel) fotókkal tájékoztatni életének folyamatos alakulásáról)
6. minden normális(!) nő köteles a párkapcsolatának mélyrepüléseit diszkréten elhallgatni, de a béküléseket fotóalbumok közzétételével publikálni

7. minden normális(!) férfi 30 éves koráig kiéli magát (kiélés kifejtése a második függelékben)
8. minden normális (!) férfi 30 éves koráig legalább a fél várost, beleértve a vécésnénit is köteles meghágni
9. viszont minden normális(!) férfi a 30. szülinapjától köteles az Igazit keresni
10. minden normális (!) férfi legalább 35 éves koráig megnősül
11. minden normális(!) férfi köteles 38 éves koráig legalább egy azaz 1 gyereket csinálni
12. minden normális (!) férfi köteles az esküvő után szemellenzőt hordani, és a fészbúkon profilképként minimum(!) egy, a nejével közös fotót kitenni (önálló identitás, mint olyan, szigorúan büntetendő, minimum egy havi szexmegvonással és egy hétig minden este tartó módszeres vacsora feletti balhézással)
13. minden normális (!) férfi köteles a feleségével megosztani a gmail, facebook, freemail, és egyéb levelező és közösség rendszereken képzett jelszavát, hogy a feleség azt módszeresen ellenőrizhesse, és a férje helyett teleszórhassa a facebookot családi fotókkal (a férj nevében) és kiírhassa a magamról rovatban,hogy "mindenen a cuncimókim" (a férje nevében)

1. függelék:
a nők kiélésének aspektusai

- lefeküdt <2 férfival (ebbe a petting is beleértendő)/legalábbis maximum ennyit vallhat be a leendő férjének anélkül,hogy annak fele akkorára zsugorodjon a férfiassága/
- egyszer megcsókolta egy barátnőjét részegen/illik kiszínezni a férjünknek, mert ezt szokták szeretni. esetleg lengessük be,hogy egyszer hajlandók leszünk elhívni egy barátnőnket is hármasozásra, bátrabbak házassági szerződésbe is belevehetik/
- minimum egyszer kirakott a közösségi oldalakra egy tükörbe csücsörítős, pucsítós önképet
- legalább egyszer küldött fotót a melleiről egy férfinak, amit mások is megkaptak..."véletlenül"
- látott újságosnál kirakva Playboy magazint
- volt pornóipari próbálkozása (nem alapfeltétel, de ázsióemeléshez behazudható)

2. függelék:
a férfiak kiélésnek ismérvei

- lefeküdt >20 nővel (ebbe M. Mariskát nem számoljuk!)
- fenti számból legalább harmadánál a nő nevére nem emlékszik
- legalább egyszer leutánozta az Amerikai pitét (hasonló eszközökkel)
- egyszer már volt menthetetlenül szerelmes, és átvert, ebből következően hetekig saturészeg
-legalább 5 csaj szívét összetörte már szerelmi ígéretekkel
- playboy/ckm/fhm előfizető (vagy legalábbis volt)
- betéve ismeri az összes netes porn siteot
- élt már egy hétig fürdés nélkül, a szobájában számítógépes játékokat játszva
- minimum egy Bódi Sylvi/Zimány Linda/Michelle Wild poszter volt kitéve a szobájában/vécéjében valaha

Niobe 2012.10.30. 14:12:19

@Анна: :DDD Igaza is van, mert Rudolf cuki. :)

@Kytia: mmmgen, arról vagyok ám híres ;)

fumerin 2012.10.30. 14:13:39

@Niobe: Mondjuk, lassan 13 éves. Szerinte a Mikulás egy pedofil kretén, de Rudi...az valami czuki! :D
(hiába, van, ahol később érnek :D )

Kytia 2012.10.30. 14:15:07

@Alfonzina, aki tudja..: :DDDDDDDDDD
Az összes pontot elbuktam. Viszont akkor alkossuk meg a nemnormálisokra vonatkozó törvényeket is, melyek a következők lehetnének:

1. A nemnormálisok...azt csinálnak, amit akarnak.

Máris jobban érzem magam.:D

cyd 2012.10.30. 14:27:23

@Alfonzina, aki tudja..: Ó de jó lenne! Legalább akkor mutogathatnék a jogszabályra, hogy papírom is van a nemnormalitásról (na jó, a 11-es pont még összejöhet)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 14:31:53

@Alfonzina, aki tudja..: Mondjuk gyanítom a honatyák ez sommásabban fogják elintézni:
1§ minden férfi köteles kiélni magát 30 éves koráig.
2§ minden nő köteles a magukat kiélt férfiaknak gyermekeket szülni, és azokat felnevelni.
3§ amely férfinak nem sikerült kiélnie magát 30 éves korág, az jogosult államilag támogatott kiélést folytatni 70 éves koráig, amelynek betöltésekor ingyenes kiélőigazoványt kap a hátralévő éveire.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.10.30. 14:34:20

@Alfonzina, aki tudja..:
az nem feltétel, hogy minden normális (!) egyed a függelék elemeit a Zigazi meglelése után felejtőssé teszi, és ez különösen a hímnemű eygedekre kell hogy igaz legyen?

jadu 2012.10.30. 14:37:12

@Caddy: :D ez..ez ma fájt :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.30. 14:37:13

@Alfonzina, aki tudja..: De jóóóó! Akkor már tuti nemnormális vagyok! :D

@Father Justice ♋: Inkább úgy mondanám, hogy a faszi hiszi azt magáról, hogy valami kivételesen nagy kan, aki után csúsznak-másznak a nők, így nem is gondolja, hogy a párja egyszer kirakja. És akkor jön a: "Nem gondoltam volna, hogy elhagysz.." Brühühü!

Mooon 2012.10.30. 14:38:51

@Kytia:

a nyemnyormálisok között lenni jó :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 14:43:06

Mindenki hogy szeret nem normálisnak lenni... Ami azért vicces mert ez esetben hamarosan ők számítanak majd normálisnak. És akkor ugye... :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.30. 14:44:06

@Kytia:

A nemnormális paragrafus:
1. nem hisz a korhatárhoz kötött életszakaszokban, a társadalmi béklyókban
2. nem feltétlenül hisz a házasság intézményében, de hisz az emberi kapcsolatokban
3. hisz az őszinteségben, a nyílt kommunikációban
4. a szülők unokakövetelő mantráinál a fülét ütemesen veri a tenyerével, miközben hangosan pampampamozik
5. hisz a szerelemben, de tudja és elfogadja, hogy a szerelem is elmúlik egyszer és nem mindegy, mi következik utána
6. tud mérlegelni a számára fontos és kevésbé fontos dolgok között
7. bekalkulálja, és bevállalja, hogy egyedül marad egy ideig/gyermektelen lesz, de cserébe nem kell varánuszarccal kínlódnia valaki mellett, adott esetben társas magányban, kifelé önigazolva
8. tud különbséget tenni az egészséges és szükséges kompromisszum, és az önfeladó megalkuvás között
9. szeretne partnert, családot, gyereket, de nem bármi áron
10. nem akar mindenkinek kényszeresen megfelelni
11. fel tudja ismerni, ha valami már nem működik, ha egy kapcsolat már több energiát von el, mint amennyi nyerhető belőle és picsogás helyett tud is lépni, ha úgy ítéli meg, hogy arra van szükség
12. tud és képes is tanulni mások és a saját hibáiból (kritikus és önkritikus)
13. tud tanácsot, segítséget kérni másoktól, de nem hagyja, hogy mások döntsenek helyette
14. tud egyedül lenni magával anélkül,hogy nyomasztaná a "társaság"

Mooon 2012.10.30. 14:44:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

hehe.
De mondjuk egész életemben nemnormálisnak számítottam :).... szóval nehogy már most kezdjem el.

pretty kitty 2012.10.30. 14:45:38

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): "Én nem élnék más korban egyáltalán. Nem csak mert nem lehetett válni! :)"

En azel kivanci volnek h pl. 50 ev mulva mien lecc a vilag, idekcek addig nem meghalni ;)))))))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 14:46:13

@Milady de Winter: Félsz a változástól... Ne aggódj, ez teljesen normális! :D

_Ω_ 2012.10.30. 14:46:27

@jadu: @Zsit (nyau és rémizé): Fülbemászó dallam, egyszerű szöveg, tuti siker! :D

Mooon 2012.10.30. 14:48:03

@Alfonzina, aki tudja..:

8. megalkuvás-t megvakulásnak olvastam elsőre...

asszem túl sokat olvastam a mai poszt címét :DDDDD

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.30. 14:49:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): a férfiaknak két kiélő-stádiumuk van.

A 20-as évek (kb. 35-ig).:) Kinél persze hogyan...
És az 50-es évek, a kapuzárási pánik.:)

Ezt tessen figyelembe venni.:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 14:52:54

@Milady de Winter: Igyekszem távoltartani magamtól a normalitás látszatát.

@Alfonzina, aki tudja..: Hm. Én 43 leszek hamarosan. De azt kell mondjam a kiélési mániám állandó. Még akkor is ha most kifejezetten egyvalaki mellett szeretném kiélni magam. Kár hogy ő épp másképp gondolja. :(

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 14:54:11

@Alfonzina, aki tudja..: Ráadásul passzolt a poszthoz is... Ha még emlékszik valaki rá... :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.30. 15:00:06

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): én sajnos nem...:(

@copyRight: kösz, jó lenne, ennek legalább a felét betartani, de a környezet nyomása nagyon erős tud lenni

Mooon 2012.10.30. 15:16:58

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

mondd, hogy lélekben igazából 35 maradtál, és így nem érzed magad megfelelően beilleszkedőnek a 40-es korcsoportba :D

egyébként én egy ideig úgy voltam nemnojmális, hogy nagyon akartam az lenni, hogy elfogadjanak, aztán rájöttem hogy minek :D...

Mooon 2012.10.30. 15:25:07

Ja és MadPapinak üzenem....
végiggondoltam eddigi hatalmas élettörténetem...
és rá kellett jöjjek, hogy kicsit hasonló szitu (buliban levős) volt nálam is...
Jó még csak 2 hónapja jártuk a pasival.... viszont láthatóan paraszt akart lenni, hogy én szakítsak... (összejött az előző nőjével, aki egyébként megcsalta, ezért szakítottak... meg utána még sokszor megcsalta... és sokszor szét is mentek utána még újra.... tudom, mert nekem adta elő, hogy mekkora egy utolsó ribanc a volt nője... minden alkalommal :D
De azóta viszont el is vette :DDDDDDD. Istenem, ez is de szép)

És bizony adott szitunál én ott akkor még a szórakozóhelyen kibasztam a picsába :).
Furcsamód utána lett normális viszony, sőt egy idő után már szinte baráti... egészen addig, amíg el nem vette... azóta nem beszélünk :DDDD.
Pontosabban ő nem keres. Gondolom kínos lenne.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 15:25:42

@Milady de Winter: Igen, az ember lehet hivatásos nem normális, és hobbi nem normális. Mint mindig, itt is az utóbbi az őszintébb.

Mooon 2012.10.30. 15:31:12

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

nem sikerült leírni, szóval nemnormális voltam, de nagyon akartam normális lenni, vagyis hogy annak tekintsenek, hogy elfogadjanak....

jaj baszki nem megy ez nekem már a második kávé nélkül, de azt meg nem ihatom már meg :)...
így viszont nem tudok úgy fogalmazni, hogy az könnyen követhető legyen.... ha jól látom.

_Ω_ 2012.10.30. 15:31:20

@Zsit (nyau és rémizé): Alacsony a fájdalomküszöböd. Vasszűz? Csiklandozós gyermekjáték... :)

Mooon 2012.10.30. 15:34:07

ajajjjajj.
asszem az agyam ráállt babamindenfélékre...
www.nlcafe.hu/baba/20121029/anyameh-kisagy-dizajn/

Niobe 2012.10.30. 15:34:24

@Alfonzina, aki tudja..: pogós stílben bólogatok!! ;) YEEEAH! ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.30. 15:34:25

@Milady de Winter: Tökre érthető.
A "hivatásos nem normális" igyekszik illeszkedni, megfelelni, ezért lesz valójában nem normális.
Amikor ezt kiheveri az ember, akkor már csak a maga örömére idióta.

_Ω_ 2012.10.30. 15:37:39

@Milady de Winter: Áramszünet, felhalmozódó széndioxid, nem folytatom. Amúgy is, minek ilyesmivel stimulálni a gyereket? Fejlődő agy, azt kéne szoknia amilyen _most_ a világ, nem időutaztatni kell vissza az anyaméhbe!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.10.30. 15:41:58

@_Ω_:
most mondanám, hogy karóba húzás, de azonnal félreérthető lenne és mindenféle következtetésekre adna okot :)
A zene komoly dolog ám, ott nehezen viselem, ha valami szarcsi-foschcsi :)

Caddy 2012.10.30. 15:42:14

@Zsit (nyau és rémizé): nem isssss. :D
A szövegén én nagyon jól szórakoztam. :)

Mooon 2012.10.30. 15:45:11

@_Ω_:

igazából már nem is kell...
a végén még azt hiszi, hogy megint nem kell levegőt venni, mert újra az anyaméhben van, aztán meg milesz.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

megnyugodtam :D.

@Zsit (nyau és rémizé):

és én rögtön félre is értettem :D. de csak mert.... :) :*

Namely 2012.10.30. 15:46:31

@cyd:
"Ó de jó lenne! Legalább akkor mutogathatnék a jogszabályra, hogy papírom is van a nemnormalitásról (na jó, a 11-es pont még összejöhet) "
Már megbocsáss, de honnan veszed, hogy nincs már 8 gyereked???? Mert még sosem találtak rád?? ;)
Uggggggyankérlek..... :DDDD

_Ω_ 2012.10.30. 15:48:45

@Zsit (nyau és rémizé): Már látom, most sokkal inkább rémizé mint nyau. :)
Egynek jó volt, tudtam rajta nevetni. Akkor kezdenék ellenséges érzésekkel viseltetni e felé a szám felé, ha túl komolyan vennék és hirtelen elkezdenék nyomni valami négyesmetrót népszerűsítő TV reklámban. (Ami akár be is következhet úgy, hogy nem tudok róla, mert ritkán nézek televíziót.)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.10.30. 16:00:53

@Caddy: @_Ω_:
najó, aláírom, a szöveg helyenként tartalmazott humort is.
Nem is vagyok inkább rémizé :S, csak elszoktatok tőle, mert rég jártam erre :)

@Milady de Winter:
neked megbocsájtjuk, felségesen, mert állapotban vagy :D

@Alfonzina, aki tudja..:
kicsit önismeretes, kicsit ezós, kicsit erotomán, szókimondó és nagyon csajos
(legalábbis nekem ez a benyomásom: mintha nem tudná, hogy most akkor melyiket is vállalja, inkább mindenből pakol bele egy kicsit) - összefoglalva: utcai vegyes ;)
Nnna, most mán tudod :)

indapass90210 2012.10.30. 16:05:59

Kiderült már, hogy ki vette a gumit?

cyd 2012.10.30. 16:08:12

@Namely: Viccölsz? Mindenkinek azért adom be, hogy külföldi melóban gondolkodom, mert "annyira megváltoztak itthon a körülmények" közben csak az ilyen szituk elől menekülnék. Férfiszolidaritás is van a világon szóval ne buktass le kérlek.

fumerin 2012.10.30. 16:11:28

Én már csak halkan a törvénymódosításokhoz hozzá tenném:
Amelyik ember nem hajlandó boldogulni 30 éves korára, annak TB-támogatással kiutalnék egy kosár háziállatot! :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.10.30. 16:13:41

@Caddy:
azta!
értékellek, mint embert ;)
semmi időm semmire
Mihelyst van, jelentkezem - de ezt tán tudod is mán :)

Namely 2012.10.30. 16:35:13

@Анна: hátha az állatos szexet szereti?????

fumerin 2012.10.30. 16:36:26

@Namely: Nem jutott ez eszembe! :D
Inkább az, hogy milyen jó is egy akváriummal élni pl.! :D

pretty kitty 2012.10.30. 16:45:40

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Oaszmi ;)))) Monduk ud h cemtelenkedek :PPPPP :DDDDDD

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2012.10.31. 09:13:55

válj el.

a fickód már rég félrekúrt gondolatban, már csak a fizikális megvalósítás hiányzik, márpedig ha félrekúr, akkor lelkiismeretfurdalása lesz, mert ahhoz már nem elég májer, hogy elismerje, hogy megunta a pinádat, ezért kompenzálásból teherbe fog kúrni, mert elvileg ez lenne a következő lépcsőfok a kapcsolatban, aztán a kölyök 1 éves korában, amikor idegbeteg leszel a féltékenységtől, és a faszod ki lesz a kölyök ordításától és hogy neked kell mindent egyedül csinálnod, a fejedhez fogja baszni, hogy elviselhetetlen vagy, nem vagy elég jó nő, nem kúrsz elég aranyosan és hogy megváltoztál, és teljes lelki nyugalommal elmegy a kurvájához, akivel ugyanezt végigcsinálja. te meg ott maradsz egy összezuhant egóval, egy feleslegesen bevállalt kölyökkel, aki lelki nyomorék lesz az apja faszsága miatt.

és akkor még örülhetsz, ha egyedülálló anyaként el tudod majd tartani a kölyködet, és a csávód manipulációja kimerül a láthatásokkor hozzádbaszdosott "miért romlott meg a házasságunk" rinyálásban.

VÁLJ EL, mert a fickód már most szájbaszar téged.

ha most kikúrod a faszidat a picsába, megmented magadat a hülyeségétől, és talán ő is kap ezzel egy elég nagy pofont ahhoz, hogy a következő párkapcsolatát megbecsülje, vagy legyen elég esze ahhoz, hogy egy ideig ne párkapcsolatozzon, hanem csak kúrogasson kedvére.

JOKKA21 2012.10.31. 23:46:59

Hűséget fogadsz nem vakságot.Nyugodtan nézd a jó sunákat.
süti beállítások módosítása