HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/07/17/nekem_kene_meghoditani_egy_ferfit

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr484661414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2012.07.17. 19:44:53

@Nava...: Unatkozni? Ugyan, a gömb minden pontját megvizsgálni:) Ha két félgömbben van, még jobb:D

@Niobe: Hello nyanya! :D

Kelpie 2012.07.17. 19:50:09

@Niobe: @tértivevény: fulerén :) Az még inkább gömb, de mégsem egysíkú :) Sőt, változatos, vannak benne öt meg hatszögek is :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.17. 19:55:49

@Bohumil Stejskal: Hát, arról beszélhetnénk aztán, hogy ott hol a gömb, akár csak fél. Leginkább a művieknél...

Papírsárkány 2012.07.17. 20:03:29

@Niobe: @Kelpie: eh, látszik, hogy nem vagytok elég kockák (még/már):

én ERRŐL beszélek:
www.ohgizmo.com/wp-content/uploads/2010/11/critical_hit.gif
!

Niobe 2012.07.17. 20:17:05

@tértivevény: Ohh, régi szép AD&D idők... ;)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.17. 20:26:50

hehe, valahol megvan itthon a 100oldalú is még :)
De 20 és 12oldalú mindig van nálam, sosem lehet tudni (najó, ez elég rémesen hangzik, de tényleg van nálam)

_Ω_ 2012.07.17. 20:30:32

@Zsit (nyau és rémizé): Fogadni mernék, profi KisMészáros is vagy. :)

Papírsárkány 2012.07.17. 20:31:30

@Niobe: ne is mondd :)

@Zsit (nyau és rémizé): fenét rémesen!
okos ember legyen felkészült! :)
(bár 10 oldalú hasznosabb, 12 oldalút elég ritkán kell használni, ha nem barbárral vagy meg csatabárddal :)
www.giantitp.com/comics/oots0121.html)

Bohumil Stejskal 2012.07.17. 20:42:48

@Nava...: Nana kérem, én nem művieknél is meg tudom találni, főleg, ha megfelelő tenyér(enyém) tartja :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.17. 20:52:11

@_Ω_:
BÁRMI tudok lenni (na, ez sem igaz, de rohadt jól hangzik :D)
Tényleg újra kell olvasnom, nagyon sokat felejtettem belőle :S

@Niobe:
ahha! :)

@tértivevény:
hát nézd, elég ritkán fordul elő velem manapság, hogy hirtelen le kell ülnöm játszani.
Meg aztán mi, profik, már kocka nélkül is jól tudjuk nyomni ;)

Papírsárkány 2012.07.17. 20:57:44

@Zsit (nyau és rémizé): a "kocka nélkül jól tudjuk nyomni"-n mindig jót nevetek :)
Kb. olyan, mintha "Ki nevet a végén"-t próbálnál anélkül. Hol marad a véletlen okozta élvezet? :)
Cöh.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.17. 21:00:55

@tértivevény:
el kell játszani
Érted :)
a legjobbakat mindig így játszottam (szegény KM rendszerint a végén konstatálta, hogy bakker, ma se vettük elő a kockákat) - bár versenymoduloknál muszáj volt használni, de ott is okoztunk meglepetést az idegen mesélőknek; igaz vén csatalovak voltunk az átlag játékosokhoz képest!

Kelpie 2012.07.17. 21:09:14

És még egy kis ezotéria, akinek nem volt a jóból elég mára :)
onismereti-utam.blog.hu/2012/07/17/kirugtam_a_belso_not

Papírsárkány 2012.07.17. 21:09:25

@Zsit (nyau és rémizé): szóval sose játszotok olyat, ahol
a) a karakterek értékei számítanak, nem a játékosé
b) rendes harc van
c) élet-halál esélyes stuntok (hegymászás, légiharc, mittomén)
d) szerencsejátékoznak a karakterek
e)...
hadd ne folytassam :)
és ismét: ha "eljátszatok" mindent, hol marad a random chance okozta élvezet?

Papírsárkány 2012.07.17. 21:10:44

@Kelpie: miért gyűlölsz minket ennyire szenvedélyesen?

Kelpie 2012.07.17. 21:12:49

@tértivevény: Ez szerelem és nem szeretet :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.17. 21:14:22

@Kelpie: Hát igen, a szenvedély nagyon sokféle lehet.

Papírsárkány 2012.07.17. 21:16:06

@Kelpie: egyszerűen szavakkal leírhatatlan, amit most érzek, miután ezt elolvastam
köszönöm, hogy megosztottad :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.17. 21:17:02

@tértivevény:
khmmm
úgy 5 éve játszottam utoljára, és igen, az utolsó 2 év szinte kocka nélkül zajlott
Előtte természetesen kockával.
És igen, jobban kedvelte a társaság a karakterformálást és konspirációt, mint a nyílt "harcot".
De most, hogy jobban belegondolok, egy jó kis kocsmajelenet bárd nélkül mit sem ér, oda viszont kötelező a kocka :)

@Kelpie:
ÁÁÁ!

Papírsárkány 2012.07.17. 21:21:58

@Zsit (nyau és rémizé): Hát meg érted, az egész "nem használunk kockát" addig megy, amíg minden résztvevő egyetért és semmiféle "érdek-konfliktus" nincs a mesélő és a játékosok által irányított szereplők között (se az eseményekben). Amint eljön az a pillanat, hogy "de igen - de nem", ott nincs mese, az irányított, a képességek által befolyásolt, de valódi véletlenre kell bízni.
(Meg különben is, mi haszna a karatker képességeinek, ha mindig a játékos tudása határozza meg, mire képes valójában? Ha sose tesz olyat, amire maga a játékos nem képes? Hogyan rugaszkodsz el a valóságtól, játszva valódi szerepjátékot, ha játékosi börtönbe zárod szerencsétlen karaktert?)

Kelpie 2012.07.17. 21:24:16

@Nava...: @tértivevény: akkor a mai jóságadag letudva :)

Papírsárkány 2012.07.17. 21:24:57

@Kelpie: viccelsz egész hónapra :)

Papírsárkány 2012.07.17. 21:26:31

@Nava...: hm, te itt voltál, amikor ezt linkeltem? :)

szelnoverek.blog.hu/

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.17. 21:26:53

@tértivevény:
igen, csakis összeszokott társasággal működik
Az meg halál, ha valaki nem tudja ketté választani a karaktert és a játékost. Ott sose lesz igazi játék.
Sok-sok embernek javasoltam, hogy pont emiatt (szerepek szétválasztása, valóság-szituációs gyakorlat, satöbbi) próbálja ki. Érdekes dolgokat tudhat meg magáról az ember :). No mindegy, ez messzire vezet és nem is eme blog keretei közé tartozik (szerintem).

Kelpie 2012.07.17. 21:45:07

Zenéljünk?

www.youtube.com/watch?v=BYQaD2CAi9A

A szöveget is olvassátok el... hát, evvan... :S

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.17. 21:59:54

@Kelpie:
DjOfftopic örülni fog (amennyire egy szkript örülni tud), ha előadót tag-elsz legalább!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.17. 22:00:04

@tértivevény: Nem voltam itt, de az ötlet nagyon tetszik. Én megoldottam ezt múlt héten máshol és másképp, de nagyon kell az embernek a feltöltődés.

Kelpie 2012.07.17. 22:00:19

@Kelpie: Látom, mindenki bealudt rajta. Én is jó sokára fogtam fel, hogy miről szól ez a szám... háakkorjóéjt :)

_Ω_ 2012.07.17. 22:00:49

@Kelpie: Miután végighallgattam megfordult bennem a gondolat, milyen lehet, ha nő énekli? Vajon jobb? A megoldás tálcán kínálta magát, szerintem jobb:
www.youtube.com/watch?v=uYqgqdM9AXg

Kelpie 2012.07.17. 22:02:33

@Zsit (nyau és rémizé): átköltözött ide is? Hm :) Egyszer én is gondolkotam egy ilyenen, hogy kellene egy robotot írni, minden reggel köszönthetné az alkotóját, szerintem tök cuki lenne. Csak sose volt rá időm...

De akkor kívánság parancs, így jó lesz?

Simon & Garfunkel: Scarborough Fair
www.youtube.com/watch?v=BYQaD2CAi9A

Kelpie 2012.07.17. 22:05:13

@_Ω_: Hm, gyönyörű :) Azonban de facto most she az a he... :S

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.17. 22:08:15

@Kelpie:
át :) (mivel a másikon gyakorlatilag nincs élet)
Kérdezd meg omi-t, van-e posztoló-botja :)

_Ω_ 2012.07.17. 22:14:25

@Kelpie: Mivel nő énekli, meg kellett cserélni a nemeket.
Nem ismertem a hátterét a szövegnek, úgyhogy csaltam:
en.wikipedia.org/wiki/Scarborough_Fair_%28ballad%29
A férfi-nő válaszolgatós eredeti elég megkapó a lehetetlen feladatokkal.

_Ω_ 2012.07.17. 22:17:26

@tértivevény: Amit találtam verziót az nekem jobban tetszik. Kihangsúlyoznám, hogy nekem. Ennek a Sarah Brightmannek a hangja sem jön be annyira, de a hangszerelés sem.

Papírsárkány 2012.07.17. 22:18:48

@_Ω_: gondolom az "azt hallottam előbb"effect is befolyásol, mindegy, így jártál :)

_Ω_ 2012.07.17. 22:22:50

@tértivevény: Egyszer egy barátommal hosszasan beszélgettünk arról, mennyire is kell dob a zenébe, milyen nélküle. Ennél a számnál szerintem nem hiányzik, határozottan jobbnak érzem nélküle.

Kelpie 2012.07.17. 22:46:07

@_Ω_: Van férfi-női válaszolgatós is? Ne vádoljatok már, van pont elég bajom... :)

@Nava...: Dehogyis ez. Pofán kell rúgni félévente minden nőt, és belenyomni őket a langy meleg fekáliába, de úgy, hogy a végén még ők jöjjenek rinyálva vissza. Aztán jöhet a fergeteges békülőszex.

Csak az átkozott jó szívem, nem bírom megtenni. Mármint a menetrendszerinti lealázást. Így én kerülök mindig a szopóálarc rossz végére... :S

Kelpie 2012.07.17. 22:50:12

Na, akkor mégegy klasszikus, jóéjtszámnak:

J.J. Cale: Lies, lies, lies
www.youtube.com/watch?v=L_xbZMQCfqo

bébi, egyszer hazudsz, you are out...

_Ω_ 2012.07.17. 22:50:45

@Kelpie: Pont ott van abban a kommentben a link amire reagáltál. Nem is kifejezetten válaszolgatós, csak nem volt rá jobb szavam. Először a férfi ad lehetetlen feladatokat, aztán a nő jól visszaadja őket más feladatok formájában. Olvasd végig a szöveget...

"Now he has asked me questions three,
I hope he'll answer as many for me"

Kelpie 2012.07.17. 22:52:29

@_Ω_: jaja, látom. Na, elég volt a művészkedésből, az a lényeg, hogy sohanapján kiskedden :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.07.17. 22:54:58

Nemtom láttátok e, de a poszterin írt még. Csak telefonon és fészen kommunikálnak a tökéletes ffivel.

LOL! Virtuális kipcsikapcsi. Mindig szupcsi! :D

És így már sokkal érthetőbb is az egész!
Bruhahahahaaaa
(sátáni kacaj)

_Ω_ 2012.07.17. 22:55:25

@Kelpie: Ha nagyon le akarod rövidíteni, ám legyen, tényleg ez a lényege. :)

Kelpie 2012.07.17. 22:57:06

@_Ω_: Volt valami ilyesmi, nem, hogy aki 20 mondatban mondja el azt, amit két szóban is lehetne, az sokkal nagyobb gonoszságokra is képes :)

_Ω_ 2012.07.17. 22:58:04

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): "Virtuális kipcsikapcsi. Mindig szupcsi!" - ezt levédetted már? Mert így megkerüljük a jogdíjat, pedig ez egy jó kis leírása a helyzetnek. :)

Kelpie 2012.07.17. 22:58:19

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): de most őszintén: ÉS EZ KIT ÉRDEKEL MÉG ÍGY ESTE 11 FELÉ??? :)))))

De azért köszi, megalol, majd holnap ránézek :))))

Kelpie 2012.07.17. 22:59:10

@_Ω_: Ugye, hogy milyen zseniális, amikor valaki tud tömören, lényegrehatóan fogalmazni? :))))

_Ω_ 2012.07.17. 23:02:22

@Kelpie: Á, mutatok én neked sokkal jobbat:

A Tale of Two Cities LITE(tm)
-- by Charles Dickens
A lawyer who looks like a French Nobleman is executed in his place.

The Metamorphosis LITE(tm)
-- by Franz Kafka
A man turns into a bug and his family gets annoyed.

Lord of the Rings LITE(tm)
-- by J. R. R. Tolkien
Some guys take a long vacation to throw a ring into a volcano.

Hamlet LITE(tm)
-- by Wm. Shakespeare
A college student on vacation with family problems, a screwy
girl-friend and a mother who won't act her age.

A Tale of Two Cities LITE(tm)
-- by Charles Dickens
A man in love with a girl who loves another man who looks just
like him has his head chopped off in France because of a mean
lady who knits.

Crime and Punishment LITE(tm)
-- by Fyodor Dostoevski
A man sends a nasty letter to a pawnbroker, but later
feels guilty and apologizes.

The Odyssey LITE(tm)
-- by Homer
After working late, a valiant warrior gets lost on his way home.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.07.17. 23:02:23

@Kelpie: Bocsánat, ha zavartam a köreidet. Engem ez a poszt most érdekel...
Magamból indulok ki, mert miért indulnék ki belőled. Ugyebár! :)

@_Ω_: Neked adom. De csak ha én továbbra is használhatom! :)

_Ω_ 2012.07.17. 23:03:41

@Kelpie: Óvatosan kiabálj, engem érdekel. Pontosabban szeretnék tudni róla és majd holnap megnézem, így örültem neki.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.17. 23:05:05

@Kelpie: De ezek szerint tudod, mit kéne tenni. Szerintem cseréld le az álarcot.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.17. 23:06:49

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Szeretem ezeket a netes kapcsikat. Engem is ilyen miatt tettek lapátra. A vonal másik végén ülő emberkének valahogy mindig szebb a mosolya, mint aki melletted van.

_Ω_ 2012.07.17. 23:10:15

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Természetesen használhatod továbbra is; én pedig köszönöm. :)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.18. 00:12:13

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): nemtom mi a gondod. találkoztak már pár percre :D

ma meg RANDI is lesz !

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.18. 00:25:30

@Niobe: ugye? :)

na jóéjt, mert a reggeli poszthoz valamit pihenni is kellene :\

Kelpie 2012.07.18. 07:41:10

@_Ω_: Wáááá, make my day, kora reggel :)))

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Nem zavartad, bocsi, csak jót röhögtem rajta. Elnézést, ha félreérthető voltam. engem is érdekel, főleg, hogy ma már holnap van :P

@Nava...: Milyen álarcot? Hát ez az, hogy nem akarok álarcot hordani. Rámnyomják a barmok. Mindig. De kora reggel ne nyavajogjunk, mert akkor mi lesz estig? :) Egyébkéntis, süt a Napocska! :)

Kelpie 2012.07.18. 07:52:11

@hasznavehetetlen régensherceg: jé, tényleg. :) Tövig lerágom a körmöm izgalmamban :)

Kytia 2012.07.18. 07:55:39

@Namely: Nem erre a fajtára gondoltam.:D
Tudom, hogy ez valahol fájni fog legbelül, de be kell valljam, kevéssé izgat fel, hogy milyen lányokat szeretsz.:D

Namely 2012.07.18. 09:31:00

@Kytia:
1. Akkor milyen fajtára gondoltál?
2. öööööö, be kell valljam, annyira fájt ez, hogy le kellett fogni, nehogy kivessem magam az ablakon. Ez most nem tudom, miért kellett volna, hogy fájjon...

jadu 2012.07.18. 10:17:17

@Kelpie: szia Kelpie, még meg van a szeretőd? vagy azóta elváltál és szeretőd lett az új asszony?

Kelpie 2012.07.18. 10:32:16

@jadu: hát ezaz, hogy szerintem nincsen... Tiltakozik az agyam ellene, hogy meglegyen. Most leginkább menekülök.

jadu 2012.07.18. 10:59:36

@Kelpie: hmm remélem sikerül tisztázni. Gondolom azért menekülsz, mert nagyon szerelmes lettél, de válni mégsem akarnál... jól sejtem?

Kelpie 2012.07.18. 11:10:03

@jadu: nem, nem, annál rosszabb. A szeretőm hazudott. Ráadásul tagadhatatlanul, mert x dolgot mondott, ami nagyon gyanús volt, amikor rákérdeztem, hogy ez így mégis hogy, akkor meg mondott egy ennek ellentmondó y-t. És hát a nagy probléma az, hogy ha x nem volt igaz, akkor y-nak miért kellene annak lennie. Lehet, hogy az igazság egy harmadik, z, ami akármi lehet. Pl. az is, hogy félrelép. Persze a mi esetünkben valami bája ennek, hogy mi az, hogy félrelép, de eddig világosan megbeszéltük, hogy otthon semmi nincs egyikőnknél sem (nálam nincs, ő meg külön él), és nekem ez mindig is több volt szeretőnél. Nem tudom, hogy valami nyílt kapcsolatot el tudnék-e viselni, de a hazudozást meg semmiképpen nem. Az a rossz, hogy az is lehet, hogy y már tényleg igaz, csak hát a bizalom olyan, hogy könnyű elveszíteni, visszaszerezni meg nehéz.

Hát, most ez van. A szívem húz vissza, az agyamban meg berreg a piros villogó lámpa, hogy menekülj... :(

Kelpie 2012.07.18. 11:10:47

@Kelpie: ... van valami bája...

jadu 2012.07.18. 11:16:18

@Kelpie: Na igen, de nem tudod kideríteni y igazságát? Ha más nem, akkor hozol egy döntést, jelen esetben, hogy bízol benne, és akkor ehhez tartod magad, és addig amíg rajta nem kapod egy hazugságon ez a bizalom nem is lankad, utána kell már mérlegelned... vagy hagyod az egészet, és újat keresel.

Ám az a baj, hogy a feleséged meg nincs is :) minek vagy még vele? Ha nincs ló jó a szamár is? Ha már semmi nem köt össze téged vele. És ez így nem túl szép (mondom úgy, h nem tudom, a feleséged hogy viszonyul hozzád, lehet neki is van már szertője)

szóval neked kell döntened.

jadu 2012.07.18. 11:19:28

@Kelpie: @jadu: plusz ha fontos neked ez a nő, akkor mindenképp tekerni kellene érte, vagy úgy, h utánajársz a dolognak, h tényleg úgy van-e ahogy mondja, vagy kitartasz mellette, adsz neki egy újabb (akár utolsó) esélyt is.

ezt nyilván te érzed, te tudod a részleteket és te jobban ismered saját magad és a nőt is, mint én :D

na nem akarok tanácsokat adni :)

(remélem, nem lesz sose férjem, bár ezt így meg hülyeség leírni)

Kelpie 2012.07.18. 11:38:41

@jadu: Hát ez az, hogy rajtakaptam. y ellentmondott x-nek és mindkettőt mondta, de max. csak az egyik lehet igaz. És valami megváltozott. Nehéz ezt szavakbaönteni, mert nem akarom kiteregetni részleteiben a dolgainkat, meg unalmas is lenne. De régen szép és bonyolult volt a kapcsolatunk (én szeretem a bonyolult dolgokat, és ez nem káoszt jelent itt, hanem csak összetettséget), és ez változott meg. Apró, kis nüansznyi dolgok, amelyek önmagukban nevetséges apróságok. Pár hete beszéltünk is erről, végigtárgyaltuk, megbeszéltük, és én akkor úgy éreztem, hogy sikerült megértetnem vele, hogy mit is akarok, meghallgattam és úgy gondoltam, hogy megértettem, hogy ő mit akar, és igyekeztem így tenni. Aztán a részéről maradt minden a régiben, és nekem ez kezd fájni. Főleg azért, mert tényleg nagyon apró dologat kértem, amit szerintem igazán meg tudna adni, és megbeszéltük, felhívtam a figyelmet, hogy ezek számomra nagyon fontos dolgok. Még ha apróságok is. És akkor semmi változás, és erre jött még ez is, hogy még hazudott is.

Járjak utána a dolgoknak? Ha már egyszer hazudott? Nyomozzak utána? Nagyon nem szimpi nekem így tennem...

jadu 2012.07.18. 11:46:53

@Kelpie: lehet, nem tetszik a nyomozósdi, meg nem is szép, de akkor ha magamból indulok ki, csak az marad, h vagy így folytatod és bízol benne, vagy ha nem is bízol, akkor elfogadod, mert kell neked az életedbe ez a nő. Vagy pedig nélküle folytatod.
Te tudod, h meddig és hol húzod meg azt a határt, amit eltűrsz. Ha tényleg apró dolgok, akkor remélem, h sikerül magadban elrendezned, mert vszínű a csajnak fel sem tűnnek, vagy le se szarja őket, mert nem lát bennük bajt. Eleve nem a feleséged, hiába mondod, h nincs otthon szex stb.
Nem gondolod, ha együtt lennétek ezek a téged zavaró dolgok, kis hazugságok (egyáltalán létezik ilyen?) megszűnnének?

mindegy, nem akarom az észt osztani :)

Kelpie 2012.07.18. 12:20:16

@jadu: Jajj, ne vicceljél már, én köszönöm, hogy beszélgetsz velem erről és így segítesz :)

Írtam ide egy tök hosszú kommentet, aztán kitöröltem, mert nem akarom kiteregetni itt a magánéletemet :) De magamnak leírtam, és már ez is segített :)

Mindenesetre írt tegnap este, hogy beszélni akar velem. Van külön egy mailfiókom a számára, két napja nem néztem rá. Hát, így sem jobb... :S Eddig durcás sértődött kisgyerekként elvonultam, hogy kész, ennyi, most meg töröm a fejemet, hogy mi legyen. Csak belehalok, szó szerint... :(

jadu 2012.07.18. 12:28:24

@Kelpie: na ez jó, ha már kiírtad az jó, ha úgy érzed, megmutathatnád neki :)

félreértés ne essék, nem vagyok jó fej :) tényleg nem. csak belegondoltam magam, hogy ha nekem ilyen férjem lenne, mint te, nem akarnék már a felesége lenni :) egy döntés, legyen az bármilyen, sokkal jobb, mint nem dönteni és csak úgy lenni a nagy semmiben. A döntés, ha már meghoztad, elindít egy irányba, de nem predesztinál :) érted? Ha döntésed megbánod, hozhatsz újat, elindulhatsz egy másik irányba.

csak dönts :) mert ez már nem csak a te életed, hanem a szeretődé és a feleségedé is. Bármilyen döntést hozol, hidd el, jobb lesz. így vagy úgy, de jobb.

jadu 2012.07.18. 12:29:53

@Kelpie: és a legjobbakat :) hajrá!

jadu 2012.07.18. 12:30:48

@jadu: na szóval ne menekülj, @Kelpie: :))

Kelpie 2012.07.18. 12:56:19

@jadu: összekevered a két dolgot. Otthon le van rendezve a dolog, lehet, hogy kívülállóként furcsa, de le van rendezve.

A másik meg... Ha valaki az esetek harmadában adna egy ingyencukorkát (amit egyébként nagyon szeretsz), a másik kétharmadában meg kékre-zöldre verne, akkor találkoznál vele rendszeresen? Vagy te is menekülnél?

jadu 2012.07.18. 13:12:17

@Kelpie: oké, akkor jó, ha otthoni le van rendezve :)

a másikat nem tudom mire érted. Ver a szeretőd? Nem.

Azt írtad, apró dolgok bántanak, apró dolgok, amiket nem igazán tudsz elfogadni, (hozzátenném, a hazugság néha lehet apró is, pl mondhatom 3-ast kaptam a tanár hibájából mert nem is az volt a kérdés, amit tanultunk, vagy 3ast kaptam, mert nem igazán tanultam, ez apró...de igazából a hazugság sosem jó, ez az én véleményem. De miben hazudik? ezt már te tudod, lehet, ezért nem érdemes felrúgni egy amúgy jó kapcsolatot)

visszakerestem a kommentjeidet, és azt írtad anno, hogy már az első szex ezzel a nővel csodás volt, és tökre oda vagy meg minden.
Mérlegelj, h miért dobnád el ezt?

Nem menekülnék, hanem időt kérnék, hogy ezt elrendezzem magamban. Főleg azért, mert te már szóltál neki, már beszéltetek erről, lehet, nem ártana még egy kör, vagy pl megmutathatnád neki, amit ma írtál.

szóval nem menekülnék, elfutni úgy sem tudsz a probléma elől, mert azzal nem oldódik meg.

Persze ha non-stop hazugság jön ki a szájából, ott nincs mit tenni, de nem hiszem, h erről lenne szó.

Kelpie 2012.07.18. 13:23:19

@jadu: Randilemondás áll a dolog mögött. Vasárnap megbeszélve a hétfő esti randi, hétfőn este 6-kor ír, hogy nem jó x dolog miatt. Erre mondom, hogy nem gond, az x dolgot simán ki tudjuk kerülni, elmondom a megoldást, erre közli, hogy nem is, hanem az y dolog miatt nem fog összejönni a randi. Azért ez így elég szar ügy. Még akkor is, ha y az egy elhihető dolog, mert kiborult valamin, és azért nem akart velem találkozni, és ismerem a szituációt, ez előfordulhatott. De akkor is bánt, hogy miért nem hagyja, hogy megvigasztaljam. És én értem, hogy neki is vannak durva magánéletbeli dolgai, és meg akar engem kímélni tőle, de én meg osztozni akarok az ő fájdalmán is, és segíteni a problémáin megoldani. És nem hagyja, és ez nekem fáj.

jadu 2012.07.18. 13:37:44

@Kelpie: értem. Ha már írt neked, h szeretne veled beszélni, ne fuss el előle. tényleg nem tudhatod, miért nem hagyja magát, mi nők is nehezen értjük magunkat, egyszer azt szeretnénk, ha lenne valaki, aki mellettünk van, néha meg túl sok belőle :) néha szeretnénk minden gondunkat mással megosztani, néha nem akarunk senki terhére lenni.

Ezt a dolgot nagyon nem látom nagyon "veszélyesnek" és megoldhatatlannak :)

És az, hogy te mit szeretnél, az egy dolog. oké, h osztozni akarsz a fájdalmában, vigasz szeretnél lenni, de az fontosabb, h ő mit akar. És egyébként ha tudsz ezekről a dologról, az is valami. Mert ez azt jelenti, h nem zár ki teljesen az életéből. ;)

sokan nagyon nehezen adják át ennyire magukat, vagy mert eleve ilyen a személyiségük, vagy az át/megélt élmények hatására....

Kelpie 2012.07.18. 13:50:43

@jadu: benne van a pakliban, hogy zavarja, ha túl sok segítséget kap. Eddig az volt a gyönyörű, hogy soha nem lustult bele abba, hogy ott segítettem neki, ahol tudtam, mindig viszonozta, és nem kényelmesedett el attól, hogy kényeztettem. Eddig azért működött tökéletesen a kapcsolat, mert én adtam neki, és ő meg nem szokott bele a jóba, hanem mindig megköszönte és viszonozta. Most meg mintha egy kicsit túl sok lenne a jóból. Pedig hát tényleg ilyen apróságokról van szó, hogy ugorjak át a város túlsó felébe átvenni egy csomagot, mert neki nincsen rá ideje, meg ilyesmi. És én nem értem, hogy miért jó az neki, hogy ki van borulva, hogy rohangásznia kell reggeltől estig ide-oda, meg hogy a volt párjára nem lehet rábízni a gyerekeket és akkor még azt is ő szervezze meg, és akkor ha felajánlom, hogy akkor segítek neki ilyenekben, akkor meg azt sem fogadja el. Ki érti a nőket...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.18. 13:55:36

@Kelpie:
bocs, egy icicpici közbevetés
Számít, hogy miért mondta le a randit? Én sosem indoklok ilyesmit. Közbejött valami és pont. A másik szempontjából tökmindegy, hogy mi az (általános rosszkedv, csőtörés, stb).
Mondjuk nem is vagyok férjes asszony :)

Kelpie 2012.07.18. 14:14:28

@jadu: Na, most egy levélváltás után megint ott vagyunk, hogy seholse... :S Ez bukta lesz...

Kelpie 2012.07.18. 14:16:26

Kész, szarabb, mint volt...

jadu 2012.07.18. 14:18:50

@Kelpie: akkor nem tudsz mit csinálni, minthogy most kicsit hagyod...
váááá ne állj már hozzá így!! nem tuti, h bukta lesz (mármint a kapcsolat)

Kelpie 2012.07.18. 14:31:42

@jadu: Kérdezd meg Caddyt, ő megmondja, hogy igen :)))) Ez tuti bukta innen. Nulla empátia irántam, vádaskodás teljesen alaptalan dolgokban. Valószínűleg beszélni is azért akar velem, mert fel akarja magát menteni erkölcsileg, hogy szombaton még fergeteges szex, hétfőn meg már mással randi. Valószínűleg a gyanús dolgok is azért szaporodtak meg az elmúlt időben, mert már szerveződött a dolog egy harmadikkal.

Én hagyom, majd jelentkezik, ha akar még egyáltalán valamit. Valószínűleg annyit, hogy vége, ennyi volt. Lesz annyi tisztelet bennem, hogy meg fogom hallgatni, és nem fogok jelenetet csinálni. sőt, még ki sem fogom mutatni azt, hogy mennyire fáj. Pedig átkozottul fáj, de lesz elég erőm elengedni, mert szeretem, még akkor is, ha most így viselkedik.

Kelpie 2012.07.18. 14:42:39

deja vu. Ilyet már játszottak velem, és nagyon megszoptam. Most éppen az a baja, hogy miért nem vettem át azt a kurva csomagot, annak ellenére, hogy ő kérte, hogy nem kell, mert még valami szállítólevelet ki kell nyomtatni hozzá meg a pénzt is előre oda akarja adni nekem. Szórakozik, játszik az érzelmeimmel, hogy én szeretem őt, és bármit megtennék érte, ő meg szórakozik, hogy bármit teszek, pont az ellenkezője lenne a jó. Csak tudnám, hogy ezt miért csinálják a nők...

jadu 2012.07.18. 14:44:03

@Kelpie: :(
ez nem ér semmit, de tetszik a hozzáállásod :)

tudod, sokszor előfordul, hogy ha egy nő érzi, h nagyon akarja egy pasi, akkor úgymond nem törődik vele, sőt érdektelen lesz. Amint érzi, h nem tepernek utána, az már rosszul tud esni :D

és hány nő játssza el ezt, h azt mutatja a pasinak, h nem nagyon érdekli, pedig de, csak a pasi egy kicsit hanyagolta, mondjuk nem hívta fel minden nap stb stb.. ilyenkor bedobják a közömbös vagyok kártyát a csajok :D

Bármi is lesz, vége meg minden, legalább tudod, mi a helyzet. Nem könnyű elengedni valakit, akit szeretsz, de ki tudja, lehet legközelebb tényleg vmi "kincset" találsz.

( azt a kurva mindenit de rohadt nyálas tudok lenni :D )

jadu 2012.07.18. 14:45:38

@Kelpie: akkor ezért csinálja, mert nem csináltad meg ezt neki. azt hiszem neki a fizikális segítség sokszor többet ér, mint a lelki simogatás :D

(persze egy nőnek mindkettő kell)

ahh azért néha nem lennék férfi :D

de rem, tudod, h nem minden csaj ilyen... ;)

jadu 2012.07.18. 14:52:12

@jadu: ez nem ér semmit = ez nem vigasztal téged :D így értettem

Kelpie 2012.07.18. 14:53:59

@jadu: Bölcse emberek erre már megmondták a tutit:

Belga: Az a baj
www.youtube.com/watch?v=86mcFm2-rxE

Kelpie 2012.07.19. 00:03:01

:)
:))
:)))
:))))
:)))))
:))))))
:)))))))

Kelpie 2012.08.25. 21:04:15

@jadu: Milyen jó, hogy ez itt le lett dokumentálva, lehet visszanézni, hogy mennyi volt. Bő egy hónap. Eddig húztuk. Volt még 1-2 kellemes hét, meglepően nem is olyan sok kínlódás, de nem megy. Evvan... Hát vége a nagy szerelemnek. Biztos lesznek akik kiakadnak, hogy hogy lehet 10 hónapot nagy szerelemnek nevezni, de magasról teszek rá...

jadu 2012.08.26. 04:23:23

@Kelpie: :(
kell hogy idokorlatja legyen annak, amit nagy szerelemnek lehet nevezni? nem inkabb az erzelmek intenzitasa es tettek hatarozzak meg azt?

jon majd jobb (szebb es okosabb es izgalmasabb es megertobb es odaadobb es bla bla...mert mindig van szebb es okosabb es izgalmasabb es megertobb es odaadobb es bla bla) ... de tenyleg :) de ez nem von le az elozo ertekebol ;) ez nagy szerelem volt..de nem az egyetlen ;)

Kelpie 2012.08.26. 15:07:21

@jadu: Én nem vagyok telhetetlen, ha még egyszer akár csak fele ilyen jó és szép fog jönni, már az is mesébe illő lesz. Csak ez a civódás ne lenne a végén. Még most is jön ezzel, hogy társadalmi konvenciók így meg úgy. Összevissza beszél, és amikor kerek perec megmondom ezt, akkor kiakad rajta. Hagynom kellene a 'csába, csak azt nem értem, hogy miért jó ez, hogy valami ultrahülye lekoptatódumával akar itt jönni. Mi értelme van? Megmondta, hogy kész ennyi, én minden jót kívántam neki, és megmondtam, hogy ő volt életem szerelme, erre visszaír, hogy köszöni, és milyen jó, hogy nem borultam ki. Aztán utána meg rázendített a blődségekre, hogy csakazért is boruljak ki. Hát, minden kapcsolatnak nehéz a vége...
süti beállítások módosítása