HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.08.05. 07:42

A pasi tele van titkokkal

http://csajokespasik.blog.hu/2013/08/05/a_pasi_tele_van_titkokkal

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr995445528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plantingC4 2013.08.05. 09:34:56

Először azt olvastam, hogy a pasi tele van tetkókkal.
Aztán láttam, hogy titkokkal.
Még szerencse, hogy nem tetvekkel.
Esetleg tartson tatut.
Talán túlélik.

Namely 2013.08.05. 09:41:14

"1 éve nincs munkám."

Nem CV-t kellene küldözgetned, CSP-poszt helyett, te picsa?

mütyür 2013.08.05. 09:42:56

@Frigyes ur: ez az életem :(

@Namely: mondjuk ezt furcsállom. vagy mucsaröcsögén él vagy nem is nagyon akar dolgozni... nem hiszem el, hogy még árufeltöltőnek sem kell..

Frigyes ur 2013.08.05. 09:45:12

@hasznavehetetlen régensherceg: Oo, ez igy csunyan hangzik, mondjuk ugy van egy idei 5ös lista a 'celjaimrol' :))) A 100 fekvotamasz meg mar regota cel, csak sosem strapaltam magam elegge hozza.

@plantingC4: Hm, nem rossz ha a pasi tele van tetkokkal :)) Bar ez most marhara passzol a temahoz :D

Frigyes ur 2013.08.05. 09:48:31

@mütyür: Akarsz beszelni rola? :(

Elolvastam a sztorit. A pasi gaz, a csaj meg nem akarja tudomasul venni. Nem vagyok nagy csaladcentrikus, de aki 10 percet maradna a szuleimnel...

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 09:49:34

@mütyür: bocsesz, nem tudtam, hogy Vlagyivosztokból jársz be reggelente Sopronalsóra dolgozni!
:DDDD

mütyür 2013.08.05. 09:50:08

@Frigyes ur: vannak olyan szülők, akikkel a 10 perc is sok, hidd el :D

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 09:50:49

@Frigyes ur: "Nem vagyok nagy csaladcentrikus, de aki 10 percet maradna a szuleimnel... " Mondjuk igazad van: én sem értem, mit csináltak olyan hosszú ideig? Pókereztek?
:DDD

mütyür 2013.08.05. 09:51:44

@Bölcs Jaroszláv: á, ez bp, csak épp átlósan, egyik sarokból a másikba :D :(

Frigyes ur 2013.08.05. 09:53:49

@mütyür: Van, persze. De gondolom azokkal nem elne egyutt a partnertunk. Bar akarhogyis udvariassagbol, tiszteletbol ennel hosszabb talalkat illik megejteni 1 evben egyszer legalabb. Az ember letudja, kesz.

@Bölcs Jaroszláv: Nem mindenki kap ki olyan gyorsan, hogy 10 perc eleg legyen egy jatszmara :D

Frigyes ur 2013.08.05. 09:55:29

@mütyür: A sarkanyrepulozesen gondolkodtal mar, mütyür? :))) Mondjuk gaz, ja, egy exem lakott a varos masik felen szo szerint, sz*r az ingazas varoson belul.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.05. 09:56:05

Szerintem a postíró, ha meg akarja tartani a pasit, akkor kurvára ne firtassa a dolgot, mert ellenkező esetben menekülőre fogja a pasi, oszt állhat egyedül. :) Meg milyen kínos lesz elmesélni a barinőknek, hogy sikerült elriasztani egy potenciális férjanyagot! :) Gondolom most majd Father jön a teljesrezsivel és a pasival mint jóféle gazdatesttel, meg hogy a csaj alig várja majd, hogy nyakába varrja magát eltartás és lakás tekintetében. (mivel a nő munkanélküli). Ha már házon belülre került, akkor amíg a pasi dolgozik, szépen átkutatja a lakást, hogy bizonyítékokra leljen elődei számával kapcsolatban. Esetleg jó kis mailbox-kutatás, chat előzmény-olvasgatás......Aztán amg a hapsi fürdik, jön a telefon ellenőrzés :)

Namely 2013.08.05. 09:56:25

@mütyür:
nem az, hogy nem kellene, hanem ő nem megy el, mivel derogál neki. Szerintem. Meg az is, hogy tanuljon valami olyat, amivel piacképes lenne.... :(

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 09:58:00

@Frigyes ur: Én a BKK hajójáratot akartam ajánlani az az észak-déli közlekedést eléggé sikeresen megoldja egy szimpla bérlettel (ami úgyis van neki bizonyára).

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.05. 09:59:43

@Namely:

Te elmennél árufeltöltőnek? :) Mondjuk ha felsőfokú végzettséged van?

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 09:59:47

@Namely: Hát itt akkor elsősorban az uborka és cukkini termesztésre kellene gondolni. Az most mindkettő eléggé piacképes. Ja meg a padlizsán is eléggé kurvadrága, az is szóba jöhetne. Más piacképes dolog most így hirtelen nem jut eszembe.
:DDD

plantingC4 2013.08.05. 10:00:05

@Frigyes ur: Hehe, ha elkezdi valaki, nagyon nehéz abbahagyni, előbb utóbb tokától-bokáig ki lesz varrva. Legalábbis a nagyobb része az ismerősöknek így járt, aki nem divatfost tol.
A kísértés nagy, a haverom ingyen varrna, nem merem elkezdeni, mert csak a bőrfelület elfogyása állítana meg.
Amúgy meg azt szoktam mondani, hogy olyan kibaszott szép vagyok amúgy is, rajtam csak rontana bármiféle rajz.
:D:D:D

mütyür 2013.08.05. 10:01:27

@Bölcs Jaroszláv: reggel túl későn indul sajna. meg ugyanúgy utazás, hogy kijussak a lágymányosiig, és népfürdőtől is még kell 2 busz :)

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 10:01:58

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Mondjuk én (igaz csak keresetkiegészítésként) még havat lapátolni is elmentem éjszakai műszakba, mikor elvégeztem az oskolát. Persze nem vagyunk egyformák. Vagyis én teljesen egyforma vagyok, csak a többiek nem.
:DD

mütyür 2013.08.05. 10:03:08

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ideiglenesen az is megteszi. inkább élősködik a szülein, felnőtt ember létére?

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 10:05:11

@plantingC4: "olyan kibaszott szép vagyok amúgy is, rajtam csak rontana bármiféle rajz." Most már csak az a kérdés, hogy melyik dominál inkább? A kibaszott, vagy a szép?
:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.05. 10:05:23

@Bölcs Jaroszláv: Nálam ez annyiban másabb, hogy kb. 1,5 óra beérnem melózni, továbbá van egy kutyám és 3 macskám (amiből csak 1 volt tervezett :D). 5-kor ébredek, aztán van vagy fél hat mire felkelek, télen hamarabb, mert be kell fűteni a fürdőbe. Zuhany, aztán megetetni/itatni a dögöket, akik közben már harsányan jelzik, milyen éhesek. Mire én elkészülök az kb. fél óra + annyi idő amíg kaját is bekészítem (reggeli, ebéd). Smink, frizura és rohanás! Ja előtte még a halakat meg szoktam nézni a kerti tóban, hogy megy-e a vízforgató stb. Szóval nekem nincs időm ilyen úri huncutságokra! :D Itt bent is azoknak a legnagyobb a szájuk, akik 20 perc/fél óra alatt besétálnak.

Frigyes ur 2013.08.05. 10:06:52

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: 1 ev utan?! Szerintem igen. Inkabb, mint hogy a szuleimmel eljek. Mas kerdes, hogy felsofoku vegzettseggel nem vesznek fel :D Mar egyetem alatt diakmunkakent is kineztek...

@hasznavehetetlen régensherceg: Ja, ez sem az 5ös resze, csak kiegeszites lehetne az egyik ponthoz az 5bol. Semmit extra a lista amugy, van benne Halalcsillagot erinto is :D (Legalisan letöltöttem majdnem az összes SW reszt, maraton lesz :)))

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 10:07:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): Oké, oké! Én azok közé tartozom, akik akkor is beérnek 30 perc alatt, ha tömegközlekednek (de időnként gyorsabban, mert nem mindig kell tömegközlekedni). Ja, és természetesen nekem is nagy szám van.
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 10:09:36

@Frigyes ur: "felsofoku vegzettseggel nem vesznek fel " Azt el islehet titkolni olyankor.
:DDD

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.08.05. 10:10:05

@Frigyes ur: letőtötted? nem volt még meg??? vagy csak blúréjben nem volt meg?

Frigyes ur 2013.08.05. 10:12:15

@plantingC4: Aszondod? Pedig nekem evekbe tellett kitalalni mi lenne amit feltennek. Tovabbi evek kellenek szerintem amig kitalalom hova. Es mar igy is öreg vagyok bolondozni :( :))
Hm, te varjal, milyen tetovalasra gondolsz? Mert van a sminktetovalas, ami a 'szepsegrol' szol (egy sem szolgalja azt), meg van A tetovalas, annak pedig semmi köze a szepseghez. Te az elobbire gondoltal magad kapcsan? :D

Mondjuk pont most volt forumon tema, elhultem a vaskalapos megnyilvanulasokon :O

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.05. 10:12:27

@Bölcs Jaroszláv: nekem van egy általános kertész OKJ-m is és kb. semmire sem jó, csak dísznek és hogy otthon termesztek mindenféle zőccséget a kertben. Tudod mekkora meló a cukkini, meg az uborka termesztése (nagyüzemben persze)?

Frigyes ur 2013.08.05. 10:14:16

@Bölcs Jaroszláv: Ja, mit csinalt az alatt a 6 ev alatt? Ize, a körmeimet reszeltem. Realis. A moralis oldalarol mar nem is beszeltem.

@hasznavehetetlen régensherceg: Nem vo't. Nem szoktam magam nezegetni filmfelveteleken :D

plantingC4 2013.08.05. 10:16:34

@Bölcs Jaroszláv: Nem jó a kérdés. Nem volt vessző a két szó közt.

Hurri Kán 2013.08.05. 10:16:54

Ez az ember nem akar téged igazán, az van.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.08.05. 10:20:10

@Frigyes ur: hát akkor mit csinálsz a maraton alatt? eltakarod a szemed? lekapcsolod a sisakkamerát? ^^

plantingC4 2013.08.05. 10:22:56

@Frigyes ur: Nem szemöldök/száj tetkóra gondoltam, rendesre.
Rég rossz, ha ki kell találni, mit is szeretnél varratni. Rég rossz, ha nem tudod hova. Akkor nem is akarsz valójában. Ne csináltass így semmit, mert nem magad miatt csináltatod, hanem mert másoknak is van.
Nem magad miatt csináltatni meg, merő tévedés.

Namely 2013.08.05. 10:25:42

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
"Meg az is, hogy tanuljon valami olyat, amivel piacképes lenne.... :( "

gondolom korábban kapkodtak utána, annyira piacképes tudással rendelkezett. Amúgy egyetem alatt dolgoztam nyomdában is, amikor még nem volt elég piacképes a tudásom ahhoz, hogy géppel dolgozzak a sokszorosáért. Nem csak konstatálni kell, hogy jééééé, nincs állásom, hanem hogy miért. És azon kell(ene) változtatni.

Amúgy a kérdésedre a válasz: IGEN.
Ha nem kap jobb állást, mint az árufeltöltő, akkor a tudása ahhoz megfelelő. Így oda kell elmennie dolgozni, és igyekezni változtatni a feltételeken, ha nem tetszik a munkája.
Ha nem kap jobb állást, akkor azt kell elvállalni, amit adnak. Inkább, minthogy a szüleiden élősködjél 27 éves korodban.
Szerintem.

@Bölcs Jaroszláv: :D

croesus aka. the grinder 2013.08.05. 10:26:06

"nem volt hajlandó elárulni, eddig mennyi nője volt"

Azt nem számolja az ember. Ez olyan mintha azt kérdezted volna hogy hány szót ismer.

"már ért olyan csalódás, hogy összejöttem egy minden szempontból megfelelő, helyes férfival, aki már három hét után félrelépett."

Először is, nem három hét után lépett félre, hanem ennyi idő után vetted észre. Ezen a ponton látszik, hogy a valóságtól elrugaszkodva, szisztematikusan felfelé választasz. Nem, anyukám, nem ez a szinted sajnos.

"Mit bizonyítsak neki, hogy közelebb engedjen magához?"

Az anál az manapság már alap, ezt meg lehet spékelni beöltözéssel nővérkejelmezbe, esetleg egy kis szadomazo játék is lehet. Mindent meg kell adni, különben lesz más aki megadja neki. Ja és ha állandóra akarod, akkor mosás, takarítás, főzés, stb.

mütyür 2013.08.05. 10:30:59

"A futball olyan, mint a bográcsgulyás. Folyamatosan teszünk bele, sosem veszünk ki, és a végén kész"

hát ez az orbánvetykó megint jól megszondta :DD

Hurri Kán 2013.08.05. 10:32:57

@mütyür:
Most miért? Felújítják a mezőkövesdi stadiont is, onnantól egy csapásra megoldódik a magyar foci összes problémája :D

plantingC4 2013.08.05. 10:38:56

Egyébként jó kérdés lehetne.
Hé csajok, hogy van ez ? Új lovag mondja el, előttetek mennyi nője volt, pontos szám kell?
Vagy az a jobb, ha hallgat, soha ne mondjon pontos számot?
Vagy mondjuk egy 1-5; 1-10; 1-100 nagyságrend említése fér bele vagy inkább azt sem?
Ti jöttök.

mütyür 2013.08.05. 10:42:31

@Hurri Kán: hja, végigolvastam a cikket, így most már azt is tudom, hogy a focit is az EU cseszte el.

Hurri Kán 2013.08.05. 10:42:34

@plantingC4:
Várjálvárjál. Mi számít egynek? Amelyiknek legalább a nevére emlékszem? Egy éjszaka? Legalább 3 éjszaka? Ezeket tisztázni kell :D

Hurri Kán 2013.08.05. 10:43:13

@mütyür:
Igen. Nézd csak meg a német, a spanyol vagy az angol focit, hogy el van cseszve.

mütyür 2013.08.05. 10:45:30

@Hurri Kán: egyértelmű! ki hallott már ezekről? :o

plantingC4 2013.08.05. 10:48:27

@Hurri Kán: Nem tom, ez nehéz kérdés :D

Frigyes ur 2013.08.05. 10:49:35

@hasznavehetetlen régensherceg: Nyilvan szemermesen elfordulok :)

@plantingC4: Felreertesz, egyfelol csak vicceltem, masfelol meg annyi csak, hogy tetszik, aztan egyszer beugrott mi is az, ami passzolna. Senki sem ugy szuletik, hogy 'aha, ide ezt es kesz'. Egyszer csak beugrik, hogy jo lenne :)

Frigyes ur 2013.08.05. 10:51:08

@plantingC4: Aha, pontos, korrekt. Ha valaki nem tudja hany baratnoje volt, hany novel fekudt le, az gyanus. Egyszeru okbol, felszines, esetleg szenilis. Egy sem tul kecsegteto. Egyenes kerdesre egyenes valaszt, en azt mondom.

Hurri Kán 2013.08.05. 10:54:52

@plantingC4:
Akkor előbb ezt kell tisztázni :)

pretty kitty 2013.08.05. 11:07:26

m.facebook.com/ViccMania/posts/575051592541078

Lehet a paszitol isz inkabb asz kene keldezned posztel h kitol hany deleke van XDDDDDDDDDDDD

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.08.05. 11:07:44

@Frigyes ur: de akkor a film felét nem látod! nem fogod érteni! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.05. 11:22:53

@plantingC4: Nem is tudom már ki rugózott itt rajta (Kytia?), mikor mondtam, hogy nálam van egy határ, ami felett már nem fér bele. Ez nem egy konkrét szám, inkább az, hogy hogyan prezentálja, meg úgy összességében milyen az a férfi.

Ha nagyon titkolózik -> gyanús! :D
Ha büszkén sorolja és már kb. 20-nál tartunk -> lelombozó :S
Ha őszintén elmondja (nem kell konkrét szám) és nincs benne az ismerősi kör fele -> már bíztató

Ez tényleg nagyon függ az embertől. Az exemnek sok volt és mégis kellett. A mostaninak nem tudom pontosan mennyi, de nem kellett soha kényelmetlenül éreznem magam, mert nem exekbe futunk bele lépten nyomon (ez az exemre nem volt igaz). A második verzió jobban tetszik! :D Ha körülbelülre tudom, az nekem már elég, de szeretem tudni.

plantingC4 2013.08.05. 11:26:14

@Frigyes ur: Így van, az a legjobb, ha egyszer csak beugrik :D
Köszi a válaszod. Érdekes az is.

plantingC4 2013.08.05. 11:34:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hú, ezt nem könnyű értelmeznem :D

Tehát nagyon sok ne legyen, de ha neked kell, bejön az férfi, akkor tökmindegy. :D

Azért köszi a választ :D

mütyür 2013.08.05. 11:36:33

@plantingC4: én pl. baromi féltékeny típus vagyok sajnos, úgyhogy nálam az a jó, ha egyáltalán nem tudok volt nőkről :)

executive summary 2013.08.05. 11:41:04

@Frigyes ur: Minden pasi felszínes sajnos. Kényeztethetnéd a combom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.05. 11:42:51

@plantingC4: Valahogy így. :D De ha büszkélkedik vele, akkor alapból elásta magát nálam, mindegy mennyien voltak előttem. Pl. ha azzal jön, hogy megdugta Jucit, aki megnyerte a fejőnők szépségversenyét és milyen kemény a melle még most is, akkor tök mindegy hányan voltak még, nem fog kelleni. :D

mütyür 2013.08.05. 11:44:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): hát normális férfiember nem is mond ilyeneket a jelenlegijének :(

plantingC4 2013.08.05. 11:45:12

@mütyür: Igen, ez is válasz, ilyen is van, köszi :D

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 11:47:07

@mütyür: Mütyesz bakker! Épp ebédelni készülök, muszáj elvenned az étvágyamat ilyen hülyeségekkel, mint OVI?
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 11:49:01

@mütyür: Én viszont pont az ellenkezője: űberhaupt nem vagyok féltékeny, ezért jó, ha megbízható a párom, mert viszont ha azt látom egyszer csak, hogy át vagyok kúrva, azt nem igazán szoktam elnézni.
:DD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.05. 11:49:57

@Hurri Kán: Ez tény. A számszerűség miatt ezek a legfontosabb kérdések.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.05. 11:53:08

@Bölcs Jaroszláv: Itt teljesen attól függ, milyen a kapcsolat. Ha mindkettőnél belefér más is, akkor az onnantól kezdve nem megcsalás. Mondjuk az érzelmeket ilyenkor nem hiszem el.

Frigyes ur 2013.08.05. 11:56:14

@hasznavehetetlen régensherceg: Dehonnem. Mivel csaladi video, teee.

@plantingC4: Nincsmit. A terelesnel sztem amugy minden jobb.

mütyür 2013.08.05. 11:59:17

@Bölcs Jaroszláv: bocsánat :D egyél egy finom gulyást :)

hát de mi köze a kettőnek egymáshoz? ha elmeséli ilyen-olyan női voltak, akkor úgyis elkezdek agyalni, hogy ő jobb volt, szebb volt stb. kell ez a francnak :)

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 12:01:01

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Persze, természetesen. Én fenntartások és feltétel nélkül megbízom a másikban, nem élek vissza vele soha, és ugyanezt várom el szintén a másiktól. Számomra így (csakígy) működőképes a kapcsolat.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 12:02:43

@mütyür: Nem, én az orbánvityás kommentedre írtam, hogy miért veszed el az étvágyamat. Egyébként megvolt, győzött az éhség, cukkinifőzelék volt, grillkolbász feltéttel. Nagyon finom volt!
:DD

mütyür 2013.08.05. 12:07:20

@Bölcs Jaroszláv: értettem :) azt nem értem, hogy mi köze van annak, hogy nem vagy féltékeny, ahhoz, hogy nem tolerálod a csalást

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.05. 12:10:56

@mütyür: VOLT, de már nincs vele! Innentől meg tök mindegy, hogy nézett ki az elődöm. :) Ez engem nem foglalkoztat. Jobban zavar az, ha mellőlem kacsintgat kifelé!

mütyür 2013.08.05. 12:15:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): még mindig nem értem, hogy jön ide a csalás :) te ilyen vagy én meg olyan, én tudom magamról, hogy nekem nem tesz jót és ennyi. semmi közöm az exeihez, nem is érdekel.

ha az a fontos, hogy csak "volt", akkor miért számít a szám?

pretty kitty 2013.08.05. 12:25:34

@Bölcs Jaroszláv: "cukkinifőzelék volt"

Fuuuuuj!!!!!! Te jaz ieneket kepesz vad megenni?? :OOOOOOO

plantingC4 2013.08.05. 12:34:04

@Frigyes ur: Igen, a terelés az nem őszinte, tehát elfogadhatatlan.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.05. 12:43:19

@mütyür: Nekem azért fontos, mert nem mindegy, hogy volt 3 hosszabb kapcsolata és mondjuk közben 1-2 rövidebb, mintha azt mondja, még életében nem tudott kialakítani pár hónapnál hosszabb kapcsolatot és főként kalandjai voltak.

A megcsalás meg... Én nem vagyok féltékeny típus, ha valakivel összejövök akkor a bizalom a legfontosabb, nem nagyon szoktam féltékenykedni, meg kutakodni és hűséges vagyok. Viszont ha a másik kihasználja ezt és megcsal, vagy vállalhatatlan dolgokat tesz, akkor repül! Szóval én is elvárom a bizalmat és a hűséget viszont.

mütyür 2013.08.05. 12:51:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): de ezt akkor tudod megjátszani, ha 30 körül jár a pasas. 20 évesen hol lenne még tartós kapcsolata ráadásul még a személyisége is még bőven fog változni.

a féltékenység meg általában önbizalomhiányból fakad, ami azt jelenti, hogy az ember agya tudja, hogy nem csalós a másik, mégis... :) és nem jelenti azt, hogy naponta hiszti van, nem állhat szóba nőneműekkel, sosem kutattam senki semmijében, sosem ellenőriztem :) lehet nem is vagyok féltékeny? :D

Frigyes ur 2013.08.05. 13:01:25

@mütyür: Divatos az önbizalomhiannyal dobalozni, es közben tudomast sem venni az ember teljesen termeszetes negativ erzelmeirol, mint a gyulolet, a harag etc. A feltekenysegnek a neveben is benne a feltes. Feltem, akkor is, ha nincs okom ra. Mert jelent valamit, es nem egy droid vagyok, hanem ember erzesekkel.

A rakerdezes ooooriasi tavolsagra van a privat szfera megsertesetol, kutakodastol es tsaitol. Kapcsolat, megismered a masikat. Nyilvan nem jo a multjaba belemaszni, sokat tudni, de ha valakinek volt 20-30 noje vs. 5-10 nem ugyanaz a kategoria. Mashogy allok hozza ahhoz, akit eveken at 'kielegitett' par felszines kaland, mint aki tenyleg baratnot keresett.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.05. 13:08:10

@mütyür: 20 évesen se legyen egy csomó kaland mögötte, az engem idegesít. Ilyenkor azt gondolom, azt sem tudja mit akar, csak bele a nagyvilágba és kész. A dugjunk meg annyi nőt, amennyit lehet mentalitás, nekem nem tetszik. Nem mondom, hogy éljen remete életet, de nekem pl. 20 évesen 10 nőn túl lenni már sok. Megismerni sincs ideje őket! Akkor igazából csak a szex hajtja, szerintem. Nekem meg nem szimpi, ha valaki nem tud gátat szabni magának és jön olyanokkal, hogy "mikor éljek, ha nem most!" stb. stb. Bizosan az ilyen is talál magához való nőt, sőt! Én viszont soha nem szerettem az ilyet, mindig hosszabb távú kapcsolatban gondolkoztam, még 18 évesen is. Lehet ettől fura vagyok, de olyat kerestem, aki hasonlóan gondolkozik, mint én. Nem mondom, hogy nem lőttem mellé (lásd exem), de a mostani pl. nagyon hasonló, mint én vagyok.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.05. 13:16:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az az igazság, hogy vannak olyanok, akik 20 évesen így gondolkodnak, de kiélik magukat, és utána már nem hajtják a kalandokat. Általában (természetesen nem mindig) aki nem éli ki magát fiatalon, az később fogja. Lásd, kapuzárási pánik. A férfiak 90%-át eléri.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.05. 13:26:53

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Szerintem meg aki ilyen csapongó, az az is marad! Szóval én nem hiszek ebben a kiélés dologban.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 13:42:54

@mütyür: Az a köze, hogy mindkettő a bizalommal kapcsolatos. Azaz, ha maradéktalanul megbízol a másikban, akkor nem vagy féltékeny, mert nincs okod rá, és ugyanakkor nem kell a csalást sem tolerálnod, mert ugye ha nincs okod feltételezni, hogy megcsalnak, akkor tolerálnod sem kell. Ne legyél már ennyire szőrszálhasogató mütyesz ebben a melegben!
:DD
@Miss Bikini: Kislányom, ha te csak úgy hozzávetőlegesen a tizedrészét sejtenéd annak, amit én már megettem, már az is több volna, mint amennyit el tudsz képzelni.
Ez van.
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 13:44:16

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Na jó, azt már én is hallottam, hogy kurvából lesz a leghűségesebb feleség, és legjobb háziasszony, de valahogy nem hiszek benne. Tudod (szocialista) kutyából nem lesz (demokratikus) szalonna.
:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.05. 13:48:29

@mütyür:

De ha volt nő, akkor mi a gond vele? VOLT. Múltidő.

@Bundabandi (Cookie Bunny):

És így nevelitek ki a hazudozásra kényszerülő férfiakat :) Ha megmossa, olyan mint az új! :)

pretty kitty 2013.08.05. 14:00:41

@Bölcs Jaroszláv: Embeleket azel lemelem nem eceeeel ;)))))) XDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.05. 14:03:31

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Miért? Fél, hogy ha őszinte, akkor vagy kevés vagy sok, amit mond?

plantingC4 2013.08.05. 14:09:23

@Frigyes ur: Nekem is nagy kedvencem, mikor szóba kerül a féltékenység, egyből jön rá a válaszként az önbizalomhiány.
A legeslegnagyobb kedvencem, hogy saját életemben, az a két nő, akik ezt a fejemhez vágták válaszként, később kiderült, pont náluk volt jó megérzés a félrepróbálkozás gyanúja...
Azóta, ha valaki kiejti ezt a szót, csak röhögök.
Hahaha.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 14:11:09

@Miss Bikini: Háát, ha esetleg előfordult volna véletlenül, akkor mondjuk így, nem tudtam róla (a nyelvi nehézségek időnként megakadályozták, hogy pontosan tudjam mit is eszek).
:DDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 14:12:58

@Frigyes ur: olyan kicsinyesek tudtok lenni! Hát azért volt neki 20-30, mert nagyon, de nagyon keresett barátnőt! Sőt, talált is: egyszerre többet is!
:DDDD

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.08.05. 14:13:42

@Frigyes ur: " Divatos az önbizalomhiannyal dobalozni"

én még akkor kezdtem, amikor nem volt divat!

"negativ erzelmeirol, mint a gyulolet, a harag etc. A feltekenysegnek a neveben is benne a feltes"

ezek tök jó érzelmek egy SITH Lordnak!

Bölcs Jaroszláv 2013.08.05. 14:15:52

@hasznavehetetlen régensherceg: "én még akkor kezdtem, amikor nem volt divat!" Ezt kár volt elárulnod! Most azt fogják mondani, hogy biztos te terjesztetted el, ergó te vagy az oka, hogy divat lett!
:DD

Frigyes ur 2013.08.05. 14:28:28

@plantingC4: Tipikus... Ha a masik vagja a fejedhez, ahelyett, hogy megnyugtatna, az arulkodo... Ha meg valaki azert, mert o flegma, lelke rajta, de ha az ember nem flegma, akkor nehogy mar rosszabb ember legyen, vagy pusztan emiatt onbizalomhianyos. De akar az is. Es akkor mi van? Egy komoly kapcsolat soran rengeteg erzelmet kell kezelni magunkban es a masikban, nem csak lepasszolni, hogy 'veledvanagond'.

@Bölcs Jaroszláv: Aki csak 20-30-at tud felmutatni, sztem az a kicsinyes :P

@hasznavehetetlen régensherceg: Latod itt ment felre a dolog, vegignezve az SWt. Yoda es tsai monda 'ne erezz haragot', te mondad 'taplald a gyuloleted'. Hogy a rakba lehetne ugy egyensulyt hozni az ERObe, ha mindenki csak a ket vegletet latja? :P

plantingC4 2013.08.05. 14:42:33

@Frigyes ur: Igen, nekem is azzal volt a legnagyobb gondom, hogy ez egyértelmű lepasszolás, bármiféle magyarázat adásának kísérlete nélkül, persze, hogy még gyanúsabb.
"Veledvanagond"

Persze, hogy velem.
Felkeltem szerda reggel és az jutott eszembe, hogy mivel tudnám elrontani, az amúgy boldog életemet/életünket.
Megvaaaan!
Ma féltékeny leszek !

Hát bizony így megy ez.

neeem ?
nahát...

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.08.05. 14:47:08

@Frigyes ur: "Hogy a rakba lehetne ugy egyensulyt hozni az ERObe" ki kell írtani a Dzsedájokat és kész! akkor legalább egy véglet lesz :)

Namely 2013.08.05. 15:13:08

Most hallottam, tök jó:

-Mit csinál a nő az ágyban szex után?
-?
-Zavar.

fumerin 2013.08.05. 15:35:47

Na, megkérdeztétek már egymástól, ki-mennyi nővel vagy férfival volt? És ha nem, akkor miért? :D

Hurri Kán 2013.08.05. 17:46:12

@mésange:
Én még egyetlen férfival sem voltam :D
süti beállítások módosítása