HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/11/14/cim-nelkul_86547

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr244906354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.11.14. 15:26:36

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Az a probléma, hogy a mai sok hp-nek köszönhetően az általad említett NEM-nek már nincsen meg azon jelentése, hogy a nem az tényleg nem. Ha a posztban szereplő nő tényleg NEM akart dugni a pasival, akkor egyszerűen mikor a pasi rápróbált, és eltolta magától úgy kellett volna cselekednie, hogy feláll és hazamegy. A srácról számomra nem az jött le, hogy nem egy erőszaktevő, agresszív típus. Viszont ne legyünk már buták, a csaj nagyon jól tudta, hogy a srácnak bejön. Ha nem akart vele dugni, akkor nem kerülnek olyan helyzetbe. Ha meg mégis akkora nagy barátok, és ő tényleg nem akart tőle semmit (lakáson voltak gondolom), akkor egyszerűen fogja magát, feláll és hazamegy, vagy szól a csávónak, hogy ott az ajtó lépjen haza. Felizgatott helyzetben amúgy sem hiszem, hogy tovább kellene egy légtérben maradniuk. Továbbá a csaj sem azzal vagdalkozott, hogy "teszemétmegerőszakoltál", hanem azzal jött, hogy "legyünkcsakbarátok". Ha erőszaknak érezte volna szerinted akarna vele barátkozni?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.14. 15:26:52

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):
Amúgy:
Gerald Durrel Madarak, vadak, rokonok. ;)
Első fejezet.

plantingC4 2012.11.14. 15:28:11

@Bölcs Jaroszláv: Hmmm akkor lehet válogatós vagyok :D:D:D

Jack Torrance 2012.11.14. 15:28:17

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: kepzeld el ugyanezt a szitut sutemennyel.
- kersz sutit?
- nem, koszi
- tenyleg? biztos?
- na jo, kerek

Szöszi 28 2012.11.14. 15:28:53

@plantingC4: Megértelek, átérzem a helyzetedet! :)

@Bölcs Jaroszláv: Baaah, honnan a francból tudod mekkorát élvez egy gyalogbéka?? :O

HetedikEnVagyok 2012.11.14. 15:29:05

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: "a NEM nemet jelent. nem pedig TALÁNt, vagy IGENt" Azért érdeklődj az itt kommentelő nőktől is ezzel a kijelentéseddel kapcsolatban.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.14. 15:29:57

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Mellesleg ha figyeltél volna láttad volna, hogy én azzal kezdtem hogy jeleztem: ez azért erőszak volt.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2012.11.14. 15:30:23

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

tehát ha hónapokig nyúzol egy nőt, és érzelmi erőszakot alkalmazol, akkor az nem nemi erőszak, amikor végre belefárad, és beadja a derekát? és párkapcsolatnak hiszi a behódolást?

és még véletlenül sem vagy ragadozó, amikor 6 év alatt ötször szakít veled?

remélem, már meguntad a pináját, és nem akarsz újra a nyakára mászni.

mesélj, miket műveltél még vele?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.11.14. 15:30:29

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Köszönöm. Könyv, film. Ajánlanál valami kellemes muzsikát is? :)

Namely 2012.11.14. 15:30:52

@Jack Torrance: ebben az esetben a fazon rátukmálta a kib* süteményét másra, aki különben nem kért volna :(((

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 15:34:24

@SzösziBoszi25: Hát gondolom minimum akkorát, mint @plantingC4 a WC-n.
:)

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 15:36:02

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Azért ne essünk túlzásokba! Ha valakinek tényleg nem jön be egy arc, akkor az nem fogja hónapokig hallgatni a durúzsolását, hanem kib...sza, mint a macskát szarni és pont. vége a történetnek.

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 15:38:10

@"Zsu": Így van. Ha nem akarok valakivel dugni, akkor az sosem kerül olyan helyzetbe, hogy egyáltalán felmerülhessen a lehetőség (és ez független attól, hogy fiú vagyok vagy lány).

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2012.11.14. 15:38:28

@"Zsu":

ó az áldozathibáztatás gyönyörűsége. büszke vagy magadra mi, hogy te aztán okosabb vagy a poszter által megkúrt lánynál, és te soha nem kerülnél ilyen helyzetbe?

vannak fiúbarátaid? aludtál velük együtt? egy sátorban? egy szobában? akartak megkúrni? rajtad múlt?

attól, hogy a csaj nincs maga alatt, és a továbbiakban úgy gondolja, hogy csak legyünkbarátok, és nem azt, hogy teszemétmegerőszakoltál, még a nemi erőszak ténye nemi erőszak marad.

bristol palin úgy esett teherbe, hogy egy táborozás folyamán úgy bebasztak mindannyian, hogy a pasija megkúrta. ez még a magyar törvények szerint is nemi erőszaknak számít, ennek ellenére úgy gondolja, hogy őt nem erőszakolták meg. (csak "elrabolták a szüzességét" a saját bevallása szerint, ami szerintem a nemi erőszak eufemizmusa, de hát van olyan áldozat, aki szembe tud nézni az ellene elkövetett bűncselekménnyel, és van olyan áldozat, aki tagadja, mert nem képes rá.)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.11.14. 15:38:47

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Teljesen igazad van abban, amiket itt ebben a kommentben írsz.

De a posztban nem gondolnám, h ilyesmi történt. Inkább hiszem azt, h a poszter leírta név és arc nélkül, h mik jártak a fejében. Valóban meglepő gondolatok, de csak gondolatok. Nem a gondolataik, hanem a tetteink határozzák meg az embert. A nő tiltakozott, ami valóban lehet kacérkodás is, vagy bizonytalanság, amit eloszlat a vágy...

Ettől függetlenül előfordul olyan is, amit te vázoltál korábbi kommentedben, de jelen posztban azért nem tudom ezt elképzelni, mert a nő nem tett feljelentést, és azóta is barátkozik a poszterrel. Ha akarata ellenére közösültek vele, ez nem így lenne.

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 15:39:35

@Namely: Rám is rámtukmálhatna már valaki egy dobos tortát (például). Hagynám magam meggyőzni némi ellenkezés után, hogy mégiscsak egyem meg!
:)

Namely 2012.11.14. 15:40:22

@"Zsu": az a lényeg szerintem, hogyan mondja azt a nemet. Ha közben mosolyog, viccelődik, akkor ne csodálkozzon, hogy a pöcsfej félreérti, és folytatja. Mosoly nélkül, határozottan, villámló szemekkel.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.14. 15:40:30

@Bölcs Jaroszláv: Ez azért nem teljesen igaz ám.
Vérnyúl nem beszél teljesen hülyeséget, csak olyan fokú pszichikai károsodást szenvedett, hogy már nincs neki mérlegelési lehetősége a témában.
Ezért utalható nyugodt lélekkel szakemberhez.

Jack Torrance 2012.11.14. 15:41:03

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): szerintem sem. A nem volt "akkora eroszak"-ot ugy ertem, nem kellett igazan eroszakoskodni.

Jack Torrance 2012.11.14. 15:43:27

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: nezd, ertjuk, hogy teged valami nagy trauma ert, borzasztoan sajnaljuk is, ha akarod meg beszelgetunk is veled rola, meg jo pszichologust is ismerunk.
De ez itt amugy NEM az a blog, es ez a tortenet NEM az a tortenet.

Raya666 (törölt) 2012.11.14. 15:44:17

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Esküszöm, felbasztad az agyam! Te még torzabb lelkű vagy, mint akikről blogoltál.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2012.11.14. 15:44:17

tájékoztatom a kedves kommentelő férfiakat, hogy egyre több nő gondolja úgy, hogy a nem az nem, és nem pedig talán, vagy igen, vagy anál. és egyre több nő jár krav magára, önvédelmi sportokra, és egyre több nő tanulja meg azt mondani, hogy NEM. és tartja meg a szexuális integritását saját magának és a saját tulajdonának, amiről úgy gondolja, hogy jogában áll megosztani azzal, akivel akarja, és nem megosztani, akivel nem akarja.

tehát ha nem akartok a poszterhez hasonlóan faszszopó szarházi nemi erőszak bűncselekmény elkövetők lenni, akkor tegyétek meg magatoknak azt a szívességet, hogy a kúrni kívánt csajtól EXPLICIT megkérdezitek, hogy akar-e szexelni. akar-e csókolózni. akar-e pettingelni. akarja-e hogy beléhatoljatok. akarja-e, hogy kinyaljátok. akarja-e a szopást. akar-e kikötözős szexet, vagy elfenekelést. etcetcetc. igenleges válasz esetén hurrá, lehet szexelni orrbaszájba.

ellenkező esetben van esélyetek a sittre, és ott a fasz rosszabbik végén lenni (ami szintén bűncselekmény, és nemi erőszak)

plantingC4 2012.11.14. 15:45:22

@SzösziBoszi25: De jó. :D
Általában azt szokták nekem mondani, hogy : Nem értem mit kattogsz ilyen baromságokon, szarjál rá, el nem tudom képzelni miért vagy kiakadva stb...

croesus aka. the grinder 2012.11.14. 15:45:50

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:

Gratulálok, pont az ilyen idióták miatt erőszakolnak meg annyi nőt.
Terjeszd csak nyugodtan a csajok között, hogy bátran dörgölhetik a miniszoknyás seggüket a srácok farkához a diszkóban miközben eszméletlenségig leisszák magukat (lehetőleg mások pénzéből): ha bármi baj történik, akkor az csak és kizárólag az erőszaktevő hibája, a csajok ilyen magatartása teljesen helyénvaló.
Aztán rácsodálkozhatsz az eredményre és felháborodhatsz. Legalább lesz miből megélned.

Hurri Kán 2012.11.14. 15:46:30

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
Megtennéd, hogy összeállítasz egy kérdőívet, hogy mit kell egy nőtől szex előtt mekkérdezni? Megígérem, lekközelebbi szex előtt két tanú és közjegyző jelenlétében kitöltetem vele a kérdőívet, és csak utána érek hozzá akár egy ujjal is. Kösz.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.11.14. 15:47:05

@"Zsu": @Bölcs Jaroszláv: Tehát pl ha valaki menet közben jön rá, h hoppá, faszika félreértett, vagy menet közben meggondolja magát, h mégsenem... Akkor így járt, és jogos, h megdugják, pedig nem akarta?!

Ne már, h a nemi erőszakokat a nők nyakába varrjátok, csak mert esetleg butus, naiv, félénk, nem ért a jelek olvasásához és/vagy megfelelő használatához.

Mindezt persze általánosságban írom, mert a posztban szerintem se ilyesmi volt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.14. 15:47:46

@Raya666: Járulékos tünet. A cihések ismerik. Eltorzul a valóságérzékelése. Éppúgy egy fiktív világba kerül, mint azok akiket üldöz.

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 15:48:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én inkább úgy mondanám, hogy előfordul(hat) és sajnos elő is fordul az általa leírt forgatókönyv (sajnos), de ettől még normál átlagember (akár fiú akár lány) nem kerül olyan helyzetbe, hogy a barátai megerőszakolják (mellesleg milyen barát az ilyen). Nyilván bárkit megtámadhatnak bűnözők, ez ellen senki sincs biztonságban, de itt ugye nem erről beszéltünk, hanem mondjuk így, a családon belüli erőszak egyik változatáról. Amit én nem tudok elfogadni, tudom, hogy létezik, de változatlanul az a véleményem, hogy:

1. Olyan kapcsolatba, ahol ez megtörténhet nem megyek bele;

2. Ha valahogy mégis bele kerültem, akkor az első alkalommal pánikszerűen elhúzok belőle és pont.

3. Ami a sátrat és a barátokat illeti: biztos bennem van a hiba, de nem tudok olyan barátokat és olyan helyzetet elképzelni magamnak/magam részvételével, ahol bárkit a társaságból akár részegen, akár józanon megerőszakolnak. Ez persze csak rám és az én baráti körömre vonatkozik, azt nem tudom, hogy egyébként kinek milyen barátai vannak.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2012.11.14. 15:48:36

@Raya666:

azok a torz lelkűek, akik leírják, hogy mi a nemi erőszak, és hogy a férfiak mit tehetnek az ellen, hogy ne erőszakoljanak? az a torz lelkű, aki ptsd-s nőknek ad biztonságos teret, hogy az érzéseiket és traumáikat kiírhassák magukból?
az a torz lelkű, akit megerőszakoltak?

MÉG VÉLETLENÜL SEM A BŰNCSELEKMÉNY ELKÖVETŐK, akik tönkreteszik nők és gyerekek életét? észrevetted például, hogy a történetek nagy részében az áldozatokat gyerekkorukban erőszakolták meg? és ők a torz lelkűek? nem azok a szarháziak, akik megerőszakolták őket?

te torzabb lelkű vagy, mint amilyennek a kommentjeidben látszol.

indapass90210 2012.11.14. 15:48:43

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: "tegyétek meg magatoknak azt a szívességet, hogy a kúrni kívánt csajtól EXPLICIT megkérdezitek, hogy akar-e szexelni. akar-e csókolózni. akar-e pettingelni. akarja-e hogy beléhatoljatok. akarja-e, hogy kinyaljátok. akarja-e a szopást. akar-e kikötözős szexet, vagy elfenekelést. etcetcetc. igenleges válasz esetén hurrá, lehet szexelni orrbaszájba."

Szerintem te magadnak akarod az összes nőt. Mert aki ez szex előtt megkérdezi, az garantált, hogy aznap dugni már nem fog.... Ha mindenki így tesz, akkor pedig az összes nő arra marad, aki ezt nem teszi...

_Ω_ 2012.11.14. 15:48:57

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Most gyorsan elképzeltem, ahogy akció előtt előveszem a listámat és felsorolom, miket szeretnék, aztán pipálom amit szabad, majd a sorrendre szigorúan figyelve végrehajtom. Nincs olyan nő aki már a listánál nem hajt el a búsba. Biztos, hogy veled minden rendben van?

Jack Torrance 2012.11.14. 15:49:51

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: ugye irasban kell ezeket megkerdezni? Tanu is kell, vagy eleg a 2 alairas? Pecset? Netan kozjegyzo?

Dugtal, pettingeltel, csokoloztal te mar, barhogyan, barkivel, szabad akaratodbol vagy mashogy? Akart valaha barki is mar ilyesmit csinalni veled?

2012.11.14. 15:50:50

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
"ó az áldozathibáztatás gyönyörűsége. büszke vagy magadra mi, hogy te aztán okosabb vagy a poszter által megkúrt lánynál, és te soha nem kerülnél ilyen helyzetbe?"
Igen, tudod a nő ésszel él, mert ő húzhatja a rövidebbet. Nem a pasit dugják meg általában, hanem a nőt, nem a pasi lesz terhes, hanem a nő.

"vannak fiúbarátaid? aludtál velük együtt? egy sátorban? egy szobában? akartak megkúrni? rajtad múlt?"
Vannak. Nem. Nem. Nem. Akartak. Rajtam.

Egy barát nem attól barát, hogy felmegyek a lakására, feljöhet a lakásomra. Egy barát nem attól barát, hogy teheti a megjegyzéseket, közeledhet felém.
NEM megyek fel egy olyan pasi lakására, nem engedem fel a lakásomra akiről tudom, hogy akar tőlem valamit. Hogy miért nem? Azért, mert sosem tudhatod, hogy rád mászik vagy sem. Miért nem lehettek ők barátok egy kávézóban, egy kocsmában, egy téren stb.

De látom te nemi erőszak témában 2 színt látsz, feketét és fehéret.

Szöszi 28 2012.11.14. 15:52:02

@plantingC4: ?? Milyen nyomingerek mondanak ilyet? :D :D A szex nélküli élet nem élet :D

@Bölcs Jaroszláv: Jaj, ne már, annyira egy állat vagy :D :D

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2012.11.14. 15:53:48

@croesus:

gratulálok, pont az ilyen idióták miatt erőszakolnak meg annyi nőt, akik azt terjesztik, hogy a miniszoknyás, diszkóban seggrészegre ivós, farokhoz dörgölőzős lányokat tök oké megkúrni, csak magukra vethetnek.

mer a csajok ne bulizzanak, pláne ne igyanak, ne menjenek diszkóba, és pláne ne pettingeljenek tánc közben, mert mekkora kurvaság is az.

de a fiúk nyugodtan kúrjanak meg a diszkóban részeg lányokat, nyugodtan basszanak be, mert végülis a részeg fiúkkal soha semmi erőszakcselekmény nem szokott történni, nem basszák bele a dunába, nem verik szarrá a kidobók, nem kezd el kötekedni más izomagyúakkal, pláne nem rabolják ki, késelik meg, nem vezet ittasan, és baszódik neki az első fának, etcetc és pláne nem ítélik el őket a viselkedésükért, és hibáztatják a viselkedésüket az ellenük elkövetett bűncselekményért.

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 15:54:31

@SzösziBoszi25: "A szex nélküli élet nem élet " Hogy ez milyen magvas megállapítás! A nem szex nélküli élet pedig nem(i) élet!
:)

2012.11.14. 15:54:48

@Namely: Én nem hiszem, hogy ha NEM akarnék valakivel szexelni, akkor a rápróbálás után egy légtérbe kéne maradnunk. "Nem akarom." Felállok, veszem a cuccom és hazalépek, még akkor is ha tiltakozik és ígérget, hogy oké-oké, leállok.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2012.11.14. 15:55:50

@"Zsu":

és milyen szabad vagy, hogy még a barátaiddal szemben is óvatossági szabályokat alkalmazol. biztos, hogy ők a barátaid?

Raya666 (törölt) 2012.11.14. 15:57:51

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Azért lássuk be, ha Arriustól a részletek iránt érdeklődsz, nem vall teljesen ép lélekre.
És részemről utoljára: a tényleges szexuális erőszak aljas, kretén dolog, de a poszt nem erről szól. Bocsáss meg nekünk!

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Tényleg ötször visszament hozzád? :D Aranyból van a faszod, vagy mi? :D

indapass90210 2012.11.14. 15:58:10

Kedves Julcsa! Úgy gondolom, hogy itt az ideje annak, hogy közösüljünk. Azt terveztem, hogy először belecsókolok a nyakadba. Akarod? Aztán benyúlok a blúzod alá, hátsó irányból. Akarod? Mindkét kezemmel. Akarod? Lassan kicsatolom a cicifixet. Akarod? Egy mozdulattal lehúzom rólad blúzostól. Akarod? Még mindig csókolom a nyakadat. Akarod? Egyre lejebb is. Úgy 20 centivel. Akarod? Nem? Akkor csak 10 centivel. Akarod? Aztán második lépésben 20 centivel. Akarod? Közben kioldom a nadrágodat. Akarod? Lehúzom rólad. Akarod? A bugyit is. Akarod? Még nem? Ok, akkor először végigcsókolom a lábaidat. Akarod? Elkábítjuk Vérnyulat. Akarod? Kivisszük a mezőre. Akarod? Lehúzzuk a gatyáját. Akarod? Bekenjük a seggét tehénhormonnal. Akarod? Felakasztjuk a kerítésre a bika elé. Akarod? Aztán amit ott levideóztunk, azt feltöltjük a jútyúbra. Akarod? Nem? Ok, akkor először eladjuk neki a felvételt. Akarod? Aztán töltjük fel a jútyúbra. Akarod? Aztán megfelezzük a Vérnyúltól levett zsét és a reklámbevételt? Akarod? Na takaroggy innen te pénzéhes kurva!

plantingC4 2012.11.14. 15:59:10

@SzösziBoszi25: Gondolom nekik megfelelő egyedül is a wc :D azért veszik könnyen :D

Jack Torrance 2012.11.14. 15:59:11

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: kerdes: ha TE szexelni akarnal egy ferfival, megkerned ra, hogy dugjon meg? Explicite?

2012.11.14. 15:59:25

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Oké, vegyünk egy alapszitut. Felmész a pasihoz, megpróbál lesmárolni (gondolom nem egyből a ruhád tépi le), smároltok-smároltok, megy a tapi. Útközben meggondolod magad. Eltolod, bocsi, mégse akarom. És ekkor jönnek a nagy kérdések. Hogy adod elő a nem akaromat. Komolyan, vagy viccelődve, esetleg tovább smárolva? Ha nem akarod, akkor elkezded hűteni a helyzetet. Felállsz, hátrálsz, NEM smárolsz tovább, és ha tényleg NEM akarod, akkor veszed a cuccod és hazamész, elküldöd. A NEM az nem, de NEM és NEM között nagy különbségek vannak a mai világban.

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 15:59:38

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: "tehát ha nem akartok a poszterhez hasonlóan faszszopó szarházi nemi erőszak bűncselekmény elkövetők lenni, akkor tegyétek meg magatoknak azt a szívességet, hogy a kúrni kívánt csajtól EXPLICIT megkérdezitek, hogy akar-e szexelni. akar-e csókolózni. akar-e pettingelni. akarja-e hogy beléhatoljatok. akarja-e, hogy kinyaljátok. akarja-e a szopást. akar-e kikötözős szexet, vagy elfenekelést. etcetcetc. igenleges válasz esetén hurrá, lehet szexelni orrbaszájba." Azért ez sem garancia semmire, mert mi van ha a hölgy utána mégis meggondolja magát, és azt mondja, hogy pardőz, ez mégiscsak erőszak volt. Szóval lehet, hogy egy nyilatkozatot kell mégis inkább aláíratni két tanú előtt a hölggyel? Legalábbis a te olvasatodban.

Egyebekben pedig Zsuval értek egyet. Akivel nem akarok szexelni, az nem jön fel a lakásomra, én sem az övére, nem alszom vele egy sátorban, nem rugok be vele (sem, egyébként mással sem, mert antialkoholista vagyok, de ez most lényegtelen), nem hozom kétértelmű helyzetbe, és nem hagyom hogy ő kétértelmű helyzetbe hozzon, ahol "akármi megtörténhet". Hangsúlyozom, ez "csak" az én álláspontom, ezzel nyilván nem kötelező sem azonosulni, sem egyetérteni.

Jack Torrance 2012.11.14. 15:59:56

@"Zsu": vagy nevelo celzattal eloveszed a korbacsot :D

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 16:02:04

@SzösziBoszi25: Most mi van, te küldted az előbb, hogy menjen ki a mellékhelyiségbe szexelni!
:)

Jack Torrance 2012.11.14. 16:04:08

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: mondom megegyszer, ez NEM az a blog. Itt NEM olyanok kommentelnek es NEM olyan sztorik vannak. Klassz, hogy az index cimlaprol raizgultal a cimre, de felreertetted, vedd eszre. Itt sima es unalmas szerelmi banatos tortenetek vannak, eroszak, ver es tragediak nelkul. Mi meg szinten csak ugy unalmasan fikazzuk a szereploket, de se a vascso, se az egyebek nem valodiak. A tortenetek es a kommentek soran a szereploknek nem esik bantodasa.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2012.11.14. 16:08:36

@Bölcs Jaroszláv:

aha. oké. mondjuk házibuli van, és meghívod az ÖSSZES barátodat. hárman maradnak éjfél utánig, ketten felajánlják, hogy segítenek elmosogatni. a lány hazamegy az utolsó busszal, a fiú ottmarad, mert "lekéste" a buszt, és már csak a reggelivel tud hazamenni. mit csinálsz? magadra zárod a hálószoba ajtót? kirúgod az éjszaka közepén?

@Dövan:
na, ez például emberrablás, személyi szabadság megsértése, nemi erőszak, állatkínzás (szegény bika), személyiségi jogok megsértése, és pornográf felvétel illegális kereskedelme, zsarolás és mindebben julcsa bűntárs.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.11.14. 16:14:18

@Dövan:

Tanulság: Minden dugás előtt egy számviteli törvény terjedelmű jogi nyilatkozatot kell átolvastatnod és aláíratnod az épp aktuális Arankával. :) Életszerű-e?

Namely 2012.11.14. 16:16:58

@"Zsu":
"egy téren "
A TÉRRE bezzeg mennél egy baráttal, de lakásra nem mennél vele, mi??? ;)

Amúgy abban, amit nekem írtál az tökigaz.

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
" már csak a reggelivel tud hazamenni. mit csinálsz? magadra zárod a hálószoba ajtót? kirúgod az éjszaka közepén?"
ez azon múlik, hogy ki az, aki maradni akar.... ahogy Zsu írta. Nem mindenki teheti ezt meg.

Jack Torrance 2012.11.14. 16:17:36

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: az ember valassza meg jol a baratait. De ha tartanom kell tole (tegyuk fel, hogy lany vagyok), hogy az ott maradt fiu megeroszakol, akkor bizony kirugom. Sot, ha latom, hogy eselye lenne ottmaradni, akkor valamelyik rendesebb baratommal elvitetem meg elobb.

De meg ha ott marad, akkor is valaszthatok, hogy leulok vele az agyamra beszelgetni, esetleg hagyom, hogy megfogja a kezem vagy akar csokolozom vele, vagy hogy mindezt nem csinalom. Ha ennek ellenere probalkozik, akkor is lehet viccelodve es kedvesen haritani, vagy hatarozottan es kemenyen. Ha fizikai eroszakot is bevet, akkor lehet sikitani, rugni, harapni. Ha megis tovabb folytatja, akkor masnap rendorseg. De ilyen baratom nincs, hal istennek. (meg nem is vagyok lany)

Namely 2012.11.14. 16:18:14

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
+ 2 tanú is kell=======>>>> GRUPPEN!!!!!!

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 16:19:00

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Nem tudom. Azért nem tudom, mert nem szoktam házibulit rendezni otthon. "Ilyen" házibuliban is összesen egyszer voltam, 18 évesen, pár héttel az érettségi előtt, egy osztálytársnőmnél, ahol a végére hárman maradtunk, ő, én és még egy srác egy velünk párhuzamos osztályból (ő kissé ittas volt, mi ketten a lánnyal nem). Aztán mikor hajnali 3-kor végleg véget ért a buli, akkor én is meg a másik srác is, szépen elmentünk haza (gyalog, mert ez vidéken volt, ahol fél óra alatt gyalog is hazaértünk). Szóval bizonyára előfordulhat olyan helyzet amit leírtál, de nem tudom igazán átérezni, mert velem még nem fordult elő, és nem is fog (sorry, de változatlanul az a véleményem, hogy ez az egyénen múlik).

Jack Torrance 2012.11.14. 16:20:00

@Namely: " TÉRRE bezzeg mennél egy baráttal, de lakásra nem mennél vele, mi??? ;)"

Tud az izgalmas lenni :D

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 16:25:03

Nem tudom, de nekem az az érzésem, hogy vérnyúl, Döme, stb. hatására túlságosan elmentünk a nemi erőszak minősített eseteinek a kitárgyalásába. Esetleg akkor azt is kitárgyalhatjuk, hogy vezessék-e be nálunk is, hogy ha egy férfi felsegíti egy nőre a kabátot, vagy előreengedi az ajtóban, akkor beperelhető legyen szexuális zaklatásért (mint Ámérikában). Vagy egyezzünk meg abbanh, hogy a vérnyúl által említett esetek előfordul(hat)nak sajnos, de az egy másik játszótér ahol ilyesmik megesnek, nem pedig ez a "mi játszóterünk". Tehát vérnyúl, khmm, címet tévesztett.

Jack Torrance 2012.11.14. 16:30:51

@Bölcs Jaroszláv: mellesleg en amerikaban is eloreengedtem a kolleganoket, meg felsegitettem a kabatjukat is es senkinek nem jutott eszebe feljelenteni. Igaz, szemermetlenul tancoltam is veluk a ceges bulin, lehet, hogy ez kompenzalt.

croesus aka. the grinder 2012.11.14. 16:31:02

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
"...mert végülis a részeg fiúkkal soha semmi erőszakcselekmény nem szokott történni, nem basszák bele a dunába, nem verik szarrá a kidobók, nem kezd el kötekedni más izomagyúakkal, pláne nem rabolják ki, késelik meg, nem vezet ittasan, és baszódik neki az első fának, etcetc és pláne nem ítélik el őket a viselkedésükért, és hibáztatják a viselkedésüket az ellenük elkövetett bűncselekményért."

Az említett esetek elszenvedőit is pont úgyanúgy hibásnak tartom. Ezt hívják felróható magatartásnak.
Ez persze nem menti fel a bűncselekmények elkövetőit, ők attól még ugyanúgy bűnösök.

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 16:56:23

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: "mer a csajok ne bulizzanak, pláne ne igyanak, ne menjenek diszkóba, és pláne ne pettingeljenek tánc közben, mert mekkora kurvaság is az.

de a fiúk nyugodtan kúrjanak meg a diszkóban részeg lányokat, nyugodtan basszanak be, mert végülis a részeg fiúkkal soha semmi erőszakcselekmény nem szokott történni, nem basszák bele a dunába, nem verik szarrá a kidobók, nem kezd el kötekedni más izomagyúakkal, pláne nem rabolják ki, késelik meg, nem vezet ittasan, és baszódik neki az első fának, etcetc és pláne nem ítélik el őket a viselkedésükért, és hibáztatják a viselkedésüket az ellenük elkövetett bűncselekményért" Látom nagyon rá vagy erre kattanva. Akkor vegyük sorba a dolgokat:

1. A csajok bulizhatnak, mehetnek diszkóba, ihatnak is, tőlem akár pettingelhetnek is tánc közben, ez egyéni "igényszint" kérdése, itt ismét csak magamból tudok kiindulni, én nem tenném. Nekem nem az a bulizás, ha seggrészegre iszom magam aztán ott rögtön a táncparketten pettingelek egyet. De, mint mondtam, ez igényszint kérdése.

2. A srácok is ihatnak, és igen, részegen megtörténik velük időnként mindaz amit felsoroltál, és amikor pl. nekibaszódik az első fának, nem a fa tulajdonosa szokott a hibás lenni. Tehát nem tudom mit reklamálsz. Én tudomásul veszem, hogy nem azonos a "kockázat vállaló" képességünk, ezeket a kockázatokat nem kötelező bevállalni, ezért én nem vállalom be. De aki be vállalja, az nem nyafogjon, ha megszívta.
Egyebekben pedig, ami a "ráutaló" magatartást illeti croesusnak igaza van.

Bölcs Jaroszláv 2012.11.14. 16:57:06

@Bölcs Jaroszláv: Bocsánat, nem ráutaló, hanem felróható.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.11.14. 17:00:18

@"Zsu": Csak tippelni tudok, mert még nem kerültem ilyen helyzetbe, valószínű határozott lennék, amikor már gázos a helyzet. De:
Nem minden nő reagál uúgy. Ha valakit váratlanul ér (mert naiv, ostoba, figyelmetlen stb), h a pasi erőszakosan nyomul, lehet zavarában riheg-röhög. Vagy meglepődöttségében, esetleg félelmében totál leblokkol és eszébe se jut a legkézenfekvőbb, felállni és elhúzni a csíkot...
"Barát" esetén ezek könnyebben elképzelhetők, mert a nő megbízik a pasiban, talán el se hiszi, h megtörténhet az, ami.
Ezen esetekben is elég egyértelműen észrevehető, h a nő nem partner az aktusban, mert nem csókol vissza, nem simogat, ölel... Már ha egyáltalán kerül ilyesmire sor, mert ha nagyon be van gerjedve a faszi, lehet rögtön gerincre vágja, és a nő lehet még mindig nem ura a testének és nem kezd el védekezni, ahogy az is lehet, h elkezd, de a faszi agyát elöntötte a geci és észre se veszi milyen erősen fogja le a nőt.

Vagy el akar menni a lakásból a nő, de a faszi nem engedi el...

Több féle végkimenetele lehet egy ilyen sztorinak, még akkor is, ha okos vagy, bátor és előrelátó.

fumerin 2012.11.14. 17:01:25

Jahajjj, visszaolvastam mindent. Kacagok! :D

Bazzzz, nem igaz, hogy aki itt erőszakról beszél, még nem hallotta azt: neeeee, neeee, neeeehhhh:D
Csak nem mindegy, hogy az aktus közben van, vagy nyelv kilógva futva a férfi előtt!

Bazzzz+....

fumerin 2012.11.14. 17:05:31

@Bölcs Jaroszláv: Egyre jobban kedvellek! :)
Télleg jókat írsz, csak feleslegesen, ahogy elnézem. :)

plantingC4 2012.11.14. 17:09:29

@Анна: Hozzá sem mertem szólni ehhez, mert nekem is csak az ugrott be, hogy neeee, neeee, neeeehogyabbahagydmooooostajóóóó....::DDD

fumerin 2012.11.14. 17:13:23

@plantingC4: Ebből kiindulva, minden "lovagom" felnyergelte volna a "luját" és elhúzott volna a picsába! Én meg néztem volna értetlenül....
;)

2012.11.14. 17:17:54

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Ezért vázoltam, hogy erőszak és erőszak között is van különbség. És az amit Vérnyúl "erőszaknak" nevez, az nagyon nem volt erőszak. Más eset az amikor egyből gerincre vágnak és menekülni sem tudsz, vagy nem engednek ki a lakásból, vagy letámadnak a nyílt utcán, és más az, mikor "jajjj nem akarom" ottmaradok, folytatok tovább mindent úgy ahogy addig volt, nem távozom, ha a pasi újra rámpróbál, és szex lesz a vége. Ezért is írtam, hogy túlzottan feketén-fehéren látja a nemi erőszak kérdéskörét.

2012.11.14. 17:26:03

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Biztos hogy a barátaim.

Az a nagyon nagy probléma, hogy jön mindenki a buksisimivel meg "A NEM, AZ NEM!" felkiáltásokkal, közben meg nem ezt kellene skandálni, hanem inkább gondolkozásra kéne megtanítani a jónépet. Meg kell nekik érteniük, hogy ők a nők, és a férfiak erőfölényben vannak. Nem keresem a bajt olyannal akivel nem akarok "bajt". Nemi erőszak mindig is volt, mindig is lesz, nem később kell gondolkozni, hanem előre, mert elkap a csúnya-rossz bácsi és jajjmileszveled.

2012.11.14. 17:27:49

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Még jó, hogy ilyen erőszakos vagyok. :D

@Jack Torrance: És jól elverem. :D

@Namely: Még szép. Téren még úgysem próbáltam. :D

fumerin 2012.11.14. 17:29:43

@"Zsu": Gyerekkorunkban is kaptunk tanmesét: Piroska. Ha valaki hüjje, ráadásul csak "játszik a tűzzel", az bizony meg fog égni!
Olyan nincs, ha smárolok lakáson, akkor utána felállok és elköszönök, mert az a leggecibb magatartásforma a nőtől! Azok mindent megérdemelnek, bár a vascső lenne a zigazi!

2012.11.14. 17:31:57

@Dövan: Ááááááá!!!! Mindig is tudtam, hogy van humorod. :DDDDD

2012.11.14. 17:36:30

@Анна: Itt nem ezen volt a hangsúly szerintem. Mint olvashattad én nem azt brekegem itt már egy ideje, hogy ha lakásra megy, akkor felhúzás után lépjen le, hanem azt, hogy ha nem akar semmit ne menjen fel, ne kezdjen bele a smárolós jelenetbe. Ha mégis belement, de meggondolja magát (lehet ilyen), akkor tipli van. Csak itt jönnek azzal, hogy "A NEM, AZ NEM!", és csodálkoznak, hogy szex a vége a lakáson csókolózásnak és viccelődve, nevetgélve eltolásnak. Szerintem érted te, hogy miről brekegek.

fumerin 2012.11.14. 17:39:00

Amúgy leírhatom, nem hat meg.
16 voltam. Édesanyám melótársnőjének fia elhívott buliba. Évek óta összejártunk, rá is bíztak a szüleim nyugodt szívvel. Majd éjfél fele kértem, kísérjen haza, nekem elegem volt már a buliból, miután sosenem ment az ivás nekem, ők már nagy szintet értek el.
El is indultunk ő, meg két barátja. Haza fele útba esett x.y. lakása, ahova a barátom mondta, be kéne menni, mert anyukájának küld valamit a srác anyukája. Csak felvesszük a szatyrot, megyünk is. Én naiv ökör, persze, bíztam, hittem, be is mentem. Majd ahogy beértem a kéglibe, azonnal rám is zárták az ajtót, közölték, átbasztak, mert szeretnének megdugni. Nem, nem estem pánikba, nyugodtan közöltem, ha most, azonnal, nem nyitnak ajtót, én kurva nagy károkat teszek. Miután az ablakon kibasztam a konyhaszéket, összetörtem menekülés közben mindent, csak kinyitották. Majd hazáig szaladtam, szüleim ébresztése, anyám munkatársnőjéhez bekopogás. Fel akartam jelenteni őket, de nem tettem. Miért? Mert nem lett bajom, én viszont kurva nagy károkat tettem. Srác anyja előttem verte majdnem agyon a fiát.

Tudom mi az, hogy meg akarnak erőszakolni. Szóval az, hogy egy az egyben létezik, azt is elhiszem, viszont azért így visszagondolva arra az estére, kétlem, hogy könnyű....

Tessék, ez is tanmese, vagy inkább saját tapasztalatom. Remélem van, akinek hasznos....

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.11.14. 17:39:50

@"Zsu": "Vérnyúl "erőszaknak" nevez, az nagyon nem volt erőszak."

Ebben egyetértettünk, írtam is. A te kommentedre reagáltam csupán.

Jack Torrance 2012.11.14. 17:52:07

@Анна: ugy erzem, te hatarozott NEM-et tudtal mondani :)

fumerin 2012.11.14. 17:54:18

@Jack Torrance: Akkor nem tartottam viccesnek. Igazából így, öreg fejjel sem értem, mert nem vagyok nyálasan kacagó fajta, nem húzom senki agyát ok nélkül.
Egy tuti: önként nem kellettek volna soha, ha csak nem ezt látták meg akkor. :)

_Ω_ 2012.11.14. 17:54:27

@Анна: Kétségtelenül hasznos tanmese. Azért meg kell hagyni, szerencsés voltál, mert más forgatókönyv szerint is történhetett volna a vége. Pl. ha nem térnek jobb belátásra és nem nyitják ki az ajtót, az katasztrofális következményekkel járt volna, de nem a berendezésre nézve, hanem rád. Az sokkal több év börtönt ér.
Még azon lenne értelme elmélkedni, hogy a srác így járt jobban, vagy jobb lett volna a feljelentés. Tanult belőle, hogy nem lett meghurcolva és egy életre megbélyegezve; saját erőből később jobb emberré vált, nem voltak vele gondok?

fumerin 2012.11.14. 17:57:34

@_Ω_: Anyám még most is tartja a kapcsolatot az anyjával. Nem, nem túl boldog a srác. Neki mindig az kell, amit el nem érhet. Pedig már majdnem 40 éves.
Amúgy szerencsém volt, tényleg, de lehet azért, mert meglepte őket az egész. Azt gondolhatták, majd jól picsogni fogok. De én úgy éreztem, inkább a halál, mintsem ők.

pretty kitty 2012.11.14. 17:57:43

Fuuuuuuuuhmivooooltiiiiiiiiiiiiiitt!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OOOOOOOOOOO

pretty kitty 2012.11.14. 18:00:46

@Kytia: Nem szejpitek cak tlancfolmacijokat alkalmazok a becedemben ;)))))) De olulok h jo fejnek taltacc, kolconooooooosz :DDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.11.14. 19:00:54

Tyű! Vérnyúlnak örök hála, hogy üzemeltette azt az oldalt, ily módon biztos rengeteg nőnek segített.
Lehet, hogy egy idő után elkezdte feketén-fehéren látni a dolgokat. Vagy csak a tapasztalatok hatására szeretné óvni a népet.

Mindenesetre, bonyolult ez az egész. Nem minden pasas potenciális erőszaktevő.
EMBERISMERET Tűpontosan tudni, hogy ki milyen, kivel lehet viccelődni, mert ő is pontosan tudja, hogy nem komoly, és kit kell kategórikusan elutasítani. Na ilyenkor még bejátszhat egy szitu, hogy agyatlanka nem veszi komolyan a merev tekintettel "húzz a pokolba, mert nincs időm a magadfajtára!" felszólítást. Magyarul az előre gondolkodunk, és el akarjuk kerülni a kétes ügyleteket stratégia csődöt mond. Ilyenkor azért jó ha van az ember lányának társasága vagy épp vérmesebb, önmagát megvédeni képes fajta. Nehéz ügy.

De nem is ide tartozik ez az egész. Mindegy.

Jack Torrance 2012.11.14. 19:19:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem az számít, hogy TE jó nőnek tartod-e magad, hanem hogy a férfiak minek látnak :)
Nem ismerlek, így nem tudok véleményt nyilvánítani. Én, ha nővel ismerkedem, nem tudom kettéválasztani, hogy nő és hogy ember, merthogy egyben az, és úgy egyben szokott érdekelni. Ettől még persze legtöbbször nem akarom lefektetni :D

Niobe 2012.11.14. 19:39:02

@Анна: az igen... Piszok nagy mázlid volt, Te lány...
süti beállítások módosítása