HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/04/07/imaimba_foglalom_a_volt_csajom_nevet

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr405973060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2014.04.07. 08:14:44

Baaazmeg nem az a meglepo h elhadott hanem h eddaltalan kibilta vmennyi jidejig melletted.......*headslap*

leonito77 2014.04.07. 09:00:02

Szegény poszter brühühűűűűű. :)

Papírsárkány 2014.04.07. 09:12:41

Azért mert jót akar neked, így nem tudod folyamatosan nézegetni és magadat kínozni vele. Felejtsd el, de addig is, amíg ez nem sikerül, eszedbe se jusson más csajokat hülyíteni. Hány éves vagy, 16?

TBal 2014.04.07. 09:14:48

@Lord Papírsárkány: nem a korral lessz itt gond, hanem a vallásosság mértékével. A hit meg a gondolkodás nem nagyon szokott megférni egymással...
Valszeg a srác hisz, a csaj gondolkodik.

TBal 2014.04.07. 09:15:31

@TBal: javitok, bocs: lessssssz. A szükséges plusssz lemaradt :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.04.07. 09:24:27

Mostanában mintha az empátia (a törzskommentelők nagyrészével együtt) eltűnt volna a blogról.
Én simán megértem a srácot és simán merem bíztatni is: Egy lányt elfelejteni mindössze az idő (és persze egy másik lány) segítségével lehet. Szóval ha nem volt elég az egy év, akkor várj még türelemmel, és közben azért keresgess másfelé!

mütyür 2014.04.07. 09:28:15

öregem, te nem vagy normális.

imádkozz tovább. biztos, ami tuti, minden nap pontban éjfélkor gyertyát is gyújts.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.04.07. 09:38:55

@Tapasztalt tapasztalatlan: Egyetértünk.

Én erre csak azt tudom mondani, hogy elég korrekt poszt, érzésekkel, problémával. Szerencsére nem mindenkinél futószalagon megy a dolog, ha elment, majd itt a következő, mindenki pótolható.
De... A saját érdekedben muszáj továbblépni. Örülj neki, hogy volt ilyen barátnőd, akitől ennyit kaptál, és még utólag is korrekt, nem hülyít. Nem szabad azon agyalni, hogyan lehetne visszakapni. Ha akar, visszajön magától, ha nem, akkor ebben a kapcsolatban ennyi volt, marad szép emléknek.

Papírsárkány 2014.04.07. 09:44:40

@TBal: á, egy nyomi "imádkozom, hogy..." mondatba nem látnék bele ennyi vallásosságot :)
(persze lehet, hogy csak a remény miatt :D)

TBal 2014.04.07. 09:48:13

@Tapasztalt tapasztalatlan: Alapvetöen én szoktam az empátia zászlaját vinni széllel-köpetekkel szemben, most épp nem megy. Lehet, hogy tévedek, srác részéröl egy agresszív-rátelepedös fíling jön át, amit próbál kordában tartani (ezért respekt), de azért az alapérzés ott van. Amikor valaki úgy gondolja, hogy egy konkrét másik személytöl függ az ö boldogsága (még ha próbál is küzdeni ellene, akkor is végsö soron így gondolja), az nálam nem igazány nyerö: mindenkinek a saját boldogsága az a saját felelössége, és nem másé. A lány pedig lehet, hogy nem volt korrekt, de mindenképp joga van ahhoz, hogy úgy tegyen, ahogy tett - nem szép, de nem a srác dolga ez, hanem a lányé.

TBal 2014.04.07. 09:49:44

@Lord Papírsárkány: higgy nekem, ez egy vallásos csávesz. Érzem :).

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.04.07. 09:56:31

Szerintem poszter itt az ideje egy kicsit az "önelemzésnek". Az imákat el kell felejteni! Úgy gondolom, az, hogy ilyen egyértelműen meghúzta a határt, azt jelzi, hogy valamit nagyon elszúrtál. Valamint azt is jelzi, hogy ő minél előbb túl akar lépni rajtad. Majd elmúlik nálad is az érzés. Magadba nézni meg azért is jó lenne, hogy ne kövesd el újra azokat a hibákat, amiket nála elkövettél.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.04.07. 09:57:42

@TBal: Szerintem is full vallásos lehet. :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.04.07. 10:00:40

@TBal: "Nem zaklattam soha, nem másztam a nyakára még a szakítás után se."
Nekem ebből nem egy "agresszív-rátelepedös fíling" jön át. De az is benne van a pakliban, hogy a lány azért valamiért törölte az ismerősei közül, de mivel nem használok FB-t, valamint a mai szokásokkal sem vagyok teljesen tisztában, ezért ennek a résznek a fejtegetését meghagynám másoknak.

Papírsárkány 2014.04.07. 10:06:33

@TBal: @Bundabandi (Cookie Bunny): szerintem meg megint elfelejtitek, hogy a címet nem a poszter adja :)
(ha megnézitek, a posztban nem szerepel ez a közhelyes "imáimba foglalom" kifejezés, az, hogy "imádkozom érte, hogy..." meg őszintén szólva teljesen köznapi kifejezés mára)

TBal 2014.04.07. 10:09:01

@Tapasztalt tapasztalatlan: A két dolog nem zárja ki egymást. Én anyámmal kapcsolatban éltem ezt meg, hogy bár nem zaklatott folyton, nem hívogatott (persze némi "rábeszélés" után), azért éreztem, hogy legszívesebben továbbra is naponta érdeklödne felölem - és ez egy más szint, mint ha tényleg béke lenne az ember legmélyén.
Szóval, lehet, hogy a srác nem mászik a nyakára, és nem zaklatja, de szerintem csak egy apró pici zöld lámpácskára vár, ha megkapná, már ugrana is fejest a csajnak, amolyan Zidane-módra.

Papírsárkány 2014.04.07. 10:11:05

@TBal: hmm, amúgy ha azt írod érvelésnek, hogy "higgy nekem".... "érzem"... akkor te is vallásos vagy? :)

TBal 2014.04.07. 10:13:22

@Lord Papírsárkány: nem, nem hétköznapii, söt, az "imádkozom, hogy..." az sokkal inkább utal vallásosságra, mint az "imáimba foglalom XY nevét". Ez utóbbi sokkal inkább jöhet egy nem fullvallásostól.
Az imádkozok érte/érted, illetve imádkozzatok értem/értünk -et eddig csak szentfazekaktól hallottam, akik a drukkolj nekem/szorítok érted/minden jót kívánok/egy kalappal/kéz- és lábtörést helyett kizárólag az imádkozós verziót használják, mert muszáj érzékeltetniük, hogy ök vallásosak.

TBal 2014.04.07. 10:15:51

@Lord Papírsárkány: hinni nem csak Istenben lehet, hanem pl. hiszek abban, hogy képes vagyok elérni valamit - nem bizonyított, de szilárd meggyözödésem. Az érzés meg pláne nem vallásos dolog. A kommentben egyébként írni akartam, hogy Higgy nekem, isteni sugallat - de aztán kitöröltem, gondoltam, nem evezek humoros vizekre, vagy nem annyira :).

Namely 2014.04.07. 10:16:52

@mütyür:
szerintem hívja fel azt a fazont az ezotévén, és kérjen kötés-mágiát.... vagy pénzenergiát..... :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.04.07. 10:30:38

@Lord Papírsárkány: "Imádkozom érte, értünk, és azért, hogy adjon még egy esélyt."

Hétköznapi kifejezés? Mert? Nekem pl. nem az, nem is használnám soha. Akiktől hallottam azok meg mind vallásosak voltak.

@TBal: Jahh! Pacsi! :)

Sadist 2014.04.07. 10:32:55

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Mostanában mintha az empátia (a törzskommentelők nagyrészével együtt) eltűnt volna a blogról."

Mikor volt empátia ezen a blogon? :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.04.07. 10:33:23

@TBal: Hát erről szól a poszt (is). Pont azt kérdezi, hogy normális-e, ha 1 év után még mindig a zöld lámpácskára vár. Szerintem normális, és/de nem reménytelen.
Szerintem sem ezt a csajt kéne visszaszereznie, hanem keresni egy másikat, de ehhez neki valószínűleg több időre (és egy másik lányra) van/lenne szüksége.
Meg őszintén, ki ne várt volna valamikor valahol életében legalább egyszer zöld lámpácskára?

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.04.07. 10:36:07

@Sadist: Hát én olastam itt is és odaát is, igaz régebben, olyan kommenteket, amikben komoly, megfogadandó tanácsok voltak, amikor még nem volt divat egyből fikázni a posztolót.

Sadist 2014.04.07. 10:48:58

@Tapasztalt tapasztalatlan: "De az is benne van a pakliban, hogy a lány azért valamiért törölte az ismerősei közül, de mivel nem használok FB-t, valamint a mai szokásokkal sem vagyok teljesen tisztában, ezért ennek a résznek a fejtegetését meghagynám másoknak."

Engem egyik ismerős csaj azért törölt, mert április 1-jén posztolt valami képet, hogy az emberek nagy részének az jár a fejében, amit az iskolában tanítottak, a szabadon gondolkodóknak meg csupa színes, szagos, fényes gondolatok, képileg valami ilyesmik: www.youtube.com/watch?v=wQ3bJN1zLKw
Erre írtam (nyilván poénból, de nem vette a lapot), hogy ilyen gondolatok csak bepapírozott hippik fejében kavarognak. Megsértődött, és szó nélkül törölt :D Szerencsére nem nagy veszteség, nekem is jobb, ha teljesen elkerül az, aki ennyire be van feszülve.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.04.07. 10:52:09

@Tapasztalt tapasztalatlan: Nálam is volt ilyen, de azért 1 évig várni? Egy olyan lányra, aki láthatóan nem akar tudni róla? Szerintem meg pont reménytelen a dolog. A szekér elment, így járt. Keressen valami hobbit magának, mert unatkozik, azért jár még mindig a lány az eszében. Terelje el a gondolatait.

TBal 2014.04.07. 10:57:18

@Tapasztalt tapasztalatlan: tény, én is vártam zöld lámpácskára korábban. Nagyon vissza akartam kapni az illetöt, ugyanakkor meg tisztában is voltam vele, hogy nem ö az igaz. Akkor hangsúlyoztam a lánynak, hogy bár nagyon akarom, de elfogadom a nemleges választ is - és el is fogadtam.

Szóval jogos amit írsz, de valahogy még mindig nehezemre esik együttérezni a sráccal - gyanúsan azért, mert bekategorizáltam szentfazéknak, és jó eséllyel helyesen.

Αphelion 2014.04.07. 11:04:12

@Tapasztalt tapasztalatlan: Vannak akik valami miatt elengedhetetlen kotelesseguknek erzik mindig a posztert fikazni, fuggetlenul attol hogy megerdemli e...

Ez a poszter viszont szerintem se erdemli meg az empatiat. Az egy dolog, hogy valaki elhagyott es ez faj, ilyet en is ereztem mar, de egy felnott ferfinak illik tudni ezen tultennie magat es nem eveken at rinyalni mint egy oteves kisfiu. Jo pelda ez arra, hogy a vallas milyen eretlen szintre sullyeszti le az embereket.

Papírsárkány 2014.04.07. 11:07:26

@TBal: inkább arra próbáltam célozni, hogy ezek nem kimondottan észérvek :)

Papírsárkány 2014.04.07. 11:08:23

@TBal: @Bundabandi (Cookie Bunny): nem tudom, lehet, szerencsére kevés valláskárosult él a környezetemben, szóval nincs velük mindennapi tapasztalatom, így egye fene, hiszek nektek ;-)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.04.07. 11:14:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem a visszaszerzésre gondoltam én sem, hogy nem reménytelen. Az már tényleg az. Az nem reménytelen szerintem, hogy (még több) idővel elmúlik a vágyakozása és talál magának mást.

Sadist 2014.04.07. 11:15:22

@Tapasztalt tapasztalatlan: Régen is ugyanúgy ment a poszterek basztatása. Emlékszem, még évekkel ezelőtt írt egy srác egy posztot, hogy 25 évesen még mindig szűz. Na, amit ő kapott, abban nem volt egy fikarcnyi empátia sem, nagyobb lenézést és megvetést kapott mint egy szociopata sorozatgyilkos. Szerintem azóta már simán öngyilkos lett.

pretty kitty 2014.04.07. 11:16:45

Ez mal accem volt kolabban de jitt van hozza jedd eldekesz plucc impho, allitolag kizdelekek cak a delphineket latjak:

www.facebook.com/AmazingThingsInTheWorld/photos/a.342434892476898.89335.338077742912613/675149332538784/?type=1&theater

;)))))))))))))))

TBal 2014.04.07. 11:29:26

@Lord Papírsárkány: Valóban nem észérvek, és lehet, hogy neked van igazad, az eddigi tapasztalataim alapján szerintem mélyvallásos.

pretty kitty 2014.04.07. 11:50:11

neszeszer.blog.hu/2014/04/06/reggeli_nesze_628

Hmmm ez nekem kicit tul pasztell de jazel eledeti jotlet aszt el kell iszmelniii ;)))))))))))))

Joe69 2014.04.13. 17:20:57

Semmi utalást nem olvasni arról, milyen típusú és mélységű kapcsolat lehetett ez, és ez teszi gyanússá a posztot, mert "vele lenni" sok mindent jelenthet. Ha mondjuk pasifelhőztetés áldozata volt a posztoló, akkor csakis azért rúghatta ki a csaj, mert komolyra akarta venni a dolgot, miután már belement a "felhőpasi" szerepbe egyszer, ilyenkor a csajok csinálnak egy színlelt megdöbbenést (háát én nem is gondoltam, hogy le akarsz velem feküdni, stb..) aztán cső. Mindennapos ügy, ezért kell ha már csak felhőpasi szerep jut, akkor már forogjunk több csajéban egyszerre, csak lepottyan valakitől valami.
süti beállítások módosítása