HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.11.27. 07:50

Nem minden nő pénzhajhász

http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/27/nem_minden_no_penzhajhasz

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr415660149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.11.27. 07:54:54

most már kezd elegem lenni a pénzes posztokból.

Papírsárkány 2013.11.27. 07:56:40

@mütyür: akár fizetnél is, hogy abbahagyják? :)

mütyür 2013.11.27. 07:57:39

@Lord Papírsárkány: aztat már nem :) elég, ha a poszt címében benne lesz a pénz szó és akkor el sem olvasom :)

Papírsárkány 2013.11.27. 07:58:35

@mütyür: "olvassa el mai posztunkat, cserébe adunk egy rakás pénzt!"

:)

mütyür 2013.11.27. 07:59:31

@Lord Papírsárkány: á, engem nem lehet ilyen könnyen becsapni :)

pretty kitty 2013.11.27. 08:12:29

OK lett ien isz koconjuk XDDDDDDDDD Mosz mal nem kell felni h az Edenlo Banaszmod Hatoszag bezalatja a blogot XDDDDDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.11.27. 08:20:27

Ugyan már! Kérdezzétek meg csak Jokkát, majd ő megmondja a tutit. Az kizárt dolog, hogy ilyesmi, mint amit a poszter leírt előforduljon. Szerintem összekeverte a szerepeket, hiszen mindenki tudja, még Jokka is, hogy minden nő pénzéhes ribanc, és csak a pénzes pasikra hajt. Aki mégwsem, az biztos csak álcázza magát, hogy félrevezesse a gyanútlan férfiembert, aki hajlandó azt hinni, hogy az a nő akivel ő találkozott, az kivétel, és nem ilyen.
:DDDD
Na, jól csináltam? Elmehetek Jokka dublőrnek?
:DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.27. 08:20:55

@mütyür:

Elintézem hogy ne legyenek. Csak 80 ezer. Anyámnak lesz. :)

mütyür 2013.11.27. 08:23:20

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: nincs pénzem... várom a gazdag pasit :) Ferrero válaszára még várok :))

Bölcs Jaroszláv 2013.11.27. 08:30:54

@mütyür: Azt várhatod! Egy kolléganőm, akinek felajánlottam, (hogy jobb híján) feleségül veszem még most is várja (mert azt mondta, hogy nem jön hozzám, de ha szállítok neki egy haldokló 80 éves külföldi milliárdost - lehetőleg olyat, akinek nem beszéli a nyelvét - akkor ahhoz azonnal hozzámegy. Még csak 3 éve vár rá).
:DDDD

Dr.Rekettyés László 2013.11.27. 08:32:17

És bazdmeg képzeld el, olyan kapcsolat is van, ami kibaszott módon nem az anyagiaktól függ!
Most aztán meglepődtél, mi?

mütyür 2013.11.27. 08:32:31

@Bölcs Jaroszláv: :D szörnyű nehéz sora van a nőknek :(

Bölcs Jaroszláv 2013.11.27. 08:35:18

@mütyür: Na miccólsz? Rábaszott, mint vak kovács az ujjára.
:DDDD

mütyür 2013.11.27. 08:38:27

@Bölcs Jaroszláv: hja gonosz vagy amúgy, hogy nem szerzel neki egyet. olyat keress, akinek van ikertesója, őt lestipistopizom :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.27. 08:38:35

Csak nekem tűnik úgy, hogy a poszttal kapcsolatban minden lényeges dolgot megbeszéltünk és elmondtunk?
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.11.27. 08:39:37

@mütyür: Jó de ő túl igényes volt! Kifejezetten kínai milliárdost kért. Beláthatod, hogy bár bölcs vagyok, de mindent azért én sem tudok elintézni!
:DDDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.27. 08:41:21

@mütyür:

Ha nincs lóvé, nincs kívánságteljesítés! :)

@Bölcs Jaroszláv:

Vedd el mütyürt, macskás,szőke,vertikálisan nem túl kiterjedt, skorpinyó is, szóval főnyeremény. :)

Papírsárkány 2013.11.27. 08:44:42

@Bölcs Jaroszláv: az még nem hangzott el, hogy "pina" :)

mütyür 2013.11.27. 08:46:19

@Bölcs Jaroszláv: óó, nekem csak annyi kell, hogy öreg legyen. elég, ha csak annyi ereje van, hogy rámirasson egy kis vagyont :) igazából el se kell vegyen feleségül :)

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: te is gonosz vagy :(

Papírsárkány 2013.11.27. 08:47:40

@mütyür: "te is gonosz vagy :("
most miért, csupa pozitív dolgot sorolt fel :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 08:47:43

@Lord Papírsárkány: most már igen! :D És MNK, MPG ha máááár lúd.

mütyür 2013.11.27. 09:00:54

@Madpapa: kemény... de amíg van kereslet...

plantingC4 2013.11.27. 09:01:58

Már tényleg agyfasz, hogy pénz meg számok körül forog a legutóbbi pár poszt.
Oké, hogy kardinális kérdés (főleg, ha nincs), de ez siralmas.
Oké, hogy nehéz másra gondolni ebben a szájbatekert világban, a retkes pízen kívül, de basszus...
Oké, értem én, hogy mindent mérünk, analizálunk, számítunk, mert így a tutkó sok dologgal kapcsolatosan, gazdasági-technológiai alapokon működő életünk, tényleg elengedhetetlen velejárója ez a fajta közelítés, de basszák már meg, mindegyik, aki emberre aggatja, a gépekre/folyamatokra/rendszerekre varrt kabátot, mint a tegnapi kisfasz is...

Kibaszott gyáva szarevők, akik félnek, ezért számokba csomagolják magukat és mindent és mindenkit, mert így a biztonságos, így érti csak meg mi folyik körülötte, mert érzelmekkel nem tud mit kezdeni, mert azt nem lehet megszámolni...hahaha gyíkfingok...

HOL A SZELEREM SZARCSIMBÓKOK???

mütyür 2013.11.27. 09:19:23

@plantingC4: inkább hergelj fel mást :) legjobb, amikor vigyorogva lehet nézni, hogy a másikat szétveti az ideg :D

Papírsárkány 2013.11.27. 09:25:04

@Madpapa: kommentekből

"Tegyük hozzá azt is, hogy vannak még lányok, akiket nem ennyire a pénz mozgat. Vagy ha egy picit igen, hát gazdag pasit/férjet választanak maguknak - az már nem kurválkodás. "

:D

mütyür 2013.11.27. 09:26:57

@Lord Papírsárkány: ne kezdd megint! :D

szerelem az, amikor érdek nélkül szeretsz vkit, úgy, ahogy van :) plusz még jó kis szex is van hozzá :D (érdekbe nem belekötni! :P)

Papírsárkány 2013.11.27. 09:28:53

@mütyür: akkor most olvasd el újra, mit kérdeztem ;-)

gy.k. a szeReLem szó jelentését ismerem :)

Namely 2013.11.27. 09:29:51

@Madpapa:
a számok nem stimmelnek, innentől kezdve a posztoló a kocsmában találta ki az egészet a kispályás haverjaival. Nem azt mondom, hogy nem fordulhatna ilyen elő (az egyik prosti ismerősünk PR-szakon végzett, de ismerek bölcsész, antropológus prostit is).

poszt:
ja, persze, kemény nő vagy.

Father Justice 2013.11.27. 09:32:35

@Lord Papírsárkány: Nem rossz, de akad ott jobb is:

"Még annyit, hogy azok a férfiak, akik kurváznak szerintem szánalmasak!
A nő megszerzésében pont a vadászat a lényeg. Ezek a férfiak nem akarnak energiát befektetni, mert lusta dögök.

Kurvák = Mikrós kaja
Becsajozás = Főzöl valami finomat"

Bizony, sok Ödönke nincs tisztában azzal, hogy tucatszámra sunázhatná a 10/10-es bombanőket, csak párszáz Joule-lal több energiát kellene a vadászatba fektetnie.

mütyür 2013.11.27. 09:34:24

@Lord Papírsárkány: :))) látod-látod, az agyacskám automatice javítottan olvasta :)

mütyür 2013.11.27. 09:41:39

a kurvás posztban:

JOKKA21 2011.08.07. 23:31:03
Sajnos minden nő ribi.

:DDD

Papírsárkány 2013.11.27. 09:44:52

@Master Of Reality: ez tényleg jobb :)

@mütyür: és nem is csak először :))
biztos szelermes vagy valakibe :)

Papírsárkány 2013.11.27. 09:49:42

@Master Of Reality: egyébként erre kellett volna írni, hogy "imádom amikor kívülállók formálnak véleményt arról, mi izgalmas/jó a férfiaknak :)"

mütyür 2013.11.27. 09:58:23

@Lord Papírsárkány: kardomba dőlök, komolyan :( a férfiak undorítóak :(

elmesélhetnétek végre, mi a jó/izgalmas a kurválkodásban :)

Madpapa 2013.11.27. 10:01:23

@mütyür: na ez az amit én sem értek. Hacsak az nem lehet Dezsőkének, hogy olyan nőhöz jut, amit vadászattal úgysem tudna elejteni. Parittyával mamutra, ugye esélytelen.

Madpapa 2013.11.27. 10:02:23

@Namely: vannak sandaságaim nekem is a számokkal kapcsolatban, de ezt az írói szabadságnak tudjuk be. Ír egy jelenségről, picit felnagyítva. :-)

Papírsárkány 2013.11.27. 10:02:27

@mütyür: kurválkodni a nők szoktak :)
szóval erről ők tudnak mesélni

Madpapa 2013.11.27. 10:03:18

@Lord Papírsárkány: picit igen, picit ejnye-bejnye kurválkodik, de nem nagyon :-DD

Madpapa 2013.11.27. 10:04:24

@plantingC4: bazzeg, nehogy megsértsél itt valakit :-)

Papírsárkány 2013.11.27. 10:05:30

@Madpapa: hát tudod a mondás úgy van, hogy nem az a kurva, aki 20.000-ért igen, hanem az, akinek megveszed a bundát, a nyakláncod, elviszed vacsorázni, aztán este fáj a feje (vagy hogy is van a szöveg)

mütyür 2013.11.27. 10:05:49

@Madpapa: én már azt sem értem, miért olyan fontos 10/10-es nőt dugni? hogy utána elmesélhessem a haveroknak, milyen ügyes voltam, bánja xezer forintom?

azt megértem, ha vki tényleg olyan ronda/testi fogyatékos, hogy semmilyen nő nem jutna neki alapból.

attól a kommenttől meg agyfaszt kapok, hogy azért mennek kurvához, mert otthon nem kapnak meg vmit.

minnyá az élettől is elmegy a kedvem :(

Papírsárkány 2013.11.27. 10:09:04

@mütyür: egyébként komolyabbra fordítva a szót: olyan emberekről beszélünk, akik csak pénzért kaphatnak nőt (megfizeted v. lekenyerezed), és akkor már - lássuk be - sokkal logikusabb / egyszerűbb ezt "szakemberekkel" csinálniuk, akiknek muszáj szolgáltatni, mint "amatőrökkel", akiknek fájni fog a feje :)

Madpapa 2013.11.27. 10:10:41

@Lord Papírsárkány: tudod ismerek olyan srácot, aki jól néz ki, és mégis jár(t) kurvákhoz. Érdekes lehet ennek a lélektani háttere.

Madpapa 2013.11.27. 10:12:31

@mütyür: a vágyak nehéz dolgok. Megvalósítani vagy lemondani róla. Ha ez a szíve vágya és pénzért hajlandó valaki vele, erre most mit mondjak? Kölcsönös egyezség alapján jött létre.

Namely 2013.11.27. 10:13:28

@Lord Papírsárkány:
"kurválkodni a nők szoktak :)"
csak? :)

Papírsárkány 2013.11.27. 10:15:23

@Madpapa: attól, hogy jól néz ki, még nem biztos, hogy nem csak pénzért kaphat jó nőt :)

@Namely: kizárólag! :)

a férfi változatát "hímringyó"-nak hívjuk :)

plantingC4 2013.11.27. 10:15:36

@Madpapa: Az igazságot, én nem tudhatom ezzel a történettel kapcsolatban, de egy részére ráláttam.
Reptéren dolgoztam kis ideig és ott a belső szlengben ismert fogalom volt, az úgy nevezett "ribancjárat". Ez akkoriban, szerdánkénti genfi és péntekenkénti torinói járatokat jelentett, szemmel láthatóan és mérhetően is :D magas volt a szilikonos szájú-mellű csajok aránya ezeken a gépeken, és szakmailag is kihívást jelentett, a sok szőrös bilincs megtalálása, amit ugye nem szabad felvinni a fedélzetre-szériafelszerelésként mindnél volt...de ezeken a járatokon került elő a legtöbb csomagban elhelyezett, elemeket véletlenül benne felejtett, magától bekapcsoló vibrátor is. Az nagyon bosszantó mindenkinek, mert rezgőcsomag esetén, bombára kell gyanakodni és lezárják a fél repteret, mindenki késik, anyázik egy műfasz miatt, amit természetesen egy bizottság előtt ki is vettünk a poggyászából és neki is ott kellett lennie tanúként és akkor elég sok mókás szitu van ebből mikor, először felderül mindenki arca, hogy "jaj, de jó, nem bomba volt", aztán meg kínos mosolyok, egyenruhások szaladgálnak egy műfasszal meg egy szétsminkelt, zavartan mosolygó nővel....:D

mütyür 2013.11.27. 10:16:26

@Lord Papírsárkány: nem csak azok kurváznak, akiknek nem jutna nő

Papírsárkány 2013.11.27. 10:16:36

@Namely: komolyabban: mütyür voltaképpen azt akarta kérdezni, hogy miért járnak kurvákhoz a férfiak, és ebben az összetételben a "kurválkodást" (és nem kurvázást) a nők végzik, nemde?

Papírsárkány 2013.11.27. 10:17:13

@Madpapa: hm, fura, ezt még nem hallottam ilyen változatban :)

@mütyür: hanem?

mütyür 2013.11.27. 10:18:33

@plantingC4: aki kurva, az csak ne zavartanmosolyogjon ... pffff :/

Namely 2013.11.27. 10:19:07

@mütyür:
"attól a kommenttől meg agyfaszt kapok, hogy azért mennek kurvához, mert otthon nem kapnak meg vmit."
szerinted mi másért?
kurvához (szerintem) azért járhatsz, mert valami olyat szeretnél, ami addig nem adatott meg. Az megadja. Mi ebben a rossz?

Papírsárkány 2013.11.27. 10:21:14

@mütyür: hát de ha szemérmes a szentem... :)

Namely 2013.11.27. 10:21:34

@Lord Papírsárkány:
én most a férfiprostikra céloztam, hogy azokhoz is férfiak járnak... :D

mütyür 2013.11.27. 10:22:11

@Lord Papírsárkány: asszony mellől nem járnak el? :) hallottam már bkv-n, amikor 2 pasas egymásnak adott tanácsot, melyikhez mire érdemes járni. aztán megbeszélték, otthon mit főz estére asszony.

Namely 2013.11.27. 10:22:29

@Lord Papírsárkány: ez a kurva blogmotor..... most látom a másik kommentedet... :)

Papírsárkány 2013.11.27. 10:22:59

@mütyür: hm, lehet úgy lett volna jó megfogalmazni, hogy "aki csak pénzért kaphat SZEXET" (és nem nőt) :)
így már érthetőbb? :)

Madpapa 2013.11.27. 10:23:28

@plantingC4: dolgos nők ezek! Hozzák haza a jó ropogós eurót, növelve ezzel a szufficitet :-)

mütyür 2013.11.27. 10:24:40

@Namely: nem azzal van a bajom, ha eljár. azzal van a bajom, ha asszony mellől futkorászik. ő választotta a nőt, tudhatja, mi fér bele a nőnek szex terén.

Papírsárkány 2013.11.27. 10:26:51

@Madpapa: @Namely: Kész:

"elenyésző százaléktól eltekintve a tandíj kifizetése érdekében még senki nem ment kurvának. erről érdemes lenne egy következő tényfeltáró cikkben megkérdezni pár hölgyek sikerének egyengetésében érdekelt urat is, kívánság esetén tudok ajánlani párat."

:D :D

mütyür 2013.11.27. 10:28:02

"egyéb erotikus munkásnőket: pornózókat, escortosokat, jázminosokat, etc."

mijaza a jázminosok?

Namely 2013.11.27. 10:28:28

@mütyür:
"ő választotta a nőt, tudhatja, mi fér bele a nőnek szex terén. "
és előveszi a Roxfortban kapott varázspálcáját, rásuhint az asszonyra, és átváltoztatja egy 18 éves friss hússá?
:)
Amúgy nem hiszem, hogy amikor elvette '62-ben az asszonyt, akkor volt ATM, amit azóta látott egy pornóban....

Papírsárkány 2013.11.27. 10:29:36

@mütyür: "tudhatja, mi fér bele a nőnek szex terén."
Az csak egy dolog, hogy ez se biztos (vagy reménykedik, hogy hátha mást is bevállal majd idővel, stb stb), a másik, hogy hány de hány helyen lehet hallani, olvasni, hogy x év után a szex baromi kevés, asszonykát alig lehet rávenni, stb stb...

plantingC4 2013.11.27. 10:29:52

@mütyür: Hát, volt amelyik megsértődött és a legeslegviccesebb, aki csomagnyitás után egyszerűen azt mondta, hogy "nem tudom mi ez és ki rakta a táskámba".
Egy 40 centis, lila műlófasz volt, ami tök hangos motorhanggal tekergőzött, ott már mindenki zavartan mosolygott...:D:D:D

Namely 2013.11.27. 10:30:54

@mütyür: olyan oldal, ahol egy laptop segítségével élőben vetkőzik a lány webkamera előtt. NAGYON sok magyar/cseh lány van benne a rendszerben.

mütyür 2013.11.27. 10:31:48

@Namely: és évek során nem lehet új dolgokat kipróbálni asszonnyal? 18 éves kurva sztem nem friss, hanem romlott hús. a kurvázósok többsége ráadásul nem pénzes... útszéli kurvákra fanyalodni? autóban leszopatni magad? ízlések és pofonok.

Madpapa 2013.11.27. 10:32:01

@Lord Papírsárkány: azt gondolom én is, hogy döntően nem a tandíjról és a kollégiumi díjról van itten szó, sokkal inkább hogy extraprofithoz jusson a művésznő, amiből tudja finanszírozni tudja az átlagnál magasabb havi rezsijét. Jó cuccok, jó bulik, stb.

pretty kitty 2013.11.27. 10:32:09

@plantingC4: "egyenruhások szaladgálnak egy műfasszal meg egy szétsminkelt, zavartan mosolygó nővel....:D"

XDDDDDDDDDDDDDD Lemelem volt annyi lelekjelenleted h felvedd videjolaaaaaa? ;)))))))))))))

Madpapa 2013.11.27. 10:33:17

@plantingC4: hú bazz, elképzelem, ahogyan a vámosok egyesült erővel, nyomják le hogy ne mozogjon a lila lófasz, az meg tekergőzik :-DDDD

Papírsárkány 2013.11.27. 10:33:47

@Madpapa: A mókás dolgot én inkább abban láttam, hogy:

"a tandíj kifizetése érdekében még senki nem ment kurvának"
vs.

"egy következő tényfeltáró cikkben megkérdezni pár hölgyek sikerének egyengetésében érdekelt urat is"

Hiszen az totál nem kurválkodás, ha talál magának egy 30-as, 40-es szponzort :)

mütyür 2013.11.27. 10:35:46

@Lord Papírsárkány: jó, ez gondolom vmi férfidolog, hogy mindenáron kell a szex.

@Namely: óóájszíí...

monnyuk én is kurválkodtam egy ideig... amikor menő volt sms-ezésen keresztül német faszikat kielégíteni :DDD sosem értettem, hogyan hihetik el, hogy tényleg létező német nőkkel dumálnak :DD

Madpapa 2013.11.27. 10:38:09

@mütyür: mesélj csak a múltad eme sötét foltjáról!! :-))

Namely 2013.11.27. 10:38:21

@Lord Papírsárkány: @Madpapa:
ez inkább életkezdésről szól egyetem alatt. Mire végez, megvan az az összeg, ami utána kell az életkezdéshez.
De pl az ismerősöm dolgozott multinál egyetem után (PR) de rájött arra, hogy a franc sem fog egy hónapig dolgozni azért, ami 2 nap alatt megvan (a lány amúgy nagyon jól néz ki, luxuskategóriás).

Papírsárkány 2013.11.27. 10:39:40

@mütyür: Nem, ez valami emberdolog, csak libidó válogatja. Mármint szerinted ha egy kapcsolatban az egyik fél heti 5-ször, a másik heti 1-szer akar dugni, akkor heti hányszor fognak dugni, 1-szer vagy 0-szor? Mert a kisebb libidóval rendelkező félnek is kell ám az a szex...
Azt pedig senki nem tudja megmondani / megjósolni, hogy x év múlva mennyiszer fogja kívánni a másikkal / mennyiszer fogja kívánni a másik fél. Vajon akkor jobb csak ezért borítani egyébként egy minden más szempontból működő kapcsolatot?
Bonyolultabb dolgok ezek annál, minthogy "tudhatta előre" meg "fúj, kamionoskurvák"

Madpapa 2013.11.27. 10:41:57

@Namely: pont erről szól a cikk is. Amit megkeres 1-2 alkalommal, azért mit gályázzon érte egy hónapot. És nyilván itt van az egész csapdája, hogy ebből nehéz kikerülni, hacsak nem sikerül valamelyik menő kuncsaftját magába bolondítani és elvitetni magát vele aki finanszírozza az életét, max. mellette élvezetből beújít 1-2 hejjes pasit.

mütyür 2013.11.27. 10:43:41

@Madpapa: német adókon éjjel futottak a reklámok a nőkkel, akik erotikus smsezni akartak :)) mindig tudtuk, mikor ment le a reklám, mert akkor ömlöttek az sms-ek... mi meg ültünk a számítógép előtt és próbáltunk minél több sms-t kipasszírozni belőlük :D
(közben meg vezetni kellett, miről dumáltunk velük, hogy nézünk ki, meg ilyenek, hogy a többi mtárs is tudjon mindent és ne bukjunk le... :DD)

legjobb munka volt, irtó sokat röhögtünk :))

Papírsárkány 2013.11.27. 10:44:10

@Madpapa: tehát alkalmi kurválkodásról átvált állandóra? :D
gondolom ez minden kurva álma :)

Madpapa 2013.11.27. 10:45:09

@mütyür: aha, és legalább jól fizetett? :-)

mütyür 2013.11.27. 10:46:52

@Lord Papírsárkány: de ha a szex mennyisége nem kielégítő, akkor az a kapcsolat sem lehet annyira tökéletes, hiszen ez kihat a hétköznapokra is. ha mégis, akkor nem alázom rommá a másikat (még akkor is, ha nem tud róla és akkor ugye nem fáj) azzal, hogy kurvázni járok.

Madpapa 2013.11.27. 10:47:09

@Lord Papírsárkány: de nem? Egy magas egzisztenciát biztosító partner, ahol default az A8 Audi, BMW, az évenkénti több egzotikus út, stb. Mert Palácsik Timi szerinted a Vajna kókadt pöcsére kíváncsi? :-)

Madpapa 2013.11.27. 10:47:52

@mütyür: idealista vagy, ugye tudod? :-)

mütyür 2013.11.27. 10:48:26

@Madpapa: nagyon :) főleg, hogy az alapfizun kívül még prémiumozás is volt (én meg jó voltam:D)... csak aztán a német cég még többet akart keresni és áttették a melót romániába :(

Papírsárkány 2013.11.27. 10:49:23

@mütyür: Mondom, hogy nehéz ez az egész téma...
Te pl. inkább elvárnád a párodtól, hogy borítson, ha nem elég neki a szex és te nem tudsz többet nyújtani? Vagy mi az alternatívád?

mütyür 2013.11.27. 10:49:36

@Madpapa: de ráadásul ez a timike iszonyat rusnya a lófejével :( akkor már inkább a pepsis lány :))

hja, lehet :))

Papírsárkány 2013.11.27. 10:50:17

@Madpapa: szintlépés a javából, szó mi szó :)

mütyür 2013.11.27. 10:51:06

@Lord Papírsárkány: igen, akkor hagyjon el. de mellettem fixen nem kefélhet félre senki, mert letépem a tökeit :))

plantingC4 2013.11.27. 10:52:42

@Madpapa: kb. :D

@little star: Nem egy videózásbarát munkahely a reptér utasbiztonsági szolgálata...:D

Papírsárkány 2013.11.27. 10:53:39

@mütyür: Ez tök jól hangzik papíron, de ezzel kb. azt mondod, hogy egy átlag párkapcsolat élettartama 3-4 év (lehet, hogy sokat mondtam). Mert vagy addigra csökken egyik fél libidója, vagy addigra unja meg a másik fél a csökkenést.

Egyébként akkor is igaz az elhagyás, ha már gyereketek van?

Madpapa 2013.11.27. 10:53:40

@Lord Papírsárkány: létrejött a deal, mindenki 'boldog'. Damuhoz képest tutira szintlépés. Itt legalább nem verik, csak tömik mint a libát, lóvéval :-)

pretty kitty 2013.11.27. 10:55:24

@plantingC4: Oh pech XDDDDDDD pedig civeszen megnesztem volnaaaaa ;)))))))))))))

mütyür 2013.11.27. 10:55:30

@Lord Papírsárkány: 3-4 év?? baccameg, megkérdem kollégát, un-e, csak hogy felkészülhessek :(

hagyjon el, akkor is, ha van gyerek. fizetnie úgyis kell :P

Madpapa 2013.11.27. 10:56:08

@mütyür: ahhh, ja fick mich ...
Nyomtad, mi? :-))

Papírsárkány 2013.11.27. 10:57:46

@mütyür: egyébként beszédes, hogy a "hagyjon el" is inkább opció, mint a "megpróbálnék többször ráhangolódni a szexre", stb...

hany eves a kapitany 2013.11.27. 10:58:33

Azért ez a csávó tud valamit. 2-3-szor elment, mire a csaj egyszer:) Éljenek a Marcik:)!

Papírsárkány 2013.11.27. 10:58:34

@mütyür: kérdezd is meg :)
most tisztázd vele a feltételeket :D

na EZÉRT van egyre kevesebb házasság és gyerek :D

Papírsárkány 2013.11.27. 10:59:58

@Aphelion 2013: nehéz eldöntenem, melyik társaság nagyobb balfasz :)

hany eves a kapitany 2013.11.27. 11:00:08

ja, ezt a tegnapi poszthoz akartam írni:D

Madpapa 2013.11.27. 11:00:38

@hany eves a kapitany: kicsit elkallódott a HSZed :-)

mütyür 2013.11.27. 11:00:43

@Lord Papírsárkány: logikus, hogy mindent megtesz az ember, hogy megmaradjon a kapcs., ha tényleg okés. de ha kiderülne, hogy megbeszélés nélkül (nem mondja el nekem, hogy baja van) félrekufircolt, akkor már nincs mit megbeszélni.

Papírsárkány 2013.11.27. 11:02:22

@mütyür: Csak kíváncsiságból: ha logikus, akkor miért nem írtad amikor kérdeztem, hogy mi az alternatívád? :)

mütyür 2013.11.27. 11:02:31

@Lord Papírsárkány: :D hja meg el ne felejtsem megkérdezni, van-e vmi titkos vágya, amit nem teljesítettem eddig.

félek, hogy lassan eljönnek a szexmentes éveim :(

Diotima 2013.11.27. 11:05:47

Csaj kicsit sem beteg. :D Működött, bazzz, működött a pasassal. Ennyiből az utcán lát egy faszit, haza is cipeli, majd megismeri, de előtte pénzeli. Ki is a hülye?

Madpapa 2013.11.27. 11:06:51

@mütyür: ne félj, majd eljársz valami nőegyletbe harcoskodni helyette :-)

mütyür 2013.11.27. 11:06:56

@Lord Papírsárkány: mert azt feltételezem alapból, hogy a férfiak szeretik az egyszerűbb megoldást választani és azonnal félredugni, ha vmi nem jó otthon :)

mütyür 2013.11.27. 11:07:43

@Madpapa: na meg van macskám! :))

Papírsárkány 2013.11.27. 11:07:46

@mütyür: és nem szomorú, hogy ez egyszerűbb megoldás?

Papírsárkány 2013.11.27. 11:08:51

@mütyür: milyen szexmentes éveid, hiszen frigid vagy!

plantingC4 2013.11.27. 11:09:01

@little star: ezt egyből gondoltam :D

@mütyür: Volt egy-két haverom, aki ugyan ezt csinálta, az egyik annyira profin tolta, hogy kapkodtak érte, az ezzel foglalkozó szolgáltatók, egyszerre több ügyféllel is tudott szimultán mókázni és nem is sms-ben, hanem telefonban és a legdurvább, hogy női hangon is mocskos jó volt és szimultán, mondjuk 3 hívója volt, abból kettőnél női hangon tolta nekik a fickmichet, a harmadiknak meg férfiként...:D:D:D
Aztán ő is elment a barátnőjével camozni, akit csak azért tartott, hogy együtt melózzanak, mert a csaj képes volt spriccelősen elmenni, ami hatalmas nézettségeket generált nekik, tehát szép bevételt...persze azt mondta neki, hogy szereti...a csaj még a srác nevét is magára tetováltatta és a pornóscuccban is csak a srác iránti szerelme miatt volt benne...fura dógok ezek, mikor hallgatod, hogy a srác, hogy unja már ezt a "buta kurvát", viszont annyira sok pénzt termel, hogy fent kell tartania a szerelem látszatát, mert így bármire ráveheti a nőt...

mütyür 2013.11.27. 11:09:46

@Lord Papírsárkány: nem hiszem, hogy a férfiak emiatt szomorúak lennének :))

mütyür 2013.11.27. 11:14:05

@Lord Papírsárkány: hja tényleg, még mindig nem tudok bringázni :(

@plantingC4: mi sosem telefonáltunk, azt nem is vállaltam volna. bár egyszer egyik nagyon erőszakoskodott, hogy tuti csak bot-ok vagyunk, erre egyik csaj felhívta és belenyögött a telefonba :D nálunk a fiúknak nem ment annyira, csak a sablonsms-eket tolták. amikor ennek vége lett, próbáltam még ilyen melót találni, de semmi. az egyik interjún meg kiderült, hogy kamerázni kellene, söpörtem is elfele :)

szegény csajszi :(

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 11:14:34

@mütyür: @Lord Papírsárkány: Mütyürrel értek egyet. Én tuti nem bírnám elviselni, hogy mellettem kurvázni járjon (esetleg szeretőt tartson) az aktuális pasim/férjem. Akkor sem, ha ő a gyerekeim apja. Szerintem ez totál megalázó! Gyomorforgató, ha belegondolok, hogy egy másik nőn éli ki a vágyait, aztán hazajön hozzám is dugni. :S Tudom... csak meg kell mosni.

Na meg az, hogy nem kapja meg otthon... tényleg, akkor minek vannak együtt? Miért nem keres olyat, aki meg tudja adni, ami neki kell? Miért jó az, hogy kirakatban a mintaházasság, az asszonyka egy "rendes nő", de kell mellette a kurva, akivel pénzért azt csinál, amit akar?

Ezeket én nem fogom soha megérteni!

Madpapa 2013.11.27. 11:19:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): ki mondta, hogy ha hazamegy téged is megdug? :-)
Te csak a dajka és házvezetőnő vagy :-)))
Dugás? Ugyan már!

Namely 2013.11.27. 11:21:26

@mütyür:
"18 éves kurva sztem nem friss, hanem romlott hús. a kurvázósok többsége ráadásul nem pénzes..."
ezt a romlott húst nem értem.
20ért már normálisat kapsz. nem kell ehhez pénzesnek lenni.

Papírsárkány 2013.11.27. 11:21:39

@mütyür: @Bundabandi (Cookie Bunny):
Igazából egyre kevésbé értem, hogy lett a téma átterelve az "azok az emberek, akik csak pénzért kaphatnak szexet, inkább kurvára költik, mint drága libákra" helyzetből oda, hogy "inkább hagyjon el, mintsem kurvázni járjon mellettem" :)

Szóval inkább passzolom a témát, nincs szándékomban védeni a kurvázókat, mert én se teljesen értem, mire jó, csak próbáltam belelátni a motivációjukba :)

Amit viszont megjegyeznék, hogy ez a "ha már nem elég a szex, akkor inkább hagyjon el, minthogy félrelépjen" dolog ugye ti is belátjátok, hogy nem ennyire egyszerű? Mármint beszélni róla, kijelenteni az könnyű, persze, de ha tényleg egyszerű lenne akkor sokkal kevesebb félrelépés lenne (meg persze sokkal rövidebb kapcsolatok, még kevesebb gyerek és házasság :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 11:27:18

@Lord Papírsárkány: "ha már nem elég a szex, akkor inkább hagyjon el, minthogy félrelépjen" Pedig ez nálam ilyen egyszerű! Persze azt nem mondom, hogy nem kell beszélni róla és kipróbálni új dolgokat meg ilyesmi (Mütyür is írta). Viszont az, hogy a mellettem lévő pasi úgy gondolja, hogy nem jó neki valami, nem szól semmit és elmegy inkább mással dugni...na azt kidobnám, az tuti.

@Madpapa: Ilyen nálam nem lenne. :D Én egy Cookie Bunny vagyok. XD Ami jár, az jár!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 11:30:02

@mütyür: Erről lehetne beszélgetni, nagyon naívnak tűnsz. Ezt most nem bántásnak szántam. A franc se tudja, melyik a jobb: amikor elmegy kurvához, mert olyan igényei vannak, amit otthon tényleg nem kap meg (ne extra dolgokra gondolj, elég, ha olyanok jutnak eszedbe, ami neked totál természetes), vagy amikor keres egy állandó barátnőt. A kurvába talán nem szeret bele.

mütyür 2013.11.27. 11:35:15

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :) én meg épp írni akartam, hogy akkor inkább legyen bnője :D persze azért is kirúgás jár :D a másbaszerelmesedésről nem tehet, nem akarattal teszi.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 11:37:36

@mütyür: Na erről mesélhetnék. Sokan tudatosan keresnek maguknak valakit az asszony mellé, igen, tehetnek róla. Mindig megvan a jó ok, hogy miért teszik. Tudod, mindenki úgy éli az életét, ahogy akarja, csak engem ne kényszerítsen senki rá a sajátjára.

Father Justice 2013.11.27. 11:41:37

@Madpapa: @Lord Papírsárkány: @mütyür:

A kurvázó férfiak elenyészően kis hányadát teszik ki azok, akik semmilyen körülmények között nem jutnának semmilyen nőhöz. A többség azért jár szolgáltatókhoz, hogy néhanapján olyan kaliberű nőket is meg tudjon dugni, akiktől egy szórakozóhelyen - a befektetett energia mennyiségétől függetlenül - még varánuszarcot sem kapna.

Nem tudom, miért tűnik szánalmasnak ez, hiszen kurvázni nem szégyen, bár természetesen nem is érdem. Attól, hogy tökéletesen elégedett vagy a kisfogyasztású kisautóddal a mindennapokban, néha még buli lehet megtekerni egy BMW-t, vagy kibérelni egy limuzint egy speciális alkalomra. Ez is egy meghatározott élményt nyújtó szolgáltalás, mindössze ezt kell észrevenni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 11:48:41

@Master Of Reality: Mitől jobb megdugni egy bombanőt 1X, mint találni egy olyan párt, akivel boldog vagy és élvezetes a szex?

mütyür 2013.11.27. 11:51:00

@Szintet lépett (ex) Naiva.: naugye, te is tudsz sarkítani :) ha vkinek extrémnek elfogadott szex kell, elvárom, hogy célzatosan keressen párt magának, a legelején mondja el, hogy ő kakipisire gerjed és én eldöntöm, mit akarok.
ha csak arról van szó, hogy mondjuk a csaj kategorikusan nemet mond a szopizásra, a pasas talán egy ideig reménykedik, hogy rááll a dologra, de nincs változás. akkor az a megoldás, hogy kurvával intézem el? ennyire ösztönylény, ennyire nem bír enélkül élni egy férfi? engem csak ez zavar. nekem ilyen férfi nem kellene.

mütyür 2013.11.27. 11:52:11

@Bundabandi (Cookie Bunny): ezek férfidolgok, sosem fogjuk megérteni sztem :)

mütyür 2013.11.27. 11:53:42

@Master Of Reality: én még mindig azokról a pasasokról beszélek, akik asszony mellől kurváznak

plantingC4 2013.11.27. 11:53:51

@mütyür: Nem csábított a camozás ? Hm, nem is értem.:D
Nekem innen az a kedvencem, mikor legmeggyőzőbben mondták, hogy "ugyan már, ezt a szolgáltatást nem is lehet itthonról nézni, venni, senki nem ismerhet fel, mert csak Amerikában látják ezt"...és a csajok már írták is alá a papírt...:D

Madpapa 2013.11.27. 11:55:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): itt nem boldogságról van szó. Pusztán a tudat, hogy használtál egy ideig olyat, amit jó eséllyel sosem kaptál volna meg a normál életben. Kipróbálja, vagy esetenként használja. Nálad nem volt még olyan hogy nagyon vágytál valamire és pl. időlegesen megkaptad használatra?
A kurvázó agyában egy kicsit 'beteg' módon, lehet ez a kielégülés csúcsa? A hatalom érzése, hogy olyat birtokolhat, amit amúgy nem. Kiélheti magát, amit máshol nem. Nem a kufirc a lényeg, sokkal inkább a birtoklás.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 11:57:09

@mütyür: Hátha most elmondja! Egyébként nálam az sokat levenne az élvezeti értékből, hogy tudnám, csak azért fekszik le velem, mert fizettem érte. Ez nekik nem gáz? :)

Father Justice 2013.11.27. 12:03:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pontosan erre világítottam rá a kisautós hasonlatommal. Mivel az emberek túlnyomó részének semmiféle morális értékrendje nincs, a kurvázásra mint szimpla szolgáltatásra tekintenek: egy adott élményt nyújtó szórakozás, a szürke hétköznapok szexuális jellegű kiszínezése.

Kérdezhetnéd azt is, mennyivel jobb havonta egyszer elit vacsorát fogyasztni egy puccos helyen, mint egyszerű, házias kajákat enni minden nap otthon, de egyrészt a kettő nem zárja ki egymást, másrészt nem az a fő kérdés, hogy melyik jobb vagy rosszabb, hanem hogy mi az, ami egyáltalán elérhető.

Eleve az emberek egészen kis halmazának jut olyan partner, aki fizikailag maximálisan vonzó számára, és akkor a kúrógépekbe kódolt, mennyiséggel kapcsolatos igények kielégítéséről még nem is beszéltünk. Így azok az átlagférfiak, akik az átlagos anyagi helyzetüknek megfelelően csak az átlagon aluli mezőnyből tallózhatnak, vagy csengetnek a minőségi sunáért (így vagy úgy..), vagy összeszorított fogakkal elviselik, hogy nekik csak ilyen lapokat osztottak. Persze vannak még speciális esetek is, különféle pluszokról való lemondás keretében, de ebbe most nem mennék bele mélyebben.

A lényeg talán érthető így is.

Father Justice 2013.11.27. 12:05:19

@mütyür: "..a pasas talán egy ideig reménykedik, hogy rááll a dologra, de nincs változás. akkor az a megoldás, hogy kurvával intézem el?.."

Mivel a kurva nem fog vele felerezsizni, nagyjából igen, ez a megoldás.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 12:05:32

@Madpapa: "Nálad nem volt még olyan hogy nagyon vágytál valamire és pl. időlegesen megkaptad használatra?"

Nemrég meséltem itt, hogy tetszett egy autó, de nem ültem be, mert nem látom értelmét kipróbálni egy autót, ami amúgy nem lehet az enyém. A pillanatnyi öröm helyett én jobban értékelem a TARTÓS, de esetleg kisebb mértékű boldogságot/elégedettséget.

Szóval nekem pl. nem okozna katarzist dugni egy hejjespasival. Mi abban a pláne? Elmondhatom, hogy megvolt? Mire megyek vele? Lehet nem is olyan jó vele a szex, a kinézetéért meg nem kellene egyszeri alkalomra.

Papírsárkány 2013.11.27. 12:08:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Viszont az, hogy a mellettem lévő pasi úgy gondolja, hogy nem jó neki valami, nem szól semmit és elmegy inkább mással dugni...na azt kidobnám, az tuti."

Ez nyilván alap.

mütyür 2013.11.27. 12:11:02

@Master Of Reality: aszittem a felerezsizés jó :)

Madpapa 2013.11.27. 12:11:23

@Bundabandi (Cookie Bunny): ne fojtsd el ennyire a vágyaid! :-)
Miért ne lehetne olyan, hogy hú, most egy jó extra wellness hétvégére vágysz és üsse kavics, fogakat összeszorítva kipréseled magadból hogy a fene enné meg! És jól érzed magad.
Ez miért nem elképzelhető férfi és nő viszonyában? Van egy iparos akit a kutya mindenit de meg akarok dugni ha a fene fenét eszik is, vagy felszeded a bárban a pasit és megdöngetteted magad vele?
Nem olyan nagy probléma ezt elgondolni, ugye?

Father Justice 2013.11.27. 12:13:44

@mütyür: Persze, hogy jó, én is ezt mondom.

A 10/8-as kurvával jobb lenne felerezsizni, mint a 10/5-ös Gizivel, de az Ödönnél hatszor jobban kereső kurva nem szorul rá a felerezsire. Nem értem, miért nem értjük egymást - lehet, én fogalmaztam félreérthetően.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 12:15:07

@Master Of Reality: Kezdjük ott, hogy a hétköznapnak miért kell szürkének lennie? Miért nem lehet pl: otthon olyan kaját rittyenteni, amit egy elit étteremben is felszolgálhatnak és nem csak paprikás krumplit? Abból indulsz ki, hogy ami "adatott" az szürke, uncsi. De miért kell megalkudni egy ilyen életben? Tenni kell érte, hogy jobb legyen, hogy ne legyen szürke az a hétköznap és ne csak néha-néha legyen feldobva valami mással/jobbal. Szerintem.

"azok az átlagférfiak, akik az átlagos anyagi helyzetüknek megfelelően csak az átlagon aluli mezőnyből tallózhatnak, vagy csengetnek a minőségi sunáért (így vagy úgy..), vagy összeszorított fogakkal elviselik, hogy nekik csak ilyen lapokat osztottak."

Tudom sajnálni azt, aki választ magának egy béta nőt, mert szerinte nem jut jobb és végül nem boldog vele, mert mindig alfára vágyott. Minek alkuszik meg egy béta mellett? Hogy legyen valaki? Aztán meg megy kurvázni, vagy megcsalja, mert igazából neki a nő kevés? Miért választotta akkor őt?

mütyür 2013.11.27. 12:17:16

@Master Of Reality: én már az alapfelvetéseknél leragadtam, úgyhogy kezdem feladni :)

Papírsárkány 2013.11.27. 12:18:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szóval az esküvődön is olyan ruhában leszel, amit minden nap hordasz majd? :) Ja és felhajtás se lesz? :)

mütyür 2013.11.27. 12:18:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): hogy miért? mert a kurva nem főz rá és nem mossa ki a gatyóit. ennyi :/

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 12:18:33

@Madpapa: Azért a wellness hétvége és a bárban felszedett pasival megdugatni magam, elég távol áll számomra egymástól.

Madpapa 2013.11.27. 12:20:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem érted? Nem. A vágyról beszélek(ünk). A vágy hogy valamit használj, élvezz valameddig. Most, hogy ez egy görög isten vagy egy wellness lényegtelen. Vannak vágyaid, amiket szeretnél megélni. Erről beszélünk. Stimmt?

Sadist 2013.11.27. 12:22:59

@plantingC4: Ez teljesen úgy hangzott, mint valami Csernusba oltott Coelho/Müller/Mopper/Oravecz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 12:23:09

@Lord Papírsárkány: Őszintén? Nem hiányzik az esküvői felhajtás, se habos-babos fehér ruha. Én nem vagyok ez az "életem nagy napja" típus. Persze nyilván jól akarnék kinézni, de nem lennék bridezilla. :)

Amúgy neked, hogy jön ez össze azzal, amit írtam? Szerinted az esküvő egy pillanatnyi öröm? Vagy nem értem...

mütyür 2013.11.27. 12:23:21

@Madpapa: még szerencse, hogy én nem vágyom arra, hogy a puncim gondolkodjon és cselekedjen helyettem :)

Papírsárkány 2013.11.27. 12:24:46

@mütyür: nem is kell vágynod rá, így van alapból is...
Különben minek tartanád kollégát?

mütyür 2013.11.27. 12:25:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): figyu, sztem beszéljük meg, hogy amikor már kivénhedt aszott öregasszonyok leszünk, találkozzunk a Gerbeaud-ban, hogy felszedhessünk pár friss husikát :))) micsoda muri lesz :)

mütyür 2013.11.27. 12:27:36

@Lord Papírsárkány: remélem, tisztában vagyok annyira magammal, hogy tudnám, ha csak arra tartanám kollégát :)

egyébként is. most megint min. egy hónapig nincs vele szex. megyek is, beszerzek más fütyit addigra is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 12:27:50

@Madpapa: Te nem érted, hogy nekem nem tartozik az általad említett "bárban felszedett pasival dugni" a vágyaim közé. Amúgy bennetek ilyen erős a vágy, hogy megdugjatok egy jó nőt, akár pénzért is?

"A vágy hogy valamit használj, élvezz valameddig."

Na pl. egy másik ember használata, élvezete, birtoklása nekem olyan tágyias. Egy másik emberről beszélünk!

Sadist 2013.11.27. 12:29:00

@mütyür: Kurválkodni a nők szoktak, a férfiak leginkább csak kurvázni.

Papírsárkány 2013.11.27. 12:29:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Csak próbáltam "női" verziót találni a "szeretném kipróbálni x autót, ha megvenni nem is tudom"-ra :) Az esküvő meg ilyen: 1 napig "királylány" lehetsz, aki körül a világ forog :)

mütyür 2013.11.27. 12:30:02

@Sadist: már ki lettem igazítva, köszi :)

Namely 2013.11.27. 12:31:19

@mütyür:
"találkozzunk a Gerbeaud-ban, hogy felszedhessünk pár friss husikát :))) "
ahhoz pénz is kell majd.... ;)

mütyür 2013.11.27. 12:31:27

@Lord Papírsárkány: most majdnem azt írtam, hogy semmire se tartom :DD

Sadist 2013.11.27. 12:31:50

@mütyür: "én már azt sem értem, miért olyan fontos 10/10-es nőt dugni?"

Miért olyan fontos finom kajákat enni, ha zabkásával is ugyanúgy jóllaksz?

mütyür 2013.11.27. 12:32:15

@Namely: pont ezért mondtam :) végre megtudjuk Bandikával, mi a jó ebben :)

Papírsárkány 2013.11.27. 12:32:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): ja igen, és azt ugye tudod, hogy az, hogy _neked_ nincsenek ilyen vágyaid, nem jelenti azt, hogy másnak nincsenek és / vagy a többségnek nincsenek?
(akár autó, akár királylánykodás, akár kurvázás)

Papírsárkány 2013.11.27. 12:33:03

@mütyür: Nnna, csak kibújt a szög a zsákból!!! :D

mütyür 2013.11.27. 12:34:13

@Sadist: most mondom el utoljára: NEM az zavar, ha vki kurvázik. az sem, ha 10/10-es nőért fizet. DE akkor ne tartson mellette felerezsizős 10/6-os gizikét.

ne idegeljetek fel :))

plantingC4 2013.11.27. 12:34:18

@Namely: Működik ez a dolog a cukiban, a kódos sütivel még vagy ez csak városi legenda? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 12:35:22

@mütyür: És akkor már lesz kivehető fogsorunk is! :D Kielégítjük vágyainkat a fincsi ropogós húsikákkal! Mmmm!

Namely 2013.11.27. 12:35:28

@Sadist: hejjj, a zabkása gyümölccsel és mézzel kib jó!

Madpapa 2013.11.27. 12:37:26

@mütyür: miért ne tartson? Mert neked nem teccik? :-)

Namely 2013.11.27. 12:37:33

@plantingC4: valami hülye indexesek kiültek még évekkel ezelőtt, de nem szedte fel őket senki!!! ;)
amúgy szerintem csak városi legenda.
A fiúprostik amúgy a dunakorzón vannak... :) oda menjél, ha megszorulsz a hó végén.... :DDDD

mütyür 2013.11.27. 12:38:08

@plantingC4: öcsém mesélte, hogy egy volt kollégája ott "dolgozott" mellékesként :) asszony a kisgyerekkel meg otthon üldögélt :))

@Lord Papírsárkány: lehetetlen egy alak vagy :))

Papírsárkány 2013.11.27. 12:38:40

@mütyür: te jó ég, akkor lehet, hogy nem is létezem!?

mütyür 2013.11.27. 12:39:08

@Madpapa: nem. valszeg gizikének nem tetszene.

mütyür 2013.11.27. 12:40:08

@Lord Papírsárkány: rád érvényes a kötekszem, tehát vagyok mondás, úgyhogy nagyon azért ne aggódj :)

Madpapa 2013.11.27. 12:40:28

@mütyür: honnan tudod? Mondta? És ha Gizike ezt elfogadja? ;-)

Father Justice 2013.11.27. 12:40:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ahogy említettem, kevesen jelenthetik ki őszintén, hogy olyan párjuk van, amilyet szeretnének. Ha azt mondom, az emberek max. 5%-a, az még óvatos becslés volt. (Az, hogy mit hazudnak sokan egymásnak és a külvilágnak a legnagyobb természetességgel, teljesen lényegtelen. Legtöbbször elég benézni a felszín alá kicsit.)

Ha a többiek nem érnék be azzal, ami jut, és a tőlük telhető módon küzdenének azért, amit / amilyet / akit igazán szeretnének, 80%-uk még akkor is egyedülálló maradna örökre. Ezért lépnek életbe a "semminél még ez is jobb" scenario-k, a "legalább nem buziznak le a hátam mögött" megfontolások, az "idővel azért szaporodni kell.." szindróma és természetesen a felerezsi. Aztán hogy utána lesz-e kurvázás és félrekúrás egyik, másik vagy mindkét oldalon, a következő felvonás zenéje, és sok tényező befolyásolja.

Ez kapcsolódik az előbbi, "miért sok a kurva, és miért nem fognak inkább egy pénzes faszit állandóra egy idő után mind?" kérdéshez is. Azért, mert tízezerből egy férfi tudná őket olyan életszínvonalon eltartani, mint amit addig az összekúrt pénzekből megengedhettek maguknak. Egy ilyen (abszolút válogatási helyzetben lévő) férfi azonban eleve nem fog leragadni egyetlen nő mellett csak úgy, ha pedig mégis, akkor nem az ilyen múltúak közül fogja kiválasztani azt az egy csúcskategóriásat állandóra.

Kereslet, és kínálat.
Ennyi az egész.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 12:41:20

@Lord Papírsárkány: Én nem mondtam, hogy másnak nincsenek. Csak belegondoltam, hogy mi lehet az ok, a hajtóerő, mivel nálam nincs ilyen. :)

Kajához, meg autóhoz stb. hasonlítani.... Nekem totál más a szexuális vágy, mint az evés, vagy tárgyak birtoklása felett érzett öröm. Lehet, ezért nem is értem a dolgot.

pretty kitty 2013.11.27. 12:41:30

Phontoszak a plijolitaszooooook ;))))))))))))))))))

funnie.st/390822/priorities/1/?epic=sm

XDDDDDDDDDDDDD

Szöszi 28 2013.11.27. 12:41:32

Jokka írt egy posztot? :)

Na, elolvasom azért...:D

mütyür 2013.11.27. 12:43:27

@Madpapa: az meg már megint más dolog, ha közmegegyezés van :) de akkor gizike tuti nem 10/6-os, max. 10/3-as :)))

Szöszi 28 2013.11.27. 12:44:23

@Szöszi 26: Hopp, odáig jutottam, hogy minden nő pénzhajhász :D Az elején észre se vettem a "nem" szócskát :D

mütyür 2013.11.27. 12:44:59

@Szöszi 26: freud munkálkodik, mi? :)

plantingC4 2013.11.27. 12:51:08

@Namely: Köszi a tippet, és mennyit sikerült összeszedned? :D:D:D

@mütyür: klassz buli, na, tekintve, hogy az ottani fiúk, jellemzően hölgyvendégeket fogadnak :D

Papírsárkány 2013.11.27. 12:51:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): hát pedig

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/58/Maslow's_hierarchy_of_needs.svg

nézd csak, mi figyel ott az alsó sorban a kaja és a víz mellett :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 12:51:18

@Master Of Reality: " Ahogy említettem, kevesen jelenthetik ki őszintén, hogy olyan párjuk van, amilyet szeretnének."

Na igen. Ez is fura nekem, mert ezt látom magam körül is. Vagy az van, hogy keresgél és nem talál az általa felállított (szerintem) túl magas elvárásokhoz senkit, így hosszútávon szingli. Vagy az, hogy akivel együtt van, az csak egy megalkuvás és bármikor borít egy jobbért. Kevés olyan van, aki a meglévő kapcsolatából próbálja kihozni a legtöbbet, legjobbat. Az emberek közül sokan a könnyebb utat választják, már nem akarnak tenni/küzdeni semmiért.

plantingC4 2013.11.27. 12:52:09

@plantingC4: "jellemzően NEM hölgyvendégeket" ....a nem kimaradt...:D

Sadist 2013.11.27. 12:53:33

@plantingC4: Az egész hozzászólás.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 12:54:25

@mütyür: Van olyan, akinek nem jó a szex bizonyos dolgok nélkül. És itt ne a kaki-pisire gondolj, de az orálra gondolhatsz. Ismerek olyat, aki jól megvan a párjával 30 éve, minden más működik, de már unja, hogy a szex csak egyféle lehet. Sok nő azt hiszi, hogy van gyerek, megfogtam, innentől kezdve nem kell a pasinak semmi. És az addigi szexistennőknek fáj a feje, nem akarják, nagy unottan odatartják havonta- kéthavonta. De... ott a család, ott a vagyon. Egy ismerős így fogalmazta meg: vagy megoldom másként, vagy mehetünk mindketten a híd alá. Szerinted? 20 évvel ezelőtt én is másként gondolkodtam, sokkal sarkosabb voltam, mint most. Most már 20 év után benyeltem volna, hogy megcsalt, ha meg tudjuk beszélni, tudunk változtatni. (és nem csak tőle vártam volna a változást, de tőle is!). Egy hosszú kapcsolatban sok minden változik az évekkel, alakul, és amit most gondolsz a szexről, írd le, tedd egy borítékba és 10 év múlva nyisd ki. Ha nem lepődsz meg, akkor tök jó a párodnak.

mütyür 2013.11.27. 12:56:01

@plantingC4: idősebb hölgyeket :) de általában csak kísérgetni kellett őket, ritkán volt szex elmondása szerint :)

Namely 2013.11.27. 12:57:19

@plantingC4: mi itt bent mindig ezzel hülyéskedünk, hogy
-Úhhh, buktam ezen a pozíción, na szia, megyek ki, mert holnap jön a villanyszámla.
(aztán amikor megyünk vissza, akkor amikor leülünk a székre,hirtelen felugrás, mintha fájna a segged.... :DDDDD)

Sadist 2013.11.27. 12:57:20

@mütyür: Ha valakinek igénye van rá, hogy havonta egyszer finomat egyen, de nem mehet minden nap Michelin csillagos étterembe, akkor addig ne is egyen semmit, hanem koplaljon egy hónapig?

plantingC4 2013.11.27. 12:57:29

@Sadist: No, de van egy pár hozzászólásom, csak a mai poszthoz is. Ez így értelmezhetetlen.
Tessék faszábban kötekedni, mert ez így kevés.
Mi nem teszik mucika ? Melyik talált be, de nagyon?
Öntsed ide rám a dühöd, majd kiválogatom, ami engem is izgat, jó móka lesz. :D
Na lökjed.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 12:59:40

@Master Of Reality: "Ahogy említettem, kevesen jelenthetik ki őszintén, hogy olyan párjuk van, amilyet szeretnének. " Ez a nap mondása, és nagyon igaz. De azt is hozzá kell tenni, hogy erre elég sokan későn jönnek rá, mert profi módon tudnak hazudni saját maguknak is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 13:00:21

@Lord Papírsárkány: Nekem az elsődleges szükségletek között is van különbség. Azért szex nélkül elég sokáig el lehet lenni, kaja/pia nélkül már kevésbé. :D Ok, hogy fajfenntartás, meg minden, de nem vagyunk állatok, azért nyilván tudjuk befolyásolni némiképp a szexuális szükségleteinket. Meg aztán a 10/10-es nő megdugása szerintem már nem alapszükséglet, bármennyire is szeretnétek! :D

plantingC4 2013.11.27. 13:02:42

@Namely: :D:D:D hahaha, ez tényleg jó, engedelmeddel, ezt kicsit lenyúlnám az irodába is :D

mütyür 2013.11.27. 13:02:50

@Szintet lépett (ex) Naiva.: jójó, igazad van, hogy a dolgok változnak. de ha tényleg örömöt okoz a szex, akkor hogy lehet beszüntetni? érted... átélsz frenetikus orgazmusokat, aztán megunod, jóllaktál, elég volt? vagy hogy?

mütyür 2013.11.27. 13:04:44

@Sadist: sajnos csak másolni tudom Bundit. nekem az evés nem szex, nem tudom őket összehasonlítani :)

Sadist 2013.11.27. 13:05:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Nekem totál más a szexuális vágy, mint az evés, vagy tárgyak birtoklása felett érzett öröm. Lehet, ezért nem is értem a dolgot."

Mivel számodra a szex gyakorlatilag ingyen van és korlátlan mennyiségben rendelkezésedre áll, ezért el sem tudod képzelni, hogy másnak fontos lehet.
Mintha néznél nagy szemekkel az afrikaiakra, hogy mit vannak úgy oda az ivóvízért, hát csak meg kell nyitni a csapot és folyik hekto számra.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 13:05:31

@mütyür: Tudok rá magyarázatokat. Pl gyógyszer. Olyan szinten le tudja nullázni az ember libidóját, hogyha tudatosan nem számolod, hogy na, egy hete volt, megint aktuális, akkor eszedbe se jut. Hihetetlen, de igaz.

plantingC4 2013.11.27. 13:07:04

@mütyür: hm, nem is vészes akkor, ha nincs mindig kötelező heppi finish a mamának :D:D:D

Sadist 2013.11.27. 13:08:15

@plantingC4: Bazmeg, rákattintasz a hozzászólásban a nevedre és rögtön arra ugrik, amelyikre válaszoltam, legalább te ne legyél már egységsugarú idióta júzer.

Sadist 2013.11.27. 13:10:17

@mütyür: Akkor a 13:05:05-ös hozzászólás neked is válasz.

Papírsárkány 2013.11.27. 13:11:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): „Nekem az elsődleges szükségletek között is van különbség. Azért szex nélkül elég sokáig el lehet lenni, kaja/pia nélkül már kevésbé. :D”

Persze, ez már nem konkrét életfenntartás, csak életminőség-javítás. Annak viszont nagyon-nagyon alapvető.

„Ok, hogy fajfenntartás, meg minden, de nem vagyunk állatok, azért nyilván tudjuk befolyásolni némiképp a szexuális szükségleteinket.”

Befolyásolni nem tudjuk a szükségleteinket (azok olyanok, amilyenek), max. elfojtani, kínkeservesen. Keress rá neten, hány férfi próbálkozna libidó-csökkentő termékekkel (ha lennének :) ), mert nem akarja elhagyni a feleségét csak azért, mert nincs elég szex, de minden más opció ki van lőve…

plantingC4 2013.11.27. 13:11:33

@Sadist: Ásít*
De mi a bajod valójában ? :D

mütyür 2013.11.27. 13:12:33

@Szintet lépett (ex) Naiva.: de ha ilyen külső az ok, akkor hadd legyen elvárható a másiktól, hogy emiatt nem dug félre. elvégre nem csak a szex miatt vannak együtt évek óta?? amúgy tényleg hihetetlen :) és a gyógyszerek miatt csak késztetése nincs, de ha hozzányúlnak, azért felizgul? vagy az se? :o az ilyen gyógyszereket be kellene tiltani :))

@plantingC4: és közben ingyen jársz színházakba meg partikra :))

Namely 2013.11.27. 13:13:50

@plantingC4: nyugodtan, szabad lenyúlni

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 13:14:01

@Sadist: Na de itt nagyrészt arról beszéltünk, hogy miért kell a kurvázás egy meglévő nő mellett, nem pedig a szex teljes hiányáról.

plantingC4 2013.11.27. 13:14:21

@mütyür: Szeretem a színházat és partikon is képes vagyok jól ellenni...hm...érdekes, érdekes...:D

mütyür 2013.11.27. 13:15:03

@Lord Papírsárkány: kérjen kémiai kasztrációt, mint a pedofilok :P

mütyür 2013.11.27. 13:15:57

@plantingC4: tudsz elegáns és finom úriember lenni? mert akkor nincs gond :D

Sadist 2013.11.27. 13:16:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ok, hogy fajfenntartás, meg minden, de nem vagyunk állatok, azért nyilván tudjuk befolyásolni némiképp a szexuális szükségleteinket."

Dehogynem, az emberek is állatok. A szexuális szükségleteket pedig csak elnyomni lehet, nem befolyásolni.

Sadist 2013.11.27. 13:18:22

@Sadist: Bár ha jobban belegondolok, brómos teával vagy valami fasza kis hormonkoktéllal lehet befolyásolni a szexuális szükségletet.

Papírsárkány 2013.11.27. 13:18:45

@mütyür: Gondolom a "de minden más opció ki van lőve…" részből nem értetted, hogy "megcsalás/kurvázás" is...
Szerinted mennyire lehet elkeseredve egy olyan férfi, aki ezen komolyan elgondolkodik?

mütyür 2013.11.27. 13:20:12

@Lord Papírsárkány: most komolyan? férfiak és gondolkodás, ha szexről van szó? :P

Sadist 2013.11.27. 13:20:44

@plantingC4: Nekem semmi. Mindössze szóvá tettem, hogy olyan volt a hozzászólásod, mintha valami nyálas kis buzi írta volna :|

Papírsárkány 2013.11.27. 13:21:12

@mütyür: hm, alighanem mégis csak nőnemű lény leszel :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 13:22:06

@Lord Papírsárkány: Elfojtás= befolyásolás Nem?

Szerintem a libidóval nincs baj, ha olyan pár választ maga mellé, akinek hasonló. Ha választ egy olyat, aki csak havonta 1x tartja oda, neki meg több kellene, na az megalkuvás (szerintem). Aztán szépen kacsintgat majd kifelé... :S

mütyür 2013.11.27. 13:24:34

@Lord Papírsárkány: :D sajnos vannak férfidolgok, amiket ha befeszülök, se értek :) ezért is mondtam nemrég Bundinak, hogy felesleges a további szócséplés, mert egyszerűen másképp működünk :) pl. el nem tudom képzelni, milyen érzés lehet, hogy meglátok egy jócsajt és feláll vmim és akkor jöhet a homorítás meg egyéb módszerek :D

Sadist 2013.11.27. 13:25:23

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pont ti magyarázzátok, hogy ha állandóra nem lehet 10/10-es, akkor ne lehessen 6/10-es sem.

mütyür 2013.11.27. 13:26:58

@Sadist: miért ne lehetne 10/6-os? csak hatoska alatt ne dugogass félre, mert hatoskával csak úgy elvagy! ha hatoska nem elég, akkor hagyni kell hatoskát, hogy találjon magának megfelelőt.

Papírsárkány 2013.11.27. 13:27:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem.

Most komolyan, nem értem, ezt mégis hogyan képzelitek. Azon kívül, hogy elsőre fogalmad se lehet a másik libidójáról, meg azon kívül, hogy az az évek alatt változhat (általában csökken egy párkapcsolatban), mégis hogy a fenébe működhetne ilyen "racionális" alapon a párkapcsolat?
- Timikém, te hányszor akarod hetente?
- Ötször.
- Ó, az nagyon jó, akkor most már beléd szeretek.

???

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 13:27:52

@Sadist: Hát te jó nagy állat vagy! :P

Viccet félretéve arra akartam célozni, hogy az ösztönöket (pl. fajfenntartás) az ember - legalábbis a legtöbb :) - tudja tudatosan kezelni, akár elnyomni. Szóval tudatosan valamennyire ura vagy és nem veted rá magad minden nőre az utcán, akit megkívánsz. :)

Papírsárkány 2013.11.27. 13:28:20

@mütyür: Én inkább itt most az empátia totális hiányára gondoltam :)
De végülis te is erről írsz, ahogy írod, hogy el se tudod képzelni, milyen :)

mütyür 2013.11.27. 13:28:27

ha sztracsisfagyira vágyom, de az nincs, csak vaníliás, nem fogom elnyalni a vaníliást.

mütyür 2013.11.27. 13:30:37

@Lord Papírsárkány: na nehogy :) ha nem akarnám megérteni, nem erről dumálnék egész nap :) egyszerűen nem fogadom el, hogy a nő háta mögött a férfi félredug. ennyi.

mütyür 2013.11.27. 13:33:13

gyerekek, magyarázzátok már el nekem, mi a libidócsökkenés :) Exnaiva nem válaszol :( :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 13:36:48

@Sadist: ?

@Lord Papírsárkány: Most röhögni fogsz, de a mostani párommal ezt megbeszéltük, még a legelején. Konkrétan beszéltük róla, hogy kinek milyen igényei vannak. Meg aztán ha együtt vagy valakivel, csak ismered már annyira, hogy mekkora a libidója. Nyilván nem ránézésre mondod meg róla, de ha a fenti példádat vesszük, szerinted a férj nem tudta, hogy az asszonynak nincs annyira igénye, mint neki? Vagy te úgy vagy együtt a másikkal, hogy erről fogalmad sincs? Mert ez nekem fura.

Változni meg nyilván változhat, de el nem tudom képzelni, hogy hirtelen kevés lesz neki az, ami eddig jó volt. Ha csökken a mennyiség, vagy romlik a minőség, akkor nyilván, de erről meg beszélni kell.

Szöszi 28 2013.11.27. 13:42:59

@mütyür: Igen :D Fel se tételeztem, hogy valaki hajlandó említést tenni arról, hogy esetleg nem minden nő van rászorulva a férfiak pénzére :D

Sadist 2013.11.27. 13:43:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Elfojtás= befolyásolás Nem?"

Nagyon nem. Az elfojtás csak a kezelési módok közül a legrosszabb.
Ha evakuálod a kitörő vulkán melletti falut, azzal csak kezelted a helyzetet, de nem befolyásoltad a geológiai folyamatokat.
A szexuális vágyat is normális esetben csak kezelni tudod az elfojtással vagy a kielégítéssel, befolyásolni tényleg csak a brómos teával vagy valamilyen gyógyszerrel tudod.

Namely 2013.11.27. 13:46:43

@mütyür:
"gyerekek, magyarázzátok már el nekem, mi a libidócsökkenés "
kevesebbet akar baszni... :)

Namely 2013.11.27. 13:47:21

@Szöszi 26:
Mondtam már, hogy szerintem nem minden nő van rászorulva a férfiak pénzére?
;)

Sadist 2013.11.27. 13:47:50

@mütyür: Magyarul alkudjon meg hatoska mellett és kussoljon, vagy érje be az alkalmankénti 9+/10-el, közte pedig a nagy semmivel.

plantingC4 2013.11.27. 13:47:57

@Sadist: ahahahaha, ennyi ? ez nagyon kevés mucikám :D:D:D

Buzizásra tellett csak? Dühös kis bétácskának tűnsz, akinek még a szintezési elméletek sem segítenek boldogulni a nagy zavarban...:D

És mit változtatna a te életeden, ha egy "nyálas kis buzi" lennék és úgy írnék hozzászólásokat?

Válaszolok is helyetted.

A nyomorult életeden, ez semmit sem változtatna.

mütyür 2013.11.27. 13:50:40

@Namely: eddig oké :) de csak késztetése nincs (magyarán nem kezdeményez) vagy nem élvezi a szexet magát? nagyon nem mindegy :(

@Sadist: nem-nem. dughatod hatoskát is. de ne tartsd otthon házikisegítőnek.

plantingC4 2013.11.27. 13:52:55

@mütyür: Persze, hogy tudok, ha akarok :D

mütyür 2013.11.27. 13:56:20

@plantingC4: milyen ügyesen találtam neked egy új karrierlehetőséget :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 13:56:52

@Sadist: Akkor másképpen gondoljuk/értjük. Szerintem a szexuális vágyat igen is lehet befolyásolni és nem csak brómos teával. Nekem az elfojtás is befolyásolás. De erről kár is vitázni.

Namely 2013.11.27. 13:56:59

@mütyür: nem kezdeményezi, mert szerintem nem élvezi.... bár szerintem ez függ attól is, hogy ki a másik személy... :)

mütyür 2013.11.27. 14:05:00

@Namely: ha nem élvezi, az gáz. de a nőknél pont sokkal inkább fejben dől el az élvezés, tehát továbbra is maradtam szkeptikus.

plantingC4 2013.11.27. 14:05:18

@mütyür: Hát jónagyon köszönöm is szépen, így hogy felmondtam itt, minden tippnek nagyon örülök ! :D:D

mütyür 2013.11.27. 14:07:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): eccer régen olvastam vhol, hogy a két nemnél teljesen más hatása van a szexhiánynak: a férfi egyre viszketegebbé válik, tehát egyre erősödik a vágy, míg a nőknél pont fordítva, csökken/nullázódik az igény. valszeg ezért sem fogunk soha közös nevezőre jutni a férfiakkal ezügyben :)

mütyür 2013.11.27. 14:08:30

@plantingC4: ma láttam, hogy a közelünkben lévő cég ugyanabban az utcában maradt ugyan, de elköltözött, szép mesét is kerítettem hozzá, hogy tuti ott dolgozol :)))

plantingC4 2013.11.27. 14:14:05

@mütyür: majdnem stimmel is, mi csak épületen belül kaptunk másik irodát :D
ők is banggárgyás fizetési rencereket mókolnak?

mütyür 2013.11.27. 14:14:44

@plantingC4: nem :) akkor ez nem jött be :)

plantingC4 2013.11.27. 14:18:43

@mütyür: sebaj, neksztájm betör lákk ! :D

Sadist 2013.11.27. 14:24:55

@plantingC4: Megint sokat szívtál, vagy a CoD: Ghost vette el az eszed? :D

mütyür 2013.11.27. 14:27:13

@plantingC4: így-így :)) legalább sikerült megfejtenem egy nehéz sudokut :) csak két munkanapot ültem rajta :)))

Sadist 2013.11.27. 14:30:27

@mütyür: Miért ne tarthatnám, ha amúgy minden másban tökéletesen ki tudjuk elégíteni egymás igényeit?

mütyür 2013.11.27. 14:31:05

@Sadist: mert ha gizike nem tud a félrekeféléseidről, akkor csak egy szimpla faszkalap vagy.

Szöszi 28 2013.11.27. 14:41:26

@mütyür: Add fel :D Aki nem akarja megérteni, hogy a félrekúrás geci dolog, mindig fog magyarázatot találni arra, hogy miért nem az :)

Papírsárkány 2013.11.27. 14:43:14

@mütyür: "egyszerűen nem fogadom el, hogy a nő háta mögött a férfi félredug. ennyi."
Ezt én se, de én nem is erről beszéltem.

plantingC4 2013.11.27. 14:47:31

@mütyür: egy időben annyira rákattantam a sodoku-ra, hogy van ilyen kis gépem is, ami csinál nagyon sok , különböző nehézségű feladványt, úgy néz ki, mint egy 80-as évekbeli quartzjáték :D

Sadist 2013.11.27. 14:48:53

@mütyür: Ha meg tud róla, akkor érzéketlen faszkalap, tiszta sor :D

Nem hiszem, hogy létezik olyan kapcsolat, ahol tényleg mindkét fél minden igénye kielégül, eleve nem is lehetséges, mert férfiaknak is vannak olyan igényeik, amiket nők nem tudnak kielégíteni és vica versa.
A másik korlátozása az igazán faszkalap dolog. Ha a csaj pl. imád a divatról trécselni, de a fasziját csak a technika és a természettudományok érdeklik, akkor kussoljon és üljön a seggén, mert ő választott ilyen pasast, vagy pedig menjen, üljenek össze a divatmániás ismerőseivel és dumáljanak?

mütyür 2013.11.27. 14:51:06

@plantingC4: hahaha, kollégának is volt egy olyan :D mindig kölcsönkaptam :))) meg amikor kevés volt a meló, versenyeztünk, melyikünk fejti meg hamarabb ugyanazt :))

Papírsárkány 2013.11.27. 14:55:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez megint olyan, hogy van ideális eset, amikor tisztázva van hamar, mindenki passzol, olyanba szeretsz bele, akivel összeilletek így is, stb stb.
Aztán vannak a problémás esetek, meg az idővel csökkenő libidó.
Nyilván nem az első kategóriából születnek a kurvázások (és az utóbbiból se mind, nem lehet ennyire leegyszerűsíteni).

mütyür 2013.11.27. 14:56:17

@Sadist: nekem nincs igényem arra, hogy divatról trécseljek vele. lévén tudom, hogy nem érdekli és alap, hogy odafigyelek rá és az igényeire. olyan beszélgetésnek mi értelme van, amiben a másik csak hümmögni és ásítozni tud?

tisztán elméleti alapon, ha egyik fél sem sérül azzal, hogy félrekefélnek, ha jobb test akad a hálóba, mint ami otthon van, felőlem...

mütyür 2013.11.27. 15:00:02

@plantingC4: nem volt olyan jó, majdnem mindig ő nyert :D

Sadist 2013.11.27. 15:01:05

@plantingC4: Basszus, komolyan, mi van veled? Pöcsödre léptek kora reggel, vagy szétbaszták a kill streaked? :D

Papírsárkány 2013.11.27. 15:01:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): mármint nem véletlenül van ám annyi válás, félrelépés, megcsalás...

mütyür 2013.11.27. 15:02:16

@Lord Papírsárkány: jó :) én meg még mindig nem értem, mi az a libidócsökkenés :))

mütyür 2013.11.27. 15:06:44

"ami a párkapcsolatomra is kihat, a libidóm csökkenése. Nem a párommal van gond, mert az elején e téren semmi gond nem volt, sokszor voltam én a kezdeményező, de az utóbbi időszakban szinte kényszerből nyitok felé (az együttlét utána már nagyon jó, de nem kívánom a szexet)."

nyah. tehát magát a szexet élvezi. ezek szerint a libidócsökkenésre hivatkozni vmi divat? a fejfájás már biztos túl átlátszó :)) ha élvezi, hogyhogy nem vágyik rá? memóriazavarban szenved?

Sadist 2013.11.27. 15:07:54

@mütyür: "nekem nincs igényem arra, hogy divatról trécseljek vele. lévén tudom, hogy nem érdekli és alap, hogy odafigyelek rá és az igényeire"

Csak egy példa volt. Kérdés, hogy akkor is odafigyelsz-e rá, ha az igényei szexuális jellegűek és megpróbálod valamilyen módon kielégíteni, vagy pedig elnyomod ezt a vágyát.

Papírsárkány 2013.11.27. 15:12:22

@mütyür: ezzel az a baj, hogy logikus szempontok szerint közelíted meg a dolgot:
- együttlét jó, mert orgazmus jó, így szex jó, értem?

de nőkről beszélünk, így a logikának semmi szerepe :)

Komolyabban: magamba merülve ahhoz tudnám hasonlítani, hogy borzasztóan utálok bizonyos fajta társas összejövetelekre elmenni, és mindig húzom a számat, leginkább lepasszolnám / kihagynám, egész az odaérésig... aztán a végén mindig élvezem őket így vagy úgy... lehet ilyesmi ez is, vagy a fene tudja
hiába van ott ötven példa, hogy a végeredmény jó volt, az aktuális eseménynél nem ez számít

plantingC4 2013.11.27. 15:16:18

@mütyür: :D

@Sadist: Velem mi van ? Beugatsz és féreg vagy és ezek után kérded, hogy velem mi van? Nem vagy te egy kicsit basszájba ?
Jó kórházak vannak Szegeden, remélem van jó traumatológus ismerősöd féreg.
Értem, hogy élvezed a szadizást, de én nem.
Most kérem először és utoljára, hogy ne írjál nekem többet.
Ha írsz, meglátogatlak Szegeden és szexelünk, ha nem vagy benne akkor is.
Értetted ?
Ne válaszolj.

mütyür 2013.11.27. 15:17:54

@Lord Papírsárkány: hmm :) hááát, elnézegetve a statisztikákat, milyen kevés nő szokott elélvezni szex közben, én egyáltalán nem csodálkozom, hogy nincs kedvük a szexhez.

a példa jó, így kb. már értem, köszi :)

mütyür 2013.11.27. 15:21:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): orvosvalaszol.hazipatika.com/kerdes/libido-csokkenes

csak rákeresgéltem. a legtöbb az okokat firtatja, nem azt, mit jelent pontosan. majd otthon ráguglizok angol oldalakra :)

Papírsárkány 2013.11.27. 15:21:50

@mütyür: Hát, ha a dolog csak ezekre a nőkre vonatkozna (akik csak színlelik az orgazmust, hogy hamarabb szabaduljanak), az jó lenne :)
Csak hát nem így van.

mütyür 2013.11.27. 15:22:42

"Korábban igen aktív szexuális életet élt nő ilyen igénye megszűnt 70 éves korában. Ez normális dolog, vagy valami rendellenesség?"

:DDDDDDD

mütyür 2013.11.27. 15:28:07

@Lord Papírsárkány: még nyomozni fogok ebben a témában :)

Papírsárkány 2013.11.27. 15:30:03

@mütyür: HOPPSZ :)

Erről most eszembe jutott a vicc, amikor 80-as házaspár ül a padon, anyóka egyszer csak lekever egy irgalmatlan fülest apókának.
- Ezt most miért kaptam?
- Mert 60 év alatt nem tudtam meg melletted, milyen a jó szex!
Apóka hallgat egy darabig, aztán lekever egy hatalmas sallert anyókának:
- Honnét tudod te, milyen a jó szex!?

plantingC4 2013.11.27. 15:33:19

@mütyür: túlment egy határon a kis faszcibáló, elnyeri méltó jutalmát az ilyen nálam :D

Papírsárkány 2013.11.27. 15:36:10

Most már biztos, ma telihold van. Nappal is.
Mindenki zizi.

Szöszi 28 2013.11.27. 15:39:06

@Lord Papírsárkány: Alátámasztom! Én is kettyós voltam a nap első felében, de a napsütés segített, jobb a kedvem :)

Papírsárkány 2013.11.27. 15:39:11

@plantingC4: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Ez már túl sok!

mütyür 2013.11.27. 15:40:41

@plantingC4: figyelemre sem kell méltatni :)

@Lord Papírsárkány: még jó, hogy mindjárt vége a napnak :)

mütyür 2013.11.27. 15:42:58

@Lord Papírsárkány: pedig én meg azt akartam írni, hogy még szerencse, hogy nem mindenki gizi, de visszafogtam magam:)))

mütyür 2013.11.27. 15:47:57

@Lord Papírsárkány: :DDDD Kollégának is vmi ilyen háttérképe van a mhelyi számítógépén :DD

mütyür 2013.11.27. 15:48:57

@mütyür: csak nála amcsifocis pompomlányok :)

plantingC4 2013.11.27. 15:52:10

@mütyür: Egy kis törődés mindenkinek kell néha, láttam, hogy segítenem kell neki, mert problémái vannak, igazán értékelhetnéd az odafigyelésemet embertársamra. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 15:53:01

@mütyür: Hmmm szerintem is inkább lelki okai vannak ennek, amit ír. A doki is a végén megjegyezte.

mütyür 2013.11.27. 15:53:30

@plantingC4: igazán példaértékű a hozzállásod, na :))

mütyür 2013.11.27. 15:54:23

@Bundabandi (Cookie Bunny): hja ... unja az otthoni banánt :)))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 15:56:36

@Lord Papírsárkány: Há' nemtom szerintem ezek számítógépes lányok... Az anime csajokra is gerjedsz? XD

Papírsárkány 2013.11.27. 15:56:48

@mütyür: elképzeltem a diagnózist:
Pszichés megbetegedés - LEF
(Lelki Eredetű Faszmegunás)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 16:01:31

@mütyür: Nem, csak ha sok az egyéb gondja, akkor az kihat erre is. Hízás, hajhullás... Tudod "csúnya vagyok, kövér vagyok, nem kellek már neked blablabla" Meg a bogyó igen csak össze tudja zavarni a hormonrendszert.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 16:02:41

@Lord Papírsárkány: @mütyür: Jó, de bakker azok rajzolt csajok! :S Ne már gyerekek! :P

mütyür 2013.11.27. 16:03:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): a bogyó mellékhatásait ismerem, nem véletlen ágálok ellene :) és igen, írtam ma már, hogy a nők szexigényét sokkal inkább befolyásolják lelki okok, mint testi

mütyür 2013.11.27. 16:04:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): és? pornót is csak 3D-ben nézel? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 16:09:37

@mütyür: Nekem egy rajzolt pasi/csaj nem szexi. Nem vagyok japán, hogy rajzokra gerjedjek. :P

Papírsárkány 2013.11.27. 16:11:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): @mütyür: bakker, így kell megtudnom, hogy japán vagyok!?

_Ω_ 2013.11.27. 16:15:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): Csak óvatosan, mert ez tuti a retinádba ég, de tessék:
shockerdaily.com/2013/07/28/real-life-anime-girl-she-has-had-no-plastic-surgery/
(Mondjuk a lengőbordáit szívesen megnézném, hogy röntgenképen is láthatóak-e, vagy csak az íróasztala fiókjában; ezt a zéró műtét dolgot nehezen hiszem.)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 16:25:03

@_Ω_: :S Nem engedi a céges tűzfal...

@Lord Papírsárkány: Mütyür firgid, te japán. Telihold van! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 16:28:08

@_Ω_: Na, megnéztem mobilon. Lehet, hogy műtve nem volt, de hogy órákig keni fel a több réteg festéket, valamint van vagy 100 parókája, az tuti! :D

Papírsárkány 2013.11.27. 16:29:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): mütyür már régóta frigid de én csak most lettem japán :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 16:30:13

@mütyür: Válaszoltam, csak én se találom. Élvezi, amikor van, de nem jut eszébe, hogy kellene neki. Van olyan, hogy hetekig nincs rá ingerülete. Nem a partnerrel van a gond, és valahol vele se, mert amikor abbahagyja a gyógyszert, és az kitisztul, utána megint nagyon kívánja, és nem mással, hanem a párjával. A férfiak meg (tisztelet a kivételnek) nem nyitják ki a szájukat, hogy nekik már hiányzik, hanem ha kezdeményez, de épp akkor nem akarja a nő, egy idő után nem teszi, könnyebb besértődni, mint kérdezni.

_Ω_ 2013.11.27. 16:43:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azt akarod mondani, ez kicsit olyan, mint vérfarkasnak lenni? Megharap egy másik vérfarkas, és kész, csak itt anime lány harap, és japán lesz tőle az ember? Fel is hívom az ukrán csajszit a linkelt cikkből, hogy ne fogazzon annyira, van elég japán!
Papírsárkány ellen meg majd szerzünk お握り-t, elvégre ha vérfarkas ellen ezüstgolyó kell, ő biztos a rizsgolyóra bukik ezentúl. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.27. 16:47:51

@_Ω_: XD Papírsárkány ellen elég egy öngyújtó!

Papírsárkány 2013.11.27. 16:50:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): jaj, de kis buta vagy, hát az öngyújtóval csak magadat tuddo felgyújtani... :)

Sadist 2013.11.27. 17:15:22

@plantingC4: Oké, hozzál sört, meg hívd a többi trusznyót is! :)

mütyür 2013.11.27. 18:22:53

@Szintet lépett (ex) Naiva.: közben azért Papírsárkányunk elég jó kis példával magyarázta a dolgot :) azért vhol fura... hogy a pasi egy idő után feladja a próbálkozást, meg tudom érteni. mert attól, hogy a nő nem érez ingert az összebújáshoz, az agyával tudnia kellene, hogy vmi gond van (ha addig volt ágyjelenetekre igénye) és megpróbál vmit tenni, nem? ha emlékszik arra, hogy a múltkor sem nagy kedvvel kezdett neki, de aztán jó volt és látja, hogy a férfija rágerjedt, miért utasítja el?

@Lord Papírsárkány: most mit csodálkozol? a tudatalattid már működött nick-választásnál :) a japók azért nem állnak távol a sárkányoktól :))

mütyür 2013.11.27. 18:27:32

@Szintet lépett (ex) Naiva.: jó, tényleg nincs ezzel kapcsolatban tapasztalatom, mert rendszeresen gyógyszert nem szedek, csak azt asztma-szarjaimat.

mindenesetre ironikus, hogy pl. pont a foggátló, amit többek közt arra találtak ki, hogy szabadon lehessen szexelni, kiiktatva a gumi kényelmetlenségeit, egyik mellékhatása a libidócsökkenés :P

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 18:31:10

@mütyür: Az a helyzet, hogy ilyenkor az ember elméleteket gyárt, hogy nem a mennyiség számít, hanem a minőség, blabla... A párja meg nem jelzi, hogy ez gáz. A nő nem ér rá agyalni, dolgozik, 3 gyerek után rohangál, hulla este, így fel se tűnik neki. Aztán egyszer csak rádöbben, hogy gond van. Nem, nem a férfi jelzéseiből, hanem mert kicsit több ideje jut magára, és érzi, hogy nincs rendben a dolog. Aztán elkezd a nézelődni a neten, és rájön a megoldásra.

mütyür 2013.11.27. 18:39:36

@Szintet lépett (ex) Naiva.: igen-igen, ezt akartam is írni, hogy azért totál más helyzet, amikor család/háztartás/munka kombóval megspékeljük a problémát. sokkal könnyebb csak átmenni, jólérezni magunkat, aztán max. másnap kialussza magát az ember.
de fenntartásaim azért vannak:
egyrészt milyen elgondolkodtató, hogy a témát rögtön leszűkítettük arra, hogy a nőnek nincs kedve... férfiak vágyainak csökkenéséről nem esett szó :P
kettő. tudom, hogy naív vagyok, de akivel évek óta együtt vagyok és családot is alapítottunk és blabla, akkor igenis _elvárom_ tőle, hogy szól, ha vmi nem tetszik és nem a könnyebbik utat, a megcsalást választja. nem tinikről van szó, hanem érett, gyerekeket nevelő, azoknak erkölcsi példát mutató felnőtt emberekről beszélek :/

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 18:48:05

@mütyür: "akivel évek óta együtt vagyok és családot is alapítottunk és blabla, akkor igenis _elvárom_ tőle, hogy szól, ha vmi nem tetszik és nem a könnyebbik utat, a megcsalást választja. nem tinikről van szó, hanem érett, gyerekeket nevelő, azoknak erkölcsi példát mutató felnőtt emberekről beszélek " - ezt elmesélhetnéd az exemnek is. :)
Nagyon kevés olyan férfi van, aki szól, ha baja van.

Papírsárkány 2013.11.27. 19:00:53

@Szintet lépett (ex) Naiva.: @mütyür:

"Nagyon kevés olyan férfi van, aki szól, ha baja van."
Pontosabban: nagyon kevés olyan baj van, amiért a férfi a nőnek szól :)
Ez lehet az egyik.

Viszont én meg azt látom, hogy nagyon leszűkítettük a dolgot a "férfi nem szól, hanem inkább megcsal"-ra, holott nem csak ez van, sőt.

Csak hát itt jön be a "belefásulás" rész egy idő után nagyon nagyon csoffasztó lehet az, ha egy - elméletileg és a gyakorlat szerint is - mindkét fél számára élvezetes dolog miatt fülrágást kell végrehajtani :)

mütyür 2013.11.27. 19:04:28

@Szintet lépett (ex) Naiva.: jepp, exedet én mondjuk felképelném :P
nem feltétlen az a baj, hogy nem szól. az a bajom, hogy a másikat nem _tiszteli_. azt az embert, akivel közös életet építettek fel. simán kukázza. :/ ezt sosem fogom felérni ép ésszel. nem arról van szó, hogy akkor most mindenáron egymás karjaiban kell elhunyni, ha vmi nem megy, akkor nem megy. dee.... :/

(múltkor kollégánál "idő előtt" bealudtam... másnap reggel mesélte, hogy elkezdett aggódni, van-e vmi baj, aztán rájött, ez még csak egyszeri alkalom volt, megeshet az ilyen... először röhögtem. aztán elgondolkodtam... én attól félek emiatt, hogy nem elégítettem ki eléggé, ő meg attól, hogy nem teljesített megfelelően...nem igazán kedvelem ezeket a teljesítményparáztatásokat. fárasztó a kapcsolatosdi... de a beszélgetés nem :) )

Papírsárkány 2013.11.27. 19:08:08

@mütyür: nah japánok meg a csoffadt kis gyíksárkányaik... :)
sárkányból kizárólag nyugati! :)

mütyür 2013.11.27. 19:09:17

@Lord Papírsárkány: ilyenekről mindig eszembe jut az a komikus, aki dobozokkal magyarázza a férfi agyat :) ha beengeded a nőt, rögtön ki akarja dekorálni. frenetikus :D

ebben egyetértek, a szex akkor jó, ha spontán mindkét fél akarja :)

szóval a szex nehéz ügy. persze nekem könnyű pofázni, frigidként :D

mütyür 2013.11.27. 19:10:16

@Lord Papírsárkány: a nyugat a romlásba visz, nem tudtad? pfff :(

Papírsárkány 2013.11.27. 19:12:15

@mütyür: heh, hát én igazából nem a beengedésre gondoltam, csak ugye férfiaknál a problémamegoldás két lépcsős:
a) addig próbálkozol, míg beledöglesz, hátha sikerül anélkül, hogy meg kéne szólalni / mást meg kéne kérdezni
b) ha belehaltál, akkor muszáj lesz megkérdezni valakit, akire felnézel (ez általában egy másik, idősebb férfi)
Na most itt látható, hogy ez nem kimondottan működőképes a párkapcsolati problémák kezelésére :) (kivéve gerantofil melegeknél :) )

Papírsárkány 2013.11.27. 19:12:52

@mütyür: mi bajod a romlással? lehet segítene elmulasztani a frigidséged is ;-)))

mütyür 2013.11.27. 19:20:45

@Lord Papírsárkány: és nem akartok ezen változtatni? :D

már épp írni akartam, hogy talán nem rossz ötlet, de épp bejött macsek édesen nyivákolva :)) mindenekfelett a macsekok és a jóerkölcs :))

a videó meg itten van, ha vki még nem látta (megvan magyar feliratozással is, de lusta voltam keresni):
www.youtube.com/watch?v=3XjUFYxSxDk

Papírsárkány 2013.11.27. 19:22:39

@mütyür: inkább értékelnéd, hogy próbálkozunk :)

viccelsz, a macskák az ügynökeim ;-)

Ja EZ a videó.
Ez kérlek nem humorista, hanem egy amcsi lelkész, aki épp házasoknak tart szemináriumot :)
(attól még amit az agyakról mond, elég találó)

mütyür 2013.11.27. 19:38:47

@Lord Papírsárkány: próbálkozás... pfff :)))

biztosan a mennybe jutsz :)

:D de ha ezeket megértik a felek, sztem kevesebb válás lenne :))

Papírsárkány 2013.11.27. 19:40:00

@mütyür: hát legalább az egyik fél megteszi, pfff-egés helyett :))

még csak az kéne

biztos, kérdés, hogy mennyivel

mütyür 2013.11.27. 19:50:13

@Lord Papírsárkány: :))))) igazad van amúgy. de ehhez kell a partner.

a menyország tele van cuki cicókkal :)

nem az a kérdés, mennyivel. kevesebb lenne. ez is vmi. mivel lehetne még jobban csökkenteni? az én tippem, hogy no korai tiniszerelem, no védekezésnélküli dugás. ott tartunk, ahol a középkorban...

mütyür 2013.11.27. 19:53:15

ajánlom amúgy mindenki figyelmébe S. King novelláját, "Egy jó házasság" magyarrafordított címével. sosem lehet tudni semmit.

Papírsárkány 2013.11.27. 19:54:49

@mütyür: Hogy mivel? Azzal, hogy kötelezővé tesszük a párkapcsolat ELŐTTI szexet és együttélést :D

mütyür 2013.11.27. 19:58:12

@Lord Papírsárkány: :D egyetértés amúgy :) a beszélgetéseket ne hagyd ki kérlek :)))

mütyür 2013.11.27. 20:00:34

a beszélgetés persze azt jelenti, hogy a nő cseveg mindenről, a pasi meg hümmög a jövőbeli szex reményében :D

Papírsárkány 2013.11.27. 20:06:57

@mütyür: mi az, hogy "reményében"!?! :)
azt akartad írni, hogy "szex előtt" :D

igazából kell a beszélgetés, amire te gondolsz, az egy azon felüli dolog, ami a nőknek kell :)

mütyür 2013.11.27. 20:10:42

@Lord Papírsárkány: de nektek komolyan nem kell? :S mármint nélkülem hogyan tudja meg a másik, hogy nem az ő hibája miatt aludtam be? :S ezért mondom, vannak dolgok, amiket nemünktől fogva nem értelmezhetőek.

Papírsárkány 2013.11.27. 20:12:51

@mütyür: fú, félreértettél szerintem :)

Azt írtam (vagy akartam írni), hogy kell:
- beszélgetés
és kell
- az, amikor a csaj cseveg, a férfi meg meghallgatja, hümmög, együtt érez
(mivel ez általában afféle stressz-levezetés, és mint tudjuk, stresszesen nem megy a szex :) )

vagy én nem értek valamit? :)

mütyür 2013.11.27. 20:22:07

@Lord Papírsárkány: megnyugodtam :))

(de akkor megalkudtok, nem? végighallgatjátok a napi sirámot, hogy szexhez jussatok... :)

de asszem értem :) legalábbis remélem :))

Papírsárkány 2013.11.27. 20:25:53

@mütyür: :)

igazából én azt szoktam mondani, hogy erre barátnők alkalmasabbak, mert ha egy férfinak panaszkodsz, akkor két dolog történik (jellemzően):
a) agyfaszt kapsz attól, hogy reflexből megoldani akarja a dolgot, meghallgatás helyett
b) agyfaszt kap attól, hogy problémád van és nem tud segíteni
tehát ha csak annyi a gond, hogy ki kell adnod magadból, arra valók a barátnők :)
(ha vannak)

Ennek ellenére nem szoktam elhajtani, meghallgatom, általában agyfaszt kapok, de legalább többnyire segít (főleg, ha sikerül visszafogni "hümm, szegényem" szintre az a) részt)

Nem érzem "megalkuvásnak", nem is én hoztam fel példának azt, hogy utána lesz szex, mert nem ezért csináljuk. Nehéz elhinni, hogy simán gondoskodásból / szeretetből? :)

alebzsaflab 2013.11.27. 20:26:33

@mütyür: "de akkor megalkudtok, nem?" Nem. Mindig is imádtam nézni és közben hallgatni a barátnőimet. Az tök jó dolog. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 20:44:58

@Lord Papírsárkány: itt nem arról van szó, hogy könyörögni kell. De ha egy férfi elfelejti, hogy egy kapcsolatban se árt néha udvarolni, akkor miért várja el, hogy a nő folyamatosan topon legyen, anya legyen, dolgozó legyen, háztartási alkalmazott legyen, de ha mindezzel végzett, akkor még szexistennő is. Mit kap érte cserébe? Jó szót? Egy francokat. A felsorolását annak, amit most éppen helyetted csinált meg, miután átaludta a délutánt, míg te a gyerekek után rohangáltál.

_Ω_ 2013.11.27. 20:45:23

@mütyür:
"a menyország tele van cuki cicókkal :)"

A pokol meg drága sportkocsikkal (Lamborghini Diablo valakinek?) és (ör)dögös csajokkal. A haverokról nem is beszélve. Macskák is vannak, csak egy se cirmos, hanem mind kormos. Na, akarsz még a mennybe jutni? :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 20:46:54

@mütyür: Én most már nem. Akkor megtettem volna, amikor a válópernél közölte, hogy szerinte mikor romlott meg a házasságunk. Ez a borítás előtt 4 évvel történt. Szerinted?
Nem, nem mondom, hogy ő cseszte el, közösen tettük. De... már rengetegszer elmondtam itt is, sajnos a gondolatolvasásból korrepetálásra szorulok.

Papírsárkány 2013.11.27. 20:52:51

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Klasszikus strawman. Manapság egy normális kapcsolatban vagy meg vannak osztva a dolgok, vagy a férfi azért nem segít be a házimunkába és gyereknevelésbe, mert este 10kor is a munkahelyen van, hogy legyen pénz a családra, aztán az asszony rinyál, hogy miért nem viszi el őt kocsival szombat reggel a köpésre lévő piacra.

Tessék, én is tudok szépeket sarkítani.

Csakhogy ez mind irreleváns, mivel a jelenség fennáll gyerek nélkül, megosztott házimunkánál, stb stb is.

Vagy gondolod, hogy pl. a tabletta csak ezekkel együtt váltja ki a hatását? :D

Papírsárkány 2013.11.27. 21:01:51

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "már rengetegszer elmondtam itt is, sajnos a gondolatolvasásból korrepetálásra szorulok."
érdekes, mert a nők szokták azt hinni, hogy ez minden férfinek megy :)

lásd klasszikus:
"Nő vagyok. Nem mondom el mit akarok, de fenntartom magamnak a jogot, hogy megsértődjek, ha nem kapom meg" idézetet :)

alebzsaflab 2013.11.27. 21:09:55

@Lord Papírsárkány: Első női űrhajós a holdon.
- Houston, baj van.
- Mi a probléma?
- Áááá, semmi...
- Mi a probléma?
- Nem mondom meg.

Papírsárkány 2013.11.27. 21:12:14

@alebzsaflab: kihagytad a "ha igazán fontos lennék neked, magadtól is tudnád!"-ot :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 21:13:57

@Lord Papírsárkány: Rám nagyon érdekesen szoktak nézni, amikor elmondom, hogyha mondok valamit, azt úgy is gondolom. Nem várom el senkitől, hogy kitalálja a gondolataimat, de tőlem se várja senki.

A másikra: csak annyit akartam ezzel mondani, hogy amikor az ember állandóan el van havazva, most tök mindegy a munkamegosztás, akkor sajnos nem biztos, hogy ráér azon agyalni, hogy ez a másiknak jó-e. Ha a másik meg ahelyett, hogy megpróbálna változtatni, helyette azt mondja, hogy ez a normális, hogy behal egy kapcsolat, és inkább éjszakákat a neten tölt, és nappal, amikor hazamegy a melóból alszik, aztán kezdi előlről, akkor nem feltétlenül gondolom, hogy csak az egyik a hibás. Hidd el, sose mondtam, hogy nem hibáztam, mert nem lenne igaz. De az eddigi fél életemet zárta le elég undorító módon. Nem panaszkodom, mert most sokkal jobban érzem magam, mint az utolsó vele töltött év alatt bármikor.

mütyür 2013.11.27. 21:14:44

nem válaszolok ... holnap folytatjuk, ha nektek is van kedvetek :) engem mindenesetre érdekel a téma :)

Namely 2013.11.27. 21:16:07

@_Ω_:
"Macskák is vannak"
a pussy cat-re gondolsz?

mütyür 2013.11.27. 21:17:55

@Szintet lépett (ex) Naiva.: na ezt még sikerült elolvasnom és egyetértek.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 21:20:26

@mütyür: Holnap napközben nem vagyok, csak este

_Ω_ 2013.11.27. 21:20:33

@Namely: @mütyür: Ilyet Caddynek kell venni. Ő a Hello Kitty rajongó. :)

Papírsárkány 2013.11.27. 21:24:57

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem csodálom, nők ilyet nem szoktak :)
(kevés csajt ismerek, akik férfias" gondolkodásúak, és még náluk is érzem rendszeresen, hogy igenis találgatnom kéne, szal bocs, de nem hiszek neked :D :P )
Najó, egye fene, most az egyszer :)

Ezért írtam ma többször is, hogy ez bonyolult téma, de nem csak azon múlik, hogy mennyire van leterhelve az egyik fél, mert lehet annak épp semmi köze nincs (vagy nincs is leterhelve).

mütyür 2013.11.27. 21:25:02

@Szintet lépett (ex) Naiva.: na prószálok itt lenni este is :) nehéz lesz, két könyvvel a nyakamon :))

@_Ω_: venni? kigyűri :))))) (szorri, most gonosz lettem)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 21:33:30

@Lord Papírsárkány: Azt hogy mit mondok, az az én dolgom, hogy te ebből mennyit hiszel el, az meg a tied. :)
Sok minden történt velem az elmúlt 2 évben, sokat tanultam belőle. Hogy eleget-e...azt ki tudja. Nem csak a leterhelésről van szó, igazad van. Hanem arról is, hogy az egyik fél kategórikusan kijelent valamit, (gumiban nekem nem megy), a többit meg oldd meg te. Megoldottam, meg lett az eredménye, Amikor meg leköttettem magam, akkor meg besértődött, pedig egy évvel előtte megbeszéltük, csak akkor valahogy elmaradt.
Igen, kapcsolatban élni a világ legnehezebb dolga, még akkor is, ha az jól működik. Ha valami félremegy, de voltak jó időszakok, és mindkettő akarja, akkor az helyrehozható, de itt a mindkettőn van a hangsúly.
Sokan úgy gondolják, hogy 20-30 évi házasság után már nem is akkora gond egy nyitott házasság. Nem akarnak szakítani, mert jól érzik magukat a másikkal, de valami már hiányzik. Csak nem beszélnek róla, mert a másik úgyse menne bele. Aztán volt olyan, aki nagyon meglepődött, mert a felesége kezdte el pedzegetni. Én akkor mondtam neki, hogy miből gondolod, hogyha neked nem jó, akkor neki szuper lehet.

Papírsárkány 2013.11.27. 21:36:36

@mütyür: "(szorri, most gonosz lettem)"
nem értem a jövőidőt

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Így van :)

Hja, ez egyértelmű, kettőn áll a vásár. Társas "játszma" ez.

_Ω_ 2013.11.27. 21:36:51

@Namely: Az idézett rész a cuki cicók ellenében volt. Mütyür szokta őket idézni: www.pinterest.com/pin/30751209929240002/
Ahogy nézem a képet, olyan érzésem van, mintha valami félresikerült démonidézés eredménye lenne. Csak arra várnak, hogy felszáradjon a csirkevér a pentagrammát formázó fenyőtalpról, aztán felreppennek a fáról mint valami denevércsapat és lekarmolják a mosolyt a gyanútlan kislányról a kép hátterében. ]:-]

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 21:45:36

@Lord Papírsárkány: Ez tény. És csak a másik lépésére tudsz reagálni, helyette lépni nem tudsz. Pedig néha milyen jó lenne. :)

mütyür 2013.11.27. 21:54:11

nah, lenyiszáltam az elhalt körmöm háromnegyedét és asszem túlélem. megdöbbenve látom, hogy az új köröm is fekete. de ez csak a második, azóta van legeslegújabb köröm is.
mindent túl lehet élni :)

@Szintet lépett (ex) Naiva.: igen, én mondtam, a kapcsolatosdi a legnehezebb dolog :) nem feltétlenül kell, de érdemes. kérdés, megtaláljuk-e egymást.

@Lord Papírsárkány: wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/popcrush.com/files/2013/08/Miley4.jpg

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 21:54:50

@Lord Papírsárkány: Semmit nem kívánok. Akkor nincs vele gond, ha nem teljesül. :))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 21:56:46

@mütyür: És az is, hogy mennyi időre találjuk meg egymást. Az örökkében már nem hiszek. Épp ezért vagyok vele úgy, hogy élvezem a mát, és nem tervezek holnapra.

Papírsárkány 2013.11.27. 21:58:28

@mütyür: ha már Miley, akkor lesd meg ezt...

www.youtube.com/watch?v=W6DmHGYy_xk

(többiek is, fájni fog :) )

@Szintet lépett (ex) Naiva.: az a tuti :)

mütyür 2013.11.27. 21:58:33

@Szintet lépett (ex) Naiva.: én sajnos még nem tudok ilyen lenni :(( 35 évesen pedig már illene :(

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 22:00:40

@mütyür: Nem is kell. Nehogy azt hidd, hogy ez a normális!

mütyür 2013.11.27. 22:03:03

@Lord Papírsárkány: megvan a véleményem erről a szerencsétlenről, de sztem amúgy a szám (és a hang) ekszpert...

és tényleg fájt :D

Namely 2013.11.27. 22:04:35

@_Ω_: aha, ok. én meg csak a pokolbéli macskát kötöttem össze a pokolbéli vélhetően jó hangulattal és az általad oda tett jobb lányokkal... :)

mütyür 2013.11.27. 22:05:16

@Lord Papírsárkány: o.O

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :( de védekezni is kell! áhh, sosem értem én ezt már meg :)

Namely 2013.11.27. 22:05:23

@Lord Papírsárkány: ezt mondtam én is: pussy cat... :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 22:07:05

@mütyür: A pasikat nem lehet megérteni. De egy vigasztaljon. Ők se értenek minket. :))

Papírsárkány 2013.11.27. 22:07:33

@mütyür: mit nem érteni? :)

@Namely: jaja :)

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Then today was a good day :)

mütyür 2013.11.27. 22:09:40

@Szintet lépett (ex) Naiva.: hmmm... de úgy látom, hím próbál engem megérteni :)) tökcuki :)) ehh, de tudom, hogy csak áltatom magam :(

@Lord Papírsárkány: inkább nem tetszeni :(

_Ω_ 2013.11.27. 22:09:51

@Lord Papírsárkány: Úgy látom, @mütyür: -nek fennakadt az egyik szeme rendesen. :P
Végülis igen, a kép mindhárom megoldást tartalmazza. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 22:11:34

@mütyür: Most arra azért kíváncsi lennék, hogy ennek a hímnek hány lába van... :DD

Papírsárkány 2013.11.27. 22:12:12

@_Ω_: Mission accomplished.

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Mivel lelketlen vagyok, legfeljebb mások lelkét tudnám furdalni :)

@mütyür: najó, akkor neked ez szól:

nekoarc.net/wall/suddenly.jpeg

mütyür 2013.11.27. 22:12:56

@Szintet lépett (ex) Naiva.: hát ez az :( (de szerencsére nem 8 :D)

Papírsárkány 2013.11.27. 22:12:57

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ezzel tényleg csak magatokat vigasztalhatjátok :)

@_Ω_: Három az egyben :)

mütyür 2013.11.27. 22:14:11

@Lord Papírsárkány: nekem nem :) nem kellenek catgirl-ök :)

Papírsárkány 2013.11.27. 22:15:26

@mütyür: már késő, így jártál :)
holnapra tele lesz velük a lakás!
muahahahaha

mütyür 2013.11.27. 22:16:08

@Lord Papírsárkány: cicóm seccperc alatt szétnyiszálja őket, nem félek :P

Papírsárkány 2013.11.27. 22:16:55

@mütyür: hát ha ő az említett hím, akkor nem a nyiszálás a jó szó arra, amit csinálni akar majd :))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 22:17:57

@mütyür: Ne higgy neki -> @Lord Papírsárkány: , szerencsére sosincs igaza. :PPP

mütyür 2013.11.27. 22:19:01

@Lord Papírsárkány: azt nem tudom, ki mit akar :) ezt már megtanultam :)

Papírsárkány 2013.11.27. 22:20:35

@mütyür: most akkor tudod ("megtanultam"), vagy nem tudod!?
fene egy határozatlan vagy :)

mütyür 2013.11.27. 22:21:14

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :))) mondjuk a pókoktól macsek is fél. legalábbis, ami repül, azonnal elkapja/széttépi és megeszi. ami mászik, attól elrohan :( ennyit a cicókról :(

mütyür 2013.11.27. 22:24:59

@Lord Papírsárkány: és nekem kell figyelmeztetnem téged... mondom én, szakadékba rohan az emberiség. *elkeseredett és lemondó sóhaj*

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 22:25:10

@mütyür: Akkor most ki tart kit? Mi a hasznod belőle? Felerezsire tippelnék... :DDDD

Papírsárkány 2013.11.27. 22:25:43

@mütyür: és nekünk ahhoz mi közünk? :D

mütyür 2013.11.27. 22:28:29

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :DDDD macsekoknál szó sem lehet felerezsizésről, a kitartatás alap :) örülhetek, hogy még nem vetette le magát az emeletről :D

@Lord Papírsárkány: lol ... kérdés, cicók és sárkányok megférnek-e egy bolygón békességben :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 22:30:20

@mütyür: Nagy kegyesen hagyja magát kényeztetni? Tényleg nagyon pasi. :)))

_Ω_ 2013.11.27. 22:32:11

@mütyür: Szokott ezzel fenyegetőzni? "Adj még aszpikos libamájat, vagy ugrom!"

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.27. 22:33:09

Szép, pókmentes álmot mindenkinek. Sziasztok

mütyür 2013.11.27. 22:37:41

@Lord Papírsárkány: cicók egyeduralmat akarnak és meg is lesz :P

@Szintet lépett (ex) Naiva.: áh, ügyesen manipulál. mutogatja a pociját és dorombol, ha hazajövök, de tudom, hogy csak annak örül, lesz friss kajája. rafináltak :(

@_Ω_: simán képes fenyíteni :)

na én is szép álmokat kívánok mindenkinek :)

Papírsárkány 2013.11.27. 22:42:49

@mütyür: nem lenne ekkora szád, ha elég nagy falat lennél reggelinek :)

mütyür 2013.11.27. 22:45:35

@Lord Papírsárkány: de így békében éldegélhetek :) cicó körmeit meg bármikor rádszabadíthatom :P

Papírsárkány 2013.11.27. 22:48:57

@mütyür: de csak amíg kedvem nem szottyan egy kis pattogatott mütyüricára vagy mütyüritósra :)

mütyür 2013.11.27. 22:50:45

@Lord Papírsárkány: szeretjük a meleget, minden mennyiségben és hőfokon :P

Papírsárkány 2013.11.27. 22:51:23

@mütyür: ah, szóval nem frigid vagy, csak leszbikus :)

_Ω_ 2013.11.27. 22:57:06

@mütyür: :D

`,▀,*
`,▀,* ╒╕ `,▀,*
░░░░░░░░░░░░
Szép álmokat mindenkinek! Aki nehezen alszik el, számoljon fekete bárányokat... :)

mütyür 2013.11.27. 22:57:43

@Lord Papírsárkány: elméletben :) gyakorlatilag kiborulnék azon, hogy a másik nő melle/segge/akármije sokkal jobb/feszesebb/nagyobb/szexibb, mint az enyém és zokogásba fúlna az egész :)

Papírsárkány 2013.11.27. 22:59:02

@mütyür: :D :D :D
Fú ezen most nagyon röhögök :D

mütyür 2013.11.27. 22:59:53

@_Ω_: :) én meg még olvasok :) van következő könyvem és nem akarom holnap mindkettőt magammal cipelni a szokásos bkv-túrára :)

mütyür 2013.11.27. 23:01:11

@Lord Papírsárkány: szted ez vicces?? komoly élményektől fosztom meg magam :)

mütyür 2013.11.27. 23:03:39

@Lord Papírsárkány: evvan :) btw jó az új képed :) (kicsit félelmetes :( )

Papírsárkány 2013.11.27. 23:05:26

@mütyür: tetszett, ahogy reálisan látod a helyzetet és őszintén leírtad, mit éreznél :)
(eleve az is, hogy értelmes választ adtál :) )

Thx :)
(mégiscsak egy gonosz sárkány :) )

Papírsárkány 2013.11.27. 23:07:19

@mütyür: (de legalább nem egy pók :) )

mütyür 2013.11.27. 23:15:49

@Lord Papírsárkány: többet szóba sem állnék veled!

mütyür 2013.11.27. 23:22:31

@Lord Papírsárkány: legalább egy pillanatig kivételesnek éreztem magam :)

Papírsárkány 2013.11.27. 23:23:04

@mütyür: ja úúúgy, úgy kivétel :)
tőled nem kivétel(es) :)

mütyür 2013.11.27. 23:26:54

nyeff :)

na tényleg alvadás! jóéjt :)

JOKKA21 2013.11.29. 01:58:15

Na jó, a gazdag nők lehet nem.

Joe69 2013.12.01. 16:56:03

A posthoz: hány éves volt a csaj, hány éves a pasi ?. Én a nő legalább 33 pasi kb.24 felállásra tippelek - legalább. Nincs több kérdésem. A hozzátartozó ideológiát pedig már sokszor előadtuk. (Ezért sem jött szóba a szülőknek bemutatás).
süti beállítások módosítása