HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/02/05/hogyan_tudnam_elfelejteni_ot

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr845799590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2014.02.05. 08:10:05

Haajjjjhhhhh de lomantikuuuuusz.......!!!!!!!! XDDDDDDDDDD Posztel celintem ild meg esz add el a toltenetedet, *gaaaazdagleceeeeel!!!!!* Maj ha a Bahamakon sztilolod a Cippendejl phijukat akkol nem lezz gond elphelejteni jeszt a muxit ;))))))))))))) Az olvaszojid meg alig dozik maj tololgetni ja cemejiket, tonnacamla fogjak vaszalolni ja papilzepiket, abbol meg majd en lecek gazdaaaag!!!!!! :)))))))))))))) XDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2014.02.05. 08:11:27

@akut schizo effektív pszichózis: Eeeelszo bizoooony, kongleculejszonz!!!! ;))))))))))))))))

pretty kitty 2014.02.05. 08:13:39

@akut schizo effektív pszichózis: Nem hicem h dagadt lenne, allitolag helyeszebb paszikat isz utaszitott mal vicca......cak Amol nyila jol civen talalta cegenyket!!! XDDDDDDDDDD

Niobe 2014.02.05. 08:29:41

Jóreggeltet! :)

Mindenhonnan törölni, tiltani, és egyéb tevékenységekkel elvonni a gondolatokat. Más működő megoldást még nem találtam. Ez viszont idővel egész elfeledteti az ilyen eseteket.

greycup 2014.02.05. 08:32:04

Nem jössz be neki, van ilyen. Lépj tovább.

Hurri Kán 2014.02.05. 08:56:07

Nem becsavarodott, nem vagy az esete. Van ilyen.
Amúgy az idő és a pálinka minden sebet begyógyít ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 09:06:23

Tudatosan leépíteni minden szálat ahol látod, hallod, olvasod (telefon, találkák, FB, chat stb.). Egyszer majd jön egy másik és akkor fogod igazán elfelejteni, addig meg ki kell bírni. :)

Ami nálam bevállt még ilyen helyzetekre: Keresd meg a hibáit, nagyítsd fel magadnak. Mint pl:

"28 éves, körülöttem senki nem tartja nagy durranásnak, átlagos, középszerű valaki. Nem is kisportolt, nem gazdag, semmi nincs rajta, amitől egy nagyvárosi nő beizgulna."

Valahogy így! :D Ezt kell sokszor mantrázni és a végén már egész jól el lehet hinni. XD

Dr.Rekettyés László 2014.02.05. 09:07:40

Nekem ez a stílus nem tetszik.
Hiába írja, hogy DE, akkor is előtte folyamatosan leszólja a naccccerit, utána meg előadja azt a rettenetesen lényeges dolgot is, hogy őt bizony százezermilliószor különb faszik is ostromolják, bizonyám.

Sadist 2014.02.05. 09:14:27

@Dr.Rekettyés László: Régi marketinges fogás, hogy úgy próbálják meg növelni egy termék értékét, hogy elhitetik róla, hogy nagyon nagy rá a kereslet :)

Dr.Rekettyés László 2014.02.05. 09:19:29

@Sadist: Azt nem tudom néha, hogy aki előadja ezt a "minden ujjamra jutna negyvenmillió, HA AKARNÁM" dumát, az vajon ezzel mit akar kompenzálni?
Mondjuk sejtem...

croesus aka. the grinder 2014.02.05. 09:32:22

Kedves Posztoló!

Ha egy középszerű, szingli srác visszautasít, akkor az azt jelenti, hogy komoly problémák vannak veled. Úgy is mondhatjuk hogy csúnya vagy.

"azt írta helyes vagyok és ha nem lenne barátnője, találkozhatnánk"
--> Talonpicsának jó vagy, kizárólag végszükség esetére, de komolyabb persze szóba se jöhet.

"azt mondta, most nem akar senkit"
--> TÉGED nem akar, de egy minőségi sunát bármikor levarrna.

"nála 100x jobb pasikat utasítottam vissza én"
...akik kizárólag csakszex konstrukciót akartak

Hogyan tovább? Először be kell látnod, hogy az adottságaid miatt csak a tányér széléről ehetsz. Ne a helyes, menő pasikat keresd, ne is az átlagosakat, hanem akit nem vesz észre senki (tudod, belső értékek!), ők örömmel fogják viszonozni a közeledésed. Sok boldogságot!

Sadist 2014.02.05. 09:33:48

@Dr.Rekettyés László: Nyilvánvaló, hogy az erősen hendikeppes esztétikai szintjét :D
Ha a posztoló csak átlagos csaj lenne, akkor már rég levarrta volna az állítása szerint középszerű faszi.

Dr.Rekettyés László 2014.02.05. 09:44:58

@Sadist: Ez annyira szép egyébként, hogy a Világhejjjjjjesei sorban állnak nála, az egyetlen élő faszi viszont a Föld kerekén, akinek ő nem kell, az csak egy középszerű, átlagos, nem kisportolt, nem gazdag "valaki".

Bachelor 2014.02.05. 09:46:54

"Nem vagyok jó lezárásokban. "
Nem lezárni kell. Megérteni, hogy nem érdekled. És pont.

Niobe 2014.02.05. 09:49:25

Szívroham: úgy jöttem be dolgozni, hogy a gyűrűm, amiről azt hittem, otthon felejtettem, szépen belekapaszkodott a fülbevalómba, de nem esett le. Megsirattam volna :( A vicces, hogy senki nem szólt, hogy "hé csajszi, egy gyűrű lóg a fülbevalódról". Biztos azt hitték, én így hordom :)

pretty kitty 2014.02.05. 09:56:34

@Niobe: Phjuhhhh.....ez meleg voooolt!!!!! :OOOOOOOO Ud laccik allafele tulszagoszan co celint eltelmezik az ILling phogalmat ;))))) XDDDDDDDDDDD

Niobe 2014.02.05. 10:03:58

@a libancmaffija kelesztanyja: oké, én voltam a csíkszem reggel, a lényeg, hogy megvan. Okos kis gyűrűcske, tudja, ki a gazdi, és hűséges :)

Αphelion 2014.02.05. 10:06:38

Szerintem nem feltetlenul rossz a csaj, inkabb az lehet a gond hogy tulsagosan ragorcsol a dologra es emiatt nem talalja vonzonak a pasi. Pusztan "erzelmek bevallasaval" senkit sem lehet elcsabitani, a csajnak teljesen mas modon kellett volna probalkoznia.

pretty kitty 2014.02.05. 10:08:19

@Niobe: Hihi :))))))) Azel a jovobe talcac coloszabb polazon.....szot lehetoleg leginkabb az ujjadoon ;)))))))))))))

pretty kitty 2014.02.05. 10:12:04

@Niobe: Megnyugvasszal hallom ;)))))

Szöszi 28 2014.02.05. 10:12:34

@Niobe: Én szinte sose veszem le a gyűrűimet, csak egyetlen esetben, amikor fasírtot vagy valami olyan sütit sütök amihez össze kell gyúrni a hozzávalókat :D

pretty kitty 2014.02.05. 10:14:31

Amud kivanci vadok Jokka mic colna jehhez a poszthoz........"Nem is kisportolt, nem gazdag.....DE bennem elindít valamit, nekem jelent valamit......100x jobb pasikat utasítottam vissza én, mert nem volt meg benne az… az a valami, amit nem tudok megfogalmazni....."

Niobe 2014.02.05. 10:17:31

@Szöszi 26: a karikát én sem, de ez elég bumszli és nem szeretek benne aludni. A nyakláncot is elég nehezen szoktam meg, most viszont már az zavar, ha nincsen rajtam. :)
A lényeg hogy megvan a kisz drágaszágom :D

Niobe 2014.02.05. 10:33:15

Slussz poén: a kávégépben tükröződve vettem észre a huncutot.

Nem királylány, csak nő 2014.02.05. 10:48:46

1. Valóban van olyan, hogy valaki nem akar épp kapcsolatot. Lehet, hogy ő is épp ki akar heverni valamit/valakit és jó neki most egyedül.

2. Téged nem a hatalmas szerelem bánt, hanem azt nem tudod feldolgozni, hogy egy középszerű pasi visszautasított, mikor te jobbnál jobb pasikat is elhajtottál már. Hát drágám ez ilyen. Szokd meg. A legjobb nő sem kell mindenkinek....

Niobe 2014.02.05. 10:48:58

@a libancmaffija kelesztanyja: :D Pedig ha azt mondja, ő igazából nőnek érzi magát, simán megússza :D Jó tudom, nem.

Namely 2014.02.05. 11:05:58

"Én nem félek a szerelem szót használni, tudom, milyen érzés, egy megfoghatatlan dolog sodrásába kerülni és szenvedni, gyötrődni miatta."
Ez a mondat egyértelműen megmutatja, hogy eddig a kapcsolatoknak csak az árnyoldalát láttad, tehát az érzelmeid mindig viszonzatlanok maradtak. Tehát rossz felé keresgélsz, és ráadásul úgy, hogy akit kiszemelsz, annak nem kellesz egy KOMOLY kapcsolatra, ráadásul ezt meg is mondod az elején a kiszemeltednek, és nem olyan magas a szinted, akiért szerelmet fognak hazudni.
"nála 100x jobb pasikat utasítottam vissza én"
Ne zavarjon meg, hogy egy sokkal jobb CSAK megdugni akar, komolyabbat nem.

Tanács: próbálj meg magadhoz illőt találni, és a szerelmet ne azonosítsd a szenvedéssel.
Megsúgom, hogy a szerelemtől BOLDOG leszel.

pretty kitty 2014.02.05. 11:46:09

Van ed paszi, nem ed millel
Bicepce szinc, megisz o kell
Total nem ed nad vacizdac
Megisz a cejelem megbac!!!!! <333333333

Nyomulnak lam 100col jobbak
De jaz en cejelmem amien vak
Elkuldom mind, nem kellenek
Nem kell masz cak az a nyomidelek!!!!

Mondtam neki mi jaz abla
De felejtosz vadok nala :((((((((
Mondtak en isz felejccem el
De nem tudom mel cak o jeldekeeeeel!!!!!!!!! :'(((((((((((((((((((

2.bp.blogspot.com/-NW4IoMgeHP0/T7QoY8Kzi_I/AAAAAAAAAnU/f21eBvZc-MU/s320/crying-woman.jpg

A Kleenex daltoanak a lecvenyalphoama:

g.foolcdn.com/img/editorial/kmbsp071012.png

;)))))))))))))))))))))))))))))) XDDDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2014.02.05. 12:16:28

Ti felvennetek ien cuccokat??

neszeszer.blog.hu/2012/10/03/j_adore_vanessa

Esz ha szok penszt adnanak elteee??? ;)))))))))))))))

Szöszi 28 2014.02.05. 12:24:43

@Niobe: Az a lényeg, hogy nem veszett el :D Én meg ma úgy elaludtam, mint a huzat. 7 év alatt másodszor :D Szóval nem rendszeres a dolog, de oooolyan jól esett :D

Niobe 2014.02.05. 12:26:27

@Szöszi 26: az a lényeg, ha jólesett :D

@a libancmaffija kelesztanyja: jézus. Akkor se. :)

greycup 2014.02.05. 12:47:13

@croesus: "talonpicsa"

Ma is tanultam valamit, már érdemes volt reggel felkelnem... :D

TBal 2014.02.05. 12:48:38

@Niobe: "A nyakláncot is elég nehezen szoktam meg, most viszont már az zavar, ha nincsen rajtam." - Mások a dohányzással vannak így... :)

TBal 2014.02.05. 12:51:58

Ja, egyébként a poszthoz:

@Nem királylány, csak nő: véleményét továbbgondolva, én azért tisztáznék a pasival egy alapvetö dolgot: A pasi most nem akar senkit, de egyébként elfogadná társnak a csajt, vagy a csaj nem az esete, és alapvetöen nincs esély? Mert azért nem mindegy...

TBal 2014.02.05. 12:53:20

@Niobe: hát, hogy eleinte rosszul vannak a cigitöl, de függövé válás után már az a zavaró, ha nem jutnak hozzá.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 12:56:40

@TBal: Szerintem ha megmondta, hogy nem szeretne tőle semmit, akkor az indok már kb. tök mindegy. Ha az első verzió van, akkor várjon rá lány? És meddig? Én biztosan nem várnék egy viszonzatlan szerelemre.

TBal 2014.02.05. 13:01:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem, csak ebben az esetben lehet egy olyan üzenetet hagyni, hogy "ha változna a véleményed, és én akkor (is) egyedülálló leszek, akkor szívesen megpróbálnám veled együtt".
Nem mondtam, hogy várni kell rá, mert bizonytalan, hogy eljön-e az idö, lehet addig keresgélni, esetleg mást találni, de nem hinném, hogy lehetöségként totál negligálni kéne. Lehet, hogy a srác szép lassan felépíti magában, hogy mégse lenne rossz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 13:06:12

@TBal: " "ha változna a véleményed, és én akkor (is) egyedülálló leszek, akkor szívesen megpróbálnám veled együtt"."

Szerintem ez már nagyon megalázó (ill. megalázkodás). Olyan mintha kb. szamárnak ajánlkozna. Legyen benne annyi tartás, hogy nem tesz ilyet!

TBal 2014.02.05. 13:12:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): ja, utána meg, ha megkérdezik, hogy hogy van, akkor jöhet a "szarul, de büszkén" válasszal.
Szerintem egy esetlegesen így induló kapcsolat is üthet ki nagyon-nagyon jól.

Én, ha nö lennék, én lemondanék a büszkeségemröl azért, hogy esetleg egy életre szóló párt találjak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.05. 13:15:28

@TBal: Vannak olyan szituk, amikor jelezni kell a másiknak, hogy mi a helyzet, mert előtte olyan dolog történt, ami miatt a másik tuti nem lépne. Ha visszautasít, akkor mi van? Tiszta a történet onnantól kezdve, nincs mi után áhítozni.
Ha meg jól jön ki...

TBal 2014.02.05. 13:24:36

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ha jól értem, akkor most egyetértettél velem - nö létedre :)
Meg van egy csomó olyan jó lelkü pasas, akikben sok vonzó tulajdonság van, meg, csak épp egy randira hívás meghaladja az aktuális bátorsági szintjüket...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 13:25:03

@TBal: Nekem nem lenne életre szóló párom az, aki már egyszer visszautasított. Akkor elfogadom, hogy nem én kellek és keresek mást.

Meg szerintem egy nőnél más. Kéne egy olyan nő, aki kúszik utánad és ha nincs jobb, hát jöhet? Mennyire becsülnéd?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 13:31:21

@TBal: "Nincs barátnője, és amikor egyszer egy őrült pillanatomban bepróbálkoztam nála, vagyis megmondtam neki, mit érzek, finoman visszautasított (és a finom visszautasítás is visszautasítás): azt mondta, most nem akar senkit. "

Nekem ez nem úgy tűnik, mintha lenne bármi esély. Randira hívás...:S Egyértelműen megmondta, hogy nem akar senkit (vagyis nem akarja a lányt).

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.05. 13:33:11

@TBal: Jól értetted. :)
Mondjuk én az olyannak, ahogy te fogalmaztál, nem vagyok híve. De feldobni a labdát igenis lehet. A párom szokta mondani, hogy a nem már a tied, ha teszel érte, lehet belőle igen is.

Αphelion 2014.02.05. 13:53:58

@TBal: Csak egy dolog hianyzik a csaj eredeti probalkozasabol, meg ebbol is: a lenyeg. Kicsit arra emlekeztet ez, mintha valaki odajonne hozzam, hogy nagyon nagyon szeretne nekem valamit eladni. En finoman elkuldom, hogy bocs most nincs penzem. Ha o erre visszakerdezne, hogy "Es kesobb ha lesz penzed, akkor se akarsz majd tolem vasarolni valamit?"...az szerinted mennyire lenne meggyozo? ;) Pont a lenyeg hianyzik belole: az, hogy miert is lesz nekem jobb attol, ha vasarolok tole. Mit szeretne nekem eladni, es miert lehet szamomra erdekes az a cucc?

Ha nem gyozott meg, akkor vagy tegye vonzobba szamomra az ajanlatat, vagy ha az nem megy, akkor tenyleg felejtsen el engem -- de az hogy "Es kesobb esetleg?" az nem noveli egy cseppet sem az erdeklodesemet.

Es ugyanez igaz a parkapcsolatokra is, nem azert fogsz vonzodni valakihez, mert szepen megker ra, hanem mert sikeresen felebresztette benned a vonzalmat. Ez talan a csajnak is sikerulhetett volna, ha arra koncentral hogy kihangsulyozza a pasi jelenleteben a csabito tulajdonsagait, nem pedig csak varja a csodat aztan egy "orult pillanataban" kiboki hogy "ize, szeretlek". Ez igy kurvara nem vonzo, nem csoda hogy a pasi nem igazan izgult ra ennek hatasara.

Niobe 2014.02.05. 14:37:32

@TBal: aha! Hirtelen nem volt világos a párhuzam. :)

Sadist 2014.02.05. 14:38:29

@Perihelion 2014: Az mégis milyen lett volna, ha letérdel elé és elkezdi gombolni a srác nadrágját? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 14:41:36

@Perihelion 2014: Na igen. Ez a "később sem lesz esélyem?" számomra az egyik olyan mondat, amivel totál elvágják magukat a pasik. :) Hódítson meg! Ne azt várja, hogy attól, hogy tetszem neki és ez megmondja, majd hirtelen szerelmes leszek.

Αphelion 2014.02.05. 14:42:15

@Sadist: Valoszinuleg azzal is *majdnem* annyira elijesztette volna, mint a szerelmi vallomassal ;) Kifinomultabb modszerek kellenek :)

TBal 2014.02.05. 14:45:48

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ebben kiegyezhetünk :)

@Perihelion 2014: Persze igazad van, én abból indultam ki, hogy esetleg ismerik egymást valamennyire, beszélgettek már egymással, és a stác tisztában van a csaj temperamentumával, hozzáállásával a dolgokhoz, az élethez, egyebekhez, szóval hogy már lehet valami elképzelése arról, hogy mit vállalna be egy igennel.

Αphelion 2014.02.05. 14:54:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ja jah, valoszinu a poszter csaj is veglegesen elvagta magat ezzel az akcioval, szoval igy mar tenyleg nem nagyon van mas valasztasa mint megprobalni elfelejteni. Ha a Sadist altal vizionalt jelenetet jatssza el, rovid tavon azzal se jar jobban, de azzal legalabb nem kerul bele orokre a pasi agyaban a "szexualisan erdektelen, csak baratokkent erintkezunk" kategoriaba ;)

TBal 2014.02.05. 14:59:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): Számomra ez pl. nem volna annyira egyszerü. Hol a határ a kitartó udvarlás és a zaklatás között? Akit szeretek és amúgy partneremnek kívánom, annak nem akarok ugyanis az agyára menni, kellemetlenkedni. Az ilyen nöi hozzáállásnak a párja férfiviselkedésben a levakarhatatlan pasi, akinek a "nem" az nem nemet jelent. Lásd pl. Mr. Collins-t a B&B-böl.

Αphelion 2014.02.05. 15:10:17

@TBal: Siman lehet hogy ismerik mar egymast ennyire, de akkor is, ha az a kerdes hogy "mit kell bevallalni?" az ugy mar reg remenytelen. A csabitas azt jelenti, hogy elenk *vagyat* ebresztesz a masikban, hogy veled legyen, nem pedig egyszeruen felveted neki mint lehetoseget, o meg majd meghanyja-veti magaban aztan eldonti hogy erdemes-e bevallalnia. A vasarlasi analogiara visszaterve, ez nem olyan mint amikor egy kozepszintu menedzser eldonti hogy milyen nyomtatot vegyenek a harmadik emeletre, hanem mondjuk mint amikor egy csokimanias bemegy az edessegboltba ;) :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 15:12:05

@TBal: "Az ilyen nöi hozzáállásnak a párja férfiviselkedésben a levakarhatatlan pasi, akinek a "nem" az nem nemet jelent. "

Na az előbbi pont erre a reakció! :D Mert ugye megkérdezi, kap egy nemet, majd megkérdezi, hogy "esetleg később?". Ez már nálam kimeríti az idegesítő nyomulás fogalmát. XD

Namely 2014.02.05. 15:18:54

@TBal:
"Hol a határ a kitartó udvarlás és a zaklatás között?"
kitartás: hejjesspasi
zaklat: nemhejjesspasi

;)

Αphelion 2014.02.05. 15:22:39

@TBal: "Hol a határ a kitartó udvarlás és a zaklatás között?"

Ha mukodik, akkor udvarlas, ha nem akkor zaklatas ;) De ez leginkabb csak pasi -> no iranyban jatszik be, a posztercsajnak nem kellett volna amiatt aggodnia hogy a pasi kihivja a rendoroket amiert a csaj tulsagosan csinosan oltozott meg zavaroan noiesen viselkedett a jelenleteben...

TBal 2014.02.05. 15:35:08

@Namely: Általában nem vagyok híve az ilyen leegyszerüsítéseknek itt az oldalon, de ez most nagyon talált :)

Father Justice 2014.02.05. 15:35:16

@Perihelion 2014: "..kihangsulyozza a pasi jelenleteben a csabito tulajdonsagait."

Itt inkább az volt a probléma, hogy nem nagyon volt mit hangsúlyozni.
Ha érdemben lett volna mit, hangsúlyozás nélkül is működött volna a dolog.

TBal 2014.02.05. 15:39:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): ez a saját farkába harapó kígyó esete: kíváncsi a válaszra, megkérdezi, de egyben ez az kérdés fogja befolyásolni negatív irányba a választ. Tanulság, hogy az ember nehogy közvtlen legyen merni egy Bundabandival, mert ráfázik, csakis a gondolatolvasás, célozgatás jöhet be - már ha Namelyi értelemben vett hejjespasiról van szó. De ha az illetö meg meri kérdezni, hogy ö hejjespasi-e, akkor meg az a gáz. Hja...

Αphelion 2014.02.05. 15:43:16

@Father Justice: Valami csak tetszett rajta azoknak a "100x jobb" pasiknak akik meg akartak donteni.

Αphelion 2014.02.05. 15:51:20

@TBal: Ez bizony igy van, nem csak Bundabandival hanem mindenkivel. Ha egy csaj _ahelyett_ hogy torodne a frizurajaval, oltozkodesevel, alakjaval, ahelyett hogy csabosan mosolyogna rad, stb., egyszeruen odamenne hozzad ugy ahogy reggel elomaszott az agybol es felenken elohozakodna azzal hogy szerelmes beled es akarsz e vele jarni, nem befolyasolna ezzel a "strategiaval" negativ iranyba a valaszt?

Annyi van, hogy tudni kell mitol doglik a legy. Mas nem mukodik :P

Father Justice 2014.02.05. 15:56:53

@Perihelion 2014: Az idézőjel teljesen indokolt, százszor jobbak valóban nem lehettek.

Életszerű feltételezés, hogy kb. 1 szinttel voltak jobbak Józsinál, de mivel ők valóban csak megdönteni akarták, külön kell kezelni a két kérdést. Egy, azaz 1 db patron ellövéséhez az átlagnál egy árnyalatnyival jobb bepróbálkozóknak az is elegendő ok lehetett, ha a posztírónak például formás mellei vannak.

Viszont nem elegendő ok Átlag Józsinak arra, hogy felvállalja a csúnya arcát, idegesítő nevetését, sótlanságát, {tetszőleges negatívum behelyettesítendő} a mindennapokban egy klasszikus kapcsolat keretében, ahol ráadásul még szerelmet is kell hazudnia a szexért, amennyiben ilyen szintű nőből (számára) jobbat is kap állandóra.

Namely 2014.02.05. 15:57:06

@Perihelion 2014:
"Valami csak tetszett rajta azoknak a "100x jobb" pasiknak akik meg akartak donteni. "
Igen. Van egy pinája, ahová lehet üríteni a nyolcadik rövid és a második foxy után.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 15:57:38

@TBal: Nem a gondolatolvasás, hanem a finom kezdeményezés, barátkozási szándék, beszélgetés, poénkodás, bókolás (de ne úgy, hogy szép a szemed, kő kóla? :D). És a célozgatás az igen! :D Azt lehet. Kimondani, megkérdezni, azt nem. Nem is tudom mit várnak, akik azzal jönnek, hogy "tetszel, járunk?" Mert nálam ilyen is volt. :) Ne hozzon zavarba ilyenekkel, mert nem tudok rá mit mondani. Ha mégegyszer megkérdezi, akkor meg tuti "nem" lesz belőle. :)

Azt meg végképp ne kérdezze meg, hogy szerintem hejjesspasee-e! XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 16:04:04

@Perihelion 2014: Pontosan! :) Kedvencem még, mikor full részegen összeszedi a bátorságát és odajön, kinyög valami tök béna szöveget arról, hogy szerinte jó csaj vagyok, tetszem, meg ilyenek és reménykedik, hogy erre + választ fog kapni. :S Nem tudom mit szólna, ha pl. én odamennék szétcsúszva, majdnem lehánynám a cipőjét, majd közölném, hogy egyébként nagyon bejön. :D

TBal 2014.02.05. 16:07:59

@Perihelion 2014: valszeg az átlagnál lerontaná az esélyeket, nálam nem feltétlen - én azt mondanám, hogy beszélgessünk, csináljunk közös programokat, ismerjük meg egymást valamennyire, elkötelezödés nélkül - azt szeretném, ha az igazi énje tetszene meg (vagy derülne ki, hogy nem tetszik), és nem a kirakat-énje. Illetve így rólam is kiderülhet valami, ami az ö értékeivel nem öszeegyeztethetö.

TBal 2014.02.05. 16:10:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): Te csaj vagy, te fogadod a kezdeményezéseket, nem vágod, hogy mekkora gátat kell átlépnie egy (különösen egy félénkebb) fiúnak egy ilyen lépéshez. Te az vagy, aki ad az ilyenek önbizalmának még egy pofont.

Αphelion 2014.02.05. 16:13:43

@Father Justice: @Namely: Ez is egy lehetoseg, ezt elismerem. De szerintem abbol hogy a pasi elutasitotta, nem lehet egyertelmuen arra kovetkezetni hogy remenytelenul alacsony szintu, csak arra hogy az adott konkret probalkozasaval nem sikerult bevonzania a pasit. Ha ugyesebben csinalta volna, elofordulhat hogy mukodhetett volna. Vagy ha ennel a pasinal nem is, mert egyszeruen nem az o esete, masnal talan igen.

Ha azt nezzuk hogy:

1. A fiatal csajok kozott eleg elenyeszo szamuak azok, akik annyira rondak hogy ne tudnanak egy kis tuninggal teljesen elfogadhato peldanyt csinalni magukbol

2. Az a hozzaallas, amivel a pasinal probalkozott, gyakorlatilag *garantalja* a kudarcot

akkor inkabb valoszinusitheto az, hogy egyszeruen rosszul adta el magat, mint az hogy abszolut nem is volt mit eladnia.

Namely 2014.02.05. 16:14:59

@Bundabandi (Cookie Bunny):
" Nem tudom mit szólna, ha pl. én odamennék szétcsúszva, majdnem lehánynám a cipőjét, majd közölném, hogy egyébként nagyon bejön. :D "
mégis szerinted mit szólna? Hazavinne, megkúrna, utána reggel azt mondaná burkoltan, hogy húzz a faszra....

Namely 2014.02.05. 16:22:47

@Perihelion 2014:
"teljesen elfogadhato peldanyt"
A saját szintjén elfogadható vagy a vágyott szinten elfogadható? Egy éjszakára elfogadható, aztán ha végeztünk senki sem tudja meg, hogy megdugtam, vagy végig kell menni vele az utcán, és a bnőmnek mondani mindenki előtt?

Na ez a nagyon nem mindegy.

Αphelion 2014.02.05. 16:24:26

@TBal: "mekkora gátat kell átlépnie egy (különösen egy félénkebb) fiúnak egy ilyen lépéshez."

Ezt most nem tudom pontosan miert emlited, de kicsit olyan mintha egy nem tul nepszeru enekes azt magyarazna, hogy az emberek nem tudjak mekkora gatat kell neki atlepnie ahhoz, hogy kialljon a szinpadra. Gondolom azt nem kell magyarazni, hogy ettol a szamai nem lesznek jobbak? ;) :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 16:30:09

@TBal: Na ehhez kell egy bizonyos szimpátia, egy pozitív első benyomás róla. Nem?

A másikra: én értem, hogy ehhez nagy bátorság kell, csak sajnos sokszor elszúrják. Nyomulnak, nagyon görcsösen be akarnak vágódni, szörnyű szövegekkel (van, hogy betanult dumákkal). Vagy esetleg vagánykodnak a haverok előtt, beszólogatnak. Nálam még egy ilyen sem rúgott labdába. Az összes, akivel bármi is lett, úgy kezdődött, hogy beszélgettünk, mindenféle témáról, megismertük egymást, jól éreztük magunkat, sokat nevettünk. Ebből alakult ki a vonzódás, majd a szerelem. Nem abból, hogy "jó csaj vagy, járunk?", meg "figyu, add már meg a számodat!"

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 16:31:20

@Namely: Szóval nem érném el a célomat. :D

Αphelion 2014.02.05. 16:33:30

@Namely: A szobanforgo "nem tul nagy durranas" faszi altal realisan megcelozhato szinten. Ami azert nem olyan magas szint hogy ne tudna 10 budapesti huszoneves csajbol minimum 7 siman hozni ;)

Aztan persze nem irja a sajat korat a poszter, ha valami bibircsokos vasorru baba akkor nyilvan teljesen mas a helyzet XD

Namely 2014.02.05. 16:38:27

@Bundabandi (Cookie Bunny):
magyarul azt érnéd el, mint józanul. Semmit. Ha bejössz a pasinak, akkor hiába vagy atom részeg, kócos, sáros, stb, akkor is összejön. Ha a bnőmet így láttam volna meg, és lehányja a cipőmet, akkor is együtt lennénk most.
És a másik oldal is igaz: ha ott illegeti magát előttem egy lány illedelmesen, szépen felöltözve, DE nem jön be, akkor nem, és kész. Lehet bármilyen jó szövege, stílusa, "kisugárzása", stb, nem: akkor csak max egy olyan dugás lesz, ami 1 éjszaka, aztán annyi.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.05. 16:46:03

@Namely: Akkor nem vagyunk egyformák. :) Nekem a viselkedése is fontos, nem csak az, hogy külsőre bejön-e. Pl. ha részegen odamászik, akkor nem kéne, akárhogyan is néz ki.

Namely 2014.02.05. 16:56:43

@Perihelion 2014:
(PP: PoszterPicsa és BN: a barátnője beszélgetnek a diszkóban):
BN: -Ohhh, Juci, ez a pasi nem túl nagy durranás, emlékezz, ennél 100x jobb pasik is nyomultak már rád (akik csak meg akarták dugni)
PP_ -Igen, így van, szerinted is valami gond van vele, hogy nem nyomul rám, nem kellek neki?
BN:- Hát persze, csak egy bolond nem kezd egy olyan jó csajjal, mint te vagy... (mert az őszinteség nem erénye)

Αphelion 2014.02.05. 16:57:11

@Namely: Jo mert a baratnod szupermodell kategoria, neki nem nehez vonzonak lennie ;) meg amugy sem ezeken a dolgokon volt a hangsuly, hanem a benazason. A bena, inkabb szanalmat mint vonzalmat ebreszto beprobalkozason, osszevetve az ugyes, profi modon kivitelezett csabitassal.

Αphelion 2014.02.05. 17:04:16

@Namely: Probalok rajonni hogy ezzel mit akarsz mondani, de nem sikerul :) Szerinted a pasi nem olyan atlagos mint amilyennek a csaj beallitja? Vagy mire gondolsz?

Αphelion 2014.02.05. 17:09:50

Szerintem:

a pasi 10/4 (de a csaj vmi miatt 10/9nek latja)
a csaj alapjaraton 10/5
a csaj a pasi szemeben a probalkozas utan: 10/0
a csaj ha kicsit osszekapna magat: 10/7

Namely 2014.02.05. 17:15:55

@Perihelion 2014:
arra, hogy a lány kb egyszintű 4/10-es a fazonnal, de már 6/10-esek is dugták volna 1-2 alkalommal, de ő komolyabbat akart. A csaj bnői azt mondják, hogy átlagos a faszi, de a bnőjük SZERINTÜK jobb, mivel már jobb is dugta volna.
Ezt a kiszemelt pasi nem tudja, ő csak látja az átlaggizit, de most mást dug, de azért talonban tartja, hátha ínség lesz.

Father Justice 2014.02.05. 17:29:27

@Perihelion 2014: Teljesen kizárható, hogy a faszi szintje alacsonyabb legyen egy olyan nőénél, aki egyáltalán előhozakodik azzal, hogy őt 100x jobb kanok is sunázták volna, de lepattintotta őket. Ez csak abban az esetben lenne elképzelhető, ha Józsi baromi jól keresne, de a posztból egyértelműen kiderül, hogy csóró.

A szintet az ilyen értelemben vett (rámozdulás típusú) próbálkozás és nempróbálkozás nem módosítja, az csak a kapcsolat létrejöttének valószínűségére lehet kihatással. A 10/5 => 10/7 irányú változáshoz nem kicsit kellene összekapnia magát a nőnek, mert természetes (nem műtéti) módszereket feltételezve kb. csak az étrendváltoztatás - aktív testformálás - bőrtónus alakítás eszköztár áll a rendelkezésére. A többi metódus csak optikai tuningra lehet elegendő.

Αphelion 2014.02.05. 17:45:27

@Father Justice: A no szemeben nem is alacsonyabb a faszi szintje az ovenel, mert mint irtam o valami lokalis perverzioja miatt 10/9nek latja.

Ha a szintet a kinezet meroszamanak tekintjuk, akkor tenyleg igaz mindaz amit a masodik bekezdesben irtal, en viszont ebben a kontextusban most altalanos vonzalmi szintre gondoltam, igy jott ki a 0, illetve igy versenyezhetne a csaj olyanokkal, akik kinezet alapjan 10/7esek de amugy a viselkedesuk kevesbe vonzo.

Namely 2014.02.05. 17:48:31

@Perihelion 2014:
A 10/5---->10/7 neve red bull/pezsgő

Joe69 2014.02.05. 19:26:15

Fogyj le posterina, tanulj meg szopni, és vállalj be egy diszkrét szeretői viszonyt: késő este odamész, kora reggel elhúzol, hetente 1-2 szer. Menni fog.
süti beállítások módosítása