HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/02/11/a_nok_konnyebben_kiheverik_a_szakitast

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr455808710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 11:04:30

@Dr.Rekettyés László: Nem merné! :D Vicc nélkül, szerintem teljesen felesleges a másikat szintekbe sorolni. Ha neked tetszik és szereted, akkor nem tök mindegy? :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 11:06:01

@Sadist: De mi a túrónak kell feltenni ilyen kérdést?
Mondjuk van olyan, amikor a férfiak is félreértenek dolgokat. Tettem már fel kérdést , amikor azt hitte a párom, hogy elvárok egy bizonyos választ, pedig csak kíváncsi voltam. (Nem a kinézetről volt szó.)

Dr.Rekettyés László 2014.02.11. 11:06:23

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Persze, egyértelmű.
Lehet, hogy ha Józsinak valaki 10/10-es, az Lacinak csak 10/5 és fordítva.
Ezzel nincs is semmi baj.
Csak szerintem rengeteg vitára ad okot az ilyen ostoba kérdés, ezért is tartom teljesen feleslegesnek.
Ha viszont valaki képtelen enélkül élni, az viselje a következményeket.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 11:07:48

@Dr.Rekettyés László: Ismerek olyat, aki állandóan hasonlítgatja magát a pasija volt nőivel. Szerintem a legnagyobb idiótizmus. Bár aki szeret szenvedni...

Father Justice 2014.02.11. 11:07:53

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Olyat még tényleg nem láttam, ahol a szakítás oka az volt, hogy túl jó volt a másik. A "mivel Bélával / Gizivel nem működött a dolog, ezért inkább apáca / remete leszek" gondolatmenet pedig elég ritka, ezért igen, életszerű a feltételezés, hogy a szakítást követően a szakító fél elkezd jobb fogást keresni. Az, hogy talál-e, vagy sem, más kérdés.

Dr.Rekettyés László 2014.02.11. 11:08:48

@Sadist: Ez világos, csak akkor figyelembe kell(ene) azt is venniük, hogy nem minden faszi akarja őket megdugni, így hát szubjektívek és őszinték lesznek.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 11:09:10

@Father Justice: Maradjunk annyiban, hogy nem találkoztál még mindennel.

Dr.Rekettyés László 2014.02.11. 11:11:12

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Persze, ez sokaknál alap, hogy "Mutass róla képet!".
Aztán vagy azon sértődik meg, ha hozzá képest egyértelműen jobban néz ki (minősített esetben ezt fikázással próbálja kompenzálni), vagy azon nyöszörög, hogy hát miféle teremtés volt már ez?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 11:13:29

@Dr.Rekettyés László: Én jobb szeretem, ha nem nagyon tudok róla semmit. Vannak dolgok, amik kikerülhetetlenek, de minél kevesebb info, annál jobb. Van rá esély, hogy ha nem mesélget róla, akkor már nem is érdekli. :)

Niobe 2014.02.11. 11:21:04

@Dr.Rekettyés László: nyilván az lesz a következő kérdés??? Hát nálam biztos nem, hol érdekelnek engem a párom exei? Ennyire hülye és önértékelési zavaros tuti nem vagyok, hogy ilyet bekérdezzek :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 11:37:23

@Niobe: Engem max. annyira érdekelne, hogy megnézem ki volt, ha van róla kép. Aztán mivel most velem van, kb. ennyi is az egész. Hasonlítgatni nem szoktam.

Niobe 2014.02.11. 11:42:23

@Bundabandi (Cookie Bunny): max. Hasonlítgatni tök felesleges, akkor ővele volt, most velem van. Ennyi.

Hurri Kán 2014.02.11. 11:47:39

Én nem hasonlítgatok. Hozzám úgyse mérhető senki :D

hany eves a kapitany 2014.02.11. 11:48:42

lekezelő arrogancia?? de, hagyni kéne

Dr.Rekettyés László 2014.02.11. 11:49:02

@Niobe: Azt írtam, "tegyük fel", nem azt, hogy konkrétan te így reagálnál.
Mondjuk a nagy többség viszont így reagálna, ezt kár lenne tagadni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 11:49:51

@Dr.Rekettyés László: Kb. 20 éves kor alatt tudom elképzelni, hogy egy nő ilyet kérdezzen. Esetleg még akkor, ha tök hülye. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 11:53:54

@Hurri Kán: Pedig ha te vagy a 10/10, akkor mindenkit hozzád lehet mérni. :) Bár.... ha 10/0 vagy, akkor is. :D Valld be, hogy csúnya vagy!

Hurri Kán 2014.02.11. 11:58:01

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Múltkor egy kutya sötétben sem volt hajlandó megharapni, és egy teherautó tolatva se volt hajlandó elütni. Lehet, el kéne gondolkoznom? :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.11. 11:59:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nagyon jól látod, a hülyeség nem korfüggő.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 12:02:42

@Hurri Kán: :D Na igen. Reggel utánam fütyült a kukás bácsi. Nem tudom mit gondoljak... vagy jó nő vagyok, vagy azt hitte szökik a szemét! XD

Niobe 2014.02.11. 12:04:17

@Hurri Kán: Pompom csak egy van! :)

@Dr.Rekettyés László: biztos volt olyan időszak, amikor én is így reagáltam, de elmúlt. Az a legjobb, ha ki sem alakul, de az ember gyarló :)

Niobe 2014.02.11. 12:07:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): akkor én huszonévesen tuti tök hülye voltam, bár most konkrét eset csak az jut eszembe, amikor egy ex a volt nője képeit mutogatta. Nem szólt a riasztócsengő, bár utána viszonylag kevés vállvonással elintéztem a dolgot :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 12:08:30

@Niobe: Meg aztán a szerelem és a féltékenység kihoz az emberből olyan dolgokat, amiket nem is gondolna. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 12:10:20

@Niobe: De gondolom nem kérdezgetted, hogy a volt női hány pontosak. :)

Sadist 2014.02.11. 12:12:42

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Az angol terminológia shit testnek nevezi. Azt tesztelik vele, hogy az illető mennyire határozott, magabiztos és domináns egyéniség.
Abból lehet tudni, hogy shit tesztről van szó, hogy az ésszerű válaszok mindegyike rossz.
A fenti kérdésre pl. naiv Dezsőkék mondanak egy számot 7 és 10 között (alacsonyabbat nem mondhatnak, az őszinteség olyan luxus, amit nem engedhetnek meg maguknak, hacsak nem vállalják be a biztos sunamegvonást), amire a shit tesztet dobó rüfi bármikor kiakadhat. Ha nem 10-est mond, akkor azért, ha pedig 10-est mond, akkor azt fogja a szemére vetni, hogy nem őszinte. Sakk matt.
A rutinos Alfa Alfonzok viszont nem sétálnak bele egy ilyen csapdába, hanem megfordítják az asztalt és pl. azt mondják, hogy nem tízes, de lehetőséget adnak orális vizsgával javítani.

Niobe 2014.02.11. 12:14:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): nein. Ezt az egyet mutogatta, persze hamar kibukott, hogy még mindig azt a lányt szereti, később találkoztunk egyszer, és akkor elmesélte és elnézést kért, amiért kurtán-furcsán véget vetett a kapcsolatunknak egy hónap után. El is neveztem magamban Ütődöttnek, de haragudni nem haragszom rá. Nem jött össze, jobb is így utólag, akkor is csak pár hétig volt kellemetlen - bár hamar rájöttem, mennyivel jobban jártam. Nem, nem másik pasi miatt, csak egyáltalán. :)

Dr.Rekettyés László 2014.02.11. 12:37:38

@Sadist: naiv Dezsőkék szerintem egy ilyen kérdésre 9-es alatt nem mernek számot mondani, de talán még akkor is remeg a térdük, hogy talán ezen az egy pontocskán múlik majd a suna
úgyhogy kinyögik a 10-et, mert ugye az kell a nőknek, és ők értenek a nyelvükön!

Niobe 2014.02.11. 13:21:00

Ööö... Ezek szerint ha valaki képes azt mondani a barátnőjének, hogy számára ő a legszebb (10/10), az Dezsőke? Mert most kb ezt hoztátok ki belőle...

Dr.Rekettyés László 2014.02.11. 13:54:06

@Niobe: Ilyet is teljesen felesleges mondani, ha csak esetleg valami pillanatnyi érdektől vezérelve teszi (pl. szopás reménye), vagy ha azelőtt is és ezután is ezt mondta/mondja mindenkinek.

Niobe 2014.02.11. 14:05:35

@Dr.Rekettyés László: jajjmár. Ha valakinek épp az aktuális a legszebb, az szerintem egyáltalán nem baj...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 14:11:02

@Dr.Rekettyés László: @Niobe: Persze, ha érdekből teszi, az gáz. Viszont aki így is érzi, azzal szerintem nincs baj. Na de miért kell abból kiindulni mindig, hogy érdek van a háta mögött az egésznek?

Dr.Rekettyés László 2014.02.11. 14:12:36

@Niobe: Ha tényleg így gondolja, és elképzelni sem tud szebb nőt nála (nem is látott ilyet), akkor rendben van.
Ellenkező esetben viszont szimplán hazudik.

Niobe 2014.02.11. 14:28:52

@Dr.Rekettyés László: (legyint) véglet a véleményed, szerintem hagyjuk. Majd rájössz, hogy a világ nem fekete-fehér.

Sadist 2014.02.11. 14:30:58

@Niobe: Ha úgy mondja, hogy számára ő az elérhető legszebb, azzal nincs semmi gond, mert őszinte. Dezsőke attól lesz, hogy piedesztálra emeli a nőt. Onnantól kezdve garantálható a bukás.

Niobe 2014.02.11. 14:34:03

@Sadist: hát nem is másra gondoltam. :) Mindenkinek szubjektív a szépség, sőt, változhat is. De ha valaki az adott pillanatban úgy gondolja, akkor miért ne mondhatná... A vélemény nem hazugság, még ha egy külső ember szempontjából esetleg nem úgy van.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 14:34:15

@Dr.Rekettyés László: :D Hazudik.... Ha mondjuk a barátnőd megkérdezi, hogy szerinted ő szép-e, az a válasz, hogy pl. Pamela Anderson jobban bejön, de Sandra Bullock és Jennifer Aniston közé még be tudlak suvasztani? :D Esetleg: "láttam/el tudok képzelni szebbet nálad"? Vagy mégis hogyan kell ezt elképzelni?

Niobe 2014.02.11. 14:38:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): hagyd... Az előbb nem akartam gonoszdi módon személyeskedni, de javasolnám Rekettyés doktornak, hogy asszony előtt lehetőleg ezt a véleményt ne hangoztassa.
Másrészt imádom, amikor valaki itt, úgymond idegenek plénuma előtt bécsi kapu szájú, megnézném privátban... ;)

Dr.Rekettyés László 2014.02.11. 14:46:18

@Niobe: @Bundabandi (Cookie Bunny): Most én nem azt mondtam, hogy ha nektek már mondták valaha, hogy ti vagytok a világon a legszebbek, akkor az nem igaz. Úgyhogy felesleges idegeskedni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 14:47:58

@Dr.Rekettyés László: Szerintem én vagyok a legszebb, és ezt még nem is mondta senki, csak magamtól tudom. :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.11. 14:48:04

@Niobe: Nem gondoltam volna, hogy valaha is kíváncsi lesz rám itt valaki.

Sadist 2014.02.11. 14:48:21

@Niobe: Úgy értem, hogy nyíltan meg meri mondani a nőjének, hogy látott már vagy simán el tud képzelni szebbet, de számára sajnos az a lehetetlen kategória.
Nem hiszem, hogy tudsz olyan átlagos huszonéves lányról, aki beéri azzal, hogy a pasija szemében nem ő az első.

Niobe 2014.02.11. 14:49:09

@Dr.Rekettyés László: figy, az akkor, annak az embernek a szájából igaz - igen, hacsak nem szopás reményében hangzik el ugye, de mint azt fentebb megvitattuk, nem minden érdekből történik :) Innentől felesleges végletekbe elvinni, mert más álláspontja e tekintetben sosem lesz a sajátod.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 14:51:37

@Sadist: De valahol nem is normális, ha nem így van. Lehetnek természetesen szebb nők nála, nincs is ezzel gond, de ha neki ő kell, akkor neki ő a legjobb. Ennyi.

Dr.Rekettyés László 2014.02.11. 14:52:43

@Niobe: Na így már szinte el tudom fogadni, eddig nem erről volt szó.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 14:58:03

@Niobe: :D Igen, ilyeneken én is szoktam filózni, milyen is lehet privátban xy. Bár nyilván ők is elképzelnek minket valahogy. :) Aztán vagy úgy van, vagy nem.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 15:00:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha az ember odafigyel, szerintem nagy meglepi nem érheti. Már csak arról tudok beszélni, akiket ismerek.

Namely 2014.02.11. 15:04:22

A témáról nekem a "Hanta boy" jutott az eszembe, és nagyon jól kifigurázzák a társadalmi hazugságokat, ami bizony szükségesek a "normál" társadalmi kapcsolatokhoz.
pl, amikor dugás után beszélget a fickó, aki nem tud hazudni, a munkatársnőjével:
nő:-Jó kis menet volt.... neked is annyira jó volt?
pasi:-Hááát, volt már jobb is....

meg a liftes jelenet a nagymellű nővel:
Pasi:-Maga új itt?
Nő:-Igen.
Pasi:-És hogy tetszik?
Nő:-Mindenki nagyon kedves velem.
Pasi:-Naná, mert nagyok a dudái.

de a beszélgetés az óvónénivel, vagy a csövessel, a megbeszélésen a munkatársaival, a bíróval, a rendőrrel, vagy éppen a korábbi feleségével, a gyerekével.

Érdemes megnézni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 15:07:03

@Sadist: Azért megnézném annak a pasinak a képét, akinek ezt így fordítva előadnám! Láttam már hejjesebbet, de az elérhetetlen kategória számomra.

Mégis mennyire érezné (mindegy, hogy nő vagy férfi) az az ember egy selejt maradéknak magát, akinek ilyet mondanak? Ez nem őszinteség... inkább tahóság.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 15:08:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az első részével nincs is gond, csak a második rész nagyon gáz. Az ilyen m,enujen a pi***-ba

Sadist 2014.02.11. 15:08:28

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Lehetnek természetesen szebb nők nála, nincs is ezzel gond, de ha neki ő kell, akkor neki ő a legjobb."

Te úgy tekinted, mintha az embernek a vágyai és a lehetőségei egy szinten lennének, de a valóságban nagyon ritkán esik egybe a kettő.
Egyáltalán nem biztos, hogy ő kell neki, valószínűbb, hogy egyszerűen csak ő jutott.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 15:08:55

Én meg már gépelni nem tudok. :DD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 15:10:39

@Sadist: Tudod, ez annyira szemét hozzáállás, hogy már fáj. Elég nagy gond, ha a vágyak a külsőnél kimerülnek. Vagy ha igen, akkor kezdjen olyannal, akinél szintén csak ennyi szempont van.

Niobe 2014.02.11. 15:20:34

@Sadist: huszonéves? Hogy jön ide a kor? :O

"Egyáltalán nem biztos, hogy ő kell neki, valószínűbb, hogy egyszerűen csak ő jutott." - ez meg színtiszta türhőség. De tudod mit, add ezt elő olyasvalakinek, aki nagyon fontos neked, aztán ha nem vág képen, megtapsollak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 15:22:58

@Niobe: Aki fontos neki, az nem csak ő jutott. Csak tudod, ő együtt van vele, mert neki csak ő jutott, a másiknak meg nem a maradékelv volt a lényeg. Majd szakításkor azt mondja, hogy bocsi, de találtam jobbat. Na, ilyenkor kell képen vágni forró palacsintasütővel.

Niobe 2014.02.11. 15:25:05

@Szintet lépett (ex) Naiva.: vágják, nyugodtan. Max adok kölcsön serpenyőt, ha épp nincs kéznél :)

plantingC4 2014.02.11. 15:29:24

A szakítást, általában a szakító heveri ki könnyebben, nemtől függetlenül, azon egyszerű oknál fogva, mert ő már eltervezte, kitalálta, (lehet már új jelölt is van), neki előbb megvolt a gondolat más ember irányába, fel tudott készülni már...
Általában így van, de nem törvényszerűen mindig, tehát a poszt megírása helyett, akár ki is porszívózhatott volna...lehet annak több értelme lenne.:D

Niobe 2014.02.11. 15:31:26

@plantingC4: de bezzeg az eszébe sem jutott! :)

Αphelion 2014.02.11. 15:38:27

Most komolyan, ha egy csaj azt mondja nekem hogy annyira jol azert nem nezek ki mint Brad Pitt, akkor nekem meg kene sertodnom?? Ez az igazsag, mindig is tudtam, sosem gondoltam mast...szoval miert kene ugy tenni mint ha nem igy lenne? Ha egy IQ teszten az jon ki hogy kevesbe vagyok okos mint Einstein volt, akkor pofon kene vagnom a teszt keszitojet forro palacsintasutovel??

plantingC4 2014.02.11. 15:44:15

@Niobe: tutkó nem, de most ezen agyalok egy jó porszívózás az esőben, nincs is ennél szebb:D, meg hogy adjak be cv-t egy helyre, kaptam tippet, de basszus én még tök élvezem, hogy nem kell melózni, úgy terveztem majd csak tavasszal kezdenék, erre meg már most jön a tipp és nem is olyan rossz...hm, dilemma a javából...

Niobe 2014.02.11. 15:55:31

@Perihelion 2014: nem drága, azt kéne megérteni, hogy attól, hogy valami úgymond nyilvánvaló, nem kell a másikhoz vágni. Ennyire egyszerű. Illetve lehet, csak nem érdemes...

Niobe 2014.02.11. 15:58:47

@plantingC4: hajrá Plenti, ezek mindig időben jönnek! :) Bátraké a cseresznye!

Hurri Kán 2014.02.11. 16:01:55

@plantingC4:
Attól, hogy esetleg behívnak egy interjúra, még nem okvetlen kell ott dolgozni utána. De ha rám hallgacc, azt csinálsz, amit akarsz ;)

Αphelion 2014.02.11. 16:09:36

@Niobe: De ha egyszer nyilvanvalo, akkor mitol minosul "hozzavagas"nak? Nem gunyolodasrol vagy rendszeres felhanytorgatasrol van szo, egyszeruen csak arrol, hogy nem probalunk ugy tenni mintha egy nyilvanvalo tenynek az ellenkezoje lenne igaz. Aminek az is resze, hogy ha eppen relevans, akkor kimondjuk.

Αphelion 2014.02.11. 16:20:08

Amugy az eredeti kerdes eleg konkretan nem a keretlen hozzavagasrol szolt, hanem arrol hogy a csaj teszi fel a kerdest, es olyan valaszt var ami nyilvanvaloan nem igaz. Aki ebbe a jatekba belemegy, az Dezsoke? Persze hogy az.

plantingC4 2014.02.11. 16:29:29

@Niobe: nem vagyok én ebben 100%-ig biztos, hogy kell ez, a 0/24, multis, 3 műszak, meg vannak ezek húzatva...már egyszer megfogadtam, hogy éjszakázást, melóban soha többet...ez meg megint olyan lenne...hm, lópöcst !
Az édes cseresznye kell nekem, nem savanyú meggy...:D

@Hurri Kán:Ez a beszéd ! :D
Amúgy, nem szabad elmenni interjóra sem, mer utána csak zaklatnak, mer olyan mocskosjó szoktam azokon lenni, hogy utána vakarni kell le őket...:D

Niobe 2014.02.11. 16:31:38

@plantingC4: ezt neked kell látnod, mit mersz biztosra bevállalni :)
Mondjuk a 0-24 3 műszak nekem se lenne a zsánerem :)

Hurri Kán 2014.02.11. 16:35:35

@plantingC4:
Ehh, a nagyság átka! Ismerős érzés, szerencsére túlzott és indokolatlan szerénységemmel tök jól kezelem :D

Niobe 2014.02.11. 16:39:11

@Perihelion 2014: erre csak annyit: legyél te egyszer nagyon szerelmes... :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 16:40:45

@Perihelion 2014: Itt az volt, hogy "látott már vagy simán el tud képzelni szebbet, de számára sajnos az a lehetetlen kategória" Ez azért más , mintha azt mondom Brad Pitt jobban néz ki nála.

Meg a srácok azt írták, hogy ha érdekből mondja (mondjuk sunázná és ezzel akar bevágódni), hogy ő a legszebb, akkor Dezsőke. Ha úgy gondolja, hogy neki ő a legszebb, mert a csaja és szereti, akkor meg nem. Én legalábbis így értettem amit írtak.

Αphelion 2014.02.11. 16:41:37

@Niobe: Voltam. Mibol kene milyen tanulsagot levonnom? ;)

plantingC4 2014.02.11. 16:41:41

@Niobe: egy normál, nappali melóban benne lennék, ha jobb az idő :D

@Hurri Kán: Jeee! :D

Αphelion 2014.02.11. 16:43:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Itt az volt, hogy "látott már vagy simán el tud képzelni szebbet, de számára sajnos az a lehetetlen kategória" Ez azért más , mintha azt mondom Brad Pitt jobban néz ki nála."

Miben mas? Szerintem pont ugyanaz, csak mashogy megfogalmazva...

Niobe 2014.02.11. 16:50:59

@Perihelion 2014: akkor már túl vagy mindenen, én kérek elnézést :P

Αphelion 2014.02.11. 16:57:55

@Niobe: Minden el van nezve neked ;)) de azert tovabbra is kivancsi vagyok mire akartal kilyukadni. Hogy rosszul esne nekem, ha a csaj akibe nagyon szerelmes vagyok Brad Pittet helyesebbnek latna nalam? Vagy hogy ha nagyon szerelmes vagyok valakibe, akkor mindenkinel szebbnek latom? Vagy.......?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.11. 17:00:22

@Perihelion 2014: Ez a máshogy megfogalmazás mondjuk eldönti, hogy tahó, vagy csak realista lesz a szememben az illető. :D

És most balra el! Vége a munkaidőnek. :)

Niobe 2014.02.11. 17:02:56

@Perihelion 2014: ha akit nagyon szeretsz, az megkérdezi, milyennek látod, és esetleg benyögsz egy ilyet, hogy "szép vagy, de Jennifer Aniston szebb nálad"... Vagy akár ő helyesebbnek tartja nálad Pittet.

Αphelion 2014.02.11. 17:09:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): Parancsot vettem! :D

@Niobe: Tovabbra is csak talalgatni tudom hogy errol mire kene asszocialnom, szoval ha esetleg unatkozol es van kedved bovebben kifejteni akkor hajra, valamennyit meg leszek telorol :)

Niobe 2014.02.11. 17:09:56

@Perihelion 2014: de nincs :D
Neked is jó délutánt!

Αphelion 2014.02.11. 17:11:17

@Niobe: Sebaj XD Koszi, neked is! :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 18:10:02

Akkor írom én. Niobe kicsit másképp értelmezi, mint amire én írtam a pofánvágást. Én arra reagálnék így, ha csak azért van velem, mert jobb nem jut. Szóval azt mondhatja, hogy ez vagy az a nő szebb, (egyébként ne mondja, mert úgyse kérdezek ilyet), de azt ne, hogy igazán őt akarnám, de nem áll szóba velem, így jó leszel te is. Ne kelljek valakinek maradékelven.

Αphelion 2014.02.11. 18:15:36

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Koszi, ertem, sot igy nagyjabol egyet is tudok erteni vele :)

Niobe 2014.02.11. 18:17:21

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Olyat se mondjon. Tapintatlanságnak hívják, és ahogy nézem, páran nem ismerik ezt a fogalmat. Pedig illene. Értelmes és diplomatikus ember lazán megválaszolja az ilyen sutácska kérdést, ha már elhangzott, egy "nekem te vagy a legszebb"-bel. És tessék, senki sem sérült, mondhatni.
Ja, és tisztelet, pontosabban annak a hiánya. És ha már Rekettyés doktor felhozta az idegességet, félreértés ne essék, ettől én nem ideges leszek, csak viszketni kezd a tenyerem. Kurvára utálom akárcsak az elméleti tahóságot is. Ennyi.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 18:19:20

@Perihelion 2014: Örülök neki. Nem tudtam volna nyugodtan aludni. Arra írtam egyébként, amit előtte írt valaki, hogy maradékelv. Azt a jó édes anyjának. Ha tiszta, hogy az, akkor nincs is vele gond, mert úgy se leszek szerelmes, de ilyen szinten játszik és átver, akkor elmehet ...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 18:21:07

@Niobe: igazad van, de nem kell hülyeséget kérdezni.

Niobe 2014.02.11. 18:22:02

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ezért is írtam, hogy sutácska kérdés :)

Father Justice 2014.02.11. 19:35:26

Szintek, érdekek, maradékelv. Ez az élet, Babolcsai néni!

Sadist 2014.02.11. 19:38:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem kis különbség van aközött, hogy az embertől őszinte véleményt kérdeznek, vagy pedig kérdés nélkül zúdítja másokra kellemetlen tényeket.

Sadist 2014.02.11. 19:43:16

@Szintet lépett (ex) Naiva.: @Niobe: Az igazság sajnos fáj, mert nem disney mese, de ha valaki nem tudja feldolgozni, hogy nem tökéletes még a pasija/nője szemében sem, akkor ne kérdezzen faszságokat.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 19:49:05

@Sadist: Nem kell tökéletesnek lenni, és nem kell hülyeséget kérdezni, ez tény. De olyat ne mondjon már senki, hogy mivel nincs más, jó leszel te is.

Niobe 2014.02.11. 20:27:08

@Sadist: ha valaki egyszer "faszságot" kérdez tőled, mondjuk olyan, aki fontos neked, megnézem, leoltod-e a fejét. Ha igen, úgy gratulálok, épp akkor fogod kiállítani a saját szegénységi bizonyítványodat, hogy megsértesz inkább valakit, csak hogy igazad legyen.

Father Justice 2014.02.11. 20:49:48

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Azt tényleg ritkán mondják, mert az emberek 99.9%-a nem kockáztatja meg az aktuális ingyensuna / kényelmi állandó elvesztését ennyire kendőzetlen őszinteséggel. Egyébként a nagy többségnek lenne más (kiszemeltje), csak azoknak pechjükre ők nem kellenek.

A "számomra te vagy a legszebb" kijelentés nyilvánvalóan hazugság, ha a partner esztétikai szintje alacsonyabb, mint 10/10. Még 10/10-es szint esetén sem biztos, hogy a csúcskategóriás mezőnyből az abszolút favorit típust sikerült kifogni, de az alatt a konkrét kérdés kapcsán nincs is miről beszélgetni.

Így aztán csak annyit lehetne mondani: "Vannak szebbek - ahogy nálam is - de számomra te vagy a legFONTOSABB, ezért akkor sem cserélnélek el egy magasabb szintű partnerre, ha költséghatékonyan megtehetném".

A valódi probléma az, hogy bár egy ilyen mondat akár már lehetne igaz is, 10-ből 9 párkapcsolatban élő ember ezt sem őszinte meggyőződésből jelentené ki, csak hazudná. Akkor meg már egyszerűbb röviden, tömören azt hazudni a másiknak, hogy tényleg ő legszebb.

Problem solved.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.11. 21:36:51

@Father Justice: Teljesen felesleges erről a témáról veled tovább beszélgetni, mert a külsőségeknél tovább nem látsz. Vannak érdekes dolgok ezen a világon. Pl. ha szeretek valakit, az érdekes módon megszépül. De ehhez az kell, hogy szeressem. És onnantól kezdve az Excel-táblának semmi értelme.
Tudod ez, hogy milyen szintű nőt/férfit engedhetek meg magamnak egész addig érdekes, amíg a külvilágnak akarok megfelelni, vagy ha annyira felszínes vagyok, hogy igazán a másikban semmi más nem érdekel, csak a kinézete. Innentől kezdve viszont ne beszéljünk párról, társról, csak egy kiállítási tárgyról, ami azt bizonyítja, hogy én milyen szuper nő/csávó vagyok, hogy ilyet megengedhetek magamnak. Innentől kezdve a másik státuszszimbólummá válik, nem partnerré.
Nem akarok belső értékekről beszélni, mert te azt úgyse érted, nem fér bele a szintelméletedbe.
Ha te így boldog tudsz lenni, akkor nincs is ezzel gond, de ne akard ráhúzni ezt az egészet az összes emberre, mert nem minden ember így működik. Lehet, hogy a te világodban igen, de sok helyen nem.
Beszélhetünk arról, hogy párkapcsolatok miért mennek tönkre, de az esetek nagy részében nem a szintkülönbség a probléma, hanem az egész máshol keresendő.
Mondhatod hogy naív vagyok, de úgy gondolom, hogy te meg nagyon szemellenzős. Ami nem fér bele a világnézetedbe, azt meg se látod.
Egyébként vannak olyan kommentjeid, amivel nagyon egyet tudok érteni, karácsony előtt pedig volt egy olyan is, ami kivételesen nagyon emberire sikeredett.
süti beállítások módosítása