HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/14/miota_szetmentunk_folyton_csajozik

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr635632469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Father Justice 2013.11.14. 12:32:22

@michaela_: Nulladrendű csúsztatás.

"Jó reggelt, szép napot, minden jót.." Ezek csak mindennapi szófordulatok a közbeszédben, senki nem agyal ezek valóságtartalmán. Nyilvánvalóan az utálatos boltosnak is így köszönök reggel, nem pedig közepes hangerejű ordítással hívom fel a figyelmem arra, hogy beléptem az üzletbe, csak hogy ne kelljen "hazudni". Ezek egy kulturált ember számára a civilizált társas érintkezés alapjaihoz tartoznak, értékítéletektől és személyes ellenszenvektől függetlenül. Persze létezhet akkora utálat is, hogy már köszönni sem akarok, de akkor - ahogy mondtam is - nem is megyek arra a helyre, nem is érintkezek az illetővel.

Ha már párhuzamot akarsz vonni, a következő példa lenne helyes: "Szia Rozikám, ezer éve nem láttalak, nagyon aggódtam már, remélem, jól vagytok Bélával.." - miközben legszívesebben kikaparnád Rozi szemét, amiért másfél éve lecsapta a kezedről Bélát. Na, az már tényleg játszma, konkrétan 10/4-es szintű alakoskodás.

plantingC4 2013.11.14. 12:33:24

@michaela_: Persze, hogy nem tudni milyen a reggelük másoknak, de azért szoktam így köszönni én is reggel a kollégáknak, hogy legyen akkor jó, én ezt kívánom nekik. Nem tudjuk valójában milyen a reggelük, de ha rajtam múlik, azt kívánom legyen neki is jó és nekem is jó, szóval nyugodtan szoktam mondani mindenkinek, hogy "jó reggelt", még hazudnom sem kell.
Inkább úgy írnám, hogy tényleg nem tudni, kinek-milyen a reggele, de ha rajtam múlik, hát legyen neki jó. Sokkal kevesebb energiámba telik jó reggelt kívánni valakinek, mint rossz reggelt :D
Amúgy meg, mivel igen fiatalon rászoktattak a köszönésre, nem is szoktam ennyit gondolkodni ezen, csak reflexből, ha belebotlok valakibe, már megy is a "jó reggelt" mondás. asse tom ki volt az, nem minősítem, nem osztályozom, darab-darab, mehet a köszönés :D

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:34:22

@michaela_: A példád kissé sánta, mert egyrészt a jó reggelt egy szimpla köszönési forma, és ebből a szempontból teljesen lényegtelen, mi a szó szerinti jelentése. Nem különbözik attól, mintha azt mondanád, hogy szia. Egyébként tudom, hogy nem ez volt a lényege, de én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy senkinek sem kell azt mondanom reggelente, hogy jó reggelt, de jónapot, jó estét, stb. sem szoktam használni. Akikkel közvetlen kapcsolatom van, pl. kollégák, velük természetesen tegeződöm ( középkorú hölgy kollégákkal is), idegeneknek meg nem szoktam köszönni. De természetesen értem mit mondasz, hangsúlyozom, hogy csak a példa volt sánta kissé. Úgy gondolom viszont, hogy ettől függetlenül, hazudni és játszmázni nem kötelező, és én azokat az embereketr szeretem, akik nem is teszik. Nagyon zsenge ifjú koromban, egyik legelső főnököm szavajárása volt, hogy ha csak egy mód van rá, az ember ne trükközzön, hanem mondja meg az igazat. Ez az ő szajából kissé furcsa volt, mert milliárdos cégtulajdonos volt, de én azóta is ezt tartom a legelfogadhatóbb hozzáállásnak.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:37:19

@Master Of Reality: Ez nem kérdés, evidens (mint a disznószar), hogy nem. Az igazi kérdés, hogy hol kellene elkezdeni a "rendcsinálást". Tekintve, hogy a "nagyok" aligha járnak "jó példáért" a cigánysorra, ezért nekem olybá tűnik, hogy az lenne a legszerencsésebb, ha a fejétől bűzlik a hal elve alapján fent kezdené valaki a rendcsinálást (akinek erre lehetősége van), utána, lehet azt mondani, hogy pardon, ez a jogkövető magatartás, íme a példa, tessék mindenkinek követni.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:38:46

@Master Of Reality: Pedig néha eszébe jut az embernek, hogy itt és most inkább "fuck you"-val köszönne.
:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 12:43:00

@Master Of Reality: Pedig tévedsz! Mivel a netről ismertem, nem is láttam az első találkozóig. Még képet sem láttam róla! Egy chat szobában dumáltunk, onnan ismertem. Mondtam a kollégáimnak anno, hogy ha szebb az ördögnél egy kicsit, akkor én tuti szerelmes leszek. Ha az utcán leszólít, nem álltam volna szóba vele, mert számomra egyáltalán nem jó pasi, de a stílusa bejött.

Az, hogy nálad csak és kizárólag az létezik, hogy ránézésre eldöntöd egy nőről, bejön-e, vagy sem, a te dolgod. Én nem így döntök egy férfiról. Szerelmes se csak a jó pasikba leszek.

Father Justice 2013.11.14. 12:43:35

@Bölcs Jaroszláv: Pontosan. Ezért szimpatikus például a kínai joggyakorlat, ahol gazdasági bűncselekményekért is kiszabható halálbüntetés.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:50:47

@Master Of Reality: Nem szeretném nagyon elvinni politikai irányba a blogot, nem igazán rendelkezem beható ismeretekkel a kínai büntetőjoggal kapcsolatban (bár természetesen időnként én is olvasom, hogy ilyen - olyan tartományi, stb. párttitkárt halálra ítéltek korrupció miatt), de még ezzel együtt is az egyik legkorruptabb országnak tartják Kínát a szakértők, ha nem tévedek. Én a magam részéről nem vagyok ugyan habzószájú büntetéspárti, de a (megismételt) fogolydilemma tanulságai alapján úgy gondolom, hogy a magyar büntetőjog/büntetésvégrehajtási rendszer teljesen el van cseszve (mondom ezt úgy, hogy sem büntetőjogász, sem jogalkotó nem vagyok, csak a nap mint nap tapasztaltak alapján vonom le a következtetéseimet).

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:51:36

@Lord Papírsárkány: Szegény Bundabandi ma még nem is élvezett veled egy jót!
:DD

JOKKA21 2013.11.14. 12:56:01

Ha szétmentetek nem mindegy, hogy csajozik-e?:D Te meg menj (hejjes)pasizni.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 12:58:04

@Lord Papírsárkány: Mármint itt a blogon, vita formájában.
:DD

Papírsárkány 2013.11.14. 12:58:35

@Bölcs Jaroszláv: Ja az más. Tessék pontosan fogalmazni :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 13:33:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem röhögni, mert lebuktál, mint a vizicsirke! Mostmár az isten sem mossa le rólad, hogy a celluloid alapanyagú felsőházi tag őshüllő a pasid, csak eddig próbáltad eltitkolni! Azért élvezkedsz itt vele nap, mint nap!
:DD

pretty kitty 2013.11.14. 13:44:34

@JOKKA21: Nem mindedd neki mel meg mindig azel a paszijel dobog a kisz civeckeje nekijje XDDDDDDDDDD De ki tudda Jokka lehet pont te tudnad elfelejtetni vele, hajcal la hatha beocc nekiiii!!!! ;))))))))))))))

plantingC4 2013.11.14. 13:45:14

@Lord Papírsárkány: Aahah, mi üthetett belé, mókás mozdulat :D

mütyür 2013.11.14. 13:50:28

@plantingC4: sztem a farkát akarta elkapni :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.14. 13:54:13

@mütyür: Akkor alighanem nőstény macska (egy hím hagyja, hogy a nőstények kapják el a farkát, nem vesződik maga ilyesmivel).:D

mütyür 2013.11.14. 13:54:27

@Lord Papírsárkány: így-így :))

(ezen az ürgén mindig röhögnöm kell :D)

mütyür 2013.11.14. 13:57:26

@Lord Papírsárkány: jajjj nálam is padlólap van, halálra röhögöm magam, amikor helyben fut kilövés előtt :D

(egyik komment: drifting cats :DD)

michaela_ 2013.11.14. 14:01:01

@Master Of Reality: eheh, ez tetszik. Van erre valahol táblázat, hogy mi mekkora alakoskodás, vagy ez teljesen szubjektív?:)

@Bölcs Jaroszláv: szerintem csak megítélésbeli, definícióbeli különbségek vannak közöttünk. Mondom, én is teljesen tisztességes, őszinte embernek tartom magam, hazugságokkal nem bonyolítanám az életem. De ha jobban belegondolok, szerintem akkor is mindenki hazudik, kisebb-nagyobb dolgokban, jó, akkor nem a köszönéssel, de pl. a főnöködnek nem mondod meg mekkora baromságot kért tőled, mert félted az állásod, ez is egyfajta hazugság, alakoskodás, de szükséges.

plantingC4 2013.11.14. 14:09:18

@mütyür: @Lord Papírsárkány: Kábé a jobb lábát sikerült is , hahaha :D

Érdekes dolog ez a macskálkodás, ami elborítja a netet, miért lehet ennyire oda érte az ember? Cuki, azt értem, én is hangosan röhögtem ezen a videón is, de vajon miért?
Ez is olyan, mint régen Egyiptomban, ott is iszonyatos macska-kultusz volt, vagy hasonló vagy nem ? Vagy, mi lehet ez ?

mütyür 2013.11.14. 14:09:41

ehh most ránéztem a posztcímre és sikeresen úgy olvastam, hogy "amióta szétfolytunk"

mütyür 2013.11.14. 14:13:53

@plantingC4: igen, Egyiptomban :) Básztet :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 14:19:09

@Bölcs Jaroszláv: Áááá, szerintem szétszednénk egymás idegeit pár óra alatt. Ő sem egy olyan típus, aki feladja, főleg ha úgy érzi, igaza van. :)

@Lord Papírsárkány: @mütyür: Na az én 3 macskám is kb. így tolja! Aztán ha van szőnyeg, akkor azt is felgyűrik fordulás közben. Volt, hogy a szekény állította meg az egyiket, koppant is.

Az egyik nem nagyon kedveli a páromat. A konyha a bejárati ajtóval szemben van, ott szoktak enni kapni. Szalad be a macs, párom meg ott ült a konyhában. Meglátja a macska, lefékez és egy ilyen fordulóval slisszol ki ugyanolyan lendülettel. :D

plantingC4 2013.11.14. 14:21:34

@mütyür: Tudom, Egyiptomban is lehet, akár a strandon is, ha valakit nem zavar a tömeg, de ha ilyeneket írsz ennyi ember előtt, elpirulok :D:D:D

Papírsárkány 2013.11.14. 14:29:50

@plantingC4: az, hogy a világ legcukibb / szórakoztatóbb teretményei és titkon mind macskák akarunk lenni (gondold el... husik, az életük kész lazulás, más dolguk sincs, mint, hogy odatartsák magukat tutujgatásra... :)

Hurri Kán 2013.11.14. 14:36:19

@Lord Papírsárkány:
Fúj!
Én megvetem ezt a sehová nem vezető, henye, léha életmódot :D

Papírsárkány 2013.11.14. 14:38:48

@Hurri Kán: ja igen, persze, én is :)

erről megint eszembe jutott az a szöveg, hogy:

"You're not lazy. You're just a mammal."

mütyür 2013.11.14. 14:46:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): nálam is folyton össze van gyűrve a rongyszőnyeg :))

:DD igen határozottan tudnak utálni embereket, ez igaz :D

@plantingC4: na menjé' aludni :D

@Lord Papírsárkány: add ide a zoknit! büdös, kimosom! addide, ha mondom!! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 15:13:42

@mütyür: És mikor bebújik a szőnyeg alá és onnan sasol? :D Ha elmész előtte, ráveti magát a lábadra. :)

mütyür 2013.11.14. 15:22:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): jajj azt előzőm csinálta. és csak akkor, amikor meztelen lábbal rohangáltam :D
enyim meg várja, hogy a paplant felrázzam, mielőtt ágyat ér a paplan, gyorsan aláugrik aztán ott gubbaszt kis paplandombocskaként :D

plantingC4 2013.11.14. 15:23:39

@Lord Papírsárkány: Lehet benne valami ilyen is, akár :D Lennék végül is macska, de talán még inkább lennék valami vízi állat, a cápa tök foglakoztat, a tökéletessége, hogy több száz millió év alatt, míg gyakorlatilag minden élőlény tök sokat változott, fejlődött, a cápa alig. Nem volt rá szüksége, évmilliók óta tökéletes... Számomra ez a csúcsok csúcsa, állatban, de persze a macsek is cuki :D

@mütyür: :D:D:D

mütyür 2013.11.14. 15:27:11

@plantingC4: legyél akkor macskacápa :D

Papírsárkány 2013.11.14. 15:29:06

@plantingC4: hát igen, valóban tökéletes lény, mindig is elkápráztat a cápaszobrászat, aminél már csak a cápakomolyzene izgalmasabb :)
komolyra fordítva a szót: az, hogy évmilliók óta nincs szüksége komoly változásra nem azt jelenti, hogy tökéletes, max. azt, hogy alkalmas a saját közegében túlélni

plantingC4 2013.11.14. 15:37:57

@mütyür: Aahhaha, és tényleg, két legyet a levegőben is, ja az nem ez, őőő...egy csapásra ! :D

@Lord Papírsárkány: :D:D:D A cápacsillagászati eredményekről még nem is volt szó pedig...

Igen, pongyolán és röviden fogalmaztam, valóban, mivel könyveket nem olvas és énekelni sem tud, nem lehet túl tökéletes, de komolyra fordítva, :D
az "max. hogy alkalmas saját közegében túlélni" sem kis dolog, ha csak az utolsó kettő nagy kihalást nézzük, mióta ők már a porondon voltak akkor is, egy-egy ilyen kihalós buliban a fajok 99% oda lett szépen, szóval nem is olyan kis dolgok ezek...:D

Papírsárkány 2013.11.14. 15:45:02

@plantingC4: najó :)

@mütyür: de kis buta... ősz végén fagyizni... *fejcsóvál*

mütyür 2013.11.14. 15:49:25

@Lord Papírsárkány: hát de benn van a meleg lakásban :)

plantingC4 2013.11.14. 15:58:07

@Lord Papírsárkány: Egyébként azt nem tartanám hülyeségnek, hogy egy macska-kultuszra alapozott egyházat összehozni...gyakorlatilag ilyen Dagobertbácsis dollárjellszem/kasszacsörgéshang jelenet pergett le nekem, ha a jelenlegi állását veszem a dógoknak :D

mütyür 2013.11.14. 16:00:08

@plantingC4: juteszembe! Boldog szülcsinapcsit előre is! :D

Papírsárkány 2013.11.14. 16:01:25

@plantingC4: hmm... szólj, ha gyakorlati fázisba kerülne a dolog, szívesen besegítek bullshit térítőszövegek gyártásával :)

plantingC4 2013.11.14. 16:07:22

@mütyür: Óhuhhúú közel lett tényleg, huhúú akkor neked is Boldog szülcsinapot !
jeee !

@Lord Papírsárkány: jeee, szükség lesz rád is, O.Nórát már elvitte a csillámfasz-maffia! :D:D:D

Papírsárkány 2013.11.14. 16:09:52

@mütyür: és pont skorpiók, vicces :)

@plantingC4: kérlek, ne sérts meg azzal, hogy hozzá hasonlítasz :)
az én bullshit-képességem messze túlszárnyalja az övét! :)

indapass90210 2013.11.14. 16:10:38

Azt, hogy pina, írta már valaki?

pretty kitty 2013.11.14. 16:25:24

@Lord Papírsárkány: @plantingC4: "mindig is elkápráztat a cápaszobrászat, aminél már csak a cápakomolyzene izgalmasabb :)"

Szoc capakonnyuzene jisz van, buliznakiszlaaaaa!!!!!! ;)))))))))))))))))))

showme.co.za/durban/files/2013/02/player-23.jpg

indapass90210 2013.11.14. 16:28:38

@little star: logopédust keressünk neked?

pretty kitty 2013.11.14. 16:30:02

@Dövan: Koci nem kell, tudok en magam isz keleszniiiiiiiii :PPPPPPPPPPP

www.google.com/search?q=logopedus

Jolz tluli,

Miz Gugli ;))))))))))

pretty kitty 2013.11.14. 16:31:39

@Dövan: Amud nejaggodd aszt h PINA aszt en isz ud ilom h PINA, ez udnevezett fikcpontja a tlancfolmacijojimnak ;)))))))))))))))))))))))))))

indapass90210 2013.11.14. 16:32:48

Látta már valaki little start IRL?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 16:40:28

@Dövan: Szerencsére nem, így virtuálisan is több, mint elég! :D

Hurri Kán 2013.11.14. 16:40:52

@Lord Papírsárkány:
Szerinted? :D
Egyébként nem kell mérgelődni rajta, a "szűrés" gomb szépen teszi a dolgát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 16:42:28

@Hurri Kán: Juj! Ezek szerint túlélted. :) Maradandó károsodások esetleg?

Papírsárkány 2013.11.14. 16:43:00

@Hurri Kán: olyan Mandy-sen viszonyulok hozzá (nem igazán érdekel), csak csodálkoztam, hogy nekem evidensnek tűnik, Dövan meg nem tudja... ezért elbizonytalanodtam :)

Hurri Kán 2013.11.14. 16:43:44

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Folytatólagosan elég sokat ittam az este, így nem okozott :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 16:46:59

@Hurri Kán: Úgy könnyű! :P :)

Vége a munkaidőnek juhhhéjjj! :D

indapass90210 2013.11.14. 16:48:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): eddig sem úgy tűnt, hogy halálra dolgoztad magad!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.14. 17:03:41

@Dövan: Pedig de! :D Csak közben néha felnézek és írok. Most meg várom, hogy a "nagyvalagrendre" pályázó kolléganőm megmozduljon és elinduljunk hazafelé. Mentségére szóljon, hogy ő is meg szokott várni. Holnap meg szabin vagyok bibibi! :D

plantingC4 2013.11.14. 17:13:20

@Lord Papírsárkány: Világért sem tennék ilyet, ne haragudj ! :D
Valójában azt akartam írni, hogy jobb is, hogy Nóri már elfoglalt, mert nem kell olyan féltehetségű bullshitgenerálókkal bajlódnunk, mint ő, nekünk tényleg csak a profik jöhetnek számításba :D

És basszus, ez de durva, a Bálint-napos összefüggés, majd megkérdem anyámat, hogyan emlékszik ezekre a napokra. :D

@mütyür: :D:D:D

@little star: Hm, ez érdekes lenne, de március 2-án, pont jegyem van egy borzprózamondó versenyre, bocsika, legközelebb mindenképp megyünk !4!!:D

@Dövan: Még nem, de sztem szőke, nagymellű, kerek fenekű, 14 éves tinipicsa. 100%.:D

pretty kitty 2013.11.14. 17:16:55

@Dövan: @plantingC4: Szenkisze latott esz nem isz fog mel en cak ed viltujalisz kiszlany vadok.......de naddabol ud kell elkepzelni jahod Plenting lejilta cak a nad mellek szajnosz nem igazan sztimmelnek.....edelole mel azel meg plobalom noveszteni joket ;)))))))))))))))))

Papírsárkány 2013.11.14. 17:25:24

@plantingC4: őszintén szólva nem gondoltam volna, hogy már akkor is divat volt ez az "amcsi fertő" itt a kommenista világ lüktető szívében, de a számok mást mutatnak :)

plantingC4 2013.11.14. 17:40:51

@Lord Papírsárkány: haha, nem tom elképzelni, hogy akkor, ilyesmire kattogtak volna mutterék, azt feltételezném, hogy a februári hidegben, nem lehetett jó kint lenni sehol és akkor sokat lehettek bent, együtt, internet nem volt még, és még hétfőn tv sem volt, hát lehet könnyebb belefelejtkezni a párnacsatába így :D:D:D

Papírsárkány 2013.11.14. 17:43:55

@plantingC4: hja, valamivel csak el kellett baszni azt a sok fölös időt...

Nem királylány, csak nő 2013.11.14. 19:04:58

Ló...t barátkozunk az ex-szel. Max akkor ha már picit se hat meg, hogy kivel kavar. De ez legtöbb esetben csak akkor igaz, ha te dobod az illetőt és nem fordítva. De akkor meg azért nem erőltetem a barátkozást, mert tiszteletben tartom azt, hogy az viszont a másiknak fog fájni. Akik nálam barátok maradtak, azok a bariságok a szakítás után hosszú hónapokkal, évekkel alakultak ki.

Emberem amúgy miután hétfőn kedvesen közölte, hogy nem olyan volt a kapcsolatunk, mint ahogy megálmodta, ma szívhez szóló sms-ben köszöntött fel. Megvárta, hogy éjfélt üssön az óra, és ő lehessen az első. Leírta, hogy tudja, hogy ezt a neves, gyönyörű napot nem így terveztük, és borzasztóan sajnálja, hogy így történt, őszintén. De reméli, hogy ő lehet az első aki felköszönt és legyen olyan nagyon boldog a mai napom, mint amilyen szép vagyok!

Hát nem kedves tőle, hogy ennyire akarja tartani a jó bariságot, hogy képes az éjfélt is kivárni, és az első akart lenni...stb.
Mivel erre szívből csak azt tudtam volna visszaírni, hogy az apád f....át, így megkíméltem a válaszomtól.

mütyür 2013.11.14. 19:13:16

@Lord Papírsárkány: :DDDDD sírok :DDD

@Nem királylány, csak nő: ügyes vagy, hogy nem válaszoltál! csak így fogod tudni kiiktatni az életedből. de még min. fél évig zaklatni fog...

na, terápiaként nálam most üvegmatricafestés ON :)))

Nem királylány, csak nő 2013.11.14. 19:19:20

@mütyür: Tök naiv vagyok tudom, de szerintem itt a vége :)

alebzsaflab 2013.11.14. 20:46:37

@Nem királylány, csak nő: Ha mégsem, akkor legközelebb válaszolj neki. Azt, amit most írtál volna. :D

mütyür 2013.11.14. 21:09:33

na szárad a festék, visszanéztem.

@Nem királylány, csak nő: :DDD mondjuk azt, ne legyen igazam! szurkolok!

@alebzsaflab: nem. az újabb kommunikációra ad okot. "miért vagy dühös? most miért csinálod ezt?" blablabla.

Nem királylány, csak nő 2013.11.14. 21:33:35

@alebzsaflab: @mütyür: Igazság szerint a legszarabb dolog a világon, ha válaszra se méltatnak, átnéznek rajtad... Most átmegyek genyába. Unom, hogy mindig még én keresek mentséget azoknak akik belém rúgnak, és még én sajnálom meg őket.

mütyür 2013.11.14. 21:47:03

@Nem királylány, csak nő: nyugalom! ez nem genyaság, hanem épelméjűség. tudod, mit tett veled és ezek szerint cselekszel.

(én-kullancs egy év szóbasemelegyedés ( ő írogatott, én ignoráltam) után írt, hogy jajjdehiányzom neki és azért nem adta el az autóját, mert annyi szép emléke fűződik hozzá velem kapcsolatban. közben nem egyszer láttam, hogy a bnője vezeti az autót (megjegyzem a rendszámokat). abba már bele sem akartam gondolni, miket írogathatott exének, amikor én voltam a jelen...)

egy dolog vigasztal: ha ezt a pszichoboy-t nem fogom ki, talán sosem találom meg a jelenlegit :)))

Nem királylány, csak nő 2013.11.14. 22:02:41

@mütyür: Remélem most már nekem is valami jó jön, mert az ilyenekből elegem van.

mütyür 2013.11.14. 22:14:47

@Nem királylány, csak nő: meg fog jönni :) nem aggódni, nem megfelelni, nem pótlékozni senemsemmi :) nem vagy butalány, érted :)

na jóéjt, holnap reggel (sajnos :o) folyt.köv., de aztáááán:D

Joe69 2013.11.19. 22:57:33

A női szakítások 99.9%-ban már előre kinézett ,sőt többnyire már élesben kipróbált új pasik esetén történnek meg, úgyhogy posterina ne játssza meg itt a szegény borjút az új kapu előtt.
süti beállítások módosítása