HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/07/23/egy_kapcsolat_nem_teljesitmenytura

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr346536809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 07:59:54

Na most én fogom ekézni a posztolót: Nekem úgy tűnik, hogy te használtad ki az úriembert.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 08:22:05

@Nero.A.Véres.Költő: na ez érdekes. Miben látod a kihasználást?

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 08:25:05

Pedig nem unalmas. Számomra az derült ki ebből az írásból, hogy a poszt írója beköltözött egy férfihoz, majd öt év után lelépett, mert a pasi nem szervezett programokat, nem vitte el ide oda.(konkrétan unatkozott) Az a többes hogy "kihasználtuk egymást" inkább azért szerepel, hogy mentse magát. Ugyanis nem olvastam semmi olyasmit ami a posztoló kihasználásra utalt volna.
Szóval az igaz, hogy egy kapcsolat nem teljesítménytúra, de az is, hogy nem programtervező túra ( főleg nem egyoldalú, a posztoló ugyancsak szervezhetett volna közös programokat)
Arra is kiváncsi lettem volna, hogy segített e a posztolónak egy másik férfi rádöbbennie arra, hogy valójában egy "rossz" kapcsolatban él.
Egy szó mint száz, erre a nőre pontosan illik az a jellemzés, amivel Sadist illeti rendszeresen a nők többségét.
Szerintem

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 08:32:08

@Nero.A.Véres.Költő: Akkor lennének kérdéseim:

- honnan veszed, hogy a csaj költözött a pasihoz?
- honnan veszed, hogy a csaj nem szervezett programokat?
- mi utalt arra, hogy a posztoló kihasználta a pasit?
- ha egy 3. fél döbbentette rá, hogy ez nem jó így, az miért baj?

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 08:43:13

"Szerintem"
- ha fordítva lett volna, akkor a csaj barátai mászkáltak volna a lakásra.
- onnan, hogy nem irta, hogy hiába szervezett ő )pedig elhiheted, ha a pasi tottyadságát akarja bizonyítani, írta volna)
- az, hogy leírja, hogy nem volt (persze többesszámot használ) szerelmes, ennek ellenére lsd a fenti két pontot.
- nyilván nem a 3. fél kedvéért hagyta ott az 5 éves kapcsolatát....( 99% hogy de, azért)
- mert ugye az világos, hogy a nő lépett ki a kapcsolatból.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 08:56:40

@Nero.A.Véres.Költő: öööö van egy ilyen "válasz erre" funkció :D Csak gondoltam szólok! Bár nyilván nekem írtad válaszul...

"- ha fordítva lett volna, akkor a csaj barátai mászkáltak volna a lakásra."
Ha öt évig együtt vagy valakivel és hozzá költözöl, akkor a te barátaid SOHA nem mennek oda? :O Ez nekem új.

- "onnan, hogy nem irta, hogy hiába szervezett ő" Ebből én nem vonnék le következtetést. Mekkora poszt lenne, ha mindent leírna.

- attól még, hogy nem szerelmes már, de még nem akar/tud lépni szerintem nem kihasználás. Lehet, hogy szereti, tiszteli, nem akarja megbántani... stb. sok oka lehet ennek.

- "nyilván nem a 3. fél kedvéért hagyta ott az 5 éves kapcsolatát...." Én úgy gondolom a haldokló kapcsolatok 99%-ának azért lesz vége, mert feltűnik a 3. és ettől hozzák meg a döntést, amit addig nem tudtak. Itt a több évesekre gondolok, nem a pár hónap után szakítással végződőkre.

- ha a nő lép ki a kapcsolatból, akkor kihasználta a pasit? Szerintem az lép ki, aki előbb elégeli meg a dolgot, ill. a kevésbé kényelmes. Van akinek érdeke benne maradni, az szerintem inkább kihasználás.

Szöszi 28 2014.07.23. 09:04:11

@Nero.A.Véres.Költő: Van rá példa, hogy valaki az önmaga boldogságáért hagy ott egy kapcsolatot és zárja le. Megesik. True story!

mütyür 2014.07.23. 09:08:29

most már a sokadik posztban írják le, hogy a házasság unalmas, nincs benne szex (vagy kevés) és egyébként is már csak a megszokás tartja a feleket össze.

a 7 év vízválasztóról is le lehetne szakadni végre. akik ilyeneket mondanak, a létra alatt sem mennek át és sikítófrászt kapnak egy fekete macskától?

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 09:09:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): Neked úgy tűnik, hogy ez egy rossz kapcsolat leírása? Nekem úgy tűnik, hogy egy érett, felnőtt kapcsolat leírása, ahonnan már a hazasság, és gyerek lett volna a továbblépés.
Neked úgy tűnik, hogy a posztoló bármit is megbeszélt volna a pasijával? Azt zokszó nélkül leírja, hogy a szexuális élete egy idő után ritkult, (ezt sem beszéli meg a fazonnal, hanem taktikázik) de azt nem irja le, hogy hiába szervezett programot, a srác nem ment vele?
Ez az egész poszt reakció a hétfőire. Azt a tanácsot adja a hétfői kislánynak, hogy lépjen ki, és felhozza a saját mentségeit erre.
Nem azért használta ki mert kilépett. És egyáltalán nem természetes, főleg nem fair 3. fél miatt "rájönni" hogy rossz kapcsolatban élt. Ráadásul ha ez a helyzet, akkor z a mondat hogy "ettől hozzák meg a döntést" rendkívül cinikus, ugyanis nem közösen hozzák meg a döntést, hanem az egyik fél meghozza a döntést, a másik pedig kényszerből elfogadja.
Számomra érdekes fejlemény, hogy éppen a fenti posztolót próbálod mentegetni :)

mütyür 2014.07.23. 09:10:46

@Szöszi 27: jepp, nem mindenki kapcsolatfüggő

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 09:11:50

@Szöszi 27: Nyilván van rá példa, de akár fogadnék is rá, hogy a fenti nem ilyen. Túl sok benne az önigazolás, és a felelősség megosztása.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.07.23. 09:39:10

@Nero.A.Véres.Költő: Igen, a felelősség megosztása. Mivel egy kapcsolatért ketten felelősek.
Tudod, hosszabb kapcsolatnál az ember nem ugrál csak úgy ki-be, mert szereti és tiszteli a másikat, a lángoló szerelemben hosszú távon meg nem hiszek. (Hiszek abban, hogy egy kapcsolat egy dimbes-dombos táj, hol fenn, hol lenn.) Ha rájön az egyik fél, hogy ez neki nem jó, az nem egy pillanat műve. És igen, segíthet benne egy harmadik fél, ha annyival csak, hogy az egyik rájön, hogy "jé, miért is érdekel engem ez a másik, ha jó kapcsolatban élek?", már ott van a harmadik fél.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 09:50:25

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :D Köszi-köszi! Akkor már nem is kell mindent leírnom.

@Nero.A.Véres.Költő: Szerintem egy rossz kapcsolat leírása. Szerinted az egy "érett, felnőtt kapcsolat leírása, ahonnan már a hazasság, és gyerek lett volna a továbblépés" ahol 2 hónapja nincs szex? Akkor hogy lesz gyerek? :O Jó, ez vicc volt, de akkor is. Szerinted ez így a jó és érett, meg minden?

Az "ettől hozzák meg a döntést" arra értettem, mikor már mindketten tudják, hogy nincs értelme, csak még nem lépnek. Akkor bárkinél jöhet egy másik, nem? A pasinál éppen ugyanúgy jöhet, mint a csajnál. Ilyenkor apró-pici dolgokon múlik az egész.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.07.23. 09:53:58

@mütyür: Tudod, aki ellenpélda lenne az nem ír ide. :)

Αphelion 2014.07.23. 09:59:03

@Nero.A.Véres.Költő: A pasi tipikus lusta diszno, kell a fenenek az ilyen. Nem dugja, nem szol hozza, nem viszi el sehova...akkor megis mit nyer azzal a no hogy vele van?

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 10:14:41

Számomra teljesen idegen, amiről beszéltek. @Bundabandi (Cookie Bunny): Nekem az a gyanúm, hogy te nem a posztról beszélsz, hanem magadról.
@Aphelion 2014: Te pedig állandóan ráakadsz a lusta, nem dugó pasikra. Szerintem túl fiatal vagy. (Sok éves kapcsolatokban előfordulnak kihagyások a szex terén, embere, igénye válogatja, arról nem is beszélve, hogy a posztoló már az elején azt irja, nem a szex volt az alapja a kapcsolatuknak)
Javaslom próbáljatok meg tartós kapcsolatban élni anélkül, hogy azon filóztok, mitől tartós, és mitől jó egy kapcsolat. Azon fogjátok kapni magatokat, hogy boldogok vagytok. @Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem akarlak megbántani, de ez: ".... igen, segíthet benne egy harmadik fél, ha annyival csak, hogy az egyik rájön, hogy "jé, miért is érdekel engem ez a másik, ha jó kapcsolatban élek" klasszikus, és egyben a legolcsóbb, legnaívabb önigazolás abban a tekintetben, ha ráakadsz egy, a jelenleginél jobb pasira.

mütyür 2014.07.23. 10:16:07

@Aphelion 2014: mondjuk ha szeret főzni meg mosni, akkor lehet így is jó :))

@Szintet lépett (ex) Naiva.: nyilván :D csak nem értem ezt az alaphozzáállást... csak ilyen példát láttak?

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 10:17:47

Bocsánat, az utolsó mondat nem Bunnynak, hanem EX Naívának szól

mütyür 2014.07.23. 10:20:29

eleve milyen kapcsolat az, amelyiknek nem egy alappillére a szex? testünknek-lelkünknek kell. totál sci-fi kategória nálam az együtt vagyunk, de két hónapig sem szexelünk :o akkor csak barátok. sztem. vagy szimplán mindketten olyan bénák az ágyban, hogy egyik sem kívánta a másikat? :o

mütyür 2014.07.23. 10:23:08

nincs kedve vkinek simon's cat-es pólót venni nekem? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 10:24:18

@Nero.A.Véres.Költő: A tapasztalataimból indulok ki. :D 3 ilyen volt nálam, kettőnél nem léptem, egynél igen. Az elsőt (ahol nem léptem) később nagyon bántam.

Akkor te ilyen langyos vízben élsz évek óta és jól meggyőzted magad, hogy ez neked jó és boldog vagy? Mert egyébként nem értem a kardoskodásodat. Bár ez is egy ööö izé vélemény, hozzáállás stb.

Aphelion meg pasi, ha még nem esett le. XD

Αphelion 2014.07.23. 10:26:24

@Nero.A.Véres.Költő: Az az igazsag hogy nekem a lanyok tetszenek...tekintve hogy pasi vagyok XD De attol meg ismerem a posztban leirt tipust, es teljesen megertem ha egy no ennel tobbet szeretne. A szex egy dolog, de ha nem is azon alapul a kapcsolatuk, akkor is kicsit tobbol kene allnia mint abbol hogy egy lakasban laknak es neha felbontanak egy uveg sort, nem?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 10:28:09

@mütyür: Én nem tudom, számomra ez felfoghatatlan. :) De van akinek ez nem olyan fontos.

mütyür 2014.07.23. 10:41:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): :) emberrel megbékéltetek már? :)

Светлана Павлова 2014.07.23. 10:55:54

@mütyür: mondjuk egy komplikált szülés után én el tudom képzelni, hogy 2 hónapig nem szexelnek párok mert a nőnek kellemetlen/fájdalmas stb. ne legyetek már ilyen egysíkúak, komolyan.

mütyür 2014.07.23. 11:00:57

@Светлана Павлова: egysíkú vagy te. NYILVÁN vannak kivételes helyzetek, de ITT a POSZTBAN ilyenről szó nincs. SEM betegségről, SEM elutazásról.

Hurri Kán 2014.07.23. 11:05:52

Folytassátok, bekészítettem a popkornt meg a limonádét :)

pretty kitty 2014.07.23. 11:08:23

Ne vecekeddetek inkabb cekceljeteeeeek ;)))))))))))) XDDDDDDDDDDDD

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 11:10:14

@Aphelion 2014: Tudom hogy pasi vagy. @Bundabandi (Cookie Bunny): Miből gondolod, hogy langyos víz? Mi a nemlangyos víz?
Kezdem azt gondolni, hogy léha emberek kommentelnek ide. Majd ha 10+ éves kapcsolatotok lesz, netán megházasodtok, akkor tapasztalni fogjátok milyen okai lehetnek a 2 hónapos nem szexelésnek. @mütyür: Ellenben a posztban szó van arról, hogy nem a szexen alapult a kapcsolat, de itt 5 ből 4en fújolni kezdtek, hogy pffhej, mi az hogy ENNYI IDEIG nincs szex....Ti éjjel nappal keféltek? Nem dolgoztok, sose vagytok fáradtak, nem utaztok üzleti útra, makk egészségesek vagytok, mindíg kívánósak? Vagy mi a túró? Szerintem kicsit sem életszerű amiről beszéltek, kivéve ha 18 évesek vagytok.
Kiváncsi lennék milyen mintákat láttatok a szüleitektől, ha a fent leírt "langyos víz" számotokra rossz kapcsolat.

Szöszi 28 2014.07.23. 11:16:51

@Nero.A.Véres.Költő: Most mit vagy így kiakadva, hogy vannak emberek akik hosszabb kapcsolatban is heti rendszerességgel dugnak?

Αphelion 2014.07.23. 11:19:54

@Nero.A.Véres.Költő: Ez a viz nem langyos, hanem hideg. A langyos viz a heti 2 uveg sornel kezdodik! XD

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 11:25:01

@Szöszi 27: Miért lennék kiakadva? Főleg hogy az a gyanúm, hogy az ide kommentelők között a 2 év az már hosszúnak számít...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 11:29:54

@Hurri Kán: Akkor légyszi a macskanő jelmezt küldd vissza postán! Szükségem van rá. :D

@mütyür: nem igazán.

@Nero.A.Véres.Költő: Nem talált. Volt 10 éves kapcsolatom. Szóval tudom miről beszélek. A 2 hónapos nem szex az szerintem (ha semmi olyan ok nincs, amiért ne lehetne) nem átlagos. Egyébként dolgozok, szoktam fáradt lenni (mondjuk ahhoz naggggyon fáradtnak kell lennem, hogy ne legyen kedvem), nem utazok üzleti útra, tudtommal makk egészséges vagyok, "mindíg kívánósak": szerinted a Cookie Bunny nevet miért kaptam? XD És nem vagyok 18, majdnem 2x annyi vagyok. :)

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 11:36:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ne haragudj, tényleg nem sértegetni akarlak, de ennyi idősen, komoly tapasztalattal a hátad mögött ennyi ökörséget írni nem vall túl bölcs jellemre. Konkrétan olyan véleményeket fogalmazol meg itt írásban, amiket egy 20as évei elején lévő lány tenne. Természetesen lehet a valóságban máshogyan élsz, de az itteni produkciód erősen "véleményes"

Hurri Kán 2014.07.23. 11:38:08

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Dehogy. :P
Ha meg nagyon kell, érte jössz ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 11:49:06

@Nero.A.Véres.Költő: Tudod az életemet úgy alakítom, ahogy nekem tetszik. Attól, hogy nem vagyok egy fapina, még nem érzem azt, hogy baj lenne velem. Én örülök, hogy nem gondolkozom úgy, mint egy megkeseredett 40 éves. Jól érzem így magam.

Véleményed meg lehet a "produkciómról", legfeljebb nem foglalkozom vele. :)

@Hurri Kán: szerintem egy rabszolga ne szabjon feltételeket! :P

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 11:59:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nyilván úgy élsz ahogy akarsz, és ugyancsak azt mondok amit akarok, nem ismerjük egymást.
Nekem nem szimpatikus a tinilány gondolkodás, és viselkedés, itt pedig ezt nyomod.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.07.23. 12:09:21

@Nero.A.Véres.Költő: Egy 20 éves kapcsolat, amiből 16 év házasság és 3 gyerek elég ahhoz, hogy véleményt mondjak?
Hidd el, 5 éve én is így gondolkodtam, mint te. Nem lett jó vége.

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 12:12:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem azt írtam, hogy úgy nézel ki mint egy tinilány... :D

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 12:16:33

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Hmm..azt akarod mondani, hogy egy hosszú kapcsolat megszakadása után visszafejlődik 18 éves szintre az ember igényrendszere párválasztás terén? Érdekes.

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 12:25:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na persze. Sötétben hátulról, 1 km távolságból :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 12:27:18

@Nero.A.Véres.Költő: Szerintem sokkal nyitottabb lesz dolgokra. Hamarabb hoz meg döntéseket és kevésbé törődik azzal, hogy a másik érdekeit nézze. Kicsit önzőbb lesz.

Van olyan kolléganőm, aki azért vált el, mert a férje és az ő libidója nem passzolt. 5 évig bírta, aztán elváltak. Utána belevetette magát a kalandokba. Azt mondja, visszaszerezte az évek alatt lerombolt önbizalmát. Találkozott egy sráccal, akivel passzoltak, vele is lehúzott 11 évet. Állítása szerint élete legjobb 11 éve volt. :) Szóval nem kötelező megalkudni.

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 12:42:01

@Bundabandi (Cookie Bunny): "...vele is lehúzott 11 évet" Majd feltételesen szabadlábra helyezte magát, és úgymaradt. Nem kötelező. Tényleg nem. Viszont ideális esetben nem merül fel, hogy ki miben alkudott meg. A nyakam teszem rá, hogy te is megalkuszol minden egyes kapcsolatban, ha elég sáros a pasi, cserében jól is keres, akkor elsiklasz felette, vagy legalábbis hosszabb ideig siklasz el felette, ha nem az, akkor keresed a kibúvókat.
Viszont akkor, ha értékalapon, tudatosan, az intellektuális igényeidnek IS megfelelő párt választasz, akit tisztelsz és megbecsülsz, akkor eszedbe sem jut, hogy megalkudtál e vagy sem bármiben is. (teszem hozzá ez a megalkuvás dolog szerintem ökörség, hiszen mindenki megalkuszik, gyerekkorában minden ember mesebeli herceg/hercegnő akar lenni, szóval ez is inkább önigazolásnak tűnik első blikkre)

Αphelion 2014.07.23. 12:58:31

@Nero.A.Véres.Költő: "Viszont akkor, ha értékalapon, tudatosan, az intellektuális igényeidnek IS megfelelő párt választasz, akit tisztelsz és megbecsülsz, akkor eszedbe sem jut, hogy megalkudtál e vagy sem bármiben is."

A poszter is azt tenne jol, ha egy ilyen part keresne. (Vagy ha ez nem jon ossze, akkor is legalabb egy olyat akinek felall...)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 13:03:41

@Nero.A.Véres.Költő: Én nem tenném rá a nyakamat a helyedben. :) Egyetlen igazán jóképű pasim volt (talán 2 hónapig), mikor kb. 16 éves voltam. Az utolsó kettőnél meg még jobban is kerestem.

Ezt az intellektuális dumát egy pasitól hallottam eddig. A fősulin volt nagyon szerelmes belém, de akkor én másba voltam szerelmes. Visszautasítottam, erre jött a dumával, hogy egyébként sem illettünk össze intellektuálisan. :D

Amúgy ha tudatosan választok, akkor hol az érzelem? Számomra eddig az írt felül mindent.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 13:09:17

www.businessinsider.com/eye-tracking-heatmaps-2014-7

Ilyen előadáson voltam anno. Tippelni kellett, hogy a pasik és a nők, mit néznek egy képen. Mit néznek egy weboldalon az olvasók. Érdekes volt!

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 13:14:16

"...egyébként sem illettünk össze intellektuálisan"
Valószínüleg igaza is volt.
"Amúgy ha tudatosan választok, akkor hol az érzelem? Számomra eddig az írt felül mindent."
Lehet hogy ki fogsz ábrándulni, de az érzelmi impulzusokra az ember élete során TÖBB alkalommal fogékony. Hogy enged e ezeknek vagy sem, tudatos döntés eredménye, ha enged neki, akkor pedig megkonstruálja magának az ideális párt fejben, és ráhúzza a új emberre. Szóval van egy rossz hírem, leszel még "szerelmes" ezek szerint.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 13:31:46

@Nero.A.Véres.Költő: hehe! Te vagy az Béla? :D

Azt nem mondtam, hogy csak érzelmi alapon döntök, de az az erősebb, olyan 60-40. Nem hinném, hogy olyan tulajdonságokat aggatok emberekre, amik nincsenek bennük. Egyszerűen szeretek inkább érzelmileg megélni dolgokat és nem csak tudatosan. Szóval én soha nem úgy választottam, hogy: pénzes, van kocsija, van háza, diplomája. Jöhet, aztán majd megszokom! Inkább úgy, hogy: megnevettet, egy hullámhosszon vagyunk, jó vele a szex (is), akkor jöhet, a többit majd megteremtjük.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.07.23. 14:11:31

@Nero.A.Véres.Költő: Nem tudod, milyen az igényszintem, mondjuk az tény, hogy nem mondok senkire ilyen állításokat, mint te, ismeretlenül. :)

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 15:13:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): "megnevettet, egy hullámhosszon vagyunk" Ez kb 1 millió emberre igaz lehet Magyarországon.
@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem tudom, és nem rólad mondtam véleményt, hanem arról a gondolatmenetről amit itt követtek. Ha az lenne a cél, hogy "hogyan építsünk ki felszines, szexközpuntú kapcsolatot" akkor tökéletesen helyénvaló gondolkodás. Ellenkező esetben bőven kevés. szerintem

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 15:25:55

@Nero.A.Véres.Költő: És? A "jó vele a szex (is)" máris tovább szűkíti a kört. :)

Pont te jöttél azzal a legelső hozzászólásodban, hogy mi itt ekézzük egymást blablabla, erre ma egész végig a mi véleményünket támadtad. Senki nem mondta, hogy csak a szex a lényeg, de az egyik alappillér, ahogy mütyesz is írta.

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 15:44:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): "És? A "jó vele a szex (is)" máris tovább szűkíti a kört. :) " Ezért is irtam hogy felszines, szexközpontú.
AHH, azért az nem egészen ugyanaz, amikor az egyik kommentelőnek szólsz, hogy mit ugrál, amikor megcsalta a feleségét (ugyanis semmi köze senkinek ehhez) mintha én reagálok arra, amit kifogásolsz a hozzászólásomban.
Mert ha jól rémlék, neked voltak kérdéseid az én hszem után.
Egyébként a langyos vizhez visszatérve, te milyen kapcsolatban élsz? Minden hétvégén mozi/szinház/kirándulás/sielés/görögország/séta-a-dunaparton/mindennap szex/ölelkezés stb-stb? Ugy gondolod, hogy ez a nemlangyos víz 30 éves házasságok titka?
Mondtam, nem életszerü egy dolgozó, 30-as pár esetében az a kapcsolat felfogás amiről itt páran beszélnek.

Αphelion 2014.07.23. 16:02:51

@Nero.A.Véres.Költő: Hat igen, 30 evesen tul megerolteto a heti 5 napi munka hogy hetvegen raerjunk olyan extrem sportokra mint a Dunaparton setalas! Otthon kell ulni azt csokolom, setaljanak helyettunk is az unokak! XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 16:03:38

@Nero.A.Véres.Költő: Ha a szex is működik egy kapcsolatban, az szexközpontú? Nem hinném. A harmóniához az is kell.

Szerintem soha nem írtam TBalnak, hogy mit ugrál. Kifejezetten jól el tudunk beszélgetni. Szerintem. Még ha nem is mindig értjük egymást. Ha pedig megoszt magáról itt dolgokat (ahogy én is), akkor vállalja, hogy esetleg másnak ez nem fog tetszeni és más lesz a véleménye róla.

Nekem úgy rémik, mintha én is csak reagáltam volna a te hozzászólásodra. Főleg miután lehurrogtál, hogy szerinted ez egy jó kapcsolat. Hát nem értünk egyet.

A 30 éves házasság titka, hogy elvan az ember csendben a másik mellett és esetleg feladja a saját vágyait? El nem tudom képzelni, hogy normális, ha egy pár között 2 hónapig nincs szex. Ezek szerint te más vagy, neked belefér, neked ez az életszerű. Nekem meg nem. Főleg nem egy 30-as párnál. 60 évesen már talán, de nem 30 évesen.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.23. 16:05:27

@Aphelion 2014: én csak azt nem értem, ha szerinte 30X évesen ez a természtes, meg életszerű, akkor mikor kéne élni és élvezni az életet? kb. 18-30-ig, aztán ennyi? Utána nyugi van és kötögetés a TV előtt? :)

Namely 2014.07.23. 17:17:58

Hülye kurva vagy, ő pedig egy baszadék.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.07.23. 17:18:51

@Nero.A.Véres.Költő: Egy nem felszínes kapcsolatban is nagyon fontos a szex. Ezt akkor se szabad elfelejteni, ha nem 18 éves az ember, akkor se, ha sokat dolgozik és akkor se, ha nem friss a kapcsolat. Beszélhetünk itt mindenről meg beszélhetünk mellé is, de ha ez nem működik, akkor a kapcsolatnak előbb-utóbb annyi. Nem kell egyetérteni velem, de nem kívánom, hogy akkor gyere rá, hogy igazam volt, amikor már késő.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.07.23. 17:21:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nyugi. Nem értesz te a jó kapcsolathoz. :)

Sadist 2014.07.23. 17:49:45

- Mi fogott meg benne?
- Hátaaaa stílusa, a kedvessége és a romantikája!!!4

Ordítok baszki :D

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 19:40:35

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem mondtam, hogy nem fontos a szex. Azt mondtam, hogy nincsen akkora jelentősége mint amennyire itt túlpörgetitek. A 2 hónap pedig nem ijesztően sok. Ha szerintetek a fenti posztoló által leirt kapcsolat rossz, annak ellenére, hogy nem irt szörnyű veszekedésekről, kicsapongó, alkoholista, agresszív, kimaradozó, nőcsábász, kőbunkó partnerről, akkor jó eséllyel rossz szemüvegen keresztül nézitek a világot.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.07.23. 21:29:46

@Nero.A.Véres.Költő: De, ijesztően sok, ha az egyik ezt annak tartja. Márpedig a posztolónak sok. Akkor nem sok, ha ez mindkettőnek megfelel. Sajnos, ez nem szokott így lenni, mert akinek kevés, inkább hallgat, aztán egyszer csak robban a dolog, a másik meg csodálkozik, mert eddig azt hitte, hogy totál jól működik a kapcsolat.
A két hónap akkor is ijesztő, ha előtte több igényük volt erre. Ha meg akarják menteni a kapcsolatot rá kellene jönni, miért lanyhult ennyire az érdeklődés, mert valami oka van, és bennük keresendő.
És hidd el, annál jóval több szemüveg van, mint amivel rendelkezel, és nincs jó szemüveg és rossz. Nem minden fekete-fehér, és nem csak egy igazság van. Ugyanúgy, ahogy bizonyos szempontból nincs igazam, mert kivételek mindig vannak, neked is el kell fogadnod majd egyszer, hogy te se tudsz mindent, és igen, mindenki tévedhet. Én ezt elég keservesen tanultam meg.

Nero.A.Véres.Költő 2014.07.23. 23:30:13

@Szintet lépett (ex) Naiva.:éppen az a mondandóm lényege, hogy nem minden fekete fehér.

Joe69 2014.07.30. 00:45:40

Amit már sokszor leírtam: amíg nincs házasság, gyerek, hülyeség egymás nyakán, együtt élni.
süti beállítások módosítása