HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/21/o_hagyott_el_es_en_vagyok_a_szemet

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr655590254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyes ur 2013.10.21. 10:13:46

@mütyür: Nem értem a magyarázatod. A csaj állította, hogy kidobták. Nem dobták. Csak megmondták, hogy elmehet, ha így viselkedik.

Father Justice 2013.10.21. 10:14:39

@Dökvín: Erről van szó, végre legalább egy nő is egyetért velem kicsit. A posztban egy konstrukcióról van szó: itt csak az számít, ki mennyire tudja érvényesíteni az érdekeit, az pedig a lehetőségeitől függ. A nő szintje a kényelmi és pénzügyi előnyök elérésére elegendő volt, a dominancia terén viszont túl korán és túl messzire vetette a sulykot. Ennyi az egész.

akut schizo effektív pszichózis 2013.10.21. 10:16:10

@mütyür: de nem az első hisztire - bár ez is csak feltételezés.. amit meg a csaj utána leművelt mindent elárul róla..

plantingC4 2013.10.21. 10:17:50

"Egy idő után elkezdett hideg lenni velem, kioktató, fölösleges faggatások, kiborulás semmiségeken, és a lekezelő tanár nénis stílusával nagyon kicsapta a biztosítékot nálam."

Tulajdonviszonyoktól függetlenül, nekem sem tetszene, ha megsárkányosodna a nő.
Technikai kérdéseken lehetne még rugózni, ki-kinél lakik, vagy ki-kitől költözik el, de minek?
Ezek a fránya dolgok már csak ilyenek, van tulajdonosuk.
És bizony ez azt jelenti, hogy a tulajdonosnak nevezett egyénnek, bizony több joga van ezzel a dologgal kapcsolatban, mint annak, akit nem tulajdonosnak nevezünk.
Nem olyan bonyolult, nyilván nem az fog elköltözni, akié a lakás, vagy úgy szokta valaki, ha sok lesz a szemét, nem leviszi, hanem elköltözik? :D

mütyür 2013.10.21. 10:17:52

@Frigyes ur: @akut schizo effektív pszichózis: én egy szót nem szóltam poszter bnőjéről. hülyepicsa, és?

akut schizo effektív pszichózis 2013.10.21. 10:23:01

@mütyür: akkor azzal mi bajod, hogy a poszter eltakarította a háztól ezt a hülyepitsát? :)

mütyür 2013.10.21. 10:42:02

@akut schizo effektív pszichózis: nem tudom, mit olvasol :) nem azzal van a bajom :) bár pontosítanék, nem a pasi dobta a nőt, hanem a nő lépett le. Mert mi is történt? megmondta neki, hogy lehet elmenni, ha vmi nem tetszik, erre a csaj maradt. mi volt a reakció? semmi. ha a csaj akart volna, még mindig lóghatna a pasasnál. emiatt nekem ő a hét lúzere :) macsóskodik az én lakásom dumával, aztán tovább pincsiskedik :)

Frigyes ur 2013.10.21. 10:46:57

@mütyür: Attól lúzer, hogy próbálta normalizálni a kapcsolatot?
"Nem szállt ki, de azt sem akartam, hogy ebbe az új szerepébe túlságosan beleélje magát, még jobban, a saját lakásomban.
Próbáltam beszélni vele... Valamennyire sajnáltam, mert voltak szép perceink is."

mütyür 2013.10.21. 10:49:44

@Frigyes ur: nem szállt ki. ergo hagyom, éljen ott tovább :)

"voltak szép perceink" ... ezen már reggel is röhögtem egy sort :D kicsit sem szánalmas :D

Frigyes ur 2013.10.21. 10:54:30

@mütyür: Csatlakozom Mesterem 10:51 hsz.-hoz.

Igen, hagyom. Nem dobom ki a másikat a lakásomból kapásból. Nem értem miért nevettél rajta. Igen, még a legrosszabb kapcsolatokban is szoktak szép percek lenni. Még a legszörnyűbb pasimmal is voltak. Nem értem ez neked mitől szánalmas.

Dökvín 2013.10.21. 10:57:11

Az a baj, hogy a poszt egyetlen apró részletéből sem tűnik úgy, hogy itt szerelemről szó lenne, kb csak "hát egymás mellé vetődtünk, épp nem volt egyikünknek sem senkije, hát miért ne alapon összejöttünk, majd áthozta pár cuccát". Akkor viszont miért lepődnek meg, hogy nem működik? Ha nincs szerelem, elfogadás, akkor persze érzik, mikor büdös a szar... eleve vesztett helyzet mindkettőnek, ha már belementek hülye fejjel, legalább nem húzták el sokáig.

Frigyes ur 2013.10.21. 10:57:37

@akut schizo effektív pszichózis: Bár lehet ez inkább önkritika volt öreg barátomtól második olvasatra :D

Frigyes ur 2013.10.21. 10:58:30

@Dökvín: Addig jó szerintem, amíg két ilyen ember egymást boldogítja :)))

Dr.Rekettyés László 2013.10.21. 10:59:45

@Dökvín: Csak aztán ne szülessen még egy poszt, hogy a csaj terhes...

Kytia 2013.10.21. 11:02:56

A negatív reklám is reklám, tudja ezt minden celeb.:)
Miért csaltad meg?:D

Dökvín 2013.10.21. 11:05:33

@Frigyes ur: :))

Mondjuk az is igaz szerintem, hogy más-más kapcsolat, más-más partner egészen más oldalát hozza ki valakiből. Itt nem szerették egymást, így mindenen fennakadtak, ment a méricskélés, viszont lehet, ha a következőt neadjisten szereti is egyik/másik/mindkét szereplő, ott akár az elfogadás, ill. a normális kommunikáció, együttműködés is működni fog, naivan még azt is remélem (igen naivan), hogy talán ebből még okulnak is, hogy összeköltözni nem érdemes habokra...

Aki meg csak a haszonra/kényelemre megy (bármelyik fél), ne lepődjön meg sose, ha őt is dekára fogják tényleg méregetni a "kapcsolatban", és szint-elméleteznek meg ár-érték arányoznak vele :P zsák a foltját, tényleg

Frigyes ur 2013.10.21. 11:13:39

@Dökvín: Szerintem valaki esetén nincs az az isten, hogy jót is kihozzon :)))

Többedik olvasatra egyetértek, nem voltak itt nagy érzelmek. Kicsit kiábrándító, alapvetően nem szeretem az itteni 'kényelmi állandózást'.

@akut schizo effektív pszichózis: Nem szemtelenség csatlakozni? :D

dr. gernika 2013.10.21. 11:15:39

Nem voltál túl együttműködő a lakástulaj kártyával, de azért hazudozni nem kéne utólag neki sem. legyen boldog mindenki, hogy szétmentetek.

Dökvín 2013.10.21. 11:30:18

@Frigyes ur: "Kicsit kiábrándító, alapvetően nem szeretem az itteni 'kényelmi állandózást'." - hú, azt én sem bírom :S

de végülis sajnos be kell látnom, hogy bizonyos érzelemmentes kapcsolatokban így (is) működik (működhet). Azt nem szeretem, mikor szerelmi kapcsolatokra is ezeket az elméleteket próbálják kényszeresen ráhúzni, pedig az egészen más téma szerintem, ott is nyilván van adok-kapok, viszont (normális esetben) nem patikamérlegen méricskélve, kényszeresen, hanem szeretetből adva-fogadva.

mütyür 2013.10.21. 11:33:10

@Frigyes ur: a "voltak szép PERCEINK" szimpla gyerekes odaszurka, semmi több.

plantingC4 2013.10.21. 11:42:43

@Dökvín: Na ez az!
Szerelemről szó sincs, illetve nem volt ezeknél.
És valóban, ahol nettó ár/érték arányokat méricskél mindkét résztvevő, könnyen eljuthatnak oda, hogy nincs egyensúlyban a költség/érték táblázat, és mivel így gondolkodnak, ez persze zavaró is számukra...
Szerelemben "ez" számtalan esetben előfordulhat, csak ott pont ez az "apró" különbség (érzelmek megléte), segít azon, hogy ne így gondolkodjanak.
Aki szeret, az nem mér mindent kilóra, centire, jeee :D !

Frigyes ur 2013.10.21. 11:48:59

@Dökvín: Abszolút egyetértek. Azokról árulkodó, akik mindenre ezt próbálják ráhúzni.
Leszámítva pár nagyon gazdag embert ez nem annyira szokott téma lenni, sokan azt hiszik, hogy a teljesen átlagos anyagi helyzetük is húdevonzó. Bár van akinek tényleg max. annyi lehet a vonzereje ;))) (Rossz májam van ma :))

@mütyür: Nem, ez egy kifejezés, mütyür :S

mütyür 2013.10.21. 11:59:29

@Frigyes ur: mármint a voltak szép pillanataink-ra gondolsz? :) percekkel én még nem hallottam, de üssekő :)

továbbra is tartom, teljesen irreveláns, hogyan viselkedett a csaj, nem vágjuk a fejéhez az "ezazénlakásom" dumát. legalja.

Dr.Rekettyés László 2013.10.21. 12:03:11

@mütyür: A perc az több mint a pillanat, tehát a poszter korrekt, téma le van zárva.

Egyébként ha hozzád beköltözne egy faszi, akinek nulla jövedelme van, élősködik rajtad, beleszól mindenbe, ellenőriz, irányítgat, királyfiskodik stb....

... oké, oké, tudom, kibaszod a picsába, de előtte még csak véletlenül sem utalsz arra, hogy tulajdonképpen ki van otthon?

mütyür 2013.10.21. 12:09:59

@Dr.Rekettyés László: két személy közt van a probléma, nem a lakással. elmondom, hogy ez és ez a viselkedés nekem nem tetszik.

ezek szerint poszterina ingyen járt dolgozni? na az sem semmi.

Dr.Rekettyés László 2013.10.21. 12:13:32

@mütyür: Nem biztos, hogy azért kellett rendszeresen pénzt kérnie emberünktől, mert aránytalanul sokat adott volna bele a közös rezsibe és a kajába.
Persze ez is előfordulhat, csak éppen mondom: nem biztos.

Niobe 2013.10.21. 12:22:14

Jóreggeltet! :)

Sem a poszter, sem az exe nem lehetnek büszkék magukra, mindketten ótvarul kezelték a kapcsolatot - én is azt érzem ki az irományból, hogy leginkább a gyengéd és meghitt érzelmek hiánya miatt. Egyik sem jeleskedik intelligencia terén, sem érzelmileg, sem értelmileg. Ráadásnak bedobódott egy hatalmi játszma. Ennyi, és nem több.

pretty kitty 2013.10.21. 12:43:32

Calljatok mal le cegeny posztellol, annyi hibat kovetett el occ vicc h fellejiszmelte ja cajt. Nem mind hibasz aki posztel!!!! :PPPPPPP

indapass90210 2013.10.21. 12:55:11

Skacok, Zsu-t látta valaki mostanában?

indapass90210 2013.10.21. 13:18:33

És azt, hogy pina, írta már valaki?

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 13:23:17

Szép jó reggelt mindenkinek! Ez az eset/poszt is azt mutatja, hogy nem mindig szerencsés dolog az aránytalan anyagi egyenlőtlenség. Lehet kényelmes dolog (elvben) beköltözni a "készbe" járulékos (anyagi) beruházások nélkül, de hosszú távon nem feltétlenül ez a legkifizetődőbb. Nyilván adott esetben a poszter exe azon is vérig sértődött volna, ha kicsit tovább jutnak a kapcsolatban, elkezdenek házasságról beszélni, és a poszter felveti, hogy előtte szeretne házassági szerződést. Pedig ugye tudjuk, hogy azok, akik a poszternél jelentősen/kiugróan, több anyagival rendelkeznek, azok körében a házassági szerződés többé-kevésbé normális, elfogadott dolog. Szóval mindent összevetve, nem baj, ha egy kapcsolatban anyagilag is egyenrangú felek vannak, mert ahol anyagiak vannak (azaz mindenütt), ott az anyagiakra már a racionális és nem az érzelmi megfontolások szoktak vonatkozni.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 13:29:23

@plantingC4: "Aki szeret, az nem mér mindent kilóra, centire, jeee :D ! " Eddigi életem legnagyobb szerelmével amikor összeköltöztünk, éveken keresztül pontos elszámolást készítettünk minden közös kiadásról, beleértve a rezsit is természetesen, és mindenki berakta a közös kiadások felét, a fennmaradó pénzével pedig maga rendelkezett. Azaz nem volt közös kassza, ahova mindenki berakott mindent és mindenki annyit vett ki, amennyi épp kellett neki. Pedig igazi szerelmi kapcsolat volt, sőt, szerelem első látásra. És egyikünket sem zavarta ez a módszer, sőt, közösen alakítottuk ki, nem az egyik fél elvárása volt. Szóval ez az "aki szeret nem mércsikél" elv nem mindig érvényesül maradéktalanul.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.21. 13:33:00

@Bölcs Jaroszláv: :) Nálunk most ez megy és jól működik. Szerintem ez az egyik legkorrektebb módszer.

pretty kitty 2013.10.21. 13:34:45

@Bölcs Jaroszláv: "Szóval mindent összevetve, nem baj, ha egy kapcsolatban anyagilag is egyenrangú felek vannak"

Nekem akkolisz ed millijomosz lecc a feljem!!!!!! (Malmint minimum, millijaldosziszjoheeeeet) XDDDDDDDDDDDDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 13:35:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nálunk is jól működött. Igaz, egyikünknek sem volt saját lakása, igaz, kb. hasonló összegű volt a fizetésünk, stb. stb. de ez csak később derült ki, mert amíg össze nem bútoroztunk, nem volt téma, hogy ki mennyiből és hogyan rendezi az élete anyagi vonzatait.

Frigyes ur 2013.10.21. 13:35:47

@en a kekcmanijasz: De, mindig.
:))

@mütyür: Kötekedsz, mütyür? :)

Én meg tartom, hogy hiába nem szép dolog a másik fejéhez vágni, igenis van relevanciája.

@Bölcs Jaroszláv: Nem tudom, hogy plantingC4 (aminek utánanéztem és már tudom, hogy bomba) pontosan erre gondolt-e, de szerintem ez a jó módszer. Pölö azon praktikus szempontból, hogy ha úgy gondolom a másik hülyeségekre költ vagy én akarok azokra, akkor nincs beledumálás, mindenkinek van saját pénze.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 13:37:40

@en a kekcmanijasz: Nézd én őket szándékosan nem emlegettem, mert ugye egy milliárdos esetleg lehet annyira nagyvonalú, hogy lazán ad a kapcsolat széthullása esetén a volt házastársnak egy jobb lakást/villát, egy luxuskocsit, esetleg még néhány száz millió kp-t is, anélkül, hogy ehhez túl mélyen kellene a zsebébe nyúlni, de itt nyilván nem ez a kategória szokott posztolni/kommentelni.
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 13:42:13

@Frigyes ur: PlantingC4 bizonyára "bombabiztosan" meg fogja mondani mire gondolt (vagy nem), de a módszer szerintem is korrekt és jó függetlenül attól, hogy mennyire szerelmes az ember, illetve mennyire csak érdek/felerezsi/kényelmi állandó jellegű a kapcsolat (csak, hogy Master of Reality előző inkarnációjának a "terminus technicusai" közül is idézzünk néhányat.
:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.21. 13:42:57

@Bölcs Jaroszláv: Érdekes, mert nálunk is csak a költözéskor volt téma a fizetés, előtte nem beszéltünk róla egyáltalán.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 13:43:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Figyu be ne bizonyítsd már, hogy velem élsz együtt és rólad beszélek!!!!!
:DDD

pretty kitty 2013.10.21. 13:45:38

@Bölcs Jaroszláv: Haaatazel pl. Malk Zuckerberg sze tudna cak ud belenyulni ja zebebe jesz elohuzni nehany caz millijo dolcit, ezbizony nem edhavi phizeteszebol telne ki jed lukcuszkoci:

www.google.com/search?q=mark+zuckerberg+net+worth

Mel nem kpbe vannak neki millijaldjaji hanem lecvenyekbe. Nemudanaaaaaz!!!!!! :PPPPPPP

Jolz tluli,

Miz Gugli ;)))))))))))))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.10.21. 13:50:47

@Dövan:

Ki vette a gumit? És pakolt-e a szatyorba? :)

Amúgy a rezsidémonnak szánt áldozatba mindenki beszáll, a fontos dolgokat közösen megvenni, de én is ellene vagyok a mindent kúrjunk a közösbe dolognak. Legyen mindenkinek költőpénze, amit magára fordíthat. Pl én nem akarok venni szemránckrémet. Amíg nem az én lóvémból megy, nem érdekel.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 13:53:30

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Olyan antiszociális vagy! Még szemránckrémet sem akarsz venni?! Pedig az szinte nélkülözhetetlen egy háztartásban!
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 13:56:20

@en a kekcmanijasz: Hát konkrétan nem is rá gondoltam. Inkább olyanokta, akik egy évi jövedelmüknek a töredékéből is megengedhetnek egy luxuskocsit és egy villát. Luxuskocsi alatt nyilván nem egy legújabb Ferrarit értettem, de mondjuk egy jobb fajta Lexussal tapasztalataim szerint már egy Beverly Hills-i villa előtt sem túl nagy szégyen ácsorogni.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 13:57:02

olyanokta=olyanokra (fel kéne már ébredni).

Frigyes ur 2013.10.21. 13:57:17

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: "Pl én nem akarok venni szemránckrémet. " Khmm, khmm :) Ha pont azt nem is, de mindketten tudjuk miket is alkalmaztál magadon ;) Kiírjam? ;)

Frigyes ur 2013.10.21. 13:59:47

@Bölcs Jaroszláv: Ja, télleg érzelem független általában.

Amúgy bulvár felülképzett vagyok, de úgy tudom, hogy Angelina Jolie és Brad Pitt kötött, és sztem nekik nem okoz gondot a zsebükbe nyúlni :))

Télleg, Nardy: ti költötök? Hogy kié lesz neadjisten Mandula, vagy válás utáni bosszúvágyból ne csaphasson le a 90-ös (!!!) szintű karakteredre? ;)

pretty kitty 2013.10.21. 14:03:30

@Bölcs Jaroszláv: Jaaah eltem :)))))) esz akkol ha a nehany caz millijot folintba jeltjuk akkol talan valamennyile lejalisz iiiisz.....:)))))

Frigyes ur 2013.10.21. 14:07:10

@Bölcs Jaroszláv: "mondjuk egy jobb fajta Lexussal tapasztalataim szerint már egy Beverly Hills-i villa előtt sem túl nagy szégyen ácsorogni."

Neked vannak ezirányú tapasztalataid, kedves Jaroszláv? :))
A végén még lecsap rád beszédhibás blogtulaj :D

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 14:08:14

@en a kekcmanijasz: Nézd szegény ember vízzel főz: ne legyünk telhetetlenek! Az a néhány száz millió forintban azért nem olyan nagy csapás, mégha nem is ér fel néhány száz millió dollárral!
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 14:12:37

@Frigyes ur: Igen vannak! Bár bevallom férfiasan, hogy mikor az ócska bérelt Forddal végighajtottunk Beverly Hillsen, és egyikünk vezetett, a másikunk videózott, akkor egy különösen illusztris villából a biztonsági őrök utánunk eredtek egy sportkocsival (észrevették a sasszemek a kamerát), de ravaszul félrevezettük őket, mert eltévedtünk, és lányos zavarunkban bekanyarodtunk egy zsákutcába, ahova nem jöttek utánunk, mert ők (velünk ellentétben) tudták, hogy az az utca nem vezet sehova (ezért nyalván meg sem fordult a kis fejükben, hogy mi pont oda kanyarodtunk be). Tudod ott eléggé girbe-gurba kanyargós utcák (is) vannak.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 14:13:24

@Frigyes ur: Egyébként nem fog lecsapni rám, mert ha nem tévedek nem "ecce homok" a lelkem.
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 14:14:03

Egy kellőképpen bölcs orosz elég sok helyet végig tud nézni a világban.
:DD

Frigyes ur 2013.10.21. 14:16:19

@Bölcs Jaroszláv: Ja, én úgy értettem, hogy a TE Lexusoddal álldogáltál a TE Beverly Hills-i villád előtt pironkodás nélkül :)) A félrevezetés tényleg ravasz volt, a hülyének álcázás remek módszer :))

Frigyes ur 2013.10.21. 14:19:10

@Bölcs Jaroszláv: ecce homok :))) Jó, mondjuk egy bérelt Fordért nem érheti meg váltani, de lehet Mark Zuckerbergért már az lenne.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 14:19:10

@Frigyes ur: Ó nem, ez meg sem fordult a kis fejemben! Én csak egy csóró orosz vagyok, aki csak nézelődni járt ottan. De láttam, hogy a második/harmadik/bevásárló kocsi már Lexus (is) lehetett arrafelé. Vagy BMW vagy egyéb ilyesmi.

plantingC4 2013.10.21. 14:19:59

@Bölcs Jaroszláv: Értem én, nem is ezzel van gond, simán csak reális gondolkodásra vall a közös költségek, közös megosztása, de én arról regéltem, hogy a kapcsolatban résztvevők, ha nem érzelmeikre alapozva, kufárkodni kezdenek a javaikkal, az nekem faramuci, pl. ma kifizettem a csajra eső rezsihányadot, ami azt jelenti, hogy ezen a héten 3x tuti szopni fog, ha van kedve, ha nincs, hisz nálam lakik, a lakás az enyém...LOL

@Frigyes ur:
Igen, közös költségeken faszán meg lehet osztozni, és valóban kell, hogy legyen olyan zseb is, ahova a másik nem nyúl, nekem például még a haverjaim is rosszul vannak, hogy a "faszság hobbijaimra" mennyit elbaszok, egy csaj vajon hány kis felsőt és papucsot meg fülbevalót vizionálhatna, amit dobra vagy biciklire költök, bele sem merek gondolni....:D:D:D

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 14:20:25

@Frigyes ur: Na jó annyira nem kellett álcázni a hülyeséget, nem esett nehezemre hülyének látszani, de ebbe most ne menjünk bele.
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 14:27:23

@Frigyes ur: Igen, azt hiszem, szemrebbenés nélkül elfogadnék kp helyett részvényeket egy Mark Zuckerberg kaliberű embertől. Valamit majd csak kezdenék velük.
:DD

Frigyes ur 2013.10.21. 14:35:24

@Bölcs Jaroszláv: Sejtettem, csak humorizálni próbáltam.
Amúgy meglep, hogy villákat nézelődsz és filmezel. Nem is gondoltam, hogy ez a hobbid.

@plantingC4: Igen, valóban sötét kép pár női felső és fülbevaló, ne rontsuk el ilyesmivel ezt a szép férfias du.-t :D

Frigyes ur 2013.10.21. 14:36:31

@Bölcs Jaroszláv: Kedves Frigyes akartam lenni, úgyhogy csak magamban sütöttem el az erre vonatkozó poént :)

Frigyes ur 2013.10.21. 14:42:11

@Bölcs Jaroszláv: No, akkor már csak pár akadályt kell elhárítani a) homokozni, b) őt is rávenni erre, c) feleséget eltávolítani, d) odautazni és megismerkedni, e) szerelmet ébreszteni, f) esküvőt Fr.o.-ban megszervezni és elkövetni, g) csaláson kapni és fájdalomdíjat követelni váláskor.

Bevallom, van pár férfiú, teszem azt Brad Pitt, akiért hajlandó vagyok férfias kapcsolatot kiépíteni nagy duzzogva. Bár ha már kérni lehet, hirtelen Chris Hemsworth jut eszembe, akit szemrebbenés nélkül elfogadnék. Oké, zűrös a család, de mégiscsak Thor, kékaszeme, megminden.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 14:46:37

@Frigyes ur: Nem, nem ez a hobbim, bár ha úgy jön ki a lépés szívesen nézegetek épületeket, akár itt a faluban Bivalybasznád szélső utcájában is, de ott inkább az volt a motiváció, hogy ha már ott vagyok azt is nézzem meg. Egyébként, leszámítva azt a biztonsági őrös "üldözéses" jelenetet kifejezetten tanulságos volt.
A Mark Zuckerberg pedig csak azért került szóba, mert a beszédhibás rá hivatkozott, én egyetlen lépést sem tennék érte (nem az esetem).
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 14:48:14

@Frigyes ur: A könnyekig meghat a tapintatod!
:D

plantingC4 2013.10.21. 14:56:19

@Frigyes ur: Azért jutottak ezek eszembe, mert én ilyet már hallottam, hogy "cintányér negyvenért az megy, nekem meg egy papucsot sem veszel tízért".

Hozzá kell tennem, hogy december közepén tényleg nem jutott eszembe papucsot venni neki, ellenben 3x megmutattam vele, hogy "melyik fülbevaló is tetszik neked?", hogy biztosan ne rontsam el majd. Hát arra már nem került sor, pedig sokszor szoktam volt mondogatni, hogy a türelem rókát terem...:D
Persze lett strasszos papucs is decemberben, mert egy genyó vagyok természetesen...

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 15:00:02

@plantingC4: "türelem rókát terem." Hát meg a sör is, ha eleget iszol belőle és vodkával kevered!
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 15:01:13

@plantingC4: "mert egy genyó vagyok természetesen" Esztet mongyuk tuttuk!
:DD

pretty kitty 2013.10.21. 15:02:31

@Frigyes ur: Nem vadok becedhibasz cak tlancfolmacijokat alkamazok az altikulacijom szolan ;))))))))) Esz blogtulaj sze vadok, ed kitalalc cemelynek hodisz lehetne valodi blogja!!!! XDDDDDDD :))))))))))))

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 15:03:33

@Frigyes ur: "Bevallom, van pár férfiú, teszem azt Brad Pitt, akiért hajlandó vagyok férfias kapcsolatot kiépíteni nagy duzzogva" Akkor ezt olybá veszem, hogy őket leszámítva csak nőkkel vagy hajlandó bármilyenkapcsolatot kiépíteni!
:D

pretty kitty 2013.10.21. 15:08:19

@Bölcs Jaroszláv: Hmmm camoljuunk....nehany caz millijo folint az nehany millijo dollal, ha vki jevente kelesz monduk 10-20-30 millijot akkol az pal havi phizetesz.....coval valoban kibilhato capasz, monduk nem tudom az mennyile jellemzo h bucuajandekkent ennyi penzzel nadvonaluszkodnak az ekcukkel, meg ninc ezilanyu tapasztalatom.....hihihiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))))))

plantingC4 2013.10.21. 15:24:15

@Frigyes ur: Kék bejön, tied milyen ?

@Bölcs Jaroszláv: :D

@Dövan: Mondjuk én is elhűltem ettől !

Frigyes ur 2013.10.21. 15:48:40

@Bölcs Jaroszláv: Ha már épületek, akkor én nem hírességek villit nézegetném, de ízlések és pofonok :)))
Nekem se az esetem, de vállalhatóbb, mint teszem azt Kiszel Tünci, pedig ő egy dekoratív médiaszemélyiség! :)))

Frigyes ur 2013.10.21. 15:51:37

@Bölcs Jaroszláv: Helyes. Nehezemre is esett :))

@plantingC4: Ilyenek tényleg vannak? Mintha alap lenne... de nem lehet, hogy cintányérral kiadott hangokkal voltak tkp. gondjai? :)))

@en a kekcmanijasz: Nehezen érthető vagy, de mivel vicces fotókat teszel be sokszor olvaslak. És, de, beszédhiba. És, de, sajnálom, ha tőlem kell hallanod a személyiségzavarokról :)))

Frigyes ur 2013.10.21. 15:53:27

@Bölcs Jaroszláv: Igazság szerint csakis férfiakkal van-volt-lesz, de ki kellett használnom nevem adta megjegyzést. Szeretek előadni a férfit, na :))

@plantingC4: Szürkészöld. Kicsit színváltós.

pretty kitty 2013.10.21. 15:56:44

@Frigyes ur: Tudok ám transzformációk nélkül is beszélni sőt ha kell még ékezetet is irooooook :PPPPPPPPP cak tlancfolmacijokkal szokkal vicceszebb meg nekem ez udmond a tlejdmalkom....:))))))))))) Cemeiszegzavala meg annak van aki joccekeveli ja phikcijot a valoszaggal.......szegitek nemenvadokaaaaaz :PPPPPPPPPPPP

Frigyes ur 2013.10.21. 16:07:58

@en a kekcmanijasz: Mindenkinek vannak bizarr dolgai, alá élek a gyanúperrel, hogy Jaroszláv se bölcs, de a tied már túl bizarr. De egyefene, csak ne kattanj be és kezdj ámokfutásba, légy szíves! :)))

pretty kitty 2013.10.21. 16:18:03

@Frigyes ur: Nem bizall cak kulonlegeeesz :)))))) Aphelijon meg teljeszen nolmalisz szot ha jeccel letlehozna jed dilisz nicket attol meg udanud nolmalisz maladna coval lilekc Misztel.....vad Micc....vad nemtom hod illik tegec colitani XDDDDDDD :PPPPPPPPP ;))))))))))))))))))

Frigyes ur 2013.10.21. 16:26:21

@en a kekcmanijasz: Ilyen alapon Hókuszpók se gonosz, csak különleges :P És Dr. Jekyllel se volt semmi gond, Mr. Hyde elhanyagolható kis apróság volt :P Háát, mondtak már rám mindent, légitársaság megelőlegezte a Mrs.-t is :D De alapvetően a belőlem áradó nyers férfierő miatt preferálom a Mr.-t :))

nénikéd 2013.10.21. 16:29:09

@Frigyes ur: És hát lássuk be, akit ilyen bőn megáldott ehhez a természet, miért is fogná vissza magát?!

pretty kitty 2013.10.21. 16:31:28

@Frigyes ur: Az h Hokuszpok gonoc az *teny* a bizall meg cak a te velemenyed :PPPPPPP Nekem meg akkol az lecc a velemenyem h a beloled alado nyelsz felfijelo a bizall esz akkol kvittek vaduuuunk :PPPPPPP ;)))))))

Frigyes ur 2013.10.21. 16:32:24

@plantingC4: No, akkor nyilvánvalóan te agy a problémás eset, nem az ő világnézetével volt gond :))) Lehet kevés szemránckrémet használsz :D

@nénikéd: :DDDD Tény. De ezt te honnan tudod? :O :S

Frigyes ur 2013.10.21. 16:35:37

@en a kekcmanijasz: Úgy érzem nem jutunk előbbre :P De amíg tagadsz, addig nincs mit tenni, kedves lyányom *lemondó fejcsóva* Ha pasi lennél, akkor azt mondanám csak irigykedsz arra a férfierőre, ezért bizarrozod le. Tudom, ritka kincs egy olyan kivételes példánya nemének, mint szerénységemtiltjamegnevezni, de ne tituláljuk már bizarrnak! :P

nénikéd 2013.10.21. 16:44:05

@Frigyes ur: Nincs jobb kifogásom a tökéletes meggyőzöttségre.

Frigyes ur 2013.10.21. 16:48:18

@nénikéd: Köszönöm ismeretlenül a bizalmat. Ezek szerint már elektronikusan is átmegy. Helyes.

pretty kitty 2013.10.21. 16:50:00

@Frigyes ur: Hihi a valoszagba meg ed tolekeny kisz holdike vad miii?? ;))))))))) :DDDDDDDDD

plantingC4 2013.10.21. 16:52:45

@Frigyes ur: Az biztos, hogy nem vagyok egyszerű eset :D
Bizonyára keveset használok, mióta a piperedealerem felszívódott.
Egyébként egyszer tényleg volt ilyenem, borotválkozás utáni balzsamot kaptam volna, de valaki, valahol, valamit félreolvasott :D
Borotválkozás után kentem az arcomra, de ez ahelyett, hogy hűtött volna, iszonyatosan csípett, lángolt tőle a fejem, húzta feszesre a bőrt, ekkor elolvastam mi van ráírva és mosolyogtam :D
Bőrfeszítő krém ráncokra, férfiaknak, tök nem nyugtatja a bőrt borotválkozás utánra nem jóóó..LOL
Mire a végére értem megkedveltem és direkt mindig borotválkozás után kentem onnantól, maszk nélkül is beadtam a piros fejet úgy...:D:D:D
Hahaha eszembe is jutott, ez a némber kente magára azt is...hiába mondtam neki többször is, hogy nem érzem szexinek, ha férfi illata lesz utána, nem akarom megcsókolni úgy...:D

Frigyes ur 2013.10.21. 17:17:09

@en a kekcmanijasz: Majdnem. Inkább úgy fogalmaznám meg, hogy próbáljon csak valaki eltörni, ő karja és egyebe fog törni :))

@plantingC4: Úgy érzem te nagyon naív vagy. Nem gyanakszol, hogy kínzásnak kaptad, per azt szerette volna elérni a hölgy, hogy ne csókolgasd ;)))
Na, de tény: mi attól (is) vagyunk férfiak, hogy a sok kencézést privilégiumát meghagyjuk a nőknek, és a legfontosabbakat használjuk csak. Ők meg kínozzák csak magukat, ha már ilyenek :D

Niobe 2013.10.21. 17:52:19

@Frigyes ur: már aki, én pl sosem voltam kencefüggő. Smink is max alkalomra, akkor se vakolatnyi mennyiségben. Ellenben ismerek nőket, akik lazán eltartják a szépségipart :)

plantingC4 2013.10.21. 18:00:29

@Frigyes ur: Ez lehet.:D
Lehet nem szerette volna, ha csókolgatom, de ezt az előtt kellett volna átgondolnia, mielőtt hozzám cuccolt volna és kérdezgetni kezdte, hogy mikor kérem meg a kezét.
:D:D:D:D

Sokszor nem gyanakszom semmi rosszra, ez igaz, alapjában véve jót feltételezek mindaddig, míg az ellenkezője ki nem derül. Naivitásnak is tűnhet, de úgy is lehet mondani, hogy félelem nélkül élek.
Féljen az, ki először a szebbik orcáját mutatta, majd utána az igazit, a rútat...

Bölcs Jaroszláv 2013.10.21. 19:35:33

@Frigyes ur: Nem CSAK azokat néztem meg, hanem azokat IS! Volt időm mindent megnézni ott ami érdekelt.

Joe69 2013.10.29. 21:53:26

Elég jellemző sztori, tipikus lehúzós szivornya. Kéglis pasiról kéglis pasira, és tényleg azt hiszi, hogy a nyomorult sunájáért cserébe - merthogy azt viszi a kapcsolatba - neki minden jár. Páran itt felettem pocskondiázták a pasit, merthogy az meg a lakását - igen, az a legtöbb, amit beleadhat. És persze az is jellemző, hogy utána végiggyalázkodják a világot.

Ami engem illet, én kéglis pasiként csak szigorúan kéglis csajokra megyek. Szépen tudjon mindenki hazamenni utána.
süti beállítások módosítása