HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.11.07. 07:30

Büntetésből szexmegvonás

http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/07/buntetesbol_szexmegvonas

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr545618970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2013.11.07. 07:40:02

"Most szánalmas leszek."

Nem lecel mel eddigisz azvoltaaaal :PPPPPPP Nah olvaszom :)))))))))

Madpapa 2013.11.07. 07:40:10

@little star: óóó bazzzmeg! glatula! :-)

mütyür 2013.11.07. 07:41:01

öööö

"Ő nem kéri, én nem ajánlom, várom, hogy ő döntsön." neked kellene dönteni. őt. meg. nagyon. nem kérni és ajánlani kell a szexet.

amúgy sztem nem vagy szánalmas, csak le kellene ülnötök és megbeszélnetek, mi van.

(a hálát meg ne keverd a szeretettel)

pretty kitty 2013.11.07. 07:43:50

"Nekem akkoriban volt egy balesetem, és senkitől nem kaptam annyi törődést és segítséget, mint tőle, még a szüleimtől sem. Nem volt kérdés, hogyha neki sincs ellenvetése, összejövünk."

Te moszt azel lett a caod mel szegitett neked?? Mi vad te jedz dzigoloooo??? XDDDDDDDDDDDD

mütyür 2013.11.07. 07:45:28

mondjuk azt a szituációt nem bírom elképzelni, amikor bejelented, hogy márpedig te pornót nézel. na ez tényleg szánalmasan gyerekes :D

pretty kitty 2013.11.07. 07:45:45

"2 hónapja nincs szex. Ő nem kéri"

Mel eddig akkol dugtatok amikol o kelte?? Nah ceeeeep.....te tenyleg edz dzigolo vad!!!! XDDDDDDDDDDDDD

mütyür 2013.11.07. 07:49:00

@little star: ő meg eddig "felajánlotta" a szex lehetőségét :)))

pretty kitty 2013.11.07. 07:50:33

@mütyür: "mondjuk azt a szituációt nem bírom elképzelni, amikor bejelented, hogy márpedig te pornót nézel. na ez tényleg szánalmasan gyerekes :D"

LOL udeeee?? :)))))))) Celintem canalmasz az egesz paszi jud ahod van............kizdzigolo, az udfeled mal nem phizetokepesz, legalabb annyi jeced leden h ienkol maszikat kell keleszni!!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDD aaaaaahdehueeeee..................

Αphelion 2013.11.07. 08:00:29

"Három hónapja megszűnt az állása"

Csak nem dohanyboltban dolgozott? Cigit arulni most is lehet, csak a NAV meg ne tudja....;)

Papírsárkány 2013.11.07. 08:14:06

Lehetne már valami kommentelni-való poszt is :(

mütyür 2013.11.07. 08:15:09

@Lord Papírsárkány: tegnapi nyűgösködés még tart? :)

lehet ezt kommentelni... pl. adjatok poszternek jó pornófilm ötleteket :)))

Papírsárkány 2013.11.07. 08:17:38

@mütyür: Amit leírtam volna azt már leírtad te (pl, hogy ne keverje a hálát / szeretet, meg, hogy neki kéne megdugnia a csajt, bár meg tudom érteni, ha - felteszem - x próbálkozás után inkább felhagyott azzal, hogy a magába roskadt csajánál kezdeményezzen)

Szöszi 28 2013.11.07. 08:21:42

Sok hozzáfűzni mondjuk való nincs. Ülj le vele, beszéljétek meg. Ne azt vagdosd a fejéhez, hogy pornóra vered a f*szod, hanem azt mondd el neki, hogy úgy érzed megváltozott, hiányzik a régi életetek. Férfiak...-.-'

mütyür 2013.11.07. 08:22:50

@Lord Papírsárkány: mondjuk olyan lényeges infót kihagyott, hogy a szünet előttig milyen gyakori volt a szex

mütyür 2013.11.07. 08:23:28

@Szöszi 26: "Sok hozzáfűzni mondjuk való nincs." igyál egy KV-t :)))

Papírsárkány 2013.11.07. 08:30:33

@mütyür: az azért sejthető, hogy nem 1-2 havonta

Father Justice 2013.11.07. 08:42:33

@mütyür: Pedig arra jó, hogy a nő reakciójából felmérje, mi a dörgés valójában. Mivel a nőt abszolút nem érdekli a dolog (nem oszt - nem szoroz neki, jól érzi-e még vele magát a fickó), ez is megerősíti az odaát felvázolt Igazságot.

Αphelion 2013.11.07. 08:43:41

@mütyür: "lehet ezt kommentelni... pl. adjatok poszternek jó pornófilm ötleteket :)))"

OK...poszter ezt pl. mar lattad? ;)

www.redtube.com/565568

mütyür 2013.11.07. 08:49:23

@Lord Papírsárkány: kommentek :DD "plusz álljatok le haladéktalanul az oravecznora dolgok olvasásával.
attól lesztek ilyen hülyék.
frankón."

Papírsárkány 2013.11.07. 08:50:51

@mütyür: ez nekem is különösen tetszett :)
azt egyébként nem teljesen értem, hogy hogyan sikerült a szövegben a "jock"-okat összemosnia a "csitulj szívem"-es önjelölt don juan-okkal :)

Father Justice 2013.11.07. 08:51:32

@Lord Papírsárkány: Azt leszámítva, hogy következetesen keveri a rosszfiú és az életművész / bazári majom fogalmakat, nem beszél mellé: a nők többsége tényleg így tolja. Nem is lenne nevetséges a dolog, ha utána nem vennék természetesnek, hogy később a kecske és a káposzta is jár majd nekik egyszerre. Pedig az csak ritkán lehetséges.

Papírsárkány 2013.11.07. 08:52:52

@Master Of Reality: " Nem is lenne nevetséges a dolog, ha utána nem vennék természetesnek, hogy később a kecske és a káposzta is jár majd nekik egyszerre."
ó, de látod, vannak akik még ezt is támogatnák :) (lásd TBal kommentje)

mütyür 2013.11.07. 08:55:43

@Lord Papírsárkány: fáj. komolyan.

"A jó fiúk tökéletes férjek és apák, de a házasság előtt nem árt 1-2 rossz fiú, akivel, aki mellett kiélheted magad és megtudhatod milyen igazán nőnek érezni magad."

értem. jófiúk mellett le lehet húzni a rolót.

vaaaaaa

Father Justice 2013.11.07. 08:56:14

@Lord Papírsárkány: Pont most olvastam. Amíg vannak olyan balfaszok, akik ilyen megalázó konstrukciókba is belemennek, csak hogy valahogy kinéző nő legyen mellettük, előfordul ez is. De amíg az átlagos férfiak többségének is van legalább egy hangyányi önbecsülése, nem lesz túlságosan elterjedt ez a koncepció.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 08:57:30

Szóval nem kezdeményezel, inkább nézel pornót? Facepalm! :S

Papírsárkány 2013.11.07. 08:58:57

@mütyür: @Master Of Reality: igazából az a helyzet, hogy maga a természet is így kódolta alapból a nőket (most szigorúan ösztönökről stb beszélek), ezért van az, hogy amíg a teherbe esés a biológiai cél, addig az alfahím a célpont, amint ez megvan (a nő megszerezte a "tökéletes utódot" magába), rögtön átvált "találjunk egy megfelelő béta-omega hímet, aki majd segít felnevelni, megvédi és eltart" üzemmódba...

Szóval ha mondhatjuk, hogy minket férfiakat a természet is úgy alkotott meg, hogy mindent meg akarjunk dugni, ami él, mozog és jól néz ki, akkor a nők is takarózhatnak ezzel :)

mütyür 2013.11.07. 09:00:07

@Lord Papírsárkány: de ne akarjatok már mindenkit megdugni!! :D

Papírsárkány 2013.11.07. 09:03:04

@mütyür: (jó tudom, mert minden egyes nő azt akarja, hogy az összes férfi CSAK ŐT akarja megdugni, aztán majd ő választ, hogy melyiknek hagyja :) )

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 09:08:54

@mütyür: TBal basszus, mint Hujber Feri, elküldi az asszonyt dugni, ha nem elég "boldog"! LOL!

Father Justice 2013.11.07. 09:12:02

@Lord Papírsárkány: A motiváció biológiai gyökere ugyan lehet ez, de a nők többségének a kalandozás (szintezés) időszakában esze ágában sincs teherbe esni az "alfától". Ez inkább csak azokra a low-class nőstényekre jellemző, akiknél Józsi, a műszakvezető az alfa (az elérhető legmagasabb szint), és mivel 30 évesen is pont annyi eszük, élettapasztalatuk és pénzük lesz, mint 20 évesen, kb. mindegy is, mikor szülnek.

Magyarul ha létezik és működik a tudatos szint, ez a magyarázat már csak önigazolásnak tekinthető. Ez a nő ezért nem is próbálkozik be ezzel, csak az életérzésről, nagy kúrásokról, 'átlagnőből istennő' szindrómáról beszél. Nyilván a rosszfiúnak semmilyen hazugság nem drága, hiszen csak költséghatékonyan akar baszni. Nem csoda, hogy többnyire a nulla önbecsülésű nőket környékezik meg előszeretettel.

Az oda-vissza takarózás pedig azért nem működik, mert míg az átlagnőnek bármikor van lehetősége arra, hogy egy "rosszfiú" hatodik fasztarisznyájává lépjen elő, vagy egyszerűen rosszfiús időszakokat iktasson be az életébe (amikor kizárólagosnak és egyenrangúnak tekinti magát), addig az átlagférfi csak akkor fog jó nőket zsinórban megdugni, vagy egyetlen jó nővel hosszabb távú, monogám kapcsolatot kialakítani, ha kurva sok pénze van. A pénzes férfit viszont pont nem érdekli már az ilyen önigazoló, szintező nők nyavalygása, csak az aktuális konstrukció ár/érték aránya.

mütyür 2013.11.07. 09:12:15

@Lord Papírsárkány: ahhh, egy vörös ciccem azért még lesz :)))

@Bundabandi (Cookie Bunny): jómúltkor addig írogattunk egymásnak, míg végül csak kibökte, hogy asszonya "elfogadta", hogy ő félrekettyint. úgyhogy innentől kezdve nekem rizsázhat, hogy asszony is így gondolkodik...

Szöszi 28 2013.11.07. 09:14:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ja, küldené, ha lenne egyszer az életben egy nő aki szóba áll vele :S

Papírsárkány 2013.11.07. 09:14:33

@Master Of Reality: milyen egy "átlagférfi" ?

@mütyür: te jó ég, van nője? :)

mütyür 2013.11.07. 09:16:17

@Lord Papírsárkány: persze lehet, hogy csak a fejében :)

Father Justice 2013.11.07. 09:16:57

@mütyür: "..mindent meg akarjunk dugni, ami él, mozog és JÓL NÉZ KI.."

Így azért máris csak a minden töredékéről van szó.

Father Justice 2013.11.07. 09:17:52

@Lord Papírsárkány: 10/6-os esztétikai szint, és az átlagbér másfélszerese.

mütyür 2013.11.07. 09:18:01

@Master Of Reality: jó, mert lusta voltam ezeket a kitételeket odapötyögni. attól még áll, hogy ne dugizzatok össze-vissza :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 09:19:39

@mütyür: Jaj hát úgy szeretem az ilyet, mikor megmagyarázzák, hogy a nyitott kapcsolat működik náluk. Ő felredug... az asszony meg próbál jó képet vágni hozzá. :)

mütyür 2013.11.07. 09:21:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): hja és elintézik azzal, hogy de hát asszony is félredughat! nem teszi? ő baja ... pffff

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 09:23:35

@Master Of Reality: Ugyan már! Ha jó rég nem dugtál és rongyosra nézted a pornó kazikat kb. tök mindegy, csak lyuk legyen. Nem? :P

Frigyes ur 2013.11.07. 09:24:14

@Master Of Reality: Jaj de kis aranyos, amikor azt hiszitek hűdejólkerestek átlagban, ha hiszünk ennek www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/229_700_forint_a_brutto_atlagber_2.189366.html, akkor nettóban 225e-t jelentene ezt nettóban és fenéket keres ennyit az átlag pasas :)

Papírsárkány 2013.11.07. 09:24:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): Miért, olyankor te így gondolkodnál? Mindegy, csak fasz legyen? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 09:26:41

@Lord Papírsárkány: Ha jól vettem ki az írásaiból, felesége van (de min. élettársa).

Father Justice 2013.11.07. 09:27:13

@mütyür: Az csak a rosszfiúzó nők kiváltsága?

@Bundabandi (Cookie Bunny): Félreérted. Az asszony másokkal is dug, és cserébe nem lép le (talán még főz is néha), a férfinek pedig adott a másokkal dugás _lehetősége_. De gondolom sejted, hogy aki ezt benyeli egy nőtől, az mennyire mozdulhat érdemben házon kívül minőségi sunára..

Az ilyen típusú kapcsolat elméletben mindkét irányban nyitott. A gyakorlatban pedig a magasabb szintű fél jókat kúr a magas szintű partnereivel, az alacsonyabb szintű pedig.. megpróbálja megmagyarázni magánok, hogy ez így igazságos, mert a lehetőség neki is adott. Ha nem megy, akkor másoknak.

Father Justice 2013.11.07. 09:29:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): Olyan sosem volt, mert mindig jól néztem ki, és milfek is mindig voltak a látókörömben. Lesznek is.

De ha véletlenül úgy alakulna: nem. Van az a szint, ami alá egy minimális önbecsüléssel és megfelelő önértékeléssel rendelkező férfi nem megy le soha, semmilyen körülmények között.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 09:29:27

@Lord Papírsárkány: Én nem, de pasiktól már jó sok ilyet láttam. Mikor anno a dizsiben csak arra mentek néhányan, hogy valakit megdugjanak. Tök mindegy volt, hogy néz ki. Persze előbb a jobbakkal kezdték, aztán ha azok elhajtották őket, végül a bajuszos Mari is jó volt. :D

mütyür 2013.11.07. 09:29:29

@Master Of Reality: ajjmár, néha túl komoly vagy :P

Szöszi 28 2013.11.07. 09:30:13

@Master Of Reality: Nem bííííííírooooom felfogni, hogy emberek, hogy képesek így megalkudni egy kapcsolatban. MIÉÉÉÉRT?? Miért vannak ilyen szánalmas nyomorékok?

Madpapa 2013.11.07. 09:30:22

@Lord Papírsárkány: elég sok fasságot olvasok ottan erről a rosszfijjú dologról. A bloggazdát jól meg kellene már tekerni úgy tűnik :-)

mütyür 2013.11.07. 09:30:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): gondolom az addig elfogyasztott alkohol is segített lejjebb tenni a lécet :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 09:31:52

@Master Of Reality: Öööö én a pasi félredugásáról beszéltem.

Papírsárkány 2013.11.07. 09:32:19

@Madpapa: valószínűleg nem véletlen, hogy így van :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 09:33:15

@mütyür: Igen, mint tudjuk az alkohol szépít, ápol és eltakar. Ha a másik issza! :D

TBal 2013.11.07. 09:33:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): @mütyür: @Master Of Reality: Ennyire gyengus a cikk, hogy itt is én vagyok a téma?

Frigyes ur 2013.11.07. 09:34:52

Remek sztori: a csaj támogatta a pasast, amikor szüksége volt rá, amikor meg fordított a helyzet és horribile dictu megértést követelne megy a sírás, hogy nincs szex. A másik megértése fárasztó, nem csoda, hogy a pasi nem gyakorolja :)

Papírsárkány 2013.11.07. 09:36:36

@TBal: miért, hol vagy még téma? O.o

mütyür 2013.11.07. 09:37:42

@Frigyes ur: lefáradna és még a végén nem lenne ereje élvezni a pornót :)

Namely 2013.11.07. 09:41:00

Két lehetőség van:
1. Az új melóját úgy hívják, hogy escort.
2. Van minimum egy mások pasi, aki akkor rakja, amikor elmegy otthonról.
A második esetben küldd el a picsába, az első esetben beszéld meg vele a dolgot.

Frigyes ur 2013.11.07. 09:42:42

@mütyür: Ja jó :) Nem tudom mit gondolnak az emberek, történik valami rossz, és csak megrázod magad és hipp-hopp az élet rögtön újra szép? :x

Father Justice 2013.11.07. 09:45:58

@Szöszi 26: Én nem tekintem nyomoréknak az ilyeneket, csak sajnálom őket, amiért bohócot csinálnak magukból.

Persze érthető a motiváció: nemcsak dugni akarnak, hanem felerezsizni is, méghozzá mindkettőt egy elfogadható szintű nővel. Ha ez szintből nem megoldható, akkor jönnek a kompromisszumok, néhol akár ilyen mélységig is. Ez már konkrétan a megalkuvás szintje, ezért kell rá olyan elméleteket gyártani, miszerint pont ellenkezőleg, az ultimate (mindent elnéző és megengedő) szereteté, és aki NEM így gondolkodik, az a defektes. Egyébként van, aki benézi.

TBal 2013.11.07. 09:48:27

@mütyür: A Hujber-témához: szerintem ö egy f*sz, de ez a dolog, hogy elküldi a párját máshoz adott esetben, szimpatikus. Olyan, mint ha bowlingozni vagy kocsmába küldené. Egyszerüen csak annyi, hogy van, aki a szexet másképp fogja fel, nem valami kikezdhetetlen és beleköthetetlen szentségként.

mütyür 2013.11.07. 09:48:32

@Namely: úúúúú, a kötött cicasapi KELL!! :))

@Frigyes ur: na mondjuk azért ne azt bántsuk, akit elvileg szeretünk... úgy tűnik, a barátnőivel jól megvan. pasasnak meg leharapja a fejét egy kis kedveskedés miatt is.

Frigyes ur 2013.11.07. 09:53:41

@mütyür: Nem, nem kéne egy ideális világban. Ahogy a pasasnak se kéne sírnia, hogy 'brühühü, megváltozott a barátnőm'. Megesik, ő van a legközelebb. Barátnők egész mások, az ember nem velük él, bizonyos szempontból közelebb állnak, totál érthető. Más kérdés, hogy a csaj viselkedése se pártolandó, de úgy vélem kis időt megérdemelne.

Papírsárkány 2013.11.07. 10:01:02

@Frigyes ur: Hja, de van különbség aközött, hogy "totál megértem", meg aközött, hogy "így elfogadható is"... bár gondolom te is így gondolod, ezért írtad, hogy egy ideális világban nem lenne. Pech.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 10:04:30

@TBal: Na, hát mondtam én, hogy te is így csinálnád! :P Úgy megkérdezném a párodat, hogy mit szól - úgy őszintén - ahhoz, hogy te szeretőt tartasz mellette. Van egy olyan érzésem, hogy ő nem látná annyira jónak és szépnek a dolgot, mint te.

Papírsárkány 2013.11.07. 10:04:44

@mütyür: az a sapi már ilyen "weaponized cuteness" kategória :)

Papírsárkány 2013.11.07. 10:06:32

@TBal: na mondjuk ezt a részt én se értettem soha :)
(hogy miért van pl. a szexnek exkluzivitása, de miért totál elfogadott, hogy bennsőséges dolgokat valaki pl. a barátaival osszon meg és ne a "párjával", stb)

mütyür 2013.11.07. 10:10:10

@Lord Papírsárkány: meg a megfizethetetlenségé valszeg :(

Frigyes ur 2013.11.07. 10:19:13

@Lord Papírsárkány: Az eset súlyosságától függ mennyi ideig kell tolerálni, elhiszem, hogy az ember feladja sok idő után, érthető. De a támogatás nem az, hogy 'miért vagy ilyen, változz meg'. És mint írtam volt a csaj ráadásul anno támogatta nehéz helyzetben, gondolom a balesetből lábadozást nem öt perc volt, szóval úgy gondolom a pasi hozzáállásával vannak gondok. Mert elsősorban mindig azt kell megérteni, akivel a rossz történt, a legidegesítőbb dolgok egyike a 'nem tudjátok hogy hat ez rám'.

mütyür 2013.11.07. 10:20:22

@Lord Papírsárkány: le kellene cserélnem Kollégát egy gazdag pasasra :(

Father Justice 2013.11.07. 10:22:29

@Frigyes ur: Itt az átlag a válogatási helyzetre vonatkozik: azt vizsgáljuk, az átlagnőre történő rámozdulás szempontjából mi az alaphelyzet, ki milyen esélyekkel indul nála. Ha az átlagbért vizsgáljuk, az átlagbér az átlagbér, nem annak a másfélszerese, de azt hiszem, ez triviális.

A szintezés miatt azonban egy 10/7-es külsejű férfi csak akkor mozdulhat érdemben 10/7-es nőre, ha valamilyen téren többletet tud felmutatni, és ilyen tekintetben az átlagbér kb. másfélszerese az, ami már kimutathatóan jelent valamit. Az átlagos kereset + átlagos külső kombó az átlagnő szemében nem átlagos, hanem átlagon aluli férfit takar.

A többlet (látszata) persze nemcsak pénz lehet, hanem majomkodás, fake határozottság (rámenősség), PUA-módszerek és társaik is, amelyekkel a férfi jobbnak mutatja magát a valós szintjénél, de ezek már nem tartoznak a tárgyhoz. Mindössze jóelőre blokkolom az "emberi kapcsolatok ennél bonyolultabbak"-jellegű vakvágányokat.

De ide kevés az 5000 karakter. Bővebben "A szintek rendszertana" címmel, februárban megjelenő könyvemben olvashatnak majd a témával kapcsolatos igazságokról az érdeklődők.

Frigyes ur 2013.11.07. 10:29:50

@Lord Papírsárkány: Nofene, mi történt veled :D

@Master Of Reality: Már megint csúsztatsz, bár nem tudom mit nem lehet ezen érteni. Az átlag pasi nem keresi az átlagbér 1,5x-ét. Ennél egyszerűbben nem hiszem, hogy le lehetne írni.

A többinek meg semmi köze a hsz.-omhoz, meg szószaporítás, teória. Nem voltál nő, és néha úgy tűnik közöd sincs mi kell nekik.

mütyür 2013.11.07. 10:30:55

@Frigyes ur: általában maguk a nők sem tudják, mi kell nekik :D

Papírsárkány 2013.11.07. 10:32:08

@mütyür: vagy meg kell tanulnod kötni / szerezned kell egy ügyi nagymamát :)

Papírsárkány 2013.11.07. 10:33:44

@Frigyes ur: miért? :)

@mütyür: cssss! a többiek nem mondták, hogy ez titok és hangoztatni kell, hogy mennyire ismeritek a férfi nemet és pontosan tudjátok mi miért van és mit akartok stb stb?

Hurri Kán 2013.11.07. 10:35:04

Van lejjebb...
Egy jó tanács, posztoló: ne kérdezz, kapd el, és hajrá. Ha tiltakozik, kéccer. :)

mütyür 2013.11.07. 10:39:41

@Lord Papírsárkány: tudok kötni, de úúútálok :)) épp agyaltam, hogy szólok anyámnak :))) ha nem lesz túl gyenge a műtét(ek) után, megcsinálhatná

Frigyes ur 2013.11.07. 10:40:48

@mütyür: Ez független 'okos' pasi elméleteitől. Amúgy az emberek többsége tudja szerintem, nem ott van a gond.

@Lord Papírsárkány: Egyetértesz :D

Papírsárkány 2013.11.07. 10:43:16

@mütyür: ja, úgyis pont rá fog érni :D
(gondolom, lábadozás meg minden)

@Frigyes ur: miért tőlem extra, hogy kivételesen okosat mondtál? :)

mütyür 2013.11.07. 10:45:08

@Lord Papírsárkány: hja :/ attól függ, kiutalnak-e megint egy adag kemót is mellé ://///

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 10:45:25

@mütyür: A cicasapi is jóóóó! :D

@Namely: Hűűűű! Végre egy nem Helló Kittys cicás cucc! Bejövős! :D

Szívem, ha olvasod, az a nagy cicás táska.... az jöhet! XD (bár gondolom egy vagyon... :S)

mütyür 2013.11.07. 10:50:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): "A macskás kiegészítőket novemberben kezdik árusítani: a kollekció legolcsóbb darabja a kötött sapka, mely 61,50 dollárba, vagyis 13 ezer forintba kerül, míg a legdrágább a pakolós táska, melynek az ára 465 dollár, azaz közel 100 ezer forint"

@Lord Papírsárkány: köszönjük :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 10:55:27

@mütyür: Óóóó! Ilyenem sem lesz.... Akkor majd szólok otthon, hogy faragjon nekem valamit fából, vagy fémből. :D

Niobe 2013.11.07. 10:57:06

@Bundabandi (Cookie Bunny):
"Prices start at €45 for a knitted cap to €340 for a leather bag, WWD reports."
Hát nem mondom, nem kevés, de egyszer kibírható kiadás :)

mütyür 2013.11.07. 10:59:48

@Niobe: 100ezer egy tatyóért? na ne menőzz itt az angol fizetéseddel, jóóó?? :D

Niobe 2013.11.07. 11:04:00

@mütyür: bocsánat :D
Röhej amúgy, hogy elérhető lenne... A bolt itt van 5 percre. Szóval a kötött sapit gondold meg :)

kleinmeister 2013.11.07. 11:11:52

@Master Of Reality: nagyon elterjedt ezen a blogon a posztokat a "szintezési elmélettel" magyarázni, amelyet sokan kritika nélkül átvesznek, néhányan viszont kézzel-lábbal tiltakoznak ellene, mert érzik, hogy sántít a dolog.

Persze nagyon nehéz vele érdemben vitatkozni, mert tulajdonképpen (nagyjából) igaz megállapításokon alapul. Ahhoz azonban, hogy valós párkapcsolatokat lehessen magyarázni, szükség van a látókörünk kitágításához, és az egészet a maga helyére kell tennünk.

Ehhez először is nevezzük el ezt az elméletet a párkapcsolatok közgazdasági elméletének, hiszen tulajdonképpen erről szól: a felek meghatározzák a saját és másik szintjét, kiszámolják az ár/érték - arányt, hogy mennyit fektetnek a kapcsolatba a saját részükről, és ebből mennyit profitálhatnak.

Látnunk kell azonban, hogy egy párkapcsolat kialakulásában (ideális esetben) elég kevés szerepe van a fenti közgazdasági szemléletnek, ezzel szemben túlnyomó részben lelki-érzelmi-emberi szempontok játszanak szerepet.

Ezzel nem azt állítom, hogy a közgazdasági szemlélet egyáltalán nincs jelen a kiválasztás szempontjai között, a kapcsolat elmélyülése és a közös élet kialakulása során pedig még nagyobb jelentősége is lehet, hiszen a feleknek nemcsak ágyhoz, hanem asztalhoz is kell ülniük egymással, azaz a közös élet fenti értelemben vett közgazdasági kérdéseit megnyugtatóan tisztázni kell. Ideális kapcsolatban azonban ekkor sem a közgazdasági, hanem az érzelmi-emberi oldal határozza meg a felek együttélését.

Amikor tehát olyanokat írunk, hogy egy 10/6 nő leginkább egy 10/9 férfival szeretne párkapcsolatot kialakítani, akkor mindig gondoljuk hozzá, hogy: amennyiben elsősorban a közgazdasági szemlélet határozza meg nála a kapcsolat kialakítását. Az egyszerűbb kezelhetőség kedvéért pedig nevezzük el ezt a gondolkodást alacsony formanívónak.

Amikor pedig valaki alacsony formanívón választ társat, hamar szembesülhet vele, hogy az általa a kapcsolatba invesztált értékek gyorsan devalválódnak, amelynek súlyos következményei lehetnek, legtöbbször a kapcsolat felbomlása, mint azt az ide gyártott posztok többsége is mutatja.

Ideális esetben (magas formanívón) az ember elsősorban érzelmi-emberi szempontok alapján alakít ki párkapcsolatot, amely a befektetett javak (pénz, szépség) elmúlása esetén is megfelelő köteléket és a párkapcsolat fennmaradását eredményezhet.

Persze utóbbiakból (érhetően) nem nagyon születnek posztok, ami viszont azt eredményezi, hogy az itt elterjedt közgazdasági szemlélet látszólag minden kapcsolat megértésére alkalmas.

Holott erősen torzított képet ad.

mütyür 2013.11.07. 11:13:54

@Namely: stipistopi Ferrero :))))

@Niobe: =) előbb fogom sztem én magam megkötni :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 11:18:01

@Niobe: 5 percre? Megyünk lopni, megyünk lopni... XD

@mütyür: Jaj ne is mondd, kivagyok attól a reklámtól! :S

Niobe 2013.11.07. 11:18:51

@mütyür: jobban is jársz szerintem azzal :)
Bár emlékeznék, hogy szedem a szemeket az elején... Bitang régen volt, hogy kötni tanultam...
@kleinmeister: mi is ezt magyarázzuk neki, de nem hiszi el, amúgy meg tök szórakoztatóakat ír, úgyhogy nem bántjuk :)

Niobe 2013.11.07. 11:19:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): :DDD
Azt megnézem, ahogy a Nyúlkommandó beveszi a Selfridges-t ;)

mütyür 2013.11.07. 11:21:37

@Lord Papírsárkány: most megkívántam egy kis nutellát :)))

@Niobe: már én se nagyon emlékszem... csak arra, hogy milyen dühös voltam, amikor elvesztettem egy szemet :))

Niobe 2013.11.07. 11:24:56

@mütyür: nekem sajnos már nincs, aki megmutassa :( Nagymamám volt a kötőfenomén, anyám fiatalkorában tudott bitang jókat, de rég elfelejtette. Marad egy tanfolyam, ha egyszer rászánom magam.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 11:27:00

@Niobe: Elképzeltem! A Nyúl, amint macskát lop. :D

Papírsárkány 2013.11.07. 11:27:02

@mütyür: "Hollywood azt képzeli, hogy a férfi szereplők miatt több néző ül be a mozikba."

Ja, "képzeli".

mütyür 2013.11.07. 11:28:52

@Niobe: vagy jútyúb-videók :)

@Lord Papírsárkány: konkrétan elmebetegek... egyik komment csak belekapott pár példába, ahol erős nő a főszereplő...

Papírsárkány 2013.11.07. 11:30:05

@mütyür: ilyenkor mindig azon szörnyülködöm leginkább, hogy vannak "férfiak" is, akik ezeket a dolgokat támogatják :)

Diotima 2013.11.07. 12:04:22

Hisztis nőt, barátnőknek nyígó nőt ki kell dobni, vagy a férfi élete végéig verheti. Pont.

Father Justice 2013.11.07. 12:04:25

@kleinmeister: Örülök, hogy végre valaki észérvekkel száll be a szintek és párkapcsolatok rendszerének elemzésébe. A magam részéről úgy látom, itt csúszik félre az okfejtés:

"Látnunk kell azonban, hogy egy párkapcsolat kialakulásában (ideális esetben) elég kevés szerepe van a fenti közgazdasági szemléletnek, ezzel szemben túlnyomó részben lelki-érzelmi-emberi szempontok játszanak szerepet."

Sajnos ez általában fordítva van, és többek között ez az oka annak is, hogy a közgazdaságtannal tökéletesen magyarázható a CsP posztok 95%-a. Pontosabban nem arról van szó, hogy a lelki-érzelmi-emberi szempontoknak van kevés szerepe a közgazdasági szemlélettel szemben, hanem arról, hogy akár kicsi, akár nagy a jelentősége az előbbieknek, az utóbbinak rendszerint hatványozottan nagyobb.

A szintek egyfelől szűrőfeltételként funkcionálnak a párválasztás során, másfelől a magasabb szint az összpontszámot általában sokkal jobban megdobja, mint a lelki-érzelmi-emberi szempontok összessége. Nem mindig és mindenkinél, de az emberek többségénél igen.

Így hiába mondja azt a 10/7-es szintű Zoltán, hogy soha az életben nem cserélné le a kedves, rendes, becsületes, szeretetreméltó 10/7-es Evelint a 10/9-es, elviselhetetlen és ostoba Alexandrára, akkor sem, ha erre lenne reális esélye, ha Evelin ezzel szemben bármikor lecserélné őt egy akár csak 10/8-as külsejű, vagy kétszer annyit kereső partnerre. Azaz hiába határozza meg valaki az elvárt szintet CSAK küszöbértékként (ami fölött már kizárólag az emberi tényezők számítanak), ha nem, vagy baromi nehezen találkozik a kereslet és a kínálat.

Tanulságos elolvasni az alábbi hozzászólást a délelőtt linkelt poszt kapcsán:
szeretok-kapcsolatok.blog.hu/2013/11/06/miert_vonzzak_a_noket_a_rossz_fiuk/fullcommentlist/1#c20970949

Ennél jobb és életszagúbb példával én sem támaszthattam volna alá, hogyan működik az elmélet a gyakorlatban, pedig én is jártam már hasonló cipőben.

Papírsárkány 2013.11.07. 12:06:32

@mütyür: legalább a kommentelőkében kevésbé :)
mindenesetre asszem Svédország is csöppet átesett a lovacska másik oldalára

Frigyes ur 2013.11.07. 12:17:08

@kleinmeister: Szerintem számára a férfiak valamilyen külsejű pénztárcák, valamilyen külsejű szexszolgáltatók. Nem is kell bonyolítani az életet olyan értékekkel, mint humorérzék, intelligencia, hűség, érzékenység és egyéb blama dolgok :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 12:26:27

@Master Of Reality: "Evelin ezzel szemben bármikor lecserélné őt egy akár csak 10/8-as külsejű, vagy kétszer annyit kereső partnerre. "

Attól, hogy téged lecseréltek, ez még nem igaz. Miből gondolod ezt egyáltalán?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 12:37:58

@Master Of Reality: Jó, tegyük fel, most nem csak kamu nevet írtál (bár kétlem). Evelin = minden másik nő?

Papírsárkány 2013.11.07. 12:42:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): szerintem nem láttad ott a "ha" szócskát

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 12:45:42

@mütyür: Ne általánosíts! Az én fejemben egyáltalán nincsen semmi (tehát baj sem)!
:DDD

Papírsárkány 2013.11.07. 12:46:59

@Bölcs Jaroszláv: az viszont baj, ha nincs ott semmi, tehát... ;-)

mütyür 2013.11.07. 12:48:04

@Lord Papírsárkány: kitűnően szórakoztam a kommenteken :) amúgy kár, svédo amúgy szimpi (a táj), de az emberek :S nem tudom, ezek a dolgok tényleg jellemzőek az ott élők gondolkodásmódjára, vagy ott is csak felülről próbálják izgatni a tömeget :S

Sadist 2013.11.07. 12:49:16

"Ha azt akarod, hogy szeressenek, először merj szeretni. Nem félni, nem rettegni, hogy vajon most mi lesz, hanem egyszerűen nyitni. Nyitni mindig, kérdés nélkül, adni, bátran, még akkor is, ha a másik azt nem díjazza. Idővel rájössz. Rájössz arra, hogy ki érdemli meg és ki nem. Hogy ki tud bánni vele, és ki nem. Onnantól már egyszerű lesz. Kevesebb csapda, több szív – mástól is, másoktól is. Csak merd megnyitni a szíved és érezni még akkor is, ha az elején borzasztóan fáj. Csak csináld." - Albert Einstein

Papírsárkány 2013.11.07. 12:49:23

@mütyür: én abban reménykedem, hogy az ilyen "liberálison túli", vagy femináci jellegű dolgok pont olyanok, mint a többi fundamentalista szar, és csak egy szük kisebbséget képviselnek
a gáz akkor van, ha politikai hatalom is társul mellé

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 12:49:33

@Lord Papírsárkány: Milyen ha szócskát? Értelmezd már nekem amit Father írt:

"Így hiába mondja azt a 10/7-es szintű Zoltán, hogy soha az életben nem cserélné le a kedves, rendes, becsületes, szeretetreméltó 10/7-es Evelint a 10/9-es, elviselhetetlen és ostoba Alexandrára, akkor sem, ha erre lenne reális esélye,

ha Evelin ezzel szemben bármikor lecserélné őt egy akár csak 10/8-as külsejű, vagy kétszer annyit kereső partnerre. "

Papírsárkány 2013.11.07. 12:50:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): cseréld fel a neveket, és máris értelmezted magadnak, bogaram :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 12:52:00

@kleinmeister: @Master Of Reality: Az a baj, hogy nem az alapvető cselekvési motivációs típusokból indultok ki. Mindkettőtöknek van némi igaza, csak az ok-okozati összefüggés nem stimmel. Az ugyanis, hogy kinél milyen "formanívó" érvényesül, az nem alacsony vagy magas szint kérdése, hanem szociológiai típus kérdése. Azaz, az alapvetően racionális ember az többnyire racionális alapon hoz döntéseket (itt lehet a közgazdaságtanból jól ismert költség/haszon elemzésre hivatkozni), míg az alapvetően nem racionális ember hajlamos a döntéseinek többségét irracionális (azaz érzelmi) alapon hozni. Nyilván ahogyan nincs vegytiszta racionalizmus, ugyanúgy nem létezik vegytiszta irracionális döntéshozó sem, tehát egyfajta keveréket produkál a többség, amiben feltételezhetően van egy domináns szempont. Na igyekeztem rövidre fogni, úgysem olvassa el senki (akinek esze van).
:D

Sadist 2013.11.07. 12:52:29

@Lord Papírsárkány: Csak mi nem is tagadjuk, hogy imádunk minél többet és minél jobb nőkkel dugni :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 12:53:09

@Lord Papírsárkány: Hogy lenne már baj: én egész jól elvagyok így is. Semmi hátrányát nem érzem (a többiek meg le vannak ....va).
:)

Frigyes ur 2013.11.07. 12:53:36

@Bölcs Jaroszláv: A külső alapján való szelektálás mennyire racionális döntés? :)

Papírsárkány 2013.11.07. 12:55:21

@Sadist: Mi nem, de vannak olyan születésileg hímnemű egyedek, akik igen :)

@Bölcs Jaroszláv: "én egész jól elvagyok így is."
Tudod, olyan ez, mint halottnak lenni, te nem veszed észre,csak mindenki más :)

mütyür 2013.11.07. 12:56:00

@Sadist: én miért nem érzek késztetést arra, hogy minél több fütyi forduljon meg bennem?? :o

Papírsárkány 2013.11.07. 12:56:06

@mütyür: de ha egyszer ezért jár ide :))

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 12:56:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez pedig világos (mint néger seggén a májfolt). Hiába lenne örök életében hűséges Zoltán, mert Evelin abban a pinanyalatban lecseréli egy pénzes pasira őt, amint alkalma lesz rá. Tehát Zoltán ragaszkodása Evelinhez egyetlen öltést sem baszik (a'la Father). Na igyekeztem közérthetőre fordítani a mondatot.
:)

Papírsárkány 2013.11.07. 12:57:34

@mütyür: Azért - egész okos gondolatnak tűnt, amikor olvastam - mert míg egy férfinak egy átlagos szexuális együttlét is jobb, mint kézzel kiverni ("didn't matter had sex"), addig egy nőnek általában időpocsékolás egy béna partnerral szexet kezdeményezni, mert közel sem azonos az esély az orgazmusra :)

Sadist 2013.11.07. 12:59:29

@Master Of Reality: Ugye lehet majd dedikáltatni?

mütyür 2013.11.07. 12:59:56

@Lord Papírsárkány: hmm, nem is rossz magyarázat :) persze ez megint genyóság-kategória :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 13:00:58

@Lord Papírsárkány: Ne terelj cicuka! :S Milyen ha szócskáról beszélsz, mikor arról szól az egész, hogy XX nő lecserélné bármikor XY pasit egy hejjesebbre és pénzesebbre, hiába nem cserélné le őt a párja egy jobb nőre.

@mütyür: Nem hergelődöm, csak már megint be akarja magyarázni, hogy én értek félre mindent, pedig nem.

Sadist 2013.11.07. 13:01:47

@mütyür: A humán reprodukció témakörben keresgélj és vegyíts bele néhány közgazdasági alapismeretet, rögtön egyértelmű lesz.

Papírsárkány 2013.11.07. 13:02:13

@mütyür: meg ott sántít kicsit, hogy egy férfi akkor is szívesen megdug több / másik nőt, ha van esélye az adott egyednél második-többedik alkalomra, mert jól teljesített :)
(és nem csak akkor, ha esélye sincs 2. alkalomra, mert nincs az a nő, aki kétszer is kipróbálná)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 13:02:23

@Bölcs Jaroszláv: Nem ezzel volt a bajom. Értem én, csak ő nem érti! Erre akartam rávilágítani.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 13:02:44

@Frigyes ur: Nézd én nem vagyok szociológus (sem), de szerény véleményem szerint attól is függ, hogy mit értünk külső alatt. Nyilván egyértelmű, hogy amennyiben a Palvin Barbira (aki mellesleg nem a kedvencem, csak nem igazán jut eszembe olyan nő hirtelen, akire 100 pasiból 99 csettint egyet, hogy ez igen) mondjuk egy foltos, olajos, kopott kezeslábast adnánk, a fejére pedig egy koszos svájci sapkát, akkor ez némiképp módosítaná a külsőjéről eddig alkotott képet. Ugyanakkor valahol láttam egy fotót egy bűnronda cseh teniszezőnőről, kikenve, kivakolva, felöltöztetve divatos, és mutatós (sőt bizonyos mértékig szexi) ruhába és egész elfogadhatóan nézett ki. Tehát a kérdés: külső alatt a meztelen tények (adottságok) értendők, vagy összességében, mert ugye akkor egy esetleg ízléses smink/ruhaválasztás lényegesen módosít(hat)ja a természeti adottságokat.

Papírsárkány 2013.11.07. 13:04:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): Lehet én értelmeztem félre - mert optimista vagyok és pozitív hozzállású - azzal, hogy úgy értettem:
hiába lesz [egyik egyed] elégedett a-val, *ha* [másik egyed] bármikor lecseréli
ebből számomra nem jött az azonnali következtetés, hogy "minden nő ribanc!"
elvégre fordítva is igaz lehet

Diotima 2013.11.07. 13:05:19

@Bölcs Jaroszláv: Nem tudok egyetérteni ezzel. Egy jó nő kezeslábasban is nőnek látszik, nem a külső a lényeg, kisugárzás. Egy antinőt ki lehet kenni, mint egy vásári majmot, inkább taszító, mintsem javít. Ez a tipikus döglött ló és a cifra szerszám.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 13:05:36

@Bölcs Jaroszláv: Ja, a vége lemaradt. Tehát bizonyos mértékig racionális döntés, mert a külső fogalomkörébe olyan dolgok is tartoz(hat)nak, amelyeknek kifejezetten közgazdasági vonzata van (plasztikai beavatkozás, D&G vagy Gucci szerkó, stb. stb.) Már ha van olyan, aki ezeket a szempontokat figyelembe veszi.

Frigyes ur 2013.11.07. 13:06:23

@Bölcs Jaroszláv: Bármelyik eset miért lenne racionális döntés? :)

mütyür 2013.11.07. 13:06:58

@Sadist: következő életemben macsek akartam lenni egy jó gazdinál, de nem, inkább férfi leszek, hogy megértsem :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 13:07:15

@Diotima: Nem kell egyetértened. De a külső kinézet mindenképp változik a "csomagolással". Ez viszont tény, mondhatni evidens, mint a disznószar, nem is érdemes vitatkozni rajta.

Frigyes ur 2013.11.07. 13:09:54

@Bölcs Jaroszláv: Szerintem a pasik 99.999999999%-a nem nézi, hogy Gucci táska van-e a nőnél :D Sőt, a nők se annyira tudják megállapítani mi a drága. Emlékszem 1x olvastam tesztet, 3 árkategóriás hajvágásról kellett eldönteniük, nem sikerült (nekem természetesen igen, de én okos vagyok, ugyebár :))

mütyür 2013.11.07. 13:10:06

@Bölcs Jaroszláv: egyetértek. engem pl. csak évente egyszer néznek meg a férfiak, amikor a karácsonyi buliba miniruhácskát veszek fel :) (persze lehet akkor is csak azért, mert ilyen nyomit muszáj megbámulni :D)

Diotima 2013.11.07. 13:10:14

@Bölcs Jaroszláv: Ez kb. olyan, mint a nagynéni karácsonyi ajándéka. Szépen becsomagolja, de mindig az a szar sál van benne.

Sadist 2013.11.07. 13:10:47

@Frigyes ur: "Már megint csúsztatsz, bár nem tudom mit nem lehet ezen érteni. Az átlag pasi nem keresi az átlagbér 1,5x-ét."

Nem is ezt írta. Arról van szó, hogy a nők által definiált "átlagos keresetű", "átlagos kinézetű", stb. nem a Gauss-görbe közepét (objektív, matematikai átlagot) jelenti, hanem valamivel többet.
Ezért van, hogy a társkereső és egyéb oldalakon, ahol lehet értékelni másokat, a férfiak átlaga a tízes skálán nem 5-nél van, ahogy az várható lenne, hanem valahol 3-4 között.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 13:10:53

@Lord Papírsárkány: :P Mivel átalános keresztneveket használt, úgy gondolom azt akarta leírni, hogy szerinte a nők így működnek. Evelin = legtöbb nő. Ezért is kérdeztem vissza, hogy valóban így gondolja-e. Majd ha válaszol, megtudjuk. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 13:11:00

@Frigyes ur: Lásd a kettővel felette lévő kommentet. Azért , mert akinek szempont az, hogy Lujza megcsináltatta a mellét és most állandóan hegyes a mellbimbója, szinte átszúrja a pólóját, az tudat alatt vagy valamiképp az erre fordított anyagi befektetést értékeli. Nagyon leegyszerűsítve a dolgot pl. ezért racionális. (BTW ha nem tévedek David Beckham felesége pont ilyen mellműtéten esett át pár éve).

Papírsárkány 2013.11.07. 13:11:10

@mütyür: heh, hát azt ki kell érdemelni, tudod :)
akárki nem reinkarnálódhat férfiként (főleg egy nő nem)

mütyür 2013.11.07. 13:13:27

@Lord Papírsárkány: :( és ha nem is vagyok nő már most sem? léccilécci :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 13:13:34

@Lord Papírsárkány: :D Egy bogár milyen hangot ad ki? XD "zzzz"?

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 13:13:44

@mütyür: Mert nincs benned egy csepp kreativitás sem. Ha pl. rendszeresen egyáltalán nem vennél magadra semmit és úgy sétálnál végig a nagykörúton, szinte biztos, hogy gyakrabban és többen megnéznének, és nem kellene itt panaszkodnod emiatt.
:DDDD

Papírsárkány 2013.11.07. 13:13:54

@Frigyes ur: "Szerintem a pasik 99.999999999%-a nem nézi, hogy Gucci táska van-e a nőnél"

naaaa.... tudtommal a homoszexuális férfiak aránya legaláb 3-5% körül van, ha nem több!
:-)

Frigyes ur 2013.11.07. 13:14:20

@Sadist:
Lord Papírsárkány 2013.11.07. 09:14:33
@Master Of Reality: milyen egy "átlagférfi" ?

Master Of Reality 2013.11.07. 09:17:52
@Lord Papírsárkány: 10/6-os esztétikai szint, és az átlagbér másfélszerese.

Azért nem volt atomfizika ez a társalgás :))

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 13:14:41

@Frigyes ur: A táskát lehet, hogy nem de a ruhát igen (amint azt Mütyesz helyesen megállapította).

Frigyes ur 2013.11.07. 13:15:44

@Bölcs Jaroszláv: Lsd. az én korrábbi hsz.-om :)

@Lord Papírsárkány: De ők se a nőket nézik :DD

Frigyes ur 2013.11.07. 13:16:54

@Bölcs Jaroszláv: De ott sem az árkategóriát, hanem, hogy mennyit takar. Továbbra is várom ennek mi a racionális alapja ;)

JOKKA21 2013.11.07. 13:16:58

Ha nem dugsz vele, majd talál mást, akitől kap szexet.

kleinmeister 2013.11.07. 13:21:40

@Master Of Reality: ha a valóságot nézzük, akkor azt gondolom, hogy a CsP posztokat nyugodtan kivehetjük az elemzések köréből. Valószínűleg senkinek sem mondok újat azzal, hogy a bloggazda, és az ide dolgozó (bér)posztolók érdeke a látogatottság és a kommentek számának maximalizálása. Nyilván sokkal kisebb érdeklődést fog kelteni egy "Gizi már nem szeret, ezért elhagyott" - típusú poszt (vö.: mai posztra írt egyik komment: mit lehet erre egyáltalán kommentelni?), mint Dezsőke sirámai, aki a közgazdasági elmélet áldozata lett, ennek kapcsán pedig jól meg lehet neki mondani a tutit.

Egyebekben azt gondolom, hogy a valódi párkapcsolatok során a felek akkor járnak el jól, ha próbálnak "magukhoz passzoló" partnert találni, közgazdasági szemlélettel nézve ez nem jelent többet 1 azaz egy szint különbségnél. Azt is gondolom, hogy általában ezek a kapcsolatok életképesek hosszabb távon is.

Sajnos azt nem tudom tényekkel alátámasztani, hogy mondjuk 1000 kapcsolatból hány alapul közgazdasági nézőpontra, és hány érzelmire. A (válási) statisztikák is csak azt mutatják meg, hogy hány házasság megy tönkre, azt azonban nem, hogy ezek oka közgazdasági, vagy érzelmi - emberi deficit -e. Éppen ezért nem akként foglaltam állást, hogy a kapcsolatok többsége így, vagy úgy jön létre, hanem csak abban, hogy egy ideális kapcsolat túlnyomó részben érzelmi alapokra épül.

Ezért a tisztán közgazdasági elemzés torz képet fog adni.

Nyilván a CsP - posztok más kategória.

pretty kitty 2013.11.07. 13:27:11

@JOKKA21: Foleg ha megfizeti miiiii?? ;))))))))) XDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2013.11.07. 13:28:55

Justin Bieber, 'Heartbreaker' 43.38%

Britney Spears, 'Perfume' 56.62%

Haaaaj laaa Blitttt ni!!!!!!!!! Haaaaj laaa Blitttt ni!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD

kleinmeister 2013.11.07. 13:32:29

@Bölcs Jaroszláv: egyetértek, én is a szempontok együttes jelenlétéről, és a döntés során valamelyik túlnyomó súlyáról írtam. A formanívó lehet "szociológiai típus" kérdése is, ennek vizsgálatára én nem vállalkozom, de jelen esetben ez nem is kérdés.

A "magas" és "alacsony" minősítés pusztán arra utal, hogy a párkapcsolat "beválására" milyen esély mutatkozik a döntés alapján.

Papírsárkány 2013.11.07. 13:34:38

@mütyür: sok sok palacsintasütésbe fog ez kerülni :)

@Bundabandi (Cookie Bunny): az én bogaram olyan hangot ad ki, amilyet csak szeretne :)

Papírsárkány 2013.11.07. 13:35:20

@Frigyes ur: nem, de a táskájukat igen ;-)

Papírsárkány 2013.11.07. 13:36:04

@Frigyes ur: mert mi fél szavakból is (vagy se) :)

Frigyes ur 2013.11.07. 13:39:12

@Lord Papírsárkány: Oké, én nem ismerek egy meleg pasit sem, de valóban érdeklődnének a női táskák iránt? Mert pasit olyannal még nem láttam, csak nő mellett.

mütyür 2013.11.07. 13:40:27

@Lord Papírsárkány: amcsipalacsinta is jöhet? a hagyományost nem szeretem csinálni, mert irtó unalmas :(

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 13:40:44

@Frigyes ur: Nézd nem én kezdtem el márka irányba elvinni a dolgot, én csak abból indultam ki, hogy a külső megjelenés és a "csomagolás" között elég jól definiálható összefüggés van. A racionalitás elvébe pedig az egész úgy illeszkedik, hogy a költség/haszon elemzés alapján a legkisebb befektetéssel a legnagyobb hasznosságot próbálja elérni a racionális ember. A legnagyobb hasznosságba viszont ez esetben a külső megjelenés is beleszámíthat (adott esetben). Mert ugye nem kell feltételezni, hogy minden "merdzsóval" futkosó kopasz, kigyúrt, aranyláncos, egybenyakú, "háromajtós ruhásszekrény" szerelmes a kocsiján hurcolászott, éppen "aktuális" plázacicába.

Frigyes ur 2013.11.07. 13:41:23

@Lord Papírsárkány:
"We are closer than avarage men and wife
It's guuuy love, between two guys" ;))

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 13:41:24

@mütyür: én viszont kifejezetten a hagyományost szeretem csinálni (tényleg unalmas, de közben olvasok).
:DD

Frigyes ur 2013.11.07. 13:44:10

@Bölcs Jaroszláv: Én meg aztán pláne nem vittem el afelé :))) Csak vitatom, hogy külső alapján szelektálás racionális lenne, illetve ez pénz kérdés lenne.

mütyür 2013.11.07. 13:44:24

@Bölcs Jaroszláv: jó, akkor lécci csinálj pár darabot a nevemben Papírkának, köszi :))

Papírsárkány 2013.11.07. 13:44:38

@Frigyes ur: igazából nem tudom, de úgy passzolt ide :)
meg eszembe jutott a Dr. Szöszi idevágó jelenete

@mütyür: megkóstolom aztán eldöntöm :)
egyébként se a te szórakozásod lenne a cél :P

mütyür 2013.11.07. 13:47:01

@Frigyes ur: figy, meglátok egy pasast armani öltönyben, ahogy kiszáll a lexusból. arra következtetek, hogy van pénzecskéje, ezért _racionálisan úgy döntök_, hogy jobban kinyomom a mellemet, amikor elflangálok mellette és esetleg még ügyetlenül a karjaiba is hullok. na, mit nem lehet ezen érteni? :D

mütyür 2013.11.07. 13:48:13

@Lord Papírsárkány: de! hogy következő életemben szórakozhassak mindenféle nőkkel :))

Papírsárkány 2013.11.07. 13:48:33

@Frigyes ur: erről most ez jutott eszembe:

"„Egy férfi mellett találtuk meg, amit kerestünk. Hogy mit? A határtalan bizalmat, a megértést, az inspirációt, a tökéletes elfogadást – azt, amit én személy szerint soha egy nővel sem éltem meg eddig.” (itt kicsit beszartunk, mert ez tényleg igaz - a szerk.)"

( modoros.blog.hu/2010/09/02/olvasoi_rovat_a_leszbikus )

Papírsárkány 2013.11.07. 13:49:12

@mütyür: akkor meg talán csak elviseled a palacsinta-sütés unalmát ennek érdekében :)

Frigyes ur 2013.11.07. 13:49:48

@Bölcs Jaroszláv: Mármint sem az általad említett példa nem racionális döntés, és azt sem tudom elképzelni, hogy mint gondolat lejátszódik egy pasi fejében a következő 'hm, ennek a csajnak műcickói vannak, ha telik rá, akkor jó parti lehet, biztos van pénze, jól eléldegelek vele'. Mármint nálad lehet, de gyanítom elég sok pasinál ez nem létező gondolatmenet :))))

Frigyes ur 2013.11.07. 13:52:32

@Lord Papírsárkány: Szeretnél beszélni az Atya iránt táplált érzéseidről, a határtalan bizalomról, megértésről, inspirációról és tökéletes elfogadásról? :))))

Papírsárkány 2013.11.07. 13:53:28

@Frigyes ur: jaj, ne légy féltékeny, én csak téged szeretlek :)

JOKKA21 2013.11.07. 13:55:30

@little star: Így van.:D Minden nő pénzbe kerül.

mütyür 2013.11.07. 13:57:39

@Lord Papírsárkány: nyeffnyeff :( lehet inkább mégis macska leszek. nyávogás már úgyis jól megy :)

Frigyes ur 2013.11.07. 13:57:43

@Lord Papírsárkány: Nonono, lassan a testtel, én nem kedvelem ezeket a pasi-pasi dolgokat.

(Szeretlek, mint Superman a kriptonitot, mint Joker Batmant, mint baktérium az antibiotikumot, mint Kiszel Tündi a szemöldökcsipeszt, mint hóember a Napot :)))

Frigyes ur 2013.11.07. 14:05:43

@Lord Papírsárkány: Degenyavagy, felidézni azt a sérülést :(

Papírsárkány 2013.11.07. 14:06:45

@Frigyes ur: jó, igaz, írhattam volna "Obi-wan fénykardja"-t is :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.07. 14:14:28

@Frigyes ur: Ennyire azért nem primitív a gondolatmenet. Egészen egyszerűen a szexi (vagy mondjuk inkább úgy, hogy vonzó) külső vitathatatlanul az értékek közé tartozik, (azt, hogy milyen érték, ne vitassuk, mert messze vezet), ezért, akinek fontos (most ismét a pasikról van szó), hogy ilyen külső értékekkel rendelkező csajt mondhassanak a "magukénak" azok ezt többnyire nem érzelmi alapon teszik. Akkor mi marad? A racionalitás: nekem ez is van (jó nőm). És ez esetben teljesen mindegy, hogy az illető hölgynek mennyi az íkúja, mert nem az a lényeg. Sajnálom ha nem érted, kekeckedhetsz még itt egy kicsit, de ennél jobban azt hiszem nem tudom elmagyarázni. A közgazdaságtanban említett legnagyobb hasznosság nem csak a forintra egy az egyben átváltható értékeket foglalja magában.

Frigyes ur 2013.11.07. 14:18:07

@Lord Papírsárkány: :P

@Bölcs Jaroszláv: Továbbra se látom be mitől racionális döntés egy műmellű, drága táskát és ruhát viselő barátnő. Mitől? Mitől racionális döntés ez: "nekem ez is van (jó nőm)"?

mütyür 2013.11.07. 14:37:31

láttátok? ma Szulamit-ok névnapja van. ne felejtsétek el felköszönteni eme néven futó ismerőseiteket :D

Papírsárkány 2013.11.07. 14:37:49

@mütyür: :)))

és most megint valamiért eszembe jutott ez:

catmacros.files.wordpress.com/2009/07/not_my_real_mom_cat.jpg

annyira zseniális

Papírsárkány 2013.11.07. 14:41:35

@mütyür: basszus, de jó, hogy szólsz!

Papírsárkány 2013.11.07. 14:52:15

@Frigyes ur: najó, kivételesen komolyan veszlek és dekódolom is, amit írsz:

"Szeretlek, mint Superman a kriptonitot" -> halálosan
"mint Joker Batmant" -> sőt, megszállottan
"mint baktérium az antibiotikumot" -> és mivel az ellentétek vonzzák egymást
mint Kiszel Tündi a szemöldökcsipeszt -> iszonyatosan kellek neked
mint hóember a Napot -> majd elolvadsz tőlem :)

:D

Máskor jobban figyelj oda a tudattalanodra :)

mütyür 2013.11.07. 14:53:41

@Lord Papírsárkány: :DDD ki fogod akasztani Fricinket :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 14:58:23

@mütyür: Volt egy macskám anno... Fricinek hívták! :D

mütyür 2013.11.07. 15:01:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): volt? mit csináltál vele? lelézerkardoztad? :))

Frigyes ur 2013.11.07. 15:06:41

@Lord Papírsárkány: Ööö, a másik szereplőt nem ismerem fel.

Frigyes ur 2013.11.07. 15:09:43

@Lord Papírsárkány: Ööööö. Na jó :DDDDDDD
De erre mondják, hogy ha ez van a tudatalattimban, akkor ássuk el jó mélyre és dobjunk rá egy követ :D

@mütyür: Ne add meg neki az elégtétel örömét :D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na pafff. Trekesek :S

mütyür 2013.11.07. 15:12:52

@Frigyes ur: követ rádobni? inkább öleld magadhoz a szeretet érzését :)

Namely 2013.11.07. 15:18:41

@Lord Papírsárkány:
"mint Joker Batmant"
erről nekem mindig ez a rész jut az eszembe:

www.movies.cashium.in/batman-animated-series/batman-animated-series-episode-51-the-man-who-killed-batman-video_72639ed8c.html

ahogyan gyászolja a Batmant, az zseniális.... :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 15:21:02

@mütyür: Hiába van 9 életük, nem élnek örökké! :D Mikor azt mondta nekem "én vagyok az apád!" annyira megijedtem, hogy lelőttem egy fézerrel. :)

Frigyes ur 2013.11.07. 15:25:10

@mütyür: Te, mütyür, te nagyon... *gondolkodik* mütyür vagy :@ :D

mütyür 2013.11.07. 15:25:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): :DD ... sajnos nem örökéletűek :( előzőm 12 évet élt, remélem mostani is jó sokáig lesz velem :))

mütyür 2013.11.07. 15:27:14

@Frigyes ur: de nem maradhatsz örökké a sötét oldalon :( ki kell lépned a fénybe, beszívni a friss levegőt maszk nélkül és a mezőn lepkéket kergetni :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 15:35:16

@Frigyes ur: Mezőről beszél... gondolhatod! Az sok fűűűű! :D

mütyür 2013.11.07. 15:35:38

@Frigyes ur: csak segíteni szerettem volna :D

mütyür 2013.11.07. 15:36:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): most mit irigykedsz? hogy te csak rághatod? :D

Sadist 2013.11.07. 15:42:24

@Lord Papírsárkány: Ez a picsa kibaszott irritáló. Emberünknek nem sok önbecsülése lehet, ha képes volt 10 percnél többet várni rá.

mütyür 2013.11.07. 15:46:09

@Sadist: de mivel a pasik minden, átlagosnál egy fokkal jobb nőt meg akarnak dugni, biztos belefért a várakozás :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.07. 16:07:18

@mütyür: :D I hide the cookies... in me tummy! Ommmmnomnomonom!

Papírsárkány 2013.11.07. 17:48:08

@mütyür: az a helyzet, hogy dehogynem :)
hiszen vonzódik hozzám, én meg ki nem mozdulok onnan :)

Papírsárkány 2013.11.07. 17:49:22

@Sadist: a kommentekben gyönyörködtél? :)

A kedvenceim egyike:

"Kár, hogy a társadalom párkapcsolatra kényszerít. Ha a nők is élhetnének egyedül, nevelhetnének egyedül gyerekeket, akkor biztosan szebb élet lenne. A férfiak szépen megdolgoznának mindenért, amit most ingyen kapnak."

Joe69 2013.11.10. 17:01:19

Túl korai volt ez a nagy együttélés, a csajt nem annyira a szerelem mint inkább a biztonság iránti vágy motiválta. Pasinak inkább az ápolónővér és barát szerepét játszotta, nem volt itt nagy szexuális vonzalom korábban, csajszi a szexet korábban is csak extra bónuszként adta,most meg már nincs miért adnia,talán csak kégli miatt tartja fent az egészet.
süti beállítások módosítása