HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.08.29. 07:30

A csaj hazudik és terel

http://csajokespasik.blog.hu/2014/08/29/a_csaj_hazudik_es_terel

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr976647089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.08.29. 07:41:29

Csak egy óvatos kérdés. A csaj is tudja, hogy jártok?
Nálam nem feszegetve lennének így a határok, hanem mocskosul átlépve már a bulifotónál. Ha a párom, akkor legyen őszinte. Ennyi.

CsóróésCsúnya (törölt) 2014.08.29. 08:13:12

Klasszikus szintezés, a nő szintje legalább 2-vel magasssab a dezsőke poszternél (gyakorlatilag az orránál fogva vezeti őt - lásd fényképes sztori). A nőnek biztos jól jön a srác segítsége két hejjespasee közt. Dobd ki a csajt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.08.29. 08:37:47

Ilyen, mikor az egyik szerelmes, a másik meg nem. A szerelmes eltűr egy csomó dolgot, a másik meg rossz esetben kihasználja, hogy odáig vannak érte.

Állj a sarkadra! Lesz még másik, ha ezt elhajtod!

Nero a Veres Kolto 2014.08.29. 08:54:07

classic. minden ember ezt csinálja, aki úgy gondolja, hogy kaphat jobbat.
ha belemész az új felállásba, akkor csak úgy tedd meg, hogy közben te is keresgélsz. felejtsd el azt az idióta dumát, hogy te "kedves" pasi vagy, és nem teszel ilyesmit. a legtöbb ilyen esetben a kedvesség+-et egyébként is relatívan használják a nők (nincs az a kőbunkó akit ne látnának kedvesnek, amennyiben magas, izmos, sármos, pláne anyagiakkal is el van eresztve )
ha annyira "kedves" vagy hagyd ott. én az előbbit válsztanám

Nero a Veres Kolto 2014.08.29. 08:57:47

@Szintet lépett (ex) Naiva.: fenéket lépte volna nálad :) ha ilyen kemény lennél, nem lenne itt napi 5 önigazoló hszed átlagban. ne vedd sértésnek.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.08.29. 09:15:45

@Nero a Veres Kolto: Nem mondtam, hogy kemény vagyok, sose mondtam ilyet. Önigazolni meg nem érzem, hogy kéne, ha igen, a barátaim majd szólnak. :D De köszi, hogy szóltál.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.08.29. 09:26:43

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Én nem látom, hogy önigazoló lennél, ha ez megnyugtat. :)

Nero a Veres Kolto 2014.08.29. 09:37:18

na igen, bundással egyetemben, néha össze is keverlek benneteket :) egyébként önigazolásra szükség van, nincs ezzel baj. csak nem mindenki végzi párkapcsolati témában naponta ezt. de lelketek rajta:)

leonito77 2014.08.29. 09:50:38

@Nero a Veres Kolto:

Én csak nevetek rajtatok, mert én boldog párkapcsolatban élek és semmi bajom és szerintem mások csinálnak mindent rosszul és én meg mindent jól.

Ezért is van az, hogy én boldog vagyok, problémamentes, míg ti tele vagytok problémával, boldogtalanok vagytok és önigazoltok.... :D

Vagy most én is azt tettem? :D

Namely 2014.08.29. 09:58:22

Ő jobbra vágyik, és tesz érte... te is tedd ezt. Ha lesz új, akkor szakításkor rúgj bele néhányat ebbe a lotyóba, csak úgy brahiból.
:)

Hurri Kán 2014.08.29. 10:12:38

Türelem birkát terem. Vagy valami hasonló.

Αphelion 2014.08.29. 10:19:03

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Csak egy óvatos kérdés. A csaj is tudja, hogy jártok?"

Szerintem tulsagosan is jol tudja, mert a pasi 24/7ben nyaggatja. Legalabbis az irasa alapjan tipikus overly attached boyfriendnek tunik. Ezt probalhatta a csaj az "egyutt, de kulon"nel jelezni neki, csak hat persze miert is esett volna le neki.

A bulifoto miatti rinya is ennek a jele, eleve mivel meg se kerdezte a csajt, nem tudhatja hogy egyaltalan aznap bulizott e, vagy csak aznap ert vegre ra feltolteni a fotoit mert lett egy kis bekeje a pasitol. De ha aznap is volt a buli, akkor se csoda hogy hazudott neki a csaj, mert mashogy nem tudta volna lerazni.

Αphelion 2014.08.29. 10:26:23

@Lúzerarc: En inkabb kb azonos szintunek tippelem oket, a fent leirtak alapjan, mert ha a csaj magasabb szintu lenne, mar reg szolt volna neki h "unlak, kopj le". Vagy akar kinezetre helyes is lehet a srac, azert tart ki meg a csaj, csak hat a tokeinek a hianya lefele huzza az ossz szintet...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.08.29. 11:58:55

@leonito77: Tök jó neked, és most annyira irigyellek. :)
Szerintem elmegyek hozzád majd egy tanfolyásra. :DDD

@Bundabandi (Cookie Bunny): Köszi szépen, már kezdtem befordulni. :)
Egyébként mostanában alig vagyok itt, de nem baj.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.08.29. 12:00:53

@Aphelion 2014: Szerintem bárkit le lehet rázni...(most elgondolkodtam)... és igazad van. Vannak lerázhatatlanok, velük lehet ez a jó módszer.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.08.29. 12:14:43

@Szintet lépett (ex) Naiva.: 4 kommented már volt. Vigyázz, mert még egy és 5 lesz, akkor már nagyon bele kell húznod az önigazolásba! Bár, ha az enyémet is hozzárakjuk - én ugye szép vagyok, okos és ügyes, ja és tökkkéletes kapcsolataim vannak mindig - , akkor máris túlléptük az 5-öt. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.08.29. 12:22:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mivel tök egyformák vagyunk, már bőven túlléptük. Én sajna annyira tökéletes nem vagyok, mint te, de majd igyekszem. :)

JOKKA21 2014.08.29. 12:45:49

Minden csaj hazudik, az lenne a hír, ha azt írnád, hogy a csaj nem hazudott..:D

_Ω_ 2014.08.29. 14:11:45

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Annyira azért ne igyekezz! Szerinted mennyire hamar lehet megunni egy tökéletes nőt? Egy átlagos férfi problémamegoldó kényszerét alapul véve szerintem igen hamar. Vagy a tökéletes nő annyira tökéletes, hogy ezzel számol és kegyesen hagyja kicserélni a villanykörtét, meg felszegelni a tetőlécet? :-D
____________________________________________________________________________

Kedves Posztoló-a-CsP-ről!
Mint ahogy az előttem szólók közül is írták páran, valószínűleg túlságosan rá sikerült ragadnod erre a lányra. Ha nem hagysz neki személyes teret, ne csodálkozz, hogy az általad vázolt eredményt sikerül elérni, vagyis együtt de külön kapcsolat és külön-külön programok lesz a vége. Ha csak azt nézem, hogy hazudik neked dolgokról, kukázandó lenne azonnal, ám jelen esetben az is probléma, hogy erre a viselkedésre részben te kényszerítheted rá. Döntsd el, tudsz-e változtatni és adsz-e neki egészséges mértékben teret, és tudsz-e még bízni benne... Ha már nem, akkor egyértelműen ideje szakítani és mást keresni, egyébként meg lehet próbálkozni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.08.29. 14:13:44

@_Ω_: Az a helyzet, hogy én már tökéletes vagyok, csak tudok viselkedni, így nem tűnik fel. :)

Father Justice ♋ 2014.08.29. 18:48:35

Azt a betyár mindenit.

Hát ebből meg hogy a picsába' sikerült kihozni, hogy biztos "túlságosan tapadt" a szerencsétlen fickó, miközben ordít a posztból, hogy az egyszemélyes felhő szerepét tölti be a nő rendszerében?

Ilyen fantáziával én sci-fi forgatókönyvek kiszínezésére specializálódnék.

Sadist 2014.08.29. 19:05:42

@Father Justice ♋: Nekem is kb. ez jutott eszembe, mikor az itteni hozzászólásokat olvastam. Ennél nyilvánvalóbb hogy lehetne a poszt?

Bár ha belegondolok, sokan vannak, akik a politikusok ártatlanságában is hisznek...

Nero a Veres Kolto 2014.08.29. 22:14:47

Én is erről beszélek. A legtöbb poszt egyértelműen szól valamiről, de a kommentelők jórésze félremagyarázza, mintha magukat mosdatnák, pedig a poszt nem róluk szól.

Joe69 2014.08.29. 23:39:21

Sajnos, elég sok ilyen jellegű kapcsolatban szívunk olykor-olykor, (felhő) pasitársak, mert nincs más suna. Vagy suna reménye, mert itt lehet, hogy ez a helyzet. A csaj viselkedése pszichopátiás jegyeket mutat, igaz, lehet, hogy a barinőbanda aktuális morálját fejezi ki: kiéhezett pasikat úgy hülyítünk, ahogy akarunk.

Amúgy meg a szokásos Bibliám erre is jó:

csajokrol.blog.hu/2010/04/14/szinglik_1
süti beállítások módosítása