HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/02/15/ha_o_megcsalt_en_is_megcsalom

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr665081392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.15. 07:41:49

a posztoló felmenti Józsit közben meg nem tesz semmit, hogy kikerüljön a kapcsolatból. valamiért nagyon együtt akar vele lenni, még ilyen megaláztatások mellett is. vajon miért, na vajon miért?

összeköltözés? naív vagy. miattad adja fel azt a jó kis kéjlakot?

pretty kitty 2013.02.15. 07:43:58

Meszeljetek kinek mennyile volt eledmenyesz a Valentin napjaaaaaa?? ;)))))))))))))))))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 07:44:56

" De mellettem miért lenne?"

Szakadok a röhögéstől! :D

"ha az pusztán szex volt, nem borít mindent"

Mi mindent angyalom? :D Köztetek is csak szex van, az is egyre kevesebb! :))

"Most az van, hogy amikor ő elkezd velem bunkózni, én is erre a stílusra váltok"

Ajj, de szép! :D

" nem rég pedig, amikor nálam aludt, képes volt reggel úgy mászni rám, hogy a hátán volt a paplan és szó nélkül neki állni…"

Szárazon rögtön be, vagy mi?

Ide csak tényleg idióták írnak posztot...

TBal 2013.02.15. 07:46:45

@kisz fektelen: Meszeljen az akinél hullik a vakolat! :)

pretty kitty 2013.02.15. 07:48:36

@TBal: Nem mecelni, meszelniiiiii!!!!!!! Essz minc cuna betuvel :)))))))))))

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 07:58:55

3 éve csakszex ingyen és sallangok nélkül: a világ legjobb konstrukciója.
Ha a fickó újabban a szokásosnál több patront lő el más(ok)ra, érthető, hogy egyre kevesebb ideje és energiája marad a kizárólagosság látszatának fenntartására.

"Ha megcsalt, hát megcsalt, engem nem zavar, ha egy másik nő használta, megérintette, csókolózott vele… ha az pusztán szex volt, nem borít mindent. Emberek vagyunk, esendők, hibázunk."

Mé', ez itt mennyivel több a pusztán szexnél? Tavaly már együtt is nyaraltak vajon?

Mindenesetre a szintkülönbség elég egyértelmű: a faszi egy kicsivel jobb a nőnél. Legalábbis annyival jobb, hogy a nő szemet hunyjon az elvárt kizárólagosság eseti megborulása miatt, de annyival nem, hogy inkább otthagyja a nőt a heti egyszer történő látszatgörcsölés helyett. Valószínűleg a többi - vélhetően magasabb szintű - jelenleg blokkolgatott nő státusza képlékeny a rendszerében, ezért a stabil ingyensuna elvesztését nem teszi kockára miattuk.

"Emiatt nem vágnám ki."

Honnan?

Ez a poszt valamiért a Schimán viccét juttatja eszembe:

- Kisfiam, te fingtál!
- Nem!
- Jó kifogás..

2013.02.15. 07:59:37

Se szerető nem lesz, se férfiprosti, csak hiszti meg ilyen macsóspirálos posztok.

Most őszintén, mi a fészkes fenéért horgonyozzon le nálad? 3 évig tökéletesen működött a felállás, asszem lassan megérhetne a gondolat, hogy nem fogod felvenni a vezetéknevét.

A paplanpáncélos szexszel szembeni diszkriminációra viszont egyértelműen felhördültem. Önzetlenül megvédett a káros UV-B sugárzástól meg a paplanonkívüli hidegtől, szóval ahogy a bevezetőben is írtad, tisztelt.

Erre ez.

De gondolom a teknősöket is utálod, mi? Suttyó.

pretty kitty 2013.02.15. 08:00:59

Celintetek kockaaaaa?? ;)))))))

vattacukor.com/gag/392

XDDDDDDDDDDD

Szöszi 28 2013.02.15. 08:01:41

Picsába már, írjatok má' valami életszagúbb fake posztokat...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.15. 08:06:45

Én jót röhögtem ezen. Főleg azon, hogy annyira kívánatos a nő, hogy férfiprostihoz menne, mert ingyé nem tudna összehozni magának egyet :)

greycup 2013.02.15. 08:07:55

@SzösziBoszi25:
én is azon gondolkodtam, h vajon ilyen létezik, vagy csak fejlődik a fake posztok gyártója?

Szöszi 28 2013.02.15. 08:10:58

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nem azééééér, hanem mer bisztos az kevésbé számít megcsalásnak :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.15. 08:16:55

@SzösziBoszi25:

Mert a kurvázás az nem számít, vagy kevésbé számít annak? :)

TBal 2013.02.15. 08:16:56

@kisz fektelen: Én cak a cép betüket cejetem, a cunákat nem :)

cyd 2013.02.15. 08:22:19

Jól érzem a cím alapján, hogy ezeknek szaporodni kéne? Gyorsan, sokat.

Niobe 2013.02.15. 08:27:21

Jóreggelt!
Kapcsolatfüggő, önmagát áltató posztert csókoltatom. Majd egyszer talán rájön. Mint "Rájön" közlegény, de ugye őt is meg kellett menteni...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 08:27:58

@Rakoncátlan Oedipus: "De gondolom a teknősöket is utálod, mi? Suttyó."

LOL! :DD

Caddy 2013.02.15. 08:28:14

3 éve vannak együtt és még nem költöztek össze? Az életkor meg 29 és 32.
Aha.

Caddy 2013.02.15. 08:32:28

gyöngyszemek
"elmegyek férfi prostihoz"
" nem zavar, ha egy másik nő használta, megérintette, csókolózott vele"
" elkezd velem bunkózni, én is erre a stílusra váltok"
"képes volt reggel úgy mászni rám, hogy a hátán volt a paplan"

A utolsón még vinnyogok. Ma megtudtam, hogy a reggeli szexet kizárólag kitakarózva szabad kezdeni. :D:D

Dr.Rekettyés László 2013.02.15. 08:34:17

"Többször volt már köztünk téma az összeköltözés is, de valamiért megmaradt téma szinten." - az bazdmeg, valamiért...
"Még arra is gondoltam, van valakije. De mellettem miért lenne? Hisz minden kívánságát teljesítettem." - fogyj le
"Mindig is megadtam neki a szabadságot, soha nem kértem számon semmiért. " - ő erről mit mondana?
"Már arra is gondoltam, szeretőt tartok, vagy elmegyek férfi prostihoz, vagy valami." - anyád picsája!
"Ha megcsalt, hát megcsalt, engem nem zavar, ha egy másik nő használta, megérintette, csókolózott vele… ha az pusztán szex volt, nem borít mindent." - halmozottan anyád picsája!
"És én azt éreztem, ez nem szex, csak tehermentesítő ürítés.." - mindig is így volt veled, csak szólok!

pretty kitty 2013.02.15. 08:36:13

@TBal: Essz. Mint. Szuna. Az celintem ceeepbetuuuuuu ;)))))))))))))))

TBal 2013.02.15. 08:37:31

@Niobe: Rájön közlegény... ez fight! :)

Szöszi 28 2013.02.15. 08:38:02

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hát gondolom :D Tuuudod, érzelmileg nem kötődik, csak kúr, biztos kevésbé számít annak :D

Caddy 2013.02.15. 08:38:17

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): na ez szép, ha előbb olvaslak nem fárasztom magam ugyanazon részek kimásolásával. :D

@Rakoncátlan Oedipus: én is erre jutottam,hogy kedves volt tőle,hogy nem rántotta le róla a paplant.

TBal 2013.02.15. 08:39:21

@kisz fektelen: essz mint szikamlósz szuna? :)

Niobe 2013.02.15. 08:40:01

@TBal: most mééé? ;)
A poszter pasija is egy köz-legény, de ő már a rájött típusú (arra, hogy neki így a pöpec).

pretty kitty 2013.02.15. 08:40:12

@TBal: Pooontoszaaaaaan :DDDDDDDD

Hurri Kán 2013.02.15. 08:46:47

Poszter, emberedet már nem érdekled. Haladj tovább.

Dr.Rekettyés László 2013.02.15. 08:49:01

@Hurri Kán: Nem tud. Hiszen ő megtett mindent, nem korlátozta, nem kérte számon. Az se baj ha félrekefélt, legfeljebb ő is megteszi, nagy ügy.
Egy ilyen kapcsolatot nem lenne szabad eldobni.
Esküvő kell és azonnal baba.

Hurri Kán 2013.02.15. 08:52:24

@Dr.Rekettyés László:
Akkor maradjon, csak ne picsogjon. Ugorgyunk.

hostess 2013.02.15. 08:56:29

Nem hiszem el, hogy ez igaz! Szerintem ez egy kitalált történet. Nem lehet egy nő ennyire vak és ostoba! Biztos szakítanék, ha a párom ilyen lenne. Heti 1 szex???? A napi 3 szerintem alap. Ennyi mindenkinek jár! Milyen férfi az, aki ezt sem képes megadni és még nem is kedves????

Dr.Rekettyés László 2013.02.15. 08:57:06

@Hurri Kán: Amúgy valószínűleg menne ő, de nincs hova.
Még dugásra se talál senkit.

Αphelion 2013.02.15. 09:00:25

@hostess: Olyan mint a te pocakos Sanyid? :P

dr. gernika 2013.02.15. 09:04:35

"Már arra is gondoltam, szeretőt tartok, vagy elmegyek férfi prostihoz, vagy valami. "
Szakításra nem gondoltál? Meddig hagyod még magad alázni?

Országúti Ninja 2013.02.15. 09:06:00

Az elmúlt 1 hétben csupa ilyen poszt jött.

Valaki légyszí magyarázza már el nekem, hogy az ilyen férfiak miért rabolják a nők idejét? Mindig a posztírókat fikázzuk azért, hogy miért nem lépnek le, hiszen minden jel adott.
Tényleg ők a hülyék azért, mert nem jelekből akarnak következtetni, hanem a férfinek látszó balf@sztól akarják azt hallani, hogy "figyi én csak használtalak jó volt meg minden de most már más nőket használnék"??

Kytia 2013.02.15. 09:08:32

Nóbádi nóz det icc ö lónlí görl end icc ö lónli vőrd...Jeeejeje.

Fruszráltnak látszani.

BÍRÁLAT: új kant beszerezni. Mellékesnek, vagy csereprogram keretén belül, azt rád bízom.:)

Országúti Ninja 2013.02.15. 09:09:13

@hostess: aphelion nem gondolod, hogy már kezd nagyon beteges lenni az, hogy mindennap új nicket regisztrálsz?

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 09:09:24

@Szemcsi: "Tényleg ők a hülyék azért.." Igen.

hostess 2013.02.15. 09:09:58

@Αphelion: De Sanyi mindig kedves és állandóan kanos. Csak néha lelohad közben... :(

Αphelion 2013.02.15. 09:14:18

@Szemcsi: Egyreszt hostesst nem en regisztraltam, masreszt nem minden nap, harmadreszt nem gondolom, negyedreszt te meg ki vagy?

Jack Torrance 2013.02.15. 09:19:30

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: persze, ha fizetsz érte az nem számít, ugyanúgy ahogy skalpnak sem :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 09:20:28

@kisz fektelen: Sajnos eladtam a Valentine-t, és csak Churchill-em van. De azzal egész eredményes voltam.

Jack Torrance 2013.02.15. 09:20:47

@Caddy: " De mellettem miért lenne? "

Caddy 2013.02.15. 09:21:25

@Szemcsi: ezt te sem gondolod komolyan, hogy egyszer ezt hallani fogod egy pasi szájából. :D Másokat is használna de azért megtartja a régit is,hátha jó lesz még.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 09:22:10

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Ez a paplan-para nekem kurvára nem tiszta.

Ahogy az se miért nem szakít ez a jósorsú...

Jack Torrance 2013.02.15. 09:22:43

Gyorsan egy gyereket, az megold mindent.

Niobe 2013.02.15. 09:22:56

Hm, lassan kéne egy ÍJ-who-is-who... ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 09:23:55

@Szemcsi: A férfi miért mondaná, amikor heti egyszer még meghúzná?
Ha nő hagyja... És ez hagyja.

Jack Torrance 2013.02.15. 09:25:07

@Szemcsi: mi az, hogy rabolják a nő idejét??? Pontosan ugyanannyi időt töltenek a nővel, amennyit a nő velük. Ha a nőnek ez túl sok, akkor nyilván elintézi, hogy ne kelljen ennyit se a pasival lennie (ez esetben a pasi nem rabolja az idejét), ha nem tesz semmit, akkro nyilván jól érzi magát ez idő alatt, tehát nem időrablás.

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 09:25:27

@Szemcsi: Mit kell azon elmagyarázni, hogy ők a hülyék?

Egyébként nem azért hülyék, mert ilyen férfiakra vesztegetik az idejüket, hanem mindössze azért, mert többet látnak bele a konstrukcióba a kelleténél. A legtöbb nő szívesebben lesz egy megfelelő szintű, őt bármikor ignorálni képes fickó x-edik fasztarisznyája, mint egy "normális" (aranyos, rendes, etc.), hozzájuk illő szintű tag kizárólagos partnere, csak ezt beismerni, és főleg nyíltan kimondani nehéz ügy. Ahhoz már a karakánság, helyes önértékelés és őszinteség olyan kombinációja kellene, ami a nők 99,5%-ából hiányzik.

Az feltűnt már, hogy ezeket a férfiakat csak azok a nők nevezik balfasznak, akik épp nem ebben a konstrukcióban nyomják? Abban a pillanatban, ahogy képbe kerül egy ilyen példány, máris céltudatos, határozott, lehengerlő alfának tűnik inkább. A többi férfi szemében is sokkal inkább látszanak az élet császárának, mint balfasznak.

Egyszerűbben, közérthetőbben: míg lószar van, veréb is van.

Kytia 2013.02.15. 09:25:47

@Szemcsi: Áppszolúte megértelek. Ugyanakkor sajnos nem számíthatsz arra, hogy egy ilyen átlagos gennyláda, mint a posztpasi korrektül intézze a dolgokat. Azzal kell főzni, ami van.

Jack Torrance 2013.02.15. 09:27:47

@hostess: napi 3? kicsit kevésnek tűnik

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 09:29:44

@Kytia: Azt áruld már el nekem, hogy a NŐ mi a faszért van benne ebben a kapcsolatban. Mert hogy a pasi miért az elég nyilvánvaló, nem?

Persze, keresgélhetünk gerincet a pöcsben, de minek?

Nem értelmesebb azt megkérdeni, hogy akinek valami nem jó az miért nem tesz ellene? A pasinak nem jó ha a nő hívogatja, tehát nem veszi fel, és nem hívja vissza.
Nem elég egyértelmű jelzés, hogy mire tartja a nőt?

Jack Torrance 2013.02.15. 09:30:57

@Kytia: abban, aki csak használja a másikat, a legtöbbször nem tudatosodik ez, tehát szólni sem tud, hogy mostantól ez csak használat. Az meg egyáltalán nem biztos, hogy másik nő miatt csinálja, egyszerűen csak ráunt kicsit erre, és kevesebb is elég neki a kapcsolatból, meg elkényelmesedett.
Annak kell lépnie, aki először veszi észre, hogy valami nem jó. Illetve az tud csak lépni.

plantingC4 2013.02.15. 09:32:35

Hátán volt a paplan? Megnyugodhatsz akkor, szeret, nem a fejedre terítette...

Caddy 2013.02.15. 09:34:20

@Jack Torrance: jó hát nem lehetett az egészet bemásolnom. :D

cyd 2013.02.15. 09:34:22

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "...keresgélhetünk gerincet a pöcsben..."
A klasszikus jut eszembe róla "Az maga csak úgy érezte"

Kytia 2013.02.15. 09:35:07

@Jack Torrance: "ha nem tesz semmit, akkro nyilván jól érzi magát ez idő alatt"

Ahham. Ne menj filozófusnak.:D Ha nem tesz semmit, akkor nyilván vár és tépelődik, hogy mi legyen ezzel a szarral, megjavulhat-e még, vagy végleg kuka, érdemes küzdenie, vagy nem, írjon-e posztot a csp-re róla, vagy nem stbstb. Nem épp a legkellemesebb időtöltés és, ahogy Szemcsi mondja, biztos információk hiányában a sötétben tapogatózás meghosszabbítja a szenvedéssel töltött időt.
Én egyébként ezért javaslom a legtöbb poszternek, hogy kukázza minél előbb a romlott húst, de a fb-s csp-n mindig kiutálnak ezért. Általában érzékeny lelkű pasik szoktak elküldeni a picsába, aszongyák, bisztos érzelmileg nagyon sivár vagyok és sajnálják a barátomat. Férfiak..semmi se jó nekik.:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 09:35:30

@plantingC4: :)
Látom szinte szó szerint egyezünk... :)

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 09:37:57

@Kytia: Alapvetően én is azt javasolnám, hogy kukázza, ha nem jó neki a konstrukció, de aki három éven át képes "tépelődni a szarral", az inkább maradjon. Megérdemli a sorsát.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 09:39:18

@Kytia: "Ha nem tesz semmit, akkor nyilván vár és tépelődik,..."

Ugyan. Lehet, hogy csak elbambult... :D

Te úgy érzed e pasi esetében hiányoznak a "biztos információk"?

Jack Torrance 2013.02.15. 09:41:12

@Kytia: a pasi oldaláról próbáltam megmutatni a kérdést. Ő jól érzi magát és semmi jelét nem látja annak, hogy a másiknak gondja lenne. Ergo: a másik is nyilván jó.

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 09:41:22

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ja, az más. Akkor vágja ki ezt szemetet még ma! Mindegy, honnan.

Országúti Ninja 2013.02.15. 09:42:20

@Jack Torrance: jó bocsi rossz szót használtam, a szívét pazarolja a nő. Mert ő beleadja a szívét lelkét a kapcsolatba, mert azt hiszi, hogy ez az a dolog. Azt hiszi a pasi részéről is megvan az érzelem stb ahhoz, hogy ez egy komolyabb dolog legyen.

@Father Justice ♋: nézd felületesen olvastalak el, mert dolgoznom kell, de 1. "mert többet látnak bele a konstrukcióba a kelleténél" Biztos vagy te ebbe? Még is mit lássanak bele, ha a férfi azzal hitegeti őket, hogy lesz ebből összeköltözés házasság gyerek? Meg ők ilyen szerelmesek olyan szerelmesek? Lásd tegnapi poszt...

2."A legtöbb nő szívesebben lesz egy megfelelő szintű, őt bármikor ignorálni képes fickó x-edik fasztarisznyája, mint egy "normális" (aranyos, rendes, etc.), hozzájuk illő szintű tag kizárólagos partnere, csak ezt beismerni, és főleg nyíltan kimondani nehéz ügy"
Ez nem igaz. Inkább az az igazság, hogy a legtöbb nő kitart egy fickó x-edikjeként, mert azt hiszi a fickó normális hozzáillő kizárólagos partner, aztán egy idő után leesik neki az igazság.

Dr.Rekettyés László 2013.02.15. 09:42:21

@Father Justice ♋: A helyzet egyértelműnek tűnik. Adva van egy "nő", aki valahogyan szert tett egy az ő számára álompasira. Ez nem azt jelenti, hogy valóban az, de AZ Ő SZÁMÁRA igen. Ez mondjuk eleve behatárolja Gizink adottságait.
A faszi szarba veszi. Nem veszi fel a telefont, eszébe sincs összebútorozni vele, bunkózik és már csak ímmel-ámmal dugja.
Gizink ugyan picsog egy kicsit, de a hejjjjjesség nagy úr.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.15. 09:43:13

@Kytia:

" bisztos érzelmileg nagyon sivár vagyok és sajnálják a barátomat."

Ismernek téged ezek szerint? :D

Jack Torrance 2013.02.15. 09:43:34

@Kytia: én ugyan roppant érzékeny lelkű pasi vagyok, de teljesen igazad van abban, hogy az ilyet kukázni kell. Én csak azt kérdőjeleztem meg, hogy a pasinak kéne jeleznie azt, hogy már nem olyan forrók az érzései a nő felé.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 09:43:55

@Szemcsi: "Azt hiszi a pasi részéről is megvan az érzelem stb ahhoz, hogy ez egy komolyabb dolog legyen."

És ezen hitét mégis mire alapozza? A két évvel ezelőttiekre?

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 09:44:34

@Jack Torrance: A férfinek teljesen jó. A nőnek már nem tűnik olyan jónak, mint az elején, de még mindig sokkal jobb, mint egy érdemi párkapcsolat egy gyengébb eresztéssel. Egészen pontosan nagyjából ennyi.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 09:45:36

@Szemcsi: "...legtöbb nő kitart egy fickó x-edikjeként, mert azt hiszi a fickó normális hozzáillő kizárólagos partner,..."

Mondd! Te elolvastad a mai posztot???
Mert nem úgy fest...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 09:48:40

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én se értem. Minden filmben úgy csinálják! :))

Gondolom az van, mint ált. Ennyire nincs más a közelben, aki érdeklődne iránta. Valaki meg kell! Há' ez jutott. :)

Jack Torrance 2013.02.15. 09:48:52

@Caddy: nem kritika volt, csak segítettem :)))

@Szemcsi: ha most is azt hiszi, akkor hülye

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 09:49:20

@Szemcsi: 1. "..ha a férfi azzal hitegeti őket, hogy lesz ebből összeköltözés házasság gyerek?"

2. "..aztán egy idő után leesik neki az igazság."

Szerintem itt a faszinak nem volt sok szüksége hitegetésre, de igazából mindkét pontod ugyanazt az alapproblémát érinti: mennyi idő kell ahhoz, hogy kiderüljön, hogy a szar akkor is szar, ha kakának becézzük? Akinek akár évek is, azt én nem fogom sajnálni.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 09:51:23

@plantingC4: Úristen! :DDD

(jaj, ezé' érdemes volt újra benézni)

Országúti Ninja 2013.02.15. 09:55:40

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @Jack Torrance: azt hiszem nem megyek bele ebbe a vitába, pedig el tudnám magyarázni elég rendesen azt, hogy mi zajlik le ilyenkor abban a félben akit hitegetnek.
Arrius téged értelmesnek tartalak, szóval nem értem, hogy miért hajtogatod azt, hogy egy embernek jelekből kellene következtetnie????
Nem azért van a nyelv és a kommunikáció, hogy ne csak jelekre meg megérzésekre kelljen hagyatkoznunk????!!!

Caddy 2013.02.15. 09:55:47

Fővárosi Állat- és Növénykert
KÜZDELEM AZ ELEFÁNTHÁZBAN
Munkatársaink egész éjjel a pici és az anya mellett voltak, s közben folyamatos konzultációt folytattak nemzetközi szakértőkkel is a kialakult helyzet kezeléséről. Sajnos a kiselefánt semmiféle hajlandóságot nem mutatott a szopásra, bármilyen trükkel is próbálták rávenni őt. Hajnal 5 órakor az állatorvosi csapat meghozta a döntést: létfontosságú megkezdeni a mesterséges táplálást. Az anyatejben levő anyagok nélkülözhetetlenek a kicsi egészségéhez, ezért vállalták a kockázatot és az anyát enyhe bódítással lenyugtatták, és mintegy 1,5 liternyi tejet fejtek le tőle. Az anyaállat jól viselte a beavatkozást, mindvégig álló helyzetben maradt, majd gyorsan fel is ébredt. A pici a lefejt tejet nem kis küzdelem árán elfogyasztotta, így némi időt nyert. Ha az evési ösztön a nap folyamán nem alakul ki nála, további lépések lesznek szükségesek. A tegnapi nap során sürgősséggel berendeltük azokat a különleges tápanyagokat, amelyekkel szükség esetén folytatható az elefántborjú táplálása. A nemzetközi tapasztalatok sajnos azt mutatják, hogy mesterséges táplálás mellett az ázsiai elefántborjak túlélési esélyei rosszak. Annyi jó hírrel szolgálhatunk a piciért aggódó állatbarátoknak, hogy a hajnali etetés során az állatorvosok megbizonyosodtak róla, hogy az újszülött állat kislány. Tehát, ha sikerül felnevelni, itt maradhat Budapesten az anyja mellett. Ugyanis a hím elefántborjakat az ivarérettség elérésekor el kell szállítani az anya mellől más állatkertbe.
Köszönjük a jókívánságokat, az aggódást, amint friss hírek állnak rendelkezésre, tudatjuk Veletek.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 09:59:23

@Szemcsi: Nem kell.
Megjegyzem a következtetéseket a csaj már levonta. Lásd poszt.
Ezek ismeretében NEM arra a megoldásra jutott, hogy kiteszi a csókát, hanem hogy fenntart egy számára megalázó kapcsolatot, és inkább félrekefél. Akár még fizet is, hogy megdugják. Szerinted? Noooooooormális?

Azt azért megtennéd, hogy idenyesed hol hitegeti a pasi a nőt?

Namely 2013.02.15. 10:00:26

"De mellettem miért lenne? Hisz minden kívánságát teljesítettem."
ez így jobban hangzott volna:
"De mellettem miért lenne? Hisz én vagyok számára az ideális partner"
Teljesítheted a kívánságát, de ettől még, ha ő nem érzi azt, hogy te vagy az, akire vár(t)....

"Néha, ha hívom, hangpostafiók jelentkezik, nem veszi fel, de tudom, hogy hallja, és ritkán hív vissza, akkor, ha éppen kedve tartja. Azt mondja, zavarja a függés és néha nem érzi jól magát egy „számon kérő kapcsolatban”. "
Szarik rád, na.....

"Már arra is gondoltam, szeretőt tartok, vagy elmegyek férfi prostihoz, vagy valami."

Megsúgom, hogy neked már nincs pasid, szóval fel lehet szedni az újat, mert............." A másik meg az, hogy nem érdemes olyan férfinak szentelni a drága időd, akinek nem te vagy az első. Akinek nem vagy már fontos. "

Ha tudod, hogy mit kellene tenned, akkor miért nem azt csinálod?

(amúgy mégcsak nem is, hogy nem te vagy az első, hanem már sehol sem vagy nála)

Stop-loss.

Namely 2013.02.15. 10:02:39

@Caddy: most született.... hiába kislány, még kicsi a szopáshoz.... :)

Jack Torrance 2013.02.15. 10:03:27

@Szemcsi: én értem, mi játszódik le abban, akit hitegetnek. Pont azt mondom, hogy NEKI kell kezdeni az ezirányú kommunikációt. Egész egyszerűen azért, mert ő az első, aki észreveszi.
Nem azt mondom, a másik fél helyesen jár el, vagy ilyesmi (amúgy is hülyeség hibást meg bűnöst keresni kihűlő kapcsolatokban), hanem azt mondom, hogy a másik fél tudatában sincs annak, hogy változnak a dolgok, hogy ő történetesen hiteget.
(nyilván vannak a tudatos felhőztetők, de most nem róluk beszélek)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 10:05:25

@Szemcsi: A pasi által bemutatott nyelvi elemek:
"Azt mondja, zavarja a függés(!) és néha nem érzi jól magát(!) egy „számon kérő kapcsolatban(!)”. "
"Vagy lehet, ennyi volt, neki van igaza(!), és nekem ezt meg kéne szokni(!), mert az én gondolkodásom a hibás."
"Most az van, hogy amikor ő elkezd velem bunkózni, ..."

Tehát a pasi -úgy fest- elég egyértelműen vázolta a kereteket. A csaj döntése, hogy ezt akarja, vagy sem.

Kytia 2013.02.15. 10:06:25

@Father Justice ♋: Nem 3 éve. 1 éve változott meg a helyzet, szóval mondhatnánk, hogy azóta tépelődik, de igazából azért az nem úgy van, hogy az első rossz pillanatnál már megkérdőjelezed az egész kapcsolatot. Csak utólag áll össze, hogy mikortól volt zuhanórepülés, szóval az az 1 év is inkább fél év lehet, szerintem.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hát az az információ, hogy "mucus, nem akarlak már téged" nyilván nem hangzott még el, különben nem lenne kérdés. A "jelek" nyilván árulkodnak, de azért sok kell belőlük, hogy biztos legyen az ember. Mindenesetre a kulcsmondat elhangzott: "Nagyon szenvedek."

@Jack Torrance: Szerintem ez a kérdés a pasit nem nagyon foglalkoztatja. "Nyavalyog itt nekem a Zsuzsi, majd elhagy, ha nem jó neki, addig meg legalább dughatom." Kábé ez az a hozzáállás, amit Szemcsi kritizál, szerintem amúgy joggal, mert a pasik is utálják, ha ködösítenek nekik, meg felhőztetik őket, csak azzal a különbséggel, hogy ők sanszosan még ütnek is, ha leesik a tantusz, de minimum levágják a nő haját.:))

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ha ismernének, nem csak találgatnának.:D

Országúti Ninja 2013.02.15. 10:08:23

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Konkrét dolgot nem tudok neked idecopyzni, mert a csaj nem írt, de:
(Jó mondjuk lehet én vagyok rosszul összekötve), én úgy gondolom, hogy akkor vagyok valakivel együtt, ha vele akarok együtt lenni. Ha már nem akarok vele lenni, akkor ezt szépen közlöm vele és szakítunk. A pasi ezt nem közölte a lánnyal csak bunkózik meg nem veszi fel a telefont.
Ha a férfi számára már csak a kényelmi állandót jelenti a csaj, akkor miért nem mondja ki?

Amúgy meg érdekes a tegnapi Namelyes poszt ugyanez volt csak pepitában, ott valahogy még is értetted, hogy miért volt szemétség amit a csaj művelt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 10:10:28

@Kytia: Jelek????
Nemá! Nem jelek vannak. Kimondott álláspont van.
Azért nem mondja ki hogy "hess a picsába hülye liba", mert időnként tömné. Hogy milyen formában képzeli a viszonyukat, azt nem a láthatatlan kéz írta a palota falára, hanem a pasi elég egyértelműen vázolta.

Kytia 2013.02.15. 10:12:55

@Jack Torrance: Félig-meddig egyetértek. De azért a "hülyített fél" indulatait is meg lehet érteni ilyenkor. És olyan meg nincs, hogy nem tudom, hogy hülyítem. Pontosan tudom, mit kell tennem ahhoz, hogy a másikban fenntartsam a reményt, miközben ténylegesen már nem adok semmit, sőt, ha közeledne, azt is tudom, mivel bizonytalanítsam újra el. Olyan kötéltánc ez, ami ösztönösen megy annak, akit alapvetően nem érdekel a másik, mégis valamilyen hasznot húz a partner elkötelezettségéből. Nemtől függetlenül.

Országúti Ninja 2013.02.15. 10:15:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "Ez új volt nekem, mert nem tudok róla, hogy ilyen lennék. Mindig is megadtam neki a szabadságot, soha nem kértem számon semmiért. "
A csaj most fogja elszenvedni élete első pofonját.
Az amit a pasi mondott nem jelent mást, mint hogy már tolja a felelősséget a csajra, már keresi a kibúvott amivel majd takarózhat a szakításkor vagy megcsaláskor. Ezt a csaj még csak most tanulja meg.
A következő ilyen mondatnál amit te linkeltél majd tudni fogja, hogy mit kell lépni, de most még nem és ez nem fair!!! Mert egy miért tolja a csajra a felelősséget? Kettő, miért nem képes azt mondani mucika én csak kényelmi állandónak akarlak, tetszik ez a felállás? ha nem, akkor elengedlek...
A nőnek az ilyen félreszexelős dolgait nem értem, de lehet csak a keserűség, a tehetetlenség beszél belőle?

Jack Torrance 2013.02.15. 10:16:24

@Kytia: a nők (de gondolom, a férfiak se) rendszerint nem azzal jönnek ilyenkor, hogy előadják a konkrét problémát hogy megbeszéljék, hanem belekötnek valamibe (szanaszét vannak a ruháid, nem vetted fel a telefont, sokat ittál, túl sokat lógsz a haverokkal, nem hoztál virágot, keveset szexelünk ...), amiből persze nem lesz megbeszélés, hanem csak veszekedés. A legtöbb esetben a pasinak fogalma sincs, hogy mi a baj, csak hogy a nő házsártos lett.
Ráadásul, ha a szemére hányják, hogy "már nem szeretsz annyira", akkor még ha el is gondolkodik, akkor is arra fog jutni, hogy "de hát én szeretlek", mert hisz ő jól elvan és a maga módján tényleg szereti is.

Szóval, ha a nőnek baja van, lépjen ő, és ne hibáztassa a pasit, hogy az rabolja az idejét, vagy a szívét, vagy bármi.

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 10:16:24

@Jack Torrance: @Szemcsi: Ez megint egy olyan kérdés, aminek a gyökere egy nagyobb problémában keresendő: a felek itt sem határozták meg a konstrukció jellegét már a kezdet kezdetén. A fickó tisztában van azzal, hogy ez csakszex, a nő viszont azt hiszi, egy nagyobb léptékű, komolyabb valami nyitánya. Innentől kezdve az, hogy kinek, mikor és milyen jelek hatására kellene beszélgetést kezdeményeznie, kb. eső után köpönyeg.

Persze ha a fickó már az elején nyíltan megmondja, hogy pont ekkora kifutást tervez ennek a viszonynak, nagy valószínűséggel sosem mozdulhat sunára. De az már egy másik történet. Amíg a nők többsége beéri az "azt hittem, hogy ő is azt érzi, amit én, ezért szükségszerűen azt is tervezi, amit én.." kaliberű hallgatólagos feltételezésekkel, nem kell meglepődni, hogy vannak olyan férfiak, akik ezt ki is használják.

hostess 2013.02.15. 10:17:10

@Jack Torrance: Úgy értem, hogy az az alap. Reggel, délben, este. Normál esetben van az 9-10 is.

Kytia 2013.02.15. 10:18:26

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na, eggyel alattad pont ezt vázolom Jack Torrance-nak. Van az előny: "tömné", amit élvez a pasi és ennek érdekében ködösen kommunikál. Például: "Azt mondja, zavarja a függés és néha nem érzi jól magát egy „számon kérő kapcsolatban”."

Azt sugallja, hogy a megváltozott helyzetért a nő a felelős, hogy addig is, amíg a nő azon gondolkodik, tényleg így van-e, megtömhesse párszor különösebb erőfeszítés nélkül is. A "néha" szó belecsempészése a mondatba külön csemege, amellyel még higít egyet a dolog komolyságán, nehogy a nő túl sokat gondolkodjon, mert akkor az érzékenyen kialakított egyensúly esetleg megbomolna és a kétheti dugás némi undokoskodással fűszerezve esetleg nullára redukálódna, vagy ami még borzalmasabb, a nő talán komolyan el akarna beszélgetni a "problémákról", ami erőfeszítéssel a posztpasi ezért a havi 2 dugásért nem fárasztaná magát feleslegesen.

Jack Torrance 2013.02.15. 10:20:44

@Szemcsi: teljesen mindegy, milyen szót használsz, a szívet se lehet pazarolni, illetve csak a saját szívedet pazarolhatod :)
Nem hiszek ebben az evolúciós küldetés szerű dologban, hogy a párkapcsolatok kizárólagosan a nagy ő megtalálására és aztán a populáció gyarapítására szolgálnak. Nyilván egy idő után ez is fontos lesz, de alapvetően egy párkapcsolat arra való, hogy emberek jól érezzék magukat egymással. Legyenek boldogok és elégedettek. Ha ez megvan, akkor senki nem pazarol semmit. Ha egyik félről nincs meg, akkor az illető tényleg pazarolja a saját erőforrásait.

plantingC4 2013.02.15. 10:20:51

@Caddy: Szurkolunk itt is az ormányos tesóért. Igazgató úr fia a nagyobb társaságunk tagja volt, régen bemehettem az ilyen közönség elől elzárt helyekre is rajta keresztül...újszülött zsiráf is cuki...:D

Αphelion 2013.02.15. 10:20:56

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Valamelyik kommentelotarsunk meno szeretne lenni es ezt sikerult neki osszehozni probalkozas gyanant XD :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 10:21:43

@Szemcsi: Könyörgöm! A pasi ÍGY akar együtt lenni a nővel! Reggel, takaróval a hátán, a lába közt. Mit lehet ezen nem érteni????

Mai napon a csajról van szó. Lehet nyígni azon, hogy milyen szemét pasik vannak, de mi értelme? Az segít a nőn, vagy mi? Francokat! Csak ront!
Namely (ez valahol ki lett hirdetve tényként?) esete ordítóan más. Ő(ha ő volt) nem nyavajgott egy éven át, hogy levágatták a haját és megcsalták! Nem azon nyüszögött, hogy talán(!) neki is meg kéne csalnia valakit aki nincs is vele, hanem lepofozta a gyökeret és elhúzott!
Tette morálisan elutasítandó, viszont érthető, ha nem is helyeselhető.

Nagyon anno, volt olyan időszakom, hogy minden nőnek megmondtam az elején, hogy szexnél többre ne számítson. Nem lesz együtt járás, semmi sem lesz. Itt és most dugunk, vagy nem, döntse el, de ennyi.
Ennek ellenére volt aki elkezdett szerelmesedni. Én hibám? Világosak voltak a keretek? Igen. Vállalta? Igen. Ennél tisztábban nehéz megmondani mi van.
Dehát ilyenkor jönnek azok akik meg akarnak menteni, akik meg akarják mutatni, hogy de ők majd mégiscsak. És ezzel nincs is baj, mindenki úgy bizonygat magának, ahogy akar. De utána ne azzal jöjjön hogy átvertem... Mert nem. Ő verte át saját magát.

Ahogy a mai poszterpina is.

Országúti Ninja 2013.02.15. 10:25:13

@Kytia: na ezt mondom én is. Csak épp ezt nem értem! Miért csinálja ezt a játékot a hitegető fél? A hülyített felet értem, ő egyszerűen csak hülye, de a másik fél?????

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 10:27:28

@Kytia: "..azért az nem úgy van, hogy az első rossz pillanatnál már megkérdőjelezed az egész kapcsolatot. "

Pont úgy van. Persze rossz pillanat és rossz pillanat között is van különbség. A sok külső ok miatt felhalmozódó feszültségből származó vita miatt nyilván nem, de ha egyre ritkábban akar dugni, és úgy kezel, mintha a seggéből rángatott volna elő, az már bőven több, mint elegendő.

Igaz, ez a kettő fordított esetben - tehát férfi szemszögből - nem működik, mert amikor egy nő eljut erre a szintre, akkor már nem jön át dugni csak úgy. Nemhogy hetente egyszer, hanem egyáltalán.

Ilyet egy nő legfeljebb akkor csinál, ha az erőforrásai miatt bent akarja tartani a férfit a rendszerében. De ebből is látszik, mennyivel jobb helyzetben vannak a nők: a posztírót még így is hetente egyszer, érdekmentesen megdugja a szerelme, bezzeg ha ő lenne a férfi, már rég otthagyták volna a francba a jobb jelölt(ek) miatt.

:)

@Szemcsi: "Ha a férfi számára már csak a kényelmi állandót jelenti a csaj, akkor miért nem mondja ki?"

Például mert akkor többé nem mozdulhat a sunájára? Márpedig ahogy leírtam, arra még pont jó a nő, hogy hetente egyszer megdugja, amikor jobb példányok is elérhetőek, és hetente többször is, amikor ínséges idők járnak.

Szerintem te trollkodsz. Most már valld be!

Jack Torrance 2013.02.15. 10:27:53

@Kytia: nőknél lehet, hoyg így van :) pasinál is, persze, lehet ezt tudatosan is csinálni. De (legalábbis férfiak esetében) simán lehet úgy is, hogy fogalma sincs róla. Az nem tudatos, hogy elkényelmesedik, hogy élvezi a kapcsolat nyújtotta előnyöket (reggel rá lehet mászni a nőre), és igyekszik elkerülni a kötöttség kellemetlenségeit. Ő csak azt érzi, hogy gyakran fárdt, hogy néha egyedül akar lenni, hogy néha a barátaival akar sörözni, ilyenek. Talán még rá is jön arra, mint a posztbéli pasi is, hogy zavarja a függés. De azt nagyon sokáig nem fogja belátni (tudni, felfogni), hogy már nem szereti a nőt.

Jack Torrance 2013.02.15. 10:30:23

@Father Justice ♋: nem lehet a kapcsolat elején meghatározni, milyen jellegű lesz :) Lehetnek kezdeti szándékok, de a dolgok alakulnak menet közben.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 10:30:23

@Kytia: Ok. A pasi szövegéből annyit látunk amit a csaj átengedett a saját szűrőjén.

De ez is bőven elég a helyes következtetés levonásához. Meg is teszi. Pontosan tudja milyen ez a kapcsolat, még akkor is ha saját részéről csak dacreakció a "félre fogok kúrni" elképzelés. Kapaszkodhatunk itt ködös megfogalmazásba(ami a nőé ugyebár), meg szemét pasikba, lehet igazunk is, de az igazi kérdés nem az miért geci a pasi, hanem az, hogy miért hülye a nő?

De rendben! Bizonyítsd a csajnak, hogy a pasik már csak ilyen gyökerek. Hajtsunk rá arra, hogy ne csak ez a kapcsolata legyen elkúrva, hanem a következők is amiknek majd azzal fog nekimenni, hogy "minden pasi geci!"...
És akkor hátradőlhettek, hogy ez biz' jó mulatság, női munka volt...
;-)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 10:31:31

@cyd: Kösz. Valahol láttam olyasmit ami beismerésre utalt, de efölött az egyértelmű fölött elsiklottam... Biztos épp pörgés volt.

Kytia 2013.02.15. 10:35:13

@Jack Torrance: "nem előadják a konkrét problémát hogy megbeszéljék, hanem belekötnek valamibe"..."keveset szexelünk" --> nem pont EZ a konkrét probléma?? Valamit félreérthettem a posztban, ez esetben.:DDD

Én még olyat az életben nem éltem, hogy a valódi problémák ne kerültek volna felszínre egy kapcsolatban. Szerintem ez urbán legenda. Legfeljebb olyan van, hogy másról beszélnek, de mindketten tudják, miről van szó.

Jack Torrance 2013.02.15. 10:35:45

@hostess: ha valakinek jó az alvókája, akkor igen, ennyi. álmatlanságban szenvedőknél jóval több is lehet

Országúti Ninja 2013.02.15. 10:36:32

@Jack Torrance: én másképp gondolkodok a kapcsolatokról. Nyilván nem létfenntartásra használom, de az biztos, hogy nem kukázom amint kényelmetlenné kezd válni.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): na most az az állapot lépett fel, hogy te is és én is többet látunk bele ebbe a posztba, mint ami ott van. csak épp két teljesen más dolgot látunk bele.
nincs ezzel gond, nem tudni melyikünknek van igaza, de az én kérdésem általános jellegű volt úgy az egész hétre vonatkozott, nem kimondottan erre a posztra. Én erre a jelenségre kérdeztem rá:@Kytia:

Caddy 2013.02.15. 10:40:09

@plantingC4: ez is egy kis 75 kilós cuki. :D

Országúti Ninja 2013.02.15. 10:41:12

@Father Justice ♋: tehát a pasi húzza a csaj idejét szívét akármijét, mert tudja, ha őszinte lenne, akkor elesne a kis kényelmi sunától? Erről van szó? tisztességtelenül játszik, mert neki ez előnyös?

Jack Torrance 2013.02.15. 10:41:15

@Kytia: ez is egy konkrét problémája a csajnak, de az igazi baj az, hogy azt érzi, a pasi nem szereti.
Ha a pasinak sok a munkája, stresszes időszak van, akkor simán elvárhat némi megértést a nőtől, hogy "mostanában fáradt a szexhez". Tehát egy vitában, amikor a nő ezzel jön, azt mondja, hogy igazad van drágám, de hát a stressz, ne haragudj. Miközben persze nem ez a gond, de ezen nem gondolkodik el, és hát néha meg is kívánja, tehát nem lehet gond.

Jack Torrance 2013.02.15. 10:43:16

@Kytia: egy pasi nem érti a "nem szeretsz eléggé" kijelentést. Illetve elintézi annyival, hogy "ennyire telik, ha nem elég, ez van" gondolattal.
És lássuk be, nem is lehet sokkal többet csinálni, ha ettől ő maga jól érzi magát, mi mást tehetne? Lépjen az, akinek ez rossz.

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 10:43:29

@Jack Torrance: Ha valaki kizárólag csakszexben gondolkodik, ott semmi nem alakul menet közben. Legfeljebb az változik, hogy kendőzetlen őszinteséggel is célt tud-e érni, vagy majomkodnia, szerelmet hazudnia, hitegetnie is kell-e a sunáért. Ez már szintek és tisztesség kérdése.

Azt nem állítom, hogy a posztban szereplő fickó kizárólag ilyen konstrukcióban tud gondolkodni, de hogy EZZEL a nővel már három éve sem gondolkodott másban, az elég egyértelmű számomra.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 10:44:46

@Szemcsi: De azt azért lehet tudni ugye, hogy a nőnek mi segítene inkább?
- A felismerés, hogy a pasik szemetek.
- A felismerés, hogy kezébe vehetné a saját életét.

Mindig mindenki többet lát bele a posztba. Muszáj következtetni, hiszen minden poszt rémesen egyoldalú, és hiányos. Ha ez (a belelátás) gond, akkor akár be is csukhatjuk a boltot, mert eleve felesleges hozzászólni bármihez.

Egyébként ha a saját példám miatt mondod, akkor azt azért jelzem hogy azóta megtanultam, hogy a "megmondtam" nem mentség... Épp azért mert a többség vagy nem hiszi el, vagy meg akarja változtatni...

Jack Torrance 2013.02.15. 10:45:48

@Szemcsi: ajjaj, folyamatosan félreértesz, ismerősz szitu :D
Nem azt mondtam, hogy "amint kényelmetlenné válik" kukázni kell. Ha kényelmetlenné válik, akkor kommunikálni kell, igyekezni kell megjavítani. Kukázni akkor kell, ha nincs esély arra, hogy a kapcsolat kielégíthesse a minimum igényt, amit egy kapcsolattól vársz.

tőzegmalac 2013.02.15. 10:46:55

Jól látom, hogy itt valaki munkát kínál? :))))))))))))))

Üregi nyúl (törölt) 2013.02.15. 10:47:35

@Szemcsi: A posztban benne van, hogy őszintén megmondta, mit szeretne.
>> Azt mondja, zavarja a függés és néha nem érzi jól magát egy „számon kérő kapcsolatban”. <<
Tehát nem akar függést, és számonkérést. Csak kötelten dugást. Ennél egyértelmüebben ezt nem lehet mondani. Csak az nem hallja meg, aki nem akarja.

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 10:48:47

@Szemcsi: Hát nem is tudom, ez nehéz kérdés most már. Szerinted vannak olyan emberek, akik képesek tisztességtelenül játszani, ha az érdekeik úgy diktálják? Én még nem találkoztam ilyennel, bár láttam olyat, aki hallott róluk.

Hurri Kán 2013.02.15. 10:49:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
"Egyébként ha a saját példám miatt mondod, akkor azt azért jelzem hogy azóta megtanultam, hogy a "megmondtam" nem mentség... Épp azért mert a többség vagy nem hiszi el, vagy meg akarja változtatni..."
Na de ha valamit egyértelműen megmondasz, és nem hiszik el, vagy nem akarják elhinni, az nem a te hibád. Aztán ilyenkor jön rendre a másik fél hiábavaló önálltatásából fakadó konfliktusok, viták sorozata, melynek végén általában jön a "te csak kihasználtál engem, csak arra kellettem" kezdetű lelki zsarolás, holott az elejétől tiszta víz volt a pohárban...

Jack Torrance 2013.02.15. 10:52:02

@Father Justice ♋: láttunk már olyat, hogy csak szexből szerelem lett, meg fordítva is

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 10:52:10

@Hurri Kán: Ha látom rajta, hogy mi a szitu, és bemenekülök a "megmondtam" mögé, akkor már az.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 10:53:51

@Jack Torrance: Jaja! Szexeltek, aztán megfordította a nőt, és beleszeretett! :D

Hurri Kán 2013.02.15. 10:53:55

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ha a feltételek az elejétől pontosan ismertek voltak, akkor nem.

Hurri Kán 2013.02.15. 10:55:56

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
A hátáról a hasára fordította, és akkor?

Kytia 2013.02.15. 10:57:00

@hostess: Mindig irigyeltem a hoszteszeket.:D

@Szemcsi: Mert haszna van belőle. A nő idegesítősége még nem húzta el a mérleg nyelvét annyira, hogy a heti két dugás már ne érje meg. Ennyi, élősködik a helyzeten, mert neki így jó. Abban igaza van a fiúknak, hogy a kialakult helyzet itt most a nőnek nem jó, tehát neki kell felszámolnia a kedvezőtlen konstrukciót.

@Father Justice ♋: "Ilyet egy nő legfeljebb akkor csinál, ha az erőforrásai miatt bent akarja tartani a férfit a rendszerében." Ahogy a férfi is.:)
Igen, a férfit otthagyták volna, így ő mehetne ezerrel az éjszakába csajozni, míg a nőt blokkolják és ha klasszikus, hűséges, "előbb próbáljuk megoldani, mint kukázni rögtön" konstrukcióban gondolkodik, akkor bezony húzzák az idejét rendesen. Persze az ő hibája is, én ezt elismerem, mert az igényeit kéne szem előtt tartani és ahhoz keresni pasit, nem pedig botor módon beleszeretni valakibe és összehangolni az életet, de hát ez van. (Ez utóbbi mondatot iróniának szántam. Kurvaszomorú, hogy manapság így kell beszélnünk párkapcsolatokról, meg érzelmekről, de há ez van.)

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 10:58:21

@Üregi nyúl: Ahogy mondja, abban azért burkoltan benne lehet a lehetőség a közös programokra, a "fussunk össze csak úgy"-ra is. Pont ennek a plusznak az odasejtése miatt gondolja a nő azt, hogy ebből még valami komoly is lehet, esetleg már most is az, csak a fickó másképp értelmezi a komolyat.

Mondhatta volna azt is rögtön az elején, hogy csak kötetlenül dugni akar, de ennyire egyértelműen csak az a férfi fogalmazhat, aki klasszisokkal jobb a nőnél, vagy hajlandó csengetni, mint a katonatiszt.

A többieknek marad a summantás vagy pszeudosummantás (mint a posztban).

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 10:59:29

@Hurri Kán: Jaja! :D Meglátni és megszeretni... pillanat műve volt... :D

Hurri Kán 2013.02.15. 11:00:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Azt tudjuk, hová tette a takarót fordítás közben, midőn beleszeretett?

Országúti Ninja 2013.02.15. 11:01:02

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): soha nem hangoztattam azt, hogy minden pasi szemét, mert tudom, hogy ez nem igaz.
Azt is tudom, hogy nők között is vannak szemetek. Nem nemre leszűkítve tettem fel a kérdésem és nem is posztra leszűkítve. A kérdés igen egyszerű volt, de azt hiszem nem értelmezhető, talán ha mondanék konkrét példákat, de azt meg nem teszem. A te múltbeli viselkedéseddel meg nincs bajom. Te őszinte voltál, a másik fél tudta mire számíthat. Ha sérült akkor saját magától sérült. Az más.
De becsülöm azt, hogy úgy döntöttél még ezt a fajta sérülést is kiiktatod az életedből.

@Jack Torrance: ok. Így már értem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 11:04:12

@Hurri Kán: A hóna alá... Kétoldalról. Hónman...

Hurri Kán 2013.02.15. 11:05:32

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Akkor ez ugyancsak takarós menyecske lehetett.

Kytia 2013.02.15. 11:06:07

@Jack Torrance: Árulj már el nekem valamit. Az hogy van, hogy állítólagosan nektek a világos beszéd kell, nem értetek a "jelekből", "célozgatásokból", "utalásokból", mégis, amikor egy tökismeretlen poszter leírja a nagyon konkrét problémáját (nem veszi fel a telefont, nincs szex, nekem kell az érintés...stb.), akkor hirtelen bölcs Buddhává válva meg tudjátok mondani a tutit azonnal, miszerint "ez is egy konkrét problémája a csajnak, de az igazi baj az, hogy azt érzi, a pasi nem szereti".

Nyilván vissza lehetne vezetni minden problémát erre, például ha én nem vagyok hajlandó dugni a barátommal, akkor neki is biztos az a valódi baja, hogy úgy érzi, hogy nem szeretem, de azért higgyük már el legalább, hogy az embert az zavarja, amiről mondja, hogy zavarja. Nőként legalább olyan szar, ha nem dug veled a pasid, mint fordítva. Meg a bunkózás se kellemes.

Kytia 2013.02.15. 11:08:44

@Jack Torrance: "Lépjen az, akinek ez rossz. " Ezzel viszont nyilván egyetértek. Főleg, hogy az illetőnek nincs más választása.:)

Jack Torrance 2013.02.15. 11:09:02

@Father Justice ♋: ha a férfi klasszisokkal jobb a nőnél, akkor miért nincs egy klasszisokkal jobb nővel?

Üregi nyúl (törölt) 2013.02.15. 11:09:16

@Father Justice ♋: Ez egyszerü matematikai müvelet: a kapcsolatot megtartaná (nem jelezte az ellenkezöjét), mínusz a kötöttségek, számonkérés. Az egyenlet végén az idönkénti dugás marad.
Ja, nem mondja ki ezt egyenesen, mert akkor ki lesz dobva, így a nö meg nem fogja fel (nem akarja?) az egyszerü képletet, és belegondol olyat, ami nincs ott. De attól a fickó még teljesen öszinte volt, csak épp nem bontotta ki az igazság minden szeletét :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 11:09:17

@Szemcsi: Khm.
"Valaki légyszí magyarázza már el nekem, hogy az ilyen férfiak miért rabolják a nők idejét?"
Többes szám. A sérült szerzőnek innen kis lépés az általánosítás, és az önfelmentés.

"A te múltbeli viselkedéseddel meg nincs bajom."
Legalább neked nem. Magamról ugyanezt nem mondhatom el. De nyilván nem ülök otthon eret vagdosva, csak mondom. Épp elég szarságot műveltem.

"De becsülöm azt, hogy úgy döntöttél még ezt a fajta sérülést is kiiktatod az életedből."

Ezt most nem annyira értem....

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 11:15:28

@Üregi nyúl: A nő teljesen felfogta. Fel is állította azt a modellt, amelyben ő is félredug.

Kytia és szemcsi nyilván azt vennék egyenes beszédnek, ha a pasi odaállna és azt mondaná: "Csak időnként megdugnálak hülye ribanc! Na?"

cyd 2013.02.15. 11:23:31

A hét végére ez azért kicsit feldobja a hangulatot: "...de nem akarom elkapkodni, mint Tarr Béla a Sátántangót."

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 11:23:56

@Jack Torrance: Például azért, mert egy vele megegyező esztétikai szintű nőhöz anyagilag már kevés lenne, egy ténylegesen csakszexben gondolkodó, azonos szintű nő viszont nem őt, hanem egy csúcskant választ szeretőnek. A nő mindig felfelé akar választani, csak a prioritások egyénenként eltérőek.

@Üregi nyúl: Teljesen egyetértek. Egy percig sem hazudott, és ez díjazandó a kamubajnokok módszereihez képest - még ha nem is a legfölsőbb szint. :)

Kytia 2013.02.15. 11:34:11

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Azért ehhez a saját példához annyit, hogy nyilván a szóban forgó nő(k) is úgy gondolta az elején, oké lesz a dolog, jó neki a csakszex, nem lesz szerelmes. Aztán mivel az érzelmeket nem lehet annyira könnyen bennetartani a karámban, bebambisodott szegény lány. Statisztikailag lehetett rá némi remény, hogy ez ugyanolyan váratlanul megtörténik veled is az ő irányába, szóval nem becsapta magát, pusztán nem tudta olyan objektíven irányítani a dolgokat, ahogy akarta.
Nekem anno ilyen helyzetre egyetlen megoldásom tudott csak lenni: egyszerre két szerető. Ha csak egy van, túl nagy a veszély, hogy kötődni kezd az ember. Kettőnél lehet józannak maradni. De persze ez sem megy sokáig.

Kytia 2013.02.15. 11:35:59

@Jack Torrance: Ééééés, ott a pont.:)

Mooon 2013.02.15. 11:36:00

csak nagyon röviden átfutva a kommenteket... asszem ma nem olvasok posztot :DD...
2 dolgot azért áruljatok el:
hány évesek?
meg hogy együtt élnek e...
ez még lehet megoldás a kérdésekre :)))).

@Caddy:

megbeszéltem babával, hogy ha jól lesz az a kislányelefáni, és már jó idő lesz elmegyünk megnézni, mert majdnem egyidősek lesznek szerintem :)))

Jack Torrance 2013.02.15. 11:38:05

@Kytia: dehogy gondolom én, hogy bárkinek is bölcs Buddhává kéne válnia. Nem tudja a tutit se a nő, se a pasi, bárkinek is van bármi problémája a másikkal. A szitu viszont akkor is az, általában, ha kezdjük rosszul érezni magunkat egy kapcsolatban, nem tudjuk, miért, nem tudunk megfogalmazni semmi általános érvényűt. Egyszer csak idegesíteni kezd, hoyg nem kapcsolja le a villanyt, hogy megint az a ronda ruha van rajta amit utálunk, hogy nem úgy áll a WC deszka ahogy kéne, hogy nem borotválkozott, mittudomén... És ilyeneken veszekszünk egyre többet egészen addig, míg valaki meg nem világosodik. És azt állítom, leghamarabb az világosodik meg, akinek a baja van, mert a másik nem ért sokat a zsörtölődésből.

Jack Torrance 2013.02.15. 11:40:09

@Father Justice ♋: akkor mégsem jobb klasszisokkal, legfeljebb jobban néz ki, jól értem?

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 11:42:42

@Jack Torrance: Jól érted. A klasszisokkal jobb a külsőségekre vonatkozott.

Mooon 2013.02.15. 11:45:17

@Jack Torrance:

én már legutóbb rájöttem, hogy amikor az az ember is megvilágosodik, akinek nem volt "baja" akkor annak ellenére, hogy a másik meg rájön, hogy ugyan leszarja, de azért ez nagyon kényelmes, és nem hajlandó költözni, na akkor ki kell baszni mindenét az ablakon lelkiismeretfurdalás nélkül.
és nem próbálni fene korrektnek lenni, meg rendesnek.
semmi értelme :).

Mooon 2013.02.15. 11:47:03

ja és azt kihagytam, hogy zár lecserél :).

Caddy 2013.02.15. 11:50:51

@Milady de Moon: oké, én benne vagyok, esetleg el is kísérlek benneteket. :)

Jack Torrance 2013.02.15. 11:57:45

@Milady de Moon: ha nálad lakott az illető, egyértelmű :)

hostess 2013.02.15. 11:57:48

@Kytia: "Nekem anno ilyen helyzetre egyetlen megoldásom tudott csak lenni: egyszerre két szerető."
És tudtak egymásról? Mert, ha nem akkor ez ribancság, vagy nem?

Bölcs Jaroszláv 2013.02.15. 11:57:59

@Kytia: Meg kell, hogy mondjam, rendkívüli módon sajnálom a barátodat, mert érzelmileg olyan sivár vagy! Remélem most így elégedett vagy (elvégre ezt hiányoltad).
:)

Országúti Ninja 2013.02.15. 12:00:28

@Üregi nyúl: akkor ezek szerint a tegnapi kislány is teljesen korrekt és őszinte volt amikor azt mondta Namelynek, hogy a hosszú haj az egyetlen dolog amit nem szeret benne?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.15. 12:02:30

@Szemcsi: A pasik nem szeretik kimondani a nyilvánvalót, mert már ne ők legyenek a szemét állatok, hogy szakítanak. Sokkal egyszerűbb addig hergelni a nőt, amíg ő maga mondja ki. ez sajnos így működik egy sokkal hosszabb kapcsolat esetén is.

Hurri Kán 2013.02.15. 12:07:13

@Nava...(Nem az vagyok aki...):
Ez így ebben a formában semmi több, mint egy sértettségből fakadó általánosítás.

Mooon 2013.02.15. 12:07:19

@Caddy:

megbeszéltük :))

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

eztet most nem érteni :)))

@Jack Torrance:

köszi a megerősítést :D

@hostess:

szerintem ezt a faktort csak abban az esetben lehetne felemlegetni, ha mondjuk egyeztették volna, hogy a csakszex csak együtt van, mondjuk szexuális úton terjedő betegségek elkerülésére... egyéb esetben nemigen hiszem, hogy bárki bármit mondhatna a helyzetre :).

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:07:22

@hostess: Csak szexre tartott szeretőknek miért kéne tudniuk bármi másról, mint a következő randi időpontja? (Meg hogy Kytia hogy szereti ;) )

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:08:31

@Milady de Moon: "2 dolgot azért áruljatok el:

hány évesek?

meg hogy együtt élnek e..."

32/29

Nem.

Kytia 2013.02.15. 12:09:04

@Father Justice ♋: Aha. Tehát a pasi KLASSZISOKKAL jobb a nőnél, viszont a csúcskantól, amit egy vele egyszintű nő választana még univerzumok választják el. Akkor nagyjából valahogy így nézhetnek ki az arányok:

Csúcskan: sorozatplanet.web4.hu/thumbnail.php?f=/blogimages/s/sorozatplanet/gallery_860/10_original.jpg&x=600&y=600

Kvázi-jónő, aki szintben megegyezik posztpasival, de csúcskanra vágyik: fokuszbanano.hu/uploads/cikkek/egeszseg/0530/ingazas2.jpg__20121009_100407.jpg

Posztpasi, aki kvázijónőre vágyik, mert vele van egy szinten, de a klasszisokkal rosszabb poszterrel kell beérnie: magiclove.hu/photos/28/28965_1855939528507a04ef4c979.jpg

És végül a poszter: image.hotdog.hu/user/brigi_mano/csunya.jpeg

Életszerű.:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:09:37

@Hurri Kán: És ez az, amit most jól belenevelnek a szerzőbe...

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 12:10:03

@Szemcsi: Az a nő hazudott ezügyben (is). Ha végigolvastad a történetet, ez nyilvánvaló kell, hogy legyen.

Mooon 2013.02.15. 12:10:43

@Hurri Kán:

meg kell cáfoljak... sajna nem így van... :(
télleg nagyon sok pasi csinálja ezt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:10:49

@Kytia: Azért a csúcsokról elég érdekes elképzelésed van... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:13:11

@Milady de Moon: Igen. És ebből jön aztán az általánosítás, hogy a sok=mindenki.

És lesz ahelyett, hogy "sok pasi nem szereti kimondani..." az, hogy "A pasik nem szeretik kimondani ".

Hm?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.15. 12:14:10

@Hurri Kán: Valószínűleg igazad van. Csak sajnos nagyon sok ilyennel találkoztam, nem csak átéltem. Ennyi.

hostess 2013.02.15. 12:14:35

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A csúcspasi Sanyi volt, amíg festette a haját és edzett!

cyd 2013.02.15. 12:14:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Mókás, mikor férfi akarja megmondani, hogy ki a "csúcskan" és viszont.

Jack Torrance 2013.02.15. 12:14:44

@Kytia: diagnózis: "egyszerre két szerető"

ez egy érzelmileg sivár megoldás ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:14:51

@Milady de Moon: És mondom a fentieket úgy, hogy nekem speciel e téren meglehetősen sok vaj olvadozik a kopaszodó fejem búbján...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:17:06

@hostess: Ajgen.

@cyd: Láttál utalást arra valahol, hogy én akarnám megmondani?

A "viszont"-ban mondjuk nem látok semmi mókásat. Egy csúcskan miért ne mondhatná meg, hogy ki a Férfi? :)

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 12:18:09

@Kytia: Az utolsó kép kivételével stimmel a koncepció. Én a posztírót inkább ilyennek képzelem el: 25.media.tumblr.com/tumblr_lhr7wr6su21qcq8h5o1_500.jpg

Magyarul 75%-ban igazad van. :)

dr. gernika 2013.02.15. 12:18:43

@Kytia: 9-10 már egy rutinos hivatásosnak is megerőltető meló. :)

Hurri Kán 2013.02.15. 12:19:31

@Milady de Moon:
Nagyon sok = azok közül nagyon sok, akik neked voltak, vagy mesélte a Gizi, a Juci, meg a Muci? És innentől, ahogy Arrius is mondta, nagyon sok = mind?

dr. gernika 2013.02.15. 12:21:24

@Kytia: Azért a poszternél kicsit alá lőttél. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:21:33

@Hurri Kán: Sok nőt láttam, aki kurva...
Minden nő kurva!

És leborulunk Jokka nagysága előtt, és szomjúhozzuk az ő igéjét mindahányan!
Ámen! :D

hostess 2013.02.15. 12:21:52

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Tetszik, hogy okosakat írsz, lehet tőled tanulni szerintem. Műveltnek is tünsz. És szerintem jó pasi is vagy mert irtad hogy sok nőt megkaptál. Pénzes vagy? Ja és hány éves?

Hurri Kán 2013.02.15. 12:22:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ebbe nem tudok belekötni. Este erre emeljük poharunkat.

Mooon 2013.02.15. 12:24:11

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

jól van :)
kiegyezünk 1-1-ben :)?

egyébként meg tényleg az is igaz, hogy ettől még nem lesz MIND szar alak...
sokat kellett ezt anno mondogatni barátoknak :), sőőt egy időben magamnak is, hogy ne azt kezeljem szar szemét alakként (általánosítást véve alapul), aki épp a legközelebb van, hanem azt, aki megtett érte mindent....
:)

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 12:24:23

@Kytia: Egyébként két különböző kommentet kevertél össze szerintem. Már az elején leírtam, hogy a faszi biztosan jobb a nőnél, de nem nagyságrendekkel, és meg is indokoltam, miért gondolom így.

A másik arról szólt, mennyivel kell jobbnak lennie a férfinek a nőnél, hogy nyíltan (explicit lyrics) közölhesse vele, hogy csakszexről lesz szó, és lesz is csakszex. Klasszisokkal.

hany eves a kapitany 2013.02.15. 12:25:50

Én asszem többnyire az ilyen "mindent megteszek érted, drágám" hozzáállású nők vannak rongyként kezelve. Egyszerűen nem értem ezt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:25:51

@hostess: Egy beképzelt, félművelt gyökér vagyok.
Csóró vagyok, pocakos, és kopaszodó. Kor: 43 év.

Na? Dugunk? Ja! Van minigolfom! ;)

@Hurri Kán: Én majd másra, ha nem gond... :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:26:32

@hany eves a kapitany: Mit nem értesz ezen? Aki mindent megtesz érted, azzal te is megteszel mindent...

Mooon 2013.02.15. 12:27:14

@Hurri Kán:

nekem is akadt, meséltek is, meg volt amit nézhettem is.... mondjuk úgy, hogy viszonylag nagy merítésből van info :)).
és ahogy írtam Arriusnak az előbb... igaz, a nagyon sok NEM = MINDEN PASI.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:27:25

@Hurri Kán: Hát végülis... Te ismered Szilvit. Ha ő bírja, hogy lekurvázzuk... Hadd menjen! :D

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.15. 12:28:10

Pro módszer (posztíró faszija): minden tőled telhetőt megteszek értem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:28:13

@Milady de Moon: Ezeket a köröket mind lefutjuk... Ez van.

hostess 2013.02.15. 12:28:18

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Mit képzelsz te rólam!? Azzal szeretkezem, akibe szerelmes vagyok! Nem vagyok Kytia!

cyd 2013.02.15. 12:29:37

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Végülis nem, csak érdekesnek nevezted a hölgy választását én meg továbbgondoltam, hogy leszólod.
A viszont-os rész meg: cdn.memegenerator.net/instances/400x/34896174.jpg

Hurri Kán 2013.02.15. 12:30:18

@Milady de Moon:
;-)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Őt ismerem, ő nem az, ezt tudom. Csak a zösszestöbbi :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 12:31:23

@hany eves a kapitany: Azt lehet rongyként kezelni, aki hagyja. Ez a mindent megteszek meg... Mi mindent? Attól, h leírta, még nem biztos, h olyan szupcsi a csaj, mert hogy a pasi menekül előle.

Kinek miért jó ebben a kapcsolatban maradni... Valószínű nem nagyon van más, akivel dughatnak. De ez csak egy tipp! :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:32:37

@hostess: Gondoltam szeretsz minigolfozni.
Amúgy meg addig jó, míg nem tudod mit képzelek rólad... :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 12:33:01

Ezt olvassátok!

"Szervezetünk azért fejleszti ki a betegségeket, hogy tudassa velünk, letértünk a helyes útról,
vagy nincs bennünk elegendő szeretet és hála.
A tünetek tehát testünk jelzései, nem pedig szörnyű és félelmetes dolgok."
(Dr.John Demartini )

_Ω_ 2013.02.15. 12:34:36

@Niobe: "Hm, lassan kéne egy ÍJ-who-is-who... ;)"
Az Így Járós Extrák közé tegyek egy gombot, amit ha megnyomsz, mindenkinek a nickje mellé-alá olyanokat ír, hogy pl.
Mütyür - macskás apró nőszemély, általában az ő feladata a Napocska begyújtása, hogy ne fagyjunk sz@rrá
O_O - Skorpió - ennyi talán elég is róla, meg tán' annyit, hogy jó zenéket linkel
Ω - Egy kretén, de ha ugyanezt te állítanád róla, kickban!
és így tovább... :D

Αphelion 2013.02.15. 12:35:17

@Father Justice ♋: Uuuh!! Szerinted az a no hany pontos? En minimum 9et megadnek neki!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:35:34

@cyd: EEEEEZ Zsírállat!
:D Naon jó!

Amúgy meg általában érdekesnek találom, hogy kinek mi a csúcs. Ez független a fikázástól. (ettől még persze behányhatok az adott egyedtől, ahogy nyilván tőlem is számosan)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 12:36:23

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én szeretek minigolfozni, máshoz viszont nekem öreg vagy! :P

De golfozhatunk! Milyen pályák vannak? :D

cyd 2013.02.15. 12:38:17

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): A bácsi túl sokat ivott a családja névadójából...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:38:19

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Máshoz??? Mi máshoz vagyok én neked öreg??

Műfüves.

_Ω_ 2013.02.15. 12:38:31

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):

"Szervezetünk azért fejleszti ki a másnaposságot, mert nem ittunk elég alkoholt az utóbbi 1 órában. Nyomás pótolni!"
(Dr. Éher)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:41:06

@_Ω_: És lehetne abból a cyd-es fotogenerátorból képeket tenni mindenkihez!

tőzegmalac 2013.02.15. 12:41:11

@Kytia: melyik képen vagy te? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:41:52

@_Ω_: Ugyehogy helyes az alaptétel? Csak megfelelően kell alkalmazni! :D

Αphelion 2013.02.15. 12:42:00

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): "Agyunk azert fejleszti ki a hulyeseget hogy tudassa a tobbiekkel h nem szabad komolyan venni amit osszehablatyolunk" XD

dr. gernika 2013.02.15. 12:43:03

@hostess: Figyi, ha valaki hinne neked, még vicces is lennél, de így nem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:44:50

@cyd: Na jó! Milyen link mentén tudom használni is? Léccci!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.15. 12:48:08

@_Ω_: Szerintem inkább úgy kéne, hogy ez volt, ez lett. Követhetőbbek lennének a nickek. :)
Egyébként azt mondok rólad, amit akarok! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 12:49:41

@cyd: @_Ω_: @Αphelion: :))

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Gondoltam jobb tisztázni...:)

Fú! Olyanon én még sosenem. Én csak olyan mini, sárga keretes, zöld filces pályákon.

Mooon 2013.02.15. 12:50:41

@Αphelion:

lopták a karaktered :)))?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:52:14

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Mit? Úgy érzed tisztáztál valamit? Kimaradtam valamiből?

Nekem a legdurvább egy töredezett betonú, rozsdás felépítményű szállodai pálya volt... (Kastélyszálló! Hehe...)

dr. gernika 2013.02.15. 12:53:33

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy az egész kicsi gyerekek betegségeit mivel magyarázza.

Kytia 2013.02.15. 12:55:14

@Jack Torrance: Hát igen, ez lehet. De azért sok konkrét duma is van. Főleg az elején tapasztalom mindig. Amikor még el van döntve, hogy nagyon jól akarjuk csinálni ezt és ezért amint valami zavar elmondjuk. Aztán vagy nem változik, vagy nagyon rosszul reagál a másik és ezek miatt leszokunk arról, hogy ezt, vagy azt a konkrét dolgot felhozzuk, viszont egyre inkább azt vesszük észre magunkon, hogy kétszázra megy a pulzusunk már attól is, hogy szívja az orrát néhanap. És amikor már úgy gondoljuk, hogy a kedves párunknák idegesítőbb élőlény nem létezik a bolygón, akkor lelépünk. Vissza lehet vezetni ezt azokra a bizonyos problémákra, de ha kezdetben sem sikerült őket megoldani, akkor tökmindegy.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 12:56:14

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Erre reagáltam csupán. :)

Válasz erre
Arrius (ex-Nathan D'Xantine)
2013-02-15 12:25:51
@hostess: Egy beképzelt, félművelt gyökér vagyok.
Csóró vagyok, pocakos, és kopaszodó. Kor: 43 év.

Na? Dugunk? Ja! Van minigolfom! ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 12:57:46

@dr. gernika: Pl hogy indigó gyerek, és ezzel utal a világ globális problémáira!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 12:58:46

@dr. gernika: Nem elég hálás a szüleinek? :)

Vagy, gonosznak született, akiben nincs elég szeretet.

Vagy Isten így bünteti anyát, mert az nem elég jó, vagy hálás.

Több lehetőség is van! :)

Kytia 2013.02.15. 12:59:09

@hostess: Tisztázzuk az alapokat még így az elején.

1.) TE kurvára idegesítesz. :D

2.) Azt hiszem, félreértjük egymást. Nem arról az esetről volt most szó, amikor a delikvens közli az elején, hogy ő csak szexet és semmi mást?

@Jack Torrance: A 2. pont rád is vonatkozik.:D

Jack Torrance 2013.02.15. 12:59:19

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): a műfű jobb, puhább és nem dörzsöli fel annyira a hátat :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 13:00:16

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Nem, egy későbbire, de mindegy.
Tehát a "más" alatt a dugást érted?
Nem. Ahhoz nem vagyok öreg. ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.15. 13:02:49

@Kytia:

Ejj, nem ismered fel a 15235623499 nicken irogató Apheliont?

Kytia 2013.02.15. 13:03:26

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ízlés dóga.:) Kicsit lemaradtam, most fogtok dugni az idegesítő hosztesszel, vagy nem?

@Father Justice ♋: Pedig az egész normálisan néz ki. Annál azért a posztpasi nem néz ki KLASSZISOKKAL jobban.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 13:03:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Pedig erre akartam. Lehet rosszul nyomtam? Nemtom visszanézni, így hiszek neked!

Igen, arra értettem! :D

Kytia 2013.02.15. 13:04:52

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nemááááááááár. Esküszöm volt ilyen gyanúm. Picsába, nem lehet jóízűen alázni senkit. Mióta még Bundabandi is szofisztikálódott, nincs semmi igazi mulatság ezen a blogon és ez már millió éve volt. Kabbe Aphelion.:DDD

Jack Torrance 2013.02.15. 13:05:27

@Kytia: ó, egy pillanatra megörültem!
De a 2. pont önmagában is az érzelmi sivárságról szól :D

Országúti Ninja 2013.02.15. 13:06:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
oké bocsi igazad van, jobban meg kellett volna fogalmaznom.

"Ezt most nem annyira értem...."
Nézd szerintem ha őszinte vagy és a csaj elfogadja a felállást, amikor pedig változás van az ő részéről és ezt közli veled, te pedig közlöd, hogy a te részedről nincs változás, ez teljesen korrekt eljárás. Viszont normális, hogy ilyenkor egy ember néha sérül egy picit, ha te inkább távol tartod magad az ilyenféle kapcsolatoktól csak azért, hogy elkerüld a sérülést, (ami nem is a te sarad, hiszen te végig őszinte voltál vele) az becsülendő.

dr. gernika 2013.02.15. 13:07:05

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Öööö hostess, ha Arriuson kívül valaki hinne neked, még vicces is lennél...
@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Hát, hálás az nem is gyerekkorában lesz. :)
Anyucit meg beteg gyerekkel büntetni nem túl keresztényi. Kábé, mint ha kinyírnánk annak a kutyáját, aki nekünk keresztbe tett.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 13:08:03

@Kytia: Neeeeem tudooooom! Olyan kusza minden!
Csibe is csak húzódozik mindenféle kamu indokkal... Rosszul nyom, meg minden...

:D

Kytia 2013.02.15. 13:09:14

@dr. gernika: És ez még csak a feje...:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 13:10:05

@dr. gernika: Hülyeség. :) Hitlernek is hittek egy csomóan, mégse volt vicces!

Αphelion 2013.02.15. 13:11:14

@Milady de Moon: Nem igazan hasonlit egyik karakteremre se, meg a posztbeli hostessnek se hiteles masolata, szoval eleg bena tolvaj ;)

Országúti Ninja 2013.02.15. 13:11:41

@_Ω_: én hogy kerültem a képbe?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 13:11:42

@dr. gernika: Na de a keresztények nem is szoktak "keresztényin" gondolkodni. :)

Kytia 2013.02.15. 13:11:48

@Jack Torrance: Ámde érzéki gazdagságról. Valamit valamiért.:D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Tudod, ez olyan, mont a ragadozó sas és a birkanyáj esete. A tömeg megzavarja a vadászt és elvéti. Válassz le egy potenciális prédát a nyájról és azt kergesd csak, úgy nagyobb az esély. Maradj Csibénél, a hosztessz lányról kiderült, hogy Aphelion.:P

dr. gernika 2013.02.15. 13:12:15

@Kytia: Szofisztikálódott=felszívódott? :)

Αphelion 2013.02.15. 13:13:12

@Kytia: En kapjam be? Most miert? XD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.15. 13:13:22

@Αphelion:

Mert a többi "karaktered" nem béna. Értem.

dr. gernika 2013.02.15. 13:15:01

@Kytia: :D
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem, de ő nem is trollkodott. hostess önmagában nem vicces, de ha valaki benyalná a szövegét, még lehetne a reakciókon vihogni.

Kytia 2013.02.15. 13:15:23

@dr. gernika: Neeem, inkább arra értettem, hogy egész tűrhetően felvette a blog ritmusát, főleg, miután szakított a pasijával, akivel mindenki azt mondta, hogy szakítson.:D Felszívódott?

@Αphelion: Mert az kell ahhoz, hogy 9-10-szer meg tudjon dugni a szőrösorrú faszid/nap.:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 13:16:50

@Szemcsi: Félreértettél. Ha rajtam fog múlni, nem fogom ilyesmitől távol tartani magam.
Amit leírtál, az önmagukkal, és az érzéseikkel tökéletesen tisztában lévő, és mindig fair módon cselekvő embereknél talán(!) működne. De az ilyenek igen ritkák, és még ritkább esetben találkoznak. Én többé-kevésbé vagyok tisztában magammal, az érzéseimmel már nehézkesebb a dolog, és nem esküdnék fel a fair playre sem...
Az, hogy én leszűrtem azt amit leszűrtem, pusztán annyit fog eredményezni, hogy utólag nem fogok hülyeségeket összehordani. Remélhetőleg.
Most pl. elég hülye helyzetben vagyok ebben a szempontból, és nehéz eldöntenem, hogy melyik kezembe is harapjak... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 13:18:05

@Kytia: Most miért kell minden gyönyörű álmot porig rombolni???
Hüppp... hüppp...

Kytia 2013.02.15. 13:19:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "nehéz eldöntenem, hogy melyik kezembe is harapjak"

Már mondtam. Válaszd Csibét. Aphelion túl szőrös lenne neked.:D

Αphelion 2013.02.15. 13:19:45

@Kytia: Kabbe te ha nem tudod megkulonboztetni az en karaktereimet azoktol akiket Dovan vagy Nard vagy vmelyik masik luzer regisztralt :P

Kytia 2013.02.15. 13:20:16

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "Nem tört volna össze az kééép....mely összetörten is OLY GYÖNYÖRŰSZÉÉÉÉP" :D

_Ω_ 2013.02.15. 13:20:54

@Szemcsi: Te úgy, hogy elolvastam az első kommenteket, fogtam valakit aki új nickkel nyomja és a régihez leírtam amit elsőre gondoltam róla. És Mütyür? Mert fázom és ő lenne az ügyeletes Napocska de ma épp nincs itt. Írhattam volna másokról is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.15. 13:22:27

@_Ω_:

mütyür is skorpinyó. Csak hogy tudd :)

Kytia 2013.02.15. 13:22:31

@Αphelion: Oké, Nard nem lehet, ehhez ő lusta lenne. Dövan lehetne, de szerintem benne még ennyi kreativitás sincs.:P Akkor ki lehet ez? Ki alázta legvaskosabban a tegnapi posztinát?:D

Jack Torrance 2013.02.15. 13:22:47

@Kytia: ó, ez izgalmas, akkor kihasználnám azt a 2. pontot! :D

dr. gernika 2013.02.15. 13:23:20

@Kytia: "Neeem, inkább arra értettem, hogy egész tűrhetően felvette a blog ritmusát, főleg, miután szakított a pasijával, akivel mindenki azt mondta, hogy szakítson.:D Felszívódott?"
Teeee, ez már egy tök régi történet, és szerintem utána lett elviselhetetlen.
Nem tűnt fel, hogy nincs itt? :D

Országúti Ninja 2013.02.15. 13:25:12

@Αphelion: szerintem Nard kinőtt már abból a korból, hogy ilyen hülyeséggel szórakozzon.

A tied is fárasztó csak nem vagy képes felfogni.

@_Ω_: engem lehetőleg kihagyhatnál az ilyenekből.

Kytia 2013.02.15. 13:25:45

@Jack Torrance: Na, te is eladod félkrajcárért az érzelmi gazdagságot, látom.:DDD

@dr. gernika: Nem tűnt fel? Utána? Nem tudom, utána milyen lett. Azelőtt mindenkibe belekötött, meg az ő élete tökéletes volt (vagy várjál...az lehet, hogy Fumerin?:D), utána volt pár jó poénja.:)

Kytia 2013.02.15. 13:26:38

Mármint: Nem tűnt fel..:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 13:27:09

@Kytia: "Rosszkedvűen mentem az úton... jobb lett volna nem látni, tudom."

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 13:28:58

@Kytia: Igen, de csibe meg olyan fiatal, tán még szűz is.
Akar a fene egy rutintalan bigével veszkődni!

:D

Jack Torrance 2013.02.15. 13:30:39

@Kytia: dehogyis, az nekem megvan, de mindenféle más gazdagságot is szeretek :D

Αphelion 2013.02.15. 13:31:15

@Kytia: Csak talalgatni tudunk, de ha nagyon idegesit akkor szoljatok nekem meg a tobbi adminnak es kitiltjuk :)

dr. gernika 2013.02.15. 13:33:30

@Αphelion: Nardnak nincsenek egyéb nickjei, FYI. :)

hostess 2013.02.15. 13:34:18

Milyen karakterek? Mint a billentyűzeten?

Szöszi 28 2013.02.15. 13:35:16

@Kytia: A zseniális az amikor, valaki csak szex kapcsolatba akar belemenni, utána meg csodálkozik, ha a másik fél másfelé is keresgél, neadjisten szexbe bonyolódik mással. Aztán jön a faggatózás, számonkérés, felháborodás. Pfff...Mire fel is?

Kytia 2013.02.15. 13:36:15

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Semmi se jó neked.:D

@Jack Torrance: Sajnos, az egyik az ára a másiknak, ezt még nem mondtam?:))

dr. gernika 2013.02.15. 13:36:27

@Kytia: Még utána találta meg Szöszit, mint közellenséget.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 13:36:57

@Kytia: Ez így, ebben a formában nem igaz... :)

Αphelion 2013.02.15. 13:38:04

@dr. gernika: OK akkor Dovan marad az elso szamu gyanusitott :)

dr. gernika 2013.02.15. 13:40:14

@Αphelion: Ennyi karakterhez Dövan is lusta.

Mooon 2013.02.15. 13:40:38

@Αphelion:

lehet, hogy megunta, hogy az egyetlen szó, amit beír az, hogy pina :DDD

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

ebben te teljesen biztos vagy :DDDDD?

Szöszi 28 2013.02.15. 13:41:12

@dr. gernika: Ez azóta sem változott :D De kölcsönös a "szimpátia" :D De most megidéztétek b*ssza meg, és be fog nézni, ebben biztos vagyok...:D Oszt vége a nyuginak, ahogy Kytia kívánta :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 13:42:01

@dr. gernika: Na jó de szöszi télleg közellenség!
Ráadásul hamarosan hivatalos végrehajtó is lesz!
:)

Kytia 2013.02.15. 13:42:24

@Αphelion: Ó, dehogy. Csak most, hogy tudom, hogy nem igazi, nem olyan szórakoztató.:)

@hostess: Jajjajj. Szorul a hurok, hoszi.:D

@SzösziBoszi25: Ez neked volt? Ilyet amúgy én is hallottam.

@Jack Torrance: Gyökérből nem lesz szalonna.:)

_Ω_ 2013.02.15. 13:42:26

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Te meg mit vigyorogsz? Mindjárt írok rólad egy olyat, hogy csak na! :)
Picicsibe - vallásunk nagyasszonya, az Istennő. Időnként sárga és pelyhes, természeténél fogva csipog, de nem mindig.
:D

Országúti Ninja 2013.02.15. 13:43:39

@Kytia: "1.) TE kurvára idegesítesz. :D"

te nem vagy semmi :D

Caddy 2013.02.15. 13:44:00

Fővárosi Állat- és Növénykert
Jó hír, hogy Angele-t, az anyaállatot ma 11 óra magasságában sikerült másodszor is megfejni, immár bódítás nélkül! További jó hír, hogy a kicsi hívásra egyből odament a cumisüveghez és a táplálékot elfogyasztotta! Bár a legutóbbi fordulatok biztatónak tűnnek, korai lenne fellélegezni. Ha ugyanis nem sikerül az emlőkre a fenti módon rávezetni a kicsit, tartósan a mesterséges táplálás mellett kell maradni.

dr. gernika 2013.02.15. 13:44:04

@Jack Torrance: Hogy ez milyen kibaszottul romantikus. :D

Kytia 2013.02.15. 13:44:08

@dr. gernika: Tényleg? De legalább szűkítette ellenségei körét.

Kytia 2013.02.15. 13:44:55

@Szemcsi: Jóvanna. Azt hittem, valódi karakter.:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 13:45:28

@Jack Torrance: Nagyon bírom a Velvet kép alatti szövegeit. Ezen szakadok:

"A kórházban sem volt fényképezőgép, igazából ez is egy illusztráció"

:DD

hostess 2013.02.15. 13:47:47

@Kytia: Hogy érted, hogy szorul a hurok? Egyébként tetszik az a becenév, hogy hoszi... Nem is vagy olyan harapós! Te egyébként pasi vagy?

Kytia 2013.02.15. 13:48:17

@_Ω_:

Omega - Azt ígéri, nem mondja el a titkot, de aztán hagyja, hogy kitaláld. Hihihiiiiiiiii :D Na, kickban?:P

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 13:49:24

@Jack Torrance: minden évfordulón megemlékezhetnek hogy is keződött. olyan szép:

"Természetesen mindig próbáltam leitatni, de valahogy mindig észnél maradt, pedig öntöttem bele rendesen"

Jaaa! Csak nehogy faszi úgy járjon, h ha meggyógyult a csajszi, le is tiplizik. Nem ritka eset...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 13:49:34

@SzösziBoszi25: Hát izé...
Attól hogy valami "csak" szex, még lehet kizárólagos.

Kytia 2013.02.15. 13:49:52

@SzösziBoszi25: És hogy oltottad le?

@hostess: Igen. Arriusnál műveltebb és gazdagabb is.:) Kell a testem? Nyírom az orrszőrt.:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 13:53:13

@Jack Torrance: minden évfordulón megemlékezhetnek hogy is keződött. olyan szép:

"Természetesen mindig próbáltam leitatni, de valahogy mindig észnél maradt, pedig öntöttem bele rendesen"

Jaaa! Csak nehogy faszi úgy járjon, h ha meggyógyult a csajszi, le is tiplizik. Nem ritka eset...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.15. 13:54:10

tökömet már! pedig olyan jó kommentet írtam, erre elveszik.

Mooon 2013.02.15. 13:55:15

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

hát amit abban a kommentben írtál, amire válaszoltam ;)))

@Caddy:

jaj, kicsi nyuszi muszi... remélem megmarad...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.15. 13:56:30

@hostess: na mivan?
aphelion személyisége még tovább hasadt?

_Ω_ 2013.02.15. 13:58:10

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Kapott egy akkora kickban-t, hogy körülötte 30km-es körzetben mindenki más is repült. :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.15. 13:58:46

szal azt írtam...

jaj.jaj.jaj.

poszter, keresd meg a pocakos Sanyit. ő biztos megsunáz. ha meg unatkozol közben, számolgathatod az orrszőreit.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 13:58:54

@Milady de Moon: Akkor elemenként:
"Igen," Ebben igen.

"de csibe meg olyan fiatal"
Igen.

"tán még szűz is."
Ott van, hogy "tán", tehát nem.

"Akar a fene"
Valójában nem tudhatom ő akar-e

"egy rutintalan bigével"
Megdönthető vélelem csupán. Ha már megdöntöttem, megmondom.

"veszkődni!"
Értékelése az előzőek függvénye.

:)

Szöszi 28 2013.02.15. 13:58:54

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hát izé...Semmi nem volt letisztázva :) Ergo szó nem volt kizárólagosságról.

@Kytia: Hát ezt megírom neked privát levélbe inkább :) Nem feszegetem, mer megidéztétek Bundást, fel fog bukkanni és be fog oltani :D

Mooon 2013.02.15. 14:02:08

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

jaj édesem, túl sok időd van....
aszittem, hogy a ;)))-ből rájössz...
hogy a nagyasszony fiatal szűzként való emlegetésére utaltam :))))

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.15. 14:02:17

a csaj sztem simán be van fosva,hogy kifut az időből.
voltam ilyen szituban, én is kurva nehezen léptem, a pasi már ott alázott, ahol tudott.
utólag azt mondom, istennek hála,hogy vége lett.

ami vicces,hogy bár pont attól féltem,hogy mindennek vége, csak ezután nyílt ki igazán a világ.
pl. többek között elkezdtem kommentelni a szakítósra...:)))))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 14:03:11

@SzösziBoszi25: Ok. Azt gondolom, hogy egy ilyen kapcsolatban azért, a kizárólagosság az alapértelmezett.
Tehát attól még, hogy belekezdek veled egy kapcsolatba, ami "csak" a szexről szól, még nem biztos, hogy lyuksógora akarok lenni a fél megyének... Mondjuk ki: valószínűbb hogy nem.
Az más kérdés hogyha minden definíció nélkül dugtunk. Abból kötelem értelemszerűen nem keletkezik...

Mooon 2013.02.15. 14:03:57

@SzösziBoszi25:

azért én úgy megnéznélek téged, mikor hullaszerelmesen andalogsz a buszossal, minden agresszivitást magad mögött hagyva, 10 cm-rel a föld felett, rózsaszín tüllszoknyában............. :)))
( :* )

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 14:05:13

minden évfordulón megemlékezhetnek hogy is keződött. olyan szép:

"Természetesen mindig próbáltam leitatni, de valahogy mindig észnél maradt, pedig öntöttem bele rendesen"

Jaaa! Csak nehogy faszi úgy járjon, h ha meggyógyult a csajszi, le is tiplizik. Nem ritka eset...

Kytia 2013.02.15. 14:05:31

@_Ω_: Mindenkit megfertőztem?

@SzösziBoszi25: Na, már tudom, kivel kell fenyíteni téged, ha netán rosszalkodnál.:D Kűgyed.

Apropó, Namely hol van. Őt is gyanítom a hosztos nicken.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 14:07:27

@Milady de Moon: Az volt az egyetlen, ami eleve elég egyértelmű volt. :)

Persze tudtam. Dehát unatkoztam épp... Na!
Brokkoli vazze!

Mooon 2013.02.15. 14:07:27

@Kytia:

terebélyesedik a lista :DDD...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 14:08:31

@Kytia: Há' mos' nem kurvára mindegy, hogy ki a host?

hostess 2013.02.15. 14:10:13

Ti sem dolgoztok egyébként? Lehetnénk barinők akkor!

Αphelion 2013.02.15. 14:11:37

@dr. gernika: Dovan alapvetoen nagyon lusta, de most csak 1 karakterrol van szo :P

Kytia 2013.02.15. 14:11:48

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Értem én, csak nem értek egyet. Szerintem ha valakinek azt mondom, hogy én ővele csak ágyrajárnék néhanap, de semmi egyéb, akkor nem várhatom el, hogy másokkal ne keressen/tartson fenn kapcsolatot. De felőlem...:D

Szöszi 28 2013.02.15. 14:11:54

@Milady de Moon: WTF?? ÉN meg a RÓZSASZÍN? Na ennyire szerelmes sose leszek, ezt elhiheted :D

Mooon 2013.02.15. 14:13:33

@SzösziBoszi25:

tutkó :DDD?
na jó... egye fene, elhiszem :)))...

_Ω_ 2013.02.15. 14:14:26

@Szemcsi: Mert galád módon nem küldtél hozzá alapanyagot. Cyd se, ő lusta volt (Gernika tegnap megmondta). :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 14:15:58

@_Ω_: Húdemegasszondtad nekem! :))

(Írtam valamit, de aztán inkább csak szmájliztam...:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 14:16:56

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Mi van?! És még a nevem is kisbetűvel... Fel vagyok háborodva!

Kytia 2013.02.15. 14:17:04

@_Ω_: Ha lesz még ilyen akció, akkor küldök én is.:D

Jack Torrance 2013.02.15. 14:17:29

@Kytia: ha annyira jó vagy, lehet, megéri, nem?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 14:20:21

@Kytia: Ha csak néhanap, az nem kapcsolat. Nálam.
Akkor csak van egy fix számom amit hívhatok ha dughatnékom van, és a ha épp neki is és épp velem, akkor szüret? (Picsába! Miért nincs ilyen számom????) :D
Viszont létezik partnerkapcsolat, ami csak szexről szól. Ennek rendszeressége van. Hiszen kapcsolat. Ez esetben én úgy gondolom, hogyha mellette más szálakat is akarok mozgatni, akkor azt jeleznem kell. És ha a másikat nem zavarja, akkor mehet. Nyilván kölcsönösen.
Persze mindez csak akkor érdekes, ha akarunk fair play-t. Ha nem, akkor ki nem szarja le mit gondol a másik?

Országúti Ninja 2013.02.15. 14:20:32

@_Ω_: én csak csámcsogni szeretek :)

A Cyd nem lusta, csak kifestette a körmét és nem száradt meg a leadási határidőig. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 14:24:25

@Jack Torrance: Ugye! :))

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Pff! Még ezt is nekem kéne megmondani?! •€@"/&-%•#+|~$£!!!! .\ /.

Hurri Kán 2013.02.15. 14:24:51

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Több ilyen szám kell, akkor exponenciálisan nő az esély a gyakoribb szüretre :)

Jack Torrance 2013.02.15. 14:25:32

@Kytia: ez a biztonságos "csak szex" feltétele :D

Kytia 2013.02.15. 14:28:58

@Jack Torrance: Hát én azt nem tudom.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én azt gondoltam, egy alapból csakszex kapcsolatban az az alapértelmezett, hogy nincs kizárólagosság. Számomra legalábbis nem lenne értelme elköteleződni egy olyan kapcsolatban, ahol érzelmileg tutira nem kapom meg, amire igényem van. Duplaárat fizessek feleannyi termékért? Nem fordítva szokták hirdetni?:))) De persze, abban talán igazad van, hogy jelezni kell. Bár az is kérdéses nekem, hogy van-e bármi köze egy ilyen partnernek ahhoz, hogy mit csinálok, amikor nem vele vagyok. Lehet, hogy a definíciókkal van a baj. A szexkapcsolat nekem nem kapcsolat. Ahogy az "elég rendszeresen iszunk együtt, de egymás problémái amúgy nem érdekelnek" - kapcsolat meg nem barátság, max haverság, meg együtt lógás. Na ilyen haverság szerintem a szexkapcsolat.
Meg még az is felmerült bennem, hogy lehet, a szexkapcsolat eleve nem fair play. De ez a gondolat még nem állt össze.:D

_Ω_ 2013.02.15. 14:29:19

@Szemcsi: Ó, értem. Tippeljük már meg, Cyd milyen színű körömlakkot használ! És rajzol-e a körmeire valamit? Vagy ragaszt-e rá csillámbizbaszt? :)
Szerintem feketére festi őket, esetleg szellemzöldre. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 14:29:30

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Értem. Este hétkor egy vezeklődugás???

Megjegyzem a nevedet te magad is kisbetűvel írod.
"önigazolók kíméljenek" Ugyebár.
A zárójeles hívókódod ugyan nagy P-vel kezdődik, de én annak csupán egy elemét "csibe" használtam, amit szintén kisbetűvel írsz.

Akkor? Dugunk? ;)

@Hurri Kán: Mindjárt elkérem csibe számát... :D

Jack Torrance 2013.02.15. 14:32:27

@Kytia: akkor ki tudja?

"lehet, a szexkapcsolat eleve nem fair play"
kivel szemben? (gondolkodjunk közösen)

Országúti Ninja 2013.02.15. 14:35:08

@SzösziBoszi25: "és be fog oltani"

Mi ellen? Veszettség? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 14:36:08

@Kytia: Persze. Mindig a def. felől kell kezdeni.
Mint mondtam az alkalomszerű összefekvés nem hoz létre semmilyen kötöttséget. Az akkor és ott van.
Viszont ezer oka lehet annak, hogy valaki ugyan fix kapcsolatot akar valakivel, de a dologból csupán a szex részt kéri. Itt azért nem árt tisztázni az álláspontokat.
Neked ez nem pálya, de ettől még másnak lehet, tehát ismét csak: megbeszélés.

Bár figyelj a szóhasználatra! Szexkapcsolat... mondod te magad is. Kapcsolat.
Az ivócimbiséget sose fogod ivóbarátságnak hívni. Ahogy az együtt lógásos partner is csak haver lesz, nem pedig barát.
Az eseti szex nálam nem kapcsolat, de nem is használom rá ezt a szót.

_Ω_ 2013.02.15. 14:38:59

@Kytia: Valami ilyen is lehet: épp egyik félnek sincs igénye többre érzelmileg (mondjuk mindketten egy szakítás után vannak). Amúgy megvan a fizikai vonzalom és szükségük van arra, hogy megbízhassanak a másik félben, az nem fog fűvel-fával, őket veszélyeztetve... Egy ilyennél én azt várnám, hogy ha az egyik kifelé kacsintgat mert van valaki aki felkeltette az érdeklődését "nem csak úgy" is, akkor szépen leépíti a szexkapcsolatot, hiszen az már útban lenne. Ha meg másvalaki is kell az első mellé, szigorúan a fizikai szükségletek okán, egyáltalán van létjogosultsága az első játékosnak? Extremitást kivéve szerintem nincs.
A többi variációtól feláll a szőr a hátamon és ráz a hideg.

Szöszi 28 2013.02.15. 14:40:20

@tőzegmalac: Ne engem kérdezz, esküszöm nem öltem meg :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 14:40:44

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hát... Jó! Legyen! :)

Csibe nagybetűvel. Tessék megjegyezni! :)

Mennem kell! Csók! Este...

dr. gernika 2013.02.15. 14:41:31

@Kytia: Azzal, hogy Szöszit találta be? Aznap lettem én is ellenség, (meg talán még Frici is), mert beleszóltunk és nem Bundás mellett.

Szöszi 28 2013.02.15. 14:41:35

@Szemcsi: NEEEM. Hanem a csak szexen alapuló kapcsolatok ellen. Na. Nem blogoltál eleget anno, hogy tudd? :D :D

Szöszi 28 2013.02.15. 14:43:59

@dr. gernika: Meg az összes hímnemű is a blogon, akik velem értettek egyet :D Szegények, nem tudtátok még mire vállalkoztok...Sose felejtem el nektek, hogy akkor mellém álltatok, ezzel magatokra vonva Bundás örihariját! :D

Szöszi 28 2013.02.15. 14:44:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Valamelyik nap kommentelt, ne csináljátok :D

Országúti Ninja 2013.02.15. 14:45:54

@SzösziBoszi25: persze feltörted a nickjét és gyors beírtál pár sort, hogy senki se gyanakodjon :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 14:46:31

@SzösziBoszi25: De most őszintén! Ha kinyírtad és megszerezted a nickjét? És vadul alibit gyártottál magadnak egy kamu hsz-szel?
Lehet, hogy hostess is te vagy! Végülis neked is van járműfétised!

Szöszi 28 2013.02.15. 14:47:07

@Szemcsi: Hát...Ha azt hiszed azt a stílust képes vagyok akár csak 1 percre is utánozni, nagyon tévedel ám :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 14:50:18

@SzösziBoszi25: Láttam. Kamu. Azt gondolom csak utánozni tudnád... :)

dr. gernika 2013.02.15. 14:50:47

@SzösziBoszi25: A hímneműek csak meg akartak dugni a lakásodért. :)

Niobe 2013.02.15. 14:55:40

@_Ω_: ;)

Most olvastam: "Általában sohasem követem el ugyanazt a hibát kétszer. 5-6 alkalommal is megpróbálom, csakhogy biztos legyek benne!" ;)

dr. gernika 2013.02.15. 14:57:03

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A lakásáért? :)
Nem egész egyszerűen abban a szituban Szöszi volt a normális, Bundi meg a fúria.

Kytia 2013.02.15. 15:01:55

@Jack Torrance: Nem tudom. Kezdetleges bennem a gondolat. Valahogy valaki ezekben mindig veszít. Ha van ellentétes tapasztalat, oszd meg izibe.:)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): És akkor egy ilyen meddig tart? Nemtóm, én magam körül mindig azt látom, hogy van egy a kettőből, aki sérülékenyebb és azt sakkban tartja az ilyesmi.

@_Ω_: Ezzel végül is egyetértek. Főleg az egészségügyi vonzata miatt lehet lényeges. De azért így is érdekes az egész. Ha tőlem valaki elkezd kizárólagosságot várni el, egy sor követelményt támasztok vele szemben és a ténylegesen kielégítő érzelmi kapcsolat csak a legharmatosabbak között van.:)

dr. gernika 2013.02.15. 15:04:51

@cyd: :D Nem találták el az eperszínt, igaz? :)

Országúti Ninja 2013.02.15. 15:07:46

@cyd: jaj, olyan messze tartod az ujjacskád, hogy még így se látom jól a színét :D

De azért köszi, hogy próbáltad megmutatni :D

dr. gernika 2013.02.15. 15:08:18

@tőzegmalac: Ezt nem tudom, csak hogy amikor bedobta a köztudatba a saját lakás tényét, olyan szintű érdeklődésrohamot tapasztaltam, amit addig nem. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 15:08:49

@dr. gernika: Ja. Ti racionalitásból és igazságérzetből, mi meg még dugni is csak kecóért... :D Ilyenek ezek a pasik mind! :D

@Kytia: Addig mint bármilyen kapcsolat. Nekem ilyen még nem volt.
Vélhetőleg nem is menne. Nekem muszáj szeretnem, és ha szeretem akkor ennél többet akarok. De elfogadom hogy másoknál működhet.

Kytia 2013.02.15. 15:12:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nade nem te mesélted, hogy volt, hogy mondtad a nőknek, hogy csakszex?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 15:12:45

@Kytia: "egészségügyi vonzata" Erre céloztam az elején a lyuksógorsággal...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 15:16:16

@Kytia: Ott, és akkor. Tehát nincs vonzata. Nincs kapcsolat. Se szex, se pár... Itt és most szexelünk, és nincs tovább. Ez az eseti szex.
Aztán ha három hét múlva megint szexelünk az megint eseti lesz. Nincs rá kötelezettség, nincs elvárás. Itt és most akarod, vagy sem?

Ennyi.

A szexkapcslat az, amit omega is fejtegetett fentebb.

Jack Torrance 2013.02.15. 15:16:48

@Kytia: saját tapasztalat nem nagyon van (a néhány éjszakásokat nem számítanám kapcsolatnak), a baráti körben előfordul, nem látok nagy sérüléseket. De ezekbe nem látok bele annyira mélyen, hogy feltétlenül észrevenném.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 15:17:06

@cyd: Mondom. Létező formának tartom. Ha mindkét félnek jó, miért ne?

Caddy 2013.02.15. 15:21:33

Kytia fenntartja az érdeklődést a szex témával,ha jól látom. :D

Jack Torrance 2013.02.15. 15:23:22

@Caddy: a reményt tartja fenn :D :D :D

Kytia 2013.02.15. 15:23:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jaaa, értem. Szóval csak annyit mondtál, hogy alkalmanként felmerülhet dugás, de rendszeresség nem?

@Jack Torrance: Hja. hát, nekem egyszer volt, de tudtam, ha nincs két vas, nagy lesz a baj. Mondjuk a másiknak is két vas volt. Meg valószínűleg a harmadiknak is. Így visszagondolva kész csoda, hogy megúsztuk.:D

cyd 2013.02.15. 15:24:16

@Caddy: Ha egy mondatban van szex és Kytia, ki az a hülye akinek az érdeklődése nem fentartott?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 15:24:28

@Caddy: Azzal mindig lehet. Na jó. Nem mindig, de többnyire. :)

Kytia 2013.02.15. 15:24:40

@Caddy: Igyakszem megtenni a tőlem telhetőt.:D És hát mind tudjuk, mi az az egyetlen dolog, amivel érdeklődést lehet fenntartani.:D

cyd 2013.02.15. 15:24:52

@cyd: Legalábbis még 15 percig, amíg tart a munkaidő.

Kytia 2013.02.15. 15:25:32

@cyd: Jajjmár, há elpirulok. No meg Arrius volt egy mondatban a szexszel.:D

cyd 2013.02.15. 15:26:20

@Kytia: "No meg Arrius volt egy mondatban a szexszel"
Te beteg, perverz állat!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 15:27:14

@Kytia: Még csak azt sem, hogy majd felmerülhet. Az már hitegetés.
Ismétlem: Itt, és most.

Persze volt olyan, hogy később is felmerült. :D

Jack Torrance 2013.02.15. 15:28:18

@Kytia: pedig micsoda szép kommuna lehetett volna :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 15:29:38

@cyd: Mos' mit nyígsz megen? Görög-latin kultúra... :D

tőzegmalac 2013.02.15. 15:30:34

@Caddy: Megint csak beszélnek róla :D

Caddy 2013.02.15. 15:33:23

@tőzegmalac: szájszex :)

@Jack Torrance: @cyd: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): egy szavatok se lehet itt szórakoztat benneteket péntek délután. :)

@Kytia: pláne itt. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 15:33:54

@Jack Torrance: Csókoltatom Győri Szilviát!
Ennyire bárki szakértő itt...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 15:35:14

@Caddy: Hát reklamáltunk? Reklamáltunk? Nem! Naugye! :D
Tőzeg finnyog itt csak. Ja meg Cyd picit a vélt tévelygés miatt... :D

Országúti Ninja 2013.02.15. 15:35:44

@Caddy: "@tőzegmalac: szájszex :)"

Az más :)

cyd 2013.02.15. 15:35:58

@Caddy: "szájszex"
Abból sem mindegy, hogy verbálpetting vagy orál, netán csak simán szájbabasznak...

Jack Torrance 2013.02.15. 15:38:27

@Caddy: nincs egy szavunk se! legfeljebb keveselljük az efféle alkalmakat :)))

Caddy 2013.02.15. 15:39:17

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nem reklamáltatok, csak feltűnt. :)

@Szemcsi: dehogyis :D:D:D

@cyd: na ugye, mennyi válfaja van. :D

Jack Torrance 2013.02.15. 15:40:55

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): jó, hát ez egy specifikus blog, nyilván. Nyilván a szakértő tanácsa is az kellett volna legyen, hogy a hölgy forduljon hozzánk a problémájával.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 15:42:17

@Jack Torrance: Hol el lett volna küldve a picsába műproblémástul... :D

tőzegmalac 2013.02.15. 15:59:29

@Caddy: jobb, mint beszélni róla :)

Szöszi 28 2013.02.15. 15:59:39

@dr. gernika: Hát pedig tuti a kèt szèpppp kék szememèrt volt az egész. Meg, mert totál igazam volt :-D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 16:01:45

@Szemcsi: Nyalván. Ezért vagyok én lúzer, Győri asszonság pedig szakértő...

Jack Torrance 2013.02.15. 16:13:31

@Kytia: no tessék, zavarba jött, el is tűnt

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 16:19:43

@Jack Torrance: Elbasztuk... :)

Vagy Caddy kinyírta... Akarjuk feltételezni a féltékenységi motívumot a bűntény kapcsán? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.15. 16:34:06

@Jack Torrance: Úgy érted persze, hogy elbasztuk, vagy hogy persze, hogy kinyírta, vagy hogy persze, hogy feltételezzük?

(Na? Jó sok hogy, mi?) :)

Jack Torrance 2013.02.15. 16:41:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): a kinyírtában nem vagyok biztos (vagy nem jól sikerült), mert Caddy is eltűnt. De azért persze, hogy feltételezzük :D
(el nem basztuk, az biztos! :D)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2013.02.15. 16:45:13

Senki se árulta a zestét a poszt ollónak?

dr. gernika 2013.02.15. 17:25:21

@SzösziBoszi25: Azt senki se kérdőjelezte meg! :)
Csak Bundi.

Országúti Ninja 2013.02.15. 17:39:34

ööö izé valaki tud segíteni abban, hogyan kell a blog.hu-ról saját blogot törölni? Valahogy nem találom ezt az opciót a beállításoknál...

_Ω_ 2013.02.15. 18:32:05

@Szemcsi: Admin -> Beállítások -> Motorháztető alatt -> Töröljük a(z) [********] blogot? keret:
[v] Biztos vagyok benne
Ezt bepipálod, és ugyanott Törlés gomb.

plantingC4 2013.02.15. 18:33:04

@Szemcsi: Az utsó banda volt itthon is, jó buli volt. :D

www.youtube.com/watch?v=QJPJorYjmj8

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.15. 20:14:51

Két vadász a ül a magaslesen. Az egyik a távcsövével kémleli a tájat :
- Te, az nem a te házad az út mellett ?
- De az enyém.
- Te, az nem a postás biciklije a kerítésnek támasztva?
- De az .
- Te, az nem a nejed a postással az ágyban?

Nézi a másik vadász :
- De komám az bizony az ! Te nagyon jó lövő vagy, megtennéd, hogy a nejemet fejbelövöd, a postást meg tökön ?
Az első vadász belenéz a puska távcsövébe, majd megszólal :
- Te, komám, úgy látom, hogy az most egy lövésből is menni fog....

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.15. 21:01:42

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Fú bazzz! Még csak most olvasom! Mi az a Bonyai? Bár asszem má' mindegy! :)

(sóhajt)

JOKKA21 2013.02.16. 04:02:55

Minden nő kurva, sajnos ritka a rendes nő.

JOKKA21 2013.02.17. 05:01:39

Mint mondtam, minden nő kurva és ritka a rendes nő, de azért van pár "darab" aki megérdemli, hogy szeressék.

JOKKA21 2013.02.17. 08:15:18

Omega és Szemcsi szerintem gyertek össze.:D

JOKKA21 2013.02.17. 08:33:15

Nőkhöz csak pénz kell és kiszámítható mind és persze számítóak is.Pénzéhes buta beképzelt libák, tisztelet a kevés kivételnek.

JOKKA21 2013.02.18. 00:17:28

@_Ω_: Mert szép pár lennétek szerintem.:)

_Ω_ 2013.02.18. 12:41:17

@JOKKA21: Szerintem meg eléggé egyedül vagy ezzel a véleménnyel.
süti beállítások módosítása