HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/04/a_villamkapcsolatok_korat_eljuk

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr285494531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.09.04. 08:08:14

Ha párszor beléd is baszna a villám akkor most lenne mit olvasnom a kávém mellé.

pretty kitty 2013.09.04. 08:10:25

Posztel accem lad isz lad felne jed benszoszegesz meghitt szeggbekulasz XDDDDDDDDDDD

hostess 2013.09.04. 08:14:38

Egy részeg csaj lefeküdt vele egy buliból, aztán józanul már nem kelett neki a dezsőke, akinek most fáj a pici szíve.

mütyür 2013.09.04. 08:15:35

"Mert 1x jártam már így, amikor a másik fél csodálkozott, hogy akarok még vele találkozni…"

áhá, szóval ez a te nagy bajod. minek kellett hozzá a körített túró? akár leírhattad volna magát a sztorit.

mütyür 2013.09.04. 08:16:55

@hostess: én azt hittem, csaj írta.

2013.09.04. 08:18:17

@mütyür: ha elolvastad volna a posztot, akkor tudhatnád, hogy nem akar pletykálni!!! Úgyhogy ne is próbáld ilyesmibe belekergetni!!!

mütyür 2013.09.04. 08:19:52

@Rakoncátlan Oedipus: saját magáról sem képes pletyizni? pffff

hostess 2013.09.04. 08:20:19

@mütyür: Igen, Mütyi, akkor legalább izgibb lett volna. Ott a pont! :3

2013.09.04. 08:23:22

@mütyür: poszt alapján ahem, némileg szkeptikus vagyok, sokkal életszerűbbnek tűnik, hogy tőle menekültek el és nem ő volt a nagy hódító.

Ha a "megfigyeléseit" sem tudja normálisan megfogalmazni, akkor ugyan hogyan is lenne képes összehazudni egy egyéjszakást.

hostess 2013.09.04. 08:28:25

@mütyür: Akkor a bálnát egyszeri ürítésre használta egy hejjespasee, aki aztán hajnalban tiplizett, most meg picsog a duci kis morci lelke.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.04. 08:32:06

@hostess:

Pedig neki alanyi jogon jár a gazdag hejjespasee! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 08:33:53

Ha nem fekszel le vele egyből, akkor jócskán csökkented az esélyt, hogy belefuss egy egyéjszakásba. Aki arra megy, az a legtöbb lekoccol, ha nem tartod oda neki egyből és keres olyat, aki hajlandó erre.

Amúgy meg szerintem mentalitás kérdése. Én nem vagyok híve, de ismerek olyat, akinek meg ez így jó. Na igen, az lenne jó, ha aki erre megy, az megmondja, de szerintem ez ritka. Ki lehet szűrni az ilyet azért, ha odafigyel az ember, pl. akár azzal, amit fent írtam. Ha nem viszket annyira, akkor nyilván tudsz várni, amíg kicsit jobban megismered az illetőt.

Szóval úgy gondolom, hogy ne törődj azzal, mások mit csinálnak. Én is szoktam szörnyülködni, aztán legyintek, hogy az "ő bajuk", meg "ha nekik így jó, hát csinálják". Én meg úgy cselekszem, ahogy nekem jó. Ennyi! :)

mütyür 2013.09.04. 08:35:51

@hostess: mert ő ilyen kis szerelmes típus :) másnap reggel, mialatt lefőzte a KV-t, már az esküvői rucikat nézte a neten :)

mütyür 2013.09.04. 08:37:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): na ez a szerencsétlen nyifogó jószág nem érdemelt ilyen hosszú választ :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 08:40:45

@mütyür: Szerintem nincs vele semmi baj. Nem értem, miért szapuljátok...

hostess 2013.09.04. 08:46:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azt nézd majd meg, amikor Reki kiosztja! Azt nem teszi majd zsebre. Remélem, bírni fogja az érzékeny lelke.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.04. 08:48:09

@mütyür:

Lehet fel is vetette a fickónak, hogy ő templom esküvőt akar miközben az rémülten bámult a kávésibrik mögül. Aztán meg hanyatt-homlok menekült a pók barlangjából!

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 08:48:26

Világos, egyszer végre megdugtak, aztán azon melegében le is pattintottak.
A barátnődnek nagyjából igaza van, ugyanis valóban sok az önbizalomhiányos szerencsétlen, aki attól érzi Nőnek vagy Férfinak (természetesen nagybetűvel) magát, ha minél többen dugják meg/tartják neki oda.
És igen, ilyen a világ, ha valaki megdug, akkor még nem biztos, hogy SZERET, és az sem, hogy ásó-kapa-nagyharangot tervez veled.
Jó reggelt kívánok!

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 08:50:06

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Simán.
A legextrémebb elvárásai többnyire azoknak vannak, akik egyébként a legkevésbé válogathatnak.

hostess 2013.09.04. 08:53:57

@mütyür: És azt hitte, hogy a herceg csak elment reggeliért, és azon filózott, hogy hány fánkkal bélelheti ki a gyomrocskáját. Aztán amikor a pasi dél körül sem jelent meg, elgurult egy mekibe enyhíteni a fájdalmán pár hambival és a netes gépeken bepötyögte ezt a kis szösszenetet.

mütyür 2013.09.04. 08:58:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): uncsiiiiiiii

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: hát kb.

@Dr.Rekettyés László: és miért? mert így mondhatják azt, azért nincs senkije, mert ő válogatós, nem azért, mert rusnya :)

mütyür 2013.09.04. 08:59:35

@hostess: :DDD "csak leugrom egy cigiért" :D

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:02:33

@mütyür: Nem, ilyenkor azt mondják, hogy Nézz már tükörbe, bazdmeg!
Világos, hogy a 160 centis, 140 kilós, kopaszodó hisztérikának minimum 190 magas, kockahasú, kék szemű szőke herceg kell, de különösen az a mókás, amikor az ilyen mindenkit még nagy hangon fikáz is, aki véletlenül nem így néz ki.

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:04:01

@hostess: Most majd a kövérségük miatt frusztráltak jól rád ugranak!
(Ha szerencséd van, akkor csak képletesen.)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 09:08:41

@mütyür: Hát nem tudom... inkább ez, mint az a nyifogás, amit a negyvenes nő vágott le, mert "udvarolt" neki egy fiatal kanocska... és akkor megdugassa magát, vagy sem.... :)

mütyür 2013.09.04. 09:12:27

@Dr.Rekettyés László: gondolom náluk karcsúsító tükör van, a mérleg meg már rég kimúlt a legutóbbi méredzkedésnél :))

monnyuk én is a magaspasikat szeressem :))) 158-185 sztem totálcukki :D

mütyür 2013.09.04. 09:13:11

@Bundabandi (Cookie Bunny): ne is emlegesd azt a posztot, rendesen kikeltem magamból :)

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:17:32

@mütyür: Na, erre van egy alapsztori, ha nem közeli ismerőstől hallottam volna, akkor nem hiszem el.
Adva van egy munkájában anyagilag is sikeres, normálisnak tűnő faszi.
Miután 178 centi magas, a suna több év után ott hagyja, mert őt "mindig is zavarta a dolog, mert a férfi 180 cm-nél kezdődik".
Addig-addig himbálja magát kosármeccseken, amíg egy vidéki csapat játékosa egyszer-egyszer megdugja. De aztán kiderül, hogy néha ütögeti is egy kicsit, meg véletlenül családja is van.
Ja, a csaj olyan 160 cm körüli lehet.
De a 178 az kevés volt, mert mégsem 180, ami neki JÁR.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.04. 09:20:01

@mütyür:

Tőlük jön az a duma is, hogy "Már nincsenek igazi férfiak". Naja, sokan nem vállalják a kihívásokat, miszerint szép nőt megdugni mindenki tud, a rondát már kihívás :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.04. 09:20:59

@Dr.Rekettyés László:

Ez egy gnóm pasi siráma. :) 178 az mégsem 180. A számok makacs dolgok.

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:24:57

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na most gondolj bele, akinek meg az JÁR, hogy 20 centi alatt szóba se álljon senkivel, mert ilyenek is vannak.
Most így elképzelem, hogy eksön előtt végigméri: ez 19 centinél nem nagyobb, úgyhogy öltözz fel és húzz innen a picsába!

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:32:05

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ilyenkor mindenképpen érdemes őket megkérni, hogy akkor sorolják fel tételesen A Zigazi Férfi ismérveit.

mütyür 2013.09.04. 09:32:15

@Dr.Rekettyés László: sztem az ilyeneknek még sosem volt orgazmusuk, aztán vmit csak ki kellett találni, miért :)

mütyür 2013.09.04. 09:33:20

@Dr.Rekettyés László: ezt már múltkor megtudtuk, hánibáni révén... a Férfi otthon ül és mindenfélét barkácsol :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 09:34:00

@mütyür: :D Olvastam!

@Dr.Rekettyés László: Nekem a mostani párom kérdezte az elején, hogy nem zavar-e engem a magassága. Kérdeztem tőle, hogy miért? (Ő 175, én meg 168) Azt mondta van olyan, aki szerint a férfi 180-tól kezdődik és hát ő nincs annyi. Mondtam neki, hogy nekem aztán tök mindegy, lehetőleg ne legyen alacsonyabb, mint én, de egyébként nem érdekel. Nem is értem, miért szempont ez! Nem teljesen mindegy, hogy hány cm-re nőtt meg, az egy adottság, ez van és kész.

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:34:43

@mütyür: Jól van, minden kétségemet eloszlattad. Nem vagyok egy otthonülő típus, és gyakorlatilag még életemben nem barkácsoltam.
Nem vagyok hát Férfi.

2013.09.04. 09:35:10

@Dr.Rekettyés László: bazz

De akkor colstokkal jár mindenhova? Amekkora észlény, a pali igazán bekamuzhatta volna azt a két centit. Persze ez úgyis csak púder, de hátha.

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:36:56

@mütyür: Meg aztán még az is lehet, hogy ha megkapja egyszer a neki JÁRÓ huszonötöst, akkor fuldokol, öklendezik, sziszeg és szenved.

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:38:12

@Rakoncátlan Oedipus: De itt az az érdekes, hogy a faszinak szerintem tuti hétszámjegyű nettója van, és amennyire én ismerem, tényleg egy normális fazon. És ennek ellenére dobva lett.

mütyür 2013.09.04. 09:39:13

@Dr.Rekettyés László: szar ez a mai nap, hhmm? :)))

@Bundabandi (Cookie Bunny): istenkém, járkáló agyhalottak :D

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:40:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jó, hát mások szerint meg 100 kilónál kezdődik a Férfi.

mütyür 2013.09.04. 09:40:46

@Dr.Rekettyés László: mindegy, mennyi a fizetése, ha nem költött eleget a csajra :)

Namely 2013.09.04. 09:41:06

"Ha valakivel lefekszünk, annak egy bensőséges meghitt élménynek kéne lennie"
Naná, hogy bensőségesnek. Hogy csinálod testen kívül? Na ugye....

mütyür 2013.09.04. 09:42:02

@Dr.Rekettyés László: pfujjj :( és a hájpárnák közt kell keresgélni a fütyeszt, ez vajon mitől szexi? :/

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:42:10

@mütyür: Nem, de most elmegyek, kifosztom az Obit, a Praktikert meg a Baumaxot, aztán kiülök a kertbe barkácsolni.

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:43:06

@mütyür: Na jó, mondjuk az sem mindegy, hogy ehhez 155 centi párosul, vagy 195.

mütyür 2013.09.04. 09:45:56

@Dr.Rekettyés László: gyárts madáretetőt :))

persze, meg hogy háj vagy izom.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.04. 09:48:06

@Dr.Rekettyés László:

Lényegében a pénzes hejjespasee definicíióját kapod meg, aki csak őt akarja. :)

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 09:53:25

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: És ha ilyen ember nincs, akkor az összes faszi szemét és túl nagyok az igényei.

Hurri Kán 2013.09.04. 10:02:17

Posztoló irigykedik, hogy ő kimarad a szórásból? Szar ügy. Miért nem inkább a saját tyúkszaros életével foglalkozik?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.04. 10:11:55

@Dr.Rekettyés László:

De véletlenül sem hibás ő semmiben. Neki reális igényei vannak (szerinte). :) Önkritika és realitásérzék 0, igények és önbizalom 10.

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 10:14:53

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Most így hirtelen nem tudok az ismeretségi körömből olyan példát, hogy a hatalmas szintkülönbség ellenére meglévő szintén hatalmas igények realizálódtak volna.

Sadist 2013.09.04. 10:59:33

@Dr.Rekettyés László: Valószínű, hogy a kis rüssz még fiatal volt és naiv, ezért úgy gondolta, hogy kapni fog rendeset, jól keresőt ÉS magasat a rendes és jól kereső helyett. Nem jött be.

Sadist 2013.09.04. 11:01:13

@mütyür: Na ez meg a másik, hogy nem az a lényeg, hogy mennyi erőforrással rendelkezik a faszi, hanem hogy ebből mennyit hajlandó szíve választottjára fordítani.

plantingC4 2013.09.04. 11:33:08

Remek példa ez az írás arra, hogy nem feltétlenül tud mit kezdeni valaki, a "felgyorsult" élettel. A maga fura módján eljut odáig, hogy érzi a felületességet, nagy sebességet, nem mindenkinek fekszik ez, "nem jön be" neki.

Lehetne írni, hogy csodálkozik? Ez van most, ez a tendencia nyom le mindent.
A kapcsolataink, a kommunikációnk, leegyszerűsítve, hogy ne legyen regény, az egész életünk, mostanában erre van kondicionálva. Persze, hogy megjelenik a felfokozott tempó a kapcsolatok területén is.

Fogyasztásunk--->életünk.
A fogyasztási szokások megjelennek a kapcsolatokban is.
Előtérbe kerül a mennyiség, a minőség helyett. Azt verik belénk, hogy válts, cserélj, vegyél újat, dobd ki a régit, hisz annak az a baja, hogy RÉGI és nem ÚJ.
Ennyi. Csak az új a jó...a régi, az nem új, tehát nem lehet jó...

Meg ugye milyen sok energiát tud felemészteni egy kapcsolat fenntartása, nap, mint nap "foglalkozni kell" a másikkal, hát nem sokkal egyszerűbb csak egy kufircnyit rászánni?
Nem kell meghallgatni a fárasztó történetét, meg amúgy is ki a faszt érdekel a másik ember, csak a pinája/fasza kell most erre a 2 órára, ne ömlengjen már itt minden szarról...

Külön érdekes lenne azt boncolgatni, hogy vannak, akik csak "ilyen" kapcsolatokra képesek vagy tényleg erre vágynak, saját döntésük miatt tesznek így?...
Igény vajon lenne stabilabb dologra, csak egyszerűen képtelen így működni?
Az igények ilyenek, vagy a képességeik ennyit tesznek lehetővé?
Ennyi energia jut a másikra az életemből, hogy egy jót tekerünk a lepedőn és csá vagy ennyit szánok rá csak tudatosan?
Nem mindegy, mi a válasz, de sokan még a kérdésekig sem jutnak el...

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 11:40:43

@plantingC4:
"Azt verik belénk, hogy válts, cserélj, vegyél újat, dobd ki a régit, hisz annak az a baja, hogy RÉGI és nem ÚJ."
Ezzel egyetértek, ráadásul ugye ma már mi sem egyszerűbb, mint ÚJat keresni.
Tíz és tízezrével regisztrálnak a különböző "társkereső" oldalakra, a többség természetesen csak "kíváncsiságból".

plantingC4 2013.09.04. 12:09:08

@Dr.Rekettyés László: Persze, hogy csak kíváncsiságból, én is ezt fogom mondani, ha egyszer regelek ilyenre valaha :D

@mütyür: köszcsi ! igen, "szép dolgok" ezek...

mütyür 2013.09.04. 12:19:31

@plantingC4: szomorú amúgy nagyon. és nem, az istenért nem jövünk rá, vajon mégis mitől rákosodunk, halunk meg szívrohamban 40 évesen stb. ugyan az ember nem tud kiugrani a világból, hacsak nem nyer rekordlottót, de azért lehetne ésszerűbben, okosabban élni.
én sosem értettem a "karrieristákat". nekem nagyon furcsa, hogy az vkinek az élete, hogy fúúú, dolgozom mindennap 12 órát és 10 év múlva már faszom-menedzser leszek és az mennyire királyság. közben ideje/ereje nincs elkölteni a pénzét.

közben olvasgatom, mik történnek az iskolákban... hát rózsika... megint alkottatok :S

pretty kitty 2013.09.04. 12:20:48

@plantingC4: Asztan mikol a cajlol ceded le jaz alszonemut akkol isz asz fogod mondani h cak kivanciszagboooool ;))))))))))))))))

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 12:27:28

@plantingC4: Majd azt is mondd, hogy CSAK beszélgetni vagy ott, mert neked amúgy nincs szükséged arra, hogy ott legyél, hiszen bármikor találsz minden ujjadra százat.

mütyür 2013.09.04. 12:29:14

@Dr.Rekettyés László: vagy a "bnőm regisztrált engem és csak néha nézek ide"

plantingC4 2013.09.04. 12:30:57

@Cak Cimplan Cajci: Mindig ez van, remekül ráéreztél amúgy, ez az igazság, nem tudok jól hazudni és nem is kellene ebben a témakörben.
Valóban kíváncsi vagyok az ilyesmire, kár is lenne tagadni. :D:D:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 12:31:46

@plantingC4: "Külön érdekes lenne azt boncolgatni, hogy vannak, akik csak "ilyen" kapcsolatokra képesek vagy tényleg erre vágynak, saját döntésük miatt tesznek így?... "

Szerinted valaki/valami kényszeríti őket erre? Ha ott az igény, akkor csak és kizárólag a SAJÁT döntésén múlik, hogy az igényeit követi, vagy azokat az elvárásokat, ami "állítólag" vannak vele szemben. A társadalmi nyomásnak enged, vagy önmaga akar lenni és leszarja, mit várnak tőle. Már ha ez a fajta viselkedés társadalmi elvárás egyáltalán és valóban a felgyorsult világnak és kommunikációnak köszönhető. Én úgy gondolom ez csak egy része. Azért van az embernek egyénisége/személyisége is! Egyrészt van aki valóban hajlamos erre, mert van rá igénye, neki ez így jó. Másrészt van aki részt vesz ebben, mert mondjuk meg akar felelni, nem akar kilógni. Az utóbbit nem tudom sajnálni, ha neki amúgy nem erre lenne igénye, hanem a tartalmasabb kapcsolatra és mégis így viselkedik, mert ez a "trendi".

"Az igények ilyenek, vagy a képességeik ennyit tesznek lehetővé? "

Én nem gondolnám, hogy ez egy képesség lenne. Magyarán, hogy ez egy veleszületett adott valami, hogy ő nem képes más kapcsolatra. Szerintem inkább készség, ennek megfelelően változtatható fejleszthető a dolog, már ha akarja.

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 12:32:50

@mütyür: "röhögni a sok szerencsétlenen"

mütyür 2013.09.04. 12:40:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): azért tegyük hozzá, hogy erre a felgyorsult világra vagyunk nevelve. a fiatalok mindenképp. ha alapingerként ér nap mint nap, hogy mindig minden azonnal történik, nem lesz türelmed egy energiafogyasztó kapcsolatot fenntartani. Az meg, hogy mindenkinek van saját személyisége, meg nem kell mindenképp megfelelni, aranyosan naiv :) de persze egyetértek :)

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 12:49:31

@mütyür: Az sem mindegy azért, hogy mit takar az a saját személyiség, illetve saját egyéniség.
A legnagyobb elmebetegek, akikkel eddig találkoztam, kivétel nélkül hatalmas nagy egyéniségnek tartották magukat.
Hogy ők ilyenek, és mindent és mindenkit leszarnak, és ilyennek KELL őket elfogadni, és akinek nem tetszik, kapja be, ő azt is leszarja.
A deviáns ember nagyon gyakran "érvel" azzal, hogy ő bizony "egyéniség".

plantingC4 2013.09.04. 12:53:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): Lehet, hogy pontatlanul fejeztem ki magam és félreérthető volt, a kérdés arra irányult, hogy valóban ezt és így akarja valaki vagy ennyit tud csak, más típusú (nem egyéjszakás)kapcsolatra képtelen?

mütyür 2013.09.04. 12:57:06

@Dr.Rekettyés László: tekintsünk el a pszichóktól. de az, hogy csak ÉN vagyok fontos, mindenki kapja be, ezek szintén a mostani világmenet tünetei. nem érek rá másokra odafigyelni. plusz a nevelés is ugye liberális, visszatértünk oda, hogy a gyerek kis felnőtt, az csinál, amihez kedve van, szabályokból/kötelességekből pedig egyre kevesebb.

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 13:01:20

@mütyür: Azért az sem véletlen, hogy a liberális lassan szitokszónak számít.
És nem a politika miatt, hanem azért, mert sokan egyáltalán nem biztosak abban, hogy jót tett nekünk ez a gyors rendszerváltás és ez a hirtelen jött fene nagy szabadság és szabadosság.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 13:02:42

@Dr.Rekettyés László: @mütyür: Márpedig én úgy gondolom, hogy ahhoz, hogy ne dilizz be és képes legyél élni az életed, plusz legyen egy működőképes kapcsolatod, nagyrészt le kell szarni, mit gondolnak mások. Ez baromi nehéz, mert valóban kapod az impulzusokat mindenhonnan, hogy milyen a tökéletes férfi, nő, kapcsolat, étkezés, öltözködés stb. Szerintem ahhoz kell erős személyiség/egyéniség, hogy tudd, mi az, amit te elfogadsz ezekből és mi az, amit nem, ami nem te vagy és nem is akarsz lenni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 13:05:22

@plantingC4: Erre mondtam, hogy szerintem nincs ilyen, hogy csak valaki erre KÉPES. Akarat kérdése és nem egy adottság.

mütyür 2013.09.04. 13:06:15

@Dr.Rekettyés László: rosszabb napjaimon néha már azt mondom, hogy a liberalizmusnál rosszabb egyszerűen nincs :)

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 13:06:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze, ebben abszolút igazad van.
Nyilván többnyire le kell szarni az impulzusokat, de én most arra gondoltam, hogy nagyon sokan akarnak görcsösen rohadt nagy egyéniségek lenni, hogy valamivel azért kitűnjenek.
És amivel ki akarnak tűnni, az viszont a nagy többség számára vállalhatatlan.

mütyür 2013.09.04. 13:10:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): én teljes mértékben egyetértek! DE, nézz körbe most az irodában. hány olyan ember van, aki nem a blikk/bors kombóból okosodik, nem nézi meg mindennap az estiszart a tv-ben? hányan olvasnak könyvet? egyáltalán, hányan GONDOLKODNAK? a világról, saját magukról? az emberek döntő többsége nem szeret gondolkodni (nálunk ugye az oktatás nem is támogatja a gondolkodásra nevelést. magold be, kapsz jójegyet, csá), sokkal könnyebb idomulni, mint sok esetben harcokat vívni azért, hogy te legalább megközelítőleg te lehess.

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 13:12:47

@mütyür: Nem akarlak kellemetlen helyzetbe hozni, de tökéletesen megfogalmaztad a véleményemet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 13:17:00

@Dr.Rekettyés László: Na igen, az megint egy másik dolog. Ezt pl. tegnap érintettem némiképp. Szerintem nagyon sokan szerepet játszanak, legalábbis én ezt látom, tapasztalom. Talán nem mernek önmaguk lenni, meg akarnak valaminek/valakinek felelni... Ez a nyomás szerintem egyre nagyobb, ráadásul nagyon sok rossz minta van, amivel tele a világ. Kihívás vállalni magadat, ami tényleg te vagy és nem egy felvett vagány valami. Szerintem sokkal nagyobb kihívás, mint mondjuk az én gyerekkoromban volt, ahol nagyrészt személyesen találkoztunk. És a virtuális világnak ebben mindenképpen nagy szerepe van, ahol az lehetsz ami akarsz, úgy alakítod a képet magadról, ahogy akarod (akár szó szerint is). Ott vannak ám "nagy egyéniségek"! Hát nem? :D

mütyür 2013.09.04. 13:20:02

@Dr.Rekettyés László: :) megspóroltál egy csomó betűt, látod :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 13:22:36

@mütyür: Na és ehhez kell, hogy te, TE legyél. És erre írtam az elején a poszterinnek, hogy le kell szarni, mit hogyan csinálnak mások, és úgy élni, ahogy neki tetszik. Ha neki nem tetszik az egyéjszakázás, hát ne csinálja! Nem kell szétdobnia magát úgy, hogy nem is ismeri az illetőt. Mások nem így csinálják? És???

Dr.Rekettyés László 2013.09.04. 13:23:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): Aki a virtuális világban másnak adja ki magát, mint amilyen valójában, akkor ott valami mentális probléma lehet.
Meg aztán a virtuális ismeretség gyakran realizálódik "élőben" is, ott pedig aztán nagyon hamar kiderülnek a dolgok.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 13:28:14

@Dr.Rekettyés László: Akkor elég sok embernek van mentális problémája! :D

mütyür 2013.09.04. 13:39:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): poszterinának ezúton is sok szerencsét kívánok :)

plantingC4 2013.09.04. 13:59:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az ehhez szükséges, agyából, lelkéből hiányzó hozzávalók hiánya, viszont előidézhet olyan állapotot egy egyednél, amit, mi többi egyed úgy fogalmazunk meg, hogy "képtelen komoly kapcsolatra".

Azt merészelném mondani, hogy akarat kérdése is lehet. De lehet, hogy egyszerűen képtelen valaki erre.
Nem születnének rinyálós posztok, ha ez ilyen tisztán akarat kérdése lenne...

Én űrhajós akarnék lenni, de a szervezetem nem alkalmas az ilyesmire, egy körhintán összehányom magam.
Nagyon akarom, de nem leszek soha az, ha nagyonnagyonnagyon akarom, akkor sem.

Akkor, hogy ne legyen baj belőle, fogalmazhatok úgy, hogy vannak dolgok, amiket akarunk, meg vannak dolgok, amiket bárhogy akarunk, nem fognak, csak azért menni, teljesülni, mert akarjuk?

akut schizo effektív pszichózis 2013.09.04. 14:01:16

@mütyür: mosmé'? spanyolországban is válság van és ott is dobálják a milliárdokat euróban. mondjun nem állami pézből...

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.09.04. 14:04:25

@Dr.Rekettyés László: Bevallom, én pl valójában nem vagyok egy sün. Tüskéböl sincs annyi :)

@plantingC4: "Én űrhajós akarnék lenni, de a szervezetem nem alkalmas az ilyesmire"
Zacskót kell vinni.

mütyür 2013.09.04. 14:04:42

@akut schizo effektív pszichózis: nekem csak ezt a csürhét van kedvem dobálni :(

mütyür 2013.09.04. 14:07:57

@plantingC4: egyet, amit mindig kimosol :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 14:12:56

@plantingC4: Pedig szerintem tényleg csak akarat kérdése.

Ez a nem képes rá duma, kb. olyan, mint amit a megcsalt félnek mondanak sokszor. "Szeretlek, de tudod én nem vagyok képes csak egy nőt szeretni/ de én ilyen vagyok/de nem bírtam ellenállni a kísértésnek" stb. stb.

Az űrhajós szerintem nem jó példa. Mondjuk azért abban is lehet fejlődni, hogy ne hányd össze magad. :D Szóval végül is... bárki lehet űrhajós, ha jól meggondolom! Egy "kapcsolatnál" valaki vagy akarja, hogy több legyen, mint egy éjszaka, vagy nem. Én nem hiszek abban a dumában, hogy valaki NEM KÉPES többre.

Rinyálni meg akkor szoktak, ha meg sem próbálják és csak rámondják, hogy nem megy. Ja meg nem beszélnek egymással és ide sírnak, hogy de szar nekik.

plantingC4 2013.09.04. 14:16:55

@mütyür: Tudom, hogy nem környezettudatos a válaszom, de nem mosogatnám szívesen azokat, inkább maradnék ebben az esetben a jól bevált, pazarló, eldobható megoldásoknál :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 14:18:15

@tőzegmalac: De rég jártál erre! Csak irigykedsz, mert te nem vagy olyan igazi férfi. :P

Persze, műszőrből! Hisz nem vagyok fából és fémből sem.

mütyür 2013.09.04. 14:19:48

@plantingC4: akkor kinyitod a kabinajtót és kihánysz :DD amúgy van gyógyszer erre :) próbáld ki, hátha leszel még űrhajós :)

pretty kitty 2013.09.04. 14:23:55

LOL....elkepzelem ahod Plenting eppen call le ja Holdla...."Ez ed kisz lepesz edd embel camala....de jed hatalmasz.....BLOAAAAAAAF!!!!!!!......" XDDDDDDDDDDDDDDD

tőzegmalac 2013.09.04. 14:36:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze, sárgulok... :P
mostanában minden időm elviszi a barkácsolás ;) megyek is, mert még füvet kell nyírni :D

plantingC4 2013.09.04. 14:37:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): Bundi, de hát igazat mondott a férj a példádban:D

Bijjológijjailag minden stimmel, hímegyedek viselkedése c. fejezetet lapozgassad, lesznek még hasonló fura dolgok :D

Megint más kérdés, hogy a "modern" "civilizációnk" nem támogatja, hogy hímegyedek továbbra is használják ezt a kernelverziót...:D

Az a kérdés, hogy milyen dumában hiszel, meg hit kérdése, semmi több.
Attól függetlenül, hogy te hiszel valamiben, nem feltétlenül létezik, attól, hogy hiszed.
És valaminek a létezését, az sem befolyásolja, hogy tetszik neked vagy nem tetszik.
Hiszed vagy sem, nem függ tőled, az, ami van.
Persze mondhatod, hogy nem hiszed el, de ez nem változtat a tényen, hogy ilyen bizony van.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 14:42:38

@plantingC4: Akkor ennyi erővel amit te írsz, az sem úgy van.... csak mert te írod. :S Szóval akkor semmi sincs, mert hát ki mondja meg, hogy mi van és mi nincs. OMG! Ha már hit...

plantingC4 2013.09.04. 14:48:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): Amúgy meg írhatnál a NASA-nak, tudod olyan kis hobbikörös arcok, akik fura dolgokat hegesztenek meg sokat piróznak...

Ötleteid egy levélben összegyűjtve elküldhetnéd nekik, melyben javaslatokat tehetnél a hajózó személyzet kiválasztásának procedúrájára !
Ha esetleg nekik nem jönnének be az ötleteid, talán a marketingosztály ráharap, egy új kampánynál---"Bárki lehet űrhajós-jelentkezzen Ön is űrpilótának"---mondjuk egy ilyen jó szlogenért én is odaadnám a fél karom !
Hazudtam !
Az egészet!4!!!44

mütyür 2013.09.04. 14:54:39

@plantingC4: ha űrhajós nem is lehetnél könnyen, de marsra keresnek telepeseket. ez nem tetszene? :) csak egy kis időt kellene hányódva töltened :D

plantingC4 2013.09.04. 15:00:57

@mütyür: Még a Földön sem értek mindent, úgy érzem nincs keresni valóm a Marson.

Ha én hánytam, az eddig sem nekem okozott gondot :D
Úgy vagyok vele, hogy el kell engedni azt, ami nem akar többé hozzánk tartozni :D
Egyszer megállítottam a Kinizsi utca forgalmát 3 percre, autóstól, buszostól, trolistól, mert hánynom kellett :D:D:D

mütyür 2013.09.04. 15:09:24

@plantingC4: :DD hányni pedig akkorsejó :(

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.04. 15:18:24

@plantingC4: Miért? Manapság, ha van elég pénzed felvisznek simán! Szóval ahogy Namely mondaná: tanulj, szerezz egy jó állást, keress sok pénzt és tiéd lehet... álmaid űrhajós útja!

plantingC4 2013.09.04. 15:21:34

@mütyür: Jónak nem jó, de még rosszabb lenne, ha nem lenne ez a mechanizmus.
Fura dolog ez is :D
Hogy jól működj, néha rossz dolgok történnek veled :D
Megtörténik ez a rossz és jobban leszel :D

Állat az élet ! :D

mütyür 2013.09.04. 15:46:37

@plantingC4: már ha vkinek jólesik, hogy egész nap szenved a szétmart torkával :D

plantingC4 2013.09.04. 15:59:21

@mütyür: "ugyan az ember nem tud kiugrani a világból, hacsak nem nyer rekordlottót, de azért lehetne ésszerűbben, okosabban élni."

Emberkísérletet végzek magamon 8 éve és arra jöttem rá, hogy nem kiugrani kell, hanem bele sem kell keveredni :D
Nem tudom eldönteni melyik a nehezebb, hiszen ezen a világon kell élnem, ebben a közegben boldogulnom, ezek az emberek vesznek körül, akik között, én is az egyik ember vagyok.
Részt is venni benne, meg nem is, nekem ezen megy a "játék".
Ha túl magas szinten nem veszek benne részt, az gondot okozhat nekem és környezetemnek is.
Ha hagyom magam belevonni, az engem készít ki, én meg utána a környezetemet, az sem megoldás.
Rekordlottó nyereménnyel valóban nagyságrendekkel könnyebb, "kiugrani a világból", mivel ez nekem nincs, így sokkal kacifántosabb megoldásokat követel az ügy megoldása és az állapot fenntartása.

Nyilván újabb érdekes kérdések vetődnek fel.
Mennyire lehet "kiugrani"?
Mi számít "kiugrásnak"?
Mennyivel lehet a világ nekem nem tetsző működését, úgy leszarni, hogy ne "muszájdzsekiben" vigyenek el az ápolók vagy kerüljek börtönbe vagy egyszerűen az embertársaim, akik közt élnem kéne, ne tartsanak teljesen sültbolondnak és emiatt, ha ők ezt nem értik, te is őket ?
És megannyi talányos kérdés....de most mennem kell.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Álmaim űrhajós útján én vezetek, nem visznek...

mütyür 2013.09.04. 16:05:18

@plantingC4: túl későn filozofálsz, majd holnap folytathatjuk :) (na csak én is rengeteget szenvedek ettől...)

Kelpie 2013.09.04. 21:12:07

Sziasztok!

Bocsi az offért: jadu-t láttátok? Égen-földön keresem. Leginkább az érdekelne, hogy itt ismeri-e valaki IRL, és tud-e róla valamit... Július óta nem ad életjelt magáról...

Joe69 2013.09.05. 11:52:44

Nekem még az sem világos, nő v. férfi írta-e a posztot (valszeg nő), és legfőképpen az sem, hogy részese, résztvevője volt-e ilyesminek, vagy csak barinők v. kocsmapajtik bölcsességéből okul.

Merthogy szexelni meg szexről okoskodni 2 nagyon különböző dolog. Ebben vagy nagyon bennevan valaki, vagy nagyon kívül , és ez utóbbiak szokták megmondani a tutit.

Azonkívül dugni meg dugás reményét felkeltve valakiben (nyilván főleg pasikban) hülyíteni őket megint nem ugyanaz. Miután meg dugni nyíltszinen még egyelőre nem szokás, a kivülállók jórészt nem tudják, hanem hiszik.

Amúgy meg köztudott, hogy a nők az ilyen irányú dolgaikat letagadják, bár lehet, hogy dugósdelfin Nikolettel új korszak köszöntött be. A pasik meg alapből bőven egynél nagyobb pozitív kitevős exponenciális függvénnyel nagyítják fel.
süti beállítások módosítása