HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/01/02/a_kiralynot_elkapta_a_feminista-laz

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr824991494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Caddy 2013.01.02. 14:05:27

@Mr. Homn: na b+, most szólok időben, meg különben is, még egy hónap ide vagy oda. :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): yes! :D

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: azt hiszem abban egyetértünk, hogy a zenei ízlésünk sohasem passzolt. :D
Meg fogsz lepődni a koncerten is a saját számaikat játszák. :D

Szelid sunmalac 2013.01.02. 14:05:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Igy mar igen! Caddynek mindig is a felallas volt a fontos. Ha a felallas jo lenne, akkor nem tette volna fel ezt a kerdest. Ha viszont nem jo, akkor nem ertem miert tette fel.

Ugy latom itt mindefelekepp az jon ki, hogy a Caddy hujje.

Szelid sunmalac 2013.01.02. 14:06:15

@Caddy: Ezt most csak itt eloadod, de en tudom, hogy otthon titokban te is mulatos hallgatsz, meg Danko radiot!

Black.Sheep 2013.01.02. 14:06:48

@Caddy: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Az még a kérdés, hogy milyen zene szól, amikor hívja őt.
Mert ha pl. Glenn Medeiros, akkor bizony ott gödör van :)

Ha Whitney, vagy Mariah...az még lehet vicces is :)
www.youtube.com/watch?v=-4aH02aTvQo

Niobe 2013.01.02. 14:07:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ahhapersze, rátennéd a kezed a sajtomra, mi? Fityiszt! :)

Caddy 2013.01.02. 14:07:34

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: na látod, még csak ez sem változott. :D
A felállás a lényeg és még mindig nem vagyok normális. És így szeretem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:07:52

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Mint fentebb is említettem az elvi tisztaság fontos... :)
A probléma csak az, hogy megállapításoddal egy platformra kerültél Caddy-vel...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:09:00

@Niobe: Erősen reméltem, hogy a szexista felhangok elkerülésre kerülnek. Hoppsza...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:10:26

@Black.Sheep: Hívja őt az sms, mi??? Zenésen. Merazolyan...
Zongoránál meg Jerry Lee Lewis... Pffff...

Caddy 2013.01.02. 14:11:00

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: ez is igaz. Egy nyitott könyv vagyok neked. :D

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Te Csibe én ezt megértem. :D Még a Lady Chatterley szeretője című könyvben is az van, hogy ha a pasi előbb végez, az nem jelenti azt hogy magára is hagyhatja úrnőjét. :D

@Black.Sheep: szakadék van, higgyetek nekem. :)

Hurri Kán 2013.01.02. 14:11:41

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
A kezet a sajtra kell tenni, ha jól sejtem :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:14:04

@Hurri Kán: Látnok... Vagy szexológus... Esetleg szőrkucsma... De nem ám kozák! Kitaposva... Még mit nem!

Joe69 2013.01.02. 14:14:35

Fontos poszt, mert ez a kiba..ott divatfeminizmus a nőknél rendkívül komoly kapcsolatgyilkos, de leginkább kapcsolatépítés-gyilkos. Jómagam értelemszerűen "kedvenc" szinglibandám egyedeinél tapasztalom ezt gyakorlatilag kivétel nélkül. Viszont, ha egy csaj egy férfikapcsolatban "válik" ilyenné, akkor abban a pasi is ludas ezerrel. Ott a nő valamit nagyon nem kap meg, amit elvár.

A "királynőző" szöveg sem biztos, hogy véletlen - a klasszikus tipológiában "királynő v. hercegnő" alatt olyan nőt értenek, aki csak egy gazdag pasival kötött házasságban tudja definiálni magát , vágyálmai alapját egy nagy ház, kert, konyha, partyk képezik, melynek úrnője ő, és persze férje el-és fenntartja őt anélkül, hogy belepofázna a dolgaiba. Cserébe -papírilag - hűséges, csak diszkréten csalja meg, tisztességgel gondoskodik a gyerekekről (értsd: ő veszi fel a férje által fizetett bébicsőszt, nevelőnőt, és kiválasztja a férje által fizetett legjobb iskolákat), gyönyörűen berendezi a férje pénzéből a férje által vett szép házat, stb.)

A válás tényleg nem nagyon értelmezhető a számára, főleg érzelmi alapon nem, mert érzelmei nem nagyon vannak, csak elvárásai meg igényei, de ha azokat kielégítik, korrekt módon ellátja a kötelességét. Nyilván csak akkor válik, ha már megvan az új pénzes férjjelölt, aki sokszor egy szürke robotos, a lényeg, hogy pénzt tudjon csinálni.

Szerintem itt a bevadulás oka az volt, hogy posztoló 4 év után sem kérte meg a kezét, ugyanakkor feltehetően elég jólszituált, családja is az, per pillanat nincs nála jobb a környéken. Elképzelhető, hogy a két család szoros kapcsolata miatt is gáz lenne a szakítás.Ha befut egy pénzes valaki, aki beígéri neki a gyűrűt, lelép rögtön. Mindazonáltal a posztoló helyében én már a szexbojkott miatt is kirúgnám.

A 30+ idegbajos szinglik pasifrusztrációkon alapuló álfeminizmusa külön rémtörténet. Én mindenesetre hiteles feministának 2 fajta embert fogadok el: 1. ha férfi 2, ha férjezett, gyerekes családanya

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.01.02. 14:15:42

@Caddy: :DD

Szép dolog a szerelem! :)

"Mire a hatóság kiért a helyszínre, a nő már baseball ütővel és csavarkulccsal akart párjára támadni."

Niobe 2013.01.02. 14:15:46

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): szexista felhangok? Én csak a sajtomat féltem! :)

Szelid sunmalac 2013.01.02. 14:16:28

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Egye fene. Szeretek vele egy platformon lenni.

@Caddy: Egyebkent meg szerintem ez sokkal jobb zene:

www.youtube.com/watch?v=HdZ9weP5i68

vagy ez

www.youtube.com/watch?v=fLApJp9NeFk

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:18:52

@Joe69: Alapvetően remekül mutattál rá hogy a divatfeminizmus voltaképp csupán a savanya szőlő esete lenne Buga Jóskával, tehát jelen szitura nem igazán húzható rá.

A királynő-királyné szövegtévesztés viszont sajnos félrevisz a későbbiekben.

Ettől függetlenül a végkövetkeztetés mégis helyes lehet, tehát könnyen előfordulhat, hogy személyedben korunk Golan Trevize-ját köszönthetjük. Hello Golan! :)

Szelid sunmalac 2013.01.02. 14:20:31

@Joe69: Az alaptetellel egyetertek, a feminista kiralynok az egyik legriasztobb fajta. Viszont tobb ponton vitatkoznek veled:
- Nem almuk a nagy kert eg konyha, mert a konyhaban fozni kell, a kertet meg gondozni. Marpedig en igen keves tipikus feminista szinglit ismerek, aki a konyhaban tevekenykedne (bar ilyennel mar talalkoztam) es meg kevesebbet, aki a kertet gondozna (ilyennel meg sosem).
- Tovabba nem olyat nem kapott meg amit elvart, ugyanis valoszinuleg nem varna el a kiados taslit, viszont pont azt kene kapnia.

Black.Sheep 2013.01.02. 14:21:35

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ha komolyan nem hallottál még ilyet, akkor nagyon messzről indulna a vita, el se kezdjük.
:)

(egyébként nem az sms hívja, hanem a faszi. mert ahol sms van, ott van péntekszombat esti részegen hívás is :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:22:02

@Niobe: Hollóe anyó... (Először az ugrott be, hogy közlöm: "nincs vörös farkam, nem kell félni", de aztán meggondoltam magam.)

Mr. Homn 2013.01.02. 14:23:06

@Caddy: egy hónap ideoda? erre én is csak azt tudom mondani hogy b+. :)
(privi ment. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:24:41

@Black.Sheep: Még csak az első sms-nek megfelelési szimptómánál tartottunk.
A pénteki részegségig még két nap... asszem.

Caddy 2013.01.02. 14:25:24

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @önigazolók kíméljenek (Picicsibe): a legszebb, hogy a cikkben azt említi, hogy az utcában már volt ilyen eset. :D Őrülj meg a nők küzdnek az orgazmusért, és elverik a pasit, ha az nem teljesít. :D

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: egy parttalan vitába szeretnél belerángatni, de nem hagyom magam. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:25:36

Laár-ék mint tiroli pásztorok... Ez kész....

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:27:24

@Caddy: Izé. A nyál a nyitott könyv kapcsán merült (f)el...

Black.Sheep 2013.01.02. 14:31:21

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
És az is megvolt, hogy nem visszatérő a hapsi?
Szerintem akkor itt már az n-edik "első" sms-ről volt szó...@Caddy: nyilatkozz. Ha mersz :)

Joe69 2013.01.02. 14:33:45

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Nyilván nem olvastad, hogy nevelőnőről és házvezetőnőről is írtam, azaz akartam írni. A királynő szívesen felveszi és beállítja.

Niobe 2013.01.02. 14:33:51

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ez így Winettou vetítés után... LOL :)))

Caddy 2013.01.02. 14:34:18

@Black.Sheep: sosenem volt egy sms bajnok, ezt az utóbbi egy hétben vette fel ezt a szokását. Mondjuk ma még nem jelentkezett. :(
Éjjeli telefonhívásai nem voltak.
(Miért ne mernék?)

Black.Sheep 2013.01.02. 14:34:21

@Black.Sheep:
Mínusz "nem", szóval visszatérő a gyerek, jaj.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:34:39

@Black.Sheep: Hooooógyne... De most az első visszatérési sms volt terítéken!
Márpedig Return of the Sösmösbű' ez az első n még nagy "N". +/- 1.

plantingC4 2013.01.02. 14:36:23

@Hurri Kán: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ha már abszurd humor , akkor erre abszurd zene jöjjön, mindenki fedezékbe...:D

www.youtube.com/watch?v=j4j2I6gLeiw

Carl Orff fejét azért megnézném ez után...:)

Szelid sunmalac 2013.01.02. 14:36:42

@Caddy: Fogadjunk elvbol meg sem hallgattad oket, pedig mindketto mestermu!

Amugy meg mit varnak olyan ferfiaktol, akiket meg tudnak verni? Hat hogyan teljesitsen egy nyuzuge, agyonterrorizalt kis mano egy debella sulyemelo novel?!

Black.Sheep 2013.01.02. 14:39:26

@Caddy:
Akkor még fiatalka lehet, ha egy dugásért új szokásokat is hajlandó felvenni :)

(Nem baj, ha mersz, csak ki ne kezdjenek emiatt errefelé.
Bár igazad van: kit érdekel? :)

Szelid sunmalac 2013.01.02. 14:40:32

@Caddy: Es az nem lehet, hogy uj telefonja van es csak most tanult meg sms-ezni, de mara lefogyott a penze?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:41:55

@plantingC4: Acélos... :)

Engem is érdekelne ezek után Kárminka Búrája...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:42:30

@Black.Sheep: Mos' mit izélöl? Simán kijöhet belőle több dugás is... :)

plantingC4 2013.01.02. 14:46:56

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): a Búrája.... :D az az eszed tokja...! :D :D

plantingC4 2013.01.02. 14:48:46

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na úghy értettem, csak már az ebéd illata elcsavarta a fejem...:D

Black.Sheep 2013.01.02. 14:48:57

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Megfelelő szemüveggel (granularitás) mindegyik sms első; csak eljutottunk ide :)
Mint ahogy dugásból is ilyen alapon mindegyik az. Csak tudni kell jól felejteni :)

dr. gernika 2013.01.02. 14:52:49

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Pedig a határokat még meg is dupláztam.
De tagadhatatlan, hogy eszembe jutott egy exkolléganő, kis gyakornok, úgy jött oda, hogy szupi a kapcsolata. Tényleg. De mikor a főnök jófejségből elvitte kocsival abba a városba munka után, ahol mindketten laknak, gyanúsan bezárkózott, és legközelebb roppant távolságtartóan közölte, hogy köszi nem, inkább busszal megy. És nem, nem azért, mert a főnök rámozdult volna a kocsiban.
Meg akármi volt, beosztás, túlóra, munkán kívüli közös program, mindent előbb megbeszél a párjával, aztán majd megmondja. Általában nem lett a válasz másnapra. Mi nem nyitottuk fel a szemét, de a gyakornoki idő leteltével nem ő kapott szerződést hanem a rugalmasabb társa.

Niobe 2013.01.02. 14:54:03

@plantingC4: most méééé, tök jó. Délutáni lazítós zene :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:57:06

@Black.Sheep: Igazán örülök! (Gratularitás!) Jó tudni hogy munkánknak gyümölcse lett... :)

Amúgy meg igenis első első, mer' korábban nemszok ő ilyet, csak mijóta nem volt biztos a kedvelő fogadtatásban azóta állt rá erre a dologra. Azóta persze permutált az n-je nyilván... Csak ahogy Caddy mondta fentebb még nem eléggé mert bugyi még a helyén. Jerry Lee ide-vagy oda...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 14:59:39

@dr. gernika: Hát nem szipi-szupi kapcsolata volt? Dejugyeméghogy!

A rugalmas társ mennyire volt rugalmas? (Fordított nemi szerepek esetén gondolom a merevebb lett volna a befutó...)
Ha azt mondod felvettétek a csaj pasiját lefordulok a székről röhögésből kifolyólag...

dr. gernika 2013.01.02. 15:01:54

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem, két gyakornok volt, úgy értettem, hogy a másik kapta a melót. :D Pedig eskü, ez a csaj volt az ügyesebb, de láthatta a főnök, hogy ez hosszabb távon gondokat okoz majd.

Namely 2013.01.02. 15:09:21

@Namely:
Neki is fontos volt a belső érték ;))))))

Black.Sheep 2013.01.02. 15:14:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Pontosítsunk azért: Caddy-vel nem volt szokása sms-ezni, a többit nem tudjuk. Több első is lehet, a telefon elbírja :)
(megvan a vicc az okoskáról, akivel elhitették, hogy a sok sms-től nehezebb lesz a telefon?)

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: az is lehet, hogy megsüketült.

@dr. gernika:
Akkkor ez kisebb cég volt, ugye? Multinál én még csak azt láttam, hogy a bunkóbbat veszik fel (mert "kellően el tudja határolni magát érzelmileg", ugye, HR-es logika)
Aztán persze lehet, hogy a főnököd sem akart vesződni az udvarolgatással.
Előbb-utóbb minden korsó eltörik. Vagy legalább behorpad :)

Niobe 2013.01.02. 15:15:03

@Namely: hát akkor miért nem fordítja ki?? :)

Caddy 2013.01.02. 15:16:18

@Black.Sheep: hát pedig már nem is fiatalka. :)
Jajj már életem kicsiny szeglete került terítékre, a többi néma csönd. :)

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: jó érzéssel tölt el, hogy azt feltételezed, hogy csak debilek találnak meg. :) Cuki vagy.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 15:17:53

@Hurri Kán: Azt b+... :D

@dr. gernika: Ja. Pl nem fekszik le vele... :)

@Black.Sheep: Jójó. Nyilván nem első ilyen köre a csávónak, de most kifejezetten Caddy vonatkozásában vizsgáljuk az ügyet... más nők akikbe visszakéredzkedett most nem érdekesek....

dr. gernika 2013.01.02. 15:19:30

@Black.Sheep: Nagyobb cég kisebb kirendeltsége.
Tényleg nem akart tőle semmit a főnök. Sokkal jobb csaja volt/van. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 15:27:22

@dr. gernika: "Sokkal jobb csaja volt/van" Ez mondjuk még sose jelentett védettséget...
(Pl Emma Thopmson ezerszer jobb nő mint az a nyomi akivel Rickmann félrement...) :D

A döntést értem is, meg nem is. Elvégre nem muszáj egy munkahelyen mindenkivel bratyizni... Pusztán az inaktivitása nem lett volna bomlasztó.

dr. gernika 2013.01.02. 15:31:04

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem az inaktivitás, a rugalmatlanság. Ott egy olyan társaság épült, ahol határozottan jóban voltunk egymással, kellett is az összefogás egyéb erők ellen. A másik gyakornok ebbe jobban belepasszolt.

Komolyan azt hiszitek, hogy a főnök hátsó szándékkal vitte el? Senkinek eszébe sem jutott, a főnök barátnőjének sem, és eléggé furcsálltuk, hogy a csaj pasija is ezt feltételezte.

Black.Sheep 2013.01.02. 15:32:43

@dr. gernika: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
No meg ez a "jobb csaj6pasi", ez azért minden fejben más...
És sosem a jobb kell, hanem a "más" :)

dr. gernika 2013.01.02. 15:34:39

@Black.Sheep: Najó, nem keresek indokokat. Nem volt benne hátsó szándék, ennyi. Másokat is elvitt, ha arra mentek, férfi és női kollégákat egyaránt. Csak jófej volt.

Caddy 2013.01.02. 15:35:19

@dr. gernika: ha megnyugtat én értem, hogy mit írsz, csak a fiúk nagyon kekecek. :)

Black.Sheep 2013.01.02. 15:35:51

@dr. gernika:
Nem zárom ki a lehetőségét, csak az általánosságát.
(Biztos van ebben a véleményben belőlem is, de hát én nem vagyok főnök :)

Niobe 2013.01.02. 15:37:17

@dr. gernika: fene tudja, szerintem ha a munkáját tisztességgel elvégzi, csak a "privát" emberi kapcsolatai a munkahelyen nem alakulnak ki olyan nagy mértékben, és emiatt kerül hátrányba, az szerintem igenis csúnya dolog. A határozott jóban levés pl nálam sem egyenlő a folytonos egymás bügyürgetésével meg bratyizással. Az meg, hogy a pasija tök volt és másra gondolt, az az ő élménye. Mondjuk a kolléganő is kuka, ha nem állt ki határozottan a valóban történtek mellett. A gyökeres ellenkezés meg nemet mondás is rosszabb, mint a középút (hogy ha már egy helyen laknak, akkor néha igenis jó az, ha a kolléga viszi haza, akár főnök, akár nem - sőt, ha beszáll a benzinköltségbe, még jól is jár mindkét fél).
De hangsúlyozom, csak szerintem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 15:37:29

@dr. gernika: Nem. Nem komolyan. Legalábbis én.

Csaj pasija súlyos önértékelési zavarokkal küzdött/küzd... Ami azért elég sok pasiról elmondható. (Igen, rólam is.) :)
Úgyhogy azért annyira nem meglepő a feltételezése.

@Black.Sheep: Pontyosan.

Caddy 2013.01.02. 15:38:05

@dr. gernika: semmi extra, elvitte, nem volt hátsó szándék, de a csaj befeszült, és bár lelkiismeretesebb vagy más okból jobb munkaerőnek bizonyult, mégsem ő nyert, mert a munkahelyi miliőbe a másik jobban passzolt. :)

Caddy 2013.01.02. 15:40:19

@Niobe: nem a barizásról van szó, hanem, hogy a másik rugalmasabb volt, és nem feszült be értelmetlen szituktól. Na!

Hurri Kán 2013.01.02. 15:41:15

@Caddy:
Ki dönti azt el, kinek mi az értelmetlen? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 15:41:23

@Caddy: Én is értem mit ír, csak Niobe-hez hasonlóan én sem értek teljesen egyet vele... mármint nem vele, a főnökével.

Niobe 2013.01.02. 15:43:39

@Caddy: értem én, na. :) De amúgy a meg-nem-tartásában pont ez lehetett benne, hogy másképp reagált a munkahelyen keletkező, de nem közvetlenül a munkával kapcsolatos (emberi) szitu(k)ra. Én erre írtam, hogy azért ennek alapján dönteni szerintem nem szép dolog, bár fene tudja. Mondjuk engem kollégában inkább a munkateljesítménye érdekel, a jófejség másodlagos, hiába aranycukimuki, ha egy nagy szart csinál. Érted. :)

Szelid sunmalac 2013.01.02. 15:43:49

Hat a fene tudja. Egy fiatal ellenkezo nemu gyakornokot ne akarjon a fonok ur alkalmi kirandulasokra vinni kettesben, mert valoban gyanus. akinek ez nem gyanus, az nekem gyanus!

dr. gernika 2013.01.02. 15:45:23

@Niobe: Csúnya nem csúnya, van ilyen. Nekem sem tetszett akkor, mert örültem volna, ha felveszik, de utólag megértettem.
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ezért mondom, a posztról ők jutottak eszembe. Lehet az nem volt normális, ahogy a szemkinyílás előtt működtek, csak a poszternek nem tűnt fel, mert neki jó volt így. Most sem működnek normálisan, mert nincs szex, ez tiszta sor, de ilyenkor simán előfordul, hogy a lány nem a normális mederbe tereli a kapcsolatot, miután rájön, hogy eddig el volt nyomva, hanem nagyon is átesik a ló túloldalára.
@Caddy: Ő nem feszült volna be magától, láthatóan külső kontrollra viselkedett úgy, ahogy. De amúgy igen, kábé erről volt szó.

Black.Sheep 2013.01.02. 15:46:28

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Így van.
Nem kell megtörténni annak, amit pletykálnak mások, elég ha a pletyka maga megvan.
Egy főnök ne vigye már haza a munkást. Kurvázzon, az is ki van fizetve a bérrel.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 15:47:31

@Caddy: Viszont rosszabb munkaerő volt. És amennyiben a közös bulizás nem munkakör része, akkor ebből nem lett volna feszkó.
Ám kétségtelen, hogy a "bandázás" sok helyen a cégfelfogás része. Ebből a szempontból értem meg némileg a döntést...

Szelid sunmalac 2013.01.02. 15:47:35

@Niobe: Pedig meglepodnel mennyire altalanos elvaras az, hogy legyen "csapatjatekos" ami a gyakorlatban annyit tesz, hogy felfele-lefele nyaljon, lehessen vele pletykalni, mindenkinek vegyen szulinapi ajandekot es persze ingyer vallaljon annyi tulorat, amennyit lehet. Hogy a melojat nem tudja rendesen elvegezni, az nem igazan szamit, mert ha a fonokkel joban van, ugyis "kimagyarazza", a kolleganok meg csak orulnek, mert legalabb nem derul feny arra, ohgy ok is milyen szarul dolgoznak.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 15:49:30

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Továbbá a fiatalos-dinamikus légkör "bevetése" fizetéscsökkentő hatású is, ami szintén nem utolsó szempont a főnök számára...

Caddy 2013.01.02. 15:52:57

@Hurri Kán: a főnök. :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): én igen, mert a munkát meg lehet tanulni, de amilyen vagy azon nem tudsz változtatni, és ha nem szeretsz bejárni, mert a munkatársakat nem szereted (most vonatkoztassunk el a szélsőségességektől) akkor szar az egész.Jó csapatban jobb a munka kedv is.

Niobe 2013.01.02. 15:53:02

@dr. gernika: azért remélem a másik kollégával sem jártatok rosszul. Bár gondolom nem :)

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: hát tudod, engem mindig pokrócnak tartottak, pont emiatt, mert a) megmondom a véleményemet, ha van közöm egy ügyhöz, b) nem bratyizok fűvel-fával, sem érdekből, sem másképp, max szívből. Olyan meg kevés van, azért persze van. De ővelük is meghúzogatjuk egymás szemöldökét, ha valami kukaság történik. Sőt, el is várom, mert ha valamit hibáztam, és elsikkad, szerintem százszor rosszabb, ha utólag sem tudom meg.
Mindegy, én ilyen hülye tyúk vagyok, meg most már erre a kis időre ilyen is maradok ;)

Black.Sheep 2013.01.02. 15:54:39

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
"fiatalos-dinamikus" - nem ritka hogy leugatnak vagy megkergetnek
továbbá "rugalmas munkaidő" - addig dolgozol, amíg én haza nem engedlek

dr. gernika 2013.01.02. 15:54:56

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem csak közös bulizás, mondom, műszakcsere, beosztás kérdésében is rugalmatlan volt. Én is saját bőrömön tapasztaltam a hátrányait, mikor az voltam.

Hurri Kán 2013.01.02. 15:55:34

@Caddy:
Általában azt is leszartam. :D

@Niobe:
Meg ne változz semmiképpen :)

dr. gernika 2013.01.02. 15:56:16

@Niobe: Nem. Most is ott van, én már két éve eljöttem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 15:56:42

@Caddy: De itt nem volt szó olyanról hogy ne szeretné(?) őket.
Csak a különprogik lettek beárazva nullára...

De megismétlem: csak részben nem értek egyet. Megértem a koncepciót.

Caddy 2013.01.02. 15:57:13

@Niobe: na jó de itt nem arról van szó, hogy az egyik szar munkaerő de jó fej, a másik szar fej, de tökéletes munkaerő. hanem ahogy én értem, nüansznyi a különbség munkavégzésben, csak az egyik emberileg jobban passzol.

@dr. gernika: jajaja, igen így!

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): lásd Niobénak írtakat.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.01.02. 15:58:00

@dr. gernika: Elnézést tőled és Caddy-től...
Akinek ugye az előbb mondtam hogy csak a különprogik...

Caddy 2013.01.02. 15:59:04

@Hurri Kán: na lehet ezért vagy te most a magad főnöke. Azt is leszarod. :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): na akkor ne vitázzunk a semmiről. :)
Törökbúza melegmálé, most már menjünk hazafelé. :)

Hurri Kán 2013.01.02. 16:01:50

@Caddy:
Okos kisjány. :D

Ez kurva jó :D
timiesmazsi.uw.hu/karomkodas.html

Megleplek, mint Igort a tetvek :D

Niobe 2013.01.02. 16:58:38

@Hurri Kán: mint mondtam, erre a kis időre már felesleges lenne ;)
süti beállítások módosítása