HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.06.26. 07:35

1 éve én tartom el

http://csajokespasik.blog.hu/2014/06/26/1_eve_en_tartom_el

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr296419111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.06.26. 07:45:17

" Szerintetek hogyan lehetne kimozdítani ebből?"

Ne adj neki pénzt sörre.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 08:33:56

:D Én már nem is írok semmit.

Ezen mondjuk felröhögtem: "Amúgy rendes, ha diétázom, azt eszi, amit én, nem kell külön főznöm neki."

TBal 2014.06.26. 08:44:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): minek, te is ugyanígy húztad anno...
Hozzátenném, épp ezért lehetnél te a leghitelesebb tanácsadó, láttad, hogy müködik, hogyan ér véget.

Sadist 2014.06.26. 08:46:24

Az emancipáció már megvalósult, nem? Miért baj, ha egy nő tartja el a pasiját? Nem hogy örülne, hogy valakit a tenyerén hordozhat :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 09:03:03

@TBal: Pont ezért nem írok semmit, mert majd megint felkapod a témát és már rohadtul unom.

Beszéljük inkább arról, hogyan csalod a feleségedet évek óta!

Светлана Павлова 2014.06.26. 09:03:12

Hát. Én nem nagyon hiszem, hogy valakit rá lehet venni arra, hogy dolgozzon. Ha nincs rá belső ingere akkor csak ez a maszatolás fog menni.

Hurri Kán 2014.06.26. 09:19:02

Sok sikert a Zélethez, kisjány.

TBal 2014.06.26. 09:19:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem csalom, mert nem csalás, megbeszéltük, leokézta. Nem a te partnered vagyok, és ezért ez nem neked kell, hogy megfeleljen, hanem neki. Meghallgatom, hogy mit mondanak erröl a témáról mások, mert érdekel, hátha egy szempontot kihagytam, ami építö, amit még beépíthetek a világlátásomba, világképembe. Én nem megcsalásnak hívom egyébként, hanem Szilágyi Vilmos után külsö kapcsolatnak.

Egyébként ha azt mondanád a posztolónak, hogy figyelj, én ezt átéltem, ezek a fázisok voltak, ezekre figyelj ilyen esetben, szerintem itt és itt érdemes meghúzni a határt, abba miért gondolod, hogy belekötnék? Arra azt írnám vagy gondolnám, hogy építö jellegü hozzászólás.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 09:41:39

@TBal: Érdekes, hogy te elvárod, hogy megértsék, te így éled az életed és neked így jó. Ha pedig én mondom, hogy nekem ez nem férne bele, és leragálnám a dolgot a magam módján, akkor mindenféle jelzőkkel illetsz. Hogy van ez? Kíváncsi vagyok!

A másikra: Ugyan már, ha nem egyezne a te vélényeddel, simán belekötnél. Minden kapcsolat más, az emberek is mások benne, szerintem nincsenek sémák, fázisok. Mindenki lehet nagyon okos kívülről - én is máshogyan látom már kívülről -, az embernek önmagában kell eldöntenie, hogy neki mi a jó. Nem adok tanácsot, nekem is sokan akartak tanácsot adni anno - meg viccesen most utólag is... -, aztán mégis csak akkor tudtam lépni, mikor én magam is át tudtam értékelni a dolgokat.

TBal 2014.06.26. 09:48:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): pedig az igazi Freud-i az lett volna, hogy "egyetértek a véglényeddel" :))))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 09:54:56

@TBal: Ha véglény akarsz lenni, nem állok utadba! :P

TBal 2014.06.26. 10:08:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): eh, reménytelen eset vagy. Úgy vetted ki, hogy itt azt terjesztem, hogy az egyetlen helyes út az enyém, egyetlen helyes logika az enyém, az egyetlen helyes értékmegközelítés az enyém? Egy kis szájbarágós példa, csak neked:

homoszexualitás: elfogadás 5/5, bár én nem vagyok az. Indok: szerintem minden embernek legyenek meg ugyanazok a jogai, lehetöségei. Ha megfoghatom a párom kezét az utcán, tehesse meg ö is, ha megcsókolhatom a páromat, tehesse meg ö is - nem mondom, hogy ünnepelem, mert a hetero csókolózás sokkal vonzóbb látvány számomra, mint a homo, söt, az utóbbi visszataszító, de ha az egyik OK, akkor a másik is OK kell legyen, undorodhatok magamban, de megtiltani nincs semmilyen alapom. Azonkívül, a homoszexuális viszony két felnött ember szabad döntése, az érintett felek csak ök. Ha gyereket nevelnének, nem látom, hogy miért ne tehetnék ugyanúgy, mint a hetero párok, vagy legalább az elvált szülök.

Pedofília: nem ok (elfogadás 0/5), mert kiskorú személy nem tud még felelösen, minden körülményt mérlegelve dönteni.

Megeröszakolás dettó, ott sem szabadon dönt a szenvedö fél.

Megcsalás: Ennek sok oka lehet, ritkán cél benne a másik kifejezett bántása, inkább jellemzö, hogy az illetö a saját örömét keresi, és ennek figyelmen kívül hagyott következménye a másik fél szenvedése. Sajnos áttételesen a legtöbbször szenvedést is hoz a megcsalás, de az eredeti szándék nem ez, az eredeti szándék egy öröm megélése. Ezért az elfogdása, ha számot kéne írni, 2/5.

Szándékosan szenvedést okozni másnak, illetve örülni más szenvedésének: egyértelmüen 0/5, körülményektöl függetlenül. Aki ilyet tesz, az szakszóval szadista, én megelégedtem azzal, hogy paraszt (bocsi a földmüvesektöl).

Arra akartam rávilágítani, hogy nem érzelemböl ítélek erre vagy arra, hanem jól beazonosítható indokok mentén. Indokolatlanul nem vagdalkozok jelzökkel.

Egyébként én is elfogadom, ha valaki jelzökkel illet a saját értékrendje alapján.

mütyür 2014.06.26. 10:20:26

miért ad neki pénzt sörre? nincs munka, nincs szórakozás sem.

Namely 2014.06.26. 10:30:39

@mütyür: nálad, de egy élősködő nem így működik (nézd csak meg, hazánk kb 80%-a ilyen)..... "dógozzon más, ide a sört! Böff!"... :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 10:32:47

@TBal: "Úgy vetted ki, hogy itt azt terjesztem, hogy az egyetlen helyes út az enyém, egyetlen helyes logika az enyém, az egyetlen helyes értékmegközelítés az enyém?"

Nem úgy vettem ki. Honnan veszed ezt? Az első bekezdésemből hogy jön ez le? Azt vettem ki, hogy ha nem tetszik a másik véleménye, akkor meg akarod győzni, hogy márpedig hibásan gondolja.

A szándékos szenvedés okozás meg... most azt vetíted, mintha én ördögi kacajjal szándékosan bántani akarnék valakit, mert az milyen jó? Mert a másik posztnál is erre terelted a dolokat. Nem tudom hogyan lett a "megcsalás után elvárnám a megalázkodást és egy kis pincsizést"-ből a szándékos szenvedés okozás, meg örömködés.

Hurri Kán 2014.06.26. 10:35:08

@mütyür:
Mert szereti. Ne értetlenkeggyél már :D

mütyür 2014.06.26. 10:37:47

@Namely: @Hurri Kán: poszterina tartson inkább kullancsot háziállatként :)

Hurri Kán 2014.06.26. 10:43:16

@mütyür:
Kullanccsal nem lehet veszekedni ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 10:45:47

@TBal: Az meg igazán priceless, hogy azzal mented fel magad, hogy te nem megcsalod a feleségedet, hanem ez csak "külső kapcsolat". Mert ugye a megcsalás 2/5, gondolom a "külső kapcsolat" meg 0/5. Az én értékrendem szerint ugyanúgy megcsalás, ugyanúgy fáj és szenvedést okoz. Ugyanolyan önzőség, csak a saját öröm keresése, vagyis min. 4/5.

Én úgy gondolom, hogy aki ezt elfogadja (mármint a másik fél), az kicsit feladja önmagát, elnyomja az egoját, alárendeli magát. Van ilyen, de szerintem ez hosszú távon nagyon káros az egyénre nézve, mert elfojtásokkal jár, amit kompenzálni fog valahogyan.

TBal 2014.06.26. 10:46:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): az "elvárnám a megalázkodást és egy kis pincsizést" (a mondat eleje érdektelen) az szándékos szenvedés okozás. A hogy leírtad, abból következik, hogy örömmel tennéd ezt (ezt eddig nem tagadtad).

Ha ez nem az, akkor mi?

Светлана Павлова 2014.06.26. 10:51:04

"az kicsit feladja önmagát, elnyomja az egoját, alárendeli magát." = megcsalt fél

"elvárnám a megalázkodást és egy kis pincsizést" = megcsaló fél

tényleg nem bántásból, de...........................................................................

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:01:30

@TBal: Örömmel? Honnan veszed ezt?

@Светлана Павлова: ?

Az első arra vonatkozik, akit folyamatosan csalnak és ő ebbe belemegy és tűri. A másik arra, hogy valakit csalt (tehát meg a megcsaló fél) és vissza akar menni a régi nőhöz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:05:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): bakker nem tudok ma írni: valakit -t -> valaki

Mentségemre szóljon, hogy bringával jöttem és fújt a szél szembe, fáradt vagyok, mint a kutya. És még haza is kell majd menni! Reggel féltúton azért már megbántam, hogy bringával jöttem. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:07:58

@Светлана Павлова: Mondhatjuk azért erre is, hogy az egyensúly visszaállítása. Megcsalt -> megalázott, alárendelt
Akkor jöhet vissza, ha ő is megalázkodik kicsit és alárendeli magát.

Nekem ez teljesen rendben van. Nem gondolom, hogy ez örömmel töltene el. Max. enyhíti a sérelmet.

TBal 2014.06.26. 11:08:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): az 5 a maximális osztályzat... bazzeg, még ennyit se vagy képes felfogni??? Véregyértelmü abból, amit írtam.

A kölcsönös beleegyezéssel történö, felelösségteljesen folytatott külsö kapcsolat az 5/5 (maximális elfogadás). Mindkét fél elfogadja, Ha szenvedés van valahol, az illegitim, elöre vállalt, és sokkal kisebb mértékü a másik által átélt örömnél. A dolog kölcsönös, a másik él is átélheti ugyanazt az örömöt, az elözö esetben örömöt átélt illetö szenvedésével egyidejüleg. Ha jól müködik, a szenvedés része nagyon hamar jelentéktelenné válik, majd eltünik. Az ember ilyenkor ugyanis tud örülni a másik örömének - ugyanis szereti öt.

Hope Farhadi 2014.06.26. 11:10:43

@TBal @Bundabandi Basszus, nem mindenki monogám, és ha sikerül hozzá megfelelő partnereket találnia, kinek mi köze hozzá? Egymás győzködése és az indulatok újrajátszása minek? @Bundabandi: nem vagyunk egyformák, szvsz nem szerencsés elméletet építeni arra pl.,, hogy aki nem olyan, mint te, az mit fojt el.

TBal 2014.06.26. 11:13:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): bocsika, ha eddig 10 válaszon keresztül nem tagadtad, hogy öröm lenne számodra (pedig állítottam), akkor az állítást addig elfogadtad. Úgy is válaszoltál vissza addig, mint aki elfogadja.

Most tagadtad, én hiszek neked. Felértékelödtél a szememben.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:27:01

@TBal: Hát képzeld benéztem. Javítom magamat 5/5, az elsőnél és 1/5 nálam. Bocsi.

A tagadásnak meg nem láttam értelmét, mert úgy ahogy van, totál félremagyaráztad. Igazából magát a félreértést próbáltam helyére tenni, nem igazán sikerült. Sadist még mindig pörög a tegnapin, kimaradt a javából. :)

@Hope Farhadi: Óóó, hát itt mindig olyan elméletekkel jönnek, hogy csak lesek! :D Valóban monogámként nem megy a fejembe, hogy valaki ezt elfogadja. Akármerről közelítem meg, nálam azokkal járna, amiket fent írtam. Nem tudom, hogy megváltozna-e a véleményem, ha mondjuk a feleségével beszélgetnék róla. Lehet, hogy engem igazolna, lehet, hogy elismerném, hogy lehetséges az elfogadás. Nem tudom. A jelenlegi ismereteimmel nem értek vele egyet.

Amúgy én már tegnap is mondtam neki, hogy semmi értelme a győzködésnek.

TBal 2014.06.26. 11:32:10

@Hope Farhadi: nekem semmi bajom azzal, hogy ha valaki monogám kapcsolatban érzi jól magát, kialakítja a szabályokat és betartja. @Bundabandi (Cookie Bunny): -nak ugyan erkölcsileg baja van vele, de ha jól vettem ki, végsö soron ö is elfogadja, hogy én a nyitott kapcsolat híve vagyok - hány töle, de az én életem, nem szól bele.

A nagy vita a "megcsalás után elvárnám a megalázkodást és egy kis pincsizést" féle BB-kijelentéssel kapcsolatban van.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:36:27

@TBal: "erkölcsileg baja van vele, de ha jól vettem ki, végsö soron ö is elfogadja, hogy én a nyitott kapcsolat híve vagyok - hány töle, de az én életem, nem szól bele."

Igen. Így értem.

TBal 2014.06.26. 12:17:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): és ez nekem elég is, ennél többet nem is kérek ezzel kapcsolatban. Szerintem pont ez a kívánatos, olyan helyen szeretek élni, ahol az ilyenhez így állnak hozzá.

Magyarországon az így gondolkodó kisebbség nem látszik, de a megítélése ugyanaz, mint a buziké. Betiltani, ne lehessen gyereke, ne merje nyilvánosan felvállalni, mert még megfertözi a többieket.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 13:08:44

@TBal: Most olvastam egy másik blogot, ott is a te kommentjeidbe futottam. :D

szexrolszabadon.blog.hu/2014/06/25/vendegposzt_akinek_nem_megy_a_szex

Szerintem is főként pszichomókusra lenne szüksége. Már mindent elmondtak előttem, nem is szólok hozzá. Viszont mindenképpen érdekes a levél.

Hope Farhadi 2014.06.26. 13:18:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): Becsületes válasz, le a kalappal. Ti ketten annyira ellentétes nézetet vallotok, hogy nem sok remény van a másik álláspontjának megértésére. Nekem évekbe telt, amíg sültmonogámként képes voltam legalább tolerálni, hogy a barátnőm csalja a férjét, mert engem csaltak már meg, és nem tudtam elvonatkoztatni annak egykori fájdalmától.

Szöszi 28 2014.06.26. 13:22:18

Aki nem monogám annak száradjon le a fasza. Ez a mai napi kedvességem felétek! <3

mütyür 2014.06.26. 13:36:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): ez de beteg. hadovál minden szarról, meg hogy öngyi lesz... pff

Hurri Kán 2014.06.26. 13:39:49

@mütyür:
Ugye, hogy gáz, ha valaki már huszonévesen klimaxol? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 13:39:53

@mütyür: Ő maga A Szar! :) Nem tudom, hogy sajnáljam, vagy megvessem... nem tudom...

mütyür 2014.06.26. 13:48:08

@Hurri Kán: :D

@Bundabandi (Cookie Bunny): olvasgatom a kommenteket... ejj, kreténnek és agyhalottnak tartaná azt a nőt, aki pénz nélkül szexelne vele?? :o

simán pszichiáter/pszichológus kell neki. itt vmi alap prosti-beidegződése van vmiért. miért AKAR fizetni a szexért?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 13:52:22

@mütyür: gondolom, mert akkor a kudarcot nem úgy éli meg. Fizetett érte, tehát nincs annyira teljesítmény kényszere. Ha jól veszem ki, attól tart, hogy egy mezei nő megvetné ezért és azzal nem akar szembesülni. Azért akar csak kurvához menni.

mütyür 2014.06.26. 13:56:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): hát de kudarcként éli meg, ő a prostiknál akar teljesíteni. amúgy meg tuti hamukázik. olyan nincs, hogy semmi sem vált be. még a gyógyszerek sem?

az 50perces maszturbáláson meg beröhögtem. még párszor csinálja, tuti elfogy a kukaca :DD

(ebből látni amúgy, hogy nem szervi, hanem fej-problémája van)

TBal 2014.06.26. 14:00:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): igen, az ott sokkal inkább az én közegem, szinte az összes kommentelövel abszolút megvan a közös hullámhossz, nem kell háromszor kifejtenem, hogy pontosan hogy is értettem, amit írtam, mert nekik evidens. Ez nem kritika, csak mondom, hogy van ilyen is. Ott a nyitott kapcsolat egy érdekes színfolt, sok másik színfolt/egyéni megoldás között, nem egy kiutálandó valami.

TBal 2014.06.26. 14:04:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): @mütyür: "attól tart, hogy egy mezei nő megvetné ezért és azzal nem akar szembesülni. Azért akar csak kurvához menni."

Ennél viccesebb a helyzet, neki az a nöideálja (kommentben kifejtette), aki a gyors elsülésért megalázza és kineveti. Ahogy az egyik kommentelö írja, tajgetosz pozitív, az elsö reakciójából belöttem a szintjét.

Ja, és @TBal: is neked ment

Sadist 2014.06.26. 14:04:25

@Szöszi 27: Jöttél a beachre szombaton?

mütyür 2014.06.26. 14:05:59

@TBal: na itt még nem tartok (vagy elsuhantam felette) :o kéééészz :/ akkor jól tette az egyik, hogy dominát ajánlott neki :P

mütyür 2014.06.26. 14:10:15

@TBal: látom, családállításról írtál :) én voltam egyen, köszönöm szépen, elég is volt :S

Szöszi 28 2014.06.26. 14:10:48

@Sadist: Dehogy mentem :D Pénteken hajnalig kísérgettünk egy angol legénybúcsús csapatot, szombaton meg Muter 50. szülinapját ünnepeltük egész nap és 6 gyerek csüngött rajtam, mozogni nem bírtam nap végére. (Meg megláttad volna milyen ronda vagyok és elhíresztelted volna mindenkinek :D)

TBal 2014.06.26. 14:15:24

@mütyür: én csak lófaszt ajánlottam a seggébe, szerintem még mindig hasznosabb, mint a játszmáihoz asszisztálni :).

Családállítás: mesélj! Ott hallottam egy pozitív kicsengésü sztorit, kíváncsi vagyok a tiedre is.

leonito77 2014.06.26. 14:16:26

@mütyür: @TBal: @Bundabandi (Cookie Bunny):

Beidézem ide, amit oda megírtam ennek a beteg fütyinek:

Sziasztok! A saját véleményem jön, nekem ez jött át, de a poszternek címzem.

Kedves poszter.

Szerintem te semmi mást nem csinálsz, mint játszmázol. Ez is a játszma része, hogy én most írok neked, de ne hidd, hogy rajtad akarok segíteni (mert magadon csak te tudsz, ha akarsz), hanem leírom a véleményem, más is olvashassa.

Adott egy valós probléma (nem tudom mennyit kamuztál a bevezetőben, így az egészet készpénznek veszem). Már maga a probléma magjelenése sem hétköznapi. Nem a sikertelen próbálkozások után fordultál kurvákhoz (sic!), hanem rögtön. -Eldöntötted, hogy te szar leszel szexből és olyan okos voltál, hogy ez be is jött.-

A gondok nyilván sokkal régebbről erednek. Mondhatnám, hogy gyári hülye vagy, de szerintem nem. Inkább gondolok arra, hogy a valós problémádat felhasználod jó sok ember hülyítésére, "boldogítására".

Megírtad a posztot és már dörzsölted is a tenyered, hiszen tudtad, jön majd a sok jó tanács, meg önjelölt pszichológusok diagnózisa. És jött is.

Téged nem érdekel a problémád, nem akarod megoldani, viszont baromira szükséged van a figyelemre. Elmész a dokikhoz és játszmázol velük. Szegény hülyét átvered, a pszichomókust is mert azt hazudod, te segítséget kérsz. ( persze ő jó esetben átlát rajtad, de eljátsza az általad megkívánt szerepet, hiszen belőled él) Ide is ide jössz játszmázni.

Eszed ágában sincsen segítséget kérni, helyesebben meggyógyulni, neked így fasza.

Viszont itt jól beindítottál egy igen, de típusú játszmát. Jól horogra akadtak a népek. Minden tanácsot, minden javaslatot tételesen meg tudsz cáfolni. (haha, milyen baromi okos is vagy)

Ha adnék neked egy pirulát, amit beveszel és holnaptól "normális" leszel, még szexuálisan is, haza felé bedobnád az első kukába.

Mert neked a bajod egy eszköz arra, hogy játszmázgassál. Neked a játszma a lényeg ez az élet értelme, nélküle valóban unalmas lenne a világ számodra. Abban nem tévedsz, hogy valóban egy darab szar vagy (sic!).

És persze sokkal kevésbé lettél volna szánalmas, ha az öngyilkosságot nem írod itt le. Arról nem írogatni kell, hanem megtenni.

De mivel te írsz róla, így nem teszed meg, ha meg már tényleg vérciki lesz, hogy (nyilván a közvetlen környezetedet is kényezteted terhes személyiségeddel) csak szájalsz, majd beveszel pár tablettát, de azért vagy olyat, amitől tuti nem lesz gond, vagy "véletlenül" majd megtalálnak és "megmentenek".

Na majd akkor komolyan vesznek. Csak majd a 10. öngyilkossági kísérleted után azt fogják gondolni, hogy "bárcsak sikerülne".

És képzeld, van úgy, hogy véletlenül tényleg sikerül. Ha ilyesmire adod a fejed, kívánom a szeretteidnek (már akik valamilyen oknál fogva még szeretnek), hogy a siker minél előbb jöjjön el.

Amúgy persze meg is gyógyulhatnál, de te előre eldöntötted, hogy ilyen leszel. És gyógyulási szándék helyett sok sorstársaddal egyetemben boldogítod a társadalmat egy darabig.

Aztán vagy zárt osztályon végzed, vagy egy urna belsejében öngyi után. De még az is lehet, hogy egy nap felkelsz és abbahagyod a baromságaidat és elkezdesz normális életet élni.

Értem ezt úgy, hogy nem öntöd a gondjaidat mások nyakára, békén hagyod embertársaidat és a nyomoroddal szépen eléldegélsz egyedül, vagy véletlenül elkezdesz olyan életet élni, mint a többség.

Ha így tennél tudnád, milyen az, ha szeretnek, milyen valóban örülni és nagyot csalódni, felállni és tovább élni. Milyen embernek lenni, milyen az igazi bánat és milyen az igazi boldogság, a szerelem és a többi magasztos érzés, amiről jelenleg gőzöd sincsen.

Addig viszont csak ezeknek a nagyszerű érzéseknek a pótlékait gyűjtöd be és hazudsz mindenkinek, de legfőképpen magadnak. És beéred érzések ócska hamisításával, míg másoknak az igaziak jutnak.

És a vicc az, hogy, ha azt hiszed, másokat teljesen hülyének nézel, akkor mások tényleg azok is és nem tudnak a helyén kezelni és úgy gondolni rád, ami vagy valójában.

Ha látnád mások gondolataid, akkor minden előre bejelentgetés nélkül már leugrottál volna valami jó magas helyről.

További jó parádézást kívánok.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 14:21:15

@TBal: Nem olvastam el minden kommentet, de ez vicces. Ha az a nőideálja, akkor bárkivel kezdhetne! De ő nem akar. Hogy is van ez? :D

mütyür 2014.06.26. 14:26:21

@TBal: egyrészt én zsigeri ellenérzéssel mentem el (muszájból, egy kis laza lelkiterrornak engedve), másrészt azoknak jó, akik szeretnek egy jót sírni mások előtt.

nem mondom, hogy szar. a családállító problémáira nagyon szépen rá lehet jönni, de kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy segít-e, mert nincs "utóterápia". sztem egy ilyennel nem lehet megoldani a felmerült problémát.

ott borultam meg, amikor a vezető szólt, hogy hja ha meg akarsz szabadulni az asztmádtól, nyugodtan menjek, mert meggyógyulok. naná.

TBal 2014.06.26. 14:34:27

@leonito77: azta, minden sorral egyetértek, pedig nem keveset írtál.
Az azért szerintem nem semmi, hogy odaát többen egymás között nem csak hogy visszakézböl vágták, hogy játszmázik a srác, hanem müveltek Bernéböl, és meg is nevezik a játszmát/játszmákat. A faláb játszma is talált, ha nem évekkel ezelött olvastam volna a könyvet, akkor nekem is meglett volna, így csak egy találatom volt.

TBal 2014.06.26. 14:36:38

@mütyür: ha nem veszítesz semmit, akkor vagy meggyógyulsz, vagy nem. Próbálni érdemes, ha amúgy nem gombolják le rólad a gatyádat cserébe.

mütyür 2014.06.26. 14:40:37

@TBal: hát nincs ingyen :) de mondom, bennem nincs ilyen kitárulkozom mindenki előtt ingerületem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 14:45:23

@leonito77: Az egyértelmű volt (szerintem sokaknak), hogy a figyelemre játszik a srác. Több olyan horgot is bedob, amire ugrani szoktak, mint egy troll. Ráadásul azt hiszi, hogy erre senki nem jön rá. :D Ezért nem is tudom, hogy sajnáljam, vagy megvessem.

Sadist 2014.06.26. 15:15:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): A srác extrém módon figyeleméhes, az a célja, hogy mindenki vele foglalkozzon. Középszerű, vagy némileg átlag alatti, de biztos, hogy felnagyítja és eltúlozza a dolgokat, hogy minél nagyobb szánalmat vagy ellenszenvet keltsen másokban és minél inkább foglalkozzanak vele.

Sadist 2014.06.26. 15:15:57

@Szöszi 27: Így azt fogom terjeszteni, hogy beszari vagy.

leonito77 2014.06.26. 15:43:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): A közöny öli meg őt. Az, hogy semmit sem ér. Valamiben legyen nagyon jó, minimum nyomorban és képes azt hazudni magának, hogy az így kikönyörgött figyelem az valójában elismerés.

Érdemes olvasni, milyen kéjjel írja meg előre jól kitalált cáfolatait. Le kell xarni őt, tovább állni, oszt igaz, nem egyszerű, mert akkor jön az öngyivel fenyegetőzés, majd az öngyinek látszó cselekvések.

Akkor szívja meg igazán, ha már az öngyire sem ugrik senki. Mert akkor két lehetséges választása marad:

Vagy normális lesz (de az neki nem opció, mert értelmét veszíti az élete), vagy tényleg öngyi lesz, de azt nem meri.... gyáva!

Makkiavelli (törölt) 2014.06.26. 21:07:02

@Sadist: amúgy érdekes, ilyen posztokat férfiak soha nem írnak, csak nők. Vajon miért?
süti beállítások módosítása