HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/14/miota_szetmentunk_folyton_csajozik

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr645632469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.11.14. 07:42:58

nahneeeeee :/

mi a pacifütyit érdekel téged, mit csinál????? szakadj le róla, de sürgősen!

elmebeteg vagy még kiskorú a poszterina?

greycup 2013.11.14. 07:51:43

"Ezzel engem is megaláz..."
Hülye vagy. Mégis, mit vársz, tartson egy éves gyászszünetet?

mütyür 2013.11.14. 07:54:39

@greycup: minimum! de legjobb lenne, ha visszamenne poszterinához...

greycup 2013.11.14. 07:56:09

"Mellékesen arról is mesélt, ahogy összevissza csalta mindenkivel a volt barátnőjét anno (persze, ezt csak példaként hozta fel, és hogy ő már mennyire megváltozott, mennyire nem olyan – tette hozzá gyorsan)."

Te meg simán bekajáltad. Már ekkor villoghatott volna a piros Zaporozsec lámpa, mint Rózsa Gyuri előtt a "Kapcsoltam"-ban.

greycup 2013.11.14. 07:57:23

@mütyür:
Aki erre le is babázhatna rögtön. Öröm-bódottá'...

mütyür 2013.11.14. 08:01:18

@greycup: legalább már kispéntek :)

Papírsárkány 2013.11.14. 08:01:53

"Nem vagyok mérges rá, mert azzal csak magamnak ártanék"

Hja, peersze :)

Papírsárkány 2013.11.14. 08:03:58

hát ez szánalmas volt :)

Papírsárkány 2013.11.14. 08:10:51

Komolyan van még nő, aki megeszi ezt a "régen fűvel-fával csaltam a nőimet, de érted megváltozom" szarságot? Könyörgöm, az internet korában? :)

pretty kitty 2013.11.14. 08:12:16

Meg mindig cejeted miiiii?? XDDDDDDD

greycup 2013.11.14. 08:15:01

@Lord Papírsárkány:
a pszichológiából ismert "megerősítés torzítás" kb. ezt a viselkedést írja le, nagyon röviden kb.: az emberek abban hisznek, amiben hinni akarnak (prekoncepcióik) és ennek megfelelően dolgozzák fel a különböző információkat

jelen esetben prekoncepció: értem tényleg megváltozik...

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 08:32:56

Olyan gonik vagytok! A poszterina elvárásai teljesen érthetőek, jogosak, és reálisak. Az exnek nincs más teendője, mint kolostorba vonulni (alkalomszerűen megteszi egy lakatlan sziget is, ahol tényleg nincs senki a pasin kívül), és folyamatosan vezekelni, meg verni a falat a fejével, amiért olyan hülye volt, hogy szakított élete legnagyobb, és soha el nem múló szerelmével. Nem is értem, hogy ezen mit nem értetek.
:DDD

Papírsárkány 2013.11.14. 08:36:50

@Bölcs Jaroszláv: "Olyan gonik vagytok! "

Hamar felfedezted :)

Szöszi 28 2013.11.14. 08:41:06

Azon rinyálsz, hülyepicsa poszterin, hogy nincs eléggé padlón a szakításotok után, és nem a küszöbödön alszik, és könyörög, hogy hozzátok helyre. Az, hogy csajozik világba nem RÁ vet rossz fényt, hanem RÁD! Mert gyorsan túllépett rajtad, gyorsabban, mint te rajta.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 08:44:37

:D Olvasták a tegnap exekkel kapcsolatos kommenteket?

Én nem ekézem, mert kicsit értem. Mikor én szakítottam a volt pasimmal, nekem is nagyon rosszul esett, hogy mesélt az éppen meghódítandó nőkről. Mondjuk szerintem ő legfőképpen ezért mesélt, hogy belőlem valami reakciót kihúzzon, ami sikerült is. Jött azzal, hogy érte x, meg y is odáig van, meg majd találkoznak és az mennyire jól el van eresztve anyagilag, milyen jó parti stb. stb. Szóval rossz volt. Nem azért, mert kellett volna vissza, hanem, mert bevallom kicsit fájt, hogy már más iránt érdeklődik. Mindezt úgy, hogy én mondtam ki, hogy legyen vége. Szóval nem tudom, ki hogy van vele, de nálam ez van. Nyomi vagyok, tudom... de hát ha nagyon közel van az emberhez a másik, akkor eleinte nehéz elengedni teljesen, még akkor is ha tudja az ember, hogy semmi értelme és úgy sem működne. Nálam kellett egy kis idő, mire elmúltak ezek az érzések.

Szóval poszterin, lehet, hogy ő is csak az érdeklődésedet akarja felkelteni ezzel, vagy esetleg így próbál túllépni rajtad.

mütyür 2013.11.14. 08:48:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem értem, miért beszélgettél exeddel, ha az neked nem volt jó.

TBal 2013.11.14. 08:52:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze, hogy hülye érzések vannak egy ilyen eset után, de szerintem az ember nem csak érez, hanem értelemmel le is reagálja. Szerintem ezek az érzelmek még nagy részben evolúciós eredetüek, abból az idöböl, ahol a szexnek még a génátörökítés volt az elsödleges célja. Szerintem lehet azt csinálni, hogy "így érzek ugyan, de nem akarok így érezni, és ezért nem csinálok az érzéseim miatt semmit".
Szóval ez nem nyomiság, így vagyunk összerakva, régi recept alapján..

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 08:55:37

@mütyür: Mondta, hogy ő szeretné ha megmaradna köztünk a "barátság". Én is így gondoltam. Viszont ő olyan, hogy szeret szúrkálódni, beszólogat, tapintatlan kérdésket tesz fel és mesél olyanokról, amit nem akarok hallani. Mondtam is neki, hogy maradhat a jó kapcsolat, de a magánéletéből hagyjon ki és az enyémet se boncolgassa. Majdnem egy év volt, mire leállt ezekkel, viszont azóta nem beszélünk. Szóval nem nagyon működik ez a "barátság" dolog így, talán jobb is.

Na most húznom kell egy megbeszélésre, majd még jövök. Vegyétek fenyegetésnek! XD

Papírsárkány 2013.11.14. 08:56:22

@mütyür: mert mazochista, még nem tűnt fel? :)

mütyür 2013.11.14. 08:57:08

@Bundabandi (Cookie Bunny):

"Mondta, hogy ő szeretné ha megmaradna köztünk a "barátság". Én is így gondoltam."

vs

"szeret szúrkálódni, beszólogat, tapintatlan kérdésket tesz fel "

hát bakker neked ellenség nem kell :D

Papírsárkány 2013.11.14. 08:57:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Viszont ő olyan, hogy szeret szúrkálódni, beszólogat, tapintatlan kérdésket tesz fel és mesél olyanokról, amit nem akarok hallani."

Igazi barát-alapanyag :D

mütyür 2013.11.14. 09:00:39

@Lord Papírsárkány: ugye? fájna, ha el kellene veszítenem egy ilyen barátot :D

Father Justice 2013.11.14. 09:00:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): "..és az mennyire jól el van eresztve anyagilag."

A fickó tényleg egy ilyen közönyös díszhím, akinek minden konstrukcióba elegendő csak a faszát beletennie? Hány szinttel volt jobb nálad? Bár mivel elmúló érzésekről beszélsz, valószínűleg a szerelmi kamuparádét is bevetette az időtartam meghosszabbítása érdekében. Végül is az nem kerül semmibe - a saját céljai szempontjából ez volt a legfontosabb, a többi meg kit érdekel.

Dr.Rekettyés László 2013.11.14. 09:03:17

Tulajdonképpen a szakítás után mi közöd van ahhoz, hogy mennyit csajozik?
Ja, értem.
Az a baj, hogy nem nyekereg utánad, nálad pedig úgy tűnik, nem állnak sorba a férfiak.
Szerintem várd meg, amíg kitombolja magát, aztán fogadd vissza és babázz le neki.

Papírsárkány 2013.11.14. 09:05:28

@mütyür: az hagyján, de ez a srác a pasija volt szegény Bundinak :)
mondom én, mazochista :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 09:05:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Nyomi vagyok, tudom.." Úgy van, úgy van, igazának tetszik lenni a kedves kolleginának!
:DDDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.14. 09:24:36

Ha szakítás megvolt, mit izgat, hogy kit dug, meg hogyan? Onnantól ő már senkid. Közös barátok ha azt látják, hogy tök hidegen hagy a dolog, ők is azt fogják gondolni hogy ez a helyzet. De ezek szerint nem így van. Röhögj az áldozatain, örülj neki, hogy nem te vagy az.

Dr.Rekettyés László 2013.11.14. 09:33:53

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Még az is lehet, hogy ugyanígy parádézna, ha sorban állnának érte a faszik.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 09:35:23

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Pontosan. Az, hogy " kit dug" a poszterina szempontjából глубоко безразлично kellene, hogy legyen.

Papírsárkány 2013.11.14. 09:36:52

@Bölcs Jaroszláv: a kulcsszó a mondatban a "kellene" :)

michaela_ 2013.11.14. 09:37:54

Tökre értem, csak arról van szó, hogy a leányzó még szereti a srácot, reménykedik a csodában, hátha egyik éjszaka szerenádot ad az ablaka alatt és visszakönyörgi magát. Mindannyian álmodoztunk már ilyesmiről szerintem. Jót tenne az önbecsülésének, hiúságának, ki hogy hívja.
Másrészt simán lehet, hogy a srác csak azért csajozik ennyire, hogy reakciót váltson ki a csajból, esetleg gyerekes bosszúból, mert szakítottak (igen, a férfiak tudnak ilyen gyerekesen viselkedni, nem kell tagadni:)).
Tartani kell a három lépés távolságot, aztán kizárni az életéből, ha ez így nem tetszik.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 09:39:46

@michaela_: "Jót tenne az önbecsülésének, hiúságának" bakker, de aki "jóban van" saját magával, annak nem kellenek ilyen semmitmondó, látványos jelenetek, ahhoz, hogy tisztában legyen a saját értékeivel (if there are any).

Papírsárkány 2013.11.14. 09:44:56

@Bölcs Jaroszláv: láttál már te olyan nőt, aki "jóban van" saját magával? :))

Dr.Rekettyés László 2013.11.14. 09:49:37

@michaela_: Ha "közös megegyezéssel" történt a szakítás, akkor miért kell neki az önbecsülését és/vagy a hiúságát kezelgetni?
Szétmentek, ettől kezdve külön utakon járnak.
Ha pedig csak egymás előtt akarnak bizonygatni, akkor az a tizenöt évesek szintje.

Dr.Rekettyés László 2013.11.14. 09:55:50

@Lord Papírsárkány: Van olyan, onnan lehet megismerni, hogy nem feltűnősködik és nem rágódik hülyeségeken.

Szöszi 28 2013.11.14. 09:56:19

@Dr.Rekettyés László: Ha meg ő csak eljátssza, hogy ő is nagyon akart szakítani, és közös megegyezés volt, és blabla, akkor utólag már ne virnyogjon, hogy nem rohan utána a csávó, hanem lépjen tovább és foglalkozzon magával :)

Dr.Rekettyés László 2013.11.14. 09:57:47

@Szöszi 26: Pontosan erről van szó.
Csak valószínűleg itt is más az igazság, mint amit a külvilág felé kommunikál.

plantingC4 2013.11.14. 10:08:07

Zúzós kis történet volt, ellentmondás, logikátlan gondolkodás, torzítás, önbecsapás, félreértés, idiótaság, játszma. Lájkolnám...4!!!
És, hogy a "lehet-e jóban maradni a volt párunkkal?" kérdésre is válaszoljak valamit a posztolónak: persze, hogy lehet, elvégre itt is látni, hogy milyen jól szórakoztok mindketten, kár is lenne az ilyesmit kihagyni.

michaela_ 2013.11.14. 10:14:16

@Bölcs Jaroszláv: @Dr.Rekettyés László: jajj emberek, sosem voltatok úgy, hogy az eszetekkel tudtátok, hogy ez a kapcsolat kuka, de fájt a szívetek és igenis jólesett volna valami visszajelzés, hogy a másik is szarul érzi magát?
Amúgy meg jah, kevés nőnek van teljesen rendben az önbecsülése.

Dr.Rekettyés László 2013.11.14. 10:19:36

@michaela_: Nem tudom, szerintem nem kell elvárni a másiktól, hogy azért neki is legyen szar.
Viszont ha mindkettő "titkon" a másik után nyüszög, akkor mit bohóckodnak és játszmáznak, miért nem ülnek le és beszélik meg?

michaela_ 2013.11.14. 10:20:55

@Dr.Rekettyés László: nem tudom, ha én meghalnék a srác után de ő ennyire csajozna, bizonyára életbe lépne a büszkeségem és nem akarnám vele megbeszélni. De kétségtelen, hogy ez a szenvedés meg rágódás sem megoldás.

mütyür 2013.11.14. 10:21:30

@Dr.Rekettyés László: ráadásul poszterina szerint békésen váltak el, mert kihűlt a kapcs. magyarán nem szerették már egymást. így végképp érthetetlen, miért kellene szarul érezniük magukat.

Dr.Rekettyés László 2013.11.14. 10:23:27

@michaela_: Akkor mondja azt poszterina, hogy "meghal a srác után", nincs abban semmi szégyen.
De ő azt adja elő, hogy közös döntés, meg amúgy sem működött volna, meg csak barátkozni akar.

Szöszi 28 2013.11.14. 10:23:52

@Dr.Rekettyés László: Bizonyos életkor fölött az emberekről azt gondolnám, hogy ezt már tudják kezelni. De nem. Ha nem akarok szakítani, akkor megmondom, hogy én szeretem, nem akarom elveszíteni. Ha ő ennek ellenére is be akarja fejezni, akkor téma lezárva. Ha meg szakításkor kezet rázok vele, hátba verem és becsukom az ajtót utána, nem fogom elvárni, hogy tudja, hogy én nem ezt akarom, és ugyanlegyenmánolyankedves és teperjen értem. Senki sem gondolatolvasó :) Jó, én néha :D

Dr.Rekettyés László 2013.11.14. 10:25:37

@mütyür: Ennyiből kellett volna állnia a posztnak:
"Még mindig megdöglöm Lajosomért, de ő már másokkal kúr, én meg senkivel. Mit tegyek?"
Ez tiszta sor, itt lehet gondolkodni vagy tanácsot adni. Na de önbecsapás esetére nincs gyógyszer.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 10:27:47

@michaela_: Volt már olyan, hogy azt mondtam, ez nem fog már többé összejönni, és nagyon szarul esett, de továbbléptem. Nekem akkor (és most is) úgy tűnt, hogy ez a normális. Biztos bennem van a hiba.

Dr.Rekettyés László 2013.11.14. 10:28:13

@Szöszi 26: Csak hát ugye az a kibaszott nagy büszkeség vagy önérzet bejátszik néha.
És ilyenkor jönnek a taktikázások, a tesztelgetések meg az egyéb ilyen nyalánkságok.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 10:28:57

@Szöszi 26: "Bizonyos életkor fölött az emberekről azt gondolnám, hogy ezt már tudják kezelni" ez az életkor szerintem kb. 22 év körül kellene, hogy legyen. Addigra elvileg már benőhet bárkinek a fejelágya.

Szöszi 28 2013.11.14. 10:32:54

@Bölcs Jaroszláv: Ne legyünk ennyire szigorúak, kitolhatjuk azt 25 éves korig is, nem mindenki nő fel egyforma ütemben :)

michaela_ 2013.11.14. 10:34:05

@Dr.Rekettyés László: igen, ez pontosan így van.

@Bölcs Jaroszláv: én szakításkor állítólag olyan határozott szoktam lenni, hogy a másik fél fejében meg sem fordul, hogy lenne visszaút. És tényleg határozottan és komolyan is gondolom a dolgot, de mondjuk ha azt látnám, hogy valaki lehozza a csillagokat, mert rádöbbent mennyire szeret és milyen fontos vagyok neki, szerintem simán változtatnék a döntésemen. Csak a férfiak szerintem ennél lustábbak, ha úgy látják túl nagy energiát kellene valamire fordítani, inkább valami könnyebb után néznek.
Ismertem ám önsorsrontó hedonistát is, érdekes volt:)

michaela_ 2013.11.14. 10:36:25

@Szöszi 26: és ha kezet rázol vele, majd némi töprengés után arra jutsz, hogy f*szságot csináltál, hülyeség miatt szakítottál vele, de ő közben már ezerrel csajozik, látványosan? Szerintem nem fogsz odasétálni és azt mondani, hogy bocs, csak szeretném tisztázni, hogy meggondoltam magam.
A nő egyik fő ismérve a méltóság és a büszkeség, szerintem.

mütyür 2013.11.14. 10:37:19

@michaela_: ha lusta tenni vmit, akkor nem szeret.

michaela_ 2013.11.14. 10:38:25

@mütyür: vagy csak férfi. nemtom.

Dr.Rekettyés László 2013.11.14. 10:41:05

@michaela_: Erre meg azt lehet mondani, hogy ne csak akkor kezdjen el felmászni azokért a csillagokért, ha már kurvára süllyed a hajó.

pretty kitty 2013.11.14. 10:43:39

Tesszek posztel itt van neked edd idezet....a tolpijeknek pedig ed jo kisz kepecke :))))))))))))))))))))))))

neszeszer.blog.hu/2013/11/13/reggeli_nesze_662

Father Justice 2013.11.14. 10:46:23

@michaela_: Ha csak akkor döbben rá "mennyire szeret", amikor határozottan előállsz a szakítás szándékával, eleve meghágta az ördög az egészet. Szerintem Bundabandi erről is tudna mesélni.

Ha ezek után simán változtatnál a döntéseden, mégsem voltál annyira határozott te sem. Akkor igazából csak arról van szó, hogy a kapcsolat folytatásának feltételeként így szabhatsz meg a férfinek ezt meg azt (a továbbiakban vagy úgy lesz, ahogy te akarod, vagy sehogy.)

Ez játszma mindkét oldalon, vegyük észre.

michaela_ 2013.11.14. 10:47:21

@Dr.Rekettyés László: persze, meg az is jó lenne, ha csak tökéletes emberek élnének a földön:) De én el szoktam fogadni, ha vannak hibái, így nálam lehet hibázni és jóvátenni.

Szöszi 28 2013.11.14. 10:51:40

@michaela_: És az a méltóság, hogy nem teszel semmit azért amit szeretnél? Hmm...Én a méltóság fogalmát máshogy értelmeztem, a büszkeség sem egyenlő nálam azzal, hogy csakazértse, ha beledöglöm is. Ez a makacsság :)

Dr.Rekettyés László 2013.11.14. 10:52:17

@michaela_: Ezúttal Master kollégával értek egyet.

michaela_ 2013.11.14. 10:59:31

@Master Of Reality: dehát az egész élet játszma, nem? Kezdve onnan, hogy rühelled a boltos kislányt, de elbűvölő mosolyt villantasz rá, hátha úgy szebb kiflit ad.
Miért pont a kapcsolatokban ne játszmáznánk? A játszmának vannak fokozatai, az embernek vannak érzései amik viaskodnak egymással, vannak igényei, aztán meg muszáj kompromisszumot is kötni, de mindenki úgy próbálja csinálni, hogy neki a legjobb legyen, ősi ösztön.

@Szöszi 26: fú, hát ezt nem tudom. A csaj helyében azt hiszem ez olyasmit kellene, hogy jelentsen, hogy ha visszatáncolna, akkor ha a srác keresi ilyen kéréssel, nem zárkózik el. De valahogy elképzelhetetlennek tartom, hogy "helló, látom tök jól csajozol, beszélnünk kellene, mert mégis inkább ne szakítsunk.":)

mütyür 2013.11.14. 11:13:05

@michaela_: argh :/ lehet játszmázás nélkül élni. elég kinyitni a szádat. Pl. a boltoskislányra rámosolyogsz és szépen megkéred, hogy szépkiflit adjon (vagy ráböksz, melyiket kéred) és készpassz.

Diotima 2013.11.14. 11:19:59

Nem is vágyhat az ember nagyobb törődésre, mint amikor az ex aggódik azért, mert az ember mer élni nélküle is. :)

Father Justice 2013.11.14. 11:26:12

@michaela_: Az emberek többségének az. A lényeg, hogy akinek nem az, minél kevesebb időt pazaroljon azokra, akiknek igen. Ha rühellem a boltos kislányt, inkább elkerülöm azt a boltot, de hogy elbűvölő mosoly helyett csak morcos arcot fog kapni tőlem, biztosra veheti, a kifli minőségétől függetlenül.

A fokozatosdi ingoványos terep. A "kis játszma belefér" gondolat számomra a "kis lopás nem lopás" mentalitással egyenértékű. Aki száz Ft ÁFÁ-t elcsal, elcsal ezret is, aztán mindig annyit, ami még nem túlságosan feltűnő senkinek.

A kis dolgokban való tántoríthatatlan hűség alakítja leghatékonyabban a jellemet.
Már akinek van..

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 11:26:25

@michaela_: Nem, akkor játszma az egész élet, ha játszmázol. Ha nem, akkor részedről nem játszma.

Father Justice 2013.11.14. 11:31:35

@Bölcs Jaroszláv: Ugyan már! www.youtube.com/watch?v=LFli7J-tp9E
Ki nem lopott má'? Az elnökök is lopnak! Milliókat.. nem?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 11:36:36

@mütyür: Nyilván ez bosszú volt a részéről. Én legalábbis annak fogtam fel és próbáltam nem annyira magamra venni a piszkálásokat.

@Lord Papírsárkány: Gondoltam 10 év után maradjon meg már valami kapcsolat közöttünk. Lelkifurkám is volt sokáig, amit persze tudtam, hogy nem kéne legyen, mert nem érdemli meg. Viszont ahogy viselkedett... Pl. mikor azt kérdezgette, hogy az új pasi jobb-e az ágyban, mint ő.... hát akkor küldtem el a búsba. Nem tudom mit gondolt! :S

@Master Of Reality: Őszintén? Nem volt jobb nálam. Viszont kitűnően értett hozzá, hogyan hitesse el velem, hogy nélküle elveszett lennék. Amúgy nem csak a faszát tette bele a kapcsolatba, nagyon sok mindent megcsinált a felújításkor, szinte csak az anyagra kellett költeni. Ez tény! De hogy minden más egyebet 90%-ban én fizettem, az is tény. Az összeköltözés 5 év után volt, addig igazából csak elvoltunk egymással. Én fősulira jártam, dolgoztam, nem nagyon volt időm másra. Utána 2 évig még működött, majd kb. 2 év alatt leépült az egész. A 3. év már csak szenvedés volt. Beismerte a szakításkor, hogy belekényelmesedett a dologba.

Father Justice 2013.11.14. 11:42:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kétlem, hogy belekényelmesedett, szerintem eleve így tervezte - pláne, hogy az új jelölteknek is főleg az anyagi helyzete érdekli. Az elején odatenni magad a látszat kedvéért, hogy utána már végig csak szüretelni kelljen, alap taktika. Sokan azt hiszik, hogy erre csak a játszmázás mesterei képesek, pedig nem. Minimális rafinéria is elegendő hozzá, ha kellően naiv partner van a másik oldalon.

Father Justice 2013.11.14. 11:44:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Pl. mikor azt kérdezgette, hogy az új pasi jobb-e az ágyban, mint ő.... "

Ez is tökéletesen rávilágít arra, hogy mindvégig azt hitte, a jólkúró jópasi mivolta tette lehetővé számára, hogy minimális kezdeti befektetéssel hosszan élvezze a kapcsolat előnyeit. Bár ha jobban belegondolok, nem hitte. Tudta.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 11:46:22

@Master Of Reality: Egyetértek. Én olyan vagyok, hogy sokáig tűrök - sajnos -, meg leülök megbeszélni, határidőket adok stb., ha nincs változás döntök és onnan már nincs visszafelé.

@Lord Papírsárkány: Lehet benne valami, mert veled is kiválóan el tudok vitázni! :P

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 11:55:01

@Master Of Reality: El kell ismernem, hogy ritka szép fogai voltak a hölgynek. Ami a mondókáját illeti, sajnos volt benne igazság. Az elnököket nem tudom, de maradjunk annyiban, hogy a politikusok bizonyos tevékenysége nyugodtan minősíthető lopásnak. Sajnos.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 11:58:59

@Master Of Reality: Szerintem nem tervezte, ilyen volt. Ilyen ember.

"Ez is tökéletesen rávilágít arra, hogy mindvégig azt hitte, a jólkúró jópasi mivolta tette lehetővé számára, hogy minimális kezdeti befektetéssel hosszan élvezze a kapcsolat előnyeit. "

Nem volt jó pasi (ha az általad emlegetett szintet nézzük), nekem nem a zsánerem, de megfogott benne valami. Ő azt hitte - mivel az elején nagyon szerelmes voltam -, hogy ez mindig így lesz és azt csinál, amit akar. Azt tudom, hogy ő nem volt szerelmes az elején belém, egy hódítás voltam. Mikor a csaja kidobta, akkor jött hozzám és én szamár voltam a ló helyett. Meg is mondta, hogy ha a csaj nem küldi el, nem jött volna össze velem. 21 éves voltam és szerelmes, örültem, hogy együtt vagyunk. Aztán mivel tök jól passzoltunk egymáshoz (minden téren), meg jól kijöttünk, egy ideig nagyon jó kapcsolat volt a miénk. Ezért is élt meg 10 évet. Mikor beszéltünk a szakítás után, beismerte, hogy nem úgy bánt velem, ahogy kellett volna. Azt viszont nem értette, hogy késő és most már nincs vissza. Nekem meg hamarabb kellett volna borítanom, sokat vártam.

Hurri Kán 2013.11.14. 11:59:53

Cicuka. Mi a fasz közöd van hozzá, hogy szakítás után mit csinál a volt embered? Csodálom, hogy két és fél évet kibírt veled.

michaela_ 2013.11.14. 12:03:27

@Master Of Reality: @Bölcs Jaroszláv: igen, ez így lenne szép. Én is egyenes, őszinte embernek tartom magam. De ahogy tegnap is írta valaki, a világ nem fehér és fekete. Már az is hazugság, hogy reggel mindenkinek "jó reggelt"-et kívánsz, pedig rohadtul lesz*rod, hogy milyen reggelük van. Nemdebár?

Father Justice 2013.11.14. 12:09:44

@Bölcs Jaroszláv: Nem kérdéses, hogy az "elnökökkel" kapcsolatban igaza volt. Az igazi kérdés az, hogy abból, hogy a nagyok nagyot lopnak, automatikusan következik-e, hogy a kicsiknek is szabad kicsit. Ha ugyanis igen, idővel a kicsi is elkezd egyre többet, aztán amennyit csak tud. Aztán sokan pont ebből lesznek idővel nagyok.

Catch 22.

mütyür 2013.11.14. 12:14:11

@michaela_: én ezért nem szoktam mondani, csak annak, aki érdekel :))

michaela_ 2013.11.14. 12:17:47

@mütyür: szimpatikus hozzáállás. Téged is sokan utálnak? :D

Father Justice 2013.11.14. 12:24:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): Akkor lényegében ugyanarról beszélünk.

"Mikor beszéltünk a szakítás után, beismerte, hogy nem úgy bánt velem, ahogy kellett volna. Azt viszont nem értette, hogy késő és most már nincs vissza."

Szerintem még ebbe is érzelmi / emberi tényezőket akarsz belelátni, ezért fordítok.

Fordítás: "A szintkülönbség, a kezdeti bevágódás és a szerelmi színjáték csak ("csak..") egy évtizednyi ingyentutira volt elég. Trükkösebbnek kellett volna lennem, ha hosszabb távra tervezek. De bameg, most már tényleg vége? Nem ad egy kis időt sem az új trükkök kitalálására?"

A szintkülönbség pedig masszívan ott volt, engem úgysem tudsz meggyőzni az ellenkezőjéről. Aki emberileg ilyen szinten van, mint ez a faszi, és eleve a könnyed élősködés vezérelte, kb. csak a külsejével vágódhatott be.

A lányok "megfogott benne valami" típusú szövegein már 18 évesen is csak röhögtem. Ja, megfogott benne valami. Az, hogy hatszor jobban nézett ki, mint bárki, aki addig próbálkozott.

Father Justice 2013.11.14. 12:32:22

@michaela_: Nulladrendű csúsztatás.

"Jó reggelt, szép napot, minden jót.." Ezek csak mindennapi szófordulatok a közbeszédben, senki nem agyal ezek valóságtartalmán. Nyilvánvalóan az utálatos boltosnak is így köszönök reggel, nem pedig közepes hangerejű ordítással hívom fel a figyelmem arra, hogy beléptem az üzletbe, csak hogy ne kelljen "hazudni". Ezek egy kulturált ember számára a civilizált társas érintkezés alapjaihoz tartoznak, értékítéletektől és személyes ellenszenvektől függetlenül. Persze létezhet akkora utálat is, hogy már köszönni sem akarok, de akkor - ahogy mondtam is - nem is megyek arra a helyre, nem is érintkezek az illetővel.

Ha már párhuzamot akarsz vonni, a következő példa lenne helyes: "Szia Rozikám, ezer éve nem láttalak, nagyon aggódtam már, remélem, jól vagytok Bélával.." - miközben legszívesebben kikaparnád Rozi szemét, amiért másfél éve lecsapta a kezedről Bélát. Na, az már tényleg játszma, konkrétan 10/4-es szintű alakoskodás.

plantingC4 2013.11.14. 12:33:24

@michaela_: Persze, hogy nem tudni milyen a reggelük másoknak, de azért szoktam így köszönni én is reggel a kollégáknak, hogy legyen akkor jó, én ezt kívánom nekik. Nem tudjuk valójában milyen a reggelük, de ha rajtam múlik, azt kívánom legyen neki is jó és nekem is jó, szóval nyugodtan szoktam mondani mindenkinek, hogy "jó reggelt", még hazudnom sem kell.
Inkább úgy írnám, hogy tényleg nem tudni, kinek-milyen a reggele, de ha rajtam múlik, hát legyen neki jó. Sokkal kevesebb energiámba telik jó reggelt kívánni valakinek, mint rossz reggelt :D
Amúgy meg, mivel igen fiatalon rászoktattak a köszönésre, nem is szoktam ennyit gondolkodni ezen, csak reflexből, ha belebotlok valakibe, már megy is a "jó reggelt" mondás. asse tom ki volt az, nem minősítem, nem osztályozom, darab-darab, mehet a köszönés :D

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:34:22

@michaela_: A példád kissé sánta, mert egyrészt a jó reggelt egy szimpla köszönési forma, és ebből a szempontból teljesen lényegtelen, mi a szó szerinti jelentése. Nem különbözik attól, mintha azt mondanád, hogy szia. Egyébként tudom, hogy nem ez volt a lényege, de én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy senkinek sem kell azt mondanom reggelente, hogy jó reggelt, de jónapot, jó estét, stb. sem szoktam használni. Akikkel közvetlen kapcsolatom van, pl. kollégák, velük természetesen tegeződöm ( középkorú hölgy kollégákkal is), idegeneknek meg nem szoktam köszönni. De természetesen értem mit mondasz, hangsúlyozom, hogy csak a példa volt sánta kissé. Úgy gondolom viszont, hogy ettől függetlenül, hazudni és játszmázni nem kötelező, és én azokat az embereketr szeretem, akik nem is teszik. Nagyon zsenge ifjú koromban, egyik legelső főnököm szavajárása volt, hogy ha csak egy mód van rá, az ember ne trükközzön, hanem mondja meg az igazat. Ez az ő szajából kissé furcsa volt, mert milliárdos cégtulajdonos volt, de én azóta is ezt tartom a legelfogadhatóbb hozzáállásnak.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:37:19

@Master Of Reality: Ez nem kérdés, evidens (mint a disznószar), hogy nem. Az igazi kérdés, hogy hol kellene elkezdeni a "rendcsinálást". Tekintve, hogy a "nagyok" aligha járnak "jó példáért" a cigánysorra, ezért nekem olybá tűnik, hogy az lenne a legszerencsésebb, ha a fejétől bűzlik a hal elve alapján fent kezdené valaki a rendcsinálást (akinek erre lehetősége van), utána, lehet azt mondani, hogy pardon, ez a jogkövető magatartás, íme a példa, tessék mindenkinek követni.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:38:46

@Master Of Reality: Pedig néha eszébe jut az embernek, hogy itt és most inkább "fuck you"-val köszönne.
:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 12:43:00

@Master Of Reality: Pedig tévedsz! Mivel a netről ismertem, nem is láttam az első találkozóig. Még képet sem láttam róla! Egy chat szobában dumáltunk, onnan ismertem. Mondtam a kollégáimnak anno, hogy ha szebb az ördögnél egy kicsit, akkor én tuti szerelmes leszek. Ha az utcán leszólít, nem álltam volna szóba vele, mert számomra egyáltalán nem jó pasi, de a stílusa bejött.

Az, hogy nálad csak és kizárólag az létezik, hogy ránézésre eldöntöd egy nőről, bejön-e, vagy sem, a te dolgod. Én nem így döntök egy férfiról. Szerelmes se csak a jó pasikba leszek.

Father Justice 2013.11.14. 12:43:35

@Bölcs Jaroszláv: Pontosan. Ezért szimpatikus például a kínai joggyakorlat, ahol gazdasági bűncselekményekért is kiszabható halálbüntetés.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:50:47

@Master Of Reality: Nem szeretném nagyon elvinni politikai irányba a blogot, nem igazán rendelkezem beható ismeretekkel a kínai büntetőjoggal kapcsolatban (bár természetesen időnként én is olvasom, hogy ilyen - olyan tartományi, stb. párttitkárt halálra ítéltek korrupció miatt), de még ezzel együtt is az egyik legkorruptabb országnak tartják Kínát a szakértők, ha nem tévedek. Én a magam részéről nem vagyok ugyan habzószájú büntetéspárti, de a (megismételt) fogolydilemma tanulságai alapján úgy gondolom, hogy a magyar büntetőjog/büntetésvégrehajtási rendszer teljesen el van cseszve (mondom ezt úgy, hogy sem büntetőjogász, sem jogalkotó nem vagyok, csak a nap mint nap tapasztaltak alapján vonom le a következtetéseimet).

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:51:36

@Lord Papírsárkány: Szegény Bundabandi ma még nem is élvezett veled egy jót!
:DD

JOKKA21 2013.11.14. 12:56:01

Ha szétmentetek nem mindegy, hogy csajozik-e?:D Te meg menj (hejjes)pasizni.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:58:04

@Lord Papírsárkány: Mármint itt a blogon, vita formájában.
:DD

Papírsárkány 2013.11.14. 12:58:35

@Bölcs Jaroszláv: Ja az más. Tessék pontosan fogalmazni :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 13:33:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem röhögni, mert lebuktál, mint a vizicsirke! Mostmár az isten sem mossa le rólad, hogy a celluloid alapanyagú felsőházi tag őshüllő a pasid, csak eddig próbáltad eltitkolni! Azért élvezkedsz itt vele nap, mint nap!
:DD

pretty kitty 2013.11.14. 13:44:34

@JOKKA21: Nem mindedd neki mel meg mindig azel a paszijel dobog a kisz civeckeje nekijje XDDDDDDDDDD De ki tudda Jokka lehet pont te tudnad elfelejtetni vele, hajcal la hatha beocc nekiiii!!!! ;))))))))))))))

plantingC4 2013.11.14. 13:45:14

@Lord Papírsárkány: Aahah, mi üthetett belé, mókás mozdulat :D

mütyür 2013.11.14. 13:50:28

@plantingC4: sztem a farkát akarta elkapni :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 13:54:13

@mütyür: Akkor alighanem nőstény macska (egy hím hagyja, hogy a nőstények kapják el a farkát, nem vesződik maga ilyesmivel).:D

mütyür 2013.11.14. 13:54:27

@Lord Papírsárkány: így-így :))

(ezen az ürgén mindig röhögnöm kell :D)

mütyür 2013.11.14. 13:57:26

@Lord Papírsárkány: jajjj nálam is padlólap van, halálra röhögöm magam, amikor helyben fut kilövés előtt :D

(egyik komment: drifting cats :DD)

michaela_ 2013.11.14. 14:01:01

@Master Of Reality: eheh, ez tetszik. Van erre valahol táblázat, hogy mi mekkora alakoskodás, vagy ez teljesen szubjektív?:)

@Bölcs Jaroszláv: szerintem csak megítélésbeli, definícióbeli különbségek vannak közöttünk. Mondom, én is teljesen tisztességes, őszinte embernek tartom magam, hazugságokkal nem bonyolítanám az életem. De ha jobban belegondolok, szerintem akkor is mindenki hazudik, kisebb-nagyobb dolgokban, jó, akkor nem a köszönéssel, de pl. a főnöködnek nem mondod meg mekkora baromságot kért tőled, mert félted az állásod, ez is egyfajta hazugság, alakoskodás, de szükséges.

plantingC4 2013.11.14. 14:09:18

@mütyür: @Lord Papírsárkány: Kábé a jobb lábát sikerült is , hahaha :D

Érdekes dolog ez a macskálkodás, ami elborítja a netet, miért lehet ennyire oda érte az ember? Cuki, azt értem, én is hangosan röhögtem ezen a videón is, de vajon miért?
Ez is olyan, mint régen Egyiptomban, ott is iszonyatos macska-kultusz volt, vagy hasonló vagy nem ? Vagy, mi lehet ez ?

mütyür 2013.11.14. 14:09:41

ehh most ránéztem a posztcímre és sikeresen úgy olvastam, hogy "amióta szétfolytunk"

mütyür 2013.11.14. 14:13:53

@plantingC4: igen, Egyiptomban :) Básztet :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 14:19:09

@Bölcs Jaroszláv: Áááá, szerintem szétszednénk egymás idegeit pár óra alatt. Ő sem egy olyan típus, aki feladja, főleg ha úgy érzi, igaza van. :)

@Lord Papírsárkány: @mütyür: Na az én 3 macskám is kb. így tolja! Aztán ha van szőnyeg, akkor azt is felgyűrik fordulás közben. Volt, hogy a szekény állította meg az egyiket, koppant is.

Az egyik nem nagyon kedveli a páromat. A konyha a bejárati ajtóval szemben van, ott szoktak enni kapni. Szalad be a macs, párom meg ott ült a konyhában. Meglátja a macska, lefékez és egy ilyen fordulóval slisszol ki ugyanolyan lendülettel. :D

plantingC4 2013.11.14. 14:21:34

@mütyür: Tudom, Egyiptomban is lehet, akár a strandon is, ha valakit nem zavar a tömeg, de ha ilyeneket írsz ennyi ember előtt, elpirulok :D:D:D

Papírsárkány 2013.11.14. 14:29:50

@plantingC4: az, hogy a világ legcukibb / szórakoztatóbb teretményei és titkon mind macskák akarunk lenni (gondold el... husik, az életük kész lazulás, más dolguk sincs, mint, hogy odatartsák magukat tutujgatásra... :)

Hurri Kán 2013.11.14. 14:36:19

@Lord Papírsárkány:
Fúj!
Én megvetem ezt a sehová nem vezető, henye, léha életmódot :D

Papírsárkány 2013.11.14. 14:38:48

@Hurri Kán: ja igen, persze, én is :)

erről megint eszembe jutott az a szöveg, hogy:

"You're not lazy. You're just a mammal."

mütyür 2013.11.14. 14:46:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): nálam is folyton össze van gyűrve a rongyszőnyeg :))

:DD igen határozottan tudnak utálni embereket, ez igaz :D

@plantingC4: na menjé' aludni :D

@Lord Papírsárkány: add ide a zoknit! büdös, kimosom! addide, ha mondom!! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 15:13:42

@mütyür: És mikor bebújik a szőnyeg alá és onnan sasol? :D Ha elmész előtte, ráveti magát a lábadra. :)

mütyür 2013.11.14. 15:22:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): jajj azt előzőm csinálta. és csak akkor, amikor meztelen lábbal rohangáltam :D
enyim meg várja, hogy a paplant felrázzam, mielőtt ágyat ér a paplan, gyorsan aláugrik aztán ott gubbaszt kis paplandombocskaként :D

plantingC4 2013.11.14. 15:23:39

@Lord Papírsárkány: Lehet benne valami ilyen is, akár :D Lennék végül is macska, de talán még inkább lennék valami vízi állat, a cápa tök foglakoztat, a tökéletessége, hogy több száz millió év alatt, míg gyakorlatilag minden élőlény tök sokat változott, fejlődött, a cápa alig. Nem volt rá szüksége, évmilliók óta tökéletes... Számomra ez a csúcsok csúcsa, állatban, de persze a macsek is cuki :D

@mütyür: :D:D:D

mütyür 2013.11.14. 15:27:11

@plantingC4: legyél akkor macskacápa :D

Papírsárkány 2013.11.14. 15:29:06

@plantingC4: hát igen, valóban tökéletes lény, mindig is elkápráztat a cápaszobrászat, aminél már csak a cápakomolyzene izgalmasabb :)
komolyra fordítva a szót: az, hogy évmilliók óta nincs szüksége komoly változásra nem azt jelenti, hogy tökéletes, max. azt, hogy alkalmas a saját közegében túlélni

plantingC4 2013.11.14. 15:37:57

@mütyür: Aahhaha, és tényleg, két legyet a levegőben is, ja az nem ez, őőő...egy csapásra ! :D

@Lord Papírsárkány: :D:D:D A cápacsillagászati eredményekről még nem is volt szó pedig...

Igen, pongyolán és röviden fogalmaztam, valóban, mivel könyveket nem olvas és énekelni sem tud, nem lehet túl tökéletes, de komolyra fordítva, :D
az "max. hogy alkalmas saját közegében túlélni" sem kis dolog, ha csak az utolsó kettő nagy kihalást nézzük, mióta ők már a porondon voltak akkor is, egy-egy ilyen kihalós buliban a fajok 99% oda lett szépen, szóval nem is olyan kis dolgok ezek...:D

Papírsárkány 2013.11.14. 15:45:02

@plantingC4: najó :)

@mütyür: de kis buta... ősz végén fagyizni... *fejcsóvál*

mütyür 2013.11.14. 15:49:25

@Lord Papírsárkány: hát de benn van a meleg lakásban :)

plantingC4 2013.11.14. 15:58:07

@Lord Papírsárkány: Egyébként azt nem tartanám hülyeségnek, hogy egy macska-kultuszra alapozott egyházat összehozni...gyakorlatilag ilyen Dagobertbácsis dollárjellszem/kasszacsörgéshang jelenet pergett le nekem, ha a jelenlegi állását veszem a dógoknak :D

mütyür 2013.11.14. 16:00:08

@plantingC4: juteszembe! Boldog szülcsinapcsit előre is! :D

Papírsárkány 2013.11.14. 16:01:25

@plantingC4: hmm... szólj, ha gyakorlati fázisba kerülne a dolog, szívesen besegítek bullshit térítőszövegek gyártásával :)

plantingC4 2013.11.14. 16:07:22

@mütyür: Óhuhhúú közel lett tényleg, huhúú akkor neked is Boldog szülcsinapot !
jeee !

@Lord Papírsárkány: jeee, szükség lesz rád is, O.Nórát már elvitte a csillámfasz-maffia! :D:D:D

Papírsárkány 2013.11.14. 16:09:52

@mütyür: és pont skorpiók, vicces :)

@plantingC4: kérlek, ne sérts meg azzal, hogy hozzá hasonlítasz :)
az én bullshit-képességem messze túlszárnyalja az övét! :)

indapass90210 2013.11.14. 16:10:38

Azt, hogy pina, írta már valaki?

pretty kitty 2013.11.14. 16:25:24

@Lord Papírsárkány: @plantingC4: "mindig is elkápráztat a cápaszobrászat, aminél már csak a cápakomolyzene izgalmasabb :)"

Szoc capakonnyuzene jisz van, buliznakiszlaaaaa!!!!!! ;)))))))))))))))))))

showme.co.za/durban/files/2013/02/player-23.jpg

indapass90210 2013.11.14. 16:28:38

@little star: logopédust keressünk neked?

pretty kitty 2013.11.14. 16:30:02

@Dövan: Koci nem kell, tudok en magam isz keleszniiiiiiiii :PPPPPPPPPPP

www.google.com/search?q=logopedus

Jolz tluli,

Miz Gugli ;))))))))))

pretty kitty 2013.11.14. 16:31:39

@Dövan: Amud nejaggodd aszt h PINA aszt en isz ud ilom h PINA, ez udnevezett fikcpontja a tlancfolmacijojimnak ;)))))))))))))))))))))))))))

indapass90210 2013.11.14. 16:32:48

Látta már valaki little start IRL?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 16:40:28

@Dövan: Szerencsére nem, így virtuálisan is több, mint elég! :D

Hurri Kán 2013.11.14. 16:40:52

@Lord Papírsárkány:
Szerinted? :D
Egyébként nem kell mérgelődni rajta, a "szűrés" gomb szépen teszi a dolgát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 16:42:28

@Hurri Kán: Juj! Ezek szerint túlélted. :) Maradandó károsodások esetleg?

Papírsárkány 2013.11.14. 16:43:00

@Hurri Kán: olyan Mandy-sen viszonyulok hozzá (nem igazán érdekel), csak csodálkoztam, hogy nekem evidensnek tűnik, Dövan meg nem tudja... ezért elbizonytalanodtam :)

Hurri Kán 2013.11.14. 16:43:44

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Folytatólagosan elég sokat ittam az este, így nem okozott :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 16:46:59

@Hurri Kán: Úgy könnyű! :P :)

Vége a munkaidőnek juhhhéjjj! :D

indapass90210 2013.11.14. 16:48:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): eddig sem úgy tűnt, hogy halálra dolgoztad magad!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 17:03:41

@Dövan: Pedig de! :D Csak közben néha felnézek és írok. Most meg várom, hogy a "nagyvalagrendre" pályázó kolléganőm megmozduljon és elinduljunk hazafelé. Mentségére szóljon, hogy ő is meg szokott várni. Holnap meg szabin vagyok bibibi! :D

plantingC4 2013.11.14. 17:13:20

@Lord Papírsárkány: Világért sem tennék ilyet, ne haragudj ! :D
Valójában azt akartam írni, hogy jobb is, hogy Nóri már elfoglalt, mert nem kell olyan féltehetségű bullshitgenerálókkal bajlódnunk, mint ő, nekünk tényleg csak a profik jöhetnek számításba :D

És basszus, ez de durva, a Bálint-napos összefüggés, majd megkérdem anyámat, hogyan emlékszik ezekre a napokra. :D

@mütyür: :D:D:D

@little star: Hm, ez érdekes lenne, de március 2-án, pont jegyem van egy borzprózamondó versenyre, bocsika, legközelebb mindenképp megyünk !4!!:D

@Dövan: Még nem, de sztem szőke, nagymellű, kerek fenekű, 14 éves tinipicsa. 100%.:D

pretty kitty 2013.11.14. 17:16:55

@Dövan: @plantingC4: Szenkisze latott esz nem isz fog mel en cak ed viltujalisz kiszlany vadok.......de naddabol ud kell elkepzelni jahod Plenting lejilta cak a nad mellek szajnosz nem igazan sztimmelnek.....edelole mel azel meg plobalom noveszteni joket ;)))))))))))))))))

Papírsárkány 2013.11.14. 17:25:24

@plantingC4: őszintén szólva nem gondoltam volna, hogy már akkor is divat volt ez az "amcsi fertő" itt a kommenista világ lüktető szívében, de a számok mást mutatnak :)

plantingC4 2013.11.14. 17:40:51

@Lord Papírsárkány: haha, nem tom elképzelni, hogy akkor, ilyesmire kattogtak volna mutterék, azt feltételezném, hogy a februári hidegben, nem lehetett jó kint lenni sehol és akkor sokat lehettek bent, együtt, internet nem volt még, és még hétfőn tv sem volt, hát lehet könnyebb belefelejtkezni a párnacsatába így :D:D:D

Papírsárkány 2013.11.14. 17:43:55

@plantingC4: hja, valamivel csak el kellett baszni azt a sok fölös időt...

Nem királylány, csak nő 2013.11.14. 19:04:58

Ló...t barátkozunk az ex-szel. Max akkor ha már picit se hat meg, hogy kivel kavar. De ez legtöbb esetben csak akkor igaz, ha te dobod az illetőt és nem fordítva. De akkor meg azért nem erőltetem a barátkozást, mert tiszteletben tartom azt, hogy az viszont a másiknak fog fájni. Akik nálam barátok maradtak, azok a bariságok a szakítás után hosszú hónapokkal, évekkel alakultak ki.

Emberem amúgy miután hétfőn kedvesen közölte, hogy nem olyan volt a kapcsolatunk, mint ahogy megálmodta, ma szívhez szóló sms-ben köszöntött fel. Megvárta, hogy éjfélt üssön az óra, és ő lehessen az első. Leírta, hogy tudja, hogy ezt a neves, gyönyörű napot nem így terveztük, és borzasztóan sajnálja, hogy így történt, őszintén. De reméli, hogy ő lehet az első aki felköszönt és legyen olyan nagyon boldog a mai napom, mint amilyen szép vagyok!

Hát nem kedves tőle, hogy ennyire akarja tartani a jó bariságot, hogy képes az éjfélt is kivárni, és az első akart lenni...stb.
Mivel erre szívből csak azt tudtam volna visszaírni, hogy az apád f....át, így megkíméltem a válaszomtól.

mütyür 2013.11.14. 19:13:16

@Lord Papírsárkány: :DDDDD sírok :DDD

@Nem királylány, csak nő: ügyes vagy, hogy nem válaszoltál! csak így fogod tudni kiiktatni az életedből. de még min. fél évig zaklatni fog...

na, terápiaként nálam most üvegmatricafestés ON :)))

Nem királylány, csak nő 2013.11.14. 19:19:20

@mütyür: Tök naiv vagyok tudom, de szerintem itt a vége :)

alebzsaflab 2013.11.14. 20:46:37

@Nem királylány, csak nő: Ha mégsem, akkor legközelebb válaszolj neki. Azt, amit most írtál volna. :D

mütyür 2013.11.14. 21:09:33

na szárad a festék, visszanéztem.

@Nem királylány, csak nő: :DDD mondjuk azt, ne legyen igazam! szurkolok!

@alebzsaflab: nem. az újabb kommunikációra ad okot. "miért vagy dühös? most miért csinálod ezt?" blablabla.

Nem királylány, csak nő 2013.11.14. 21:33:35

@alebzsaflab: @mütyür: Igazság szerint a legszarabb dolog a világon, ha válaszra se méltatnak, átnéznek rajtad... Most átmegyek genyába. Unom, hogy mindig még én keresek mentséget azoknak akik belém rúgnak, és még én sajnálom meg őket.

mütyür 2013.11.14. 21:47:03

@Nem királylány, csak nő: nyugalom! ez nem genyaság, hanem épelméjűség. tudod, mit tett veled és ezek szerint cselekszel.

(én-kullancs egy év szóbasemelegyedés ( ő írogatott, én ignoráltam) után írt, hogy jajjdehiányzom neki és azért nem adta el az autóját, mert annyi szép emléke fűződik hozzá velem kapcsolatban. közben nem egyszer láttam, hogy a bnője vezeti az autót (megjegyzem a rendszámokat). abba már bele sem akartam gondolni, miket írogathatott exének, amikor én voltam a jelen...)

egy dolog vigasztal: ha ezt a pszichoboy-t nem fogom ki, talán sosem találom meg a jelenlegit :)))

Nem királylány, csak nő 2013.11.14. 22:02:41

@mütyür: Remélem most már nekem is valami jó jön, mert az ilyenekből elegem van.

mütyür 2013.11.14. 22:14:47

@Nem királylány, csak nő: meg fog jönni :) nem aggódni, nem megfelelni, nem pótlékozni senemsemmi :) nem vagy butalány, érted :)

na jóéjt, holnap reggel (sajnos :o) folyt.köv., de aztáááán:D

Joe69 2013.11.19. 22:57:33

A női szakítások 99.9%-ban már előre kinézett ,sőt többnyire már élesben kipróbált új pasik esetén történnek meg, úgyhogy posterina ne játssza meg itt a szegény borjút az új kapu előtt.
süti beállítások módosítása