HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/11/17/az_se_baj_ha_a_lany_90_kilos

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr36908611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madpapa 2014.11.17. 07:47:22

Ámen! Köszönjük, hogy megosztottad velünk ezt. Ugorjunk!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.17. 08:48:25

"ráírtam +90 kilós lányokra is." Ezt még így nem láttam leírva. :D +90 az mi? 50+90, vagy 40+90, vagy 60+90? :D

Szóval neked nem jön össze senki, ezért a nők tegyék lejjebb a lécet, hogy elérhetőek legyenek a számodra. :) Aha, köszi!

"Aki boldog akar lenni, az tegye lejjebb a lécet. Lehetőleg olyan szintre, amit egy kis segítséggel még ő is át tud ugrani."

Javaslom, hogy állj le a fogalmazásgátlóval. Hátha segít! :D Mert ha az egyedi leveleidet is így írod... háááát. :)

Komrob 2014.11.17. 09:06:10

Jó reggelt!
OFF:

Mai "Csóró vagyok, de csajozni akarok" rovatunk:

totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2014/11/16/puncimagnes_nyolcezer_euroig/

*facepalm*

Szöszi 28 2014.11.17. 09:08:18

Ne ekézzük a posztert, egy kreatív férfiember, no! Ha nem írnak neki a ropiseggű csinicsajok leteszteli a molett csajok írnak e. Majd mikor nem, akkor sem magában keres hibát, hanem a nőinem baszódjon meg, amiért a Brad Pittekért ácsingózik. Ehh, kurvahétfőreggelvan...

Komrob 2014.11.17. 09:16:51

Az offom után elolvastam a posztot is, de szóra sem érdemes.

@Szöszi 27: ott a pont.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.17. 09:34:16

@Komrob: LOL! :D

Vegyen egy ilyet!

velvet.hu/budapestma/2014/11/14/motoros_miatt_tort_ossze_a_batmobil_az_alagutban/

Olvastam valahol (most nem találom), hogy a tulaj nyilatkozta, sok embernek tetszik az autója, akár el is lehet vinni egy körre, vagy mást is lehet, ha valaki többet szeretne. :D

Mondjuk az én puncimat max. akkor vonzaná, ha rakatnék bele valami mágnesezhető piercinget. De tulaj nem rossz, autó nélkül sem! :)

leonito77 2014.11.17. 09:36:02

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Dezső panasza! Ez is lehetne a mai poszt címe. De így kezdi:

"Sziasztok! Netes társkeresés témában írnék egy rövidebb levelet tanító jelleggel"

Ezek után: Én még a bálna méretű nőknek sem kellek.

Taníts mester :D

@Komrob:

Zseniális :D

Komrob 2014.11.17. 09:42:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): én személy szerint sose értettem a "puncimágnes autó" témakörét, mert nem értem, hogy miért lenne bárki is egy autó miatt valakivel. De biztos az én beállításaimmal van baj ;)

Amúgy meg: a pasi jöhet, az autót meg hagyja otthon. Az én Golfomban kényelmesen elférünk mindketten :)

Szöszi 28 2014.11.17. 09:49:05

@Komrob: Én pedig amúgy autósport buzi vagyok, de pont leszarom, hogy közúton kinek milyen autója van, attól nem fogok hanyatt dőlni. De tuti van aki igen :D Különben nem létezne ez a jelenség...:D

croesus aka. the grinder 2014.11.17. 09:50:30

Hiába ekézitek ezt a szerencsétlen posztolót, ez a megállapítás igaz:

"a nők 90%-a, a pasik felső 10%-ára vár"

Rengeteg olyan csaj van, aki megüti legalább az átlagos szintet, és inkább vár egy topkategóriás pasira, minthogy összeálljon egy hozzá hasonló szintűvel. Aztán ebből lesz az éveken át tartó szingliség + néhány kósza numera egy magasabb szintűvel, ami hogy hogy nem, de valahogy sose fejlődik igazi kapcsolattá. Persze a posztolót se puszta önzetlenségből írt - ez az egész nyilván csak azért zavarja, mert így még a tányér széléről se tud enni.

croesus aka. the grinder 2014.11.17. 09:58:38

@Komrob: "én személy szerint sose értettem a "puncimágnes autó" témakörét, mert nem értem, hogy miért lenne bárki is egy autó miatt valakivel"

Láttál már menő (mondjuk legalább 20 millás) sportkocsi anyósülésén ronda csajt? :)
A gyakorlat azt mutatja, hogy nem minden csajt lehet megkapni egy drága kocsival, de minden drága kocsival meg lehet kapni éppen elég cicababát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.17. 10:00:41

@Komrob:@Szöszi 27: Akkor nem vagyok egyedül? :D Engem teljesen hidegen hagy. Lehet, hogy ők úgy érzik, hogy farokhosszabbító, de a hatósugara igen csak korlátozott. A kisebb agyakat kiválóan vonzza, de ilyen nagy elmékhez, mint mi, már több kell! :D XD

Father Justice ♋ 2014.11.17. 10:02:34

@Komrob: Attól függ mit értesz "együtt lenni" alatt.

Ha klasszikot, arra önmagában nyilván kevés, de a minőségi sunázáshoz kiváló alap. A nők többsége ilyenkor egyébként sem magától az autótól ájul el, hanem egyszerűen ezt tekinti az anyagi helyzet elsődleges indikátorának, azaz jó gazdatestet jeleznek a szenzorai. Ezt Becsülesnepper valamivel visszafogottabban jelzi is a válaszában.

(Persze vannak olyan csajok is, akik szimplán az aktuális buli legmenőbb csávójával akarják sunáztatni magukat az éjszaka végén. Egy vidéki szórakozóhelyen, ahol viszonylag kicsi a konkurencia, nagyon fiatal és felszínes nőkkel ez is működik.)

Természetesen ha Józsi az összes megtakarítását egy Audi TT-re lövi el, de közben két lakótárssal nyomorog egy kis albiban, akkor ügyesen kell színészkednie és szerveznie ahhoz, hogy pusztán a gépjármű segítségével zsinórban varrhassa le a jobbnál jobb nőket. De ez sem lehetetlen, hiszen ha minden nő csak nevetne az ilyen műmájereken, akkor nem is lehetne ilyen tanácsokat kérő férfiakkal találkozni lépten-nyomon.

Szóval van rá igény.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.17. 10:04:34

@Szöszi 27: Esküszöm, nekem az üstökös miatt szimpibb ez a fazon, nem az autói miatt :D Ugyanazt a képet raktam ki én is! Egyébként mint "életművész" gondolom halomra dugja a nőket, na ezért meg nem kéne... :) Ahhh a szívem szakad meg! XD

Szöszi 28 2014.11.17. 10:08:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez nálam olyan, mint a telefon és laptop kérdésköre. Leszarom a márkát, leszarom, hogy ezeréves kütyüim vannak, működnek, amire kell használni tudom őket, csá. :D

pretty kitty 2014.11.17. 10:10:23

Kedvesz posztel, kedvesz Misztel Nyolcezelejulo....id nesz ki jedd alapfelcelelccegu puncimagnesz:

photos.imageevent.com/yonkers_au/hot/Hot_134.jpg

Cak a mihesztaltasz veget :PPPPPPPPPPPPP

mütyür 2014.11.17. 10:15:12

ebéd után haza vagyok engedve... sztetek már ebédelhetek? :))

Komrob 2014.11.17. 10:18:50

@mütyür: simán... :)

@Father Justice ♋: igen, ezt értem, és sajnos én is tisztában vagyok azzal, hogy van rá igény.
Sajnos.

Hurri Kán 2014.11.17. 10:30:18

Poszter. Inkább fiúzzál.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.17. 10:34:20

@D. Lee Bodjóh: Ááááá! Tiszta szakadt a nardágja, csóró lehet. :D

Egyébként nekem az ilyen kigyúrt fickók nem jönnek be, ill. ha bejön, nem az izmai miatt. Az az óriás dögcédula meg elég hülyén néz ki... Válogatós vagyok! XD

Madpapa 2014.11.17. 10:35:00

@Komrob: miért sajnos? Így széles a paletta. Mindenki igénye és lehetősége szerint tud választani a megfelelő halmazból.

Komrob 2014.11.17. 10:42:53

@Madpapa: nevezz maradinak, de számomra eléggé szomorú tény, hogy az egyik részről üresfejű cicababákra, a másik részről pedig "a lényeg, hogy gazdag legyen"-pasikra van igény.
Bár tény, hogy ha ezek így egymásra találnak, akkor mindenki megtalálta, amit érdemel, de engem ez akkor is elszomorít.

mütyür 2014.11.17. 10:50:25

@Komrob: ne szomorkodj, épp elég, hogy hétfő van :)

Αphelion 2014.11.17. 10:56:59

@Komrob: Szerintem az üresfejűség senkinél sem követelmény, és a csajok közül se zavar senkit ha egy pasi a vagyona mellett egyéb pozitívumokat is fel tud mutatni. Az, hogy valami szempont, nem zárja ki egyéb szempontok létezését. Szóval nem kell szomorkodni ;)

Komrob 2014.11.17. 11:02:52

@Aphelion 2014: ehh, most magyarázkodhatok: nem zárja ki, de a szempontok súlyozása nem mindegy. Namármost ha egy nő azért tart vonzónak egy pasit, mert szupisoklóerős autója van (itt mindig eszembe jut a piros IFÁ-s vicc) éééés csak utána jön a sorban az aranyos-okos-jófej-tisztel engem-kombó, akkor...

De nem szomorkodom, mindjárt péntek :)

mütyür 2014.11.17. 11:04:27

@Hurri Kán: nyilván... kivéve annak, aki dógozik :P

mütyür 2014.11.17. 11:06:40

@Komrob: ha te más környezetben, más nevelés mellett nősz fel, lehet te is ilyen lennél :)
de lesajnálni lehet őket :D

Hurri Kán 2014.11.17. 11:06:45

@mütyür:
Mert törtető vagy. Engedj mást is érvényesülni, ne te akard az összes babért learatni.

mütyür 2014.11.17. 11:08:50

@Hurri Kán: :) hatemeletes az épület és még csak a 4. emeleten tartok, van még hova fejlődni :D amúgy nehéz másra tolni a munkát, ha csak én vagyok, meg főni :)))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.17. 11:15:23

@mütyür: Esetleg gyere át hozzánk egy kicsit. A 15 emeletes épületnek még csak a 7. szintjén vagyok, na itt aztán van hová fejlődni. (És a 15-ről nagyon szép ám a kilátás :))

Namely 2014.11.17. 11:15:56

@Komrob:
Nem tudom, miért problémázol..... amíg mindenki az üresfejű cicababák/ostoba gazdag érzéketlen seggfejek után kajtat, te levadászhatod a rusnya de értelmes teheneket/ronda okos pocakos röfiket..... :)

Komrob 2014.11.17. 11:21:46

@Namely: yesss, kösz a tippet! :)

Αphelion 2014.11.17. 11:24:33

@Komrob: A nyers lóerőszám senkinél sem szempont, az úgy elég vicces lenne ;) Nem maga a gépjármű bír vonzerővel, hanem amit a gépjármű szimbolizál.

Ez az "aranyos-okos-jófej-tisztel" program meg inkább egy barátság megalapozásának hangzik mint egy puncimágnes leírásának. Tessék, itt van, ő is aranyos okos jófej és tisztel:

www.funchap.com/wp-content/uploads/2014/05/Cute-Dog-with-flower.jpg

:P ;)

mütyür 2014.11.17. 11:25:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): :))) innen is szép ám, már a 4-ről is :D

Szöszi 28 2014.11.17. 11:27:31

@Namely: Ja, mer csak ezek a kategóriák vannak?? Hülye, de szép vagy okos, de ronda? Hm?? :)

Komrob 2014.11.17. 11:32:32

@Aphelion 2014: nézd, nálam meg ez szerves része egy hosszú távú kapcsolatnak.
Ezért írtam azt, hogy a puncimágnesnél sokkal inkább hangsúlyos az autó (illetve az, ami mögötte van: pénz), mint a többi szempont.
Azt gondolom, érted, amit írok, illetve ugyanarról beszélünk, szóval tovább már nem szeretném ezt magyarázni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.17. 11:42:21

@Aphelion 2014: "egy pasi a vagyona mellett egyéb pozitívumokat is fel tud mutatni"

Inkább az, hogy pozitívumokat tud felmutatni (nem a HIV tesztre gondolok :D) és van vagyona. Ha az első fele stimmel, a többi csak hab a tortán, viszont a torta hab nélkül is lehet nagyon jó. :)

Namely 2014.11.17. 11:45:22

@Szöszi 27: Na mi van? Te kimaradtál? Ronda és hülye, vagy szép és okos? ;)

Αphelion 2014.11.17. 11:54:07

@Komrob: Nem tudom, lehet hogy ugyanarról beszélünk, én csak arra akartam rámutatni hogy az a jelenség ami miatt szomorkodtál, igazából nem létezik. Szóval ne szomorkodj, fejet fel, amúgy is már csak 4et kell aludni és itt a péntek! ;) :D

pretty kitty 2014.11.17. 11:57:39

4 fele caj van:

1. londa jesz hue
2. londa jesz okosz
3. cep esz hue
4. EEEEEEEN!!!!!!!!!!! ;)))))))))))))))))

Najo nem *cak* en......:))))) XDDDDDDDDDD

Namely 2014.11.17. 12:01:37

@Aphelion 2014:
"Tessék, itt van, ő is aranyos okos jófej és tisztel:"
Csak éhes.... :)

Szöszi 28 2014.11.17. 12:02:25

@Namely: Hát nyilván ronda és hülye :D De sok munkával felküzdhetem magam a ronda és okos kategóriába :D

mütyür 2014.11.17. 12:09:59

egyébként mit csinált volna poszter, ha mégis ráír egy dagimami? bocsizik egyet, hogy csak tesztlevél volt? :P vagy mindenmindegy alapon vele is randizna?

pretty kitty 2014.11.17. 12:24:14

Kinek meik a kedvenceeee?? ;)))))) Caok meiket vennetek fel munkaba/uccan/bulibaaa?? :))))))

www.buzzfeed.com/briangalindo/18-times-paris-hilton-committed-gloriously-bad-crimes-agains?bffb

mütyür 2014.11.17. 12:28:19

@D. Lee Bodjóh: csak olyan linkjeid vannak, amik tiltva vannak nálam? :D

pretty kitty 2014.11.17. 12:35:48

@mütyür: Haaaaaccajnosz amig a tobbijek Pelic Hilton luhatalat nezegetik addig neked malad ennek a tanulmanyozasza:

www.google.com/search?q=how+can+i+make+my+boss+happy&gws_rd=ssl

XDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.17. 12:57:43

@D. Lee Bodjóh: talán az elsőt még felvenném, de többi brrrr :D

Namely 2014.11.17. 14:13:45

@Szöszi 27:
áh, nincs az a munkamennyiség.... talán a ronda és nemteljesenhülye kategória. Válassz reális célt..... ;)))

Joe69 2014.11.22. 23:53:33

A magukat kövérnek vagy bármilyen okból előnytelen külsejűnek tartó, amúgy intellektuális csajok azon fosnak, hogy őket csak "könyörületből" szedné fel valaki, és ezt aztán nem, ők aztán nem engedik ! Másrészt tele vannak komplexusokkal, és azon elvárással, hogy a partner oldja fel azokat, ami nettó marhaság, a partnernek nem ez a funkciója, dolga, erre valók a barátnők meg a pszichiáterek. Én is ismertem pár ilyen beképzelt jéghegyet - csak az időmet csesztem velük, pedig kedvelem amúgy a molett csajokat. Sajnos, aki saját magát utálja, az mást sem fog szeretni. De ismertem olyan kövér csajt is, aki bátran és rámenősen pasizott, ha kellett, akár szó szerint megdöntötte azt, aki kellett neki..nem is volt pasiproblémája soha..
süti beállítások módosítása