HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.07.02. 07:46

Miért kell neki 4 gyerek?

http://csajokespasik.blog.hu/2013/07/02/miert_kell_neki_4_gyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr895387222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 07:47:59

Szép jó reggelt mindenkinek! Hol vagytok, már magasan van a nap?
:)

mütyür 2013.07.02. 07:49:41

mi a fészkes fenéért törődsz te azzal, hogy neveli a szomszéd a gyerekeit? ki akarod küldeni rájuk a gyámot és örökbe fogadod őket?
majd lesz sajátod és úgy neveled, ahogy te akarod.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 07:50:08

Wow! Én lettem az első? Akkor olvasok.

pretty kitty 2013.07.02. 07:54:51

@Bölcs Jaroszláv: Cija joleggelt ittvadooooooook :DDDDDDDDD Glat ;))))))))))))

pretty kitty 2013.07.02. 07:56:20

Haccajnosz vannak kocog culok :///////////

Papírsárkány 2013.07.02. 07:56:35

@mütyür: talán mert 20 év múlva belőlük lesznek azok, akikkel a potenciális gyerekeinek együtt kell élni, és nem mindegy, hogy orbitális faszfejek, vagy relatíve normális emberek? :)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 07:56:52

@mütyür: Ez is egy olvasat, igazad van! Nekem tulajdonképpen az az érzésem, hogy a poszter két dolgot reklamál egyszerre, amelyeknek nem sok közük van egymáshoz. Egyrészt ugye, a számára égető/fájó probléma, hogy eddig még nem sikerült összehozni a saját gyermeket, a másik pedig a szomszédok antiszociális magatartása, ami, valljuk be, valóban tud zavaró lenni. A két dologgal, mint nem feltétlenül összefüggőkkel külön-külön kellene foglalkozni, tehát nyugodtan írjon belőlük a poszter még további két posztot.

Papírsárkány 2013.07.02. 07:58:36

@mütyür: és nem, nem úgy értem az "együtt kell élni"-t, hogy házasságban vagy szomszédságban, hanem úgy, hogy egy városban / országban / földrészen / bolygón :)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 07:59:54

@Papírsárkány: Sajnos ez is igaz, benne van a kalapban. Feltételezhető, hogy a szomszédasszony és a "szomszédember" nem a gyerekek miatt vált olyanná, amilyen (ugye tudjuk, hogy felnőtt ember kialakult értékrenddel alapvetően, ritkán változik meg), hanem eleve ilyen volt: kiabálós, csajozós, primitív, stb. stb. Ezen a poszterina nem fog tudni változtatni, legfeljebb elköltözhet onnan. Sajnos nagy lutri, hogy milyen szomszédokat fog ki az ember.

mütyür 2013.07.02. 08:00:22

@Papírsárkány: aham és akkor mi van? felajánlkozik bébiszittyónak, hogy majd ő tudja, hogyan kell csinálni??

@Bölcs Jaroszláv: sztem poszterina már elképzelte magában, hogy összejön a flörtölő apukával, válás asszonytól és kész is lesz a boldog és jólnevelt család.

Kytia 2013.07.02. 08:04:27

A gyerekekkel lasszózza az urát, de így sem sikerül kordában tartania. Csoda ha haragszik rájuk?:P
Te meg add be a derekad a mandrónak, hátha nálatok is lesz végre gyerek.:P Csakvicceltemcsakvicceltem!!!
Komolyra fordítva: vizsgáltassátok ki magatokat a Zuraddal.

Papírsárkány 2013.07.02. 08:04:27

@mütyür: mióta alapfeltétel egy téged zavaró dolgon kattogásnak, hogy legyen is rá megoldásod? :)

fumerin 2013.07.02. 08:04:30

A gyerekek hangos jószágok. Akkor is hangosak, ha csak simán beszélnek, mert ők olyanok. :D
És nekem poszterin inkább irigynek tűnik, akinek még egy sincs.
Bár, ha ő úgy gondolja a gyereknevelés mindig öröm, móka, kacagás...inkább ne is legyen neki, mert hasonlóvá válik az általa jellemzett anyukához! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 08:05:04

"Nekem nem jön össze. Neki 4 van, de méltatlan rá..."

Behányok ettől!

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:06:38

@mütyür: Á nem hiszem. Én tényleg megértem, ha zavarja (az persze szubjektív szempont, hogy kit milyen viselkedés/zajszint zavar annyira, hogy szóvá tegye). Ha belegondolok, hogy az átlagember hétközben normál esetben dolgozik, és nem azt hallgatja, hogy a főállású housewife szomszédasszony mit csinál épp a gyermekeivel, akkor lehet, hogy nem indokolt, de ha belegondolok, hogy hétvégén esetleg épp szeretném magam kialudni, mikor a liba üvöltözni kezd a körfolyosón, lehet, hogy nem kapnék röhögőgörcsöt. A gyermekproblémájával pedig forduljon orvoshoz. Annyit csak meg tud már állapítani az orvostudomány manapság, hogy egy párnak milyen okból nem lehet gyereke, és ha ez nagyon fontos, kulcskérdés náluk, akkor bizonyára lehet rá megoldást találni.

Papírsárkány 2013.07.02. 08:07:16

@mésange: "A gyerekek hangos jószágok. Akkor is hangosak, ha csak simán beszélnek, mert ők olyanok. :D "

Ez kurvára nem igaz.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 08:09:22

@Papírsárkány: az enyimek ilyenek. es akiket ismerek a gyerekeim jóvoltából, azok is. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:09:26

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Hát, ahogy mondani szokták, az élet igazságtalan. Egyébként is: ki állapítja meg, hogy ki mire méltatlan, mire nem? Miért pont ő? Mi van, ha én akarom megállapítani, és én meg őt tartom méltatlannak? Nem vitatkozom veled, félre ne értsd, kivételesen inkább egyetértek (legalábbis ebben a tekintetben).

fumerin 2013.07.02. 08:09:28

@Papírsárkány: Teh, csak egy példa. Ülsz mondjuk 10 db 3-4 éves közt. Mesélsz. Mesék kérdéseket váltanak ki a gyerekekből. Amiket természetesen egyszerre akarnak feltenni. Természetesen amelyik hangosabban tud kérdezni, annak van sansza arra, hogy azonnali választ kap. :D
Életkori sajátosságuk ám...csak szólok...

Papírsárkány 2013.07.02. 08:11:10

@mésange: Ilyesmi helyzetben a felnőttek se különbözőek (ha jártál már bármilyen tréningen / csapatépítőn / stb, akkor pontosan tudod). Ez nem gyerek-függő dolog.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 08:12:15

@Bölcs Jaroszláv: ha vallásos lennék, azt mondanám Isten dönti el. :) de nem vagyok, szóval azt mondom a természet. bár a mai orvostudomány legyőzi a természet akaratát... ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 08:13:13

Nem tudom minek kukkolja a kölköket. Én leszarnám, max átüvöltenék, hogy kussoljanak :)

fumerin 2013.07.02. 08:13:26

@Papírsárkány: De gyerekkorban lehet fejleszteni a türelmet, önfegyelmet....hadd ne soroljam, valamennyit értek ám hozzájuk, roppant unalmas lenne erről ide tanulmányt írnom. :D
Felnőttkorban már nem lehet.
És kicsi gyerek hangos, mert kb. iskolás életkorra áll készen arra, hogy csak akkor szóljon, ha kérdezik. Ez nem ördögtől való ám....és én akkor is azt mondom: csendes gyerek nincs! Amelyik olyan, azt azonnal vigyék valami szakemberhez....

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:14:35

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Mondjuk inkább úgy, hogy a gyerekeket nem lehet uniformizálni, egyik ilyen, másik olyan. Ismerek olyan gyerekeket (a szomszédságban) akik eléggé hangosak, a szüleikkel együtt (azt szoktam rájuk mondani, hogy ha suttognak, azt is hallja a fél kerület), de nem primitívek, szeretem őket, jó fejek, a gyerekek pedig jó tanulók, jól neveltek, semmi baj velük. És ismerek olyat (szintén itt az utcában) akinek a szülei is alig hallják a hangját ha megszólal olyan halkan beszél. Az iskolában pedig (állítólag) míg meg nem szokta az osztály és a tanárok, hogy ez egy ilyen halk gyerek, hetente kapta a beírásokat az üzenőfüzetbe, hogy csináljanak vele valamit a szülők, mert túl halkan beszél és nem lehet érteni.

mütyür 2013.07.02. 08:17:15

@Papírsárkány: @Bölcs Jaroszláv: nálunk szomszédban háromgyerekesek költöztek. nem a saját erkélyüket használják a gyerekek (4-5 évesek) tombolásra (gondolom tele van limlommal), hanem a közöst. Felmásznak a konyhaablakig. Hangosak. Múltkor hallottam, hogy a pasi ráver az egyikre. Nekem ezek a dolgok nem tetszenek. NEM fogok erről posztot írni és nem fogom hangoztatni, hogy márpedig én sokkal jobban tudnám csinálni.
Ha már annyira kiborul a helyzettől, menjen át anyukához és szép szabatosan mondja el, mi fáj neki. Esélyes, hogy harag lesz belőle, de akkor legalább tett vmit. Ezt a poszt-nyifogást nem értem.

Amúgy engem vasárnap 10-kor a miseharangozás zavar. De kurvára. Mellettünk bömböl a harang 7-8 percig, pont nem tudok már visszaaludni. Ennyi, én erről fogok posztot írni feltétlen.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:19:15

@mütyür: Helyes! Írjál posztot róla! Az összes pap azonnal mongyon le! Ja, meg természetesen azu ájtatos szemforgató öregasszonyok is mongyanak le haladéktalanul!

:DDDD

Papírsárkány 2013.07.02. 08:19:22

@mütyür: helyes :)
(bár örülj, hogy csak 10 órakor szól az a szar...)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:20:59

@mütyür: Úgy latszik nem csak erdő mellett nem jó lakni, de templom mellett sem.
:DD

fumerin 2013.07.02. 08:21:02

@mütyür: Én posztot fogok írni arról, hogy etetem a madarakat, és azok a kurva jószágok beállnak a konyhaablakba, hajnali fél6-kor üvölteni, ha elfogy a kajájuk.:D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 08:23:40

@Bölcs Jaroszláv: csak tipp, de a halk gyereknek már most lehet, h önértékelési gondjai vannak? Egy gyerek, aki még otthon is csendben van... De lehet van aki így születik. Nehéz elhinnem, de lehet. Nem értek ennyire a dologhoz.

mütyür 2013.07.02. 08:27:00

@Papírsárkány: van órajelzős harangozásunk is, de egyrészt az a harang szolid önmagában is, plusz félutcányira van :)

@Bölcs Jaroszláv: én inkább az erdőt választanám :))

@mésange: hihihi :D nálunk van egy darab varjú, amelyik hajnali négykor kezd el hörögni, az vicces még hétvégén is :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:27:00

@mésange: Egy időben Pestlőrincen laktam, és egy hatalmas üres telek volt a szomszédban, ahová a mellette levő házból mindig kiengedték a tyúkokat, és az a nyomoronc kakas hajnalban elkezdett üvöltve kukorékolni, mintha az összes tyúk süket, vagy legalábbis halláskárosult lenne. Szerencsére a telek önkormányzati tulajdonban volt, ezért felparcellázták, és eladták. Én pedig elköltöztem. Szóval a probléma megoldódott.
:)

fumerin 2013.07.02. 08:27:49

Amelyik gyerek nagyon szótlan, az általában szorongással lehet összekapcsolni. Valahol akkora nyomást kap, hogy az én-t nem tudja és már nem is meri érvényesíteni. Az ilyen kiskölköknek szokott a normális pedagógus szervezni egy játszókört, ahol a szerepekben jobban meg mernek nyílni. Nem egyszerű feladat, csak családdal menne...majdnem ördögi kör, ha a család váltotta ki benne ezt a fajta viselkedést.
Szóval éljenek a csicsergő és egész nap érdeklődő, kérdező kölkök! :D

fumerin 2013.07.02. 08:29:14

@mütyür: @Bölcs Jaroszláv: De nekem már szemtelenek! Volt olyan is, aki felháborodva berepült konyhába és visítozott. Mondjuk szerintem az ujjongó fiam paráztatta halálra. :D Mindegy, megmenekült, minden trauma ellenére visszajár. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:30:37

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Nem tudom. A szülei jó fejek, nem agresszívak, ők sem a kiabálós fajtából származnak, és ha valamiről beszélgetnek, mindig meghallgatják egymást, meg a gyereket, is, mindenki tudja, hogy nem kell túlkiabálni a többieket, mert rá is rákerül a sor, és akkor rá figyel mindenki. Talán ehhez szokott, és nem talált rá okot, hogy túlkiabálja a többieket. Egyébként már középiskolás, kétttannyelvű középiskolába jár, jó tanuló. Szóval látszólag nincs vele különösebb probléma. De ettől még lehet valamilyen (pl. általam nem ismert) okból önbizalom hiányos.

mütyür 2013.07.02. 08:30:57

hmmm, mhelyen újabb barátot szereztem :DD

mütyür 2013.07.02. 08:33:00

@mésange: én sajnos túl magasan lakom, nem jönnek ide fel, de anyumékhoz rendszeresen, még most is járnak a cinkék és a verebek, nagyon cukkerek (meg volt őszapó (meg még egy fajta, neve elfelejtődött) :) még télen, kibontották a még bontatlan szotyizacskót és szétszórták az erkélyen :DD

Papírsárkány 2013.07.02. 08:33:07

@Bölcs Jaroszláv: á, biztos elmebeteg sorozatgyilkos, ha ilyen természetellenesen és borzalmasan... civilizált :)

fumerin 2013.07.02. 08:33:13

@Bölcs Jaroszláv: Olvasd el, mit írtam. Az általad hozott példa nekem úgy tűnik, hogy a társai váltották ki a csendes magatartás attitűdöt. Tudod, kölkök is eltapossák egymást, mert érvényesíteni szeretnék önmagukat. Kölkök primitívek ilyen téren, de hála, gyorsan kinőhetik. :)

akut schizo effektív pszichózis 2013.07.02. 08:33:47

ennek a posztnak mifasz köze van a csp profiljához?

Papírsárkány 2013.07.02. 08:34:35

@mütyür: szóval azért cukkerek, mert lopnak? O.o

akut schizo effektív pszichózis 2013.07.02. 08:34:44

@mütyür: "meg még egy fajta, neve elfelejtődött" strucc!

mütyür 2013.07.02. 08:35:42

@akut schizo effektív pszichózis: sasra tippeltem :D

@Papírsárkány: vannak, akiknek minden megengedett :D

fumerin 2013.07.02. 08:36:09

@mütyür: Macskosz mellett nem is egyszerű feladat lenne az etetés. :D Tudod, még élt cirrem sportot csinált abból, hogy az ablakból levadászta a madarakat. Győztem megmenteni a szárnyasokat. Cirrt lecsesztem, nézett rám bűntudatosan, de baromi gyorsan elfelejtette, hogy ezt nem szabad. :D

akut schizo effektív pszichózis 2013.07.02. 08:37:07

@mütyür: jaja, a fene se tuggya ezeket megkülönböztetni :|

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:37:48

@mésange: Nézd nálunk is vannak, de jó modorú madarak, csak télen követelőznek, meg kora tavasszal. Sőt egy rigócsalád most úgy döntött, hogy a kertben lévő eperfára fészkel. Ők mondjuk eléggé hangosan szoktak reklamálni, ha valaki a fa közelébe megy, dehát ilyen az élet, nem én kényszerítettem őket arra, hogy odafészkeljenek.

Papírsárkány 2013.07.02. 08:38:05

@mütyür: legalább teleszarták az erkélyt/teraszt/akármit? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.02. 08:38:20

Úgy szép lassan nyílt a bicska a zsebemben, ahogy olvastam. :S Ebből posztot írni bakker, hát tényleg egyre inkább a legalja a CSP, de komolyan.

Mi a fene köze van hozzá, hogy a szomszéd hogy neveli a gyerekét???? Meg, hogy szerinte nem úgy kell... mindezt úgy, hogy neki egy sincs. Dől az egészből a sárga irigység, szerintem. És igen, van aki ilyenné válik, mondjuk ha a férje leszarja és az ő nyakába szakad a 4 gyerek, amire idegileg nincs felkészülve.

"Én azt látom, hogy az az anya nem szereti a gyerekeit." Honnan a fenéből tudhatná ő ezt? Alap rosszindulat basszus...

"Vajon én is ilyen leszek majd, úgy, hogy észre sem veszem?" Már most rosszabb vagy!

Az, hogy más hogyan éli az életét, nem a te dolgod! Ennyi!

fumerin 2013.07.02. 08:40:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): Gyere Bundás, ne bízzuk a poszterre a feladatot! Népesítsük be a Földet mi! :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:41:20

@mésange: Olvastam. Nem hiszem, hogy erről posztot kéne írnom, nem az én problémám csak példának hoztam. Annyit tudok, hogy a gyerek egyke, és már óvoda előtt is, otthon is mindig ilyen csendes volt. Az utóbbi években azért már kissé hangosabb. Főleg, mikor az anyjával veszekszik. Szóval, ahogy mondtad: fejlődött.
:DD

Papírsárkány 2013.07.02. 08:41:57

@mésange: egy donorra azért szükségetek lenne, ha jól sejtem... :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 08:42:31

@Bölcs Jaroszláv: én nem írtam, h a gyerek akkor és azért kiabál, mert azt akarja, h meghallgassák :)
szerintem nem ezért, vagy nem csak ezért szoktak kiabálni...
hangosak, mert felfokozott állapotban vannak. a fiam akkor is kiabál, ha épp egyedül játszik. pl vagy ő a T-rex, vagy ő az egyik nagyragadozó, aki vadászik. szerinte azok hangosak. ahogy szerinte akkor is jó ha üvölt, ha szalad, ha csúszdázik... gondolom egy adag feszültséget is kiad magából ilyenkor. mert hát azért egy gyereket is érik frusztrációk, főleg már az oviba (ahol pl a gyerekek egymást játék közben nem hallgatják meg, és pl annak az ötlete valósul meg, aki hangosabb) Röviden: nem hiszem, h azon múlik, h kit hallgatnak meg otthon a szülei és kit nem. ;)

fumerin 2013.07.02. 08:43:09

@Bölcs Jaroszláv: Én is egyke vagyok! No, de csendes nem lettem. :D Bár, ahogy öregszem, spórolok a felesleges beszéddel. Tudod, nekem néha a csend a legszebb zene és a legritkább állapot! :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:44:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nézd őt igazából egyetlen dolog érinti: ha elviselhetetlenül antiszociális magatartást folytatnak a szomszédai. Bár ez így első hallásra nem tűnik még annak. Bár lehet kellemetlen, ha az embernek teljes hangerőre kell állítania a tévét, mert másképp nem hallja mit mond Armandó Huanitának a kedvenc brazil szappanoperájában.
:DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 08:45:14

@akut schizo effektív pszichózis: nem ragadtad ki a lényeget? szar a poszterin házassága, évek óta nem jön a baba, pedig nagyon akarják. válás lesz a vége, mert egymást fogják hibáztatni, megutálják egymást.
A szomszéddal nincs gond, csak a poszterin még ott tart, h a szomszédra haragszik... :)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:46:52

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Nézd, ahogy írtam nem érzem magam illetékesnek a szomszédaim gyermeknevelési problémáinak (ha vannak ilyenjeik) megoldásában. Csak egy példát hoztam arra, hogy van ilyen gyerek is, meg olyan is.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:48:46

@Papírsárkány: Ha jól sejtem mésangénak eddig még mindig sikerült donort találnia amikor ilyen "benépesítési" szándékai támadtak.
:DD

pretty kitty 2013.07.02. 08:51:05

@Bölcs Jaroszláv: "Bár lehet kellemetlen, ha az embernek teljes hangerőre kell állítania a tévét, mert másképp nem hallja mit mond Armandó Huanitának a kedvenc brazil szappanoperájában."

Te, a Juanita szpanyol nev, Blazilijaba meg poltugalul becelneeeeeeek :PPPPPPPPPP

Dr.Rekettyés László 2013.07.02. 08:51:49

Azért az egy nagyon érdekes felfogás, hogy ha nekünk nem sikerül, akkor azon pörgetem magam, hogy mások milyenek már, akiknek van. Ha az óbégatás zavar, amiatt átszólhatsz (legfeljebb nem történik semmi, és esetleg elküldenek a puttonyba), de más gyerekének neveléséhez semmi közöd.
Amúgy anyuka nyilván ideges. Elmúlt a naccceri, talán már mindenkinek a szelet csapó apukával is tele van a nunija, de hát négy gyerekkel ugyan már hová is mehetne?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 08:51:56

@Bölcs Jaroszláv: én sem vagyok illetékes a szomszédaid nevelési módszereinek megvitatásában. írtál valamit, amire én is írtam valamit, ami eszembe jutott. ;)
A gyerekek nem egyformák, ebben egyetértünk. Nem is vitattam ellenkezőjét egy szóval sem. Csak a saját gyerekeimről nyilatkoztam érdemben. Őket picit ismerem. Ők hangosak. Ennyi. :)
Mondjuk az is igaz, h én is hangos vagyok. A röhögésemnél csak a tüsszögésem hangosabb! :)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:52:04

@Donna Juanita: Jól van na, ez biztos brazil cigány és azért választott ilyen nevet!
:DDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:53:33

@Donna Juanita: BTW én hallottam már olyanról, aki magyar állampolgár, és mégis spanyol nevet adott a gyermekének. Állítólag bizonyos etnikai kisebbségben igen divatosak a külföldi nevek.
:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.02. 08:55:07

@Papírsárkány: Ahány csapatépítőn voltam, mindenhol sűrű hallgatás volt. Nem volt egymás szavába vágás, inkább mindenki túl akart lenni rajta a legkevesebb szerepléssel. :)

pretty kitty 2013.07.02. 08:55:47

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: " A röhögésemnél csak a tüsszögésem hanosabb! :)"

Hihihiiiiiiiiiiiii!!!!!!!! HHHAAAAPCCI!!!!!!!! Egesszegedle teszokam!!!!! :DDDDDDDDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 08:56:03

@Bölcs Jaroszláv:

Valszeg a C típusú állampolgárok között dívik :) De ott a zolasz is. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:57:35

@Dr.Rekettyés László: Azért legyünk kicsit őszinték: nem biztos, hogy négy gyerek egyidejű nyüzsgése az állandó, maradéktalan cukiságnak és felhőtlen boldogságnak a forrása. Nyilván van ilyen (része) is, de azért előfordulhat, hogy időnként fárasztóak, idegesítőek, nem maradnak nyugton az istennek sem, mikor anyu épp szeretne egy kis nyugalmat maga körül, ezekről a kérdésekről mésange biztos autentikusabban tudna nyilatkozni. Szóval lehet, hogy a gyerekek anyjának sem éppen sétagalopp az élete, főleg ha a párja nem segít neki ebben, hanem ahelyett a házbeli csajokat hajkurássza.

Papírsárkány 2013.07.02. 08:57:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): ha a feladatokra gondolsz, ez igaz... ha viszont arra, amikor a tréner/animátor/stb beszélni/magyarázni próbál, olyankor jár a szája mindenkinek :)

Namely 2013.07.02. 08:59:16

Költözz olyan környékre, ahol nincsenek megélhetési gyerekgyárosok.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 08:59:32

@Papírsárkány: Úgy kell nektek, minek jártok ilyen helyekre.
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 09:01:51

@Namely: Öööö, javíts ki, ha tévednék: ugye jól gondolom, hogy az egy hangyafasznyival drágább megoldás, mint megírni egy posztot?
:DDD

pretty kitty 2013.07.02. 09:01:59

@Bölcs Jaroszláv: "BTW én hallottam már olyanról, aki magyar állampolgár, és mégis spanyol nevet adott a gyermekének."

Asz szemmi jen oat isz hallottam h madal allampolgalok Malijanak meg Jozefnek meg Malknak meg Petelnek nevezik a delekejiket......meg hat ude jaz en nevem isz hebel eledetu, asz jelenti h Iszten oloclanja ;)))))))) Ez van, nem hivhatnak mindenkit Alpadnak meg Almosznak meg Tohotomnek, kedvesz....ize....valjal neszegicc a nyelvemen vaaan....kedvesz Jaloclav!!!! ;)))))))))

Namely 2013.07.02. 09:01:59

@Papírsárkány: részvétem a vállalati tréningek miatt..... :(

Dr.Rekettyés László 2013.07.02. 09:03:08

@Bölcs Jaroszláv: Persze, négy gyerek mellett elhiszem, hogy nem mindig móka és kacagás az élet, de hát mindezt ők vállalták (gondolom).
Csak arra gondoltam, hogy ha apuka tényleg "mindenkinek csapja a szelet" (bármit is jelentsen ez), akkor valószínűleg nem minden stimmelhet otthon. És akkor halmozottan idegesítő lehet, hogy esélye sincs a nyugalomra a néninek, sok lehetősége pedig nincs arra, hogy bármi is megváltozzon. Gondolom nem túl nagyok még azok a gyerekek.

Namely 2013.07.02. 09:03:25

@Bölcs Jaroszláv: természetesen az, de ne sírjon, hanem javítson a helyzetén.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 09:05:13

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Az semmi! Pollen az csak az év egy bizonyos időszakában van! Én meg a hülyékre vagyok allergiás, azok viszont egész évben folyamatosan hülyék! Na erre varrjál gombot!
:DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 09:06:13

@Dr.Rekettyés László:

Szerintem nem csapja a szelet, csak ilyen természetű. Ismerek én is ilyet, adja a nagypályást közben meg csak így akar "népszerű" lenni. Egyszerűen így szocializálódott.

fumerin 2013.07.02. 09:09:11

@Dr.Rekettyés László: Nem egyszerű egyedül nevelni a gyerekeket. Az, hogy férj van, az nem jelenti azt, hogy nem egyedül nevel a nő.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.02. 09:09:26

@Bölcs Jaroszláv: Nálam az egyik szomszédban van egy gyerkőc, kapott egy furulyát, játszani persze nem tud rajta, de hangosan fújni azt igen... pár óra elteltével szörnyen idegesítő. Mellettem éppen felújítás van, a flex a kedvenc gépük és a körfűrész... nekem is! :D Hátsó szomszédban 3 gyerek, mellette szintén vagy 3. A leginkább kedvenc a másik oldalsó szomszéd, aki pisztollyal lövöldözött pár hónapja. Kimentem leordítottam a fejét és közöltem, hogy itt ő nem fog lövöldözni, mert kihívom a rendőröket, menjen a lőtérre. Erre azt mondja a többi szomszéd beleegyezett és hozzám is csengetett (reggel 9-kor hétvégén!), csak nem jöttem ki. Hát mondom bakker zuhanyoztam éppen és én nem egyeztem bele semmibe, szóval meg ne lássam még egyszer. A múlt héten a szilveszteri maradék tűzijátékot lőtte fel, mondtam neki következő alkalommal nem neki fogok szólni, hanem majd a rendőrnek magyarázkodhat a kapuban. Olyan jó az akusztika a két ház között, hogy mintha az ablakom alatt lőtte volna fel. Csodás volt! A kutyám is menekült belfelé, meg a macskák is.

Szóval mindenhol vannak "jó" szomszédok... nem változtathatja meg az egész világot.

mütyür 2013.07.02. 09:10:48

vki jöjjön velem KVzni :)

Dr.Rekettyés László 2013.07.02. 09:11:01

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Persze, az is lehet, hogy csak hangosan és mosolygósan köszön, aztán ettől már egyesek azt hiszik, hogy biztosan dugni akar.

Egyébként attól függetlenül, hogy poszterinának nem jött össze a gyerek, lehet, hogy önmagában tényleg gáz, ahogyan anyuka neveli őket. Mert ahogy leírta, nem csak egyszer-egyszer fordul ez elő, hanem nagyjából mindig. És akkor viszont azért lássuk be, jogos a kérdés: minek kellett ezeknek ennyi gyerek?

mütyür 2013.07.02. 09:12:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): ilyenek miatt lenne az, hogy ha nyernék végre a lottón, nem csak egy telket vennék meg, hanem az összes szomszédost is :D

Dr.Rekettyés László 2013.07.02. 09:12:44

@mésange: Most erre mit mondjak? Miért csinál neki négy gyereket, ha aztán nem törődik a nevelésükkel? Kívülállóként mást nem tudok mondani.

fumerin 2013.07.02. 09:12:53

@Dr.Rekettyés László: "tényleg gáz, ahogyan anyuka neveli őket"

Kívülről mindenki kurva okos ám! :D Honnan tudod, hogy gáz, csak egy irigy picsa írta ezt, aki lehet titkon utálja a kölköket, mert már neki soha nem lesz...a jelenlegi faszijától...

mütyür 2013.07.02. 09:15:51

@Dr.Rekettyés László: mert csak pár spermába kerül neki egy gyerek. utána már csak van, anyja nevelje, ő dolgozik, amit gyerek nélkül is kellene.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.02. 09:17:44

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nem is szoktam posztot írni belőle. :D Ez van, ha nagyon zavar, akkor szólok nekik, ennyi.

Dr.Rekettyés László 2013.07.02. 09:19:06

@mésange: De most azok alapján, amit leírt a csaj, szerinted nem gáz?
Most vonatkoztassunk el a többitől, és tegyük fel, hogy nem egy irigy picsáról van szó.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 09:19:24

@mütyür: Jaj, hát persze! Ha nekem annyi pénzem lett volna, akkor én is megvettem volna az egész domboldalt, hogy egy darab szomszédom se legyen, de tudod szegény ember vízzel főz.
:DDD

fumerin 2013.07.02. 09:19:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): Előkapod a cipőbokszot, két ujj belemárt, balta nadrágba csúsztatva, kendő fejen megkötve...és határozott kerítésugrással megoldható a para! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.02. 09:20:15

@mütyür: Egyébként ahol lakom, csendes környék úgy alapból. Szóval az esetek többségében nyugalom van. :)

Dr.Rekettyés László 2013.07.02. 09:20:29

@mütyür: Ja, esetleg lelép, ha már nagyon unja, de hát négy gyerekkel az már bizony necces.

fumerin 2013.07.02. 09:21:03

@Dr.Rekettyés László: Nézd, én sajátomat máshogy nevelem, más meg úgy, ahogy neki jó. Nem, nem ítélem el...és basszus, nekem kurva könnyű, miután 3 nagyom már partner inkább, mint gyerek.

mütyür 2013.07.02. 09:21:07

@Bölcs Jaroszláv: sosem értettem, a gazdag ember akkor mivel főz? :)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 09:21:09

@mésange: A baltát értem, a kerítésugrást is, de minek a cipőboksz? Lemaradtam valamiről?
:DD

Namely 2013.07.02. 09:21:36

@mütyür:
"vki jöjjön velem KVzni :)"
hirtelen úgy értelmeztem, hogy "vki jöjjön velem Kurvázni :)" :DDDD

fumerin 2013.07.02. 09:22:07

@Bölcs Jaroszláv: Olyan szexi "kommandósos" lenne BUndi tőle :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 09:22:13

@mütyür: Semmivel bakker az elmegy az étterembe! Hát még ezt sem tudod? Vagy főz neki a különbejáratú szakácsnéni.
:DDD

Dr.Rekettyés László 2013.07.02. 09:23:48

@mésange: Azelőtt az erkélyről óbégattál velük, fejhangon üvöltöttél velük és nem volt egy kedves szavad sem hozzájuk?
Szerintem nem.
Én viszont elítélem az ilyet, aki a fentiek alapján nevel gyereket.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 09:24:03

@mésange: De lehet, hogy Bundi anélkül is szexi. Sose tudhatod (hacsak nem találkoztál már vele, és nem állapítottad meg, hogy csak két ujjnyi cipőboksz hiányzik neki a szexiséghez! (el ne magyarázd, tudom, hogy a kommandsósok kenik magukat)

:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.02. 09:24:25

@mésange: XD Ezt most elképzeltem! Szerintem tudok én olyan csúnyán nézni, ha mérges vagyok, hogy nincs is erre szükség. :D

mütyür 2013.07.02. 09:25:03

@Namely: na még csak az kéne :D

@Bölcs Jaroszláv: jójó, proliként nehéz beleélnem magam :P

fumerin 2013.07.02. 09:25:37

@Bölcs Jaroszláv: @Bundabandi (Cookie Bunny): naon csinos menyecske! Én saját érdekében gondoltam, kicsit zordabban nézzen ki, hogy ne más forduljon meg a férfi szomszéd fejében. :D

fumerin 2013.07.02. 09:28:00

@Dr.Rekettyés László: Nem. Én melóra fogtam őket, megtanítottam nekik mindent, amit a nagyok. El nem vártam tőlük a precizitást, mielőtt gyerekmunkával gyanúsítana meg valaki! :D
Tök jó volt, amikor a gazdaságban a lábam alatt futottak, ástak mély gödröket, amibe simán bennragadtam a kapálógéppel....nem tudom. Nekem a gyerek partner, mint tulajdon. És hagyom érvényesülni. :)
Majd esténként összetettem a kezem és hálát adtam azért a pici csendért, amit csak akkor tudtam élvezni. :D

Dr.Rekettyés László 2013.07.02. 09:36:34

@mésange: Látod, és minden bizonnyal szebb életük van, mintha annyi jutott volna nekik, hogy ingerülten és fásultan üvöltözöl velük, és legszívesebben lepasszolnád őket három hónapra a nagymamáékhoz.

fumerin 2013.07.02. 09:41:56

@Dr.Rekettyés László: És ezek után bátram ki merem mondani: néha kurvára élvezem, amikor apukánál vannak! :D
Hidd el, nagyon elfárad az ember agya estére. Megértem, amikor a boldogtalan nőnek már csak annyi ereje van, hogy kiabálni tud.
És nem ítélkezem, mert tudom, nem minden nap könnyű egy szülőnek. Azt is bevallom, volt olyan, amikor már sírtam este a fáradtságtól. Ne ítéljük el azokat, akik ezt a feladatot magukra húzták.

mütyür 2013.07.02. 09:45:11

@Donna Juanita: a tegnapi után én ezt nem olvasom el :)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 09:46:00

@mütyür: Mondta valaki, hogy kötelező prolinak lenni? Hee? Na ugye, hogy ugye!
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.02. 09:47:17

@Donna Juanita: Asszem romlik az olvasótudományom. Elsőre úgy olvastam, hogy hány a nő a maszturbációtól, és nem értettem, hogy miért. Kénytelen voltam újraolvasni.
:D

pretty kitty 2013.07.02. 09:47:51

@mütyür: Pedig ebbe jisz vannak lendkivul meglepo tenyek amikle szoha sze gondoltal volna, mint pl.:

"Tízből nyolc nő erőteljesen a csiklónak nyomja a vibrátort maszturbálás közben"

XDDDDDDDDDDDD :)))))))))

Dr.Rekettyés László 2013.07.02. 09:51:21

@mésange: A szomszédban három gyerek van, és bevallom, néha idegesítő, amikor fél napokat sikoltoznak az úszómedencében. De persze világos, gyerekek! És a szülők is szépen nevelik őket.
Viszont nagyon sok olyat látok, ahol már az egy gyerek is teher. És ennek bizony sokszor ahhoz van köze, hogy apuka már a kanyarban sincs, és anyuka az összes keservét és frusztráltságát a gyereken éli ki, és amint lehetősége van, lepasszolja valahová. Na, én ezeket a gyerekeket sajnálom.

pretty kitty 2013.07.02. 09:51:51

@Bölcs Jaroszláv: Allitolag ha leggel puncit nyalc akkol utana pal olajig loccabbul tucc olvaszni.....de nejaggodd Jaloclav diszkleten fogjuk kezelni jeszt az impholmacijot ;)))))))) XDDDDDDDDDD

mütyür 2013.07.02. 09:53:15

@Donna Juanita: én asse tudom, mi az a vibrátor :) lehet mégis elolvasom :D

fumerin 2013.07.02. 10:00:30

@Dr.Rekettyés László: Ez sem igaz így, ebben a formában. Én azért látok párokat is "érdekesen" nevelni a kölküket. Amúgy nem kell leszólni senkit. Minden gyerek felnő egyszer, ez az egy biztos! :D

mütyür 2013.07.02. 10:03:15

@mésange: ez biológiai tény (kivéve, ha szülők idő előtt agyonverik...), de nem mindegy, milyen lelki bajokkal indul neki a felnőttlétnek.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 10:05:29

@Dr.Rekettyés László: Szerinted poszterin mennyit látja őket? Én el tudok képzelni egy olyan forgatókönyvet is, h minden késő du találkozik velük, amikor a melóból hazaér. Gyerekek már fáradtak, anyjuk is fáradt már, apa még nem ért haza a melóból. Anya készíti a vacsorát a négy kölök a levegőn, üvöltöznek, egymást szekálják, mert már fáradtak testileg, lelkileg, agyilag, h normális tevékenységet folytassanak, és nincs felnőtt, aki tudna velük abban az időben érdemben foglalkozni. (Korukat nem tudjuk, ha mind kicsi még, az elég kemény lehet!) Anya főzés közben, fáradtan nem a legjobb eszközhöz nyúl, kikiabál, h Gerzson mondtam már, h ne verd az öcsédet! Panni azonnal zárd el a slagot! Julcsi ne lökd olyan magasra Petit, mert kiesik! Nem! Add neki oda! Ne vedd el! Tedd vissza!
Megy a sok parancsszó... (Ilyen szituban a gyerekek nagyon rá tudnak érezni, h mivel tudnak figyelmet követelni)
Lehet csak ennyi. Este meg mindet átöleli, puszilgatja, olvas és énekel nekik. Ne szeretné őket, csak mert a napszakban vannak kritikus szituációk? Persze, lehetne más megoldás is, együtt főzni a gyerekekkel, bár a konyha mérete se mindegy, és lehet már ilyen projekthez nincs türelme a nőnek a nap végén. Vagy tehetné azt is, h addig leülteti a tv elé őket, de lehet jobbnak találja a levegőn való játékot még így is. Nem tudhatjuk, h mi zajlik a családban. Nem tudhatjuk, h minden nap és egész nap ez megy e. De persze lehet, h ez megy. Sok család él így, sőt, még durvábban. :S
De mivel egy gyerekre vágyó, de gyermektelen irigy picsa írta, vannak kétségeim a sztori valóság alapját illetőleg. :)

Te a az anyát vagy hajlamos elítélni, én inkább a poszterint. Aki ide posztot ír, már alapból gáz! De persze mindenkinek szíve joga, h merre hajlik! :)

Dr.Rekettyés László 2013.07.02. 10:05:49

@mésange: Azt írtam, hogy "sokszor ahhoz van köze", nem azt "hogy mindig úgy van, hogy...".
Ja, felnő. Ki így, ki úgy. Kiből ez lesz, kiből az.
Persze ez sem csak attól függ, hogy mit hoz otthonról.

fumerin 2013.07.02. 10:05:50

@mütyür: De mi, nem tehetünk semmit. És nem érdemes ítélkezni, mert attól sem lesz ez máshogy. :)

Dr.Rekettyés László 2013.07.02. 10:10:14

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Én kizárólag abból indulok ki, amit a poszterin leírt.
Már fentebb is leírtam, hogy persze simán benne lehet a túlzás és az irigység is.
Azt írja: " fejhangon üvölt velük EGÉSZ NAP"
Persze nyilván ez is túlzás, mert biztos, hogy nem 0-24-ben, de az is lehet, hogy poszterin egész nap otthon van, és tényleg folyton ezt hallja.
És HA mindez így van, akkor ez valóban kurvára idegesítő lehet.

mütyür 2013.07.02. 10:17:21

@mésange: ezért is írtam már első kommentemben, hogy mi a lófüttyért szól bele.

múlt héten belefutottunk egy spektrumos műsorba, ahol a nagy civilizált amcsi/angol pasas sírvafakadt, hogy mennyire rossz a gyerekeknek vhol egy nemcivilizált helyen, és legszívesebben elvinné őket, hogy "normális" életük lehessen. kiakadtam ezen a fennhéjazós stíluson. boldogabbak a gyerekek, ha van internetük, meg laptopjuk meg mittoménmijük? ha egész nap az udvaron rohangálnak az baj? (ha most az éhezést meg ilyeneket kivesszük, mert nem erről volt szó a műsorban)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 10:20:18

Megvan miért kell a 4 gyerek. Adókedvezmény.

fumerin 2013.07.02. 10:22:54

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Tudod mi a bazdmeg a kedvezményben? Nem keresek annyit, hogy megérje! :D Nem a csórók sportja az adókedvezményért szülni, hidd el. :D

fumerin 2013.07.02. 10:25:52

@mütyür: Minden szülő más gyerekében, nevelésében szálkát talál. Gerendára meg megteríti a vasárnapi ebédet! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 10:28:45

@mésange:

Tudom. De nem is írta a posztban hogy nyomorognak sokgyerekék. :)

mütyür 2013.07.02. 10:28:48

@mésange: tény, hogy magunkba nézni sokkal nehezebb és fájdalmasabb :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 10:29:23

@Dr.Rekettyés László: "És HA mindez így van, akkor ez valóban kurvára idegesítő lehet."

Hát, az igen. De, ha egész nap otthon van a nő, akkor meg is érdemli! :D

fumerin 2013.07.02. 10:32:35

@mütyür: Én bátran ítélkezem magam fölött! Szerinted vissza merek szólni magamnak? :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 10:34:28

@mütyür: "boldogabbak a gyerekek, ha van internetük, meg laptopjuk meg mittoménmijük?"

Fú, ne is mondd! Kész vagyok! Rendszeresen buszozok, és látom a max 12 éves kölköket a buszon. Mindnél okos telefon és azt baszkodja! Gondolom van rajta net, csetel, meg fészezik. Én nem akarok a gyerekemnek ilyen telót! Kérdeztem is a férjem, ha a mi gyerekünknek nem lesz ilyen, az neki ciki lesz? Ki fogják röhögni, kiközösítik? Vagy mi a faszom lesz? :S Ehh!

mütyür 2013.07.02. 10:37:07

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: igen én is gondolkodtam már ezen, hogy muszáj-e előbb-utóbb beszállni a mókuskerékbe, hogy a gyereket ne cikizzék. Majd kiderül nálatok, akkor mondd el az eredményt :) sztem ha gyereket kezdetektől "más" szellemben neveled, mik az értékek, lesz annyi önbizalma és kiállása, hogy megvédje magát. kisebb-nagyobb csetepaték meg úgyis vannak a kölkök közt, ha van ipadje, ha nincs :)

pretty kitty 2013.07.02. 10:41:12

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Nem fogjak kikozosziteni cak szajnalni fogjak amijel ien szohel culeji vannak :PPPPPPPPP

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 10:43:10

@mütyür: nem tudom mi a fontosabb, erősebb abban a korban. a beilleszkedési vágy, vagy anya értékrendje. :)
Hát pár év múlva kiderül! Majd megírom! :)

(de mindenképp gáz, ha tényleg ez kell majd ahhoz, h ne lógjon ki a sorból. nem tudom am, h így van e. igyekszem optimista maradni. talán majd akkor is fontos lesz még, maga a gyerek, h milyen.)

Kytia 2013.07.02. 10:46:52

Én folyamatosan le voltam passzolva, mert a szüleink a kedvenc hobbijukról nem voltak hajlandók lemondani és kapóra jött, hogy volt egy idősebb, aki majd vigyáz ránk. De hogy őszinte legyek, kurvára nem bántam egy percig se. Ott volt a nővérem, az ikertesóm, a szomszédban az Andi, aztán később meg a Noémi is, és velük aztán úgy röppent el a nap, hogy este amikor hazaérkeztek anyámék, már csak olyan szintig érdekeltek, hogy "hoztál valamit?".
Ne csináljunk már úgy, mintha a szülő hüvelykujjának folyton a gyerek seggébe dugva kéne lennie, mert különben leereszt a szerencsétlen. X év fölött egyébként is minden jobban érdekli a gyereket a szüleinél. A gyerekről gondoskodni kell, meg biztosítani a fejlődéséhez szükséges kereteket, nem non-stop szórakoztatni. Szerintem. Persze nem tudom. Ikerként mindig volt társaságom, nem sírtam soha anyukám figyelme után. Viszont akkor itt a válasz, hogy miért jó a 4 gyerek a családban.:D

Namely 2013.07.02. 10:51:55

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
" Megvan miért kell a 4 gyerek. Adókedvezmény."
há' dikmá' segíííííííííííííííííííííííííílllllyyyyyyy

fumerin 2013.07.02. 10:59:57

@Kytia: Ikertapasztalatot kérek! Mennyi idősen jutottatok el oda, hogy nem akartátok egymásra ráerőltetni a saját akaratotokat? :D

pretty kitty 2013.07.02. 11:00:42

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: A delekle nezve nem ciki mel nem o tehet allol h mien culeji vannak ;)))))))) de baccusz novelkem nem igaz h nem bilc nekik ed nyomolult telot megvenni, nem mucaj a leguabb iPhone leden, vmi gadi kisz Camcung isz megteci......

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:02:25

@Namely:

Az is jár, családi pótlék vagy mi a fasz. De e mellett adókedvezmény is van, ha elég sok rabszolgát kreálsz a patásorbánnak.

pretty kitty 2013.07.02. 11:05:17

@Kytia: Pooontoszaaaaan!!!!! Civembol coltal majisz :DDDDDDDDDDDD

fumerin 2013.07.02. 11:05:26

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Van segély is...csak én spec. fehér vagyok, nekem nem jár. :( Pedig én még a kölökre is fordítanám.
Kicsit ideges is vagyok néha, amikor segélynapokon kiülnek a "rászorultak" a presszó teraszokra, és isszák a pialapot végig. Mindegy, nem irigykedem tovább, nem visz előre :D

Frigyes ur 2013.07.02. 11:06:26

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Eccer kiszámoltam, több lenne a nettóm, mint a bruttóm 3 györökköl :x Azért ez igazságtalan orális szex.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 11:07:10

@Donna Juanita: nem a pénz miatt nem vennék neki. Biztos lenne rá keret. Egyszerűen úgy gondolom, h egy ekkora gyereknek egy ilyen kütyüre nincs szüksége. minek neki a net az utcán? otthon se hagynám és nem is fogom, h korlátlanul szörföljön a neten (egy bizonyos korig) vannak jobb, szórakoztatóbb, és érdekesebb dolgok is. nálunk tvzés sincs. :)

Frigyes ur 2013.07.02. 11:12:04

@Kytia: "Én folyamatosan le voltam passzolva..." Ezen miért nem lepődöm meg... :))

fumerin 2013.07.02. 11:12:39

Egyébként, én az a fajta állat vagyok, aki minden kinőtt ruhát és tárgyat elajándékoz a rászorulóknak. Tettem is ezt egy családdal 1 évig. Aztán megyek piacon, a rászorult csaj okostelót vesz éppen. Elnéztem enyémet, amit a szentlélek tart össze, és elgondolkodtam. Majd fogtam a sok gyerekholmit, felkerestem egy átlagos családot(ismerősök), felajánlottam, inkább oda adom nekik, ha szívesen fogadják. Nekik lehet segíteni, mert amit ezzel megspórolnak(nem kell megvenniük), azt tudom, gyerekre költik.

pretty kitty 2013.07.02. 11:15:02

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Najo de mennyi jaz a bizonyosz koooool?? ;))))))

Namely 2013.07.02. 11:15:12

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
hiába minden, így is csökken a népesség, jön is az újabb népesedési akcióterv..... így a nemzeti párválasztó sikerén felbuzdulva..... :DDD

Namely 2013.07.02. 11:18:13

@mésange:
(facepalm)
ha valami felesleges, azt add el.... :]

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 11:18:58

@Donna Juanita: én itt max 12 éves gyerekekről beszéltem...
korlátlan netezés amíg gyerek, addig tuti nem. ami persze nem jelenti azt, h el van tiltva a nettől.

fumerin 2013.07.02. 11:21:01

@Namely: Mindenki ezzel jön. :D Én meg tudom, nekem akkor volt annyim, hogy ezeket megvegyem, akkor legyek olyan jó fej, hogy okozzak vele örömöt. Akkor is, ha faszság, amit csinálok. :D
Egyébként, én ha valakitől kaptam valami gyerekholmit, az kurva élet a csóró barátnőimnek jutott csak eszébe. :D

mütyür 2013.07.02. 11:24:39

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: egy minimalista mobil akkortól kell sztem egy gyereknek, ha egyedül jön-megy suliból. Ha bármi van, ennyi kell. de nem több.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:25:02

@Frigyes ur:

Az lenne az igazságos, ha hörcsög után is járna segély meg pótlék :) Mennyi hörcsögöm lenne! :)

Hurri Kán 2013.07.02. 11:25:33

@mütyür:
Ha érdemben bármi van, nem fogja tudni elővenni a telefont és használni...

Frigyes ur 2013.07.02. 11:27:35

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ja, 'a hörcsög is viszi a pénzt' :))) Szerintem ha hatalomra kerülünk, vezessük be. A macskatartást pedig adóztassuk meg.
Hüpp, most könny szökött a szemembe, mert ez remek gondolat.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 11:28:17

@mütyür: igen, ezzel egyetértek. korábban olvastam, h van kifejezetten gyerek mobil, amivel a gyerek csak beprogramozott telószámokat tud hívni. én ilyesmire gondoltam... de a látottak alapján azt hiszem ezt nem igen veszik a szülők. :)

pretty kitty 2013.07.02. 11:29:37

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Akkol egec 13 evesz kolukik nem lecc a delekejidnek teloaaaaa?? :OOOOOOO Az azel ud naon dulva lenne.......:OOOOOOOO

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:32:44

@Frigyes ur:

Macskatartási hozzájárulás. :) Nem adó! Hozzájárulás :)

Kytia 2013.07.02. 11:33:06

@mésange: Hátőőőőőőő. Idén múltunk 30 és még dolgozunk ezen.:D
Viccet félretéve én azt hallottam (és nálunk is így volt), hogy ikreknél mindig az egyik a a vezető és a másik követi. Sajnos, a szülőknek is könnyebb mindig az erősebbnek adni igazat, mert abból van a kisebb konfliktus, de amúgy nagyrészt a két gyerek között kialakul valami összhang. Ettől persze még nem lesz csend és nyugalom, mert az egyik szereti basztatni a másikat, aki meg egész nap visít.:D Átlagos idegrendszerű anyuka ettől is már a plafonra kerül igen hamar.:D
Amúgy mi ugye kétneműek voltunk, tehát iskolába kerülve más-más társasággal barátkoztunk inkább. Ha azonos neműek, akkor lehet, hogy más a helyzet, bár olyankor is mindig van egy akaratosabb és egy beletörődősebb.

@Frigyes ur: Biztos azért, mert te is folyton le voltál.:D

fumerin 2013.07.02. 11:33:09

Teló, laptop, tablet...nekünk van, de nem az a lényeg. Meg kell tanítani őket a használatra, izééé, arra, hogy mire való.
16 évesem tabletre könyveket tölt, leszarja a wifit,, csak a letöltési időben kapcsol rá. Olvas.
14 és 10 évesem ha gépet kapcsol, csak azért netfüggő, mert együtt játszunk.
Telefon családbarátban, nem is mindig töltök rá lóvét, minek? Engem tud hívni, fizetem alapot(enyém az előfizetéses persze ehhez).
Megy ez tescosan is és okosan. Ehhez kell őket felkészíteni.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 11:33:36

@Donna Juanita: okos telefonról és korlátlan netről beszéltem. ja, és nekem nem 13 éves korig gyerek a gyerek! 15 évesen se fogom hagyni, h egész nap a gép előtt üljön! de reményeim szerint tartalmasabb életet biztosítok neki addig majd ahhoz, h ne csak a hülye számítógépes játékok és a net érdekelje! És akkor nekem majd nem is kell korlátoznom... ;)

mütyür 2013.07.02. 11:35:24

@Hurri Kán: de ha késik 10 percet, hadd ne kapjak szívrohamot, hanem felhívhassam. ha neadjisten baleset éri, mentősök ki tudják keresni a számomat. Minden szarra nem lehet felkészülni, esetek többségében csak optimista vagy (nem rabolják el, stb.)

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: hát itt sem, pedig kishazánk lakosai állítólag szegények :)

fumerin 2013.07.02. 11:35:43

@Kytia: Vegyesek. Szal azt látom, fiú a fiús játékokra akarja bevonni, lány a lányosra. Majd összevesznek és miután nem jutnak semmire, jönnek és engem bosszantanak, mint falra rajzolunk, tojásokat segítünk feltörni...:D Közösségben nincs gond, ők is nemre választanak társaságot. Csak együtt képtelenek fél óránál tovább együtt játszani úgy, hogy ne legyen valami konfliktus. :D Reméltem kinövik gyorsan...elvetted uccsó reményem. :D

Frigyes ur 2013.07.02. 11:38:34

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Köszönöm a kiigazítást, Nardolcsy! :)

@Kytia: Ó, hát ha a szüleim ismertek volna téged, minden nap hálát adtak volna az égnek ééértem. A nagyszüleim pedig igenis nagyon szerettek, biztos azért vittek a bátyussal minket hozzájuk folyton :P :D

mütyür 2013.07.02. 11:38:59

@Frigyes ur: @Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: kapjátok be! :D sztem meg számolják ki, milyen fajta kutya éves átlagban mennyi taposóaknát termel, és e szerint fizessenek...hozzájárulást :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:39:25

@I am Not A Princess I am A Khaleesi:

Ja, te jobban tudod mi érdekli. :) Elrontasz egy jövőbeli Steve Jobs-ot vagy Linus Torvaldsot, mert "tartalmasabb" szerinted a foci vagy ilyesmi :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:40:46

@mütyür:

Egyedülálló macskásnőknek további hozzájárulást kell fizetniük. :) Természetvédelmi költségtérítés (a macskák rengeteg kárt tesznek a természetben).

mütyür 2013.07.02. 11:41:29

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: háápersze, elviheted 1 forintért is :) aztán havonta a min. tízezreket fizetheted és akkor az csak a részlet, ehhez jön a havi. mindig csodálkozom, honnan van az embereknek ennyi felesleges pénze... a mobilszolg. boltjaiból mindenhol kifolyik az embertömeg.

Kytia 2013.07.02. 11:41:33

@mésange: Próbáld meg variálni. Pl. féltékeny Barbie-k kardoznak lézerkarddal Ken-ért. Abban van mindkettő.:D
Társas amúgy nem működik?

Frigyes ur 2013.07.02. 11:42:31

@mütyür: A kutya az ember legjobb barátja, sztem Nardyval egyetértünk abban, hogy a kiskutyákra plusz juttatás járna, meg minden olyan fajtára, amit szeretünk, csak undikra nem :)))
A gumicukrot pedig örömmel bekapom, ha arra gondoltál :)

mütyür 2013.07.02. 11:43:32

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: miféle természetben? :D jójó, megrágja a vízipálmám leveleit, de ez hadd legyen már az én gondom :)

fumerin 2013.07.02. 11:44:08

@Kytia: 3 évesek múltak, szabálytudatot most alakítom, még kicsik. A meséken is összevesznek. :D
Volt olyan, hogy mesekezdeményezést próbáltam náluk. Előzménye a séta volt a parkban, ahol láttunk mókust. Mindegyik megpróbálta elmesélni, figyu a különbséget:
Lány: Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy mókus, aki felmászott a fára.
Fiú: Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy kislány, akinek elment az esze.

Szal, hidd el....nem egyszerűek. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 11:44:28

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: én semmitől nem tiltom őket, ami érdekli, pedig 4 és fél, meg 2 és fél éves. Mind a kettő pl elég jól kezeli már az iPhone-t. Szóval még van remény... ;)

Frigyes ur 2013.07.02. 11:44:29

@Kytia: A fiúkkal nem lehet barbiezni. A tesóm sem tudott, nyomiskodott :))) Bezzeg én simán lőttem a játékkatonákra, a fiújátékok sokkal könnyebbek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:45:39

@Kytia:

Darth Barbie. Pink Yoda és meleg Lando Calrissian. :)

@Frigyes ur:

Gumicukrot én is elfogadom (és odaadom az illetékesnek). Igen, a cuki kiskutyák után mint pl Bubu, komoly pénzek járnának. Lenne egy Cukisági Államtitkárság, ahol elbírálják a cukisági illetéket. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:46:34

@mütyür:

A Vizipálmák Szabadságáért Alapítvány tiltakozik a bánásmód miatt! :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 11:47:43

@mütyür: jaja, a kihagyhatalan, ezmegérirészletre cuccok! kinek mi a fontos... :)

Kytia 2013.07.02. 11:49:10

@Frigyes ur: És a bébiszitter is csak azért vigyázott rátok folyton, mert nagyon szeretett.:D

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hehe. Erről volt főnököm jutott most eszembe. Két fia volt, az egyik folyton kint akart focizni, igazi eleven gyerek volt, a másikat viszont csak a gép, meg a matek érdekelte, cserébe sorra nyerte a tanulmányi versenyeket. Erre ez mit vesz nekik karácsonyra? A kis elevennek könyvet, a másiknak meg (mobil helyett, mert amúgy azt akart) focilabdát. És kifejtette nekem, hogy mert nem elégedett azzal, hogy az egyik folyton ez, a másik meg folyton az.
A lényeg, hogy senki ne lehessen az, akinek született, milyen snassz lenne már az.:DDD

Frigyes ur 2013.07.02. 11:49:14

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Barth Barbie :D

Local Mabel, sosem tudná meg agernika, állj át az Erő Sötét Oldalára! :)
A dec. közepén született zöld szeműeknek pedig nem kéne adót fizetniük.

Frigyes ur 2013.07.02. 11:50:21

@Kytia: Ha lett volna biztos nagyon szerett volna ő is! :)

mütyür 2013.07.02. 11:52:29

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ha megtudják, hogy a vizét is rendszeresen megissza :D

@mésange: és az ilyeneket hogy bírod ki röhögés nélkül? :DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:54:05

@Frigyes ur:

Gumicukorkoncesszió? :)

@Kytia:

Biztos örültek a gyerekek. A könyv és a labda is igen hamar gazdát cserélhetett :)

Frigyes ur 2013.07.02. 11:55:34

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Micsoda remek ötlet! Nagy elmék, ha találkoznak! :) Szeretnél WoW segélyt?

Kytia 2013.07.02. 11:55:47

@mésange: Hmm, ez mondjuk ismerős. Mi is írtunk anno novellákat. Az öcsém mesterművei nagy részének a lényege az volt, hogy "a tesóm nagyon hülye és még hozzá barom is". Nekem viszont eszembe sem jutott bármit is írni róla. Azt hiszem, a fiúk nőgyülölőnek születnek, a nők meg eredendően szarnak a pasik fejére.:DDD

@Frigyes ur: Igen, ez nálunk is így volt, hogy inkább én fiúskodtam, mint fordítva.

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na tessék. Rózsaszín masz Darth Vader-en és máris minden adott.:D

Αphelion 2013.07.02. 11:55:49

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "15 évesen se fogom hagyni, h egész nap a gép előtt üljön!"

Arra vonatkozoan mar vannak terveid h hogyan fogod ezt a nemhagyast fizikailag kivitelezni? ;) Engem olyan 13 es 19 eves korom kozott folyton azzal nyaggatott anyukam h "Jaaj kisfiam folyton csak a gep elott ulsz, menjel mar ki kicsit" de ettol meg nem ereztem kulonosebb kenyszert ra h kimenjek :P XD

fumerin 2013.07.02. 11:56:17

@mütyür: Sehogy. :D
Amúgy rohadt jól megtanítottuk őket kommunikálni, már sokszor a szöveg önmagában is ciki. :D
Dokinéninél is fiam poénja: Doktornéni, te megetted a pálcikáról jégkrémet? (tuod, amivel szájba turkásznak) :D és rengeteg ilyen és ehhez hasonló...:D

Kytia 2013.07.02. 11:57:59

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Jaja, gondolom, megoldották. Az ilyen jellegű szülői próbálkozások általában kudarcba fulladnak. REMÉLEM.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 11:59:00

@Frigyes ur:

itemlvl alapú támogatás. Nemrossz! :) Törpehörcsögre további támogatást! :)

Frigyes ur 2013.07.02. 11:59:44

@Kytia: "Az öcsém mesterművei nagy részének a lényege az volt, hogy "a tesóm nagyon hülye és még hozzá barom is"." Máris szimpatikus! :) És sosem gondolkodtál el azon, hogy ez kritika, de nem a női nem felé? :))

Ááá, a tesóm fiús volt, csak akkor épp nagyon akart játszani velem. De az óvodában pölö csak fiú barátaim voltak. Nem is lett belőlem igazi nő :(

A rózsaszín Darth Vader ellen tiltakozom!

mütyür 2013.07.02. 12:01:36

@mésange: :DDD remélem, ahogy tudod, gyűjtöd ezeket :D

Frigyes ur 2013.07.02. 12:02:14

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Köszönöm, ez csak úgy jött. Meg a fehéraranyakra. Meg a zsemlepöttyösekre.
A Dorottyákat ne adóztassuk meg külön? Meg a Rékákat? És a Lászlókat is persze természetesen.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 12:02:27

@Aphelion 2013: írtam már. megelőzés: "reményeim szerint tartalmasabb életet biztosítok neki addig majd ahhoz, h ne csak a hülye számítógépes játékok és a net érdekelje! És akkor nekem majd nem is kell korlátoznom... ;)"

Meg a tervem az, h se tv, se számítógép nem lesz a szobájukba 12-14 éves korig, és ha maguk nem igénylik, akkor utána se... De ezek még nem végleges dolgok, mert ebben nem csak én döntök. Van egy apjuk is, aki szerint a számítógép kell majd a tanuláshoz, de a netet lehet szűrni... Még van egy kis időnk, h közös nevezőre jussunk e téren. :) De mondjuk roppant nagyot csalódnék magamba, ha a fiaimat tényleg semmi más nem kötné le/nem érdekelne, csak a számítógép. Nagyon nyomik lennének, és nyilván lenne hozzá közöm! :)

fumerin 2013.07.02. 12:03:41

@mütyür: Igen, bár nem mindig vagyok boldog.
Emlékszem pecáztunk, lányom előreszaladt, majd 400m-ről kiabált vissza: Nézzétek, mennyi cigány van! :D El is süllyedtem...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 12:04:06

@mütyür:

Macskásképek megosztásáért bírságot kellene fizetni.

mütyür 2013.07.02. 12:04:33

@Frigyes ur: nagyon-nagyon rángatod az idegeimet!! :D

mütyür 2013.07.02. 12:05:45

@mésange: :DDDDD

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: most már csak családomat meg kollégát baszogatom cicc-képekkel :D

fumerin 2013.07.02. 12:07:47

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Megfelelő addon használatért is kéne valami támogatás, healbotért külön! :D

Frigyes ur 2013.07.02. 12:09:20

@mütyür: Hörcsögországot? Hm, nem lenne az mégis túl nagyratörő?

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Egyetértek.

mütyür 2013.07.02. 12:10:37

@Frigyes ur: félsz, hogy csak egy félfalunyi lenne az ország, körbevéve cicákkal? :)

Frigyes ur 2013.07.02. 12:11:11

@mütyür: *ártatlan szemekkel pislogás* Ennyire bírod a Lászlókat? :O

@_Ω_: PS! Borzasztó, kiégett a szemem.

Frigyes ur 2013.07.02. 12:12:54

@mütyür: A cicákat kiskutyák tartanák távol, és legalább jó arcok laknának csak benne. Ha nagyon akarnánk hörcsögökkel leigáznak a Galaxist is. :P

Frigyes ur 2013.07.02. 12:13:40

@_Ω_: A görög betűket is megadóztatnánk!

_Ω_ 2013.07.02. 12:16:06

@Frigyes ur: Annyi nickem volt már, hogy egy másikra váltani észrevétlen változás lenne. :)

Frigyes ur 2013.07.02. 12:17:32

@_Ω_: A több internetes névvel rendelkezőket is megadóztatnánk.

_Ω_ 2013.07.02. 12:20:03

@Frigyes ur: A több internetes névvel rendelkezők jellemzően visszatérítik maguknak az adót, ti meg majd néztek, hogy negatív az egyenleg hó végén. Aztán a bank még arra is horror kamatot számol fel. El kell adnod a hörcsögöket rabszolgának... Biztos, hogy ilyen messzire szeretnél menni? :)

Frigyes ur 2013.07.02. 12:24:10

@_Ω_: Nem lenne adó visszatérítés.
Az utolsó előtti mondatot vegyük úgy, hogy nem láttam, és akkor élhetsz még.

mütyür 2013.07.02. 12:28:24

@Frigyes ur: nagyúr és az ártatlan pislogás.. ahhaaamm :)

kiskutyákat arrébbrúgjuk, illetve megetetjük velük a maine coon-okat :)

_Ω_ 2013.07.02. 12:28:39

@Frigyes ur: Ugyan-ugyan... Ahhoz az adóvisszatérítéshez nincs szükség a közreműködésre, sőt, előtte nem kellett léteznie sem. Nincs hibátlan rendszer. Vegyük úgy, hogy nem dolgoztatom halálra a hörcsögöket - pedig kellenek a hörcsögkerék termelte megawattok míg a gépek dolgoznak az adóvisszatérítés problémáján... :)

_Ω_ 2013.07.02. 12:35:25

@mütyür: "megetetjük velük a maine coon-okat" - szerinted a kiskutyák szeretik a maine coon husit? Fogalmazz egyértelműbben, mert ez így elég rosszul hangzik! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 12:35:56

@mütyür:

Tehát kimeríted a családon belüli erőszakot és a munkahelyi terrort is. Halmozati büntetést utalok ki. :)

maine coonokat max múzeumban láthatnál illetve a génjeiket elraktároznánk. Harcimacskának minősítem őket.

@Frigyes ur:

"I find your lack of faith disturbing"

mütyür 2013.07.02. 12:41:20

@_Ω_: kutyik a maine coon elitosztag hadizsákmánya lesznek... így jó? :D

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: áhhh, nem tiltakoznak annyira :)) csak kolléga szokott olyan genya lenni, amikor mesélem, mit rosszalkodik cicc, hogy ő már rég odébbrúgta volna :D :'(

_Ω_ 2013.07.02. 12:42:35

@mütyür: Igen, így már egyértelmű a harctéri helyzet! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 12:42:41

@mütyür:

Nem poénkodik, hasznos tanácsokkal lát el. :)

Frigyes ur 2013.07.02. 12:48:42

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hogy mi milyen jól elirányítanánk az országot, rendkívül bölcs döntéseket hoznál.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 12:48:58

@mütyür:

Megértem, drabális testeddel összezúzol bárkit és bármit. :)

Frigyes ur 2013.07.02. 12:49:31

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Szegény mütyür totál nincs képben, bolondságokat beszél Omegával egyetemben.

_Ω_ 2013.07.02. 12:51:56

@Frigyes ur: Gumicukor-túladagolásban szenvedsz. Beutallak elvonóra...

Frigyes ur 2013.07.02. 12:54:10

@_Ω_: Elvonásban :(

(Lécci töröld az utolsó hsz.-om!)

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: agernika meg a hadügy.

mütyür 2013.07.02. 12:56:24

@Frigyes ur: virágszálakat csak macs bánt, nem én :P én csak azt bántom, aki macsot bánt :)

Namely 2013.07.02. 12:59:49

@mütyür:
macsot nem szabad bántani, csak átalakítani 'cípősz szósz'.....

mütyür 2013.07.02. 13:02:50

@Namely: mondod ezt, az avataroddal :)

Namely 2013.07.02. 13:03:58

@mütyür: ó bazeg, most rámpirítottál..... 1:0..... :DDDD

_Ω_ 2013.07.02. 13:07:46

@Frigyes ur: Oh, vagy úgy, elvonásban. Tény, hasonlók a tünetek, tévedhettem is a diagnózis felállításakor; mégiscsak te vagy az orvos. Oké, akkor bekötünk egy gumicukor-infúziót. :)
(Melyik hsz-t töröljem? Ha blogos kommenttörlést kérsz, írd le hozzá az időpontot és törölve lesz.)

mütyür 2013.07.02. 13:08:09

@Namely: dehogy pirítalak, kicsi vagyok, de nem kínai :)

Joe69 2013.07.02. 13:09:19

A nők vagy nagyon szeretik a gyerekeket, vagy a legundorítóbb gyűlöletkomplexusokat hozzák ki belőlük, ha nincs nekik. Itt is ez van. Ismerős szinglicsordám egyedei többször is produkáltak már ilyesmit.

Frigyes ur 2013.07.02. 13:09:24

@_Ω_: Gyorsan, ma még nem is ettem :(
(Frigyes ur 2013.07.02. 12:52:39 Ezt légy szíves.)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 13:14:16

@Frigyes ur:

Zsu meg gernika lehetne osztott belügyminiszter. :) cyd meg mondjuk kulturális államtitkár :)

Αphelion 2013.07.02. 13:14:22

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "Meg a tervem az, h se tv, se számítógép nem lesz a szobájukba 12-14 éves korig, és ha maguk nem igénylik, akkor utána se"

En mar most lefogadom h igenyelni fogjak :P Ha azt latjak h az osztalytarsaiknak mind van, te meg probalod ha nem is tiltani de "ovni" tole oket, akkor sokkal jobban fogja izgatni oket mintha kiskoruktol mas se lenne a szobajukban mint szamitogep.

"De mondjuk roppant nagyot csalódnék magamba, ha a fiaimat tényleg semmi más nem kötné le/nem érdekelne, csak a számítógép."

A szamitogep onmagaban viszonylag keves embert erdekel, az erdekli oket ami rajta van ;) En amint mondtam tini koromba folyton a gep elott ultem es nem lettem nyomi, mostanaba inkabb azzal csesztet a fonok h toltsek mar egy kis idot neha az irodaban is, ne folyton csak a logason jaron az eszem XD ;))

Frigyes ur 2013.07.02. 13:15:36

@_Ω_: Köszönöm szépen!

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hadügyminiszter és államtitkár. cydtől mentse meg a Hörcsögországot az Isten! :)

_Ω_ 2013.07.02. 13:17:59

@Frigyes ur: (Nincs is ilyen komment... Már. :P )
Sajnos még senki sem fotosoppolt gumimacikkal teletömött infúziót, úgyhogy csak ezt tudom küldeni, azért elég jól néz ki ez is:
a.tgcdn.net/images/products/additional/large/ee56_gummy_bear_ice_cube_tray_glass.jpg
Talán jobb is, ha nem intravénásan fogyasztod. :)

_Ω_ 2013.07.02. 13:27:07

@mütyür: Bissztos kell egy olyan is a csapatba akit okolni lehet a társadalom macskás devianciáiért. ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 13:38:06

@mütyür:

cydnek jó ízlése van és jó humora, a macskát elnézzük neki. Toleránsak vagyunk, nehogy az a vád érjen bennünket hogy nem. :)

Kytia 2013.07.02. 13:45:51

@Frigyes ur: Na de most mondja a mésange, hogy náluk ugyanez van. Máris reinkarnálódtunk tesómmal?:D Vagy véletlen egybeesések sorozata?:)

@_Ω_: Az erő LEGSÖTÉTEBB oldala.:D

Kytia 2013.07.02. 13:49:19

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Nekünk egy teljes évig nem volt anno tévénk. Karácsonykor kibaszódott és egy évig nem vettek újat. És a legviccesebb, hogy tudod, mi volt a különbség a között az egy év és a többi között? SEMMI.:D

_Ω_ 2013.07.02. 13:50:48

@Kytia: Egy fekete ruhás Vader valahogy olyan barátságos. De a rózsaszín! Annál kevés félelmetesebb kombinációt tudnék elképzelni! :D
Vagy csak nincs elég fantáziám. :P

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 14:08:11

@Kytia: mert előtte se néztétek, vagy mert átjártatok a szomszédba megnézi a fontos műsorokat? :D

@Aphelion 2013: Szerintem végletekben gondolkozol. Tiltani nem tiltom őket most se, semmitől. Nem is fogom. A szobájában lehet hogy nem lesz 13 évesen számítógépe, és? Attól még fog géphez jutni. Én csak azt szeretném, hogy ha nem lenne agyhalott, akinek csak a virtuális térben vannak barátai, nem sportol, nem haverkodik, nem csajozik, csak gyilkolja az orkokat, mert ez az életében az egyetlen öröm és sikerélmény. Mit jelent az, h folyton a gép előtt voltál? Nem voltak barátaid, nem voltak programok, ahova eljártál? Mert ha ilyen voltál, akkor nyomi tini voltál, és talán depis is. Az hogy kijöttél ebből, az szerencsés fordulat. Ha a gyerekem egész nap a szobájában ül és nyomkodja majd az entert, akkor azt hiszem joggal gondolhatom majd azt, h valami nem stimmel nála. Az h nem akarok a szobájába majd kis tini korába gépet, az azért van, mert így lenne rálátásom arra, h mennyi időt tölt a gépnél, ami azért fontos, h észre vegyem, ha valami már nem okés. A szobájába nem akarok benyotogatni, egyszerűbb, ha a gép van a szobáján kívül. A szülő felelősséggel tartozik a gyerekért minden téren. Szerintem ebbe az internet is bele tartozik, és ezért gondolom, h faszság egy okos teló a gyereknek ilyen korban. Ha nem netezik rajta, akkor azért, hisz nem használja ki, ha meg állandóan a neten lóg, akkor meg azért. Itt én is végletekben gondolkodom, mert ha egy nap 1x megy fel a netre, akkor arra pont elég kell legyen az otthoni gép is, ami mondjuk közös a családban. Nem hiszem, h maradandó károkat okoznék ezzel a gyerekeimnek. Ha meg igen, majd viselem a következményeit, amikor a fejemhez vágják! :)
(Meghátugye, ezek tervek, amik nemtom hogy hogy lesznek kivitelezve. Ha ott tartok és érdekel, majd megírom. ;))

mütyür 2013.07.02. 14:11:38

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: tinikorban a gyerek fel lesz háborodva, hogy nincs saját gépe, magánszférája :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 14:21:28

@mütyür: lehet. magánszférája lesz, mert már most van mindenkinek saját szobája. ha netezni akar, akkor (szerintem, most még kb10 évvel az eset előtt) ott fog, ahol az apja is, ami nem mellesleg elég jól elszeparált hely. :) mögéállni meg nem fogok. ;)

Aztán a fasz tudja mi lesz majd. Lehet pénzünk se lesz, h minden gyereknek legyen saját. És akkor mi van? Leköpnek? :D

mütyür 2013.07.02. 14:26:07

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: ez egyébként tényleg olyan, hogy idővel úgyis elválik, mi a legjobb :) nem csaka szülő alakítja a gyereket, hanem ő is a szülőket :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 14:28:52

@mütyür: így van. én már annyit, de annyit változtam miattuk... :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 14:29:34

@mütyür:

wifi, notebook, tablet és bezárkózhat a slozira kicsavarni a gyíkot :)

Kytia 2013.07.02. 14:35:49

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Szerencsére addigra már véget ért (vagy még el sem kezdődött, nemtóm) a Knight Rider, úgyhogy maradandó károsodást nem szenvedtem.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 14:40:51

@Kytia:

Lemaradtál Michael Knight kivillanó mellpréméről! Sajnálhatod. :)

Kytia 2013.07.02. 14:45:04

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Épp azt mondom, hogy szerencsére nem.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 14:48:33

@Kytia:

De ÉN sajnálom, hogy te lemaradtál róla :)

Αphelion 2013.07.02. 14:51:48

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "Én csak azt szeretném, hogy ha nem lenne agyhalott, akinek csak a virtuális térben vannak barátai, nem sportol, nem haverkodik, nem csajozik, csak gyilkolja az orkokat, mert ez az életében az egyetlen öröm és sikerélmény. Mit jelent az, h folyton a gép előtt voltál? Nem voltak barátaid, nem voltak programok, ahova eljártál?"

LOL, es meg en gondolkodok vegletekben? :P Persze hogy nem voltam ilyen, ilyen szerintem nem is nagyon letezik max nagyon extrem esetkent, es teljesen valoszinutlen hogy a te gyerekeid ilyenek legyenek csak azert mert van a szobajukban gep. :)

"Meghátugye, ezek tervek, amik nemtom hogy hogy lesznek kivitelezve. Ha ott tartok és érdekel, majd megírom."

OK, erdekelni fog, kivancsian varom a fejlemenyeket :D

Kytia 2013.07.02. 14:56:01

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: De ha mondom, hogy nem maradtam leeeeee. Elejétől a végéig megnéztem minden részt, ha nem így lett volna, nem lett volna teljes a gyermekkorom.:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 14:59:02

@Aphelion 2013: de, sajnos nagyon hogy létezik! nem is kevés eset. :S
Persze hogy nem lesznek ilyenek a gyerekeim! Figyelek rájuk. Szerintem számít, h mennyit fér hozzá, és h mikor.

De majd elválik! Mennem kell. Pá! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 15:07:55

@Kytia:

Ez esetben perverz állat vagy. :) Én azt figyeltem meg, hogy nem használt hosszú szavakat, mármint max 5 betűs szavakat. Pajti meg hasonlók voltak.

indapass90210 2013.07.02. 15:11:49

Az kiderült már, hogy ki vette a gumit?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 15:13:14

@Dövan:

A szomszéd pasi nem hiszem, 4 gyereke van. Szerintem az asszony nem pakol a szatyorba sem a teszkóban.

Kytia 2013.07.02. 15:13:32

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: @Aphelion 2013: Szerintem úgy globálisan kicsit túl van értékelve az egésznek a jelentősége. Nem ezeken fog múlni, milyen ember lesz. Tesóm anno az összes játékot végigjátszotta a gépen, logikusnak is tűnt, hogy programozást tanuljon utána az egyetemen, majd pár év programozóság után közölte, hogy hányingere van a gép előtt dekkolástól, elmegy edzőnek, azóta meg már nemtómhányadik sportban műveli ki magát. Nővérem a szobájában ülő béna geek volt nagyon sokáig, de nem gépezett, hanem olvasott. Persze a gimiben meg ettől kellett szarul éreznie magát, mert nem fogadták be a lazák. Én meg nem szerettem olvasni, helyette volt kicsit széleskörűbb szociális életem, meg is kaptam, hogy "te csak egy divatember vagy, menj a Közgázra, pont olyan felszíneseknek való, mint te". Ezt az idézetet amúgy én raktam össze egy mondatba, valójában két különböző embertől kaptam meg a vessző előtti és az utáni szakaszt.
Szóval a lényeg, hogy kurvára mindegy, milyen vagy, a családodnak úgysem lehetsz elég jó, erre utaltam a főnököm sztorijával is. Akkor lennének boldogok, ha kicsit ilyen, kicsit olyan, de leginkább semmilyen nem lennél, akkor nem rémülnének napi szinten halálra attól, hogy úristen, mi lesz, ha kiderül, hogy baj van veled, mert mittómén, a rovarok érdekelnek.

Kytia 2013.07.02. 15:16:45

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na, nekem ez nem tűnt fel. Engem azzal idegesített halálba, hogy a szerelői mindig ilyen baromi jó csajok voltak, de bezzeg őket sosem dugta meg, mindig csak a nyominger mellékszereplőket. Vártam a nagy szerelmi szálat, aztán nem jött soha.:(

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 15:21:02

@Kytia: félreértesz szerintem, mert nem attól félek, h a gyerek nem olyan lesz, amilyennek szeretném. Nekem nem tervem megmondani, h milyen legyen, mit szeressen. az ismeretségi körömben sok depis volt, számítógép buzi, lúzer gyerek. ilyet nem szeretnék, mert szerintem ez már valaminek a következménye, ami önbizalomhiányal, depivel társul. nyilván ezt nem szeretném a gyerekemnek. az, h szereti a rovarokat... Hát leszarom. De még az se fog kiborítani, ha meleg, ha fekete lányt szeret. nincsenek elvárásaim ilyen téren, csak egészséges és boldog legyen. Ha valakit _csak_ a számítógép érdekel, az szerintem nem egészséges. Megvonni nem fogom, szerintem 10-14 évesen a szobájába betenni se. Oszt majd elválik. Azt nem értem, miért akad fenn valaki ezen, már h nem egyértelmű, h lesz a kis tininek saját gépe, vagy okos telója. :)

Kytia 2013.07.02. 15:39:57

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Ja, értem. Amikor valaki azért szorul a gép mögé, mert amint kilép a nagyvilágba, a társai csesztetik az tényleg szar lehet. Ha a virtuális az egyetlen siker, ami érheti. De mondjuk itt az a kérdés, hogy a gép maga okozta az ismerőseid depresszióját, vagy az már a következmény. Vagy ha már így alakult, akkor rontja-e a helyzetet, vagy segít átvészelni a legsivárabb időszakot. Na, ezekre mondjuk nem tudom a választ.

plantingC4 2013.07.02. 15:42:55

nekem nincs gyerekem, de barátok, rokonság gyerekein szoktam edzeni :D
általában az ötödik perc után rohangálunk, sikítozunk együtt vagy a hasamon ugrálnak üvöltve, esetleg rockzenekarként, vonalzókkal lég-gitározunk, persze a Bendegúz hörög, mint állat, közben én meg szakadok a röhögéstől :D
aztán olyan fél óra múlva már rám szólnak a szülők, hogy ne mutogassak újabb módot arra, hogy felgyújtsanak valamit....általában le vagyunk cseszve, mi gyerkőcök
:D:D:D:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.02. 16:05:29

@plantingC4:
Gyújtogatni én is szerettem. Kémián már tudtam mit kell égetni....

plantingC4 2013.07.02. 16:18:32

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: :D
így van, a kaland, a felfedezés öröme általában leköti őket, főleg, ha partnerként vehetnek részt benne, nem "csak nézheted, de ne nyúlj hozzá" módon...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 16:30:44

@Kytia: Szerintem önmagába a szg nem okoz depit, viszont súlyosbítja azt. Kell egy közeg, ahol a gyerek valamiért magányosnak érzi magát, és/vagy nem foglalkoznak vele, elnyomják. A szg és a virtuális világ jó menekülés lehet, ami csak még jobban elszigeteli a gyereket. Ha a szg nem egy karnyújtásnyira van, talán ez megelőzhető, és talán a gond hamarabb felszínre kerül. Ha...
Jómagam bízom benne, h a mi családunk, a mi gyerekeink számára nem ilyen közeg, se most, se később, még csak átmenetileg se (mert ki tudja milyen élethelyzetek lehetnek), de biztos nem lehetek benne. Aki biztos abba, h tuti jó szülő, tuti jó kapcsolata van a gyerekkel, ott már szerintem gond van. Csak remélni lehet, h jól csinálod... :)

_Ω_ 2013.07.02. 17:23:26

@I am Not A Princess I am A Khaleesi:

Látom beszélgetés van (vagy volt), én is bedobom a nagy közösbe a gondolataim...

Rengeteg dolog lehet menekülés a számítógép mellett/helyett is. Például lóghat rossz arcú srácokkal a gyerek, aztán vagy törnek-zúznak, vagy tagelnek, vagy szippantanak valamit, vagy csak simán A betűs italokat fogyasztanak. És akkor azt sem mondhatod, hogy elszigetelődött, mert rengetegen veszik körül; csupán nem az iskolai vagy társasházi vagy akármilyen helyről származó problémáinak okozóival lóg.

A megoldás szerintem nem az, hogy nem raksz számítógépet a szobájába. Ha saját gépre van igénye és megengedheted magadnak anyagilag, akkor jó megadni, ugyanúgy ahogy ha saját szobát szeretne és van rá lehetőség, azt is megadod. (Persze a hozzáférhető tartalmak szűrése nem árt a gépen.)

Azt kell észrevenni, ha baj van, ugyanis sosem a gép a hibás. Ha a közeg olyan, hogy nem figyelnek a gyerekre, akkor lényegtelen, hogy a számítógép vagy más szippantja be, valami előbb-utóbb be fogja és pont ekkor nincs ott senki aki elkapná. Ha a közeg normális, akkor pedig se a számítógép, se más nem fogja tudni beszippantani; a számítógép egy lesz azok közül a dolgok közül amivel szeret foglalkozni. Nem rosszabb, mintha extrém sportoló lenne, vagy bogarakat tűzgélne gombostűkre, vagy vonaton utazná körbe Európát. Egy hobbi.
_________________________________________________________________

Érdekes kérdés ez a legyen-e telefonja és ha igen, az mit tudjon. Szerintem az életkorának és az igényeinek megfelelően kell választani, lehetőleg szűrve azt, hogy mi az ami csak mások külső ráhatása miatt kellene neki és nem saját belső, tartósan fennálló igény (különben nekem is megvehettek volna a szüleim vagy 60 féle különböző társasjátékot amikkel jó, ha egyszer játszottam volna). A telefonálásra PIN2 kódos híváskorlátozást lehet beállítani még a legbutább telefonon is, így csak bizonyos számokat hívhat.
E mellé pedig el kell neki magyarázni, hogy a dolgok pénzbe kerülnek, amit nem lehet csak úgy szórni minden hülyeségre, mert munkával kellett megkeresni (becsületes embereknél persze) ami fárasztó. És persze azt is el kell neki mondani, hogy apa és anya szívesen ad mindenfélét, meg mindenfélére pénzt is, ha annak van értelme, nem kifejezetten káros, és nem vágja anyagilag földhöz az egész családot, stb. Nehogy azt gondolja szegény, hogy az élet csak abból áll, hogy gyűjtjük a pénzt és kuporgatjuk, majd egy méretes pénzkupacon feldobjuk a pacskert szakadt ruhában. :)

La bella Farnese 2013.07.02. 18:39:46

Jóeste!
Poszter randa irigy, és bitang sok szabadideje van.
És meleg is van.
Jól telik a július? :)

pretty kitty 2013.07.02. 19:09:34

@La bella Farnese: Cijaaaaa :DDDDD Koci nekem naonnyol teliiiiiik!!!!! Esznekeeed?? ;)))))))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.07.02. 19:36:38

@_Ω_: Ööööö...
1. Itt most csak az okos telefon, net, számítógép volt téma, nem az összes létező veszély, ami a gyereket érheti...
2. 10-14 éves gyerekekeről van szó. Szerintem nem kellene neki feltétlen saját privát gép, még akkor se, ha a család kasszája ezt megengedné. Azt írtam 14 felett ha van igénye, meglátjuk... Ahogy azt is írtam, h még bármi lehet...
3. Igen, azt kéne észre venni, ha baj van. Mégis sok családban pont ezt nem veszik észre. Az emberek többségét a jóindulat vezérli, mindent a gyerekért tesznek, az ő érdekébe. Általában már akkor veszik észre a bajt, amikor komolyra fordultak a dolgok. Főleg azért alakul így, mert a szülők abszolút abban a hiszemben élnek, cselekednek, h minden rendben van. Nem is gondolnák, h az, meg amaz a gyerekben negatív dolgokat indít el. A legtöbb szülő értetlenül áll a tény előtt, h a gyereke h jutott oda, ahova... Ezt az ember belülről nem nagyon látja, sokszor kívülről meg pláne nincs jele. Valahol elsiklik a dolog, és a gyerek nem fog a szülőhöz fordulni segítségért. Arról nem is beszélve, h a nem odafigyelésnek is vannak fokozatai. A gyerekben van hiányérzet, nem kap _számára_ elegendő pozitív visszajelzést, de am minden okés. Na az ilyen gyereknek pl a fészbúk lájkvilága egy aranybánya... De ezek csak példák, amik most jutottak eszembe.
4. Ezek a gondolatok mind most jöttek a kommentelés során, h elgondolkoztam a dolgokon. Nincs nekem semmi bajom a számítógéppel, viszont baromira nem értem, h miért kéne 14 év alatt bárkinek is saját privát számítógép. Szerintem sok veszélyt rejt(het) a virtuális világ, amire természetesen megpróbálhatod felkészíteni a gyereket... Nem értem miért kéne korlátlan lehetőséget adni e téren, csak mert a lakáson belül zajlik a dolog. Az utcán se bolyonghat amennyit, amennyit csak akar és akkor amikor akar. Hangsúlyozom, 10-14 éves gyerekekről beszélünk, akik még általános iskolába járnak!
5. A pénzt mindenki maga osztja be, h mire költi, mi számára a fontos. Csak mert pl van 4 gyerek egy családban, nem hiszem, h elvárható, h az ember mind a 4 gyereknek vegyen saját gépet, még ha telne is rá. Nem is értem ezt a gondolatsort. :) Ahogy az ember nem vesz meg mindent a gyerekének, amit az csak akar és csak mert hasznos. A gyereknek nem árt meg az, ha vágyik dolgokra, h aztán később tudja értékelni azt, amilye van.

Na, mindegy! :)
süti beállítások módosítása