HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.06.07. 07:45

Ő be akarja fejezni, én nem

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/07/o_be_akarja_fejezni_en_nem

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr75349173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leonito77 2013.06.07. 09:13:54

@Frigyes ur: Nem ez a férfi fokmérője természetesen. De célszerű azért reálisan nézni a dolgokat. Ha van értelme megtenni mindent, akkor oké.

A férfi attól férfi (is), hogy felvállalja döntéseit, érzelmeit. Ettől még nem kell pincsi kutyába lemenni. Elmondhatja őszintén a nőnek mit érez, hogy ez neki mennyire fáj, de egy ilyen esetben neki állni futni utána semmi értelme. Az őszinteség éppen elég.

Ha pedig nem, akkor azt tudomásul kell venni.

Hány kapcsolatot (javítanak) meg egy gyerekkel? Aztán meg újra kuka? Ha nem lehet beszélni a problémáról a partnerrel, akkor bizony le kell lépni ahelyett, hogy a szőnyeg alá söpörjük őket.

Ez nem jelenti azt, hogy nem tettünk meg mindent, mert igen is ez minden, amit először tenni lehet, egy szerelemhez két ember kell, egy kevés.

Szóval , ha nem megy, akkor sajnos el kell gyászolni a kapcsolatot.

leonito77 2013.06.07. 09:14:43

@mésange: Szerintem egy igazán nagy szerelmet sokáig tart kiheverni. Idő kell újra egyenesbe jönni és újra nyílt szívvel állni egy másik ember elé.

Papírsárkány 2013.06.07. 09:16:01

@mésange: Hogy he? :)

@Frigyes ur: Elbeszélünk egymás mellett. Főleg azért, mert nem gondolod végig, hogy egy nő mit szerethet egy férfiban.
Ha odáig alázkodsz, hogy már nem marad benned semmi, ami vonzóvá tegyen (és most arról még nem is beszélek, hogy "amikor már inkább szembeköpnéd magad érte"), akkor mégis miért várod, hogy az hasson?

Frigyes ur 2013.06.07. 09:16:11

@Papírsárkány: Nem mondanam. Ha az vagy, meg tudod indokolni.

En se arrol beszeltem, hogy erzelemiranyitott hulyenek kell lenni. Csak sokan tetszelegnek maguknak, hogy ok huderacionalisak.

A kerdesemre meg mindig nem valaszoltal.

Szamszeruen :D

fumerin 2013.06.07. 09:17:06

@leonito77: Egyszerűbb lenne a poszternek, ha legalább pofájába tolná a csaj, vége. Nem, nem is kéne megindokolnia. Sokat segítene, hogy előbb fel tudja dolgozni. Ez a bizonytalanság egy állatkínzás, és dögöljön meg, aki ennyire gerinctelen, hogy nem mer pontot tenni, mikor pont jönne. :)

fumerin 2013.06.07. 09:19:50

@Papírsárkány: "Ha odáig alázkodsz, hogy már nem marad benned semmi, a"
Ez pedig a férfit IS minősíti. Ha ezt kell tennie egy piizéé nő miatt, akkor végül is vakon volt a kapcsolatát tekintve. :)
Azért néha a férfiak fejét is meg kell simizni, ha férfias eljárás, ha nem. Mindenki gyenge néha. Az nem mindegy, ki előtt. :)

Papírsárkány 2013.06.07. 09:20:18

@Frigyes ur: Mint ahogy azt is fel tudom mérni, hogy szükséges-e megtennem :)

Frigyes ur 2013.06.07. 09:21:34

@leonito77: Szerintem sokszor nevezitek pincsikutyanak azt is, aki nem lovagol el a naplementeben, mint egy westernhos :)

Persze egy ember keves, de eloszor tedd bele magad szivvel-lelekkel, aztan meglatjuk.

Az a helyzet, hogy en nem erzem magam kevesbe ferfianak attol, hogy nem tudom feladni a dolgokat :D

De amugy tenyleg a legjobb, ha oszinten elmondod hogy erzel, mit tennel, a lehetosegekhez merten bizonyitod, aztan a masiknal a labda.

Eletem szornyen sok 30 eve soran legalabbis erre jutottam. Huszaseveim elejen meg en is inkabb osztottam a velemenyed, megha nem is ugy cselekedtem.

@Papírsárkány: Sztem ezerszer jobban tudom mit szeret egy no a ferfiban :D Es ez nem a buszkeseg. Kytiaval dumaltuk nemreg, hogy keves dolog imponal jobban, mint a ramenosseg.

Papírsárkány 2013.06.07. 09:21:41

@mésange: Én arról beszélek, hogy míg egy nőnél talán igaz, amit Frigyes ur írt ("Ha nem adnad oda mindened, jobban szereted magadat, pusztan ennyit jelent.") bár ott se hinném, egy férfinál biztosan nem.

Dr.Rekettyés László 2013.06.07. 09:22:27

"Nem sokat faggattam ez ügyben" - miért nem???
"mert azzal csak rosszabbat teszek" - ennél???
"és féltem is kicsit attól, amit mondani fog. Amit mondhatna" - hoppá, ezt kellett volna kicsit kifejtened!
"Amikor legutóbb beszéltünk, úgy éreztem bizonyos mondataiból, lenne még visszaút" - ezek szerint még nem biztos az újpaseeee
"Nem szeretném elveszteni" - jó, de ehhez is két ember kell
"Bármiért is akar velem szakítani, biztos meg tudjuk oldani" - persze, véletlenül se kérdezd meg, hogy mi a baja
A poszt többi része felesleges rágódás, matekolás és elméletgyártás.

Engem tényleg az érdekelne, hogy miért fél attól a bizonyos indoktól? Mi lehet az?

Frigyes ur 2013.06.07. 09:22:53

@Papírsárkány: Jo, nekem8. Csak ervek nelkul ez nem vita, ergo lezarom azzal, hogy igazam van :D

leonito77 2013.06.07. 09:23:30

@mésange: Pont ez a lényeg. Gerinctelen. Nem tud beszélni az érzéseiről. Dehogynem, tudna, csak az nagyon kellemetlen lenne. Lehet itt másik pasi, problémák az ágyban, vagy más egyéb. De kommunikáció helyett kihátrálás, máshoz menekülés és persze azt hiszi az ilyen ember, hogy ezzel van megoldva a probléma, de aztán azok jönnek és újra ebben a cipőben lesz.

Ezt sajnos be kell látni és lelépni. Nincsen más megoldás. A megoldáshoz két ember kell.

Frigyes ur 2013.06.07. 09:24:02

@Papírsárkány: Nincs ra szuksegem reszedrol :)

Papírsárkány 2013.06.07. 09:25:12

@Frigyes ur: Akkor miért nem sorakoztattál fel párat? :)

fumerin 2013.06.07. 09:25:48

@Papírsárkány: Nem tudom. Számomra ott kezdődik az "érzés", ha azokat a "dolgokat" is megerősítem a férfiban, amiről nem gondolta volna, hogy "versenyképes". :) No, elég a lamurkából, elmúlt május! :D

Frigyes ur 2013.06.07. 09:26:16

@Papírsárkány: Irtam. Te nem tudtal veluk mit kezdeni, pusztan annyit, hogy masok vagyunk. Na most a nyilvanvalo nem erv :)

indapass90210 2013.06.07. 09:27:07

"Másfél év után a barátnőm azt mondta, szakítani akar. Nem indokolta meg, miért."

Eddig reménykedett benne, hogy még nőni fog a kukid.

Vagy legalább veszel egy autót.

Papírsárkány 2013.06.07. 09:28:02

@Frigyes ur: Hol? Mikor? :)
Véleményt írtál, ha erre gondolsz.

Frigyes ur 2013.06.07. 09:28:45

@Papírsárkány: Ehh, kezdesz faraszto lenni. Arra celoztam, hogy nem kell lesajnalni ilyenek beirasaval. Ettol nem lesz igazad.

fumerin 2013.06.07. 09:29:05

@Dr.Rekettyés László: Nem az indoktól fél, hanem a ki nem mondott végétől. Jobb még hazudnia magának, hogy van nője, mint beismerni, hogy kár minden szóért.

leonito77 2013.06.07. 09:31:37

@Frigyes ur: Azt hiszem két malomba őrölünk. Én erre a konkrét esetre gondoltam. Az ember tegyen meg mindent, ebben igazat adok.

De szerintem ez túlmegy azon a határon, amikor a másik nem kíváncsi ránk. Másokat nem tudsz megváltoztatni, az lehetetlen.

A megromlott házasság például más, mert ott már bizonyítottak egymásnak és van ismerősöm, aki mindent megtett a párjával a rendbehozatalra, együtt. De belátták, vége. Együtt.

Van olyan is, hogy sikerül. De két ember kell hozzá. Ez nem férfiasság kérdése. Ellenben, ha az embert átverik, hazudnak neki, akkor nem az a férfias, ha ezt tűri és reméli, hogy majd megváltozik, az sem, hogy ezt megpróbálja a másik orra alá dörgölni és bosszút állni, vagy ellenőrizgetni.

Egyszerűen szembe kell tudni nézni a tényekkel.

Dr.Rekettyés László 2013.06.07. 09:32:33

@mésange: De a nője akkor miért nem mondja meg a frankót, hogy csúzli van?
Vagy az van, amit írtam, hogy az új hejjjespaseeee még nem biztos, hogy nem csak kúrogatni akarja, vagy pedig csak sajnálja a posztert, hát egyik változat sem túl jó.

fumerin 2013.06.07. 09:34:00

@Dr.Rekettyés László: Számos magyarázat lehet, nem csak ezek. :D
Nem is ez a lényeg, miért. Ahol már ezen kell dilemmázni, annak vége. De most ezt magyarázd meg egy embernek, aki még láthatóan elég erősen érez és bízik.

Hurri Kán 2013.06.07. 09:36:53

Márpedig ennek vége, mint a Szovjetuniónak.

Frigyes ur 2013.06.07. 09:37:05

@leonito77: Meglehet. De szerintem sokan alapbol belelatnak minden szakitasba egy masik jelöltet. Mibol következik itt a az atveres, hazugsag? Annyira nem latom. Max. a szakito fel esetleges bizonytalansaga, ami persze lehet kenyelem, a kenyes helyzet kerulese, ami az oszinteseggel jarna.

Nem tudom. Ha ennyire nem erti a pasi, szerintem legalabb jarjon a vegere. Az elozo hsz.-al nagyjabol amugy egyet tudok erteni.

Itt nem hiszem, hogy ellenorizgetni akarna, vagy bosszut allni. Egyszeruen szereti a csajt. Szamomra max. az nem ferfias, hogy a neten ker tanacsot.

Dr.Rekettyés László 2013.06.07. 09:38:44

@mésange: A csaj sem tudja, hogy mit akar.
Egyszerűen nem találnak arra alkalmat, helyet és időt, hogy megbeszéljék, MI A FASZ PROBLÉMA VAN?

indapass90210 2013.06.07. 09:41:59

@Frigyes ur: "Itt nem hiszem, hogy ellenorizgetni akarna, vagy bosszut allni. Egyszeruen szereti a csajt. Szamomra max. az nem ferfias, hogy a neten ker tanacsot."

Dehogy szereti, max most picit zavarodott, mert ugrik a fix suna. Meg a mosógép sem kapcsolja be magát.

Papírsárkány 2013.06.07. 09:43:29

@Frigyes ur: Jó, és ezekből mi vonatkozott arra, amit én mondtam? Fárasztó igazából olyasmivel vitatkozni, amit más lát bele a mondanivalómba. Mert egy dolog, hogy nem feltétlen öntöttem kellő formába a gondolataimat, de te sem azzal kezdél el vitatkozni, amit leírtam, hanem amit mögé láttál/gondoltál.

Tulajdonképpen annyit akartam mondani, hogy pl. amikor szembesülsz azzal, hogy _hülyeség_ volt x iránt y-t érezned, akkor az elég sokat segít az érzelmek "helyretételében".

Persze, hogy kellenek érzelmek. Persze, hogy a párkapcsolathoz is, stb. De én nem is beszéltem erről / nem is vitattam. Ezért nem értem, miért kellett volna olyan mondatokra válaszolnom, amik az általam nem képviselt álláspontot vitatják / támadják / tudomisén.

Egyébként barátoknál azért hozzátenném, hogy alapesetben az ember a közös érdeklődési körért / együtt szórakozásért (közös tevékenység-végzésért) is kereshet / tarthat barátot, / tartom őket, nem csak azért, hogy a lelkét simizzék.

2013.06.07. 09:43:34

Kedves Poszter!
Bár rendes srácnak tűnsz. Viszont bizonyos dolgokat jobb ha tisztába teszünk:
„barátnőm azt mondta, szakítani akar” – szakított, tehát emiatt, szerintem ez a mondatod totálisan felesleges: „Ha azt ajánlja, tartsunk szünetet, nem fogadom el, mert a szünet nem több csendes végnél.”
„Nem indokolta meg, miért. Ennyi idő után, azt hiszem, járna. Nem sokat faggattam ez ügyben, mert azzal csak rosszabbat teszek, és féltem is kicsit attól, amit mondani fog.” – Döntsd már el, hogy tudni akarod (neked jár), vagy sem.
„Találkozni akartam vele, hívtam, lemondta” – Nem egyértelmű?
„Felmentem hozzá, de nem tudtunk beszélni, mert az egyik barátnője volt ott éppen.” – Ez nekem kicsit érdekes, hogy pont akkor hív oda mikor a barátnője is ott van. Felmentél hozzá? Ő hívott, vagy csak ráerőszakoltad magad?
Fordítok: Nincs tisztában az érzéseivel = nem akar bunkó lenni, nem akarja indokolni, de ő már elmondta, hogy szakított.
„csak az idejét vesztegette” – Na ezért hatalmas saller a csajnak, hogy lehet ekkora paraszt?!
„ragaszkodó, gondoskodó típus vagyok, szeretném, ha azt érezné, szüksége van rám.” – Igen, ezek után valószínűleg ráerőszakoltad magad, mikor a barátnője ott volt nála.
„Most ha időt kér, és én adok neki, nem is hívom, nem keresem, akkor annak az lesz a vége, hogy az egész ügy lassan ellaposodik és ő szépen eltűnik, kisétál ebből. Én meg várhatok.” – Ellaposodott, szakított, eltűnne, kisétálna az életedből, de te nem hagyod. Mond cicuka, mégis mire kellene várnod?
„Ha most, ebben a stádiumban elkezdenék neki ajándékokat venni, vagy elhívni vacsorázni, az olyan, mintha le akarnám kenyerezni.” – Kedves leszek, és erre nem írok semmit.

Mint már írtam rendes srácnak tűnsz. Jobban tennéd, ha továbblépnél és keresnél mást.

fumerin 2013.06.07. 09:44:30

@Dr.Rekettyés László: Lehet, hogy naivitásom az oka, de nem most kéne felbukni a szőnyegben, hanem kapcsolat közben megbeszélni a problémákat. Én ilyenkor már hitetlen vagyok, hogy bármit is helyre lehet hozni. Azt illik menet közben, nem gondolod?

Frigyes ur 2013.06.07. 09:45:53

@Papírsárkány: Azt irtad, hogy az erzelmek tulertekeltek, es racionalisan uralhatoak. javareszt. En pedig az ellenkezojet allitom.

Nem azt kerdeztem mire a jok a baratok, hanem, hogy mire kellenek.

Na mindegy, kezd szemelyeskedesbe atmenni reszedrol, es ez csak felidegesitene a tovabbiakban.

Papírsárkány 2013.06.07. 09:47:40

@Frigyes ur: Nem, azt írtam, hogy "Túlmisztifikáljuk az érzelmeket. Lehet rájuk hatni az elme logikus (gondolkodó) felével, csak hagyni kéne érvényesülni."

Amit te adsz a számba, az ennél sokkal erősebb.

Hát pl. arra kellenek, hogy legyen kivel együtt csinálni dolgokat, amiket egyedül nem lehet.

Milyen személyeskedésről beszélsz?

Frigyes ur 2013.06.07. 09:48:07

@"Zsu": Szerintem tudja mit akar, de attol meg felhet tole :)

Az utolso mondatoddal egyetertek. Csak bar ilyen egyszeru lenne :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.07. 09:49:20

@mésange: Ja, hát ezt én természetesnek veszem, hogy a legtöbb kapcsolatban "menet közben" nincs kommunikáció.

Frigyes ur 2013.06.07. 09:49:58

@Papírsárkány: Ha most visszakerdeznek, hogy mennyiben irtam mast ennel, az mar gumicsont lenne.

En pölö szeretem a barataimat. Nem azert kellenek, hogy legyen mit csinalni valakivel, hanem pont forditva: csipem oket, ergo jo veluk.

Erre csak :S

fumerin 2013.06.07. 09:51:07

@Dr.Rekettyés László: Meg WTF az, hogy mit rontottam el? Ilyenkor illik felsorolni, hogy mennyire sok tulajdonságomon kéne változtatnom? Akkor erre annyit mondanék: bazzz, nem is engem szerettél, hanem egy elbaszott álomképet.

Dr.Rekettyés László 2013.06.07. 09:53:03

@mésange: Hát bizony annál nagyobb hülyeséget keveset csinálhat, mint hogy megtudja a probléma okát, és ettől kezdve görcsösen meg akar felelni, hogy megtartsa a csajt.
Pedig tippem szerint pontosan ezt tenné.

Papírsárkány 2013.06.07. 09:53:41

@Frigyes ur: Hát szerintem IGEN komoly különbség van aközött, hogy "túlértékelt" és "túlmisztifikált". Az előbbi azt állítja, hogy az adott dolog valójában értéktelen, az utóbbi pedig azt, hogy úgy teszünk, mintha egy "titokzatos, kezelhetetlen, rajtunk kívül álló" erő lenne ("act of god") amivel semmit nem lehet kezdeni, ezért nem is érdemes foglalkozni vele.

Az "uralható" és a "lehet rá hatni" közötti különbséget talán nem kell magyaráznom hasonlóképpen.

Nézd, én is szeretem a barátaimat, de azért lettek a barátaim, mert hasonló dolgok érdeklik őket, mint engem (különben valószínűleg nem is találkoztunk volna). És igen, volt, hogy azért szakadt meg barátságom, mert bár érzelmi kötődés még volt/lett volna, de semmilyen közös nevező nem akadt már az érdeklődési körünkben.

Továbbra se tudom, milyen „személyeskedés”-re gondolsz...

m.gray 2013.06.07. 09:53:58

Nabazdmeg.
A javaslatom a következő: biztos olvastad a neten/láttad a tv-ben/hallottad a rádióban kedves Poszter; a Dunán kibebaszott nagy árvíz van/lesz. Mindenhova várnak embereket lapátolni, zsákot rakni - hajrá. Ha picsogó díszbuzi vagy, akkor a Máltaiaknál lehet jelentkezni teafőzés/kihordásra, szendvicsgyártásra, ilyenek.

Amúgy a segítségem mára: a csajod kidobott, de kurvára. Csak mivel az érzelmi intelligenciája kis ráhagyással a -2-őt súrolja, így nem volt képes az arcodba mondani. Egy kis sunnyer picsa.
Van még kérdés?
Get life baszki, menj ki a lakásból, és csinálj valami hasznosat!

fumerin 2013.06.07. 09:54:45

@Dr.Rekettyés László: Egyre jó, ha megtudja, mi volt a nője parája. Tanult belőle. Ha esze van, akkor sem magán változtat, hanem magát fogja adni a következő kapcsolatban. Kell, nem kell alapon. :)

Frigyes ur 2013.06.07. 09:55:06

@Papírsárkány: Total az ellenkezo vegerol kozelited meg a dolgokat.

Vedd ugy, hogy en sem farasztom magam ezzel.

Frigyes ur 2013.06.07. 09:56:43

@m.gray: Ezt most komoly? Szerelmi banatra gatepites? :D

Papírsárkány 2013.06.07. 09:59:21

@Frigyes ur: Lol, tehát miután nem sikerült körbeforgatnod a saját mondandóm felől oda, amivel te vitatkoznál, ez a konklúzió? Totál más oldalról közelítem meg? :)
Bravo.

Dr.Rekettyés László 2013.06.07. 09:59:28

@mésange:
Szerintem ha megtudná a Zokot (amitől fél), akkor az lehet, hogy teletömné frusztrációval, vagy ettől kezdve görcsösen arra figyelne, hogy ne kövesse el másnál ugyanazt a "hibát".
Ami persze lehet, hogy nem is hiba, csak ezt a Gizit zavarta, de más meg éppen ennek örülne, ki tudja.
Tapasztalatod szerint mennyien adják önmagukat egy kapcsolatban, és mennyien akarnak megfelelni a másiknak? :-)

fumerin 2013.06.07. 10:00:29

@Dr.Rekettyés László: Azt hiszem, sok év tapasztalat, pofonok kellettek ahhoz, hogy így lássam. :) Én magamat adom, tehetek jobbat? :D

m.gray 2013.06.07. 10:02:10

@Frigyes ur: ehh, kicsit morcos kedvemben vagyok :)
De alapvetően igazatok van, kicsit sajnáljuk a posztert, mert csúnyán elbántak vele, és igen, ha már az embert kirakják, legalább tényleg annyi járjon, hogy miért. Bár kb 20 évesre saccolom a szereplőket; és ebben az életkorban simán előfordul az, hogy az ember / ember lánya úgy ébred, hogy "ezt nem akarom tovább". És szakít. Nincs különösebb ok, csak ennyi, hogy elég volt.

Amúgy meg igen, szerelmi bánatra elterelő hadművelet: ha gátat épít, legalább addig is agyal. :)

Frigyes ur 2013.06.07. 10:05:05

@m.gray: Ja, aztan hazamegy, es ugyanott tart.
Fut az ember felesleges köröket, mert össze-vissza pattognak a fejeben a gondolatok.
Bar nekem sincs jobb tanacsom az elso hsz-omnal :D

2013.06.07. 10:06:02

@Frigyes ur: Nem egyszerű, és húzhatja még az időt, de ilyenkor kell (ennyi próbálkozás után) maximum még egyszer leülni és feltenni egy igen-nem-es választ. Újrakezdjük? Ha igen a válasz van jöhet a tűzijáték és a robbanó szivecskék, nagyölelés és smárhegyek. Ha nem a válasz, vagy ködösítés, akkor kisétálni az ajtón. Nehéz ügy, de attól még a poszter nem is próbálkozik.

Frigyes ur 2013.06.07. 10:07:35

@"Zsu": Aaa, sz*r dolog a szakitas. Kicsit olyan, hogy 'jo, akkor legyen vege, mostantol ne szeress, nem szeretlek' :S

m.gray 2013.06.07. 10:07:50

@Frigyes ur: hja
amúgy kicsit 100 évesnek éreztem magam hirtelen a poszt olvasása után... mert hányszor történik az emberrel ilyen huszoniksz éves korában, hogy kirakják, vagy kirak valakit, és nem tudja értelmesen megindokolni
ez ott és akkor valami hihetetlen dráma, de azért általában az idő beigazolja, hogy nem volt az, sőt

btw az indoklás ("a Józsi farka 2szer akkora mint a tied, ezért elhagylak") sokszor csak mégjobban a földbe döngöli az embert

Dr.Rekettyés László 2013.06.07. 10:07:56

@mésange: Persze hogy nem, de te is tudod, hogy mennyien kezdenek hozzá egy "kapcsolat"-hoz alakoskodással, színészkedéssel, kurva nagy szavak hangoztatásával, ígéretekkel, jövőképekkel, miegymással.

fumerin 2013.06.07. 10:08:34

@"Zsu": Ezek után nekem minden bizalmam elrepülne. Önvédelem bekapcs, és viszon'látás! Minek még 10 perc hinta? Csak jobban felkavarja az ember gyomrát....

Frigyes ur 2013.06.07. 10:10:18

@m.gray: Miert, hany eves vagy? :)

Attol meg, hogy jobb lesz 1x, most nem jobb. Szenvedes, nagyhalal, drama. Egy masik teoriam szerint kell x fajdalom, hogy utana bekapcsoljon az önvedelem, hogy többet mar nem birok elviselni.

Spec sztem jobb. A csajnak ez a szempont. Nem erzelmi tars.

2013.06.07. 10:12:24

@Frigyes ur: Sz.r dolog, de ideje az "újra akarom kezdeni" próbálkozásokat átcsoportosítani a "megpróbálom elfelejteni" csoportba.

_Ω_ 2013.06.07. 10:12:55

@m.gray: Az értelmes indoklás hiánya negyveniksz éves korban is előfordul. Némi gondolkodás után persze huszoniksz és negyveniksz évesen is meg lehet fogalmazni, mégis mi hiányzott, csak alapesetben az emberek kényelmesek és tudják, a gondolkodás sok energiát emészt fel.

Frigyes ur 2013.06.07. 10:13:59

@"Zsu": Es ha em megy, akkor mit csinalsz? Varsz, varsz es varsz, szuggeralod magad? :D

fumerin 2013.06.07. 10:18:59

@_Ω_: Miért kéne indokolni? Egyszerűbb azt mondani vége. Azt nem kell hazudni se szépen se csúnyán. Ha meg valami hiányzott, akkor rossz választás és időhúzás kategóriát kap a kapcsolat. :) Nem könnyebb feldolgozni, mintha valami olyan dolgot vágnak az ember fejéhez, ami csak ott és akkor volt negatív előjelű?

2013.06.07. 10:20:12

@mésange: Mert a poszter (és a szerelmes ember) képes még 100x reménykedni. Rossz dolog lejönni a rózsaszín szerről, és mindig jön az "ezt még megpróbálom, de ha nem, akkor utána leállok" utolsó utáni próbálkozás is. Minden pofonnal egyre közelebb kerülsz ahhoz, hogy tényleg leállj. Sajnos ez egy ilyen...

"Zsu" (törölt) 2013.06.07. 10:24:01

@Frigyes ur: Szám törlés, elérhetőség törlés, fb fal tiltása, gondolatelterelés, és az idő megoldja a dolgot. Esetleg igény szerint alkohol, de akkor meg kell oldani, hogy semmiképpen se tudja utolérni az illetőt.

Frigyes ur 2013.06.07. 10:25:19

@"Zsu": Kabe en is igy csinalom :D De azert az embernek faj a szive a szerelmes uzenetek törleseko, nem? :D

plantingC4 2013.06.07. 10:28:55

@"Zsu": Ez velem is így volt, kb. 27 nekifutás és 27 "pofon" után fogadja el a szerelmes, hogy ez akkor tényleg annyi, a vonat elment, ereszd el. Utólag (10 évvel érettebben) már nekem is könnyebb látni, hogy akkor mi volt a szitu, de valós időben, fülig szerelmesen, hiába mondta bárki is, hogy engedd el. Hogyan érti meg a szerelmes fél, hogy a másik már nem az.
Amíg szerelmes, sehogy sem...

Frigyes ur 2013.06.07. 10:31:10

@plantingC4: Megerteni megerti sztem mindig, de nem tud vele mit kezdeni...

_Ω_ 2013.06.07. 10:31:36

@mésange: Azért kéne indokolni, mert segít lezárni. Ilyenkor az emberben olyan hülye kérdések is megjelenhetnek, mint pl. "mit csináltam rosszul", "mit nem vettem észre", és extrém esetben az "újrakezdhetnénk-e". Ha van indok, vannak válaszok és az embert nem foglalkoztatja sokáig az amire megkapta a választ.

"Zsu" (törölt) 2013.06.07. 10:34:14

@Frigyes ur: Még szép, hogy fáj a szíve az embernek akkor, dehát az élet már csak ilyen kegyetlen. Kapunk majd mástól szerelmes üzeneteket. :)

Frigyes ur 2013.06.07. 10:36:32

@"Zsu": Vagy nem :S Oregen es maganyosan halunk meg :))))

"Zsu" (törölt) 2013.06.07. 10:37:35

@plantingC4: Nem jó a nem reális oldalon állni ilyenkor. Amikor a barátoktól is gonoszságnak hangzik a realitás. :(

plantingC4 2013.06.07. 10:50:54

@Frigyes ur: @"Zsu": Végül is igen, értettem én a szitut, csak nem tudtam elfogadni :D

Frigyes ur 2013.06.07. 10:51:33

@plantingC4: Ennyi. :D Ezzel sztem mindenki igy van :)

_Ω_ 2013.06.07. 10:57:00

@Frigyes ur:
Szerelmes üzenetek csak önnek, csak itt, csak most! Küldje el keresztnevét és születésnapját SMS-ben a 06905683767 számra, és élete végéig abban a hitben élhet, hogy valaki naponta kétszer is gondol önre! (A fogadott SMS-ek díja 680Ft + ÁFA / darab.)

:D

fumerin 2013.06.07. 11:01:53

@plantingC4: Ilyenkor egy alapos verés segít, nem? :D

pretty kitty 2013.06.07. 11:04:47

@m.gray: " btw az indoklás ("a Józsi farka 2szer akkora mint a tied, ezért elhagylak") sokszor csak mégjobban a földbe döngöli az embert"

Hihihiiiiiiiii!!!!!! XDDDDDDDDDDDDD Ennyi :))))))) Posztel hidd el jobban jalc amig nem tudod az okoooooot :PPPPPPPP

plantingC4 2013.06.07. 11:10:29

@Frigyes ur: Ja és tök viccesen ismerős ebben a posztban, az a szitu, mikor átmész a csajhoz, erre ott van egy barinő és nem tudtok dumálni.
Na ennek a csimborasszója, ami velem történt, hogy ott volt barinő, én meg úgy voltam vele, hogy mivel beszélnünk kell, hát mondtam, ami a szívemet nyomta, erre már ketten estek nekem :D
A dolog sportértékét emelte, hogy nyílt színen a fülem hallatára hergelte, biztatta ellenem, ott ültünk a konyhában hárman, én épp a lelkemet öntöm a lánynak és a melletted ülő meg pont győzködi, hogy dobjon ki :D
Az élmény megfizethetetlen...

pretty kitty 2013.06.07. 11:16:58

@plantingC4: Baccusz ez jobb mint ec cappanopela XDDDDDDD Videjo phelvetel nem kecuuult? ;)))))

Frigyes ur 2013.06.07. 11:24:51

@plantingC4: Vazze :DDDD Bocs. Hat ez kemeny. Gondolom tizenevesen volt, es annyira nem komoly kapcsolat. Vagy tevedek?
Hat az ember neha el sem hiszi mik vannak...

Namely 2013.06.07. 11:25:18

"Másfél év után a barátnőm azt mondta, szakítani akar. Nem indokolta meg, miért."
Kit érdekel?
"Ennyi idő után, azt hiszem, járna. "
Miért jön minden kretén ezzel a szöveggel? "járna", meg az, hogy "ennyi idő után jár egy jó magyarázat".... nem kellesz neki a továbbiakban, ennyi. Kretén köcsög.

"Nem sokat faggattam ez ügyben, mert azzal csak rosszabbat teszek, és féltem is kicsit attól, amit mondani fog."
Nem is akarod te hallani a magyarázatát, csak jó nyújtani a sztorit, mint a rétestésztát, nem nézni szembe azzal a ténnyel, hogy már nincs bnőd.

"Bármiért is akar velem szakítani, biztos meg tudjuk oldani."
Óhhhhh, de idióta kretén.... te, te *********. Jól van: és ha ilyet mond a lány, hogy növessz nagyobb farkat, meg legyél jóképűbb, meg legyél okosabb? Meg tudod oldani? Biztos arra tippeltél, hogy ledobtad a büdös zoknidat, ugye?
"Felmentem hozzá, de nem tudtunk beszélni, mert az egyik barátnője volt ott éppen."
na, kretén, szerinted miért nem voltatok egyedül?

Ember.... ha eddig nem volt eredményes ez a kullancs-feeling, akkor most szerinted menni fog?

Tanuld meg azt a szabályt, hogy ha nem, akkor nem. Szakítani akar? OK. Kérem a következőt!
:)
Sportolj, szerezz vagyont. Majd megbánja a picsa, de akkor már szebbre/jobbra/fiatalabbra is futja majd....
;)

plantingC4 2013.06.07. 11:28:14

@mésange: Vajon kinek? A csajnak vagy nekem? :D
Részemről egyszerű, még egy barátnőmet sem ütöttem meg, bármilyen hülye is volt.
A legsúlyosabb esetben, egy asztalt megemeltem és visszaengedtem a helyére, személyi sérülés nem volt.

@alpha blonde: sokkal jobb, mint egy szappanopera. :D
Az igazán érdekes dolgokról sosenincs videjófelvétel, de nem is kell, a saját memóriakártyámon nagyobb a felbontás, valósághűbbek a színek, nagyobb képátmérőben rögzült úgy is...:D

indapass90210 2013.06.07. 11:29:07

Kiderült már, hogy ki vette a gumit?

indapass90210 2013.06.07. 11:29:38

@Namely: így van, ennyi idő után max BÚCSÚSZEX járna!

Namely 2013.06.07. 11:30:16

@Dövan: a posztoló szopatja önmagát. Ehhez kell gumi?

pretty kitty 2013.06.07. 11:32:41

@plantingC4: Hat igen de jonnan nem tudod pheltolteni youtubela h velunk isz megoszthaaazd ;))))))))

plantingC4 2013.06.07. 11:39:55

@Frigyes ur:
Huszonegynéhány voltam, pont komoly kapcsolat volt és pont ilyen komolytalan jelenetekkel lett vége.
Jó szót használtál : kemény volt.

plantingC4 2013.06.07. 11:42:07

És ahogy @Namely: is említette, alig telt el néhány hónap, jött a megbánás és "kezdjük újra" a csajtól....micsoda meglepi ! :D

Frigyes ur 2013.06.07. 11:48:50

@plantingC4: Hat elismeresem, nekem ennyi 'komikus' meg sosem volt. Max. tök gaz, de az sem igazan komolynal.

Frigyes ur 2013.06.07. 11:49:32

@plantingC4: Bazz, en tök orultem volna ennek mindig :D

plantingC4 2013.06.07. 11:52:03

@Frigyes ur: Akkor beszéljünk egyértelműen. Nem volt komikus, tök gáz volt.
Annyira gáz, hogy az már komikus.
Teccikérteni?

Frigyes ur 2013.06.07. 11:54:27

@plantingC4: Teccem, es en is igy ertettem. Az ember kinjaban nevet kategoria. Ezzel nem azt akartam mondani, hogy hahaha, jot kacagtam, ha esetleg igy ertetted volna :)

plantingC4 2013.06.07. 12:21:53

@Frigyes ur: Akkor jeee :D
Az örüléses felvetéssel kapcsolatban annyit, hogy én is azt gondoltam még akkor, hogy tök örülni fogok, ha visszajön hozzám és én voltam a legjobban meglepődve saját magamon, hogy nem így volt. Ez is egy tapasztalat volt, előtte nem voltam ilyen szituban, tök azt gondoltam, hogy nagyon szerettem, nagy nehezen felfogtam, hogy ő nem és "békén hagytam", de gondolhatod, utána még hetekig szerelmes maradsz, attól, hogy ő már nem az, nálam nem kapcsolt ki automatán...
Na és akkor nagy energiabefektetéssel "leállítod" a szerelmed, megérteted magaddal, hogy ez ennyi volt, kezdesz belenyugodni, elfogadni, elengedni, megnyugodni.
Már egész jól vagy, fél év múlva, erre kézzel írt levél fogad a postaládádban, hogy jee gyerünk újra...
Felkavaró fless.
Örülsz. Örülsz mert huszonegy vagy és fingod sincs milyen ez...még...
Átjön, beszélgetés, érzed hogy fél év alatt egy tök más ember lett. Te még azt ismerted aki akkor volt, mikor még együtt voltatok, abba voltál szerelmes...
Ő már nem ugyan az, de te sem és ezt még egyikőtök sem tudja...
Hát újra nekifutás, gondolod magadban és megpróbálod.
Forrónak induló éjszaka, ami a leghidegebb nyári reggellel folytatódik...
Másnap, ahogy felkeltünk elküldtem és mondtam neki, soha többet ne keressen.

Frigyes ur 2013.06.07. 12:43:59

@plantingC4: Hat ez kicsit kihasznalosnak tunik, hogy azert 1x meg utoljara megfektetted.
Megbanos, bar nem visszajovos nekem 8 ev utan volt, hat hadd ne mondjam mennyire nem izgatott mar :D Nem ertettem, de elfogadtam, hogy sosem ertem meg :D
De ha nem mukodott, akkor pont jo, ha megvaltozott, nem?
ha csak hetekig maradsz szerelmes, az tok fasza :D

Jo, az igaz, hogy ha 1x kimondta, hogy vege, az mar orok tores. Ehh, sucker love:
www.youtube.com/watch?v=OMaycNcPsHI

pretty kitty 2013.06.07. 12:48:51

@akut schizo effektív pszichózis: Haszonlot tuti jolvasztal mal nemisz eddet XDDDDDD :)))))))))

plantingC4 2013.06.07. 12:58:30

@Frigyes ur: Júúúj.
Ha úgy tűnik neked az eddig leírtakból, hogy "utoljára 1x kihasználom, hogy megdugjam"-ról szól ez, akkor úgy érzem, maradjunk inkább az általad is felfogható témáknál.
Beszéljünk a hörcsögökről meg Lucas úr mesevilágáról. :D

alebzsaflab 2013.06.07. 22:43:33

@plantingC4: Trilógia csak egy van, és az a Jedi.

Joe69 2013.06.08. 17:50:04

A deklaratív szakítás női műfaj. Eltekintve a férfidurvaságtól vagy a pasi váratlanul kiderült félredugásától előre megfontolt,megtervezett lépés.Oka: csajszi megunta pasit,ennyi. Azonkívül nem a nagy semmire történik általában:az új kan már ki van nézve és sokszor már ki is van próbálva,a lebegtetés csak azért van, mert egy dugás az nem dugás és nem garancia az új dolcsevitára. A barinők élő pajzsként használata is tipikus ilyenkor..vagy a gyereké,ha van..

Ilyenkor nincs mit tenni. Ha egy nő megun egy férfit, akkor az már nem férfi neki többé,lehet még a pasija,rosszabb és gyakori esetben a férje. A pincsizés meg az utána futkosás csak a csaj azon meggyőződését erősíti,hogy jól tette. Neki olyan pasi kell, akiről bármikor elképzelheti,hogy lecserélheti,leszarhatja őt.

Mr. Homn 2013.06.09. 21:16:33

ehhe, mit találtam itt a sutban - lassan évfordulós lesz :)

szakitshabirsz2.blog.hu/2010/06/12/elso_1710

csepp nosztalgia rámtört - vagy mifene.
süti beállítások módosítása