HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/08/23/miota_megismertem_furan_erzem_magam

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr485472132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.23. 07:37:17

Ezt is én írtam. Hogy tetszik?

pretty kitty 2013.08.23. 07:39:11

@Dr. Sün: Hihiiiiii!!!!!! Glatulalok tijed a nap hozzacolasza :DDDDDDDDDDDDDD

Hurri Kán 2013.08.23. 07:43:28

Posztoló. Ne legyél balfasz, ha már az vagy.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.23. 07:58:12

Mióta megismertem, áll a faszom.

Szerintem így találóbb. Egyébként szerintem ez is kamu poszt. Dögunalom!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.23. 08:06:05

Ez a posztoló se férfi, csak pasi. A különbség, hogy egy férfi nem navajog arra várva, hogy a nő majd lép, hanem vesz egy rohadt nagy levegőt, és kezdeményez, még akkor is, ha pofára eshet. Uff!

pretty kitty 2013.08.23. 08:08:22

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: PONT nem!!!!!! :PPPPPPP A pasziknal a cejelem meg az elekcijo ket teljeszen kulon dolog, tanuld meg teszokam!!!! :))))))

Amud jah, eszt isz a cokaszosz celzok kozul ilhatta vki......XDDDDDDDD

pretty kitty 2013.08.23. 08:10:56

Fijuk ed kisz motivacijo a tligonometlija tanulmanyajitokhoooooz ;))))))))))))))

lolzbook.com/2012/05/god-bless-geometry/

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.23. 08:12:49

@Ali Baby: szerintem nem szerelmes! :) de lehet. nem látok bele a szerző(k) fejébe. :D

mütyür 2013.08.23. 08:14:56

@Szintet lépett (ex) Naiva.: gondolom az író lehet kb. 15 éves. tény, hogy van hova fejlődnie.

pretty kitty 2013.08.23. 08:17:22

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Celintem meg nem all fel neki!!!!!! XDDDDDDDDDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.23. 08:24:29

Szóval nem csak érzelmileg impotens? Meglehet! :D

Papírsárkány 2013.08.23. 08:26:20

@mütyür: Vasággya... szóval ja, fejben legalábbis meglehetősen fiatalka.
Kedves Posztoló!

Van az úgy, hogy jó valakinek a társasága, hamar hozzászoksz/megkedveled, és utána hiányzik.
Képzeld, lehet olyat tenni, hogy ezen felbuzdulva többször is találkozol vele.
Ne azon agyalj, hogy mi az, amit érzel, mert az nem vezet sehova, inkább usgyi fuss össze vele megint jól :)
Aztán majd elválik.

mütyür 2013.08.23. 08:29:24

@Papírsárkány: mondjuk amilyen szociofóbnak írja le magát, esélytelen, hogy erőt vegyen magán.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.23. 08:54:55

Sziasztok!
Mindenkinek nagyon kellemetes péntek reggelt! Sajnos ma én vagyok az ügyeletes, szóval itt fogok rothadtni délutánig.
:P
Ami a posztot/posztert illeti: nem biztos, hogy kamu, és csak az írói fantázia szüleménye. Még azt is el tudom képzelni, hogy nem 15 éves, hanem mondjuk 20-22. Elvileg (bár elismerem, hogy ritkán, de előfordulhat ilyesmi. Pusztán két dolog lehetséges:
1. A poszternek bátorításra van szüksége, mert nem teng túl benne az önbizalom. Szerelemről persze nem beszélhetünk, ahhoz ismernie kellene (legalább valamennyire) a lányt, és a hibáival együtt szeretnie. Eddig csak azt a pillanatnyi "jót" látta benne, ami talán nem is tudatosan, akkor és ott előjött a leánykából, ami azért szerelemnek semmiképp sem nevezhető, hiszen ha kicsit jobban megismerné, kiderülne, hogy időnként nyűgös, ami neki nem tetszene, sőt, noch dazu ugyanolyan büdöset szarik, mint bárki más (mecsoda csalódás, hogy nem ibolya illatút), stb. stb, és jönne a kiábrándulás. A pasinak egyszerűen kapcsolatra lenne szüksége, mert abban komoly deficitje van szemmel láthatóan.
2. Hülyeség bármit belelátni, a csajnak csak jól esett az agyatlan buliban néhány emberi szót váltani valakivel, és a jólneveltsége arra késztette, hogy ezt utólag "humánusan" reagálja le. Poszter keressen egy térben és időben elérhető, neki szimpi és meegfelelő másik lányt. Uff, én (is) beszéltem. Nah, kv.
:D

Papírsárkány 2013.08.23. 08:55:30

@mütyür: persze azt is írhatnám (egy kis kölcsönzött rosszindulattal), hogy:
posztoló egy pancser pöcspótlék, akinek az ölébe hullott a sült galamb, és még így is a kifogásokat kezdte el keresni inkább a csaj helyett
így jobb? :)

mütyür 2013.08.23. 09:10:47

@Papírsárkány: nem! meg is akartalak dicsérni, hogy milyen kedves voltál! :)

Papírsárkány 2013.08.23. 09:19:12

@Bölcs Jaroszláv: Nem csak neked célozva, de rád reagálva
Nem tudom miért van az a tévképzet még mindig felnőtt férfiakban (meg nőkben), hogy „szerelembe esni” csak akkor lehet, ha totál hűdenagyon kiismerted már a másikat, ilyen alapon 5 éves kapcsolat ELŐTT nem is lehetne semmi.
Miért fél mindenki nevén nevezni a dolgot, ahelyett, hogy „jaj, hát fellángolás” vagy „rajongás” vagy „most csak a jót látod benne”-dezik?
Miért, ez miben különbözik a szerelem rózsaszín ködétől?

pretty kitty 2013.08.23. 09:37:46

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Nemacondom h szosze jall fel neki de jettol a cajtol mosz nem a facaba tolul a vel hanem a kisz adackajaba....XDDDDDD :)))))))))))

Frigyes ur 2013.08.23. 09:40:19

@Papírsárkány: Vszeg azért nem lehet szerelemnek nevezni, mert nem az. Gondolom az 5 év költői túlzás volt, de ha kapásból 'szerelmes' vagy, a következőket jelenti:
a) vonzódsz szexuálisan, ez oké
b) már nagyon akarsz valakit szeretni, és az elképzelésed rögtön rávetíted
c) egyes vélemények szerint a szülői minta marha erős, egy pszichológus mondta egyszer egy rádióműsorban is megtetszett 'ha úgy érzed valakit mintha kapásból ismernél, akkor menekülj, mert az illető vagy az anyukád, vagy az apukád' (nem tartom a pszichológiát egzaktnak, emiatt erősen mérsékelt evidencia, de van benne logika).

Ha a szerelem egy nagy fellángolás, ami pár hónap, max. 1 év altt elmúlik, az egy nagy ******* az én értelmezésemben.

Persze ettől te tarthatod annak, de miért kéne másnak is, pl. a Nemeskisasszonyok titkos intézete rajongójának is annak tartania?

Papírsárkány 2013.08.23. 09:42:04

@Frigyes ur: Elárulnád, hogy mi a szerelem, a te értelmezésedben?

pretty kitty 2013.08.23. 09:44:31

Ma jakkol allol lecc vitanap h mi ja cejelem?? :))))))) Jovan vitatkozzatok lajta, celintem tokmindedd a posztel akkol isz ed kisz nyomi XDDDDDDDD

pretty kitty 2013.08.23. 10:02:44

@Namely: Malmint mit? A nyalat?? XDDDDDDDDD

plantingC4 2013.08.23. 10:03:07

Egy ismerősöm jutott erről eszembe, csak neki van orvosi papírja is erről, igaz a gyógyszert már nem kell szednie, tehát remény még lenne itt is.
Sajnálom a posztolót, mást nem írok, mert beteget bántani nem elegáncs.

Joe69 2013.08.23. 10:14:02

Ha Sün dr. vol, gratula, és ez is jó poszt, mert életszagú, és egyébiránt a szitu szerintem eléggé életkorrfüggetlennek is tekinthető. A különféle rrendezvényekn, konferenciákon, stb., gyakran történik meg ez a szitu, amit egyyébkén a férfiak rohadtul félre szoktak érteni. Valahogy úgy, mint amikor úgy harminc évvvel ezelőtt világútlevéllel lehetett tömegesen nyugatra utazni, és a magyar bunkó pasik minden eladócsajra meg hosstessre meg sztyuvira ráugrottak, mert az - dolgát végezve - rájuk mosolygott, merthogy itthon a fapofa volt a szokás.

Jelen esetben ha ezt a csajt valaki megkérdezné, miért ment oda hősünkhöz, mit akart tőle, akkor az a válasz jönne, hogy nem volt kontaktja a rendezvényen és a pasi "kontaktfreudig"-nak tűnt (bocs, de csak ez a germán szó jutott eszembe, biztos van ánglius szó is erre). A szemkontaktust pedig ma már minden kurzuson taanítják: ha valakitől akarsz valamit - bármit - akkor határozottan a szemébe kell nézni, ennél jobb hatalmi-manipulációs eszköz nincs. Főleg nőknél, hiszen a nők nagyon jól tudják, hogy ekkor minden pasi a megdugására gondol egyből, de sebaj, gondoljon, az a dolga, amíg csak gondolja, mindegy, ha közben megtette azt, amit akart tőle.

Természetesen szerelmetes hősünk tehet egy próbát: kérjen egy konkrét randit tőle. Az esetek 99%-ban 2 variáció fog történni: a./ (Jobbik variáció)Bocs, nem érek rá, mert a férjemmel/pasimmal stb. ezt meg azt fogjuk csinálni, pont, ennyi. b./(Rossszabbik variáció) Elkezd hantázni, tilitolizni, hogy most éppen nem, de majd esetleg, ezzel generál újabb leveleket, pörgeti a pasit, aztán megint nem jó éppen, és ez megy addig, míg pasi meg nem únja. Közben csajszi kebele dagad, virtuális pasifelhője úgyyszintén, barinőkkel van min jót röhögni.

A maradék 1%-hoz meg sok sikert.

Dr. Kocsog 2013.08.23. 10:42:10

@Papírsárkány: Csak nők tudnak szerelembe esni egy pillanat alatt, a férfiak legalább tudják, hogy csak a farkuk áll fel :)
Láttam már ilyet sokszor nők szemében, a legviccesebb azt volt látni, hogy miután egy hölgyet leribancozott egy "úriember", utána jelent meg/megmaradt a hölgy szemében ez a pillanat alatt szerelem dolog... Kicsit sajnálom, hogy nem lett házasság belőle :D Biztos, hogy amit meglátott a fickóban az ott volt, egy házasságnyi idő csak elég lett volna, hogy ez bebizonyosodjon :D

pretty kitty 2013.08.23. 10:45:20

@Joe69: translate.google.com/#auto/en/kontaktfreudig

Bisztosz h elle gondoltaaaal?? XDDDDDD Celintem az approachable az a co jamit keleszeeeeel ;))))))))))

Papírsárkány 2013.08.23. 10:54:11

@Dr. Kocsog: csak nem Lászlóhoz van szerencsém? :)

Dr. Kocsog 2013.08.23. 11:00:41

@Papírsárkány: Nem, de nem hagyhattam ki, hogy én nem legyek Doktor :D

pretty kitty 2013.08.23. 11:03:19

m.facebook.com/bejovom/posts/541262329278460

Caok tijisz cejettek elniiiiii?? ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.23. 11:17:08

@Dr. Kocsog: Hogy így devalválódjon a doktori cím! De nem baj, smitteltem jobbat magamnak.

Dr. Kocsog 2013.08.23. 11:21:49

@Prof. Dr. Sün: Szeretném hinni hogy ekkora hatással tudok lenni a világra :D
Nyilván az én nevem is smittelés a Másnaposokból, és itt jegyezném meg, hogy szerintem a fogorvosok nem is igazi doktorok :)

Sadist 2013.08.23. 12:27:45

@Joe69: "Valahogy úgy, mint amikor úgy harminc évvvel ezelőtt világútlevéllel lehetett tömegesen nyugatra utazni, és a magyar bunkó pasik minden eladócsajra meg hosstessre meg sztyuvira ráugrottak, mert az - dolgát végezve - rájuk mosolygott, merthogy itthon a fapofa volt a szokás."

Akkor úgy lászik, 30 év alatt nem változott semmi, mert még mindig a bamba fapofa az általános.

Papírsárkány 2013.08.23. 12:30:06

@Prof. Dr. Sün: bizony, van még hova smit... akarom mondani fejlődni :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.23. 12:57:57

@Ali Baby: tehát, ha egy ffi szerelmes, akkor nem áll fel neki? vagy miafaszról társalgunk? :D

elvesztettem a fonalat, és képzeld úgy, h meg se volt. na, jó vagyok, vagy jó vagyok? ;)

executive summary 2013.08.23. 13:01:21

@Dr. Kocsog: @Prof. Dr. Sün: @Lord Papírsárkány: Ne schmittelgessetek mert lecsapok rátok a villámaimmal!

pretty kitty 2013.08.23. 13:04:07

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Asz nem mondtam....cak aszt h ennek a nyominak inkabb cak a gondolatajic ctimulalja a caj XDDDDDDD :)))))))))))) Amud naonnyovad de nem emijaaaaaatt ;))))))))))) :DDDDDDDDDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.23. 13:06:24

@Lord Papírsárkány: szerintem kb igazad van. annyit tennék hozzá, h az ember utólag, józan ésszel különíti el, mi volt valóban szerelem. legalábbis én. mert amiből nem lett semmi, csak illúziók kergetése, az nem volt több fellángolásnál (bár én erre inkább a szalmalángot használom), hiszen ahogy írtam illúzió volt, mert nem is ismertem a másikat...
a szerelem az, ami a megismerkedés után is megmarad.

Egyébként meg azt hiszem a szerelem meghatározása (is) egy szubjektív dolog. :)

Papírsárkány 2013.08.23. 13:09:44

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Azt akarod mondani, hogy utólag megváltozik az érzés, ami benned volt attól függően, hogy a megismerés után tetszett vagy nem tetszett, amit tapasztaltál? :)
Ez tényleg eléggé utólagos "mesterséges" bekategorizálásnak tűnik...

Papírsárkány 2013.08.23. 13:14:50

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Kicsit olyan érzés, mintha - bocsánat a hasonlatért - nem az íze alapján ítélnél meg egy ételt, hogy finom volt-e, hanem az alapján, milyen szartál tőle :)

_Ω_ 2013.08.23. 13:19:30

Most sikerült elolvasni a posztot, és egy furcsa érzésem támadt, aztán egy hang azt mondta a fejemben: Üdv a Bravo Magazin blogján! Szerintetek elmúlik?

Kata, irtani kéne a posztolókat! Köszi!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.23. 13:19:51

@Lord Papírsárkány: lehet az. :) de én így szoktam elkönyvelni, mert amikor olyan iránt érzek szerelmet, akit nem is ismerek, és a fejemben (álmodozó vagyok és naiv) egy teljesen más személyiséget adományoztam neki (mert nagylelkű is vagyok), akkor a valóságban max a külseje volt az, ami megfogott. amit szerettem, ami kiváltotta a szerelmet, az nem is létezett. ez persze csak pont az ilyen esetekre jellemző, mint poszteré. egy-két alkalom után kialakult szerelem. :) na meg a sok tini plátói szerelem... <3 <3 <3

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.23. 13:21:28

@Lord Papírsárkány: akkor olvasd el a kommentemet @I am Not A Princess I am A Khaleesi:
Szerintem nem olyan. De attól te még gondolhatod így. :)

Papírsárkány 2013.08.23. 13:22:35

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Oké, szóval még mindig az a kérdés: akkor és ott, megismerés előtt miben különbözik a két érzelem?
Nem lehet, hogy az is szerelem volt, max. csak gyorsabban elmúlt?

Frigyes ur 2013.08.23. 13:25:44

@Lord Papírsárkány: Abban különbözik röviden, hogy mielőtt megkóstolod a zöldborsófőzeléket finomnak gondolod, vagy kóstolás után is annak találod.

Papírsárkány 2013.08.23. 13:27:01

@Frigyes ur: Tehát voltaképpen sose tudod, mikor vagy szerelmes, csak azt, mikor _voltál_ valójában?
(Hiszen csak utólag derül ki, finom volt-e tényleg a főzelék)

Papírsárkány 2013.08.23. 13:27:37

@Frigyes ur: Illetve, ezek szerint másképp gondolod finomnak, mielőtt megkóstolod, ha tényleg finom, mintha rossz íze lenne?

pretty kitty 2013.08.23. 13:30:04

@Lord Papírsárkány: "nem az íze alapján ítélnél meg egy ételt, hogy finom volt-e, hanem az alapján, milyen szartál tőle :)"

Ejnye Lolccagod, mien haszonlatokat mondacc!!!! XDDDDDDD :DDDDDDDDDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.23. 13:30:10

@Lord Papírsárkány: maga az érzés nem más, nem is írtam ennek ellenkezőjét. csupán az egész mögött nem volt semmi más, mint egy nekem jó külső, meg az én álomvilágom. pont ezért is tudott gyorsan elmúlni (szalmaláng)
(Véleményem szerint ehhez is személyiség kell. Nagyon racionális embereknél ilyen lehet nincs is.)

A rózsaszín köd nem (csak) álomvilágból épül, és ha eloszlott se jelenti azt, h a szerelem, a kapcsolat elmúlik.

Szerintem ez a különbség.

Frigyes ur 2013.08.23. 13:30:43

@Lord Papírsárkány: Ha már ettem zöldborsófőzeléket, el tudom dönteni, hogy szeretem-e :) Bár célszerű több szakácstól is megkóstolni :)

pretty kitty 2013.08.23. 13:32:19

@Frigyes ur: Fuuujj!!!!!! Nekem eleg lanezni ja zoldbolszo fozelekle jesz malisz tudom h minden cak nem finoooom!!!!! XDDDDDDDDDDDD

Frigyes ur 2013.08.23. 13:32:34

@Lord Papírsárkány: Hiszek istenben vagy tudom, hogy létezik. Kb. ennyi a különbség. Szóval rohadt nagy. Persze a szőrszálhasogató elvontak rögtön megmondják erre, hogy attól, hogy hiszel számodra már létezik, de erre nem mondanék semmit.

Frigyes ur 2013.08.23. 13:33:58

@Ali Baby: Van amire nekem is :D Sőt, elég sok mindenre :) De a zöldborsófőzelék jó fasírttal. A konzerves verzió meg a régi jó sátorozásokat idézi :)

Papírsárkány 2013.08.23. 13:52:38

@Frigyes ur: Lehet félreérthető voltam.

A kérdésem az akart lenni, hogy akkor és ott, amikor még nem kóstoltad a főzeléket, különbözik-e az érzés attól, hogy utólag ízlik-e vagy sem.

Az istenes példára áttérve, visszamenőleg megváltoztatja-e a korábbi hitedet (tehát amit az ELŐTT éreztél), ha megdöntetetlen bizonyítékot kapsz isten létezéséről vagy nem-létezéséről?
(nyilván a hited megszűnik/het a bizonyíték hatására, de a korábbi érzés nem módosulhat, hiszen már elmúlt)

Remélem érthető mire gondolok.

Mert szerintem a „fellángolás” és „szerelem” közötti különbségtétel jelen esetben nem más, mint a racionális részünk által a tapasztalatok alapján utólag helytelenített szerelem elmismásolása.

Dr. Kocsog 2013.08.23. 14:06:06

Én leszarom, hogy kinek mi a definíciója a szerelemről (arról is lehetne vitatkozni, hogy szerelem-e bármi ami nem kölcsönös :) ), és nyilván lehet, hogy van akik 20 év alatt sem ismerik meg egymást, másoknak meg 10 perc is elég, nem az én dolgom eldönteni.
Én csak ezt a leányregényes/hollywoodi meglátták egymást és szerelmesek lettek dolgot akartam kifigurázni, de igaz, én is megláttam miss augusztust az újságban, azóta szerelmes vagyok.... Egyébként pedig fenntartom a jogot, hogy mások "szerelemnek" nevezett érzéseiről meg legyen a saját véleményem is, hogy ők mit gondolnak, az meg az ő dolguk :)

Bölcs Jaroszláv 2013.08.23. 14:11:21

@Lord Papírsárkány: Őszintén sajnálom őlordságodat, de sajnos meg kell mondanom, hogy Frigyes Úrral és Csibével értek egyet (aki tulképp már nem is csibe). Amit akkor érzel amikor "csak" beszélgettél egyszer vele, megláttad, felállt a farkad tőle stb. az szimpla szexuális vonzalom. A szerelem ennél valamivel több, amint arra már többen is próbáltak itten rávilágítani. Viszont kétségtelen, hogy ez igény kérdése is, van aki azt is szerelemnek tekinti, ha szimplán csak dug egyet és nem tud beszélni sem a másikkal, mert mondjuk az egyikük holland a másikuk meg ukrán. Viszont nincs is esetleg igénye arra, hogy ennél mélyebb kommunikációval cizellálja a kapcsolatot. Ez viszont az én olvasatomban köszönőviszonyban sincs a szerelemmel

Papírsárkány 2013.08.23. 14:19:35

@Bölcs Jaroszláv: Én inkább azt sajnálom, hogy akkor te se érted, miről beszélek. Szerintem ennyire nem lehet bonyolult.

Azt kérdeztem Csibétől, hogy honnan tudja _akkor és ott_ (nem utólag), hogy amit érez (lábremegés, pocakpillangók, mittomén) az _szerelem_ vagy _fellángolás_ ?

Egy érzést az érzelem pillanatában nem határozhat meg az, hogy mi lesz _később_. Vagy csak Shröedinger-szerelmesek szoktatok lenni? :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.23. 14:19:48

@Bölcs Jaroszláv:
1. Én még most is Csibe vagyok! Mindig az is leszek!
2. Én pedig nem azt írtam, amit te, szóval nem teljesen értünk egyet! ;)

Frigyes ur 2013.08.23. 14:22:25

@Lord Papírsárkány: Te nem érted, amit írtunk neked.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.23. 14:25:57

@Lord Papírsárkány: ilyet még nem kérdeztél tőlem...

Akkor ott nem tudom. Így kezdtem az egészet: "szerintem kb igazad van. annyit tennék hozzá, h az ember utólag..."

Dr. Kocsog 2013.08.23. 14:35:52

@Lord Papírsárkány: Az még talán nem a "szerelem" maga, de abban talán igazad van (főleg nőknél) ha ez az izé nincs meg az elején, onnantól a túl oldalnak semmi esélye :)
Visszatérve az eredeti példámhoz, ha egy nő valakiben lát valami, azon még azzal sem biztos, hogy tud rontani az ember, ha leribancozza :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.23. 17:44:36

@plantingC4: Ha megfordítasz benne két betűt, akkor jöhetsz hozzám is, a csapot nagyon meg kéne. :)

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.24. 08:30:05

@Zeusz Főisten: Hello Jokkina, hogy sikerült a nemváltó műtét? :D
süti beállítások módosítása