HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.02.17. 07:50

Azért hagy el, mert 32 vagyok

http://csajokespasik.blog.hu/2014/02/17/azert_hagy_el_mert_32_vagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr355817905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 07:56:40

Elsőőőőőőőőőőőőőő!

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 07:57:16

Na olvassunk. Bár a címet nézve....szép kilátások :D

pretty kitty 2014.02.17. 07:59:24

Kiszfijam ha vkivel aszt beceljuk meg h nem lecc hoccu tavu kapcolat akkol abba NEM cejetunk bele!!!!!!!

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 07:59:40

Hű, megnyugodtam, hogy nem a nőt dobják, mert 32 lett. Van még remény számomra is! :D

pretty kitty 2014.02.17. 08:00:05

@Nem királylány, csak nő: Glatulalok Kilalylaaaaany :DDDDDDDDDDDD

Niobe 2014.02.17. 08:00:09

Jóreggeltet! :)

Nem, poszter, mi sem tudjuk, mi lakik a nő lelkében. Ha ő maga nem ad egyéb indoklást, akkor ez bármi lehet, úgyhogy bocsi, de én passzolok.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 08:03:52

@a libancmaffija kelesztanyja: amúgy meg pont azokba szoktunk beleszeretni,akivel mást beszélünk meg, nem? :D

Papírsárkány 2014.02.17. 08:05:38

"Ez most egy királynős színjáték, komoly, vagy hagyjam, vagy van még esély rá, hogy újra együtt legyünk? Várjak, míg túl esik ezen a dolgon? "

Khm.

"Bár akkor még ott tartottunk, hogy azt beszéltük meg, nem lesz hosszú távú a dolog"

Mégis mit vártál?

Father Justice 2014.02.17. 08:05:40

@Nem királylány, csak nő: Nem sokat lehet hozzáfűzni, kár volt klasszikban gondolkodniuk, ennyi az egész.

A mai nap folyamán valószínűleg úgyis ez a sztori lesz a meghatározó:
velvet.hu/blogok/randi/2014/02/16/izgatta_hogy_fajt_nekem/

"..bár hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem járt a fejemben vagy nem mértem hozzá a többi pályázót."

Nem szintezés. Belső kisugárzásmérés!

pretty kitty 2014.02.17. 08:07:26

@Nem királylány, csak nő: Hat jah.....ezel isz kene ja posztelnek hazi feladatkent tizezelcel lejilni h iet nem cinal tobbet!!!!

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 08:25:50

Drága ajándékokkal halmoztad el a nénit, aki mégis rád unt.
Többet nem tudok írni, mert nem vagyok "hölgy".

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 08:37:37

@a libancmaffija kelesztanyja: Amúgy meg nem azért, de én megértem a nőcit. Mi az, hogy 30 felett nem számít a kor... Hát persze... tök jó lesz, amikor betölti az 50et és poszter még csak 40 lesz.. és így tovább. Ezt a felállást akkor tudom elképzelni ha a pasi az idősebb..

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 08:38:35

Mondjuk ez a visszaadom az ajándékod és add a következő barátnődnek tiszta nagy színpad :DDD

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 08:41:08

@Father Justice: Találkoztunk, szexeltünk, majd ahogy lenni szokott, egyre több mindent tudtam meg róla, van feleség és két gyerek. Úgy már nem volt annyira tökéletes, de akkor még volt eszem..

itt felröhögtem. Na olvasok tovább :D

Father Justice 2014.02.17. 08:46:31

@Niobe: Olyan szempontból 'korrekt', hogy az összes klasszikus motívumot felvonultatja egyetlen történetben: szintezés, felerezsi, ingyensuna, kényelmi állandó, majomkodás a szexért, 'szerelmesnek hazudom magam, nehogy már szembe kelljen néznem azzal, hogy csak az x-edik fasztarisznya vagyok a rendszerben'.

Van itt minden, mint a búcsúban!

@Nem királylány, csak nő: Érdemes, van még pár felröhögős momentum a történetben.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 08:51:09

@Father Justice: Hát tényleg volt még vicces rész. Amúgy ez a pasiknak az a tipikus példánya, aki midig vissza fog menni a rendes asszonyka mellé, a gyerekek és a biztonság miatt. Mellette pedig félrekúrogat. Ennyi. Én mindig azt mondom, hogy úgy kell annak. aki egy családapával kezd. Engem nem érdekel, hogy elsírja, hogy milyen rossz a házasságuk,meg válni akar...mind ezt mondja, hagyjuk már. A kedvencem, aki az alig megszületett gyereket és nőt hagyja el. Mivel ez történt velem is anno, ezért külön boldogság mikor az ilyenek betalálnak és elő akarják adni nekem a rendes ember :D Mindig szoktam mondani, hogy nálam ezzel ne is erőlködjenek véletlenül sem :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 09:22:35

@Nem királylány, csak nő: Ha tudnád, hogy hány nőismerősöm sírdogál, amikor ilyesmi történik vele.
Odatartja nős apukának, aki persze már régen külön alszik anyutól, már MINDJÁRT válni fognak, és egyébként sem beszélnek már stb...., de aztán múlik az idő, és még mindig nem történik semmi.
Aztán amikor körberöhögöm őket, még ők vannak megsértődve.

Sadist 2014.02.17. 09:34:34

@Father Justice: A férfi-nő kapcsolatok állatorvosi lova :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 09:38:03

@Nem királylány, csak nő: Meg.
Én egyébként azt a "gondolkodást" nem értem, hogy ha valaki összefekszik egy rendszeresen félrekúró apukával, az mitől gondolja azt, hogy már pedig mellette le fog horgonyozni, és attól kezdve, hogy megismerte az ő kis nuniját, már soha-soha-soha nem kell neki más.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 09:46:20

@Dr.Rekettyés László: Ez exem erre a tipikus példa. Lelépett mellőlünk, aztán a csaját meg folyamatosan érik a meglepetések, hogy az ő kis drágája félrelépeget. Komolyan nem értem mit hitt... De azért csak megvették együtt a közös házat, és most már jön a gyerek is. Én meg innen szemlélem csendesen mosolyogva az egészet... A legszebb, mikor apuci nálam próbálkozik.. Ennél már csak az a mókásabb, hogy számtalanszor le is bukott, hogy nekem írogat.

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 09:52:13

@Nem királylány, csak nő: Remélem a közös ház hitelre van!!!
Itt már megint csak egy valakit lehet sajnálni: azt a szerencsétlen még meg sem született gyereket.

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 09:53:39

@Sadist: De az sem mindegy, hogy dugás előtt, közben vagy utána mondta.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 10:00:12

@Dr.Rekettyés László: Naná, hogy hitelre. Mikor megvették, utána hetekig írogatott nekem apa, hogy nem tudja, hogy jól döntött-e, jó úton jár-e. Asszem beszart kissé. Én meg megkérdeztem tőle, hogy ugye nem komoly, hogy most tőlem vár vigaszt és megerősítést? :D
Most, hogy jön a gyerek, megint feltűnően sokat jelentkezik mindenféle mondvacsinált indokkal...aztán legutóbb csak kinyögte, hogy szeretne többet beszélgetni velem. Mondom miről? Van valami problem?? Neeeem, csak úgy.
Hát az élet ilyen...egyszer csak úgy visszakapod, ami jár. :)

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 10:03:47

@Nem királylány, csak nő: Ne haragudj, hogy volt apudat kutyázom, de én az olyan embert semmibe sem veszem, aki itt-ott elpotyogtat egy-egy gyereket, közben pedig "az egy suna nem suna" elv mellett tengeti a kis életét.
És ha majd innen is továbbáll, vagy esetleg munkahelyi vagy egészségügyi probléma lesz, akkor ki fizeti ezer évig a hitelt?

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 10:09:05

@Dr.Rekettyés László: Innen nem áll tovább, mert a mostani csajnak elég jól beveszi a gyomra azt, amit nekem anno nem vett be. Jó példa erre, hogy bár számtalanszor megcsalta, mégis bevállalt vele a csaj közös hitelt a házra, plusz gyereket. Miért állna odébb? Milyen kényelmes már, hogy szinte engedéllyel kúrogat félre. ráadásul nagyon jól ismerem, esze ágában sincs kétfelé gyerektartás fizetni. Épp eléggé bosszantja, hogy nekem oda kell adnia, ami jár. Már volt pár tárgyalásunk ez ügyben, mert szeretné olyan minimumra csökkenteni, amennyire csak lehetséges :) A jó egészségért rendszeresen imádkozom, nem ám nem tud majd nekem dolgozni :D

Niobe 2014.02.17. 10:11:53

@Nem királylány, csak nő: ezt miért csak kevés elvált apuka látja be, hogy a gyerektartást NEM anyukának, hanem a gyereknek fizeti? Kurva anyjukat már, komolyan...

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 10:12:05

@Nem királylány, csak nő: Különös egy teremtmény lehet Isten állatkertjében ez az új menyecske.

Szöszi 28 2014.02.17. 10:16:38

@Nem királylány, csak nő: Hát ja, egy ilyen nő minden férfi álma...Vagyis a legtöbbé, na :S

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 10:18:33

@Niobe: Amúgy is elég szomorú ez az egész, ha abba gondolok bele, jó estben együtt vállalják a gyereket. Ehhez képest hányinger, hogy mikor apukának elmúlnak az érzései akkor nagy duzzogva ad valamit a gyereknek, de csak annyit amennyit nagyon muszáj, anyuka meg aki a gyereket neveli és nyilván 1-2 évig minimum nem tud dolgozni, az nyugodtan haljon éhen.
Tavaly, mikor az ovit kezdtük részidős állást vállaltam, de még így is irtó nehéz volt, mert a gyerek kb minden második héten otthon volt betegen. Sajnos a kiscsoport erről szól. Az apja meg folyton okoskodott nekem, hogy miért nem vállalok normális, teljes idős munkát. Aztán egyszer berágtam és megkérdeztem, hogy hányszor ment el eddig a gyerekért az oviba, vagy vitte el reggel. És otthon tud-e vele maradni, mikor beteg? Azóta nem szólt egy szót sem :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 10:24:33

@Szöszi 26: igen így van, nem tudok versenyre kelni vele :)))

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 10:25:51

@Dr.Rekettyés László: Igazából sajnálom. Az önbecsülésével komoly gondok lehetnek..

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 10:26:41

@Niobe: Erre is számtalan példát látok.
Egyrészt "másra kell a pénz" (többnyire ez az új suna), másrészt pedig így jól kibaszunk az exszel, háháháháhá, haljon az csak éhen.
Ja, hogy a gyerek szívja meg?
Kit érdekel az ilyenkor, amikor apu és anyu éppen játsszák a kicsinyes kis játékukat és "harcolnak"?

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 10:29:57

@Nem királylány, csak nő: De így volt már hozzá szerencséd?
Láttad, beszéltél vele?

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 10:32:16

@Dr.Rekettyés László: Igen sajnos ez így van. Sőt még akkor is, ha anyu (értsd én) nem akar se veszekedni, se harcolni, se visszaélni a gyerekkel és bosszúból korlátozni a láthatást.stb. De apukák szeretik minimalizálni azt ami jár. :) Kell az új életre, ilyen egyszerű.

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 10:37:16

@Nem királylány, csak nő: Néha sajnos itt ül velem szemben egy ún. nő, aki ebben a cipőben jár.
Apuka már máshol is apuka.
Most az, hogy emiatt mennyire fordult ki magából és jelenleg mennyire szánalmasan viselkedik a muff, az egy külön dolog.
A nagyobb baj az, hogy a gyerekek (kettő van) szívják meg az örökös faszkodásukat. Amit az egyik enged, azt a másik direkt tiltja, ha az egyiknél vannak a gyerekek, akkor azok családja a másikat és annak családját fikázza előttük stb...
Fenyegetik, zsarolják egymást, miegymás.

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 10:38:09

@Nem királylány, csak nő: És szerinted mi indította arra az útra, hogy az se baj, ha apuka félrekúrogat, attól még jó lesz itt is apukának?

Niobe 2014.02.17. 10:42:40

Hinnye, sesame és sashimi között ölég nagy a difference, viszont az eredeti nodo isteni. És kaptam csirkelábat is, de ahhoz még gyűjtöm a bátorságot :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 10:43:28

@Dr.Rekettyés László: Mondjuk én erre nagyon kényes vagyok. Bármit is tett az apja, nekem a gyerek lelki világa szent. Az a legfontosabb, hogy ő boldog legyen. Én bármennyire is haragudtam anno, soha nem mondtam rosszat az apjáról, sőt a csajról sem. A családnak is meg van tiltva. Bármikor, bármennyit jöhet az apja hozzá és el is viheti, az más kérdés, hogy nem él vele, mert "túl elfoglalt". Viszont a kötelező láthatásokat teljesíti. Egyébként érdekes, mert ennek köszönhetően, hogy nem szidjuk egymást, a kisfiam szereti az apját és mindig örömmel megy el vele. Most, hogy jön a féltesó, sokat beszélgetek vele, hogy milyen klassz lesz, hogy lesz tesója, meg hogy ő lesz a nagy és okos bátyja, csak hogy felkészítsem és ne legyen benne semmi rossz érzés.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 10:50:59

@Dr.Rekettyés László: "És szerinted mi indította arra az útra, hogy az se baj, ha apuka félrekúrogat, attól még jó lesz itt is apukának?"

Szerintem részben az otthonról hozott minta. Egy közös ismerőstől hallottam, hogy az apukája is rendszeresen csalta az anyukáját és a mai napig együtt élnek.
Másrészről egyszer kifejtette a csaj, az exem sógorának, hogy ő elfogadta, hogy aki jóképű és pénzes az ilyen, azok sosem lesznek hűségesek. Vagy elviseli, vagy keres egy szerencsétlent és az majd hú lesz hozzá. Szóval értékrendbeli problémák is vannak...

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 10:52:27

@Nem királylány, csak nő: Nagyon helyes.
Végre egy gyerek, akinek nem élnek együtt a szülei, de minden esélye megvan rá, hogy ne legyen idegbeteg, agresszív (vagy éppen mimóza világszerencsétlenje), lelki sérült valaki, mire felnő.

Szöszi 28 2014.02.17. 11:01:31

@Dr.Rekettyés László: Mindegy milyen korrektül viselkednek a szülők, az a gyerek sérülni fog, csak a sérülés mértéke lesz kisebb maximum. Én is azt hittem, hogy tök jól éltem meg a szüleim válását, aztán így felnőtt fejjel kellett rádöbbennem, hogy hááát...Azért sajna nem :S

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 11:05:02

@Szöszi 26: Ez világos, csak azt a sérülést odafigyeléssel lehet minimalizálni.
De ha annak a két szerencsétlen szülőnek abban merül ki az élete, hogy egymást baszogatják, akkor annak leginkább a gyerek fogja meginni a levét.
Aztán majd jól meg lehet nézni a "kapcsolatait" meg az élethez való felfogását, ha ilyen "mintát" hoz otthonról.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 11:06:31

@Dr.Rekettyés László:
De amúgy ez nem olyan érdekes történet már nekem. Hadd meséljek inkább egy sokkal frissebbet, mert azóta se kapok szikrát. :DDDD Oké értem én, hogy a barátok már csak röhögnek a pasis sztorijaimon ,és azzal vigasztalnak, hogy legalább nem unalmas az életem. Na az biztos. De azért ez a legutóbbi, ez kicsit már tényleg sok. Szóval Valentin nap alkalmából kaptam egy kedves üzenetet egy sráctól:

Szia!Ne haragudj hogy meg kérdezem de nem lenne kedved találkozni velem valamikor?Most elég hülyén érzem magam hogy ezt megkérdeztem. Mielőtt még furcsábban jönne ki ez az egész csak hogy tudd egyedül élek már kilenc hónapja.Ha nemleges a válaszod megértelek.Szeretnélek megkérni hogy maradjon kettőnk között.

Hát kérem szépen ebben a levélben ez volt a legkevésbé furcsa nekem, hogy ő most külön él-e vagy sem, (Tudni kell, hogy házas és van egy kb 1 éves kisfia.) hanem az basszus, hogy ez a srác a másodunokatesóm. Egész pontosan anyukám unokatesójának a fia. Jesszus, ez mennyire beteg?
Mikor erre az apró kis momentumra felhívtam a figyelmét, akkor közölte, hogy szerencsére nem vagyunk túl közeli rokonok (he?????) és különben sem a kezem kérte meg. Ja éééértem, szóval dugni lehet rokonoknak is, az nem gáz...

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 11:13:39

@Nem királylány, csak nő: Ha kb. egy éves a gyereke, és ehhez képest kilenc hónapja egyedül él, akkor pedig bissssssssztos ő lenne neked a Zigazi.
Ne válogass.
Gumit azért feltétlenül húzzatok.
(Persze egy esküvő sem lenne hülyeség, mert olcsó. Nem kell annyi mindenkit meghívni, hiszen az ő rokonai egyben a te rokonaid is.)
Örülök, hogy megoldhattam a problémádat.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 11:14:52

@Dr.Rekettyés László:
Nem kell annyi mindenkit meghívni, hiszen az ő rokonai egyben a te rokonaid is.

fúúúúúúúúúúúúj :DDDDDDDDDD

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 11:18:09

@Nem királylány, csak nő: De mekkora forma azért a faszi!
Nem azzal van baja, hogy kiakadsz azon, hogy kb. családtag, hanem azt bizonygatja, hogy már nem él együtt anyuval.
Juhujjjjjj!

Szöszi 28 2014.02.17. 11:20:48

@Dr.Rekettyés László: Na az biztos. De sajnos nem csak a két szülőn múlik minden, hanem a kedves harmadik félen is. Apámnak sikerült beválasztania egy elmebeteg, rosszindulatú hárpiát...

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 11:24:30

@Szöszi 26: Na hát az valóban a pont az i-n, a hab a tortán, meg a meggy a süti tetején, ha az új apuka/anyuka ráadásul egy selejt is.
Ennél ugye már csak az a jobb, ha hetente-kéthetente van új apuka meg anyuka.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 11:25:19

@Szöszi 26: Igen, általában az új nők nem szokták szeretni a régi családot....

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 11:25:38

@Nem királylány, csak nő: Óriási!
Nincs kit dugnia, erre fellapozza a családi albumot.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 11:31:30

@Dr.Rekettyés László: Komolyan én a gondolatra rosszul vagyok. Nem értem, hogy nem érzi, hogy ez mennyire beteges...

Szöszi 28 2014.02.17. 11:39:21

@Dr.Rekettyés László: @Nem királylány, csak nő: A vicces az, hogy igencsak tudta mit vállal :D Anya legjobb barátnője volt évekig. Ő a férjével meg a 2 kölykével meg mi a tesóimmal apával és anyával gyakorlatilag totál együtt mozogtunk. Minden hétvégén együtt programolás, közös nyaralások, stb.

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 11:39:47

@Nem királylány, csak nő: Azt tudjuk, hogy miért hagyott ott egy 3 hónapos gyereket?
Vagy anyu hajította ki?

_Ω_ 2014.02.17. 11:55:25

@Nem királylány, csak nő: Talán azért, mert a jogalkotók sem érezték.
net.jogtar.hu/jr/gen/getdoc2.cgi?dbnum=1&docid=95200004.TV
1952. évi IV. törvény, ELSŐ RÉSZ, A HÁZASSÁG
II. fejezet - A házasság érvénytelensége, 1. Érvénytelenségi okok
Azért a 8.§ (2) alpontja a jegyzői felmentésről egész mókás, úgyhogy a testvéred gyerekeivel vigyázz, ne add meg nekik a mailcímed, még a végén felkeresik a jegyzőt! :P
A "d) a házastársnak volt házastársa egyenesági rokonával" részen meg nagyon nevetek, legalább a volt férjed gyerkőce kikerül a képből, de egyenesági rokon a volt férj apja és anyja is, úgyhogy volt apóst és anyóst se kívánj meg. Pedig hallottam én már olyat, hogy após pajtással milyen jól megvolt a hölgyemény... :P

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 11:56:12

@Dr.Rekettyés László: naná...becsajozott. Egész idáig megvolt neki a nő, csak nem tudja, h én ezt tudom. Mondjuk tök gáz, hogy nincs ennyi esze, hogy egy családban azéért mennek a hírek :)

_Ω_ 2014.02.17. 12:00:20

@Nem királylány, csak nő: Szerintem nagyon is tudja, hogy egy családban mennek a hírek. Pont ezért írt ilyet: "Szeretnélek megkérni hogy maradjon kettőnk között.". Nagyon vigyorgok ám a sztorit olvasva. :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 12:03:02

@_Ω_:
A testvérnek testvére vér szerinti leszármazójával és a házastársnak volt házastársa egyenesági rokonával kötött házassága nem érvénytelen, ha a jegyző felmentést ad, akár a házasságkötés előtt, akár utóbb, a házasság fennállása alatt.

Húű ez komoly? :OOOO

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 12:03:37

@_Ω_: De hogy mert egyáltalán megkérdezi ilyet? Hogy?

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 12:06:14

@Nem királylány, csak nő: Kiderülhetett volna előbb is anyuka számára, hogy ilyen.
Akkor nem szült volna egy fasznak egy gyereket.

Namely 2014.02.17. 12:12:02

@Nem királylány, csak nő:
legalább nem kellene attól félned, hogy befogad-e a rokonság.... ;DDD

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 12:13:00

@Dr.Rekettyés László: Tudod ez olyan, hogy én se szültem volna az én gyerekem apjának ha tudom, hogy milyen, szóval így utólag örülök, hogy csak később derült fény rá, mert akkor nem lenne a kisfiam, akit imádok :)))

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 12:15:39

@Nem királylány, csak nő: Sok közöm mondjuk nincs hozzá, de mennyi idő után szültél neki?

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 12:16:51

@Namely: hát lehet utána kitagadnának minket :DDD

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 12:23:46

@Dr.Rekettyés László: Hát mint írtam, most már nézőpont kérdése, hogy mi volt hiba és mi nem. :)) Tudod mindenre van példa...van akik évekig együtt élnek és jön a gyerek, aztán végül mégis szétmennek. Van akik hamar vállalnak és mégis együtt maradnak. Van itt már minden... Egy dolog nincs: garancia. De az soha :)

Namely 2014.02.17. 12:24:26

@Nem királylány, csak nő:
ugyan, a rokonság csak nyűűűűűűggggg.... ;)
legalább nem tudtok meghívni semmi rokont az esküvőre. :DD

Amúgy lehet, hogy azért nálad próbálkozott, mert a többi rokon is kikosarazta. Ez már a vég.... már a rokonaira sem számíthat az ember.

Pedig azt mondják az okosok, hogy a családra mindig számíthat az ember, ha szükség van.... :DDDD

_Ω_ 2014.02.17. 12:24:50

@Nem királylány, csak nő: Ott áll fehéren-feketén, ez a törvény betűje. Azt mondjuk nem néztem meg, felülírja-e bármelyik '52 utáni törvény ezeket a részeket, de a kérdés szempontjából talán nem is annyira fontos. Elég komoly, ha volt olyan idő, amikor papírra került.

A másik kérdésre: hogy mert ilyet megkérdezni... Ez az egész másodunokatestvéres mizéria elég megosztó kérdés, főleg, ha a gyerekvállalás is képbe kerül. Van aki elfogadja, van akinek nem veszi be a gyomra. Konkrétabban: siklottam már át olyan offtopic kommentek felett is egy külföldi tech blogon ahol a genetikai vonzata volt tárgyalva. Halványan olyasmire emlékszem, dupla az esély a problémára ahhoz képest mintha egy totál vadidegennel vállal gyereket valaki. Eddig nem kellett ezen elgondolkodnom, hirtelenjében nem is tudnék másodunokatestvért megnevezni a családban, de azt hiszem így látatlanban, hogy nem vonzana a randi gondolata. Viszont ettől még el tudom képzelni, hogy valakit nem zavar a kérdés, főleg, ha nem akar gyereket. Úgy a genetikai kérdések sem jönnek elő.

Namely 2014.02.17. 12:25:41

@Szöszi 26: imádom, amikor ezt a családi sztoridat ecseteled.... :DDDD

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 12:27:21

@Nem királylány, csak nő: Ebben egyetértünk, hogy nincs az az időpont, ami után már garancia lenne a gyerekvállalás.
Mindenesetre te imádod a kisfiadat, ez pedig jó dolog. Sajnos sok olyat látni, hogy valakinek nyűg a gyereke, amit "a fasz apja megcsinált".
Persze arra gondolom rájöttél, hogy gyerekkel már nem olyan egyszerű ismerkedni, mint anélkül.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 12:28:04

@_Ω_: Hát nem tudom, engem teljesen borzaszt még a gondolata is...de komolyan.
Mondjuk az eset kapcsán mesélte el egy barátnőm, hogy egész gyerekkorában full szerelmes volt az uncsitesóba és igen szarul érezte magát az érzés miatt. Aztán felnőtt fejjel tudta meg, hogy nem is vérrokonok, mert az anyukája anno örökbe lett fogadva. Vicces. De később már nem akart tőle semmit :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 12:29:04

@Dr.Rekettyés László: Ja, kábé sakk matt. Hát ez van. Nem jöhet minden össze ebben az életben :D

Namely 2014.02.17. 12:32:46

@Nem királylány, csak nő:
amúgy erről ez a vicc jutott az eszembe:

Móricka dugja a nővérét, az hatalmasakat nyög alatta és azt mondja:
-Móricka, te jobb vagy, mint az apu.
-Tudom, anyu is mondta...

:D

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 12:33:07

@Nem királylány, csak nő: Mindenesetre az új lovagnak ne szülj majd egy év után.
Ez nem baszogatás volt, csak általam jónak tartott tanács, amire egyébként valószínűleg nincs is szükséged :-)

_Ω_ 2014.02.17. 12:42:10

@Nem királylány, csak nő: Elhiszem, hogy téged rendesen ráz a hideg tőle. Remélem diplomatikusan kezelted a kedves rokont, és valami olyannal zártad a levelezést, hogy "számodra nem vagyunk túl közeli rokonok, oké, de számomra túlságosan is, így felejtsd el a témát".

Ez az unokatesós nem vérrokonos történeted viszont tényleg jópofa, simán el tudnám képzelni Hálivúdi film forgatókönyv-ötleteként. Nehéz eldönteni, mi lett volna happyendesebb vég a stáblista előtt, ha összejönnek, vagy így, hogy nem jöttek össze. :-)

Szöszi 28 2014.02.17. 12:43:48

@Namely: Jóvan, hát van aki még nem ismeri a körülményeket :D

Sadist 2014.02.17. 12:44:51

@Dr.Rekettyés László: Én inkább mondanám realistának.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 12:50:33

@Dr.Rekettyés László: Mármint nem egy év után született meg a gyerek, hanem kb akkor vállaltuk be. Amúgy köszi a jó tanácsot de senkinek sem szülök semmikor többet. :D Ennek több oka is van, de hosszú lenne kifejteni :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 12:52:14

@_Ω_: Naná, hogy lezártam elég egyértelműen, hogy ez nem téma nálam. annyit írt, hogy szóljak, ha meggondolom magam. Írtam, hogy mindenképp :DDDDDDD

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 12:53:48

@Namely: Azért kíváncsi lennék, h még hány rokonra mozdult rá :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.17. 12:54:49

@Nem királylány, csak nő: Az már szinte mindegy, a lényeg, hogy túl kevés volt ahhoz az idő, hogy jobban kiismerjétek egymást.
De ahogy az előbb is írtam, persze a négy-öt év sem lett volna garancia semmire, de szerintem nem ártana, ha az emberek minimum ennyi idő után vállalnának gyereket.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 12:56:44

@Dr.Rekettyés László: mivel annyi idő után meg már jó öreg leszek, így marad az egy gyerek :D

_Ω_ 2014.02.17. 13:05:33

@Nem királylány, csak nő: Na ez kész! :-D

Valami ilyen lehet, ahogy meggondolod magad: Gyönyörű szép tavaszi nap volt. A legkisebb királylány úgy döntött, kimegy a közeli üveghegyre havasi gyopárt gyűjteni - amely védett növény, s ezért az államtól komoly büntetést kap minden földi halandó, de ő úgyis saját magának fizetett volna. Ahogy gyopálta a gyopárt, megcsúszott egy rosszul elhelyezett sörösüvegen, majd egy pezsgősön úgy ütötte be a fejét, hogy rögtön kómába esett. Összegyűlt a királyság apraja-nagyja, siratták a kicsi királylányt, ám ő hónapok múltán sem ébredt fel. Az alattvalók nagyon szerették, kezdtek is a kastély előtt éhen halni, mert dolgozni egyikük sem tudott nagy bánatában, vagy csak azért, mert a munka büdös.
Ekkor, a királyság ily' nagy szüksége közepette érkezett Tesó lovag a szomszédos királyságból, hogy csókjával felébressze gyönyörű másodunokatestvérét, pedig tudta, hogy egyszer már elutasította hosszú lovagi dárdájának közeledését. A királylány a rossz lehelletet érezve fel is ébredt, s mivel súlyos amnéziában szenvedett, hozzá is ment a királyfihoz pusztán kötelességtudatból. Így esett, hogy ők ketten boldogtalanul éltek, míg a királylány emlékei vissza nem tértek, vagy a királyfi meg nem halt, mert félrelépett ... a várárok feletti híd korlátján részegen egyensúlyozva, ahol rövid zuhanást és hangos csobbanást követően megették a mélyben tanyázó vízi sárkányok.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 13:08:47

@_Ω_: Már majdnem megkérdeztem, hogy nem lehetett volna happy end a vége, mikor rájöttem, hogy az, mert megzabálták a sárkányok :D

_Ω_ 2014.02.17. 13:13:31

@Nem királylány, csak nő: Naná, hogy minden jó, ha a vége... Hmm... Jó? Sárkányos?
Aztán ne aggódj, jön még királyfi, csak te ne válj sárkánnyá addig! :-D

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 13:16:45

@_Ω_: Én most annak örülnék a legjobban, ha egy ideig senki se jönne inkább. Itt volt ez a nyomorult valentin nap is. A legjobb alkalom, hogy előkerüljenek a titkos hódolok. Erre ki ír....egy betegagyú unokatesó. Jáj ha normális nem akad, akkor kérlek Istenem, inkább senki :DDDD

_Ω_ 2014.02.17. 13:20:06

Ha valaki nagyon ráérne, így Valentin nap után némi véres valóságként rosszul sikerült randikról mesélnek kommentelők (angolul):
gizmodo.com/tell-us-your-online-dating-horror-stories-1522409681
Megnyugtató, hogy sehol sem rózsaszín csillámporos a levegő 24 órában, a hét minden napján, főleg amikor onlány indul a dolog.

_Ω_ 2014.02.17. 13:23:36

@Nem királylány, csak nő: Titkos hódolókat ne kívánj! Ki tudja, melyiknek van a szekrényében királylányos házi oltára... :-P

Szöszi 28 2014.02.17. 13:26:10

@Nem királylány, csak nő: Párommal megbeszéltük, hogy nem ajándékozunk meg nem Valentin napozunk, mert nem szeretjük. Én azért csináltam egy kis túrótortát, meg szombatra a kedvenc kajáját, meg elmentünk gyrosozni, majd az utcán talált nekem egy telefontokot, ami, mint otthon kiderült eredeti bőr és 7.000Ft :D
Így nem is volt olyan gázos az a nap :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 13:27:58

@Szöszi 26: kinek mi jutott.... asszem ma du elmegyek vásárolni. Úgy érzem, hogy kell a lelkemnek :)))

_Ω_ 2014.02.17. 13:30:01

@Nem királylány, csak nő: Ami köré stikában lőtt fényképeket ragasztanak rólad, meg hajszálakat tűznek. Mint a közepes horrorsztorikban... Aztán egyszer csak azt veszed észre, hogy fogynak az udvarlóid, mert a titkos hódoló rendszeresen kisbaltával szabadul meg a konkurenciától. Majd rossz esetben ténylegesen előlép az árnyékból a "baltás" lovag... Esti horrormesék rovatunk hallhatták a tűz körül, Így Járós fűszerrel szórva! Inkább olvass el pár horror-randit a fentebb linkelt oldalról! :-D

Szöszi 28 2014.02.17. 13:31:44

@Nem királylány, csak nő: Ja, a te szitud tééényleg az inkább ne történt volna semmi szint :S Amúgy tényleg nem értem, hogy tud ennyi gyagyás betalálni téged...

Niobe 2014.02.17. 13:37:00

@_Ω_: juj bakker... Ezek kajak ennyire eszementek amúgy, de tényleg rémes némelyik...

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 13:42:44

@Szöszi 26: Szerintem a legnagyobb baj, hogy az első 1-2 hülye után valahogy rám ragadt, hogy én mindig az idiótákat vonzom be. És mivel ezt mondogattam magamnak, valószínűleg később már valóban ez is történt. Szóval kezdek leszokni róla, hogy ilyen kijelentéseket tegyek :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 13:44:07

@_Ω_: Nézd, elnézve a mostanában akadt hódolóimat, ha valaki jön és elkezdi kinyirbálni őket annak lábai elé borulok :D

_Ω_ 2014.02.17. 13:47:08

@Niobe: Ezek itt is megtörténhetnek, elég nagy az Isten állatkertje.
A kedvenc happy endes történetem az aminek ez a vége: "The woman is now my wife, she now make sure she wipes properly."

_Ω_ 2014.02.17. 13:50:36

@Nem királylány, csak nő: Merem ajánlani blogunk hivatalos posztolóirtóját, Szöszit... Általában megbízható, csak az utóbbi időben a párkapcsolata rányomja bélyegét a munkavégzésére és elmaradt kicsit, ezért olyanok a posztok amilyenek... :-)

Szöszi 28 2014.02.17. 13:51:59

@_Ω_: Ja, meg azért élnek az olyan pondrók, mint Királylány vérfertőző perverz másodunokatestvére...:D

_Ω_ 2014.02.17. 13:53:24

@Szöszi 26: Most, hogy mondod, valóban! :-D

_Ω_ 2014.02.17. 14:00:27

@Nem királylány, csak nő: Arról, hogy hivatalból, külön megbízás nélkül is el kellett volna tüntetnie a másodunokatesód, csak azért, mert. És pont. Sőt, eleve e-mail szűrőn fenn kellett volna akadnia már a megkeresésnek is, és Szöszinél csipognia a telefonnak, pontos koordinátákat írva. Azt hiszem, ez az én hibám, hogy nem jól üzemeltetem a globális megfigyelő hálózatot. Megyek is megnézem mi állt már megint le, hogy Szöszi nem kapott célpontot... :-D

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 14:06:53

@_Ω_: Hú, Szöszire szükségem lenne, hogy kiszűrje a genyákat a környezetemből :D

Niobe 2014.02.17. 14:52:36

@_Ω_: a kutyás überelhetetlen... Szöszi járhatna arra is :D
Mutattam egyik irodaszomszédnak, ő ilyen igazi "badass", szerintem simán megnyerné a contestet valamelyik sztorival :D Mondtam neki, hogy pénteki a poszt, szóval hajrá :D

plantingC4 2014.02.17. 15:32:57

A poszthoz nehéz hozzászólni, Nem királylány sztorijától, meg majdnem kiküldtem a kijelzőre a kávét...:D
Ez kéééész.:D
Eszembe jutott erről az a kreténség, hogy "Mindent ki kell próbálni, kivéve a vérfertőzést és a néptáncot."
Kíváncsi ember vagyok, minden intés ellenére, a néptáncot már próbáltam, de már az világosan megmutatta, hogy ennél tovább menni, tényleg nem szabad. :D
Nyihaha, hát ez durvaaa...:D
Pont nem esik most, meek bringázni egyet, remélem nem kezd el szakadni 5p múlva...:D

Sadist 2014.02.17. 15:47:27

@_Ω_: "Simple. Girl is hot in photo. I make reservation to nice restaurant. Girl shows up fat.

It's the worst."

:D

Αphelion 2014.02.17. 17:00:11

!!!BREAKING NEWS!!! "Research has shown that most men enjoy the sight of female breasts"

en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness#Breasts

Niobe 2014.02.17. 18:07:33

@Perihelion 2014: ez a nyúz csak akkor bréking, hogyha nem lesz egyre több a bré-king...
:)

Father Justice 2014.02.17. 18:30:23

@Nem királylány, csak nő: Azért itt érdemes átgondolni néhány apróságot, még ha a szikár igazsággal nem is túl kellemes szembenézni.

Érdekes módon az a tény, hogy apuka komoly jellembeli kihívásokkal küzd, valahogy mindig a gyerek + szakítás / válás kombó után szokot kiderülni - tökmindegy, hogy a házasság előtt 1, 3, vagy 5 év állt rendelkezésre egymás megismerésére. Vajon miért?

"..ő elfogadta, hogy aki jóképű és pénzes az ilyen.."

Ja, hogy innen fúj a szél! Így már egészen más hangja van.

Sajnos abból, hogy egy férfi jóképű, pénzes, jól dug és izgi, nem következik, hogy embert is akar majd nevelni a gyerekéből, nem pedig csak legyártani azt, hogy aztán továbbálljon egy másik, fialatabb / feszesebb / kevésbé hisztis nőhöz - akár további szaporodás céljából.

Az, hogy 100-ból 99 nőben nincs meg az igény, hogy ilyen szempontból IS alaposan megvizsgálja a jelöltet egy vad kúrás és egy bolondos romkocsmázás között, kinek a hibája? A férfié, aki bármikor olajra léphet, ha már nyűg neki a gyerek, vagy a nőé, akinek sanszosan vagy 18 évig gondoskodnia kell róla még?

Szóval lehet itt ekézni Gerzsont jobbról-balról, de az alapigazságokon ez semmit nem változtat:

1) Mégiscsak mindketten (vagy már ki tudja hányan) neki szültetek
2) A szaporodás kötelező köreit többszörösen letudta, miközben alig költ az utódokra
3) Mindig van kit megdugnia, és gátlástalanul, negatív következmények nélkül tehet ajánlatokat bármikor, bárkinek

Az, hogy a mostani kényelmi állandója szemet huny neki az alázás felett a szintért cserébe, te pedig nem tetted, kb. csepp a tengerben jelentőségű különbség ebben az alapállásban.

Így aztán a 'most már a normális férfiak érdekelnek' hozzállás is szükségből erényt kovácsolós jellegűnek tűnik, hiszen melyik hejjes-pénzes férfi is akarná egy másik hím ivadékait pénzelni, ha a legtöbb ilyen még a sajátja fejére is magasról szarik?

Nyilván hogy ezt felismerve fogcsikorgatva ugyan, de már kellenének azok a valóban normális férfiak, akik huszonévesen a normálisnak gondolt nőktől főleg varánuszarcokat kaptak..

..de sajnos ilyen előzmények után többnyire már csak a Dezsőkék és a magukat világhírő hegedűművésznek kiadó hentesek közül lehet válogatni.

Gerzson mostani partnere tökéletesen átlátja ezt, ezért nem akar kockáztatni.

Gerzson pedig a nők szemében - az ekézésektől, kifigurázásoktól és minden egyéb komolytalanságtól függetlenül - továbbra is az élet császára, egy becsületes férfi pedig mindörökre csak egy gamma kategóriás Ödönke marad.

Hurri Kán 2014.02.17. 19:38:26

Szedjél fel egy 52 évest, hátha megbízhatóbb.

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 20:21:06

@Father Justice:
Azért 1-2 dolgot a helyére tennék...
1. Szerintem nem csak jóképű és pénzes férfiak esetében fordul elő, hogy x idő után derül csak ki, hogy milyen a jelleme. Ez általánosan majdnem mindenkire igaz, hogy bizonyos ideig képes a szebbik arcát mutatni. Nála ez addig ment, amíg nem érezte biztos helyzetben magát, hisz amikor már a gyerekét vártam, úgymond szolgáltatott helyzetbe kerültem. Amúgy ezt több ismerős esetében is tapasztalom, ott is ahol szó nincs jó kinézetről vagy hatalmas pénzekről. Emberi alaptermészet, hogy amit már biztosan a magukénak hiszünk, azt kevésbé is becsüljük meg.
2. Ő nem kevés pénzt fizet a gyereke után, nem hiába írtam, hogy nem fog lelépni a jelenlegitől és oda is fizetni. Mint ahogy azt sem véletlen írtam, hogy mindent megtett, hogy minimalizálja a kifizetett pénzt.
3. Az előzőekből adódóan abszolút nem vagyok rászorulva, hogy más tartsa el az én gyerekemet és nem is várok ilyet el senkitől.
4. A történtek ellenére sem kell fogcsikorgatva semmiféle Dezsőke. Ha mindenáron pasit szeretnék, már rég akadt volna. Én nem vagyok kétségbeesve az egyedüllét miatt. Ha nem találok olyat akihez valóban vonzódom, akkor inkább egyedül maradok. Amúgy csak megjegyzem, hogy eddig is normális pasit kerestem, nem csak azóta, hogy egyedül maradtam a gyerekkel. És még mielőtt megkapnám, hogy ja nekem csak a jóképű és pénzes pasik a normálisak, a gyerekem apja előtt évekig éltem egy egyszerű szakmunkással, és nem, nem volt kiemelkedően jóképű, sőt mindenkitől folyton azt hallgattam, h nem illik hozzám külsőleg. Erről ennyit. Nálam a szerelem megmagyarázhatatlan dolog és nem függ kinézettől és pénztől, sokkal inkább kisugárzástól. volt már tehetős és jóképű pasim is, és csóró kevésbé jóképű is.

Hurri Kán 2014.02.17. 20:41:23

@Nem királylány, csak nő:
Szerintem te most éppen lóval sakkozol ;)

Niobe 2014.02.17. 20:44:46

@Hurri Kán: ööö, nekem másik sakkfigura jutott eszembe :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.17. 21:04:19

@Edrik: Továbbra se jött meg a kedvem :D

Edrik 2014.02.17. 21:12:43

@Nem királylány, csak nő: pedig látod, történelemkönyvbe is be lehet vele kerülni. Na jó, el kell érni egy szintet hozzá, erről már lekéstél.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.17. 21:35:49

@Nem királylány, csak nő: Túl hosszú a válaszod, erre nem fog már válaszolni. Nekem se tette a múltkor. :)

Father Justice 2014.02.18. 08:30:09

@Nem királylány, csak nő: Majdnem mindenkire igaz, hogy bizonyos ideig képes a szebbik arcát mutatni, mert majdnem mindenki képes kisebb-nagyobb mértékű alakoskodásra, amikor az eszközt a cél szentesíti. De ha nyilvánvaló, hogy ez így van, akkor miért nincs igény a nőkben legalább annak a férfinek az alaposabb megismerésére, akinek szülni akarnak? Miért mindegy, hogy mennyi az a bizonyos idő? A kötetlen kúrogatásnál nyilván pont azok a szempontok a mérvadóak, amiket felsoroltam, de a családalapítás már kicsit komolyabb történet (kellene, hogy legyen..). Az "..alig ismerem, de csak nem lesz már akkora faszmalac, hogy otthagy egy kisgyerekkel.." megfontolás elég instabil kapaszkodó: nem csoda, hogy az összes hejjes-pénzes faszinak szülő nőismerősöm kivétel nélkül pofára esett ezzel.

Nyilván a csóró, rút faszik is játszhatnak szerepeket, sőt, ők azok, akiknek igazán oda kell tenniük magukat az élet színpadán, ha nem a 110 kilós Gizivel akarnak szaporodni. Az "alfáknál" viszont hatványozottan nagyobb valószínűséggel van benne a pakliban, hogy a nyíltan felvállalt legfőbb életcéljuk (kötetlen, költséghatékony minőségi sunázás a megfelelő mennyiségben) miatt nemhogy nevelni, de pénzelni sem akarják majd az utódaikat. Valóban mindenkinél résen kell lenni, de ennél a típusnál pláne.

Értelemszerűen addig semmi gond, amíg Gerzson rendszeresen sok zsetont dobál a konstrukció gépezetébe, még ha nem is fűlik hozzá a foga túlságosan. Ilyenkor csak arra kell vigyázni, nehogy egy rafinált könyvelő kiokosítsa arról, milyen előnyei vannak a papíron minimális jövedelemnek. Ezért célszerű előre konzultálni egy talpraesett ügyvéddel, aki adott esetben ügyesen rá tud mutatni a gyerektartás-optimalizálás burkolt céljára.

A szerelem meg nyilván sokmindentől függ, csak most pont nem arról van szó, hanem hogy milyen érdekek mentén alapítan(án)ak a nők családot. Ha 35%-kal rosszmájúbb lennék, mint amilyen egyáltalán nem vagyok, azt is mondhatnám, többnyire nem véletlenül nem az egyszerű, nemtúlhejjes szakmunkás szokott a tuti befutó lenni. 80% esetén azt is hozzátenném: a nők többsége akkor is folyamatosan a jó fogást keresi, amikor a szuboptimális kényelmi állandói valamelyikével él, így a szerelemről - a konkrét témával összefüggésben - nagyjából ennyit.

Nem királylány, csak nő 2014.02.18. 08:37:13

@Father Justice: a szakmunkassal is szerettem volna amíg rendben volt a kapcsolatunk.sokáig próbálkozunk de sikertelenül.. :) úgy tűnik h nem lehet neki mert a mostani parjaval sem akar összejönni a dolog.

Nem királylány, csak nő 2014.02.18. 08:58:14

@Father Justice: a többire majd reagálok ha kicsit több időm lesz

Nem királylány, csak nő 2014.02.18. 18:48:59

@Father Justice: Na igazából már csak annyit akartam hozzáfűzni, hogy az előző kapcsolatomban is szerettem volna gyereket, de nem sikerült. Aztán később nem jól alakultak a dolgok közöttünk és külön váltak útjaink. Pedig ott a gyereket több éves együttlét után akartuk bevállalni, aztán bizonyos idő múlva mégis megromlott a kapcsolat... szóval jó dolog ez az ismerjük meg egymást, meg x idő teljen el a gyerekvállalásig...de igazából az se garancia semmire. Talán ezért nem is görcsöltem túl a következő pasival, hogy még nem ismerjük elég rég egymást...
Ettől függetlenül most én is úgy gondolom, hogy ésszerűbb többet várni a dologgal... aztán vagy bejön vagy nem. :)

Father Justice 2014.02.18. 19:40:25

@Nem királylány, csak nő: Az életben semmire nincs garancia, de azt mondani, hogy "miért ne sétáljak az úttest közepén, hiszen arra sincs garancia, hogy a járdán nem fognak elgázolni", komolytalan kibúvó. Nyilván mindegy, mennyi időt töltesz a másikkal a gyerekvállalás előtt, ha alapból hiányzik a szándék a tényleges jellemének feltérképezéséhez a mundane szempontok (hejjes + pénzes) okozta káprázat miatt.

Az viszont általánosságban igaz, hogy minél hosszabb az együt töltött idő, annál nagyobb valószínűséggel bújik ki a szög a zsákból - még egy 10/1-es emberismerő számára is.

Nem királylány, csak nő 2014.02.18. 19:45:00

@Father Justice: alapvetően nem tudok nem egyetérteni, de akkor másképp láttam... az előző tapasztalatból kiindulva nem tulajdonítottam nagy jelentőséget az időnek... főleg mert azért nem 1 hónap után kezdtünk gyerekgyártásba...

Joe69 2014.02.22. 23:46:26

Szerintem talált egy 24 éves fiatalabb pasit, a 42 éves csajokhoz azok valók, legalábbis szinglibandámban így szokás.
süti beállítások módosítása