HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/08/28/nem_akarok_joban_lenni_az_exevel

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr245481490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.08.28. 08:23:21

Már megint ez?

Jó eséllyel már késő, de azért 2,5 év után akkor állj a sarkadra és mondd meg neki, hogy kapja össze magát. Reakció függvényében ultimátum ha gondolod, bár a helyedben én nem pazarolnék rá több időt a drága életemből.

Eddig is látszott, hogy mennyire fontos vagy neki te meg a veled töltött idő, te meg hagytad.

Legközelebb majd nem fogod.

Vagy ess teherbe.

szeláví

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 08:29:27

Ha kettesben akarok lenni valakivel, hogy jön oda egy harmadik? Bárki.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.28. 08:30:13

@Szintet lépett (ex) Naiva.:

tömegközlekedéssel, autóval, taxival esetleg biciklivel. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.28. 08:34:39

Ffi és nő között nincs barátság! De téged úgy se zavar ha basznak, mert már basztak korábban is. És ő (az ex) se akar úgyse jóban lenni veled, ezért is nem hívott meg a szülcsinapra. A faszid leszarja a véleményed, meg se kérdez, de te meg úgy sem akarod őszintén elmondani, mert az tökcikidolog. Szóval szerintem itt minden teljesen rendben van, és minden passzol is. Tökjól összeilletek 3an!

leonito77 2013.08.28. 08:34:54

Engem leginkább az érdekelne, hogy érzelmi téren milyen késztetés visz rá valakit, hogy így legyen az exével.

Szerintem az egy le nem zárt kapcsolat. És, ha így van, akkor az új kapcsolat amolyan... semmilyen. És a poszterina pont ezen kesereg.

Szerintem veszett fejsze nyele. Amúgy az is érdekelne, hogy a poszterina miért nem mondott nemet a kettesben lévő programkor, hogy becsatlakozik az ex.

Az egész kapcsolat szerintem olyan mélyen rohad, amilyen mélyen csak tud. Csak hát poszterinának e kávéskanál önbizalma sincsen és már eljutott arra szintre is, hogy nem zavarja, ha párja szexelne (naná, hogy szexel) az exxel, mert az nem újdonság.

Amúgy csatlakozom az előttem szólóhoz, szerintem is a legjobb megoldás, ha azonnal lebabázik, akkor tuti lesz nagy öröm é bodottá.

Frigyes ur 2013.08.28. 08:35:08

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: :D

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Gyalog, gördeszkával, rollerral, repülővel, hajóval, ladikkal, motorcsónakkal, helikopterrel, teleportálással, lovon, szamáron, riksával ésatöbbi. Rengeteg opciót kihagyott! Nagyon pontyola aDr. A Jó Meglepőe Izmos Hercege :x

mütyür 2013.08.28. 08:36:06

@Szintet lépett (ex) Naiva.: hát ez az. ez kifejezetten bunkó dolog.

egy exem a havernőjével folyton egymás seggében voltak. kissé zokon vettem, amikor képes volt akár hajnali kettőkor is becsöngetni hozzánk, hogy mi most ápolgassuk a kis lelkét (egyszerre két pasit futtatott a punciban, és nem tudta eldönteni, kit akar...vmiért nem kedveltem a csajszit), na és persze ex nem tudott nemet mondani, ágyból keltünk ki... aztán inkább ex-szé alakítottam az ürgét.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 08:36:30

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: "nem tudom minek kell jópofizni később" - mert jó volt a szex, legalábbis jobb, mint most.
A csaj lépett le, és 10 évvel fiatalabb. Van még kérdés?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 08:37:40

@mütyür: Legalább nyavajgott utána, hogy te nem érted meg?

2013.08.28. 08:38:01

@Szintet lépett (ex) Naiva.: farmer-póló és 30 fekvőtámasz mielőtt csöngetek.

Frigyes ur 2013.08.28. 08:39:34

@leonito77: "Csak hát poszterinának e kávéskanál önbizalma sincsen..." Na igen, ez valószínű. Sosem fogom megérteni hogy lehet az ex ilyen szinten valaki életében anélkül, hogy semmi az égadta egy világon nem kerülne elő köztük.

leonito77 2013.08.28. 08:42:36

@Frigyes ur: Igen. Én nem hiszek a férfi-női barátságban, pláne exxel nem. Leginkább a hormonok miatt ugye.

Jóban lenni lehet velük, de itt ugye nem ez az eset. Amúgy a pasi is jó bizonytalan lehet, ha ezt műveli...

mütyür 2013.08.28. 08:43:30

@Szintet lépett (ex) Naiva.: persze. hiszen ők legjobb barátok! kissé hányingerem lett és mivel nem szeretem ezt az érzést, egyértelmű volt, mit kell tennem :) bármikor átmentem, vagy ő volt a csajnál, vagy a csaj nála.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 08:45:55

@mütyür: Ha csak kissé, akkor jó a gyomrod. Pedig jobb lett volna magadat rágnod. :)

2013.08.28. 08:47:44

@Szintet lépett (ex) Naiva.: annyitól ki izzad meg?

Amúgy meg van mini áksz az érzékeny orrúaknak. Meg szalvéta.

mütyür 2013.08.28. 08:48:27

@Szintet lépett (ex) Naiva.: hja és ha nem tudtak együtt lenni, akkor jött az órákon át tartó telefonálás :) fiatalka voltam, kb. 9-10 hónapig bírtam. ma már 2 hét sem kellene :))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 08:51:39

@Rakoncátlan Oedipus: Szalvéta? Belépsz, böfögsz egy jó nagyot, köpsz egy hegyeset, majd megtörlöd a szádat?

@mütyür: Tényleg fiatal voltál. Bár vannak olyanok, akik idősebben is ezt csinálják.

Frigyes ur 2013.08.28. 08:54:08

@leonito77: Én hiszek benne. Miért ne lehetne? Attól, hogy mentálisan jól megvagyunk, miért kéne kapásból vonzódni hozzá fizikailag. A pasik döntő többségénél nem érzik ingerenciát a ráugrásra. Simán vagyok jóban pasikkal, és ők sem dédelgetnek gyengéd érzelmeket irányomban.
De az ex más. Vele volt egyszer egy olyan szintű érzelmi kötelék, amit jobb nem bolygatni, és a fizikai vonzalom is adott. És a vágy kihűlésével, mint olyannal szerény kis életemben még nem találkoztam, mint szakítási indokkal.
Igazából tényleg mutathatna valaki olyan exxel való barátságot, ami frankón funkcionál, 4 egészséges önbizalommal rendelkező ember esetén, rossz érzések nélkül, kiváló kapcsolattal.

El nem tudom képzelni mi motiválja a pasit. Lehet tényleg a bizonytalanság, lehet a kényelem, elvégre vele a kapcsolat egyszer már kiépült, ismeri, megérti, könnyű.

@Szintet lépett (ex) Naiva.: És sok mást, nem vagyok egy HP rajongó.

mütyür 2013.08.28. 08:55:11

@Szintet lépett (ex) Naiva.: mint poszterina :)

ha már befeketedett a köröm, akkor az leesik, ugye? :(

2013.08.28. 08:55:46

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ennyire nem vagyok Gaston.

Szalvéta? Kényes kislányoknak a faszt megfogni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 09:00:52

@Rakoncátlan Oedipus: Akkor már gumikesztyű. :)

@Frigyes ur: "És a vágy kihűlésével, mint olyannal szerény kis életemben még nem találkoztam, mint szakítási indokkal. " - fiatal vagy te még. Van ilyen.

greycup 2013.08.28. 09:02:38

Ez az ex+barátság téma már volt vmikor február környékén...

Frigyes ur 2013.08.28. 09:02:47

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem vagyok már :( :D Egyszerűn csak szenvedélyes típus.

2013.08.28. 09:05:54

@Szintet lépett (ex) Naiva.: selyem meg aloeverás meg hipoallergén meg minden, az egyik sarka meg kalocsaimintás, nédde.

Deréktól lefelé garantáltan senki nem érhet hozzám gumikesztyűvel.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 09:09:21

@Rakoncátlan Oedipus: A minden előtti részt értem. De miért kell a kalocsai minta?

@Frigyes ur: Ha elég hosszú a kapcsolat, és eléggé belefáradsz, akkor bizony még olyankor is elmúlhat.

Dr.Rekettyés László 2013.08.28. 09:09:47

"De muszáj mosolyognom." - Miért, a "párod" kiadta, hogy ez van, és kötelességed ezt elviselni?
Még egy kérdésem lenne, ez kicsit összetettebb:
Mi a picsáért a csajjal akarsz beszélni, miért nem a "pároddal", és egyáltalán, előtte miért ide írsz egy posztot?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 09:11:01

@Dr.Rekettyés László: Miért, miért, miért.... Szerinted egy nő, ha megcsalják, miért a párjának bocsát meg és a másik nőt k**vázza??

Frigyes ur 2013.08.28. 09:11:46

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ja, én nem tagadom, hogy létezik, csak számomra roppant valószínűtlen. Ennyi. Túltárgyaltuk :)

mütyür 2013.08.28. 09:12:54

@Dr.Rekettyés László: mert vmi kitalált elvárásnak akar megfelelni poszterina. mert ugye, ha vmiért szólni mer, biztos lehisztispicsázzák. ő pedig modern, öntudatos nő kéremszépen.

@Szintet lépett (ex) Naiva.: kalocsaiminta trendi :)

Dr.Rekettyés László 2013.08.28. 09:23:43

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Úgy vettem észre, hogy nemtől és életkortól függetlenül mindig az a szarszemétgeci, akivel félrekúrtak, és hát valahogy sosem az, aki félrekúrt.

Ez is abba a kategóriába tartozik, amit egyszerűen képtelen vagyok megérteni.

Dr.Rekettyés László 2013.08.28. 09:24:21

@mütyür: Szar lehet olyan kapcsolatban élni, ahol valami folyamatosan zavarja a másikat.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 09:28:37

@Dr.Rekettyés László: Pedig roppant egyszerű. Ha a párra haragszik valaki, mert mocskosul átverte, akkor hogyan békül ki vele? Hogyan rakja ezt össze magában?

2013.08.28. 09:29:12

@Szintet lépett (ex) Naiva.: azért, hogy sose felejtsem el, hogy honnan jöttem.

croesus aka. the grinder 2013.08.28. 09:30:33

Hogy miért maradt ennyire jóban az exével? A válasz ott van a szövegben:
"Egyébként 10 év korkülönbség van köztük."

Én is szívesebben ülnék be egy új (újszerű) Ford Mondeóba mint egy terepjáróba amit valami hülyegyerek teljesen széthajtott.

"Nem tudom, mit jelent neki a komoly kapcsolat-fogalma. Mert amit eddig csináltunk, az valahogy nem az."

Anyukám, hát persze hogy nem az, ezt felerezsizésnek hívják. Csak azért él veled és nem a friss hússal, mert az utóbbi: nem hajlandó beszállni a költségekbe/nem mossa ki a vonalkódos alsógatyát/nem egy Jamie Oliver a konyhában/stb. (a megfelelő válasz aláhúzandó)

mütyür 2013.08.28. 09:31:24

@Dr.Rekettyés László: mazochista hajlam kell hozzá sztem

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 09:33:31

@mütyür: Vagy simán elhitte, hogy nem talál mást, ő csak ezt érdemli.

Dr.Rekettyés László 2013.08.28. 09:35:09

@Szintet lépett (ex) Naiva.: @mütyür: Én ezeket értem, csak megérteni nem tudom.
A mozgatórugó ugyanaz:
Elviselni a megaláztatást, a poshadt-büdös-melegvíz kapcsolatot, mert nincs hova menni, mert így kényelmesebb, mert így olcsóbb, mert nincs más stb... stb...
És akkor egyesek ilyenkor még azt is belehazudják, hogy szerelmesek, meg hogy "vannak nagyon jó pillanataik" is.

mütyür 2013.08.28. 09:35:38

@Szintet lépett (ex) Naiva.: arra ott van az egyedüllét. ha nincs finom meleg pizza, akkor inkább megeszem a szart?

2013.08.28. 09:37:26

@Szintet lépett (ex) Naiva.: gyógyszertárba járni, pénzt költeni, magamnál hordani, beszedegetni...már hogy lenne egyszerűbb?

Ráadásul imidzsomboló lenne, ha telepi alfaként bogyóhasználatra kényszerülnék.

mütyür 2013.08.28. 09:37:50

@Dr.Rekettyés László: megérteni én sem. semmi önbecsülés nincs bennük.

Namely 2013.08.28. 09:39:46

Szar vagy az ágyban husikám, lóg a melled, kövér és prűd vagy. Menj el kondizni, szépségszalonba, nyeld le te is, mélytorok, és engedd seggbe.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 09:41:06

@Dr.Rekettyés László: Az a helyzet, hogy ők abban a pillanatban el is hiszik azt, hogy szerelmesek. Sok idő kell a kijózanodáshoz. A legnagyobb baj az, hogy neki magának kell elhinni, hogy szar az, amiben él, kívülről hiába mondják neki.

@mütyür: Sokan megeszik. Itt a csaj kezdi érezni az ízét.

@Rakoncátlan Oedipus: Nem kell elmondani senkinek. A wc-re csak nem megy utánad a telep...

Dr.Rekettyés László 2013.08.28. 09:45:00

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Persze, aki kívülről mondja, az vagy irigy, vagy féltékeny, vagy az egészből nem érthet semmit.
Aztán legfeljebb később megkapja, hogy bocs, igazad volt.

mütyür 2013.08.28. 09:45:00

@Dr.Rekettyés László: mindenki úgy rontja el az életét, ahogy akarja. kedves egészségükre.

@Szintet lépett (ex) Naiva.: reméljük, nem fog ízleni neki :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.08.28. 09:48:21

@mütyür: Az még nem biztos. Látod, még nem döntött.

@Dr.Rekettyés László: Az egyik barátnőm mondta ezt, aki most mászott ki egy ilyen kapcsolatból. Kívülről egész másképp látja ő is. Nagy sajátmagunkatátverő bajonokok tudunk ám lenni.

2013.08.28. 09:50:11

@Szintet lépett (ex) Naiva.: túl sok a dekonspirációs lehetőség, sajnálom, de hozzá nem értésed szembeötlő.

Poszterin: rakd ki a gyereket, itt már lefőtt a kávé.

Ha minimális kalocsai minta nem kelt benned visszatetszést akkor nyugodtan írj rám.

Dr.Rekettyés László 2013.08.28. 09:50:29

@mütyür: Az ilyenek általában már nagyon korán elrontják. Utána pedig már nagyjából esélytelenek arra, hogy megálljanak a saját lábukon.
Ezért muszáj kompromisszumot kötniük. Ezt és ezt muszáj elviselnem, DE LEGALÁBB kapok ezt és ezt.

mütyür 2013.08.28. 10:06:02

@Dr.Rekettyés László: önmagában a kompromisszumokkal még nem is lenne semmi baj. inkább az egyenlőtlenséggel.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.28. 10:06:20

Szép jó reggelt mindenkinek! Remélem mindenki vitt magával esernyőt (én ma épp négykerekű esernyőt). Ami a poszterinát illeti. Tudom, hogy ezzel csibénél és még másoknál is kiverem a biztosítékot, de szerintem is van/lehet férfi és nő közt őszinte barátság érdek és érzelem nélkül. Azzal viszont egyetértek, hogy exek között azért ez eléggé ritka (legalábbis az, hogy mindkét fél egyformán, és tényleg bármilyen plusz érzelmi motiváció nélkül csak barátkozni szeretne). Nekem ez eléggé nehéz volt, amikor ilyen helyzetbe kerültem, hogy nem volt más választásom, hiszen nap mint nap láttam a másikat (egy tankörben voltunk az egyetemen), és ez nem könnyítette meg az érzelmi elszakadást, viszont ahhoz túl kevesen voltunk, hogy elkerüljük egymást (noch dazu egy kollégiumban laktunk). De egyébként, ha nincs egyik részről sem érzelmi/szexuális motiváció a másik iránt, kizárólag a baráti, akkor természetesen lehetséges. A poszterina pedig döntse el, hogy mit akar, aztán ha ez megtörtént, akkor üljön le négyszemközt élete párjával, és ha a döntés az, hogy akar még tőle valamit, akkor lehetőleg kulturáltan beszéljék meg a hogyan továbbot, ha nem igazán maradna ebben a kapcsolatban, akkor pedig mindegy, röviden és velősen is elküldheti a srácot a halál faszára, nincs jelentősége. Bár én ilyen esetekben is inkább a diplomatikus megoldás híve vagyok. Harmadik megoldásként javasolhatom a poszterinának, hogy íratkozzon be egy konfliktus kezelő tanfolyamra (van ilyen, nem röhögni!)
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.08.28. 10:08:08

@mütyür: A kompromisszumokkal akkor van baj, ha túl nagyok. Akkor még úgy is baj van velük, ha egyenlő nagyok, mert mindkét fél áldozatnak tekinti/érzi magát. Ha kb. azonos mértékű, nem túl nagy kompromisszum van mindkét fél részéről, akkor nincs baj. Vagy ha az egyik mazochista.

Frigyes ur 2013.08.28. 10:11:54

@Bölcs Jaroszláv: Én nem vittem, kifejezetten nyáriasan is öltöztem mellé. Egy férfi nincs cukorból, ha megázik, akkor vizes lesz, és akkor mivan. A nyár utolsó napjain pedig ha fázom, akkor is ruházatommal tiltakozom ez ellen az idő ellen.

Köszönöm a figyelmet :))))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2013.08.28. 10:13:05

2 és fél év után nyinnyogni azon, hogy nem tetszik az, hogy az exével mély kapcsolatot ápol elég Darwin-díjas ötlet.
De ugye jobb későn, mint soha

Dr.Rekettyés László 2013.08.28. 10:15:25

@mütyür: Ha valaki azt írja valamire, hogy ugyan kibaszottul zavarja, "de muszáj mosolyognia", ott csakis egyenlőtlenség lehet. Cserébe vajon mit kap? Kap-e egyáltalán valamit?

mütyür 2013.08.28. 10:17:59

@Dr.Rekettyés László: ez a muszáj lehet belső indittatású. ő úgy gondolja, ezt kell tennie. pedig lehet, hogy a pasas normálisan reagált volna.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.28. 10:18:36

@Frigyes ur: Na jó, én sem az eső miatt, egyébként is utálok esőben vezetni, hanem mert szólt tegnap a kollegina, hogy ma át kell menni a másik raktárba valami szar miatt. Különben a Vitézy Dávid Mercedesével jöttem volna. Ja, egyébként is szandálban vagyok aminek az orrán befolyik, a sarkánál kifolyik a víz azt bumm.
:DDD

plantingC4 2013.08.28. 10:18:56

Ha a kapcsolat elején, nem benyeli ("belementem")a csaj, hanem kinyitja a száját és az ezzel kapcsolatos érzéseit, gondolatait elmondta volna, talán nem tartanának itt.

Mondjuk a fejem érdekesen festene, egy kettesben tervezett esti beüléshez becsatlakozni vágyó ex megjelenésekor...mondjuk nálam nem jutnánk el idáig sem....:D

Párkapcsolat. Ha ez azt jelenti a partneremnek, hogy jó pár, hasonló intenzitású és energiaigényű kapcsolata van velem párhuzamosan, akkor az nekem azt jelenti, hogy lófasz az egész.
Nem is értem, hogy lehetnek ilyen emberek, hogy nem szólnak hetekig, hónapokig, hogy valami nem tetszik nekik, oké szerelmes, mint az ágyú és olyankor lehet, hogy nem akarja "elrontani", de pont ezzel rombol az ember a legjobban, az "eltűrőm, de lassan felemészt" hozzáállás sehova nem vezet, csak valami rosszba...

A féltékenység nem jó, nem szép, ugye ezt jól beleverték a posztolóba is, hogy milyen csúnya dolog is ilyesmit érezni, no de micsoda érdekes helyzetet tud szülni, mikor szart sem ér a gondolat, ha amit érzünk, érzékelünk és tapasztalunk, felülírja a "kötelező korrekt" gondolkodást.
Lehet ezen "agyalni", akár évekig is, meg eltűrni is lehet, vagy nevezzük bárhogyan a szargalacsin görgetést.

Érdemes ezeket az elején tisztázni, nem tudok okosabbat írni, ha meg változik a szitu, hát a kis szánkat kinyitni.

És innen csak pár hét vagy hónap, mikor a faszi felveti az édeshármast a csajoknak, ha van egy kis esze :D
És nem is lesz nagy energiaigényű a szervezése.

Dr.Rekettyés László 2013.08.28. 10:20:22

@mütyür: Nekem a leírtakból nem az jött le, hogy itt a csajnak akármilyen szava is lehet.
Ha szólna, nyilván jönne a "de hát csak barátok vagyunk", meg még a suna lenne számon kérve, hogy miért merészel féltékenykedni, ráadásul persze csakis ok nélkül.
Normális kapcsolatban egy lebeszélt közös programba nem csatlakozik bele váratlanul az ex. Normális emberek ettől kezdve nem buliznak mosolyogva hármasban.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.28. 10:20:29

@mütyür: Ez sem stimmel (normális lelkivilágú ember esetében). Ha nem egy nyeretlen kétévesről beszélünk, akkor azért már túl kell lennie azon a fázison, mikor még fingani sem mer a másik előtt, mert az rájön, hogy nem rózsaillatút fingik!

Frigyes ur 2013.08.28. 10:23:52

@Bölcs Jaroszláv: Kifogásokkal tele a padlás.
:))

mütyür 2013.08.28. 10:26:22

@Dr.Rekettyés László: lehetne, ha kinyitná a száját. ha meg a pasi felháborodik, lehet koccolni.

@Bölcs Jaroszláv: "én pedig próbálok érett és modern gondolkodású nő lenni, akit nem érint az ilyesmi, mert képes felülemelkedni a dolgokon és felnőttesen gondolkodni"

tisztán látszik, hogy a külvilágnak, pasijának akar megfelelni. próbálja, de ez nem ő.

Dr.Rekettyés László 2013.08.28. 10:28:26

@mütyür: Na igen, de ez három lépcső.
Az első kettőre még akár lehetne is esély, azaz szólna, és a faszi kiakadna. De hogy akkor koccolna? Na ezt nem gondolnám.
Jelenleg úgy tűnik, még az első lépcső sincs meg, mert nem szól.
MIÉRT NEM?????

Bölcs Jaroszláv 2013.08.28. 10:28:31

@Frigyes ur: Nem mondod! Kié? A Tiéd, vagy az enyém?
:DD

dr. gernika 2013.08.28. 10:29:29

Igen, hibás vagy te is a kialakult helyzetért.
Nem, nem vallanád be, hogy végig féltékeny voltál, ha most leültetnéd őket és elmondanád, hogy eddig nem volt probléma a kapcsolattartás (bár napi szinten wtf???), de az utóbbi időben már átlépte a roppant idegesítő mértéket.
Viszont azok után, hogy te rendszeresen vendégül látod és masszírozod a csaj lelkét az otthonotokban, határozott bunkóság volt, hogy neked nem is szóltak a szülinapi buliról, nemhogy meghívtak volna. Függetlenül attól, hogy mentél volna-e vagy nem, ezért igenis joggal verheted ki a balhét.
És igen, ez a helyzet már beteges, adhatsz ultimátumot.

mütyür 2013.08.28. 10:30:49

@Dr.Rekettyés László: mert pontosan attól fél, hogy megkapja, hogy hülye.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.28. 10:32:19

@mütyür: Na ez egy kicsit más téma. Azt azért tudomásul kell venni, hogy a külvilág, különböző emberek személyén keresztül folymatosan, már egészen pici korunktól elvárásokat fogalmaz meg velünk szemben (ez kezdetben a szülők részéről történik, később iskola, munkahely, barátok, stb. stb.) Az ember, már csak a szocializáció miatt is, megpróbál valamilyen módon reagálni ezekre az elvárásokra. Ebben nincsen semmi meglepő, normál esetben az ember ezek közül valamennyinek tényleg igyekszik megfelelni, de nem mindnek, és nem mindenáron (ja és persze természetesen megfogalmazza a saját elvárásait a többiekkel szemben).

mütyür 2013.08.28. 10:34:55

@Bölcs Jaroszláv: nem más téma. meg akar felelni, akkor is, ha önmagát tagadja meg. itt a bibi.

Dr.Rekettyés László 2013.08.28. 10:35:51

@mütyür: Ja, ha megkapná, és még utána tényleg azon agyalna, hogy vajon ebben a szituációban valóban ő a hülye, akkor nincs más hátra, éljenek boldogan. A legokosabb, ha azonnal le is babáznak.

m.gray 2013.08.28. 11:31:39

@Bölcs Jaroszláv: egyetemi szerelem :), ez jó. nekem szerencsére kihúzta az ötödév végét, és "csak" utána szakítottunk. bár mondjuk amennyit én bejártam, kizárt, hogy találkoztunk volna :D.

amúgy érdekes kérdés ez az ex téma. nekem van, akivel teljesen jóban vagyunk, szoktunk csetelni, néha találkozni; van akivel nem tartjuk a kapcsolatot, de évi 1-2 random eventen összefutunk, és nagyon örülünk egymásnak, és nagyon jót beszélgetünk; de sztem a napi kapcsolattartás az nonszensz.
ha a posztban szereplő felek mindketten egyedül lennének, és úgy lógnának egymás seggében, akkor lehetne azt mondani, hogy melegítik a káposztát, összejárnak dugni, megbánták a döntést etc, de ez így ultragáz, hogy az egyiknek stabil kapcsolata van, a másik meg odajár gyertyatartónak

meg lehet ezt beszélni, meg lehet balhét csapni, meg ultimátumot adni, csak ha valaki ennyire nem érzi, hogy hova húzzon, meg mi a fontos, akkor sztem arra kár időt pocsékolni a továbbiakban

plantingC4 2013.08.28. 12:05:31

@m.gray: "meg lehet ezt beszélni, meg lehet balhét csapni, meg ultimátumot adni, csak ha valaki ennyire nem érzi, hogy hova húzzon, meg mi a fontos, akkor sztem arra kár időt pocsékolni a továbbiakban"

Nagyon egyet értek ezzel, hasonló szituációban, ez az egyetlen értelmes ötlet.

Mikor belefutottam én is "felhőztetőpro hercegnőcskébe" és
jelezni kezdtem, hogy az ex-gyűjtemény (persze a legtöbb nem így indult, hogy tudni lehetett, hogy ex volt..."ugyan már, csak egy régi ismi"...)és egyéb felhőhuszárokra szánt időt, energiát aránytalanul soknak érzem, hát ott is elkezdődött a vita, alkudozás, huzavona.
Emlékszem egyik érvem nekem is ez volt, hogy miért kell nekem elmagyarázni, hogy mi most összejöttünk és azt mondtad, nagyon fontos ez neked, miért nem kóser ezek után heti 3x-4x valami más faszival programokat csinálni, a minden napos, "hogy vagy?" hívóról végképp nem is beszélve?
Aztán eljutottunk odáig, hogy módszeresen minden faszi mellé gyártott magyarázatot, hogy miért fontos neki, hogy jelen legyen az életében, mondanom sem kell, hogy mivel nem volt őszinte sok faszi "forrásáról" sem, a mellé gyártott válaszok is ezer sebből véreztek...
Aztán úgy zártam ezt magamban én is, mint fentebb.
Ha ennyi energiát fektet ebbe, hogy megtartsa ezeket és ellenem harcol értük, akkor nagyon nem oké valami itt nekem, és akkor hagyjuk is.
Így is lett.
Megmondtam neki, hogy húzzon a picsába.
Még egy kört futottunk- csak a sportszerűségem miatt-mikor alkut ajánlott, hogy a 8 paliból csak 2 igazi barátot tartana meg és akkor folytassuk együtt, vége a zűrzavaros szituknak....
Ahahaha, a szituknak nem lett vége, hát a kapcsinak lett vége :D

m.gray 2013.08.28. 12:50:24

@plantingC4: naja, igazad is van. nekem ilyen felhő szitum nem volt, de "ő a legjobb barátom, és az egyetlen ember, akiben bízhatok" igen. mondjuk így leírva nyilván én voltam a nettó fasz, hogy bevettem, hogy az exe a legjobb barátja, és nyilván az idő be is igazolta, hogy megcsalt vele, és amikor szakítottunk visszament hozzá és azóta is együtt vannak.
amellett, hogy egy naiv picsa vagyok, én csak azt nem értettem, hogy semmit nem kértem tőle, csak azt, hogyha azt a csajt szereti, akkor semmi gond, legyen vele. de ne basszon át, és ne alázzon meg ezzel mindkettőnket (mármint a másik csajt, meg engem). persze ment a fogadkozás, hogy semmi nincs, meg engem szeret úgy, mint még az életében senkit, aztán hogy hogy nem, a végén még nekem kellett kibasznom a lakásomból, amikor kajakra lebukott a nővel és még magyarázkodni is próbált...
szánalom, level 1000

Bölcs Jaroszláv 2013.08.28. 13:23:29

@mütyür: Sőőőt! Nem csak szép, de biztos okos is!
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.08.28. 13:29:55

@m.gray: "engem szeret úgy, mint még az életében senkit" egy ilyen dumának már alapból űbergyanúsnak kellett volna lennie. Ha 20 év házasság után mondja, akkor persze talán el lehet hinni....
:DDD

Frigyes ur 2013.08.28. 13:34:26

@Bölcs Jaroszláv: Miért, én mindig ezt éreztem, ha tényleg szerelmes voltam :)) Más kérdés, hogy aki ezt mondja, az nem az, akinél tényleg igaz :D Lsd. bennem megbízhatsz, fordítása tutira átváglak a palánkon. Én egy lelkizős típus vagyok, jelentése mélységem kiterjed az önsajnálatra, de empátiát már ne várj. Na és ami 100%-ban bejön: az önmaga által kikiáltott rendes srác ha van rá lehetősége görény.

m.gray 2013.08.28. 13:35:43

@Bölcs Jaroszláv: eeeeh. nyilván. mondjuk azért ne úgy képzeld, hogy ezt így out of the blue mondogatta, hanem volt a dolognak kontextusa, meg volt ott mihez képest, meg múlt elemzés, etc.
hajlamos vagy elhinni az ilyet, hogyha valaki azt ecseteli, hogy az elmúlt x éve egy romhalmaz volt, és most bezzeg, te vagy a fény az éjszakában.

Bölcs Jaroszláv 2013.08.28. 13:39:47

@mütyür: Asszem ezt pontosítanom kell: néha vicces vagyok (de többnyire nem).

Bölcs Jaroszláv 2013.08.28. 13:41:05

@Frigyes ur: Pont erre próbáltam célozni, hogy aki tényleg így érez, az általában nem bizonygatja. Röviden ennyi. Ez kicsit olyan, mint az, ha valaki úgy kezdi a mondókáját, hogy: "őszintén szólva..." akkor eleve gyanakszik az ember az őszinteségben.

mütyür 2013.08.28. 13:44:46

na így kellene poszterina pasijának viselkednie :))

9gag.com/gag/a09d7OB

plantingC4 2013.08.28. 13:51:24

@m.gray: Az élet wundernájsz...

Sajnos utólag össze tudtam rakni a viselkedésének motivációját, korán lelépő apuka után, mutterja vad pasizásait (alkesz, verős, molesztálós...) végigszenvedő (hogy anyuka nyugodtan kefélhessen minden bikával, őt nagyszülőkhöz passzolták, aztán utcára, 18 évesen...)kislány, könnyen "megzavarodhatott", hogy egy szeretethiányos, figyelemribanccá válhasson...
Plusz éreztem egy erős bosszúvágyat, úgy általában minden férfire vetítve, amiatt mert bizony őt rommá csalta a "nagyszerelme" és annak ellenére, hogy "mindenben benne volt" a tag kérésére, sem ő lett a befutó a ház4kerék2gyerek c. mókás versenyszámban....

Nekem azt hiszem a legrosszabb az volt itt, hogy hagytam egy beteg embert, hogy bevonjon a beteg életébe, én meg próbáltam is normálisan kezelni-egy lelki roncsot...
Férfiakra fura lehetne írni, hogy naiv picsa, de ez esetben, megérdemelhetném...:D
Tanultam belőle?
Remélem igen :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.28. 13:53:35

@Frigyes ur:

Én antiszociális vagyok, enyhén szociopata :)

m.gray 2013.08.28. 13:59:53

@plantingC4: igen, ilyen családos magyarázatokat én is hallgattam hosszan, ez része volt az " elmúlt x év milyen sötét volt" sztorinak.
nekem alapvetően az a bajom, hogy megértem, és sajnálom, hogyha valakit megnyomorít az élet már rögtön fiatalkorában. de arra semmiféle bocsánatot nem látok, hogy ennek az égisze alatt miért kell egy másik embert megszopatni, megalázni, becsapni és kihasználni a szeretetét. erre senkit nem jogosít fel semmi. :/

Frigyes ur 2013.08.28. 14:10:18

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: nem, te leginkább emögé akarod bújtatni genyóságod :))

Bölcs Jaroszláv 2013.08.28. 14:12:52

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Az egyik kolléganőm meg "szociofób". A saját bevallása szerint. De még kinőheti, mert nagyon fiatalka.
:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.28. 14:16:34

@Frigyes ur:

A genyóság az az enyhe szociopata viselkedés :)

plantingC4 2013.08.28. 14:39:49

@m.gray: Ma nagyon osztom a gondolataidat.
Tök így gondolom én is, illetve vágynám, hogy így legyen. (illetve elvárnám, de ez olyan durva szó és ötletnek is vad, valakitől elvárni, hogy ne fullkreténbe' tolja...)

A valóságban:
Akibe beletapostak egyszer, -ha szerencsés, akkor csak- legalább 1x megpróbálja vissza adni, akár öntudatlanul is, a pofont, amit mástól kapott, nem annak, akitől kapta, hanem akinek tudja...
Az orvosi esete sztem onnan kezdődik, mikor ez mániákusan jelenik meg és minden kapcsolatába hurcolja a fost és keni szanaszét mindenre, amerre éppen arccal áll, gondolkodás és válogatás nélkül...

És húúú, de sok ember ezt tolja...

mütyür 2013.08.28. 14:53:56

@plantingC4: általában az ilyenek nem tudatosan csinálják. mármint nem mentség, csak egyszerűen nem olyan típusok, hogy elgondolkozzanak magukon.

Sadist 2013.08.28. 15:06:41

@Bölcs Jaroszláv: "Tudom, hogy ezzel csibénél és még másoknál is kiverem a biztosítékot, de szerintem is van/lehet férfi és nő közt őszinte barátság érdek és érzelem nélkül."

Minden emberi interakciót és kapcsolatot valamilyen érdek vezérel, csak néha nem nyilvánvaló, vagy pedig az adott érdek morálisan nem elítélendő.

plantingC4 2013.08.28. 15:25:07

@mütyür: Igen, ezért emeltem ki én is a "nem tudatosságot" is, ami sajnálatos valóban, de számomra sem elfogadható.
A magunkon elgondolkodás sok embernél ott megáll, hogy milyen a telefonom...:D:D:D

_Ω_ 2013.08.28. 15:47:54

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

A napi rendszerességű exnek ritkán van jó vége, én még olyat nem láttam. Vagy az exel rendelkező fél lép visszafelé egyet, vagy az exet megunó másik lép ki a kapcsolatból; vagy sikerül életük végéig a két lehetséges végkimenetel egyikéhez konvergálni, csak a míg a halál el nem választ okán soha el nem érni. A néhanapján kapcsolattartás már egész más, emberek között normálisnak tekinthető.

Egyetlen olyan megoldását látom a történetnek ami neked és a párodnak is pozitív lehet, ha szépen mindketten hanyagolni kezditek az exet. Te ne akard a nő lelkét ápolgatni, a párod pedig ne akarjon szülinapozni meg ki tudja miféle programokat szervezni vele a hátad mögött. Utóbbi a nehezebb, mert valamiért ennek a férfinek még fontos az a nő. Jó jel, hogy időnként neki is elege van belőle, de eddig még mindig újra egymásra találtak, így ez nem vezet el a boldogsághoz, nincs értelme kivárni.

Mint annyiszor, itt is az a megoldás kulcsa, hogy beszélsz neki a problémáról. Aztán vagy aktívan közreműködik a megoldásában, vagy levonod a tanulságot, hogy két és fél évvel a hátatok mögött kettőtök kapcsolata ennyit ért neki.

Joe69 2013.08.28. 18:42:26

Érdekes sztori. Ha a csaj elvált feleség lenne neki ítélt gyerekekkel, ok. Így viszont van egy olyan érzésem, hogy posztoló is annak tartja a pasiját, aminek az őt: szexpartnernek , kész. Pasi arra se méltatja, hogy titkolja. Vagy rettenetesen kövér, kisebbrendűségi komplexusokkal teli, és ebből fakad a száraz szöveg, hogy ő aztán leszarja. Ez nem John Updike regény, ahol unatkozó kertvárosi középosztálybéli szomszédok kúrogatják körbe egymást.
süti beállítások módosítása