HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/07/03/a_falu_bikajanak_mindig_igaza_van

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr666469467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sadist 2014.07.03. 08:23:30

Kellett neked egy agresszív faszmalacot választani. Az ilyen személyiségjegyeket már az elején lehet látni, csak a konyhapszichológiában nagyon jártas észlények képtelenek arra, hogy a határozottságot és dominanciát megkülönböztessék az egyszerű agressziótól.

Hurri Kán 2014.07.03. 09:00:04

Itt a vége, fuss el véle.

fumerin 2014.07.03. 09:47:44

Nekem ez olyan műbalhé szagú. Ha vége, akkor felőlem megdögölhet, miért kéne ezen rágódnia a csajnak ennyi leütéssel?

fumerin 2014.07.03. 12:44:32

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jahhh, bár időm csak alig-alig, meg láthatóan mindenki világgá ment és/vagy karót nyelt, de mondjuk páran hiányoztok. Ígérem, még idén sem lesz szabadidőm! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.03. 13:17:36

@fumerin: Nekem is csak itt bent van időm erre. :) Ma uncsi van, szóval mindenféle hülyeséget összeolvasok. Szereztem egy Story magazint, meg egy Kiskegyedet, lezsibbasztottam vele a zagyamat. :) Tegnap olvastam, hogy a nő magazinok egyik felében az van, hogyan fogadd el önmagad, a másik felében, hogyan fogyj le 10 kilót 2 hét alatt. Na ezekben is hasonló szépségek voltak! :D Meg Kiszel Tünde.

Aztán rátaláltam erre: ladym.blog.hu/2014/07/02/hogyan_elj_tul_egy_zombiapokalipszist

Átküldtem a kolléganőmnek, hogy nekem elég lenne egy kulcs a szekrényéhez, van ott minden! :D Erre azt mondja: "a fegyverraktárat még nem is láttad!" XD

_Ω_ 2014.07.03. 16:07:06

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

Csak gratulálni tudok, hogy képes voltál meghozni a szakításhoz vezető döntést annak ellenére, hogy szeret(t)ed.
Rossz hír, hogy szép szóval nem fogod tudni leállítani az exedet, így biztos vagyok benne, Facebookon is okoz még kellemetlen meglepetéseket. Tényleg nem törölheted súlyosabb következmények nélkül? Normális társat simán felőrölhet egy ilyen ex, rólad nem is beszélve. Ha marad, talán csak egy másik falu bikája állíthatja le, ami rád nézve nem túl bíztató jövőkép.

Szerintem a körömrágástól az agresszió elleni hasztalan küzdelméig eljutni kicsit meredek volt. A "mit szeret enni"-re adott mindegy túlhangsúlyozását is hasonló túlgondolásnak látom és az önmaga büntetése is egy erősen jó szándékú ámde naiv feltételezés. Ami sokkal valószínűbb, hogy egy idegbeteg agresszív állat, akinek orvosi segítség kellene. Felesleges bármit mögé gondolni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.03. 16:29:25

@Светлана Павлова: A "just do it" tetszett jobban. Én úgy érzem, hogy ott tartok. Pár dolgot már meg is csináltam a listáról. :D
süti beállítások módosítása