HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/08/13/nem_ertem_miert_hazasodtak_ossze

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr165458491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.08.13. 08:27:06

@Papírsárkány: kifejezetten rosszindulatúan beszél a "bnőről", amikor megkérdezi, hogy a veszekedés vajon náluk előjáték-e.

sajnálom poszterinát. sztem fogadjon be min. 3 macskát :))

Papírsárkány 2013.08.13. 08:29:22

@mütyür: és én még azt hittem, szereted a macskákat :-(

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.13. 08:29:23

"Tudom, semmi közöm hozzá, de elég érdekes dolog."

DE.... kit érdekel? És tényleg semmi közöd hozzá! Nincs jobb dolgod?

"nekem is csak azért tűnt fel, mert tudtam, mit és mikor keressek."

Szóval a mániád, hogy figyeled őket. Nincs neked saját életed? Mi lenne, ha keresnél maganak egy pasit és nem máson csámcsogál?

Mellesleg ők legalább megbeszélik valahogy a dolgokat, még ha veszekednek is. Szerintem sokkal rosszabb ha magukban tartják és később robban.

Papírsárkány 2013.08.13. 08:30:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Nincs jobb dolgod?"
Nincs hát, senki se dugja meg.

mütyür 2013.08.13. 08:33:16

@Papírsárkány: figy, lehet az állatok kicsit elterelnék a gondolatait a hülyeségekről :)

@Bundabandi (Cookie Bunny): mondjuk problémákat illene négyfalközt megbeszélni, nem nyilvánosság előtt.

Papírsárkány 2013.08.13. 08:35:25

@mütyür: értem én, de... de szegény macskoncok :(
ők nem tehetnek semmiről!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.13. 08:35:55

@mütyür:

Szomszéd néni nálunk nagyon hardcore macskatartó, bár leginkább oldtimer macskát tart, 18 éves. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.13. 08:36:29

@mütyür: Van aki ilyen típus. :) Meg ha akkor jön ki belőlük a düh, hát mi van? Inkább ez, mint egymás "megmászása" közönség előtt. Spec. az engem sokkal jobban zavar.

mütyür 2013.08.13. 08:44:08

@Papírsárkány: najó, igazad van. akkor tartson hangyákat, akkor már nyugodtan mondhatja magáról, hogy hangyás :))

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: előzőm macskeszom élt ennyi ideig :)

@Bundabandi (Cookie Bunny): akkor meg min. félrevonultok és elvitáztok kettesben. senkinek semmi köze hozzá, ha épp haragvás van. a megmászás is magánügy.

pretty kitty 2013.08.13. 08:50:38

Mibe fogadunk h eszt ed paszi jilta jaki cejelmesz a nobe? ;))))))))))) XDDDDDDDDD

Papírsárkány 2013.08.13. 08:52:24

@Miss Bikini: hát ha leszámítjuk a horoszkópos utalásokat, simán írhatta volna egy lúzer faszi is (jó, a horoszkópos utalás is belefér igazából)

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 08:56:36

Igazad van bazdmeg, mindenképpen születési dátum szerint ismerkedj, mert kizárólag az a boldog kapcsolat záloga! Ha rossz a csillagjegy, akkor azonnal kukázd!
Idióta picsa.
A posztban pedig semmi érdekes nincs. Két szerencsétlen ember érdekházassága, tízből nyolc ilyen.

mütyür 2013.08.13. 09:15:16

@Dr.Rekettyés László: mhelyen csajszinak most volt esküvője, boldogan mesélte, hogy a cipellője "csak" 30ezer huf volt, de aztán azon nyafogott, hogy nem mennek nászútra. Én csak röhögtem, hogy megérdemli :P a cipőpénzt egy kicsivel kiegészítve simán meglehetett volna egy belföldi kis nászút. persze lehet ő a seychelle szigetekről álmodozik :))

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 09:18:35

@mütyür: Nem, majd egy királylány beéri egy belföldi nászúttal!
Nekem a kedvenc történetem egy volt haver, aki neten összeszedett egy sunát. Persze fél év után esküvő, és egy új építésű társasházba kellett költözni, mert hát semmi pénzből hova máshova? (A berendezési tárgyak és a puccos esküvő költségei is hitelből lettek fizetve.)
Egy év múlva "úgy alakult", hogy váltak. :D

mütyür 2013.08.13. 09:25:30

@Dr.Rekettyés László: hihihi :)) én is ismerek ilyet, szülők hitelt vettek fel az esküvőre (kicsit seggberugdalnám a gyerkőcöket, ilyen helyzetbe hozni a szülőket), aztán persze 1-2 évig húzták csak.
na meg a másik, ahol a csaj 30körüli, épp vége egy hosszú kapcsolatnak, durrbele a következőbe, kb. 3 hónap után véletlen teherbe is esett, most volt az esküvőjük :) kicsit sem egyértelmű, hogy a csaj már aggódott a kora miatt és már le akart petézni...

egyesek úgy viselkednek, mintha az esküvő kötelező lenne :) mindenkinek csak a külcsín... ehh :/

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 09:30:19

@mütyür: Most hirtelen három példát is tudnék mondani a környezetemből arra az esetre, amikor a 35 körüli nő már annyira versenyt futott az idővel, hogy gyakorlatilag az első szembejövőnek odatartotta a sunáját. Ebből kettőben biztos vagyok, hogy elhangzott a bűvös "persze hogy szedem a gyógyszert" mondat is, miután a leendők apukák mosolya valahogy nem tűnt őszintének.
Újabb boldog családok körvonalazódnak ezekben a sztorikban.

mütyür 2013.08.13. 09:33:31

@Dr.Rekettyés László: nem tudom, hogyan gondolják, hogy az ilyen családokba született gyereknek boldog gyerekkora lesz.

nahdemindegyis, ő dolguk, hogy cseszik ez az életüket :) a születendő gyerekeket sajnálom.

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 09:37:37

@mütyür: A gyerek itt csak az önzőség egyik kifejezési formája.
Amikor pedig a szülők várhatóan rövidesen búcsút intenek egymásnak, akkor a többséget az sem érdekli, hogy itt bizony a gyerek valószínűleg sérülni fog.
Sőt, utána a sértett szülők játszmáiban is szegény gyereket használja fel a többség, hogy egymást minél jobban baszogathassák.

plantingC4 2013.08.13. 09:40:33

Előbb kellett volna gonoszkópot olvasni, és nem utólag reklamálni, hülye liba:D

Kos Márc. 21. - Apr. 19.
Úttörő típus vagy, és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy köcsög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi fasz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval.

nyehehe :D

plantingC4 2013.08.13. 09:56:22

@Dr.Rekettyés László: @mütyür: A seychelles-i hercegnősnászutas történetek közül, az egyik kedvencem, mikor az ifjú párocska az esős évszak kellős közepére foglalt időpontot, asszem 1 olyan fotójuk van, amin úgy tűnik, hogy nincs palaszürkére borulva az ég :D
("találtam egy olcsóbb időpontot drágám"...!!:D )
Persze ők sem engedhették meg maguknak, utána kiflit ettek hónapokig, de nem számít semmi, ha hercegnőslakodalmaskiskirálykisasszonyságra van igény, akkor aztat köll csapatni, na.
:D:D:D

Hurri Kán 2013.08.13. 10:02:31

Sebaj. Házasság-projekt kipipálva, lehet mutogatni a fészbukkon az ismerősöknek meg a családnak az esküvői fényképalbumot.

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 10:05:22

@plantingC4: Hát igen, ilyenkor kurvára kell ám adni a látszatra.
Olyan ez, mint amikor valaki a túlzott luxus miatt vett fel hitelt, aztán sírdogál, amikor megdöccen az árfolyam.
De hát jobban néz ki a hatvanmilliós ház és a húszmilliós autó, mint egy kisebb lakás és egy olcsóbb kocsi, az persze biztos.

Mamlasz 2013.08.13. 10:19:59

Hát a posztíró eléggé hülye picsának tűnik ahhoz, hogy bárkiből születési időtől függetlenül kihozza az állatot, például a kost. Az pedig az önsorsrontás magasiskolája, hogy vszeg nincs igazán válogatási lehetősége, de a lehetséges kevés jelentkezőből is kizár embereket csillagjegy alapján. ;-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.13. 10:20:38

@mütyür: @Dr.Rekettyés László: Hmmmm. Mondjuk én is így indultam, hogy hosszú kapcsolatból durrbele a következőbe (paráztam is rendesen) és most lesz két éve, hogy együtt vagyunk. Továbbá mivel 33 vagyok én szóltam előre, hogy ha nem akarok gyerek nélkül maradni, akkor bizony záros határidőn belül szülni szeretnék, így kalkuláljon velem. :) Ha nem szeretne gyereket, bele se vágjunk. :D Hát lehet erre nemet mondani?! XD

Hurri Kán 2013.08.13. 10:24:51

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Én mondtam volna, menjél, intézd el a gyerek-projektet aztán gyere vissza :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.13. 10:27:30

@Hurri Kán: Nem baj, ha az Ördögre hasonlít? :D

Hurri Kán 2013.08.13. 10:30:18

@Bundabandi (Cookie Bunny):
"Szeresd felebarátaid gyermekeit, mert lehet, a tieid is köztük vannak"
:D

mütyür 2013.08.13. 10:33:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem magával azzal van a gond, ha rögtön újjal kezdesz, ez csak attól függ, mennyire sérültél, mennyire vagy tisztában magaddal. de az, hogy 3 hónap ismeretség után már terhes a nő, na ez nem sok jóval kecsegtet.

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 10:43:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): Lehet, de mivel a jelek szerint nem mondott, így ez biztató:-)
Persze az sem hátrány, hogy mindkét fél tudja, mit vár a másik a kapcsolattól és mik a tervei, pláne, hogy a kapcsolatok nagy részében ritka vendég a kommunikáció, általában csak "sodródnak az árral" a felek, na aztán többnyire meg is nézhetik magukat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.13. 10:45:45

@mütyür: Nekem is van ilyen ismerősöm, ott is jött egyből a gyerek, azóta már nincsenek is együtt (a feleségét meg a kislányát hagyta ott a pasi a nőért). Azóta a nőnek ott a gyerek mellett a pipa (most lett 40)... hát nem tom, nekem így nem kéne!

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 10:59:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): Csak donor kellett neki, akit majd a "gyerek érdekében" a későbbiekben is lehet pumpálni?
Vagy apuka állt odébb onnan is?

mütyür 2013.08.13. 11:02:47

@Dr.Rekettyés László: esetek többségében az apuka hagyja el a "családot", a kötelességtudat nem tart örökké és hát ugye lehet tudni, hogy csak a gyerek miatt kellett.

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 11:07:33

@mütyür: Persze, tudom. Az a legszebb, amikor végül már három-négy helyen is elpotyogtat egy-egy gyereket, okosan.
Csak azért kérdeztem, mert már olyanról is hallottam, amikor anyuka gúnyos mosollyal közölte apukával, hogy megtette a kötelességét (gyereknemzés), távozhat. És persze ne felejtsen el rendesen fizetni.

plantingC4 2013.08.13. 11:15:55

@Dr.Rekettyés László: Ilyet én is ismerek. A ronda lány nagy nehezen fogott egy angol madarat, megszületett a gyerek, aztán kipenderítették. Összezárt a család, a srácot minden szarnak elhordták. Évente jöhet párszor látogatóba, ha jó kedvükben vannak.
Spermadonornak kellett, oszt viszlát, nem egyedi eset...

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 11:18:45

@plantingC4: Aztán ha kicsivel lelkisebb lenne, és bánatában leugrott volna a hídról, akkor meg így járt.
És mennyi ilyenről hallani, olvasni...

plantingC4 2013.08.13. 11:34:16

@Dr.Rekettyés László: Hát a hídról nem ugrott le, de nagyon szar állapotba került. Gyakorlatilag az utcára dobták ki, egy hátizsákkal. Pár hónapig még a Deákon láttam az aluljáróban gitározni, aztán úgy hallottam Bécsbe költözött...

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 11:42:14

@plantingC4: Nemrég egy 40 körüli, háromgyerekes ismerősömnek kellett elköltöznie otthonról, mert anyuka megismert egy vállalkozó apukát. Az ismerősöm imádja a gyerekeit, és mivel alig láthatja őket, így jelenleg nincs éppen a topon. De hát ugye mit tud tenni szerencsétlen?

Sadist 2013.08.13. 11:46:43

@Dr.Rekettyés László: Ugyan már, jól tudjuk, hogy egy nő bőven negyven éves kora fölött is kiteljesedhet, negyven felett is lehet gyereke, legfeljebb egy kicsit segítenie kell az orvostudománynak...

Arra gondoltam, hogy az ilyen akaratukon kívül apává tett férfiaknak fel kéne jelenteni az ilyen parazita nőket, mert emberi sejteket használtak fel engedély nélkül, de utána néztem a jogtárban és a spermiumok kivételt képeznek a törvény hatálya alól.
Érdekes, hogy a fene nagy jogegyenlőségben csak a nőknek van reprodukciós joga.

Sadist 2013.08.13. 11:48:23

@Dr.Rekettyés László: Biztos nem jól bánt az asszonnyal, elnyomta és ezért menekült másik férfihez, aki végre megbecsüli és szereti.

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 11:51:41

@Sadist: A torkánál ragadtad meg a problémát.

Mamlasz 2013.08.13. 11:57:54

@Dr.Rekettyés László:
"háromgyerekes ismerősömnek kellett elköltöznie otthonról"
Bocsánat, de balfasz volt: anyuka kijelentheti az igényét, hogy a fickó húzzon el, de nem teheti ki. Nem szabad ilyenkor kiköltözni, mert sokkal rosszabb pozícióból alkudozhat csak utána. (Ha anyuka sumákol, hogy neki nincs pasija, csak nem akar már együtt lenni és húzzon el, azt nem szabad elhinni, ha anyukának annyira elege van, akkor szépen lelép magától.) Volt ilyen történet ismerősi körömben, ott haveri tanácsok segítették a srácot, hogy a - amúgy családilag messze jobb anyagi helyzetben lévő - kedves anyuka ne túrja ki a közös házból és végül anyunak kellett lelépnie. Természetesen az addig bőszen tagadott új pasival...

Persze legjobb nem eljutni idáig...

Frigyes ur 2013.08.13. 11:59:43

@Sadist:
"Érdekes, hogy a fene nagy jogegyenlőségben csak a nőknek van reprodukciós joga."

"REG: Furthermore, it is the birthright of every man--

STAN: Or woman.

REG: Why don't you shut up about women, Stan. You're putting us off.

STAN: Women have a perfect right to play a part in our movement, Reg.

FRANCIS: Why are you always on about women, Stan?

STAN: I want to be one.

REG: What?

STAN: I want to be a woman. From now on, I want you all to call me 'Loretta'.

REG: What?!

LORETTA: It's my right as a man.

JUDITH: Well, why do you want to be Loretta, Stan?

LORETTA: I want to have babies.

REG: You want to have babies?!

LORETTA: It's every man's right to have babies if he wants them.

REG: But... you can't have babies.

LORETTA: Don't you oppress me.

REG: I'm not oppressing you, Stan. You haven't got a womb! Where's the foetus going to gestate?! You going to keep it in a box?!

LORETTA: crying

JUDITH: Here! I-- I've got an idea. Suppose you agree that he can't actually have babies, not having a womb, which is nobody's fault, not even the Romans', but that he can have the right to have babies.

FRANCIS: Good idea, Judith. We shall fight the oppressors for your right to have babies, brother. Sister. Sorry.

REG: What's the point?

FRANCIS: What?

REG: What's the point of fighting for his right to have babies when he can't have babies?!

FRANCIS: It is symbolic of our struggle against oppression.

REG: Symbolic of his struggle against reality."

;)))))) Gratulálok, hogy valósággá tetted a filmet :)))

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 12:05:34

@Mamlasz: Ja, hát persze az új pasi véletlenül derült ki...
Azóta a válás is megvolt.
Közös megegyezéssel...
Igen, balfasz. De anyuka megmagyarázta neki, hogy ha nagyon okoskodik, kizárólag akkor láthatja majd a gyerekeket, amit a bíróság kötelezővé tesz.

Frigyes ur 2013.08.13. 12:08:43

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Latin fejednek biztos tetszetős volt ez a rész :)))

[Brian is caught graffitying]
Centurion: What's this then? "Romanes eunt domus"? "People called Romanes, they go the 'ouse"?
Brian: [terrified] It--it says "Romans go home".
Centurion: No it doesn't. What's Latin for "Roman"? Come on, come on.
Brian: "Romanus"?
Centurion: Goes like...?
Brian: "Anus"?
Centurion: Vocative plural of "anus" is...?
Brian: "Ani."
Centurion: [writing] "Romani". "Eunt"? What is "eunt"?
Brian: "Go".
Centurion: Conjugate the verb "to go".
Brian: Ire, eo, is, it, imus, itis, eunt.
Centurion: So "eunt" is...?
Brian: Third person plural, present indicative. "They go".
Centurion: But "Romans go home" is an order, so you must use the...?
Brian: [getting his earlock pulled, increasingly panicked] Eee, imperative!
Centurion: Which is…?
Brian: Uh, uhm, "i"! "I"!
Centurion: How many Romans?
Brian: Aah! Plural, plural! "Ite"! "Ite"!
Centurion: [writing] "Ite". "Domus"? Nominative? "Go home", this is motion towards, isn't it, boy?”
Brian: Dative! [centurion draws his sword and holds it to Brian's throat] Ah! Not dative! Not the dative! Aah! Accusative, accusative! "Domum", sir, "ad domum".
Centurion: Except that "domus" takes the...?
Brian: The locative, sir!
Centurion: Which is...?
Brian: "Domum"!
Centurion: "Domum". [writing] Understand?
Brian: Yes, sir.
Centurion: Now write it out a 'undred times.
Brian: Yes, thank you Sir, Hail Caesar. [calming down]
Centurion: Hail Caesar. If it's not done by sunrise, I'll cut your balls off.

Sadist 2013.08.13. 12:55:06

@Frigyes ur: Csupán az az "apró" különbség a film és a valóság között, hogy a filmben egy természetszerűleg lehetetlen képességre formált magának jogot, viszont a valóságban nagyon is megoldható lenne, hogy a férfinek legyen választási lehetősége, hogy akar-e apa lenni vagy sem, mégsem kapták még meg a férfiak ezt az alapvető jogot.

Hurri Kán 2013.08.13. 12:57:01

@Sadist:
Éppenséggel nem kötelező minden lyukba bedugni a farkad, csak mert éppen nem zümmög.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.13. 12:58:27

@Dr.Rekettyés László: Nem hiszem, hogy donor kellett volna neki, mert nem egy pénzes pasasról van szó. Előtte volt egy férje, aki elég durván csalta, mikor kiderült külön mentek. Nemsokra rá jött ez a fazon, el is akarta venni pár hónap után, szóval elindították mindkét részről a válást. Közben a nő már majdnem 35 volt, így jött a baba, azt mondta már nem akar tovább várni. A gyerek nevével is voltak problémák, mert a fogantatáskor még házas volt, szóval volt férj részéről lemondás, új ember részéről apasági nyilatkozat. Aztán történt valami, még egy éves sem volt a gyerek... nem tudom mi, mert nem akarta elmondani (el is tűnt egy időre), aztán meg már a pasas nélkül láttam. Azt mondta, a gyerek miatt nem bánta meg az egészet.

Frigyes ur 2013.08.13. 12:59:13

@Sadist: Annyira egyszerű ez: akitől nem akarsz gyereket és nem bízol benne, annál húz gumit. Ennyi. Spanyolviasz. Pár hónap meg nem elég ilyen szintű bizalom kialakulására.

Nyafogtok a gumi miatt, nyafogtok, ha terhes lesz a nő, nyafogás az a nagyon megy.

Ettől függetlenül elítélem az ilyesmit, de azért némi ész sem ártana a pasi oldalról.

@Hurri Kán: :DDD

greycup 2013.08.13. 13:16:07

"Nem hagyja magát, mert Kos, velük meg köztudottan nehéz az élet. Én is megtapasztaltam, soha többet Kos férfival."

Neked annyi eszed lehet, mint hat pár rendőrcsizmának.
Amúgy Kos vagyok... :P

Sadist 2013.08.13. 13:23:11

@Hurri Kán: @Frigyes ur: Gondolom még soha nem hallottatok arról, hogy nincs 100%-osan megbízható fogamzásgátlás (a vazektómiát és a petefészek-eltávolítást ne vegyük most ide, mert az már sterillé/meddővé tétel, nem fogamzásgátlás).
Ha a nő véletlen vagy "véletlen" teherbe esik, akkor választhat a gyerekvállalás, az abortusz vagy az adoptálás közül, ha a férfi véletlenül vagy "véletlenül" teherbe ejt egy nőt, akkor neki milyen választási lehetőségei vannak?
Mi történne, ha a törvény által a férfiak számára is biztosítva lenne a jog, hogy lemondhassanak a gyerekről, ha nem akarják, vagy éppen hogy megtarthassák és felnevelhessék, ha akarják, de az anya meg elvetetné? Komolyan kérdezem. Szerinted jogegyenlőség, ami most van?

Frigyes ur 2013.08.13. 13:26:16

@Sadist: 1. A 'véletlen' teherbeesések döntő %-nál nem húztak gumit, ezt lefogadom. 2. Ha a gumi kiszakad, az észrevehető. 3. Jogegyenlőség van: a saját teste felett mindenki rendelkezik. A gyerek a nő testében van, ő rendelkezik felette. A te spermiumaid meg a tiedben, te rendelkezel velük.

Egy férfi ne nyafogjon. Nőnél is rossz nézni, de pasinál pláne.

Hurri Kán 2013.08.13. 13:29:16

@Sadist:
"Véletlen" egy nőt sem csinálsz fel, ha nem akarod, ennyi.

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 13:39:42

@Bundabandi (Cookie Bunny):Így első ránézésre is már ezer sebből vérzik ez a történet.
A legfontosabb kérdés: két válófélben lévő ember miért akar néhány hónapos ismeretség után újraházasodni, pláne miért vállalnak azonnal gyereket? (Jó, tudom, a csajt sürgette az idő... Egyéb indok van-e?)

Sadist 2013.08.13. 13:56:23

@Frigyes ur: 1. Vagy a hölgy "véletlen" elfelejtette bevenni a tablettát. Egyébként nézd meg az óvszer és a tabletta Pearl-indexét!
2. Tudod-e mi a különbség a prevenció és az utólagos detektálás között?
3. Ezzel a logikával akkor volna jogegyenlőség, ha a férfin utólag nem lehetne semmit behajtani, elvégre nem az ő testéről van szó. Helyette az van, hogy amíg a gyerek anyun belül van, addig az ő teste és csak ő dönthet a sorsáról, akár meg is öletheti az apa akarata ellenére, ha pedig megszületett, akkor hirtelen önálló jogi személy lesz, akinek az eltartását, gondozását rá lehet lőcsölni az apára.

Sadist 2013.08.13. 13:57:28

@Hurri Kán: Senki nem lesz erőszakos bűncselekmény áldozata, ha nem akarja, ennyi. :)

Frigyes ur 2013.08.13. 14:05:54

@Sadist: 1. De az egyiknél észlelni lehet rögtön jó eséllyel. 2. Tudom. De annyira nem életszerű a szituáció, hogy akkor a nő nem megy el abortusztablettáért. 3. Igen, a nő 'megölheti' az apa akarata ellenére (mi vagy te, magzatvédő jobbikos?!). A jog meg felelősségvállalás: ha levágod valaki lábát, akkor felelned kell érte. Ha teherbe ejtesz valakit, felelned kell érte.

"Ha férfi vagy, légy férfi
s ne hitvány, gyönge báb
kit kény és kedv szerint lök a sors
idébb odább."

Sadist 2013.08.13. 14:32:16

@Frigyes ur: "A jog meg felelősségvállalás"

Felelősségvállalás IS, a kettő jó esetben együtt jár. A férfiaknak viszont csak a felelősség jár, jog már nem.

Dr. Jula Watson 2013.08.13. 14:36:11

Egy gyerek felnevelésében mekkora és milyen nemű a felelősségvállalás egy nő meg egy férfi esetében? Nagy általánosságban? :)
Elég csak beülni egy gyerek edzésére, vagy egy szülői értekezletre. Jó, ha 10 nőre jut egy pali.

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 14:41:19

@Dr. Jula Watson: A maradék kilencből pedig legalább hét hétvégi apuka, mert ugye "így alakult".

Dr. Jula Watson 2013.08.13. 14:45:52

@Dr.Rekettyés László: A válás után sem kötelező ám hétvéginek lenni. :)

Dr.Rekettyés László 2013.08.13. 14:50:35

@Dr. Jula Watson: Persze, normális esetben esetben a válás után sincs "beosztva", hogy mikor hol van a gyerek. De ehhez mindkét szülőnek normálisnak kell lennie, és ahogy fentebb már szó volt róla, ilyenkor gyakran fontosabb a "kinek a fasza nagyobb" játék a vérig sértett apuka és/vagy anyuka esetén.
Persze olyan is lehet, hogy apuka ugyan vihetné, de azóta már máshol is apuka, úgyhogy nem nagyon ér rá :-)

Bölcs Jaroszláv 2013.08.13. 15:29:34

@Frigyes ur: "mi vagy te, magzatvédő jobbikos?" Nem, az én vagyok nem ő! Továbbá rohadt imperialista, gimnazista zongorista és minden egyéb is.
:)
@Dr. Jula Watson: Na majd a legközelebbi szülői értekezleten körbenézek.
:DD

Hurri Kán 2013.08.13. 15:31:47

@Bölcs Jaroszláv:
Hiába, attól nem lesz ott több apuka :)

Frigyes ur 2013.08.13. 15:39:31

@Sadist: De, jogodban áll megválasztani kivel fekszel le és milyen módon. Ellenkező esetben erőszak, de a jog erre is kitér.

Nem kell mártírkodni, már így is túl sok van belőlük. Ha akarod érted, ha meg nem, akkor még hőböröghetsz ezer hsz.-on át 'deengemajognemvédmertbárnemhasználtamgumitdeabortuszraseküldhetemazasszonytbrühühühü'.

@Bölcs Jaroszláv: A kettő nem zárja ki egymást. Jogot szeretnél a gyerekszüléshez? :))

Bölcs Jaroszláv 2013.08.13. 15:45:16

@Hurri Kán: Hát nem, de legalább lesz információm a dologról. Legalábbis egy helyről.
@Frigyes ur: Hát lehet, hogy arról már lemaradtam! Talán majd a következő életemben.
:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.13. 16:25:23

@Sadist: Szegény férfiak, annyira sajnálom őket! Nézd meg, hogy egy válás után, ha van több gyerek, általában kinél maradnak a gyerekek! Szerinted mennyire könnyű egy anyának 3 gyerekkel új életet kezdeni, olyan férfit találni, aki így is együtt akar vele élni? A pasi meg éli világát, kéthetente egy hétvégét vannak gyerekei... Hogy meg ne szakadjon a szívem miatta!!!

Frigyes ur 2013.08.13. 16:37:24

@Bölcs Jaroszláv: Nem, nem, A Júdea Nép eFront Sadisttal karöltve harcol érte, úgyhogy jogod van hozzá. Nem tudsz, az más kérdés, de jogod van gyereket szülni! :)

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Szakadjon is meg. Nem küldhetnek műtétre nőket. Szegénykéim.

A megfogásról meg mindig a Rém rendes család jut eszembe: ahogy Peggy körbemutat 'igen, megfogtalak, hogy enyém legyen mindez itt'. Bruhahaha. Mintha annyi überkan lenne Magyarországon, akit érdemes.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.13. 16:42:46

@Frigyes ur: A kedvencem az exem. Ő nem műtétre akart volna elküldeni, de akart még egy negyediket. Erre szemét módon nemet mondtam. Korlátoztam a szabadságát. Ejnye... *fejcsóvál

Frigyes ur 2013.08.13. 17:04:53

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Majd szólhat ő is a Júdea Népe Frontnak eme igazságtalan jogtiprás miatt. És majd mindenkit Lorettának hívunk, Bölcs Lorettával az élen...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.13. 17:07:30

@Frigyes ur: Legyen inkább mindenki Béla! Béláim...

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.13. 17:16:16

@Sadist: Így van, a nő dönthet arról, hogy legyen-e gyerek. Ezen sürgősen változtatni kell: ha a leendő apa úgy nyilatkozik, hogy ő viszont nem vállalja, akkor anyuka annak a tudatában tartsa meg a majmocskát, hogy lehúzni nem fogja a férfit miatta.
A legjobb amúgy kurvázni, ott nincs ilyen para :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.13. 17:20:24

@Dr. Sün: Tudjátok, ha majd az lesz az általános, hogy nem a nő védekezik, hanem a férfi, akkor lehet pofázni.

Sadist 2013.08.13. 17:31:35

@Frigyes ur: "De, jogodban áll megválasztani kivel fekszel le és milyen módon."

Komolyan ennyire korlátolt a gondolkodásod? Ha megvernek és kirabolnak az utcán, akkor is volt választásod, hogy kimész az utcára vagy sem?
Nem érzed kurvára kettős mércének, hogy a férfinek egy gyengébb pillanatába hozott döntése végérvényesen befolyásolja az életét, a nőnek pedig még hónapokig van ideje gondolkodni és egyedül dönthet három ember további életéről?
Milyen volna, ha pl. csak a férfiak kezdeményezhetnének válást, a nőknek pedig törvényileg meg volna szabva, hogy mit kell teljesíteniük házassági kötelesség címszó alatt? Gondolom lenne felháborodás nem csak női oldalról. Ugyanúgy lehetne mutogatni, hogy cuncimókus, volt választási lehetőséged, hogy férjhez mész vagy sem, kimondtad az igent, ott az aláírásod a nagy könyvben, mostantól viseld a következményét.
Ha ezt nem bírod felfogni és kicsit a másik nézőpontból tekinteni rá, akkor fölösleges vitázni.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.13. 17:40:25

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Miért? Normális családban semmilyen problémát nem okozna egy ilyen szabályozás.
Ellenben viszont anyuka majmocskával lasszózási kísérletét helyből blokkolná. Vagy innen fúj a szél, ezért a nagy tiltakozás? Pedig a gyereknek is az lenne az érdeke, hogy normális, nem zsarolással összetartott, vagy csonka családban nevelkedjen. De az ugye le van szarva, a lényeg, hogy lehessen lasszózni. Hajrá!

Sadist 2013.08.13. 17:40:43

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Azt hiszed, hogy egy férfinek könnyebb új életet kezdenie egy albérletben vagy híd alatt úgy, hogy mellette még fizeti a gyerektartást is? Túrj bele egy kicsit a KSH statisztikákba és nézd meg, hogy
1. a hajléktalanok közt milyen a nemi megoszlás
2. a hajléktalanság okaként milyen arányban felelős a válás
De az öngyilkossági statisztikát is odarakhatod mellé, a konklúzió hasonló.
Elhiszem, hogy mennyire szar neked, hogy egyedül maradtál három gyerekkel, de azért a KSH-t javaslom, mert az egyéni és a közvetlen környezetből történő mintavétel eléggé torz és szubjektív lehet.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.13. 17:48:28

@Sadist: Lehet, hogy a KSH-nál igazad van. De... A férfi megoldja, hogy ne kelljen gyerektartást fizetnie. Legtöbbször ezt látom. Meg azt, hogy a nő szakad meg, hogy a gyerekek mindent megkapjanak, a pasi meg éli világát. Biztosan nem egy közegben mozgunk, mondjuk én nem azokról a nőkről beszélek, akik anno lasszóztak.

@Dr. Sün: Szerinted egy gyerek csak lasszózás eredménye lehet? Nem hallottál még olyat, hogy a nő nem szedhet gyógyszert, mert orvosi oka van, pasi meg nem használt óvszert, mert.... ne kelljen részleteznem, 10 pasiból 9 sajnos nem bírja. Szóval ez a nő is lasszózik, a pasi semmiért nem hibás, a nő menjen kapartatni, meg viselje a következményeket. Nagyon szépen tudnak a férfiak hárítani. Ha egy nő terhes lesz, azért csak a nő a felelős, és szegény férfi csak szív.

Sadist 2013.08.13. 17:49:42

@Dr. Sün: "Normális családban semmilyen problémát nem okozna egy ilyen szabályozás."

Így van, a normális nők, akik családot akarnak, nem csak egy biológiai fegyvert apu sakkban tartására, azoknak semmilyen hátránnyal nem járna, hogy mások is megkapják azt a jogot, amivel ők már rendelkeznek.
Valamiért a házassági szerződés kapcsán szokott még kialakulni ilyen ellenkezés és parázsvita, pedig a normális, nem pénzre hajtó nőknél nem oszt, nem szoroz semmit.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.13. 17:58:04

@Szintet lépett (ex) Naiva.: A nők két dologért képesek MINDENRE: hogy ne legyen gyerekük, és hogy legyen gyerekük. Kilyukasztott óvszerről, behazudott tablettáról még nem hallottál? Vagy még egyszerűbb, ha leitatja a kiszemeltet, és abban az állapotában meggyőzi, hogy nem kell védekezni. Ez utóbbinak mondjuk ugyanúgy nemi erőszaknak kéne lennie, mintha fordított felállásban történne. De nem az, és ha összejön a manőver, akkor rosszabb esetben is 20+ év tartásdíj van bekaszálva.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.13. 18:03:06

@Dr. Sün: Kicsit olvasgass a neten a gyógyszerek mellékhatásairól.
Én nem védem azokat a nőket, akik így fognak férjet maguknak, mert szemétség. De a férfiakat se kell védeni. Védekezzenek, ha nem akarnak gyereket. Vagy ne dugjanak meg olyan nőt, akiben nem lehet megbízni. Sajnálom nagyon az olyan embert, akinek ilyenkor derül ki, hogy párja mennyire megbízhatatlan. Egyébként orvosok mondták, hogy 100 %-os módszer nincs, és ezt akkor közölték, amikor leköttettem magam. Ha most terhes lennék, akkor egy szemét, pasifogó aljadék lennék???

Sadist 2013.08.13. 18:07:28

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Legfeljebb akkor tud kibújni a gyerektartás fizetése alól, ha feketén dolgozik, az meg hosszútávon szintén erős szopóág.
Egy egyedülálló gyerekes anyát hamarabb megfog a szociális háló, mint egy egyedülálló gyermektelen férfit. De nehogy azt gondold, hogy szerintem egy nőnek a válás után habzsidőzsi van, egyáltalán nem. Nekik is esik az életszínvonaluk, de egy férfinek egy olyan válás, ahol már vannak gyerekek, sokkal meredekebb út a híd vagy a föld alá, mint egy nőnek.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.13. 18:11:31

@Sadist: Tudod, általábna a legnagyobb probléma, hogy abszolút nem ismerjük azt az embert, akivel összekötjük az életünket. Ezért érnek váláskor a legnagyobb meglepik. Sajnos ez alól én se vagyok kivétel. Ugyanis nem új, ami ilyenkor előjön a másikból, hanem lehetett volna tudni, hogy így reagál a másik, csak becsuktuk a szemünket. Két normális ember válása igazán nem tesz hajléktalanná senkit. Az életszínvonal csökken, ez igaz, de végképp nem csinál ki.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.13. 18:35:20

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Tudod, általábna a legnagyobb probléma, hogy abszolút nem ismerjük azt az embert, akivel összekötjük az életünket."
Talán ezért kellene megkérdezni a másikat egy életre kiható döntés előtt. De nem, a gyerekvállalás kérdésében csakis a nő dönthet, hisz neki nőtt pinája, tehát csak ő lehet kompetens.

"Két normális ember válása igazán nem tesz hajléktalanná senkit."
Ha ez így könnyebb neked, akkor nyugodtan mantrázhatod...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.13. 18:39:31

@Dr. Sün: Döntsön a pasi! Igazad van! Köttesse le magát ő. Sokkal egyszerűbb műtét, mint a nőknél, és visszaállítható. Na, tetszik az ötlet?

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.13. 18:40:24

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Vagy ne dugjanak meg olyan nőt, akiben nem lehet megbízni."

"Tudod, általábna a legnagyobb probléma, hogy abszolút nem ismerjük azt az embert, akivel összekötjük az életünket."
Ezeket így vicces leírni egymás után :)

Amikor utoljára csekkoltam, dugáshoz két ember kellett. A gyerekkérdés eldöntéséhez, hogy legyen-e, vagy sem, miért elég az egyik, a másiknak meg miért nincs semmi beleszólása?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.13. 18:42:21

@Dr. Sün: Nem szeretem a pasirinyát, amikor teljesen természetes dolog, hogy a nő védekezik. Vegyétek át a lehetőséget, onnantól kezdve meg van oldva a probléma.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.13. 18:43:19

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Haha, feminista visszatámadás :)
Nem, a döntést közösen kellene meghozni. Normális esetben.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.13. 18:49:24

@Dr. Sün: Nem feminista. Sose voltam az. De csekkold már le a környezetedet, hogy hány pasi hajlandó maga védekezni. Annyira természetes, hogy a nő védekezik, szedi a sok szart, hogy a pasinak ne legyen már probléma a gumi, mert neki abban nem megy. Természeten a jelenlévők mindig kivételek.
Rengeteg lehetőség van védekezésre, de a női lehetőségek nagyon nagy százaléka hormont tartalmaz. Ennek lehetnek igazán fincsi következményei. De ez általában a férfiakat nem érdekli, a nőnek meg az a természetes, hogy megoldja. Sírhat mindenki, hogy szegény pasikat átverik, de akkor nézzük meg azt is, hány nőt tesz tönkre a védekezés. És ennek csak legkisebb kockázattal járó következménye a nullára csökkent libidó.

alebzsaflab 2013.08.13. 19:25:44

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Boris Becker nem dugta be a micsodáját egy nő csúnyájába, mégis apa lett. (Mondjuk ő egy gerinctelen féreg volt.)

Természetesen én is úgy képzelem, hogy majd akkor lesz gyerekem, ha én akarom, de erre semmi garancia nincs. Az egész élet egy kibaszott nagy lutri.
Például, ha együtt lennék valakivel, akit szeretek és ő bejelentené, hogy terhes, akkor valószínűleg madarat lehetne velem fogatni és boldogan vennék részt a dologban.

alebzsaflab 2013.08.13. 19:34:29

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "amikor teljesen természetes dolog, hogy a nő védekezik" Ez nem igaz.

Sadist 2013.08.13. 20:12:17

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Abban azért nem lennék annyira biztos, hogy visszaállítható.

USA-ban volt olyan érdekes eset, hogy asszonyka szeretett volna még gyereket a férj előző házasságából származó három mellé, de csak nem akart teherbe esni. Aztán kiderült, hogy a férjnek a harmadik gyerek után volt egy vazektómia műtéte, majd a feleség annak rendje és módja szerint be is perelte a faszit, mert nem mondta el neki. Számított arra, hogy majd lesz közös gyerekük, de puff neki, nem jött be.
süti beállítások módosítása