HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/02/07/a_pasinak_honapokra_nyoma_veszett

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr55803236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2014.02.07. 11:51:26

A pasinak hirtelen sürgős dolga akadt. Máshol.

Father Justice 2014.02.07. 11:53:22

@mütyür: @Bundabandi (Cookie Bunny): Két külön kategóriáról beszélünk. A kóros hazudozó csont nélkül hazudik mindenkinek különösebb indok nélkül, akkor is, ha átlátszó a dolog. A sumák széltoló viszont akkor hazudik, amikor az érdekérvényesítéséhez ez szükséges, de akkor általában ügyel a részletekre és hagy magának menekülési útvonalakat is.

Ezért nem véletlen a különbség a lebukást követő reakciók között sem: a kóros hazudozó röhög egyet, megvonja a vállát, és hazudozik tovább - valaki másnak. A sumák széltoló ezzel szemben egy ütközet elvesztéseként éli meg, amikor menthetetlenül lebukik. Ezért kezd el önigazolni, vádaskodni, visszatámadni, fikázni. Úgy érzi, veszendőbe ment a sok befektetett energia.

pretty kitty 2014.02.07. 11:59:03

Cazadiiiiiiik!!!!!! :PPPPPPPPPPPPPPP

mütyür 2014.02.07. 12:02:22

@Father Justice: nemnemnem. a kóros hazudozó sem von vállat. szemmel láthatóan kétségbeesik (konkrétan látszik rajta, hogy forog az agya, hogy bújjon ki a kutyaszorítóból) és/vagy még szövevényesebb hazugságáradatot produkál. és természetesen jönnek a nagyon durva lelki manipulálások, ki mire vevő. szülőkkel szemben a besértődés/duzzogás, partnerrel meg passzív-agresszíveskedés.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.07. 12:03:16

@Father Justice: "Ezért kezd el önigazolni, vádaskodni, visszatámadni, fikázni."

Én ezt a kóros hazudozó jellemzéséhez írnám.

"a kóros hazudozó röhög egyet, megvonja a vállát, és hazudozik tovább - valaki másnak. "

Ezt sem így látom. Nagyon is zavarja őket, ha lebuknak és erre jön a fenti reakció.

Szerintem inkáb a sumák széltoló vonja meg a vállát, hogy "na ez most nem jött be" és megy máshoz.

mütyür 2014.02.07. 12:03:39

hja és pont fordítva, pont a széltoló az, aki vállat von és keres más palimadarat

pretty kitty 2014.02.07. 12:10:06

@akut schizo effektív pszichózis: Ennijo jed DJ, en a Palelmoji Club Nostraba lattam fellepni mikol tleningen voltam:

youtu.be/-ZpjQuk0cPQ

;))))))))))))))))))))))))))))))

Niobe 2014.02.07. 12:10:33

@mütyür: @Bundabandi (Cookie Bunny): inkább itt is jelleme és helyzete válogatja szerintem, simán összeomolhat egy kóros is, ha valaki olyan előtt bukik le, aki számít neki. Jelleme alatt meg úgy vélem, ha ő maga is szenved a hazugságoktól, de nem bírja ki, hogy az igazat mondja.
Olvastátok a Boltkórost? Abban tök jól leírja (amúgy meg véraranyos kis könyv), hogy az alapvetően okos lányka hogyan szövi maga köré a hazugsághálót, amibe egyre jobban belegabalyodik, a vásárlási mániája miatt. Persze ott jó a vége mindennek, de a valóságban is simán el tudom képzelni, hogy valaki szenvedjen önmagától.

mütyür 2014.02.07. 12:16:29

@Niobe: akkor én nem az összeomlósat fogtam ki anno :) elhiszem, hogy szenved tőle, de ha vki fontos neki, akkor kérjen segítséget. én soha, semmilyen megbánást nem tapasztaltam, soha sem kaptam még egy bocsikát sem. ehelyett én voltam a szar :)

Father Justice 2014.02.07. 12:19:14

@Niobe: Erről van szó, az számít, hogy van-e tétje a hazudozásának. Tétje pedig akkor van, ha valakinél el akar érni valamit. Nehezen tudom elképzelni, hogy egy kóros hazudozó összezuhanjon, amikor a szomszéd Rozi néni szembesíti azzal, hogy valójában nem is volt ott a szomszéd falu legutóbbi farsangján. Attól persze adott célszemélyekkel szemben még viselkedhet sumák széltolóként is, de arra pont az érvényes, amit már leírtam. A hegedűművész egyérteleműen sumák széltoló, de hogy egyúttal kóros hazudozó is, csak akkor derülhetne ki, ha Aliz jól kifaggatná a környezetében élőket.

Niobe 2014.02.07. 12:19:26

@mütyür: már ha az a példány szenvedett tőle... ezt sajnos nem tudhatjuk.
Igen, ilyenkor csak szakember segíthet szerintem is, illetve ha az illető önmaga felismeri, hogy milyen irányba megy, és képes változtatni. Maga a felismerés sajnos édeskevés...

Niobe 2014.02.07. 12:20:56

@Father Justice: szerintem arra nincs kedve. Mondjuk tanulmányi szempontból értékes példány ez a hegedűs ember, legalább. :)

mütyür 2014.02.07. 12:24:43

@Father Justice: nem. a széltoló okosan építi fel a hazugságait, mert pontosan az a cél, hogy ne bukjon le. egy szélhámos sosem fog olyan baromságot hazudni, hogy morriconéval koncertezett, mert túlzás és esélyes a gyors orronkoppintás.

@Niobe: édeskevés, de legalább az első lépés :)

mütyür 2014.02.07. 12:26:05

@Niobe: lassan mégis arra fogom biztatni királylánykát, hogy maradjon vele kapcsolatban, hogy többet tudjunk meg =)))))

Niobe 2014.02.07. 12:28:57

@mütyür: kajak én is hajlok erre, de persze ezt ő dönti el. Nem veszélytelen játszma és a szórakozás illetve tanulmányozás végett sem sodrunk senkit veszélybe. Nem valamelyik "elszabadul a gyilkos vírus, de a biztonsági őr az utolsó pillanatban meglép a családjával" regényben vagyunk. Ráadásul az a balfasz bitziőrnek mindig balul sül el, mert ő lesz a nulladik beteg :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.07. 12:29:47

@Niobe: Azt én is el tudom képzelni, hogy szenvedjen önmagától. A kóros viszont szerintem már rutinos, nem ruhan meg annyira, ha lebukik.

@mütyür: akiket én kifogtam (férfi és nő is volt közöttük) azok leginkább csak hallgattak, ha szembesítettem őket a hazugságukkal. Ill. inkább úgy mondom, hogy amíg menthetőnek érezte a helyzetet, addig támadott, terelt és mikor rábizonyítottam, hogy hazudik, na akkor hallgatott mélyen.

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 12:34:19

@Father Justice:
"Amikor tudatosult benne, hogy ebből sem sunázás, hirtelen olyan magasra szárnyalt, ahol érthetetlen, hogyan vehetett észre egy képzetlen, folyton bakafántoskodó vidéki libát egyáltalán. Ez már csak így szokott lenni."

Volt egy ilyen mondta korábban, mikor érdeklődtem, hogy hogyan találta őt meg Morricone és miért pont őt kérte fel.
- Én nem egy átlag ember vagyok. Nem szoktam csak úgy találkozni senkivel.

Ezzel utalva arra, hogy érezzem magam megtisztelve, hogy velem találkozni akar. De gáz...

Dr.Rekettyés László 2014.02.07. 12:35:18

@mütyür: Persze, és akkor három nap múlva már azt állítja majd a hebegőművész, hogy ő maga Morricone.

mütyür 2014.02.07. 12:35:49

@Niobe: mmmm, végítélet :)))

@Bundabandi (Cookie Bunny): igen. a hallgatás arra jó, hogy hátha elfelejtődik a dolog.

Niobe 2014.02.07. 12:36:55

@Nem királylány, csak nő: nézd, ez még a jobbik eset, hogy ennyire nyilvánvalóan tolja a kamut, sokkal rosszabb, amikor Neked kell kihámozni és még te érzed szarul magadat, hogy biztos igazat mondott, csak félreértetted... a bunkó sértéseit meg sem kell hallani, ennyi öröme maradt a türhőnek, más se...

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 12:37:14

@Niobe: @Father Justice: Most mondjátok, hogy nem hozok rohadt jó kis sztorikat nektek? :)))

mütyür 2014.02.07. 12:37:16

@Dr.Rekettyés László: =)) ha emiatt megtanul olaszul, nem is rossz :)

"hebegőművész" ;DD

Niobe 2014.02.07. 12:37:34

@Dr.Rekettyés László: hebegőművész, LOL :)

@mütyür: Kingből jeles :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 12:38:16

@Niobe: Igen, azzal bukott be, hogy túl nagyot akart hazudni. Ha óvatosabban tolja, akkor simán beetet bárkit az ilyen akár hosszú időn át is...

mütyür 2014.02.07. 12:39:13

@Niobe: de ha nem is magadtól kínzod magad azzal, hogy biztosan félreértetted, majd jön vele ő :)

Niobe 2014.02.07. 12:39:58

@Nem királylány, csak nő: na ezért ijesztő inkább, mint szórakoztató. Mondjuk mivel itt tudjuk, miről van szó, kevésbé ijesztő, de amúgy...

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 12:41:03

Csodálkoznék ha ezek után még jelentkezne, de ha igen, akkor mindképp megírom ,hogy mivel állt elő. Lehet lemondja a premiert 15-én és személyesen elvisz Morriconéhoz. Na akkor majd hiszek neki :DDDDD
Hebegőművész :DDDD

mütyür 2014.02.07. 12:42:13

@Nem királylány, csak nő: egyébként tegnap azzal szórakoztam, hogy prószáltam kideríteni a zenekar tagjainak nevét, hogy nézd át, egyáltalán szerepel-e hősünk benne, de sajna nem találtam sehol ilyen listát :(

Niobe 2014.02.07. 12:42:55

@mütyür: az már más, teljesen más tudati szinten hat, ha magadat győzködöd, mintha azt is kívülről próbálják beadagolni.
Inceptiont láttad? Pont ez volt benne a lényeg, hogy a befolyás alá vont faszi saját magától döntsön úgy, ahogy ők akarják. Na azt a filmet nagyon megérte megnézni, tetszett. De ez a Wall street farkasa ez egy akkora szar lett, hogy úristen. Capribogyót jó színésznek tartom, ebben is jó volt, de Scorsese valahogy elengedte a gyeplőt - tény, ezzel a túlzott képi és cselekményábrázolással érte el a kellő hatást. Ezzel együtt nekem ultrasok volt.

Father Justice 2014.02.07. 12:43:45

@mütyür: Az, hogy a szélhámos mennyire okosan építi fel a hazugságait, elsősorban a saját szellemi képességeitől és a másik fél vélelmezett dörzsöltségétől függ. Az pedig, hogy mekkora hazugságo(ka)t lát indokoltnak, az elérendő céltól.

A hegedűs faszi azért nem feccölt túl sok energiát a kiskapuk beépítésébe, mert nem nézte ki Nemkirálylányból azt, hogy elkezd majd foglalkozni az ellentmondásokkal és furcsaságokkal. Ugyanakkor fajsúlyos hazugságokkal próbálkozott, mert megállapította, hogy az anyagi helyzete nem teszi lehetővé a saját maga és a sunázandó nő közötti szintkülönbség zökkenőmentes áthidalását. Ezért folyamodott az "elkápráztatáshoz", ami ingyen van.

Nyilván ha tiszta lappal újrakezdhetné, valamivel kisebbeket és jóval átgondoltabban hazudna, de ez a szekér már elment. Mi marad? Egy kis lefitymálás és fikázás, még utoljára odaszórva.

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 12:44:49

@mütyür: ő nem játszik abban a zenekarban amúgy...ezért nem is értettem, hogy mit keresne ő ott.... Ő azt mondta, hogy az a megtiszteltetés érte, hogy csak a nyitó koncerten játszik szólistaként a zenekar előtt. Később meg már csak a zenekar. Amúgy aki nem ebben a világban mozog, annak elég sok mindent be lehet adni, hisz nem tudja, hogy mennek a dolgok. De nekem marha gyanús volt az egész...

mütyür 2014.02.07. 12:46:33

@Niobe: inception-t láttam és baromira nem tetszett :o a wall streetet meg akarom nézni, de nem hiszem, hogy már fellelhető a netes dvd-tékában ;)

@Father Justice: továbbra sem értünk egyet :) nem hiszem, hogy éltél-e együtt huzamosabb ideig ilyen beteg emberrel :)) mondjuk persze örülj neki :))

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 12:46:54

@Father Justice: de hogy nem jutott eszébe h legalább a dátumot csekkolja?

mütyür 2014.02.07. 12:49:08

@Nem királylány, csak nő: mert nem logikus úton hazudik, hanem az alkalom szüli. ezért nem széltoló

Niobe 2014.02.07. 12:49:38

@mütyür: nu mesélj, mi nem tetszett benne? Nem meggyőzni szeretnélek az ellenkezőjéről, csak érdekel :)
Wall streetet még csak torrentről lehet beszerezni, de már egész normális kamerás cuccként. A hang az sajnos olyan, amilyen, de ettől simán élvezhető lett volna.

Tegnap néztük meg a hasonló elvekre alapuló Vakszerencse c. filmet, abban Nyaffleck játszik meg Timberlake, őket is szeretem, de ez a film sem bírt megfogni. Valahogy nem kötött le, pedig nem volt rossz ötlet, mondjuk nem tudom, ez is valós történetre alapszik-e, mint a Wall street.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.07. 12:50:29

@Niobe: Az Inception jó volt! Nekem is tetszett. Kicsit Mátrixos, hogy akkor mi a valóság és mi nem. :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 12:50:45

@mütyür: ekkorákat nem mernék hazudni bakker :DDDD

mütyür 2014.02.07. 12:52:20

@Niobe: konkrétan gőzöm nem volt, miről akar szólni az egész :DDD kolléga áradozott róla, hogy mennyire faca film, én meg csak bámultam rá bután :D lehet újranézem az alapján, amit írtál, hogy miről szól :D

Szöszi 28 2014.02.07. 12:53:17

@Niobe: Dicaprio egy Isten <3 :D :D Nem tudom erre miért csak 26 éves koromban jöttem rá, de megtörtént :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.07. 12:54:18

@mütyür: A Wall Str-ről mi úgy jöttünk ki, hogy hát izé jó is volt, meg nem is. Szerintem Kapribogyó jól játszott benne, de nem az én világom a film. Viszont a 3 órát meg sem éreztem, szóval sodort végig a cselekmény. Ami nagyon nem tetszett benne, hogy olyan dolgokon "kellett volna" röhögni, ami valójában kicsit sem vicces, ha belegondol az ember.

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 12:54:23

@Szöszi 26: A legjobb amiben játszott a viharsziget

Szöszi 28 2014.02.07. 12:54:58

@Nem királylány, csak nő: Úgy, hogy kétlem, hogy azt gondolta volna, hogy na, majd biztos annyira bizalmatlan, hogy jól szétguglizza a koncerteket meg azt, hogy mikor hol kéne lennem valójában :D Ennyiről lehet szó pusztán, beszopta a nyomi, így járt :D

mütyür 2014.02.07. 12:55:33

@Nem királylány, csak nő: én arra tippelek, hogy az arányokkal nincsenek tisztában. nem tudnak "okosan" hazudni.

Szöszi 28 2014.02.07. 12:56:24

@Nem királylány, csak nő: Igen, akkor szerettem belé valamikor tavasszal, amikor láttam a Viharszigetet, és azóta bepótoltam az filmbeli elmaradásaimat vele kapcsolatban :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 12:56:59

@Szöszi 26: ja igaz. Ahogy arra is kicsi volt az esély, hogy rákeresek, hogy Morricone merre volt hétvégén. És basszus még kép is volt róla, meg beszámoló, hogy épp Pesten volt. Micsoda mák :DD

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 12:59:04

@mütyür: igen. szerintem amikor bejön egy kisebb hazugság, akkor mernek szintet lépni...aztán a végén határ a csillagos ég...amíg le nem buknak.
Mondjuk mikor azt mondta, hogy iphone-ja van, aztán később, meg hogy nem vitte magával a telefont, mert csak egy szar Lidl-s csomagban van és kint nem működne, meg különben is fizetős wifi volt csak a szállóban, akkor már tudtam, hogy hazudik.

mütyür 2014.02.07. 13:00:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): én ki sem bírnék 3 órát moziban :D

Niobe 2014.02.07. 13:00:47

@mütyür: ha épp úgy akad, szerintem érdemes. Használható gondolatok voltak benne.

@Szöszi 26: :DDD Nekem pasiként nem jön be, de mint színész, kifejezetten jó alakításokat nyújt.

Nekem meg közel 38 évesen kell rájönnöm, hogy a zsálya egy isten. Ezek a drága pudingfejűek egész egyedi szendvicskreációkat tudnak árusítani, de ez a pulykás szendó jégsalátával, paradicsommal, uborkával, hagymával és zsályával elképesztően jó. Mondjuk hasonlóan jólesett a "Chicken tikka" is, abban a csirkehusi mellett mentalevelek is vannak, rettentően meghökkentő íze van elsőre, de finom. A zsálya meg a menta itt nagyon népszerű.
Röhej, de a fish and chips nevezetű angol népi ételt még egyszer sem köstoltam meg, amióta itt élek, utoljára Mo-on ettem. Pedig az sem lehet rossz.

Father Justice 2014.02.07. 13:01:16

@Nem királylány, csak nő: Annyira buta libának nézett, hogy nem feltételezte, hogy utánanézel a dolgoknak akár ilyen szinten is. Ez abból is kristálytisztán látszik, amit búcsúzóul az orrod alá dörgölt. Az ilyen széltolók akkor mondanak igazat (ebben a kontextusban: az igazi véleményüket), amikor már nincs vesztenivalójuk.

Namely 2014.02.07. 13:03:13

Amúgy a Viharszigetben nem játszott a Hegedűs?

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 13:04:38

@Father Justice: A vicc, hogy ő a vidéki gyerek... ott nőtt fel, csak később költözött a városba. Nálam meg pont fordítva. Most élek vidéken, de a városban születtem és éltem jó ideig. :))) mondjuk ennek pont semmi jelentősége. A lényeg h alábecsült ;)

mütyür 2014.02.07. 13:05:57

@Namely: dede! csak sajnos kivágták a végén az ő részeit sajna ;)))

@Niobe: ma leülök és megnézem :) meg anno olyan szar minőségben szedtem le, hogy a film felét nem is láttam :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.07. 13:07:36

@mütyür: Előtte kérdezte az emberem, hogy a mosdóba elmegyek-e. Mondom nem, nem kell. Hát a végén úgy kotortam kifelé, hogy porzott utánam a mozi! XD Igazából nem is néztem, hogy milyen hosszú lesz a film.

@Nem királylány, csak nő: Igen, a Viharsziget is jóóó!

@Niobe: Pasiként nekem sem. A Farkasosban meg kifejezettem hülyén nézett ki azzal az önbarnítós fejjel, meg hátranyalt hajjal. :S Brrr!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.07. 13:08:49

@Namely: De, tuti! Ott állt a háztetőn és kétszer majdnem látszott is. :D

mütyür 2014.02.07. 13:10:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): :D nem értem, miért kell egyre hosszabb filmeket csinálni...

Niobe 2014.02.07. 13:11:09

@mütyür: na, az a másik, ami alapvetően mínusz két pont a tízből. Ha ergya fos a minőség. De inkább akkor már várok plusz két hetet és csak utána szedem le...

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pedig zseniális kifejezőeszköz volt ez is. Scorsese ügyes fiú, mondhatni inkább velem volt a baj, mint a filmmel :D

@akut schizo effektív pszichózis: nálam eddig a sós-ecetes chips elnökesélyes :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.07. 13:11:44

@Nem királylány, csak nő: Én úgy tapasztaltam, hogy a vidékről Pestre költözött emberek egy része azt hiszi, ettől lett ő valaki. :D Mert ő most akkor már pesti! A tősgyökeres pestiek nincsenek annyira elszállva, mint az ilyenek.

Nem királylány, csak nő 2014.02.07. 13:19:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szegénykém, már nem tudta, hogy mivel sértegessen.
Egyébként én a helyében, ha tényleg párizsban lettem volna és valaki hazugnak állít be, akkor nem a másikat kezdem sértegetni, hanem szimplán sokkal jobban kikértem volna magamnak, hogy mit képzel, hogy ilyet gondol és vérig sértődtem volna?????

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.07. 13:24:43

@Nem királylány, csak nő: Tudom, csak továbbgondoltam. :D Mert az ilyeneknek már mindenki "lesajnált vidéki", aki nem Pesten él éppen.

Niobe 2014.02.07. 13:46:39

@Nem királylány, csak nő: @Bundabandi (Cookie Bunny): pedig ez akkora ökörség, mintha az emberen múlna, hol pottyan ki a nagyvilágba...

mütyür 2014.02.07. 13:47:55

@Niobe: háát, lehet hinni abban pl., hogy mi döntjük el, hova szülessünk :))

Niobe 2014.02.07. 13:53:13

@mütyür: lehet persze, de az inkább az abban az életben megoldandó feladatok miatt lehet érdekes, meg szerintem az helyfüggetlen a legtöbb esetben. Biztos vannak speciális helyzetek, amikor egy adott országban korlátozva vagy és máshova kell menned, hogy megvalósíthasd az ötletedet/célodat.

mütyür 2014.02.07. 13:56:06

@Niobe: :)) orbánvetyánknak pl. pont ide kellett születnie, hogy megmentse az országot :)))

Niobe 2014.02.07. 13:59:49

@mütyür: fene tudja, lehet, hogy sok embernek ez kell, hogy rádöbbenjen dolgokra és lépjen. Akár más országba is :D
Amennyit Magyarország befolyás alatt volt volt tartva innen-onnan évszázadokig, ez a pár év már alig nyom a latban... hmmmm?

mütyür 2014.02.07. 14:02:10

@Niobe: főleg nekem, én már öreg vagyok, mindegy :)))

Niobe 2014.02.07. 14:06:47

@mütyür: mindegynek nyilván nem mindegy :P
Az ember általában jót akar magának és a szeretteinek, nem pedig szenvedést. Különben is, ha nem lesz nyugdíj, milyen macskás nyugger öregasszony leszel? :)

Niobe 2014.02.07. 14:15:31

@mütyür: :DDD
Mert az egy életcél, értem :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.07. 14:18:37

@Niobe: "inkább az abban az életben megoldandó feladatok miatt lehet érdekes"

Nocsak! Te is hiszel az ilyesmiben? :)

Niobe 2014.02.07. 14:19:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): mérsékelten ezozizzencs vagyok, de a nagyon végletes bullshitre nem vagyok fogékony. :)

mütyür 2014.02.07. 14:22:29

@Niobe: nem életcélt kérdeztél :P mire odaérek már olyan magas lesz a nyugdíjkorhatár, hogy aktív dolgozóként fogok megdögleni, úh nem aggaszt a nyugdíjkérdés.... fityisz úgyis elvette, nyugodt vagyok, hogy az állam majd gondoskodik rólam :D

mütyür 2014.02.07. 14:25:42

na jóhétvégét :)

Niobe 2014.02.07. 14:26:45

@mütyür: végül is, ha nem idegesít, az csak jó.
Jópihit.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.07. 14:28:02

@Niobe: Én is, bár egyesek szerint már az is bullshit amiben én hiszek. :) Spec. a reinkarnációban, az életek alatt megoldandó feladatokban hiszek.

Niobe 2014.02.07. 14:40:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): a reinkarnációban én is, mert valami oka kell legyen, hogy veszel mondjuk két huszonöt évest, és az egyik tizenöt éves agyilag, a másik nyolcvan. Bölcsesség máshonnan honnan jönne...?

Btw, valaki nem ismer olyan weboldalt, ahol két város térképét egymásra tudod pakolni (lehet húzogatni, hol legyen a közepe), és megnézni? Persze azonos léptékkel.
Csak kíváncsi lennék, megnéznék pár dolgot.
Ha nincs ilyen weblap, valaki nem akar csinálni? :)

Szöszi 28 2014.02.07. 14:52:15

@Niobe: Múltkor erről néztünk egy dokumentum filmet a párommal, hogy egy kisfiúban egy 2. világháborús pilóta reinkarnálódott, aztán próbálták a filmesek mindenhogy megcáfolni a dolgot, de nem sikerült nekik, szóval annyival zárták le a helyzetet, hogy igaz, a kisfiú a pilóta.

Father Justice 2014.02.07. 14:54:56

@Niobe: 15 vs 15: genetika, körülvevő közeg szintje, élettapasztalat.

Niobe 2014.02.07. 14:55:57

@Szöszi 26: hát, vannak érdekes dolgok földön és égen, amiket nem igazán lehet megmagyarázni... oké, mindjárt visszajönnek a fiúk ebédből, és jönnek az erősen hónaljszagú magyarázatok :)

Niobe 2014.02.07. 14:56:42

@Father Justice: "mindjárt visszajönnek a fiúk ebédből, és jönnek az erősen hónaljszagú magyarázatok"

Quod erat demonstrandum. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.07. 15:02:30

@Niobe: :D Nem is kellett sokat várni!

Én viszont már húzok haza, jó hétvégét!

Szöszi 28 2014.02.07. 15:08:58

@Niobe: Naná, már várom :D De egyébként nem zavar, ha valaki valamiben nem hisz, csak attól más még hadd gondolja már igaznak :D Én felőlem aztán kamu is lehetett, erőlködtek ott a filmesek is, aztán úgy döntöttek, hogy benyelik és elfogadják azokat tényeket amiket nem tudnak sehogy kimagyarázni :D

Niobe 2014.02.07. 15:11:31

@Szöszi 26: engem sem zavar, amíg nem próbálja másokra erőltetni - na a vallásokat ezért nem kedvelem, már az erőltetős fajtát. Fura, de buddhistát még nem láttam habzó szájjal papolni, de egyebet már igen. Ezért azt egy picit kedvelem. :)

Father Justice 2014.02.07. 15:12:33

@Niobe: Már mitől lenne ez hónaljszagú? Ha összehasonlítasz egy "bölcsességre" 15-nek, és egy 80-nak tűnő 25 éves nőt, pontosan ezeket kell megvizsgálni. Az intelligencia is részben genetika függvénye, bárkiből nem lehet zseni, egy unintelligens ember pedig elég ritkán bölcs. Ha azt is megnézed, milyen közegben forgolódik egy 25 éves plázapicsa, és egy szintén 25 éves, a másoddiplomás tanulmányai mellett napi 8 órában dolgozó nő, elég érdekes különbségeket fogsz tapasztalni. Azt is érdemes megvizsgálni, melyiket milyen játszótársak és nevelők (felnőttek) vették körül a személyiségfejlődésük legmeghatározóbb időszakában (0-18).

Felőlem akár létezhet a lélekvándorlás is, de ezek mellett akkor sem lehet elmenni.

Niobe 2014.02.07. 15:23:22

@Father Justice: viccelek, rendkívül igazak ezek is. Csak, épp nem kielégítő, nem fed le számomra mindent. Csak erre célzok, nem másra.
Szóval ez egy hónaljstiftes magyarázat :) Nem száz százalékos, de nagyjából megfelelő.

"egy unintelligens ember pedig elég ritkán bölcs" /define unintelligens, lécci.

Niobe 2014.02.07. 15:38:04

@Father Justice: potyognak a könnyeim :D :D
Na igen, ez egy ékes példa.

Niobe 2014.02.07. 15:45:32

Belenézegetek a javasolt videókba kicsit, akkorákat röhögök. Valahogy olyan furcsa, hogy a túlnyomó többsége a szereplőknek... izé, nem fehér... egy kis aljatévé most annyira felüdülés, de tényleg. :)

Father Justice 2014.02.07. 16:09:57

@Niobe: Nekem mindig az, ráreagál a közérzetemre kicsit. :)

Niobe 2014.02.07. 16:17:12

@Father Justice: jó, de Te hallasz naponta magyar szót (oké, otthon nyilván én is magyarul beszélek a párommal), de alapvetően máshol alig. És egy kicsit jólesik néha. Az előbb lent voltam és elment mellettem egy fiatalember, aki mintha előtte magyarul beszélt volna a telefonjába - de azért ez nem túl gyakori eset, hogy csak úgy összefutsz honfitársakkal. Jó, nem az a nyakába ugrok, annyira örülök neki, de néha jó hallani.
Cét meg hét hónap alatt asszem háromszor láttunk, abból egyszer magyarok voltak, a többit nem tudom. Azt nem mondom, hogy hiányoznak :D, de így messziről nosztalgikus.

Bölcs Jaroszláv 2014.02.07. 20:57:45

@Father Justice: hát attól tartok, hogy kissé sántít az érvelésed, miszerint unintelligens ember nem lehet bölcs. Itt vagyok ellenpéldának én: unintelligens is vagyok, meg bölcs is (legalábbis ha a nickemet vesszük alapul).
süti beállítások módosítása