HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/01/27/ha_megcsalsz_szamomra_halott_vagy

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr67113863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2015.01.27. 07:40:08

Megbocsátani, nem megbocsátani. Az örök kérdés. Szerintem ez teljesen emberi habitustól függ. Ha olyan szinten meg tud valaki bocsátani, hogy utána még veszekedéskor se hánytorgat, ha annyira szereti a másikat, hogy úgy érzi, egy esélyt még megér a dolog, és még rengeteg olyan ok van, ami miatt esetleg érdemes megbocsátani.
Lehet, sokan megköveznek, de szerintem megcsalás és megcsalás között is van különbség. Nagyon nem mindegy, hogy egy alkalom van, ami után sose, vagy egy hosszabb kapcsolat, amiben érzelmek is szerepet játszottak.
Egyébként is. Hol kezdődik a megcsalás? A szexnél, vagy már a gondolatnál, az első csóknál ? Nem volt szex, de szerelmes bele. Akkor most megcsalt?

TBal 2015.01.27. 08:12:19

@Szintet lépett (ex) Naiva.: vigyázz Bunda tegnap vett köveket... :)))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2015.01.27. 08:14:34

@TBal: Ingyen kapta, és tőlem. Szerinted kölcsön kő visszajár? :D

TBal 2015.01.27. 08:17:49

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Hát... tudom, nem láthattál a jövöbe, hogy ilyen poszt következik ma, amiért akár megkövezés is járhat... :). De legközelebb azért csal óvatosan azokkal a köeladásokkal!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.27. 08:32:54

Kit kell megkövezni? :D

Na, elolvasom a mai agykiégető olvasmányt.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2015.01.27. 08:33:58

@TBal: Nekem már mindegy. *lemondóan sóhajt*

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.27. 08:34:22

Én mindenkit megkövetek, csak szóljatok! Magamat is megkövetem. :)

Bölcs Jaroszláv 2015.01.27. 08:36:07

Jó reggelt! Ez a poszt olyan gáz, hogy hozzászólni sincs kedvem. Inkább dolgozok! Ez már a vég.

TBal 2015.01.27. 08:39:43

@Bölcs Jaroszláv: miért? A nö gondolkodik/hozzááll a dologhoz valahogy, van egy szisztémája, kíváncsi, hogy más hogy gondolja. Szerintem kifejezetten üdítö poszt a korábbi kurváramegmondomafrankóthogymiértnemvagyokmégsemlúzer posztok után.

Hurri Kán 2015.01.27. 08:58:04

Posztoló most panaszkodik, vagy dicsekszik?

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.27. 09:04:57

A megoldás egyszerű poszterin szint+1=<volt pasija szint, tudja h a piacon jobbat nem kapna, igy jöhet szóba a megbocsájtás. A szerelmes férfi nem csal meg, csak kényelmi állandó voltál.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.27. 09:09:36

Naszóval! A posztoló is olyan lehet habitusilag, mint én. Kb. ezt a reakciót váltja ki belőlem is a dolog, az az illető elvágja magát teljesen, nincs visszaút. Soha nem tudnék újra bízni benne, onnantól meg megette a fene. Bár az ugye megint fontos, hogy (kinek) mi a megcsalás. Számomra onnantól az, hogy ha az érzelmeket/érzéseket tettek is követik. Vagyis beleszeret, megkíván egy másik nőt és le is fekszik vele. A csók is rohadtul fájna, de azt még elnézném, ha nem ment tovább és rájött, hogy velem szeretne maradni. Ha csak szerelmes lett, de nem lépett, engem az kevésbé zavar, mintha egy buli után részegen megdug valakit. Olyan ember szerintem nincs, aki soha ne inogna meg, főleg több éves kapcsolatokban. Az a nem mindegy, hogyan kezeli ezt. Ha letisztázza magában, hogy mit is szeretne, majd odaáll a párja elé és elmondja, hogy hát beleszeretett másba (vagy éppen kiszeretett belőle) és menni akar, az számomra ok. Ha viszont mindezt úgy csinálja, úgy kezd el egy kapcsolatot mással (itt főleg a tettekre gondolok), hogy a régi nem tud "semmit", az gáz. Nem szeretem, ha nincsenek kimondva a dolgok, ha csak úgy eltünedezik a másik, majd valahogyan kiderül.

leonito77 2015.01.27. 09:24:21

Szerintem a poszterin szépen gyűlöli a férfiakat. Úgy szokta csinálni, amikor megcsalják...

Szóval őt mindig megcsalják és az az egy, aki mégsem csalta meg, lehet, hogy csak ügyesen hazudik.

Egyértelmű. A szokásos helyzet: Minden pasi szemét. "Tipikus férfi-megoldás" minden pasi ugye így old meg mindent.

De visszatérve, szerintem a poszt arról szól, hogy ez a jelen pasi nagyon ráérzett poszterin lelkivilágára, ugyasnis sikerült kitalálnia valami olyat, hogy a poszterinnek bűntudata kezd lenni azért, mert a barátja megcsalta. LOL (jól egymásra találtak)

Én azt javaslom poszterinnek, hogy bocsásson meg és várja meg a következő botlást. A lemez ugyanaz lesz. (poszterinnek rengeteg veszteni valója volt... de nem azért, mert mennyire is szerette ezt a fazont)

Az ilyen nőktől viszolygok. Képesek már az elején elmesélni, hogy ők milyen szerencsétlenek, mert becsapta őket az ex, meg az ex-ex, stb...

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én azt gondolom, hogy a megcsalás után is van élet... de csak akkor, ha mind a két fél belátja, miért volt és meg is értik ezt és pluszban képesek ezt feldolgozni és egy nagyobb veszekedésnél nem jön elő, mint fegyver és nem vágják a másik fejéhez.

Azt hiszem én sem vagyok ennyire toleráns és talán nem is vagyok olyan lelki alkat, hogy ezt fel tudjam dolgozni, még akkor sem, ha mindent megértek.

De az is igaz, hogy nem voltam még 15+ évig senkivel és nem éltem át az ilyen hosszú idő alatt bekövetkező párkapcsolati akadályokat, szóval hiába vagyok elég olvasott a témában, azt hiszem azért más a pályán izzadni, mint kívülről szurkolni...

TBal 2015.01.27. 09:50:21

@leonito77: a 77 az a születési évedet jelöli?

TBal 2015.01.27. 10:00:37

@leonito77: ezt igennek veszem :).
Csak érdekelt az élettapasztalatod mennyisége :)

leonito77 2015.01.27. 10:05:23

@TBal: Igen 77-es vagyok. Azért írtam, hogy 37 éves vagyok, mert már csak pár napig tehetem meg... utána jön plusz egy.

Bölcs Jaroszláv 2015.01.27. 10:11:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): Valami gond lehet, mert egyet kell értenem veled (úgy nagy vonalakban). Legelőször mindenesetre érdemes tisztázni az alapfogalmakat (például, hogy ki mit ért megcsalás alatt), mert amíg ezek nincsenek egyeztetve, addig nagy az esély rá, hogy a felek (negyedek? :) ) elbeszélnek egymás mellett. Tehát fontos, hogy mindenki ugyanarról beszéljen. Ami magát a témát illeti, az én olvasatomban, azaz amit én megcsalás alatt értek, az úgy normál esetben űberhaupt nem fér be egy tartós kapcsolatba, de természetesen lehet olyan eset, amikor ez megbocsátható (én saját magamnak nem bocsájtanám meg).

croesus aka. the grinder 2015.01.27. 10:17:38

Szerintem nincs ebben semmilyen túlreagálás. A megcsalás egyértelművé teszi, hogy nem gyakorolhatsz kontrollt a férfi erőforrásai felett, legfeljebb ideig-óráig bérelheted azokat. Úgyhogy ha erre ment ki a játék, akkor nyilván bebuktad.

És egy jó tanács: gondolkozz pár lépéssel előre, mint egy sakkozó. Olyan férfit keress, aki nem fog megcsalni, azaz legalább két szinttel lefelé válassz, és akkor nem lesz baj.

Namely 2015.01.27. 10:25:01

Biztos nem engedted seggbe, és nem nyelted le!

TBal 2015.01.27. 10:29:29

@Namely: a seggéböl hogy vigye a szájáig a spermát? kanalazza oda? :))))

Namely 2015.01.27. 10:35:49

@TBal:
Ilyenkor kell egy jó mentőötlet a kapcsolat megmentésére az asszonytól, aki ugye a tűz melegét hozza a házhoz, hogy hoz egy másik nőt az együttlétek alkalmára, így nem kell kanalazni.
:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.27. 10:39:21

@leonito77: Az baj, hogy én tuti a fejéhez vágnám a vita hevében. :) Nagyon nehezen emésztek meg dolgokat és sokáig ott marad tüskeként, aztán ha történik valami, akkor az a régi seb/tüske is elkezd újra fájni. Erről valahogy nem tudok leszokni, pedig sokszor próbáltam már. Aztán mikor elég tüskét gyűjtöttem és baromira fáj, na akkor robbanok és akkor borítok mindent. Onnan már tényleg nincs vissza. Makacs tudok lenni. :) Megmondom, hogy volt elég ideje, sajnálom!

@Bölcs Jaroszláv: Én abból szoktam kiindulni (lehet, hogy egyesek szerint tévesen), hogy ami nekem beleférne, azt megbocsátom neki is. Én nem teszek olyat, amit neki sem bocsátanék meg. Gondolkozzon, mielőtt cselekszik! Ha önző volt és leszarta az én érzéseimet, akkor a jövőnk nagyon kérdéses. Azt nem mondom, hogy nem lenne kivétel, de jelenleg nem tudnék olyan indokot, ami miatt megbocsátható lenne a megcsalás.

TBal 2015.01.27. 10:42:36

@Namely: nekem még az jutott eszembe, hogy szívószálakat összedugni, körbevezetni, aztán szívhatja... :)

leonito77 2015.01.27. 12:15:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azt hiszem, pedig meg kell, mert egyikünk sem egy szentlélek és bizony még a legnagyobb jó szándék ellenére is megbántjuk olykor a másikat.

Ha eltelik jó sok év, akkor basszus annyi tüske lesz az emberben (ha nem húzza ki), mintha legurult volna egy rózsabokros hegyoldalon.

Ha tovább folytatom a hasonlatot. A hétköznapi tüskék simán begyógyulnak, főleg, ha segítünk. De ezzel a mércével a megcsalás már felér egy tőrszúrással és abba akár bele is lehet "halni"

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.27. 12:32:07

@leonito77: Jahh! Én egyébként kibeszéléssel (már nem a külvilág felé, hanem egymás felé) szoktam kihúzni a tüskéket. Addig beszélünk róla, míg mind a ketten nagyjából értjük, hogy a másik miért tette/mondta és pontosan hogyan is értette. Aztán van amikor ez nem működik, mert mondjuk valamiért fájdalmas beszélni róla, vagy nem akar ennyire megnyílni a másik. Nehéz, de szerintem csak akkor tudjuk megérteni a másik gondolkozását némileg, ha mindketten őszintén és nyíltan kommunikálunk még akkor is, ha nem értünk egyet és vita lesz belőle.

leonito77 2015.01.27. 12:39:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szerintem a vitával semmi baj nincsen, ám veszekedni nem szoktam és nem is szeretek.

Na jó, kivéve, ha szex a vége (olcsó poén)

Hurri Kán 2015.01.27. 15:28:06

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Teljesen értelmetlen veszekedni, ha verekedni is lehet :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.27. 15:33:57

@Hurri Kán: tegnap óta a kövezés a divat! Pfff! Maradi vagy! :P :D

Sadist 2015.01.27. 21:28:31

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Hol kezdődik a megcsalás?"

Megcsalás az, ha nem a lefektetett szabályok szerint játszol. Ha az úriember kapcsolatában az volt lefektetve szabályként, hogy csak egymással dugnak, akkor ő a hunyó. Ha meg az, hogy a férfi akkor kefél a nőjével, amikor szeretne, de a nőjének meg fájt a feje és elhajtotta, akkor a nő.
süti beállítások módosítása