HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://index.hu/video/2013/10/07/mi_szamit_a_rektor_urnak_kirivonak/

CsP poszt egyelőre nem jelent meg, hirtelen ezt sikerült találnom helyette, de ha valaki tud jobbat, linkelje bátran. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr395556480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.10.08. 11:56:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): VIZSGÁKRA kéri az öltöny/nyakkendőt. ebben mi az olyan durva kérés? nőktől is teljesen normális dolgokat kér. szerintem.

érezni kellene, hogy mit veszünk fel diszkóba és a diszkót (izé, romkocsmát, vagy ami épp most divatos) nem keverjük egy egyetemmel.

Αphelion 2013.10.08. 11:58:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hat ez az, direkt nem nevez meg konkretumokat mert az a celja hogy mindent kitiltson ami neki nem tetszik. Aztan hogy pontosan mi az ami nem tetszik neki, azt hadd talalgassak a diakok...

Dr.Rekettyés László 2013.10.08. 11:59:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): És nem is bírsz ki még egy fél napot sem, ha nem köldökig kivágott felsőben ücsörögsz?

Αphelion 2013.10.08. 12:01:42

@mütyür: Azzal szerintem nincs is baj, hogy a vizsgakra konkret viseletet ir elo, de az hogy a sima mezei mindennapokra vonatkozoan is bele akar pofazni a diakok oltozkodesebe, az mar szerintem kisstilu zsarnokoskodas. :P

Dr.Rekettyés László 2013.10.08. 12:03:11

Ezt már akartam is kérdezni, például a fültágító viselése mit fejez ki?
Elegáns? Vonzó? Izgalmas?

Dökvín 2013.10.08. 12:03:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igen, el, de szerintem nem durva, az öltöny, nyakkendő, kosztüm, stb. csak vizsgára előírás ez alapján, az, hogy a hétköznapokon ne miniben, papucsban és alig takaró felsőben menjenek be, szerintem teljesen normális elvárás, melóhelyre, suliba, színházba, estélyre, stb. elvégre mind-mind felöltözik az ember aszerint, ahogy azt az adott hely/intézmény megkívánja.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.08. 12:04:01

@mütyür: Egy sima ZH-ra szerintem tök felesleges. Főleg, hogy még azt is meghatározza milyen színű lehet az öv! :O Mi a baj az inggel és szövet nadrággal? Miért kell öltöny? Nyakkendő?
Nőknél miért kell harisnya???? Nem is tudom mikor volt rajtam utoljára! Ki nem állhatom. És a szandál miért tiltott? Vannak szép, elegáns szandálok.

Aztán más a nappali, az esti, a levelező és a távoktatás is szerintem. Én speciel levelezőn végeztem, mind dolgozó emberek voltunk, sokan bankban, biztosítónál, saját vállakozással stb. Mindenki fel tudott öltözni rendesen és mégsem láttam öltönyt, kosztümöt max. 1-2 emberen.

Dökvín 2013.10.08. 12:05:03

@Dökvín: *mindez eddig is így illett, csak volt, aki letojta

Frigyes ur 2013.10.08. 12:06:17

@Dökvín: Miért, mi az egyetem? Valami szentély? Nem rohadt mindegy, hogy egy tkp. már felnőtt ember miben ül az előadáson a leghátsó sorban? Hosszú nadrág nyáron is férfiaknál? Valami avítt hülyeség miatt süljenek meg?

Nem tartom az öltözködést önkifejezésnek, konkrétan a mai felvett farmerom és trikóm azt fejezi ki, hogy ezeket mostam ki hétvégén, de mi a fenét kell ezen túldimenzionálni? Az öltözködést elsősorban a praktikumnak kéne irányítania. Szerintem ez a logikus.

Vizsgára még meg tudom érteni az elvárásokat, ott én is megsültem hosszúnadrágban és hosszúujjú blúzban, de ennyi. És azt is csak szóbelire.

Vasalni meg aztán végképp nem vasalnék senki kedvéért. Legalábbis mindennap kizárt.

@Aphelion 2013: Abszolút egyetértek veled.

Diotima 2013.10.08. 12:06:34

@mütyür: Ez nem a művészeti karról szól, gyakorlatilag az egyetem azon kara teljesen más épületben, városrészben van. A KE fő épülete a pedagógiai, állattenyésztési karokat foglalja össze. Nem jellemző a kirívó öltözet, max. munkaruha azoknak, akik telepre járnak gyakorlatra. A munkaruha kantáros nadrág, gumicsizma. A pedagógiával kapcsolatos ifjoncok átlag öltözete a farmer és felső. Nem jellemző az "egyéniség sztájl". Én itt élek, látom.

Ezért nem is értem. Ráadásul a parfüm téma is olyan izéééé. HA valamelyik illat büdös, az egy csepptől is büdös. Ezeket hogyan határozza meg a rektor? Vagy előírja, hogy melyek a viselhető és nem viselhető szagok? Amúgy, ha bemenne a TO-ra, megnézné egyik vagy a másik kolleganőt, természetesen középfokú végzettségűek, simán söpörhetne ott is. Nem mondanám meg, hogy azok most dugni mennek, vagy épp dolgoznak. De oké, diákokkal basszunk ki. És akik tüntettek, nem a buta, kurvának látszó valamik voltak, mert ők amúgy is kiesnek pár vizsga után, nem kell semmi előírás nekik....

mütyür 2013.10.08. 12:06:39

@Aphelion 2013: vagy nem. persze a rektort úgyis kb. felhúzzák az első lámpavasra. láttam, már 9gag-re is feltettek róluk képet.

én értem, hogy manapság már mindenkinek mindenhez joga van és bármit meg lehet tenni, hiszen mi mind egyéniségek vagyunk.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.08. 12:06:50

@Dr.Rekettyés László: A kivágás is lehet ízléses! :D Pl. ma sem köldökig van kivágva, csak a mellem felső része látszik ki kicsit, mert V a kivágás. :P

mütyür 2013.10.08. 12:09:31

@Diotima: csak kiváncsi leszek, ha az első munkahelyükön megkapják a dresscode-ot, akkor is fognak-e picsogni, vagy akkor befogják a szájukat, mert kell a pénz :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.08. 12:10:12

@Frigyes ur: Szerintem is! :)

A vasalás meg mongyon le! :D

Dr.Rekettyés László 2013.10.08. 12:11:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az öv színe, a haj hossza, a nadrág anyaga és az egyéb ilyen kikötések valóban hülyeségek.
De nem is ezért lázadnak főleg, hanem a strandpapucs és a ribanckodás miatt.

Diotima 2013.10.08. 12:12:50

@mütyür: Ebből látszik a média "hatalma". Nem azért tüntettek, mert nem tudnak felöltözni vagy nem azt teszik nap, mint nap, hanem azért, mert ez az egész szerintük is érthetetlen, méltatlan és sértő.
Ha te normálisan, tényleg munkahelynek megfelelő viseletbe jársz be dolgozni, majd szembesülsz egy ilyen szabályzattal, nem érzed magad lekezelve és rosszul? Miután elvileg sosem sértetted meg, miért kapod meg ezt így írásban? Erről szól ez, de valamiért el lett torzítva a valóság, ugyan miért?.....

tőzegmalac 2013.10.08. 12:14:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): neked elég lesz egy törölköző :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.08. 12:15:57

@Dökvín: "ne miniben, papucsban és alig takaró felsőben menjenek be"

Akkor miért nem konkrétan EZT írja le? :P

Mivel az ember élete nagy részét a suliban, majd a melóhelyen tölti, hadd ne kelljen már állandóan feszengeni, izzadni stb. A kényelmes ruha, az miért tilos? Én ezt nem értem!

mütyür 2013.10.08. 12:17:04

@Diotima: nem akarok vitatkozni, ahhoz túl szép az idő :)

nekem sokkal inkább tetszik az a hír, hogy Hannoverben nincs többé cigánypecsenye...őszintén besírtam :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.08. 12:19:31

@Diotima: Egyetértek! Miért kell ezt írásba foglalni, szabályzatot írni?

Dr.Rekettyés László 2013.10.08. 12:20:07

@mütyür: Nyilván nemsokára tesiórán is etnikai kereket kell hányni.

Diotima 2013.10.08. 12:20:38

@mütyür: Én nem vitázom, csak próbáltam leírni azt, ami az igaz és nem a valódi. :)

De mindegy, eljátszom a klasszikus majomcsoportot, szem befog, száj befog, fül befog...ha egyszerre is elő tudom adni, jelentkezek egy cirkuszba. :)

Diotima 2013.10.08. 12:23:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mindegy, ezzel pont azokat sértette meg a rektor, kb. 90% a hallgatóknak, akik eddig sem strandpapucsban és tetovált fejjel (vagy bármi)jártak. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.08. 12:23:48

@Dr.Rekettyés László: Miből gondolod, hogy a strandpapucs és a pibanckodás miatt lázadnak?

mütyür 2013.10.08. 12:28:09

@Diotima: akkor legközelebb mind a 90% sértett vetkőzzön le :P

@Dr.Rekettyés László: aki annyira sötétlelkű, hogy a cigánypecsenye szte diszkriminatív, azt tényleg csak körbe lehet röhögni. valszeg azért szeretem a cigánypecsenyét, mert rasszista vagyok és evés közben elképzelem, hogy etnikumot zabálok :DD

Αphelion 2013.10.08. 12:29:38

@mütyür: Attol fugg, hova mennek dolgozni. Ha pl. informatikusnak, akkor a munkahelyen vsz vagy nem lesz dressz kod, vagy nem foglalkozik vele senki. Ha bankba, akkor vsz oltony/kosztum lesz az eloiras, de ha valaha is jartak mar elotte bankban akkor nem fognak meglepodni rajta. Ha allattenyesztonek, akkor vsz onkent otthon hagyjak a buliruhat. ;) Ha meg mondjuk Hooters pincernonek, akkor ceges egyenruhat kell majd hordaniuk, de ez szinten nem fogja meglepeteskent erni oket.

Mindenfajta helyrol van egy tipikus elkepzelese az embereknek hogy hogyan szokas ott oltozni, es ha ennek az elkepzelesnek tobbe-kevesbe megfelelo dressz kodot irnak elo, akkor senki sem akad fenn rajta. A rektor viszont ugy latszik, megprobalta felulbiralni azt a stilust, ami az egyetemi hallgatok koreben megszokotta valt, vagy legalabbis a nehezen ertelmezheto fogalmazasmodjat vannak akik ugy ertelmezik hogy be akar tiltani sok tipikus mindennapi ruhat, ezert vannak sokan kiakadva.

Diotima 2013.10.08. 12:29:44

@mütyür: Nem mindenki szeretné ezt bevállalni. Én sem tenném. Amúgy sem érdemes szembe menni ezzel, narancsvidékről van szó. Ezzel mindent elmondtam.

akut schizo effektív pszichózis 2013.10.08. 12:30:09

@mütyür: jah, a végén a terror házában is kiállítják ..

Sadist 2013.10.08. 12:32:57

@Aphelion 2013: "Persze hogy nem kotelezo, de attol meg ki lehet fejezni a nemtetszest, es meg lehet probalni jobb belatasra birni a szervezet vezetojet."

Az a baj, hogy normális tiltakozás helyett csak szarkavarás és polgárpukkasztás volt a faszlóbálós tanórával. Ha a hallgatók összegyűltek volna a rektor irodája előtt teljesen normális, de a szabályoknak nem tökéletesen megfelelő öltözékben, akkor mindenki láthatta volna, beleértve a rektort is, hogy fölösleges az ilyen szigorú szabályozás. A rövidnadrág tiltását pl. én is kifogásolom. De megint az lett, hogy egy szűk réteg hülyesége miatt szívja meg mindenki és egy maroknyi kurvára öntudatos radikális bolygatja a szart.

"Ha egy privat ceg fonoke idiota szabalyokat hoz, akkor az alkalmazottai atmehetnek a konkurrenciahoz; az allamnak viszont nincs konkurrenciaja, ha a politikusok es a politikusok altal kinevezett szemelyek (mint pl. ez a rektor) idiota szabalyokat hoznak, akkor nem mondhatod azt hogy jolvan akkor felmondok nektek."

Dehogynem, mondhatod bármikor, hogy ez egy szar egyetem, mert ostobák a vezetők és jelentkezhetsz máshova, ha nem tetszik. 16 éves korig van iskolakötelezettség, szóval még azt se mondhatod, hogy a hallgatók rá vannak kényszerítve az egyetemre járásra.

"Raadasul a kaposvari "dresszkod" nem is egy objektiven ertelmezheto eloiras, hanem teljesen homalyosan van megfogalmazva; pl. milyen hosszunak kell lennie egy szoknyanak ahhoz, hogy ne legyen "tul rovid", vagy honnantol szamit a smink "eros"nek, mikor "kirivo" egy kiegeszito?"

Ha meg objektíven meg lenne szabva, hogy a szoknyának minimum 52.5 cm hosszúnak kell lennie, akkor az lenne baj. Azért az emberek nagy többsége el tudja dönteni, hogy egy smink vagy parfüm túl erős-e. Csak általában pont azok nem tudják, akiken fél kilo vakolat van és már az épület bejáratánál lehet érezni, hogy a harmadik emeleten tartózkodnak.

"Attol hogy teged, meg az altalad normalisnak tartott hallgatokat ez szerinted nem erintene, attol meg nem lesz helyes. Ha hoznak egy intezkedest, ami serti mittomen a barna szemuek jogait, azt nem lehet annyival elintezni hogy "Nem baj, engem ugyse erint mert nem vagyok barna szemu". Illetve lehetni el lehet, csak ha egy allamnak mindent megengedunk, akkor elobb utobb a mi jogainkat is meg fogja serteni."

Az egyén szabadsága pontosan addig tart, ahol a másiké kezdődik. Te csak az egyik oldalról nézed a dolgot, de tekintsd egy kicsit azoknak az oktatóknak és hallgatóknak a szemszögéből is, akik tanítani/tanulni szeretnének. Nekik rohadtul nincs szükségük arra, hogy néhányan feltűnősködjenek az egyedi öltözködésükkel. Ha valaki a csajokkal vagy a ruhákkal akar foglalkozni, akkor menjen divatbemutatóra vagy szórakozóhelyre, az egyetem nem erre való.

mütyür 2013.10.08. 12:35:14

@Diotima: nem tudom, mi az a narancsvidék :)

@Aphelion 2013: *vállat von. felőlem azt csinálnak, amit akarnak :)

mütyür 2013.10.08. 12:39:42

@Sadist: egyetértek. konstruktívabb lett volna, leülni egy fórum keretében a rektorral. (még ha sértőnek is tartják, hogy előzetes megbeszélés nélkül rektor hozott egy döntést). itt esély lenne arra, hogy felnőtt emberként tekintsenek rájuk, nem feltűnési viszketeségsben szenvedő, durcás kistiniknek :)

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 12:42:54

CSP PAnni azonnal mongyon le!
A kaposvári egyetemistákok meg öltözzenek fel! De csak a fijjúúgg! A lányok maradhatnak miniben, köldökig kivágott felsőben, vagy akár meztelenül is. Engem egyik verzió sem zavar. Sőt, ha jártam volna valaha Kaposváron, akkor sem zavarna. UFFF én beszéltem!
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 12:45:10

Ja, dress code pedig nem csak bankokban van. Nekem is volt már olyan munkahelyem, ahol nem csak előírták az öltönyt, de a cég biztosította, még a színébe sem lehetett beleszólni. Sőt! A nyakkendőt is a cég adta hozzá. Túléltem (nem mintha nagyon tetszett volna, de pénz beszél kutya ugat, a karaván meg halad - vagy valami ilyesmi).
:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.10.08. 12:48:53

BME-n nem ritka látvány a papucsban-pólóban szandálban(+fehér frottírzokni) vizsgázó :)

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 12:48:54

Egyébként pedig erről az egészről egy szakállas vicc jut eszembe. Az egyetemen az évfolyam szépét vizsgáztatja a prof matekból, és jó másfél órai kínzás után kirúgja. A kollégája megkérdezi: hát nincs benned semmi érzés vagy sajnálat, hogy ezt a szép lányt kirúgtad? Mire a prof: de, érzés az van, csak nem a sajnálatra, hanem a házasságtörésre emlékeztet (csak, hogy ne legyek teljesen off a blog eredeti témájához képest).
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 12:49:37

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nem is volt öltönyöm egyáltalán mikor odajártam. Alap volt a farmer/póló.

Dr.Rekettyés László 2013.10.08. 12:51:18

@Bölcs Jaroszláv: Pedig igazán önérzeteskedhettél volna, és tüntetőleg csak azért is halálfejes metálpólóban mehettél volna dolgozni.

Frigyes ur 2013.10.08. 12:55:06

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Felháborító, a fehér frottírzokni szexualitásával akarnak érvényesülni. Na szép.

Αphelion 2013.10.08. 12:56:25

@Sadist: "Dehogynem, mondhatod bármikor, hogy ez egy szar egyetem, mert ostobák a vezetők és jelentkezhetsz máshova, ha nem tetszik."

Igen, csakhogy ha minden mas helyre ugyanaz az allam jeloli ki a vezetoket, akkor mindenutt mashol is ugyanerre lehet szamitani. Ezert mondom, hogy nincs konkurrencia.

(Bar ebben a konkret esetben hal'istennek ugy tunik nem felulrol jovo dologrol van szo, mert a fideszesek kozul is tobben biraltak a rektort. De kinezem az aktualis hatalombol, hogy ha nincs ellenallas, akkor elobb utobb orszagszerte "divat" lesz ilyen eloirasokat hozni.)

"Ha meg objektíven meg lenne szabva, hogy a szoknyának minimum 52.5 cm hosszúnak kell lennie, akkor az lenne baj."

A "tul hosszu"-hoz kepest elorelepes lenne, mert igy legalabb mindenki tudhatna hogy akkor most ez meg ez a ruha megserti a szabalyt vagy nem.

"tekintsd egy kicsit azoknak az oktatóknak és hallgatóknak a szemszögéből is, akik tanítani/tanulni szeretnének. Nekik rohadtul nincs szükségük arra, hogy néhányan feltűnősködjenek az egyedi öltözködésükkel."

Hat ezert gond hogy nincs objektiven megfogalmazva, mert igy nem lehet tudni hogy valoban csak nehany feltunoskodo ember ruhazatara vonatkozik, vagy a hallgatok jelentos reszenek stilust kene valtania hogy megfeleljen a dresszkodnak? De az a gyanum hogy tobbrol van szo par embernel, mert azokhoz egyenileg is oda lehetne menni es valtani veluk par szot, nem lenne muszaj ekkora felhajtast csinalni.

Amugy meg rendben hogy "rohadtul nincs szukseguk" a feltunoskodokre, de attol meg ki tudjak birni a jelenletuket, nem? Az igaz, hogy az egyen szabadsaga addig tart ahol a masike kezdodik, de miben serti az oktatok es a "normalis hallgatok" szabadsagat az ha egy feltunoskodo embert latnak?

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 12:56:32

@Dr.Rekettyés László: Nem lehetett. Én speciel pont olyan munkakörben dolgoztam, ahol rendre külföldiekkel kellett találkoznom. Aki a raktárban dolgozott, az nem öltönyt kapott, hanem cégemblémás pólót, kezeslábast, dzsekit, stb. stb. Irígyeltem is tőlük.
:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.08. 12:57:42

@Bölcs Jaroszláv: Én is azt mondtam, miután elolvastam a dress code-ot, hogy ha elvárás, hogy "királylányosba" járjak, fizessék is meg! :D Úgy, hogy ruhapénzt/ruhát nem ad, ne követelje meg az ilyen öltözetet. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 12:58:19

@Frigyes ur: Ugyan már! Ki a fene kíváncsi arra, hogy egy kockafejű mérnökpalánta mit vesz magára? Egy "csajos" egyetem, ahol a nők dominálnak, az már igen! Ott kinyitja az ember a szemét, hátha lát valamit.
:DD

Frigyes ur 2013.10.08. 13:00:20

@Bölcs Jaroszláv: Ironizáltam :)

Afrancbamár, elromlottam, hogy manapság senki sem veszi le? Vagy mindenki átment Sheldon Cooperbe és nem ismeri a szarkazmust? :S

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 13:00:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nekünk adtak, ruhapénzt (ez kezdetben volt) utána pedig ruhát. Vagyis ruhapénzt csak én kaptam, mert épp lezajlott a munkahelyi öltözetek beszerzése mikor odamentem dolgozni, és nem érte meg utánrendelni, ezért adtak annyi pénzt, hogy kifusson 3 öltönyt plussz ugyanannyi inget, meg nyakkendőt. Igaz nem sikerült pont olyan színűt vennem, mint az övéké, mert szóval lehet, hogy nem ott kerestem, ahol ők.
:DDD

mütyür 2013.10.08. 13:01:01

@Bundabandi (Cookie Bunny): sztem dresscode-nál köteles a cég vagy ruhapénzt adni vagy szolgáltatni az egyenruhát.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 13:02:50

@Frigyes ur: "Afrancbamár, elromlottam". Akkror javaslom, hogy vitesd be magad egy szervízbe. Egyébként levettem, tettem is szmájlit a kommentem végére (vagy legalábbis akartam tenni).
:D

Αphelion 2013.10.08. 13:03:02

@mütyür: Akkor most a kaposvari egyetemnek is ruhapenzt kene adnia a hallgatoknak? ;)

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 13:03:46

@Frigyes ur: Ja, és különben pedig csak a szart ismerem, a kazmussal eddig még nem volt szerencsém összefutni.
:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.08. 13:04:41

@mütyür: Akkor szólj az ittenieknek is! :D Szerintem nincs ilyen (sajnos).

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 13:05:39

@Aphelion 2013: Nem is tudom. Hogy őszinték legyünk egyes középiskolákban pl. elvárják a diáklányoktól a matrózblúz viseletét sátoros ünnepeken, de nem hiszem, hogy az iskola fizetné (talán közösen szerzik be, hogy egységes legyen, de a diákok fizetik. Vagyis a szüleik).

pretty kitty 2013.10.08. 13:06:45

@Bölcs Jaroszláv: "A kaposvári egyetemistákok meg öltözzenek fel! De csak a fijjúúgg! A lányok maradhatnak miniben, köldökig kivágott felsőben, vagy akár meztelenül is. Engem egyik verzió sem zavar."

Eeejnye te kisz peeelveeeelz!!!! XDDDDDDD :))))))))))))))) Eszt a linkec cak akkol nyiz meg ha a fonokodecce zavalja jeddik velzijo sze:

dogoslanyok.blog.hu/2013/10/06/britney_beth_2_resz?utm_medium=link&utm_campaign=bloghu_cimlap&utm_source=friss

;))))))))))))))))

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 13:07:35

@Bundabandi (Cookie Bunny): Sajnos a cégek az SZMSZ-be, illetve a munkaszerződésbe időnként beleraknak olyasmit is, ami mondjuk egy munkaügyi bíróság előtt nem állna meg, nem véletlen, hogy a munkaügyi perek 99%-ban a munkavállalók nyernek, csak bizonyos, csip-csup ügyekkel nem éri meg bíróságra menni.

mütyür 2013.10.08. 13:08:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): akkor szólni kell. mi is szóltunk a szemüveg miatt és született is egy papír, hogy 25ezer ft-ig állja a cég.

amúgy meg mivel azt írod, a dresscode szigorú betartását nem ellenőrzik nálatok, akkor oly'mindegy.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 13:09:38

@* sweetie *: A főnökömet most épp nem zavarja semmi, mert nincs itt. Amíg itt volt, nem volt időm idenézni, mert mindig eszébe jutott valami, amiről úgy vélte, hogy azt pont nekem kell megcsinálni.
:DD

Αphelion 2013.10.08. 13:10:09

@Bölcs Jaroszláv: Nekunk anno a ballagasra mindenki sajat maga vett oltonyt/kosztumot, annyi volt hogy a szin meg volt adva, de amugy a konkret ruhadarab kivalasztasa es kifizetese mindenkinek egyeni privilegiuma volt :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.08. 13:10:21

@mütyür: Amúgy itt nincs egyenruha, csak kb. az a dress code (kerestem már, de most nemt találom, pedig vicces dolgok is vannak ám benne!:D), mint ezen az egyetemen. Mondjuk tényleg kb. a dolgozók 20%-a, ha betartja. Én pl. szinte soha nem tartom be. XD Ma pl. farmer, magassarkú, V kivágású felső és kardigán.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 13:10:52

@mütyür: Bezzeg a miénk csak 20 ezerig állta a szemüveget. A többi részét kénytelen voltam egészségpénztári kártyáról fizetni (igaz, arra is a cég rakta havonta a tíz rugót).
:D

pretty kitty 2013.10.08. 13:12:02

@Bölcs Jaroszláv: Akkol jol tette h elment :))))))))))))

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 13:12:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Normális helyeken, ahol ez tényleg fontos lehet, ott mondjuk definiálni szokták a szoknya hosszát (pl. max. térd felett egy tenyérrel, annál rövidebb nem). Ez eléggé egyértelmű lenne mondjuk Kaposváron is.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 13:13:53

@* sweetie *: Én fél kilenckor már örültem, hogy hátha nem jön be, de nem volt szerencsém. Ráadásul azt ígérte kettőre visszajön. Pedig mobtam, hogy ne siessen, de már látom az ablakból, hogy megérkezett. Fuck!

pretty kitty 2013.10.08. 13:14:51

@Bölcs Jaroszláv: Aaaaz pech XDDDDDD Akkol jomunkaaaaaat :PPPPPPP :)))))))))))))

plantingC4 2013.10.08. 13:15:51

Én nem jártam egyetemre, így suttyóbunkóként, annyit kérdenék: Mi a fasz ez?
Kit érdekel, ki milyen ruciban jár?
Nem a tanulás és tanítás lenne itt a lényeg?
Feltűnő öltözködésűek zavarják a ...?????
MIT ?
Zavarja Józsit, hogy Bélának kék a haja? Nem tud tőle olvasni majd, vagy miiii?

Koncentráljon a kibaszott tananyagra a diák, a tanár meg koncentráljon arra, hogy a diákja, minél jobb eredménnyel végezhessen.
És ha közben lilára van festve a bal szeme, a haja meg piros, ki faszomat izgat???
Múlik ezen valami, ha a tanulást vesszük egy egyetem funkciójának?

Annyira faszság ezen agyalni 2013-ban, inkább valami tipikusan előforduló, lesújtó, primitív, emberi féregség lehet a kiváltója ennek, ismerve a hazai viszonyokat.
Simán eltudom képzelni, hogy valamelyik prof.-ot zavarja a sok kivillanó fiatal hús látványa. Tudván, hogy ez tiltott préda, nem akarja magát tovább kísértésnek kitenni...
Klasszikus fantázia, a jóképű prof. "segít" a vizsgákon a fiatal lányoknak...
Ez bizony a pornófantáziák kivetülésének, valóságban való megtörténésétől és az ezt követő retorzióktól való félelem.
De ez csak egy, lehetséges verzió, ha ráérnék beletudnám szőni, a CIA-t meg a koldusmaffiát is :D

2013.10.08. 13:20:29

Most akkor nincs légkondi az egyetemen és ezért járnak ilyen lazán?

Fújbazmeg, az a két leszbikus papucsos féreg, ilyen embereket páros lábbal rúgnék ki az egyetemről.

Vihar a biliben, pár balfasz miatt hozott egy intézkedést a rektor, a pár balfasz meg úgy gondolja, hogy akkor ők most csegevarát játszanak tangapapucsban.

2013.10.08. 13:21:48

A HÖKös hülyegyerek meg úgy néz ki mint aki a tüntetők fanszőréből ragasztott magának Lincolnszakállt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.08. 13:21:51

@mütyür: Jahh hát az nem úgy megy itt! Minden szépen le van papírozva, még az is, hogy a közösségi oldalakon miket írhatok (semmi olyat, amivel a cégnek kárt okozhatok) stb. stb. Csodás dolgok vannak! Mivel sokan vagyunk, ezért mindent próbálnak szabályozni központilag. A szemüvegre való lóvét pl. tavaly vették el.

Volt idén egy olyan aláírandó papír, hogy mivel a Duna mellett van a székház, esetleg az ár elöntheti és akkor van tartalék helyszín, ahová majd dolgozni kell menni. Adjam meg a magán telefonszámomat, hogy ők majd azon engem felhívjanak és megmondják, hová jöjjek dolgozni. Ha netán megváltozik, köteles vagyok 15 napon belül bejelenteni. Mondtam a főnöknek, hogy semmi közük a magán számomhoz, én ilyet nem töltök ki. Hová kerül a számom, ki láthatja, ki tudhatja meg, az egész cég? Annak adom meg, akinek én szeretném! Adjanak céges mobilt, aztán azon hívhatnak. Mondanom sem kell, én voltam az egyetlen az osztályon, aki nem írta alá (hülyének is néztek, nem mintha izgatna :D). Következő héten körbement egy táblázat az egész osztályon a telefonszámokkal.

pretty kitty 2013.10.08. 13:24:07

@plantingC4: Hehe kal h nem elc la mel tok jokat iltal ;))))))))))) :DDDDDDDDD Plobalom kitalalni h a CIA hod jonne bele de nem naon vannak otletejim XDDDDDDDDD

mütyür 2013.10.08. 13:34:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): nálunk az új szerződésekben kérték a magán ímélcímeinket, hogy bármikor elérhessenek minket... meg most kaptunk olyan utasítást, hogy cégről/termékekről nem rakhatunk fel semmilyen képet netre :D

plantingC4 2013.10.08. 13:47:23

@* sweetie *: Nagyon könnyen. Segítek neked :D
Úgy jöhet képbe a CIA, hogy anno az ötvenes években, mikor LSD-vel kísérleteztek agymosás témakörben, akkor az egyik, túl jól sikerült kísérlet után ezen az egyetemen helyezték el kertészként az egyik szerencsétlen alanyt, aki meghibbant ettől.
A fura akcentusú, félőrült kertész félálomban rendszeresen furán beszélt, később kiderült, előre tudott jósolni eseményeket, ezt az akkori rektor is észre vette és elkezdte jegyzetelni, amiket a jövőről hallott tőle.
Az egyik jóslatban az volt, hogy 2014 tavaszán egy furán és alig felöltözött papucsos gyilkos fogja az egész tanári kart, rektort, prof.-ot, mindenkit, kegyetlenül lemészárolni, kivéve a diákokat.
Hát lassan közeleg a dolog, be vannak fosva.
Ez az igazság !
:D:D:D

plantingC4 2013.10.08. 13:52:59

@mütyür: Kérdezzetek bátran, ma mindenkinek segítek, bármiben ! :D:D:D

mütyür 2013.10.08. 13:55:25

@plantingC4: blogangyal lesz belőled a végén :D

pretty kitty 2013.10.08. 13:55:38

@plantingC4: Neeeem!!!!! Az igasszag az h a Kaposzvali jEdeteeeeem.......*dobpelgesz*........

www.google.com/#q=kaposvari+egyetem+mikor+alapitva

.........2000 ota letezik coval az otvenesz evekbe szenkicce helyesztek el iiiiiitt :PPPPPPPPPP

Jolz tluli,

Miz Gugli ;)))))))))))))))

plantingC4 2013.10.08. 14:08:56

@* sweetie *: Nagyon aranyos vagy, hogy utánajársz a dolgoknak, de akkor légy alaposabb :D

Valóban, az egyetem onnantól van, de jogelődök és egyéb átalakulásokon keresztül, 1951-től kezdődik a sztori, hopp, pont akkortájt, mikor a CIA is a témán volt. :D
A jóslatokban egyetem hangzott el, amit még akkor pont emiatt, nem is nagyon vettek komolyan...de ezek a jóslatos sztorik már csak ilyen zavarosak szoktak lenni :D
Milyen hülyén venné ki magát, ha azt mesélném, hogy a Föld mellé állított tartalékbolygón mik fognak történni, te meg ráguglizol és ki fog derülni, hogy MÉG nincs is olyan :D
Hát ilyen ez :D

pretty kitty 2013.10.08. 14:16:15

@plantingC4: Hat igen az eleg huen venne ki magat, meg isz igelem h nem fogok laguglizni ha meszelc lola :))))))) Coval lecci meszeeeeeeelj!!!! ;)))))))))))

Sadist 2013.10.08. 14:20:49

@Bölcs Jaroszláv: Én azt a változtatot ismertem, ahol a diáklány nem zárkózik el a tanár úr irodájában való orális vizsgázástól, a végén pedig megkérdezi, hogy akkor átment? A tanár válasza erre pedig az, hogy "Kisasszony, a szerelem és a matematika két külön dolog." Beírta a karót, aztán viszontlátás :)

plantingC4 2013.10.08. 14:29:18

@* sweetie *: Sajnos nem mesélhetek.
Az öltönyös ember azt mondta, hogy nem mesélhetek, míg a zoton koncentráció el nem éri a megfelelő szintet.
Ugye megérted, nincs hari ? :D

pretty kitty 2013.10.08. 14:32:01

@plantingC4: Pelce, nemgond :))))))))) Akkol inkabb dugjal ezellel h a novekedhesszen a koton zoncentlacijo ;))))))))))))))))))) XDDDDDDDDD

pretty kitty 2013.10.08. 14:33:42

@plantingC4: @* sweetie *: Dejazel ne halj bele XDDDDDDDDDDDD

Sadist 2013.10.08. 14:34:53

@Aphelion 2013: "Amugy meg rendben hogy "rohadtul nincs szukseguk" a feltunoskodokre, de attol meg ki tudjak birni a jelenletuket, nem?"

Szaunában sincs szükség a büdösre, de attól még ki lehet bírni a fingszagot, nem?

Kultúr ember nem csinálja, a többieknek pedig tilos, ilyen egyszerű.

Αphelion 2013.10.08. 14:38:54

@Sadist: "a többieknek pedig tilos"

Az szep, akkor te az utcan is betiltanad a "feltunoskodo" ruhazatot, nehogy mar valakiknek ki kelljen birni egy szamukra nem szimpatikus latvanyt?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.08. 14:50:26

@plantingC4: Kérem nézzen a villanó fehér fénybe! :D

Ön Csengő Jakab, tarlóspusztai traktoros. Éppen az őszi búzát vetette, mikor felborult a traktor és beütötte a fejét. Ma engedték ki a kórházból, otthon várja Rozi és Bimbó. Siessen, mert be kell fejezni a vetést!

:)

plantingC4 2013.10.08. 14:53:21

@* sweetie *: Oksaaa :D:D:D

@Aphelion 2013: Valami ilyesmi történhetett már velem is. Kisvárosban, még a kilencvenes évek közepén is megakartak lincselni egy nagyon rikítószínű (sárga-zöld) póló viselése miatt. Ez.
www.footballtransfertavern.com/wp-content/uploads/2012/03/norwich1.jpg
Akkor sem értettem.
Bár mondjuk sejtem.
Az emberek félnek attól, amit nem ismernek, a félelem meg agressziót szül.
Mint mikor a kisgyerek meglát egy ronda bogarat és széttapossa, biztos ami biztos...
Ja, hogy itt most felnőtt emberek csinálják ezt....ahahahah.

plantingC4 2013.10.08. 14:57:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): Álljanak félre az útból, sietnem kell !
A magjaim !
Bimbóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó váááááárj ! :D

Αphelion 2013.10.08. 15:00:09

@plantingC4: Azta. Az ilyen isten hata mogotti kisvarosok durvak tudnak lenni :O

Egyetertek, az ismeretlentol valo felelem lehet az oka, persze egy jo nagy adag butasaggal karoltve...

plantingC4 2013.10.08. 15:15:17

@Aphelion 2013: hát ja, abból, ezen a vidéken, sosem volt hiány...és úgy tűnik, még jó sokáig kitart a raktárkészlet...

pretty kitty 2013.10.08. 15:19:44

@Dövan: Voooooltbizoooooooony :))))))))))) Itt e: @* sweetie *:

;))))))))))))))))))))))))

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 15:44:40

"Brad Pitt és a kaposvári rektor beszélgetnek (a viccek alaphelyzetének valószerűségét nyilván nem vizsgáljuk). Egyszer csak váratlanul ott terem egy földönkívüli lény. Rendkívül barátságosan üdvözli a Földlakókat, tájékozatja őket jövetele céljáról, miszerint az itt élő fajokat szeretné összeírni, majd Brad Pitthez fordul:

- Szóval te mi vagy?

- Én ember vagyok. - Majd a rektorhoz fordul:

- És te mi vagy?"

Namely 2013.10.08. 15:45:27

A rektornak az a baja, hogy neki nem nyelték le.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.08. 15:47:07

@Namely: Viszont nem szenved "tükörtojás" hiányban, mert csak tükörből láthatja mindennap a tojásait.
:D

JOKKA21 2013.10.08. 15:52:07

Lányok ne öltözzetek ribancnak, mindenki tudja, hogy ribancok vagytok, akkor is, ha normálisan öltöztök fel.

Sadist 2013.10.08. 21:31:56

@Aphelion 2013: Képzeld, már most is be van tiltva néhány ruházkodási mód. Pl. nem flangálhatok egy szál pöcsben, még ha jólesne, akkor sem. Ugyanígy nem hordhatok az utcán nyáron teljes sivatagi BDU-t, pedig nagyon praktikus volna.
Mindennek megvan a saját helye, a nudi strandon lófrálhatok egy szál pöcsben, a privát airsoft pályán pedig olyan egyenruhát veszek fel, amilyet akarok.
A csöcsvillantásra meg ott vannak a szórakozóhelyek, fesztiválok, egyéb szociális összejövetelek. Az egyetemi előadás pont nem ilyen. Nem hiszem, hogy ezt olyan nehéz felfogni.

Αphelion 2013.10.08. 22:00:34

@Sadist: De akkor most mi a valasz a kerdesemre? Siman betiltanad az utcan a "tul rovid" szoknyat, az "eros" sminket, a "kirivo" kiegeszitoket, csak azert hogy nehogy mar valakinek el kelljen viselnie egy ilyen latvanyt?
süti beállítások módosítása