HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/12/16/tul_sokat_log_az_ex_nojevel

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr786986435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2014.12.16. 07:57:28

1) Ne féltékenykedj, mert csak elriasztod.
2) Ne kattogj magadban, hanem mondd el neki értelmesen (talán sikerül), hogy mi zavar (másik nővel éli az életének azt a részét, amit te szeretnél vele élni, stb)
3) ha nem érti meg / nem tud változtatni, gondolkodj el, akarod-e ezt hosszú távon (el tudod-e fogadni vagy mindig zavarni fog) és lépj e szerint, de
4) ne fikázd a másik csajt mert csak nyominak látszol

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 08:49:30

"Tudom, hogy nem akar dobni és visszamenni hozzá, nyílt és egyenes ember. Ha megbeszélem ezt vele, félek, hogy úgy érzi majd, nyomást akarok gyakorolni rá vagy irányítani. Nem tudom, mennyire értené meg, hogy nem eltiltani akarom tőle, csak egy egészséges egyensúlyt."

Ezt így miért nem mered neki elmondani? Ebben semmi rossz nincs. Később a nagyobb problémákat hogyan fogjátok megbeszélni?

"Vagy nekem kéne megértőbbnek lenni?"

Szerintem egy szint alá ne menj le, akkor már kb. azt csinál meg veled, amit akar. Legyen már egy kis spiritusz benned és állj ki magadért! Nem kell leüvölteni, de az nem baj, ha tudja, mit gondolsz a dologról.

"Nem sok nőiség szorult belé, úgy öltözik, mint egy fiú, a nyári cuccain mindig elborzadok, cigizik, gyakran látom – illetve láttam - korsó sörök társaságában."

Hahó! Most veled van! :D Kit érdekel, hogy néz ki a VOLT nője.

Father Justice ♋ 2014.12.16. 08:54:39

Pont azért csinál vele azt, amit akar, mert egy szint fölé ment. Értem?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 09:02:42

@Father Justice ♋: Ja értem, a pasi szintekkel jobb nála. Bocsi, ezt mindig elfelejtem. Nehéz ezen filózni az én szintemen, innen a kő alól... Tudod, lejárt a szavatosságom is, meg kéne pár rajzolt szemöldök. Így nem tudom átérezni a problémát! Számomra elérhetetlen/felfoghatatlan szintekről van szó.

Papírsárkány 2014.12.16. 09:28:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Számomra elérhetetlen/felfoghatatlan szintekről van szó."

Ez legalább igaz :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 09:32:40

@Lord Papírsárkány: *elmorzsol egy könnycseppet* A zélet igazságtalan!

pretty kitty 2014.12.16. 09:34:41

fıūĸ ʍit $ζóltσҡ R¡ŧâʗϛқɑ ϛɛ99éheeeeż?? ;)))))))))))))

instagram.com/p/wjH-bTRs7s/

Father Justice ♋ 2014.12.16. 09:39:01

@Bundabandi (Cookie Bunny): A konkrét esetben elég, ha a faszi csak egy szinttel jobb nála, a következő tényezők miatt:

1. A fickó zenél. Egy 23 éves leánykánál ez alapból masszív medúzásító tényező tud lenni.
2. A fickó iránt más nők is érdeklődnek, és ezt nem is kell titkolnia. Masszív medúzásító tényező.

E két paraméter miatt az, hogy a faszi totálisan leszarja a nő érdekeit és igényeit, nem vonzalomcsökkentő ("..na, akkor mehetsz a picsába.." --> ami az adott helyzetben az egyetlen épkézláb reakció lenne), hanem a jól ismert női ösztönök miatt:

3. További medúzásító tényezőként kerül a képbe.

Innentől kezdve a szikár igazsággal való szembenézés - miszerint a faszi csak kényelmi állandónak / fix fasztarisznyának tartja - nem lehet opció. Ehelyett jön az agyalásfolyam, a végén a szokványos konklúzióval, amit a poszt utolsó mondata foglal össze.

Az, hogy a te szinted miként kapcsolódik ezekhez az alapigazságokhoz, nem teljesen világos.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 10:13:20

Szedjetek össze! :D Kaptunk új monitorokat és egy olyan hejjjjes paseee hozta, hogy elolvadtam. (remélem nem olvassa! XD) Mmmmmmmmmmmmmmmmm. Szerintem elromlott még pár dolog, pl. kéne egy új egér.

Csak sajnos a szintem.... :D Hát ez van! Így jártam!

Szöszi 28 2014.12.16. 10:29:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): Engem inkább az a tény akadályozna, hogy párkapcsolatban élek, nem a szintem, dehát...:)

2014.12.16. 10:43:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Nem szabad egy embertől mindent elvárni, összességében kell az embernek a körülötte élőktől megkapni azt, amire szüksége van."
Erről van szó. Gizi jó kényelminek, Marcsitól meg megkapja a minőségi szivarozást is, a harmadik meg seggbe is engedi. Nem szabad mindent egytől elvárni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 10:49:29

@Szöszi 27: Mire gondolsz? Azért nem tepertem le, csak nézelődtünk a kolléganőkkel. :D Feldobta a napunkat, az tény! A többieknél is elromlottak mindenféle perifériák én úgy látom. XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 10:50:28

@Pillanatragasztó: Így is lehet értelmezni. Ebben az esetben remélem nem körülötted élek! :D

Hurri Kán 2014.12.16. 11:00:06

Cigizik? Úristen... Sört is iszik? Mindennek a netovábbja!4!! Boszorkány! Posztoló. Te meg húzd ki a karót a pinádból. Örülök, hogy segíthettem.

Namely 2014.12.16. 11:18:54

"Én nem cigizek, hűséges vagyok, gondját viselem, meghallgatom őt, akkor is, ha olyat mond, ami nem esik jól. "

Bla-bla-bla..... és hogy szopsz?

Talán a másik lány nem csak a cigit tudja végigszívni?

Papírsárkány 2014.12.16. 12:32:41

@Hurri Kán: Szegénynek biztos nem tellett vibrátorra, maradt a karó.

@Namely: ezek a gonosz sztereotípiák... :)

pretty kitty 2014.12.16. 12:41:14

@Namely: "Talán a másik lány nem csak a cigit tudja végigszívni?"

h¡ħĭhıııııııııııııı!!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDD

CsóróésCsúnya (törölt) 2014.12.16. 12:51:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem igazán értem miért bántjátok szegényt father-t..., az egész szintrendszert a végletekkel lehet a legkönyebben megérteni. Gondolj bele te mit meg nem tennél/engednél álmaid pasijáért (aki vlsz jóképű, izmos és nem csóró), sőt sok nő mit tesz meg pl azért h sztárok közelébe férkőzzön. És akkor meg tennéd ugyanezt egy alacsony quasimodoért (remélem így írják)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 13:28:51

@Lúzerarc: Nem tudom mi tennék meg, még nem találkoztam vele! :D Viccen kívül: Személy szerint én soha nem a jóképű, izmos pasikra buktam. Pénzes pasim sem volt. Megnézni megnézem ha bejön külsőre (mint pl. a mai monitoros srác), de belsőre ált. unalmasak, esetleg irritálóak a számomra. Az meg engem jobban érdekel, hogy ne unatkozzak mellette, mint az, hogyan néz ki. Nyilván azért van egy min. kategória (meg legyen ápolt!), de ha mutatnék képet az exeimről, meg akár a mostaniról is, hát egyik sem egy hejjespasee. Szóval ha szembejönne az utcán pl., akkor nem fordulnék utánuk. Alacsonyabb nagyon ne legyen nálam, de mivel én sem vagyok égimeszelő (168 cm), ez nem lehetetlen küldetés. Ezért arra fogni egy kapcsolat sikertelenségét, hogy mekkora eltérés van külsőleg a felek között... szerintem hülyeség. Vannak felszínes emberek, ez ok, de azért én több olyannal találkoztam, aki tovább tud látni a külsőn. Rohadtul nem attól leszek boldog, hogy egy fotómodell a párom, meg nem attól fog működni a kapcsolatom. Két totál eltérő külsejű ember is lehet boldog egymással.

Egyébként meg nem bántom Fathert, csak nem értek vele egyet. Ha bántanám, az nem így nézne ki! :D

Papírsárkány 2014.12.16. 13:35:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): "de mivel én sem vagyok égimeszelő (168 cm)"
Nem csapsz be senkit, füllel együtt lazán megvagy vagy két méter
img1.wikia.nocookie.net/__cb20120128192952/muppet/images/0/08/CookieMonsterWaving.jpg

"Ezért arra fogni egy kapcsolat sikertelenségét, hogy mekkora eltérés van külsőleg a felek között... "

ez ám csak az egyik a paraméterekből

"annak felszínes emberek, ez ok, de azért én több olyannal találkoztam, aki tovább tud látni a külsőn."

mármint több emberrel is találkoztál, aki képes erre, vagy több olyan emberrel találkoztál (mint nem) aki képes erre?

Светлана Павлова 2014.12.16. 13:43:38

A posztoló pasija úgy látszik jobb beszélgetőpartnerre lelt az exében mint a mostani barátnőjében. Most komolyan, kinek jutna eszébe egy JÓ párkapcsolatban még mindig a régi kedvessel beszélni meg a dolgokat?
Na ugye!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 13:45:34

@Lord Papírsárkány: "ez ám csak az egyik a paraméterekből"

Ok, de Father világában a szintek a külső alapján kerülnek megállapításra.

Több olyannal, aki képes, mint olyannal, aki nem. Tudom, ebből következik, hogy biztos ronda vagyok. Közepesen ronda. :D

Светлана Павлова 2014.12.16. 13:46:07

@Father Justice ♋: ez a zenész elmélet eléggé találó. A színpad megszépít!

Papírsárkány 2014.12.16. 13:47:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nekem úgy rémlik, hogy az anyagi paraméterek és egyebek is beleszámítanak :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 13:50:45

@Lord Papírsárkány: az csak a pasiknál, a nőknél nem. Ott csak a külső. És a pasiknál is csak akkor, ha a külső nem elég jó, akkor pénzzel lehet javítani rajta.

Светлана Павлова 2014.12.16. 13:59:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): nekem a posztból az jött le, hogy konkrétan a csávó több dologról számol be az exének, mint a mostaninak, aki csak úgy kísérgeti a koncertre meg marha megértő, de amúgy szart se tud semmiről (a csávóról sem). Beszélgetni persze bárkivel lehet, de itt szerintem nem erről van szó, hanem hogy kivel bizalmas a srác és kivel nem.
Vagy már túl sok mindent belelátok, de én megérteném ha a fentebb vázolt szitu esetén ki lenne akadva a csaj.

CsóróésCsúnya (törölt) 2014.12.16. 14:04:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): az írásodvan annyi magaslavdát dobsz, h csak na, de nem akarom lecsapni őket, a környezetemben csupa olyan párt látok aki külsőre egy szinten vannak, ha meg van egy kis eltérés a férfi részéről negativ irányba akkor kikompenzálódik pl pénz, menő kocsi, egyetemen segítség a tárgyakban..., nem nagyon látni együtt quasimodot victoria secret modellel, de lehet h körülöttem csak felszínes emberek vannak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 14:19:49

@Lúzerarc: Lecsaphatod, majd visszacsapok! :P Nem azt mondom, hogy "quasimodot victoria secret modellel", de Father elmélete szerint már 1-2 szint is hatttttalmas eltérés és félredugásra, meg kihasználásra ösztönöz. Szerintem meg 1-2 szint nem a világ. Ha jól figyelsz, ő soha nem a szélsőséges eltérésekről beszél, hanem ált. 1-2 szintről. Nyilván egy 10/1-es soha nem fog összekerülni egy 10/10-essel.

@Lord Papírsárkány: Jahh! Már csak a plasztikai műtét segíthet, vagy a tetovált szemöldök és a kacsaszáj. :D

@Светлана Павлова: Ha a pasi több dologról számol be az exének, az meg nem az ex hibája, hanem a posztolóé.

CsóróésCsúnya (törölt) 2014.12.16. 15:04:35

@Bundabandi (Cookie Bunny): A szélsőséges eltérést csak azért írtam mert így sokkal látványossabb / sokkal könnyebben érthető mi is akar Father kifejezni. Ez ugyanaúgy jelentkezik ha csak 1-2 szint a különbség, csak nem ekkora mértékben.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 15:17:32

@Lúzerarc: Szerintem meg nem. Ill. akkora mértéke, hogy az a többi tulajdonságot is egybevéve elhanyagolható.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.16. 15:47:42

@Lord Papírsárkány: nem, ma sötét türkizkék van rajtam. Csak eszembe jutott Besenyő papa, meg a lila liba.

fumerin 2014.12.16. 16:22:02

Ez a nő sárkánynak született, most már próbálgatja a szárnyait. Sör és cigi, pfejjjjj...:D:D:D
Anyád, te fapina poszter...

Sadist 2014.12.16. 19:24:52

@Lúzerarc: Érdemes megfigyelni, hogy szinte mindig csak nők kételkednek benne. Igazából nem csoda, mert a férfiak pelyhestökű siheder koruktól kezdve saját bőrükön érzik a hatását, a csajok késő harmincas éveikig szinte burokban élnek és nem kell különösebben törni magukat, hogy találjanak egy hozzájuk illő faszit.

Sadist 2014.12.16. 19:36:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): A végén lassan elhiszem, hogy nálad a 165 centis, kopaszodó, pocakos, Tesco-s rakodódroidként dolgozó, de egyébként ápolt, intelligens, humoros és szórakoztató férfinek annyi esélye van, mint a 190 magas, kisportolt, jóképű hardveres srácnak.

"de ha mutatnék képet az exeimről, meg akár a mostaniról is, hát egyik sem egy hejjespasee"

Kérdés, hogy hol húzod meg a hejjespassee határt? Ha a felső 5%-nál, akkor az azért nem valami nagy megalkuvás.
süti beállítások módosítása