HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.08.15. 07:40

Az én hibám, hogy elhagyott

http://csajokespasik.blog.hu/2013/08/15/az_en_hibam_hogy_elhagyott

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr155461470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 08:09:59

Hüjeposzterina! Ennyi erővel velem is összejöhetsz, mert én is utálom a bagószagot, bár nem vagyok féltékeny típus, de a tömény bulizás sem az én világom, szóval nagy valószínűséggel én is otthagylak majd, mint eb a szaharát. De sebaj (Tóbiás), ma dolgozom utoljára, holnap utazom el és bulizok egy nagyot!
:DDD

Apropó: mindenkinek kurva szép csütörtöki napot! Megyek csinálok kv-t.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.15. 08:17:53

Szerintem a pasi nem fog ugyanabba a szarba lépni még egyszer. Ha van esze.

Madpapa 2013.08.15. 08:23:23

OFF

Nem a poszthoz tartozóan, de ki a fasz ez az Oravecz Nóra? Láttam egy két idézetét és azt hittem lefordulok a székről. Ez valami magyar Coelho női kiadásban?

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.08.15. 08:24:53

@Madpapa: csapass ide párat, ennél a posztnál szarabb nem lehet!

Madpapa 2013.08.15. 08:35:59

"Ne az egyetlen lány akarj lenni az életében, hanem az, aki számít. Akire gondol, akit szeret, akiért a világot is legyőzné. Az akarj lenni, akiért mindent feláldozna, akit értékel. Akit véd és támogat. Aki mellett lépked, akinek a kezét fogja, és soha nem hagyja magára, csak akkor, ha azt kéri. Az a lány akarj lenni, aki hagyja menni, ha menni akar. Mert akármennyire is fáj, fel tudod fogni, hogy vannak dolgok, amiket engedni kell. És egyébként is: aminek a tiédnek kell lennie, az bizony a tiéd is lesz, jöhet bárki a képbe, porszem lesz ahhoz, hogy a dolgokon változtasson. Mert bizony aminek meg kell történnie, az megtörténik. Amelyik csóknak el kell csattannia, az bizony el fog csattanni."

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.15. 08:38:01

@Madpapa:

Valszeg most felfutó női Coelho-klón. Nyomja a bullshitet, megadva a barmoknak a bölcsesség és műveltség illúzióját :)

Hurri Kán 2013.08.15. 08:38:22

Hogyan lehet sok mindenről miért lemondani?

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 08:40:36

@Madpapa: húúbazmeg! Ezt így egyenesen bele aképibe a poszterinának! Az a biztos! Ő a legjobb úton van affelé, hogy mindezt megvalósítsa! Bakker, hogy én ilyeneket nem találok a neten (hál' istennek)!
:DDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 08:41:47

@Madpapa: Egyébként pedig ahogyan egy nagy klasszikus mondta: who the fuck is Oravecz Nóra?
:DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.15. 08:43:57

@Madpapa:

Gondolom majd a méltó helyen szembesülök a könyvvel (mozgólépcső melletti falon)

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 08:47:52

@Madpapa: Na de hirtelen felindulásból én is találtam egyet egy csaj profilján (bizonyára nem saját agyszüleménye):
"Vigyázz az útra, melyre lépsz, mert az élet útja kétes és nehéz. Ha lépsz, fontold meg léptedet, mert visszalépni néha nem lehet! ”

Azért ez sem piskóta!
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 08:48:59

@Madpapa: Valami azt súgja, hogy nem fogunk megismerkedni közelebbről egymással (mármint én és az Oravecz Nóra könyve).
:D

Madpapa 2013.08.15. 08:50:20

@Bölcs Jaroszláv: és nap mint nap szarja ki magából ezeket az idézeteket. Azért ehhez is kell tehetség.

Sadist 2013.08.15. 09:00:16

@Madpapa: Szűk tíz évet behazudhatna magának, de attól még dughatónak tűnik. Gondolom az ilyen nyálas agyfingásai miatt nem jut neki rendes fasz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.15. 09:01:16

@Madpapa: Ez a mondtam is valamit, meg nem is kategória. :S

A poszterinnek meg... Össze-vissza hablatyolsz itt bizalomról, meg féltékényeségről és függésről. Ja bocsánat: Bizalomról, Féltékenységről, Függésről... meg volt még a Birtoklás is!

Na, ahogy én látom: kötetlenül akarsz bulizni, cigizni, inni, úgy, hogy az otthon lévő pasika ne legyen féltékeny, ne gátoljon semmiben. Szóval neked tökéletes legyen minden, ő meg fogja be... ahhhha! És nem tudod mennyire esnél bele újra ezekbe a hibákba... Sajnálom szegény srácot, ha kibélkültök! Fel kéne nőnöd a kapcsolathoz! Az meg az írásoból kiindulva még nem most lesz.

plantingC4 2013.08.15. 09:03:27

Hm.
Oké, mással is előfordul, hogy nagyon beszívva írogat mindenfélét, de hogy ezt posztolni is kell, abban már nem vagyok biztos.

Papírsárkány 2013.08.15. 09:03:47

@Bölcs Jaroszláv: Ez az igazi:

"Nem lelked van. Te magad vagy a lélek. Így egy lélek vagy, akinek teste van."

:)

Madpapa 2013.08.15. 09:05:11

@Sadist: abszolút dugható kategória szerintem is

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 09:09:39

@Madpapa: Hááát, szóval rákerestem a neten, kijött egy szatyornyi fotó róla, és valami azt súgja nekem, hogy az a bizonyos kép nem pont tegnapi felvétel volt. De ettől még lehet akár dugható is (feltéve, ha az a pasi, aki az egyik fotón ölelgeti nem tiltakozik ez ellen).
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 09:10:42

@hasznavehetetlen régensherceg: Hát, mint állat! Ők még nem is annyira, de én, én kiba..tt irígy tudok lenni, mikor ilyeneket látok!
:DDDD

leonito77 2013.08.15. 09:11:51

Sziasztok:

"Nem tudom, mennyire leszek tudatos ezekre. Ettől kicsit félek."

Bezony ám, ez olyan, mint egy régi lemez. Akárhányszor teszik fel, mindig ugyanaz a nóta.

Mellesleg üdv a játszmák világában. Két érzelmileg labilis ember kapcsolata...

Mit is írt a poszterina? birtoklás, féltékenység, a bizalom hiánya, érzelmi zsarolás, függés.

Nála abszolút meg van, cigi, pia (ja régi rossz szokás mi? az alkeszek is?) szóval függés.

Poszterinnek javaslom, hogy ha éppen ráér és nem bulizik, vagy nem az exen agyal, akkor üljön már le egy picit a tükör elé és nézzen már bele!

Aztán elkezdheti azt a röpke pár évig tartó folyamatot, amivel változtatni tud magán és kinőni a gyermekkorában eltanult játszmákat és helyette nyíltan gondolkodni, beszélni és, majd idővel érezni is.

Addig meg marad az érzelmi zsarolás és társai, az energiavámpírkodás...

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.08.15. 09:12:48

@Bölcs Jaroszláv: dugható,mert valami luk van ráapplikálva. de egy 5/10-nél többet nem nézek ki belőle. amiket meg hadovál jobbra balra csak rontja a szintjét! :)

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 09:13:42

@leonito77: "Poszterinnek javaslom, hogy ha éppen ráér és nem bulizik, vagy nem az exen agyal, akkor üljön már le egy picit a tükör elé és nézzen már bele! " Ez nem jó ötlet, mert akkor úgy össze fogja köpködni a tükröt, hogy egy idő után semmit sem lát benne!

:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 09:15:38

@hasznavehetetlen régensherceg: Igen, ez gyakran előferdül bizonyos egyedekkel, akikre gyárilag ránőtt egy pina, hogy azt hiszik: ennek kapcsán bármilyen árukapcsolás eladható.
:DDDD

plantingC4 2013.08.15. 09:20:22

@Hurri Kán: Még csak 24, lehet később belejön :D

@hasznavehetetlen régensherceg: piaci rés !

Hurri Kán 2013.08.15. 09:23:22

@plantingC4:
Akkormeg először tanuljon meg rendesen inni és/vagy szop... izé, szívni :D

SciNu 2013.08.15. 09:44:12

@Madpapa: Azért az is képesség, hogy ennyit írt úgy, hogy közben semmit nem mondott.

fumerin 2013.08.15. 09:59:28

Poszt unalmas. Idézeteket hajigáló nő, elmeháborodott. Van más téma is, vagy nyaraljak tovább nyugodtan? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.15. 10:44:00

@mésange:

A nyaralás közben olvass Oravecz Nórát. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.15. 11:12:03

@Bölcs Jaroszláv: Szerintem azon a fotón nem ő van, az egy illusztráció. A többin meg elég gyilkos az a frufru, ki sem lát alóla. Hány éves ez a nő? Fotó alapján huszonx lehet. És már ilyen "bölcs"? Nem vagytok rokonok? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.15. 11:14:01

@mésange: Jó neked! Én majd jövő héttől megyek szabira, aztán meg "nyaralni". Már vagy 8 éve nem voltam.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 11:18:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem, nem, kikérem magamnak! Amit ez a nő művel az nem bölcsesség, hanem csak "bölcselkedés". Idézni én is tudok:

"A bölcsesség nem egyfajta magatartás sztereotípia, hanem az a képesség, hogy a dolgok igazát/igazságát megkülönböztessük a dolgok jelentésétől (t.í. a történelem során számtalanszor előfordult, hogy az emberek valamely dolog vélt igazságáért háborúztak, pedig nem a dolog igazságáról, hanem csak a jelentéséről volt szó)"
Na, ez is volt olyan, mint az Oravecz Nóra agymenései! Nichtwar?
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 11:20:36

@plantingC4: Irtózatos hiba lenne, ha még ennél is jobban belejönne! Már így is ömlik belőle az okosság, mint tehénből a gané!
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 11:33:09

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Igen, kiválóan értetted. Erről van szó. Tudod, az okos ember hülyéskedik, a hülye meg okoskodik. De megértem én, mert az ember 20-25 között hajlamos rá, hogy megpróbálja okosabbnak feltüntetni magát, mint amilyen valójában.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.15. 11:37:07

@Bölcs Jaroszláv:

Van akinél ez élete végéig kitart. És nem lesz okosabb. Ld Kedves Vezérünk se okosodott semmit, és a sleppje sem :)

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 11:41:15

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Jaj, bameg, ezt kár volt eszembe juttatni. Sajnos úgy tűnik, hogy a hatalom és a pénz erőteljesen torzítja az egyéniséget. Ezt már korábban is tapasztaltam egy volt főnökömnél, aki többé-kevésbé normális ember volt, amíg nem volt milliárdos, de ahogy gazdagodott, úgy hülyült el fokozatosan. Ez van.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 11:45:47

Ja, arról meg már nem is beszélve, amelyik már akkor is kőgazdag volt, mikor engem felvett a céghez dolgozni. Az már induláskor is nagyon hülye volt. Szóval úgy tűnik manapság már rég nem működik az a régi közmondás, hogy akinek az isten hivatalt adott, annak észt is adott hozzá.

_Ω_ 2013.08.15. 11:52:29

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

A volt párod jól döntött, mikor elhagyott, ám épp mostanában készül elkövetni élete egyik nagy baklövését. (Amúgy bak a csillagjegyed?) A sok buli és bejelentés nélküli lelépések az én világnézetem szerint nem olyasmik ami egy stabil, tartós kapcsolatba beleférnek, főleg úgy nem, ha a bulikra rendszeresen a párod nélkül mész. Féltékeny volt, szerinted nem volt rá oka, szerintem pedig hülye lett volna nem gyanakodni. Ha máshogy tesz, tőlünk átvehette volna a vak gammák érdemrendjét. Így megboldogult bétatesztelő lett, ami annyira nem is rossz.
Aztán amiket írsz... Ha féltékeny vagy, az nem jelenti azt, hogy a másiktól függenél. Aki szereti a másikat az nem szeretné elveszíteni, ez tiszta sor, ebből viszont nem következik, hogy önmagában ne lenne egész. Szóval jó sok hülyeséget össze tudsz hordani, nem csoda, hogy valami Oravecz Nóra is előkerült a többi kommentelőnél. Ebben a történetben nem téged sajnállak, és előre sejtem, hogy rúgsz még párat egy 27 éves valakibe aki nem érdemli azt meg. Én ettől félek. Mondjuk feleslegesen, hiszen elmúltam már 27, így nem az én problémám.

plantingC4 2013.08.15. 11:54:57

@Bölcs Jaroszláv: No, tehénszarról jut eszembe :D
Egyébként érdekes ez. Soha nem fogom elfelejteni, a nagymamámnál nyaraltam vidéken, kb. 5-6 éves lehettem és életemben először láttam tehenet üríteni. Megdöbbentő volt. A kéretlensége, a hangja, és a kiáramló anyagok mennyisége, egyszerűen nem illett az addigi világképembe.
Miután a rokonság szétröhögte magát a megdöbbent, rémült arckifejezésem miatt, realizáltam, hogy ez bizony nem tréfa. Ez bizony a következő próbatétel a férfivá válásom útján. Így hát kivettem a mama kezéből a slagot, minden undoromat és félelmemet félretéve, lecsapattam néhány könnyed mozdulattal az anyagot a betonról.
Még az oldalát is megcsapkodtam, hogy "jóvante".
Pistabá' mellén az ing majd széjjelrepedt, én is nagyon menőnek éreztem magam :D
Win-win. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.15. 11:56:37

@Bölcs Jaroszláv: Nemrég olvastam valahol, hogy a főnök kérdezi az alkalmazottól:
- Na ki a hülye, te vagy én?
- Hát főnök, maga mindig azt mondja, hogy nem vesz fel hülyéket...

:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.15. 11:58:43

@Bölcs Jaroszláv:

Szerintem ha van isten, az is elhülyült, ha jobban megnézzük az egyházat is :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.15. 12:03:04

@plantingC4: Én azon csodálkoztam mindig, hogy hazatalálnak a mezőről, reggel meg kimennek maguktól, csak a kaput kellett kinyitni. Kiültünk a lépcsőre és néztük őket, ahogy jönnek-mennek, pösti gyerekként nagy élmény volt. Nyáron mindig a rokonoknál voltam vidéken.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 12:10:23

@plantingC4: Nekem a tehénről és a gyermekkoromról egész más jut eszembe, konkrétan az, hogy miért undorodtam meg a ház tejtől. Több, mint tíz évig nem ittam meg csak a bolti tejet miatta.
:DDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.08.15. 12:13:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nekem a kedvencem az egyik volt főnököm és a felesége voltak (az egyik a cég elnöke/vezérigazgatója/főtulajdonosa, a másik pedig a pénzügyi vezető/gazdasági igazgató/társtulajdonos). Hétfői értekezlet: "Anya te nem értesz ehhez, ne szólj bele!" Kiderül, hogy az asszonynak lett igaza, erre jött a replika: "na látod, hogy én tudtam jól? Benyalhatsz!" Mindez természetesen az alkalmazottak előtt/füle hallatára és nagy derültségére.

plantingC4 2013.08.15. 12:14:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nálam ugyan ez :D
Városi, pesti gyerökként, 13 éves koromig, minden nyáron minimum 1 hónap a Hortobágyon.
Hatalmas fless volt akkor is, gyerekként egy hatalmas játszótér, vadon, "Tüskevár live" utólag meg marhára hálás vagyok, hogy részt vehettem ilyenben. Óriási karakterek, sok jó arc "Matula bácsi", "bakterházas figurák", állatok, nádas, ezernyi csuda dolog :D
Most egy vagyont kéne fizessek, az ezt felületesen karcolgató "puszta wellness"-ben, töredéknyi, utólagosan kreált "élményért"...
Értem én, hogy jó a kilovagoltatás, meg ilyenek, de nehezen tudja überelni, ha mondjuk gyerekként már megvolt az, hogy néhány óra pusztában kódorgás után, egy nádason átvágva, egy tanyába ütközöl, ahol persze valami nagyon távoli rokon a lovász és ott helyben, nyereg nélkül már lovagolsz is, tényleg a puszta közepén egyedül....:D
Minden másra meg ott van kibaszott mastercard, bár most visa-ra lecseréltem....:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.15. 12:25:17

@plantingC4: Én is arrafelé voltam. :D Mindig kimentünk a lovas bemutatóra, meg csónakázni. Tök jó volt!

plantingC4 2013.08.15. 12:42:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): Tiszafüredi strand-camping, esetleg "örsi fürdő" megvolt?:D
A Kunmadarason állomásozó ruszki vadászgépek éjszakai bombázógyakorlatai, amik, ha kicsit célt tévesztettek, akkor megugrik az ágyad, recseg-ropog ajtó-ablak, sőt az egész falu...:D

Hurri Kán 2013.08.15. 12:50:10

@plantingC4:
Nem tevék vezették a repülőket, hogy havonta csak egyszer igyanak :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.15. 12:54:44

@Papírsárkány: Huhhh, hát ez is ott van! :D

@plantingC4: Másik irány! Debrecen, meg Nyírmártonfalva. A debreceniekkel voltunk mindig Hortobágyon.

plantingC4 2013.08.15. 12:56:09

@Hurri Kán: Hehe :D Nem tom, milyen fegyelem lehetett, de mostanában olvastam, hogy atombombát is tároltak ott, sztem azokat ott szigorúan vették, mondjuk a tisztek bizonyára nem szomjaztak...:D

Hurri Kán 2013.08.15. 12:58:11

@plantingC4:
Milyen, milyen...
Szolnokon végzett ejtőernyős-oktató barátom egyszer poénból elindult hajnalban a szolnoki reptéren egy rakétákkal, vagy valami hasonló rakománnyal megrakott kamionnal, persze jogsija nem volt rá, kb. egy perc alatt akadt be két fa közé. Szerinted milyen fegyelem volt ott? :D

plantingC4 2013.08.15. 13:11:30

@Hurri Kán: :D:D:D Jó poén :D Szolnok valóban deszantos bázis és azok vagány gyerekek. :D
Az atomizé miatt, 'madaras hivatalosan nem is létezett, kicsit ott azért másképp mehettek a dógok, aztán meg kitudja, végül is mást nem nagyon lehetett akkortájt csinálni részegeskedésen kívül:D
Mindenesetre király dolog, hogy nem bombázták le a házunkat és el is takarodtak onnan a picsába, én már ettől is jól érzem magam :D

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.08.15. 13:16:17

@plantingC4: @Hurri Kán: szolnok ebből a szempontból jó volt a szocializmusban. volt vagy 5 laktanya és minimum minyócassal közlekedtek 2 laktanya között :D olyan volt, mintha folyamatosan háborúban álltunk volna valakivel.

Hurri Kán 2013.08.15. 13:16:30

@plantingC4:
És ez még az enyhébbek közül való. Ő csodálkozott a legjobban, hogy nem 6 év alatt szolgálta le a másfél évet :D

Hurri Kán 2013.08.15. 13:20:50

@hasznavehetetlen régensherceg:
Jaja, ők is ugrándoztak olyanból. Kivéve, mikor egyikük fogadásból egy gáztűzhellyel ugrott ki, amit előzőleg megraktak betonkockákkal, hogy jobb legyen a húzása.

plantingC4 2013.08.15. 13:25:01

@hasznavehetetlen régensherceg: Hahaha, volt hangulata az biztos, mikor 150 méteres magasságban, a házunk felett hangsebesség közelébe lökte a cuccot, kb. felrobbant az ég....:D,
kiegészítve az éjjeli lövöldözés, bombázással, tényleg háborús fless volt :D

@Hurri Kán: Szerencsés típus ! :D

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.08.15. 13:43:55

@Hurri Kán: nemmondod! :D

@plantingC4: jaja mig-21-esekkel repesztettek akkoriban. a pilótákat egész jól ki lehetett venni abban a magasságban. :D

ez mostanság volt, hogy kollégával vittünk vmi cuccost hozzánk. aztán egyszercsak hatalmas lövöldözésre lettünk figyelmesek, majd vadászgépek jöttek.

-bmeg milyen környékre hoztál engem?

kiderült, csak vmi nagykutyát temettek :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.15. 14:08:08

" Azt is írta, hogy nem passzolunk, mert nem egyezik a temperamentumunk. Nem tudom, találkozzunk-e? " NE!

Na elolvasom azt is, ti mit írtatok.

Madpapa 2013.08.15. 14:29:33

@SciNu "Mr.Danger" Bob: abszolút! Én képtelen volnék a szart csépelni egy könyvön keresztül. Szóval ő ebben mindenképpen tehetségesebb!

plantingC4 2013.08.15. 14:34:12

@hasznavehetetlen régensherceg: :D Igen ott a falubeliek is ezzel poénkodtak, hogy látni lehet a váll lapokon a csillagok számát, olyan alacsonyan repültek sokszor...:D

@Bundabandi (Cookie Bunny): tényleg a másik irány, Debrecentől keletre meg nekem már ismeretlen zóna, meg kellett nézzem térképen :D

plantingC4 2013.08.15. 14:59:56

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ha szigorú akarnék lenni, akkor már Bécstől...

fumerin 2013.08.15. 15:07:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ehh, ne irigykedj, nem igazi nyaralás. :D Mondhatni most kerestük meg a közöst, alakítottuk ki kapcsolatokat, melót intéztük, most minden egyben, tavasztól nyár végéig elkészül (remélhetőleg) a közös. Oszt jól boldogan élünk, amíg megnem. :D Nem volt kevés intézni való ám. Konkrétan jobban elfáradtunk, mintha nem "nyaralnánk". :D

plantingC4 2013.08.15. 15:20:14

@mésange: Így a legtutibb...sokszor én is úgy "nyaralok", hogy akkor intézem, azt, amit a szokásos napi daráló mellett nem lehetne bevállalni...pl. lakásfelújítás.
Az után már tényleg pihenni mentem be a melóba...:D

fumerin 2013.08.15. 15:32:00

@plantingC4: Nekem a sok utazás volt fárasztó. Mindegy, azért nagyképűen Szlovéniában kávéztunk. Aztán számolok, és rájöttem, bazzz, már ott is olcsóbb a KV, mint nálunk. :D
Mondjuk, ha minden összejön, akkor 20 km és Szlovénia, 60 km és Ausztria. :) Oszt helyben is kaptunk melót. :D Mindegy, ha hazánk csöcsre fut, nem lesz nehéz kijárni. Azt néztük a két ország autópálya matricája egy évre 55ezer Ft, megéri így is. Mindenre felkészültünk, mert már a véletlenek sem véletlenek. :D

plantingC4 2013.08.15. 15:47:10

@mésange: Országon belül költözöl, ha jól értem? És már meló is van? Nem gyengén tolod :D
Egy bécsi élelmiszerboltban majdnem seggre ültem, mikor rájöttem, hogy minden ugyan annyi, vagy inkább sok dolog még olcsóbb is, mint a pesti boltban...

Hurri Kán 2013.08.15. 15:51:17

@plantingC4:
Ha ez vigasztal, már nem csak Ausztriában, de németeknél, franciáknál, mi több, elég sok minden Svájcban (!!!) is olcsóbb.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.15. 15:54:42

@mésange: Építkeztek is, vagy mi? Az enyém sokkal nyugisabban tolja, de jövő héten pénteken jön. :)

fumerin 2013.08.15. 15:55:09

@plantingC4: Bezony. Nem akarunk ingázni, nem akarunk szar helyet. Másfél év volt, mire megtaláltuk. De sajna a gazdasági helyzettel is tisztában vagyunk, meg más egyébbel...2 opció is kell, hogy bebiztosítsuk magunkat. Kölkök miatt kell itthon maradni, amúgy kontinenst is cseréltünk volna. De én kezem kötött, így viszont már nem annyira. :)
Azt hiszem uccsó alkalom, hogy felálljunk, mármint uccsó alkalom, hogy egy ilyen horderejű dolgot keresztül vigyünk. Többet már nem fogunk tudni, sem erővel, sem anyagival...okosan kell kijátszani az uccsó lapokat. :)

plantingC4 2013.08.15. 15:56:36

@Hurri Kán: Erre szoktam mondani, hogy eddig kalandvágyból itthon maradtam...
Szeretem a kalandos szitukat, meg a mókát is, de kezd átcsapni itt az egész valami elcseszett zs-kat. horrorthrillerré...

fumerin 2013.08.15. 16:01:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nyugi, ti még fijjatalok vagytok hozzánk képest. :D Nekünk már becsengettek, sietni kell, vagy marad a nyuggerklub. :D

plantingC4 2013.08.15. 16:04:23

@mésange: Tyhűű, kontinenst is, az vad ! :D

Az utsó oltsa le a villanyt majd...

Érdekes dolgok ezek. Sok ismerősöm, olyan országba ment, hogy egyáltalán nem élnek jobban, ugyan úgy csak, mint itt és nekik még így is megérte. Nem a pénz miatt, hanem a hangulat miatt. Akit tudok 2 embert, hogy mennek el ők is, legközelebb, azok egyik sem a jobb pénz miatt megy el.
Nem akarnak egy rosszindulatú, ostoba, beteg országban élni, rosszindulatú, ostoba, betegagyú emberek közt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.08.15. 16:06:50

@mésange: Mennyi is van köztünk? Két év? :D A zember sem olyan tini már, 39.

Hurri Kán 2013.08.15. 16:22:40

@plantingC4:
Szomorú, de tényleg így van. Sokszor már nem tudod, hogy kínodban sírjál, vagy nevessél. Nem tartom magam amolyan a "szar se elég büdös" beállítású valakinek, de néha, egyre gyakrabban felteszem magamnak a kérdést, minek is tornázok én itt?

plantingC4 2013.08.15. 17:11:50

@Hurri Kán:
Sok vad ötlet kereng az búrámban.
Hogy toljam az őszintét is, ha megtanálom a magyar menyecskét, akivel egymás kicsi szívét rabul ejtenénk, jó viszony esetén, idegen fődön raknánk fészeket javallatom szerént. Párosodásra, szaporodásra ilyen alapkészségekkel, amivel én rendelkezem, jelen helyzetben, extrémsport kategória a hazai próbálkozás.

Vagy elveszek egy trafikosnőt, oszt minden zsír.
Majd kijárunk focimeccsekre, úgy is minden sarkon lesz addigra rendes stadion.

JOKKA21 2013.08.15. 18:54:46

Minden nő kurva.Ribi ez a csaj is, mint a többi.
süti beállítások módosítása